Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

O Slavii

Míří do Slavie insolvenční správce?

Městský soud v Praze v rámci insolvenčního řízení se Slavií uložil navrhovatelům (Online Services Ltd. a Gamma Enterprise) povinnost uhradit zálohu 30 tisíc Kč na výdaje insolvenčního správce po jeho jmenování do funkce. Doplněno o reakci klubu.

Další a další špatné zprávy pro Slavii a její fanoušky přicházejí z Městského soudu v Praze v rámci insolvenčního řízení s klubem. Připomeňme znovu, že to začalo návrhem společnosti Online Services Ltd. ze Samoy zastoupené v ČR advokátem JUDr. Jiřím Holasem. Jedná se v něm o údajnou pohledávku bývalého generálního ředitele Slavie Zbyňka Kusého. Ten část své pohledávky odprodal právě Online Services, druhou část si nechal, vytvořila se tak mnohost věřitelů a insolvenční návrh byl na světě.

K němu se následně přidala Městská část Praha 10, která pohledává část tzv. ticketovného, tedy část příjmů z prodaných vstupenek. Minulý týden se k insolvenčnímu návrhu připojila také společnost Gamma Enterprise vedená Jiřím Malivánkem, která odkoupila pohledávku od provozovatele cateringu, a také agent Fernanda Nevese Alexandre Losenický, kterému Slavia dluží provizi za přestup Fernanda Nevese.

O propojenosti zainteresovaných osob (Jiří Holas, Jiří Malivánek, Pavel Petrovič a další) jsme informovali již v předchozích článcích, ve kterých jsme se věnovali insolvenčnímu řízení se Slavií, najdete je zde, zde, zde, zde a zde.

Novým dokumentem v tomto směru je dopis, který došel Slavii minulý týden a zřejmě byl adresován také soudu, ačkoli ten jej v insolvenčním rejstříku (zatím) nezveřejnil. Odkaz na jeho stáhnutí je zde. Jeho autor Jan Červenka v něm dále rozkrývá vzájemné vazby osob, které se v různých fázích probíhající kauzy zapojily do rozhodování v neprospěch Slavie.

Zatímco tento dokument v insolvenčním rejstříku zájemce nenajde, dnes soud zveřejnil uložení povinnosti navrhovatelům (Online Services, Gamma Enterprise) zaplatit zálohu ve výši 30 tisíc Kč na výdaje insolvenčního správce. Jak vyšší soudní úřednice JUDr. Draga Stránská píše v odůvodnění: "Smyslem zálohy na náklady insolvenčního řízení je zajistit finanční prostředky, které může insolvenční správce použít bezprostředně po svém ustanovení do funkce". 

Co tento krok soudu ve skutečnosti znamená, to zatím nevíme. Zdá se však, že reálně hrozí, že soud velice brzy ustanoví insolvenčního správce a management Slavie tak přestane mít v klubu rozhodovací pravomoci. To by mohlo mít pro klub fatální následky, protože primárním úkolem insolvenčního správce je uspokojit pohledávky věřitelů. Aktuálně to tedy vypadá, že soud nebere ohledy na námitky Slavie i vyjádření dalších osob o způsobu a cílech tohoto insolvenčního řízení a naopak dává za pravdu právníkům protistrany.

Generální ředitel Slavie David Trunda se v prohlášení zveřejněném na oficiálním webu klubu vyjádřil takto: "Je to standardní krok, nic nečekaného se neděje. Soud je povinen vyžádat si zálohu na náklady. Chtěl bych všechny fanoušky ujistit, že proti vznesenému insolvenčnímu návrhu postupujeme důsledně, profesionálně, ale současně s chladnou hlavou."

"V současné době dokončujeme finanční plán pro uspokojení všech oprávněných věřitelů. Současně však připravujeme žalobu o náhradu škody proti druhému navrhovateli. U insolvenčního soudu navíc budeme žádat, aby oběma navrhovatelům uložil zaplatit kauci na náhradu škody, kterou nám insolvenčním řízením působí. Výši škody za pomoci auditorů vyhodnocujeme a shromažďujeme veškerý důkazní materiál. Už teď je jasné, že se bude jednat o částku, která není s pohledávkou druhého navrhovatele v řádech vůbec srovnatelná. Rádi bychom naše příznivce rovněž informovali o tom, že jsme se včera odvolali proti zamítnutí našeho návrhu na zastavení insolvenčního řízení předběžným opatřením," uzavřel generální ředitel Slavie své vyjádření pro oficiální web. Jeho celé znění naleznete zde.

Komentáře (84)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Míří do Slavie insolvenční správce?

    carfi-sks (přítel SN)     před 9 lety 04.08.2015 12:53 |  
    0 0

    Může se Slavia vůbec někam odvolat ? Nevěřím ani tomu, že je to čistý od soudu, když nezveřejní vše, to se potom tady nějakej neznámej Judr. může rozčilovat, že nechce bejt spojovanej s podfukářema , ale ono to tak je. Všechno je to od té největší svině a to je Kusý spolu s dalšima právníkama. Zkoušet tohle někde v Turecku(ale i v těch "kultivovanějších" zemí) na leckterý klub, tak by měl strach vyjít i na ulici. Je to smutný a jsem zvědavej na reakci klubu ...

    • Re: Míří do Slavie insolvenční správce?

      arestei     před 9 lety 04.08.2015 13:05 |  
      0 0

      Slavia se může odvolat, resp. rozporovat ty pohledávky, to se ale dělá snad až po případném zjištění úpadku (leda by soud už sám seznal, že dané pohledávky nejsou způsobilé k přihlášení).

      Problém ale je, že výkonný výbor FAČR by mohl pozastavit licenci na Synot ligu už při prohlášení úpadku, samotný rozprodej kádru není proto takový problém, jako neúčast v lize...

    • Re: Míří do Slavie insolvenční správce?

      ashley     před 9 lety 04.08.2015 13:29 |  
      0 0

      No myslím, že sjednávání ,,rádobyspravedlnosti" někde na ulici rozhodně není tou správnou cestou. Chce to nebýt úplně paranoidní a skutečně se nad tím zamyslet, kde je počáteční vina. Soud se proti Slavii rozhodně nespiknul, postupuje podle zákona. A to, že zlí lidi chtějí poslat chudáka nebohou Slavii do insolvence... No... A co ti idioti ve Slavii, kteří to celý zapříčinili? Tam je hlavní problém. Ať se nám to líbí nebo ne, společnost není schopna dostát svým závazkům. Právo má chránit zájmy věřitelů a to také dělá. Kdyby to nebyla Slavie, ale jiná společnost, tak by po tom nikdo, ani nevzdechl. Bohužel, kde není žalobce, není soudce. Pokud by se takhle někdo postavil proti Bohemce, Liberci či podobně, tak by to dopadlo stejně. Jenže jim se to nestalo a stalo se to nám. A bohužel na tom není nic protiprávního, naopak i Slavie musí dodržovat právo, a to právě nedělá. To, že se někomu nelíbí věřitelé a různě o nich polemizujeme je sice pěkný, ale taky irelevantní. Oni drží pohledávky a mají na to právo. Vím, že to nikdo nechce slyšet, taky mě to se*e, že se to takhle dopracovalo, ale je nesmysl alibisticky strkat hlavu do písku a fňukat, že jsou všichni kolem zlí a ubližujou nám. Jednu věc bych ještě okomentoval, někde jsem četl, že s příchodem Ins. Spr. se všechno hravě rozprodá včetně Škody. No ono by to právě naopak mohlo být mnohem složitější, protože všechny tyhle transakce by musel schvalovat soud, takže si spíš myslím, že naopak jsou ty odchody spíše zmrazené. rozhodně nebude hrozit odchod za 5 mega třeba.

      Vím, že hodně lidí naštvu, ale bohužel ne všechny věci jsou růžový. Většina těch dokumentů svědčí o tom, že ve Slavii pracujou blbci a hlavně diletanti.

      • Re: Míří do Slavie insolvenční správce?

        Chlupp (přítel SN)     před 9 lety 04.08.2015 13:43 |  
        0 0

        No a nebo to nejsou blbci a diletantni, ale banda zlodějů a gaunerů, kteří s pomocí estébáku úmyslně likvidují Slavii, která někomu evidentně vadí...není možné, aby někdo podvodem ukradl Slavii Enicu, sepisoval pár let tak nevýhodné smlouvy(Kusý 19mil za 1 rok??), nic neplatil a v klidu to nechal dojít k postupné likvidaci...problém není ve Slavii, ale v těch lidech okolo, kteří jsou již 7 let v utajení a ke Slavii se v podstatě nehlásí...jen Hřebíček, který celou tu partu může zastupovat...

        • Re: Míří do Slavie insolvenční správce?

          ashley     před 9 lety 04.08.2015 14:10 |  
          0 0

          No nemyslím si, že by někdo chtěl zasvětit život tomu, že zlikviduje Slavii. Tohle je prostě jen o hlouposti, když odborný věci dělají lidé, kteří tomu nerozumí a navíc jedou stylem pokus - omyl. Likvidace Slavie by nikomu neprospěla, ani jejím největším rivalům. Tohle není systémová likvidace, ale ještě něco horšího, tj. sebedestrukce z vlastní hlouposti.

      • Re: Míří do Slavie insolvenční správce?

        quelhar (admin)     před 9 lety 04.08.2015 14:20 |  
        0 0

        Že Řebíček vede klub diletantsky, o tom není žádného sporu, to tu myslím ani nikdo nerozporuje. Stejně tak to, že má na vzniklé situaci hlavní podíl už tím, že Kusého do Slavie dostal a položil před něj takovou smlouvu, ze které nám stále přechází zrak.

        Ale druhá věc je, jakým způsobem o téhle údajné Kusého pohledávce rozhodoval rozhodčí soud, kdo vůbec byl oním rozhodcem, atd. A tady mám osobně velké pochyby, že se postupovalo spravedlivě a podle zákona. Stejně tak je pochybné umělé rozdvojení téhle pohledávky, aby se vůbec dalo spustit insolvenční řízení, atd. atd.

        Osoby věřitelů podle mě nejsou vůbec irelevantní, naopak, jsou to důležité součásti celého příběhu. A do toho příběhu patří jak diletantsví bratří Řebíčků, tak také lidé, kteří stojí v pozadí tohoto útoku na Slavii a cíle, kterých tímto chtějí dosáhnout.

        • Re: Míří do Slavie insolvenční správce?

          ashley     před 9 lety 04.08.2015 14:32 |  
          0 0

          Jak myslíte rozdvojení? Jako prodej té firmě na Samou? No pro soud to irelevantní je. To, že se o Holasovi něco říká, je sice pěkný, ale bohužel to, že někoho zastupuje není nezákonný. Jako nelze říct, vy jste ze Samoy, to mi příjde podezřelý, tak Vaši pohledávku nepřihlásím. Omlouvám se o tom rozhodci nevím, takže to nebudu komentovat.
          Jasně souhlasím, že to je organizovaná akce, ale bohužel kdyby tu pro to neexistoval právní podklad, tak by to nebylo možné. Já tu nechci někoho hájit a už vůbec ne vystupovat proti Slavii, ale musíme si uvědomit, že každá akce vyvolává reakci a všechno tohle je možný jen díky tomu, co si Slavie , resp. její představitelé, sama navařila.

        • Re: Míří do Slavie insolvenční správce?

          spino     před 9 lety 04.08.2015 14:38 |  
          0 0

          Podle mě prostě chtějí získat Slavii a pokud se jim to podaří a budou vést klub seriózně, tak nevidím důvod, proč proti nim nějak protestovat. Rosen s Doležalem také klub ukradli ENICu a nikomu z fanoušků to tenkrát zřetelně nevadilo. Takže ani mě nebude vadit, když jeden mafián, který bude řídit Slavii zodpovědně, okrade jiného mafiána, který zatím řídil Slavii jen a jen diletantsky.

          • Re: Míří do Slavie insolvenční správce?

            ashley     před 9 lety 04.08.2015 14:45 |  
            0 0

            Osobně mám podobný pocit. Když to vezmu ve zkratce, tak klub někdo, říkejme mu třeba UG vykoupí za pár korun z insolvence a pak přeprodá někomu, komu budeme říkat třeba FPP...

            • Re: Míří do Slavie insolvenční správce?

              hiker42     před 9 lety 04.08.2015 20:34 |  
              0 0

              a takhle přesně to bude. zajímavější věci čekám kolem práv na hráčský kádr.

            • Re: Míří do Slavie insolvenční správce?

              pomik     před 9 lety 05.08.2015 10:15 |  
              0 0

              Inu klesli jsme již hodně hluboko, když si čtu, co navrhuje Spino a přijde nám to vlastně správné. Malá vsuvka do minulosti: není to tak dávno, kdy Slavii ukradli jeho majiteli (Enicu) a vidíme, jak to dopadlo. Spoléhat se na "slušného zloděje" mně osobně připadá poněkud naivní....

  2. Re: Míří do Slavie insolvenční správce?

    arestei     před 9 lety 04.08.2015 13:00 |  
    0 0

    Pokud vím, tak by mělo být zaplacení zálohy na náklady insolvenčního řízení běžnou praxí i při NEzjištění úpadku, zkrátka se tím zajišťuje, že na náhradu nákladů exekuce vůbec nějaké peníze jsou.

    Ještě bych nepanikařil :-)

    • Re: Míří do Slavie insolvenční správce?

      quelhar (admin)     před 9 lety 04.08.2015 13:03 |  
      0 0

      Jak piseme - co tohle znamena, ve skutecnosti sami nevime. Ale pusobi to na pravnicky nevzdelaneho cloveka, jako jsem treba ja, ze je jmenovani insolvencniho spravce na spadnuti...

      • Re: Míří do Slavie insolvenční správce?

        vlk30 (přítel SN)     před 9 lety 04.08.2015 13:10 |  
        0 0

        V podstatě to vše vysvětluje kolega v předchozí diskuzi k hodnocení hráčů v utkání s LB.

        • Re: Míří do Slavie insolvenční správce?

          rouzi09 (přítel SN)     před 9 lety 04.08.2015 13:15 |  
          0 0

          Mohu poprosit od nick kolegy případně odkaz. Nemám čas projíždět celou diskuzi

          • Re: Míří do Slavie insolvenční správce?

            birkin     před 9 lety 04.08.2015 13:16 |  
            0 0

            Elvis Presley

  3. Re: Míří do Slavie insolvenční správce?

    JirkaD     před 9 lety 04.08.2015 13:30 |  
    0 0

    Je mi divné, že se necháváme potopit pro „pár tisíc“ roční rozpočet je snad někde kolem 100 mil.? Nebo se pletu? Proč neobětujeme cca 20 mil. Provozních nákladů a neuhradíme dluhy? Když pominu problematického Kusého, tak dlužíme za vstupenky, které jsme vybrali a peníze za ně dostali, za kytku na pohřeb (že se nestydí a nezaplatí to někdo z vlastní kapsy), za projedené jídlo – tak jsme si nemuseli dopřávat ve VIPkách kaviár, za hnojivo na trávník atd. Připadá mi to, že ty dluhy platit nechceme a ne že nemůžeme, ale to je jen můj názor.

    • Re: Míří do Slavie insolvenční správce?

      ashley     před 9 lety 04.08.2015 13:33 |  
      0 0

      No ono je to těžký, když podle všeho je rozpočet naplněn zatím zhruba do výše 40 mil. :D

      • Re: Míří do Slavie insolvenční správce?

        JirkaD     před 9 lety 04.08.2015 14:32 |  
        0 0

        Ale s rozpočtem kolem 50 mil. jiné kluby hrají ligu, mají mládež.. a problémy nemají. Proč mít rozpočet 100 mil, když to není nikde vidět? Poháry daleko, dluhy rostou, v kádru dost odchovanců. tak na co mít rozpočet 100 mil.?

    • Re: Míří do Slavie insolvenční správce?

      arestei     před 9 lety 04.08.2015 14:28 |  
      0 0

      Za ty vstupenky dlužíme jen formálně, ten "dluh" čeká na magistrát hl.m.P., aby schválil zrušení místního poplatku za vstupenku. Dokud tak neučiní, tak dlužíme, ale nechápu MČ P10, že to vymáhá...

      • Re: Míří do Slavie insolvenční správce?

        ashley     před 9 lety 04.08.2015 14:42 |  
        0 0

        Tím jsem hlavně chtěl říct to, že podle toho, co jsem pochopil z těch dokumentů, tak se počítá s prodejem MŠ a JZ na doplnění rozpočtu a ne na krytí závazků. Takže by mě zajímalo, jak je to s jeho plněním, abychom pak zase nekoukali.

      • Re: Míří do Slavie insolvenční správce?

        stefi     před 9 lety 04.08.2015 14:45 |  
        0 0

        Nejenom vymáhá, ale svoji pohledávku velice aktivně /hujerovsky/ přihlásila insolvenčnímu soudu /i když by na to měla spoustu času po vyhlášení insolvence/ a tím silně podpořila Kusého a Online Services v jejich tvrzení, že existuje mnohost věřitelů.

  4. Re: Míří do Slavie insolvenční správce?

    martin (přítel SN)     před 9 lety 04.08.2015 14:19 |  
    0 0

    Záloha na výdaje insolvenčního správce je běžná věc a dělá se na samém počátku insolvenčního řízení. Nicméně jsme stejně tak spadli do sraček a nikdo nás z nich nevytáhne ..... (Hlava XXII). Svět pro mne bude chudší a šedší, ale snad pak vznikne nová Slavia Praha (na bázi SK Slavia Praha), myslím, že mládež není registrována na akciové společnosti, která jde do insolvence, ale na SK (doufám) a že se najdou lidé, kteří to dají dohromady a za několik let (třeba 10) budeme hrát znovu 1. ligu (bohužel mně už bude přes 60.....). To je daň za ty dva Jarolímovy tituly a pýchu toho managementu tenkrát, ale i dnes. Spíš než vzdychat a smutnit bychom měli přemýšlet o tom, co potom...... Ať žije Slavia ...

    • Re: Míří do Slavie insolvenční správce?

      dArtagnan     před 9 lety 04.08.2015 14:36 |  
      0 0

      Jaká daň za tituly a pýchu? To by na Letné musel být jen veliký kráter.

      • Re: Míří do Slavie insolvenční správce?

        martin (přítel SN)     před 9 lety 04.08.2015 14:45 |  
        0 0

        Pýcha Doležala a Rosena: Zápas s Žilinou v předkole LM do TV nedáváme za malé peníze, my máme výborný produkt, my jsme evropské mužstvo - nic Ti to neříká?
        Nebo Doležel: Příštích 10 let bude pod nadvládou Slávie - nepamatuješ?
        Beru to tak, že být Slávista je trochu úděl - každý úspěch musí být vykoupený neúspěchem ještě větším. Samozřejmě si to my nezasloužíme, to byl takový povzdech.... Ahoj a Letnou neřešim

        • Re: Míří do Slavie insolvenční správce?

          vlk30 (přítel SN)     před 9 lety 04.08.2015 14:50 |  
          0 0

          Přesně a ted si vysmátej leští fogla s tchurákem v jabkách....

          • Re: Míří do Slavie insolvenční správce?

            Dobi     před 9 lety 04.08.2015 23:09 |  
            0 0

            On byl ten LEŽ původně klokan neboli čochtan a asi nějak zblbnul i Rosena, který byl ze staré slávistické rodiny. S LEŽem jsem se setkal několikrát a nikdy to nebylo příjemné. A když ho nyní vídám, jak se tlemí v té peltoidní vesnici u Liberce tak, že mám od kudly rozřezanou kapsu... Ale - co nám to pomůže????

        • Re: Míří do Slavie insolvenční správce?

          smely (přítel SN)     před 9 lety 05.08.2015 13:43 |  
          0 0

          ...ale dytj my sme si to sami zvolili "...roky snu pak roky prokleti..." :-) , skoda, ze je to tak smutny, pac jinac by to byla docela sranda...

          • Re: Míří do Slavie insolvenční správce?

            edenian     před 9 lety 05.08.2015 14:57 |  
            0 0

            Roky snu a prokleti uz byly, pro to co je dnes jeste ani neexistuje vyraz.

      • Re: Míří do Slavie insolvenční správce?

        no-nick     před 9 lety 04.08.2015 14:46 |  
        0 0

        Tak evidentně je rozdíl když majitel utrácí prachy, které má nebo nemá

  5. Re: Míří do Slavie insolvenční správce?

    mabr     před 9 lety 04.08.2015 14:32 |  
    0 0

    Zdravím pánové, SN čtu již několik let pravidelně ale až teď jsem se rozhodl přispět se svou troškou do mlýna :) Předem podotýkám, že problematika insolvencí, konkurzů, atd... není zrovna mou parketou, vůbec se v tom neorientuju, jen chci předat, co jsem slyšel já. Dle informací, které mám k dispozici já, je celá tato taškařice pouze systematickým nátlakem na Řebíčka. Jistý - zde již zmiňovaný pán - si chce Slavii pořídit za pokud možno nejnižší cenu, načež ji pak pravděpodobně prodá dál a jelikož Řebíček chce stále nesmyslné peníze, tak se holt cena Slavie bude muset snižovat tímto způsobem. Není to zrovna ideální cesta ale zůstávám optimistou, že bude lépe. Slavia je věčná.

    • Re: Míří do Slavie insolvenční správce?

      vlk30 (přítel SN)     před 9 lety 04.08.2015 14:54 |  
      0 0

      Něco podobného jsem slyšel už na jaře,s tím že Alda bazíruje na dvacetiprocentním podílu a na tom to vždy skončilo.

    • Re: Míří do Slavie insolvenční správce?

      martyni (přítel SN)     před 9 lety 04.08.2015 15:00 |  
      0 0

      A da se napsat, ktery z tech zminovanych panu to je?

      • Re: Míří do Slavie insolvenční správce?

        Ladislav (přítel SN)     před 9 lety 04.08.2015 15:59 |  
        0 0

        Tu informaci mám taky už nějaký čas, že je to předem dohodnutá forma nátlaku. Problém je, že Řebíček stále nepochopil, že jediná možnost je dohodnout se (i když samozřejmě se ztrátou), protože v insolvenčním řízení nemá absolutně žádnou šanci, celý proces probíhá na objednávku (tzn. žádnou objektivitu bych tam nehledal). Prostě výsledek je předem daný, je jen otázka, zda to Aleš konečně pochopí a dohodne se na nějakém kompromisu nebo celý proces půjde do krajnosti.

        • Re: Míří do Slavie insolvenční správce?

          nacelnik (přítel SN)     před 9 lety 04.08.2015 16:17 |  
          0 0

          Celé to zavání partyzánštinou a směřuje to dle mého názoru k převodu klubu. Že se jedná o cílený nátlak s cílem snížit co nejvíce hodnotu klubu je zcela nepochybné. Otázkou již zůstává pouze herecké obsazení. Do čích rukou to směřuje a v kterých to případně skončí. Někdo zasvědcenější ohledně hereckého obsazení této tragikomedie?

          • Re: Míří do Slavie insolvenční správce?

            travel (přítel SN)     před 9 lety 04.08.2015 16:22 |  
            0 0

            Jistě jsou povolanější do této tragikomedie,ale čím dál tím více mi to připomíná informace Hattricku.V neděli na utkání s Libercem mi bylo řečeno,že Řebíček chce za Slavii 400 melounů.

            • Re: Míří do Slavie insolvenční správce?

              martyni (přítel SN)     před 9 lety 04.08.2015 16:27 |  
              0 0

              No tak asi jde o to, esli Rebicka zmacknou a on povoli nebo je mu to jedno a necha slavii zaniknout. Netroufam si odhadovat, co je pravdepodobnejsi..

              • Re: Míří do Slavie insolvenční správce?

                vlk30 (přítel SN)     před 9 lety 04.08.2015 16:51 |  
                0 0

                No jak vidíš s tím zaniknutím to nebude tak horký,spíš se jedná v první řadě jako vždy o peníze.Rebíčkovi asi půjde o to aby aspoň něco stržíl,mnimálně tedy to, co do toho nastrkal.

                • Re: Míří do Slavie insolvenční správce?

                  postovni (přítel SN)     před 9 lety 04.08.2015 17:07 |  
                  0 0

                  Tolik zpátky nedostane i kdyby žádná insolvence neprobíhala a nikomu jsem nedlužili. Takovou cenu prostě Slavia bez stadionu a po těch letech bídy nemá.

                  • Re: Míří do Slavie insolvenční správce?

                    Ladislav (přítel SN)     před 9 lety 04.08.2015 17:32 |  
                    0 0

                    Jak už naznačil Hrdlička, vítr kouká od stadionu.

                    • Re: Míří do Slavie insolvenční správce?

                      spino     před 9 lety 04.08.2015 17:48 |  
                      0 0

                      Když už jsme u toho stadionu. Dokázal už někdo vysvětlit, proč tenkrát Řebíček posílal Lidovkám tu esemesku, že prodává Slavii Pražákovi? To si nadmíru loknul, či se špatně vyspal, nebo jaký to mělo důvod, kromě toho, že prozradil majitele stadionu? :/

      • Re: Míří do Slavie insolvenční správce?

        mabr     před 9 lety 04.08.2015 19:57 |  
        0 0

        Jak už naznačil pan Ladislav - vítr vane od stadionu ;)

        • Re: Míří do Slavie insolvenční správce?

          Ladislav (přítel SN)     před 9 lety 04.08.2015 20:51 |  
          0 0

          Dobrej překlep, ale ten vítr už nějakou dobu jen nekouká, nýbrž pořádně vane.

          • Re: Míří do Slavie insolvenční správce?

            travel (přítel SN)     před 9 lety 04.08.2015 20:54 |  
            0 0

            Kouká nebo fouká,to je jedno.Já myslím,že jsme to pochopili.

  6. Re: Míří do Slavie insolvenční správce?

    ElvisPresley     před 9 lety 04.08.2015 14:53 |  
    0 0

    Prohlášením konkursu nekončí provoz dlužníkova podniku, insolvenční správce bude naopak zkoumat možnost pokračování v provozu dlužníkova podniku. Prohlášením konkursu se přerušují soudní a rozhodčí řízení, která se týkají majetkové podstaty nebo které mají být uspokojeny z majetkové podstaty, jejichž účastníkem je dlužník, pokud zákon nestanoví jinak.Prohlášením konkursu přechází na insolvenčního správce oprávnění nakládat s majetkovou podstatou, jakož i výkon práv a plnění povinností, které přísluší dlužníku, pokud souvisí s majetkovou podstatou. Insolvenční správce zejména vykonává akcionářská práva spojená s akciemi zahrnutými do majetkové podstaty, rozhoduje o obchodním tajemství a jiné mlčenlivosti, vystupuje vůči dlužníkovým zaměstnancům jako zaměstnavatel, zajišťuje provoz dlužníkova podniku, vedení účetnictví a plnění daňových povinností. Insolvenční správce zejména vykonává činnost k soupisu a zjištění přihlášených pohledávek, k přípravě přezkumného jednání a k přípravě schůze věřitelů. Dále sestaví mezitímní účetní uzávěrku ke dni předcházejícímu dni, kterým nastanou účinky prohlášení konkursu, a sestaví také zprávu o hospodářské situaci dlužníka ke dni prohlášení konkursu.Po nabytí právní moci rozhodnutí o schválení konečné zprávy předloží insolvenční správce insolvenčnímu soudu návrh rozvrhového usnesení, v němž uvede, kolik má být vyplaceno na každou pohledávku uvedenou v upraveném seznamu přihlášených pohledávek. Na základě toho vydá insolvenční soud rozvrhové usnesení, v němž určí částky, které mají být věřitelům vyplaceny. Všichni věřitelé zahrnutí do rozvrhu se uspokojují poměrně vzhledem k výši jejich pohledávky tak, jak byla zjištěna.Insolvenční soud rozhodne o zrušení konkursu v následujících případech:
    zjistí-li, že nebyl ani dodatečně osvědčen dlužníkův úpadek; to neplatí, došlo-li již ke zpeněžení podstatné části majetkové podstaty,
    zjistí-li, že zde není žádný přihlášený věřitel a všechny pohledávky za majetkovou podstatou a pohledávky jim postavené na roveň jsou uspokojeny,
    po obdržení zprávy insolvenčního správce o splnění rozvrhového usnesení,
    zjistí-li, že pro uspokojení věřitelů je majetek dlužníka zcela nepostačující; přitom se nepřihlíží k věcem, právům a jiným majetkovým hodnotám vyloučeným z majetkové podstaty,
    na návrh dlužníka, jestliže dlužník k tomuto návrhu připojil listinu, na které všichni věřitelé a insolvenční správce vyslovili se zrušením konkursu souhlas.
    Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo (Hodnocení: 1)
    Od: vlk30 - Úterý, 04.08. 2015 - 12:31:58
    (O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
    V podstatě mě zajímají dvě věci kdo by byl nastupnickým subjektem akciovky nebo spíš jména Slavie jestli TJ nebo FO.Jinak pokud tomu dobře rozumím, kdyby se našel subjekt kterej by ty dluhy vyrovnal tak by mu akciovka spadla do klína za relativně pár šupů.
    Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo (Hodnocení: 1)
    Od: ElvisPresley - Úterý, 04.08. 2015 - 12:38:30
    (O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
    Nástupnickým subjektem by byl FO-OP SK Slavia Praha obč. sdružení, spolek. (TJ) SK Slavia je celý koláč, fotbal je vydělen do FO-OP. Jinak ale, jak naznačuji výše není případný konkurs konečnou. Pokud by nějaký subjekt chtěl hradit, musel by být schválen správcem apod. Toto vše je ale předčasné. Soud v usnesení konstatuje, že majetek k uspokojení věřitelů Slavia má.
    Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo (Hodnocení: 1)
    Od: birkin - Úterý, 04.08. 2015 - 12:48:25
    (O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
    o jakem se bavime casovem horizontu? v usneseni se pise, ze musi nabyt pravni moci, to znamena jakou lhutu? 15 dnu? a je proti usneseni mozne odvolani? kdo jej muze podat? jak dlouho pak muze isnolvencnimu spravci trvat, ze vypracuje zpravu o navrhu uspokojeni veritelu?
    Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo (Hodnocení: 1)
    Od: birkin - Úterý, 04.08. 2015 - 12:52:23
    (O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
    *nez vypracuje
    Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo (Hodnocení: 1)
    Od: ElvisPresley - Úterý, 04.08. 2015 - 12:55:39
    (O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
    Soud zatím správce neustanovil, takové usnesení vydáno zatím nebylo. Ještě ani neskončilo přihlašování pohledávek.
    Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo (Hodnocení: 1)
    Od: Markus - Úterý, 04.08. 2015 - 12:39:38
    (O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
    Pokud tomu dobře rozumím já, insolvenční správce může sportovní stránku věci - fotbalový klub z pohledu licence, smluv s hráči apd. odprodat, pokud bude dostatečný zájem. Skutečně mi to připadá, že někdo tu insolvenci přesně pro tohle chce. Dále by se už řešila jen akciovka, aby se urovnaly dluhy. Jestli má Řebíček ještě nějakou sílu, bude se chtít insolvenci vyhnout, nevidím žádný důvod, proč do ní spadnout. Předpokládám taktika insolvenci akceptovat a nechat si proplatit prachy, které do Slavie jeho společnost vložila je sebevražedná taktika - nebo snad ne?
    Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo (Hodnocení: 1)
    Od: ElvisPresley - Úterý, 04.08. 2015 - 12:45:00
    (O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
    Nejde primárně o odprodání licence, smluv apod., ale o uspokojení věřitelů. Ins. správce není likvidátor, jsou tam zákonná omezení. Primárně se zpeněžuje majetek hmotný, poté nehmotný, rečeno zjednodušeně. Ins. správce má zájem na zachování podniku, není to démon nebo neomezený vládce. Slavia může být v konkursu, což ale není likvidace!
    Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo (Hodnocení: 1)
    Od: el_moscardon - Úterý, 04.08. 2015 - 12:48:46
    (O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
    Ale tohle není konkurz, ale pouze insolvence. To je něco jiného přece ne?
    Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo (Hodnocení: 1)
    Od: ElvisPresley - Úterý, 04.08. 2015 - 12:53:54
    (O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
    Komkurs je jedním ze způsobů insolvence. dalšími jsou např. nepatrný konkurs, reorganizace, oddlužení apod...
    Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo (Hodnocení: 1)
    Od: judy - Úterý, 04.08. 2015 - 12:57:17
    (O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
    Takže pokud tomu dobře rozumím
    Pokud by měl teoreticky zájemce o SKS opravdu zájem ale měl strach aby bylo vše v naprostém pořádku ( akcie,dluhy... ) je toto nejčistčí možný způsob jak získat skutečně očištěnou Slavii s tím že již nebude možné po insolvenci přihlásit pohledávky a akcie budou mít jasného a soudem uznaného majitele ?
    Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo (Hodnocení: 1)
    Od: ElvisPresley - Úterý, 04.08. 2015 - 13:00:24
    (O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
    Ale to je ještě předčasné. Pokud bude správce - bude schůze věřitelů, tam lze dělat spoustu věcí, jsou i opravné prostředky. Nový zájemce by v tomto řízení nemohl "koupit" klub, až po ukončeném ins. řízení.

    • Re: Míří do Slavie insolvenční správce?

      Heretic (přítel SN)     před 9 lety 04.08.2015 15:14 |  
      0 0

      Takže v podstatě všichni čekáme na insolvencniho správce (jestli bude). A nasledně se začne něco dít a pak teprve poznáme, o co celou dobu jde.

      • Re: Míří do Slavie insolvenční správce?

        Borris     před 9 lety 04.08.2015 16:31 |  
        0 0

        Taky to takhle nějak vidím. Až teprve s příchodem ins. správce se začnou odkrývat karty a vycházet na povrch o co vlastně celou dobu jde. Do té doby se můžeme opravdu jen dohadovat. Ale nějak se mi prostě nechce věřit, že by nás chtěl někdo zlikvidovat. Aniž bych se tím chtěl nějak utěšovat. Ale přece co by z toho kdo měl, kdyby nás zničil? To by neprospělo nikomu.

  7. Koněvova

    rak (přítel SN)     před 9 lety 04.08.2015 16:11 |  
    0 0

    Nepsal tady nedávno někdo, že tato populární adresa a různé golfové turnaje jsou společné také různým lidem, kteří ve Slávii působili a třeba, že se v této společnosti vyskytuje také např. Trunda? S tím, že je to vlastně nějakým způsobem pořád stejná parta. Těžko se v tom vyznat. Myslím, že většinu slávistů už opouští jakýkoli optimismus.

  8. Re: Míří do Slavie insolvenční správce?

    Aloha     před 9 lety 04.08.2015 16:36 |  
    0 0

    Na mě to už dělá celé dojem že je to jen hra a v insolvenci má jen dojít k vyčištění všeho bordelu co ve Slávii je, aby měl nový vlastník čistý stůl a nemohli na něj zase vypadnout ze skříně nějaký kostlivci. Ale nevím

  9. Re: Míří do Slavie insolvenční správce?

    Kunetice     před 9 lety 04.08.2015 18:46 |  
    0 1

    Já tady včera psal ve čtyřech bodech že slavia je první adept na sestup a vy jste se my vysmáli.
    Vy si snad myslíte že hráči budou za současné situace jezdit po řiti tak to ani náhodou.
    A píše se v té zprávě od soudu že Slavia má majetek na uspokojení věřitelů (tím je rozuměno hráčský kádr, tak že nás do zimy a přes zimu čeká prodej správcem všeho co jen trochu kope!!!)

    • Re: Míří do Slavie insolvenční správce?

      Plos     před 9 lety 04.08.2015 19:27 |  
      0 0

      mi*

      • Re: Míří do Slavie insolvenční správce?

        Falk     před 9 lety 04.08.2015 20:47 |  
        0 0

        Jak říká Jinoch,dřeme jako koni,ale nikde zmínka o nějakém přáteláku na Xaverově.Kdo hrál ,jak jsme hráli,prý tam bylo hodně hráčů z A týmu,pak hrál Žižkov (naše farma )v Nymburku a zase nic,nemáte nějaké info?

    • Re: Míří do Slavie insolvenční správce?

      mpik     před 9 lety 04.08.2015 22:02 |  
      0 0

      Bohužel tento názor sdílím a nemusí v tom být ani hrozba insolvence. Dle mého názoru je letošní kádr slabší nežli loňský, což de facto ukázala i remíza s Libercem, který jsme loni dvakrát výrazně přehráli... A to ještě máme Škodu Zmrhala a to nemusí dlouho trvat...

      • Re: Míří do Slavie insolvenční správce?

        Borris     před 9 lety 05.08.2015 01:43 |  
        0 0

        No jo, jenže Liberec má výrazně kvalitnější kádr než měli loni.

      • Re: Míří do Slavie insolvenční správce?

        sasky     před 9 lety 05.08.2015 08:49 |  
        0 0

        Porovnávat výsledky s Libercem vloni a letos je podle mě zavádějící zejména kvůli změnám v libereckém kádru. Jediný kdo mi třeba v letošním slávistickém kádru z loňska chybí je Tamász, ale věřím, že ho Jablonský nahradí. Jinak odešel Baéz, který měl sice dobré okamžiky, ale jinak to byl naprosto nekonstruktivní hráč a Souček, případně Deli mají potenciál jej nahradit. Mikula se zatím ukazuje lépe než Vuk a to navíc ještě věřím ve zlepšení pravé strany s uzdravením Mičoly. Na levou stranu bych osobně preferoval Bazala, ale tam jsou teď zřejmě ekonomické priority ve Zmrhalovi, což je škoda, protože Zmrhal křídlo není. Kádr máme +- stejný jako v loňském roce, spíš bych řekl silnější, což se samozřejmě může změnit odchodem Škody a Zmrhala (i když toho bude jednodušší nahradit).

    • Re: Míří do Slavie insolvenční správce?

      steev (přítel SN)     před 9 lety 05.08.2015 06:25 |  
      0 0

      Kunetice,bylo by fajn nešířit paniku,díky.

  10. Re: Míří do Slavie insolvenční správce?

    Ladislav (přítel SN)     před 9 lety 04.08.2015 21:15 |  
    0 0

    Ten Ajax si zahrává, po první půli prohrává s Rapidem 0-2 a to jde o Ligu mistrů.

    • Re: Míří do Slavie insolvenční správce?

      Dresco     před 9 lety 04.08.2015 21:29 |  
      0 0

      pokracuje v tom kolapsu z Vidne, kde vedli 2:0 a hrali pul hodiny presilovku...oni to ale jeste urvou v prodlouzeni

      • Re: Míří do Slavie insolvenční správce?

        Ladislav (přítel SN)     před 9 lety 04.08.2015 21:35 |  
        0 0

        Před chvilkou Ajax snížil na 1-2 a byl to skvělej gól, centr z levé strany na penaltu a Polák Milik to trefil z voleje přesně k tyčce. Paráda.

        • Re: Míří do Slavie insolvenční správce?

          Ladislav (přítel SN)     před 9 lety 04.08.2015 22:59 |  
          0 0

          Ajax-Rapid 2-3, hosté totální nasazení a sebeobětování, mužstvo má charakter, těžký soupeř. To bude sranda, až v pátek vytáhnou plzeňským z osudí právě Rapid.

          • Re: Míří do Slavie insolvenční správce?

            Petr9608     před 9 lety 05.08.2015 00:03 |  
            0 0

            Nemyslim si, že by z toho případně byli v Plzni nějací zničení. :o)

            Jinak co myslíte zítra? Plzeň je asi jasná, nicméně myslim, že i na Letný to nějak ukupou. Takže Křéťa dostane aspoň těch 50 (nebo kolik) míčů za 4 pk. To ho moc nevytrhne. Kolik tam nalil za těch 10 let? 2 mld.?

            • Re: Míří do Slavie insolvenční správce?

              sTizz (přítel SN)     před 9 lety 05.08.2015 01:04 |  
              0 0

              neco okolo miliardy,cca 100 kazdy rok. Zajimalo by me,jestli to ma vedeny jako pujcku.. Kretinsky neni uplny svatousek a pri dnesnich trezorech plnych odposlechu muze dojit i na nej:)

              • Re: Míří do Slavie insolvenční správce?

                Ladislav (přítel SN)     před 9 lety 05.08.2015 01:52 |  
                0 0

                Plzeň postoupí, Jablonec vypadne. Liberec i Sparta tam je to otevřené, CSKA je lepší, ale Sparta hraje doma a když si zařídila rozhodčí v Moskvě, tak si je tuplem zařídí doma, může se i prodlužovat, ale víc věřím Spartě. U Liberce bude záležet, jak zvládne mužstvo i rozhodčí divoké prostředí v Shmoně. Výsledek 2-1 není dobrý, velký problém je inkasovaný gól doma. Těžko odhadovat.

                • Re: Míří do Slavie insolvenční správce?

                  Petr9608     před 9 lety 05.08.2015 02:42 |  
                  0 0

                  Věřim, že Liberec si to pohlídá. Může tam bez problémů i vyhrát.

                  Kodaň měla minulou sezónu doma v pohárech i výpadky. Prohrá na svém hřišti ve skupině EL s FC Turín 1:5 a s FC Bruggy 0:4...

                  Nějaká šance tam je.

                  • Re: Míří do Slavie insolvenční správce?

                    Ladislav (přítel SN)     před 9 lety 05.08.2015 04:43 |  
                    0 0

                    Tak šance je vždycky, hlavně záleží na hráčích, zda v ni opravdu věří.

          • Re: Míří do Slavie insolvenční správce?

            birkin     před 9 lety 05.08.2015 09:45 |  
            0 0

            Rapid i Ajax byli v nemistrovske casti, ne? takze plzen by je v pripade postupu dostat nemela

            • Re: Míří do Slavie insolvenční správce?

              Ladislav (přítel SN)     před 9 lety 05.08.2015 18:57 |  
              0 0

              Je to tak, díky birkine.

  11. Re: Míří do Slavie insolvenční správce?

    naplavnik     před 9 lety 04.08.2015 23:29 |  
    0 0

    Inu mládežníci učte se,a o Slavii se nebojte :-)

    • Re: Míří do Slavie insolvenční správce?

      SKS70     před 9 lety 05.08.2015 09:40 |  
      0 0

      Sešívaný střelec v kleci Bohemky
      Datum: 5.8.2015 Autor: ONDŘEJ KOUTNÍK Zdroj: Lidové noviny Rubrika: Domov Strana: 03

      Jde o miliony. Jestli Slavia prodá Milana Škodu, spustí se soudní tahanice kolem odstupného


      PRAHA „Nebránil bych se. Rád bych si zahraničí zkusil. Jiné prostředí, nová řeč. Láká mě to,“ zasnil se během letní přípravy útočník české reprezentaceMilan Škoda. Aby také ne. Po kvalitním ligovém ročníku, ve kterém trefil branku přesně 19krát, má ve 29 letech jednu z posledních šancí, jak získat lukrativní zahraniční angažmá. Podobnou představu má i Slavia Praha, která se kvůli dluhům dostala do insolvence.

      Ta s prodejem vytáhlého forvarda počítá.

      Když kvůli insolvenčnímu řízení slavný klub sepisoval majetek a příjmy, v kolonce „Sezona 2015/2016 - Prodej hráčů“ se ocitl právě Škoda a jeho spoluhráč Jaromír Zmrhal. Slavia si dvojici cení na 54 milionů korun, z toho Škoda byměl stát zhruba milion eur (bezmála 30 milionů korun).

      Na nemalé peníze se všakmajitel klubu Aleš Řebíček těší pravděpodobně předčasně. Lze totiž očekávat, že se o dané miliony povede tvrdá bitva u soudu.


      Přestupy v konkurzním stínu


      Reprezentant je totiž na seznamu hráčů a majetku, který si nárokuje FC Bohemians Praha. Tedy původní vršovický oddíl, který před deseti lety spadl do konkurzu a jemuž Škoda patřil. Hráč následně začal nastupovat za Bohemians Praha 1905, který je nástupcem původního klubu a dnes hraje Synot ligu. Škodovi v roce 2012 vypršela smlouva a přestoupil do Slavie (za 1,1 milionu korun).

      Transakce sice proběhly, hráč ale zůstal v konkurzní podstatě původního klubu FC Bohemians Praha. Pokud Škodu nyní bude chtít Slavia prodat, svolení jí musí dát konkurzní správce Bohemky. Toho ale Slavia zatím neoslovila.

      Zdá se navíc, že manažeři a funkcionáři z prostředí klubu o konkurzní šlamastice nemají ani tušení. Třeba hráčův agent Jiří Stejskal z agentury MSG Agency byl informací překvapený.

      „Zabývám se jen nabídkami ze zahraničí. Informace o tom, že by byl Milan stále zapsaný v konkurzní podstatě, nemám,“ řekl LN Stejskal.

      To podnikatel Michal Vejsada, který stojí za padlou FC Bohemians Praha, je přesvědčený, že jeho společnost má nárok na peníze ze Škodova přestupu.

      „Z dostupných údajů lze vyčíst, že Milan Škoda je zapsaný v konkurzní podstatě FC Bohemians Praha. Zákon říká, že v případě jeho dalšího angažmá by měl dotyčný klub požádat o součinnost konkurzního správce,“ dodal.

      Mluvčí Slavie Jiří Vrba namítá, že Vejsada se mýlí. „Podle našeho právního rozboru neexistuje žádná právní překážka prodeje Milana Škody. Momentálně není problém aktuální, neboť na stole neleží konkrétní nabídka na koupi hráče,“ uvedl.


      Případy Morávek a Kadlec


      Že Milan Škoda v soupisu konkurzní podstaty skutečně figuruje, však potvrzují i materiály, které mají LN k dispozici.

      Ze seznamu se ho snaží už několik let vyškrtnout současná Bohemka (hrající Synot ligu), která kvůli tomu podala takzvanou vylučovací žalobu. Soudní řízení se táhne od roku 2013 a nyní je přerušené. Advokát Pavel Fráňa, který zastupuje Bohemians Praha 1905, uvedl, že vzájemnou dohodu mezi jeho klientem a insolvenčním správcem společnosti FC Bohemians Praha nyní komplikuje finanční úřad.

      „Tvrdíme, že to, co se nachází v soupise, je špatně. O věc se již osm let soudíme. Nyní je řízení pozastaveno a hledáme dohodu,“ řekl LN Fráňa. Advokát zároveň potvrdil informaci LN, že sám Škoda zkoušel podat vylučovací žalobu, ale později ji stáhl zpět, neboť v jiném podobném případu soud řekl, že hráči sami takto postupovat nemohou.

      O tom, co způsobí prodeje hráčů bez koordinace s insolvenčním správcem, svědčí stále neukončená právní bitva kolem hráčů Jana Morávka (za 55 milionů odešel z Bohemians Praha 1905 do Schalke 04) a Václava Kadlece (za 10 milionů do Sparty).


      Poznámka na straně 10


      Zdá se, že funkcionáři Slavie nemají o konkurzní šlamastice ani tušení


      Kdo je kdo FC BOHEMIANS PRAHA


      Původní Bohemians upadli v roce 2005 do konkurzu. Majitelem byl do konce roku 2013 podnikatel Michal Vejsada. Tento klub vychoval talentované fotbalisty Jana Morávka či Václava Kadlece. Po úpadku do konkurzu byli hráči zaregistrováni na Bohemians 1905. Práva na ně však začal uplatňovat i správce konkurzní podstaty za zkrachovalým klubem. Koncem května 2014 dal soud takovému vývoji v případě Morávka za pravdu. Fotbalová asociace kvůli konkurzu vyloučila v roce 2012 FC Bohemians Praha ze svých řad. FK BOHEMIANS PRAHA


      Po upadnutí původní Bohemky do konkurzu se přihlásil klub Střížkov ze třetí ligy, za nímž stál podnikatel Karel Kapr. Střížkovští si od TJ Bohemians pronajali logo a ochrannou známku. Fotbalová asociace posléze Střížkov vyloučila ze třetí ligy, záhy ho však kvůli verdiktu civilního soudu vrátila zpět. V roce 2007 postoupil FK Bohemians Praha do druhé ligy a po roce do první. Tam vydržel dvě sezony, poté spadl do třetí nejvyšší soutěže. BOHEMIANS PRAHA 1905


      Klub založila v roce 2005 akciová společnost AFK Vršovice, která díky mohutné podpoře fanoušků původní Bohemky odkoupila od správce konkurzní podstaty právo k soutěži. Fotbalová asociace klub uznala a nový subjekt pod názvem Bohemians 1905 nastoupil do třetí ligy. V roce 2006 koupil klub od Xaverova licenci pro druhou ligu, z níž hned postoupil do nejvyšší soutěže. Dnes tým hraje Synot ligu. MIROSLAV PELTA Předseda FAČR od roku 2011 si od počátku stanovil, že kauzu „tří Bohemians“ vyřeší. Koncem roku 2013 se mu to na první pohled povedlo. „Jsme především rádi, že se nám podařilo najít východisko v jedné z priorit, kterou jsme slíbili vyřešit,“ pronesl tehdy Pelta spokojeně. Poté se však do věci vložila policie, která by v blízké době měla říci, zda případ odloží, nebo Peltu a spol. obviní.

      • Re: Míří do Slavie insolvenční správce?

        marcocruz (přítel SN)     před 9 lety 05.08.2015 09:44 |  
        0 0

        Mě už to normálně nebaví tady ta žumpa

        • Re: Míří do Slavie insolvenční správce?

          smely (přítel SN)     před 9 lety 05.08.2015 13:34 |  
          0 0

          asi tak

      • Re: Míří do Slavie insolvenční správce?

        klimi     před 9 lety 05.08.2015 09:48 |  
        0 0

        Já tomu nerozumim, jak si může někdo nárokovat nějaké peníze za Škodu, když mu prostě jen skončila smlouva. Ano, chápu, že by si nárokoval část z tabulkového odstupného, ale jinak nic víc...

        • Re: Míří do Slavie insolvenční správce?

          no-nick     před 9 lety 05.08.2015 11:08 |  
          0 0

          To mi taky přijde divný.

          • Re: Míří do Slavie insolvenční správce?

            ElvisPresley     před 9 lety 05.08.2015 11:16 |  
            0 0

            V takovém případě bychom se mohli dostat z mé profese do zajímavé právní situace. Pokud by MŠ patřil stále do majetkové podstaty v cause konkurs Bohemky, poté by i smlouva o přestupu hráče do Slavie byla od samého počátku neplatná. Strany by si musely vrátit co plnily, ale co s hráčem? Ten by pochopitelně nikam přesunut být nemohl. Jde tedy o to, kam patří jako "majetek", nikoli, kam patří jako hráč. Pokud by ins. správce nárokoval peníze za MŠ, měla a mohla by Slavia uplatnit nárok na náhradu škody, případně i uplatnit věc cestou trestněprávní (podvod) apod.

            • Re: Míří do Slavie insolvenční správce?

              AlesJa     před 9 lety 05.08.2015 12:37 |  
              0 0

              a může být napsán i v soupise majetku Slavie Praha?, jedna "věc" ve dvou neukončených majetkových podstatách :-)

        • Re: Míří do Slavie insolvenční správce?

          AlesJa     před 9 lety 05.08.2015 12:38 |  
          0 0

          ano vždyť jsem ho byť za výchovné koupili, takže místo něj do majetkové podstaty putovalo těch 1,1 mil. Je to jen bordel

          • Re: Míří do Slavie insolvenční správce?

            ElvisPresley     před 9 lety 05.08.2015 15:09 |  
            0 0

            Insolvenční správce je ten, kdo rozhoduje o majetkové podstatě. Pokud MŠ patří do majetkové podstaty Bohemky, je otázkou kdo a jakým způsobem mohl a měl rozhodovat o jeho přestupu. Nelze jen tak zaměňovat peníze a majetek (tedy hráčská práva, exaktněji řečeno hráče).

  12. ISIR 5.08.2015

    Markus     před 9 lety 06.08.2015 09:49 |  
    0 0

    V ISIRu jsou dva nové dokumenty. První je další ze série sdělení, které vnímám spíše jako zajímavé pro veřejnost než soud. Druhým je odvolání Slavie proti usnesení, které bohužel nepřináší žádné nové trumfy. Divadlo které obě strany fronty hrají mě fascinuje. Věřím, že soud se dokáže tohoto oprostit a bude pracovat pouze s jasnými fakty.

    • Re: ISIR 5.08.2015

      Markus     před 9 lety 06.08.2015 15:56 |  
      0 0

      + usnesení soudu z 6.8.2015:

      I. Soud nařizuje jednání o insolvenčních návrzích na den 15. září 2015 v 13.00 hod. do jednací síně č. 361, III. patro budovy Městského soudu v Praze, pracoviště Slezská, Slezská 9, Praha 2.

      II. Soud předvolává k jednání dlužnici a insolvenční navrhovatele.

      • Re: ISIR 5.08.2015

        Barra     před 9 lety 06.08.2015 17:26 |  
        0 0

        Diky Markusi za tuto zpravu. Takze okamzik pravdy nastava. Pujde nekdo toto jednani sledovat?

        • Re: ISIR 5.08.2015

          Barra     před 9 lety 06.08.2015 17:48 |  
          0 0

          Jeste jednou ahoj, Markusi. Mel jsem za to, ze se jedna o 15.8, ted vidim ze az 15.9, tedy za pet tydnu. Takze jestli soud mezitim nebude jmenovat spravce, tak mame jeste par tydnu oddechoveho casu.

          I tak mam velmi blby pocit z teto kauzy - a ani mi nedelaji radost vcerejsich vysledku v Lize Mistru, nebo tedy predkol, a s tim souvicejici uvahy o sousedove koze. Rad bych jejich problemy vymenil za ty nase. Mam pocit ze velka cast Slavistu si vubec neuvedomuje nebo nechce pripustit o co ted jde - a ze mam bliz k propasti nez k zachrane.