Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Chance liga

Ostrava - Slavia 1:3

Slavia po opravdu dlouhé době zvítězila v Ostravě, když byla odměněna především za solidní první poločas, ve kterém zaznamenala dvě branky. Pak si dlouho zahrávala, když špatnou hrou dovolila domácím snížit, v nastaveném čase ale výhru pojistil Milan Škoda.

Ostrava - Slavia 1:3 (0:2)
Branky:
 74. Mišák - 8. Voltr, 45. a 90.+1. Škoda 

Slavia: Berkovec - Mikula, Latka, Deli, Švec - Štohanzl (80. Zmrhal), Hrubý (75. Piták), Souček, Černý - Voltr (88. Bílek), Škoda

Trenér Dušan Uhrin udělal v základní sestavě dvě změny oproti zápasu s Jihlavou, zraněného Jablonského nahradil Švec, uzdravený Latka pak poslal jen na lavičku Bílka. První šanci si připsali domácí, Martin Berkovec nejistě vyrazil roh jen před sebe a z následné akce střílel prudce Kukec, Berkovec i tento míč vyrazil. Baník začal zápas aktivně a slávisté se ocitli brzy pod tlakem. Když se Slavia dostala poprvé na delší dobu na soupeřovu polovinu, byl z toho roh a z něj padla první branka zápasu! Hrubý poslal míč do vápna, kde si jej našel Voltr a z první jej poslal nechytatelně do šibenice - 0:1! Domácí opět Slavii na chvíli zatlačili, ale když Kukec ztratil míč, šli slávisté do brejku, který zakončila tečovaná střela Voltra, která skončila těsně vedle. Následoval roh, po kterém hlavičkoval opět aktivní Voltr, Pavlenka jeho pokus tentokrát kryl. Ve 20. minutě se obrana Slavie příliš zatáhla, odražený míč pak střílel Holzer těsně vedle. Na druhé straně to byl opět Voltr, který mohl potrestat chybu domácích, Pavlenka jeho střelu vyrazil. V 29. minutě daroval Slavii nepřesný sudí Hrubeš nebezpečnou standardní situaci blízko rohu velkého vápna, nepovedený pokus Hrubého tečoval Holzer a Pavlenka se měl co ohánět, aby míč vyrazil. Poslední čtvrthodina první půle přinesla opravdu nedobrý fotbal plný chyb a nevynucených ztrát. Když už to vypadalo, že poločas skončí jednobrankovým vedením Slavie, přišel brejk sešívaných a zároveň chyba defenzivy domácích, Štohanzl našel ve vápně Škodu, ten se dokázal uvolnit a střelou na vzdálenější tyč překonal Pavlenku - 0:2!  Do kabin se tak šlo za stavu, kterému se v odborných kruzích říká "past".

Baník začal druhou půli náporem a slávisté se museli několikrát s vypětím sil bránit ve vlastním pokutovém území. Když se po čtyřech minutách dostal poprvé na polovinu soupeře s míčem Škoda, hned z toho mohla být tutovka, kanonýrovi Slavie však nesedl centr levou nohou, jinak by našel Voltra samotného před Pavlenkou. Jinak byl obraz hry ale takový, jaký asi každý příznivec Slavie musel čekat - červenobílí se bohužel zatáhli hluboko na svou polovinu a čekali, s čím přijdou domácí. Ti drželi míč poblíž vápna Slavie, ale nebezpečné akce v první části druhé půle nepřicházely. Slávisté chtěli hrozit z brejků, ale k těm se příliš nedostávali. Několik náhodných akcí si ale přeci jen na své konto připsali a nutno dodat, že byli nebezpečnější než domácí. Střely Švece, Voltra ani Štohanzla se ale neujaly. V 66. minutě střílel nebezpečně domácí De Azevedo, Berkovec vytáhl první těžký zákrok dne a vyrazil jeho pokus na roh. O pět minut později se Berkovec opět vytáhl, když reflexivně vyrazil hlavičku Mišáka zblízka po rohovém kopu. Tato varování Slavii nestačila a za pasivitu přišel trest v 74. minutě, domácí zakombinovali na své levé straně a poslali míč do vápna, kde měli početní převahu a neatakovaný Mišák neměl problém poslat míč do sítě - 1:2. To byla samozřejmě voda na mlýn domácích a bylo jasné, že slávisty čekají perné minuty. Tlak domácích ale kupodivu již nezesílil a minuty ubíhaly bez nebezpečí před Berkovcovou bránou. V první ze dvou nastavených minut navíc prodloužil Piták nakopnutý míč za sebe, Škoda šel odvážně za míčem a byl u něj dřív než Pavlenka, za což se následně odměnil rozhodující brankou na 1:3! Slavia tak získala podruhé v řadě tři body a míří do klidných vod tabulky, naopak domácí jsou stále u dna.

5.kolo - Sobota 22. 08. 2015 20:15

Synot liga, 2015/2016
1 - 3
0 - 2
FC Baník Ostrava
FC Baník Ostrava

74. Patrik Mišák

SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

8. Radek Voltr
45. Milan Škoda
90. Milan Škoda

Komentáře (132)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Ostrava - Slavia 0:0 v 1. pol.

    Petr9608     před 9 lety 22.08.2015 20:24 |  
    0 0

    GÓÓÓÓL!!!!

  2. Re: Ostrava - Slavia 0:1 v 1. pol.

    naplavnik     před 9 lety 22.08.2015 21:01 |  
    0 0

    Dneska si to užijme,Škodičuv poslední zápas za nás.

    • Re: Ostrava - Slavia 0:1 v 1. pol.

      jufoun (přítel SN)     před 9 lety 22.08.2015 21:02 |  
      0 0

      Kde jsi na to prisel?

      • Re: Ostrava - Slavia 0:1 v 1. pol.

        naplavnik     před 9 lety 22.08.2015 21:06 |  
        0 0

        Přestupak končí a Milan dokazuje,že minula sezóna nebyla náhoda.

        • Re: Ostrava - Slavia 0:1 v 1. pol.

          bububu (přítel SN)     před 9 lety 22.08.2015 21:25 |  
          0 0

          Pitomost, už jen kvůli těm současným kejklím okolo insolvence Škoda na 90% v tomto přestupáku nikam nepůjde. O to těžší ho bude udržet v zimě, ale já bych mu nějaké pěkné angažmá v zahraničí z celého srdce přál, za všechno co pro nás za poslední léta udělal.

  3. Re: Ostrava - Slavia 0:1 v 1. pol.

    AdJap     před 9 lety 22.08.2015 21:03 |  
    0 0

    K první půli 2 body.

    1/ Jakto, že naprosto tragický Baník, jehož je mi skutečně líto, neprohrává už 5:0?

    2/ Kdo dělá v kádru obuvníka?

    • Re: Ostrava - Slavia 0:1 v 1. pol.

      slaviator     před 9 lety 22.08.2015 21:05 |  
      0 0

      re 2/ - Dávid Škutka

  4. Re: Ostrava - Slavia 0:2 po 1. pol.

    notrax     před 9 lety 22.08.2015 21:07 |  
    0 0

    Netušil jsem, že někdo dokáže zahrát hůř než my v Brně, ale ten Baník je tragickej, ty vole, oni nejsou schopný si vůbec nahrát, strašná holomajzna. Na naši straně mi přijde, že nám míče létají strašně od nohy, baník nám dá šanci jít do brejku a my si ukopneme míč. Míňa dnes zase nic, Hrubý dnes dost ztrát, Laty tam nohou taky občas zaváhal. Není to nejhorší, líbí se mi Voltr.

    • Re: Ostrava - Slavia 0:2 po 1. pol.

      zeleznik2     před 9 lety 22.08.2015 21:21 |  
      0 0

      Naprostý souhlas, Laty dnes mne zatím zklamal, Hrubý příšerný, naštěstí duo Voltr a Škoda v útoku bez nich fakt nevím, co bychom hráli.

  5. Re: Ostrava - Slavia 0:2 po 1. pol.

    Petr9608     před 9 lety 22.08.2015 21:14 |  
    0 0

    Myslím si, že je zbytečné hrát ve venkovní sadě. Kdybychom měli ĆB dres + červný trenky a stulpny, tak bude dostatečně odlišní.

  6. Re: Ostrava - Slavia 0:2 po 1. pol.

    zeleznik2     před 9 lety 22.08.2015 21:19 |  
    0 0

    Výsledek absolutně neodpovídá realitě, v obraně předvádíme naprosto tragický výkon, co Latka a spol. dokáží vytvořit za chyby, které naštěstí Baník nedokáže potrestat. Naštěstí jsme dokázali vstřelit dvě branky, Voltr vynikající a Škoďák taky. Hrubý nedokáže z přímého kopu trefit bránu a ve středu pole kazí, co se dá. Snad to udržíme.

  7. Re: Ostrava - Slavia 0:2 po 1. pol.

    Maeden (přítel SN)     před 9 lety 22.08.2015 21:20 |  
    0 0

    Banik je tragedie, hluboko pod urovni naseho vykonu v Šalingradu. Ale my nastesti hrajem 30 minut tuzku a je to vyrovnana cutana. Obrana zatim jakz takz dobra.
    Ta dvougolova past je tak trochu csapslarovina. Nekde jsem cetl clanek, kde to vyvraceli statistikou z Anglie. Jestli si chachari nevytvori ani naznak sance, gol nam daji tezko.

    • Re: Ostrava - Slavia 0:2 po 1. pol.

      Maeden (přítel SN)     před 9 lety 22.08.2015 21:22 |  
      0 0

      Tak jsem to zakrik, uz nas melou :)

  8. Re: Ostrava - Slavia 0:2 v 2. pol.

    AdJap     před 9 lety 22.08.2015 21:35 |  
    0 0

    Kua, kdyt ten Hyský tu kopal, tak proč mám pocit, že bezvýhradně fandí Ostravaru?...Všechny sporný situace z jeho pohledu pro Baník...

    • Re: Ostrava - Slavia 0:2 v 2. pol.

      zeleznik2     před 9 lety 22.08.2015 21:36 |  
      0 0

      Jestli to nedostal nařízeno od vedení ČT...ten spolukomentátor je taky boží toho ostravského brazilce snad miluje...

    • Re: Ostrava - Slavia 0:2 v 2. pol.

      edenian     před 9 lety 22.08.2015 21:38 |  
      0 0

      Kopal, ale od mladejch ho vyhodili.

    • Re: Ostrava - Slavia 0:2 v 2. pol.

      bongor     před 9 lety 22.08.2015 22:40 |  
      0 0

      A když se něco chacharům nepovede,tak roní slzy.On se nějak rozešel s Slavií ve zlým?Asi jo,něco jsem zaslech.

    • Re: Ostrava - Slavia 0:2 v 2. pol.

      Borris     před 9 lety 23.08.2015 02:45 |  
      0 0

      Spíš bych to viděl v tom, že nechce aby někdo pojal sebemenší podezření že nám nadržuje když za nás tolik let hrál, tak se až přehnaně snažil všechno vidět ve prospěch Baníku.

  9. Re: Ostrava - Slavia 0:2 v 2. pol.

    mike-k (přítel SN)     před 9 lety 22.08.2015 21:45 |  
    0 0

    koleda koleda a je to tam. :(

    Ale co chce to podržet chvilku balón.

  10. Re: Ostrava - Slavia 1:2 v 2. pol.

    AdJap     před 9 lety 22.08.2015 21:53 |  
    0 0

    Je skutečně umění udělat drama z takového zápasu proti takovému soupeři...

  11. Re: Ostrava - Slavia 1:2 v 2. pol.

    biggris (přítel SN)     před 9 lety 22.08.2015 22:06 |  
    0 0

    Druhá půle od nás nic moc, zbytečná pasivita. Ale Voltr dneska naprosto fenomenální!!!

  12. Re: Ostrava - Slavia 1:2 v 2. pol.

    stromovous (přítel SN)     před 9 lety 22.08.2015 22:06 |  
    0 0

    Nástřel hodnocení báj voko:

    Berkovec - 6
    Mikula - 5
    Latka - 4
    Deli - 7
    Švec - 5
    Hrubý - 6
    Souček - 7
    Štohanzl - 6
    Černý - 3
    Voltr - 8
    Škoda - 7

    Ať už proboha Černý dostane čtvrtou žlutou, jinak ho ze sestavy nedostane snad nic. Já bejt Bazal, tak jsem nasranej Bazal. Voltr supr! Štohanzl žádná extratřída, ale snaží se, a co přišel, tak 6 bdů ze 6 :)

    • Re: Ostrava - Slavia 1:2 v 2. pol.

      notrax     před 9 lety 22.08.2015 22:09 |  
      0 0

      Hrubý byl strašnej, to se na mě nezlob.

      • Re: Ostrava - Slavia 1:2 v 2. pol.

        stromovous (přítel SN)     před 9 lety 22.08.2015 22:19 |  
        0 0

        Nezlobím. Naopak. 6 je moc. A já si říkal, co mi na tom hodnocení nesedí. Ha, Hrubý to je.

    • Re: Ostrava - Slavia 1:2 v 2. pol.

      zeleznik2     před 9 lety 22.08.2015 22:10 |  
      0 0

      Deli 6 proti Jihlavě lepší výkon Hrubý Max.5 chyby Škoda a Voltr super.

    • Re: Ostrava - Slavia 1:2 v 2. pol.

      Hektor     před 9 lety 22.08.2015 22:53 |  
      0 0

      Černý byl dnes lepší než Štohanzl, ten ve druhé půli téměř nebyl u míče. Jinak jak už tady někdo psal, hodně brejků pokaženo špatným zpracováním balonu, u ligového hráče, který není ani atakovaný je to pro mne nepochopitelné. Aby jenom nehanil, Voltr samozřejmě dnes nejlepší na place.

  13. Re: Ostrava - Slavia 1:3

    Petr9608     před 9 lety 22.08.2015 22:09 |  
    0 0

    No vida, jsme na pohárovejch příčkách :o)

    • Re: Ostrava - Slavia 1:3

      Dobi     před 9 lety 22.08.2015 22:20 |  
      0 0

      Ale trochu přízemně, ale viděli jsme to vloni, když jsme vedli ligy: Podle mých odhadů pořebujeme ještě ca. 23 bodů k záchraně. A také zdárně zvládnuté insolvenční řízení. Věřme, že vše dopadne dobře jako ten dnešní zápas!

  14. Re: Ostrava - Slavia 1:3

    Petr9608     před 9 lety 22.08.2015 22:12 |  
    0 0

    Já myslim, že před sezónou bychom 7 bodů po 5 kolech brali.

    • Re: Ostrava - Slavia 1:3

      quelhar (admin)     před 9 lety 22.08.2015 22:30 |  
      0 0

      Já určitě, já plánoval 6.

      • Re: Ostrava - Slavia 1:3

        Kara (přítel SN)     před 9 lety 22.08.2015 22:38 |  
        0 0

        Pan Pavouk je mírný pesimista ;)

        • Re: Ostrava - Slavia 1:3

          quelhar (admin)     před 9 lety 22.08.2015 22:40 |  
          0 0

          Optimista, tipoval jsem totiž z Brna bod :o)

  15. Re: Ostrava - Slavia 1:3

    Petr9608     před 9 lety 22.08.2015 22:16 |  
    0 0

    Ad Škoda: Kdyby přestoupil do nějakýho tureckýho ****sporu, fakt by si tak finančně polepšil? U nás může mít třeba 200k, to byl měl v Turecku aspoň 15k Euro?

    • Re: Ostrava - Slavia 1:3

      fredydj (přítel SN)     před 9 lety 22.08.2015 22:45 |  
      0 0

      to snad nemyslíš vážně že ne ? :)

    • Re: Ostrava - Slavia 1:3

      Barra     před 9 lety 22.08.2015 23:01 |  
      0 0

      https://fourfourthreefootball.wordpress.com/2014/11/14/average-salaries-from-major-world-football-leagues-revealed/

      Turecka Super Lig je i co se tyka vydelku hracu o necem jinym. Prumerne plat byl v minule sezone 446tis liber, v prepoctu v korunach tedy 16.725.000 kc (a v eurech 620tis rocne, nebo 51.620 eur mesicne). K tomu prijde ze v Turecku plati fotbaliste dan z prijmu ve vysi jen 10%. Jsem si jisty ze Milan by na zaklade formy, kterou etaluje za poslednich 13, 14 mesicu se na ten prumer urcite dostal. Jinak je to temer dvojnasobek toho, co si prumerne vydela hrac v Nizozemi, a temer 2,5 x tolik co maji hracu v belgicke lize.

      • Re: Ostrava - Slavia 1:3

        Petr9608     před 9 lety 23.08.2015 00:42 |  
        0 0

        No nevim, ta tabulka. Že by si průměrnej hráč v Polsku přišel na 250.000 Kč/měs.? To se mi zdá zcela ustřelené....

        • Re: Ostrava - Slavia 1:3

          Barra     před 9 lety 23.08.2015 07:37 |  
          0 0

          Vidim ze tobe se clovek hned nejak nezavdeci -:) Tak jinak, recentni udaje pro top 4 kluby v Super Lig. Skoda by nepatril k 'milionarum v eurech', presto by se podle me vice blizil prumeru tech 600+ tis eur mesicne, nez k 15tis o kterych jsi uvazoval. Proc jsou v Cesku platy "tak nizke" v porovnani s vetsinou zbytkem Evropy? U nas v Belgii je prumer kolem 280 tis eur rocne, mame pritom stejny pocet obyvatel jako CR. Jiste, na zapasy chodi prumerne 3 x tolik divaku jak v Cesku, ale z stupneho ma klub jen kapasne v prijmech. Vetsina prijmu je z prodeje televiznich prav. Samozrejme ze pro fandy je fajn videt vsechny zapasy gratis, to je pro kluby ale cesta do pekla. Od nekud musi mit prijmy, aby si mohli dovolit vice konkurende schopnych hracu. A Synotliga neni na patricne urovni. Pekny priklad je Kaderabek a vcerejsi uvaha v Isportu. V Synotlize kral, mohl se az na vyjimky plne venovat podpore utoku. Ted v Bundeslize zjistil ze kazdy mistni klub je na urovni Viktorie Plzne a ze tedy obranna prace je prioritou. Kaderabek zapada do prumeru. Jinak co se tyka prijmu z televiznich prav, i prumerny Beerschot mel v prvni lize z toho rocni prijem kolem 4 mil eur.

          https://www.reddit.com/r/soccer/comments/3d6qsv/current_wages_in_the_s%C3%BCper_lig_turkey/

          • Re: Ostrava - Slavia 1:3

            Barra     před 9 lety 23.08.2015 08:09 |  
            0 0

            Kdyz rikam prumerny plat kolem 280tis rocne, mam na mysli samozrejme platy fotbalistu, ne modalniho Belgicana.

        • Re: Ostrava - Slavia 1:3

          ElBrody     před 9 lety 23.08.2015 19:41 |  
          0 0

          V Polsku dávaj do fotbalu dost peněz města, takže nejchudší týmy maj v korunách rozpočty 80-100 milionů a 4 nejbohatší hráče dost přeplácej, taková Legia má letos údajně přes 100 milionů jen na nákup posil.

  16. Re: Ostrava - Slavia 1:3

    zeleznik2     před 9 lety 22.08.2015 22:19 |  
    0 0

    Naprosto zbytečně drama opět chyba v naší obraně naštěstí máme Škodu klobouk dolů ještě lepší než loni Voltr a Štohanzl výborné nákupy hlavně Radek Voltr jde zápas od zápasu výkonnostně nahoru. 10 branek a 7 bodů z pěti zápasů není špatný krom Brna jsme hráli dobrý fotbal škoda pauzy a pak hned Boleslav.

    • Re: Ostrava - Slavia 1:3

      AdJap     před 9 lety 22.08.2015 22:31 |  
      0 0

      Celkem souhlas. Škoda si drží fazonu a Voltr dnes určitě hráčem zápasu. I podle rozhovoru je to fajn kluk. Hlavně se mi líbí, že není línej na krok, jak nakonec řekl i trenér v rozhovoru. 10 branek je solidních a ty body...no, jakž takž. Brno se ale opravdu nepovedlo. Tam se na to hráči s prominutím vysrali a dle toho to taky vypadalo. Dost to zatím kazí dojem, že si prvoligoví hráči toto dovolí...

      • Re: Ostrava - Slavia 1:3

        bongor     před 9 lety 22.08.2015 22:44 |  
        0 0

        Voltr na mě taky působí jako fajn kluk,ten jeho rozhovor měl úroveň.

        • Re: Ostrava - Slavia 1:3

          Barra     před 9 lety 22.08.2015 23:13 |  
          0 0

          Rozhodne, mluvi slusne, rozumne, umi formulovat sve myslenky. Stary mazak Skoda ktery tech rozhovoru dal x-krat vice v kariere, je vedle neho spis neohrabany.

          Jinak 2 zapasy s Mikulou na beku, s Stohanzlem a Voltrem v muzstvu, a 6 bodu z 6. Jak rikal Uhrin po zapase, Voltr je rychly a musi delat prostor Skodovi. Jen mi moc nesedela poznamka Uhrina ze "konecne" dal Voltr gol. Radek odehral vseho vsudy 208 minut, v prvnich 3 zapasech hral 3, 10 a 22 minut, teprve v poslednich 2 zapasech hral 83 a 87 minut. Pro me je 1 branka co 208 minut slusny prumer, hlavne kdyz se vezme v uvahu ze prisel z druhe ligy, kde je fotbal prece o neco jiny. Ale hlavne, s nim na hristi jsme dali v dvou zapasech 6 branek, inkasovali 1, a hlavne 6 bodu je nasich. Tech 7 bodu v tabulce je jinak slusny prumer 1,4 bodu na zapas, coz jsme uz sakra dlouho nemeli.

          • Re: Ostrava - Slavia 1:3

            quelhar (admin)     před 9 lety 23.08.2015 10:55 |  
            0 0

            Pred rokem jsme po peti kolech meli prumer 2,4 bodu na zapas a jak to nakonec dopadlo... :o) A s temi brankami to bylo taky docela podobne.

            • Re: Ostrava - Slavia 1:3

              zeleznik2     před 9 lety 23.08.2015 10:59 |  
              0 0

              Uvidíme Zlín taky tipovali na sestup a kde je?na druhém místě tabulky.

            • Re: Ostrava - Slavia 1:3

              Barra     před 9 lety 23.08.2015 12:42 |  
              0 0

              Ano, pred rokem - jak rikam je tomu sakra dlouho -:)

          • Re: Ostrava - Slavia 1:3

            valkys     před 9 lety 23.08.2015 12:20 |  
            0 0

            Mně se to naopak líbí, když je takhle na hráče vyvíjený tlak okamžitě po přestupu na vyšší úroveň. S tím právě mají většinou problém hráči, kteří přestupují od nás do ciziny.

            Jinak je aspoň vidět, že mu věří. Snad toho od Škoďáka co nejvíc odkouká a budeme mít dalšího kanonýra.

  17. Re: Ostrava - Slavia 1:3

    Ladislav (přítel SN)     před 9 lety 22.08.2015 22:29 |  
    0 0

    Tyhle stránky jsou fakt síla, ať se vyhraje nebo prohraje je to absolutně jedno, protože podle většiny diskutujících je „všechno“ špatně.

    • Re: Ostrava - Slavia 1:3

      Barlblog     před 9 lety 22.08.2015 22:46 |  
      0 0

      Však se není čemu divit. Internetová mlha skýtá možnosti vybít svou frustraci na Slavii. Nikomu se nemusíš dívat do očí, nemusíš nic dokázat, jen kritizovat... ;-)

      Jsem rád, že jsme vyhráli. Hráči pracovali na 100% a je výborné pro další práci, že to mají za 3 body.

      Snad si bude klub počínat tak dobře i v jiných klíčových zápasech. Tyhle důležité zápasy jsou však bez míče, bohužel.

      • Re: Ostrava - Slavia 1:3

        Ladislav (přítel SN)     před 9 lety 23.08.2015 00:11 |  
        0 0

        Jasně, jen je otázka, co je v zájmu Slavie, buď aby klub odvrátil insolvenci a Řebíček zůstal nebo aby šel proces do krajnosti se všemi riziky a přišel nový majitel ?

    • Re: Ostrava - Slavia 1:3

      bongor     před 9 lety 22.08.2015 22:46 |  
      0 0

      Máš pravdu,taky mi to tak připadne.

    • Re: Ostrava - Slavia 1:3

      Slawek     před 9 lety 23.08.2015 00:13 |  
      0 0

      Ladislave mluvíš mi z duše. Dokonce některé pasáže Quelharova referátu mi přijdou zbytečně kritické. Zdůrazňuji některé. 3 body jsou tentokrát zasloužené a třeba Škodovy góly by byly lahůdkové i v lepších ligách.

      • Re: Ostrava - Slavia 1:3

        Ladislav (přítel SN)     před 9 lety 23.08.2015 00:58 |  
        0 0

        Samozřejmě to ještě není "ideální", ale mužstvo se postupně zvedá a hlavně dělá body. Někdo si tady občas plete fotbal s krasobruslením nebo moderní gymnastikou, obě disciplíny jsou o kráse, ale fotbal se na krásu nehraje ani náhodou, hlavně teď v pátek nepodcenit třetiligový Nový Bydžov (viz. Líšeň a Převýšov) a s MB se uvidí, jak na tom opravdu jsme. Ještě v koutku duše doufám, že Pepa Jinoch někoho přivede, no uvidíme ...

    • Re: Ostrava - Slavia 1:3

      zeleznik2     před 9 lety 23.08.2015 10:57 |  
      0 0

      Hlavně s Brnem viď?pokud bychom jen chválily tak by to nebylo.

      • Re: Ostrava - Slavia 1:3

        zeleznik2     před 9 lety 23.08.2015 11:01 |  
        0 0

        Ono že?ale tam to bylo zřejmě v zájmu pana majitele a jeho obchodních aktivit.

  18. Re: Ostrava - Slavia 1:3

    Sedrousek     před 9 lety 22.08.2015 22:36 |  
    0 0

    Konecne se da zase koukat na tabulku
    Ale co budeme delat bez Skody?
    Z dalsich tri zapasu by to chtelo aspon 5 bodu

  19. Re: Ostrava - Slavia 1:3

    pl3     před 9 lety 22.08.2015 22:40 |  
    0 0

    Ten kouč Ostravy si taky nevidí do huby...

    • Re: Ostrava - Slavia 1:3

      bongor     před 9 lety 22.08.2015 22:45 |  
      0 0

      To je neskutečnej vůl.Byli lepší než my,ve všech ohledech???

    • Re: Ostrava - Slavia 1:3

      Alanor (admin)     před 9 lety 22.08.2015 22:53 |  
      0 0

      Pro Baník je takový kouč jen dobrý, pokud chtějí do druhé ligy. Místo aby řešil ten bordel v jejich obraně a organizaci hry, tak si radši samolibě vykládá, jak jsme dali ze tří střel tři góly. Těch střel na branku bylo přitom deset a měli jsme jich víc než Baník...

      • Re: Ostrava - Slavia 1:3

        vlk30 (přítel SN)     před 9 lety 22.08.2015 23:30 |  
        0 0

        No nevím za ty roky jsem si všiml,že většina trenérů vidí zápas uplně jinak než fanoušci. Ve Slavii to byl skoro každej trenér v posledních letech.Třeba de.bílek nebo hovnanec v tom byli taky přeborníci.

  20. Re: Ostrava - Slavia 1:3

    Thane (přítel SN)     před 9 lety 22.08.2015 22:45 |  
    0 0

    No výkon takovej zvlastni..prvni polocas dobry druhej az hroznej..jsme mozna jedinej tym pro kterej je vedeni 2:0 skutecne past (Csaplar ole)..
    Musim rict ze jsem byl mile prekvapenej vykony Svece a Cernyho protoze jsem cekal to co obvyle. Super hral Voltr. Hruby dneska vic lepsich nez spatnejch veci za me dobry ale porad ho ceka hodne prace. Skoduv prvni gol byl hodne lacinej od jejich obrance jako povodil si ho jak malyho kluka i kdyz trochu i se stestim..Nelibila se mi v prvni pulce moc stoperska dvojice jako celek..individualne mi to prislo lepsi nez dohromady..za to co predved Deli ve druhy minute bych mu dal pokutu i kdyz to nakonec dopadlo dobre. Nechapu proc s Latkou oba dva vymysleli nesmysly a zahaneli se ze spatny pozice do jeste horsi..
    Podle me prvni pulku ovladl Soucek kterej se navic kazdym zapasem zlepsuje a je pro me nejvetsi prekvapeni..prijde mi ze ani moc nefauluje a i tu zlutou se puvodne snazil uhrat bez faulu..jakej kontrast k ostatnim zase pres 20 faulu to je hrozny proste.
    Na zaver se mi nelibilo stridani..Sthanzl, Cerny, Hruby, nebo Voltr meli jit dolu driv. Zejmena Zmrhal mel jit na plac rozhodne driv. Osobne bych tam poslal i Bazala a mozna Cervenku, ale ty kraje si o to dost rikaly..

    • Re: Ostrava - Slavia 1:3

      Arutha     před 9 lety 22.08.2015 22:51 |  
      0 0

      Hrubý měl hrozně faulů... Furt jsem si říkal, aby mu to Hrubeš nesečetl a nedal mu druhou kartu

      • Re: Ostrava - Slavia 1:3

        Thane (přítel SN)     před 9 lety 22.08.2015 22:53 |  
        0 0

        Jo koledoval si hlavne o tu prvni a pak jednou moh dostat druhou ale prislo mi ze v tomhle byl rozhodci dost benevolentni na obe strany..

      • Re: Ostrava - Slavia 1:3

        Alanor (admin)     před 9 lety 22.08.2015 22:57 |  
        0 0

        Tak sudí zachránil hlavně Kouřila. Ten měl po tom skluzu zezadu na Škodu v nastavení, když už měl žlutou kartu, letět jako namydlený blesk.

        • Re: Ostrava - Slavia 1:3

          Arutha     před 9 lety 22.08.2015 23:00 |  
          0 0

          to bezesporu

        • Re: Ostrava - Slavia 1:3

          Thane (přítel SN)     před 9 lety 22.08.2015 23:18 |  
          0 0

          To je jasný ale to už bylo rozhodnuto. .

    • Re: Ostrava - Slavia 1:3

      Steve2924 (přítel SN)     před 9 lety 23.08.2015 09:23 |  
      0 0

      Slavia je jedinej tým pro který je 2:0 v půli past? Slavia letos takto vedla 2x a oba zápasy vyhrála. Zato Plzeň, Dukla a sparta to letos už zvládly prohospodařit. Tady se prostě bude furt nadávat...

      • Re: Ostrava - Slavia 1:3

        Thane (přítel SN)     před 9 lety 23.08.2015 19:45 |  
        0 0

        Jenze my si o ty goly vylozene koledujem..jasne branili jsme celkem dobre ale banik byl jalovej..vzdyt timhle pristepum je primo vybizime ke vstreleni golu..pak staci nakej spatnej odraz nebo treba mala chyba a muzem se (jako uz tolikrat) slozit jak domecek z karet..mne nevadi branit naskok a hrat na brejky ale i branit se da (a ma) aktivne a ne postavit 9 hracu kolem vapna..
        Ja nejsem nejak nasranej ale mel jsem behem zapasu i po nem divnej pocit..

    • Re: Ostrava - Slavia 1:3

      zeleznik2     před 9 lety 23.08.2015 11:13 |  
      0 0

      Hrubý opět nejslabší článek v záloze, Souček o stupeň lepší. Hlavně těch zkažených přihrávek a těch faulů, taky zahrávání standartek nic moc. Ale po pauze může být všechno jinak.

        • Re: Ostrava - Slavia 1:3

          zeleznik2     před 9 lety 25.08.2015 10:06 |  
          0 0

          Proti Jihlavě taky, ale v Brně byl nejlepší, zatím nevyrovnané výkony.

  21. Re: Ostrava - Slavia 1:3

    Faris (přítel SN)     před 9 lety 22.08.2015 23:43 |  
    0 0

    Dobra práce, díky. Jednoznačně král zápasu Voltr, těsně za ním Berkovec, ty jeho dva zákroky cca v 60-70 min byly stěžejní. Škodovi to dneska v poli nešlo, ale co naplat, nasázel tam dva banány jako Messi, jestli ho Vrba nevezme do repre, tak tomu opravdu nerozumím. Bohužel kritika na mého oblíbence Hrubého, nic moc, no..Naopak skvělý Zmrhal, ta lavička mu prospívá, pak tam vlítne jak lokomotiva a hodně pomůže ..Jenom nechápu, jestli v té druhé půlce kluci odpadli fyzicky, nebo už to jen hlídali, ale jde vidět, že pokud nejsme aktivní, tak to opravdu hoří.
    Pěkná tabulka, ale teď to přijde. Boleslav, to je lakmusový papírek kvality, jestli jsme schopni hrát mezi 1-8. Pak Zlín, ten podle mě upadá a derby. Za mě sedm bodů super.. Bolka remíza, ve Zlíně za
    3 body a derby taky. Loni jsme ho měli na Spartě vyhrát, v 60 min jsme měli vést 3-0..Do toho soud, tak snad to dopadne, ještě si chci užít radost.

    • Re: Ostrava - Slavia 1:3

      Nosorozec     před 9 lety 23.08.2015 11:56 |  
      0 0

      Prej si přál mít pero až na zem a tohle byla jediná možnost, jak toho dosáhnout :D

  22. Re: Ostrava - Slavia 1:3

    Petr9608     před 9 lety 22.08.2015 23:46 |  
    0 0

    Trochu detail, nicméně - Přijde vám bezpečný ta žvejka u Berkyho? Abychom se jednou nemuseli dívat na to, jak se dusí, poté, co mu uvízne v krku.

    • Re: Ostrava - Slavia 1:3

      Alanor (admin)     před 9 lety 22.08.2015 23:49 |  
      0 0

      Kdysi se o tom vyjadřoval i do Poločasu. Tuším v Sezimáku, kde byl na hostování, se mu stal při hře úraz a měl tuším otřes mozku. A když se v nemocnici probudil, tak měl žvýkačku stále v puse. :)

      • Re: Ostrava - Slavia 1:3

        Petr9608     před 9 lety 23.08.2015 01:27 |  
        0 0

        Vy při utkáních žvýkáte žvýkačku,
        už vás od toho někdo zrazoval?
        „Odrazuje mě od toho hodně lidí.
        Prý, že když zaskočí, můžu se udusit.
        Na druhou stranu, když jsem
        měl otřes mozku v Sezimově Ústí,
        tak jsem padal na hlavu, byl jsem
        v nemocnici, a když jsem se probudil
        na JIPce, žvýkačka byla pořád
        v puse. Takže to asi nebyl nějaký
        velký problém.“

        ----------------------------------------------------

        Martin Berkovec očima svého učitele Martina Vaniaka
        „Je to pohodář. Je to kluk, kterého nic nerozhází, ani na tréninku, ani
        v zápase. Jsem moc rád, že je zpátky ve Slavii, velice dobře se s ním
        pracuje, zimní příprava mu velmi pomohla a teď ukazuje kvalitní zákroky
        i výkony v zápasech,“ začíná své hodnocení trenér brankářů Slavie,
        který měl zpočátku výhrady k Martinově už téměř pověstné žvýkačce.
        „Musím říci, že ze začátku mě to hodně znervózňovalo, tak ji musel před
        každým tréninkem vyplivnout. V zápase mu do toho ale nezasahuji, vím,
        že se tím uklidňuje, že už je to jeho taková image. Svoje jsem mu k tomu
        řekl, ale v tomto směru ho předělávat nebudu,“ vysvětluje Martin Vaniak,
        který prozradil přednosti a také zatím ještě nedostatky svého svěřence.

        ------------------------------------------------------------------------------
        www.slavia.cz/files/magazine/2-aucsh-m4s3yg.pdf



        Hm, tak skutečně to nebylo téma jen pro mne, ale i pro zainteresovaný. No, snad má slávistickej lékař v nádobíčku i takový ty dlouhý kleště, kterejma se tahaj (napůl) spolklý kosti z kapra... :o)

        • Re: Ostrava - Slavia 1:3

          Pepino44     před 9 lety 23.08.2015 11:36 |  
          0 0

          Tak pokud se týká žvýkání u sportovců,myslím si,že to není ani neobvyklé a ani příliš nebezpečné. Stačí se podívat na hokej,zvláště na NHL,kde žvýkají téměř všichni ato i přes to,že mají chrániče zubů. A že by tam byly nějaké maléry týkající se tohoto problému nevím, a to je hokej, co se týče nebezpečí vdechnutí rozhodně nebezpečnější,( i když co se nestalo,jistě se může stát). A jak řekl Vaniak,pokud mu to vyhovuje a uklidňuje jej to,tak by asi bylo kontraproduktivní to Berkovcovi zakazovat.

  23. Re: Ostrava - Slavia 1:3

    KubaM     před 9 lety 23.08.2015 00:13 |  
    0 0

    Za me opet velky dik Uhrinovi. Take velky obdiv, v jakych podminkach a s jakym "materialem" dokaze pracovat. Je v nekolikanasobne obtiznejsi situaci, nez byl Beranek, presto nabidku i pres velke riziko vzal a dnes usilovne a s trpelivosti buduje skutecne TYM, ktery se chce prezentovat osobitym (nutno dodat libivym) stylem. Opravdu se nebojim pouzit otrepanou frazi o trenerove "rukopisu", protoze ten je zrejmy, i pres to, ze jej hraci sami casto laxne opousteji. U me osobne ma Uhrin velkou duveru!! Hlavne musi dostat cas,a nesmi mu byt rozprodano pod rukama i to malo, co ma k dispozici. Dostale-li prostor, jsem presvedceny, ze tyto hrace rozvine jak po strance jejich individualit, tak ve veci kolektivni TYMOVE hry. Sam jsem mel Keniu velmi rad,nicmene ted budu duverovat v dobry umysl kazdeho Uhrinova rozhodnuti ve spojitosti s nim.

  24. Re: Ostrava - Slavia 1:3

    Borris     před 9 lety 23.08.2015 04:01 |  
    0 0

    Vážení já opravdu nechápu ty negativistické příspěvky některých z vás. Vy jste někteří fakt blázni a nebo potřebujete dostat ven svojí pravidelnou dávku kritiky a potřebují za každou cenu vždycky najít něco co by se dalo zkritizovat... :-) vyhráli jsme, herně to po většinu zápasu také nebylo vůbec špatné, posunuli jsme se do klidnějších vod, díky čemuž se nám během dlouhé repre pauzy bude klidně dýchat a bude klid na práci a tady se zase remcá, kritizuje a nadává. To je fakt k nevíře :-) a některé pasáže ze zápasového hodnocení v článku, mě také docela zarazili. To jen tak na úvod.

    K samotnému zápasu. První půle podle mě velmi slušná. Baník jsme během ní přehrávali, diktovali jsme tempo, k ničemu jsme je nepouštěli a sami jsme si vytvářeli šance. Myslím že bilance na střely 2:7 pro nás a na střely na bránu 1:5 pro nás, hovoří docela jasně. V druhé půli jsme bohužel tradičně polevili, stáhli se a koledovali jsme si o kontaktní gól. Ale ani tak se rozhodně nedá mluvit o nějakém tlaku Baníku. To je snad opravdu vtip.... Baník jen více držel balón ale prakticky si s naší kompaktní obranou nevěděl rady a k ničemu se pořádně nedostal. Kromě gólu byla jediná jejich šance hlavička Mišáka po rohu, kterou Berky famózně vyrazil. A to byla zároveň jejich jediná pořádná šance v celém zápase. Ovšem nic to nemění na tom, že jsme půlku druhého poločasu byli opět pasivní a že silnější mančaft by nás za to potrestal. Už musíme na téhle naší neřesti opravdu zapracovat a odstranit jí. Ale Uhrinovi prostě věřím, nemůžu si pomoct. My jsme měly Baník v druhé půli nemilosrdně a co nejdříve dorazit a ne si takto zahrávat. Což se i tak málem povedlo, kdyby Štohanzl ve své veliké šanci zvýšil na 0:3, bylo by po zápase. Takhle z toho holt bylo vinou naší liknavosti zase drama a pojistku jsme si nechali až na konec. Ale i tak míří hráčům pochvala. Není jediný hráč, který by si zasloužil kritiku. Všichni bojovali, makali a odehráli si svoje. A kdybych měl někoho vypíchnout, tak naší útočnou dvojku Škoďák a Radek Voltr, a taky naši stopeři Django s Latym to zvládli skvěle. O Latyho jsem měl trochu strach po tom zranění, ale pauza na něm znát nebyla. A Django mu zdatně sekundoval a navázal na svůj výkon proti Jihlavě dalším kvalitním výkonem. A opět se mi líbil i Tomáš Souček, jen tak dál chlape! Ale jinak pochvala celému týmu. A pochválit musím i trenéra Uhrina. Jsem rád že se nebojí do sestavy sáhnout když něco drhne, nebojí se kohokoliv posadit, nechybí mu koule a speciálně ho musím pochválit i za to, že dal ke Škoďákovi opět druhého útočníka. Hned je to i na place víc znát a i na samotném Škoďákovi je znát, že se mu hraje lépe s parťákem. Takže jen tak dál pane Uhrin, doufám že vám to vydrží. Je hlavně dobře, že bude klidná repre pauza, kluci se trochu uvolní, pořádně tvrdě se potrénuje a pak po repre pauze vlítnem na Bolku i s fantomasem na lavičce!

    No a na závěr si nemůžu odpustit si rýpnout do trenéra Korytáře, kterého jsem měl za soudného trenéra, ale on mi to svým rozhovorem po zápase důrazně vyvrátil:

    "I když jsme měli ve druhém poločase, dá se říct, obrovskou převahu, pramenil z toho jen jeden gól. Ve druhé půli jsme to chtěli zvrátit, soupeře jsme přehráli se vším všudy, ale hraje se na góly." :-D :-D :-D

    To je fakt dobrý umělec :-D O které obrovské převaze to mluví, to bych teda fakt rád věděl :-) to i notorický podpantoflák má doma větší převahu nad svojí starou. A ta poznámka že nás ve druhé půli přehráli se vším všudy, tak ta mě rozsekala úplně..... Ať si pustí například nějaký domácí zápas Barcelony, aby věděl jak to vypadá když někdo někoho přehrává se vším všudy. Takhle ze sebe spíš udělal nesoudného blbce. A se vším všudy :-)) všem přeju pěknou něděli.

    • Re: Ostrava - Slavia 1:3

      Dobi     před 9 lety 23.08.2015 08:10 |  
      0 0

      Korytář - kvalifikoval se do konkursu na ředitele České televize...

      Jinak souhlas s Borrisovo hodnocením a výtkám vůči těm větším rejpalům. Já jsem viděl až druhou půli, byla tam hlušší místa (první půle byla zřejmě nesrovnatelně lepší), ale každý krůčíček dopředu ze stavu - dovoluji si íci - snad až klinické smrti hodnotím pozitivně a mám radost. Moje máma byla od 15 let naprostý sirotek a naučila se radovat z každičké maličkosti a snažila se to učit i mě... Prostě ten negativismus na vše a na každého musí vycházet buď ze špatného svědomí nebo z toho, jak máma říkávala, že se narodili (či třeba probudili) prdelkou napřed...

    • Re: Ostrava - Slavia 1:3

      bongor     před 9 lety 23.08.2015 08:18 |  
      0 0

      Souhlas s Borrisem.Duch dřevěnky,klasika.Je potřeba kluky zjebat,když hrajou jako v Brně,ale je potřeba jim dát na vědomí,že si umíme vážit,když makají jako včera.
      Dokonce i Zmrhal se snažil,i když jindy mě poslední dobou vytáčí.
      Mně se včera nejvíc líbil Deli,nepřešla přes něj ani myš/až na to extempore s kličkami na začátku zápasu,on si musí vždycky dokázat,že je jednička,zřejmý pozůstatek z bývalého angažmá/.Ale myslím,že to nemá zapotřebí,všichni vidíme ,jaký je to kvalitní kopáč.Hned za ním Voltr se Škoďákem,ale celé mužstvo zaslouží pochvalu,až na těch 20 minut na začátku 2.poločasu,to by si měl Uhrin s nimi rozebrat a snažit se o nápravu.Ono 2-0 ještě neznamená výhru a nemuselo se to vyplatit.Vždyť i takoví velmistři jako jsou sralťani o takové vedení dokázali s Rusama
      přijít.......

      • Re: Ostrava - Slavia 1:3

        bongor     před 9 lety 23.08.2015 08:20 |  
        0 0

        Korytýř Dobíku to je snad regulerní blázen,jinak si neumím vysvětlit to jeho vystoupení,to se hned tak nevidí a neslyší.

      • Re: Ostrava - Slavia 1:3

        vlk30 (přítel SN)     před 9 lety 23.08.2015 09:05 |  
        0 0

        Nevím ja se neposeru ani po výhře ani po prohře,samozřejmě radost z výhry mám,ovšem dívám se na to realně, ted se hrálo opravdu asi s tím neslabším co v lize momentálně je.Po pauze Máme MB,ševce a chátru tam se ukáže na co opravdu máme.Popravdě si také musíme uvědomit že nám to tam dost padá a máme trochu štěstíčka,které většinou mají teplometi z toaletný.Jinak hezký citát, že není na škodu míti v týmu Skodu :-)

        • Re: Ostrava - Slavia 1:3

          bongor     před 9 lety 23.08.2015 11:35 |  
          0 0

          Já ty tři zápasy vidím na 7 bodů.Remiza s MB,výhra s ševci a jistá výhra s bídou.
          Ale jestli už nebude Milan,může to hodně vadit.

          • Re: Ostrava - Slavia 1:3

            vlk30 (přítel SN)     před 9 lety 23.08.2015 13:45 |  
            0 0

            Hodně odážný a optimistický,osobně budu rád za 4 body.

    • Re: Ostrava - Slavia 1:3

      Falk     před 9 lety 23.08.2015 08:23 |  
      0 0

      Taky něco málo k zápasu.To nejpodstatnější je ,že jsme zápas vyhráli a máme tři body .Taky se trošku ukazuje ,že Voltr měl dostat šanci dřív atd.Určitě k několika hráčům mám výhrady,i to střídání je u nás zvláštní ,ale teď si v pohodě užijme 3 body ,které přinesou klid na další práci,jen tak dál .Nejlepší Voltr,asi nikdo vyloženě nezahrál špatně

    • Re: Ostrava - Slavia 1:3

      Barra     před 9 lety 23.08.2015 08:35 |  
      0 0

      Diky Borrisi za tento rozbor. Myslim ze se casto zapomina na to, ze Dusan Uhrin byl jen rekordni kratkou dobu u Slavie pred zacatkem ligy - presne 38 dnu, tedy neco vice nez 5 tydnu. Za tak kratkou dobu se neda carovat. Vsak se take vcera v pozapasovem interview vyjadril ve smyslu, ze repre-prestavka je idealni aby si muzstvo dale pripravilo, ze az moc casto mu schazeli ruzni zraneni. Neprisly zvucne jmena, nad Jablonskym stejne jak tak nad Voltrem kdekdo ohrnul nos, o Stohanzlovi ani nemluvim. Budme radi ze muzstvo ktere se jeste hleda ma svych 7 bodu. A jinak, Viktoria a Liberec nebyl na uvod nejlehci los, tradicne ma nejen Slavie problemy na hristi Zbrojovky a Baniku - my jsme si tyto muzstva jiz odbyli. A nevidim duvod proc bychom doma nezvladli MB - jinak mame Jarolimovi za jeho chovani v minule sezone, kdyz se detinsky snazil rozhodit Alda Baeze, co oplatit. Jen aby nas Milan Skoda jeste dlouho u nas zustal - bez neho bychom nebyli ani polovicni. Ale neni cas na cerne myslenky - carpe diem! A vychutnejme si ze jsme pred Boleslavi s jeho rozpoctem, pred Pribrami ktere jestli se nemylim uz 3 x mohla kopat panaltu. Ze i kdyz maji Dukla, Jablonec, Plzen a Teplice o zapas mene odehrano, jsou v tabulce prozatim o 2 body za nami. Ja jsem spokojeny a mam duveru v lepsich zitrkach.

      • Re: Ostrava - Slavia 1:3

        pinochet     před 9 lety 23.08.2015 09:03 |  
        0 0

        Zase bych to s tím optimismem nepřeháněl. Včerejší soupeř byl mimořádně chabý a téměř v rozkladu - bez středu obrany a ani Jihlava není mužstvo, ze kterého by šla na venkovních hřištích nějaká hrůza. Už příští zápas ukáže, jak na tom doopravdy jsme. Myslím, že nejen trenér Uhrin bude mít obrovskou motivaci. Konečně rozumný a kvalitní trenér. Doufám, že o repre přestávce mužstvo neoslabí a Uhrin bude mít příležitost v plné šíři ukázat, že i bez výraznějších posil má Slavia na více než boj o záchranu. I když, kdyby se ještě povedlo přivést někoho kvalitního, vůbec by to nebylo na škodu.

        • Re: Ostrava - Slavia 1:3

          Barra     před 9 lety 23.08.2015 09:47 |  
          0 0

          Myslim ze jsem naopak realista. Jsem rad ze mame tech 7 bodu, i kdyz se muzstvo jeste navzajem hleda. Za omezene prostredky jsme dovedli Jablonskeho, Voltra a Stohanzla kteri sve misto v muzstvu nasli. Je pravda ze Banik ma jen 1 bod, i kdyz si nemyslim ze jsou tak slabi. Boleslav jen s velkym stestim tam remizovala,
          Banik umi doma prece neco vic. Slavie jinak tradicne moc nevyhrava venku, takze ty 3 body potesi. A jinak jsou rozhodujici body, a v tabulce patrime mezi lepsi prumer. Ja jsem spokojeny.

  25. Re: Ostrava - Slavia 1:3

    Majkl8     před 9 lety 23.08.2015 09:14 |  
    0 0

    Za ty dva zápasy klobouček před Štohanzlem, kterej dokáže i ve 30ti lítat jak motorová myš. Tohle bych automaticky čekal od Zmrhala, kterej by ve svym věku měl tu lajnu brousit jak utrženej ze řetězu, bohužel tomu tak nebylo a proto sedí.

    • Re: Ostrava - Slavia 1:3

      Sedrousek     před 9 lety 23.08.2015 17:45 |  
      0 0

      To bych automaticky cekal od kazdyho

  26. Re: Ostrava - Slavia 1:3

    klimi     před 9 lety 23.08.2015 09:24 |  
    0 0

    Tak zase je jednoduché říci "Hrubý hrál špatně", ale svým rohem nahrál na klíčový gól zápasu, který nás trochu uklidnil. I z dalšího jeho rohu mohl dát Voltr gól a ten jeho tečovaný přímák taky smrděl gólem...Jasně, jinak to nebylo nic moc, ale když jste tu minule pochvalovali výkon Štohanzla...

    • Re: Ostrava - Slavia 1:3

      no-nick     před 9 lety 23.08.2015 09:35 |  
      0 0

      Mně nepřišel vyloženě spatnej. Jsem za něj rád, je to náš jedinej takovej klasickej playmaker, líbí se mi víc než Pitak, který mi na tu pozici přijde jako jediný další. A měl tam i další momenty, například z první pěkně připraveno pro Stohanzla, to volalo po golu.

    • Re: Ostrava - Slavia 1:3

      Kornovo     před 9 lety 23.08.2015 10:45 |  
      0 0

      co jsem videl tak Hruby nejake veci pokazil, ale je to lepsi nez v prvnich trech zapasech, ty standartky kope dobre. zklamal me Pitak, jasne ma svoje roky, a uz to proste neni ten stary dobry Karel, ale ze uz neumi ani prihrat ani vystrelit, to mi proste vadi. prislo mi jakoby byl nerozehrany, ale tech minut uz ma letos dost. bojuje, ale divat se na nej je hruza. nahravka na posledni gol to trochu zpravila

    • Re: Ostrava - Slavia 1:3

      Arutha     před 9 lety 23.08.2015 11:49 |  
      0 0

      Já si Hrubýho začínám i oblibovat. Myslím, že když zapracuje na osobních soubojích, tak z něj může být kvalitní fotbalista

    • Re: Ostrava - Slavia 1:3

      jufoun (přítel SN)     před 9 lety 23.08.2015 10:07 |  
      0 0

      Korytar mne pripadlo, ze si snad neco snupnul :-D

      • Re: Ostrava - Slavia 1:3

        Kara (přítel SN)     před 9 lety 23.08.2015 10:15 |  
        0 0

        Já trénovat současnou Ostravu, tak si taky něco šňupnu.

    • Re: Ostrava - Slavia 1:3

      zeleznik2     před 9 lety 23.08.2015 11:06 |  
      0 0

      Jasně 12 střel z toho 10 na bránu Ostava o něco méně tak nevím kde to Korytář vzal....

    • Re: Ostrava - Slavia 1:3

      Nosorozec     před 9 lety 23.08.2015 11:43 |  
      0 0

      Když vidim výsledky a výkony Baníku, tak si řikám, že se Korytář u koryta dlouho neudrží ;)

      • Re: Ostrava - Slavia 1:3

        Ladislav (přítel SN)     před 9 lety 23.08.2015 20:29 |  
        0 0

        Však on na to Korytář taky absolutně nemá, je mizerný psycholog (sám přiznal, že po Zlínu dělal hráčům na tréninku dusno až do středy, tzn. 4 dny !!!), neumí se ovládat, po zápasu nejdřív odmítl přijít na rozhovor (tzn. neumí prohrávat) a překrucuje fakta = žádná sebereflexe (prý - soupeře jsme přehrávali se vším všudy, ve druhém poločasu nás prý nepustili za půlku a Slavia prý vystřelila 3x nebo 4x na bránu a dala z toho 3 góly). Čím dřív ho odvolají, tím líp pro Ostravu a vůbec si nemyslím, že mají tak špatné mužstvo, stačí si pustit jejich zápas s MB a až přijde kvalitní trenér, tak se zvednou. Každé mužstvo má silné stránky a slabé a vždycky jde o to, určit takovou taktiku, aby se eliminovaly silné stránky soupeře a využily jeho slabiny. Myslím, že trenér Uhrin s asistenty vymyslel na Ostravu výbornou taktiku.

  27. Re: Ostrava - Slavia 1:3

    no-nick     před 9 lety 23.08.2015 09:40 |  
    0 0

    Za chvíli bude hrát juniorka, za kterou nastoupí Levan.

  28. Re: Ostrava - Slavia 1:3

    Heretic (přítel SN)     před 9 lety 23.08.2015 12:23 |  
    0 0

    Ať hledám, jak hledám, nemohu ty negativistické příspěvky najít. Možná kdyby bylo psáno o realistických příspěvcích.. Včerejší výkon byl dost hrozný, ale naše mužstvo na tragický Baník stačilo. Já viděl fotbal druholigové úrovně. Body ale máme a vítězství hřeje, s letošní záchranou to vypadá vcelku nadějně.

  29. Re: Ostrava - Slavia 1:3

    Kunetice     před 9 lety 23.08.2015 12:35 |  
    0 1

    Konečně jsme hráli kombinačně a na dva útočníky a hned to bylo koukatelné.
    Deli super na něj je radost se koukat.
    Voltr přesvědčil že na to má a ukázkově jezdí tzv. po řiti.
    Škoda to je naše jistota a možná mu to bude s Voltrem a Štohanzlem sedět.
    Souček tak z toho nám roste defenzivní záložník jak víno.
    Hrubý tak do 70 min. dobrý a pak odešel asi vyšťavněný.
    Berkovec dobrý výkon a škoda toho golu přál jsem mu nulu.
    No a ostatní se k té ose přidají aby nevapadali blbě a rázem to vypadá že hrajem krásnej fotbal a slova D.Uhrína o kombinační hře se možná naplní a já se pak tady veřejně omluvím že jsem po Brně psal o prvním adeptovi na sestup.
    Včera jsem měl radost nejen z výsledku ale i z toho jak jsme se k němu dopracovali.

  30. Re: Ostrava - Slavia 1:3

    Steve2924 (přítel SN)     před 9 lety 23.08.2015 13:19 |  
    0 0

    Trocha statistiky
    Slavia vstřelila 10 gólů to je průměr 2 góly na zápas. Více má jen Mladá Boleslav 13. Stejně má sparta, Slovácko a Příbram. Ovšem jen SLovácko a Příbram mají k tmu 9 inkasováno.
    Obdrželi jsme 6 branek. To je 1,2 / zápas. Lepší je jen sparta a Brno to má ovšem skóre 4:4.
    Celkem je naše skóre 10:6 (+4) druhé nejlepší za spartou (10:3 +7)
    Vzhledem k losu (Plzeň V, Liberec D, Brno V, Jihlava D, Ostrava V) jsem s body a dalšími stats spokojen. Lamentovat nad herním projevem nechápu. Tragedie byla jen Brno. Zbytek je nejhůř průměr naší ligy. Výsledky jsou lepší než bych čekal. Uhrina má u mě respekt za to co zatím zvládnul s tím materiálem co má k dispozici.

    • Re: Ostrava - Slavia 1:3

      urs (přítel SN)     před 9 lety 23.08.2015 13:58 |  
      0 0

      Statisticky to máme opravdu rozehrané nad očekávání, ale loni jsme na tom byli výsledkově ještě lépe, tak na to dát bacha a snad si to Uhrin nepokazí jako kolega Beránek - u kterého stále nevím co se přesně stalo, že následoval takovej propad..

      Také bych podotkl, že včera hráli oba kraje obrany velmi dobře a Švícko dokonce velmi velmi dobře - čímž mi dal naštěstí za pravdu, že jeho dosavadní výkonnost byla jen momentálním poklesem formy - za včerejšek každopádně bravo a to samé platí o Mikulovi na druhé straně - oba makali, a to se to pak hraje panečku :)

      • Re: Ostrava - Slavia 1:3

        urs (přítel SN)     před 9 lety 23.08.2015 14:00 |  
        0 0

        jsem to ale jelito češtinské :(
        * hrály

      • Re: Ostrava - Slavia 1:3

        Kornovo     před 9 lety 23.08.2015 14:34 |  
        0 0

        kritikum navzdory se mi vykony Svece nebo Milana Cerneho taky libily. do top kvality a jejich slavne minulosti to ma jeste daleko, ale na zaklad v soucasne slavii to bohate postacuje

      • Re: Ostrava - Slavia 1:3

        Steve2924 (přítel SN)     před 9 lety 23.08.2015 16:36 |  
        0 0

        Jistě, je za námi 5 kol. 25 zbývá. Ale oproti loňsku vidím některé rozdíly.
        V loni jsme první zápas vyhráli dost šťastně a podobně proti Plzni a Liberec se tu loni porazil spíš sám a celkově se to ale prvních 5 kol vezlo na nějaké vlně euforie.
        V loni Beránek změnil úspěšnou taktiku po jednom nepovedeném utkání (Teplice) a po pár zápasech otočil na podělanou taktiku. Uhrin zatím naopak dělá změny k lepšímu.
        Ale uvidíme co bude. V loni nás reprepauza "zazdila". Letos se toho trochu taky bojím, protože 14 dní je dlouhá doba a hlavně Škoda by do zbytku chyběl...

      • Re: Ostrava - Slavia 1:3

        Thane (přítel SN)     před 9 lety 23.08.2015 19:50 |  
        0 0

        Na hodnoceni je podle me strasne brzo..vlastne obrovskej herni skok byl videt i loni pod berankem..letos je tam videt nejakej posun proti jaru ale jak jsem rek je to brzo..
        Na toho Svece se da pohlizet i presne opacnou optikou ;) Ze to byl jen vykrik z hruzy :) Jinak mne se vcera taky velmi libil prekvapive byl snad i aktivnejsi dopredu nez Mikula cehoz bych se od nej teda pred zapasem nenadal..

        • Re: Ostrava - Slavia 1:3

          Arutha     před 9 lety 23.08.2015 20:06 |  
          0 0

          Pod Beránkem byl obrovský skok výsledkový, ale ne herní... a pak se vrátily i ty výsledky...

          • Re: Ostrava - Slavia 1:3

            Thane (přítel SN)     před 9 lety 23.08.2015 20:14 |  
            0 0

            No pokud si vzpomenes na hru na jare a pak na podzim kde jsme krome strasnyho zapasu (nebo polocasu nevim uz) na slovacku hrali slusne tak ten herni skok byl znacnej..

            • Re: Ostrava - Slavia 1:3

              Arutha     před 9 lety 23.08.2015 21:10 |  
              0 0

              nesouhlasím s tebou...

      • Re: Ostrava - Slavia 1:3

        smely (přítel SN)     před 9 lety 24.08.2015 11:10 |  
        0 0

        zdravim, ja si myslim, ze loni MB tak dlouho mlel do novin, ze ty prvni zapasy neprecenuje, ze urcite prijdou naky porazky...az se mu to vyplnilo. priznam se, ze sem koukal jak puk, kdyz to rikal, tusim , ze po Plzni loni...esi to rikal takle i v satne, tak asi moc optimismu do zil hracum nevlil...

    • Re: Ostrava - Slavia 1:3

      Ladislav (přítel SN)     před 9 lety 23.08.2015 21:45 |  
      0 0

      Kdepak, koupí ho rudí a bude muset odprosit jejich fanoušky jako tehdy Matušovič.

    • Re: Ostrava - Slavia 1:3

      Borris     před 9 lety 23.08.2015 21:49 |  
      0 0

      Ale jedna věc mi fakt není jasná. V článku se píše, že rumuni se s Baníkem dohodli na šesti milionech a četl jsem to už na několika portálech. A my jsme přitom za Frydrycha nabízeli pět milionů a Baník to odmítl s tím, že se jim to zdálo málo.... Tady fakt něco nehraje. To jako pět mega je jim málo a rumuni nabídnou jen o mega víc a oni to hned vezmou? Buď striktně trvali na těch šesti a v tom případě jsme jim ten milión přihodit měli a nebo ho snad Baník nechtěl prodávat speciálně k nám.

      • Re: Ostrava - Slavia 1:3

        Ladislav (přítel SN)     před 9 lety 23.08.2015 22:17 |  
        0 0

        Borrisi, ty nevíš jak rumuni nakupují ? Připomenu ti jeden už dávný případ, kdy jsme na tom ještě byli s financema výborně. Poslali jsme tehdy na Baník vysokou nabídku na jejich hráče faxem (maily tehdy ještě nebyly) a známý dlouholetý chacharský sekretář nás odmítl. A světe div se, do dvou týdnů šel dotyčný hráč na toaletnou, ale za nižší částku o 3 mega než jsme nabídli my.

        • Re: Ostrava - Slavia 1:3

          Orlik66     před 9 lety 23.08.2015 23:08 |  
          0 0

          Poznámka outsidera: Je smutné, že Chachaři podporují svého úhlavního nepřítele.

          • Re: Ostrava - Slavia 1:3

            Ladislav (přítel SN)     před 9 lety 24.08.2015 01:03 |  
            0 0

            Teď to bude podobný případ, protože Pelta nabídl za Frydrycha víc než my a byl odmítnut.

          • Re: Ostrava - Slavia 1:3

            AlesJa     před 9 lety 24.08.2015 10:20 |  
            0 0

            no ale pořád v zákulisí silného, to není jen o finanční nabídce

        • Re: Ostrava - Slavia 1:3

          Borris     před 9 lety 24.08.2015 12:07 |  
          0 0

          A o jakého hráče tehdy šlo? To ale prostě nepochopíš, pro Baník není větší rival než rumuni a oni prodají svého hráče radši jim než nám....

          • Re: Ostrava - Slavia 1:3

            Mijk     před 9 lety 24.08.2015 13:50 |  
            0 0

            Tak mě na tom bohužel nic k nepochopení nepřijde.. Kdesi jsem četl (možná tady, možná na oficiálkách), že hráč sám by preferoval přestup do Slavie (logické, má tu větší šanci hrát), ale on sám o tom nerozhoduje. Rozhodující slovo má majitel klubu a pro toho je podstatné, že jednak nabízí sparta zřejmě více peněz, ale, a to se obávám je v tomto případě hlavní, splatnost. Slavia bude nabízet platbu ve více splátkách a po dlouhé době (viz insolvenční řízení a přestupy Deliho a Balaje), kdežto sparta zaplatí hned. Navíc jistota, že sparta opravdu zaplatí, kdežto u nás uvidí peníze za dlouho a kdo ví, jestli vůbec.. Takže z pohledu prodávajícího, bohužel, celkem jasná volba..

            • Re: Ostrava - Slavia 1:3

              Borris     před 9 lety 24.08.2015 15:26 |  
              0 0

              Jo na tom bohužel něco bude no....

              • Re: Ostrava - Slavia 1:3

                Ladislav (přítel SN)     před 9 lety 24.08.2015 21:07 |  
                0 0

                Na jméno hráče už si nevzpomínám, ale ten chacharský funkcionář by se nejspíš dal dohledat a ještě jsem zapomněl napsat, že celá kauza měla dohru (vlastně dvě). Když tu cenu zjistilo naše vedení, tak je to namíchlo a dali to do médií a ten ostravský šíbr všechno zapřel (že žádný fax nedostal) a tím to utichlo. Ale za několik měsíců se nejspíš ten fax v Ostravě našel, protože tiskem proběhlo info, že ten sekretář v klubu ukončil pracovní poměr ...

  31. Re: Ostrava - Slavia 1:3

    winter (přítel SN)     před 9 lety 24.08.2015 00:49 |  
    0 0

    Je ten zápas někde celý k přehrání? Případně i s rozhovorem s Voltrem? Vždycky byly záznamy fotbalů z čt na fotbalzive.cz, teď tam vidím jenom články..

    • Re: Ostrava - Slavia 1:3

      Arutha     před 9 lety 24.08.2015 01:57 |  
      0 0

      celý zápas je na isportu

  32. Re: Ostrava - Slavia 1:3

    JohnyPine (přítel SN)     před 9 lety 24.08.2015 12:41 |  
    0 0

    Koukal jste někdo včera na dohráno?
    Byl tam rozhovor s Korytářem. V momentě, kdy zmiňoval, že jeho tým byl celý zápas lepší a Slavia měla 3 střely na bránu a z toho dala 3 góly tak tam dali záběr na statistiky zápasu a lupou tam zvětšili údaj o střelách na bránu - 10.
    V ten moment jsem dostal záchvat smíchu. Docela slušně si ho podali.

    • Re: Ostrava - Slavia 1:3

      vlk30 (přítel SN)     před 9 lety 24.08.2015 13:07 |  
      0 0

      Jak by řekl Krampol v jenom českém filmu,je to vůl :-)

    • Re: Ostrava - Slavia 1:3

      Borris     před 9 lety 24.08.2015 13:41 |  
      0 0

      Jojo taky jsem na to koukal a s chutí se zasmál :-D pěkně si ho vychutnali no. No ale jen houšť.... Protože taková neobjektivita a nesoudnost, proti tomu je třeba bojovat a poukázat na to, protože to už opravdu hraničilo s debilitou.