Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Chance liga

'Tradičně' v pátek se utká Slavia se Zbrojovkou

Skoro to vypadá, jako kdyby si nikdo nepřál slávistické fanoušky na cizích stadiónech. V dalším krásném termínu odehraje Slavia svoje třetí kolo. Soupeřem jí bude konkurent v boji o záchranu, se kterým loni sehrála nejhorší dvojzápas. Tedy Zbrojovka Brno.

Jistě si to všichni stále pamatujete. Začátek loňské sezóny se nesl ve znamení neuvěřitelné euforie, Eden se pomaličku plnil, porazila se Plzeň. A pak přišlo kruté vystřízlivění v zápase s Brnem. A aby toho nebylo málo, i na jaře tento soupeř definitivně ukončil tehdy (bláhový) sen o boji o pohárové příčky. Ne, ne, ačkoliv sice Zbrojovka vyznává rovněž nejkrásnější dvojkombinaci barev, se Slavií by na kafe nešla. Respektive, více by se hodilo role obrátit, že? Každopádně právě loňská sezóna budiž mementem, Slavia totiž potřebuje zítra bodovat. A když o tom tak člověk přemýšlí, tak možná i ten jeden bod by byl málo... Protože..

Protože mít ze dvou kol jen jeden bod, to není nic moc. Co na tom, že těžší los asi nikdo neměl. Přijde jeden, dva, tři další špatné zápasy a problém bude na světě. A přitom těch bodů mohlo být klidně více. Jenže to by borci v sešívaném museli pochopit, že fotbal není hod oštěpem, kde stačí uspět klidně jen v jedné šestině závodu. Buď jak buď, slávisté ukázali v několika minutových pasážích (dohromady bychom z toho možná dali i poločas) ze zápasů proti Plzni s Libercem, že by to teda jako mohlo jít. Na druhou stranu se při vzpomínce na poslední zápas můžeme znovu vrátit do utkání s Brnem na jaře, neboť druhý poločas proti severskému pohárovému účastníkovi přinesl stejný počet střel na bránu jako ten v zápase v druhém největším městě naší země. Tedy žádnou. Pozitivním faktem zůstává, že na slávistech bylo vidět jasné zklamání z toho, jak vlastně celý zápas probíhal, a tudíž by snad řeči o tom, jak to chtějí v Brně konečně zlomit, nemusely být plané.

Ona totiž brněnská Zbrojovka není nějaký topmančaft, proti kterému by to zlomit nešlo. A to říkám i s plným vědomím loňských zápasů. Jasně, mají o dva body více jak Slavia, ale ono se to taky jinak hraje v Plzni a doma proti Baníku. A že ani s tím Baníkem to nebyla žádná přesvědčivá výhra. Však považte, vyhrát v 88. minutě gólem z penalty nic suverénního není. Uhodnete, kdo onen vítězný gól vstřelil? Ano, Pavel Zavadil. Myslím si, že nemá cenu omílat toto jméno stále dokola. Zápas co zápas se řeší, že stačí ubránit právě tohoto hráče a zápas co zápas je to právě Zavadil, kdo Slavii porazí... Druhé kolo pak bylo pro Zbrojovku těžké, hrát na půdě Boleslavi je obtížné i pro mužstva, co myslí na vyšší příčky v tabulce. Přesto fakt, že hráli brněnští pouhého sparingpartnera a domácí je vyprovodili v suchém triku 2:0, to není nic k chlubení.

Nedá se očekávat, že by trenér Uhrin nějak čachroval se sestavou, krom návratu kapitána Latky. Slavii nadále bude chybět Levan Kenia. Napraví i bez něj dvě loňská selhání? Sledovat to můžete na ČT Sport.

Tip na sestavu: Berkovec - Švec, Latka, Deli, Jablonský - Mikula, Souček, Hrubý, Zmrhal - Piták - Škoda

kurzy bet365: 2.70 - 3.25 - 2.60

3.kolo - Pátek 07. 08. 2015 20:15

Synot liga, 2015/2016
1 - 0
1 - 0
FC Zbrojovka Brno
FC Zbrojovka Brno

28. Michal Škoda

SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

Komentáře (76)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: 'Tradičně' v pátek se utká Slavia se Zbrojovkou

    Ladislav (přítel SN)     před 9 lety 06.08.2015 19:36 |  
    0 0

    Kdo máte možnost, tak Liberec lze vidět na satelitu 7,0°E (Eutelsat 7A, Eutelsat 7B) 11170, H, 3255, 5/6 DVBS2-8PSK. Zrovna dal Slovan gól.

  2. Re: 'Tradičně' v pátek se utká Slavia se Zbrojovkou

    Petr9608     před 9 lety 06.08.2015 22:47 |  
    0 0

    Takže včera (pro český fotbal) škaredá středa, dnes zeleno(modrý) čtvrtek.

    Trochu přemýšlím o zelenobílém klubu a dostávám se k otázce, zda podobně jako se nepřeje Jablonci kvůli Peltovi, by (pokud bychom se dostali do někdy do EL) fans jiných klubů nepřáli Slavii kvůli Řébovi....

    Či spojení Pelta x Jablonec vs. Řebíček x Slavia je v mnohém jiné, co se týče třeba identifikace klubových fans s osobou majitele?

    • Re: 'Tradičně' v pátek se utká Slavia se Zbrojovkou

      golux     před 9 lety 06.08.2015 23:38 |  
      0 0

      No přinejmenším je rozdíl v řízení klubu a situaci, kam oba pánové kluby dovedli. I když Peltovy praktiky asi košer nejsou, tak ten klub mu lhostejný není..., u Řebíčka se mi zdá, že je to diletant, který svým "kvalifikovaným" řízením přichází o majetek a může dovést Slavii k likvidaci...

      • Re: 'Tradičně' v pátek se utká Slavia se Zbrojovkou

        Petr9608     před 9 lety 06.08.2015 23:47 |  
        0 0

        No, já to myslim tak, že zatímco v Jablonci jsou fans schopni Peltavena i vyvolávat, tak u nás by se s Aleškem nikdy nestalo. Otázkou je, jak by to bylo, kdyby nás dovedl do LM, jak před těmi 4 rokmi plánovat :o) Ale myslím, že ne. Tuším, že třeba ani Rosen nebo tak se nevyvolávali. A co třeba Korbel?

        • Re: 'Tradičně' v pátek se utká Slavia se Zbrojovkou

          Ladislav (přítel SN)     před 9 lety 07.08.2015 01:12 |  
          0 0

          Korbel se vyvolával, to byla velká euforie.

          • Re: 'Tradičně' v pátek se utká Slavia se Zbrojovkou

            steev (přítel SN)     před 9 lety 07.08.2015 06:30 |  
            0 0

            Tak on je hlavní rozdíl v tom že Pelta je předseda svazu a poškozuje Českej fotbal a nemají ho rádi fanoušci všech lkubů. Zatímco Řebíček poškozuje jenom Slavii.

            • Re: 'Tradičně' v pátek se utká Slavia se Zbrojovkou

              Dobi     před 9 lety 07.08.2015 07:40 |  
              0 0

              Souhlas - když dva dělají totéž, není to totéž. Řebíček ve FAČR vůbec nikde není a neovlivňuje dění v CELÉM fotbale!

              • Re: 'Tradičně' v pátek se utká Slavia se Zbrojovkou

                spino     před 9 lety 07.08.2015 08:01 |  
                0 0

                Díky bohu, to by už FAČR dávno zkrachoval. :D Ředitelem legislativně-právního oddělení by byl třeba Zbyněk Kusý, generálním manažerem reprezentace Igor Kornějev, hlavní partnerem Lukoil, trenérem nároďáku Straka... :D

                • Re: 'Tradičně' v pátek se utká Slavia se Zbrojovkou

                  naplavnik     před 9 lety 07.08.2015 10:14 |  
                  0 0

                  A motivačním koučem Marcel Chládek...

                  • Re: 'Tradičně' v pátek se utká Slavia se Zbrojovkou

                    spino     před 9 lety 07.08.2015 11:58 |  
                    0 0

                    To už je i za Pelty. :D

                    Jinak, když už jsme u toho Chládka, tak tenhle Peltův tah je natolik skandální, že pochybuji, že by se tohle někde na západě stalo. Ministr s mizernou pověstí a hroznými výsledky zaměstnán u toho, komu předtím zvýšil dotace....

                    • Re: 'Tradičně' v pátek se utká Slavia se Zbrojovkou

                      Barra     před 9 lety 07.08.2015 17:35 |  
                      0 0

                      Nedivalo by se na vysledky, protoze ty muze kazdy interpretovat jinak, ale na jeho problemy s sikanovani podrizenych, hlavne zen, tedy sexual harrasment. Jinak jsem pochopil, ze fotbal neni ex-ministrovi vubec cizi a ze zna pravidla hry pravdepodobne lepe, nez drtiva vetsina fandu.

                      • Re: 'Tradičně' v pátek se utká Slavia se Zbrojovkou

                        Slawek     před 9 lety 07.08.2015 18:27 |  
                        0 0

                        To jsi Barro zjistil správně, vždyť je to bývalý rozhodčí. Tuším na úrovni II. ligy.

                        • Re: 'Tradičně' v pátek se utká Slavia se Zbrojovkou

                          bongor     před 9 lety 07.08.2015 18:44 |  
                          0 0

                          To ukazuje úroveń vlády,když si jako ministra vzal Sobotka rozhodčího jedné z nejzprofanovatějších soutěží Evropy.Nyní se vrátil do luna toho hnojníku s novými konexemi,znalostmi z nejvyšších míst a vzkazem pro bosse cinklouše:"Míro,my tě nedáme!"ten tu bude strašit ,dokud ho neklepne.

                      • Re: 'Tradičně' v pátek se utká Slavia se Zbrojovkou

                        spino     před 9 lety 07.08.2015 19:06 |  
                        0 0

                        Doufám, že nebude jako ředitel všech reprezentací obtěžovat naše holky. :(

    • Re: 'Tradičně' v pátek se utká Slavia se Zbrojovkou

      edenian     před 9 lety 07.08.2015 08:33 |  
      0 0

      ... Identifikace klubovych fans s osobou majitele...
      Jak to myslis? To by snad mohl jen nejakej uchyl. At uz je majitel kdokoli. Vyjma panaboha, samozrejme :-)

      • Re: 'Tradičně' v pátek se utká Slavia se Zbrojovkou

        spino     před 9 lety 07.08.2015 09:01 |  
        0 0

        Proč ne? Bývaly doby, kdy fotbalová i hokejová Slavia měla majitele, na který jsem byl hrdý. Já za to nemůžu, že aktuálně vlastní Slavii takový člověk...

  3. Re: 'Tradičně' v pátek se utká Slavia se Zbrojovkou

    Petr9608     před 9 lety 07.08.2015 00:04 |  
    0 0

    Co se týče postupů, tak i Jabka určitě nejsou bez šance - Belenenses (Portugalci mimo silnou trojku za moc nestojej), Lech, Legia, Steaua, Salzburg, Lutych, PAOK, Panathinaikos, Yiub Boys....

    Co se týče nasazený trojice, tak asi těžký by byl Luhaňsk, Thun nebo Rosenborg. Jinak ale ty týmy zkrátka by měly být k poražení, Nejlehčí asi Rabotnički, Milsami, Gabala, Kairat... Ovšem všechno šílené lokality - takže z těch "normálních" - HJK, Videoton, Midtjylland, Odd, Molde...

  4. Re: 'Tradičně' v pátek se utká Slavia se Zbrojovkou

    honzah (přítel SN)     před 9 lety 07.08.2015 00:18 |  
    0 0

    ,,Skoro to vypadá, jako kdyby si nikdo nepřál slávistické fanoušky na cizích stadiónech.´´

    Jakýpak skoro, to bývá koordinováno s policií zcela určitě. Typické byly baníkovské pondělky :-) Jinak nevím, myslím, že jsme celkem v pohodě fandové, třeba v Plzni mi tamní paranoici zabavili zakoupeného Viktoriána, abych jim s tím nepodpálil stadion :-)

  5. Re: 'Tradičně' v pátek se utká Slavia se Zbrojovkou

    Betynka58     před 9 lety 07.08.2015 01:06 |  
    0 0

    Jen jedna poznámka k tomu Zavadilovi - tuším, že zrovna v tom pro Slavii katastrofálním jarním zápase nehrál.

    • Re: 'Tradičně' v pátek se utká Slavia se Zbrojovkou

      PetCC     před 9 lety 07.08.2015 10:16 |  
      0 0

      V tom zápase na to stačil rozhodčí. Jak si vždycky myslím, že rozhodčí je jen blb, tak v Brně to bylo, jako by byl zcela zaplacenej. Prvních 10 minut nás vůbec nepustil k míči, všechno nám odpískal jako faul. A to i třeba když Deli stál uprostřed hřiště a čekal na výkop od brány, Brňák se k němu rozběhl, opřel se o něj rukou, odrazil se zpátky a upadl. A rozhodčí odpískal faul Delimu.
      Tlak od rozhodčího na nás byl takových 25 minut a to stačilo, abychom se už do zápasu nedostali. Hráči zkrátka nevěděli, jak mají hrát.
      Mimochodem, v lehčí verzi to byl teď v Plzni, kdy rozhodčí taky pískal všechny kontakty jako faul.
      Abych to teda shrnul, podívejte se třeba na statistiku Synot ligy a uvidíte, že hráči Brna jsou největší simulanti v lize a pokud mají správného rozhodčího, tak se proti nim dá hrát velmi těžko.

  6. Re: 'Tradičně' v pátek se utká Slavia se Zbrojovkou

    Kornovo     před 9 lety 07.08.2015 07:01 |  
    0 0

    tolsmir: dobre preview, velice ctive. jen se mi nelibi tve zbytecne invektivy vuci Brnu. my jsme s Banikem jeste nehrali a on dokazal slusne potrapit spartu, takze bych o presvedcive vyhre nemluvil. navic jsme je tusim 4 krat po sobe neporazili. a breceni kvuli losu se mi take nelibi :)

  7. Re: 'Tradičně' v pátek se utká Slavia se Zbrojovkou

    no-nick     před 9 lety 07.08.2015 07:44 |  
    0 0

    Neví někdo, co je s Micolou? Nikde se o zranění nepíše, před Libercem hrál za juniorku, v A ani na lavici...

    • Re: 'Tradičně' v pátek se utká Slavia se Zbrojovkou

      japhy     před 9 lety 07.08.2015 08:31 |  
      0 0

      Taky je mi záhadou. Očekávám, jak to už u nás bývá zvykem, že tak do měsíce se někde objeví noticka o obnoveném zranění a plánované cestě kolem světa na rotopedu.
      Během přípravy jsem nabyl přesvědčení, že by základ neměl minout trio Voltr, Bazal, Mičola. A vůbec, co je s Bazalem? Nejdřív jsem myslel, že se tajně zranil, ale koukám, že byl mezi náhradníky na Liberec. Počítám tedy, že musí hrát Zmrhal.
      A doufám, že nenastoupí Švícko. Jak pro něj mám slabost, tak ale být podepsaný pod 3/4 obrdržených gólů prostě není pro obránce dobrá vizitka.

      • Re: 'Tradičně' v pátek se utká Slavia se Zbrojovkou

        Falk     před 9 lety 07.08.2015 08:45 |  
        0 0

        Bazal vždy jako náhradník,ani minutu prostoru nedostal,Voltr po minutách,prý v posledním zápase za juniorku dali gól.Zmrhal musí hrát?Zatím i jeho výkon vždy přispěl k odvoláni trenéra.Máme nyní průměrného soupeře a budeme vidět,já myslím ,že dnes bychom měli vyhrát ,dnes to zlomíme . Co říkáte na Liberec,my jsme ho nechtéli,on si staví všechny žižkováky a ukazuje se ,že je to výborný trenér.Voltr ve 2. lize 10 gólů a bez šance na základ.U nás pořád někdo musí hrát

    • Re: 'Tradičně' v pátek se utká Slavia se Zbrojovkou

      jiri     před 9 lety 07.08.2015 08:57 |  
      0 0

      mluvil jsem s ním (T.M.), je to opět svalové zranění, bohužel....

      • Re: 'Tradičně' v pátek se utká Slavia se Zbrojovkou

        Falk     před 9 lety 07.08.2015 09:06 |  
        0 0

        To je velká škoda ,Mičola v přípravě o třídu náš nejlepši hráč

        • Re: 'Tradičně' v pátek se utká Slavia se Zbrojovkou

          Tomski     před 9 lety 07.08.2015 09:52 |  
          0 0

          v zimě nebo už na konci podzimu mu jí prodloužili...

          • Re: 'Tradičně' v pátek se utká Slavia se Zbrojovkou

            jarodo57     před 9 lety 07.08.2015 15:35 |  
            0 0

            Zmrhal měl po zápase problém s trenérem ,taže dneska uvidíme.Pokud nastoupí tak je to jen a jen o tom, že ho chtějí prodat a to je špatně. Momentálně bych spíš podržel trenéra.I když to není zrovna můj favorit.

            • Re: 'Tradičně' v pátek se utká Slavia se Zbrojovkou

              biggris (přítel SN)     před 9 lety 07.08.2015 16:01 |  
              0 0

              Co mel za problem s trenerem? Ty uz mluvis tajemne jako Jiri:-)

              • Re: 'Tradičně' v pátek se utká Slavia se Zbrojovkou

                jarodo57     před 9 lety 07.08.2015 16:14 |  
                0 0

                velkou hádku

      • Re: 'Tradičně' v pátek se utká Slavia se Zbrojovkou

        no-nick     před 9 lety 07.08.2015 18:10 |  
        0 0

        Díky, to je škoda:(

  8. Re: 'Tradičně' v pátek se utká Slavia se Zbrojovkou

    zeleznik2     před 9 lety 07.08.2015 10:14 |  
    0 0

    Tak poprvé na veřejně přístupném kanálu ČT Sport, 20:15 skvělý čas už nebude takové horko, ale pro fanoušky určitě nezajímavý termín. Tak jak to dopadne?: v poslední době výsledky 3:0 anebo 0:1, doufám, že tentokráte neprohrajeme. Podle výsledků, by měla přijít teď výhra a měli bychom vstřelit 3 branky, ale tolik jich určitě nedáme, ale 1:0 bychom mohli urvat, ale vzhledem k naší super děravé obraně, by byl výsledek bez obdržené branky menším zázrakem.

  9. zavadil

    Unionjack     před 9 lety 07.08.2015 11:08 |  
    0 0

    Všichni varují před Zavadilem, ale je potřeba dát velikej pozor na Řezníčka. Viděl jsem ho proti baníku a hrál výborně, do těla, žádnej souboj nebyl ztracenej... Snad si s ním naši obránci poradí.

    • Re: zavadil

      zeleznik2     před 9 lety 07.08.2015 12:25 |  
      0 0

      Magor Řezníček ano, pozor na něj, co nám provedl v Příbrami, by mělo být varování. Nejvíce mne pobavil výrokem, za Spartu jsem hrál a v Brně chci dávat góly snad to dneska nepotvrdí...

  10. Re: 'Tradičně' v pátek se utká Slavia se Zbrojovkou

    judy     před 9 lety 07.08.2015 12:49 |  
    0 0

    OT: Standa Procházka dnes krásných 96 let !! na Facebooku SKS na to upoznili a k tomu přidali jedno krásné video z oslav 120 let. Musím vám ho sem dát protože to ve mě zase hnulo a skoro se slzou v oku a usměvem na rtech teď mohu jít do práce :)

    https://www.youtube.com/watch?v=QkM_N2Op02k&feature=youtu.be

    • Re: 'Tradičně' v pátek se utká Slavia se Zbrojovkou

      golux     před 9 lety 07.08.2015 13:15 |  
      0 0

      Ano, neodolal jsem a podíval se. Hezké. Viděl jsem v hledišti spoustu známých tváří... I Špotákovou, ...slávistku, ...alespoň tehdy. Nyní v této situaci už se k té Slavii tolik nehlásí a dokonce někde pronesla, že fandí Jablonci. Dříve bylo hrdostí se hlásit ke Slavii, ...a teď? Dlužnice..., ano tak ji pojmenoval soud..., a bohužel po právu!

      • Re: 'Tradičně' v pátek se utká Slavia se Zbrojovkou

        pl3     před 9 lety 07.08.2015 15:34 |  
        0 0

        Navrhovatel (věřitel) a dlužník je standardní označení procesních stran v insolvenčním řízení. Kdybych na tebe podal insolvenční návrh, tak tě taky bude soud označovat jako dlužníka, aniž by to bez dalšího znamenalo, že mi (nebo komukoliv jinému) něco dlužíš. Tak to zas nepřehánějme.

        • Re: 'Tradičně' v pátek se utká Slavia se Zbrojovkou

          Dobi     před 9 lety 07.08.2015 16:48 |  
          0 0

          Ona je původem z Gablonz neboli Jablonce. Jako dívka začínala s oštěpem v atletické Slavii, aby pak řízeně přešla do Dukly, kde měla na rozdíl od Slavie podmínky. Pokud se hlásí k Jablonci a nezavrhuje Slavii, toleroval bych to. Každý jsme tak trochu odněkud. Vyčkejme, uvidíme! Rozhodně bych ji nezavrhoval...

          • Re: 'Tradičně' v pátek se utká Slavia se Zbrojovkou

            bongor     před 9 lety 07.08.2015 18:51 |  
            0 0

            Zaručeně nezavrhovat,to by byla chyba a za chvíli by nám nefandil nikdo.

          • Re: 'Tradičně' v pátek se utká Slavia se Zbrojovkou

            bongor     před 9 lety 07.08.2015 18:51 |  
            0 0

            Zaručeně nezavrhovat,to by byla chyba a za chvíli by nám nefandil nikdo.

          • Re: 'Tradičně' v pátek se utká Slavia se Zbrojovkou

            bongor     před 9 lety 07.08.2015 18:51 |  
            0 0

            Zaručeně nezavrhovat,to by byla chyba a za chvíli by nám nefandil nikdo.

    • Re: 'Tradičně' v pátek se utká Slavia se Zbrojovkou

      bongor     před 9 lety 07.08.2015 19:24 |  
      0 0

      Stando,všechno nej,nej,nej a vydrž ještě alespoň deset let.

  11. Re: 'Tradičně' v pátek se utká Slavia se Zbrojovkou

    bhcak     před 9 lety 07.08.2015 13:36 |  
    0 0

    Omlouvam se za trochu OT, ale koukam, že do Liberce pojede Hajduk a jestli se nemýlim, je Slavie nějak spřízněná i s Vojvodinou Novi sad, ne? :)

    • Re: 'Tradičně' v pátek se utká Slavia se Zbrojovkou

      Heretic (přítel SN)     před 9 lety 07.08.2015 14:04 |  
      0 0

      Dle losu soudim,aby to melo ty spravne grady,ze postoupí pouze Jablonec.:)))

    • Re: 'Tradičně' v pátek se utká Slavia se Zbrojovkou

      Dobi     před 9 lety 07.08.2015 14:21 |  
      0 0

      Vůbec se nemýlíš! O Hajduku toho bylo napsán hodně vloni při jeho startu v Praze - byl založen chorvatskými (dalmatinskými) studenty 13.2.1911 u Fleků za výrazné pomoci tehdejších slávistů. Mrzí mě jen, že hrají s jediným sympatickým pohárovým mužstvem u nás.

      Vojvodina je autonomní oblast v dnešním Srbsku s hlavním městem Novi Sad na Dunaji. Vojvodina byla na rozdíl od ostatního Srbska dlouho součástí monarchie. Vznikla 1914 a studenti přivezli originální sešívané dresy Slavie, které ctí dodnes! Jen hvězda je dnes modrá! Aby to hrálo se srbskou (vlastně všeslovanskou) trikolórou...

      • Re: 'Tradičně' v pátek se utká Slavia se Zbrojovkou

        Heretic (přítel SN)     před 9 lety 07.08.2015 15:37 |  
        0 0

        30.9. 1999: Slavia - Novi Sad 3:2
        Branky: 39. Petrouš, 73. T. Došek, 81. Zelenka - 18. Belič, 47. Bogdanovič.
        Slavia: Černý - Rada - Vlček, Petrouš - L. Došek (62. Kučera), Ulich, Dostálek (51. Kuchař), Horváth, Krejčík (47. Vágner) - T. Došek, Zelenka.

        Po předchozí remíze 0:0 postup do druhého kola UEFA.

        • Re: 'Tradičně' v pátek se utká Slavia se Zbrojovkou

          afro     před 9 lety 07.08.2015 15:55 |  
          0 0

          Pamatuju si, že to byla ve druhém poločase docela jízda, resp. T. Došek, Zelenka, Vágner s podporou zálohy to pěkně rozjeli.

          • Re: 'Tradičně' v pátek se utká Slavia se Zbrojovkou

            Dobi     před 9 lety 07.08.2015 16:21 |  
            0 0

            Domácí zápas ale hrála Vojvodina nikoliv v Novém Sadu, protože při humatitáhrhrním bombahrhrdování byly zničeny všechny 3 mosty v NS a UEFA nařídila zápas do makedonského Skopje. A Slavia spala v hotýlku ve Velesu (dříve Titově Velesu) asi 50 km od Skopje. Nikdo nám s ničím nepomohl, hotel byl snad v provozu naposledy za Tita... Ale jinak Makedonci byli strašně milí, obrovsky se snažili i oni už měli a mají problémy, už tehdy tam byla silná islámská menšina a ráno kdosi vyl z minaretu. A cesta do Skopje? Jen jsme se vyhýbali kolonám NATO... Já jsem tlumočil setkání vedení a nevěděl jsem, zda věřím svým uším. Na obou stranách přátelství i smutek, co se děje...
            Takže plíseň má aspoň v mém srdci smůlu.. Horší je to pro mě v duelu Liberec-Hajduk... Liberci bych tak přááál postup. a Hajduku ještě více!!!

            • Re: 'Tradičně' v pátek se utká Slavia se Zbrojovkou

              Heretic (přítel SN)     před 9 lety 07.08.2015 17:05 |  
              0 0

              Třeskuté vzpomínky na třeskutý region. Díky. Přeloženo do Skopje snad za trest. Jak je to vůbec možné hrát v jiném státu?

              • Re: 'Tradičně' v pátek se utká Slavia se Zbrojovkou

                Dobi     před 9 lety 07.08.2015 19:20 |  
                0 0

                To dělávají, třeba i Šachťoru! A zde je dobře, že to nedají do Kyjeva...

            • Re: 'Tradičně' v pátek se utká Slavia se Zbrojovkou

              bongor     před 9 lety 07.08.2015 19:02 |  
              0 0

              Tuším,že ten hotýlek mohl být motel Mladost,kde jsem taky 2 měsíce hrál.Makedonci jsou milí pořád ,dnes jsem s jedním mluvil.Měli mezi sebou cca.20% šiptarů a hodně se nenáviděli.Z minaretů,takzvaných džamiljí moc nevyli,měli tam jenom reproduktor a mulové vyli z klidu své kanceláře v přízemí.
              Libe-Hajduk budu taky navijat za Hajduk.sralta dostala klasicky nejjednoduššího soupeře,Thun.Ještě klika,že jsou tak mizerní,že nemusí dát ani ty Švýcary.Už se zase
              vytahujou jaký mají nabitý kádr,že určitě vyhrají ligu,ble,ble,ble.
              Nabitý možná,jen je vystřelit.

              • Re: 'Tradičně' v pátek se utká Slavia se Zbrojovkou

                Dobi     před 9 lety 07.08.2015 19:18 |  
                0 0

                Ne, motel to nebyl, bylo to v centru a snažili se moc. K obědu byla nějaká ryba, já se oblizoval až za ušima (ale já jsem si na Jadranu ryby oblíbil..) A Horváth? S porcí hrál "nožičky". Makedonci snad až plakali. "Zašto?" A ti šiptaři neboli Albánci? Už tehdy děs! A to vytí jsem sledoval jen uchem a stačilo mi to. Všichni praví Makedonci mluvili srbo-chorvatsky a jen a jen byli z toho nešťastní...

  12. Re: 'Tradičně' v pátek se utká Slavia se Zbrojovkou

    JirkaD     před 9 lety 07.08.2015 15:00 |  
    0 0

    Omlouvám se za OT: vrátím se k pohárům. Nepřejícnost ostatním klubům v pohárech mi připadá trochu krátkozraká. Když budou hrát systém neděla - středa - neděle, tak je možné nějaké podcenění domácí soutěže (viz Plzeň na Dukle) a bodová ztráta těchto klubů a to je pro nás dobře, nebo ne? a pak dále, pořád věřím ve zkříšení našeho klubu a návrat do pohárů a v současné době tvoří koeficient tyto kluby a při troše štěstí je podle mých propočtů v silách národního koeficientu mít od přespříští sezóny přímo klub v LM a bylo by dobré kdyby to byla rovnou Slávka, nebo ne? (Nizozemci budou národního koeficientu odepisovat 13,6 bodu a my jen 5,25 bodu Současný rozdíl mezi námi je 4,25 bodu, takže jsem teoreticky již před nimi. takže jde o to letos udržet za námi Řeky a neprohrát si v porovnání s Nizozemci současný náskok. Jim už vypadly kva kluby, nám jen jeden, oni měly o jeden tým v soutěžích více, tak i body se jim dělí vyšším počtem klubů, takže spoustu věcí hraje pro nás)

    • Re: 'Tradičně' v pátek se utká Slavia se Zbrojovkou

      Petrslav     před 9 lety 07.08.2015 15:07 |  
      0 0

      Jen k tomu jestli ostatním přejeme nebo ne: Je to přece úplně jedno. Tím, že například soudruhům z letné nepřejeme, neovlivníme, jestli někam postoupí nebo ne.

      • Re: 'Tradičně' v pátek se utká Slavia se Zbrojovkou

        afro     před 9 lety 07.08.2015 15:23 |  
        0 0

        Já Ti nevím, s CSKA jsem jim nepřál tak intenzivně, že to určitě v Univerzu zapůsobilo. :-)

      • Re: 'Tradičně' v pátek se utká Slavia se Zbrojovkou

        Heretic (přítel SN)     před 9 lety 07.08.2015 15:29 |  
        0 0

        Perfektní odpověď. Ještě bych dodal, že nám nějaký koeficient a případný přímý postup může být úplně jedno. Další prachy pro nepřítele. A v lize? Liberec a Plzeň máme za sebou. Sparta s námi šetřit nikoho nebude a Jablonec by nás musel hodně podcenit.. Navíc fandit Vojvodině a Hajduku je úplně něco jiného něž fandit CSKA a Makabi.

        • Re: 'Tradičně' v pátek se utká Slavia se Zbrojovkou

          Betynka58     před 9 lety 07.08.2015 16:05 |  
          0 0

          Já si myslím naopak, že ta odpověď je docela mimo mísu. Ať jsem nad tou druhou větou přemýšlel, jak jsem přemýšlel, tak nějak jsem nepochopil, co tím chtěl Petrslav říci.

          • Re: 'Tradičně' v pátek se utká Slavia se Zbrojovkou

            Dobi     před 9 lety 07.08.2015 16:57 |  
            0 0

            Já bych toto neřešil. Derby Barca-Real. Určitě jsme ve 3 skupinách fandové Barcy, Realu i ti, jimž je to fuk. Ale z prvních dvou skupin vždy ovlivní náladu, pokud vyhraje ten či onen... To, že jsem po 2:0 utekl na zahradní galeje a při návratu zažil akorát gól na 2:3, takže euforie jasná... Kdyby sraltu vyřadila Vojvodina nebo Hajduk, asi bychom byli z 99% šťastni a koeficient by nikdo neřešil. Ale CSKA, to je jasné, klub armády a hlavně my starší máme na mysli ten rok 1968! Na druhou stranu ale letenští vyčůránkové, kdy se jim píská penalta už jen za křivý pohled... A Ital - nic! Takže jde jen a jen o zvážení hodnot, takže nebuďme navzájem ve-při!

            • Re: 'Tradičně' v pátek se utká Slavia se Zbrojovkou

              Heretic (přítel SN)     před 9 lety 07.08.2015 17:08 |  
              0 0

              Tak,tak.. Emoce je jeden správný pohled. A druhá věc je realismus. Přání, myšlenka neovlivní výsledek. Nejsme každý Berb. Hahaha

    • Re: 'Tradičně' v pátek se utká Slavia se Zbrojovkou

      Merlinus (přítel SN)     před 9 lety 07.08.2015 17:07 |  
      0 0

      Tak ta tvoje teorie má několik trhlin. Za prvé Slavia bohužel o nejvyšší příčky nehraje, takže jestli Sparta a Plzeň v lize zrtrácí nám může být v našem boji o 10. místo ukradené. Obdobně poháry - myslím, že v nejbližších letech se nás týkat nebudou a už vůbec ne liga mistrů. A každý úspěch Sparty či Plzně v pohárech je mnoho milionu do jejich kasy, tzn. posilování klubu, třeba na úkor Slavie. Myslím si, že taková Plzeň kdyby 2,3 roky vypadla hned na začátku z pohárů, tak začne mít problém s ekonomikou klubu a to může být pro nás jen dobře.

    • Re: 'Tradičně' v pátek se utká Slavia se Zbrojovkou

      bongor     před 9 lety 07.08.2015 19:07 |  
      0 0

      A k čemu nám ty všechny body a koeficienty jsou?Za součsného stavu se nikam nedostaneme,ani kdyby bylo Česko v těchto ukazatelích první.A až jednou dá někdo FaČR a hlavně Slavii do pořádku,tak budeme hrát LM každým rokem,bez ohledu ,jestli nám naši současní sponzoři nyní něco ukopou.Ukopeme si to sami.

    • Re: 'Tradičně' v pátek se utká Slavia se Zbrojovkou

      Steve2924 (přítel SN)     před 9 lety 07.08.2015 19:31 |  
      0 0

      Vzhledem k tomu, že budeme hrát v lepším případě střed tabulky v horším zase o záchranu tak bodová ztráta prvních 4 klubů je nám naprosto k ničemu. Naopak pokud ty kluby ztratí s naším konkurentem o umístění je to pro nás horší.
      Naopak úspěchy v LM ale i v té EL přináší těmto týmům ekonomickou výhodu a nůžky mezi námi a jimi se otevírají. Čím bohatší budou první 4 týmy tím těžší bude mít Slavia dostat se zpět na vrchol (po tom co vyřeší současné problémy). Zde teda nepočítám spartu, kde to Křetinský zatím neřeší a rozpočet dorovná. Ale prachy pro Plzeň Jablonec a Liberec není vůbec dobře pro nás.

    • Re: 'Tradičně' v pátek se utká Slavia se Zbrojovkou

      quelhar (admin)     před 9 lety 07.08.2015 16:03 |  
      0 0

      Protože v případě slovenského hokeje stojí v čele toho protestu bývalí a současní slavní hráči. Kdyby vystoupili Nedvěd, Koller, Poborský, Rosický, Čech a další proti Peltovi, tak by se určitě lidi taky přidali.

      • Re: 'Tradičně' v pátek se utká Slavia se Zbrojovkou

        jarodo57     před 9 lety 07.08.2015 16:11 |  
        0 0

        ty ho přeci hrozně uznávají

  13. Re: 'Tradičně' v pátek se utká Slavia se Zbrojovkou

    zeleznik2     před 9 lety 07.08.2015 16:24 |  
    0 0

    Tak nám Sparta dostala Thurn, zase měli docela kliku, Jablonec Ajax tam je konečná, Plzeň přes Vojvodinu půjde, Liberec s Hajdukem to vypadá na vyrovnanější duel.

    • Re: 'Tradičně' v pátek se utká Slavia se Zbrojovkou

      Ladislav (přítel SN)     před 9 lety 07.08.2015 17:55 |  
      0 0

      Vojvodinu bych nepodceňoval, má dobrý mužstvo.

    • Re: 'Tradičně' v pátek se utká Slavia se Zbrojovkou

      vlk30 (přítel SN)     před 9 lety 07.08.2015 18:10 |  
      0 0

      To kluci věří před každým zápasem,podle umístění v tabulce za poslední roky tak věří většinou marně.Jinak na Brno nám to venku moc nejde,proto budu štastněj za bod, no moc v něj nedoufám.

  14. Re: 'Tradičně' v pátek se utká Slavia se Zbrojovkou

    1rytir     před 9 lety 07.08.2015 16:42 |  
    0 0

    V Brně má být v čase výkopu pořád ještě 35 nad nulou. Je pro našince vůbec přípustné v takovém vedru hrát?

  15. Re: 'Tradičně' v pátek se utká Slavia se Zbrojovkou

    Ladislav (přítel SN)     před 9 lety 07.08.2015 19:49 |  
    0 0

    Takže v Brně bez Latyho a na pravém beku Dostál.