Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

O Slavii

Útoky na Slavii v insolvenci se stupňují

Lidé spříznění s Pavlem Petrovičem opět stupňují v insolvenčním řízení útoky na Slavii.

Insolvenční řízení se Slavií je stále vážným problémem a zatím nevypadá, že by spělo ke zdárnému konci. Naopak, společnost přátel insolvenčních řízení, která prostřednictvím tohoto řízení na Slavii útočí, svou ofenzivu ještě stupňuje a používá k tomu další přihlášenou pohledávku.

Připomeňme, že celé řízení odstartovalo podání společnosti Online Services ze Samoy, kterou zastupuje právník Jiří Holas. Tato společnost odkoupila část údajné pohledávky bývalého generálního ředitele Zbyňka Kusého a společně právě s Kusým zaútočila na klub prostřednictvím insolvenčního řízení. Slavia od začátku označuje toto řízení za šikanózní a argumentuje tím, že se takto vytvořila uměle mnohost věřitelů, což je podmínkou pro zahájení insolvečního řízení.

Bohužel pro Slavii však do insolvenčního řízení přihlásila svou pohledávku za část vstupného také městská část Praha 10 a v pondělí se objevily v rejstříku dvě další přihlášky.

Jedním z nich je Alexandre Losenicky, který přihlásil pohledávku ve výši 161 tisíc Kč jako provizi za přestup Fernanda Nevese do Slavie.

Zajímavější je druhá přihlášená pohledávka. Tou je pohledávka společnosti Gamma Enterprise ve výši necelých 150 tisíc Kč. Jde o dluh Slavie za cateringové služby společnosti Mischel Catering. Společnost Gamma Enterprise tento dluh od Mischel Catering odkoupila a přihlásila jej do insolvenčního řízení.

Na tom by asi nebylo nic tak zvláštního, pokud by jednatelem společnosti Gamma Enterprise nebyl jistý Jiří Malivánek z Chrudimi. Už místo bydliště vzbuzuje značné podezření, protože právě z Pardubic, Chrudimi a blízkého okolí se rekrutují lidé napojení na Pavla Petroviče, o kterém jsme již dříve psali, že je člověkem, který stojí v pozadí podání tohoto insolvenčního návrhu. A skutečně nedá příliš práce najít, že Jiří Malivánek je opravdu napojen na Pavla Petroviče, jak dokládají zprávy z předchozích aktivit mafie vedené Pavlem Petrovičem, čtěte například zde, nebo dokument související s insolvenčním řízením se společností Rotondor, který jsme již dříve na tomto webu také citovali.

Jiří Malivánek spolu s přihlášením této (z pohledu celkové výše dluhů Slavie marginální) pohledávky zaslal soudu průvodní dopis, ve kterém - jak jistě pozorný čtenář očekává a nepřekvapí jej - útočí na Slavii, rozporuje tvrzení Slavie, že hodnota práv k jejím hráčům převyšuje 300 milionů Kč, tvrdí, že účetnictví Slavie je neprůhledné, poukazuje na to, že hráči jsou vedeni jako OSVČ a jedná se tak o zakázaný švarcsystém. Nakonec Jiří Malivánek žádá soud o ustanovení předběžného správce a především chce zamezit tomu, aby Slavia prodávala hráče, protože to "zcela jistě není součástí běžného provozu". Závěrem přihlášky své pohledávky Jiří Malivánek žádá soud o prohlášení úpadku Slavie a jmenování insolvenčního správce.

Dodejme ještě, že závěrem minulého týdne došlo na soud také sdělení jistého Pavla Budyšece z Hradce Králové (zase ty východní Čechy). Ten, aniž by byl zástupcem jakékoli strany sporu, měl potřebu soudu sdělit, že hodnota hráčů Slavie není ani 100 milionů Kč, protože "kdo by je kupoval, ti by byli i zadarmo drazí." Dále soudu sděluje, že na majetek SC Xaverov Horní Počernice je vedeno exekuční řízení, čímž zpochybňuje aktivum, které Slavia soudu oznámila v příslušných dokumentech.

Jak vidno, Slavia vězí opravdu až po uši v problémech, útoky na ni se stupňují a rozhodně ještě nemusí být u konce. Nic totiž nebrání Petrovičovým lidem skupovat další pohledávky za Slavií a postupně je přihlašovat a přistupovat tak k insolvenčnímu řízení. Samozřejmě velkou otázkou zůstává, kdo ve skutečnosti stojí za celou současnou situací. Zda za Petrovičem, jehož napojení na současné řízení lze lehce dohledat a dokázat, nestojí ještě někdo další. Druhou velkou otázkou pak je, co je skutečným cílem těchto lidí.

Insolvenční řízení se Slavií budeme samozřejmě dále sledovat.

Komentáře (169)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Inslovenční mafie stupňuje útoky na Slavii

    Chlupp (přítel SN)     před 9 lety 28.07.2015 11:20 |  
    0 0

    To není zas tak těžké odhadnout kdo za tím stojí a kdo by chtěl v Praze jen jedno silné mužstvo a provždy se zbavit případného budoucího konkurenta, navíc by mu spadla do klína téměř zdarma mládež dle výběru + představa plného stadionu při domácích zápasech. Nesmyslně vysoké smlouvy( Kusý nárokuje 19milionů za rok za nulový úspěch?), neplacení a několikaleté nicnedělání, vytváření mlhoviny, krádež Slavie za bíleho dne Enicu, odrazování potenciálních kupců...to všechno není náhoda a může být pokus o skutečnou likvidaci Slavie...stačí se podívat na hokej, jak je to snadné!

    • Re: Inslovenční mafie stupňuje útoky na Slavii

      martyni (přítel SN)     před 9 lety 28.07.2015 11:44 |  
      0 0

      No hokej je velkym varovanim.. Sparta chtela do O2 areny a O2 arena chtela spartu.. nicmene fanousku rudych nepribude a derby zapasy byly vzdycky nejvyssim zdrojem prijmu, zvlast v dobach, kdy byla slavie silna. Ve fotbale to plati dvojnasob. Neverim, ze by Sparta vydelala na zaniku slavie. Rivalita slavie a sparty je nejvetsi marketingovej potencial. Samozrejme ve fotbale jsou dulezity pohary, ale tim, ze slavie vyklidila pole, na trhu se zrodil jinej vaznej konkurent pro pohary, vsech konkurentu se zbavit nelze..

      • Re: Inslovenční mafie stupňuje útoky na Slavii

        spino     před 9 lety 28.07.2015 21:13 |  
        0 0

        Sparta už se natrvalo zabydluje v O2 aréně a fanoušek Slavie může pouze držet hubu a krok. Zase jsme všichni za hlupáky. http://files.uloziste.com/e2dcd34086ff751b/Bez%20n%C3%A1zvu.jpg

        Mimochodem, jestli si myslíš, že Sparta nějak nezvládne fungování v O2 aréně, nebo že jí tam nebudou chodit lidi, tak se hodně mýlíš. Prakticky všechno jí zatím hraje do karet. :(

    • Re: Inslovenční mafie stupňuje útoky na Slavii

      Heretic (přítel SN)     před 9 lety 28.07.2015 11:47 |  
      0 0

      Blábol nejhrubšího charakteru.

      • Re: Inslovenční mafie stupňuje útoky na Slavii

        Dobi     před 9 lety 28.07.2015 12:19 |  
        0 0

        Zatímco slávisté (skuteční) v 50.letech čelili snahám o vymazání Slavie (i Sparty a Bohemky) po vzoru SSSR a třeba Jugoslávie (tam si identitu zachoval jen Hajduk a Vojvodina, z Croatie se třeba stalo Dinamo a ten název si oblíbili...), tak krůček po krůčku se to vracelo zpět. 1956 dresy, 1964 díky OP a panu Vrbovi i jméno a nakonec sláva. Ale to tu nevládly mafie, jen někdy naivní "dělnická třída". Já světlo v tunelu nevidím, justiční mafie nás dostane, kam potřebuje...

        • Re: Inslovenční mafie stupňuje útoky na Slavii

          vlk30 (přítel SN)     před 9 lety 28.07.2015 12:26 |  
          0 0

          Dodře,ale kam nás teda chce justiční mafie dostat?Nevěřím tomu že někdo chce zrušit definitivně fotbalovou Slavii,protože to by nikomu neprospělo.Navíc by si tí dotyční zahrávali s tím, že skončí bradou vzhůru, to mě věř.

          • Re: Inslovenční mafie stupňuje útoky na Slavii

            Dobi     před 9 lety 28.07.2015 12:50 |  
            0 0

            Ale už jen to pomyšlení... A velkým problémem je stadión. Přitom na něj byly ještě bolšánské peníze a stavaři z IPSu. Ale holt komusi IPS asi příliš smrděl a teď už smrdí vše, A více!

            • Re: Inslovenční mafie stupňuje útoky na Slavii

              Chlupp (přítel SN)     před 9 lety 28.07.2015 13:26 |  
              0 0

              To, ze Slavii zastupoval u soudu jakysi neznamy mlady advokat, ktery ma stejnou adresu s Holasem, je silne podezrele a nenasvedcuje tomu, ze by nejaky kupec snizoval umele hodnotu Slavie...naopak to vypada jako dobre zrezirovane a Hrebicek se na tom podili, nikoli brani...

              • Re: Inslovenční mafie stupňuje útoky na Slavii

                Heretic (přítel SN)     před 9 lety 28.07.2015 13:47 |  
                0 0

                A za vším stojí Křetínský a Sparta. To víš, že jo.

                • Re: Inslovenční mafie stupňuje útoky na Slavii

                  spino     před 9 lety 28.07.2015 21:15 |  
                  0 0

                  Omyl, za vším stojí Klaus a jeho bílý kůň Kellner.

                  • Re: Inslovenční mafie stupňuje útoky na Slavii

                    Heretic (přítel SN)     před 9 lety 28.07.2015 21:52 |  
                    0 0

                    :-)

              • Re: Inslovenční mafie stupňuje útoky na Slavii

                Barra     před 9 lety 28.07.2015 14:05 |  
                0 0

                Vim, ze to absolutne nedava smysl, presto co se tyka tvoje posledni vety - uz jsem uvedl, ze advokat Brambaski vubec neuvedl podle mne klicovy argument u rozhodciho soudu, a to ze Adam Rebicek zminenou smlouvu vubec nepodepsal. Urcite musel tento pravnik spolu s bratry R. pripravovat obhajobu a ladit noty - ze by tento klicovy udaj prehledli? Vzdyt prave na tom stavel rozhodci soud svuj rozsudek. Nedbalost z strany R? Hloupost pravnika? Nebo snad vazne umyel? Ale at si lamu hlavu jak si lamu, nadava mi to moc smysl. Jedinne, ze by timto zpusobem chtel R. vymazat veskere dluhy Slavie. Ale ani to mi moc smyslu nedava.

                • Re: Inslovenční mafie stupňuje útoky na Slavii

                  Barra     před 9 lety 28.07.2015 14:08 |  
                  0 0

                  ... Nebo snad vazne umysl...

                  • Re: Inslovenční mafie stupňuje útoky na Slavii

                    Chlupp (přítel SN)     před 9 lety 28.07.2015 19:50 |  
                    0 0

                    No právě...Řebíčkovi vůbec nemusí jít o Slavii, jen mohl být najatý na špinavou práci a hraje podle předem napsaných not...

          • Re: Inslovenční mafie stupňuje útoky na Slavii

            bongor     před 9 lety 28.07.2015 21:55 |  
            0 0

            To by si jen nezahrávali,ale zcela jistě by tak skončili.

          • Re: Inslovenční mafie stupňuje útoky na Slavii

            bongor     před 9 lety 28.07.2015 21:55 |  
            0 0

            To by si jen nezahrávali,ale zcela jistě by tak skončili.

  2. Re: Inslovenční mafie stupňuje útoky na Slavii

    lassiter     před 9 lety 28.07.2015 11:43 |  
    0 0

    Popravdě si nedokážu představit, že by celé toto nemělo nějaké spojení s tím nešťastným stadionem, takže myslím, že vítr vane odtud. Ať už je to tlak na prodej nebo novou nájemní smlouvu nebo bůhví co. Nehezky se to celé čte. Zajímalo by mě, jak se na to celé dívá velký slávista Rosen.

    • Re: Inslovenční mafie stupňuje útoky na Slavii

      martyni (přítel SN)     před 9 lety 28.07.2015 11:45 |  
      0 0

      Jo tak to by me taky moc zajimalo. Stadion je vskutku nejvetsi nestesti slavie. Je sice hezkej, ale nestalo to za to..

    • Re: Inslovenční mafie stupňuje útoky na Slavii

      quelhar (admin)     před 9 lety 28.07.2015 11:51 |  
      0 0

      Minimalne mi prijde zajimave, ze majitel stadionu neprihlasuje zadne pohledavky do insolvencniho rizeni. A jsem si jisty, ze kdyby chtel, tak by jiste neco po splatnosti vyhrabal.

      • Re: Inslovenční mafie stupňuje útoky na Slavii

        martyni (přítel SN)     před 9 lety 28.07.2015 12:01 |  
        0 0

        Nojo vlastne.. dobrej postreh!

    • Re: Inslovenční mafie stupňuje útoky na Slavii

      spino     před 9 lety 28.07.2015 16:50 |  
      0 0

      Kdo četl rozhovor s Tomášem Hrdličkou, má jasno...

  3. Re: Inslovenční mafie stupňuje útoky na Slavii

    MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 9 lety 28.07.2015 11:46 |  
    0 0

    Nevím no, tak nějak nechápu záměr celého toho insolvenčního návrhu, o co vlastně Petrovičovi a spol. jde a co tím chtějí získat...

    Chtějí donutit AŘ, aby prodal Slavii pod cenou, jak se asi budou tvářit fanoušci na případného nového majitele, který Slavii získal tímto pochybným způsobem. Tipnul bych si, že oslavovat ho asi nebudou. Co by to asi taky mohlo být za člověka...

    Chtějí Petrovič a spol. zničit celou Slavii jako takovou? Jaký k tomu mají proboha důvod?

    Nebo jde jednoduše o ty peníze, které AŘ/Slavia údajně dluží? To by byla zase až moc velká náhoda, že si pohledávky nárokují lidé přímo, nebo nepřímo napojeni na Petroviče a víceméně všichni jsou z okolí východních Čech.

    • Re: Inslovenční mafie stupňuje útoky na Slavii

      birkin     před 9 lety 28.07.2015 11:59 |  
      0 0

      myslim, ze tihle lide na nejaky fanousky z vysoka kaslou...podle myho nazoru je to proste: umi zkratka chodit v insolvencich, prostrednictvim kterych se dostavaji k majetkum za jejich zlomkovou hodnotu (viz WPB)

    • Re: Inslovenční mafie stupňuje útoky na Slavii

      Heretic (přítel SN)     před 9 lety 28.07.2015 12:00 |  
      0 0

      Mohla by to být čistě Kusého pomsta.

      • Re: Inslovenční mafie stupňuje útoky na Slavii

        spino     před 9 lety 28.07.2015 16:51 |  
        0 0

        Za co?

        • Re: Inslovenční mafie stupňuje útoky na Slavii

          Heretic (přítel SN)     před 9 lety 28.07.2015 22:06 |  
          0 0

          Za spor s Řebíčkem přeci. Jak na všechny strany létají exekuce.

    • Re: Inslovenční mafie stupňuje útoky na Slavii

      Aloha     před 9 lety 28.07.2015 15:56 |  
      0 0

      No já bych nutně netvrdil, že by se nám nový majitel nelíbil. Z mého pohledu pokud vím, že Slávii vlastní člověk, který si ze státního nakradl miliony, ak se mu taky snažím zaplatit co nejmíň aby na tom prodělal co nejvíc. Samozřejmě to je pohled můj, jestli je někdo z bohatých lidí natolik čistej,aby se na to díval podobně jako já to netuším :)

  4. Re: Inslovenční mafie stupňuje útoky na Slavii

    bububu (přítel SN)     před 9 lety 28.07.2015 12:03 |  
    0 0

    Marně přemýšlím nad tím, o co komu jde. Rozhodně však vylučuji, že by šlo o standardní výkon práva, zcela evidentně se jedná o koordinovaný útok insolvenční mafie.

    1) Souvislost s Ďolíčkem bych rovnou vyloučil, to nedává logiku. Není přece nejmenší problém, aby v Edenu hrála současně Slavie i Bohemka, takže kvůli akci Ďolíček není nutné ničit Slavii.

    2) Likvidace Slavie: jediný motiv by mohl být zakrýt ten neskutečný bordel a trestné činy, které se za posledních cca. 8 let ve Slavii nakupili. Jenomže, tohle už se mohlo udělat v 2011. Snaha vyrazit z toho prachy taky nedává moc logiku, protože v případě konkurzu by věřitelé dostali peníze maximálně do výše přihlášených pohledávek (což ještě neznamená, že někdo nemůže přihlásit fiktivní obří pohledávku, kterou nastrčený ins. správce uzná, a tím tedy klub vytunelovat)

    3) Tlak na Řebíčka k prodeji/vzdání se Slavie, případně snaha o ovládnutí klubu skrze reorganizaci: To dává asi smysl největší, nahrávalo by tomu i načasování. Chceme ale dalšího vlastníka mafiána, který si Slavii ukradne?

    Musím přiznat, že vyhlídky jsou opravdu velmi, velmi bledé a neradostné. Dost se obávám, abychom vůbec dohráli sezonu.

    • Re: Inslovenční mafie stupňuje útoky na Slavii

      vlk30 (přítel SN)     před 9 lety 28.07.2015 12:36 |  
      0 0

      Ta třetí varianta jakýsi smysl dává,jen by zajímalo který nový majitel by cpal prachy do prodělečného podniku prachy, Křéta je jen jeden a úspěchy Plzně nám taky nehrozí.Jedině by to chtěl spojit se stadionem a pak to třeba prodat dál,ale to už se tady řešilo a nikam to nevedlo.Kdyby tomu tak náhodou bylo tak mě napadá jedině ta PPF a nebo cizí investor,protože levná záležitost to kvůli tomu stadionu nebude.

      • Re: Inslovenční mafie stupňuje útoky na Slavii

        naplavnik     před 9 lety 28.07.2015 13:12 |  
        0 0

        Třetí možnost je nejspíše správně,a vítr fouká od stadionu.Ono i nedávný výrok Hrdličky je třeba brát jako vzkaz.Dojede na to Řebíček,který se nyní rozhoduje dostat za prodej málo,nebo nedostat nic.

  5. Re: Inslovenční mafie stupňuje útoky na Slavii

    ashley     před 9 lety 28.07.2015 12:26 |  
    0 0

    Cílem není likvidace Slavie. Podle všeho je to nátlak na Řebíčka, jehož požadavky byly nemyslitelný, takže teď Slavii ztratí za pár šupů. Na svazu se mluví o útoku dvou zkratek na současný vedení svazu, s tím, že Slavii má jedna ze zkratek získat od Šimáněho. Prostředky sice nejsou morálně nejlepší, ale ať se nám to líbí nebo ne, nebyly by možný, pokud by pro ně nebyl právně možný základ. Ale jak bylo řečeno v článku, není pochyb o tom, že se jedná o organizovaný útok.

    • Re: Inslovenční mafie stupňuje útoky na Slavii

      travel (přítel SN)     před 9 lety 28.07.2015 12:53 |  
      0 0

      Nechci tvrdit,že vím o co se zde jedná,kdo za tím je (jsou),ale když jsem si přečetl názory Hrdličky (zde asi není pochyb,že do toho vidí) a Hattricku (a věřím,že Ti mají dobrý zdroj informací),tak se z toho dá něco vyčíst.

      A co na to Tomáš Hrdlička? "Slavia v insolvenci je problém Řebíčka. Třeba bude Slavia za 1 Kč a prodá ji. Ale bez nájmu na stadionu, kdo by ji chtěl? Takže se bude muset domluvit zase s vlastníkem stadionu. Myslím, že je to super jízda. "

      KDO TLAČÍ?

      Je tu ještě jedna otázka. Kdo vlastně zatlačil na vyhlášení insolvenčního řízení proti Slavii? Použil bych slova klasika: já nechci nic říkat, ale na má slova dojde. Slavia měla být v tuto dobu už v rukách jiného majitele. Jenže jednání uvázla na tom, že majitel Aleš Řebíček dlouho manévroval a skutečný stav hospodaření neodkrýval. Teď musel. Vsadím se, že za tím vším jsou příští majitelé, přesněji řečeno tajná aliance, složená ze dvou velmi známých zkratek.

      Pavel Skramlík, šéfeditor magazínu HATTRICK

      • Re: Inslovenční mafie stupňuje útoky na Slavii

        vlk30 (přítel SN)     před 9 lety 28.07.2015 13:04 |  
        0 0

        A jak ty zkratky zní náhodou pan Skramlík už nenapsal.

        • Re: Inslovenční mafie stupňuje útoky na Slavii

          quelhar (admin)     před 9 lety 28.07.2015 13:30 |  
          0 0

          Nenapsal, ale kdo sleduje další příspěvky Skramlíka a Procházky, tak si je snadno domyslí: PPF a JaT

          • Re: Inslovenční mafie stupňuje útoky na Slavii

            Navyseals     před 9 lety 28.07.2015 13:35 |  
            0 0

            To mi přijde dost rázný řešení situace. Tohle může Slavii zničit v případě nepříznivýho rozsudku. Myslíš, že by to riskli?

            • Re: Inslovenční mafie stupňuje útoky na Slavii

              bububu (přítel SN)     před 9 lety 28.07.2015 14:03 |  
              0 0

              Myslím, že v případě prohlášení úpadku se přímo nabízí možnost reorganizace. Její podmínky, zdá se, naplňujeme, a soud dá vždycky přednost reorganizaci před konkurzem. Tím by věřitelé Slavii fakticky ovládli.

    • Re: Inslovenční mafie stupňuje útoky na Slavii

      Barra     před 9 lety 28.07.2015 13:13 |  
      0 0

      Ano, Ashley, take si nemyslim ze umysl je likvidace Slavie, ale oslabeni vyjednavaci pozice AR. A s posledimy 2 vetami souhlasim. Vzhledem ze se objevuji stare tvare, ktere jsou zapletene do jinych nepratelskych prevzeti firem zpusobem vyvolene insolvence (Halas, Petrovic, Malivanek, firmy s koreny v financnich rajech a na exotickych ostrovech), nejde jinak usoudit nez ze insolvencni chobotnice roztahla sve chapadla - coz jim ale umoznuje zadluzenost Slavie kde i relativne male pohledavky ve vysi nejakych 50tis zustaly nezaplacene. Mam dojem, ze se platily jen jakztakz mzdy, telefony, elektrina, najem, ze na zbytek dlouhe leta nezbyly prostredky.

      Jak vite potkal belgicky Beerschot podobny osud. Dluzilo se co se da, pritom nas mohli investori lehce zachranit. Pro ne bylo ale zajimavejsi spekulovat na krach a konec klubu. Tricitka hracu prvniho muzstva byli ze dne na den volni jako ptaci a k dostani zdarma. Klub mel famozni reputaci ve vychove mladeze, na MS v Brazilii pochazelo hned 5 z 25 hracu narodniho muzstva z mladeze Beerschotu. Prisli jsme o 500 mladych hracu, vlastne jedinny kapital klubu. A neposledni rade se uvolnilo kolem 6 mil eur, ktere Beerschot rocne pobiral z televiznich prav jako jeden z nejstarsich klubu v Belgii, kde tyto prijmy se pocitaji dle sezon celkove stravenych v prvni lize.

    • Re: Inslovenční mafie stupňuje útoky na Slavii

      martyni (přítel SN)     před 9 lety 28.07.2015 15:03 |  
      0 0

      Ano tohle dava smysl. Treba je na Rebickovi, kam az to necha zajit.. zajimalo by me, co Trunda, Uhrin a spol., esli jsou to Simaneho lidi, Rebickovi lidi nebo ci vlastne.. :)

      • Re: Inslovenční mafie stupňuje útoky na Slavii

        vlk30 (přítel SN)     před 9 lety 28.07.2015 15:24 |  
        0 0

        Ten Trunda je prej od Simáněho.

        • Re: Inslovenční mafie stupňuje útoky na Slavii

          Aloha     před 9 lety 28.07.2015 17:17 |  
          0 0

          Tam je zase právě divný, že pokud je Trunda od Šimáněho, že ten se do toho nějak nevloží a ty věci neřeší trochu razantnějí. Leda by za tím stál on

          • Re: Inslovenční mafie stupňuje útoky na Slavii

            ashley     před 9 lety 28.07.2015 17:44 |  
            0 0

            Jak jsem psal, klub se má přes Šimáněho dostat ke Kellnerovi. Je dost pravděpodobné, že na tom pracují spolu.

            • Re: Inslovenční mafie stupňuje útoky na Slavii

              vlk30 (přítel SN)     před 9 lety 28.07.2015 19:46 |  
              0 0

              pak je divný, že půjčuje nebo půjčil prachy Rumcajsovi na provoz Slavie,jinak co vím já tak Slavie by byla prodaná kdyby Rumcajs netrval na tom,že si chce nechat 20 procent akcii,taky možna proto se ted na něj tlačí jinak.

            • Re: Inslovenční mafie stupňuje útoky na Slavii

              Aloha     před 9 lety 28.07.2015 20:25 |  
              0 0

              Nj ale ani Řebíček snad není tak blbej, aby si tam nasadil člověka, který ho chce o Slavii "obrat". Každopádně tím Kellnerem to "smrdí", dávalo by to smysl, pokud se podaří osamostatnit ligu.

              • Re: Inslovenční mafie stupňuje útoky na Slavii

                Ravik     před 9 lety 28.07.2015 20:37 |  
                0 0

                Možná směšný dotaz,ale proc by J&T chtěli Slavii když už mají skrz DK Spartu?

                • Re: Inslovenční mafie stupňuje útoky na Slavii

                  Aloha     před 9 lety 28.07.2015 21:08 |  
                  0 0

                  Podle mě to souvisí s osamostatněním ligy a tím, že o2 teď vlastní práva na ligu, pro Křeťu je v tom podle mě to, že tímto tahem dokáže omezit vliv Plzně kterou nesnáší a silná Slavia zase zvedne hodnotu ligy. Možná je pro Dk lepší silná Slavie v rukou PPF, která bude o titul se Sraltou bojovat "férově" než současný stav, kdy to má Berb cinklý v zákulisí. Co já vím, tak minimálně ze začátku DK rozhodčím neplatil. Ale to je všechno jen moje spekulace na základě informací co jsem si přečetl na netu.

                • Re: Inslovenční mafie stupňuje útoky na Slavii

                  ashley     před 9 lety 28.07.2015 22:17 |  
                  0 0

                  Kellner je PPF...

            • Re: Inslovenční mafie stupňuje útoky na Slavii

              martyni (přítel SN)     před 9 lety 29.07.2015 11:01 |  
              0 0

              Treba pracuji jako hodnej (Simane) a zlej (Kellner, Prazak?)

  6. Re: Inslovenční mafie stupňuje útoky na Slavii

    JebaJebatel     před 9 lety 28.07.2015 12:49 |  
    0 0

    V těchhle věcech jsem naprostý laik, ale když uhradíme co dlužíme tak je celá tahle akce u konce nebo kde je problém? Přijde mi normální zaplatit co dlužim a když neplatim tak čekám, že mi někdo přijde dát po čuni. Stejně jako se mi zdá normální, že když dlužim víc lidem tak se spojí a vymáhají to společně. Co je na tom za šikanování?

    • Re: Inslovenční mafie stupňuje útoky na Slavii

      Alanor (admin)     před 9 lety 28.07.2015 13:24 |  
      0 0

      Jde o oprávněnost některých pohledávek, viz Kusý, Neves.

      • Re: Inslovenční mafie stupňuje útoky na Slavii

        Navyseals     před 9 lety 28.07.2015 13:31 |  
        0 0

        Mně ale přijde, že se skoro nebráníme. Stát se to spartě, tak už v médiích je tisíc článků o podjatosti soudce, pohnutý minulosti těch věřitelů, zdůrazňování ničení jména slavnýho klubu, atd.

      • Re: Inslovenční mafie stupňuje útoky na Slavii

        birkin     před 9 lety 28.07.2015 13:54 |  
        0 0

        ale evidentne je tam i hromada i tech opravnenych a k tomu ta exekuce....

      • Re: Inslovenční mafie stupňuje útoky na Slavii

        postovni (přítel SN)     před 9 lety 28.07.2015 13:59 |  
        0 0

        To je jen kamínek v mozaice. Po zveřejnění závazků si teď bude protistrana z toho seznamu vybírat jak z jídelního lístku, kterou pohledávku koupí. Objektivně vzato Slavia působí předluženě a platí pozdě. Řebíček má podle mě na výběr ze 2 možností:

        1) Kapitalizovat svoje pohledávky a doplatit všechno po splatnosti. Tím se zlepší rozvaha Slavie a pak jí může prodat za rozumnou cenu (i když se ztrátou). Když mu to ale nevyjde a protistrana vyhraje a dosáhne insolvence,tak po kapitalizaci pohledávek nedostane nic.

        2) Nechat to bejt a spoléhat, že vyhraje i tak. Šance na výhru je rapidně menší (i v případě férovýho postupu soudu), ale pokud prohraje, tak v případě insolvence dostane aspoň něco, za svoje pohledávky vůči Slavii.

        Varianta 1 je jako v pokeru zvýšit sázky nebo v mariáši dát flek. Můžeš víc získat, ale taky víc ztratit.

        • Re: Inslovenční mafie stupňuje útoky na Slavii

          judy     před 9 lety 28.07.2015 14:17 |  
          0 0

          3) Řebíček sám přihlásí svoji pohledávku a dostane tak aspoň těch svejch 127m + to za Škodu a Zmrhala ...

          • Re: Inslovenční mafie stupňuje útoky na Slavii

            Barra     před 9 lety 28.07.2015 14:22 |  
            0 0

            Ano, souhlas - jen prijem z prodeje Skody a Zmrhala nebude patrit Rebickovi ale Slavii, a z celkove sumy aktiv dostane Rebicek jen svuj procentualni pro rata podil jako vsichni ostatni veritele.

          • Re: Inslovenční mafie stupňuje útoky na Slavii

            postovni (přítel SN)     před 9 lety 28.07.2015 17:51 |  
            0 0

            Jo to spadá pod bod 2. Akorát by podle mě nedostal všechno, protože při likvidaci Slavia cenu 160 mio nemá. Proto si myslím, že to dopadne nejhůř reorganizací.

            • Re: Inslovenční mafie stupňuje útoky na Slavii

              lassiter     před 9 lety 28.07.2015 18:07 |  
              0 0

              Nejhůř? To by platilo pro normální firmu, problém je, že Slavia je fotbalový klub, viz stanovy - "Členství právnické osoby v Asociaci zaniká též:.... b) na základě rozhodnutí Výkonného výboru o jejím vyloučení jakožto člena Asociace z důvodu pravomocného soudního rozhodnutí, kterým byla odsouzena pro trestný čin, nebo pravomocného rozhodnutí insolvenčního soudu o jejím úpadku, a to vždy okamžikem, kdy toto rozhodnutí Výkonného výboru nabude účinnosti."

              Pokud jsou nejcennějším majetkem klubu práva k hráčům, pak je otázka, jaká je jejich hodnota, když klub přestane existovat.

              • Re: Inslovenční mafie stupňuje útoky na Slavii

                bububu (přítel SN)     před 9 lety 28.07.2015 18:53 |  
                0 0

                Jo, jenomže nikde není psáno, že nás výkonný výbor vyhodí, protože jestli se rozhodne o řešení úpadku reorganizací (což může být ve stejný moment jako prohlášení úpadku), tak upřímně není moc důvod nás vyřadit. Reorganizace je dočasná věc, která vytáhne subjekt z nejhoršího. Jsem si jistý, že svaz udělá cokoliv, aby Slavii v první lize udržel.

              • Re: Inslovenční mafie stupňuje útoky na Slavii

                bububu (přítel SN)     před 9 lety 28.07.2015 18:54 |  
                0 0

                Ještě doplním, že úpadek nemusí se automaticky rovnat konec Slavie. Ale samozřejmě může...

                • Re: Inslovenční mafie stupňuje útoky na Slavii

                  hiker42     před 9 lety 28.07.2015 22:05 |  
                  0 0

                  souhlasím, "hraje" se nejspíš na reorganizaci. nechci být příliš optimistický, ale tahle "hra" o život SKS dopadne dobře. prevíti ze Slavie zmizej doufám brzy, dávám jim čas do Vánoc. a za 10 let až budeme mít normální vlastníky a hrát špičku si na tuhle epizodu vzpomeneme sice s mrazením v zádech, ale v pozitivním. jako na novej začátek, kterej nás zbavil Sisáků, Janoušků, Řebíčků a podsvětí.

                  • Re: Inslovenční mafie stupňuje útoky na Slavii

                    bububu (přítel SN)     před 9 lety 29.07.2015 09:06 |  
                    0 0

                    Kéž by, já se ale obávám, že jednoho gaunera (Řebíčka) nahradí nějaký jiný. Nějak si neumím představit, že by šel do Slavie v současném stavu někdo normální a příčetný. Snad jedině Kellner, jestli se tedy informace o jeho spojení s Křetínským zakládají na pravdě.

                    • Re: Inslovenční mafie stupňuje útoky na Slavii

                      hiker42     před 9 lety 29.07.2015 19:17 |  
                      0 0

                      jj, tohle jsem říkal posledních pět roků, že od prevíta zase jenom prevít koupí, ale u prodeje "z konkursu" tohle neplatí. Kellner to nekoupí napřímo, stejně jako nekoupil napřímo stadion, kterej má AB Credit, (kterej se od Kellnera nikdy neodstřihnul, de facto je jeho). Není to věc Křetinského, ani JaT. Myslím si, že, paradoxně, insolvenční řízení Slavii z krátkodobé i dlouhodbé perspektivy může prospět (čímž ani trochu neschvaluju počínání Kusýho a spol., to musej bejt prevíti non plus ultra). Krátkodobě: nemůžeme prodat Škodu a Zmrhala, dlouhodobě: Slavie se dostane z područí podsvětí. Myslím, že není náhoda, že věci se začaly dít, až když Janoušek šel do tepláků. Neviďte to černo-černě.

              • Re: Inslovenční mafie stupňuje útoky na Slavii

                postovni (přítel SN)     před 9 lety 28.07.2015 21:25 |  
                0 0

                Do fotbalových řádů nevidím, předpokládal jsem jako předřečník, že při reorganizaci by nás ze svazu nevykopli, protože to není v ničím zájmu.

    • Re: Inslovenční mafie stupňuje útoky na Slavii

      no-nick     před 9 lety 28.07.2015 13:39 |  
      0 0

      Ještě je možnost, že na zaplacení nemám.

  7. Re: Insolvenční mafie stupňuje útoky na Slavii

    Steve2924 (přítel SN)     před 9 lety 28.07.2015 15:20 |  
    0 0

    No tak alespoň už víme, proč bylo nutné zveřejnění všech dluhů. Kdyby to zůstalo neveřejné a začaly se množit takovéhle přihlášky tak by to bylo moc okaté….

  8. Re: Insolvenční mafie stupňuje útoky na Slavii

    travel (přítel SN)     před 9 lety 28.07.2015 15:36 |  
    0 0

    Poněkud odbočím,jsem rád,že m.j. bude na O2 Sport komentovat LM J. Vrba.

  9. Re: Útoky na Slavii v insolvenci se stupňují

    Fallen (přítel SN)     před 9 lety 28.07.2015 19:12 |  
    0 0

    Chápu to správně, že kdyby Rumcajs "pučil" Slavii 11 míčů, tak je s insolvenčním řízení konec?

    • Re: Útoky na Slavii v insolvenci se stupňují

      postovni (přítel SN)     před 9 lety 28.07.2015 21:28 |  
      0 0

      Plus těch cca 25 míčů pro Kusýho a spol., který popíráme a kvůli kterým to začalo.

  10. Re: Útoky na Slavii v insolvenci se stupňují

    Petr9608     před 9 lety 28.07.2015 19:59 |  
    0 0

    No, Plzeň se s těma Izraelcema nemazlí. Tak jestli si člověk může řikat, že jsme aspoň (chvílemi) drželi krok s kvalitnim mančaftem.

    Ale stejně to člověku chybí. A nebo ještě hůř, už to pomalu začne vnímat jako "něco novýho". V roce 2016, 2017 nebo ještě později....

    • Re: Útoky na Slavii v insolvenci se stupňují

      Falk     před 9 lety 28.07.2015 20:15 |  
      0 0

      To jo a Koubek nechal sedět Kopice a další opory ,kéž by se inspiroval Uhrin ,ale u nás velká změna nehrozí ,pořád opory a kostra

      • Re: Útoky na Slavii v insolvenci se stupňují

        Aloha     před 9 lety 28.07.2015 20:22 |  
        0 0

        Nj jenže Koubek tam může poslat kvalitativně stejnýho hráče. I když to u nás vlastně taky, akorát ta kvalita je někde jinde :)

      • Re: Útoky na Slavii v insolvenci se stupňují

        Barra     před 9 lety 28.07.2015 20:33 |  
        0 0

        Soupisku Plzne prece nejde srovnat s tou nasi. Jinak Koubek behem sveho pusobeni u nas mel take moznost byt 'odvazny'.

        Myslim ze Uhrinovi jde tezko neco vycitat, kdyz zalozni radu proti Plzni tvorili mladici Soucek (20), Hruby (21), Zmrhal (21) a 'veteran' Mikula (23). Klobouk dolu za tuto odvahu na hristi uradujiciho mistra.

        • Re: Útoky na Slavii v insolvenci se stupňují

          Falk     před 9 lety 28.07.2015 20:52 |  
          0 0

          Koubek u nás podlehl tlaku ,dál Zmrhala do obrany a šel.Je skutečnosti ,že nyní má Koubek super zdvojené posty.Mě vadí ,že proti Trpišovskému jsme sepisovali petici ,Trpišák dal šanci všem žižkovákům.Nám chybí klasický defenzivní záložník a přiveden Vukan.Souček je do kombinace a asi musí hrát .Voltr v přípravě výborný a nic.Na pravo střídáme Černého(ani si nepamatuji kolik měl vloni přihrávek )a klasičtí záložníci nehrají Já nemám rád experimenty když na to nemáme .A nebo v průběhu zápasu se pokusit o změnu.Na optimistické řeči už jsem alergický .Už dlouho čekáme na nějaký slušný výsledek a hru.

          • Re: Útoky na Slavii v insolvenci se stupňují

            Barra     před 9 lety 28.07.2015 21:08 |  
            0 0

            Falku, nemyslim si ze nekdo tlacil na Koubka aby dal proti Olomouci Zmrhala jako leveho beka, a ze diky tomu musel jit ze Slavie. Myslim ze to nema absolutne nic spolecneho, spis jeho nechut aby Roger da Costa 'posilil' muzstvo, stejne jako nepostaveni Ritichieho Keegana do obrany. Pastoor by jako stary znamy Korneeva a van Dopa prisel i tak. Osobne si myslim ze by experiment s Zmrhalem v obrane mohl byt dobry tah, viz Kaderabek u Sparty ktery take zacinal jako zaloznik, a take potreboval svuj cas aby si nasel sve misto v obrane.

            Proti Trpisovskemu jsem nevidl zadne petice, jen proti Ivanu Hornikovi, kde sam Trpisovsky v primem televiznim prenosu potvrdil ze jeho prichod do Slavie souvisi s tim, jestli se klub s Hornikem dohodne. Zbytek tveho nazoru ti neberu, 'die Gedanken sind frei'.

            • Re: Útoky na Slavii v insolvenci se stupňují

              Falk     před 9 lety 28.07.2015 21:27 |  
              0 0

              Přesně tak ,myšlenky nic nestojí ,ale Baro ,dobře víš ,že Jarda do obrany určitě ne ,obrana bolí.Kisel našeptal Řebíčkovi ,že Jarda je prodejný za " miliardy" a další v tom trendu pokračují.Jarda je po posledním rozhovoru pro mě strašný sympaťák a hodně u mě stoupl,ale nevím jestli máme v týmu dost vítězných a na hřišti nechajicich všechno hráčů.Mnozí už dokázali ,že to asi nedokážou

              • Re: Útoky na Slavii v insolvenci se stupňují

                Barra     před 9 lety 28.07.2015 22:28 |  
                0 0

                A proc by z Jardy Zmrhala nemohl casem byt vynikajici bek? Nenamarno se rika, ze nejlepsi obranci jsou byvali utocnici. Osobne mam dobre vzpominky u nas z Emmanuela Sanon ('Cerny Cruijff') a Arto Tolsa (nejlepsi libero kteroho jsem kdy znal, kapitan narodnihomuzstva Finska). Tyto jmena spickovych utocniku ktery byli u nas preskoleni na obrance ti nic nebudou rikat, jsou take z '70 let. Ale take Mats Hummels, Giovanni Van Bronckhorst, Gregory Van der Wiel, Jordi Alba a desitky jinych, kteri zacinali jako utocnik nebo zaloznik a byli preskoleni. Moderni bek ma podporovat utok, Kaderabek pred 2 lety take netusil ze bude ted hrat v Bundeslize praveho beka.

          • Re: Útoky na Slavii v insolvenci se stupňují

            quelhar (admin)     před 9 lety 29.07.2015 09:30 |  
            0 0

            Jen bych rád připomněl, že petici jsme sepisovali proti Horníkovi, ne proti Trpišovskému...

            • Re: Útoky na Slavii v insolvenci se stupňují

              Ladislav (přítel SN)     před 9 lety 29.07.2015 17:41 |  
              0 0

              Je to tak, jak říká quelhar, navíc Trpišovský by do Slavie přišel jedině s Horníkem, jak sám potvrdil.

  11. Re: Útoky na Slavii v insolvenci se stupňují

    ravegis     před 9 lety 28.07.2015 21:26 |  
    0 0

    Již delší dobu zde čtu naříkání nad konkursní mafií, která drtí nebohou Slavii. Samozřejmě si jako fanoušek Slavie nepřeji, aby byla Slavia vláčena insolvenčním řízení, na jehož konci by byla zřejmě vyplivnuta bez licence do nějaké nižší soutěže. Nicméně ať již jsou pohnutky pana Kusého či pana Petroviče jakékoliv, pak za situace, kdy by Slavia dlužila pouze jim, nemohla by jakákoliv insolvenční mafie uspět.

    Je potřeba si připomenout, že nutnou podmínkou zahájení insolvenčního řízení je více dluhů, které jsou po splatnosti. Nechci zklamat optimismus dalších čtenářů, ale pokud pan Řebíček nenajde opět několik set milionů ve své portmonce, kterými by dluhy co nejrychleji zalepil, pak zde myslím není důvod pro to,a by insolvenční řízení bylo zastaveno.

    Je to smutné, ale je to bohužel tak. Nestane-li se zázrak, spěje Slavia do rychlého konce. Bohužel to není vinou pana Kusého či Petroviče, ale pánů Rosena, Doležala, Držmíška a jim podobných. Slavii jsme si rozložili zevnitř. To že se na mršině chtějí přiživit i mrchožrouti není příčinou jejího zániku, ale důsledkem.

    • Re: Útoky na Slavii v insolvenci se stupňují

      Heretic (přítel SN)     před 9 lety 28.07.2015 22:09 |  
      0 0

      Teoreticky máte pravdu, ale určitě nepotřebuje několik set milionů. Nejvíce dluží on sám sobě.

  12. Re: Útoky na Slavii v insolvenci se stupňují

    jiras     před 9 lety 28.07.2015 21:33 |  
    0 0

    Tyhle policejní, justiční, insolvenční - jakékoli - mafie nakonec skončí tak, že po letech půlka aktérů skončí s kulkou v hlavě, někteří v lochu a zbytek se radši stáhne.

  13. Re: Útoky na Slavii v insolvenci se stupňují

    Wommi     před 9 lety 28.07.2015 23:25 |  
    0 0

    třeba je to cely akce podobna konkurzu SAZKy v 2011...

  14. Re: Útoky na Slavii v insolvenci se stupňují

    Dobi     před 9 lety 29.07.2015 10:04 |  
    0 0

    Možná trochu OT - padá tady jméno trenéra Trpišovského... Možná je to shoda jmen (zcela jiný Trpišovský byl třeba ten "vybržďovací" gauner na dálnici), ale v souvislosti s fotbalem mě napadá jiná věc. Klan nějakých Trpišovských byl břevnovskou rodinou, děda byl pravidelným účastníkem zápasů někdejšího TJ Břevnov, než Břevnovu restituenti zabrali kus hřiště a fotbal zde skončil. Vždy měli v kantýně růžek, kde on zasvěceně hovořil o fotbale... Aby ne - děda byl mj. dědečkem Pavla Horvátha, který také v Břevnově začínal... Pátral jsem po internetu, ale nedopátral se. Možná, že jen shoda jmen... Ale - hoďte po mně kamenem, i když nejsem pejskem v Teplicích...

    • Re: Útoky na Slavii v insolvenci se stupňují

      malan (přítel SN)     před 9 lety 29.07.2015 10:41 |  
      0 0

      Dobrý den Dobi,
      všiml jsem si, že tu a tam občas pronesete něco o Břevnovu a okolí. Také jsem na Břevnově hrával a mrzí mne že mužský fotbal odtamtud zmizel. Pohled z hlavní tribuny na Říp neměl konkurenci. Byl jsem se nedávno dívat na hřiště, je stále pěkně udržované, snad tam hrávalo nějaké ženské mužstvo, ale ne pod názvem Břevnova. Nevím, jak je to v současnosti. Byly obavy, že pozemky budou postoupeny developerovy a zastaví se, což by byla velká škoda. Bohužel peníze mají silnější slovo než přání místních obyvatel a pamětníků. Fotbal na Olympu, Břevnově mě něco do sebe. Alespoň, že se drží Bílá hora a Střešovice.

      • Re: Útoky na Slavii v insolvenci se stupňují

        steev (přítel SN)     před 9 lety 29.07.2015 12:04 |  
        0 0

        Zdravim vas oba,i ja jsem začínal na Brevnove. Hral jsem tam do dorostu pak tam fotbal skončil. Nedavno se ke mne doneslo že fotbal na Brevnove chce obnovit prave Horvat. Pozemky by meli byt vyrešené až na jeden kus který udajně vlastni Česká pošta. Tak nevim,každopadne zájem o obnovu tam je i u jiných hračů co zde vyrůstali. Brevnov by si fotbal zasloužil.

        • Re: Útoky na Slavii v insolvenci se stupňují

          malan (přítel SN)     před 9 lety 29.07.2015 14:12 |  
          0 0

          Zdravím steeve,
          dle katastrální mapy jsou vlastníky pozemků Česká pošta a Sports centre Ladronka a.s v poměru přibližně každý 1/2. Majitelem pozemků v okolí hřiště je SC - Magnet s.r.o.. Zde již v jedné části probíhá výstavba viladomů, odkaz http://www.tejnka.cz/kronika/rok-2015/rozmaryn-2015
          Dále jsem našel plány na zástavbu pozemků za hl. tribunou, ale nevím jak moc jsou aktuální,viz. odkaz http://lapianta.cz/realizace/bytove-domy/obytny-soubor-tomanova/

          Naštěstí to zatím nevypadá na ohrožení samotného hřiště, ale co není může být, že.
          Já jsem končil s fotbalem na Břevnově někdy v r.2000, kdy už bylo jasné, že mládež dále pokračovat nebude. Souhlasím, Břevnov si fotbalový tým zaslouží a obnova (hlavně mládeže) by byla skvělá, určitě bych chodil na zápasy, mám to tentokrát z druhé části kopce. Bohužel bez nějakého dalšího Dragouna si to neumím představit.

          • Re: Útoky na Slavii v insolvenci se stupňují

            stefi     před 9 lety 29.07.2015 15:23 |  
            0 0

            Rovněž zdravím bývalé břevnováky. Já jsem trochu starší - stejný ročník narození s Honzou Bergrem, takže jsem měl tu čest /i když je sparťan/ s ním hrát v jednom týmu. Jenom bych chtěl poznamenat, že zanikly oba břevnovské fotbaly - nejen TJ /naposledy Dragoun/, ale i protější Slavoj.

            • Re: Útoky na Slavii v insolvenci se stupňují

              Dobi     před 9 lety 29.07.2015 15:32 |  
              0 0

              Jen dva doplňky: Já jsem i SOUČASNÝ Břevnovák a pokud mě opice nevypudí, už to tady snad doklepu. A o tom Slavoji se shodneme, ten taky skončil dříve, oni hlavně měli tělocvičnu, na fotbal kašlali...

          • Re: Útoky na Slavii v insolvenci se stupňují

            Dobi     před 9 lety 29.07.2015 15:27 |  
            0 0

            Jako kluci (kolem roku 1960) jsme měli nejblíže k TJ Břevnov a zkoušeli to tam. Fotbal se hrával i naproti na SLAVOJI Břevnov, byla tu umělá Tankista, na konečné 1 a 18 byl Sokol Liboc (ten zmizel jako první, kvůli sídlišti tam vystavěli hasičárnu). Hrálo se i na Rudé Hvězdě, ale tam vše potlačila plochá dráha. I ve Střeškách byly dva kluby. Zůstaly tak jedny Střešovice a Bílá Hora, i když ta sláva už byla výše ("Mládí Praha"). Nejvýše to dotáhl ale Dragoun Břevnov (třetí místo ve III.lize!), ve Sportu jsem měl i litující článek, že dárkem ke 100 letům (2006) bylo vyhnání a prodej soutěže béčku Mladé Boleslavi. Pan Dragoun pak odešel do Řevnic, ale i tam to nějak blbě dopadlo... Teď se lotři develoupři nějak rozjeli, vyhnali zahrádkáře a obnažili zadní stěnu šatny+kantýny, kde sedával i ten pan Trpišovský st. Asi 1/10 patřila nějaké restituentce, ta baba se nějak dohodla snad s Českou poštou, jezdila tam pak dočasně trénovat snad mládež Dukly, kamarádi, kde jsme trávívali při III.lize nedělní odpoledne, pokud nehrála zrovna Slavia, se už rozprchli a ani z OÚ nemám informace. Ale každý nový začátek by byli těžký, i kdyby to rozjel Horvi, který je určitě srdcař... Uvidíme... Masarykův Spartakiádní stadión daroval kolibřík Bém sraltě, stačí, když se mnou jedou ti budoucí váchové MHD... Plochá dráha řve a in-line bruslení na Ladronce není to pravé.

          • Re: Útoky na Slavii v insolvenci se stupňují

            steev (přítel SN)     před 9 lety 29.07.2015 18:20 |  
            0 0

            Tak to jsem měl asi trochu zavádějící informace,doufal jsem že je by se to mohlo nějak vyřešit ale takhle to nevypadá moc dobře.
            Jinak já jsem ročník 84 když Břevnov končil hrával jsem za starší žáky a za starší dorost nějak nebyli lidi.Možná jsme spolu hrávali.
            Rád vzpomínám na ČFL a na toho zmetka Dragouna jak jezdil k šatnám po hřišti v tom Bavoráku. A taky na pohárové vyřazení klokanů.Jo byli to časy.

            • Re: Útoky na Slavii v insolvenci se stupňují

              malan (přítel SN)     před 9 lety 29.07.2015 18:53 |  
              0 0

              Jsem 85,takže je to možné. Hrával jsem s klukama jako Kopal,Syrový,Hájek,Herold,Štěpánek,Pošík atd. Byly to fajn časy, a Dragoun byl takový malý Pelta, myslím že je ve fotbale stále aktivní, snad se angažuje na Vyšehradě.

              • Re: Útoky na Slavii v insolvenci se stupňují

                steev (přítel SN)     před 9 lety 29.07.2015 19:08 |  
                0 0

                Taky jsem to zaslechl. Jinak jsme spolu hráli určitě z těch výše jmenovaných jsem jeden já a jako jedinej Slávista takže by to neměl bejt problém. Když teda nepošítám Herolda kterému se to v hlavě trochu pomotalo a následoval svého bratra k rumunům.

                • Re: Útoky na Slavii v insolvenci se stupňují

                  malan (přítel SN)     před 9 lety 29.07.2015 20:40 |  
                  0 0

                  No tak jedinej z ty jmenovany sestavy ma brachu a tatu stejny blazny jako je on sam a tim padem jsem s vama chodil na vetrnou hurku:)

                  • Re: Útoky na Slavii v insolvenci se stupňují

                    steev (přítel SN)     před 9 lety 29.07.2015 20:44 |  
                    0 0

                    Myslel jsem si že si to ty :)

                    • Re: Útoky na Slavii v insolvenci se stupňují

                      malan (přítel SN)     před 9 lety 29.07.2015 21:03 |  
                      0 0

                      Jo,to neni tezky poznat podle nicku:)Jak je chlape?Urcite stale chodite do Edenu,ne jako ja ktery drzi protirebickovsky bojkot.Jste porad na Brevnove?

                    • Re: Útoky na Slavii v insolvenci se stupňují

                      steev (přítel SN)     před 9 lety 29.07.2015 21:03 |  
                      0 0

                      Stav se někdy ve 106 rádi tě uvidíme.

                      • Re: Útoky na Slavii v insolvenci se stupňují

                        malan (přítel SN)     před 9 lety 29.07.2015 21:23 |  
                        0 0

                        To se driv potkame u presidentu:-)Nejak jsem se nesrovnal se soucasnym majitelem a drzim nastevni pust.Vsechny vas zdravim a doufam v lepsi leta!

                        • Re: Útoky na Slavii v insolvenci se stupňují

                          steev (přítel SN)     před 9 lety 29.07.2015 21:28 |  
                          0 0

                          Stále chodíme. Bydlim v dejvicích,se ženou čekáme malýho slávistu takže pohoda.A co ty? Jinak chápu že nechodíš,je to hrůza.

                          • Re: Útoky na Slavii v insolvenci se stupňují

                            malan (přítel SN)     před 9 lety 29.07.2015 21:45 |  
                            0 0

                            Nechodim,ale stale sleduju a beduju.Tak to velka gratulace,takovych dobrych zprav neni nikdy dost!Ja ziju s babovkou na Smichove a rozsireni slavisticke rodiny je zatim ve hvezdach.Treba se uz brzy na fotbale potkame,jen nevim jestli to bude jeste 1.liga:)

                            • Re: Útoky na Slavii v insolvenci se stupňují

                              steev (přítel SN)     před 9 lety 29.07.2015 21:54 |  
                              0 0

                              Naši bydlej v Košířích,táta říkal že tě tam někde zahlídnul.Myslim že nám nezbejvá než doufat že bude líp :(

                              • Re: Útoky na Slavii v insolvenci se stupňují

                                malan (přítel SN)     před 9 lety 29.07.2015 22:05 |  
                                0 0

                                No to je kousek,bydlim pod Hrebenkama...A kousek na Budance bydli Vitek.Ja take doufam v lepsi zitrky a snad to tak tragicky neskonci.My Slavisti v tom doufani mame nejlepsi prupravu.Ono se to zase obrati k lepsimu!

      • Re: Útoky na Slavii v insolvenci se stupňují

        ortevor     před 9 lety 29.07.2015 15:18 |  
        0 0

        zajimavy prispevek, diky za pohled do historie...
        Brevnovsky areal se mi vzdycky libil, uz kdyz jsem jezdil na Slavii na Strahov sem vzdycky koukal na to hriste pobliz, az jsem si casem zjistil, ze je to Brevnov, a vzpomnel jsem si, ze se tam hravala CFL...

        jinak ja hraju tedka fotbal za Olymp,nejnizsi tridu, a i kdyz to tam jeste porad jakz takz funguje, tak taky je otazka, jak dlouho to bude jeste fungovat, nejsou penize, kazdou sezonu existencni starosti, zadny ambice...
        skoda tehle tradicnich klubu no :/

        • Re: Útoky na Slavii v insolvenci se stupňují

          Dobi     před 9 lety 29.07.2015 15:38 |  
          0 0

          Na Olympu neboli na Markétě se ještě hraje fotbal? Já občas jezdím okolo a netušil jsem. Jen řev z ploché dráhy a myslím, že areál je jen na přiblblý softbal nebo basebal... Pokud to ještě funguje, držte se! To bývala derby začátkem 60. let Břevnov - RH, tedy Starobřevnováků s Novopetřiňáky. Já jsem sice původem ze Severu, kde mám kořeny, ale od dětství, vlastně miminkovství žiji v Břevnově, i když se stále cítím na Severu doma a prožil jsem tam několik period...

          • Re: Útoky na Slavii v insolvenci se stupňují

            ortevor     před 9 lety 30.07.2015 06:57 |  
            0 0

            jj hrajeme na Markete, kazdou nedeli, kdyz nekdy bdues mit cestu okolo se stavit, ale bacha, je to neskutecna holomajzna :D
            ale zase divadlo vetsi nez Okresni prebor v televizi..

            ja sem taky puvodem ze Severu, ale nejakou nahodou jsem zacal v Praze hrat za Olymp, takze jsem uz s tou jeho historii taky provazanej..na to jakou ma historii, tak ted to placani se v nejnizsich tridach s tim ze je klub na stadionu jenom tak trpenej, koho mi to pripomina...:)

  15. Re: Útoky na Slavii v insolvenci se stupňují

    Borris     před 9 lety 29.07.2015 13:37 |  
    0 0

    Trochu off topic, ale docela mě to rozsekalo. Ten KJ se fakt nikdy nepoučí a pořád bude jednat s hráčema jak s kusem hadru. Štohanzl už to sice z Facebooku stáhl, ale Konečník to neváhal rychle zachytit ještě než to stáhl.

    https://twitter.com/jakub_konecny/status/626346482938040320/photo/1

    • Re: Útoky na Slavii v insolvenci se stupňují

      bububu (přítel SN)     před 9 lety 29.07.2015 16:16 |  
      0 0

      Jarolím je magor, psychika byla vždycky jeho slabá stránka. Aniž bych chtěl jakkoliv snižovat trenérské schopnosti KJ, tak začínám mít takový pocit, že už je trošku za zenitem. Každopádně Štohanzla bych bral do Slavie všemi deseti!

      • Re: Útoky na Slavii v insolvenci se stupňují

        Borris     před 9 lety 29.07.2015 18:16 |  
        0 0

        Taky mi přijde že už KJ začíná být vyčichlej. Jojo taky by se mi Štohanzl líbil. Má přehled, dobrou přihrávku a střed naší zálohy by rozhodně zkvalitnil.

        • Re: Útoky na Slavii v insolvenci se stupňují

          klimi     před 9 lety 29.07.2015 19:02 |  
          0 0

          Tahat sem 30ti letého Štohanzla na úkor našich mladíků? Opravdu prosim ne, stejně jako ten vtip se Zmrhalem na beku...

          • Re: Útoky na Slavii v insolvenci se stupňují

            Nosorozec     před 9 lety 29.07.2015 20:49 |  
            0 0

            Štohanzla v žádnym případě nebrat! Je to fanoušek Sparty a v rozhovoru do hattricku kdysi řikal, že do Slavie by nikdy nešel! Tim, že bysme mu dali nabídku, bysme se tak akorát schodili.
            V tom, že KJ nemá koule má ale pravdu. Vyhodit hráče tak, že mu to neoznámim, ale jenom to napíšu na papír, je fakt neprofesionální. Připomíná mi to legendární smsku Křetinskýho Karlovi Poborskýmu.

            • Re: Útoky na Slavii v insolvenci se stupňují

              Dobi     před 9 lety 29.07.2015 22:20 |  
              0 0

              Jarolímovi stáí a peníze asi zalepily oči. Už ve Slavii odepisoval Vaniaka (Tiraspol), zničil tak Tafata (nevím, co by z něj vyrostlo, ale chyba s Tiraspolem z něj udělala nýmanda), Gebre Selassie se jej přímo panicky bál... Přitom ještě za jasných dní přitáhl Tavarese a Belaida. Ale to měl ještě jasné dny... Žádný strom neroste do nebe!

              • Re: Útoky na Slavii v insolvenci se stupňují

                Dobi     před 9 lety 29.07.2015 22:24 |  
                0 0

                stáí -> stáří; na klávesnici mi blbne "ř"....

  16. Re: Útoky na Slavii v insolvenci se stupňují

    Ladislav (přítel SN)     před 9 lety 29.07.2015 19:12 |  
    0 0

    Nemáte někdo náhodou dnešní Sport ? Měl by tam být údajně článek o Slsvii, tedy samozřejmě insolvenci a prý pozitivní vyjádření načeho ředitele Trundy.

    • Re: Útoky na Slavii v insolvenci se stupňují

      janko (přítel SN)     před 9 lety 29.07.2015 21:05 |  
      0 0

      Pan St.Hrabe cerpa ze zde uvedeneho rozboru. Nic noveho se tam nepise. A p.Trunda dodava ze na tom delaji... tot asi tak ve zkratce vse.

      • Re: Útoky na Slavii v insolvenci se stupňují

        travel (přítel SN)     před 9 lety 29.07.2015 21:31 |  
        0 0

        Trunda na otázky ohledně insolvence odpovídá:"Víme o tom,řešíme to ,pracujeme na tom", "Otevřeli jsme karty,musíme s tím pracovat","Jde o případ,který
        rozporujeme a řešíme", "Je to čerstvá informace a prověřujeme ji", "Nejsme od toho,abychom dešifrovali nějaká spiknutí,to je záležitost právníků" (toto je reakce na SN), "Na první pohled se to může jevit hodně nepříjemně" (toto je o dluhu 169 mil Ř.).Pak dodává,že je důležité rozhodnutí ,že můžeme pracovat a obchodovat . Na závěr snad trochu optimismu:"Nezaznamenali jsme ani odliv partnerů,ve Slavii dál vidím ohromný potenciál,je to brand s jedinečnou historií a společenskou symbolikou".
        Když už jsme u toho spartu,tak na titulní stránce je o LM a v článku se píše: "Díky dvěma největším tuzemským klubům zažil český fotbal mimořádný večer ve 3. předkole LM.Takže Plzeň už je větší klub než Slavia,to je pro mně novinka.Inu novináři Spartu nezapřou svou úroveň.

        • Re: Útoky na Slavii v insolvenci se stupňují

          bongor     před 9 lety 29.07.2015 21:48 |  
          0 0

          Jak se z nuly stát VIP klubem?Jednoduše,stačí si párkrát zajít na kávu s novináři
          plátku spart a je to hotovo.To se to roste,kam pak na nás s nějakou stoletou historií.
          Ale můžu říct,že mi to ani tak nevadí,prádelníci jsou jediní,kterým z toho našeho výkvětu přeju úspěch.Libe mi nevadí a Jabka už to doufám nedoženou.

          • Re: Útoky na Slavii v insolvenci se stupňují

            Ladislav (přítel SN)     před 9 lety 29.07.2015 21:57 |  
            0 0

            Díky pánové za info.

          • Re: Útoky na Slavii v insolvenci se stupňují

            Dobi     před 9 lety 29.07.2015 22:08 |  
            0 0

            To já zase naopak - Liberci přeji úspěch od srdce a Plzeň tak nějak respektuji. A Jablonec? Nemáte někdo fotku Pelty po zápase? Třeba by byla ještě směšnější než po finále poháru Lbc-Jbc...

            • Re: Útoky na Slavii v insolvenci se stupňují

              spino     před 9 lety 30.07.2015 00:25 |  
              0 0

              Fotku Pelty ne, ale před zápasem jsem dlouho vydýchával, když se před kamery postavil ten ..... Doležal.

          • Re: Útoky na Slavii v insolvenci se stupňují

            Eluin (přítel SN)     před 9 lety 29.07.2015 23:29 |  
            0 0

            Historie klubu ale dnes málokoho zajímá, důležité jsou zejména současné úspěchy x neúspěchy. Je to smutné, ale je to tak.

            • Re: Útoky na Slavii v insolvenci se stupňují

              Dobi     před 9 lety 30.07.2015 08:13 |  
              0 0

              Mno, DoLEŽal... Na toho budeme dloooouho vzpomínat...

  17. Re: Útoky na Slavii v insolvenci se stupňují

    Kuliss9     před 9 lety 29.07.2015 22:06 |  
    0 0

    Juniorka dnes v přátelském utkání na půdě nováčka Divize ze Suchdola prohrála 4:1....... Viktor Šimeček údajně na hostování do divizního Nymburka

    • Re: Útoky na Slavii v insolvenci se stupňují

      Borris     před 9 lety 29.07.2015 22:53 |  
      0 0

      vida vida, za ten hraje můj bývalý spoluhráč :-) aspoň mi pak řekne jak to Viktorovi jde :-)

    • Re: Útoky na Slavii v insolvenci se stupňují

      MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 9 lety 30.07.2015 09:55 |  
      0 0

      Do Nymburka? Tak to ho budu mít z první ruky, jsem na něj zvědavej. Na to jaký to byl talent je to ale slušný kariérní sešup.

      • Re: Útoky na Slavii v insolvenci se stupňují

        Kuliss9     před 9 lety 30.07.2015 11:57 |  
        0 0

        Zatím je to údajně v řešení, byl Řehákem nabídnut do Nymburka, protože tam dělá trenéra brankářů jeho kamarád.

        Jinak včera jsme hráli proti Zápům a na levém beku nastoupil mladý Bejbl a ihned jsem pochopil věčné negativní hodnocení na něj ze zápasů juniorku, vždyť ten klub po taťkovi vůbec nic nepodědil bohužel a kdyby neměl tlačenku, tak fotbalově má zhruba na středočeskou A třídu :/

        • Re: Útoky na Slavii v insolvenci se stupňují

          MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 9 lety 30.07.2015 12:12 |  
          0 0

          Byl jsem tam, Bejbl mi nepřišel zase až tak hroznej, je to zhruba tak jeho úroveň (divize/ČFL).

          • Re: Útoky na Slavii v insolvenci se stupňují

            Kuliss9     před 9 lety 30.07.2015 17:20 |  
            0 0

            Asi věc názoru, mě přišel ohromně statickej, ničím čím by převyšoval i ty mladé kluky co nastoupili za Nymburk. :) Spíš bych řekl kraj/divize, ČFL už je přeci jen větší válka, taťkovi kvality bohužel určitě nemá, bohužel ani na ligu to nebude no :/

            • Re: Útoky na Slavii v insolvenci se stupňují

              Kuliss9     před 9 lety 30.07.2015 17:21 |  
              0 0

              S tou A třídou už to bylo přehnané :), i když ta středočeská přeci jen alespoň nějakou úroveň má narozdíl od ostatních :)...

    • Re: Útoky na Slavii v insolvenci se stupňují

      naplavnik     před 9 lety 30.07.2015 21:29 |  
      0 0

      Podle zápisu o utkání dnes za Žižkov hrál vedle Hurky i Viktor Šimeček.

  18. Re: Útoky na Slavii v insolvenci se stupňují

    ElvisPresley     před 9 lety 29.07.2015 22:15 |  
    0 0

    OT: Na stránkách UEFA.com jsem s překvapením zjistil, že u SK Slavia Praha není vůbec profil klubu.... Má to tam i Plzeň,Liberec. Nechápu, že to tam není.... :-( :-( Přece jsme v Evropě něco dokázali... Semifinále UEFA, čtvrtfinále PVP....

    • Re: Útoky na Slavii v insolvenci se stupňují

      bongor     před 9 lety 30.07.2015 04:58 |  
      0 0

      Když sleduješ Elvisi,co je zač celé to "fotbalové hnutí"v čele s takovými "esy",jako jsou Blatter,nebo u nás Cinklouš,tak řekneš zaplať pánbů,že se u nich netěšíme přílišné oblibě.Nebo snad někdo znáte jiné odvětví,kde se taky tak bez ostychu podvádí?Ale no,známe třeba jihoamerické drogové kartely,nebo české insolvenční mafie,ale tam je to alespoň o hubu,nebo spíš o život,kdežto ve fotbale jsou ti hošíci vysmátí a dokonce Blatterovi navrhuje soudruh Putin Nobelovu cenu.Už bych rád viděl v seznamu vyznamenaných ke státnímu svátku také Velkého Čápa.Kde jaký
      umělec už dostal nějaký řád,jen tento skutečný umělec nic.Mělo by se protestovat.

      • Re: Útoky na Slavii v insolvenci se stupňují

        Barra     před 9 lety 30.07.2015 06:30 |  
        0 0

        Bongore, klid, nemas uplne pravdu. Profily klubu nedoplnuje FACR ani UEFA primo, jen kluby same nebo jeji fandove. Najdes tam link jak 'to improve this page', kazdy fanda Slavie se muze pustit do prace a profil doplnit tim ze posle sve poznamky Uefe, kdyz uz klub sam jak se zda o tom nema zajem (mozna ani nevi dostatecne o teto strance - ani ja jsem to tam nikdy nehledal).

        Napriklad Peltuv Jablonec nema take ani pismeno na profilu, stejne jako Liberec, myslim ze Elvis se plete.

        • Re: Útoky na Slavii v insolvenci se stupňují

          Barra     před 9 lety 30.07.2015 06:34 |  
          0 0

          Co se tyka Liberece, beru to zpet, maji opravdu udaje o klubovych rekordech, ale zadne predstaveni klubu s fotkou, jako Sparta, nebo kluby jako Ajax, Lazio, ktere jsem si namatkove otevrel.

          • Re: Útoky na Slavii v insolvenci se stupňují

            Barra     před 9 lety 30.07.2015 06:43 |  
            0 0

            A vidim ze bez ranni kavy mi to moc nejde -:( Takze opravuji co jsem opravil - take Slavia ma uvedene sve klubove rekordy. Takze Slavia, Liberec a Jablonec (zbytek jsem nezkoumal) jsou na tom uplne stejne.

  19. Re: Útoky na Slavii v insolvenci se stupňují

    Ladislav (přítel SN)     před 9 lety 30.07.2015 00:32 |  
    0 0

    Aby to v te Evrope klapalo, mela s sebou Plzen na Maccabi po tydnech v Izraeli opalene talismany-Dasu s Romanem :)

    Jan Kaliba - Czech Radio Sports Correspondent

    https://twitter.com/JanKaliba

    • Re: Útoky na Slavii v insolvenci se stupňují

      quelhar (admin)     před 9 lety 30.07.2015 12:54 |  
      0 0

      Taky to tam podle toho vypadalo. Jak tam sudí řezal domácí, to jako by z oka vypadlo ligovým zápasům Plzně.

      • Re: Útoky na Slavii v insolvenci se stupňují

        marcocruz (přítel SN)     před 9 lety 30.07.2015 13:18 |  
        0 0

        Nevěřim, že by měla Plzeň, potažmo Damková až takovýhle vliv v Evropě.

        • Re: Útoky na Slavii v insolvenci se stupňují

          Ladislav (přítel SN)     před 9 lety 30.07.2015 19:34 |  
          0 0

          Damková je jedna ruka s Pierluigi Colinou a ten má pořádnej vliv.
          A mimochodem, úterní přenos z Moskvy zajistil na poslední chvíli osobně Křetínský.
          Quelhare, tak jsem přemýšlel o té naši disputaci, zda jsou sudí horší dnes nebo v minulosti a asi máš pravdu ty, jen to nevidím tak jednoznačně.

  20. Re: Útoky na Slavii v insolvenci se stupňují

    travel (přítel SN)     před 9 lety 30.07.2015 06:50 |  
    0 0

    Dobré ráno ,slávisti.Snad mi nebudete mít za zlé,když poněkud odbočím od tématu a podělím se s vámi o vtip,který mi řekl doktor-kardiolog,kam bohužel jsem nucen chodit.Mimochodem doktor je velký slávista a i když má plnou čekárnu pacientů,tak pár slov o Slavii vždycky dáme.Navíc má na zdi slávistický dres,dále slávistickou vlajku,kalendář a když popíjí kafíčko,tak jedině za slávistického hrnku.Zkrátka se tam cítím moc fajn.A teď ten vtip.Nejdřív se mě zeptal,zda vím,kdo to byl prof. Thomayer.Tak jsem řekl,kdo by neznal Thomaeyrovu nemocnici(jinak to byl lékař-prof. vnitřního lékařství).
    Takže o prof. Th. se říká,že mu stačilo se na klienta podívat a už věděl,co ho trápí.Jednou k němu přišel pacient a než stačil za sebou zavřít dveře,tak se na něj prof Th. podívá a řekne mu , že ho jistě trápí cukrovka.Pacient odpoví,že ano a jak je možný,že to poznal, jen když se na něj zběžně podíval.Prof. Th. odpoví,jednoduše,protože vám lítá vosa kolem poklopce.
    Bohužel psaný vtip nemůže dosáhnout úrovně mluveného,obzvláště od výše zmíněného doktora.Takže ještě jednou se omlouvám,že jsem odbočil a doufám,že jsme vykročili tou správnou nohou (že pane Trundo).

    • Re: Útoky na Slavii v insolvenci se stupňují

      Chlupp (přítel SN)     před 9 lety 30.07.2015 13:09 |  
      0 0

      Náhodou příjemná vložka...pozdravuj slávistického kardiologa a ať přijde na fotbal...

      • Re: Útoky na Slavii v insolvenci se stupňují

        travel (přítel SN)     před 9 lety 30.07.2015 13:46 |  
        0 0

        On chodí pravidelně,má permici a je členem OP.Díky,že jsi to vzal jako příjemnou vložku.

        • Re: Útoky na Slavii v insolvenci se stupňují

          no-nick     před 9 lety 30.07.2015 20:37 |  
          0 0

          To bereme všichni;)

          • Re: Útoky na Slavii v insolvenci se stupňují

            Borris     před 9 lety 30.07.2015 21:53 |  
            0 0

            Přesně tak, pěkná vsuvka. V téhle ne moc příjemné době kdy si pořád dokola někde čtu insolvenci, tak je každá příjemná odbočka jen a jen vítána.

            • Re: Útoky na Slavii v insolvenci se stupňují

              travel (přítel SN)     před 9 lety 30.07.2015 22:17 |  
              0 0

              I vám samozřejmě díky.

    • Re: Útoky na Slavii v insolvenci se stupňují

      jarodo57     před 9 lety 30.07.2015 22:24 |  
      0 0

      Tvůj doktor by se mi moc hodil pro moji přítelkyni,která je půl roku doma kvůli tlaku a její doktorka si s ní neví rady.Jsme z toho oba neštastní,samozřejmě hlavně ona.

      • Re: Útoky na Slavii v insolvenci se stupňují

        travel (přítel SN)     před 9 lety 30.07.2015 23:38 |  
        0 0

        Ahoj jarodo,napiš mi sem tvůj email ať si o tom nepíšem zde.

        • Re: Útoky na Slavii v insolvenci se stupňují

          jarodo57     před 9 lety 31.07.2015 09:38 |  
          0 0

          Ahoj travel-jaromirdousa@seznam.cz

    • Re: Útoky na Slavii v insolvenci se stupňují

      Ladislav (přítel SN)     před 9 lety 30.07.2015 21:10 |  
      0 0

      Ten Pelta je fakt vemeno. „Osobně jsem byl pro plošnou registraci všech fanoušků, ale snad poprvé v historii ligy se kluby sjednotily a rozhodly, že chtějí registr jen pro potížisty a ne slušné lidi, postoj klubů mě překvapil“ řekl na tiskové konferenci Pelta.

      • Re: Útoky na Slavii v insolvenci se stupňují

        Ladislav (přítel SN)     před 9 lety 30.07.2015 21:18 |  
        0 0

        A ministr Chovanec druhý, že by o všem rozhodovala policie, policejní stát hadr. „Dále bychom také chtěli, aby policie měla výrazné slovo při udělování licencí klubům. Aby její názor nebyl jen doporučující, ale aby byl závazný,“ prohlásil Chovanec.

  21. Re: Útoky na Slavii v insolvenci se stupňují

    mpik     před 9 lety 30.07.2015 14:49 |  
    0 0

    OFF TOPIC: Není prima, že ještě dnes není potvrzen čas pro třetí kolo, natož pak den a čas pro jakékoliv další kolo ligy? Nepřijde vám to směšné a zcela nedůstojné nejvyšší fotbalové soutěže?

    • Re: Útoky na Slavii v insolvenci se stupňují

      kobo (přítel SN)     před 9 lety 30.07.2015 14:55 |  
      0 0

      Brno - Slavia pátek 07.08.2015 - 20:15 - vysílá ČT4 sport

      • Re: Útoky na Slavii v insolvenci se stupňují

        Heretic (přítel SN)     před 9 lety 30.07.2015 15:23 |  
        0 0

        Z pohledu výjezdu jeden z těch nejhloupějších termínu, z pohledu hospodského televizního fanouška paráda. :-)

        • Re: Útoky na Slavii v insolvenci se stupňují

          Dobi     před 9 lety 30.07.2015 19:46 |  
          0 0

          Třetí kolo je (zatím) nastaveno, ale co čtvrté, kdy hrajeme doma s Jihlavou? Já mám pozvánku na několik akcí, ale mohu něco slíbit? Jak už jsem psal, Němec ví, že třeba 22.listopadeu hraje ten a ten s tím a tím od tolika hodin tam a tam... Tady, v tomto bordelu???

          • Re: Útoky na Slavii v insolvenci se stupňují

            Heretic (přítel SN)     před 9 lety 31.07.2015 09:18 |  
            0 0

            Je to o vztahu ligy/FAČR a TV. Ten první si musí dupnout, že si TV bude vybírat dříve. Otázka je jak mají smlouvy a jestli si to mohou dovolit. Třeba to nejde ani v dlouhodobém výhledu. Nebo na to prostě jenom pečou a je jim to jedno.

  22. Re: Útoky na Slavii v insolvenci se stupňují

    Ladislav (přítel SN)     před 9 lety 30.07.2015 19:59 |  
    0 0

    Tak naše farma hrála pohár v Klatovech hodinu proti 10 a stejně nakonec prohrála.

    Klatovy - V.Žižkov 1:0 (0:0) branka 67 min. Denis Chirinciuc, červenou kartu dostal v 35 min. domácí brankář Rojík.

    A mimochodem, novým generálním sponzorem poháru bude maďarská síť benzinek MOL. Maďaři u nás strašně expandovali, ještě před pár lety měli jen 25 benzinek a dnes jich mají přes 300 (koupili konkurenční značky Lukoil a Agip) a dotáhli se na dlouholetou jedničku na trhu Benzinu a chtějí dál nakupovat. Zítra bude nový sponzor poháru oficiálně představen na tiskové konferenci.

    • Re: Útoky na Slavii v insolvenci se stupňují

      bongor     před 9 lety 30.07.2015 20:52 |  
      0 0

      Insolvenční neboli konkurzní mafie loni v České republice roztáhla svá chapadla - podle interní bezpečnostní analýzy ministerstva vnitra zvýšila aktivitu. Dokument uvádí, že podsvětí ovlivňuje jmenování insolvenčních správců, což poukazuje na korupci v justici. V Táboře přitom v těchto dnech pokračuje projednávání kauzy zmanipulovaných konkurzů gangem soudce Jiřího Berky.

      • Re: Útoky na Slavii v insolvenci se stupňují

        Slawek     před 9 lety 31.07.2015 11:38 |  
        0 0

        Možná, že aktivní a stupňované poukazování na tento jev, se kterým si zatím, jak vidno, náš právní řád neví (nebo nechce vědět?) rady, by mohlo být jednou z cest, jak začít s ochranou naší Slávie před těmito, no vlastně šmejdy. A chce to začít nekompromisně.

  23. Re: Útoky na Slavii v insolvenci se stupňují

    no-nick     před 9 lety 30.07.2015 22:11 |  
    0 0

    Jdeme před disciplinarku? To je mi novinka. Jude Slavie plzeňských zřejmě nevadí, ten jejich transparent s arabskými nápisy mi přišel taky dost drsný. Ale holt do nás se kope jednodušejc.

      • Re: Útoky na Slavii v insolvenci se stupňují

        no-nick     před 9 lety 30.07.2015 22:50 |  
        0 0

        Nu, to jsem nezaregistroval. Má chyba:)

        • Re: Útoky na Slavii v insolvenci se stupňují

          Barra     před 9 lety 30.07.2015 23:20 |  
          0 0

          Ale bude zajimave porovnat mozne potrestani. Equity for all?

    • Re: Útoky na Slavii v insolvenci se stupňují

      Barra     před 9 lety 31.07.2015 11:33 |  
      0 0

      Diky za odkaz.

      Jak rika Trunda, jsou 4 moznosti: ukonceni insolvence soudem (cemu neferim, neni k tomu dovud), prichod spravce ( cozje cesta do pekel), vyhlaseni upadku Slavie (konec vseho), nebo se domluvit a udelat nabidku ze strany Slavie, prijatelnou pro protistranu, tedy platit. Ctvrte reseni je jedinne realne, coz tvrdim od prvniho dne kdy Holas podal navrh. Mohli jsme si usetrit moc trapeni a odkryti knih, mohli jsme pozadat o moratorium u soudu, abychom meli cas na zaplaceni.

      Jenom protistrana podle me nema vubec zajem o nejakou dohodu. Nejde jen o pozadavky Kusyho, ktere castecne odkoupila Online Services. Je to hra o daleko vice. Podle me je protistrana v pravu, ale na druhe strane se jedna jednoznacne o dobre organizovany a orchestrovany utok na Slavii samou. Dohodneme se s Holasem a Kusym, jsem si jisty ze ihned se objevi jiny veritel, ktery pod kridly Holase a spol bude celou tuto hru opakovat.

      Kdo ma chut a cas, at se podiva na fraudeinprague.com, kde v anglictive je popsane martyrium americkeho podnikatele, ktery padnul s svou ceskou firmou do ruk stejne smecky. Zavolal si na pomoc anglickeho ex-policitu, ktery jako soukromny detektiv celou pavucinu odkryl a jmenoval ucastniky. Veskere jmena (az na Kusyho) najdete v ni zpet. Cetba sem tam nahani strach.

      • Re: Útoky na Slavii v insolvenci se stupňují

        Barra     před 9 lety 31.07.2015 11:35 |  
        0 0

        Omlouvam se za preklepy, necetl jsem to sam po sobe nez jsem to odeslal.

        • Re: Útoky na Slavii v insolvenci se stupňují

          travel (přítel SN)     před 9 lety 31.07.2015 11:38 |  
          0 0

          Jáse taky omlouvám,ale dal jsem tento odkaz i pod nový článek Omluva a vysvětlení.

    • Re: Útoky na Slavii v insolvenci se stupňují

      Barra     před 9 lety 31.07.2015 11:38 |  
      0 0

      A jinak je z rozhovoru s Trundou jasne, ze se intenzivne hleda kupec pro Zmrhala a Skodu, aby se tim naplnila pokladna a aby byly penize na zaplaceni Holase a Kusyho + spol. Uhrin bude muset maximalne vsazet na vlastni mladez, snad se Voltr chyti.