Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Chance liga

Brno - Slavia 1:0

Zápasy v Brně mají už několik let velice podobný průběh. Domácí nehrají nic světoborného, ale slávisté se na hřišti jen procházejí, dělají málo uvěřitelné chyby v obraně a utkání tak končí vítězstvím Brna. A přesně tak tomu bylo i tentokrát.

Brno - Slavia 1:0 (1:0)
Branky:
 28. Michal Škoda 

Slavia: Berkovec - Dostál (69. Voltr), Bílek, Deli, Jablonský - Mikula, Hrubý (84. Bazal), Souček, Piták, Zmrhal (46. Černý) - Škoda

Trenér Dušan Uhrin ml. udělal v základní sestavě jednu změnu, Michala Švece nahradil na pravém beku Martin Dostál. Úvodní oťukávání trvalo nějakou čtvrthodinu, pak domácí, kteří do té doby měli územní převahu bez větších šancí, najednou zahrozili vyloženou šancí. Centr z levé strany našel Paška, kterého neuhlídal Jablonský a Berkovec musel vytáhnout světový zákrok! Až ve 26. minutě přišla první vážnější akce Slavie, která jinak předváděla naprosto otřesný výkon bez větší snahy zápas vyhrát. Hrubý poslal mezi obránce Škodu, jeho střelu na vzdálenější tyč lapil Melichárek. A na druhé straně se prosadili domácí z naprosto nevinné akce. Bílek vystoupil na hlavičkový souboj se Zavadilem, který prohrál, Dostál s Delim nepochopitelně nechali mezi sebou projít Michala Škodu a ten usměrnil míč lehce nad padajícího Berkovce - 1:0. Tato branka naprosto odpovídala průběhu hry. Domácí nepředváděli nic světoborného a jejich obrana působila dost zranitelně, Zmrhal našel centrem Pitáka, který sklepl Škodovi, jeho střela z hranice vápna letěla těsně nad. V 45. minutě to zkusil ještě z hranice vápna pro změnu Hrubý, vybojoval aspoň první roh Slavie, z něj ale nic nebylo. Poločas tak skončil naprosto zaslouženým vedením domácích.

Do druhé půle udělal trenér Uhrin jednu změnu, když Zmrhala na hřišti nahradil Černý. Slavia získala mírnou územní převahu, ale nepřicházely ani střely, natož nějaké nebezpečné akce. Domácí v klidu bránili, tahali čas a Slavia byla neschopná s takovým průběhem něco udělat. Navíc v 65. minutě mohlo Brno zvýšit, střelu Buchty po tečovaném přímém volném kopu Zavadila, usměrnil bránící Mikula jen velmi těsně nad Berkovcovu bránu. V ojedinělé příležitosti po přetaženém centru Hrubého a chybě Melichárka hlavičkoval Škoda nad. Na druhé straně Jablonský zase naprosto trestuhodně nechal hlavičkovat Paška, ten tentokrát minul Berkovcovu bránu. Když už se Slavii otevřel jakýs takýs prostor na levé straně, tak Černý ani Jablonský nedokázali poslat do vápna přesný centr. V poslední minutě ještě v souboji o míč ve vápně domácích trefil Lacko Bazala, Voltr následně zajel do golmana Melichárka, Proske ale penaltu neodpískal a po velké strkanici dal žlutou kartu právě Bazalovi. Stav se tak nezměnil, Slavia předvedla - jako je v Brně už tradicí - naprosto zoufalý výkon a přestože domácí nepředvedli prakticky vůbec nic, opět si lehce připsali proti Slavii tři body.

3.kolo - Pátek 07. 08. 2015 20:15

Synot liga, 2015/2016
1 - 0
1 - 0
FC Zbrojovka Brno
FC Zbrojovka Brno

28. Michal Škoda

SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

Komentáře (229)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Brno - Slavia před zápasem

    1rytir     před 9 lety 07.08.2015 18:42 |  
    0 0

    Zase hra na jednoho útočníka. Zajímala by mne ještě lavička s Latkou v čele. S Dostálem souhlas. V tom vedru asi Piták dlouho nevydží, nahradí ho možná Voltr. Půjde jen o to, aby záloha běhala a fakt mám strach z toho, že se na to kluci v parnu na to vykašlou. Jenže horko bude také domácím, takže uvidíme!

    • Re: Brno - Slavia před zápasem

      Kenny     před 9 lety 07.08.2015 19:54 |  
      0 0

      Latka na lavičce není.
      Hrubeš Karel
      Vukadinovič Miljan
      Černý Milan
      Bazal Josef
      Voltr Radek
      Kodr Marek
      Červenka Marek

    • Re: Brno - Slavia před zápasem

      mart01     před 9 lety 07.08.2015 20:10 |  
      0 0

      "Zase hra na jednoho útočníka", jestli si někdy hrál fotbal nebo mu aspoň trochu rozumíš, musíš dospět k názoru, že je úplně jedno na kolik útočníků se hraje, všechno je jenom o vhodném doplnění hráčů v klíčových situací.

      • Re: Brno - Slavia před zápasem

        Pinturichio     před 9 lety 08.08.2015 09:40 |  
        0 0

        Myslis vhodne doplneni v klíčových situacích hraci jako Zmrhal, Hrubý, Černý, apod., ty Odborníku :-) když už chceš hrát na jednoho hrota, tak musíš mít dost kvalitní zálohu na tento systém, a to my rozhodně nemáme, takže tvůj příspěvek je totálně mimo mísu, ty Znalce fotbalu...

  2. Re: Brno - Slavia před zápasem

    jufoun (přítel SN)     před 9 lety 07.08.2015 18:49 |  
    0 0

    Ja bych byl rad, kdyby nastoupili aspon na polocas Bazal a Voltr.

  3. Re: Brno - Slavia před zápasem

    Eluin (přítel SN)     před 9 lety 07.08.2015 18:51 |  
    0 0

    Dostál je bojovník, věřím, že zápas v pohodě ukope. Rád bych v sestavě viděl i Voltra s Bazalem, snad se aspoň jeden z nich dostane do hry během utkání jako střídající hráč. Můj tip: 3:1 pro SKS :).

  4. Re: Brno - Slavia před zápasem

    spino     před 9 lety 07.08.2015 19:02 |  
    0 0

    To zas bude čekání na smylování, jestli dá Škoda gól. My ho nemít...

    • Re: Brno - Slavia před zápasem

      spino     před 9 lety 07.08.2015 19:02 |  
      0 0

      *smilování :D

    • Re: Brno - Slavia před zápasem

      klimi     před 9 lety 07.08.2015 19:09 |  
      0 0

      Tak bychom čekali, jestli dá gól jiný útočník, stejně jako v každém jiném týmu, poněvadž to mají útočníci v popisu práce...Je to tak překvapivé?...

      • Re: Brno - Slavia před zápasem

        Borris     před 9 lety 07.08.2015 19:23 |  
        0 0

        No ale faktem je, že by se mohli začít trefovat i jiný. Záložníci by se měli začít také víc činit a pořádně se tlačit do koncovky. Zejména od Pitáka a Zmrhala čekám pořádný přísun střelby a koncovky. A samozřejmě s gólovým vyjádřením, jinak by to bylo k ničemu. Protože na Škoďákovi jsme až nezdravě moc závislý a nemůže to viset jen na něm. Co budeme dělat až odejde, to jsem fakt zvědav. Už loni kdyby góly nedával Škoďák, tak jsme dneska jeli místo do Brna do Sokolova.

  5. Re: Brno - Slavia před zápasem

    smichov_1     před 9 lety 07.08.2015 20:01 |  
    0 0

    Dá se ta truchlohra někde na netu vidět?

    • Re: Brno - Slavia před zápasem

      smichov_1     před 9 lety 07.08.2015 20:02 |  
      0 0

      aha, CT4....

  6. Re: Brno - Slavia 0:0 v 1. pol.

    biggris (přítel SN)     před 9 lety 07.08.2015 20:14 |  
    0 0

    Vlášek a Švancara...vypnout zvuk!

    • Re: Brno - Slavia 0:0 v 1. pol.

      Borris     před 9 lety 07.08.2015 20:16 |  
      0 0

      Ty jo neměli by být komentátoři nestraný? O Švancarově nestranosti si teda dovolím pochybovat :-D

      • Re: Brno - Slavia 0:0 v 1. pol.

        edenian     před 9 lety 07.08.2015 21:16 |  
        0 0

        Hlavne by nemeli bejt blby.

      • Re: Brno - Slavia 0:0 v 1. pol.

        Slawek     před 9 lety 07.08.2015 21:25 |  
        0 0

        Já zase o Vláškově zdravotní způsobilosti.

    • Re: Brno - Slavia 0:0 v 1. pol.

      Chowi     před 9 lety 07.08.2015 22:15 |  
      0 0

      Standa Vávra, Pája Zavadil, Kuba Řezníček ...

      ty voe ... to se nedalo poslouchat. To je otřes, doufám, že tímhle tenhle odborník skončil.

    • Re: Brno - Slavia 0:0 v 1. pol.

      Kornovo     před 9 lety 08.08.2015 14:18 |  
      0 0

      jste magori nebo co? vzdyt je to brnak, byvaly hrac a na nasi hru se nedalo divat. snad nechcete aby rikali stanislav vlcek. proberte se, za to v jakych jsme problemech nemuzou komentatori utkani

  7. Re: Brno - Slavia 0:0 v 1. pol.

    Kajula     před 9 lety 07.08.2015 20:14 |  
    0 0

    Ta ČT má smysl pro humor... Nasadit jako komentátora sparťana Vláška a brněnský mercedes Švancaru...

  8. Re: Brno - Slavia 0:0 v 1. pol.

    Fallen (přítel SN)     před 9 lety 07.08.2015 20:17 |  
    0 0

    Slávisti uvízli na D1. Ta atmoška je fakt hustá

    • Re: Brno - Slavia 0:0 v 1. pol.

      vlk30 (přítel SN)     před 9 lety 07.08.2015 20:22 |  
      0 0

      Tak to je v prrr :-)

  9. Re: Brno - Slavia 0:0 v 1. pol.

    spino     před 9 lety 07.08.2015 20:29 |  
    0 0

    Tohle nemá s první ligou nic společného!

    • Re: Brno - Slavia 0:0 v 1. pol.

      Fallen (přítel SN)     před 9 lety 07.08.2015 20:37 |  
      0 0

      Zvlášť z naší strany je to dobrej humus

  10. Re: Brno - Slavia 0:0 v 1. pol.

    naplavnik     před 9 lety 07.08.2015 20:31 |  
    0 0

    Berkyho supersave,je houšť.

    • Re: Brno - Slavia 0:0 v 1. pol.

      jufoun (přítel SN)     před 9 lety 07.08.2015 20:33 |  
      0 0

      Skvely zakrok, jablonsky nestihal utocnika

      • Re: Brno - Slavia 0:0 v 1. pol.

        naplavnik     před 9 lety 07.08.2015 20:38 |  
        0 0

        Hlavně asi neměl přijít centr,ale zákrok topclass.

  11. Re: Brno - Slavia 0:0 v 1. pol.

    notrax     před 9 lety 07.08.2015 20:39 |  
    0 0

    Já to prostě nechápu, ti kluci hrajou 20 let fotbal a nedokážou si nahrát, něco vymyslet nebo podržet míč. Dokázal bych zahrát 100% lépe než tihle tragédi, do 2 měsíců jsem zpět ve formě, kdo mě dostane dovnitř? :-))

    • Re: Brno - Slavia 0:0 v 1. pol.

      Travinho     před 9 lety 08.08.2015 12:43 |  
      0 0

      Věř tomu, že nedokázal a ještě k tomu jsi podle toho co tu píšeš pěkný kokot.

  12. Re: Brno - Slavia 0:0 v 1. pol.

    Petr9608     před 9 lety 07.08.2015 20:43 |  
    0 0

    Tak to tam Škoďák šoupnul :-(

  13. Re: Brno - Slavia 0:0 v 1. pol.

    Kara (přítel SN)     před 9 lety 07.08.2015 20:43 |  
    0 0

    Tak Škoda gól sice dal, ale ne ten "správný"...

    • Re: Brno - Slavia 0:0 v 1. pol.

      naplavnik     před 9 lety 07.08.2015 20:45 |  
      0 0

      No tak teď už hrát musíme,pokud chceme nějaký výsledek.Zatím dost zmar.

      • Re: Brno - Slavia 0:0 v 1. pol.

        Kara (přítel SN)     před 9 lety 07.08.2015 20:49 |  
        0 0

        Je to ideální pracovní zápas (sarkasticky)...když se člověk na chvilku do něčeho zabere, o nic nepřijde...

        • Re: Brno - Slavia 0:0 v 1. pol.

          naplavnik     před 9 lety 07.08.2015 20:54 |  
          0 0

          :-D příští zápas tedy v pondělí od 17hod,v kanclu už klid,naběhame si přesčasy...

          • Re: Brno - Slavia 0:0 v 1. pol.

            Kara (přítel SN)     před 9 lety 07.08.2015 20:55 |  
            0 0

            No jasně, podejme žádost na svaz :D

  14. Re: Brno - Slavia 0:0 v 1. pol.

    spino     před 9 lety 07.08.2015 20:44 |  
    0 0

    Tohle si Berky nezasloužil. Snad ty komedianty v obraně o pauze seřve.

  15. Re: Brno - Slavia 0:0 v 1. pol.

    Barlblog     před 9 lety 07.08.2015 20:44 |  
    0 0

    :-) Tak co, kdy dame Uhrin ven damy a panove?

    • Re: Brno - Slavia 0:0 v 1. pol.

      Kara (přítel SN)     před 9 lety 07.08.2015 20:46 |  
      0 0

      Já bych jela konstantně Řebíček ven...v trenérech to nebude...

    • Re: Brno - Slavia 0:0 v 1. pol.

      Kara (přítel SN)     před 9 lety 07.08.2015 20:46 |  
      0 0

      Já bych jela konstantně Řebíček ven...v trenérech to nebude...

      • Re: Brno - Slavia 0:0 v 1. pol.

        Kara (přítel SN)     před 9 lety 07.08.2015 20:48 |  
        0 0

        Pardon, nějak mi blbne net

    • Re: Brno - Slavia 0:0 v 1. pol.

      naplavnik     před 9 lety 07.08.2015 20:48 |  
      0 0

      Piták dolů,místo něj Hrubý,na střed Zmrhal a na křídlo Voltr.

    • Re: Brno - Slavia 0:0 v 1. pol.

      spino     před 9 lety 07.08.2015 20:49 |  
      0 0

      Spíš Beránek zpět, ale to by musel Řebíček plnit dohody a Slavii prodat.

  16. Re: Brno - Slavia 0:0 v 1. pol.

    AdJap     před 9 lety 07.08.2015 20:46 |  
    0 0

    To je zase výkon k zblití...ne tedy, že by mě to překvapovalo...Deli a Dostál, bože můj...

    No, třeba to otočíme ...

  17. Re: Brno - Slavia 1:0 v 1. pol.

    ve_em     před 9 lety 07.08.2015 20:50 |  
    0 0

    zase půlka týmu tam klouže jak na zimáku. to mame snad nařízeno, aby s náma ostatní týmy měly aspoň nějakou šanci, ne?:D

  18. Re: Brno - Slavia 1:0 v 1. pol.

    Tealc     před 9 lety 07.08.2015 20:52 |  
    0 0

    Proč tam vůbec jezdí, když nechtějí hrát? Nepochopím jak mohl někdo podepsat Jablonského! To, co předvádí on, by mohl odehrát jakýkoli junior!

  19. Re: Brno - Slavia 1:0 v 1. pol.

    jufoun (přítel SN)     před 9 lety 07.08.2015 20:52 |  
    0 0

    Zase nebehaji, nebojuji, nic nic.
    Tohle nema s ligou nic spolecneho.

    • Re: Brno - Slavia 1:0 v 1. pol.

      Euforak (přítel SN)     před 9 lety 07.08.2015 21:03 |  
      0 0

      Ze zálohy Zmrhal Hrubý Souček Mikula jde opravdu strach :D To je parodie na fotbalisty, nemá to hlavu ani patu. ti kluci by nehráli ani u nás za Svitavy... Já nevím, ale tohle opravdu na první ligu není ani smykem...

  20. Re: Brno - Slavia 1:0 v 1. pol.

    naplavnik     před 9 lety 07.08.2015 21:02 |  
    0 0

    Koho chválit,koho hanět?Těžké,když hraje Brno.

    • Re: Brno - Slavia 1:0 v 1. pol.

      naplavnik     před 9 lety 07.08.2015 21:05 |  
      0 0

      Tak držení míče máme,snad až 52:48,já jsem spokojený ;-)

  21. Re: Brno - Slavia 1:0 v 1. pol.

    AdJap     před 9 lety 07.08.2015 21:02 |  
    0 0

    Ty naši hrajou jako z partestu. Ty by rozkopali Real Madrid, to ti povídám...

    • Re: Brno - Slavia 1:0 v 1. pol.

      AdJap     před 9 lety 07.08.2015 21:03 |  
      0 0

      partesu *

      • Re: Brno - Slavia 1:0 v 1. pol.

        naplavnik     před 9 lety 07.08.2015 21:06 |  
        0 0

        *pralesu

  22. Re: Brno - Slavia 1:0 po 1. pol.

    tomino     před 9 lety 07.08.2015 21:11 |  
    0 0

    Druhý poločas už nedám, takový masochista nejsem...Nejhorší je, že tam ani není snaha. Když už není kvalita, tak se to snažím urvat maximální bojovností, ale většina to má evidentně na háku. Ptám se sám sebe, proč teda ten fotbal hrají?

    • Re: Brno - Slavia 1:0 po 1. pol.

      Euforak (přítel SN)     před 9 lety 07.08.2015 21:23 |  
      0 0

      Dobře dostal Mikula náklad...

  23. Re: Brno - Slavia 1:0 po 1. pol.

    Eluin (přítel SN)     před 9 lety 07.08.2015 21:15 |  
    0 0

    Chudák pan Stanislav Procházka, jestli toto sleduje na své narozeniny....
    Nezbývá než doufat, že druhou půli se stane nějaký fotbalový zázrak.

  24. Re: Brno - Slavia 1:0 v 2. pol.

    naplavnik     před 9 lety 07.08.2015 21:24 |  
    0 0

    Nechci si stěžovat,ale teď při faulu na Mikulu byl poměrně asi 3 metry a nic,co to je zase za lopatu na čáře,no to mi ho vyndej...

  25. Re: Brno - Slavia 1:0 po 1. pol.

    japoko     před 9 lety 07.08.2015 21:29 |  
    0 1

    Tak pro všechny zdejší programové optimisty: Jsme jako Slavia totálně v haj..u a to jak sportovně, tak i ekonomicky a společensky! To je bohužel ta pravá realita dneška, jakákoliv náprava je však v silném nedohlednu!!!!!!

    • Re: Brno - Slavia 1:0 po 1. pol.

      spino     před 9 lety 07.08.2015 21:31 |  
      0 0

      Dokud tady bude Řebíček, tak se nikam bohužel nepohneme...

      • Re: Brno - Slavia 1:0 po 1. pol.

        Barra     před 9 lety 07.08.2015 22:52 |  
        0 0

        Myslim ze nechapes ze bez Rebicka by mohlo byt jeste hur. Nebo snad vis, kdo eventualne prijde misto neho, a jake umysly s Slavii ma? Nech uz toho, je tak pohodlne kladat vinu za to, ze nasi dnes opet selhali, na Rebicka. Nikdo neni dokonaly, ani Rebicek, ani ty ne. Prozatim je Rebicek ale stale ten, ktery financuje uz 4 roky chod klubu. Pamatuj na tveho oblibence Kusyho, ktereho jsi jeste dlouho oplakaval po te, co odesel z Slavie, a jak jsme s nim dopadli.

        • Re: Brno - Slavia 1:0 po 1. pol.

          naplavnik     před 9 lety 07.08.2015 23:02 |  
          0 0

          Omlouvám se Barro,ale nesouhlasím.Můžeme sice děkovat AŘ,ze klub ještě existuje,ale za jakou cenu?Minimální respekt soupeřů,odliv fanoušků,minimální ambice na sportovní úspěch,zpochybnění hodnot,odliv sponzorů atd atd).

          • Re: Brno - Slavia 1:0 po 1. pol.

            Barra     před 9 lety 07.08.2015 23:33 |  
            0 0

            AR neni Kretinsky, ambice na sportovni uspech pozaduji penize. Opakuji ze R neni dokonaly, ale nedovedl Slavii do skazy. Na jinym miste (pod clankem o Mikolovi) jsem dnes psal ze volny pad a temer zanik Slavie zavinili lodivodi z ery nasych "zlatych casu" kdyz jsme ziskali 2 tituly za sebou. V sezonach 2008-10 jsme meli prijmy pres 650 mil kc - ktere jsou nenahraditelne pryc. Mluvim o penezich, ktere patrili Slavii, nejsou v tom zapocitane prijmy z prodeje hracu jako Marek Suchy nebo Necid, ktere vynesly dalsich cca 200 mil kc. V pripade R ten nevzal z pokladny Slavie jedinou korunu, jen do ni strkal. Nebo snad ne?

            A co se tyka odlivu fandu - fandi se Rebickovi nebo Slavii? Nezlob se, ale fanda by mel byt s svym klubem v dobrych a spatnych casech, ne jen kdy se klubu dari. Co kdyby S
            Slavie spadla do druhe, nedej treti ligy nebo niz? Ty bys prestal fandit?

            • Re: Brno - Slavia 1:0 po 1. pol.

              Heretic (přítel SN)     před 9 lety 08.08.2015 09:00 |  
              0 0

              Hele a my jsme včera fandili Brnu nebo co? Máte v Belgii asi taky solidně horko,že? Ještě se toho Aleše zastávej. Vypadá to jako bys nečetl ty dokumenty u soudu. Tam je dost jasně vidět jak to vede. Co je jeho vina(nebo snad i cíl) a co ne.

              • Re: Brno - Slavia 1:0 po 1. pol.

                Barra     před 9 lety 08.08.2015 17:55 |  
                0 0

                Precti si co jsem napsal o fandeni a pak reaguj. At napisu co napisu, musis se ihned v negativnim svetle ozvat. Myslim ze jsem si kazdy dokument velmi peclive precetl, na rozdil od tebe, rekl bych. Proc ale reagujes na veci ktere nemaji nic spolecneho s tim, co jsem psal? Nevim, odkud se v tobe bere ta zlost co se tyka moje osoby, ale je mi to celkem jedno. Jestli ti tve reakce ktere nejsou adekvatni a obsahove neodpovidaji na to, co jsem psal, ti pomuzou pozvidnout tve ego, proc by ne. A prosim te, narazky na vedro v Belgii mi pripadaji hloupe a zoufale detinske.

      • Re: Brno - Slavia 1:0 po 1. pol.

        smichov_1     před 9 lety 07.08.2015 22:56 |  
        0 0

        Nás načali nacisté, zkurvili komunisté a dojebali kapitalisté. Toto je výsledek.

        • Re: Brno - Slavia 1:0 po 1. pol.

          spino     před 9 lety 08.08.2015 00:03 |  
          0 0

          Dojebali estébáci hrající si na kapitalisty.

          • Re: Brno - Slavia 1:0 po 1. pol.

            rossobianco     před 9 lety 08.08.2015 13:15 |  
            0 0

            Dojebali úspěšní sobečtí oportunisté,tj.lidé,jejichž jedinou zásadou je totální bezzásadovost a prospěchářství.

            Tj.ti,kteří jsou klidně estébáci ,pokud jim to v daném časoprostoru přináší sobecký osobní prospěch,a druhý den jsou klidně kapitalisté,když se změní poměry a oni správně vyhodnotí,co jim aktuálně přinese sobecký osobní prospěch.
            A zítra budou třeba Marťani,když budou racionálně přesvědčeni,že jim to přinese sobecký osobní prospěch.

            Tito lidé jsou snad ti nejhorší-u zásadových lidí aspoň člověk ví,na čem je,co od nich čekat-i když nemusí zrovna souhlasit s jejich konkrétními zásadami.

            Není to nic nového,takoví lidé byli jsou a budou.Stačí si připomenout např.filmy Goyovy přízraky(mimochodem z dílny velkého slávisty Miloše Formana) či Je třeba zabít Sekala(s legendárním výrokem ,,Sekal dělá jen to,co je výhodné pro Sekala),a mnohé další-toto je věčné a nikoliv náhodou stále vděčné téma mnoha slavných příběhů a děl...

  26. Re: Brno - Slavia 1:0 v 2. pol.

    spino     před 9 lety 07.08.2015 21:29 |  
    0 0

    Piták :DDD

  27. Re: Brno - Slavia 1:0 v 2. pol.

    jiri     před 9 lety 07.08.2015 21:40 |  
    0 0

    je vážně očistec fandit Slávii- Bože, alespoň dílčí radost!!

    • Re: Brno - Slavia 1:0 v 2. pol.

      jarodo57     před 9 lety 07.08.2015 21:46 |  
      0 0

      Bohužel letos konečná.

  28. Re: Brno - Slavia 1:0 v 2. pol.

    Prochy     před 9 lety 07.08.2015 21:44 |  
    0 0

    Dlouho jsem neprispival, ale ted uz vazne musim. Bida, zoufalstvi, nechut, malo pohybu, nikdo na sebe nebere odpovednost, solidni Berkovec. Vetsi banda nekopu tam uz dlouho nebyla. Chudak Skoda vepredu....nedostane jedinej balon, Soucek me vubec neoslnil, Hrubyho radeji nekomentovat nebo se na me zase vsichni sesypou, ale tenhle kluk ma tahnout tym jako stredni zaloznik? Mozna tak v divizi.... Pitak uz to ma za sebou. Dostal si jede to svoje, nadstavba zadna, to samy Mikula. Bilek prumer, Deli lepsi prumer, Jablonsky - hraje, protoze je levak :) ... spatnej. Zmrhal? Prodat, dokud to jde. zahraje jeden zapas z peti. Cerny - neustale zraneny, kdyz uz tam je, tak to je jen 1/5 Milana Cerneho jak jsme ho kdysi znali. Chudak Milhaus Skoda vepredu. A ted ti, co nehraji... Svec - chapu, nezaslouzi si byt v nominaci za posledni vykony, mozna uz ani ve Slavii. Mrzi me, ze to vubec rikam, ale je to tak. Latka - podepsal smlouvu na 4 roky a od te doby je neustale zranenej. Micola? Opet stejna pisnicka..zapas nebo dva, kdy byl nejlepsi v priprave a ted uz asi nejspis trenuje na spanelskou Vueltu nebo nevim, kde zrovna jezdi na kole. Naprosto zbytecnej hrac.
    Brno je marny, ale na nas to staci. Stejnej herni level, rozdil je vsak v pristupu a bojovnosti. Neukamenujte me za muj komentar, vim, ze Slavie prochazi tezkymi casy, ale i tak to neomlouva hrace, kteri den co den trenuji a na hristi pak predvadi utrpeni a zoufalost. Uz par let jim chybi kondice a sila...kdo se o to ve Slavii stara a s jakou intenzitou? Co to je za radoby odbornika? Amaterismus.
    Z tohoto zapasu se mi chce brecet, je lepsi se opit a koukat do zdi...ve finale je to vsechno stejny - nic se nedeje ani v televizi a ani na ty zdi... no nic, fotbalu zdar.

    • Re: Brno - Slavia 1:0 v 2. pol.

      Euforak (přítel SN)     před 9 lety 07.08.2015 21:49 |  
      0 0

      8 z 11 hráčů jsou dřeváci, co by měli problém hrát základ v druhý lize. Víc není třeba psát.. Já když vidím Mikulu nebo Součka u balonu, vzpomenu si na svoje dorostenecký roky )

      • Re: Brno - Slavia 1:0 v 2. pol.

        vavicek     před 9 lety 07.08.2015 21:54 |  
        0 0

        A proto byl souček jeden z nejlepších bodově třetího týmu 2. ligy. Nechápu proč tady ty hráče neustále urážíte. Oni nemohou za vaše zkurvený životy. Když na to nemáte nervy, tak se na to nekoukejte.

        • Re: Brno - Slavia 1:0 v 2. pol.

          Prochy     před 9 lety 07.08.2015 21:55 |  
          0 0

          Vavicku, ty jsi debilek

          • Re: Brno - Slavia 1:0 v 2. pol.

            vavicek     před 9 lety 07.08.2015 22:18 |  
            0 0

            To je možný. Aspon si ale neprojektuju svoje problémy na jiné.

          • Re: Brno - Slavia 1:0 v 2. pol.

            Prochy     před 9 lety 07.08.2015 22:30 |  
            0 0

            jedinej problem budu mit brzy s tebou a ten vyresime hodne rychle. takze navrhuji dohodu. ty se neobjevuj u mych prispevku a ja budu delat, ze te nevidim. to tvy urazeni sis detinsky zacal sam. ja jsem pouze konstatoval to, co vidi 99% realistickych slavistu, ale vzdy se najde nejakej pitomec, kterej spada pod to 1% a tys sel zrejme vzdycky proti proudu ;) takze nazdar, reagovat na tebe uz nebudu.

        • Re: Brno - Slavia 1:0 v 2. pol.

          Euforak (přítel SN)     před 9 lety 07.08.2015 21:55 |  
          0 0

          Ty zkurvenej živote, podívej se na to střízlivě a řekni v čem nemám pravdu..

          • Re: Brno - Slavia 1:0 v 2. pol.

            vavicek     před 9 lety 07.08.2015 22:09 |  
            0 0

            Napsal jsem ti to. Bereš si do huby součka, u kterýho by prý byl problém aby hrál v základu druhý ligy. A já ti píšu fakta - byl jeden z nejlepších u bodově třetího týmu 2. ligy. čili píšeš nesmysly.

            • Re: Brno - Slavia 1:0 v 2. pol.

              Euforak (přítel SN)     před 9 lety 07.08.2015 22:12 |  
              0 0

              V čem byl nejlepší? V tom, co předváděl dnes?

              • Re: Brno - Slavia 1:0 v 2. pol.

                vavicek     před 9 lety 07.08.2015 22:15 |  
                0 0

                Co nejlepší?

                • Re: Brno - Slavia 1:0 v 2. pol.

                  Euforak (přítel SN)     před 9 lety 07.08.2015 22:19 |  
                  0 0

                  byl jeden z nejlepších - Ptám se v čem...

                  • Re: Brno - Slavia 1:0 v 2. pol.

                    vavicek     před 9 lety 07.08.2015 22:22 |  
                    0 0

                    Jak v čem? Byl hodnocen jako jeden z nejlepších hráčů Žižkova. Tak asi ve fotbale, ne?

                    • Re: Brno - Slavia 1:0 v 2. pol.

                      Euforak (přítel SN)     před 9 lety 07.08.2015 22:23 |  
                      0 0

                      Díky za odpověď.

        • Re: Brno - Slavia 1:0 v 2. pol.

          notrax     před 9 lety 07.08.2015 22:06 |  
          0 0

          Protože si to zaslouží nebo je snad tento výkon hodný pochvale? Tohle předvést hráči u nás na vesnici, tak si do míče už nikdy nekopnou.

          • Re: Brno - Slavia 1:0 v 2. pol.

            vavicek     před 9 lety 07.08.2015 22:11 |  
            0 0

            Jak zaslouží? Co je to za kecy? Máme tým ,který má kvalitativně na spodek tabulky. A hle, hraje ve spodku tabulky. Oni hrají to na co mají. To prostě není důvod je tady urážet. Je ubohé někoho urážet kvůli tomu, že hraje to na co má.

            • Re: Brno - Slavia 1:0 v 2. pol.

              Euforak (přítel SN)     před 9 lety 07.08.2015 22:18 |  
              0 0

              Fandím týmu svýho srdce, jenž chci vidět hrát o ty nejvyšší místa. Neurážím, jen konstatuji, že Souček, Mikula, Zmrhal, Hrubý, Jablonský nebo Dostál jsou hráči sotva pro druhou ligu. Je to urážka?

              • Re: Brno - Slavia 1:0 v 2. pol.

                vavicek     před 9 lety 07.08.2015 22:19 |  
                0 0

                To si ovšem nepsal, že.

                • Re: Brno - Slavia 1:0 v 2. pol.

                  Euforak (přítel SN)     před 9 lety 07.08.2015 22:21 |  
                  0 0

                  To Ti píšu teď.. a že jsou to dřeváci - ano jsou. Pokud víš, co znamená ve fotbale bejt dřevákem.

            • Re: Brno - Slavia 1:0 v 2. pol.

              notrax     před 9 lety 07.08.2015 22:20 |  
              0 0

              Urážet? To, že někdo napíše, že hrajou hovno, je urážení? Promiň, jak jinak ohodnotit tento výkon?

    • Re: Brno - Slavia 1:0 v 2. pol.

      Kenny     před 9 lety 08.08.2015 00:27 |  
      0 0

      Prochy, nemusím souhlasit se vším, ale v 90% jsem s tebou zajedno. Jen mi nejde na rozum, čím si Škoda zasloužil že ho po jeho dnešním výkonu lituješ? Na delší balon udělal tři kroky a za neustálého rozhazování rukama se zastavil , míč do nohy se od něho odrážel jak od zdi a že by se nějak snažil to strhnout bojovností, to bych teda neřekl. Jestli podal někdo v tomto utkání alespoň průměrnej výkon, tak on to určitě nebyl.

      • Re: Brno - Slavia 1:0 v 2. pol.

        Prochy     před 9 lety 08.08.2015 13:26 |  
        0 0

        mas pravdu Kenny, souhlasim s tebou, ale chtel jsem aspon nekoho vyzvednout. Za vcerejsek by si to zaslouzil maximalne tak Berkovec, jinak nikdo. Skodak jedinej dava goly, tak jsem na nej asi mirnejsi.

    • Re: Brno - Slavia 1:0 v 2. pol.

      zeleznik2     před 9 lety 11.08.2015 17:43 |  
      0 0

      přesně tak, bída, bída, bída. Nevím, ale Hrubý dostal 7 ve Sportu, když jsem ho viděl rozehrávat snad naší největší šancí, trestný kop, zlomil bych mu nohy. Deli s Dostálem a Berkym můžou za obdržený gól. Škoda v útoku úplně ztracený, záloha v čele se Zmrhalem parodie na fotbal. Berky předvede super zákrok a pak už nic. Obrana děravá, pořád dokola.

  29. Re: Brno - Slavia 1:0 v 2. pol.

    naplavnik     před 9 lety 07.08.2015 21:58 |  
    0 0

    Tvl Hrubý za Bazala,sundá jednoho z mála fotbalistů dneska.Chjo:'( Chce se mi brečet.

    • Re: Brno - Slavia 1:0 v 2. pol.

      Euforak (přítel SN)     před 9 lety 07.08.2015 21:59 |  
      0 0

      Koukal jsi jak hrál první půlku? Viděl jsi nějakou pěknou přihrávku nebo povedý centr od Roberta za celej špíl?

      • Re: Brno - Slavia 1:0 v 2. pol.

        naplavnik     před 9 lety 07.08.2015 22:04 |  
        0 0

        Jj,jediné dvě golovky pro Škodu,neptej se,kolik jich Škodič celkově měl.Ze zálohy celkově nejlepší,tedy při tom zmaru.

        • Re: Brno - Slavia 1:0 v 2. pol.

          no-nick     před 9 lety 07.08.2015 22:13 |  
          0 0

          Počkej, to nemůžeš. Na Hrubýho se nadává, ten se nechváli. Sis popletl. Že snad jako jedinej dneska hrál fotbal, to nevadí.

          • Re: Brno - Slavia 1:0 v 2. pol.

            naplavnik     před 9 lety 07.08.2015 22:24 |  
            0 0

            Používám oči?:-)

          • Re: Brno - Slavia 1:0 v 2. pol.

            Barra     před 9 lety 07.08.2015 22:57 |  
            0 0

            -:)

      • Re: Brno - Slavia 1:0 v 2. pol.

        vavicek     před 9 lety 07.08.2015 22:13 |  
        0 0

        Ty evidentně ne. Hrubý udělal jediné dvě naše větší šance.

        • Re: Brno - Slavia 1:0 v 2. pol.

          naplavnik     před 9 lety 07.08.2015 22:28 |  
          0 0

          Hrubý,Berkovec,s výhradou Souček,Škoda a Mikula.Jinak nuda nuda,šeď šeď...

          • Re: Brno - Slavia 1:0 v 2. pol.

            bongor     před 9 lety 08.08.2015 04:55 |  
            0 0

            Asi tak nějak,ale zapomněl jsi Deliho,ten z té "obrany",ještě tak něco ubrání.Ale zase nepřihraje.Naprosto podprůměrné Brno lepší než my.

            • Re: Brno - Slavia 1:0 v 2. pol.

              naplavnik     před 9 lety 08.08.2015 10:08 |  
              0 0

              Deli s Dostalem vytvořili uvítací výbor pro Škodu při gólů,přišlo mi,že čas jej před vápnem zastavit tam byl,Škoda tam proplul jak nic.

  30. Re: Brno - Slavia 1:0 v 2. pol.

    edenian     před 9 lety 07.08.2015 21:58 |  
    0 0

    Takovy harmonicky vecer. Hnusny vedro, hnusnej stadion, hnusnej fotbal, hnusny simulanti, hnusna nemohoucnost, hnusna budoucnost.

  31. Re: Brno - Slavia 1:0 v 2. pol.

    Euforak (přítel SN)     před 9 lety 07.08.2015 22:03 |  
    0 0

    Kdo je váš oblíbený hráč v dnešní Slavii kromě Škoďáka?

    • Re: Brno - Slavia 1:0 v 2. pol.

      hiker42     před 9 lety 07.08.2015 22:09 |  
      0 0

      Berkovec, Latka, Deli, Kenia, Bazal :)

      • Re: Brno - Slavia 1:0 v 2. pol.

        Euforak (přítel SN)     před 9 lety 07.08.2015 22:11 |  
        0 0

        Naprosto stejně.

        • Re: Brno - Slavia 1:0 v 2. pol.

          hiker42     před 9 lety 07.08.2015 23:47 |  
          0 0

          no, ještě musím napsat Koreš :) jinak Lanškroun zdraví Svitavy!

    • Re: Brno - Slavia 1:0 v 2. pol.

      Dobi     před 9 lety 07.08.2015 22:24 |  
      0 0

      To není manšaft, to je spolek lemer (snad slovo lemra skloňuji správně). Čeho se ještě na stará kolena musím dožít?
      Vím, kde je hřiště ve Varnsdorfu, v Sezimáku, Znojmě či Sokolově... Ale bude to druhá liga nebo nás licenčáci pošlou do III. ligy? Čáslav, Zápy, Jirny... Nebo se začne od III.třídy, což umožňuje ca. 1% akcií OP jako pojistka pro záchranu klubu? Začíná desetiletka Slavie, tlemil se DoLEŽal, aby se nyní tlemil v Peltonci...Kde to začalo? Zpupností Jarolíma, duem DoLEŽal-Rosen, nebo o trochu dříve ENICem a určtě nečestnou hrou vůči nim? Nevím, ale je to trága! Proč jsem se musel toho dožít na stará kolena? Příteli Batůňku, příteli Maiku, ani sem radši z nebíčka nehleďte, raději ne. Jen spěte svůj věčný slávistický sen v pokoji!

      • Re: Brno - Slavia 1:0 v 2. pol.

        naplavnik     před 9 lety 07.08.2015 22:33 |  
        0 0

        Slavie je věčná, dokud nebude fandům lhostejná,takže jsem klidný.Ale současnost je éra zmaru,již nějaký pátek.

      • Re: Brno - Slavia 1:0 v 2. pol.

        smichov_1     před 9 lety 07.08.2015 22:47 |  
        0 0

        Začalo to ENICem a Leškou, a pak jsme se vezli, od čerta k ďáblovi.

      • Re: Brno - Slavia 1:0 v 2. pol.

        Slawek     před 9 lety 07.08.2015 23:06 |  
        0 0

        Víš Dobi, Tomáš Rosen, jinak určitě veliký slávista, když dostal možnost realizovat své představy, položil základy likvidace obou hlavních našich sportů. Hokej už v pr...i je a fotbal tam nezadržitelně míří. K radosti Vlášků a jemu podobných něčích podržtašek.

        • Re: Brno - Slavia 1:0 v 2. pol.

          bongor     před 9 lety 08.08.2015 05:05 |  
          0 0

          Ono není divu,že právě Slavia je tak v háji.Podívej se na celou českou společnost,všude vládnou vyčůránci,podvodníci a podobné sorty.Tak proč právě ve sportu by měla vládnout ona?

        • Re: Brno - Slavia 1:0 v 2. pol.

          Dobi     před 9 lety 08.08.2015 06:47 |  
          0 0

          On tten Rosen, to slávista je celorodinný a celoživotní. Angažoval se v hkeji i ftbale. A zřejmě to myslel dobře. Ale spojil se s lidmi a neodhadlani špetku jejich věrolomnosti...

          • Re: Brno - Slavia 1:0 v 2. pol.

            spino     před 9 lety 08.08.2015 08:21 |  
            0 0

            On je hlavně takový ten typ člověka, který než aby ti předložil účtenku, tak ti radši něco šoupne bokem. A od toho se odvíjelo jeho řízení obou Slavií. Žádné transparentní kroky, jen kamarádšofty, sliby, podivné kšefty atd. Sice si taky myslím, že dělal v dobré víře, ale když někdo postupuje několik let tímhle způsobem, tak se to potom na něj navalí a je průser, kor když spolupracuje s lidmi jako Sisák.

  32. Re: Brno - Slavia 1:0 v 2. pol.

    ve_em     před 9 lety 07.08.2015 22:05 |  
    0 0

    vypovidajici, jak jde prihravka k Jablonskymu (umyslne nepisu, ze na nej, protoze prihravka do nohy je pro nase hrace zbozny prani - a nebo jim to mozna je uplne, s prominutim, u prdele) a on stoji a cumi s vyrazem "jatonechci"!

  33. Re: Brno - Slavia 1:0 v 2. pol.

    koudys2 (přítel SN)     před 9 lety 07.08.2015 22:07 |  
    0 0

    Drz uz hubu, Svancaro. Timhle CT klesla na uplne dno!

  34. Re: Brno - Slavia 1:0 v 2. pol.

    AdJap     před 9 lety 07.08.2015 22:09 |  
    0 0

    To byla tak nechutná holomajzna, že se to snad ani nedá popsat...letos zase o záchranu, ale asi to bude ještě těžší než minulou sezonu, jelikož nebudeme mít nic nahráno.

  35. Re: Brno - Slavia 1:0 v 2. pol.

    Paity     před 9 lety 07.08.2015 22:09 |  
    0 0

    Tak kde jsou ty zástupy nadšenců, kteří tvrdili po prvním "smolně" prohraném zápase, že hoši od Bobří řeky, pardon od Uhrina, pojednou, mají na to, hrají dobře.

    Naopak já tvrdil, že to je stejné jako na začátku minulé sezony, jen ted nemáme to ukrutné štěstí co před rokem. Mančaft stejný, tak jak by mohl hrát jinak. Je to banda idiotů co neumí kopnout do balonu a nic se na tom po roce nezměnilo.

    Tohle bude tvrdý boj o záchranu, další rok... v prd...

  36. Re: Brno - Slavia 1:0 v 2. pol.

    notrax     před 9 lety 07.08.2015 22:09 |  
    0 0

    Otázka za milion, kolikrát jsme dnes odcentrovali aniž by to jejich brankář nechytil?

  37. Re: Brno - Slavia 1:0 v 2. pol.

    spino     před 9 lety 07.08.2015 22:11 |  
    0 0

    Poslední místo v tabulce zaujímají dva vytunelované a diletantsky řízené kluby. Vypovídající...

    • Re: Brno - Slavia 1:0 v 2. pol.

      naplavnik     před 9 lety 07.08.2015 22:13 |  
      0 0

      Je to hrozné,ale jediným optimismem mě naplňuje ta běžící insolvence.

  38. Re: Brno - Slavia 1:0 v 2. pol.

    patras     před 9 lety 07.08.2015 22:13 |  
    0 0

    Přátelé, kamarádi ( Slavisti) bude neveselo, bude truchlivo.... :-((

  39. Re: Brno - Slavia 1:0

    smichov_1     před 9 lety 07.08.2015 22:15 |  
    0 0

    Takto hladce prohrát s Brnem znamená jedno: letos bude udržení sen, větší než Liga Mistrů, o který se všichni, hráči i fanoušci musíme spolu pokusit.

    • Re: Brno - Slavia 1:0

      AlesJa     před 9 lety 07.08.2015 22:17 |  
      0 0

      a přehraje nás nějaký pašek,malík, keresteš atd. :-(

  40. Re: Brno - Slavia 1:0

    smichov_1     před 9 lety 07.08.2015 22:15 |  
    0 0

    Takto hladce prohrát s Brnem znamená jedno: letos bude udržení sen, větší než Liga Mistrů, o který se všichni, hráči i fanoušci musíme spolu pokusit.

    • Re: Brno - Slavia 1:0

      smichov_1     před 9 lety 07.08.2015 23:14 |  
      0 0

      Admine, oprav už to opakování příspěvku, ta chyba je tu od roku 1965 tvl. :-)

  41. Re: Brno - Slavia 1:0

    jufoun (přítel SN)     před 9 lety 07.08.2015 22:16 |  
    0 0

    Nechodite nekdo koukat na treninky?
    Me by zajimalo, co se tam deje, zda si hraci prihraji, nebo po sobe pouze koukaji.

  42. Re: Brno - Slavia 1:0

    AlesJa     před 9 lety 07.08.2015 22:16 |  
    0 0

    může redakce položit otázku hráčům: Kluci tento fotbal vás baví? Samý faul, alibistický odkop nebo přihrávka nikomu,ofsajdy a nákopy myšleno centry na hostujícího brankáře. To přeci není o majiteli a situaci, to už je opravdu o umění nebo chtění.

    • Re: Brno - Slavia 1:0

      bongor     před 9 lety 08.08.2015 05:12 |  
      0 0

      To je sice pravda,ale hráče si vybírá majitel a to podle stavu svojí šrajtofle.Trenér a všichni okolo by určitě nekupovali třeba Jablonského,kdyby Řebíček měl na něco lepšího.To už i ten Dostál může hrát v dnešní Slavii spíš.
      Pro mě nejhorší hráč dneška Zmrhal a hraje tak pod psa podle mého názoru z trucu.
      To je horší,než kdyby to neuměl.

  43. Re: Brno - Slavia 1:0

    Navar (přítel SN)     před 9 lety 07.08.2015 22:31 |  
    0 0

    Ja verim (spis doufam), ze soucasny vyvoj je poucenim pro velkou cast z vas, kteri volali poodchodu slusneho trenera Beranka. A ze se panu Berankovi omluvite.

    • Re: Brno - Slavia 1:0

      naplavnik     před 9 lety 07.08.2015 22:35 |  
      0 0

      Navare,a je to v trenérovi?Fakt si to nemyslím,i když jsem Berankuv odchod nechtěl,protože to byl zástupný problém.

      • Re: Brno - Slavia 1:0

        vlk30 (přítel SN)     před 9 lety 07.08.2015 22:39 |  
        0 0

        Podle mě mohl klidně Beránek zůstat ještě rok,ale ty hráči jak se ukazuje jsou tragedi za každého trenéra až na čestné vyjímky.

        • Re: Brno - Slavia 1:0

          smichov_1     před 9 lety 07.08.2015 22:42 |  
          0 0

          Výjimku, Škoda je jeden.

      • Re: Brno - Slavia 1:0

        Navar (přítel SN)     před 9 lety 07.08.2015 23:01 |  
        0 0

        Pozor! Muj prispevek jste zrejme spatne pochopil. Myslim to tak, ze chyba nebyla loni v Berankovi, jako ted neni v Uhrinovi.

        • Re: Brno - Slavia 1:0

          naplavnik     před 9 lety 07.08.2015 23:09 |  
          0 0

          Je to tak,vidíme to tedy podobně.Sorry.

    • Re: Brno - Slavia 1:0

      jarodo57     před 9 lety 07.08.2015 22:46 |  
      0 0

      S tím počítej.Beránek byl pro ně zastaralý trenér.

      • Re: Brno - Slavia 1:0

        naplavnik     před 9 lety 07.08.2015 22:52 |  
        0 0

        Furt si myslím,hrál to,na co měl tým.Dá se to projet kus po kusu,ale na velkou kombinační hitparádu to není,nebylo.

    • Re: Brno - Slavia 1:0

      spino     před 9 lety 08.08.2015 00:09 |  
      0 0

      Slavii by mohl trénovat třeba Poustka a bylo by to jedno. Hlavní problém leží v kancelářích a to úplně ve všem. Jediná naděje na změnu je odchod Řebíčka.

      • Re: Brno - Slavia 1:0

        Kenny     před 9 lety 08.08.2015 00:51 |  
        0 0

        Spino, nic ve zlým, ale už se mi to silně zajídá.

      • Re: Brno - Slavia 1:0

        Barra     před 9 lety 08.08.2015 07:00 |  
        0 0

        Jasne, po odchodu Drzmiska se take vse tak naramne zlepsilo. Kdyz reknes A, rekni take konecne B. Kdo ma prijit misto AR, co od neho ocekavas? A nezacinej s Kellnerem. Najdi si na webu nedavne vyroky majitele Dukly Pauknera, jak ten vystrizlivel po svym vstupu do fotbalu, a jak ho Kretinsky predem varoval.

        Az na filantropa jako Kretinsky se nikdo nenajde kdo by pro svoji zabavu a sve ego sypal do klubu stamiliony. Nebo vazne cekas na noveho Korbela? Fotbal je big business a jde jen o prachy, nic vic nic min. A ja mam obavu ze ten kdo prijde po AR bude mit hlavne zajem o penize a znacka Slavie a jeji minulost mu bude s prominutim ukradena.

        Nech uz tech vykriku ktere k nicemu nevedou a napis jasne tvoji predstavu, jak by to po AR nebo bez AR melo byt.

        • Re: Brno - Slavia 1:0

          spino     před 9 lety 08.08.2015 08:26 |  
          0 0

          Nijak, jak už jsem psal několikrát, Slavia prostě v roce 2011 musela být prodána někomu, kdo nepošle předešlé vedení za mříže, takže byl přemluven kamarád Řebíček.

          Do Slavie musí přijít někdo, kdo vůbec nebude napojen na předchozí vedení Sisák - Hrdlička - Řebíček, ale to je dost nepravděpodobné, oni si sem nikoho takového nepustí. Slavia je prostě jejich zajatkyně, abych tak řekl.

          • Re: Brno - Slavia 1:0

            Barra     před 9 lety 08.08.2015 09:03 |  
            0 0

            Takze nijak, dobre, takze zadne reseni nemas. Pak je kritika snadna. Na druhy odstavec nema smysl reagovat. Penize zmizely v odbodi 2008 az 2010, pak uz nebylo co rozebrat. Kricel a kritizoval jsi stejne nahlas v tom obdobi, kdy Slavie nekoukala na nejaky ten milion extra vydaje a utracela? Nejak si nepamatuji.

            Jinak si myslim ze AR by velmi rad prodal, musi ale take byt zajem. Bud se najde nadsenac jako Kretinsky, coz osobne pochybuji, nebo prijde nejaky Paclik ktery take zrovna nebyl cisty pres jeho pradalny a spojeni s Langrem.

            • Re: Brno - Slavia 1:0

              Heretic (přítel SN)     před 9 lety 08.08.2015 09:13 |  
              0 0

              Já ti ve vší slušnosti musím napsat, že tvé příspěvky poslední dobou ztrácí úroveň. Je mi to líto, ale už tu není nic k diskuzi, jen nesouhlas. Je to vidět i počtu reakcí. 0

              • Re: Brno - Slavia 1:0

                Barra     před 9 lety 08.08.2015 10:44 |  
                0 0

                Ze se velmi rad do me obouvas Hereticu, je mi celkem znamo. Nenecham kvuli tomu jedinou slzu, ver mi. Nestojis o muj nazor, nereaguj, stejne jako ja nereaguji na tvoje prispevky. A kdyz uz mas tu neodolatelnou chut se do mne poustet, tak bud alespon vecny. Coz ti jak se zda moc nejde.

                • Re: Brno - Slavia 1:0

                  Heretic (přítel SN)     před 9 lety 08.08.2015 15:22 |  
                  0 0

                  Opět nesouhlas. Stojím o tvůj názor a postřehy např. z Belgické kopané. Jsou to často neocenitelné zkušenosti a příběhy. Ale házet názory typu Latka v útoku nebo se pravidelně obouvat do Spina (zvlášť když má teď ve své spekulaci velkou možnost pravdy) mi přijde líto. Promiň moji dnešní neuváženou reakci, často rychleji píšu než myslím (navíc ta děsná kocovina). Také, prosím, reaguj na mé komentáře, netřeba nějaké osobní zášti.

                  • Re: Brno - Slavia 1:0

                    Barra     před 9 lety 08.08.2015 18:09 |  
                    0 0

                    Pockej, protoze jsem tady hodil myslenku ze Latka by v pripade odchodu mohl byt postaveny do utoku, te natolik rozliti ze takhle reagujes? Pro Kriste Pana, a co na tom? Nehral v minulosti jiz v utoku? Co pak nekomu neco vnucuji, nebo rekl jsem snad neco nehorazneho? Nesouhlasis, fajn, a co ma byt?

                    A co se tyka Spina - over si, kdy jsem naposledy reagoval na Spina. Je tomu hezkych par mesicu. Kdyz ale Spino v poslednich 2 dnech tady rozpoutal frontalni utok a opakovane a opakovane tvrdi, ze Slavie se zachrani jen kdyz Rebicek pujde, tak se mi alespon zda logicke se ho zeptat co tedy od odchodu AR ocekava, kdo by mel prijit, jak vidi budoucnost Slavie. Ja se AR nezastavam, kdo chce to davno pochopil, jen jsem psal ze velke zlo a kradez za bileho dne se delo pred 5 az 7 roky, kdyz jsme meli v pokladne behem 3 let prijmy kolem 850 mil kc. To byly penize Slavie, ktere se prosustrovaly. A ze AR ted nehospodarsky zachazel, jsem vice krat psal. Prisel ale o sve penize, neutratil penize Slavie. Nic vic, nic min.

    • Re: Brno - Slavia 1:0

      Markus     před 9 lety 08.08.2015 08:46 |  
      0 0

      Naprostý souhlas, odchod Beránka pokládám za fatální chybu. Neznám lepšího trenéra pro zapracovávání mladých do sestavy, než je on a dokázal to i tady minulou sezonu. Že jsme měli velké očekávání byla naše chyba, ne jeho, to očekávání bylo naprosto nereální. Čas to opět ukázal, kvalitu hráčského kádru ošidit nelze. Nebudu po pár zápasech tvrdit, že Uhrin je špatný trenér, pouze říkám, že ta náhrada za Beránka byla zbytečná a pro to, v jaké jsme situaci a jaké máme možnosti byl Beránek vhodnější. Jak není na hřišti Latka, obrana má problém fungovat. Karel jako fotbalista hrozně stárne, stavět to na něm už nemůžeme. Škoda si včera zahrál jak za Rady. Nejde vůbec o to, že v sestavě figuroval jako jediný útočník, spíše byl jako jediný vnímán soupeřem jako nebezpečný a jeho vymazání úplně postačilo, abychom byli neškodní. Kupodivu, jak se tu hádáte o Hrubého, já u něj vidím nejen talent, ale bylo tam včera dost okamžiků, kdy předvedl pěkné věci, trošku měl smůlu, ale hlavně z jeho strany opravdu musí přijít více aktivity, takhle maří svůj čas. Stejně tak se mi líbil Mikula s Delim, oni budou dobří, když bude fungovat jejich okolí na hřišti, ale když vybojují míč a není komu, to je pak těžké. Berkovec opět dobrý výkon, škoda, Slavia si ho v současném stavu nezaslouží. Z hráčů ještě přidám Jablonského, to je za mě prostě omyl, hraje to co hrál, když jsme ho testovali, tohle není posila. Brno nehrálo fotbal, včera to byla přerušovaná, bebí tam měl pořád někdo, tak ať to nehrají chudinky.

      • Re: Brno - Slavia 1:0

        VitK     před 9 lety 08.08.2015 16:33 |  
        0 0

        Milý Markusi,

        musím bohužel nesouhlasit. Pan Beránek podle mého názoru není, nebyl a nebude trenérem "do nepohody", který by dokázal postavit slušně fungující team z průměrných fotbalistů doplňovaných vlastními odchovanci. Ukázal to i během 2. působení ve Slavii, kdy pod ním mužstvo fungovalo, dokud Leška s ENICem dávali peníze na kvalitní hráče (Vachoušek, Piták, Skácel, Bejbl, Adauto..), ale jakmile se penězovod uzavřel, přišla bída. A bylo to tak i v minulé sezoně. Stejné je to ovšem myslím s panem Uhrinem. Osobně považuji výběr trenérů za nejlepší důkaz diletanství našeho majitele/vedení. Trenéry vybírali a vybírají podle mediální popularity, známosti, nikoliv podle reality a očeávání, s jakým kádrem budeme hrát. Jediný, kdo v posledních letech dokázal ve Slávii udržet standard, i když bylo co se kádru opravdu zle, byl Karel Jarolím. U něj je to bylo právě naopak, mužstvo rozložil právě poté, kdy peníze na nákup kvalitních hráčů byly.
        Nemyslím si, že by se trenér do nepohody nedal najít. Ačkoliv si o kvalitách současných slávistických hráčů nedělám iluze, většina ligových mužstev na tom není o moc lépe. Brněnští hráči myslím také včera Slavii nepřejeli díky nějaké mimořádné kvalitě, ale díky ochotě běhat, což jsme u našich hráčů bohužel včera ani v minulé sezoně pozorovat nemohli. Když se pak k ochotě (schopnosti donutit hráče) běhat přidá i vhodný herní systém, je možné občas i porazit kvalitnější soupeře, jak opakovaně ukazuje třeba Bohemka).

  44. Re: Brno - Slavia 1:0

    patras     před 9 lety 07.08.2015 22:37 |  
    0 0

    Pánové,
    myslím si, že dnešním večerem by měl být ukončen čas nářků , není třeba hantit hráče, trenéry, kustody..
    Dnešním dnem, byl jasně !! položen důkaz, že chyba!! Není v trebnérovi ( trenérech ) ale jinde:-)
    Přátelé, ( rodino ! ) začněme jednat ! ! Je ten pravý čas ! !

    • Re: Brno - Slavia 1:0

      vlk30 (přítel SN)     před 9 lety 07.08.2015 22:42 |  
      0 0

      největší chyba je že jsme bez peněz.

      • Re: Brno - Slavia 1:0

        spino     před 9 lety 08.08.2015 00:15 |  
        0 0

        Tak proč Řebíček soustavně rozhazuje peníze za mizerné hráče, kterým dá smlouvu snů? Vždyť my jsme po těch Top týmech v lize platově nejlepší adresa, ale kvalita kádru je mizerná. Dobře se podívej kolik se dluží jakým hráčům. Kdo jim ty smlouvy dal? Jaktoze to finanční ředitel dovolil? Prostě Řebíček je diletant nejvyššího kalibru a jeho ztracené miliony jsou jen a jen jeho chyba.

    • Re: Brno - Slavia 1:0

      Markus     před 9 lety 07.08.2015 23:40 |  
      0 0

      Jak by sis to představoval?

  45. Re: Brno - Slavia 1:0

    travel (přítel SN)     před 9 lety 07.08.2015 22:39 |  
    0 0

    Nerad to dělám,ale musím se přidat k těm,co mají obavu ,abychom nesestoupili.Vůbec se na ten fotbal z naší strany nedalo koukat-prostě hrůza a děs.Já vím,že je to asi teď blbost,ale na mě ta laxnost,nezájem a z toho plynoucí nekoukatelný fotbal dělá dojem,jako kdyby byly problémy s výplatama.Jediný co nás může zachránit,je že ta insolvence dopadne tak,jak naznačil Ladislav a na jaro se kádr značně obmění.Tento fotbal opravdu nemá s 1. ligou nic společnýho,bohužel.

    • Re: Brno - Slavia 1:0

      patras     před 9 lety 07.08.2015 22:42 |  
      0 0

      doprdele ! přečti si článek nadtebou !! Píšu to !!

      • Re: Brno - Slavia 1:0

        travel (přítel SN)     před 9 lety 07.08.2015 22:49 |  
        0 0

        Já píšu svůj názor a nebudu se řídit tím,co ty chceš.Ještě k tomu takovej sproťák.

        • Re: Brno - Slavia 1:0

          travel (přítel SN)     před 9 lety 07.08.2015 22:49 |  
          0 0

          Má být samozřejmě sprosťák.

          • Re: Brno - Slavia 1:0

            no-nick     před 9 lety 08.08.2015 09:56 |  
            0 0

            Alkohol měla metla lidstva;) Teda snad. Z blbosti by se nevyspal, z opice může:)

        • Re: Brno - Slavia 1:0

          smichov_1     před 9 lety 07.08.2015 23:20 |  
          0 0

          Já si také myslím, že tam se dějí věci mimo hřiště, o kterých nevíme. Ti hráči až takový nekopy nejsou, si myslím. Každopádně, v zimě odejde Škoďák a to už nevyhrajeme nikde nic. Chyba není v trenérech, chyba je v Řebíčkovi, který na prvoligový klub prostě nemá prachy, nebo je prostě nedá.

        • Re: Brno - Slavia 1:0

          smichov_1     před 9 lety 07.08.2015 23:20 |  
          0 0

          Já si také myslím, že tam se dějí věci mimo hřiště, o kterých nevíme. Ti hráči až takový nekopy nejsou, si myslím. Každopádně, v zimě odejde Škoďák a to už nevyhrajeme nikde nic. Chyba není v trenérech, chyba je v Řebíčkovi, který na prvoligový klub prostě nemá prachy, nebo je prostě nedá.

  46. Re: Brno - Slavia 1:0

    Petr9608     před 9 lety 07.08.2015 22:41 |  
    0 0

    Hlavně ten los stojí za to. Příští zápas Jihlava, s níž jsme získali slovy jeden (velešťastný a již 3 roky starý) bod z 18 možných, následuje Ostrava, kde jsme vyhráli naposledy při mistrovské sezóně - můžeme jen doufat v to, že Baník je na tom hůře než my a Vítkovice budou spíše "neutrálním hřištěm". Pak Bolka, kterou jsme porazili v Edenu jen v jednom zápase za 6 (resp. i se zápasy u nich jsme jí neporazili 9x v řadě), následuje Zlín, který je velkou neznámou a pak už je velké derby! Po velkém derby následuje malé derby s Duklou, ta nás sice ještě neporazila, tak by to mohla být hezká dělba, potom zápas v Peltonci (bez komentáře), následně budem hrát se Sigmou (velký otazník - od 4/2009 jedna výhra z 11 pokusů), pak hrajem v Teplicích (max. za bod), až konečně bude následovat domácí zápas s Čochtanem.

    Vážení - já tam zkrátka v tom losu nevidim nějakej slušnej "záchytnej bod"...


    BTW: Kolik kol bez výhry ještě Dušan ustojí? Řekl bych, že pokud neudělá do pauzy aspoň dva body, tak poletí.

    • Re: Brno - Slavia 1:0

      Petr9608     před 9 lety 07.08.2015 22:45 |  
      0 0

      ...což by taky nebyla výhra, ale nějak by se to asi zaonačilo, že jsme "2x za sebou bodovali"

    • Re: Brno - Slavia 1:0

      lassiter     před 9 lety 07.08.2015 23:15 |  
      0 0

      Ty řekneš podívej se na los a vyjmenuješ celou ligu :-) Holt musíme hrát s každým no.

      • Re: Brno - Slavia 1:0

        no-nick     před 9 lety 08.08.2015 09:54 |  
        0 0

        :))) Napřesrok v druhé lize snad budou soupeři přijatelnější:)

  47. Re: Brno - Slavia 1:0

    vlk30 (přítel SN)     před 9 lety 07.08.2015 22:59 |  
    0 0

    Obávám se podoby s hokejovou Slavii.

    • Re: Brno - Slavia 1:0

      naplavnik     před 9 lety 07.08.2015 23:06 |  
      0 0

      Nabízí se to,ale nemyslím,prostě někdo se rozhodl Slavii získat (insolvence) a AŘ do toho už nechce sypat.Už tak prodělá kalhoty,jen se nyní obávám nějakého iracionálního kroku z jeho strany,přeci jen má k tomu sklony.

      • Re: Brno - Slavia 1:0

        Falk     před 9 lety 07.08.2015 23:13 |  
        0 0

        Jsem v šoku ,pokud nedostane odvahu ,hrajeme o sestup

        • Re: Brno - Slavia 1:0

          vlk30 (přítel SN)     před 9 lety 07.08.2015 23:19 |  
          0 0

          Tak o něj už právě hrajem.

    • Re: Brno - Slavia 1:0

      spino     před 9 lety 08.08.2015 00:20 |  
      0 0

      Tak hokejová Slavia byla zničena z vypočítavosti. To by ten insolvenční správce až k nám přijde musel být sparťan - Křetínského kůň.

  48. Re: Brno - Slavia 1:0

    rybka     před 9 lety 07.08.2015 23:17 |  
    0 0

    Hezký večer.Píšu sem jen výjimečně ale dnes opravdu musím.Ještě štěstí,že jsem musel dnes jít do práce.a tak jsem do Brna nemohl.Na tak otřesný fotbal v podání Slavie může jít jen masochista.Může se někdo z redakce hráčů zeptat,jestli se nestydí za to co předvádí na hřišti.Já se jako doživotní fanoušek Slavie za momentální výkony stydím.Fandit Slavii nepřestanu ale na takový fotbal mě nikdo nedostane.rybka

    • Re: Brno - Slavia 1:0

      carfi-sks (přítel SN)     před 9 lety 07.08.2015 23:45 |  
      0 0

      Výkon opravdu hroznej, Strašák sice prones : Se*te na výsledky, choďte fandit, ale za takovou predvedenou hru opravdu nemá cenu chodit. Ta otázka by měla být položena všem hráčům před fanoušky, co vůbec na dekovačku přišli a proneslo se něco?

      • Re: Brno - Slavia 1:0

        koudys2 (přítel SN)     před 9 lety 08.08.2015 13:03 |  
        0 0

        Presne tak. Miluju zdejsi nazory, tedy ze pokud nejsi na stadionu, tak nepodporujes slavii a pomalu receno na ni kasles. Ale ja jednoduse nemam naladu za takovy vykon vyhodit letmo 1000,-. Neco stoji listky, dale cesta, obcerstveni a jsi na dane sume. Az zacnou alespon TROCHU hrat, tak s radosti vyrazim. Ale nyni vazne nemam naladu.

  49. Re: Brno - Slavia 1:0

    1rytir     před 9 lety 07.08.2015 23:53 |  
    0 0

    Chtěl bych poděkovat všem, kteří se dávno, včera a nebo nyní podepsali pod ten srab, kterým dnes Slavia prochází! Věřím, že se vám ty důsledky líbí a že máte radost z toho, kam jste kdysi slavný klub dostlali. Dík také patří hráčům, co si myslí, že jsou fotbalisty. Je velká škoda, že je není kým nahradit, před lety by se s takovými výkony mohli na ligu jen dívat, ne ji hrát. Tak ještě jednou díky, moc jste nás potěšili!

  50. Re: Brno - Slavia 1:0

    Nosorozec     před 9 lety 08.08.2015 00:16 |  
    0 0

    Nejhorší bylo dneska sledovat, jak je Brno marný, neschopný a zoufalý a přesto mu to stačilo k tomu, aby nás bez větších problémů porazilo...

  51. Re: Brno - Slavia 1:0

    Betynka58     před 9 lety 08.08.2015 00:59 |  
    0 0

    Přátelé, to chce pozitivní přístup. A co vlastně lze nalézt na dnešním zápase pozitivního?
    1) Od Brna jsme dostali pouhou jedinou branku, což se nám už tři zápasy nepovedlo.
    2) Zápas v Brně, kde se Slavii dlouhodobě nedaří, má konečně za sebou.
    3) Pro příští zápas s Jihlavou je velký příslib, že podají hráči lepší výkon, neboť si těžko dovedu představit, že by podobnou holomajznu předvedli dvakrát za sebou.
    4) Berkovcův zásah v první půli by mohl aspirovat na brankářský zákrok roku, to byla paráda!
    Pak už mne ale opravdu nic nenapadá... Je ale zvláštní, že mne dnes ani ten tristní výkon nějak nerozhodil, protože letos snad poprvé od začátku sezóny od Slavie nic světoborného neočekávám.
    Na závěr jedna spíše akademická otázka: myslíte si, že se na ten zákrok na Bazala v nastavení dala písknout penalta?

    • Re: Brno - Slavia 1:0

      bongor     před 9 lety 08.08.2015 05:21 |  
      0 0

      Dala,ale to by musel hrát za sraltu,plíseň nebo peltonec.

    • Re: Brno - Slavia 1:0

      Barra     před 9 lety 08.08.2015 08:00 |  
      0 0

      Myslim ze ano, nebyt nasledniho stretu Hrubyho s brankarem, ktery byl faul z nase strany.. Proc ale prave Bazal dostal nasledne zlutou je mi zahada. Jinak ale nam jasne chybi na hristi nekdo s "brains", nejaky Zavadil, vudce a dirigent muzstva. Soucek-Zmrhal-Hruby-Mikula jako zaloznici to neuhraji, Pitak to sam neutahne. Mam smutny pocit ze uz nemame moc spolehat na Levana - takze kdo? Po 3 kolech jsme meli mit 3, snad 4 body. Nic neni ztraceno, jedna vyhra ihned zmeni postaveni v tabulce, ale ze by se dala ocekavat nejaka zazracna zmena po vcerejsku? Jak to, ze se nam v Brne dlouhodobe nedari, vlastne od doby kdy pod Radou jsme v prisernym zapase presto velkym stestim vyhrali diky dalkovce Juhara?

      • Re: Brno - Slavia 1:0

        quelhar (admin)     před 9 lety 08.08.2015 12:34 |  
        0 0

        "Myslim ze ano, nebyt nasledniho stretu Hrubyho s brankarem, ktery byl faul z nase strany.."

        Sorry, ale to nedava smysl. Pokud byl zakrok na Bazala faul (nejsem si jist, zadny zaber moc nepotvrdil, zda Lacko hral mic nebo ne), tak uz je uplne jedno, co se delo dal a sudi mel piskat penaltu.

        • Re: Brno - Slavia 1:0

          Kornovo     před 9 lety 08.08.2015 14:28 |  
          0 0

          zakrok na brankare predvedl voltr. bylo videt, ze Bazal pronesl neco jako proc to nepiskas ty curaku, takze zluta byla uplne jasna

        • Re: Brno - Slavia 1:0

          Barra     před 9 lety 08.08.2015 18:15 |  
          0 0

          Mas pravdu. Mel jsem spis na mysli nasledujici tahanici a strkanici s Melicharkem, ktera zastinilo predchozi akci pri ktere Bazal spadnul. Podle me to byl faul, ale vychazim jen z meho pocitu.

  52. Re: Brno - Slavia 1:0

    japhy     před 9 lety 08.08.2015 01:27 |  
    0 0

    Je pozdě, komenty si přečtu až ráno, ale jedno musím napsat. Tenhle tým si zatím jednoznačně zaslouží sestoupit. Pochybuju, že něco tak zoufalého ještě někdo další předvádí. Tudíž Škodu prodat co možná nejdříve, dokud se tu nestihne zakopat a pak se děj vůle Boží.

  53. Re: Brno - Slavia 1:0

    Ladislav (přítel SN)     před 9 lety 08.08.2015 03:11 |  
    0 0

    Fotbal jsem neviděl, takže nemůžu hodnotit, ale po pravdě řečeno víc mne dnes zajímá proces insolvence. Já si dovolím odhadovat (je to jen můj názor podepřený logikou), že v září bude nad Slavií jmenován insolvenční správce a poté bude prodána tak za 200 mega nejmenovanému zájemci (to je částka, která by měla pokrýt pohledávky). A je v zájmu všech Slávistů, aby to proběhlo co možná nejrychleji, protože bez nového majitele se nikam nepohneme. A dokonce už i naše vedení pochopilo, že jde o organizovaný a delší dobu připravovaný útok (viz. odkaz níže).

    http://www.slavia.cz/clanek.asp?id=Generalni-reditel-k-insolvenci-Jsem-presvedcen-ze-jde-o-organizovany-utok-13269

    • Re: Brno - Slavia 1:0

      bongor     před 9 lety 08.08.2015 05:39 |  
      0 0

      Je to napsáno velmi dobře,ale z vlastních zkušeností vím,že dnešní soudy nezajímají žádné společenské a morální ohledy.Už i nejvyšší soud nabádal nižší soudy,aby rozhodovaly i s přihlédnutím k morálce.Stejně tak,jako se dědí po mnoho generací náklonnost k naší Slavii,dědí se i nenávist k ní.Že je likvidace Slavie dlouhodobým záměrem někoho?Samozřejmě, ale bohužel se stav věcí kloní na stranu nepřátel nejslavnějšího českého klubu.Hokejky už prakticky skončily,jsme na řadě. Když se ovšem dáme.

    • Re: Brno - Slavia 1:0

      travel (přítel SN)     před 9 lety 08.08.2015 07:12 |  
      0 0

      Ladislave,nějak mi ta poslední věta nezapadá do tvé informace ze 4.8.:
      Od: Ladislav - Úterý, 04.08. 2015 - 15:59:01
      (O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
      Tu informaci mám taky už nějaký čas, že je to předem dohodnutá forma nátlaku. Problém je, že Řebíček stále nepochopil, že jediná možnost je dohodnout se (i když samozřejmě se ztrátou), protože v insolvenčním řízení nemá absolutně žádnou šanci, celý proces probíhá na objednávku (tzn. žádnou objektivitu bych tam nehledal). Prostě výsledek je předem daný, je jen otázka, zda to Aleš konečně pochopí a dohodne se na nějakém kompromisu nebo celý proces půjde do krajnosti.
      V jednom píšeš,že" je to dohodnutá forma nátlaku na Řebíčka", "celý proces probíhá na objednávku", "prostě výsledek je předem daný". A teď píšeš,že je to organizovaný a delší dobu připravovaný útok (proti Slavii).Nezlob se ,ale to je zásadní rozdíl zda to probíhá kvůli novému majiteli (a že je to
      současně v zájmu Slavie) a nebo jde o cílený útok proti Slavii (možná i likvidaci Slavie?).
      Nechci,aby to vypadalo,že tě chytám za slovíčka,ale pro mě je ten rozdíl tak významný,že jsem byl nucen se o tom zmínit.

      • Re: Brno - Slavia 1:0

        Falk     před 9 lety 08.08.2015 08:11 |  
        0 0

        Vǎženi,znovu sleduji náš zápas proti Brnu.Řešeni se nachází proti Jihlavě musí skončit Uhrinovi experimenty.
        1.Nemůže hrát Zmrhal ,tomu to nyní vůbec nejde a je jeden z hlavních důvodů naši holomajzny.Zabírá místo a je to nesportovní
        2.Od začátku musí hrát aspoň Černý,nic moc ,ale aspoň trošku
        3.Mikula se musí vrátit do obrany a na pravé křídlo Bazal
        4.Švec i Dostál - to prostě nejde,jeden nebrání druhý neni do kombinace
        5.Místo Pitáka jasně od začátku Voltr
        6.Musi střídat dnes nic moc Škodu a dát tam vždy Červenku.
        7.Nemáme čas na experimenty a podporu hráčů ,kterým to nejde
        Už jsem varoval po Budějovicích,že nic nehrajeme a experimentujeme.Pokud Uhrin neudělá aspoň 3 změny ,tak ať skončí .
        Sestava na příště Mikula ,Latka ,Bílek (Deli)Jablonský ,Souček,Bazal,Hrubý,Černý ,Voltr,Škoda , střídá brzy Kenia ,Červenka a křídlo ,to je podle mého jediná cesta k fotbalu.Jestli to Uhrin nevidí ať po Jihlavě skončí .
        K závěru chci dodat,že kdyby přišel Horník s Trpišovským toto by se nikdy nestalo viď Quelhare a spol.Teď se musíme semknout a podpořit náš tým ,ale hlasitě musíme zdůraznit ,že v základu musí nastupovat hráči na své posty.My střídáme ,abychom napravili hloupost nominace do základu

        • Re: Brno - Slavia 1:0

          vlk30 (přítel SN)     před 9 lety 08.08.2015 09:19 |  
          0 0

          Otázka je zda by Ivánek v současné situaci ve Slavii udělal něco víc,ale věřím že by nějakou posilu ještě sehnal,no máme své hlídače čistoty Slavie i s tou petici,tak se nedá nic dělat.Snad tu ligu ukopem i s nekopama.

          • Re: Brno - Slavia 1:0

            Barlblog     před 9 lety 08.08.2015 10:58 |  
            0 0

            Tak už je to tady. V přeneseném významu slova Uhrin ven! :-D Ještě si počkám, aby se to pořádně rozjelo.

            Jo a abych nezapomněl. Chci rozjet bordel a distribuci metamfetaminu v Praze. Samozřejmě se hned stanu sponzorem Slavie. Budete mi holky a kluci co vám vadí moralismus pomáhat? Nějaké posily z těch peněz uděláme!

            Když mě policie chytí tak si to "odsedím" a bude všechno v pohodě. :-) Ale ona mě nechytí...

            Jenom mě trochu vadí ten potencionální hluk na Slavíně u Vyšehradu. Přece jen, když se někdo v hrobě obrací, občas je to i slyšet. A já hluk nerad, mám nízký práh odolnosti.

            • Re: Brno - Slavia 1:0

              vlk30 (přítel SN)     před 9 lety 08.08.2015 11:30 |  
              0 0

              Já Uhrina neodvolávám držím mu palce když už tady je.Srovnávej si co chceš,ale že v tom umí Ivánek chodit je fakt a čuch na hráče má taky, to ti potvrdí spousta lidí od fotbalu nic víc nic mín.No je zbytečný to tady řešit mám ted spoustu dalších problémů.

        • Re: Brno - Slavia 1:0

          no-nick     před 9 lety 08.08.2015 09:50 |  
          0 0

          Ty píšeš, že nemůže hrát Zmrhal, protože hraje prd, ať místo něj hraje Cerny, kterej hraje ale úplně to samý prd

          • Re: Brno - Slavia 1:0

            Betynka58     před 9 lety 08.08.2015 10:57 |  
            0 0

            Zrovna včera zahrál Míňa rozhodně o dost líp než Zmrhal.

        • Re: Brno - Slavia 1:0

          quelhar (admin)     před 9 lety 08.08.2015 12:31 |  
          0 0

          Naštěstí se doufám nikdy nedozvíme, co by se stalo nebo nestalo, kdyby přišel do Slavie Horník. Radši ještě další sezóny takovéhoto plácání než Horníka ve Slavii.

      • Re: Brno - Slavia 1:0

        Ladislav (přítel SN)     před 9 lety 08.08.2015 13:46 |  
        0 0

        travele, to je omyl, ta poslední věta je pouze přesná citace výroku pana Trundy, Já s řadou věcí co tam píše nesouhlasím, jen mi přišlo komické, že konečně pochopili, že je to organizovaný a cílený útok.

        • Re: Brno - Slavia 1:0

          travel (přítel SN)     před 9 lety 08.08.2015 14:37 |  
          0 0

          Díky za objasnění.

          • Re: Brno - Slavia 1:0

            Ladislav (přítel SN)     před 9 lety 08.08.2015 15:00 |  
            0 0

            Když se zamyslíš nad výrokem D.Trundy - "útok jak ovládnout a zničit Slavii", tak je to totální blbost. Nemyslím si, že chtějí zničit Slavii, ale čistě teoreticky, buď chceš firmu ovládnout nebo zničit, obojí je nesmysl. Když už firmu ovládneš, tak je tvoje, třeba si ji necháš nebo ji prodáš, ale určitě ji nebudeš ničit, to bys byl zralej do Bohnic.

  54. antifotbal v Brně

    Limanus     před 9 lety 08.08.2015 07:55 |  
    0 0

    Zdravím,

    tak jsem včera po dlouhé době nedokoukal Slavii, protože se to nedalo.. "Posila" Jablonský a jemu podobní hráči top kvalit dokázali na hřišti něco neuvěřitelného - bohužel....

    Včerejší výkon až na Berkovce a snad Škodu( i když jak ho hodnotit, když nedostane balon) byl hrůza a utrpení.. 2 jména za vše!

    Jablonský- posila? když si srovnám kdo loni hrál na jeho postu (Tamas) a je tam toto poleno...
    Zmrhal - Tohle je hráč, kterého chtějí zpeněžit? V tom případě je to hodně smutné.. Nepopoběhne nepřihraje a fotbalové myšlení je při hře je opravdu tragické. Snad se nějaký blázen objeví a koupí ho a na jeho místo nastoupí někdo jiný. Už aby to bylo!!!

    Včera mě zarazila jak základní jedenáctka tak i lavička náhradníků...

    Docela mě zaráží, že ani na lavičce není:

    Diop- v přípravě nastupuje a v lize nedostane příležitost ?
    Levan- není dostatečně připravený... to značí co přesněji? A pokud měl zdravotní komplikace tak jaké....
    Latka- jaké on má zdravotní komplikace?
    Mijan- ten teda byl na lavičce, ale my jsme přivedli hráče před sezonou na lavičku?
    Mičola- v přípravě ok daří se mu přijde liga a začne hrát za juniorku s tím,že se musí dát do pořádku? Co má za problém?
    Voltr- posledních +/- 20 minut...

    Mohl by někdo říci u těchto fotbalistů, kdo má informace o jejich stavu? Opravdu by mě to zajímalo, protože od vedení se nedočkáme nějaké odpovědi.. bohužel....

    Ještě poslední věc, všimnul jsem si ,že Slavia má ještě jeden handicap oproti ostatním 15-ti účastníkům. Asi nesmí od začátku hrát na 2 útočníky..

    • Re: antifotbal v Brně

      Radek097 (přítel SN)     před 9 lety 08.08.2015 08:56 |  
      0 0

      Kenia by měl být připraven na další zápas a Mičola se zase zranil.

      • Re: antifotbal v Brně

        Limanus     před 9 lety 08.08.2015 10:52 |  
        0 0

        děkuji a jaké zranění má Mičola?

        • Re: antifotbal v Brně

          mpik     před 9 lety 09.08.2015 07:01 |  
          0 0

          věčné...

  55. Kádr

    Mike     před 9 lety 08.08.2015 08:13 |  
    0 0

    Já načnu trochu kontroverzní téma. Podle mnohých zde diskutujících jsme udělali správnou věc, že jsme kádr očistili od různých flinků, lenochů a hráčů, kteří se nehodili do koncepce, byli příliš drazí a jejich výkony neodpovídali jejich smlouvám- Nitrianský, Juhar, Gecov, Boudjemaa, Baez. To je asi pravda. A že podle některých zdejších diskutujících bude jediné správné stavět tým na odchovancích, kteří i když zatím nebudou fotbalově na výši, budou za svůj mateřský klub aspoň jezdit a vypustí duši.
    S odchody se dá souhlasit, ale jaksi se až na vyjímky- pro mě zatím Mikula- nenaplňuje ten scénář obětavých odchovanců.
    A ti jsou na tom ještě fotbalově hůře, než byli ti výše jmenovaní vykopnutí.
    Takže máme pěkně smrtící kombinaci- nekopové a nebojovníci, která nás opravdu může přivést až do 2.ligy.
    Takže pánové, kteří jste prosazovali tzv.ozdravný proces, chytněte se za nos, protože jaksi ani toto nevyšlo.

    • Re: Kádr

      Mike     před 9 lety 08.08.2015 08:18 |  
      0 0

      A rýpnu si i do redaktorů, ať si jich jakkoliv vážím za objektivní, nestranné a mnohdy kritické články a názory ohledně těch odejitých hráčů. Alanorova hodnocení typu-, Nitrianské a Juhary už ve Slavii nikdy vidět nechci, to raději budu koukat na bojovného odchovance" se ztrácejí někde v mlze.
      Abyste si nemysleli, že jsem nějaký zelenáč, na Slavii chodím pravidelně od r.1973.

      • Re: Kádr

        Heretic (přítel SN)     před 9 lety 08.08.2015 09:02 |  
        0 0

        Je vtipné si po předchozích výkonech vybrat zrovna Mikulu.

        • Re: Kádr

          ve_em     před 9 lety 08.08.2015 10:23 |  
          0 0

          vždyť Mikula byl jmenován jako jediná výjimka;) s čímž se bohužel nedá nesouhlasit..

  56. Re: Brno - Slavia 1:0

    Heretic (přítel SN)     před 9 lety 08.08.2015 09:08 |  
    0 0

    Tady je taková nálada, že jestli mají hráči jenom trochu podobnou, tak jsme sestoupili již dnes.

    • Re: Brno - Slavia 1:0

      vlk30 (přítel SN)     před 9 lety 08.08.2015 09:24 |  
      0 0

      Jako je máme chválit nebo co,mě prostě serou a to jsem fakt hodně tolerantní,každej rok je omlouvám,ale trpělivost má své meze.Poslouchat neustálé kecy o tom jak to musí zlomit příští zápas,tak to slyším už iks let.

      • Re: Brno - Slavia 1:0

        Heretic (přítel SN)     před 9 lety 08.08.2015 10:04 |  
        0 0

        Pravdu díš. Já jen aktuálně ztrácím světýlko na konci tunelu. To co napsal Trunda je takovej vejblitek, že bych snad fandil protistraně. Oni se zadlužej, neplatěj a pak budou kafrat, že je někdo šikanuje. Ohánět se útokem na český fotbal. Zobecňovat to na celospolečenský útok...
        Takhle se pro mě chová kapitán z lodě j.

        • Re: Brno - Slavia 1:0

          rak (přítel SN)     před 9 lety 08.08.2015 10:27 |  
          0 0

          No, že to je koordinovaný útok, o tom bych vůbec nepochyboval.
          Otázkou je jen motivace a osoby za tím.

          • Re: Brno - Slavia 1:0

            vlk30 (přítel SN)     před 9 lety 08.08.2015 11:19 |  
            0 0

            Dejme tomu že to je problém,ale majitele klubu.Hráči pokud berou prachy, tak na hřišti musejí makat a ne předvádět parodii na fotbal,která není hodna jména Slavie.

            • Re: Brno - Slavia 1:0

              Markus     před 9 lety 08.08.2015 11:25 |  
              0 0

              Jak jsem psal výše, já si nemyslím, že by to hráči flákali. V pohodě nejsou, to je fakt, ale jejich výkon celkem odpovídá jejich kvalitě. Ten kádr nemá v současném stavu na více než bojovat o záchranu. Piták stárne a nikdo z mladých nemá jeho talent. Navíc to rozvíjet talent jde blbě, když klub bojuje o záchranu teď každý rok, není prostor něco zkoušet a učit se, i Uhrin bude muset opět stavět vše na jistotu, což je dlouhodobě cesta do pekla. Jenže který trenér má koule na to přebudovat to a nechat hráče deset zápasů odehrát děsně, než to začne fungovat. Respektive který management, protože zpravidla když se tu nějaký trenér o něco snaží, nenechají ho to dělat déle než sezonu. To je pak k ničemu.

              • Re: Brno - Slavia 1:0

                vlk30 (přítel SN)     před 9 lety 08.08.2015 11:37 |  
                0 0

                Pravdu máš že ten kádr je celkem k ho.vnu až na pár vyjímek.Osobně od začátku tvrdím že odchod Beránka byla chyba stejně se nic nezměnilo.Stalo to další prachy v tomhle považuji Aldu opravdu za uplnýho nýmanda,byt mu zřejme nevyšla varianta z Horníkem a Trpišovským.LB vloni ve stejnejch sračkách a dneska zatím v poho.

        • Re: Brno - Slavia 1:0

          Markus     před 9 lety 08.08.2015 11:14 |  
          0 0

          No co, zkouší využít tu masu fanoušků ve prospěch věci co řeší. Já ho chápu, ale přilévání oleje do ohně ještě nikdy ničemu dobrému nepomohlo. Budou z toho akorát zbytečně incidenty, které si media vychutnají. Prý že jim jde o účast v lize, to tedy považuji za naprosto nepravděpodobné. Tady nikdy nechce Slavii ani vytěžit ani zničit, chce pouze znepříjemnit život současnému majiteli, snížit cenu Slavie co nejníže a držet jí ve stavu, kdy se nedá bez obrovských problémů prodat nikomu jinému než tomu, kdo tohle divadýlko řídí.

          • Re: Brno - Slavia 1:0

            Barra     před 9 lety 08.08.2015 11:36 |  
            0 0

            Markusi, a nemuze mit teorie, kterou popsal Adray na jinem miste, logiku? Nemuze jit o pozemky na Letne a zajem o 'nas' stadion? Mame z 2007 nebo 08 smlouvu o castecnem predplatnem na najmu, ktera nam zajistuje jeste nejakych 42 let pouzivani stadionu. Kdyby Slavie prestala existovat, by tato smlouva padla a byl by Eden volny pro jine zajemce. Teorie ktera je moc za vlasy tahana? Snad, ale...

            • Re: Brno - Slavia 1:0

              Pinturichio     před 9 lety 08.08.2015 11:48 |  
              0 0

              Opravdu si myslís, že by spartanská fotbalová veřejnost zkousla, že by hrála domácí utkání v Edenu? :-)

              • Re: Brno - Slavia 1:0

                Barra     před 9 lety 08.08.2015 12:08 |  
                0 0

                Kdyz to zkousne hokejova Sparta...

                Jinak neni neobvykle, ze rivalove hraji na stejnym stadionu. AS a Lazio, Inter a AC Milan, atd, atd. A nemyslim si, ze by mezi nimi byla mensi rivalita.

                • Re: Brno - Slavia 1:0

                  vlk30 (přítel SN)     před 9 lety 08.08.2015 12:35 |  
                  0 0

                  Tomu nevěř ,že by chátra šla do Edenu češi víceméně dlouho drží hubu, ale když už se naserou, tak pak je zle a v tomto případě by tomu tak bylo tomu věřím.Sačí se odívat jak dopadla Bohemka v Edenu to byl slabý odvar.

                  • Re: Brno - Slavia 1:0

                    Markus     před 9 lety 08.08.2015 14:17 |  
                    0 0

                    Taky si myslím. Slavia je doma v Edenu, i ta hokejová. Ať si Sparta jde hrát do Vysočan, je mi to jedno a myslím, že to moc neprožívají ani jiní fanoušci, já osobně měl tu starou malou halu v Edenu raději, měla pěknou atmosféru. Takže představa, že by do Edenu šla fotbalová Sparta pokládám za zcela utopickou. Raději si ani nepředstavuji, jaké reakce fanoušků by následovaly, raději takové šílenství nerozpoutávat. Kdepak, tohle ta motivace pro současné dělání problémů není.

                    • Re: Brno - Slavia 1:0

                      Dobi     před 9 lety 08.08.2015 20:51 |  
                      0 0

                      Lidi si nakonec stejně zvyknou na vše. Když parta kolem Tondy Zápotondy Harmoniky vyhnala Slavii z toaLetné, aby nevadila pomníku generalissima Stalina, Pražany nazvanému "fronta na maso", tak ji (aspoň!!!!) postavili Eden. K strašné něvůli Vršováků a čochtanů. Dukla (ATK, ÚDA) hrávala na Strahově a ani Dejvice ji nepřijaly moc za svou, snad jen bazén, ale tam byla příšerně studená voda... Ono si toho dost "sedne". Třeba v Jugoslávii si zachovalo historii 2 kluby, kdy Tito ponechal žít Hajduk a Vojvodinu. A vznikly jinak zcela nové kluby - Partizan a CZ (derby, jak se patří!) A další. I to Dinamo Zagreb. Tuđman chtěl vrátit Croatii, ale dav vrátil Dinamo. Nejagresivnější bulharské fanoušky má CSKA Sofia (dříve CDNA), policejní Levski se k nám choval rozumně, Slavia Sofia je tak na okraji... V Lipsku byly dva kluby - Lokomotive a Chemie. Velcí rivalové v lize NDR. Ale pak šel fotbal z bývalé NDR do kopru (sledujme pád Cottbusu, Drážďan, Aue...) a najednou vznikl umělý Rasenballsport Leipzig, tedy míčovo-trávníkový klub Lipsko). Je v horní polovině II.BL a po Chemii i Lok štěkne jen málokterý hafan... Takže ani ne půl generace a Slavia může propadnout do Poláčkovského Unionu Žižkov. Ne, to by se nemělo stát, pokud OP dostojí svým slibům a statutu... Jen vezměme Duklu. Rozpadla se. Městský přebor za Prahu 6 hrála Dukla Dejvice, přejmenovali na Duklu Praha, koupili II. ligu od Jakubčovic, postoupili a dnes jsou solidní ligovou baštou. Bez historických fanoušků, ale na Praze 6 dělají docela dobrou propagaci. Takže mi odpusťte upravený citát Juldy Fuldy. Slávisté, bděte!

  57. Ale copak!?

    Kunetice     před 9 lety 08.08.2015 11:57 |  
    0 1

    Když jsem zde minulý týden ve čtyřech bodech psal že jdeme dolů tak jste se mi vysmáli a STEEV dokonce napsal abych nešířil paniku. A ejhle ono se to nějak chytlo.
    Tak za prvé buď nemají hráči prachy a flákají to, nebo prachy mají a nemají na to. Otázka zní co je pravda a co je pro nás lepší.
    V každém případě je ten fotbal ještě horší než za Beránka!

    • Re: Ale copak!?

      vlk30 (přítel SN)     před 9 lety 08.08.2015 12:38 |  
      0 0

      Ja se ti nesměju,píšu od července, když jsem sledoval dění, že budeme bojovat o záchranu.

      • Re: Ale copak!?

        steev (přítel SN)     před 9 lety 08.08.2015 17:14 |  
        0 0

        Tak na tom aby si nešířil paniku si trvám.A jeden zápas na tom nic nemění.Situace neni samozřejmě jednoduchá ale psát že se rozprodá celej tým? Vždyt o tom vůbec nic nevíš a píšeš to tady jako hotovou věc. Je docela zajímavý jak tady spousta lidí psala loni jak jedem na poháry po dvou výhrách a letos zas na sestup.Ještě večer se tady spousta lidí vyzvracela pourážela naše hráče a dobrý. jak seč to říká? Hrdý po výhře, věrný po prohře.

  58. Re: Brno - Slavia 1:0

    Travinho     před 9 lety 08.08.2015 12:54 |  
    0 0

    Přiznám se, že po přečtení diskuse u tohoto článku je mi smutno na duši a to především z toho, jací lidé zde píší, jak urážejí naše hráče a jak si zde léčí své komplexy. (mluvím tak o polovině, samozřejmě ne o všech)
    Ano, taky jsem nasraný, protože jsme prohráli, ale vy si snad myslíte, že ti hráči prohráli naschvál? Že neumí hrát fotbal? Prostě na posraného i hajzl spadne a to se momentálně děje s naší slavii. Problém není v tom, že by hráči neuměli hrát, že by se nesnažili, ale zcela evidentně je v hlavě. Stačí se podívat na hru. Je tu mnohdy kritizován Hrubý, ale podívejte se, kdo jiný ze zálohy chce hrát? On i když kazí, tak alespoň má snahu něco vytvořit. Ostatní ne, že by se nesnažili, ale ve většině případů se po jedné dvou chybách začnou bát, že pokazí a tím pádem se schovávají a spíš si to odmakají dozadu. Tohle se jim musí z hlav dostat, jinak se nahoru nedostaneme.

    • Re: Brno - Slavia 1:0

      Prochy     před 9 lety 08.08.2015 16:45 |  
      0 0

      Travinho promin, ale na to se neda reagovat. Myslim si, ze je tady nikdo nejak hrozne neurazi. Chapu, ze se rad zastavas Roberta Hrubeho, ale rekni mi uprimne. Vazne si myslis, ze ma tenhle kluk na neco vic? Ze v sobe ma dravost, skvelou techniku, ze umi menit tempo hry a je motorem naseho tymu z pozice stredniho zaloznika? Vzpomen si, kolik balonu rozdeloval a odebiral behem hry treba Tavares, Ulich nebo Dostalek a neargumentuj tim, ze je to mladej kluk, kterej potrebuje cas. Protoze uz i v nasi lize jsou kluci, kterym je kolem 20, 22 a tahnou sve tymy. Pokud chces od stredniho zaloznika pouze dve povedene prihravky za polocas a jeden vyhrany souboj s tim, ze se kluk parkrat objevi pred vapnem a jednou za dva zapasy vystreli, pak chces opravdu malo. Nikdo nema komplexy, ale pokud jsi videl vcerejsi zapas a ses slavista, tak se musis zdrave nastvat a aspon zde to nejakym zpusobem vyventilovat. Pokud jsem urazil Micolu s tim, ze jsem se zminil o spanelske Vuelte nebo Jablonskeho tim, ze jsem rekl, ze hraje, protoze je to jeden z mala levaku v tymu, tak se tady vsem omlouvam. Myslel jsem, ze fotbalu rozumis, ale tento tvuj prispevek me utvrzuje pouze v tom, ze sice slavisticke srdicko mas, nicmene jsi az moc benevolentni a v podstate od tymu necekas nic nez to, ze si to obcas strcej do nohy, dvakrat za zapas vystrelej na branu, ze muzou donekonecna kazit, protoze se to jednou zlomi... to, co tady pises je proste alibismus. Promin, ale je. Pises tady neco o hlavach, ale vzdyt ti kluci celej zivot hrajou fotbal, jeste k tomu nasi ligu, ktera neni buhvijak narocna. Tlak na ne neni v podstate vubec vytvaren v porovnani s Bundesligou a dalsimi evropskymi ligami. Jak muzou mit problem v hlave, kdyz den co den trenuji? To nemyslis vazne? Pokud by to nemeli v hlavach, tak by je do Slavie ani nikdo nevybral...mozna jeden ci dva labilni hraci by se tam nejak prokousali, ale cely tym? Bud soudnej a nepis uz nic o hlavach, kdyz to neni pravda.
      A jasne, ze neprohrali naschval, ale jestli ses vcera dival, tak vis, ze to byla absolutni nuda, bida, tragedie a ze i zoufale Brno nakonec bylo lepsi a vyhralo zaslouzene. Nikdo nechtel hrat, nikdo se nenabizel, nikdo se o nic nepokusil. Vzdyt je to rok, co rok stejna pisnicka, tak jak dlouho uz je chces obhajovat?

      • Re: Brno - Slavia 1:0

        Prochy     před 9 lety 08.08.2015 16:45 |  
        0 0

        *nereagovat

      • Re: Brno - Slavia 1:0

        Travinho     před 9 lety 08.08.2015 17:13 |  
        0 0

        Já to neobhajuji, ale často jsou tu opakovaně i dost nevybíravě haněni právě hráči, kteří se o něco pokusí, ale kazí. Hrubý hraje na pozici, kde je víc než kdokoliv jiný odkázán na pomoc spoluhráčů. Těžko může vymyslet 20 skvělých přihrávek, když polovina hráčů se schovává a ostatní si pak soupeři hravě přikryjí. Pokud by na to ti hráči, jež tady jsou neměli, tak opakovaně nepředvádějí velmi dobré herní sekvence a proto si stejně jako Uhrin myslím, že je to hlavně v hlavách. Dokonce bych být vedením zaměstnal psychologa.

        • Re: Brno - Slavia 1:0

          Kunetice     před 9 lety 09.08.2015 10:10 |  
          0 1

          Co tady chceš obhajovat. Uhrín psal jak budeme hrát kombinačně a že půjdeme víš a je to teď ještě větší holomajzna a bude ještě hůř, protože to co se děje okolo majetkových poměrů na hráče působí ať si to přiznáš nebo ne.

      • Re: Brno - Slavia 1:0

        japhy     před 9 lety 09.08.2015 10:33 |  
        0 0

        Souhlas, není důvod být nekritický k našim hráčům. Ale rád bych se zastal RH. Oproti zápasu s Libercem bylo vidět, jak se snaží být pevnější v soubojích, ačkoliv dispozice k tomu nemá. A navíc byl snad jediný, který se nesnažil jen předávat míče. Takže by se třeba o něm mohlo mluvit jako o jednookém králi, ale nebyl by dobré ho dávat jako příklad naší blbé hry.
        A když o tom tak přemýšlím, docházím k názoru, že nejlepší rozehrávku z našich obránců měl snad Dostál. Od Jablonského končilo vše u soupeře, Deli to taky kopal bůhvíkam, Bílek, to je kanón, zase nahrával jen Delimu.
        A taky bych byl opatrný s tím tlakem na hráče v naší lize. Např. v Bundeslize je tlak jistě větší, ale je to spíš tlak sportovní. U nás bych ho nazval existenčním. Jako příklad si můžeme vzít zase Roberta Hrubého. Hraje v týmu ze dna tabulky, který je navíc dost sledován, a ví, že když se mu nebude dařit, skončí tak max. v druhé lize, pak v divizi....A nakonce na pracáku, jelikož si u nás moc nenašetří. Na "Západě" taky může jít na pracák, ale pokud to není opravdový jelito, tak prkenici bude mít podstatně naditější.

  59. Re: Brno - Slavia 1:0

    1rytir     před 9 lety 08.08.2015 12:59 |  
    0 0

    Po zápase s Libercem jsem sem psal, že naše mládežnická záloha může být v lize bezkonkurenční za dva až tři roky. Ale nemůže být tahounem týmu dnes! Brno to ukázalo. Bez kvalitní zálohy to nejde. Uhrin si určitě nepředstavoval, že s dnešní zálohou budeme hrát od počátku ligy. Hrát měl Mičola, hrát měl Kenia a hrát měl nějaký špílmachr, kterého chtěl do týmu přivést. Vše padlo. Jmenovaní opět marodí a tady by stálo za úvahu zjistit, co za tím je. Není přece normální, aby Mičola celou sezonu jezdil na rotopedu a po přípravě a jednom poločase za juniorku byl opět mezi marody. Kenia je zvláštní od svého příchodu. Na place vydrží sotva 60 minut a místo toho, aby se to zlepšilo, zase laboruje se zraněním, ostatně jako Latka. Na tomto se od loňská nezměnilo nic a někdo je za to zodpovědný! A příchody? Uhrin s nimi veřejně počítal, není jeho vinou, že i díky současnému insolvenčnímu srabu nic z toho není. Momentální a rychlé východisko je snad jen v tom, že nastupovat už komplet "juniorská" záloha nebude, hrát budou, jak bylo slibováno, hráči ne podle jména, ale ti "hladoví". Našu hru to snad už zhoršit nemůže!

  60. Re: Brno - Slavia 1:0

    Hektor     před 9 lety 08.08.2015 15:15 |  
    0 0

    Tak pokud vynechám Pitáka, který hrál spíš podhrot, záloha byla sestavena de facto z juniorů. Docela se mi líbil Hrubý, na kterého jsem minulou sezonu nadával, ale potřeboval by k sobě jiné hráče, takhle sestavenou zálohu bych chtěl vidět ve Slavii tak za 5 let. Dobrý příklad byl třeba Darida, který dokázal vyrůst v kvalitního hráče vedle Horváta, Koláře a dalších. U našich hráčů mě včera zarážel takový ten nezájem o hru, když vedu balon, několik spoluhráčů se mi musí nabídnout, odpoutat se od soupeře a ne se za něj naopak schovat. Tohle musí Uhrin z hráčů dostat, nebo sestavu protočit, třeba Voltr a Bazal v přípravě nehráli špatně.

    • Re: Brno - Slavia 1:0

      jufoun (přítel SN)     před 9 lety 08.08.2015 18:49 |  
      0 0

      Me se Bazal vcera libil, bojovny neboji se cpat do vapna, Voltr se aspon nebal jit do souboje s golmanem. Pripada mi, ze nekteri kluci chteji bojovat, ake nekteri ne?
      Nevim co za tim je.

    • Re: Brno - Slavia 1:0

      Kunetice     před 9 lety 09.08.2015 10:15 |  
      0 1

      Víš ono se tomu co píšeš říká motivace a motivace hráčů je plat co si budem nalhávat a tak je otázka mají prachy na účtech nebo ne já si myslím (jak píseš že se nikdo nenabízí) tak prachy na účtech nejsou a bude hůř.

  61. Re: Brno - Slavia 1:0

    zeleznik2     před 9 lety 11.08.2015 17:39 |  
    0 0

    Uf musel jsem to hodně rozdýchávat, tak jen stručně, kolegové to tady vše již zhodnotili, naprosto slabý a chabý výkon se kterým se prostě bodovat nedá, řeči o tom, že tam jedeme vyhrát snad nemohli Škoda a spol. myslet vážně, chápu, že v tropických vedrech nemůžeme očekávat nadstandartní výkony, ale my jsme nepředvedli ani průměr. Naštěstí pro nás Brnu stačila výhra 1:0, jinak bychom odjeli zase s debaklem. Naše jediná střela za zápas, vystihuje vše, místo abychom se drali a stříleli z každé pozice, hrajeme si na techniky a nedokážeme ani pořádně vystřelit, viz náš nejlepší hráč Hrubý z trestňáku nahrává!!!místo, aby to rovnou zkusil. Naše veškeré trapné snažení končilo většinou na hranici šestnáctky, kde to obrana zblokovala anebo jsme to zazdili sami. Když už jsme měli roh tak z toho zase nic nebylo. Brno bylo efektivní tři šance, jednu chytil Berkovec, jednu proměnili a jednu zazdili. První půle ještě fotbal připomínala, druhá už nikoliv, náš zteč na branku končil na hranici velkého vápna. Když už se naši hráči poučí, že proti týmům jako je Bohemians, Příbram nebo Brno nemůžeme hrát technický fotbal, ale musíme střílet, střílet, střílet. Teď nás čeká Jihlava, jsme předposlední a máme jen jeden bod.