Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Chance liga

Plzeň - Slavia 2:1

Slavia začala novou sezónu na hřišti úřadujícího mistra. Po špatném prvním poločase ve druhé půli přidala a byla valnou část lepší než Plzeň. Na nic více jak porážku 1:2 to však nestačilo.

 Plzeň - Slavia 2:1 (1:0) 

Branky: 19. Kolář, 80. Mahmutovič - 90. Škoda 

Slavia: Berkovec - Švec, Latka, Deli, Jablonský - Souček, Hrubý - Mikula (85. Černý), Piták (85. Voltr), Zmrhal - Škoda 

Trenér Uhrin poslal na hřiště očekávanou sestavu, lehké překvapení může být zařazením Součka, ale vzhledem k útočné síle Plzně se dá jistě pochopit, že chtěl vyztužit střed hřiště čistokrevným defenzivním hráčem. Slavia vstoupila do utkání aktivně a ve velké chuti. Připsala si i první velkou šanci, to když si Zmrhal chytře naběhl, po lehčích peripetiích přihrál Škodovi, který v těžké pozici jen těsně minul Kozáčikovu bránu. Po hříchu od této chvíle začala jasně dominovat Plzeň. První vážnou hrozbou byla obrovská šance Hubníka, který z bezprostřední blízkosti hlavičkoval do protipohybu Berkovce, který však skvěle zasáhl. O chvíli později se však Plzeň z gólu již radovala. Rajtoral centroval z pravé strany, míč přistál přesně na hlavu Koláře, který nedal našemu brankáři žádnou šanci. Plzeň nadále držela Slavii na své polovině a červenobílí jen sbírali žluté karty. Zápas probíhal do konce poločasu v podobném duchu, což znamenalo, že Slavia podobně jako v loňské sezóně ztratila úvodní poločas v poměru 1:0.

Druhá půle byla jak přes kopírák. Tým, co měl svého brankáře na pravé straně z pohledu hlavní tribuny tlačil svého soupeře, což jinými slovy znamená, že aktivnějším celkem byla možná i trochu překvapivě Slavia. Především kolem 60. minuty si Slavia připisovala jednu velkou šanci za druhou jako za starých časů. Neprve parádní střelou Zmrhal orazítkoval břevno, minutu na to přišla trma vrma, plzeňstí nevěděli, kde jim hlava stojí, ale nakonec se ubránit dokázali. O pět minut později parádní přihrávka Hrubého, neméně parádní náběh Zmrhala a posléze ke smůle červenobílých i dobrý zákrok Kozáčika. Slavia však tento několikaminutový tlak využít nedokázala, hra se zklidnila a když už to vypadalo, že by se mohli slávisté nadechovat k závěrečnému náporu, tak Limberský obešel Švece, nacentroval, Mahmutoviče trestuhodně nikdo nebránil a ten zvýšil skóre. Slávisty gól evidentně opařil, Plzeň se naopak nikam nemusela hnát, a tak jsme byli opět svědky nudnější fáze zápasu. Ke konci se dostal do velké šance Vaněk, opět skvěle zasáhl Berkovec, Vaněk se dostal k dorážce, ale znovu ztroskotal na slávistickém brankáři. Že rovnice zápas Slavie = gól Milana Škody platí i v současné sezóně se potvrdilo v poslední minutě zápasu. Po vysunutí Latky se k našemu kanonýrovi dostal míč ve vápně a ten, jak je mu vlastní, se nemýlil. Slávisté však možnost vyrovnání nedostali, vyznamenal se totiž rozhodčí Franěk, který potvrdil svoji nevalnou pověst. I když se minimálně dvě minuty ošetřoval ve druhé půli Kozáčik plus několik dalších přerušení, tak nastavil skandálně pouhou jednu minutu, což nelibě nesl i trenér Uhrin.

Komentáře (195)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Plzeň - Slavia 1:0 v 1. poločase

    Fanis     před 9 lety 24.07.2015 18:04 |  
    0 0

    Pokaždý, ale bez přehánění, doslova pokaždý když se k míči dostane Zmrhal, tak ho ztratí. Nikdy to ani nepřihraje, prostě to nejde...

  2. Re: Plzeň - Slavia 1:0 v 1. poločase

    slavistajiri     před 9 lety 24.07.2015 18:04 |  
    0 0

    tak toto začalo brzo. Rozhodčí nás podržel. Snad to dohrajou nějak se ctí.

    • Re: Plzeň - Slavia 1:0 v 1. poločase

      Kaston     před 9 lety 24.07.2015 18:29 |  
      0 0

      Já nevím, penalta to sice byla naprosto jasná, ale jen pár vteřin předtím Kolář úplně zbytečně obouma rukama strčil právě do Součka, který běžel do souboje s Procházkou, takže se možná spíš dal pískat útočný faul.

      • Re: Plzeň - Slavia 1:0 v 1. poločase

        naplavnik     před 9 lety 24.07.2015 18:31 |  
        0 0

        Kdyby to foukl, tak nikdo ani nešpitne.

  3. Re: Plzeň - Slavia 1:0 v 1. poločase

    Fallen (přítel SN)     před 9 lety 24.07.2015 18:08 |  
    0 0

    Prvních deset minut dva dobré útoky, ale od té doby jsou tam za panáky. A všimněte si jak útočníci presují Deliho, z kterého ta nejistota přímo srší...

  4. Re: Plzeň - Slavia 1:0 v 1. poločase

    judy     před 9 lety 24.07.2015 18:10 |  
    0 0

    Teda Latka zrovna jistota není a Deli bohužel taky ne..

  5. Re: Plzeň - Slavia 1:0 v 1. poločase

    vlk30 (přítel SN)     před 9 lety 24.07.2015 18:13 |  
    0 0

    Vlastně se nedalo čekat nic jiného,hlavně jich moc nedostat.

    • Re: Plzeň - Slavia 1:0 v 1. poločase

      Falk     před 9 lety 24.07.2015 18:27 |  
      0 0

      Tak to neni,sledujte naše opory ,to je pořád dokola,zatím z naši strany očekávaný průběh ,kraje nic,Zmrhal neni křídlo,nejistota Latka - Delli,ale v 60.min.to prostřídá a plichtu uhrajem,nevim proč ,ale věřím ,že to zvládnem

      • Re: Plzeň - Slavia 1:0 v 1. poločase

        naplavnik     před 9 lety 24.07.2015 18:30 |  
        0 0

        No vzhledem k tomu, že to prádelník to hraje v poměrně suchým triku, tak by mě to ani snad nepřekvapilo.

  6. Re: Plzeň - Slavia 1:0 v 1. poločase

    naplavnik     před 9 lety 24.07.2015 18:24 |  
    0 0

    Škoda té Škodovy střely, nicméně zatím docela tragédie. Ani si v podstatě nepřihrajem, tak uvidíme, zda je Uhrin o pauze trochu vyfénuje.

  7. Re: Plzeň - Slavia 1:0 v 1. poločase

    Heretic (přítel SN)     před 9 lety 24.07.2015 18:26 |  
    0 0

    Spíš než rozebírání toho jak kdo blbě hraje, by mě zajímalo proč se vyhazoval Beránek. Nic se nezměnilo. I těch 6 pro mě pochopitelných obránců tam je.

    • Re: Plzeň - Slavia 1:0 v 1. poločase

      (host)     před 9 lety 24.07.2015 18:29 |  
      0 0

      Trochu brzy soudit po prvním zápase na půdě Plzně, notabene po první půli... Jsi jako čekal, že je s tímto kádrem přejedeme?

      • Re: Plzeň - Slavia 1:0 v 1. poločase

        Alanor (admin)     před 9 lety 24.07.2015 18:29 |  
        0 0

        *podepsán Alanor

  8. Re: Plzeň - Slavia 1:0 v 1. poločase

    Dresco     před 9 lety 24.07.2015 18:37 |  
    0 0

    Nedelal bych unahlene zavery z tohoto zapasu, je to v podstate papirove nejtezsi utkani ze vsech 30. Jinak bylo vtipny predstaveny trenera od toho chorvatskyho komentatora, kdyz rikal toto je Dusan Uhrin junior, syn Dusana Uhrina seniora :-)

    • Re: Plzeň - Slavia 1:0 v 1. poločase

      naplavnik     před 9 lety 24.07.2015 18:40 |  
      0 0

      Jj, taky mě to pobavilo. Skoro se vynořil duch Tittelbacha.

      • Re: Plzeň - Slavia 1:0 v 1. poločase

        Eluin (přítel SN)     před 9 lety 25.07.2015 20:45 |  
        0 0

        Zlatý Chorvat :-)

  9. Re: Plzeň - Slavia 1:0 v 1. poločase

    Barlblog     před 9 lety 24.07.2015 18:38 |  
    0 0

    Máme pořád stejný tým, takže je nesmysl očekávat zázrak. Nový trenér může přinést dílčí zlepšení, ale celkový výkon,bez posil, Uhrin nezlepší.

    Vyhození Beránka je předčasné, a je i předčasné soudit po 45 minutách, nicméně v Září očekávám příspěvky na téma, jak by nám pomohl Kozel... ;-)

    • Re: Plzeň - Slavia 1:0 v 1. poločase

      zeleznik2     před 9 lety 24.07.2015 18:57 |  
      0 0

      Já bych tam neviděl žádný progres, když hráči tak Plzeň dokážou zmáčknout...

    • Re: Plzeň - Slavia 1:0 v 1. poločase

      zeleznik2     před 9 lety 24.07.2015 19:02 |  
      0 0

      chtěl jsem napsat, že pokud hráči chtějí, tak dokážou Plzeň zmáčknout, určitý progres tam oproti jaru určitě je...

  10. Re: Plzeň - Slavia 1:0 v 1. poločase

    zeleznik2     před 9 lety 24.07.2015 18:55 |  
    0 0

    Názorná ukázka, že to jde, ovšem Zmrhal nedá a nedá, ten Kozáčík tam skáče jak paňás...

  11. Re: Plzeň - Slavia 1:0 v 1. poločase

    Sartorius     před 9 lety 24.07.2015 18:58 |  
    0 0

    Proboha, co furt pindáte? Na co si pořád stěžujete? Pamatujete si na výkon pod Beránkem, kdy jsme nepřelezli půlku? Za mě dneska zatím super, nebojácný výkon, všichni se snaží a jen tak dál!

    • Re: Plzeň - Slavia 1:0 v 1. poločase

      sTizz (přítel SN)     před 9 lety 24.07.2015 19:00 |  
      0 0

      presne,2. polocas je bojovnejsi,nejspis dostali cocku v kabine. Hubnik mel dostat cervenou

      • Re: Plzeň - Slavia 1:0 v 1. poločase

        naplavnik     před 9 lety 24.07.2015 19:24 |  
        0 0

        Z druhého poločasu špatný pocit nemám, naopak, první byl však tragédie.

    • Re: Plzeň - Slavia 1:0 v 1. poločase

      bububu (přítel SN)     před 9 lety 24.07.2015 19:00 |  
      0 0

      Já souhlasím, taky se mi náš výkon líbí, druhý poločas zatím mnohem lepší než první. Škoda těch Zmrhalových šancí, z toho měl být gól.

    • Re: Plzeň - Slavia 1:0 v 1. poločase

      zeleznik2     před 9 lety 24.07.2015 19:01 |  
      0 0

      přesně tak, úplně jiný výkon než bojácný na jaře...ale to neproměňování šancí mrzí a dost...

    • Re: Plzeň - Slavia 1:0 v 1. poločase

      belmis (přítel SN)     před 9 lety 24.07.2015 19:02 |  
      0 0

      Sartorius +1

    • Re: Plzeň - Slavia 1:0 v 1. poločase

      sTizz (přítel SN)     před 9 lety 24.07.2015 19:08 |  
      0 0

      74. minute ma plzen vystridano,zajimavy.. Co se pod Uhrinem urcite zlepsilo je pozicni hra a z toho plynouci vetsi uspesnost zachytavani odrazenejch micu

    • Re: Plzeň - Slavia 1:0 v 1. poločase

      utrzeny_ze_retezu     před 9 lety 24.07.2015 19:10 |  
      0 0

      1++ Slavia do toho!!!!

  12. Re: Plzeň - Slavia 1:0 v 1. poločase

    zeleznik2     před 9 lety 24.07.2015 19:13 |  
    0 0

    No a je hotovo Deli dnes nejhorší a vzápětí opět tragéd Zmrhal!! v šanci, tohle je prvoligový fotbalista?neumí ani zpracovat balon.

    • Re: Plzeň - Slavia 1:0 v 1. poločase

      bububu (přítel SN)     před 9 lety 24.07.2015 19:24 |  
      0 0

      Patrně jste se díval na jiný zápas, Zmrhal byl dnes se Škodou jednoznačně nejlepší slávista!

      • Re: Plzeň - Slavia 1:0 v 1. poločase

        zeleznik2     před 9 lety 25.07.2015 00:54 |  
        0 0

        Hm nejlepší?to fakt ne, kdyby proměnil jednu ze svých šancí, tak se nepřu, ale za ty neproměnné šance opravdu jsem na něj naštvaný, neříkám, že měl dát všechny, ale jednu proměnit zkrátka musel a to zpracování před Kozáčíkem fakt sranda.. Škoda souhlas.

  13. Re: Plzeň - Slavia 1:0 v 1. poločase

    Sartorius     před 9 lety 24.07.2015 19:16 |  
    0 0

    Prohrajeme, ale prohrajeme se ctí. Snaha hrát ofenzivně, po zemi, dobré individuální výkony (Piták, Deli, Zmrhal, Souček). Po loňském vítězství na Slovácku jsem tak dobrý pocit neměl. Snad jsme na dobré cestě...

    • Re: Plzeň - Slavia 1:0 v 1. poločase

      Falk     před 9 lety 24.07.2015 19:18 |  
      0 0

      Proč nestřidá ,další novinka v našem týmu

    • Re: Plzeň - Slavia 1:0 v 1. poločase

      zeleznik2     před 9 lety 25.07.2015 00:57 |  
      0 0

      Deli fakt ne, byl u obou gólů, u prvního nepohlídal centr a u druhého Mahmutoviče, Zmrhal spálil snad dvě nebo tři tutovky, škoda té střely do břevna. Škoda nejlepší a Piták se mi docela líbil, ale podobně jako Zmrhal to zakončení děs. Souček to zvládnul se ctí.

      • Re: Plzeň - Slavia 1:0 v 1. poločase

        Heretic (přítel SN)     před 9 lety 25.07.2015 14:25 |  
        0 0

        Já tedy viděl u prvního Latku a u druhého Jablonského.

  14. Re: Plzeň - Slavia 1:0 v 1. poločase

    sTizz (přítel SN)     před 9 lety 24.07.2015 19:25 |  
    0 0

    Nedivim se Uhrinovi,5 stridani v 2. polocase a ten zrudlej ksicht nastavi minutu

    • Re: Plzeň - Slavia 1:0 v 1. poločase

      winter (přítel SN)     před 9 lety 24.07.2015 19:26 |  
      0 0

      K tomu tříminutový ošetřování Kozáčika.. je to póvl ta plíseň, mno..

      • Re: Plzeň - Slavia 1:0 v 1. poločase

        Ferguss     před 9 lety 24.07.2015 19:27 |  
        0 0

        Jsi rychlejší:)

    • Re: Plzeň - Slavia 1:0 v 1. poločase

      Ferguss     před 9 lety 24.07.2015 19:27 |  
      0 0

      Plus dlouhý ošetřování Kozáčika, to bylo samotný minimálně na tři minuty. Po prvadě se mi líbí jako ho Uhrin vyřval, i kdyby za to měl dostat flastr.

    • Re: Plzeň - Slavia 1:0 v 1. poločase

      nobiczek (přítel SN)     před 9 lety 24.07.2015 19:31 |  
      0 0

      5 střídání, ošetřování Kozáčika.. On nám pan rozhodčí sice odpustil penaltu, ale potom si to dle mého názoru vynahrazoval celý zápas.

      Zajímavá byla situace ke konci zápasu, kdy se nepískal celkem ostrý skluz Plzně a na druhé straně ani náš, vybojovali jsme míč, ale Robert Hrubý byl (dle mého názoru) tak překvapen tím, že se nepískalo, že nehrál a míč mu utekl..

      Jinak musím říct, že druhý poločas celá ta slavná Plzeň nic moc nezahrála a náš výkon byl naopak velmi sympatický, pokud se vyvarujeme hrubých osobních chyb, zlepšíme obranné standartky a zakončování, začínám se na další sezonu (co se samotného fotbalu týče) dívat s optimismem.

      • Re: Plzeň - Slavia 1:0 v 1. poločase

        sTizz (přítel SN)     před 9 lety 24.07.2015 19:49 |  
        0 0

        Je pravda,ze z pohledu odpusteny penalty si neni nac stezovat. Doufam,ze se v Edenu na Liberec sejde vetsi pocet lidi,kdyz bude 10 tisic+,dokazou vyhrat klidne 5:0 . Ze zacatku pod Berankem dokazali,ze fotbal hrat umej,Uhrin je,podle me,dokaze lepe motivovat,moc dobre si pamatuju naseho trenera po spatnym polocase,nekolikrat se musely menit dvere:) A dnes byl skvelej i Berkovec,snad se z nej stane druhej Vaniak:)

  15. Re: Plzeň - Slavia 1:0 v 1. poločase

    naplavnik     před 9 lety 24.07.2015 19:26 |  
    0 0

    Sice bylo už v 17 hod jasné, kdo má vyhrát, tyhle výstupy by si měl Uhrin odpustit. S Plzní se vždy hraje do kopce...

    • Re: Plzeň - Slavia 1:0 v 1. poločase

      Khadgar     před 9 lety 24.07.2015 19:29 |  
      0 0

      Naopak, je dobře, že nemáme trenéra leklou rybu. Stát se tohle Mourinhovi, tak nepřijde na tiskovku.

      • Re: Plzeň - Slavia 1:0 v 1. poločase

        naplavnik     před 9 lety 24.07.2015 19:34 |  
        0 0

        V naší berblize ji mu příště třeba natáhne a bude se to řešit ještě rok. Nn, měli jsme 90 minut hrubého času na to je chytit pod krkem. Ale nemám z toho dnes špatný dojem.

      • Re: Plzeň - Slavia 1:0 v 1. poločase

        YuckFou     před 9 lety 24.07.2015 19:43 |  
        0 0

        Přesně tak! Aspoň je vidět, že je lačný po úspěchu a upřímně doufám, že to tímhle gestem může přenést i na mužstvo. Třebo to z jeho strany byla jen psychologická hříčka. :-)

  16. Re: Plzeň - Slavia 1:0 v 1. poločase

    no-nick     před 9 lety 24.07.2015 19:26 |  
    0 0

    Kdo jste sledovali v tv, kolik bylo nastaveno? Mně ze stadionu přijde že nula, což mu přijde slušný vysmech. Jen Kozacik byl osetrovan minutu.

    • Re: Plzeň - Slavia 1:0 v 1. poločase

      bhcak     před 9 lety 24.07.2015 19:28 |  
      0 0

      1 minuta, ve který se navíc skoro nehrálo ...neskutečný, když bylo asi 5 střídání a Kozáčikovo ošetřování minimálně 2 minuty zabralo...

      • Re: Plzeň - Slavia 1:0 v 1. poločase

        Fallen (přítel SN)     před 9 lety 24.07.2015 19:39 |  
        0 0

        Viděli jste taky Uhrina, jak byll na*ranej?

  17. Re: Plzeň - Slavia 1:0 v 1. poločase

    hamlo1 (přítel SN)     před 9 lety 24.07.2015 19:26 |  
    0 0

    jedna minuta nastavení, aby jste v tý Evropě všechno a všichni prohráli

  18. Re: Plzeň - Slavia 1:0 v 1. poločase

    bububu (přítel SN)     před 9 lety 24.07.2015 19:26 |  
    0 0

    Slavia dá v 90. minutě kontaktní gól a rozhodčí nastaví jednu minutu. Nenechte se mýlit, nic se nezměnilo, dál se jede berbrliga.

    Každopádně k našemu výkonu: Jsem nadmíru spokojen, je vidět progres oproti Beránkovi. Moc se mi nelíbili krajní obránci, Latka taky nic moc, ale zbytek týmu super. Škoda je dál v rauši, Zmrhal taky výborný. Jestli odejdou, tak jsme opravdu v prdeli. Ale já jsem spokojen, Plzeň vyhrála asi zaslouženě, ale byli jsme jí naprosto vyrovnaným soupeřem. Možná ale mohl DU zkusit dřív střídat.

    • Re: Plzeň - Slavia 1:0 v 1. poločase

      naplavnik     před 9 lety 24.07.2015 19:29 |  
      0 0

      Druhý poločas dobrý, je "na čem stavět". Otázkou je, zda už se prádelník v druhé půli nešetřil. Jinak Škodič ze dvou střel gol, no tak snad mu to vydrží, ať bude hrát kdekoliv. Zmrhal ji vypustil úchvatně, z těchto střel mají být goly, ať je v hospicu na co vzpomínat :-)

    • Re: Plzeň - Slavia 1:0 v 1. poločase

      sicilianbrno     před 9 lety 24.07.2015 20:53 |  
      0 0

      přesneji tu minutu nastavil jeste pred našim golem, ale to nic nemeni na tom, že počet střidani a ošetřeni kozačika bylo na 3-4min...

      clovek nevi co na to řict-..

  19. Re: Plzeň - Slavia 1:0 v 1. poločase

    judy     před 9 lety 24.07.2015 19:27 |  
    0 0

    1 minuta :D to je opravdu k smíchu.. hlavně že se ošetřovalo , střídalo, zdržovalo.. no tohle se nemění ale musím vyzdvihnout prvních 15 minut hry a celý druhý poločas byl VELMI dobrý. Doufám že si udržíme takovou hru i nadále !!! líbí se mi že hrajeme po zemi a ejhle ono to funguje.

    • Re: Plzeň - Slavia 1:0 v 1. poločase

      Ferguss     před 9 lety 24.07.2015 19:29 |  
      0 0

      A máme asi o pět parníků lepší kondici, na to jaký bylo horko dokázali kluci běhat celý zápas, to loni jsme v šedesátý odpadali.

      • Re: Plzeň - Slavia 1:0 v 1. poločase

        judy     před 9 lety 24.07.2015 19:35 |  
        0 0

        To je pravda a Jarda Zmrhal ? v 80. minutě behá jak kdyby právě přišel na hřistě ? :D a co Karlos ten taky maže jak kdyby měl v zádnici připevněnou raketu. Možná dobře na jednu stranu že to nebyla výhra aby nedošlo k sbeuspokojení jako minulej rok, těším se na Liberec jak malej kluk protože do Plzně jsem nemohl v páteční termín. :(

        • Re: Plzeň - Slavia 1:0 v 1. poločase

          Slawek     před 9 lety 24.07.2015 23:16 |  
          0 0

          Velmi se ve II.půli zpřesnila hra a to hlavně díky Hrubému. A z toho právě těžil Karel Piták, který v I.půli nebyl téměř vidět. A v té přesnosti přihrávek to právě je.

  20. Re: Plzeň - Slavia 1:0 v 1. poločase

    belmis (přítel SN)     před 9 lety 24.07.2015 19:27 |  
    0 0

    Držení míče v Plzni 57-43. 8 střel, já jsem s dnešním představením spokojen.

    • Re: Plzeň - Slavia 1:0 v 1. poločase

      naplavnik     před 9 lety 24.07.2015 19:32 |  
      0 0

      Škoda první půle, tam jsme byli řekl bych i v hlavě poraženečtí. Hrubý i Zmrhal mi přišli v první půli ospalí, před druhou byl asi budíček :-)

    • Re: Plzeň - Slavia 1:0 v 1. poločase

      Ladislav (přítel SN)     před 9 lety 24.07.2015 19:36 |  
      0 0

      Taky spokojenost, chyběl jen ten gól na 1-1. A ten Srb co to komentoval nás taky velice chválil.

      • Re: Plzeň - Slavia 1:0 v 1. poločase

        naplavnik     před 9 lety 24.07.2015 19:42 |  
        0 0

        Chyběl tomu první gol Škody na 0:1, ta střela lízala tyč. Jinak tuším Hrvat.

        • Re: Plzeň - Slavia 1:0 v 1. poločase

          Ladislav (přítel SN)     před 9 lety 24.07.2015 20:38 |  
          0 0

          Srb, zápas Plzeň-Slavia totiž dávala srbská Arena sport1 HD. Naproti tomu chorvati na své Areně dávali zároveň zápas Inter-Záhřeb.

          • Re: Plzeň - Slavia 1:0 v 1. poločase

            naplavnik     před 9 lety 24.07.2015 21:56 |  
            0 0

            Opravdu?Tak beru zpět,ale párkrát jsem tam zaslechl něco chorvatského...

  21. Re: Plzeň - Slavia 1:0 v 1. poločase

    mike-k (přítel SN)     před 9 lety 24.07.2015 19:29 |  
    0 0

    tak u mě dobrý, sice pořád je na čem pracovat, ale 2. půle spokojenost.

    Jarda musí z takových šancí dávat góly!!!

    Uhrin-mohl dřív střídat, ale jinak velké + za to nastavení. Jen Kozáčik se tam válel 3 minuty.

  22. Re: Plzeň - Slavia 1:0 v 1. poločase

    Hajsi     před 9 lety 24.07.2015 19:35 |  
    0 0

    2.poločas se mi velmi líbil. Bodík jsme si zasloužili. Nedělal bych z jednoho zápasu unáhlené závěry. I pod Beránkem jsme takto uměli zahrát, vzpomeňme na jarní derby. Jsem napjatý, jak budeme vypadat v dalších zápasech, hlavně proti papírově slabším týmům, tam se bude rozhodovat.

    Jinak po více než roce jsem si opět poslechl nejhoršího komentátora v ČR :/ smutné, že bude komentovat šlágry kola. Alespoň, že na většině našich zápasech v Edenu budu přítomen.

  23. Re: Plzeň - Slavia 2:1

    koscheen (přítel SN)     před 9 lety 24.07.2015 19:35 |  
    0 0

    Dovoluji si nabídnout jeden můj postřeh. Počet nastavení se hlásí dejme tomu 2 minuty před koncem. V tu dobu vedla Plzeň 2:0 a vesměs kontrolovala hru. Rozhodčí zahlasil minutku, my dali gól a po rozehrání byl čas cca 90:45 a ejhle průser byl na světě.

    Čímž ale nechci obhajovat rozhodčího..

    • Re: Plzeň - Slavia 2:1

      mike-k (přítel SN)     před 9 lety 24.07.2015 19:47 |  
      0 0

      To ano, ale vždycky může nastavit víc, nemusí pískat hned 90,59. Takže tím to nebylo, nenastavil by víc ani kdyby jsme dali gól než to nahlásil.

    • Re: Plzeň - Slavia 2:1

      vavicek     před 9 lety 24.07.2015 20:00 |  
      0 0

      Klidně mohl změnit rozhodnutí a nechat hrát. To přece není závazné.

  24. Re: Plzeň - Slavia 2:1

    Travinho     před 9 lety 24.07.2015 19:36 |  
    0 0

    Franěk je obyčejná lidská špína. Víc k tomu nemám co říct.

    • Re: Plzeň - Slavia 2:1

      naplavnik     před 9 lety 24.07.2015 19:41 |  
      0 0

      A upřímně, čekal jsi vážně něco jiného? Třeba nad neodpískáním té ruky ještě teď kroutím hlavou, to mu jeho zaměstnavatel ještě dnes vytkne...

  25. Re: Plzeň - Slavia 2:1

    Sartorius     před 9 lety 24.07.2015 19:40 |  
    0 0

    Myslíte toho Fraňka, který nám odpustil na začátku jasnou penaltu? Mohlo bejt hotovo po 25 minutách...

    • Re: Plzeň - Slavia 2:1

      Travinho     před 9 lety 24.07.2015 19:43 |  
      0 0

      Kdo říká, že by pak Plzeň dala druhý. Rozhodčí je tvor chybující a omylný, ale to nastavení nebyla ani chyba, ani omyl. On věděl co dělá.

    • Re: Plzeň - Slavia 2:1

      KubaM     před 9 lety 24.07.2015 19:43 |  
      0 0

      Presne tak! Pokoru a ferovost panove...

    • Re: Plzeň - Slavia 2:1

      Travinho     před 9 lety 24.07.2015 19:49 |  
      0 0

      Ona tam byla penalta i po faulu Kozáčika na Zmrhala. Kozáčik šel nohama napřed a jednoznačně hrál prvně nohy a teprve poté míč.

      • Re: Plzeň - Slavia 2:1

        vavicek     před 9 lety 24.07.2015 19:56 |  
        0 0

        Hubník hrál ve vápně rukou taky.

    • Re: Plzeň - Slavia 2:1

      Plos     před 9 lety 24.07.2015 19:53 |  
      0 0

      Hele, tohle může přehlídnout...ale tohle je jasný ovlivnění zápasu, neskutečná chyba, která se jinde ve světě nestane...s tímhle mě fakt neštvěte..

      • Re: Plzeň - Slavia 2:1

        hamlo1 (přítel SN)     před 9 lety 24.07.2015 20:12 |  
        0 0

        ne chyba, ale úmysl

        • Re: Plzeň - Slavia 2:1

          Dobi     před 9 lety 24.07.2015 21:48 |  
          0 0

          franěk si zase jen pidal body na cestě do pekla! Známe své Pappenheimské, duo Berbr-Damková funguje!

        • Re: Plzeň - Slavia 2:1

          Plos     před 9 lety 24.07.2015 21:57 |  
          0 0

          pravda, v tom zápalu hněvu jsem řekl špatný výraz :D

    • Re: Plzeň - Slavia 2:1

      Steve2924 (přítel SN)     před 9 lety 24.07.2015 23:37 |  
      0 0

      Koukl jsem na tu ruku na videu, ano byla. ALE Souček byl před tím faulován, byl odstrčen bez míče rukama až zavrávoral. Takže 1. mělo bý t přerušeno 2. nebýt toho faulu byl by u hráče včas a svedl s ním normální souboj. Takže sudí Plzeň nijak nepoškodil.

  26. Re: Plzeň - Slavia 2:1

    Paity     před 9 lety 24.07.2015 19:43 |  
    0 0

    Je skutečně úsměvné, jak se tu řada lidí plácá po zádech, jak jsou spokojeni a že došlo k jasnému progresu oproti Beránkově éře, ale když někdo napíše, že je nespokojen, že se nic nezměnilo, tak je okřiknut, že co by chtěl a že je nesmysl soudit po jednom poločase/zápase. Lidi vzpamatujte se, na podzim vloni to také bylo vše skvělé, všichni byli spokojeni, ale prostě na té hře bylo vidět, že jsou schopni zahrát jen když se vybičují a to jen proti těm dobrým. Dvě třetiny ligy jsou ale mančafty z banánové republiky, které zase nebudeme doma porážet... Měl jsem z dnešního matche dejavu pocit, jako když jsem o rok nazpět. Nedělám tdy raději předčasné soudy, jako řada natěšenců a doživotních optimistů.

    • Re: Plzeň - Slavia 2:1

      Navyseals     před 9 lety 24.07.2015 19:53 |  
      0 0

      Skvělé to nebylo, i prvních pět zápasů bylo herně špatných a ve dvou jsme měli kliku jako blázen. Lepší to bylo dneska o parník, o tom se nebudu bavit.

      • Re: Plzeň - Slavia 2:1

        vavicek     před 9 lety 24.07.2015 19:57 |  
        0 0

        Proti spartě např. jsme taky měli víc šancí. Jestli to je nebo není lepší hodnot po pátém kole.

      • Re: Plzeň - Slavia 2:1

        vlk30 (přítel SN)     před 9 lety 24.07.2015 20:46 |  
        0 0

        O parník to lepší rozhodně nebylo zvlášt v první půlce,ale hlavně půjde o to jak se nám bude dařit v domácím prostředí,musíme doma získávat body to je základ všeho.

  27. Re: Plzeň - Slavia 2:1

    Dresco     před 9 lety 24.07.2015 19:50 |  
    0 0

    Prvni pule ustrasena, ale ve druhe si troufam rict, ze jsme byli lepsim tymem a takhle by to asi melo vypadat. Nejlepsi hraci Skoda, Zmrhal a Hruby, ktery posilal luxusni kolmice Zmrhalovi do behu. Snad v dalsich zapasech navazeme tam, kde jsme dnes skoncili...

    • Re: Plzeň - Slavia 2:1

      vavicek     před 9 lety 24.07.2015 19:58 |  
      0 0

      Ano. Hrubý se výrazně zlepšil. Mikula taky dobrý.

      • Re: Plzeň - Slavia 2:1

        Navyseals     před 9 lety 24.07.2015 20:04 |  
        0 0

        Mikula byl k ničemu. Ztrácel míče a dopředu nehrál nic.

    • Re: Plzeň - Slavia 2:1

      Travinho     před 9 lety 24.07.2015 21:03 |  
      0 0

      Zmrhal bohužel hodně špatný první dotek, jinak ok.

    • Re: Plzeň - Slavia 2:1

      Travinho     před 9 lety 24.07.2015 21:03 |  
      0 0

      Zmrhal bohužel hodně špatný první dotek, jinak ok.

  28. Re: Plzeň - Slavia 2:1

    Kuliss9     před 9 lety 24.07.2015 19:53 |  
    0 0

    Tak bohužel, první půle příšerná, ale vzhledem k druhé je 100% na čem stavět a hráčům poděkovat. Jediné co stále nepochopím je demence obranné 4, vždyť na nás stačí centrovat ze strany, oni nevědí vůbec jak si stoupnout.

    No a nastavená 1 minuta? To je velký výsměch.

    • Re: Plzeň - Slavia 2:1

      Falk     před 9 lety 24.07.2015 20:25 |  
      0 0

      Co dodat ,zápas to nebyl z naši strany špatný ,ale asi po třech kolech budem moudřejší ,zdála se mi nejistá obrana a zdálo se mi,že je Mikula málo ve hře.Asi prohra se ctí.Proč nestřidal dříve,a ještě tam měl Bazala s Červenkou

      • Re: Plzeň - Slavia 2:1

        jarodo57     před 9 lety 24.07.2015 22:44 |  
        0 0

        Protože ty hráči co byli na hřišti hráli dobře(mluvím o 2 poločasu) a celkem Plzeň mačkali.

        • Re: Plzeň - Slavia 2:1

          Falk     před 9 lety 24.07.2015 23:12 |  
          0 0

          No to asi ano,ale co z toho

  29. Re: Plzeň - Slavia 2:1

    Plos     před 9 lety 24.07.2015 21:59 |  
    0 0

    Co mě, ale už vážně začíná srát je, že Deli na každýho svýho spoluhráče střílí takový rány, že by to nezpracoval ani Ronaldo...to sakra nemá v tý noze cit? každá druhá přihrávka je mrda a ještě jde na kolena

  30. Re: Plzeň - Slavia 2:1

    spino     před 9 lety 24.07.2015 22:07 |  
    0 0

    V posledních 30 minutách mi hodně chyběl Tomáš Mičola. Tohle je přesně doba pro něj, protože má skvělý čich na góly a dokáže takhle rozhodovat špatně se vyvíjející utkání. :(

    • Re: Plzeň - Slavia 2:1

      naplavnik     před 9 lety 24.07.2015 22:09 |  
      0 0

      No doufám,že proti Liberci jej napravo uvidím.

      • Re: Plzeň - Slavia 2:1

        jarodo57     před 9 lety 24.07.2015 22:37 |  
        0 0

        A že jich za tu Slavii dal.

        • Re: Plzeň - Slavia 2:1

          jarodo57     před 9 lety 24.07.2015 22:56 |  
          0 0

          Hádám! 8-10?(myšleno v lize) Za kolik let co je ve Slavii?

          • Re: Plzeň - Slavia 2:1

            Kaston     před 9 lety 24.07.2015 23:06 |  
            0 0

            Bráno z wikipedie, protože jsem na oficiálkách nenašel...
            8 gólů z 27 zápasů, to si myslím, že je na záložníka slušný počin!

            • Re: Plzeň - Slavia 2:1

              Kaston     před 9 lety 24.07.2015 23:07 |  
              0 0

              Pro porovnání stejná pozice jako Mičola, tak hrál loni Vukadinovič a ten má bilanci 1 gól z 22 zápasů...

        • Re: Plzeň - Slavia 2:1

          Barra     před 9 lety 24.07.2015 23:06 |  
          0 0

          -:)

          Micola je pro me uz velky neznamy. Na jeho 3 branky proti Budejovicim (jeste pod duem Petrous - Knoflicek) rad vzpominam, je tomu ale uz neuveritelnych 26 mesicu. A pak uz nasbiral jen nejakych 450 minut. Preji mu a Slavii aby se vratil. Jinak kdo by rekl ze vyrazime na Viktorii s strednim polem Soucek - Hruby - Mikula a Zmrhal. Zapas mam jeste k dobru, videl jsem ale na webu jak Uhrin vystartoval na rozhociho. U me bodoval - trener musi zit s svym muzstvem a ozvat se. Nesmime z sebe delat otloukanky, kterym je vse jedno. Nevim jestli prijde nejake varovani na jeho adresu z strany disciplinarky, ale jednal spravne.

  31. Odchovanci

    Mike     před 9 lety 24.07.2015 22:36 |  
    0 0

    V základní sestavě 4 odchovanci- Berkovec, Švec, Hrubý a Souček, 3 další skoroodchovanci- Jablonský, Mikula a Zmrhal a dalších 5 odchovanců na lavičce- Hrubeš, Dostál, Bazal, Černý a Červenka.
    Toto asi není správná cesta zpět na vrchol / prostě samozřejmě nejsou peníze na posily, ale raději budu sledovat naše makající odchovance, než přeplácené zahraniční hráče.

    • Re: Odchovanci

      belmis (přítel SN)     před 9 lety 25.07.2015 01:07 |  
      0 0

      Proč ne? Kdyby se jim dařilo..V Plzni Vaněk, Kovařík, ve spartě Dočkal, Vácha...i když toho posledního bych ve Slavii nechtěl ani kdyby byl lepší..

  32. Re: Plzeň - Slavia 2:1

    KubaM     před 9 lety 25.07.2015 00:01 |  
    0 0

    Nevíte prosím Vás, jak by se dal na ISportu či někde jinde shlédnout slibovaný záznam? Díky!

  33. Re: Plzeň - Slavia 2:1

    Radek097 (přítel SN)     před 9 lety 25.07.2015 00:05 |  
    0 0

    U obou našich obdržených gólu si Latka neobsadil hráče. (Koláře a Mahmutoviče) Dnešní jediná "hrubka" Uhrina byla, že nechal sedět Bílka...

    • Re: Plzeň - Slavia 2:1

      zeleznik2     před 9 lety 25.07.2015 00:59 |  
      0 0

      U druhého se mi zdálo, že tam byl i Deli, ten tam měl zase kiksy, dvakrát odkopl míč rovnou na soupeře.

      • Re: Plzeň - Slavia 2:1

        Radek097 (přítel SN)     před 9 lety 25.07.2015 11:24 |  
        0 0

        On měl na starost někoho na bližší tyči, ale Deli vyskakoval na ten centr. Je to škoda, že to trošku netečnul... Zde máš screen: http://prntscr.com/7wru1i

  34. Re: Plzeň - Slavia 2:1

    zeleznik2     před 9 lety 25.07.2015 01:06 |  
    0 0

    Za výkon v druhém poločase a na začátku prvního palec nahoru, bohužel opět nás srazili naše chyby v obraně, za které nás soupeř ztrestal. Je veliká škoda, že jsme na začátku neproměnili jednu ze dvou šancí, to by byl průběh zápasu určitě jiný, Plzeň byla v prvním poločasu lepší, ale nemusíme za náš výkon stydět, pokud budeme hrát i nadále takto, tak opravdu to páté místo by nemuselo být nereálné. Škoda znovu potvrdil své střelecké schopnosti, Zmrhal pozičně dobře, ale bohužel byl v šancích on a ne Škoďák to bychom dali určitě minimálně o jeden gól více, obrana opět děravá Latka ani Deli mne nepřesvědčili první gól z levé strany Deli nechal hráče soupeře odcentrovat a Latka nepokryl a při druhém téměř totožná situace jen z pravé strany. Do dalších zápasů určitě zlepšit defenzívu a dát více než jeden gól.

  35. Re: Plzeň - Slavia 2:1

    Huzgi (přítel SN)     před 9 lety 25.07.2015 01:37 |  
    0 0

    I přes prohru velmi hezký fotbal. Takový, jako v loňském roce ani jednou.

  36. Re: Plzeň - Slavia 2:1

    Borris     před 9 lety 25.07.2015 01:58 |  
    0 0

    Vezmu to stručně. Výkon se mi líbil, obzvláště druhá půle velmi dobrá. Pokud se takhle budeme prezentovat i nadále, tak nemám strach. Jen to chce tyto výkony nastolit, nic jinčího to nechce. Jediné co nechápu je, jak jsme mohli dostat oba góly hlavou, když oba naši stopeři mají kolem 190 cm. Kdyby jsme dostali góly po kombinačních akcích po zemi, neřekl bych ani slovo, protože Plzeň je v tom silná. Ale tohle? Když jsem viděl že na stoperu nastupují Deli a Latka, nikdy bych nevěřil že nás Plzeň sestřelí ze vzduchu. Je to škoda... Ale jinak s výkonem spokojenost, rozhodně jsme měli určitě aspoň na bod. Jediné snad ještě co bych vytkl Uhrinovi, tak se neměl bát vystřídat o mnoho dřív. Dvojku Černý a Volt mělo jít na plac klidně už tak v 65 či 70 minutě. A místo Černého spíš Bazal. Jenže v 85 minutě už opravdu nebylo tolik času s tím něco udělat. Ale jinak Uhrina chválím že se mu povedlo o půli mužstvo tak zmobilizovat a nakopnout. Jsem rád že je trenérem on. Takže za týden s Libe minimálně stejný výkon a potom to půjde. Toť asi vše.

  37. Re: Plzeň - Slavia 2:1

    Ladislav (přítel SN)     před 9 lety 25.07.2015 04:14 |  
    0 0

    twitter Romana Berbra alias Soukromá stanoviska z hlubin Českého fotbalu. Oficiální stránka pro všechny mé fanoušky a obdivovatele. - !!!FAN ACCOUNT!!!

    k včerejšímu utkání Plzeň-Slavia - "Sudí Franěk si u mě reputaci zachránil v posledních třech minutách, které nenastavil".

    nebo jeho starší komentář - "Jsem nadšen, že @SeppBlatter zvítězil nad lží a nenávistí. Ať žije #StatusQuo!" (slušnej cynik)

    https://twitter.com/RomanBerbr

    • Re: Plzeň - Slavia 2:1

      Barra     před 9 lety 25.07.2015 07:29 |  
      0 0

      Coze??? To je snad zly sen? Jak hluboko muze clovek moralne padnout. Kdy se ten Augiuasuv chlivek konecne vycisti! Kez by i u toho 'pana' byly nasazene nejake odposlechy à la Rath, na par let v chladku by to urcite stacilo. V kazdem pripade mam zkazehe sobotni rano, coz je pro mne vzdy jinak nejlepsi okamzik tydne. Kavicka, noviny, klidek. Fuj Berbre, jednou ale i na tebe prijde.

      • Re: Plzeň - Slavia 2:1

        Kornovo     před 9 lety 25.07.2015 07:47 |  
        0 0

        je to humus. prvni zapas ligy a uz jsem zase znechuceny stejne jako loni. ani trapny vykon a ztrata sparty me nepotesila

      • Re: Plzeň - Slavia 2:1

        Petrslav     před 9 lety 25.07.2015 08:52 |  
        0 0

        Barro, zase tolik si sobotní ráno nekaž. Berbr sice je svině a cynik je určitě taky, ale tyhle tweety nepíše on. I výše je napsáno, že je to FAN ACCOUNT, píše to někdo jiný s notnou dávkou ironie. Twitter je takových účtů plný, např. i pro Aleše Řebíčka, Peltu, nebo Jakuba Otavu od rudých. Takže klid a hezký víkend přeji :-)

        • Re: Plzeň - Slavia 2:1

          Barra     před 9 lety 25.07.2015 08:59 |  
          0 0

          Dik Petre, uz jsem to pochopil. Socialni site a pojmy jako twitter a spol jsou pro me tabula rasa - jsem starsi generace ktera bez nich vyrostla a se bez nich obejde. Takze prehled v tech vecich mi schazi -:)

          • Re: Plzeň - Slavia 2:1

            Petrslav     před 9 lety 25.07.2015 09:01 |  
            0 0

            Chápu. Já si zas při sobotním ránu nevšimnul, že už ti to před hodinou vysvětlil sasky :-)

            • Re: Plzeň - Slavia 2:1

              Barra     před 9 lety 25.07.2015 09:12 |  
              0 0

              Alespon jsem to pochopil in duplo -:) Musim se priznat ze jsem prave zkusil najit twitter odbornika Konecneho. Zklamani z vykonu Sparty a hracu je patrne, i Scasny to odnasi. Budu mit lepsi vikend nez tento Spartan. Mam takove tuseni, ze ztrata techto 2 bodu bude na konci sezony sakra bolet a ze vcera si spioni CSKA udelali nutne poznamky.

              • Re: Plzeň - Slavia 2:1

                bongor     před 9 lety 25.07.2015 10:01 |  
                0 0

                Soudruh Konečník bude mít mizerné spaní a to naprosto zaslouženě.
                K tomu tady čtu z dopisu čtenáře:"Deník Spart je úplně to samé jako předrevoluční Rudé Právo.Na Letné je všechno prosluněné a nádherné,připomíná to růžový sad Kim Čong Una.Paixao dá za tuto sezonu 30 góĺů.CSKA už jsou prakticky vyřazeni".
                A to bylo napsáno ještě před velevýkonem v Jihlavě,kde se jihlavští hráči popadali za břicha,když četli o tom Portugalském zázraku,jak je zesměšní./to říká stoper Krejčí/

    • Re: Plzeň - Slavia 2:1

      Falk     před 9 lety 25.07.2015 07:39 |  
      0 0

      Trenére jen bych Vás chtěl varovat,že většina vašich předchůdců křičela po prohraných zápasech jakou máme kostru Zmrhal ,Černý ,Latka a Zmrhal ,že se prodá .Jenom chci připomenout,že jsme snižovali v 90.minutě.Žádný trenér nemluví po prohraném zápase o výborných hráčích a moc nejmenuje .Bod jsme nezískali .Že to byl slušný fotbal to je jasný,že Zmrhal zahrál moc dobře ve 2.půli to také,ale pořád nemluvte o jeho prodeji o super výkonu.Zanechal jste v 1.zápase moc slušný dojem a hodně vám fandíme.,ale chce to trošku selskýho rozumu.Jak vás nezklamal Souček ,tak by vás nezklamali ostatní .My prohráváme a nestřídáme .

    • Re: Plzeň - Slavia 2:1

      sasky     před 9 lety 25.07.2015 07:53 |  
      0 0

      !!!FAN ACCOUNT!!! Tzn. twitter nemá s Berbrem nic společného.

      • Re: Plzeň - Slavia 2:1

        Barra     před 9 lety 25.07.2015 07:58 |  
        0 0

        Diky Sasky, nedoslo mi ze se jedna o ironii a ze je to tedy vysmech fandu na adresu Berbra. O neco lepe mi ta kava asi bude chutnat. I kdyz - mam stale jeho 'rypak' na ocich.

        • Re: Plzeň - Slavia 2:1

          Dobi     před 9 lety 25.07.2015 10:25 |  
          0 0

          Twitter má nebo nemá, ale ten podčlověk je zviditelňován i takto. Po roce 1989 zde byl jakýsi lustrační zákon, který se dotknul asi jen a jen ouředníčků, kteří pro to, aby se dítě dostalo na školu, neodmítli lidové milice. Kdo je viděl na některých ouřadech v uniformách, bylo to spíš k popukání. Ta úderná síla byla jinde, mezi fanatiky... Ale, jako vždy, odnesly to malé ryby.... Berbr určitě malou rybou nebyl..

          • Re: Plzeň - Slavia 2:1

            Ladislav (přítel SN)     před 9 lety 25.07.2015 19:12 |  
            0 0

            Tak jsem se na to ptal svého známého a říkal, že je to skutečně twitter a názory Romana Berbra. A jak jsem se díval, tak i redaktor Procházka z Hattricku se na twitter Berbra odkazuje (naposledy právě po Plzni).

            https://twitter.com/PavelP1959

    • Re: Plzeň - Slavia 2:1

      bububu (přítel SN)     před 9 lety 25.07.2015 11:16 |  
      0 0

      Nicneříkající novinářská spekulace. Reálný je možná tak Frydrych, ale souhlasím, že největší posilou by byl konečně zdravý Mičola.

      • Re: Plzeň - Slavia 2:1

        Ladislav (přítel SN)     před 9 lety 25.07.2015 20:09 |  
        0 0

        Frydrycha Ostrava nepustí, ale za půl roku už s ním může podepsat smlouvu kdokoli, jen doufám, že nezaváháme.

  38. Re: Plzeň - Slavia 2:1

    carfi-sks (přítel SN)     před 9 lety 25.07.2015 10:28 |  
    0 0

    Zápas s Plzní jsem neviděl(práce),ale snad by nemusela bejt tahle sezóna tak špatná, co myslíte ?

    • Re: Plzeň - Slavia 2:1

      bububu (přítel SN)     před 9 lety 25.07.2015 11:19 |  
      0 0

      To jsme si říkali loni po 5 kolech taky. Jeden poločas podzim nedělá.

      Vyčkal bych s jakýmkoliv hodnocením tak do 8. kola.

    • Re: Plzeň - Slavia 2:1

      Faris (přítel SN)     před 9 lety 25.07.2015 12:32 |  
      0 0

      Snad sezona špatná nebude. Hráči makali, a to je v naší lize (bohužel) naprostá nutnost, fotbalovost je až na druhém místě. Líbil se mi Piták, ten loni hrál jako za staré pány, včera vydržel celou dobu makat. Fotbalově je z našich nejlepší, ale holt mu není dvacet. Zmrhal výborný, to je motorová myš, škoda těch šancí. Břevno jsem neviděl (až v sestřihu), byl jsem v kotli a zrovna tam někdo odbouchnul dýmovnici (nechápu to, pár lidí bych na fotbal nepouštěl, třeba ty, co na rodiny s dětmi z Plzně vystrkují hnusný chlupatý zadek..). A rozhodčí? Na stadionu jsem z něj chytal amok, všechny drobnosti proti nám, to nastavení bylo úmyslné, aby se Plzni nic nestalo. Až doma jsem viděl, že nám i pomohl: penalta jasná a Latka kdyby dostal červenou po zákroku na Koláře po inkasovaném golu, tak nemůžeme říct ani popel. Ty lokty opravdu kapitánovi nesluší...Liga má 30 kol, důležitější zápasy přijdou, v Plzni by bod byl zázrak. Ať to vyjde s Libercem, škoda že mají toho Shalu, byl jsem přesvědčený, že půjde k nám, když nám Křetínský v přestupech tak vychází vstříc.

  39. Re: Plzeň - Slavia 2:1

    Eluin (přítel SN)     před 9 lety 25.07.2015 11:59 |  
    0 0

    Viděl jsem zápas asi do 75. minuty a pak musel bohužel odejít a zbytek utkání jsem "sledoval" online textově na mobilu.
    Ve výsledku nejsem zklamán, v hráčích jsem bylo znát nasazení, i pár pěkných akcí předvedli. Herně mě nadchl (tradičně) Škoda. Dobře hrál Zmrhal, osvědčil se i Souček...

    Jen mám obavu, že je to "kouzlo nového koštěte" jménem Uhrin a že po výkonu proti kvalitnímu soupeři se v zápasech s nějakým Zlínem ke kvalitnímu zápasu moc nenamotivujeme.

    Na druhou stranu je asi zbytečné být přehnaně pesimistický, když "brod je ještě daleko". Určitě nebylo málo těch, kteří tipovali, že ve městě rádoby nejlepšího piva na světě dostaneme pěkný nářez.

    Mimochodem, nepsal něco pan Konečný o výkonu Sparty v Jihlavě? :) Preventivně jej nesleduji, ale včera jsem si na něj vzpomněl.

  40. Re: Plzeň - Slavia 2:1

    mart01     před 9 lety 25.07.2015 12:19 |  
    0 0

    Také já si dovolím napsat pár vět ke včerejšímu utkání. První poločas z naší strany nebyl dobrý. Ve druhém poločase byl již znát Uhrinův rukopis. Pěkně se koukalo na to, jak jsme větrali obranu Plzně. Tradičně výborný Škoda, pak také Zmrhal, Hrubý, také mě překvapil Míša Švec, i když se nechal na konci oloupat jak malý kluk, nicméně oproti Jablonskému o 100% lepší. Na závěr si nechávám Karla Pitáka. Nyní je to přesně ten nejlepší hráč ligy, který tenkrát odcházel do ciziny s vidinou velké kariéry. Hodně mě překvapil. Bylo krásné vidět hrát Slavii po letech opět technický fotbal po zemi.

    Podle mě Uhrin udělal obrovskou práci. Změnit styl hry za necelé 2 měsíce není jednoduchá záležitost. Vzpomeňte si na prvních 5 kol minulé sezóny. Tenkrát jsme v těch 5 zápasech nebyli ani jednou lepším týmem (mezihra nic, kombinace nic, jenom samé nakopávání). Celkově to byla hra bez systému a čekalo se na první prohru (kterých pak přišlo hodně).

    Včera jsme je ve druhé půli pěkně větrali, naše hra už měla nějaké parametry, což jsem v minulé sezóně viděl možná na spartě, jinak ne. Nicméně po prvním kole je opravdu brzy na nějaké hlubší hodnocení, klíčové zápasy budou s týmy jako je Jihlava, Olomouc, Zlín, Teplice, Brno, Sigma, Baník apod.

    Příští zápas bude těžký, Liberec má dobrý tým, bude to vyrovnaný zápas, ale pokud zvítězíme, bude to jasná známka zlepšení.

    Ať žije Slavia!

    • Re: Plzeň - Slavia 2:1

      celtix     před 9 lety 25.07.2015 12:33 |  
      0 0

      Mám stejné pocity. Včerejší druhý poločas mi udělal radost :)

    • Re: Plzeň - Slavia 2:1

      Faris (přítel SN)     před 9 lety 25.07.2015 12:36 |  
      0 0

      zajímavé, akorát jsem odeslal komentář (je trochu výše v diskuzi) a máme tam úplně dvě stejné věci: perfektní Piták a to, že důležitější zápasy přijdou. Snad přijdou i lidi na Liberec, super by bylo tak 8000, obávám se ale, že to bude max 6000

      • Re: Plzeň - Slavia 2:1

        Paity     před 9 lety 25.07.2015 13:00 |  
        0 0

        Ty optimisto, prý 6000.... :D Budeme rádi za 4,5k.

        Jinak k tomu rukopisu Uhrina.... wtf co to je? To ještě nikde neviděli. :D:D

        • Re: Plzeň - Slavia 2:1

          Kenny     před 9 lety 25.07.2015 15:20 |  
          0 0

          Jestli jsi to sledoval skutečně pozorně (např. pohyb ostatních hráčů při zisku míče či při zakládání útočných akcí), musel jsi to vidět.

  41. Re: Plzeň - Slavia 2:1

    Betynka58     před 9 lety 25.07.2015 13:02 |  
    0 0

    Včera jsem (asi naštěstí) viděl jen druhou půli, ve které mě Slavia potěšila, byla rozhodně lepší než Plzeň. Ovšem byl to přesně ten zápas, který absolutně nic nevypovídá o tom, co můžeme od našeho milovaného klubu v téhle sezóně očekávat. Vždyť i loni předváděla Slavia proti mužstvům ze špice tabulky většinou slušné výkony a vybouchla zejména v těch zápasech, když se od ní čekal bodový zisk. Takže bych s hodnocením počkal až po příštím zápase s Libercem.
    Co mne ale šíleně otrávilo, bylo to nastavení jen o minutu, přiznám se, že tohle mne dokáže spolehlivě vytočit mnohem více než odpískaná či neodpískaná penalta, jelikož tady je vidět jasný úmysl sudího. Proto se domnívám, že je dosti nešťastné nechávat délku nastavení v kompetenci rozhodčího. Přece by v dnešní době už nemělo být složité, aby někdo (čtvrtý rozhodčí?) vždy změřil dobu, po kterou je hráč ošetřován, popř. po kterou jsou hráči střídáni, a právě o ten čas by se příslušný poločas nastavil.

  42. Re: Plzeň - Slavia 2:1

    klimi     před 9 lety 25.07.2015 13:35 |  
    0 0

    Opravdu mi dělala radost naše záloha, hlavně tedy spíše její složení, ročníky 92,93,94,95 a k tomu samozřejmě Piták ročník 80.

    Ti mladí kluci se včera ukázali v hodně dobrém světle. Ano, Mikula sice nepodal zrovna excelentní výkon, ale na tomto postu toho moc neodehrál a i tak si podle mě vedle celkem solidně. Souček ve svém prvním ligovém zápase v kariéře potěšil

    Na lavičce máme pak další mladíky,...

    Co víc říci, zatím se mi působení Uhrina líbí, ač jsem ho tu nechtěl, uvidíme dále. Doma to chce 3 body, udělat z Edenu opět tvrz!

    • Re: Plzeň - Slavia 2:1

      Heretic (přítel SN)     před 9 lety 25.07.2015 14:27 |  
      0 0

      Mikula příkladně bojoval a moc hezky si vepředu pokrýval balon. Přišel mi dost zajímavý.

      • Re: Plzeň - Slavia 2:1

        winter (přítel SN)     před 9 lety 25.07.2015 15:43 |  
        0 0

        To jsme asi koukali na jiný zápas pánové.. Mě se teda Mikula vůbec nelíbil, o balon hodněkrát zbytečně přišel.. buď se ho snažil pokrýt a nepovedlo se mu to nebo špatně přihrával.. Doufám že za týden na týhle pozici uvidím Bazala nebo Voltra, Mikula v záloze rozhodně nee

      • Re: Plzeň - Slavia 2:1

        Travinho     před 9 lety 25.07.2015 21:52 |  
        0 0

        Mně se taky nic moc nelíbil, ale pořád lepší než za ním Švec, docela si jej dovedu představit místo něj za týden na beku.

    • Re: Plzeň - Slavia 2:1

      winter (přítel SN)     před 9 lety 25.07.2015 15:46 |  
      0 0

      Nevím, mě na tom nic dětinského nepříjde.. čeština je rozmanitý jazyk a spojení "vychutnejte si" se v přeneseném slova smyslu používá celkem běžně a že Plzeň vyhrála je prostě fakt. Kolikrát mě nějaký nadpis nebo článek Spartu zvedne ze židle ale v tomto případě nevidím jediný problém.

      • Re: Plzeň - Slavia 2:1

        knl66 (přítel SN)     před 9 lety 25.07.2015 15:53 |  
        0 0

        musím souhlasit s barrou, taky mi to přijde jak útok na "první signální" - mimořádně hloupý titulek :/

    • Re: Plzeň - Slavia 2:1

      Eluin (přítel SN)     před 9 lety 25.07.2015 16:28 |  
      0 0

      Mně to zase tak hrozné nepřijde. Zápas to byl celkem pohledný, tak co si jej nevychutnat.
      Pokud by to bylo naopak a Slavia zápas vyhrála, tak by mě titulek z obráceného pohledu rovněž nepobuřoval.

    • Re: Plzeň - Slavia 2:1

      Dobi     před 9 lety 25.07.2015 18:00 |  
      0 0

      BOŽE, TO JSOU k.u.r.v.y. Věřím, že i rusofobové budou fandit CSKA! Já tedy ano! V počátcích fotbalu v Čechách měli studenti zakázáno hrát fotbal. Kdo slávisty (asi) udal? Za první republiky to byla jen rivalita, jak má být, samozřejmě tu a tam s excesy. Za války podobně, i když paradoxně k náckům měla blíže Sparta, ač Slavia vítězila. Po Únoru byl z počátku klid, oba kluby byly dole, preferovala se Dukla a RH, a to i za Tondy Zápotondy Harmoniky. Hodně pak ale napáchala parta kolem Ježka... Holt prý dělnický klub... Ale co se děje dnes, dříve takové podrazy nepamatuji, ano Pavel Čapek nebo Žemla byli na přesdržku, ale proti dnešku, dnešní nenávisti, žumpě????

      • Re: Plzeň - Slavia 2:1

        Heretic (přítel SN)     před 9 lety 25.07.2015 19:07 |  
        0 0

        A co když nebudu fandit nikomu. A ani se nebudu dívat. Je mi to prostě úplně jedno. Ale fandit armádnímu ruskému klubu. Tak to ani omylem.

        • Re: Plzeň - Slavia 2:1

          bongor     před 9 lety 25.07.2015 19:55 |  
          0 0

          To je na tom to nejsmutnější,že Dobi má naprostou pravdu.Já Rusáky nemusím,ale když si je porovnám s tou pakáží,co si "vychutnává" každý neúspěch Slavie,tak prostě mi to vychází CSKA do toho!Dívat se nebudu,ale budu se těšit,že koza sousedovi zase chcípne.

          • Re: Plzeň - Slavia 2:1

            vlk30 (přítel SN)     před 9 lety 25.07.2015 20:02 |  
            0 0

            Souhlasím rusa taky nemusím,ale radši uvidím protažený držky sraltanů až opět vypadnou.Oni nám taky přejou vše ,,dobré,, :-)

    • Re: Plzeň - Slavia 2:1

      Steve2924 (přítel SN)     před 9 lety 25.07.2015 18:26 |  
      0 0

      Tohle už mě ani nepřekvapilo, ale hodně mě nadzvednul článek o tom jak Latka zákeřně ohrozil Koláře, který pak zdravil svou zesnulou manželku do nebe s bolestivou grimasou. To se mi fakt zvedl žaludek...

      • Re: Plzeň - Slavia 2:1

        Dobi     před 9 lety 25.07.2015 19:25 |  
        0 0

        Kdyby napsali třeba "vychutnejte si dramatický zápas PM-SKS s výhrou Plzně", tak neřeknu ani popel, ale z této formulace již čiší snaha ponížit, ublížit. Já si třeba nemohu vychutnat vítězství Bayernu, Dinama Zagreb, Crvene Zvezdy, Sparty či Steauy Bukurešť, které nemám z různých důvodů rád. . A vychutnejte si, to je již rozkazovací způsob... I kdyby třeba napsali - "Můžete si vychutnat", už to zní jinak. Ale co bychom chtěli od primitivní novinářskí žumpy! A v zápase Sparta-CSKA volím menší zlo. A tím jsou v tomto případě pro mě Rusáci, byť reprezentují něco, co nám 21.srpna 1968 způsobilo tolik bolesti! Nebo opravdu reprezentují? Vědí vůbec, kdo to byl Grečko, Brežněv, Kosygin? Ale my víme, kdo je to třeba Vácha nebo konečník...

    • Re: Plzeň - Slavia 2:1

      spino     před 9 lety 25.07.2015 19:36 |  
      0 0

      V zápase CSKA vs. Sparta budu fandit podle mě logicky CSKA. Sparta je úhlavní rival, nenáviděný nepřítel, tomu se nedá fandit.

      Rusko je říše zla v jejímž čele stojí šílený a ustrašený diktátor, ale sport a politiku od sebe odděluji, pokud ona politika nezačne v rámci sportu sahat do českých končin (politicko-ekonomický projekt Lev Praha). Což se v případě fotbalu neděje, takže se nezabývejme politikou a pojďme se na to dívat ze sportovního hlediska, kde jistě každý bude fandit proti Spartě. ;)

      • Re: Plzeň - Slavia 2:1

        Eluin (přítel SN)     před 9 lety 25.07.2015 20:15 |  
        0 0

        Říše zla :-).

        • Re: Plzeň - Slavia 2:1

          jufoun (přítel SN)     před 9 lety 25.07.2015 20:53 |  
          0 0

          Prosimte necti ty vyblitky, nebo se z toho zblaznis. Rise zla, vystraseny diktator :-D

      • Re: Plzeň - Slavia 2:1

        knl66 (přítel SN)     před 9 lety 25.07.2015 21:23 |  
        0 0

        nedělej ze sebe wola, ty diktátore... :)

      • Re: Plzeň - Slavia 2:1

        knl66 (přítel SN)     před 9 lety 25.07.2015 21:23 |  
        0 0

        nedělej ze sebe wola, ty diktátore... :)

        • Re: Plzeň - Slavia 2:1

          Dobi     před 9 lety 25.07.2015 22:32 |  
          0 0

          Jéééé, kvůli sraltě se tu budeme "politicky" hádat. OBYČEJNÝ Rus má docela širokou otevřenou, byť možná jednodušší duši, což nelze říci o každém národu, třeba i o těch, jejichž členové zastaví kamión na přejezdu nebo jinak řádí na silnicích. Ale zase ne všichni. Já jsem tu jmenoval, kdo pamatujete, Brežněva (to byl vlastně Ukroš), Kosygina a maršála Grečka. Ty spojuji s desítkami mrtvých při invazi a okupaci. Ale byli i jiní, právě z té armády, kteří pomohli 1945 zachránit Prahu, když tu řádila Schörnerova armáda... Takže neblázněme a ODDĚLME politiku od sportu. Aspoň v tomto případě. Ani nevíte, jak mě těšil kyselý ksicht Pelty, když předával Český pohár Liberci (snad Liberčáíkům za týden tu euforii trochu ale pokazíme...) a i snad CSKA mi V TOMTO PŘÍPADĚ přinese radost.
          Ne za pár objektivních sparťanů, které každý ve svém okolí máme, ale za všechny ty konečníky či Váchy... Za to "potěšení" z výhry Plzně...

          • Re: Plzeň - Slavia 2:1

            spino     před 9 lety 25.07.2015 22:52 |  
            0 0

            Tak třeba generálplukovník Grečko vedl zase 1. gardovou armádu v karpatské operaci za osvobození Ś

          • Re: Plzeň - Slavia 2:1

            spino     před 9 lety 25.07.2015 23:02 |  
            0 0

            Tak třeba generálplukovník Grečko vedl zase 1. gardovou armádu v karpatské operaci za osvobození Slovenska. Nevím, kdo jsou podle tebe ti hrdinové, kteří osvobodili Prahu. Já si třeba vážím běžných vojáků, kteří nevyspalí spěchali ku Praze a osvobozovali ČSR. Ale u všech těch vysokých důstojníků už je to těžké, protože to byli (z těch co Stalin nevyvraždil) přesvědčení komunisti, kteří po válce dělali ve východní Evropě hrozná zvěrstva. Když si vezmeš osudy těch nejslavnějších, tak jejich budoucnost teda nic moc. Rokossovskij začal zavádět v polské armádě sovětské pořádku a zrovna nedávno bylo výročí masakru polské zemské armády, který je plně srovnatelný s Katyní. Koněv pro změnu vedl invazi do Maďarska a maršál Žukov ve funkci komisaře obrany natolik zešílel, že ho museli propustit, jinak by byla 3. světová. Já prostě mezi těmi důstojníky žádné hrdiny nevidím.

            • Re: Plzeň - Slavia 2:1

              siskin     před 9 lety 26.07.2015 04:40 |  
              0 1

              Omlovam se za OT, ale kdyz ten rus je u me stejne jako ta sparta:

              Ivan si potřebuje u lichváře nutně vypůjčit rubl. Dohodnou se, že dvojnásobek peněz vrátí na jaře. Jako zástavu sekyru. Když je Ivan na odchodu, lichvář na něj volá: „Poslyš, Ivane, kdoví jestli ty peníze na jaře budeš mít. Nemohl bys mi polovinu vrátit už teď?”
              „To je nápad,” říká si Ivan a rubl mu hned vrací.
              Cestou domů přemýšlí: „To je zvláštní. Rubl je pryč, sekyra je pryč, ještě jsem rubl dlužen a přesto se zdá, že je všechno v pořádku.”

              • Re: Plzeň - Slavia 2:1

                honzah (přítel SN)     před 9 lety 26.07.2015 09:11 |  
                0 0

                Geniální! Takhle nějak se nechával ojebat Jelcin od Amíků nebo proevropští Řekové od Němců.

                Putin a Tsipras jsou ovšem jiní řízci. A právě proto jim média nasazují psí hlavu.

      • Re: Plzeň - Slavia 2:1

        Borris     před 9 lety 26.07.2015 07:54 |  
        0 0

        No tak jasně že v úterý se bude fandit CSKA, to je snad jasná věc! Jako že ptáci lítají, ryby plavou a my Slávisti fandíme vždy proti rumunům. A po tom co jsem viděl co předvedli v Jihlavě, tak jsem v ledovém klidu. Ty smraďoši dostanou v úterý pořádně za uši.

      • Re: Plzeň - Slavia 2:1

        honzah (přítel SN)     před 9 lety 26.07.2015 09:06 |  
        0 0

        Říše zla, šílený a ustrašený diktátor - máš ty Babišovy noviny dobře načtené. Pánové Palata, Votápek a další protektorátní goebbelsovští pisálkové po večerech sní o Drang nach Osten a Barbarossa II, ale mnozí už jim to prokoukli. Je také úsměvné, jak 21. 8. dává ČT celovečerní speciály, ale 15. 3. o historii ani muk.

        • Re: Plzeň - Slavia 2:1

          spino     před 9 lety 26.07.2015 09:45 |  
          0 0

          Jenom naprostý hlupák v dnešní době tahá z klobouku okupaci ČSR, mnichovskou dohodu, sudetské Němce atd. V Německu po druhé světové válce proběhla důsledná denacifikace, sami Němci dnes svou historii zavrhují a uvědomují si své chyby. Jejich hospodářství je nejvýkonnější v Evropě a defakto celou Evropu ekonomicky táhnou. Takže ano, připomínejme si tyhle události, ale nezneužívejme je k legitimizaci ruské politiky.

          Zato Rusové se vůbec nepoučili. Dodnes je Stalin 3. nejoblíbenějším Rusem, Putin nejoblíbenějším politikem v historii, který mimo jiné nedávno prohlásil, že pakt Ribentrop-Molotov byla vlastně fajn věc. Televize je krmí dokumenty, jak přijeli Rusové zabránit v roce 1968 kontrarevoluci atd. Samotný Putin v Kremlu nevládne ničím jiným než lží. Jeho úspěchy v domácí politice jsou zoufalé a jediné, čím to může kompenzovat, je propaganda a agresivní politika vůči svým sousedům.

          K tomu ustrašenému diktátorovi - jako studentovi historie mi je dobře známo, že většina diktátorů své chování odvozovala od strachu a nejinak tomu je v případě Putina. Ten má velký strach z barevných revolucí, které už zachvátili několik sousedních států s autoritativními režimy. Proto to utahování šroubů, zakládání agresivních hnutí jako Naši, stranických milic, zastrašování novinářů, homosexuálů atd.

          PS: Omlouvám se redakci, dále už to nebudu rozvádět, jen jsem musel reagovat na ty nesmysly.

          • Re: Plzeň - Slavia 2:1

            Barra     před 9 lety 26.07.2015 11:26 |  
            0 0

            Bud opatrny s vyrazem ' nesmyly' a tvoje presvedceni ze v Nemecku po valce 'probehla dukladna denacifikace'. "Elita" naroda co se tyka ucitelu, soudcu, vedcu, manazeru, atd, atd byla povinne clenem NSDAP - dle odhadu 8 mil. Ano, Nemecko zazilo svuj "Wirtschafswunder" diky Truman doktrine a Marshall planu, a protoze se dalo stavelo na starych strukturach, kde jen ti nejvice do oka padajici naciste se dostali pred soud. Zajiste vis, ze v zapadnim Nemecku existovala od 1949 tajny vojensky oddil, ktery zalozil a vedl Albert Schnez. Schnez byl za valky general jak v Wehrmachtu, a v teto funkci pokracoval po valce i v Bundeswehru. Schnez-Truppe mel kolem 40tis clenu, z toho 2tis dustojniku, kteri pochazeli z Wehrmachtu. Konrad Adenauer o existenci tohoto oddilu vedel od 1951, presto se Schnez-Truppe toleroval jako ochrana pred komunismem, coz predstavovalo vetsi zlo. Jeden z prominentnich clenu tohoto oddilu byl Hans Speidel, general v Wehrmachtu, a po zalozeni Bundeswehru se stal Speidel 4* general v oficialni armade.

            Podivej se na minulost Hanns-Martina Schleyer (prezident nemeckeho svazu zamestnavatelu), Jürgen Ponto ( banker Dresner Bank), Siegfried Buback (nejvyssi statni prokurator u Bundesgerichtshof), Karl-Heinz Beckurts (Siemens manazer), Alfred Herrhausen (banker Deutsche Bank), Wofgang Buddenberg (soudce u Bundesgerichtshof)a jine. Jmenoval jsem jen ty, na ktere byl spachan atental skupinou RAF, ktera se snazia provazet vlastni denacifikaci. Tato nebyla ze strany oficialnich autorit vubec tak dukladna, jak si myslis.

            I ja se omlouvam redakci, napsal jsem k tomu jeden a ojedinely komentar.

            • Re: Plzeň - Slavia 2:1

              Dobi     před 9 lety 26.07.2015 14:29 |  
              0 0

              Jo, Barro, to je zajímavé. On je problém v tom, že dějiny se falšovaly, falšují a falšovat budou, jak se komu hodí. Já na 100% věřím tomu, co mi vyprávěli z vlastních zážitků máma a táta... Nebo co jsem už prožil sám. Jinde už je cítit propaganda. Zleva, zprava...
              Mám i mezi Němci spoustu osobních přátel na celý život. Sice převážně z té východní části, ale to bylo dáno dobou. Třeba přátelé z Míšně. "Vati" se jako jediný zachránil z potopené ponorky. Většího antifašistu jsem nepoznal a nepoznám. Když zemřel, tak jsme to celá rodina obrečeli. A důvod náhlé smrti? V den svých 70.narozenin mu kdosi zatelefonoval (1992). Zbělel, infarkt, za týden zemřel, Tušíme, kdo to asi byl, největší chameleón ze sousedství, ale suďme. A tak je to vše. I s těmi Rusy, "mnichovskými" Francouzi, "proradnými" Srby i třeba hrdinskými a později proradnými sovětskými generály.... Něco jiného je prostý mužik, Frantík, který má jen a jen svou viničku a je-li třeba, vyhlíží blahodárný déšť, nebo Beograđan, který dodnes nestačil obnovit zničený domov po humanitáhrhrním bombahrdování.
              A ať mi rusofobové prominou citát z Maxima Gorkého: Člověk, to zní hrdě, braňme člověka. A já dodávám: ČLOVĚKA! I s jeho chybami, odlišnými názory, ale ne chameleona! Snad to stačí.
              Věřím, že autor článku měl radost z výhry Plzně, jakož já jsem neobrečel remízu Sparty v Jihlavě. Jenomže já píšu jen do diskusí a povídám o tom kdesi u piva, zatímco ten člověk je placen celostátním deníkem, kde by troška objektivity navíc neměla chybět.

            • Re: Plzeň - Slavia 2:1

              mogul     před 9 lety 27.07.2015 12:28 |  
              0 0

              Promiňte mi, ale musím reagovat, na zjednodušení a na některé formulace, které zde byly uvedeny. Barro to, co zde píšeš je také velmi zjednodušené. V Německu denacifikace opravdu proběhla a mě v rámci možností a s přihlédnutím k historickému kontextu přišla dostatečná. Asi se nemusíme bavit o tom, že kdyby si měl postihnout všechny členy NSDAP tak už si mohl v Německu realizovat pouze Morgenthaův plán a udělat z něho pasteveckou zemi. Narozdíl od Ruska si Německo v každé dekádě od války prošlo určitou fází očištění, pro mě symbolicky vrcholící omluvou prezidenta Richarda von Weizsäckera. Rusko je v tomto smyslu stále o sto let pozadu, bohužel, je to tak trochu u Ruska zvykem.

              Co se týče hospodářského zázraku tak bych byl také opatrný s tím, co ho způsobilo. Marshallův plán neměl zásadní význam, koneckonců čerpalo ho mnoho zemí a nezažily hospodářský zázrak. Ten mělo na svědomí především nastolení liberálního prostředí a řádu, tedy jasného zformování institucionálního rámce, kde je zaručena garance vlastnických práv, hospodářské svobody atd. Pokud ti něco říká ordoliberalismus (pokud ne doporučuji knihu zásady hospodářského řádu od Waltera Euckena) tak spíše s tím bych spojoval slovo hospodářský zázrak.

              • Re: Plzeň - Slavia 2:1

                Barra     před 9 lety 27.07.2015 13:00 |  
                0 0

                Prestoze jsem slibil ze jsem jen ojedinele reagoval, prece si dovolim dat odkaz na knihu Norberta Frei, "Adenauer's Germany and the nazi past - the politics of amnesty and integration" (viz take http://cup.columbia.edu/book/adenauers-germany-and-the-nazi-past/9780231118828)

                Denacifikace byla kompletne zastavena v 1950, byvali naziste az na pripady zlocinu proti lidskosti byli rehabilitovani, generalove Wehrmachtu se stali generalove v novym Bundeswehru, soudci a zalobci se vratili na svoje mista, stejne jako ucitele, profesori, bankeri, prumyslovnici, podnikatele, manazeri atd kteri se dostali opet do vedoucich funkci. Neodsuzuji to, jinak to ani neslo, znam to take u nas, kde podstatna cast populace Vlamu snela o spojeni s Nemeckem (belgicky kral Leopold III byl hlavni protagonista). Nemluvme ale o dukladne denacifikaci.

          • Re: Plzeň - Slavia 2:1

            japoko     před 9 lety 26.07.2015 21:43 |  
            0 1

            Tu historii studuješ zrejmě na právech v Plzni, jinak to není možný.

          • Re: Plzeň - Slavia 2:1

            knl66 (přítel SN)     před 9 lety 27.07.2015 10:25 |  
            0 0

            Pokud opravdu studuješ historii, tak určitě víš, že nejhorší ze všeho je paušalizování. Prosím tě, snaž se trochu o kritické myšlení a slepě nepřijímej médii účelově předkládané "pravdy".
            To, cos tady vyplodil, je hospodský blábol.

  43. Re: Plzeň - Slavia 2:1

    Dobi     před 9 lety 25.07.2015 22:45 |  
    0 0

    Co říkáte Teplicím, kde Olmik vyrovnal dvěma góly v nastavení. Jako by to býval ten Franěk tušil, že je něco takového možné.... A Slavia v laufu byla, ne že ne! Žumpa píše i o neodpískané pentli, ale to je vždy diskuse, zda na Součka byl či nebyl předtím faul. A žumpa už nepíše o jednom zákroku Kozáčika i o jedné ruce na druhé straně. V tomto myslím, že jsme si, myslím, padesát na padesát!

    • Re: Plzeň - Slavia 2:1

      biggris (přítel SN)     před 9 lety 26.07.2015 07:24 |  
      0 0

      A ta prasarna od Latky?

      • Re: Plzeň - Slavia 2:1

        Dobi     před 9 lety 26.07.2015 08:42 |  
        0 0

        Ono toho bylo na OBOU stranách více, třeba i fauly na Škodu nebo naopak některé ostřejší zákroky od našich. Ale jde ty o stěžejní věci a když řeknu A, mělo by být řečeno i B a C... A to holt tendenční pisálkové již nejsou schopni pochopit, natož rozebrat.

        • Re: Plzeň - Slavia 2:1

          slamacek (přítel SN)     před 9 lety 26.07.2015 09:42 |  
          0 0

          Dobi, tak ruka Soucka byla a tohle se piskat proste mohlo a asi i melo. ruka byla v neprirozene poloze a Soucek do toho sel velice nesikovne. jedine co tam nebylo byl umysl rukou jit proti mici ale tuhle situaci franek videl.
          pak tam bylo par situaci kdy jsem si rikal, no jo hrajem s plzni, ale nijak mi to moc nevybocovalo z naklonene roviny. Az pak tedy na zaver, kdy nastaveni jedne minuty byl naprosty vysmech. nejde o to zda bychom gola dali, mozna jo mozna ne, ale i o ten prubeh. v te minute mela byt zluta pro plzenaka a vubec tam bylo citit jak to chce rychle ukoncit a by se nahodou nestal zazrak.

          jinak je treba rict, ze prvni polocas z nasi strany byl takovy klasikcy. druhy uz to bylo mnohem lepsi. musim rict, ze prohra je pro nas docela kruta. sanci bych rekl jsme meli snad i vic.

        • Re: Plzeň - Slavia 2:1

          slamacek (přítel SN)     před 9 lety 26.07.2015 09:42 |  
          0 0

          Dobi, tak ruka Soucka byla a tohle se piskat proste mohlo a asi i melo. ruka byla v neprirozene poloze a Soucek do toho sel velice nesikovne. jedine co tam nebylo byl umysl rukou jit proti mici ale tuhle situaci franek videl.
          pak tam bylo par situaci kdy jsem si rikal, no jo hrajem s plzni, ale nijak mi to moc nevybocovalo z naklonene roviny. Az pak tedy na zaver, kdy nastaveni jedne minuty byl naprosty vysmech. nejde o to zda bychom gola dali, mozna jo mozna ne, ale i o ten prubeh. v te minute mela byt zluta pro plzenaka a vubec tam bylo citit jak to chce rychle ukoncit a by se nahodou nestal zazrak.

          jinak je treba rict, ze prvni polocas z nasi strany byl takovy klasikcy. druhy uz to bylo mnohem lepsi. musim rict, ze prohra je pro nas docela kruta. sanci bych rekl jsme meli snad i vic.

          • Re: Plzeň - Slavia 2:1

            Dobi     před 9 lety 26.07.2015 13:57 |  
            0 0

            Já se přiznám, že jsem se dlouho nechytal, než jsem si naladil tu reportáž s jugošským komentářem. Viděl jsem a slyšel jsem tedy Součkův případ jen z různých komentářů, kde nejsilnější byl tady, že byl předtím faul na Součka. Ten vlastní zákrok byl, přiznávám, jasný. Ta ruka byla MOC od těla. Ale plíseň si pak už nemohla stěžovat, i v jejím penaltovém území by se dalo něco pískat. Latka? Zase kriminální faul to nebyl... Ono vše záleží na okolnostech zápasu a trendu rozhodčího. A Franěk, myslím si, svoje neodpískání pentle několikrát napravil... Že to ale je OBOUSTRANNĚ špatný sudí, není pochyb.

            • Re: Plzeň - Slavia 2:1

              slamacek (přítel SN)     před 9 lety 27.07.2015 12:53 |  
              0 0

              Ted jsem to videl na sportu a musim se opravit. v primem prenosu jsem si vubec nevsiml postrceni soucka. to byl jednoznacne faul, ktery nemel sudi pustit. tedy 1. chyba. to ze to pustil pak umoznil resit ruku a zbytecne si tim komplikoval zivot a plaji tak emoce.

              • Re: Plzeň - Slavia 2:1

                Dobi     před 9 lety 27.07.2015 13:44 |  
                0 0

                Děkuji Slamáčkovi za podporu informace, že to se Součkovo rukou nebylo tak jednoznačné. Já jsem psal, že ono bylo víc sporných situací, jako je v každém zápase, vždyť sudí, pokud není "navedený" (u Fraňka o tom ale nejsem na 100% přesvědčený) se musí rozhodnout během vteřiny. To hokej (byť je rychlejší) je na tom už lépe, je tam video... Prostě snad tady můžeme vyjádřit i pochybnosti, stejně jako se vyjádřit, jestli nám nějaký výraz vadí či ne (vychutnejte...)

              • Re: Plzeň - Slavia 2:1

                Dobi     před 9 lety 27.07.2015 13:44 |  
                0 0

                Děkuji Slamáčkovi za podporu informace, že to se Součkovo rukou nebylo tak jednoznačné. Já jsem psal, že ono bylo víc sporných situací, jako je v každém zápase, vždyť sudí, pokud není "navedený" (u Fraňka o tom ale nejsem na 100% přesvědčený) se musí rozhodnout během vteřiny. To hokej (byť je rychlejší) je na tom už lépe, je tam video... Prostě snad tady můžeme vyjádřit i pochybnosti, stejně jako se vyjádřit, jestli nám nějaký výraz vadí či ne (vychutnejte...)

      • Re: Plzeň - Slavia 2:1

        Barra     před 9 lety 26.07.2015 09:12 |  
        0 0

        Hrat za Spartu, Viktorii nebo Jablonec by Latka neschytal tolik karet. Divim se jak Sport okamzite vyuzil tweetu Vita Benese, aby kritizoval Latku. Souhlasim ale, ze Latka uz davno neni ten suveren v obrane, jako pred jeho odchodem do Düsseldorfu, a pomaha si rukami. Podepsal se na tim jeho rozvod? Schazi psychicka pohoda? Nasledky zraneni kterych po jeho navratu celkem trpel? Nebo uz nestaci?

        V kazdem pripade se ukazalo, ze obrana bude opet nase achilova pata. Dve branky proti Viktorii nejsou tak strasne, zpusob jak padly ale ano. Dva krat byl hlavickar zcela sam, dostal veskery cas k zakonceni. Latka, Bilek, Deli - nezari z nich vzdy jistota, delaji chyby. Osobne se mi napriklad Smejkal ktereho jsme meli pod Pastoorem na hostovani zcela libil. A co pak Jiri Krejci z Jihlavy, jak krasne si dirigoval obranu. Jinak nezari pro mne za mne Berkovec jistotou. Na care umi carovat, i proti Plzni mi na zemi jeden okamzik pripominal oktopusa jak hrabal rukami nohami kolem sebe, ale jit pro nejaky vysoky mic neni zrovna jeho parketa, podle me. Mam obavu ze moc zapasu s nulou v tomto obsazeni neudrzime. Dusan Uhrin je jinak stale jen nejakych 6 tydnu u kormidla, vse potrebuje svuj cas.

    • Re: Plzeň - Slavia 2:1

      bongor     před 9 lety 26.07.2015 08:45 |  
      0 0

      Mně to smrdí až do počítače.Když se dívám na příspěvky konečníka,tak musím vyvětrat celej barák.

      • Re: Plzeň - Slavia 2:1

        Fulham     před 9 lety 26.07.2015 09:14 |  
        0 0

        Hoši sorry , ale to už je fakt mindrák...a těžkej. Ve Sportu taky psali, že Slavia hrála skvěle a Plzeň toho měla plný kecky...my po dlouhy době odehrajem fajn match a tady se řeší Sparta a nejakej posranej pisalek...

        • Re: Plzeň - Slavia 2:1

          Dobi     před 9 lety 26.07.2015 09:26 |  
          0 0

          Nikdy by se nic neřešilo, kdyby nějaký ořežprut nenapsal to "vychutnejte"! To už nezní urážlivě, to je urážlivé. Cos týká názoru na některé - dejme tomu - spornější situace (Latka, Kozáčik), tam záleží na úhlu pohledu na stadióně nebo i kamery, na kontext sudího v ostatních případech apod. Je mi jasné, že report nemůže být na 100% objektivní, ale i v tom je krása sportu. Ale zesměšňovat, prskat a bůhvíco, to už je téma k diskusi... A že té jednostrannosti a neobjektivity je "díky" konečníkům a podobným hafo, to mi nikdo nevyvrátí!

          • Re: Plzeň - Slavia 2:1

            Fulham     před 9 lety 26.07.2015 10:05 |  
            0 0

            Dobi a je teda Sport plzeňskej, sparťanskej nebo jakej..?Jeden blbej titulek Tě rozpálí do běla. A jestli ten vůl píše ty narážky naschvál, tak se u těch vašich reakcí musí udělat. Nemyslím to zle , ale fakt trochu nadhledu z pozice hrdosti. A ještě se priznam, že Rusům fandit nebudu už jen proto, že až se dostaneme do pohárů ( zápasy s Příbramí mi az tak neberou) tak nechci začínat někdy v květnu s Lucemburskem nebo tak nějak...to ale přece neznamená , že nejsem sešívanej.

          • Re: Plzeň - Slavia 2:1

            pl3     před 9 lety 26.07.2015 10:42 |  
            0 0

            To "vychutnejte si" se ale přece zcela jednoznačně vztahuje k formátu toho videa, tedy k záběrům "přímo ze hřiště", které si máme "vychutnat", a ne k tomu, že zrovna Plzeň porazila Slavii, jak plyne i z následného popisku k videu. Na tom nadpisu není vůbec nic urážlivého, pokud to v tom člověk nehledá...

          • Re: Plzeň - Slavia 2:1

            bububu (přítel SN)     před 9 lety 26.07.2015 11:45 |  
            0 0

            Já tam tedy nějaké urážlivé konotace naprosto postrádám, nepřijde mi to nijak urážlivé.

          • Re: Plzeň - Slavia 2:1

            Betynka58     před 9 lety 26.07.2015 13:14 |  
            0 0

            Ta formulace je jistě nešťastná, ovšem nemyslím si, že to bylo napsáno úmyslně s cílem rejnout si do slávistů. Vždyť v současné době je pro sparťanského fanouška Plzeň mnohem větším sportovním sokem, a tak by jistě spíše přivítal jakékoli její zaváhání, byť s nenáviděným rivalem.

            • Re: Plzeň - Slavia 2:1

              Dobi     před 9 lety 26.07.2015 14:10 |  
              0 0

              Tady vůbec nejde o to, kdo co považuje za urážlivé. V tom se budeme lišit, já jsem asi citlivější, protože cítím, že se v tisku vracejí doby, o kterých jsme si mysleli, že minuly. Třeba někdejší Svobodné slovo bývalo docela nakloněno Slavii, podobně jako Mladá fronta, kde působil Jaroslav Šálek, slávista. Ale nikdy vůči jiným klubům neklesl na "úroveň" konečníků a jim podobných. Rudé právo? To pamatuji spíš jako politický deník, sportovní zprávy bývaly spíše agenturního rázu...
              Ale stejně mi nevymluvíte, že ono "Vychutnejte si" v dané souvislosti a v daném kontextu nepůsobí vstřícně...
              Asi největší sprchou pro slávisty v poslední době byla porážka 0:7 od Teplic. Propadák, hrůza, děs. Věřím, že Tepličtí si PRÁVEM zápas a následné záběry vychutnali, stejně jako ti, co Slavii rádi nemají. Tam to bylo na místě (a ne, že mám kousíček srdíčka severočeský), protože to byla ostuda na desetiletí! Tam bych neřekl ani popel. Ale tady, kdy třeba i Zmrhalovo břevno a spálené šance ukázaly, že ta výhra Plzně byla tak trošku možná i šťastná....

  44. Re: Plzeň - Slavia 2:1

    japoko     před 9 lety 26.07.2015 12:07 |  
    0 1

    K několika názorům, že rozhodčí škodí Latkovi:
    Pan Latka je pro současnou Slávii slabina, post stopera je nutno ihned řešit! I když se mnou nebudou skalní "Latkovci" jistě souhlasit!!!!

    • Re: Plzeň - Slavia 2:1

      mart01     před 9 lety 26.07.2015 18:51 |  
      0 0

      kdybys koukal na přípravný, tak bys tohle nikdy nemohl napsat. Je to největší lídr, diriguje celou hru, lepšího stopera momentálně nemáme.

      • Re: Plzeň - Slavia 2:1

        japoko     před 9 lety 26.07.2015 19:53 |  
        0 1

        Mě stačilo koukat na minulý i dřívější ročníky. Úroveň hry lídra plně odpovídá dosaženým výsledkům. Vše ostatní jsou "růžové slávistické brýle".

        • Re: Plzeň - Slavia 2:1

          Arutha     před 9 lety 26.07.2015 20:36 |  
          0 0

          No, mně se hra Latky v poslední době také úplně nezamlouvá, ale kouknul jsem se na loňské výsledky v zápasech, kdy hrál a kdy ne... Latka loni nastoupil do 19 ligových zápasů, Slavie v nich zvítězila sedmkrát, šestkrát remizovala a šestkrát prohrála. V zápasech bez Latky, má pak Slavie bilanci dvou výher, jedné remízy a osmi proher...

    • Re: Plzeň - Slavia 2:1

      Navar (přítel SN)     před 9 lety 26.07.2015 22:53 |  
      0 0

      Kolik vam je? Dvanact? Vic tezko, takovou hamotinu by nikdo starsi nemohl napsat.
      I kdyz chapu, ze zatimco takovi nymandi jako Jarolim, Petrous, Beranek ci Uhrin povazovali/povazuji Latku za lidra obrany, takove eso jako japoko to vidi jinak...

      • Re: Plzeň - Slavia 2:1

        KubaM     před 9 lety 27.07.2015 10:23 |  
        0 0

        V klidu příteli... Japoko si dovolil velmi "troufalý" komentář v kotli Slávistů, já bych s ním ale asi také souhlasil ;-). Pokud Latka skutečně nezabere, a nepřestane spoléhat na své všechny faulující ruce, upřednostnil bych nějaké jiné "slávistické srdíčko", klidně mladého Součka. Osobně je mi Latka charakterově sympatický, zároveň skvělý generál obrany, to však není vše. Sám je individuálně nyní dost pozadu. Věřím ale, že přestane-li spoléhat na svou auru kapitána, zlepší se. Proto ale bude dobré ho i občas prostřídat - pokora je nad zlato ;-).