Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

O Slavii

V pátek start nové sezóny

Již v pátek vyběhne Slavia k prvnímu zápasu nové sezóny ve zbrusu nových dresech a v základní sestavě pravděpodobně s novými posilami. Příchody Voltra a Jablonského se dolaďují v těchto hodinách.

"Je krátká doba, abych hodnotil své působení, ale od první mojí tiskové konference jsme udělali hodně změn v krátkém čase, snažíme se jít dílčími kroky. Momentálně se snažíme stabilizovat krok, řešíme insolvenční řízení, dále se snažme naplnit rozpočet a dát najevo partnerům, že věci budou v budoucnu více funkční," uvedl na úvod tiskové konference generální ředitel David Trunda. Ředitel Slavie si pochvaluje i počet odchovanců v týmu. "Podařilo se nám zapojit 12 odchovanců do přípravy, chceme navázat spolupráci s naší mládežnickou akademií. Tam se nám podařilo udělat hodně práce, doplnit tým."

Sportovní ředitel Josef Jinoch ujišťuje, že všichni pracují naplno. "Příprava sice proběhla úžasně, ale je to jen příprava, uvidíme, jaké budou výsledky v soutěži. Osobně pracuji se vší vervou a věřím, že se snaha zúročí." Co se týká odchodů, hodně se hovořilo o Škodovi a Zmrhalovi. "Máme náznaky zájmu o Zmrhala a Škodu, ale žádná konkrétní nabídka na stole neleží." Naopak směrem do klubu se v těchto dvou dnech budou dolaďovat příchody Voltra a Jablonského. "Vše je o administrativním dořešení, Voltr se dořeší dnes, Vukadinovič je již zaregistrován. Jablonský by se měl řešit také dnes. Vše by se mělo stihnout do začátku ligy." Kádr ještě nemusí být uzavřen. "Přestupní termín končí v září, stále máme zájem například o ostravského Frydrycha, ale nemůžeme se domluvit s Baníkem." Důležitá je tedy informace, že Slavii nic nebrání uzavírat přestupy hráčů.

Trenér Dušan Uhrin si průběh přípravy pochvaluje. "Všichni se těším na start ligy, příprava nebyla moc dlouhá, byli jsme limitováni tím, že se hráči sešli 5 týdnů před začátkem ligy. Měnili jsme plán předchozího trenéra, ale vše jsme zvládli zařídit okamžitě. Jaké výsledky budeme mít, to vám nřeknu, máme ostrý start v Plzni a věřím, že se popereme o co nejlepší výsledek, což je vítězství. Jedna věc je, že si přejeme být první a hrát poháry, druhá věc je to, co předvedeme veřejnosti. Nyní je tedy předčasné říkat, kolikátí budeme, ale uděláme vše pro to, abychom potěšili fanoušky a abychom se nedostali do podobných problémů jako loni." Jediným hráčem, který je zraněný, je Levan Kenia. "Má svalové zranění, za 10 dní by již měl být v pořádku."

K novému realizačnímu týmu a průběhu přípravy pohovořil i kapitán Martin Latka"Myslím, že si všechno sedlo dobře, ale jak už zaznělo, příprava je jiná věc než soutěž, loni jsme také měli dobrou přípravu, na začátek jsme měli výsledky na poháry a na jaře jsme hráli o záchranu."

Na tiskové konferenci byl představen nový model domácího dresu, který je vyroben z multifunkční syntetické textilie se stříbrnými vlákny. Dres je dnes od 15:30 v prodeji ve fanshopu v Edenu, zároveň si můžete nechat podepsat posily Tomáše Jablonského a Radka Voltra. Venkovní varianta dresu je tyrkysovo-tmavě modrá, brankářské dresy budou v bílé, modré a zelené barvě.

Letošní sezóna se ponese v duchu oslav 20 let od titulu v sezóně 1995/96, připomínat ji bude logo na dresu a permanentky s historickými fotkami. Památnou sezónu budou připomínat i speciální akce a autogramiády během roku. Na závěr sezóny je v plánu exhibiční zápas bývalých hráčů.

Komentáře (83)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: V pátek start nové sezóny

    Almik     před 9 lety 22.07.2015 13:45 |  
    0 0

    Cože? To už je doopravdy 20 let? :-( :-(

  2. Re: V pátek start nové sezóny

    dArtagnan     před 9 lety 22.07.2015 13:46 |  
    0 0

    Venkovní dresy jsou zase ty boží invertované! :-)

    • Re: V pátek start nové sezóny

      mike-k (přítel SN)     před 9 lety 22.07.2015 13:57 |  
      0 0

      taky jsem koukal, jen nikdo neví jakou soutěž naše farma bude hrát. :D

      • Re: V pátek start nové sezóny

        mpik     před 9 lety 22.07.2015 14:15 |  
        0 0

        Mno, jestli vůbec bude hrát fotbal...

    • Re: V pátek start nové sezóny

      Travinho     před 9 lety 22.07.2015 14:03 |  
      0 0

      Já jsem spokojen. Je důležité mít farmu v ČFL, navíc Žižkov má málo hráčů, tak je zde velká možnost zapojení hodně hráčů.

  3. Re: V pátek start nové sezóny

    Heretic (přítel SN)     před 9 lety 22.07.2015 14:27 |  
    0 0

    Dresy bez límečku, venkovní sada opět ta historicky nejošklivější(Sakra proč!!!!). Jsem spíše zklamán, asi jsem se moc těšil. Alespoň nemusíme řešit reklamy a záda.

    • Re: V pátek start nové sezóny

      Steve2924 (přítel SN)     před 9 lety 22.07.2015 14:35 |  
      0 0

      věc názoru. Já je považuji za nejlepší venkovní dresy co si pamatuji.

      • Re: V pátek start nové sezóny

        Barra     před 9 lety 22.07.2015 14:46 |  
        0 0

        Presne tak. Vec nazoru, mi se ty cerne venkovni absolutne nelibi, tyhle naopak velmi. Jen bych ocekaval, ze brankari budou mit nejakou 'kriklavou' barvu, a ne nejakou svetle modrou jak predvadel Berkovec. Manuel Neuer ma zasadne cervenou nebo zelenou, Cech zlutou nebo zelenou, Kozacik bezne take zelenou, Martin Vaniak mel casto zlutou, zkratka barvu na kterou se nevedeme strelec zafixuje a ktera ho 'nuti' tomu, aby strilel po brankari.

        Jinak se mi flegmaticky Uhrin velmi zamlouval. Proc by mela byt tato sezona lepsi nez ta minula, kdyz se kadr nemenil? A proc by ne, jak logicķy odpovedel na ponekud divnou otazku. Mam z neho dobry pocit.

        • Re: V pátek start nové sezóny

          Travinho     před 9 lety 22.07.2015 14:56 |  
          0 0

          No, já si myslím, že barva dresů brankáře v zakončování útočníka moc velkou roli nehraje... Takhle mu křiklavá zase opticky může pomoci v složité pozici poznat, kde brankář stojí a netrefit jej. Z mého pohledu je to úplně jedno.

        • Re: V pátek start nové sezóny

          mpik     před 9 lety 22.07.2015 14:57 |  
          0 0

          Když se kádr neměnil....???
          Odchody:
          Tamás, V. Vukadinovič, Boudjemaa, Baéz, Rakovan.
          Tři hráči byli v základu.

          Příchody:
          Voltr (Žižkov), M. Vukadinovič (Boleslav H), Tusjak (Táborsko, NH), Hurka (Kolín, NH), Souček (Žižkov, NH), Bazal (Žižkov, NH).

          A modleme se, aby neodešel Škoda se Zmrhalem.

          • Re: V pátek start nové sezóny

            klimi     před 9 lety 22.07.2015 15:16 |  
            0 0

            Ano, ale jeden z nich byl naprosto zoufalý a druhý bohužel neudržitelný. Kdo je ten třetí ze základu fakt nevím.

            Jinak ten tým se oproti jiným přestupovým obdobím opravu moc neměnil.

          • Re: V pátek start nové sezóny

            honza1947     před 9 lety 22.07.2015 19:17 |  
            0 0

            Tak myslím, že Tusjak ani Hurka nejsou v kádru A-týmu. Ani se s A-týmem nepřipravovali. Tak nevím, kde jsi to vzal?

        • Re: V pátek start nové sezóny

          dArtagnan     před 9 lety 22.07.2015 15:01 |  
          0 0

          Je opravdu zelený dres na zeleném trávníku křiklavý?
          imho je to jedno, hlavně ať to není růžová alá Čontofalský, ta je zejména v derby pro našeho brankáře nebezpečná :-)
          Celkově pro mě hodně povedené dresy, jedinou výtku mám ke žlutému logu sponzora... a možná bych rád někdy zase viděl modré štulpny.

          • Re: V pátek start nové sezóny

            Heretic (přítel SN)     před 9 lety 22.07.2015 15:06 |  
            0 0

            Benzinu jako sponzora si každý pamatuje a to měla červené logo na červené a bílé. Také tu Fortunu také nechápu.

        • Re: V pátek start nové sezóny

          Barra     před 9 lety 22.07.2015 15:44 |  
          0 0

          Ohledne barvy dresu brankare a jak tato volba muze ovlivnit soupere jsem v minulosti cetl clanek (ale i kdyzho nemuzu najit, nejsem jako vas prezident Zeman a dam odkaz na 2 jine - jeden v anglictine, druhy v nemcine. V tom druhym se zamerte na paragraf kde se pise o Manuelu Neuerovi)

          http://www.dailymail.co.uk/news/article-1266309/Finally-secret-winning-penalties-Dress-goalie-red-reading-Fabio.

          html http://www.rp-online.de/sport/fussball/em/sieger-tragen-rot-aid-1.2887189

          • Re: V pátek start nové sezóny

            Travinho     před 9 lety 22.07.2015 17:46 |  
            0 0

            To, že o tom udělal někdo studii ještě neznamená, že to tak je.

            • Re: V pátek start nové sezóny

              Barra     před 9 lety 22.07.2015 18:11 |  
              0 0

              Samozrejme ze ne. Ale jak vidis nejedna se o jednu jedinou studii.

      • Re: V pátek start nové sezóny

        Heretic (přítel SN)     před 9 lety 22.07.2015 15:04 |  
        0 0

        Ano ty černé jsou také hrozné. Na těchto je velké pozitivum "sešívanost". čekal jsem nějakou odvážnou novinku. Alespoň na úrovni těch, co se hrálo v Seville nebo ještě raději těch úplně bílých.

        • Re: V pátek start nové sezóny

          klimi     před 9 lety 22.07.2015 15:17 |  
          0 0

          To je zase věc názoru... :)) Mně se třeba tahle varianta líbí a jsem spokojen.

        • Re: V pátek start nové sezóny

          celtix     před 9 lety 22.07.2015 17:53 |  
          0 0

          Já bych taky chtěl bílé dresy, ale zase by byly až příliš podobné našim domácím, na kterých je hodně bílé...

    • Re: V pátek start nové sezóny

      Petr9608     před 9 lety 22.07.2015 16:51 |  
      0 0

      A nestačilo by mít na ven dresy, kde by převládala buď červená nebo bílá? Něco jako v hokeji.

      • Re: V pátek start nové sezóny

        Heretic (přítel SN)     před 9 lety 22.07.2015 18:14 |  
        0 0

        Určitě jsou zkušenosti či nějaká skrytá pravidla, jaké venkovní dresy vzhledem k soupeřům potřebujeme. A tomu se pak ten dres uzpůsobuje. Jinak vzhledem ke slávě a jisté nepřehlédnutelnosti a známosti našich dresů si myslím, že bychom ve většině případů druhý dres ani nepotřebovali (kromě soupeřů s bílým dresem). Vždy za tím vidím kousek šikany.

    • Re: V pátek start nové sezóny

      honzah (přítel SN)     před 9 lety 22.07.2015 21:12 |  
      0 0

      Venkovní dresy? Letošní řešení se mi vůbec nelíbí. (Naštěstí po jednom hrůzném zážitku z nedávného koupání mě už asi esteticky nemůže nic rozhodit.)

      Jak hodnotím alternativní dresy celkově

      Nejlepší 2. sada: modré (ideálně sevillská bleděmodř)
      Přijatelné 2. sady: černé, pískožluté
      Ošklivé 2. sady: oranžové, špenáťáky (tak říkám letošní variantě)

      Pěkná 3. sada: ryze bílé s hvězdou (bukurešťská varianta)
      Zajímavá 3. sada: béžové (proti Kobylkám 1996)
      Přijatelná 3. sada: červené (proti Kobylkám 1999)

  4. Re: V pátek start nové sezóny

    Dresco     před 9 lety 22.07.2015 14:30 |  
    0 0

    Tak podle sazkovek bychom meli obsadit sedmej flek...

    • Re: V pátek start nové sezóny

      Travinho     před 9 lety 22.07.2015 20:26 |  
      0 0

      Tým se sedmým nejvyšším kursem neznamená automaticky tip na 7. místo. Kdyby byly kursy na to, že bude tým v první osmě, tak taky vypadají jinak.

  5. Re: V pátek start nové sezóny

    martyni (přítel SN)     před 9 lety 22.07.2015 14:44 |  
    0 0

    Zaujalo me, jak je Uhrin pozitivni:). To je sympaticky, tak snad mu to vydrzi.

    • Re: V pátek start nové sezóny

      Barra     před 9 lety 22.07.2015 14:46 |  
      0 0

      +1

      • Re: V pátek start nové sezóny

        Dobi     před 9 lety 22.07.2015 15:45 |  
        0 0

        Kromě Straky a v poslední fázi Jarolíma jsem přál vždy vše nejlepší každému trenérovi a snad mu pozitivní myšlení vydrží a přinese i pozitivní výsledky!!!

  6. Re: V pátek start nové sezóny

    MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 9 lety 22.07.2015 14:48 |  
    0 0

    Na oficiálkách se píše, že v U19 by letos měli hrát hlavní roli hráči úspěšné U17, k čemu je tedy U18? Když je někdo v U18 kvalitní, tak se stejně posune výš, navíc U18 hraje nevyhovující soutěž.

    • Re: V pátek start nové sezóny

      klimi     před 9 lety 22.07.2015 15:03 |  
      0 0

      Zase bych tomu tolik nevěřil, uvidíme, co bude v zápasech sezóny :))

      • Re: V pátek start nové sezóny

        MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 9 lety 22.07.2015 15:14 |  
        0 0

        Jojo, asi to bude tradiční mix U18 + nejlepší U17.

  7. Re: V pátek start nové sezóny

    MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 9 lety 22.07.2015 16:22 |  
    0 0

    Ještě k tomu Žižkovu, pořád mají nějaké kmenové hráče (I když jich moc není), pořád mají mládež, majitele atd, ale nemají peníze a (zatím) nejsou v žádné soutěži. Jak si to jako Slavia s tou farmou představuje?

  8. Re: V pátek start nové sezóny

    Ladislav (přítel SN)     před 9 lety 22.07.2015 21:25 |  
    0 0

    Trenčín vede po půlce v Bukurešti 2-0, tzn. celkově srovnal na 2-2. Je to pro nás zajímavé, protože máme zájem o jejich stopera Ramona z Brazílie.

    • Re: V pátek start nové sezóny

      Plos     před 9 lety 22.07.2015 22:45 |  
      0 0

      dej pokoj s tím Ramonem pořád, píšeš to všude :D podle mě je to pasé

    • Re: V pátek start nové sezóny

      Ladislav (přítel SN)     před 9 lety 22.07.2015 22:53 |  
      0 0

      Tak tohohle bych se chtěl někdy dožít na Slavii, skončil zápas a hráči Trenčína popadali na zem a někteří fakt brečeli, tak moc chtěli. A to i v deseti dali vítězný gól na 3-2 a v nastavení sahali po postupu. Okamžitě bych vzal do Slavii všechny tři Brazilce, tzn. nejen stopera Ramona, ale i oba útočníky (Jairo, Wesley).

      • Re: V pátek start nové sezóny

        Plos     před 9 lety 22.07.2015 22:58 |  
        0 0

        Já s Vámi oběma souhlasím, ale vážně si myslíte, že je Slavia v současnosti více než Trenčín? :/

      • Re: V pátek start nové sezóny

        Borris     před 9 lety 23.07.2015 00:45 |  
        0 0

        Láďo ty jsi na to koukal? Pokud ano tak řekni mi, ta penalta a červená karta, opravdu byli oprávněné? Protože přiznám se, že první co mě napadlo, tak bylo že rozhodčí se nejspíš rozhodl odstranit vzpurný Trenčín z cesty. Jak to tedy bylo?

        • Re: V pátek start nové sezóny

          Ladislav (přítel SN)     před 9 lety 23.07.2015 04:34 |  
          0 0

          Borrisi, máš kus pravdy. Po výhře 2-0 na Slovensku to Steaua podcenila, navíc se hrálo bez diváků (to taky hrálo Trenčínu do karet) a hráči Trenčína si věří a moc chtějí (7 cizinců v základu - 3x Brazílie, Nigérie, Srbsko, Surinam, Curacao). První půlku hráli výborně, u první branky Steauu úplně vyšachovali a dávali do prázdný, v 20 minutě už to bylo 2-0, škoda jen, že nepřidali třetí gól. Ve druhé půli byl Trenčín snad 10 minut pasivní a hned chytl dva góly, první byl pěknej (rána z voleje asi z 20 m), ale ta penalta nebyla ani náhodou (dal mu jen "bodíčka" a on to přifilmoval). Ta červená byla v pořádku, ten Srb se nechal vyprovokovat a už měl žlutou (byl ale jasně faulovaný a sudí neodpískal). Rozhodčí byl Polák a pískal prapodivně, jeden faul jo, pak dva ne atd. Trenčín si to ale prohrál už doma, tam je potřeba udržet vzadu nulu (i za cenu výsledku 0-0), prostě se projevilo, že nemají vůbec žádné pohárové zkušenosti.

  9. Re: V pátek start nové sezóny

    honzah (přítel SN)     před 9 lety 22.07.2015 21:26 |  
    0 0

    Funkcionaření Luďka Vinše

    1) Čechie Karlín, bankrot, fúze s Viktorií Žižkov
    2) Viktoria Žižkov, bankrot, fúze se Slavií Praha
    3) ?!

    • Re: V pátek start nové sezóny

      klimi     před 9 lety 23.07.2015 07:46 |  
      0 0

      Fúze se Slavií? Opravdu? Viz twitter účet Střížkova, že kterého jde na Žižkov spousta hráčů, trenér a i sportovní ředitel.

    • Re: V pátek start nové sezóny

      alois_veliky (admin)     před 9 lety 23.07.2015 14:52 |  
      0 0

      Farma je snad něco trošku jinýho než fúze, ne? Nebo jako čekáš, že Vinš teď převezme Slavii nebo co?

  10. Re: V pátek start nové sezóny

    Petr9608     před 9 lety 23.07.2015 09:05 |  
    0 0

    Ještě dresy - Kdyby jsme měly dres s bílejma zádama a (obouma) bílejma rukávama, tak bychom myslim mohli v pohodě hrát i s týmem v celočervenym. A naopak, kdybychom hráli v dresech s červenejma zádama, červenejma trenkama atp., tak bychom mohli hrát bez problémů s bílejma týmama.

    Jedinej problém by byly týmy á-la Žižkov.

    • Re: V pátek start nové sezóny

      Barra     před 9 lety 23.07.2015 09:08 |  
      0 0

      Takze vzadu ne sesivane??? To snad ne -:(

      Jinak mame podle dnesniho Isportu pro venkovni zapasy bezovo-modrou kombinaci.

      • Re: V pátek start nové sezóny

        Petr9608     před 9 lety 23.07.2015 10:14 |  
        0 0

        Jen když to venku bude třeba.

      • Re: V pátek start nové sezóny

        vyseptala_analni_sbijecka     před 9 lety 23.07.2015 11:37 |  
        0 0

        a proč ne? Slavia je měla už v druhé sezoně pod Korbelem a bylo to naprosto v pohodě. a tehdejší venkovní sada byla asi tou NEJ, jakou jsme kdy měli.

    • Re: V pátek start nové sezóny

      JirkaD     před 9 lety 23.07.2015 11:54 |  
      0 0

      K dresům. Nevím, proč třeba v Teplicích, Příbrami, Jihlavě, Jablonci aj hrát v jiných než sešívaných dresech, vždyť s těmito kluby nehrozí barevná kolize. A i fandové v jiných městech chtějí vidět sešívanou Slavii, rudou spartu atd. K venkovním dresům mám negativní postoj u všech klubů, když nevadí, že se derby hraje červeno bílám proti rudé (to je také červená) tak proč to nejde jinde, kde hraje berevný proti sešívanému. Jedině tam, kde by hrály stejné dresy nebo hodně podobné (např za starých šasů Slavia vs. Žižkov, nebo Brno má červené dresy), tak tam ano. Ale i tam bych se přikláněl k tomu, co platí v pralese, že hosté mají při výběru barvy přednost. Jdu na Slávii, chci vidět sešívané, jdu na Spartu, tak rudá a ne žlutá, jdu na Hradec, Dynamo, tak černo bílá atd.

      • Re: V pátek start nové sezóny

        Barra     před 9 lety 23.07.2015 11:58 |  
        0 0

        Souhlasim. Jen tvoje poznamka ze "hoste maji pri vyberu dresu prednost"? Nema to byt 'hostitele'?

        • Re: V pátek start nové sezóny

          JirkaD     před 9 lety 23.07.2015 12:01 |  
          0 0

          Ne, alespoň u nás na okrese přijel soupeř s nějakou barvou dersu a podle toho domácí vzaly buď světlou nebo tmavou variantu. Domácí přeci jen měli obě varianty po ruce.

          • Re: V pátek start nové sezóny

            Barra     před 9 lety 23.07.2015 12:11 |  
            0 0

            Aha, tak u nas je to naopak. Host se musi podridit domacim, kteri maji pravo nastoupit pred svymi fandy v originalnich dresech.

            • Re: V pátek start nové sezóny

              Tomski     před 9 lety 23.07.2015 12:27 |  
              0 0

              v okrese je to tak, že se čeká s čím přijedou hosté...mám pocit, že Slavia stejně většinu zápasů venku, když soupeř nemá na dresech červenou a bílou, hraje v sešívaném s červenými trenýrkami...

              • Re: V pátek start nové sezóny

                Alky (přítel SN)     před 9 lety 23.07.2015 14:58 |  
                0 0

                U nás to takhle bývávalo taky (teď už 10 let 1.B - takže kraj :-) ). Ale od minulé sezóny platí pravidlo, že každé mužstvo nahlásí domácí sadu dresů a soupeř ví, čemu se má přizpůsobit, a přiveze si svoji rozdílnou sadu.

                • Re: V pátek start nové sezóny

                  jarodo57     před 9 lety 23.07.2015 16:50 |  
                  0 0

                  dříve se uvažovalo po selsku,takže jednodušeji a přirozeněji.No jo nová doba,host vyhazuje číšníka ,nová doba....

    • Re: V pátek start nové sezóny

      Petr9608     před 9 lety 23.07.2015 09:10 |  
      0 0

      Nicméně, než dát jednotky mega za nějakou (pseudo)posilu, tak je asi skutečně lepší ty jednotky mega dát trenérovi na vylepšení gáže, aby neutekl.

      Nicméně, že by fakt se plaky na SPA, SLA, JAB, MBO, PLZ a DUK lišily jen o 50.000?! Není to málo? Nedávaj Křéťa, Peltič a Paclíkem aspoň 300-350k?

      Kolik měl vlastně Jarolím v sezóně 2008/09?

    • Re: V pátek start nové sezóny

      Petr9608     před 9 lety 23.07.2015 09:10 |  
      0 0

      Nicméně, než dát jednotky mega za nějakou (pseudo)posilu, tak je asi skutečně lepší ty jednotky mega dát trenérovi na vylepšení gáže, aby neutekl.

      Nicméně, že by fakt se plaky na SPA, SLA, JAB, MBO, PLZ a DUK lišily jen o 50.000?! Není to málo? Nedávaj Křéťa, Peltič a Paclíkem aspoň 300-350k?

      Kolik měl vlastně Jarolím v sezóně 2008/09?

      • Re: V pátek start nové sezóny

        Barra     před 9 lety 23.07.2015 10:51 |  
        0 0

        Vzdy si rikam jak bajecne jsou reporteri Sportu informovani. Ze by meli v kazdem klubu sveho informatora? Nebo ze by tentokrat obvolali kluby a ty jim bez vyjimky odhalili smlouvy s trenery?

        Jinak predpokladam, ze treneri maji zakladni prijem stejne jako hraci, a ze prave u klubu jako Viktoria a spol bude velka cast prijmu odvedena od vysledku a premii - jak z domacke ligy, tak podle uspechu v evropskych poharech.

    • Re: V pátek start nové sezóny

      slamacek (přítel SN)     před 9 lety 23.07.2015 13:03 |  
      0 0

      normalni je platit, takze cemu se divit. a pokud by to znamenalo mensi moc soucasnych mocipanu, tak asi dobre. navic by to melo logicky znamenat i vice penez pro kluby do budoucna a to by bylo taky dobre...

      • Re: V pátek start nové sezóny

        PetCC     před 9 lety 23.07.2015 18:20 |  
        0 0

        Normální je platit odpovídající cenu. A pro většinu je to zadarmo drahý ...

  11. Re: V pátek start nové sezóny

    Petr9608     před 9 lety 23.07.2015 10:26 |  
    0 0

    Jinak určitě dobrej začátek je to, že se trenér nestříhá podle kastrolu.

    • Re: V pátek start nové sezóny

      no-nick     před 9 lety 23.07.2015 11:53 |  
      0 0

      Někdy řešíš neskutečné pitchoviny.

      • Re: V pátek start nové sezóny

        th     před 9 lety 23.07.2015 13:37 |  
        0 0

        Já bych se spíše pozastavil nad tím, jestli opravdu nazval svou epizodu v Plzni "má era" nebo je to stylistická úprava novinářem při přepisu rozhovoru (poslední odpověď).

        http://sport.aktualne.cz/uhrin-plzen-je-ted-silnejsi-nez-za-me-ery-ale-tesim-se/r~6e8d0b9030a111e59c300025900fea04/

        A taky jestli ten přesun na pátek schválila i Slavia, tak metat silná slova jen na Plzeň a Peltu se mi zdá málo.

        • Re: V pátek start nové sezóny

          Barra     před 9 lety 23.07.2015 14:12 |  
          0 0

          Neznamena "era" jen doba, obdobi? Nebo udelal Uhrin neco spatneho kdyz svoji minulou staci takhle nazval?

          Mohla jinak Slavie se vazne postavit na hlavu a nesouhlasit s presunem? Mam pocit, ze by se pripadne odmitnuti ji v duplo vratilo. Slavie nebyla zadouci stranou, jen Plzen, pritom takhle mohli klidne jiz davno ucinit a ne 4 dny pred zapasem. Nejde jen o Slavii jako klub, take o fandy kteri se musi snazit prispusobit.

          • Re: V pátek start nové sezóny

            th     před 9 lety 23.07.2015 15:08 |  
            0 0

            Ne, Barro, to slovo není používáno v češtině jako hodnotově neutrální synonymum k doba, období. Ale nevím, kdo ho tam dostal, jestli on nebo ten novinář.

            • Re: V pátek start nové sezóny

              Tomski     před 9 lety 23.07.2015 15:13 |  
              0 0

              je úplně jedno jestli řekne moje éra nebo moje období...

        • Re: V pátek start nové sezóny

          kickme     před 9 lety 23.07.2015 14:38 |  
          0 0

          Jak moc vám zkomplikoval přípravu náhlý přesun zápasu se soboty na pátek?

          Samozřejmě mě to překvapilo, že se v pondělí, pět dní před utkáním, dozvíme, že bychom měli hrát v pátek. Není to úplně normální, samozřejmě jsme to povolili, protože chceme, aby naše týmy došly v pohárech co nejdál, ale měli bychom se zamyslet do budoucna, jestli je rozumné to měnit takhle pět dní před utkáním.

          myslim, ze ta odpoved dava smysl.

          • Re: V pátek start nové sezóny

            th     před 9 lety 23.07.2015 15:01 |  
            0 0

            Však neodsuzuju jeho odpověď nebo přesun, ale jenom podotýkám, že odpovědnost za to rozhodnutí má i SKS a zatímco na Plzeň, Peltu a Fačr se tu nadává, naši bafuňáři z toho vychází čistí jako lilie, přestože kritiku si IMO taky zaslouží - bez ohledu na to, jestli to sice formálně blokovat mohli, ale fakticky ne nebo to vůbec nechtěli zablokovat, protože fanoušci jsou jim jedno jako ostatním. Tak nebo tak je známka jejich a Řebíčkovic neschopnosti.

            • Re: V pátek start nové sezóny

              Barra     před 9 lety 23.07.2015 15:32 |  
              0 0

              Mozna ze Slavie nema tak komfortni pozici aby se postavila Peltovi, vzhledem k tomu ze se dluzi i clenske prispevky federaci. V zivote bych ale nechtel byt majitelem nebo funkcionarem v Slavii. Nestalo by mi to za nervy a zdravi. Anebo bych si prisne zakazal navstevovat slavisticke weby a site.

              • Re: V pátek start nové sezóny

                bongor     před 9 lety 23.07.2015 20:18 |  
                0 0

                On ani Pelta nemá tak komfortní pozici,aby se/mu/postavil.

            • Re: V pátek start nové sezóny

              Steve2924 (přítel SN)     před 9 lety 23.07.2015 17:40 |  
              0 0

              Podívej, jestli Pelta s Paclíkem udolali i O2, který do fotbalu sype a trvalo na sobotě, tak si nemyslím, že jsme byli v pozici říct ne. Protože kdyby jsme se těmhle dvěma hned takhle na začátku postavili, tak bude celosezóní lynč na hřišti a v mediích by Slavia byla nepřítel českého fotbalu číslo 1.

      • Re: V pátek start nové sezóny

        Petr9608     před 9 lety 23.07.2015 19:42 |  
        0 0

        Tak příště tam radši dám smailík, aby teda bylo fakt jasno, že je to nadsázka.

    • Re: V pátek start nové sezóny

      Dresco     před 9 lety 23.07.2015 14:22 |  
      0 0

      Co tam dela ten Sultes? Vsak to byl kvalitni hrac, nebal se klicky, rychly...

  12. Re: V pátek start nové sezóny

    petrjir     před 9 lety 23.07.2015 13:23 |  
    0 0

    Nevíte, zda bude možnost sledovat zítra Slavii na nějakém streamu? Nemyslím placený na ispartu. Díky.

    • Re: V pátek start nové sezóny

      bububu (přítel SN)     před 9 lety 23.07.2015 13:52 |  
      0 0

      Pevně tomu věřím, doporučuji sledovat stránku www.ziveprenosy.cz

      • Re: V pátek start nové sezóny

        Dresco     před 9 lety 23.07.2015 14:14 |  
        0 0

        na tech zivych prenosech myslim, ze to bude...a pokud ne, tak sazkabet, potazmo Tipsport je jistota

        • Re: V pátek start nové sezóny

          Falk     před 9 lety 23.07.2015 14:59 |  
          0 0

          Včera měla hrát juniorka a žádný report.Nevíte jak se hrálo a co ten Žižkov?