Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Rozhovory

Mikula: Bodů máme málo, snad to zlomíme v Brně

Zápas proti Liberci hodnotil střelec krásné branky Jan Mikula.

Je pro vás bod z tohoto zápasu ziskem, nebo ztrátou?

Samozřejmě ztrátou, hráli jsme doma, tam musíme vyhrávat.

Jak byste popsal situaci před prvním gólem?

Liberec dobře kopl standardku a my to neubránili. Nemělo by se to stávat, ale bohužel se to občas stane.

Je pro vás pozitivem, že jste i po brzkém inkasovaném gólu nepřestali hrát?

Jasně, pak jsme se zvedli, ale paradoxně když jsme dali dva góly, tak to šlo zase dolů. Musíme příště hrát celou dobu.

Vyhovuje vám post pravého záložníka?

Nehraji se mi tam samozřejmě špatně, ale ať hraju kdekoliv, tak se vždy snažím odevzdat maximum.

Klička na levou nohu, kterou jste předvedl už proti Budějovicím v Písku, se zdá být vaší specialitou..

Obránce mi tentokrát šel na druhou stranu, tím mi udělal místo, tak jsem si to tam dal. Kdo ví, podruhé třeba půjde obránce na opačnou stranu, tak i ta klička půjde jinam.

Druhá půlě byla plná nepřesných přihrávek, čím to bylo? Únavou?

Ne ne, prostě tomu vždy chyběl kousek, nedařilo se.

Jaký máte pocit ze vstupu do sezóny?

Myslím si, že nehrajeme špatně, nasazení tam máme, ale bodů je málo. Snad to zlomíme v Brně.

Máte dlouhé vousy, to si hráči nechávají většinou růst než získají titul, co to znamená u vás?

Že jsem líný se holit.

Komentáře (135)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Mikula: Bodů máme málo, snad to zlomíme v Brně

    ashley     před 9 lety 05.08.2015 11:25 |  
    0 0

    Já bych neřekl, že to bylo o tom, že by došly síly. Jak Uhrin řekl, je vidět, že se bojí hrát. Ono to není moc divu, vezměte si, že nejzkušenější je Zmrhal 22, Hrubý a Souček jsou ještě mladší a ty zkušenosti nemají, Mikula je taky ještě poměrně mladý. Je na nich krásně vidět, že pokud se daří a mají prostor, tak dokáží hrát skvěle, ale Liberec na ně ve druhou půli vletěl a hlavně začal hrát tvrději a nastal problém. Kluci se rychle začali zbavovat balonů a hlavně nechtěli udělat chybu, stáhli se do dvou řad na 30 metrech a báli se hrát. Piták sice neběhá, ale když je potřeba tak podrží balon a zklidní to. Je to všechno o zkušenostech, ti kluci se musí vyhrát. Hrubý musí zrychlit hru a hlavně zpevnit v soubojích, Zmrhal - tam je to jen o psychice, je to krásně vidět v rozhovorech, takovej kuňka, vůbec si nevěří - oproti Ondrovi Petrákovi nebe a dudy. V Součkovi vidím velký potenciál, když zlepší start na balon, tak bude velmi dobrý, ty další věci jako poziční hra a podobně se postupně přidají. Mikulu bych raději viděl místo Švece. Je to velký bojovník, ale také ne rozdílový hráč. A to je to, co nám bohužel chybí, zkušenost v záloze, hráč, který podrží míč a nezazmatkuje - tím se pak mužstvo nebude dostávat pod tlak. takový hráč typu Koláře. Samozřejmě si na druhou stranu musíme uvědomit, jaké jsou naše možnosti, ale krajní beci a zkušenost do zálohy je to, co potřebujeme nejvíc. Ruku na srdce před 10 lety by v základu ve Slavii nebyl, ani jeden. Ti hráči musí teprve získat zkušenosti, což je při jejich věku, pokud se je podaří udržet pohromadě, tak 3 roky. Ale z Uhrina mám zatím nejlepší pocit ze všech těch trenérů, on je schopen s nimi pracovat tak, aby se z nás stalo kvalitní kombinační mužstvo. Bojím se, že ale nedostane čas, pokud se nebude dařit. Tlak některých fanoušků, kteří se viděli v panu Beránkovi bude silnější než by byl normálně. Ale jsem přesvědčen, že jsme na tomto postu posílili, pod panem Beránkem žádný progres, ani snaha hrát fotbal nebyla. navíc výkony byly čím dál horší a ani se mu nepodařilo zpevnit obranu. Možná nepřišel ve správnou chvíli, ale je nutné říct, že neuspěl a tým potřeboval změnu.

    • Re: Mikula: Bodů máme málo, snad to zlomíme v Brně

      Heretic (přítel SN)     před 9 lety 05.08.2015 12:35 |  
      0 0

      Před 10 lety tj. v roce 2005 se sestava velmi měnila, tak to neberte za dogma, ale tomu že by v z aktuálního kádru (či jen zálohy) nikdo nebyl v základu, tomu tedy nevěřím. Navíc se nám tři hráči shodují:-)

      Sestava při prohře s Andrelchtem: Kozáčik - Švec (46. Fořt), Holeňák, Latka, Zbončák, Piták, Suchý, Gedeon (66. Zábojník), Jarolím, Hrdlička (61. Švento), Vlček

      • Re: Mikula: Bodů máme málo, snad to zlomíme v Brně

        Heretic (přítel SN)     před 9 lety 05.08.2015 12:38 |  
        0 0

        Na jaře 06 při prohře s Libercem byla sestava třeba takto šílená:

        Vorel - Aračič, Hubáček, Krajčík, Studík, Eliáš (77. Kratochvíl), Janda (46. Švento), Jarolím, Fořt (62. Dosoudil), Hercegfalvi, Vlček

      • Re: Mikula: Bodů máme málo, snad to zlomíme v Brně

        ashley     před 9 lety 05.08.2015 12:52 |  
        0 0

        Špatně jste to pochopil, mluvil jsem přímo o záloze, kde by byli 4 dvacetiletí kluci, troufám si tvrdit, že by pravidelně nehrál ani jeden.

        • Re: Mikula: Bodů máme málo, snad to zlomíme v Brně

          ashley     před 9 lety 05.08.2015 12:55 |  
          0 0

          A těch 10 let bylo tak jako odhadem :D je fakt, že ta sestava byla šílená :D

          • Re: Mikula: Bodů máme málo, snad to zlomíme v Brně

            Heretic (přítel SN)     před 9 lety 05.08.2015 15:20 |  
            0 0

            Já to pochopil dobře, ale rád jsem to rozšířil na celý tým..

    • Re: Mikula: Bodů máme málo, snad to zlomíme v Brně

      1rytir     před 9 lety 05.08.2015 13:28 |  
      0 0

      Souhlasím a psal jsem to už v diskusi pod výsledkem s Librcem. Pokud zůstane tato záloha pohromadě, tak za dva, tři roky nebude mít v lize konkurenci. Jenže teď tam ta zkušenost chybí.

      • Re: Mikula: Bodů máme málo, snad to zlomíme v Brně

        ashley     před 9 lety 05.08.2015 13:48 |  
        0 0

        Chtělo by to jednoho zkušeného hráče, který vydrží 90 minut :D a dá tomu klid. Uvidíme, co tomu dá Kenia. otázka je, jestli ho vzhledem k té pauze můžeme považovat za zkušeného :D Ale určitě má kvalitu a předpoklady pro to, aby hru uklidnil.

        • Re: Mikula: Bodů máme málo, snad to zlomíme v Brně

          klimi     před 9 lety 05.08.2015 14:00 |  
          0 0

          No, já myslel, že spíš dodáš, že Kenia rozhodně 90 minut nevydrží...

          • Re: Mikula: Bodů máme málo, snad to zlomíme v Brně

            ashley     před 9 lety 05.08.2015 15:22 |  
            0 0

            To je docela trefná poznámka :)

      • Re: Mikula: Bodů máme málo, snad to zlomíme v Brně

        no-nick     před 9 lety 05.08.2015 14:19 |  
        0 0

        Sice máš pravdu, ale obávám se, že jestli se z těch sracek nevyhrabeme, Hrubý se Zmrhalem tu nebudou ani za rok, natož za tři.

        • Re: Mikula: Bodů máme málo, snad to zlomíme v Brně

          ashley     před 9 lety 05.08.2015 16:11 |  
          0 0

          Řeknu kacířskou myšlenku, ale obávám se, že ani jeden (u Hrubého zatím a u Zmrhala vzhledem k psychice vůbec) nemá na to, aby se prosadil byť v koncovým týmu v Bundeslize. Bojím se, abychom z nich nakonec neměli věčné talenty typu Koreše. Myslím, že ještě tak 2 sezony tu budou, hrubý asi určitě. U Zmrhala se samozřejmě o odchodu mluví, ale dost se o něj bojím, není dost psychicky odolný na ten tlak, který tam oproti Slavii bude a hlavně má hrozně nevyrovnanou výkonnost, zahraje 1 zápas a potom je to 3 mače slabota, v naší lize...co by asi dělal v Německu.

    • Re: Mikula: Bodů máme málo, snad to zlomíme v Brně

      plechovka     před 9 lety 05.08.2015 21:20 |  
      0 0

      díky :)

      • Re: Mikula: Bodů máme málo, snad to zlomíme v Brně

        Petr9608     před 9 lety 05.08.2015 19:47 |  
        0 0

        Tam ale od 4. minuty do konce bylo výhradně skóre, který posunovalo Dinamo.

        V Astaně se to přelejvalo. Nejdřív HJK, pak Astana, pak znovu HJK a v 93. minutě závěrečná otočka pro Kazachy.

        • Re: Mikula: Bodů máme málo, snad to zlomíme v Brně

          Ladislav (přítel SN)     před 9 lety 05.08.2015 20:16 |  
          0 0

          Jasně, ale kopali 3 penalty z toho 2 nedali, dostali červenou a i v deseti vyrovnali, ale nestačilo to, chyběl jeden gól. Prostě den blbec.

          • Re: Mikula: Bodů máme málo, snad to zlomíme v Brně

            Dobi     před 9 lety 05.08.2015 21:06 |  
            0 0

            Já jako Hajdukovec nemohu mít Dinamo moc v lásce. Ale pro mě jsou to jinak bratři Chorvati, a tak jim tleskám k postupu. Ale to je můj osobní pohled...

  2. Re: Mikula: Bodů máme málo, snad to zlomíme v Brně

    Petr9608     před 9 lety 05.08.2015 20:14 |  
    0 0

    Nevíte - v prodloužení pravdilo o gólu na hřišti soupeře platí taky? Tj. pokud by CSKA dalo v prodloužení góla na 2:3, museli by rudí otočit a srovnání by na pencela nestačilo?

    • Re: Mikula: Bodů máme málo, snad to zlomíme v Brně

      Ladislav (přítel SN)     před 9 lety 05.08.2015 20:20 |  
      0 0

      Jo, je to tak.

      • Re: Mikula: Bodů máme málo, snad to zlomíme v Brně

        Rottax (přítel SN)     před 9 lety 05.08.2015 20:26 |  
        0 0

        Už je to jedno.

        • Re: Mikula: Bodů máme málo, snad to zlomíme v Brně

          postovni (přítel SN)     před 9 lety 05.08.2015 20:27 |  
          0 0

          Tak aspoň že ta sousedovic koza nikdy nezklame a poslušně chcípne.

          • Re: Mikula: Bodů máme málo, snad to zlomíme v Brně

            Petr9608     před 9 lety 05.08.2015 20:31 |  
            0 0

            Já vim. Ale z naší pozice, kdy jsme se šest sezón nepřiblížili pohárum....

            • Re: Mikula: Bodů máme málo, snad to zlomíme v Brně

              jiras     před 9 lety 05.08.2015 20:45 |  
              0 0

              Za ty jejich kecy, jak se léta nejsme schopni dostat do LM, jim to přeju, ať si to užijí rok co rok :)

    • Re: Mikula: Bodů máme málo, snad to zlomíme v Brně

      Kornovo     před 9 lety 05.08.2015 20:39 |  
      0 0

      skvele to dopadlo. chtel jsem se divat, ovsem prisel jsem pozdeji a stav dva nula me otravil. pak jsem prepnul v 60. minute a uz bylo na co koukat. pekne zprjimemneny vecer, videt spartu vykuchanou a jeste takovymto zpusobem. cervena a penalta. tak to ma byt vy smejdi :)

      • Re: Mikula: Bodů máme málo, snad to zlomíme v Brně

        Petr9608     před 9 lety 05.08.2015 20:52 |  
        0 0

        Myslíš tu nefouklou na Lopatu?

        To byl slušný zářez.

        • Re: Mikula: Bodů máme málo, snad to zlomíme v Brně

          vavicek     před 9 lety 05.08.2015 21:35 |  
          0 0

          Nebyl. To byla simulace od Lafaty. Musí holt naučit padat tak, aby to nevypadalo nápadně.

      • Re: Mikula: Bodů máme málo, snad to zlomíme v Brně

        afro     před 9 lety 05.08.2015 20:54 |  
        0 0

        Já řval jako kráva... :-) když dal Dzagojev třetí fík. Ať si říká kdo chce co chce, tohle bylo hodně sladký...

        • Re: Mikula: Bodů máme málo, snad to zlomíme v Brně

          Dobi     před 9 lety 05.08.2015 21:02 |  
          0 0

          Holt asi "Vychodila na běreg Kaťuša"...

  3. Re: Mikula: Bodů máme málo, snad to zlomíme v Brně

    hamlo1 (přítel SN)     před 9 lety 05.08.2015 20:41 |  
    0 0

    Tak a teď už jsem jen zvědavý, jak Vácha vysvětlí, kde se stala chyba.

    • Re: Mikula: Bodů máme málo, snad to zlomíme v Brně

      Dobi     před 9 lety 05.08.2015 20:49 |  
      0 0

      Já jsem to za stavu 2:0 vypnul a šel opečovávat přeschlou zahrádku. Vrátil jsem se, když akorát Bičík lovil míč ze sítě - říkal jsem si - bude drama. A nevěřil jsem očím, že ne 2:1, ale 2:3. Já jsem zažil rok 1968, takže mám jiné národy ve větší oblibě... Ale ta chcíplá koza, myslete si, co chcete, potěší.... Při jejich kecech po stavu 2:0!

    • Re: Mikula: Bodů máme málo, snad to zlomíme v Brně

      vlk30 (přítel SN)     před 9 lety 05.08.2015 20:50 |  
      0 0

      To je jednoduchý můžou za to rozhodčí,aspon vidí soudruzi jaký to je když to nemaj cinklý.V lize to jště uplatí,ale tady jsou v řiti.Každopádně dnes bude u rudejch hodně nařku.

      • Re: Mikula: Bodů máme málo, snad to zlomíme v Brně

        Dobi     před 9 lety 05.08.2015 20:59 |  
        0 0

        Holt ten Taián se nenechal cinknout a Dáša si bude muset nechat prodloužit nehty, tady měla zřejmě příliš krátké prsty. Kvalitní vodka holt přečůrala pančovaný letenský metanolo
        vý rum...

        • Re: Mikula: Bodů máme málo, snad to zlomíme v Brně

          Ladislav (přítel SN)     před 9 lety 05.08.2015 21:58 |  
          0 0

          Spíš se Rusové po tom domácím zápase poučili a nic nenechali náhodě.

          • Re: Mikula: Bodů máme málo, snad to zlomíme v Brně

            jarodo57     před 9 lety 05.08.2015 22:04 |  
            0 0

            jasně se ukazuje jakou tady rozhodčí jim dělají medvědí službu.To měl ještě červenou dostat záhy co nastoupil Hušbauer,protože to bylo jasně úmyslné a bez míče.A pokud jde o penaltu,CSKA by jim stejně dala ještě gól.65 minut suveréně kontrolovali hru a jasně je přehrávali.Takže další balónek praskl.Téměř 2 měsíce nás ničím tady necpou než jaké má Sparta nákupy,jakou revoluci dělá v herním systému a ejhle.první pořádný tým a jsou úplně v pr.....Dobře jim tak.

            • Re: Mikula: Bodů máme málo, snad to zlomíme v Brně

              vavicek     před 9 lety 05.08.2015 22:09 |  
              0 0

              Tak o medvědí službě svého času mluvili i bývalý spartané Griga a Bílek. A ti jistě ví o čem mluví. Ani ta penalta podlě mě nebyla. Takových zákroků je tam mraky a navíc Lafata znovu nasimuloval pád u kterého je prostě vidět, že to udělal schválně.

              Hlavní je ovšem to, jak rozhodčímů celou dobu nadává Matějovský s Dočkalem a další. Ten si je nádledně vychutnal. U nás by byl rozhodčí posranej i za ušima. Ital zjevně ani náhodou.

              • Re: Mikula: Bodů máme málo, snad to zlomíme v Brně

                jarodo57     před 9 lety 05.08.2015 22:21 |  
                0 0

                Úplně stejná situace i u Plzně.Na Plzenˇsamozřejmě v lize se penalta nekope( na Bergra v sobotu) dneska jasná penalta.Ještě kdyby jim dali taky druhého góla a byl by od nich dvou pokoj.Tak to dopadá,když tady vládnou fotbalu mafiáni.

                • Re: Mikula: Bodů máme málo, snad to zlomíme v Brně

                  jarodo57     před 9 lety 05.08.2015 22:25 |  
                  0 0

                  A je to. Nebudu truchlit ani za jednoho .Ještě zítra Jablonec a hotovo.

                  • Re: Mikula: Bodů máme málo, snad to zlomíme v Brně

                    Dobi     před 9 lety 05.08.2015 22:39 |  
                    0 0

                    Peltonec je (snad)jasnej... Aspoň je vidět, co tam postoupilo za cinklý šmejdy. O to více přeji Liberci, který si to VYBOJOVAL a i na Slavii předvedl slušnou hru, včetně jeho fanoušků...

              • Re: Mikula: Bodů máme málo, snad to zlomíme v Brně

                bongor     před 9 lety 06.08.2015 07:45 |  
                0 0

                Všim sis,jak rozhodčímu stále nadával pan Kolář a ani Limba nezůstával pozadu?Zkrátka co se naučíš,to hned tak nezapomeneš.A školící středisko si každý doplní sám.

  4. Re: Mikula: Bodů máme málo, snad to zlomíme v Brně

    koscheen (přítel SN)     před 9 lety 05.08.2015 20:56 |  
    0 0

    Všimli jste si jaké promo dělá poslední době Hynek Preisler pro regionální Liberec? Rudou snahu zbytku redakce Sportu už neřeším, ale to co dělá na twiteru Sportu Preisler se mi líbí. Škoda že pan Hrabě ještě píše články na psacím stroji:)

    • Re: Mikula: Bodů máme málo, snad to zlomíme v Brně

      Kornovo     před 9 lety 05.08.2015 21:33 |  
      0 0

      I hide U

  5. Re: Mikula: Bodů máme málo, snad to zlomíme v Brně

    Petr9608     před 9 lety 05.08.2015 22:00 |  
    0 0

    Když jsme u těch rozhodčích - proč nemůžou pískat dva hlavní, stejně jako v hokeji?

    • Re: Mikula: Bodů máme málo, snad to zlomíme v Brně

      jarodo57     před 9 lety 05.08.2015 22:07 |  
      0 0

      To ti nestačí jeden Královec apod. Ty by jsi chtěl aby nás řezali rovnou dva.

      • Re: Mikula: Bodů máme málo, snad to zlomíme v Brně

        Ladislav (přítel SN)     před 9 lety 05.08.2015 22:37 |  
        0 0

        jarodo57 dost dobrej postřeh.

    • Re: Mikula: Bodů máme málo, snad to zlomíme v Brně

      edenian     před 9 lety 05.08.2015 22:38 |  
      0 0

      Vono by stacilo jeden + dva brankovi tak jak to je, ale museli by piskat obranne fauly opravdu realne, ne jenom utocne. To je podle mne kamen urazu.

  6. Re: Mikula: Bodů máme málo, snad to zlomíme v Brně

    kleofas     před 9 lety 05.08.2015 22:20 |  
    0 0

    Nějak ti naši pohároví zástupci nemaj ošéfované rozhodčí jako v lize a najednou mají problém

    • Re: Mikula: Bodů máme málo, snad to zlomíme v Brně

      Ladislav (přítel SN)     před 9 lety 05.08.2015 22:25 |  
      0 0

      Že by dnes i v Plzni "boží fotbalové mlýny" mlely ?

      • Re: Mikula: Bodů máme málo, snad to zlomíme v Brně

        vavicek     před 9 lety 05.08.2015 22:26 |  
        0 0

        Koubek opět vyhořel v pohárech. Žádné překvapení.

      • Re: Mikula: Bodů máme málo, snad to zlomíme v Brně

        kleofas     před 9 lety 05.08.2015 22:29 |  
        0 0

        Kolikpak rohodčí tentokrát nastaví? V Plzni bývá druhá půle kratší

        • Re: Mikula: Bodů máme málo, snad to zlomíme v Brně

          Dobi     před 9 lety 05.08.2015 22:35 |  
          0 0

          A co na to Dáša s Berbrem (a Královcem, Fraňkem, Příhodou a dalšími šmejdy)?

        • Re: Mikula: Bodů máme málo, snad to zlomíme v Brně

          jarodo57     před 9 lety 05.08.2015 22:38 |  
          0 0

          Pro český fotbal jen to nejlepší.Alespoň to celý národ vidí,že to co se tu děje s rozhodčíma je pravda.

        • Re: Mikula: Bodů máme málo, snad to zlomíme v Brně

          hamlo1 (přítel SN)     před 9 lety 05.08.2015 22:38 |  
          0 0

          Ještě peltovo jablonec a snad už někoho napadne, že rozhodování v naší lize je tak trochu medvědí službou pro vyvolené

      • Re: Mikula: Bodů máme málo, snad to zlomíme v Brně

        kobo (přítel SN)     před 9 lety 05.08.2015 22:37 |  
        0 0

        Plzeň hrála špatně a navíc si rozhodčí dovolil něco, co si naši ošéfovaní rozhodčí nikdy nedovolí - písknul proti ní penaltu.

        • Re: Mikula: Bodů máme málo, snad to zlomíme v Brně

          edenian     před 9 lety 05.08.2015 22:40 |  
          0 0

          Ja teda videl jen poslednich 10 min. Ale videl jsem Maccabi ktery hralo fotbal a Plzen, ktera hraje tu nasi posranou ceskou strategii. Takze za me spravnej vitez.

  7. Re: Mikula: Bodů máme málo, snad to zlomíme v Brně

    kleofas     před 9 lety 05.08.2015 22:35 |  
    0 0

    Pochopí konečně Pelta a spol. jak mrví český fotbal? Dnešek je toho jasným důkazem!!!

    • Re: Mikula: Bodů máme málo, snad to zlomíme v Brně

      jarodo57     před 9 lety 05.08.2015 22:40 |  
      0 0

      Hroší kůže nemá co chápat.Ten chápe jen svoje zájmy a mamon.

    • Re: Mikula: Bodů máme málo, snad to zlomíme v Brně

      Ladislav (přítel SN)     před 9 lety 05.08.2015 22:41 |  
      0 0

      Naprosto souhlasím, tím jak jim pískají a pomáhají rozhodčí v lize, tak jim vlastně škodí, protože nemají dostatečně těžká utkání v kaprlize a to se jim vrací v pohárech.

      • Re: Mikula: Bodů máme málo, snad to zlomíme v Brně

        vavicek     před 9 lety 05.08.2015 22:47 |  
        0 0

        Za Vrby se jim taky přípískávalo a v pohárech hráli dobře. Rozdíl je v tom, že za Koubka začli hrát silovej nakopávanej fotbal. To samé hraje Sparta. Samozřejmě v lize jsou s tímhle i díky rozhodčímu úspěšní.

        • Re: Mikula: Bodů máme málo, snad to zlomíme v Brně

          naplavnik     před 9 lety 05.08.2015 22:56 |  
          0 0

          Tak za Vrby měli taky ranec štěstí,na to se trochu zapomíná.Dlouhodobě mám pocit,že pokud tu někdo nepostaví tým na úrovni Nymburku v basketbale,tak české tým si mohou o LM nechávat zdát,je to vlastně hlavně ekonomická záležitost.

          • Re: Mikula: Bodů máme málo, snad to zlomíme v Brně

            vavicek     před 9 lety 05.08.2015 23:04 |  
            0 0

            V kvalifikacích štěstí neměli. Tam prostě hráli aktivní útočnej fotbal. I proti tehdy velmi silné Kodani.

            • Re: Mikula: Bodů máme málo, snad to zlomíme v Brně

              Mike     před 9 lety 05.08.2015 23:14 |  
              0 0

              Souhlas, vyhrát 12 zápasů v řadě není o štěstí, ale o umění trenéra.
              A to Vrba v Plzni v Evropě opakovaně dokazoval, zatímco Koubek v předkolech to opakovaně nedokazuje.
              Pokud nepostoupí Sparta nebo Plzeň do EL, tak tipuju, že aspoň jeden si sbalí fidlátka a bude vyhozen.

  8. Re: Mikula: Bodů máme málo, snad to zlomíme v Brně

    Petr9608     před 9 lety 05.08.2015 22:45 |  
    0 0

    myslíte, že se bude po Koubkem kejvat židle?

    • Re: Mikula: Bodů máme málo, snad to zlomíme v Brně

      vavicek     před 9 lety 05.08.2015 22:49 |  
      0 0

      Řek bych, že pokud neudělá UEFU, tak ho vyhodí stejně jako Uhrina. Mohli by angažovat Beránka a pokračovat v pěkné tradici.

    • Re: Mikula: Bodů máme málo, snad to zlomíme v Brně

      kleofas     před 9 lety 05.08.2015 22:58 |  
      0 0

      Měla by se hlavně zakejvat pod Velkým Čápem, tohle je důsledek jeho působení v českým fotbale

    • Re: Mikula: Bodů máme málo, snad to zlomíme v Brně

      kleofas     před 9 lety 05.08.2015 22:58 |  
      0 0

      Měla by se hlavně zakejvat pod Velkým Čápem, tohle je důsledek jeho působení v českým fotbale

  9. Re: Mikula: Bodů máme málo, snad to zlomíme v Brně

    slamacek (přítel SN)     před 9 lety 05.08.2015 22:47 |  
    0 0

    to by mne zajimalo kde Dasa udelala chybu? jako ne ze bych se posmival, ale radost z toho tedy musim priznat

    • Re: Mikula: Bodů máme málo, snad to zlomíme v Brně

      Petr9608     před 9 lety 05.08.2015 22:52 |  
      0 0

      Ale Liberec doufám, že to dá. Jedinej sympatickej tým. I když tan Švejdík mne tam se.re....

      • Re: Mikula: Bodů máme málo, snad to zlomíme v Brně

        naplavnik     před 9 lety 05.08.2015 23:02 |  
        0 0

        Jj,ale bude to pro Liberec jen krůček,uvidí se,koho dostanou dal.

        • Re: Mikula: Bodů máme málo, snad to zlomíme v Brně

          slamacek (přítel SN)     před 9 lety 05.08.2015 23:05 |  
          0 0

          to je jediny tym, kteremu letos v poharu fandim. Doufam ze se jim zitra podari vyhrat. Peltonec vypadne jako vzdy.

          • Re: Mikula: Bodů máme málo, snad to zlomíme v Brně

            Petr9608     před 9 lety 05.08.2015 23:15 |  
            0 0

            No, to bych úplně netvrdil. Zatím platí, že český týmy hrály venku o dost líp (2-1-0) než doma (1-0-4)....

        • Re: Mikula: Bodů máme málo, snad to zlomíme v Brně

          Mike     před 9 lety 05.08.2015 23:11 |  
          0 0

          Dneska boží mlýny, jeden po letech- Limberskému odpískaná penalta- to je za tu nafilmovanou penaltu se Spartou před několika lety, a Lafatovi neodpískaná /i když by byla asi přísná/- to je za tu jeho hereckou etudu s Teplicemi.
          A obě situaci měly výrazný podíl na vypadnutí obou týmů.
          S vypadnutím Sparty jsem samozřejmě spokojený, vypadnutí Plzně mě mrzí jenom z důvodu, že jsme mohli vidět u nás špičková mužstva, jinak mi je to volný.
          Zítra ještě Jablonec vypadne v Kodani, a všechna protekční ligová mužstva zakusí hořký pocit.
          Přál bych to Liberci, dokázal nemožné- 3 tituly bez tlačenky a téměř vždy výborně reprezentoval v pohárech.

          • Re: Mikula: Bodů máme málo, snad to zlomíme v Brně

            zeleznik2     před 9 lety 06.08.2015 16:52 |  
            0 0

            Liberec asi postoupí, ale možná taky ne, domácím stačí výhra 1:0, takže se může stát, že letos nebudeme mít ani jeden tým v pohárech, ikdyž sralta a Plzeň budou hrát ještě předkola EL.

      • Re: Mikula: Bodů máme málo, snad to zlomíme v Brně

        janko (přítel SN)     před 9 lety 05.08.2015 23:04 |  
        0 0

        Zadne takove. Ja chci zitra pokracovani tohoto krasneho vecera....

  10. Re: Mikula: Bodů máme málo, snad to zlomíme v Brně

    Borris     před 9 lety 06.08.2015 00:01 |  
    0 0

    Tak taky přihodím svojí trošku do mlýna toho dnešního pohárového večera. Nedá mi to, protože to je podle mě odraz současné nadvlády toho tlusťocha Pelty a toho gaunera Berbra. Z vyřazení rumunů mám samozřejmě radost. Za tu jejich neustálou aroganci a povýšenectví ve stylu "My jsme Sparta", si nic jiného nezasloužili. CSKA bylo strašně zoufalé a obzvláště to co předvádělo v obraně, to byla opravdu jedna velká hrůza a trapnost. Takhle tragicky bránící mužstvo jsem na této úrovni snad ještě neviděl. Skoro jsem až měl pocit, jestli jim vzadu nehrají nějaký amatéři z pralesa, to bylo fakt něco příšernýho! Je jen neskutečná zoufalost rumunů, že je za to nedokázali ztrestat. CSKA hned v dalším kole vyfičí, protože s takovouhle obranou, z nich kdokoliv jen trochu kvalitní udělá fakt kašpárky. Málem toho využila pouhá Sparta, co s nima asi tak provede Manchester, pokud je dostanou.... Ani směrem dopředu rusáci moc nepředvedli, ale jasně ukázali jaký je rozdíl mezi naší ligou a Evropou. I z toho naprostého mála co měli, tak rumuny nemilosrdně zardousily. Jinak je ale třeba objektivně uznat, že určitě nepostoupil lepší, ale šťastnější. CSKA končí hned v dalším kole. Ale to už mi bude jedno.

    A pokud jde o ty sporné verdikty. Penalta? Proboha jaká? Neváhám to přirovnat k té Lafatově simulaci proti Teplicím. Rusák mu jen položil ruku na rameno a on se tam skácí jak kdyby z něj snad rusák chtěl svléknout dres. Kdyby tohle měli sudí pískat, tak se každý zápas kope 3-5 penalt. Tohle není žádný basket. A pokud jde o tu červenou. Řeknu to takhle. Možná by se o ní dalo říct že byla přísná, ale rozhodčí si jí rozhodně obhájí. Když jde Matějovský do souboje podrážkou napřed, tak co jako čeká? A ještě na půlce soupeře.... Proč? To se nedá nazvat jinak, než že Matějovský prostě nepřemýšlel očividně hlavou. Člověk by to čekal od vylízance Váchy, ale od takhle zkušeného plejera fakt ne. Prostě zkrat. Vtipné ale je, jak už rumuni kňourají a všechno shazují na rozhodčího. No jo hoši, je to těžké když rozhodčí nejdou na ruku jak jste zvyklí co? :-D další vtipná věc je, že nám se neustále smějí že jsme ubrečený, ale přitom tuhle štafetu od nás už dávno přebrali. Zkrátka uvažování Sparťana je následovné "když si stěžuje na rozhodčího soupeř, tak je ubrečený. Když si stěžujeme my, tak je to samozřejmě křivda a rozhodčí nás zařízl". To je prostě k smíchu, nic jiného. Jasný vždyť přece rozhodčí může za to, že oni prošustrovali dvougólové vedení. Jeden vzkaz pro Sparťany :
    Jestli máte aspoň trochu koule, tak se k tomu postavte jako chlapi, přestaňte kňourat na rozhodčího a přiznejte že jste si skvěle rozjetý sami zápas totálně zvrtali.

    Pokud jde o Plzeň tak té jsem postup přál a mrzí mě že jim to nevyšlo. Přeju všem českým klubům kromě rumunů. O tom se víc rozepisovat nebudu, snad jen to, že hlavním viníkem je podle mě Koubek za svojí připosranou taktiku. Ale co hlavně chci napsat, že se nemůžu zbavit pocitu, že jakmile se prominentním týmům naší ligy nepřipískává, což je v Evropě pochopitelné, tak jsou najednou problémy.... Kdo si pamatuje kdy se naposled proti Plzni pískala penalta a natož u nich doma..... Nad tím vším by se měli odpovědní lidé zamyslet a pokud možno opustit svoje koryta, protože na tom mají svůj velký podíl. Omlouvám se za tak dlouhý příspěvek který se netýkal naší Slávky. Ale prostě když jsem viděl to slzavé údolí rumunů směrem k rozhodčímu, jak viděli problém všude jen ne u sebe, tak mi prostě nedalo, abych k tomu něco nenapsal.

    • Re: Mikula: Bodů máme málo, snad to zlomíme v Brně

      knl66 (přítel SN)     před 9 lety 06.08.2015 00:20 |  
      0 0

      Souhlas. CSKA byl k poražení, sparťani si to prohráli sami. Prošustrovat 2:0, to se jen tak nevidí.
      Tužku jim zahrál Matějovský. Červená byla jasná, šel do souboje kolíky a podrážkou, co mohl čekat? Teď všichni papouškují Bosáka a Karocha, jak to bylo jen na žlutou. A neodpískaná penalta???? Proboha, o tom ať něco vyprávějí fandům Slavie.... :-D
      Fascinuje mě jejich "sebereflexe" - rozhodčí obracel fauly, nespravedlivé vyloučení, neodpískaná penalta... bla bla bla. Ani slovo o tom, že si to prohráli sami.
      Abych pravdu řekl, z mého pohledu jediný pozitivní výsledek dnešního večera je ten, že snad každému dojde, že takhle řízený český fotbal se moc daleko neposune.

      • Re: Mikula: Bodů máme málo, snad to zlomíme v Brně

        Ladislav (přítel SN)     před 9 lety 06.08.2015 01:31 |  
        0 0

        Pánové to jste na omylu, ten kdo zavinil porážku Sparty už se našel.

        Ščasný – Rozhodčího hrubě ovlivnil utkání, z mého pohledu byl tragický. Nám dával karty, jim ne. Nefoukl jasnou penaltu na Lafatu, přísně vyloučil Matějovského.
        Dočkal - Neuvěřitelné chyby rozhodčího! Po zápase jsem se rozhodčího Mazzoleniho ptal, jestli odjíždí s dobrým pocitem. A Ital mi řekl, že ano.
        Krejčí - Nechci se vymlouvat jen na rozhodčího, jenže penalta na Lafiho byla jasná a červená pro Máru přísná.
        Frýdek - Vyloučení bylo nesmyslné, opravdu nevím, co na to říct. U faulu na Davida si myslím, že tohle je jasná penalta.

        • Re: Mikula: Bodů máme málo, snad to zlomíme v Brně

          bongor     před 9 lety 06.08.2015 07:41 |  
          0 0

          Bé,bé,bé bé.A Váchovi rozboural bábovičku.

        • Re: Mikula: Bodů máme málo, snad to zlomíme v Brně

          bongor     před 9 lety 06.08.2015 07:42 |  
          0 0

          To se Dočkal se zkušenostmi ze Slavie mohl ptát na takovou hovadinu?
          Je vidět,že mu pobyt za řekou pěkně zatemnil v palici.

        • Re: Mikula: Bodů máme málo, snad to zlomíme v Brně

          travel (přítel SN)     před 9 lety 06.08.2015 08:25 |  
          0 0

          Bodejť by to Sčasný nesváděl na rozhodčího,když se pod ním může otřásat židle.Nebo už snad dostal smsku?

          • Re: Mikula: Bodů máme málo, snad to zlomíme v Brně

            vavicek     před 9 lety 06.08.2015 09:41 |  
            0 0

            Sčasný umí pouze a jedině pod ivánkem. Všude jinde vyhořel.

      • Re: Mikula: Bodů máme málo, snad to zlomíme v Brně

        zeleznik2     před 9 lety 06.08.2015 16:54 |  
        0 0

        Jasně stačí zápas doma s Hamburgem, tam jsme se dostali snad dvakrát za půlku, jinak pořád ofsajd a nakonec ta penalta....
        Prostě sparťánci si neumějí přiznat chybu, že si to projeli sami, svést to na rozhodčí, je vždycky snazší...

    • Re: Mikula: Bodů máme málo, snad to zlomíme v Brně

      rak (přítel SN)     před 9 lety 06.08.2015 02:01 |  
      0 0

      No, podle toho, co Koubek říkal, tak jim takovouto hru neordinoval. Řekl bych, že to prohráli hodně v hlavách. Penalta v Plzni byla, trochu smůly, trochu nešikovnosti Limberského. Jinak jsem jim ale postup přál.

      Je fakt, že kdyby to Lafata nepřihrával, jak je zvyklý, tak to možná i pískne.
      Ty tlačenky Spartě, Plzni a Peltonci (uvidíme tedy) v naší lize jim pak v takovýchto zápasech škodí.

      • Re: Mikula: Bodů máme málo, snad to zlomíme v Brně

        Petr9608     před 9 lety 06.08.2015 07:05 |  
        0 0

        Já myslim, že by Paclík měl z toho vyvodit nějaký důsledky. Pokud vina je na hráčích, tak pokuty,

      • Re: Mikula: Bodů máme málo, snad to zlomíme v Brně

        bongor     před 9 lety 06.08.2015 07:39 |  
        0 0

        plísni jsem postup přál,škoda.Zato letenští mistři světa mě opět potěšili.

    • Re: Mikula: Bodů máme málo, snad to zlomíme v Brně

      Petr9608     před 9 lety 06.08.2015 04:09 |  
      0 0

      No, už sedmý rok má český mistr k dispozici (relativně) snažší cestu do skupiny LM prostřednictvím mistrovské části. Využil to jen 2x, tj. úspěšnost pouze 28,6%.... Pokud se podíváme na 5 nepostupů, tak jen jednou není na místě mluvit o vyložené ostudě. To, když Liberec v roce 2012 vypadl s CFR Cluj-Napocca. I když samozřejmě - zklamání to bylo. V ostatních čtyřech případech to ostuda byla. Dále je celkem alarmujícím faktem, že ve 3 případech z těch 4 to bylo dobře rozehrané, avšak nakonec ztracené....

    • Re: Mikula: Bodů máme málo, snad to zlomíme v Brně

      slamacek (přítel SN)     před 9 lety 06.08.2015 08:00 |  
      0 0

      souhlas. penalta co se rumuni dozaduji? ale tak asi by se to dalo i pisknout. obcas toto je k videni na mezinarodnim poli, ale v lize jsou na takove penalty zvknuti. podle mne spravne posouzeno.
      cervena? to mel sudi primo pred sebou. jit nohama napred, ikdyz hrajes nejprve mic, je proste nebezpecna a surova hra. mam za to ze snad ipodobny pripad bylnekdy na jare v tom kvizu od dasy a tam bylo receno, cervena! tedy i toto je spravne posouzeno. ostatni situace nevim, tolik jsem to nesledoval. v kazdem pripade, je to jen a jen jejich chyba, ze nedokazali uz takto dobre rozehrany zapas do konce.

      Plzen? Penalta byla udajne vselijaka! Ne, ta byla jasna, ale to ze to sudi v lize si nedovoli pisknout, je problem. prave se zacina projevovat toto nesmyslne pripiskavani. preju jim to! nic jineho si ani nezaslouzi.

      Sparty je mi snad i trochu lito, stejne by pres dalsiho souepre nesli, ale Plzne a Jablonce, ktery je dnes pocitam bude nasledovat mi lito vubec neni a nic jineho jim ani nepreji.
      Plzen je momentalne asi nejvetsi skudce naseho fotbalu a tedy i nepritel pomalu na urovni sparty, v mych ocich. jeste tak nedostat se do evropske ligy... to by byla jizda!

      • Re: Mikula: Bodů máme málo, snad to zlomíme v Brně

        naplavnik     před 9 lety 06.08.2015 08:16 |  
        0 0

        Přesně tak,že Sparta i Plzeň jdou pod hladinu,je jen a jen pro nás dobře.Další miliony z LM by jen mumifikovali současný stav.Pokud by ještě neuspěli v Evropské lize,tak čekám čištění kádru a stavění nových týmů,a já pořád věřím,že po naší současné insolvenčni katarzi půjdeme nahoru a bude pro nás výhodnější soupeřit se sehravajicimi se týmy.

  11. Re: Mikula: Bodů máme málo, snad to zlomíme v Brně

    malan (přítel SN)     před 9 lety 06.08.2015 09:22 |  
    0 0

    Včerejší výsledky musely potěšit nejednoho Slávistu, ale i ostatní fandy, jejichž kluby jsou proti těmto dvěma xindlům permanentně řezaní. Nevěřím vlastním očím, že někdo může přát postup Plzni???Vždyť se z ní stala sralta č.2, pomáhá si stejnými praktikami jako bolševik v posledních 25ti letech, za zády má Damkovou, Berbra. Tomuhle jako vy přejete postup?Doufám, že dnes je bude následovat peltonec. Liberec je (snad) světlá výjimka.Tomu přejme postup.

    • Re: Mikula: Bodů máme málo, snad to zlomíme v Brně

      vavicek     před 9 lety 06.08.2015 09:40 |  
      0 0

      Tak Plzeň aspon rozpouští peníze v lize mezi ostatní. A v pohárech byla úspěšná za Vrby útočnou hrou. Bodovala tam jako nikdy jiný, takže něco evidentně umět museli. Těžko jim dávat za vinu, že se přizpůsobli systému. Ostatně nám taky pomáhali, když tady byly peníze. Tak to u nás prostě chodí.

      • Re: Mikula: Bodů máme málo, snad to zlomíme v Brně

        slamacek (přítel SN)     před 9 lety 06.08.2015 11:05 |  
        0 0

        No dovolim si neoushlasit. Plzni se v soucasne dobe pomaha vice nez sveho casu sparte. A ze by nam rozhodci pomahali v dobach kdy byli penize? no nevim. v zapasech se spartou tedy urcite ne, ale je pravda, ze nam tolik neskodili. Ale o tlacence, kterou zaziva fantasticka trojka se nedalo mluvit. staci vzpomenout tech zranenych hracu bez udeleni karet nebo i dokonce odpiskanych faulu. Rozhodne nas vsak nerezali jako v poslednich sezonach. to ano.

        • Re: Mikula: Bodů máme málo, snad to zlomíme v Brně

          vavicek     před 9 lety 06.08.2015 11:37 |  
          0 0

          Za Korbela se nám přípískávalo i na Letné. Při dvou titulech jsme dostávali penalty jako plzeň a přípískávalo se nám.

          Sparta byla v 90. letech rozhodně tlačená víc. troufám si říct neporovnatelně. Ostatně můžeš se podívat, že s identickým kádrem (sezona 94/95), který neprohrál na jaře jediný zápas skončili v sezoně 95/96 pátí - došly peníze na úplatky.

          • Re: Mikula: Bodů máme málo, snad to zlomíme v Brně

            Navyseals     před 9 lety 06.08.2015 11:53 |  
            0 0

            Na Letný se nám nepřipískávalo nikdy. Korbel totiž neuplácel. Kvůli tomu jsme taky přišli o pár titulů. Mach byl v tomhle jinej přeborník.

            • Re: Mikula: Bodů máme málo, snad to zlomíme v Brně

              vavicek     před 9 lety 06.08.2015 12:04 |  
              0 0

              Korbel osobně nejspíš ne, ale za něj se uplácelo ve velkým.


              Třeba tady máš. Vymyšlená standardka - vedeme 1:0. Upřený gol Siegla po vymyšleném ofsajdu.

              https://www.youtube.com/watch?v=H2SZ9wEUBoE

              Nechápu proč si něco nalhávat ve stylu plzně a sprarty.

              • Re: Mikula: Bodů máme málo, snad to zlomíme v Brně

                vlk30 (přítel SN)     před 9 lety 06.08.2015 12:26 |  
                0 0

                Nemáš uplně pravdu za Korbela se minimálně přišlo o jeden titul když odmítl zaplatit na východním Slovensku to prostě vím.

          • Re: Mikula: Bodů máme málo, snad to zlomíme v Brně

            Ladislav (přítel SN)     před 9 lety 06.08.2015 20:22 |  
            0 0

            vavicku jsi na velikém omylu, tehdy za Korbela se nakoupili nejlepší hráči a byla veliká euforie, ale rozhodčím se neplatilo ani náhodou, Korbel byl zásadně proti tomu i když ho Ježek přemlouval, že "bez toho to nejde". A když šlo do tuhýho, tak nás rozhodčí řezali pořádně a proto jsme byli pořád druzí i když jsme v lize za Korbela se Spartou neprohráli ...

        • Re: Mikula: Bodů máme málo, snad to zlomíme v Brně

          zeleznik2     před 9 lety 06.08.2015 16:50 |  
          0 0

          Přesně tak, více než dva roky se proti ní nekopala penalta to jako argument bohatě stačí.

    • Re: Mikula: Bodů máme málo, snad to zlomíme v Brně

      travel (přítel SN)     před 9 lety 06.08.2015 10:24 |  
      0 0

      Malan,vcelku s tím souhlasím,ale je tam pár ALE.Sparta se protěžovala,jak psal Dobi od nástupu trenéra Ježka ,t.j. od zač. 70. let (a nadržuje se jí i teď,ale Plzni víc).Za další,kdyby to Plzeň nepřevzala za rumuny,tak by to pokračovalo v jejich režii a navíc aspoň rumuni vidí jaký to je,když mají rozhodčí vliv na výsledky a vždy to není v jejich prospěch.Tím samozřejmě nechci Plzeň obhajovat,ALE...

    • Re: Mikula: Bodů máme málo, snad to zlomíme v Brně

      Merlinus (přítel SN)     před 9 lety 06.08.2015 11:23 |  
      0 0

      Naprostý souhlas. Včera fantastický večer. Plzeň nemusím úplně stejně jako Spartu. Oba arogantní ksindlácký kluby. Navíc u Plzně je to i čistě pragmatická záležitost, že ji ty miliony budou chybět (u Sparty to bohužel vždycky Křéťa zatáhne, i když otázkou je, jak dlouho ho to ještě bude bavit...). Takže za mě nepřeji ani jednomu protekčnímu klubu, tzn. Spartě, Plzni, ani Jablonci. Boleslav taky dvakrát nemusím, takže upřímně v Evropě fandím jen Liberci. Celkem sympaťáci.

    • Re: Mikula: Bodů máme málo, snad to zlomíme v Brně

      bongor     před 9 lety 06.08.2015 18:44 |  
      0 0

      Jestli to myslíš třeba na mě,tak kdyby nebylo sralty,tak bych plísni přál jen to nejhorší.Pokud mě mrzí,že nepostoupili,tak jenom kvůli tomu,že by jejich postup nasral hlavně rudochy.Oni peníze mají vždycky,o to už se postará jejich vůdce,ale Plzeň je potřebuje,aby jim mohla konkurovat.Jinak tu není nikdo,kdo by dokázal přesvědčit soudruhy rozhodčí.

  12. Sparta, Plzeň, Jablonec

    honza_sl     před 9 lety 06.08.2015 10:24 |  
    0 0

    Dobrý den,


    plně souhlasím s předchozími, že kluby ACS a FKVP dojely na tendenční řízení zápasů v lize. Oběma těmto týmům se tolerují věci, které by na Z od ČR neprošly: řvaní na soupeře, prasecký zákroky za žlutou (či nic), neodpískávané očividné penalty (např. naposledy Plzeň proti Dukle), atd. Pak přijdou do Evropy a nestačí se divit. U Sparty je to klasika, Plzeň se už taky pěkně "ku.ví" - včera jasný totální podcenění a přístup, že soupeř si dá sám tři fíky ...

    Mám ale dotaz ohledně Jablonce. Máte pocit, že by mu nějak výrazně připískávali? Já totiž ne. Taky ho nemám rád, protože Peltič, jasnej střet zájmů, nefotbalový město atd. atd. Ale mám pocit, že zápasy ve většině případů vyhrávají kvalitou hry a omyly (případně "omyly") v jejich prospěch nepřevyšují průměr ligy. Co myslíte Vy?

    Na závěr souhlasím s ostatními v názoru na Liberec, ten je mi taky velmi sympatický.

    Hezký den všem.

    • Re: Sparta, Plzeň, Jablonec

      Mike     před 9 lety 06.08.2015 10:35 |  
      0 0

      Takhle z hlavy si opravdu nevzpomínám na nějaké častější zářezy ve prospěch Jablonce, to s tebou souhlasím. Spíše třetím do mariáše k Plzni a Spartě byla v poslední době Příbram.

      • Re: Sparta, Plzeň, Jablonec

        honza_sl     před 9 lety 06.08.2015 11:47 |  
        0 0

        Tak jasně, Příbram určitě, ale tu teď neřeším. Ta to má samozřejmě ošéfovaný (takřka) vždy :-)

    • Re: Sparta, Plzeň, Jablonec

      Navyseals     před 9 lety 06.08.2015 11:08 |  
      0 0

      Zrovna v minulým kole mi ta penalta moc jasná nepřišla pro Jablonec. Ale těch připísknutí není tolik, to uznávám.

      • Re: Sparta, Plzeň, Jablonec

        Mike     před 9 lety 06.08.2015 11:30 |  
        0 0

        A potom jasnější po faulu brnakáře ale neodpískal.

    • Re: Sparta, Plzeň, Jablonec

      Merlinus (přítel SN)     před 9 lety 06.08.2015 11:30 |  
      0 0

      No já myslím, že rozhodčí má v lize ošéfovaný hlavně Plzeň. To nasralo Spartu, tak udělla Křéťa tu parodii s kabelou, aby jim šlápl na kuří oko, s tím, že rozhodčí byly vždy doménou Sparty. Takže je hájená i Sparta. Takový ukázkový Ribbentrop-Molotov pakt, kdy jde sice o úhlavní nepřátele, ale pak jsou tady ti další a proti nim se to hodí. Jenže co se zápasem Sparta-Plzeň? Pak to vypadá tak, že zápas Sparta-Plzeň musí pískat zahraniční rozhodčí, protože ty naši vlastně neví, jak to mají pískat. Pelta s Jabloncem je jen takový ubožáček do počtu, ten na ty velký kluky ze Sparty a Plzně nemá (jak třeba skákal podle Křéti při té frašce s kabelou...). Takže asi tak.

      • Re: Sparta, Plzeň, Jablonec

        honza_sl     před 9 lety 06.08.2015 11:51 |  
        0 0

        V podstatě souhlas, až na Peltu. Z Křetínského kabely se posral prostě proto, že na něj Křéťa leccos sehnal (atd. atd.), účel to splnilo, bylo to klasické vydírání - proto se taky PČR ani disciplinárka nakonec k žádným informacím nedostaly. Pelta by podle mě mohl výrazně víc zatlačit na pilu ve prospěch Jablek, ale ví, že je snadný cíl. A taky podle mě zatím necítí moc potřebu - ten tým jede a šlape i bez výrazný tlačenky.

        • Re: Sparta, Plzeň, Jablonec

          Merlinus (přítel SN)     před 9 lety 06.08.2015 13:01 |  
          0 0

          Taky v podstatě souhlas. S tím Peltou jsem to myslel tak, že on by sice asi mohl víc zatlačit, ale nikdy nepůjde proti Spartě a Plzni.

    • Re: Sparta, Plzeň, Jablonec

      slamacek (přítel SN)     před 9 lety 06.08.2015 15:56 |  
      0 0

      Jeste nejsou tolik sledovani, ale ze statistik se da ledacos vysict. za lonskou sezonu prvni misto 34 Zlutych karet a jedna Cervena. druhy nejslusnejsi 42 ZK a 5 C (Brno),
      Sparta 44 ZK a 2 CK
      Plzen 45 ZK a zadna CK
      Pribram 46/5
      Bohemka 48/1
      Slavia 71/2
      Liberece 80/3

      a zajimava je i tabulka faulu, kde jsou druzi za spartou.
      pritom v tabulce souboju je sparta posledni s 5400 jablonec v lepsi polovine s 6194.

      samozrejme to muze pohled zkreslovat, ale treba Liberec (6719 souboju)jako nejbojovnejsi muzstvo ziskalo i nejvice karet. druhy nejbojovnejsi tym Hradec 6254.

      z tohoto pohledu je i zajimave se podivat na to ktery tym byl kolikrat faulovan. nejvice plzen (533), pak bohemka (507) a Jablonec (463) Sparta je dost dole (379) a slavia byla nejmene faulovanym tymem (jen 358).

  13. Sestavy

    Mike     před 9 lety 06.08.2015 10:31 |  
    0 0

    Kozáčik - Švec (46. Fořt), Holeňák, Latka, Zbončák, Piták, Suchý, Gedeon (66. Zábojník), Jarolím, Hrdlička (61. Švento), Vlček


    Vorel - Aračič, Hubáček, Krajčík, Studík, Eliáš (77. Kratochvíl), Janda (46. Švento), Jarolím, Fořt (62. Dosoudil), Hercegfalvi, Vlček


    Někdo v úvodu článku psal příspěvek, v jakých sestavách jsme hráli poháry a ligu před 10 lety, a když to srovnal se současnou sestavou, tak psal, že mu ta 2. sestav před 10 lety na rozdíl ode dneška připadala šílená.
    No jo, ale s dnešními sestavami hrajeme o sestup a s těmi před 10 lety jsme brali bezpečně umístění do 3.místa.
    Takže asi tak šílené nebyly, to spíše v současnosti jsou hodně slaboučké.

    • Re: Sestavy

      Nosorozec     před 9 lety 06.08.2015 11:19 |  
      0 0

      Tenkrát hráči věděli, že když hrajou za Slavii, tak prostě v dolní polovině tabulky skončit nesměj a musej makat každej zápas celou dobu naplno. Jenže dneska ti hráči přestanou po 20. minutách hrát, druhej poločas už se jenom ploužej po hřišti a snažej se jakžtakž bránit a proto nic pořádnýho neuhrajou.

      • Re: Sestavy

        Mike     před 9 lety 06.08.2015 11:36 |  
        0 0

        Potom tedy nerozumím, proč přestanou hrát po 20 minutách, když 3/4 sestavy -Berkovec, Švec, Jablonský, Mikula, Hrubý, Souček a Zmrhal-jsou odchovanci, nebo téměř odchovanci, a za slávistický dres by měli hrát do roztrhání těla, protože ho oblíkali téměř od malička, maximálně od dorosteneckých let.

        • Re: Sestavy

          Nosorozec     před 9 lety 06.08.2015 14:32 |  
          0 0

          Taky to nechápu... nechce se mi věřit, že by jim chyběla motivace, ale takový dřeváci to snad zase taky nejsou.

    • Re: Sestavy

      vavicek     před 9 lety 06.08.2015 11:47 |  
      0 0

      Ostatní týmy byly tehdy ještě horší. Navíc jsme měli v týmu hráče, kteří to uměli vzít na sebe (piták, švento, vlček ,jarolím, krajčík). To vyvážilo ostatní hráče, kteří dělali nosiče vody. Dneska máme pouze jednoho rozdílového hráče - Latku. Pokud loni hrál, tak jsme měli bodovou úspěšnost, která by nás dostala na páté místo tabulky, pokud by hrál celou sezonu.

      • Re: Sestavy

        Mike     před 9 lety 06.08.2015 12:11 |  
        0 0

        Názory máš v diskuzi výborné, kloubou dolů, mají argumenty, hlavu a patu. Trochu Ti budu oponovat. Rozdílovým hráčem je podle mě i Škoda, stejně jako pro rumuny Lafata.
        A stále si myslím, že ten kádr není tak špatný, aby nás přehrávala doma Jihlava, a třeba venku Bohemka a Brno. A třeba na Bohemce Latka hrál a výkon mužstva byl naprosto otřesný.

        • Re: Sestavy

          vavicek     před 9 lety 06.08.2015 12:18 |  
          0 0

          U škody se mi zdá, že na něj spíš musí pracovat ostatní. Těch gólu co udělal sám podle mě moc nebude. Ale spočítaný to nemám. Jinak samozřejmě je taky otázka kolikrát takové mužstvo přehrávalo nás a kolikrát my je. To, že nás občas přehrajou se myslím i dá čekat. Spartu taky baník přehrával první poločas.


          Díky za pochvalu, náčelníku. Pokud to tedy nemyslíš ironicky.

          • Re: Sestavy

            Mike     před 9 lety 06.08.2015 12:28 |  
            0 0

            Myslím to úplně vážně, fakt jsi dobrý. Já Slavii sleduji už 40 let, takže mlhavě si pamatuji téměř sestup v r.1973 či 1974 ?, záchrana přišla po výhřev Třinci 4-1. Ale to je vedlejší.
            Střední útočník typologie Škody si sám moc branek nevypracuje, i když je na svoji postavu docela rychlý a obratný, ale Messi to samozřejmě není. Už jen to, že dokázal třeba za poslední sezonu skorovat na Letné- právě po skvělé individuální akci- v Jablonci, v Boleslavi, v Příbrami , v Liberci a třeba v Teplicích a letos v Plzni, což jsou na naši ligu přední mužstva, tak prostě rozdílový hráč je.
            Takový Lafata dává góly spíše na Letné - bohužel s jednou výjímkou- derby u nás- a jsou to jen ty takové doťukávačky alá Siegl.
            Takže snad jsem snesl dost argumentů k tomu, že Škoda v současné chvíli je opravdu rozdílový hráč.

            • Re: Sestavy

              Dobi     před 9 lety 06.08.2015 20:56 |  
              0 0

              Ta zázračná záchrana přišla v květnu 1973, myslím, že 27.5. Nejprve navštívili Slavii v kabině herci Pešek a Kemr, dostali i lístky na tribunu a nepokrytě fandili. Zápas pískal kontrášský lampasák z Vimperka Horbas. Třinec se ujal vedení 1:0 a bylo vše jasné. Ne tehdejší Slavii, vzepjala se osudu a z 1:0 naonec bylo 1:4! A to Horbas dělal, co mohl. Pak mohl jen a jen prskat! Ale to asi byla jiná Slavia....

              • Re: Sestavy

                vlk30 (přítel SN)     před 9 lety 06.08.2015 21:19 |  
                0 0

                Zato nám to vrátil Horbas na jaře 74 kdy na toaletný proti nám řádil jak černá ruka,pak se křičelo Sparta Horbas penalta...

    • Re: Sestavy

      Heretic (přítel SN)     před 9 lety 06.08.2015 15:58 |  
      0 0

      Zato ty jsi diskutér. Vyndáš si text a uz ignoruješ, že je to reakce na predřečníka tzn. má to jiný význam. Šílená sestava to byla jako příklad toho,že i někteří součásní hráči ze zálohy by v ní mohli hrát, zvláště když v ní je ten stejný Piták, i když je nyni starší. Dále to bylo rozšířeno na celou sestavu. A cele to mělo za smysl ukázat, že letošní sestava není tak slabá. Takže rozhodně ne, že je na rozdil ode dneška ta 10 let stara šilena. Ta byla slaba v te době a treti misto byl zázrak.

  14. Re: Mikula: Bodů máme málo, snad to zlomíme v Brně

    carfi-sks (přítel SN)     před 9 lety 06.08.2015 14:15 |  
    0 0

    Fakt jsem nečekal , že ani jeden nepostoupí do toho posledního předkola o LM. Neskutečný je , jak si to dokáže Sparta každej rok pohnojit :D

  15. Re: Mikula: Bodů máme málo, snad to zlomíme v Brně

    zeleznik2     před 9 lety 06.08.2015 16:48 |  
    0 0

    Nesmírně krásný včerejší večer, upřímně jsem nedoufal, že CSKA postoupí, ikdyž to bylo před začátkem 50 na 50, ale po 18 minutách, stavu 2:0 a převaze Ruďasů, by si nikdo na rusáky nevsadil ani pětník a ono ejhle, co ty bohatýři z východu dokázali. Otočit na 2:3 možná trochu za přispění rozhodčí, ale na to se nehraje, v Moskvě zase trochu pomohli rudochům. Nadávat si mohou jen sami sobě, pohnojili si jasný postup, prostě česká liga je jinde než kvalifikace ligy mistrů. Co stačí na jedno, nestačí na to druhé. Matějovský byl idiot, že šel do toho skluzu, Dočkala bych potrestal za inzultaci rozhodčího menším zákazem na tři zápasy a Ščásnému bych poděkoval, jak skvěle připravil mužstvo!!!Jojo Křéťa zase bude muset vytáhnout nějakou tašku, aby aspoň příští rok byla další kvalifikace.

    Plzni jsem věřil více, měli fakt pech, stejně jako mi kdysi se Šachtorem, Izraelci neměli nic a pak najednou penalta, kterou zavinil Limberský a zrovna on se tak diví, když má máslo na hlavě a pak jedna střela a byla vymalováno, no kdyby Mahmutovič nebo Vaněk proměnili své šance, asi by to na ten postup stačilo, takhle oba celky čeká jen předkolo Evropské ligy a menší peníze...

    • Re: Mikula: Bodů máme málo, snad to zlomíme v Brně

      bongor     před 9 lety 06.08.2015 20:36 |  
      0 0

      sralta mi dělala velkou radost a pokračuje v tom i nadále.To je neskutečný,jak bědujou,vymlouvají se,brečej jako malý parchanti.Nejlepší je to jejich vysvětlování,proč Matěj neměl být vyloučen a vůbec,jak taškářovy plátky nepíšou nic jinýho,než jak je odrbali.

        • Re: Mikula: Bodů máme málo, snad to zlomíme v Brně

          Barra     před 9 lety 06.08.2015 22:14 |  
          0 0

          Podle teto fptky z idnes bych naopak rekl, ze Matejovsky byl evidentne drive u mice ( http://fotbal.idnes.cz/priciny-vyrazeni-sparty-v-kvalifikaci-o-ligu-mistru-f9s-/fot_pohary.aspx?c=A150806_143605_fot_pohary_min)

          Neresime ale pseudo-problemy, kdyz nam ted jde o krk? Muzeme se vysmivat Sparte a spol, za 5 tydnu se pravdepodobne oni budou smat nam. Chtel bych jeji momentalni problemy ihned vymenit za ty nase, vzdyt nam jde o hole preziti. I kdybychom se dohodli s Holadem a spol, myslim ze je jiste ze ti tato hra nebude koncit a ze dalsi veritele prodaji/prenechaji svoji pohledavku vuci Slavii. A tak dlouho jak nevime kdo za tim vsechnym stoji, co ma za lupem, jake plany eventualne s Slavii do budoucnosti ma, tak me to nenecha na pokoji a nejaka podriznuta koza souseda me ted ani takovou radost nedela. Nam jde o krk a preziti, o budoucnost Slavie. Na druhem brehu Vltavy jen blbou kozu.

          • Re: Mikula: Bodů máme málo, snad to zlomíme v Brně

            Dobi     před 9 lety 07.08.2015 07:47 |  
            0 0

            Ale snad právě proto i ta malá radost potěší. Protože těch radostí, ústrků od "novinářů", kecy v ČT... Je toho tolik, že i pro mě je to malá úleva, když vidím tu chcíplou kozu... I když vím, že bůhví, zda se na konci záí derby vůbec uskuteční a že si žel jeho výsledek dovedu představit. A královcové či fraňkové se ani nebudou muset vůbec snažit!

            • Re: Mikula: Bodů máme málo, snad to zlomíme v Brně

              Barra     před 9 lety 07.08.2015 08:08 |  
              0 0

              Dobre rano, Dobi. Mas pravdu, trochu nam to osladi zivot. Ver mi, ze ani Sparte, a posledni dobu mam pocit ze Plzen se chova jeste vice arogantne a tedy ani ji, nepreji aby si sahli na jack pot ligy mistru a tim jeste vice prohloubili rozdil mezi nimi a ostatnimy kluby.

              Derby se podle me bude hrat, termin zasedani soudu 15.9 se shoduje s terminem, v kterym podle Slavie bude predlozen konkretni plan reorganizace a vyrovnani dluhu. Priznavam se ale, ze mam velke obavy. Bez vstupu silneho partnera nas neceka nic dobreho, spis jen vyprodej. Jak jsem psal, kdo za tim stoji a jake plany ma s Slavii je velke nezname. Fakt ale je, ze osud uz nemame v vlastnich rukach. A to me primo desi.

              • Re: Mikula: Bodů máme málo, snad to zlomíme v Brně

                Barra     před 9 lety 07.08.2015 10:16 |  
                0 0

                Oprava: Slavia chce svuj financni plan predlozit soudu a veritelum do 30.9, a ne 15.9 jak jsem uvedl.

              • Re: Mikula: Bodů máme málo, snad to zlomíme v Brně

                malan (přítel SN)     před 9 lety 07.08.2015 10:20 |  
                0 0

                Dobrý den Barro,
                Slavia bohužel do zániku již 5 let směřuje a s řebíčkem se to zdá být nevyhnutelné. Měli bychom se raději připravit na "cestu" kterou šla před lety Bohemka, chce to mít pevné nervy, což snad máme. Nemyslím si, že značka Slavie zanikne, v nějaké formě existovat bude, ale v jaké to si netroufnu odhadnout. Vstupy jakýchkoliv investorů (natož PPf jak si tu nějací snílci už 15 let nalhávají) jsou nereálné, historie nám ukázala, že s řebíčkem nechce mít nikdo nic společného.

                • Re: Mikula: Bodů máme málo, snad to zlomíme v Brně

                  Barra     před 9 lety 07.08.2015 16:15 |  
                  0 0

                  Ahoj Malane. Dovolil bych si rict ze "i za Rebicka, tedy nehledne na to, ze do Slavie dava jiz leta penize" smerujeme do zaniku. Myslim ze problem vzniknul za stareho vedeni a temer nas dovedl k bankrotu v 2011. Rebicek zajiste delal chyby, ale hospodaril s penezmi, ktere on sam do klubu vlozil, naopak nic ze Slavie nevytahnul.

                  Po 2 titulech se myslelo ze "sky is the limit", a ztratil se veskery smysl pro realitu. V 2008 jsme dostali 201 mil kc od Uefy, klub mel 140 mil kc prijmu z televiznich prav, reklamy a vstupenek. Celkem tedy kolem 350 mil kc! A tak se utracelo. Beru, ze hraci a realizacni tym si zaslouzili premie, meli jsme ale narust z 54 mil kc na 141 mil kc! Jarolim dostal bianco sek na nakup nesmyslnych hracu, utracelo se o sto pryc. Celkem jsme mezi cervnem 2008 a cervnem 2010 dostali od Uefy kolem 250 mil kc, z prodeje televiznich prav, vstupenek a reklamy byly prijmy kolem 404 mil kc - celkem tedy pres 650 mil kc prijmu za 3 sezony, a to nepocitamrodej hracu. Ale oproti tomu slo kolem 350 mil kc na odmeny hracu a realizacniho tymu. Zilo se nad standard, penize se utracely nez se vydelaly. A stacila jedna osodna minuta v nastavenem case proti Tiraspol, abychom spadly vsi silou na zem a rozbili si rypak. Ocekavane prijmy neprisly, a kratce na to si vydelaval Dembele jako "sandwich man" s tabuli na zadech na Vaclavaku na svuj teply obed.

                  Rebickovi muzu vycitat naivitu, ale nebral nic z pokladny Slavie. Tehdejsimu vedeni a Jarolimovi se naopak zilo dobre, a nechali tu spoust, ktera se do ted neodklidila. Alespon tak to vidim ja.

                  • Re: Mikula: Bodů máme málo, snad to zlomíme v Brně

                    malan (přítel SN)     před 9 lety 07.08.2015 21:38 |  
                    0 0

                    Ano, s tím nelze nesouhlasit. Všechny problémy začaly po druhém titulu v r. 2009 a jsou za ně odpovědní Jarolím a spol., nezpůsobil je řebíček, ale jeho záměry se Slavií jsem nepochopil. Jestli si skrze ní chtěl vyprat peníze nebo něco jiného, nevím.

  16. Re: Mikula: Bodů máme málo, snad to zlomíme v Brně

    jiras     před 9 lety 06.08.2015 18:21 |  
    0 0

    Pelta žebrá, že by chtěl prachy na mládež. To je joker, stačí ať si nekupuje rozhodčí a na mládež mu zbude. BTW kolik kvalitních odchovanců Peltonec vůbec pustil do světa? Kromě Hlouška mě nikdo nenapadá.

  17. Re: Mikula: Bodů máme málo, snad to zlomíme v Brně

    golux     před 9 lety 06.08.2015 18:52 |  
    0 0

    Zpráva od Markuse:
    + usnesení soudu z 6.8.2015:

    I. Soud nařizuje jednání o insolvenčních návrzích na den 15. září 2015 v 13.00 hod. do jednací síně č. 361, III. patro budovy Městského soudu v Praze, pracoviště Slezská, Slezská 9, Praha 2.

    II. Soud předvolává k jednání dlužnici a insolvenční navrhovatele.

  18. Re: Mikula: Bodů máme málo, snad to zlomíme v Brně

    Dobi     před 9 lety 06.08.2015 22:13 |  
    0 0

    K dnešní EL: Liberci to jistě každý z nás od srdce přeje... I jejich diváci v Edenu byli v pohodě. U Peltonce jsem na rozpacích. Na jedné straně vychytali na švestkách trochu přesedovědomělé Dány, na druhou stranu stále vidím ten nesympatický a neoblíbený ksicht. Ale těm klukům to vlastně přeju.
    Zajímavá diskuse je na idnes. Na jedné straně hromy a blesky, brek a vyčítání všeho, snad jen chybí, že italský sudí vystřílel Lidice... Na straně druhé ale oprávněná škodolibost, že sudí nemusí vždy odvádět 30% pro sraltu či plíseň jako v naší kaprlize. A penalta na Lafatu? Já jsem stále nevydýchal jeho filmování v posledních minutách jarního zápasu s Tepličkami... Být odpovědný za řády, vydám paragraf, že jakýkoliv faul na Lafatu v pokutovém území se nikdy nepíská, i kdyby padaly zuby a praskaly kosti... A to jsem jej po léta docela uznával... Takže: Boží mlýny! Ať už to penaltový faul od Moskviče na něj byl či ne, platí pravidlo Božích mlýnů! Lafato - ničevó!!!