Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Aktuality z médií

Zuří válka o Eden. Tvrdík zmínil, že by si Slavia mohla postavit jiný stadion

Téma vztahu Slavie a vlastníka stadionu v Edenu je žhavé už mnoho měsíců, po vstupu nových akcionářů do klubu se zdá, že se vztahy ještě vyostřily. Momentální situaci se věnuje článek na sport.aktualne.cz.

To, že vše není ideální, už naznačoval na Twitteru Jaroslav Tvrdík. Stěžoval si například, že se vlastník stadionu snažil meziročně zdražit 15x nájemné. Majitel stadionu Václav Slavíček argumentuje tím, že jsou smlouvy o pronájmu nastaveny nevýhodně a mohou být dokonce neplatné. Sporem se měl zabývat soud, ale nakonec obě strany daly přednost mimosoudnímu jednání.

Podle článku existuje i krajní varianta, že by se Slavia z Edenu odstěhovala a noví majitelé by postavili stadión jinde, měli by tak jistotu, že jsou vlastníkem stadionu. Každopádně by bylo poněkud paradoxní, kdyby klub musel opustit stadión, kde je doma šedesát let a kde pozemky, na kterých stadion stojí, patří SK Slavii Praha.

Na zítřejší tiskové konferenci Slavie by mělo zaznít vyjádření i k současným vztahům s vlastníkem stadionu a momentální situaci.

Komentáře (134)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Zuří válka o Eden. Tvrdík zmínil, že by si Slavia mohla postavit jiný stad

    Jachym     před 9 lety 06.10.2015 11:37 |  
    0 0

    No, počkám si na zasvěcené komentáře ze zákulisí pánů Winkelmanna a Konečného na serveru i Heute...

    • Re: Zuří válka o Eden. Tvrdík zmínil, že by si Slavia mohla postavit jiný stad

      bongor     před 9 lety 06.10.2015 15:05 |  
      0 0

      konečník nám to vysvětlí.

  2. Re: Zuří válka o Eden. Tvrdík zmínil, že by si Slavia mohla postavit jiný stad

    Euforak (přítel SN)     před 9 lety 06.10.2015 12:04 |  
    0 0

    Počkejme si na zítřejší tiskovku, třeba se to alespoň trochu vyjasní.

  3. Re: Zuří válka o Eden. Tvrdík zmínil, že by si Slavia mohla postavit jiný stad

    carfi-sks (přítel SN)     před 9 lety 06.10.2015 12:07 |  
    0 0

    Postavíme nový stadion hned vedle Edenu, třeba místo hříště pro pozemní hokej a budou mít majitelé současného stadionu po srandě !

    • Re: Zuří válka o Eden. Tvrdík zmínil, že by si Slavia mohla postavit jiný stad

      kleofas     před 9 lety 06.10.2015 12:17 |  
      0 0

      A co pozemkáři???

      • Re: Zuří válka o Eden. Tvrdík zmínil, že by si Slavia mohla postavit jiný stad

        carfi-sks (přítel SN)     před 9 lety 06.10.2015 12:47 |  
        0 0

        Ti půjdou do Letňan,bude to levnější

        • Re: Zuří válka o Eden. Tvrdík zmínil, že by si Slavia mohla postavit jiný stad

          kleofas     před 9 lety 06.10.2015 16:57 |  
          0 0

          Nepůjdou

    • Re: Zuří válka o Eden. Tvrdík zmínil, že by si Slavia mohla postavit jiný stad

      PetCC     před 9 lety 06.10.2015 13:00 |  
      0 0

      No obchoďák vedle na tom není moc slavně, navíc chtějí rozšířit Chodov. Tak ho majitel koupí, zboří a stadion postaví tam :-)

  4. Re: Zuří válka o Eden. Tvrdík zmínil, že by si Slavia mohla postavit jiný stad

    navzdyslavia     před 9 lety 06.10.2015 12:57 |  
    0 0

    Dal bych jim fakturu za najem naseho pozemku na kterem stoji stadion. Dejme tomu 250 tis mesicne. Beztak se jim to vrati od firmy,ktera tam prodava klobasky Plus se tam konaji koncerty. 250 000 az 300 000 Kc mesicne. A bylo by. Pan majitel Jiri Simane ma kolem sebe spousty spickovych pravniku.

    • Re: Zuří válka o Eden. Tvrdík zmínil, že by si Slavia mohla postavit jiný stad

      tantalos     před 9 lety 06.10.2015 13:16 |  
      0 0

      Koncerty tam nebudou, musely by skončit před desátou večer, aby nerušily nájemníky okolních domů. Navíc je vysočanská aréna skoro stejně velká a je zoufale nevyužitá.

      • Re: Zuří válka o Eden. Tvrdík zmínil, že by si Slavia mohla postavit jiný stad

        Heretic (přítel SN)     před 9 lety 06.10.2015 17:40 |  
        0 0

        Až na to že koncert v hale je pro max 18 tisíc a v Edenu pro 35+ tisíc.

    • Re: Zuří válka o Eden. Tvrdík zmínil, že by si Slavia mohla postavit jiný stad

      Pava1     před 9 lety 06.10.2015 13:18 |  
      0 0

      ono bůhví jak to s těma pozemky je!!

      • Re: Zuří válka o Eden. Tvrdík zmínil, že by si Slavia mohla postavit jiný stad

        Pava1     před 9 lety 06.10.2015 13:35 |  
        0 0

        Když se totiž podíváte do katastru,tak je tam jak klub slávia,tak edenarena

    • Re: Zuří válka o Eden. Tvrdík zmínil, že by si Slavia mohla postavit jiný stad

      doctorex (přítel SN)     před 9 lety 06.10.2015 13:30 |  
      0 0

      No nevím hele, spíš tam bude nějaká nájemní smlouva, která nepůjde jednostranně změnit. Nebo je možné i právo stavby, rozhodně nepůjde jen tak od boku vystřelit fakturu.

      • Re: Zuří válka o Eden. Tvrdík zmínil, že by si Slavia mohla postavit jiný stad

        birkin     před 9 lety 06.10.2015 13:47 |  
        0 0

        ale tou samou logikou by nemel Slavicek pozadovat najednou zvyseni najemneho, pokud je ve smlouve o pronajmu jasne definovane, ne?

        • Re: Zuří válka o Eden. Tvrdík zmínil, že by si Slavia mohla postavit jiný stad

          doctorex (přítel SN)     před 9 lety 06.10.2015 16:30 |  
          0 0

          To hodně záleží na tom, jak jsou ty smlouvy napsané. Některou zpochybnit můžeš, u jiných je to prakticky nemožné. Ono i pojem "jasně definované" je dost ošemetný a bez toho, aniž bych smlouvy viděl, bych se neodvažoval ho použít.

    • Re: Zuří válka o Eden. Tvrdík zmínil, že by si Slavia mohla postavit jiný stad

      bongor     před 9 lety 06.10.2015 15:08 |  
      0 0

      To jsem zrovna chtěl taky podotknout.Jenom ta Tvoje cena se mi zdá příliš malá.Navrhuju milion měsíčně.

  5. Re: Zuří válka o Eden. Tvrdík zmínil, že by si Slavia mohla postavit jiný stad

    navzdyslavia     před 9 lety 06.10.2015 12:57 |  
    0 0

    Dal bych jim fakturu za najem naseho pozemku na kterem stoji stadion. Dejme tomu 250 tis mesicne. Beztak se jim to vrati od firmy,ktera tam prodava klobasky Plus se tam konaji koncerty. 250 000 az 300 000 Kc mesicne. A bylo by. Pan majitel Jiri Simane ma kolem sebe spousty spickovych pravniku.

  6. Re: Zuří válka o Eden. Tvrdík zmínil, že by si Slavia mohla postavit jiný stad

    Chlupp (přítel SN)     před 9 lety 06.10.2015 13:01 |  
    0 0

    Už abychom se tech spekulantů zbavili a Slavia začala konečně svobodne dýchat s novými majiteli, kteří se k ni hrde hlásí!!

    • Re: Zuří válka o Eden. Tvrdík zmínil, že by si Slavia mohla postavit jiný stad

      bongor     před 9 lety 06.10.2015 15:11 |  
      0 0

      To je neuvěřitelný,co se vyrojilo po revoluci různých čachrářů.Co to všechno znárodnit a nechat je vybírat popelnice?

  7. Re: Zuří válka o Eden. Tvrdík zmínil, že by si Slavia mohla postavit jiný stad

    tantalos     před 9 lety 06.10.2015 13:05 |  
    0 0

    Kdyby Slavia chtěla opustit Eden Arenu, viděl bych jako nejjednodušší řešení přestavět pro ni lehkoatletický stadion za zimákem a pro její tradiční lehkoatletický oddíl rekonstruovat dráhu a doskočiště na téměř nevyužívaném stadionu Unionu Strašnice, který je vzdušnou čarou jen 250 metrů daleko. Union by peníze potřeboval a fotbalové hřiště na lehkoatletickém stadionu se prakticky nevyužívá. U trati by se našlo i místo pro vržiště pro kladiváře a diskaře.

  8. Re: Zuří válka o Eden. Tvrdík zmínil, že by si Slavia mohla postavit jiný stad

    STROM     před 9 lety 06.10.2015 13:24 |  
    0 0

    Bojím se, že stadion vlastní Kellner, a že chtěl i Slávii. (Ten Slavíček je stopro jen nastrčená figurka).

    Jenže Kellner chtěl srazit Řebíčka s cenou a ten to tak nakonec prodal Šímaněmu....

    Což by vše bylo asi jedno, ale jestli má teď Kellner pocit, že s ním "vyběhli" - bude to tuhý boj....,toho se bojím. To asi fakticky nezbyde nic jiného než postavit stadion nový. Ideálně by bylo na Letné - tam přece Slavia historicky hrála za Rakousko-Uherska, První republiky, než vyhořel stadion a komančové ji odstěhovali do Edenu.

    Jenže na Letné už asi místo není.

    • Re: Zuří válka o Eden. Tvrdík zmínil, že by si Slavia mohla postavit jiný stad

      tantalos     před 9 lety 06.10.2015 13:32 |  
      0 0

      No, jestli je to opravdu Kellner a chtěl s naším fotbalem udělat totéž jako s hokejem, tak nás Šimáně opravdu zachránil v poslední chvíli.

      • Re: Zuří válka o Eden. Tvrdík zmínil, že by si Slavia mohla postavit jiný stad

            před 9 lety 06.10.2015 13:40 |  
        0 0

        ale Kellner byl vždy pro mnoho lidí ten ideální vlastník. Nechápu proč...

        • Re: Zuří válka o Eden. Tvrdík zmínil, že by si Slavia mohla postavit jiný stad

          Heretic (přítel SN)     před 9 lety 06.10.2015 17:43 |  
          0 0

          Protože o něm nic nevědí.

        • Re: Zuří válka o Eden. Tvrdík zmínil, že by si Slavia mohla postavit jiný stad

          Dobi     před 9 lety 06.10.2015 21:05 |  
          0 0

          Kellner se již motal kolem Slavie po odchodu pana Korbela. A jednou jej pan Ondříček pozval na výbor FO. Schůze byla ještě v dřevěnce (někdy 1996) a seděl proti mně na druhé straně dlouhého stolu. Poblíž něj byl pan Ondříček. Jak ten se k panu Ondříčkovi choval, to podle mě volalo do nebes. Myslím si o něm své....

      • Re: Zuří válka o Eden. Tvrdík zmínil, že by si Slavia mohla postavit jiný stad

        Pava1     před 9 lety 06.10.2015 13:41 |  
        0 0

        Já si myslím,že se naopak dohodnou,jelikož to jsou oba dva chytří lidé a byznysmeni a ne nějací mafiáni tipu Starky ,Pelty ,Berbra atd .Nevěřím,že zrovna oni by si šly po krku,právě naopak spoluprací s Číňanem může pan Kelner jen získat.

        • Re: Zuří válka o Eden. Tvrdík zmínil, že by si Slavia mohla postavit jiný stad

          bububu (přítel SN)     před 9 lety 06.10.2015 20:05 |  
          0 0

          Tak Starkova, Pelta, Berbr jsou samozřejmě v porovnání s Kellnerem směšní strejcové... Kellner jede ve velkém, rozhodně bych si ale nedělal iluze, že se morálně nějak zásadně odlišuje od výše jmenovaných.

    • Re: Zuří válka o Eden. Tvrdík zmínil, že by si Slavia mohla postavit jiný stad

      Aloha     před 9 lety 06.10.2015 13:47 |  
      0 0

      No nevím, PPF má velké zájmy v číně, kde jim otevírá dveře Tvrdík, takže prudit do Tvrdíka a významné čínské společnosti by asi nebylo úplně taktické, protože by jim mohli dost zasáhnout do jejich obchodů v číně. Z dlouhodobého hlediska podle mě taháme za delší konec my, protože pokud Slavie ze stadionu odejde, tak současnému majiteli zbyde prázdný stadion a velký dluh, který by se měl splatit.

      • Re: Zuří válka o Eden. Tvrdík zmínil, že by si Slavia mohla postavit jiný stad

        vlk30 (přítel SN)     před 9 lety 06.10.2015 17:19 |  
        0 0

        Přesně nevěřím by PPF v tom jela,moc bych zato nedal že i s naším čínským spolumajitelem má nějaké techtle,navíc nějaký ekonomický komentátor po vstupu čínanů do Slavie napsal teorii, že to vlastně do klubu vstoupil český kapital přes nastrčenou čínskou firmu.No a která mocná skupina se angažuje v číně nemusím ani psát.Podle mě to je labutí písen vychcánků, kteří chtějí na edenu ještě něco trhnout,především by jim to chtělo dát přes držku a ono by se prodalo :-))))

  9. Re: Zuří válka o Eden. Tvrdík zmínil, že by si Slavia mohla postavit jiný stad

    birkin     před 9 lety 06.10.2015 13:46 |  
    0 0

    v kolik hodin je zitrejsi TK?

    • Re: Zuří válka o Eden. Tvrdík zmínil, že by si Slavia mohla postavit jiný stad

      Borec09 (přítel SN)     před 9 lety 06.10.2015 14:05 |  
      0 0

      Cau, nekde jsem cetl, ze v 10 30, kdyby mel nekdo link na zivy prenos, prosim dejte ho sem.

    • Re: Zuří válka o Eden. Tvrdík zmínil, že by si Slavia mohla postavit jiný stad

      jane (admin)     před 9 lety 06.10.2015 14:06 |  
      0 0

      Začíná v 10:30.

  10. Re: Zuří válka o Eden. Tvrdík zmínil, že by si Slavia mohla postavit jiný stad

    navzdyslavia     před 9 lety 06.10.2015 13:46 |  
    0 0

    No nevim, jak Kellner,ale kdyby Slavii chtel,tak uz ji mel davno a p.Simaneho by preplatil. Mohl ji koupit pred cca 3 rokama,ale.... Kellner se mi nezda. Spis me zajima,jak bude probihat boj o stadion. Dejme tomu,ze se Slavia odstehuje do jineho noveho stanku,tak co se stane s Edenem. Proda se? Zboura se? Pozemky pak pujdou na stavbu novobytu nebo dalsi obchodni centrum?

    • Re: Zuří válka o Eden. Tvrdík zmínil, že by si Slavia mohla postavit jiný stad

      birkin     před 9 lety 06.10.2015 13:52 |  
      0 0

      tak on Kellner asi taky neni vseved a tezko mohl predpokladat, ze se tu objevi najednou globalni spolecnost pretekajici miliardama, ktera se jeste spoji s jednim z nejbohatsich Cechu a Slavii mu vyfoukne....napriklad mne to stale pripada jako sen...

      • Re: Zuří válka o Eden. Tvrdík zmínil, že by si Slavia mohla postavit jiný stad

        navzdyslavia     před 9 lety 06.10.2015 13:57 |  
        0 0

        Pokud mu slo o Slavii jako takovou,a slo mu o jeji dobro,tak uz ji mel davno koupit a pomoc ji. A ne se divat v koute jak pomalu kraci do insolvence.

        • Re: Zuří válka o Eden. Tvrdík zmínil, že by si Slavia mohla postavit jiný stad

          STROM     před 9 lety 06.10.2015 16:17 |  
          0 0

          no on chtěl hlavně stlačit cenu

  11. Re: Zuří válka o Eden. Tvrdík zmínil, že by si Slavia mohla postavit jiný stad

    slamacek (přítel SN)     před 9 lety 06.10.2015 13:52 |  
    0 0

    ocekvam nakonec v prodej stadionu. To je dle meho jedine mozne vychodisko pro stavajiciho majitele. Klokan tam nepujde hrat a hlavne by jej tezko sam utahnul a Spartani by Kretinskyho hodili do orliku v sudu.

    Proto stavajici majitel bude kousat, kopat, kroutit se ale nakonec proda, protoze to je pro nej v podstate jedina sance.

  12. Re: Zuří válka o Eden. Tvrdík zmínil, že by si Slavia mohla postavit jiný stad

    navzdyslavia     před 9 lety 06.10.2015 14:01 |  
    0 0

    Jakou ma momentalne hodnotu nas stanek. Jake jsou vase odhady Mozna to prepisknu,ale tipuju 450 mio?

    • Re: Zuří válka o Eden. Tvrdík zmínil, že by si Slavia mohla postavit jiný stad

      STROM     před 9 lety 06.10.2015 16:15 |  
      0 0

      řekl bych tak 1 mld, jenže bohužel byl postaven za nakradené peníze městských částí (viz. kauza Key Investments)..

      • Re: Zuří válka o Eden. Tvrdík zmínil, že by si Slavia mohla postavit jiný stad

        tantalos     před 9 lety 06.10.2015 16:38 |  
        0 0

        Ale výnos z něj je tak malý, že by za devět let mohl Slavíček či kdo jej vlastní prodělat až 300 melounů

      • Re: Zuří válka o Eden. Tvrdík zmínil, že by si Slavia mohla postavit jiný stad

        postovni (přítel SN)     před 9 lety 06.10.2015 16:59 |  
        0 0

        Eden arena si stadion nechala v roce 2013 ocenit na 342 mio. Je to na justici. Je tam zástavní právo pro spořitelnu do výše 400 mio + dluhopisy za cca 250 mio. Těch 342 mio je vypočítaný výnosovou metodou, takže kdyby Slavia neměla část předplacenou,kdyby přibyl druhej klub anebo kdyby se zvedlo nájemný, tak by šla hodnota stadionu nahoru. Výpočet počítá se zvedáním nájemného o inflaci, takže by muselo vzrůst víc, aby se to pozitivně projevilo. Shrnutí:
        - dluhopisy nikdo nesplatí (jsou vystavený na eside a ta se roku 2024 nedožije a nejsou zajištění zástavním právem)
        - spořitelně musej splácet jinak o stadion přijdou
        - bez dohody a úzký spolupráce s klubem má stadion +- nulovou nebo dokonce zápornou hodnotu
        - na druhou stranu postavit stadion stálo +- miliardu a postavit novej by stálo minimálně stejně + pozemky
        Závěr:
        - obě strany mají velkou motivaci se dohodnout, protože je to pro ně podstatně levnější než se nedohodnout. ta mediální masírka k tomu vyjednávání patří.
        -na zázračný pohádkový čínský dědečky, který postavěj novej stadion za miliardu nebo dvě, protože na tom stávajícím mají špatný pivo a jsou na něj fronty, nevěřím.

        • Re: Zuří válka o Eden. Tvrdík zmínil, že by si Slavia mohla postavit jiný stad

          PetCC     před 9 lety 06.10.2015 18:14 |  
          0 0

          Není důležité, jestli na čínské děečky věříš ty, důležité je, aby tomu uvěřil majitel stadionu :-D

  13. Re: Zuří válka o Eden. Tvrdík zmínil, že by si Slavia mohla postavit jiný stad

    DavidM     před 9 lety 06.10.2015 14:01 |  
    0 0

    Z edenu nepůjdeme. Jen chtějí ukazat majitelům stadionu že jestli je budou srát a nebude se s nima dát jednat, tak klidně odejdou. Slavíčkové se leknou protože kdyby slavia odešla tak nevím k čemu by jim stadion byl..

    • Re: Zuří válka o Eden. Tvrdík zmínil, že by si Slavia mohla postavit jiný stad

      Markus     před 9 lety 06.10.2015 15:33 |  
      0 0

      To je pravda, ale naštěstí Slavia má nejlepší vyjednávací pozici za mnoho posledních let a jsem tak moc rád, že nyní je tu vedení klubu odhodlané tyhle věci řešit. Řebíček na skutečný plán B neměl prostředky, současný majitel je má. Na straně majitele stadionu je situace o poznání horší, nemůže tam toho kromě fotbalu zajímavě ziskového mnoho. Navíc teď několik let Slavia kvůli své pozici nebyla moc zajímavá, ale to se právě začalo měnit, teď je tu najednou velký potenciál. Neexistuje jiná logická varianta, než se dohodnout na nových podmínkách, které budou řekněme v rámci gentlemanské dohody o něco lepší než současné. Přestavovat stadion na cokoliv jiného je nesmysl a jiný klub tam také hrát nebude, nechci vidět ty nepřístojnosti, co by se tam začaly dít. Eden = Slavia.

      • Re: Zuří válka o Eden. Tvrdík zmínil, že by si Slavia mohla postavit jiný stad

        STROM     před 9 lety 06.10.2015 16:10 |  
        0 0

        kéž by měl pravdu

  14. Re: Zuří válka o Eden. Tvrdík zmínil, že by si Slavia mohla postavit jiný stad

    tantalos     před 9 lety 06.10.2015 14:12 |  
    0 0

    V souvislosti s Edenem je zajímaví, že podle IDnes:
    "britská maloobchodní společnost Tesco zvažuje v rámci svého ozdravného plánu odchod z některých zemí střední Evropy, včetně ČR a Slovenska. Firma v loňském fiskálním roce vykázala ztrátu před zdaněním 6,4 miliardy liber (235 miliard Kč), což je nejhorší výsledek v 96leté historii společnosti."
    Zájem prý maji J+T a Babiš

    Zdroj: http://ekonomika.idnes.cz/babis-chce-koupit-obchodni-retezec-tesco-fdv-/ekonomika.aspx?c=A150904_132009_ekonomika_fih

    • Re: Zuří válka o Eden. Tvrdík zmínil, že by si Slavia mohla postavit jiný stad

      STROM     před 9 lety 06.10.2015 16:11 |  
      0 0

      omlouvám se za svou natvrdlost, ale jakou to má souvislost s Edenem (kromě toho, že leží vedle sebe)..?

      • Re: Zuří válka o Eden. Tvrdík zmínil, že by si Slavia mohla postavit jiný stad

        tantalos     před 9 lety 06.10.2015 16:35 |  
        0 0

        Celý Tesco areál vedle není zřejmě výdělečný a dal by se koupit a přestavět tak, aby se více doplňoval s Edenem, mohl by tam být třeba zimní stadion. O to spíš, že další velké Tesco stojí na Skalce. V edenském Tesco je i parkoviště Slavie.
        Kousek od Edenu stojí ohavné paneláky MČ Prahy 10, která si chce stavět nový barák u metra Strašnická. Souvislost je i v tom, že Slavia na derby pozvala i Babiše a že CEFC má vazby s J+T.
        Tohle celé dohromady dává dohromady pěknou křížovku, o níž by se dalo dlouho spekulovat. Současná situace je taková, že nespokojeni musí být majitelé Eden Areny, Tesca i MČ a jistě hledají řešení.

        • Re: Zuří válka o Eden. Tvrdík zmínil, že by si Slavia mohla postavit jiný stad

          PetCC     před 9 lety 06.10.2015 18:17 |  
          0 0

          Jak jsem psal nahoře, nákupák v Edenu na tom není (podle informací z tisku) extra dobře, patřím k těm nejslabším v Praze. Takže případný zájem hodně movitých není zcela mimo.

          • Re: Zuří válka o Eden. Tvrdík zmínil, že by si Slavia mohla postavit jiný stad

            Maeden (přítel SN)     před 9 lety 06.10.2015 21:09 |  
            0 0

            Kdyby to byl jen papundekl, asi by to nebyl problém. Ale je k tomu kancelářská budova, pod garážemi je ještě jedno podzemní patro - vzorová prodejna pro výzkumy spotřebitelského chování. Osobně si myslím, že si to koupí jiný řetězec. Hypermarket sám o sobě ztrátový nebude, problém je zbytek, zejména horní patro. Po otevření Chodova tam lidé zabloudí spíš omylem.
            Co se týká paneláků sídliště Vlasta, MČ patří už jen budova příléhající k Vršovické, tedy sídlo Úřadu MČ. Přestavba atletického stadionu je taky nesmysl - tribuny by musely ukrojit kus plaveckého areálu, výstavba by znamenala podstatné omezení provozu SKS. Hřiště vedle je Union Vršovice, nejedná se o žádný stadion, ale pralesní plácek, kam se atletická dráha nevejde, leda by se opět zmenšil koupák. Což se vůbec nebude líbit radnici, ani obyvatelům.
            Celé to na mě působí čistě jako vzkaz, že se Slavia nenechá vydírat. Pro Kellnera - jestli je opravdu faktickým vlastníkem Edenu - jsou dobré vztahy s CEFC i Tvrdíkem prvořadé. Rozhádat se s nimi by znamenalo ohrozit bilionové kšefty kvůli pár drobným. Věřím, že mu stačí naznačit možnost hození nějakého klacku pod nohy v Číně a druhý den nakluše Slavíček v předklonu.

            • Re: Zuří válka o Eden. Tvrdík zmínil, že by si Slavia mohla postavit jiný stad

              PetCC     před 9 lety 06.10.2015 21:56 |  
              0 0

              Tak samozřejmě, že by to přestavěl jen ten, kdo by si z pětitisícovek postavil Pražský Hrad i s Vyšehradem a neubylo by mu :-D

            • Re: Zuří válka o Eden. Tvrdík zmínil, že by si Slavia mohla postavit jiný stad

              tantalos     před 9 lety 07.10.2015 09:05 |  
              0 0

              Pro Maedena:
              Mýlíš se, pokud jde o Union. Psal jsem o Unionu Strašnice, který stojí u vlakové zastávky Strašnice. Kdysi míval slušnou tribunu, travnaté hřiště s atletickou dráhou, navíc má i zřejmě rozměrově podstandardní umělku. Dráha je teď rozoraná, ale stačilo by jen položit nový povrch, případně postavit můstek přes trať, aby se tam dalo dojít z Edenu za tři minuty. Mají tam mužstvo dospělých s Bosákem a hrají myslím 1A třídu. Union Vršovice slouží Bohemce a je to skutečně plácek.

    • Re: Zuří válka o Eden. Tvrdík zmínil, že by si Slavia mohla postavit jiný stad

      dubas     před 9 lety 06.10.2015 20:14 |  
      0 0

      tantalos: Už padlo rozhodnutí a Tesco ze střední Evropy neodchází.

      • Re: Zuří válka o Eden. Tvrdík zmínil, že by si Slavia mohla postavit jiný stad

        Heretic (přítel SN)     před 9 lety 07.10.2015 09:20 |  
        0 0

        Jejich dovoz jídla by mi velmi chyběl.

  15. Re: Zuří válka o Eden. Tvrdík zmínil, že by si Slavia mohla postavit jiný stad

    Januacek (přítel SN)     před 9 lety 06.10.2015 16:07 |  
    0 0

    A co když je i pan Kellner někoho nastrčená figurka? Jednou jsem četl zajímavý článek z prostředí ODS a podobných kruhů. A celkem to zapadalo, že náš bývalý prezident je hodně vysoko postavený člověk a dokáže ovládat a řídit firmy.

    • Re: Zuří válka o Eden. Tvrdík zmínil, že by si Slavia mohla postavit jiný stad

      STROM     před 9 lety 06.10.2015 16:10 |  
      0 0

      to je totální nesmysl..:)

      • Re: Zuří válka o Eden. Tvrdík zmínil, že by si Slavia mohla postavit jiný stad

        Januacek (přítel SN)     před 9 lety 06.10.2015 16:21 |  
        0 0

        Zkus si zadat na internetu pravý majitel PPF. Já se o to začal zajímat, když jsem zaslechl kolegu jak vypráví, když zaslechl otce s nějakým papalášem. A jeho tatík byl celekm vysoce postavený člověk v této straně(ODS)

        • Re: Zuří válka o Eden. Tvrdík zmínil, že by si Slavia mohla postavit jiný stad

          Jachym     před 9 lety 06.10.2015 16:47 |  
          0 0

          Ne, já nejsem žádnej blázen, nejsem pacient, to jste pěkně na omylu, já jsem prezident... :-)

        • Re: Zuří válka o Eden. Tvrdík zmínil, že by si Slavia mohla postavit jiný stad

          vlk30 (přítel SN)     před 9 lety 06.10.2015 17:29 |  
          0 0

          Hele já zaslechl kolegu jak vypráví. že mají někde přistát martani,ale vážně, nepochybuji o tom,že PPF nějakou vazbu na Klause, hlavně v devadesátých letech,kdy byla ODS u koryta a rozprodával se majetek měla a to nejen na ptáky,to musí být každému jasné,bez toho by nebyla PPF tam kde je.

        • Re: Zuří válka o Eden. Tvrdík zmínil, že by si Slavia mohla postavit jiný stad

          spino     před 9 lety 06.10.2015 21:14 |  
          0 0

          Klaus je pouze menšinový majitel...

  16. Re: Zuří válka o Eden. Tvrdík zmínil, že by si Slavia mohla postavit jiný stad

    Heretic (přítel SN)     před 9 lety 06.10.2015 17:49 |  
    0 0

    Začíná to tu být docela solidní žumpa.

  17. Re: Zuří válka o Eden. Tvrdík zmínil, že by si Slavia mohla postavit jiný stad

    Hubacek     před 9 lety 06.10.2015 18:57 |  
    0 0

    Taky přidám svůj názor když uz se tu píse o Kellnerovi , jestli je ci není majitelem stadionu můžeme jen spekulovat , pokud by ale byl tak jsem moc rad ze to dopadlo jak do dopadlo , Kellnerovi nejde vůbec o Slavií je to byznys mem a jde mu o prachy.Mohl tlačit cenu dolu aby koupil levněji naštěstí mu to vyfoukla , jelikož co jsem slyšel tak Kellnerovi jde hlavně o pozemky jako všem bývalým majitelům a pozemky v Edenu a okolí jsou lukrativní. Podívejte co provedl s O2 jak lidem zdražuje o 100% blokuje ostatní TV stanice pod pokutou jen peníze ma před očima

    Jsem rad ze nás nemá on a pokud ma stadion tak se bude hodně skubat aby ho prodal

    • Re: Zuří válka o Eden. Tvrdík zmínil, že by si Slavia mohla postavit jiný stad

      rak (přítel SN)     před 9 lety 06.10.2015 19:31 |  
      0 0

      Velmi výstižné. Myslím si totéž. Kellnera nebrat. Nic moc pozitivního nikdy neudělal. Kdyby nám chtěl pomoci (omílá se občas, jaký je to slávista), tak už to dávnou udělal. Spíše by bylo třeba se ho zbavit, ale snadné to nebude.

    • Re: Zuří válka o Eden. Tvrdík zmínil, že by si Slavia mohla postavit jiný stad

      spino     před 9 lety 06.10.2015 19:47 |  
      0 0

      Neznám nikoho dalšího kromě pánů Kellnera, Hrdličky a Sisáka, kdo poškodil v historii Slavii víc (loutky typu Benýška, Doležala nepočítám).

      • Re: Zuří válka o Eden. Tvrdík zmínil, že by si Slavia mohla postavit jiný stad

        Navyseals     před 9 lety 06.10.2015 19:52 |  
        0 0

        Není to tak dlouho, co jsi vynášel do nebes Kellnera s Babišem a teď je oba haníš jak málokoho. Že by jsi dospíval?

        • Re: Zuří válka o Eden. Tvrdík zmínil, že by si Slavia mohla postavit jiný stad

          spino     před 9 lety 06.10.2015 19:56 |  
          0 0

          Kellnera jsme tady vynášeli do nebes všichni (já byl po zkušenostech s hokejem později proti, za což jsem byl kritizován), protože jim připadal už kdokoliv lepší, než Řebíček. To byla přirozená reakce.

          A co se týče Babiše, tak nezastírám, že jsem ho ve sněmovních a evropských volbách volil (později už ne), což považuji za svou velkou životní chybu a v současnosti je to pro mě asi nejhorší polistopadový politik a vážné ohrožení demokracie v ČR.

          • Re: Zuří válka o Eden. Tvrdík zmínil, že by si Slavia mohla postavit jiný stad

            Kornovo     před 9 lety 06.10.2015 21:52 |  
            0 0

            honzo ty jdes fakt ode zdi ke zdi :). btw. co rikas na Piraty na prazskem magistrate? konecne nekdo zacal neco delat a snad Bem a Hulinsky skonci pred soudem

            • Re: Zuří válka o Eden. Tvrdík zmínil, že by si Slavia mohla postavit jiný stad

              spino     před 9 lety 06.10.2015 22:05 |  
              0 0

              Zatím se mi jeví sympaticky, sice mě trochu překvapilo, jak jednu dobu tvrdili, že by nevylučovali vstup do koalice, ale na nějaké soudy je ještě brzy. Mimo toho, já situaci na magistrátu zase tak detailně nesleduji, spíše se teď zaměřuji na situaci v Evropě (ruská agrese, uprchlíci).

              • Re: Zuří válka o Eden. Tvrdík zmínil, že by si Slavia mohla postavit jiný stad

                Kornovo     před 9 lety 06.10.2015 22:20 |  
                0 0

                lol. mas to za barakem a nesledujes to:). v tebou uvedenych tematech je docela slozite byt insider, kdyz zijes v CR. asi mas dobre zdroje. co jsem si vsimnul ja, tak po nejakem Krymu uz nestekne ani pes, pro media jsou zajimavejsi veci

          • Re: Zuří válka o Eden. Tvrdík zmínil, že by si Slavia mohla postavit jiný stad

            PetCC     před 9 lety 06.10.2015 21:54 |  
            0 0

            Já Kellnera nikam nevynášel a docela mě překvapoval ten jeho místní kredit. Nic jsem o něm zkrátka nevěděl.
            Na druhou stranu, první z pozitivních zpráv, jeden člověk co procitnul z Babiše. Tak ať to vydrží :-)

          • Re: Zuří válka o Eden. Tvrdík zmínil, že by si Slavia mohla postavit jiný stad

            edenian     před 9 lety 06.10.2015 22:04 |  
            0 0

            Spino odpust si vyrazy jako "vsichni". Neni to pravda ani nahodou.

            • Re: Zuří válka o Eden. Tvrdík zmínil, že by si Slavia mohla postavit jiný stad

              spino     před 9 lety 06.10.2015 22:07 |  
              0 0

              Promiň, ale přečti si třeba reakce, když Řebíček posílal esemesku do Lidových novin, jak prodává Slavii. To byli Kellner s Pražákem za hrdiny a už se tady mluvilo o tom, jak se v PPF rozdávají lístky na fotbal, jak kdosi v O2 aréně připravuje spojení hokeje i fotbalu pod jeden holding atd. Samozřejmě do toho zákulisí nevidím, ale to nadšení většiny (nikoliv tedy všech, za to se omlouvám) bylo zřetelné.

              • Re: Zuří válka o Eden. Tvrdík zmínil, že by si Slavia mohla postavit jiný stad

                edenian     před 9 lety 07.10.2015 10:16 |  
                0 0

                ok

    • Re: Zuří válka o Eden. Tvrdík zmínil, že by si Slavia mohla postavit jiný stad

      postovni (přítel SN)     před 9 lety 06.10.2015 20:55 |  
      0 0

      Já osobně si nedělám iluze o Kellnerovi, Číňanech a koneckonců ani Šimáněm. U všech pouze odhaduju pravděpodobnost, že se ke Slavii budou chovat slušně a budou jí dobře spravovat. A v tomhle smyslu je Šimáně jedinej, kterej jednoznačně prokázal, že mu o Slavii jde a i jí obětoval vlastní peníze. To mě naplňuje optimismem. Ostatní svoje úmysly ještě budou muset prokázat.

  18. Re: Zuří válka o Eden. Tvrdík zmínil, že by si Slavia mohla postavit jiný stad

    Merlinus (přítel SN)     před 9 lety 06.10.2015 19:03 |  
    0 0

    Soucasni majitele Edemu je parta gauneru. Meli by si uvedomit, na ci pozemcich stadion stoji a kolik plati za pronajem pozemku. Az budou SK Slavii platit trzni najemne,pak muzou chtit po fotbalove Slavii trzni najemne. Jonak je to hulvatske vydirani. A pokud v tom mini pokracovat, nemam problem kdyz se postavi stadion jinde v Praze. Ale hlavne, pokud se Slavicek se Slavii nedohodne, tak nejpozdeji v roce 2024 jde E-side i se stadionem do konkurzu a pujde koupitho za par korun.

    • Re: Zuří válka o Eden. Tvrdík zmínil, že by si Slavia mohla postavit jiný stad

      Heretic (přítel SN)     před 9 lety 06.10.2015 19:10 |  
      0 0

      Gaunerů nebo zoufalců/hrobníků? Byznys byl stadion v době výstavby, teď už jde jen o krytí všech těch podvodů. U Slavie se to již povedlo (zaplať pán Bůh) a teď je nejspíš na řadě stadion. Asi to všechno klukum pražskejm chemickejm zase projde.

    • Re: Zuří válka o Eden. Tvrdík zmínil, že by si Slavia mohla postavit jiný stad

      postovni (přítel SN)     před 9 lety 06.10.2015 20:49 |  
      0 0

      Stadion už vlastní jiná firma a eside tudíž můžou poslat do konkurzu klidně zítra a držitelé dluhopisů utřou nos. To, že to ještě neudělali, je politika (dluhopisy koupili městský části). Problém pro majitele je 400 mio úvěr u spořitelny, ten když nebudou platit, o stadion přijdou. Slavia stavbu zadotovala pozemkama a předplaceným nájemným (cca 150 mio). Obojí je podložený smlouvama (doufám, že neprůstřelnejma). Takže tržní nájemné za pozemky je mimo mísu, zrovna tak jako brekot majitele, že Slavia platí malé/netržní nájemné.

      • Re: Zuří válka o Eden. Tvrdík zmínil, že by si Slavia mohla postavit jiný stad

        Ladislav (přítel SN)     před 9 lety 07.10.2015 00:46 |  
        0 0

        Hlavní problém stadionu jsou politici namočení v aféře Key Investments, údajně mají nějakou dohodu se současným majitelem Edenu. Pokud bychom chtěli koupit stadion, tak bez dohody s těmito politiky to nepůjde.

  19. Re: Zuří válka o Eden. Tvrdík zmínil, že by si Slavia mohla postavit jiný stad

    edenian     před 9 lety 06.10.2015 21:03 |  
    0 0

    Jestli si nekdo jako Kellner, Simane nebo Slavicek prectou tuhle diskusi, tak se smichy nedozijou rana. A zadna tiskovka nebude :-)))).
    Jo sorry, na tiskovce bude jakysi mlady muz z Prahy representovat cinske tzv. vlastniky, kteri se rozhodli z lasky k ceskemu lidu zachranit slavny vrsovicky fotbalovy klub, po jehoz hrozicim zaniku by byl evropsky fotbal razem ochuzen o svou perlu :-)

    • Re: Zuří válka o Eden. Tvrdík zmínil, že by si Slavia mohla postavit jiný stad

      Kornovo     před 9 lety 06.10.2015 21:57 |  
      0 0

      spino tvrdil, ze praci ma. ze by vedlejsak?

      • Re: Zuří válka o Eden. Tvrdík zmínil, že by si Slavia mohla postavit jiný stad

        edenian     před 9 lety 06.10.2015 22:00 |  
        0 0

        Toho jsem zrovna nemyslel :-)

    • Re: Zuří válka o Eden. Tvrdík zmínil, že by si Slavia mohla postavit jiný stad

      bongor     před 9 lety 07.10.2015 07:19 |  
      0 0

      Tak to jsem edeniane nepochopil.Proč takzvané vlastníky?Ta čínská společnost vlastní,nebo bude vlastnit 60% akcií Slavie,takže to nejsou takzvaní vlastníci,ale vlastníci šedesáti procent Slavie.Nikdo nikdy netvrdil,že Slavii zachraňovali z lásky k českému lidu.Naopak zdůvodněním je zlepšení průniku na český trh a určitě ne jen český,ale potažmo i evropský.A už vůbec od slávisty nechápu výsměšný tón tvého příspěvku ve spojitosti s "perlou evropského fotbalu".

      • Re: Zuří válka o Eden. Tvrdík zmínil, že by si Slavia mohla postavit jiný stad

        edenian     před 9 lety 07.10.2015 10:28 |  
        0 0

        Vyraz tzv. vlastnik pouzivam trvale pro vlastnika "Slavie", myslim te, kterou se tady zabyvame v rovine osobni atd. Myslim, ze ta se jaksi vlastnit neda, cas od casu to fanousci daji jasne najevo./a pak byva horko :-) /
        Vysmesny ton o perle evropskeho fotbalu je snad pochopitelny, jsme roky ve srackach, zatim se opravdu nic nemeni, co ja si pamatuju, tak jsme dokazali solidni fotbal hrat v souctu "par let". Nic vic. V povalecnem novoveku zustavame stale jen provincnim vychodoevropskym klubem s nulovou autoritou v Evrope. Kdo si namlouva neco jineho ...
        A co se tyka cinanu atd. Simaneho neznam, nevyjadruji se. Tvrdika zname vsichni, jako ostatni bejvaly partajnici/ stejne tak Simane/, k tomu jeste "vystudovany" vojak bolsevicke lidove armady, Paroubkuv nohsled, dnes zacileny na ksefty s cinou, proboha co si tady kdo maluje ? Zapominame snad co ten clovek provedl v CSA ? Kalendare Slavie/CSA, to je jedna z nehorsich silenosti ktery pro Slavii mohl udelat. O tech penezich / z CSA/ ani nemluve.

  20. Re: Zuří válka o Eden. Tvrdík zmínil, že by si Slavia mohla postavit jiný stad

    travel (přítel SN)     před 9 lety 06.10.2015 23:16 |  
    0 0

    Jaroslav Tvrdik ‏@JaroslavTvrdik 4 hod.před 4 hodinami

    Predsedou dozorci rady Slavie bude prezident CEFC pan Chan Chauto. Predsedou predstavenstva a prezidentem Slavie pan Jiri Simane. Vice zitra

    • Re: Zuří válka o Eden. Tvrdík zmínil, že by si Slavia mohla postavit jiný stad

      postovni (přítel SN)     před 9 lety 06.10.2015 23:43 |  
      0 0

      Nechápu, jak Tvrdík s touhle užvaněností mohl někdy něco dohodnout :-). Zejtra je ohlášená tiskovka a von to všecko vyzvoní dopředu, takže se sníží motivace novinářů tam jít. Jsem zvědavej, kdy to lidi z tiskovýho Slavie přestane bavit.

      • Re: Zuří válka o Eden. Tvrdík zmínil, že by si Slavia mohla postavit jiný stad

        Ladislav (přítel SN)     před 9 lety 07.10.2015 00:22 |  
        0 0

        Myslím, že by ho Šimáně korigoval, kdyby mu to vadilo. Možná, že je to součást nové strategie - otevřenost.

        • Re: Zuří válka o Eden. Tvrdík zmínil, že by si Slavia mohla postavit jiný stad

          no-nick     před 9 lety 07.10.2015 07:49 |  
          0 0

          Taky si myslím. Tak nějak díky této zprávě doufám, že se dozvíme i něco jiného, že toto nebude jediná zpráva tiskovky.

    • Re: Zuří válka o Eden. Tvrdík zmínil, že by si Slavia mohla postavit jiný stad

      Gino     před 9 lety 07.10.2015 07:56 |  
      0 0

      Neumím si vysvětlit, co vede prezidenta CEFC ztrácet čas takovouto absolutně nevýznamnou pozicí.

      Jinak naopak, pánové, tohle má novináře navnadit ;-)

      • Re: Zuří válka o Eden. Tvrdík zmínil, že by si Slavia mohla postavit jiný stad

        Barra     před 9 lety 07.10.2015 08:10 |  
        0 0

        Absolutne nevyznamnou pozici?

        Naopak, dozorci rada ma absolutni kontrolu na cinnost predstavenstva a cinnost a.s., tedy Slavie, ma pristup k vsem dokladum, kontroluje ucetnictvi, ucastni se valnych hromad. Je to velmi mocna zbran. Ja tedy chapu ze vetsinovy vlastnik se timto zpusobem zapoji do Slavie.

        • Re: Zuří válka o Eden. Tvrdík zmínil, že by si Slavia mohla postavit jiný stad

          bongor     před 9 lety 07.10.2015 08:28 |  
          0 0

          Jistě,abychom potom nedopadli jak po LM,tak je to zcela zásadní pozice.

        • Re: Zuří válka o Eden. Tvrdík zmínil, že by si Slavia mohla postavit jiný stad

          Heretic (přítel SN)     před 9 lety 07.10.2015 09:13 |  
          0 0

          LOL

        • Re: Zuří válka o Eden. Tvrdík zmínil, že by si Slavia mohla postavit jiný stad

          postovni (přítel SN)     před 9 lety 07.10.2015 09:54 |  
          0 0

          V normálních firmách je dozorčí rada v podstatě ceremoniální záležitost. Firmu řídí představenstvo a zasedání dozorčí rady je příležitost proto sežrat nějakej dobrej oběd a udělit pár hraběcích rad.

        • Re: Zuří válka o Eden. Tvrdík zmínil, že by si Slavia mohla postavit jiný stad

          Gino     před 9 lety 07.10.2015 11:07 |  
          0 0

          Dovysvětlím - z pohledu prezidenta tak obrovské společnosti je působení v DR Slavie prostě podle mě zcela nepodstatná pozice. Pokud má pan prezident CEFC tolik volného času, tak prosím, ale podivil jsem se tomu :-)

          Teď ale Tvrdík na tiskovce říká, že pan prezident je v ČR minimálně jednou za měsíc, někdy i dvakrát, takže příležitosti mít bude. Ale znovu říkám... myslel jsem to z pohledu jeho funkce, kde jsem předpokládal, že té práce a povinností je až nad hlavu už nyní.

          • Re: Zuří válka o Eden. Tvrdík zmínil, že by si Slavia mohla postavit jiný stad

            Heretic (přítel SN)     před 9 lety 07.10.2015 11:43 |  
            0 0

            Souhlas. Bylo to zřejmé i z původního příspěvku.

      • Re: Zuří válka o Eden. Tvrdík zmínil, že by si Slavia mohla postavit jiný stad

        Heretic (přítel SN)     před 9 lety 07.10.2015 10:28 |  
        0 0

        Já to otočím a řeknu, že pro Slavii bude čest mí za prezidenta prezidenta tak neskutečně majetné společnosti jako je CEFC.

  21. Re: Zuří válka o Eden. Tvrdík zmínil, že by si Slavia mohla postavit jiný stad

    mirecek1111     před 9 lety 07.10.2015 08:18 |  
    0 0

    V novinách píšou že šéfem mládeže bude Dovalil. On to na přímý dotaz nevyvrátil, tak to bude asi i on, koho dnes představí. Prý zkusili oslovit i Říčku.

  22. Re: Zuří válka o Eden. Tvrdík zmínil, že by si Slavia mohla postavit jiný stad

    travel (přítel SN)     před 9 lety 07.10.2015 09:09 |  
    0 0

    Hezké gesto od Baéze:
    Aldo Baez ‏@baezaldo1988 27. 9.

    Gratulujem k vitazstvu!!!@slaviaofficial #slavia#praha#cerveno#bila#slavia#je#praha!!!!

    Jestli to tu už dříve bylo,tak se omlouvám.

    • Re: Zuří válka o Eden. Tvrdík zmínil, že by si Slavia mohla postavit jiný stad

      Borris     před 9 lety 07.10.2015 09:51 |  
      0 0

      Je to od Alda moc hezké a líbí se mi že nezatrpkl a nezanevřel na nás. Od jeho působení u nás jsme sice jistě všichni čekali víc, ale Aldo aspoň nikdy nic nevypustil a je to sympaťák. Snad se mi na Slovensku bude dařit víc než u nás přeju mu to. A travele díky že jsi to sem dal.

      • Re: Zuří válka o Eden. Tvrdík zmínil, že by si Slavia mohla postavit jiný stad

        travel (přítel SN)     před 9 lety 07.10.2015 12:14 |  
        0 0

        Ahoj Borrisi,dal jsem to sem rád,ale skoro 3 týdny jsem zde nebyl a tak jsem nevěděl,zda to sem už někdo nedal.Navíc, že jsem to našel, byla náhoda.

        • Re: Zuří válka o Eden. Tvrdík zmínil, že by si Slavia mohla postavit jiný stad

          Borris     před 9 lety 07.10.2015 12:58 |  
          0 0

          Ahoj travele. Pokud vím nikdo to sem nedal. Celkem pravidelně to tu pročítám a nikde jsem na tohle nenarazil. Takže je dobře že jsi to našel i když náhodou. A od Alda je to skutečně hezké.

  23. Re: Zuří válka o Eden. Tvrdík zmínil, že by si Slavia mohla postavit jiný stad

    smely (přítel SN)     před 9 lety 07.10.2015 09:16 |  
    0 0

    zdravim pratele, mozna budu pranyrovan za svuj nazor, nicmene jsem to tu jz uvedl nekolikrat. Nez byt trpen a nesustale sikanovan na cizim stadionu, ktery majitel nechce prodat, tak radeji ve skromnejsim, ale svem. Potrebuje nekdo z Vas mit na stadionu hotel nebo mekdonald ? podle me se da za stejny penize, co chce slavicek postavit paradni fotbalovy stadion, bez tech picicand vokolo, dulezity je zazemi pro hrace, snadny pristup pro divaky (ne 4 pokladny) a obcersteni z keryho pak nebudete 2 dny zvracet. na to rozhodne neni potreba miliarda nebo dve jak tady nekdo zminuje. Stadion by mohl byt pojmenovan jak bychom chteli, mohl by byt vyzdoben jak bychom chteli, nemuseli bychom strhavat neustale stikerky tech plzenskejch nebo rudejch hovad po kazdy repre akci atd... v pripade, ze dojde na zminovane referendum ja budu hlasovat pro novy stadion...

    • Re: Zuří válka o Eden. Tvrdík zmínil, že by si Slavia mohla postavit jiný stad

      Borris     před 9 lety 07.10.2015 09:54 |  
      0 0

      Na tom co píšeš rozhodně něco je a s mnohým co píšeš souhlasím.

    • Re: Zuří válka o Eden. Tvrdík zmínil, že by si Slavia mohla postavit jiný stad

      postovni (přítel SN)     před 9 lety 07.10.2015 09:56 |  
      0 0

      Ty věci okolo ten stadion pomáhaj uživit.

      • Re: Zuří válka o Eden. Tvrdík zmínil, že by si Slavia mohla postavit jiný stad

        martyni (přítel SN)     před 9 lety 07.10.2015 12:22 |  
        0 0

        presne tak..

      • Re: Zuří válka o Eden. Tvrdík zmínil, že by si Slavia mohla postavit jiný stad

        smely (přítel SN)     před 9 lety 07.10.2015 12:30 |  
        0 0

        neumim to presne rozeznat, ale te hotel ma dost starosti uizivit sam sebe, natoz jeste zivit stadion...nemyslim si , ze by zrovna tohle byl zdroj prijmu pro chod klubu a stadionu, ale treba se pletu...

        • Re: Zuří válka o Eden. Tvrdík zmínil, že by si Slavia mohla postavit jiný stad

          postovni (přítel SN)     před 9 lety 07.10.2015 15:45 |  
          0 0

          Protože okolo Slavie nefunguje nic, jak má. Srdcem fungujícího stadionu musí být fungující klub, ty ostatní věci se na to nabalej. Samozřejmě to předpokládá spolupráci a ne souboj.

    • Re: Zuří válka o Eden. Tvrdík zmínil, že by si Slavia mohla postavit jiný stad

      birkin     před 9 lety 07.10.2015 09:56 |  
      0 0

      no nevim, divak mozna McDonalda a hotel nepotrebuje, ale kazdej soudnej investor stadionu potrebuje co nejvic najemcu...krom toho je potreba postavit stadion patricny kapacity, vyhovujici pozadavkum UEFA a na pozemcich v Praze, ktery nejsou zadarmo...takze bych byl opatrny s temi odhady nakladu na vystavbu takoveho stadionu...a to zcela pomijim, jak dlouho by takova vystavba trvala...jen stavebni rizeni by se v idealnim pripade tahlo leta...

    • Re: Zuří válka o Eden. Tvrdík zmínil, že by si Slavia mohla postavit jiný stad

      smely (přítel SN)     před 9 lety 07.10.2015 10:08 |  
      0 0

      k vyse zminenemu jeste mala poznamka : JSVCD :-)

    • Re: Zuří válka o Eden. Tvrdík zmínil, že by si Slavia mohla postavit jiný stad

      Nosorozec     před 9 lety 07.10.2015 12:28 |  
      0 0

      Problém ale taky je, kde by ten stadion stál. Slyšel jsem něco o Letňanech. Dokážeš si představit, že by Slavia hrála v Letňanech? Je to okrajová část Prahy, bojim se, že by chodilo mnohem míň diváků, než do Edenu. Slavia prostě patří do Vršovic, do Edenu. Proto doufám, že se se současnym majitelem stadionu naše vedení dohodne a Eden od něj odkoupí. Hrát kdekoliv jinde by byla velká škoda.

      • Re: Zuří válka o Eden. Tvrdík zmínil, že by si Slavia mohla postavit jiný stad

        smely (přítel SN)     před 9 lety 07.10.2015 12:33 |  
        0 0

        tak pokus vim tak do letnan jezdi metro, Alianz Arena taky nestoji v centru Mnichova jako Olympijskej stadion, novej Yankees stadium stoji v Bronxu, coz taky neni Manhattan a vsude lidi chodi, jak se rika . Kdo chce , hleda zpusob, kdo nechce hleda duvod...

        • Re: Zuří válka o Eden. Tvrdík zmínil, že by si Slavia mohla postavit jiný stad

          Nosorozec     před 9 lety 07.10.2015 18:50 |  
          0 0

          Kdo chce , hleda zpusob, kdo nechce hleda duvod... A proto bysme měli chtít hledat způsob, jak udržet Slavii v Edenu. ;)

    • Re: Zuří válka o Eden. Tvrdík zmínil, že by si Slavia mohla postavit jiný stad

      Jachym     před 9 lety 07.10.2015 12:52 |  
      0 0

      Člověče, ty na to nahlížíš tak jako by sis kupoval nový ponožky... Navíc se tady bavíme oněčem, co uměle vyvolal nějaký pisálek, aby vykázal vyšší počet čtenářů. Žádný nový stadión Slavia určitě stavět nebude...

      • Re: Zuří válka o Eden. Tvrdík zmínil, že by si Slavia mohla postavit jiný stad

        smely (přítel SN)     před 9 lety 07.10.2015 12:58 |  
        0 0

        ale clovece, ja nic nekupuju, popsal jsem pouze svuj nazor na moznou situaci. pisalek umele nic nevyvolal, JT o tom sam tweetoval jiz minuly tyden...dekuji za moznost prezentovat suj nazor, clovece... :-)

    • Re: Zuří válka o Eden. Tvrdík zmínil, že by si Slavia mohla postavit jiný stad

      Petha     před 9 lety 07.10.2015 10:27 |  
      0 0

      No oni to vydali uz v tistene verzi..

    • Re: Zuří válka o Eden. Tvrdík zmínil, že by si Slavia mohla postavit jiný stad

      naplavnik     před 9 lety 07.10.2015 11:30 |  
      0 0

      Trochu odlehčím, pozitivní změnou je, že Jirka Vrba už nedělá zvukaře v roli podavače, nebo naopak... :-)

    • Re: Zuří válka o Eden. Tvrdík zmínil, že by si Slavia mohla postavit jiný stad

      AlesJa     před 9 lety 07.10.2015 12:19 |  
      0 0

      díky, Petr Boháč znám daňového poradce tohoto jména....

      • Re: Zuří válka o Eden. Tvrdík zmínil, že by si Slavia mohla postavit jiný stad

        birkin     před 9 lety 07.10.2015 12:25 |  
        0 0

        to asi nebude on:-)

        • Re: Zuří válka o Eden. Tvrdík zmínil, že by si Slavia mohla postavit jiný stad

          AlesJa     před 9 lety 07.10.2015 12:47 |  
          0 0

          už čtu, že dělal v Siemens takže to fakt není on :-)

        • Re: Zuří válka o Eden. Tvrdík zmínil, že by si Slavia mohla postavit jiný stad

          AlesJa     před 9 lety 07.10.2015 12:47 |  
          0 0

          už čtu, že dělal v Siemens takže to fakt není on :-)

    • Re: Zuří válka o Eden. Tvrdík zmínil, že by si Slavia mohla postavit jiný stad

      Luckyduck (přítel SN)     před 9 lety 07.10.2015 13:25 |  
      0 0

      Teda co zatím slyším, tak nejde najít snad žádné negativum (kromě kvality zvuku z tiskovky :) ).
      Plíšek, Dovalil, snad i konzultace s Říčkou,profi finanční ředitel, struktura managementu klubu, rada pro výběr hráčů, mládežnické akademie, řešení stadionu, vysoké ambice.. co víc si přát? :)

  24. Re: Zuří válka o Eden. Tvrdík zmínil, že by si Slavia mohla postavit jiný stad

    marcocruz (přítel SN)     před 9 lety 07.10.2015 12:24 |  
    0 0

    Vypadá to, že se teď Sparta začíná opičit po Slavii a ne naopak:D viz.

    "10:23Bývalý obránce české reprezentace Tomáš Ujfaluši se vrací do Sparty. Sedmatřicetiletý bude působit ve vedení klubu a měl by pomáhat se skautingem a hledáním posil."

  25. Tisková konference

    Mike     před 9 lety 07.10.2015 13:31 |  
    0 0

    Tak v diskuzích pod články o proběhlé tiskové konferenci si z nás dost lidí- hlavně sparťanů- dělá legraci.
    Měli by si uvědomit, že i když nás čeká spoustu práce na všech úsekách, tak reálně je na scéně další silný hráč fotbalové ligy, který se určitě nespokojí s posilami- abych nikoho neurazil- typu Smejkala, Petra, Juhara, V.Vukadinoviče, Štěpána a dalších- které nám milostivě přenechali ostatní oddíly, protože tito hráči se jim mnohdy ani nevešli do kádru. Už se budeme utkávat s Plzní a Spartou o nejžhavější ligové zboží typu třeba Šurala, Chramosty nebo Pavelky.
    A třeba Pelta je podle mě v současnosti pro nás malý hráč.
    Třeba jsem optimista, ale předpokládám, že klub nebyl kupován a zachráněn k bojům o střed tabulky, ale k nejvyšším příčkám.

    • Re: Tisková konference

      utrzeny_ze_retezu     před 9 lety 07.10.2015 13:36 |  
      0 0

      Že ty jejich diskuze čteš...

      • Re: Tisková konference

        Mike     před 9 lety 07.10.2015 13:39 |  
        0 0

        Tak čtu je všeobecně, já jenom, že jim buď nedocvaklo, nebo docvaknout ani nechce, že jaksi už nejsme klub skoro v insolvenci nebo v konkurzu, ale plnohodnotný hráč, který bude sportovní cestou ,,narušovat" zavedené pořádky posledních 5 let.

        • Re: Tisková konference

          utrzeny_ze_retezu     před 9 lety 07.10.2015 13:45 |  
          0 0

          Souhlasím s tebou. Akorát že na těch diskuzí jen plivou jedovaté sliny a já to špatně snáším :-) Jsem ně ně zvědavej až budem hrát LM a oni se budou krčit ve středu tabulky :-))

          • Re: Tisková konference

            malan (přítel SN)     před 9 lety 07.10.2015 14:06 |  
            0 0

            Nic jiného jim nezbývá, mají pěkně stažené půlky a jediné do čeho se mohou obouvat je Tvrdík- a bohužel asi oprávněně, kam přišel tam to byla katastrofa. Doufejme, že Slavia nedopadne jako ČSA.

        • Re: Tisková konference

          Kara (přítel SN)     před 9 lety 07.10.2015 13:47 |  
          0 0

          ...nebo jim to docvakává a ta legrace je obrana před tímto zjištěním. Každopádně tím, že viditelně peníze nebudou problém a tlak na profesionalitu vzroste, tak se možná budou brzo divit, jak by řekl klasik.

          • Re: Tisková konference

            Mike     před 9 lety 07.10.2015 14:04 |  
            0 0

            Přesně jak píšeš. Já si zahraju na věštce. Díky dalšímu silnému klubu na scéně- po Spartě a Plzni- si Pelta už asi uvědomil, že sen o titulu pro Jablonec je v nejbližších letech nebo už navěky pryč. Hlavně po letošním špatném začátku Jablonce v lize. Přes dvojboj Sparta- Plzeň by se třeba prorazit dalo, ale pokud přibyl další silný hráč na scéně, tak je prostě pro Jablonec vymalováno. A podle mě začne v zimě nabízet k prodeji své opory- Karavajeva,Beneše, Pospíšila a další , aby se mu a firmám, které na koupi určitě některých výborných hráčů přispěly, alespoň peníze vrátily a opustí svůj projekt ,,Galacticos". Protože to prostě nebude mít smysl, když i divácká podpora čítá 3000 věrných a 20 řehtaček.

            • Re: Tisková konference

              Ladislav (přítel SN)     před 9 lety 07.10.2015 14:36 |  
              0 0

              Jen slepá závist spojená s hloupostí, ztráta času to vůbec číst. Kdo u rudých trochu myslí, ten se chová úplně jinak, např. Křéťa a jeho noviny se od příchodu CEFC nějak „zlepšují“ a už nedělají ty "excelentní" protislávistické kampaně.