Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Chance liga

Slavia - Liberec 2:2

Slavia v prvním domácím ligovém zápase sezóny 2015/16 remizovala s Libercem 2:2, když o branky sešívaných se již v prvním poločase postarali Škoda a Mikula.

Slavia - Liberec 2:2 (2:1)
Branky:
10. Škoda, 13. Mikula - 2. Bakoš, 55. Šural

Slavia: Berkovec - Švec, Bílek, Deli, Jablonský - Souček, Hrubý (90. Červenka) - Mikula, Piták (57. Černý), Zmrhal (81. Voltr) - Škoda

Trenér Dušan Uhrin ml. udělal oproti zápasu v Plzni jedinou změnu, lehce zraněného Latku nahradil Bílek. Novinkou oproti minulé sezóně bylo, že sestavu domácí Slavie předříkával na ploše Strašák a ukázalo se, že to bude znatelný posun vpřed, protože to mělo opravdu velmi dobrou atmosféru, stejně tak to platí i pro hudbu linoucí se z reproduktorů před příchodem hráčů na plochu. Bohužel tato solidní atmosféra se vůbec nepřenesla na plochu, slávisté se ani nedostali za polovinu hřiště, Švec hloupým zákrokem daroval hostům nebezpečnou standardku a její bránění pak připomnělo minulou sezónu, po Folprechtově centru neměl Bakoš příliš těžkou práci umístit míč za záda Berkovce, který zůstal na čáře - 0:1. Slavii ale kupodivu inkasovaná branka nepoložila. Pustila se do útočení a brzy vyrovnala, druhý roh zahrával Hrubý a jeho centr našel na zadní tyči Milana Škodu, který procpal míč za brankovou čáru - 1:1! A to nebylo vše. Ti, kteří vsadili po zkušenostech z minulé sezóny "nad 2,5 branky" mohli být v klidu už po pouhých 13 minutách. To centr z hloubi pole sklepl neatakovaný Piták pro Škodu, ten dal do strany Mikulovi, který předvedl nádherné uvolnění a levou nohou poslal míč po zemi přesně k zadní tyči mimo dosah brankáře Koubka - 2:1! A mohlo být ještě veseleji, Souček získal míč, ten se dostal na levou stranu ke Zmrhalovi, který poslal pěkný centr na Škodu, který z voleje trefil tyč. Branka by však neplatila, protože byl Škoda v ofsajdu. Za pár minut zase našel Mikula přízemním centrem ve vápně Pitáka, jeho střelu ale stihl zablokovat jeden ze stoperů hostí. Zhruba v polovině první půle se hra naprosto vyrovnala. Větší šance přišla ale až v 32. minutě, kdy se Shala dostal mezi obranu a zálohu Slavie a parádní střelou nechal vyniknout Berkovce v bráně Slavie, který předvedl neméně krásný zákrok. S blížícím se koncem prvního poločasu si Liberec vytvářel čím dál větší územní převahu, šance však naštěstí nepřicházely, a tak se šlo do kabin za stavu 2:1

Do druhé půle vyběhla v sešívaných dresech stejná jedenáctka, hosté vystřídali Kerbra, za kterého přišel na hřiště Šural. Druhý poločas začal podobně jako ten první skončil, náporem Liberce. Ten se dostal do šance už po pěti minutách, kdy střelu Šurala tečovala na roh, míč však prošel těsně vedle tyče. O chvíli později střílel tentýž hráč o poznání více mimo. Dvě varování sešívaným nestačila, když v 55. minutě přišel do vápna centr zprava, byl to právě Šural, kdo na zadní tyči dostal míč do brány - 2:2. Zasloužený trest pro Slavii. Za pouhé dvě minuty mohli jít hosté do vedení, střelu Folprechta zpoza vápna dobře lapil Berkovec. A za další minutu zase hlavičkoval po rohu nad bránu Berkovce zase Šural. V 69. minutě přišel obligátní Deliho kiks, který tentýž hráč již nedokázal napravit a v tutové šanci se poté zjevil Folprecht, který poslal míč těsně vedle tyče Berkovcovy brány. Na druhé straně vytvořili solidní chybu také hosté, míč se dostal k Mikulovi, který ale nedokázal prostřelit obránce před sebou. Poté se hra zase vyrovnala, nebezpečněji však stále působili hráči Liberce. To se ukázalo třeba při hlavičce Folprechta zblízka, která však minula bránu. V závěru zápasu už si žádný tým větší šanci nepřipravil, utkání tak skončilo docela zaslouženou remízou.

Trenér Liberce Jindřich Trpišovský hodnotil zisk bodu v Edenu takto: "Pro nás to bylo jako na Matějské, chvíli nahoře, chvíli dole, pak zase nahoře. Chtěli jsme držet míč a být aktivní, dali jsme hned ve druhé minutě gól. Ale pak jsme nepochopitelně přestali hrát a dostali jsme dvě branky po situacích, na které jsme upozorňovali. Ve druhé půli jsme se zlepšili, brzo jsme vyrovnali a myslím, že jsme měli i vyhrát. Berkovec Slavii jednou zachránil, pak Folprecht spálil tutovku. Myslím, že z dnešního utkání je bod málo. Naše levá strana byla v první půli špatná, nebyli jsme nebezpeční a naopak jsme tam inkasovali obě branky. Možná mi přijde faktura ze Slavie, je možné, že jsem o poločase v kabině něco rozbil. Hodně jsme si to vyříkali a bylo to ku prospěchu věci. Před sezónou bych takový start sezóny bral. Je ale pravda, že inkasujeme strašně laciné branky. Takže je to spokojenost tak na 80%."

Dušan Uhrin mladší hodnotil utkání takto: "Já jsem s výsledkem spokojen, druhou půli nás Liberec přehrával. První půli jsme nezačali dobře, dokázali jsme ale těžké utkání otočit a mohli jsme dát i na 3:1. Druhou půli to ale vypadalo, že jsme se lekli, hráči se schovávali. To musíme z hráčů dostat pryč. Kluci ukázali v první půli, že fotbal hrát umí. Musíme doma víc držet míč, kombinovat. Když jsme získali míč, tak jsme nekombinovali, to byl hlavní problém toho, že jsme ve druhé půli nevystřelili na bránu. O výsledku rozhodlo, že jsme byli nezodpovědní před vlastní bránou. U první branky jsme neuhlídali hráče, přitom každý hráč ví, koho má hlídat. U druhé branky Švec reklamoval, že byl na něj faul, já myslím, že nebyl, že měl toho hráče pokrýt, Zmrhal také neměl nechat soupeře odcentrovat. Já musím nyní hráče naučit hrát celých devadesát minut. Dobré pasáže v zápasech ukazují, že máme na to, abychom hráli kombinační fotbal. Ty negativní věci se projevují i v tréninku, pro mě to není nic nového. Já jsem se tu cítil jako doma, diváci fandili, chtějí chodit na fotbal. Příště musíme doma vyhrát. Díky za upozornění, že zápasy proti Brnu a Jihlavě dopadly loni pro Slavii špatně, my ale nesmíme řešit, kdo stojí proti nám, pojedeme do Brna určitě vyhrát."

Komentáře (114)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia - Liberec 0:0 v 1. pol.

    Fallen (přítel SN)     před 9 lety 02.08.2015 17:05 |  
    0 0

    ŠVEC!!!

  2. Re: Slavia - Liberec 0:0 v 1. pol.

    slavistajiri     před 9 lety 02.08.2015 17:06 |  
    0 0

    to je panečku začátek.

  3. Re: Slavia - Liberec 0:1 v 1. pol.

    zeleznik2     před 9 lety 02.08.2015 17:15 |  
    0 0

    Hlavně neudělat chybu!!!!tak jsme jí vytvořili už ve 2.minutě Latka je mimo Mičola taky a Voltr jen na lavičce takže s bídou remíza.

    • Re: Slavia - Liberec 0:1 v 1. pol.

      slavistajiri     před 9 lety 02.08.2015 17:17 |  
      0 0

      tak Mikula nádnerně. Zatím jsem překvapen po tom začátku jsem si myslel, že to bude zase jako vždycky

      • Re: Slavia - Liberec 0:1 v 1. pol.

        zeleznik2     před 9 lety 02.08.2015 17:25 |  
        0 0

        Jen to nezakřiknout.

      • Re: Slavia - Liberec 0:1 v 1. pol.

        zeleznik2     před 9 lety 02.08.2015 17:35 |  
        0 0

        Jen to nezakřiknout.

  4. Re: Slavia - Liberec 1:1 v 1. pol.

    zeleznik2     před 9 lety 02.08.2015 17:16 |  
    0 0

    Škoda skvěle!!!!!!

  5. Re: Slavia - Liberec 1:1 v 1. pol.

    bububu (přítel SN)     před 9 lety 02.08.2015 17:17 |  
    0 0

    Mikula mazácky, to jsem nečekal. Škoda stupidního gólu na 0:1, ale dopředu hrajeme velmi dobře.

    • Re: Slavia - Liberec 1:1 v 1. pol.

      zeleznik2     před 9 lety 02.08.2015 17:24 |  
      0 0

      Snad další chybu neuděláme nemít Škodu tak fakt nevím co dělat Zmrhal taky dobrý ale naše obrana!!

    • Re: Slavia - Liberec 1:1 v 1. pol.

      zeleznik2     před 9 lety 02.08.2015 17:24 |  
      0 0

      Snad další chybu neuděláme nemít Škodu tak fakt nevím co dělat Zmrhal taky dobrý ale naše obrana!!

      • Re: Slavia - Liberec 1:1 v 1. pol.

        Falk     před 9 lety 02.08.2015 17:52 |  
        0 0

        Zmrhal dobrý ?

        • Re: Slavia - Liberec 1:1 v 1. pol.

          Dresco     před 9 lety 02.08.2015 17:54 |  
          0 0

          Zmrhal neviditelny

          • Re: Slavia - Liberec 1:1 v 1. pol.

            Kenny     před 9 lety 02.08.2015 18:03 |  
            0 0

            To před tebou někdo stojí?

            • Re: Slavia - Liberec 1:1 v 1. pol.

              Dresco     před 9 lety 02.08.2015 19:04 |  
              0 0

              Za prvni puli mel snad pet kontaktu s micem a tak jeden stal za rec.

        • Re: Slavia - Liberec 1:1 v 1. pol.

          zeleznik2     před 9 lety 02.08.2015 18:24 |  
          0 0

          Nahrál na druhý gól to jsem měl na mysli. Ale už je to jedno naše obrana opět kiks.....

          • Re: Slavia - Liberec 1:1 v 1. pol.

            Dresco     před 9 lety 02.08.2015 19:05 |  
            0 0

            Ja myslim, ze nahraval Skoda.

  6. Re: Slavia - Liberec 2:1 v 1. pol.

    bububu (přítel SN)     před 9 lety 02.08.2015 17:53 |  
    0 0

    Tak abych to shrnul: góly krásný, ale sere mě, že jsme zase od 25. minuty přestali hrát! Já tohle prostě nepochopím...

    Absence Latky zatím není vidět, naopak mi stoperská dvojice přijde jistější. Švec zatím bída, Jablonský na druhé straně hraje líp. Líbí se mi Hrubý i Souček, naprosto neviditelný Zmrhal. Mikula nejlepší hráč na hřišti, jestli hodlá hrát takhle dál, tak náš problém na pravé straně je vyřešen. Piták se Škodou dobrý, ale rád bych viděl vedle Škody druhého útočníka. Byly tam situace, kdy by se tam hrozně moc hodil. Stáhnul bych do druhé půle Zmrhala za Voltra.

    • Re: Slavia - Liberec 2:1 v 1. pol.

      zeleznik2     před 9 lety 02.08.2015 18:25 |  
      0 0

      To těžko Zmrhala potřebujeme prodat tak musí hrát..

    • Re: Slavia - Liberec 2:1 v 1. pol.

      th     před 9 lety 02.08.2015 18:29 |  
      0 0

      Ten rozdíl výkonu je k neuvěření. Snad už některým dojde, že to, co se dělo loni celý rok od vstřelení branky, nebyla Beránkem chtěná a učená taktika. Když k pochopení nepohlo jeho neustálé rozčilování se u čáry a stěžování si na na pasivitu v X rozhovorů po zápase.

      • Re: Slavia - Liberec 2:1 v 1. pol.

        Barlblog     před 9 lety 02.08.2015 18:54 |  
        0 0

        To není pravda, Uhrin jim jasně naordinoval defenzivní taktiku! Chci zlepšení výkonu během 3 zápasů, jinak požaduji jeho odvolání. ;-)

  7. Re: Slavia - Liberec 2:1 v 2. pol.

    bububu (přítel SN)     před 9 lety 02.08.2015 18:18 |  
    0 0

    Švec oba góly, katastrofální výkon. Každopádně nechápu, proč jsme přestali hrát a znovu nezačali. Jestli se neprobereme, tak prohrajem.

    • Re: Slavia - Liberec 2:1 v 2. pol.

      zeleznik2     před 9 lety 02.08.2015 18:26 |  
      0 0

      Zlatá slova.

  8. Re: Slavia - Liberec 2:2 v 2. pol.

    marcocruz (přítel SN)     před 9 lety 02.08.2015 18:33 |  
    0 0

    Švec a Černý, to je hrůza.

    • Re: Slavia - Liberec 2:2 v 2. pol.

      zeleznik2     před 9 lety 02.08.2015 18:43 |  
      0 0

      No ona ani celá obrana zrovna nezáří.

  9. Re: Slavia - Liberec 2:2 v 2. pol.

    bububu (přítel SN)     před 9 lety 02.08.2015 18:42 |  
    0 0

    Proč nestřídáme? Voltr už měl být na hřišti 10 minut místo naprosto tragického Zmrhala!

    • Re: Slavia - Liberec 2:2 v 2. pol.

      zeleznik2     před 9 lety 02.08.2015 18:44 |  
      0 0

      Protože Voltra prodat nepotřebujeme.

      • Re: Slavia - Liberec 2:2 v 2. pol.

        bububu (přítel SN)     před 9 lety 02.08.2015 18:55 |  
        0 0

        Jestli ten zápas sledoval někdo, kdo by měl třeba jen teoreticky o Zmrhala zájem, tak po dnešku bych byl klidný.

  10. Re: Slavia - Liberec 2:2 v 2. pol.

    zeleznik2     před 9 lety 02.08.2015 18:55 |  
    0 0

    To snad už udržíme

  11. Re: Slavia - Liberec 2:2 v 2. pol.

    malenfant     před 9 lety 02.08.2015 18:55 |  
    0 0

    Druhý poločas: blitka, blitka, BLITKA

  12. Re: Slavia - Liberec 2:2 v 2. pol.

    mpik     před 9 lety 02.08.2015 18:57 |  
    0 0

    Hmm, tak to byl soupeř, který nám loni odevzdal všech šest bodů. Pořád si myslím, že Slavia bude hrát na hraně sestupu a pokud prodá Škodu a Zmrhala, sestoupí.

    • Re: Slavia - Liberec 2:2 v 2. pol.

      bububu (přítel SN)     před 9 lety 02.08.2015 18:59 |  
      0 0

      Bohužel souhlasím, náš herní projev se od minulé sezony opravdu moc neliší.

    • Re: Slavia - Liberec 2:2 v 2. pol.

      zeleznik2     před 9 lety 02.08.2015 19:01 |  
      0 0

      Opravdu to tak vypadá výkon směrem dopředu ok, ale vzadu to prostě hoří pokud útok nedá aspoň dva góly bodovat nebudeme.

    • Re: Slavia - Liberec 2:2 v 2. pol.

      Falk     před 9 lety 02.08.2015 19:04 |  
      0 0

      Co budu psát ,nic nehrajeme ,Švec ,Zmrhal hrůza ,Hrubý nic moc ,Piták dnes nic a to je hodně hráčů v základu.Nechápu proč nestřídal dřív,ale po dnešku si myslím ,že nás může porazit každý.Liberec lepši a fotbalovějši

  13. Re: Slavia - Liberec 2:2 v 2. pol.

    KrystofWalker (přítel SN)     před 9 lety 02.08.2015 18:59 |  
    0 0

    Celý západ jsem se soustředil na Švece. Toho kluka jsme měl strašně rád, ale od té doby co se vrátil, tak je to děs a hrůza. Dneska neměl snad jedinej dobrej okamžik, oba góly jeho chyba, zkazil 90% přihrávek...
    Bohužel asi nemáme alternativu koho místo něj.
    +U Deliho je super kolik míču a "hlav" vybojuje, ale když pak každá rozehrávka je na kopačky/hlavy soupeřů, tak je to škoda...

    • Re: Slavia - Liberec 2:2 v 2. pol.

      Ladislav (přítel SN)     před 9 lety 03.08.2015 02:45 |  
      0 0

      Alternativou za Švece je stažení Mikuly a na halva Bazal, Mičola nebo Vuk. Ale Švece bych neodepisoval, měl prostě špatnej den, to se ve fotbale stává.

  14. Re: Slavia - Liberec 2:2

    YuckFou     před 9 lety 02.08.2015 19:04 |  
    0 0

    Dnes to byl nekoukatelný paskvil na obou stranách, takže spravedlivá remíza.

  15. Re: Slavia - Liberec 2:2

    zeleznik2     před 9 lety 02.08.2015 19:04 |  
    0 0

    Příští zápas v Brně tak se může stát, že po třech zápasech jeden bod a 5 až 6 obdržených branek. Nemít Škoďáka tak nemáme ani to.

    • Re: Slavia - Liberec 2:2

      Dresco     před 9 lety 02.08.2015 19:06 |  
      0 0

      Berme to tak, ze jsme meli nejtezsi los do uvodnich dvou kol z cele ligy.

  16. Re: Slavia - Liberec 2:2

    Kunetice     před 9 lety 02.08.2015 19:09 |  
    0 1

    Slavia je podle mě první adept na sestup:
    1. Pokud u nás hraje v základu Švec a Jablonský - bez komentáře
    2. Stále jen bráníme ale neumíme z toho přejít v 6 lidech do protiútoku (nákopy na Škodu nebo nikam.
    3. Uhrín jen vykládá a nic se nezměnilo za Beránka by jsme ho za tento fotbal vykastrovali.
    4.Insolvence!
    Možná jsem ještě na něco zapomněl ale pokud se něco radikálního z těchto čtyrech bodech rychle nezmění jdeme dolů!

    • Re: Slavia - Liberec 2:2

      Dresco     před 9 lety 02.08.2015 19:11 |  
      0 0

      herne urcite Slavia neni prvni adept na sestup, minimalne polovina klubu hraje hure...

    • Re: Slavia - Liberec 2:2

      bububu (přítel SN)     před 9 lety 02.08.2015 19:17 |  
      0 0

      Tak moment, srovnávat Švece a Jablonského po dnešním výkonu je naprosto mimo mísu. Jablonský o dvě třídy lepší výkon, jeden z mála našich hráčů, kterým dnes nebylo co vytknout, z obrany jediný.

      • Re: Slavia - Liberec 2:2

        kleofas     před 9 lety 02.08.2015 19:41 |  
        0 0

        Jablonský nedal jediný balon

      • Re: Slavia - Liberec 2:2

        vavicek     před 9 lety 02.08.2015 19:53 |  
        0 0

        U Jablonského všechno končilo. Nebyl schopný dát kloudný míč.

        • Re: Slavia - Liberec 2:2

          Navyseals     před 9 lety 02.08.2015 20:19 |  
          0 0

          No jasně, a proto vedl v první půli většinu našich akcí. Švec s Delim hráli příšerně.

          • Re: Slavia - Liberec 2:2

            Dresco     před 9 lety 02.08.2015 20:30 |  
            0 0

            Na Svecovi se shodneme asi vsichni. Jablonsky mi neprisel spatnej, snazil se i dopredu. Deli mi taky neprisel spatnej. Za me nejhorsi Svec a potom Zmrhal.

          • Re: Slavia - Liberec 2:2

            vavicek     před 9 lety 02.08.2015 20:42 |  
            0 0

            Z kterých nic nebylo. O to jde. Fotbal se hraje na goly.

      • Re: Slavia - Liberec 2:2

        alois_veliky (admin)     před 9 lety 03.08.2015 01:52 |  
        0 0

        Jablonský pro mě nejhroší na place. Pak dlouho dlouho nic a pak Zmrhal a asi i Švec. Vždyť Jablonský neudělal za celý zápas snad nic dobře, kromě těch nejjednodušších věcí (kterých taky polovinu zkazil). Dostál by určitě nebyl horší.

        Každopádně mi tady megapesimistické závěry "jsme první kandidát na sestup" přijdou trochu mimo mísu.

        • Re: Slavia - Liberec 2:2

          Slawek     před 9 lety 03.08.2015 09:07 |  
          0 0

          Rekapitulace tohoto celého bloku názorů: Slavia je nejhorší v lize a vlastně už jde jen o druhé sestupové místo. Co fanoušek, to názor. U jednoho hrál hráč X úplně hrozně, u druhého byl jeden z nejlepších. Je vidět, že laici mají ta nejrůznější hodnotící kritéria. Někteří, kdyby se měli normálně podepsat by asi vůbec nepsali, nebo by nebyli tak tvrdí. Zejména pak ti, kteří někdy fotbal hráli. A pak je tu řada borců, kteří by to sehráli určitě lépe než Zmrhal, Hrubý a spol. Jen o nich jaksi Uhrin neví. Anebo by mohli sedět na lavičce právě msto Uhrina.
          I to začíná být pro fanouška Slávie typické.

  17. Re: Slavia - Liberec 2:2

    Majkl8     před 9 lety 02.08.2015 20:07 |  
    0 0

    Dvě kola a už se tady zase brečí....

    • Re: Slavia - Liberec 2:2

      Dresco     před 9 lety 02.08.2015 20:16 |  
      0 0

      nikdo nebere v potaz, ze jsme meli nejtezsi los ze vsech ucastniku ligy...

  18. Re: Slavia - Liberec 2:2

    Faris (přítel SN)     před 9 lety 02.08.2015 20:08 |  
    0 0

    Pánové, prvních 30 minut nadšení, ikdyž se prohrávalo po hloupé standardce, hráči makali a Liberec přehrávali. Věřil jsem, že tato sezona bude ta přelomová, kdy všichni jezdí po "prdeli". Potom standard Slavie z loňského roku, zalezli, báli se, čekali na gol. Ten přišel, zaplaťpanbůh jen jeden. Individuality neřeším, my musíme vyhrávat týmově!!! Kdo z vás řeší individuality Liberce, ten tým nás přejel jako tým! Pěkné hodnocení od Uhrina, nechápal jsem ale, proč nestřídal. V Plzni jsme v druhém poločase tlačili, byli lepší, tam jsem nestřídání chápal. Ale tady? V druhé půli si to žádalo trojí střídání najednou, zatřepat s týmem, to byla zoufalost..
    Nakonec připomínka, ikdyž jsem individuální výkon nechtěl řešit. Hrubý je velmi podceňovaný, zase tribuna východ na něj nepěkně pokřikovala, ale pardon, kluk má 21(??) a v podstatě je to mozek Slavie...Klobouk dolů. Něco pokazí, ale na tu roli, co má, za mě neskutečný respekt

    • Re: Slavia - Liberec 2:2

      Falk     před 9 lety 02.08.2015 21:09 |  
      0 0

      Sedím u pivka a přemýšlím o tom dnešním výkonu.
      Jablonský - asi mi nevadil, rozdhrávka nebyla přesná, ale chtěl hrát.
      Delli - měl hodně hlaviček, rozdhrávka špatná, ale nevadil mi.
      Bílek - podle mého, cítil jsem z něj jistotu, líbil se mi.
      Švec - ostudný výkon, z našich nejhorší, na základ v této době nemá.
      Mikula - parádní gól, v první půli se vytrácel, slušný výkon.
      Souček - bojoval a nevadil mi.
      Zmrhal - velmi špatný, druhý náš nejhorší hráč a v současné době ani náhodou nemůže mít místo v základu.
      Hrubý - náš nejfotbalovější hráč, ale pohodlný a v základu je na hraně.
      Škoda - pro mě jasný borec, ale dnes jej Hovorka vymazával.
      Černý - podle mého nic moc, a co jej pomalu zkoušet na kraj obrany.
      Voltr - hrál krátce, do hry se nedostal, ale nebyla to jeho vina.
      Trenér Uhrin - bohužel, má od nás nulovou toleranci, protože řečí už bylo dost, pokud neposadí na lavičku Švece, Zmrhala, po dnešku i Pitáka a další, nemá šanci uspět, pokud nedá šanci kreativnímu Voltrovi, technickému a běhavému Bazalovi, bojovníkovi Červenkovi a dalším, nemůže nikdy poznat, co v nich je a dnešním prezentovaným fotbalem nás vede k sestupu a všem musí být jasné, že tento tým nehraje dobře a potřebuje okysličení a změnu krve. Jeho nestřídání hráčů mě dnes poprvé vede k myšlence, že už začíná být bojácný a připosraný. Jsem přesto velmi rád za bod.

      • Re: Slavia - Liberec 2:2

        JirkaD     před 9 lety 02.08.2015 21:19 |  
        0 0

        K Bílkovi. Viděl jsem jen posledních 20 minut, a zdálo se mi, že všechny rozehrávky dával Delimu, sám nic nevymyslel. Deli to pak má těžký, ví, že když to dá Bílkovi, tak ten mu to vrátí a je tam, kde byl. A když se snaží rozehrát, tak i chybuje, to je pochopitelné. U Bílka jakožto zkušenějšího stopera bych očekával více vzetí zodpovědnosti na sebe.

      • Re: Slavia - Liberec 2:2

        Mike     před 9 lety 02.08.2015 21:22 |  
        0 0

        Škoda branka a nahrávka, a ještě ta úžasná střela z voleje do tyče, i když z ofsajdu , ale to nemohli v ten moment Škoda a jeho stážce Hovorka v tu chvíli tušit, to je na útočníka, který je na hrotu sám, parádní bilance. Takže ho Hovorka moc nevymazal.

    • Re: Slavia - Liberec 2:2

      no-nick     před 9 lety 02.08.2015 21:16 |  
      0 0

      Pěkný postřeh ohledně Hrubeho. Zdaleka se mu nepovede vše, ale jako jeden z mála se snaží hrát po zemi, podržet balon. Za mě také palec nahoru, kluk má budoucnost. Trochu paralela se Znrhalem.

  19. Re: Slavia - Liberec 2:2

    Artur (přítel SN)     před 9 lety 02.08.2015 20:31 |  
    0 0

    Tak jsem se vrátil z Edenu zde pár postřehů.

    1. Idioti, kteří navrhovali pokladny by měli mít zákaz činnosti. Nevím kdo je zodpovědný za ticketing ale mě by letět na hodinu, apelovat na lidi aby přišli dříve při návštěve 7000 lidí a absolutně to nezvládnout( 1/3 stadionu?), já se dostal na zápas v 17:20,příchod do fronty 16:25. Dobře šel jsem si pro permici, ale ono to bylo jedno kde člověk stál. Spoustu lidí to odradí, lidi za pokladnou rychlost šneka, neměli ani peníze zpátky :-( to je takový problém udělat rychlopokladny bez výberu místa a platit jen hotově? Takovýhle kamelotů muže být před stadiónem třeba 5-10. Stačí ledvinka s lístkama a triko Slavie.

    2. Přišel sem o tři góly, z toho co jsem viděl tak naprostá zoufalost některých hráčů, 7 dní v týdnu kopat jen do balónu a neumět zpracovat balon je na facku. Švec, Mikula, Jablonský bída. Nebudu zápas rozebírat na to jsou tu jiní odborníci.

    3. Děkovačka, nevím čeho se kluci bojí takhle to vypadá že absolutně chybí lídr, taková bandička slušnáčků (mouchy snězte si mě). Remizuje se s relativně silným soupeřem a oni jdou s hlavama dolů jak na porážku.

    4. Vrchol všeho byl výjezd z Tesca, kde jim nefunguje závora, dědek to nestíhá pouštět ven a na konci vybere 40Kč za překročení limitu 3 hodin :-))) to už jsem se jen smál

    Omlouvám se za brekot, ale člověku tohle prostě zkazí náladu.

    • Re: Slavia - Liberec 2:2

      Dresco     před 9 lety 02.08.2015 20:46 |  
      0 0

      Je treba rict, ze Mikula byl nas nejlepsi hrac dnes, minimalne nejlepsi hrac prvniho polocasu ze vsech 22 ucastniku. Druha pule byla z nasi strany celkove zbabela a tezko tam hledat nekoho, kdo by snesl meritko kvality, v marnosti vynikal snad jen Svec.

      • Re: Slavia - Liberec 2:2

        Navyseals     před 9 lety 02.08.2015 20:49 |  
        0 0

        Mě strašně opět štval Hrubý.

        • Re: Slavia - Liberec 2:2

          marcocruz (přítel SN)     před 9 lety 03.08.2015 02:55 |  
          0 0

          A mě naopak Hrubý přišel dneska jako jeden z nejfotbalovějších slávistů, počet jeho nepokažených přihrávek dopředu byl tak 20x vyšší než u většiny slávistů.

    • Re: Slavia - Liberec 2:2

      Steve2924 (přítel SN)     před 9 lety 02.08.2015 20:58 |  
      0 0

      Já když viděl jak rychle jim jdou permice, tak jsem si koupil lístek a pro permici zašel po zápase. Vydat jednu permici za 3 minuty to je fakt na nakopání do prdele.

      To samý kdo má na starosti parkování v Tescu. u automatů jsou fronty jak před zápasem u pokladny. Tak pošlu SMS. Ta se odesílá 3 minuty. Po 10ti minutách přijde potvrzení, že bylo zaplaceno a můžu jet. Tak dojedu k závoře a ta mě nechce pustit. Dědek, že nemám zaplaceno. Tak mu ukazuju SMS. On, že když ji pošlu tak nemůžu hned jet. Tak mu říkám, že mu ukazuju už potvrzovací SMS na kterou jsem čekal 10 minut v autě. Tak na ní chvíli brejlí a že prej teda chvíli počkáme. Tak tam další dvě minuty čekám. On mezitím furt zkoušel ten lístek a nešlo to. Pak to vzdal a pustil mě na ten kod co maj v ruce. Jen co jsem vyjel z garáží tak mi přišla znova potvrzovací SMS a když jsem dolej domu tak přišla potřetí... Opravdu jim to funguje...

    • Re: Slavia - Liberec 2:2

      winter (přítel SN)     před 9 lety 02.08.2015 22:14 |  
      0 0

      Jak sorry ale když přijdeš půl hodiny před zápasem tak si za to můžeš sám, měl si přijít včas.. bylo jasný že první zápas budou fronty tak přece když to vim tak nejsem debil a přijdu minimálně hodinu předem.. to je prostě česká vlastnost chodit všude na poslední chvíli.. neříkám že ty pokladny fungujou jak mají, určitě by měli lístky a permice vydávat rychleji, ale hlavní problém tkví v tom že se chodí na poslední chvíli...

      • Re: Slavia - Liberec 2:2

        Steve2924 (přítel SN)     před 9 lety 02.08.2015 22:45 |  
        0 0

        No já přišel hodinu před zápasem a kdybych to po půl hodině nevzdal a nepřešel do fronty na lístek tak bych to taky nestihl. A nebylo to tím, že by ta fronta byla nějak extra velká ale tím jak pomalje byl třeba ten člověk za kasou, kde jsem na ty permice stál. Když jsem ho pak pozoroval z vedlejší fronty při čekání na lístek tak to bylo děs. BTW po zápase ten samoej exot. Předemnou jeden člověk co bral dvě permice a trvalo mu to zase přes 5 minut. Mojí permici vydával 3 minuty a to jsem mu dal starou, kde měl všechno napsaný a nemusel jsem mu to diktovat.

        • Re: Slavia - Liberec 2:2

          Stahler     před 9 lety 03.08.2015 09:06 |  
          0 0

          Ten prodej permic je opravdu pomalý. Já s kámošem jsme si je naštěstí byli koupit už v týdnu, ve středu. Oba jsme mu dávali naši minulou a tak to měl jednodušší, přesto mu to trvalo tak 5-7 minut na jednu permici. Takový mladý kluk s dlouhými vlasy. Hrozně pomalé pohyby, peníze počítal třikrát a pomalu...Umím si ty nervy před zápasem představit, proto nákup permice nikdy nenechávám na den zápasu. Dva kámoši šli do fronty na lístek okolo půl páté a přišli o první gól.

        • Re: Slavia - Liberec 2:2

          winter (přítel SN)     před 9 lety 03.08.2015 18:07 |  
          0 0

          Přijít hodinu před zápasem a nedostat se na začátek to už je hodně blbý no.. Každopádně řekl bych že kterýkoliv jiný zápas kdybys dorazil hodinu předem a kupoval lístek, tak začátek stihneš vždy (pokud by se nestal zázrak a nedorazilo nečekaně 15k lidí..).. zatímco normálně se u pokladen stojí lístky jenom na lupeny, teď se stály i na permice a fronty tak byly větší, já pro jistotu dorazil 2 hodiny před zápasem a bylo to napohodu, ve frontě přede mnou 3 lidi, za 5 minut sem byl na řadě a za 2 minuty permice vydaná.. a to přesto že když jsem joudovi za okýnkem říkal že chci permici do 108, naklikal mi tam nejdřív lístek do 108 tak to musel zadávat znova..

      • Re: Slavia - Liberec 2:2

        Artur (přítel SN)     před 9 lety 03.08.2015 10:02 |  
        0 0

        pro Winter: malinko jsem tuhle reakci čekal. Já nevím přijel sem do Edenu kolem 4, něco zabralo parkování a něco příchod k pokladnám. Já vůbec nečekal, že stihnu začátek, měl sem to pořešit dřív, ale ono jde o styl jak vystihl Steve (stal sem stejné okénko) :-) když před tebou stojí 30 lidí hodinu tak něco není v pořádku, kdyby přišlo 10-15tis. tak se dostanou na druhý poločas? Je to služba, a budto chceš aby byli lidi uspokojení nebo ne. Když zajdu do pitomýho Burger Kingu na Hlaváku a vidím jak tam dřou, naklikávaj meníčka, berou peníze, připravujou. A pak vidíš naprosto poddimenzovaný počet moulů co vydávaj lístky v Edenu?

        btw. otázka do pranice, co je příchod včas? Pro mě je příchod včas 30minut před.

        • Re: Slavia - Liberec 2:2

          winter (přítel SN)     před 9 lety 03.08.2015 18:10 |  
          0 0

          Jak říkám, v pořádku to určitě není.. ale kdo do Edenu chodí pravidelně tak to ví.. A právě proto je potřeba dorazit včas :) Pro mě je příchod včas jak jsem psal minimálně hodinu předem. Já dorazil 2 hodiny před zápasem a bylo to napohodu, viz můj příspěvek výše Stevevovi. Těch pokladen by mělo být určitě víc, ale s tím my nic neuděláme.. můžeme si Slavii stěžovat ale ta bohužel v současné době musí řešit závažnější problémy..

    • Re: Slavia - Liberec 2:2

      AlesJa     před 9 lety 03.08.2015 09:54 |  
      0 0

      bod 3 ti kluci by potřebovali psychologa, je vidět že hrát umí, ale najednou se začnou bát, obdobné to je i s děkovačkou, oni si totiž už tu nějakou zlobu zažili, a upřímně někteří naši se chovají jak idioti viz, házení kelímků v minulosti a jiné věci, takže prostě není sebevědomí.

  20. Postřehy z dnešního zápasu

    postovni (přítel SN)     před 9 lety 02.08.2015 20:52 |  
    0 0

    lístky - proti nápadu zdražit a přidat slevy pro cílový skupiny nic nemám, ale ten kdo vymyslel, že každá sleva je v jiný výši (studenti, senioři, ztp, fanklub, děti) je padlej na hlavu. pak jsou i při mizerný návštěvě fronty.
    sestavy - Strášák to rozhodně oživil

    rozeřvávač - asi si vzpomněl, že Slavia je původně řečnickej spolek, páč víc kecal, než fandil.

    občerstvení - holky z o2 neuměj s normální pípou točit pivo, klobása tradičně na celým východě jen u jednoho stánku a o půli už nebylo nic k jídlu.

    fotbal - stejná bída jako loni. přijde mi, že v naší lize se hraje naplno jen chvilkama (na začátku poločasů, pak když padne gól a na konci). navíc vždycky hraje jen tým, kterýmu výsledek nevyhovuje.

    • Re: Postřehy z dnešního zápasu

      spino     před 9 lety 03.08.2015 09:01 |  
      0 0

      K občerstvení - jediná pozitivní zpráva je, že tyhle "dobroty" okusí v O2 aréně konečně sparťani, zatímco my si budeme užívat klobásy od Supa. :)

  21. Můj názor

    Mike     před 9 lety 02.08.2015 20:58 |  
    0 0

    Bod je maximum, Liberec byl lepší, druhou půli jsme ani nevystřelili na branku. Dokázal nás přehrát se spoustou nových hráčů, kteří přišli před sezonou- Hovorka, Folprecht, Shala, Kerbr a několik hráčů ještě šetřili před odvetou Evropské ligy. Mají nového trenéra, peněz taky nemají nazbyt, ale hráli dobře. My máme dopředu pouze Škodu, oni Bakoše, Šurala a Rabušice.
    Až na Latku jsme byli vlastně komplet, sestava, hlavně záloha, je prošpikovaná odchovanci, kteří na to prostě ještě nemají, aby tým táhli. Pokud odejde Škoda, bude velký problém střílet góly. Při špatné hře obrany musíme soupeře přestřílet, a to půjde těžko.
    Vidím to na další zachraňující sezonu, a boj o záchranu do posledního kola.
    Hráčům moc vyčítat nechci, určitě se snažili, někteří makali na hranici
    sebeobětování- Mikula-, ale je to prostě málo.
    Uhrin mluví o kombinaci, ale mám obavu, že toto mužstvo na to nemá. Třeba nemám pravdu, uvidíme, jak na tom budeme bodově po 5 kolech. S Brnem a Jihlavou musíme získat 4 body, jinak je to boj o záchranu od 5.kola.

  22. Re: Slavia - Liberec 2:2

    lassiter     před 9 lety 02.08.2015 22:10 |  
    0 0

    Prvních dvacet minut velmi dobrých, až na první dvě minuty Švícka. Druhý poločas víceméně klasika loňského ročníku. Byla tam sice snaha rozehrávat od brány po zemi, ale Liberec to hrál hodně nahoře a navíc naše záloha snahy obránců o kombinaci spíš ignorovala, takže Delimu nezbylo než to zase prásknout dopředu. Pro mě dnes mužem zápasu Mikula, ke svému tradičnímu enormnímu nasazení přidal fotbalovost, a chválím taky Součka, který měl řadu důležitých zákroků. Robert Hrubý v sobě má fotbalovost a občas některé situace, zejména ve druhém poločase, vyřešil dobře, bohužel to celé devalvuje jeho důraz a dynamika let osmdesátých, s kterou prostě v lize uspět nemůže.

  23. Re: Slavia - Liberec 2:2

    Merlinus (přítel SN)     před 9 lety 02.08.2015 22:27 |  
    0 0

    Tak dnes utrpení. Do 25. minuty to celkem šlo, ale pak strašná holomajzna. Nejhorší je to, že náš hráč dostane míč a absolutně nikdo se mu nenabízí. Všichni stojí a jsou obsazení. Všiml jsem si toho několikrát. Pak to ten hráč vede tak dlouho až o míč přijde a to jen proto, že to nemá absolutně komu dát. A druhá věc co mě zarazila - bylo místo, kam Uhrin postavil Pitáka. Jakéhosi druhého hrotového hráče ke Škodovi. To ale není absolutně flek pro Karla. Taky tam byl dost utopený a nešťastný.

  24. Re: Slavia - Liberec 2:2

    tupoleff (přítel SN)     před 9 lety 02.08.2015 22:36 |  
    0 0

    když liberec chtěl hrát, tak byl lepší. Po vystřídání Pitáka to šlo uplně do kopru - škoda stál se zmrhalem vepředu, souček mezi stoperama, a běhali jen mikula s hrubým, který ale vždy po 15m zasek a počkal na soupeře. Střed pak v soubojích hořel a nebyl schopnej vykombinovat balon na stranách a přenést ho jinam. zkusil bych tam vrátit deliho (ale ten zas bude propadat pozičně) a posunul hrubýho pod hrot. nicméně mezi 2 a 25. minutou výbornej fotbal.

  25. Re: Slavia - Liberec 2:2

    Barra     před 9 lety 02.08.2015 22:58 |  
    0 0

    http://isport.blesk.cz/clanek/fotbal-synot-liga-rocnik-2015-16/242996/skoda-se-zlobil-v-priprave-jsme-fotbalisti-a-pak-si-neprihrajeme.html

    Takze Skoda prispousti odchod - pro nas velmi bolestive reseni, ale mam obavu ze penize kvuli insolvenci tak strasne moc potrebujeme, ze je to nevyhnutelne. A ze nam bude chybet, i kdyz (budouci) kvality Cervenky, Diopa a Voltra nepodcenuji. Ale muzeme stale jeste Martina Latka postavit do utoku. A kdyz o tom uvazuji, proc by vlastne ne? Duo Skoda - Latka by mohlo byt uspesne, skoda ze jsme to nikdy ani v priprave nevyzkouseli. Pri moznem odchodu Skody kdo vi, co nas jeste bude cekat.

    Levin Kenia jinak zatim potvrzuje sve trapeni z poslenich sezon. Za poslednich 7 sezon odehral celkem jen neco pres 5.100 minut, tedy prepocitano na 90-minutove zapasy kolem 57 utkani. Skoda ze Boudjemaa po tom fantastickem startu, kde v prvnich 3 zasech (jestli se nemylim) mel podil na temer vsech golech, tak propadnul. Cekka nas podle me nejtezsi sezona od nastupu Rebicka. Hlavne protoze vubec neni jasne co ta soudni procedura pro nas bude finalne znamenat. Gott it uns.

    • Re: Slavia - Liberec 2:2

      Barra     před 9 lety 03.08.2015 06:55 |  
      0 0

      Samozrejme "Gott mit uns".

    • Re: Slavia - Liberec 2:2

      Heretic (přítel SN)     před 9 lety 03.08.2015 08:47 |  
      0 0

      Milan si zahraniční angažmá zaslouží. Moc mu ho přeji. Že nám bude chybět o tom žádná. Polemiku o Latkovi v útoku beru jako drsnou ironii.

      • Re: Slavia - Liberec 2:2

        Barra     před 9 lety 03.08.2015 10:27 |  
        0 0

        Spis racionalni uvaha o tom, kdo bude davat goly kdyz prijdeme o Milana Skodu. A ze o neho prijdeme, je podle me temer jiste. Jak znamo jsou 4 moznosti : soud zamitne protistrane jeji navrh, cemu vzhledem k nasim dluhum neverim. Dalsi jsou insolvencni spravce nebo upadek. V prvnim pripade bude nekdo rozhodovat o nas za nas, o budeme odriznuti od toku penez a jejich vyuzivani. Jestli se Skoda proda a za kolik, jiz nebude v nasem rozhodovani. V druhem je samozrejme absolutni konec Slavie. A nakonec posledni reseni, tedy dohoda s protistranou, znamena ze budeme platit. Bud otevre Simane nebo nekdo treti penezenku, cemu moc neverim, anebo budeme muset ziskat penize prodejem hracu, v nasem pripade Skodou.

        Takze podle me v nejlepsim pripade bude platit varianta 4. A pak vidim jako nouzove reseni presun Latky do utoku. Vzdyt s tim navic zkusenosti ma. Ja se bojim, doopravdy bojim co klub v nasledujicich dnech a tydnech ceka. Myslim ze jsem vecny optimista, ale situace je daleko vaznejsi nez se na prvni pohled zda.

        • Re: Slavia - Liberec 2:2

          Heretic (přítel SN)     před 9 lety 03.08.2015 13:24 |  
          0 0

          Latku zkoušel v útoku již Jarolím a ten moc racionální nebyl. Latka je pomalý a v zakončení velmi slabý. Při své postavě a hlavičkářských dovednostech by měl (musel) dávat mnohem více gólů než 2-3 za sezonu.

  26. Re: Slavia - Liberec 2:2

    Travinho     před 9 lety 02.08.2015 23:02 |  
    0 0

    Já se přiznám, že ze zápasu nemám příliš dobrý pocit. Největší potíž byla v tom, že hráči Liberce byli v naprosté většině mnohem silnější na míči a to co jim vycházelo, tak našim klukům ne.
    Berkovec - Vychytal toho dost, ale přijde mi takový nejistý při vybíhání.
    Jablonský - Nehrál zase tak zle, jen mi u něj stejně jako u Švece vadí, že se vůbec nedostane na soupeřovu polovinu.
    Bílek - Nepůsobil na mě zle.
    Deli - Taky to bylo poměrně slušné, ale ve dvojici s Bílkem mi vadí, že ani jeden z nich není dirigent a Latka je i o třídu lepší v rozehrávce.
    Švec - Ať se na mě nezlobí, ale to nebyl výkon hodný slavie. Nevěřil bych, že to řeknu, ale příště chci, aby na jeho postu hrál Dostál.
    Hrubý - Snaha tam byla, jako jeden z mála se nabízel a chtěl hrát, ale úplně mu to nešlo, mnohdy ale vinou malé nabídky od spoluhráčů.
    Souček - Rozehrávka není jeho úplně nejsilnější stránka a při hře dopředu se spíš schovával. Soupeřům nestíhal ani rychlostně.
    Zmrhal - Po dobrém výkonu v Plzni dnes nepředvedl nic. Navíc na rozdíl od Hrubého ani nechtěl hrát.
    Piták - Hodně zkazil, ale alespoň si chodil pro míče. Hra dozadu byla horší. Po jeho odchodu to šlo úplně do kopru.
    Mikula - Druhou půli šel s výkonem dolů, ale v celkovém kontextu jsem s jeho výkonem spokojen.
    Škoda - Po 30. minutě nedostal snad jediný balon a jak se říká, z hovna bič neupleteš.
    Černý - Jeho přínos pro naši hru nebyl žádný. Mám ho rád, mám stejné potíže s koleny jako on a proto mi připadá, že on se stejně jako já bojí a nechodí do některých situací na sto procent.

    • Re: Slavia - Liberec 2:2

      Falk     před 9 lety 02.08.2015 23:33 |  
      0 0

      Musím si ještě vrtnout ,námi nechtěný trenér Trpišovský předvádí s Libercem pěkný fotbal.A Uhrin jak se těší v Brně na Latky ,tak zase o pár centimetrů 2.lize.

      • Re: Slavia - Liberec 2:2

        Falk     před 9 lety 02.08.2015 23:34 |  
        0 0

        Myslel jsem blíže 2.lize

    • Re: Slavia - Liberec 2:2

      bavorak     před 9 lety 03.08.2015 01:49 |  
      0 0

      Dobry hodnoceni..z myho pohledu akorat ten jablonsky se za pulku dostal nekolikrat, dokonce tam jednou zkousel vystrelit a pak se omlouval spoluhracum, ale celkove sem od nej videl par pruniku takze podle me utok podporoval i kdyz samozrejme svento nebo skacel zamlada to neni .. musim rict ze me zklamal svec, fandim odchovancum slavistum i kdyz je to navratilec ztraceny syn ale podle me neduraznej nemastnej neslanej no uprimne dlouho sem ho nevidel hrat naposled mozna v jeho 16ti proti cska sofia)))) dal se mi libil mikula, ten oproti svecovi ma stavu drajv chce hrat, i kdyz roberto carlos z nej nebude ale i tak se mi libi..soucka sem si ani nevsim mozna je to ucel hraje takovyho galaska v repre..hrubyho sem cekal ze si dovoli par klicek a drzejch pruniku a strel ale zadny technicky finesy sem u nej nevidel jenom rozdavsl balny..pitak se snazil a fakt taky mam minu rad ale s pitakem to melo jeste nakej rad a uroven..nvm mozna bych zkusil hrat na 2utocniky dat tam cervenku do zakladu..

  27. Re: Slavia - Liberec 2:2

    Ladislav (přítel SN)     před 9 lety 03.08.2015 02:29 |  
    0 0

    Podle mne je problém v psychice, naše mužstvo na to má (což v určitých pasážích hry dokazuje), ale nepochopitelně si nevěří a je pasivní.

  28. Re: Slavia - Liberec 2:2

    no-nick     před 9 lety 03.08.2015 07:04 |  
    0 0

    Jestli mám z něčeho radost, tak je to především Uhrinovo střízlivé hodnocení. Nazval věci pravými jmény, vidí, že jsou hráči v určitých fázích posraní a bojí se hrát. Tak snad se mu to podaří odstranit.

    • Re: Slavia - Liberec 2:2

      Heretic (přítel SN)     před 9 lety 03.08.2015 08:43 |  
      0 0

      Přesně tak. Trenérské duo (Čuhel) působilo dobře i během zápasu. Snad jim elán vydrží i po nějaké té delší zápasové mizérii.

  29. Re: Slavia - Liberec 2:2

    slamacek (přítel SN)     před 9 lety 03.08.2015 08:32 |  
    0 0

    letosni sezona bude bojim se narocna. pan uhrin popsal rek lbych spravne nas problem. bojime se hrat a pritom to dokazeme.

    rozehravka nasich obrancu je... spatna. chybi mi vetsi rychlost, agresivita, chtit mit mic. tak jeste aspon 29 bodu.

    k narkum nad frontama u pokladen... nezlobte se na mne, ale toto je kazdy rok stejne a pokud si kupujete listky, tak to je zapas co zapas. tento model prodeje nechapu, ale da se s tim neco delat. prijit driv a pocitat s tim.

    Tesco vyjezd, to byl popravde ocistec. ono to tam bylo na prd jeste pred tim, nez tam byl vjezd zpoplatnen, ale ted je to jeste vylepsene. jo holt toto vymyslel genius a aby toho nebylo malo tak se pridalo placene parkoviste... proste nespechat s odjezdem.

    obcerstveni. Tak ja si dal klobasu asi ve treti minute. ne ze bych si pochutnal, je to hnus, ale aspon jsem ji dostal, protoze jich bylo nejak malo. Parek v rohliku, tedy parecek v housce co jsem videl si uz take nedam... to je zoufalost a pivo? no tak dostal jsem jej. ale kdyz se hoch co mi jej tocil, zepta manazera jestli mira kterou mi natocil je v poradku, sel jsem do kolen. jedno pozitivum v tom vsak vidim.na stadionu, si radeji nic davat nebudu.

    Kotel ale pracoval hezky, to je pozitivni a doufam, ze v tomto a jeste vice pozitivnim duchu to alespon na tribunach bude pokracovat. nenechme se prosim otravit tim vsim co pro nas delaji!

    • Re: Slavia - Liberec 2:2

      Steve2924 (přítel SN)     před 9 lety 03.08.2015 08:46 |  
      0 0

      Co se týká lístků, tam nebyl tak problém v rychlosti prodeje. Ten byl v poho když jsem po půl hodině vzdal čekání na permici tak lístek jsem vystál za deset minut a fronta byla stejně dlouhá.
      Problém je kombinace umístění pokladen vzhledem k otevřeným vchodům na stadion. Já byl na pokladnách u jižní tribuny a tam byla fronta na lístky cca 1/4 toho co stálo u pokladen na severu.
      Takže myslím, že většina lidí buď neví, že u zavřené tribuny (a zavřeného vchodu) jsou stále otevřené pokladny nebo si myslí, že tam jsou stejné fronty. Ale to je věc, kterou Slavia řešit může.
      Buď znovu otevřít jižní tribunu a nebo alespoň vchod u ní aby se tam lidé zase naučili chodit.
      Nebo dát alespoň infocedule.
      Nebo ideálně, jak tu někdo navrhoval. Vzít pár lidí dát jim do ledvinky 200lístků s tím, že prodej je bez výběru, zaplať a na tady máš lístek. Můžou to u sebe mít ti samí co prodávaj poločas a náklady zůstanou stejné.
      Nejsou nijak finančně náročná řešení, je to jen o tom chtít.

      • Re: Slavia - Liberec 2:2

        Artur (přítel SN)     před 9 lety 03.08.2015 10:20 |  
        0 0

        Navíc se tím eliminujou ti překupníčci :-) viz. pán 130cm, kšiltovka, nohy do o a šišlák, toho vídám asi 15 let na zápasech :-)

        • Re: Slavia - Liberec 2:2

          edenian     před 9 lety 03.08.2015 11:22 |  
          0 0

          A vzdycky mam chut ho poslat do ...

      • Re: Slavia - Liberec 2:2

        postovni (přítel SN)     před 9 lety 03.08.2015 15:14 |  
        0 0

        Já přišel hoďku předem a to ještě fronta nebyla ani na severu. Koupil jsem lístek a pivko a pozoroval. Když jsem viděl, že každá sleva na lístek je jinak velká a jak dlouho lidem trvá se zorientovat, co vlastně požadovat, bylo mi jasný, že to bude průser. A byl. Přitom by stačilo, aby se tam zodpovědná osoba jednou před zápasem prošla a pokud nemá v hlavě průvan, dovaklo by jí, v čem je problém. Podle mě hodinu předem většinu lidí chodit nedonutí.

  30. Re: Slavia - Liberec 2:2

    Bejbl     před 9 lety 03.08.2015 08:53 |  
    0 0

    Tak za prvé oceňuji tuto diskuzi, mám pocit, že jsem byl na stejném utkání!:)
    Jen pár postřehů:
    Pokud někdo včera sledoval Zmrhala se Škodou a chtěl je kupovat, tak dnes si na ně do Spořky prachy vybírat nepůjde. Jarda tam 2x dostal takový složitější nákop a zpracování tragické. Běhá, snaží se, ale to je na zahraniční angažmá málo. Takových fotbalových běženců hrnou agenti z Afriky a Balkánu mraky. Bohužel pro Jardu. Škoďáka mi bylo líto, za druhou půli tam nedostal jedinej kloudnej balón, zdvojovali ho, uskákali. Pokud si k němu v cizině stoupne nějakej africkej skokan, který umí hrát i tělem, tak ho ubrání. Přál bych mu cizinu, ale podle mě je český rybník zatím maximum. Ale jinak všechna čest, má můj velkej obdiv jak se dokázal za poslední rok zvednout.
    Včera nám chyběl kvalitní prostředek. Pavelka s Folprechtem nás jasně přehrávali, hodně mě překvapil Folprecht. Hrubý se snaží, ale chybí mu dynamika. K sobě nikoho neměl, škoda, že to nejde Milanovi Černému.
    Kotel výbornej, je to rachot, když to spustí! Ještě by to chtělo větší cit pro hru. V momentu, kdy potřebuje tým na hřišti impuls jednoduchým Slavie do toho nebo Hoši bojovat, tak se utápí překřikováním mezi sebou.
    Chtělo by to ještě jednoho, dva hecíře typu Latky, s hodnými fotbalisty je složitější vyhrávat.Ale to jsme zase v začarovaném Řebíčkově kruhu. Nejsou prachy, nejsou hráči, nechci prodat klub, nejsou hráči, nejsou sponzoři, nejsou prachy...
    Tak budeme věřit, jako poslední roky, že to bude lepší. Uhrinovi přeji, aby to z hráčů vymačkal.:o)

    • Re: Slavia - Liberec 2:2

      afro     před 9 lety 03.08.2015 11:11 |  
      0 0

      Podepisuju v plném znění. Mluvíš mi z duše.

      • Re: Slavia - Liberec 2:2

        Dobi     před 9 lety 03.08.2015 11:38 |  
        0 0

        I já se podepisuji...
        Je faktem, že jsem pozoroval rozcvičující se fotbalisty LBC a připadal jsem si jak v Jezové u Bělé nebo v Calais... Je fakt, že těch tmavošů přibývá (třeba i ten Deli kromě tu a tam kiksů nehraje jinak špatně). Asi se i zde cosi mění, ale záleží asi na prostředí v klubu, jak si ty multi-kulti v klubu uzpůsobí... Ale nic proti nim, pokud umějí, nemusí se s mačetami prořezávat do kamiónů, ale přijdou dobře hrají a často jsou i miláčky... Je to vše asi o globálním pohledu, čím které etnikum může být prospěšné, někdy i nadmíru úspěšné. Srovnejme třeba, kolik se uchytilo ve světovém fotbale Indů, Vietnamců či Číňanů, jak by třeba uspěl FC Chanov... Určitě by to stálo za demografickou a sociologickou analýzu...

  31. Re: Slavia - Liberec 2:2

    Heretic (přítel SN)     před 9 lety 03.08.2015 09:02 |  
    0 0

    Těším se na Alanorovo hodnocení. Tentokráte bylo co hodnotit.

    • Re: Slavia - Liberec 2:2

      Alanor (admin)     před 9 lety 03.08.2015 10:13 |  
      0 0

      Napíšu ho dnes po obědě.

      • Re: Slavia - Liberec 2:2

        Mike     před 9 lety 03.08.2015 10:42 |  
        0 0

        Tak já to zkusím, jsem zvědavý, o kolik se bude lišit moje hodnocení od
        profesionála- Berkovec 6- Švec 2, Bílek 5, Deli 5, Jablonský 5- Mikula 7, Hrubý 5, Souček 5, Zmrhal 3- Piták 5- Škoda 6.

        • Re: Slavia - Liberec 2:2

          Navyseals     před 9 lety 03.08.2015 11:25 |  
          0 0

          Hrubý a Piták stejnou známku jako Souček? Ani omylem, Souček byl včera o parník lepší.

          • Re: Slavia - Liberec 2:2

            Alanor (admin)     před 9 lety 03.08.2015 11:37 |  
            0 0

            Je zajímavé, že Součka tady celkem dost komentářů vidí negativně. Podle mě odehrál slušné utkání a třeba quelharovi a asi i Tobě se vyloženě líbil. Souhlasím, že byl lepší než Hrubý s Pitákem, ale nesouhlasím, že to bylo o parník.

          • Re: Slavia - Liberec 2:2

            Mike     před 9 lety 03.08.2015 11:50 |  
            0 0

            Součka jsem viděl naživo poprvé, zahrál slušně vzhledem k téměř nulovým zkušenostem, na svoji výšku je i docela obratný, nic vyloženě nezkazil, ale hlavně ve 2.poločasu si Pavelka s Folprechtem dělali středem hřistě průchoďák, a to je právě parketa Součka, aby jim to samozřejmě i ve spolupráci s dalšími hráči překazil. Ale je tam rozhodně slušný potenciál.

        • Re: Slavia - Liberec 2:2

          Alanor (admin)     před 9 lety 03.08.2015 11:29 |  
          0 0

          Nejsem žádný profesionál, pokud se tedy nepočítají úplatky od Řebíčka, které zde rafinovaně odhalil Jiří. :))

          A v tom hodnocení se budeme lišit opravdu minimálně, dohromady jen o 3 body a u jednoho hráče to bude max o bod. :)

          • Re: Slavia - Liberec 2:2

            quelhar (admin)     před 9 lety 03.08.2015 12:13 |  
            0 0

            Už jsme se o tom bavili po zápase, já bych tentokrát dost hráčů hodnotil výrazně jinak. Kupříkladu dát stejnou známku Jablonskému a Součkovi mi osobně přijde jako úlet. Já bych mezi ně dal 2-3 známky rozdílu. (Jablonský 3, Souček 5-6)

        • Re: Slavia - Liberec 2:2

          slamacek (přítel SN)     před 9 lety 03.08.2015 11:34 |  
          0 0

          koukam ze Zmrhal neni oblibenec.
          Jablnosky 3, nebo 4. zacatek katastrofa. sousta chyb a nedal snad jedinej balon. Mikula 6. sice dal gol, to vyborne vyresil, ale pak tam take mnoho veci neresil dobre. Zmrhal u mne za 5. nekazil tolik co Hruby ale prisel mi lepsi jak Hruby.

          • Re: Slavia - Liberec 2:2

            Alanor (admin)     před 9 lety 03.08.2015 11:38 |  
            0 0

            Se Zmrhalem nemohu souhlasit a soudě dle diskuse asi budeš jeden z mála, kterým se včera líbil. Hrubý byl určitě lepší z mého pohledu.

            • Re: Slavia - Liberec 2:2

              Navyseals     před 9 lety 03.08.2015 11:59 |  
              0 0

              Hrubý to neskutečně drbe a často přijde o míč kvůli tomu. O jeho zápalu pro hru se také nemusíme bavit, je pořád nulovej.

  32. Re: Slavia - Liberec 2:2

    vlk30 (přítel SN)     před 9 lety 03.08.2015 10:24 |  
    0 0

    Druhý poločas tragedie hodná posledních let,boj o sestup se asi stává realitou,sám se sobě divím, že jsem tak otrlej a kupuji každý rok tři permice.

    • Re: Slavia - Liberec 2:2

      spino     před 9 lety 03.08.2015 10:48 |  
      0 0

      Já už si za poslední 3 roky tak nějak zvykl, že dokud tam bude Řebíček, tak se stejně nikam neposuneme, takže si jdu spíše než zápas užívat atmosféru na stadionu, případně s někým známým pokecat...

      • Re: Slavia - Liberec 2:2

        Dobi     před 9 lety 03.08.2015 11:25 |  
        0 0

        Já jsem si ani ten zápas (pravda, pouze prvních ca. 25 minut) docela užíval, ono otočit z 0:1 po ca. minutě hry na 2:1 si zaslouží uznání, ale pak jsem si říkal, proč tam vlastně chodím, proč jsem si zase koupil permici. Ale nelituji. Potkal jsem spoustu přátel, třeba zrovna Vlka, kluky z Rožďalovic, Kolína, Brandýsa, lidičky z někdejší SK, jen "slávističtí krajani ze Severu" včera chyběli... Aspoň se mám čím utěšovat... No, Liberec to dobře poskládal, třeba jiní soupeři budou hratelnější než včerejší Lbc nebo Plzeň (i když můj optimismus po solidním výkonu v plísni trochu rozptýlila Dukla, která je přehrála!)

        • Re: Slavia - Liberec 2:2

          vlk30 (přítel SN)     před 9 lety 03.08.2015 18:25 |  
          0 0

          To máš pravdu člověk tam vždy potká nějaké známé slavisty z celých čech.No bylo by dobrý kdyby chodilo aspoň 8000-10000 lidiček.Jenže bude záležet na výkonech.

  33. Re: Slavia - Liberec 2:2

    japhy     před 9 lety 03.08.2015 10:26 |  
    0 0

    Komplexnější hodnocení jednotlivých hráčů si ponechám až na příslušný článek. Hra jako taková, bohužel, změnu nepřinesla a hodnocení můžu zkopírovat téměř z kteréhokoliv hodnocení z loňska. Pořád tragicky směšné auty, ty ale souvisí s našim mizerným pohybem bez míče a tady to je vidět v celé nahotě. Těšil jsem se na dle Klimiho znovuzrozeného Pitáka, bohužel jsem se ho nedočkal, což samozřejmě Klimimu nevyčítám :) Taky jsem se těšil na hru po zemi a zase se nedočkal. Asi byla někde s Pitákem...Naše záloha pořád neumí bránit. Byly chvíle, kdy Souček lítal od středu k lajně, tam a zase zpátky a pořád byli libereřáci volní, protože ostatní si hlídali svůj prostor, kde ale nebylo koho bránit. To se pak může Berky uřvat. No, nevidím to se syny našich otců příliš růžově.
    A abych nezapomněl, v celkovém kontextu si myslím, že Škoďák opět z hovna bič upletl. Z toho mála, co mu tým nabídl, udělal asi maximum.

  34. Názor

    Mike     před 9 lety 03.08.2015 10:52 |  
    0 0

    Bod je maximum, Liberec byl lepší, druhou půli jsme ani nevystřelili na branku. Dokázal nás přehrát se spoustou nových hráčů, kteří přišli před sezonou- Hovorka, Folprecht, Shala, Kerbr a několik hráčů ještě šetřili před odvetou Evropské ligy. Mají nového trenéra, peněz taky nemají nazbyt, ale hráli dobře. My máme dopředu pouze Škodu, oni Bakoše, Šurala a Rabušice.
    Až na Latku jsme byli vlastně komplet, sestava, hlavně záloha, je prošpikovaná odchovanci, kteří na to prostě ještě nemají, aby tým táhli. Pokud odejde Škoda, bude velký problém střílet góly. Při špatné hře obrany musíme soupeře přestřílet, a to půjde těžko.
    Vidím to na další zachraňující sezonu, a boj o záchranu do posledního kola.
    Hráčům moc vyčítat nechci, určitě se snažili, někteří makali na hranici
    sebeobětování- Mikula-, ale je to prostě málo.
    Uhrin mluví o kombinaci, ale mám obavu, že toto mužstvo na to nemá. Třeba nemám pravdu, uvidíme, jak na tom budeme bodově po 5 kolech. S Brnem a Jihlavou musíme získat 4 body, jinak je to boj o záchranu od 5.kola.

  35. Re: Slavia - Liberec 2:2

    Kaston     před 9 lety 03.08.2015 12:08 |  
    0 0

    Podle isportu byla Mikulova trefa gólem kola.

  36. Hrubý

    kobo (přítel SN)     před 9 lety 03.08.2015 12:19 |  
    0 0

    Pro Hrubého by byl šok, kdyby šel do ciziny. Má obrovský problém stačit tempu, je nedůrazný, jen tak tak pro naši ligu.