Ano, je to tak. Fotbalové asociaci ČR se povedlo přesunout již vyprodaný zápas Plzeň - Slavia ze soboty na pátek 17:30. Oficiálním důvodem je účast Plzně v předkole LM, tři dny mezi sobotou a úterým je zřejmě pro mistra ČR příliš krátká doba na přípravu na zápas. FAČR si to uvědomil asi až dnes, ačkoli tento fakt byl známý již dlouhé týdny.
Těžko hledat lepší důkaz, že fanoušci jsou pro vedení FAČR někde na úrovní obtížného hmyzu a nejlepší by bylo, kdyby se hrál fotbal před prázdnými stadiony.
Je logické, že mnoha fanouškům, kteří si již koupili vstupenku na sobotní zápas, tento přesun znemožní účast. Lístky je naštěstí možné do pátečního poledne vrátit do fanshopu, kde se vrácené lístky budou opět prodávat dalším zájemcům.
Komentáře (72)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Změna termínu: Zápas v Plzni už v pátek!
Heretic (přítel SN) před 9 lety 20.07.2015 15:19 |Stejně vtipný je i údajný přenos na kanálu, který ještě neexistuje a jeho startovní datum se mění snad každý den a nikde nic officiálního.
Re: Změna termínu: Zápas v Plzni už v pátek!
Navyseals před 9 lety 20.07.2015 15:22 |Velká sranda je, že zápasy budou zpoplatněný i na deníku spart. A za žádný drobný. Oni místo toho, aby si vážili těch pár lidí, co tam ještě chodí a sleduje to, tak nich chtějí ještě vydělat a odradit je.
Re: Změna termínu: Zápas v Plzni už v pátek!
sTizz (přítel SN) před 9 lety 20.07.2015 16:03 |isport by mel vysilat zdarma,krome slagru kola. Netusim,kdo si bude platit za moznost videt treba Jablonec-Brno s vybornou kulisou kolem 2 tisic :)
Re: Změna termínu: Zápas v Plzni už v pátek!
Dresco před 9 lety 20.07.2015 16:57 |budou jine streamy...co vysila nejaka televize, tak bude na netu
Re: Změna termínu: Zápas v Plzni už v pátek!
Kenny před 9 lety 20.07.2015 18:48 |Ty co tam chodí to nezajímá. Oni chtějí vydělat na těch co nechodí a sledují TV.
Re: Změna termínu: Zápas v Plzni už v pátek!
bongor před 9 lety 20.07.2015 19:50 |Několik zdrojů se shodlo, že O2 TV chtěla původně vysílat jen zápasy Sparty, vzájemná pouta jsou tu nepřehlédnutelná.
Bez komentáře..............
Re: Změna termínu: Zápas v Plzni už v pátek!
Heretic (přítel SN) před 9 lety 21.07.2015 08:02 |Cože? Kellner je sparťan? To bude asi nějaká dezinformace.
Re: Změna termínu: Zápas v Plzni už v pátek!
spino před 9 lety 21.07.2015 08:57 |Podívej se, kdo bude hrát v jeho O2 aréně a který klub byl díky tomu (málem) zlikvidován.
Re: Změna termínu: Zápas v Plzni už v pátek!
Heretic (přítel SN) před 9 lety 21.07.2015 15:46 |Tak on byl v představenstvu fotbalové akciovky. V hokeji může jít jen o peníze(což tedy v O2TV jde přednostně). Je to všechno zamotané na všech forntách.
Re: Změna termínu: Zápas v Plzni už v pátek!
KubaM před 9 lety 20.07.2015 21:42 |a co to bude stat prosim te?
Re: Změna termínu: Zápas v Plzni už v pátek!
no-nick před 9 lety 20.07.2015 15:24 |To je neskutečný. Já si kvůli sobotě zkrátil dovolenou, na které jsou na mě závislí tři další lidi. Fakt výsměch.
Re: Změna termínu: Zápas v Plzni už v pátek!
slamacek (přítel SN) před 9 lety 20.07.2015 16:10 |tak tohle je primo neuveritelne :)
to nam letos ta liga pekne zacina...
Re: Změna termínu: Zápas v Plzni už v pátek!
spino před 9 lety 20.07.2015 17:08 |Kellnerova O2 chystá placený kanál pro Synot ligu - fotbal nevalné úrovně. Výsledkem tedy nebude to, že lidé se budou koukat v televizi na fotbal, avšak ani nebudou ve velkém chodit na stadiony, takovou mentalitu podle mě český divák nemá. Ve výsledku tak na tomto Kellnerově hloupém projektu nevydělají ani stadnice O2, ani kluby, ale majitelé hospod, kam se budou chodit lidi koukat na fotbal.
Re: Změna termínu: Zápas v Plzni už v pátek!
Dobi před 9 lety 20.07.2015 17:13 |Třeba to sponzorují pivovary, stejně tam mají jen Gambrinus. Holt zahrádka nebo pohádky doma...
Re: Změna termínu: Zápas v Plzni už v pátek!
Kenny před 9 lety 20.07.2015 18:50 |Nemyslím že by mělo Kellnerovi záležet na tom, jestli na tom nikdo nevydělá.....
Re: Změna termínu: Zápas v Plzni už v pátek!
Dobi před 9 lety 20.07.2015 17:11 |Bože, to je soubor kreténů, debilů, hajzlů a nepřátel lidí, ten FAČR. To se nevědělo dříve, že Plíseň čeká předkolo? Proč se anoncovala sobota při této eventualitě???
Já mívám podobný problém, možná, že trochu úsměvný. Po tátovi jsem zdědil organizování zahrádkářských zájezdů 2x za sezónu. V květnu a ne přelomu září a října. Dal jsem si jednu podmínku, nesmí to kolidovat s domácím zápasem Slavie. A tak předem hlásím, že v nalosovaném víkendu NE. A mám podobný problém. Kolem svatého Václava je derby se sraltou. Sobota? Neděle? Pondělí?????? Týden nato doma Dukla! Pak je břevnovské posvícením, to samozřejmě nelze a další víkend hrajeme opět doma.... Kvůli autobusu, programu lidí, návštěvám a rezervacím musím vše objednat nejméně měsíc předem! Mohu? V Německu určitě, ale v tomto Banánistánu??? Bože, to je spolek kreténů. Téměř denně jezdím kolem bývalé Tankisty, později stadiónu Přátelství, kde si FAČR vystavěl firmou Syner skleněný palác. Za milióny... Proč???
Re: Změna termínu: Zápas v Plzni už v pátek!
PetCC před 9 lety 20.07.2015 17:59 |Udělej to na derby se Spartou, stejně bys byl jako vždycky naštvanej, tak si tentokrát udělej pěknej víkend :-)
Re: Změna termínu: Zápas v Plzni už v pátek!
mpik před 9 lety 20.07.2015 17:27 |Od komediantů v čele českého fotbalu ani nelze čekat seriózní rozhodnutí...
Re: Změna termínu: Zápas v Plzni už v pátek!
Eluin (přítel SN) před 9 lety 20.07.2015 17:42 |Český fotbal pro fanoušky :)...
Re: Změna termínu: Zápas v Plzni už v pátek!
bongor před 9 lety 20.07.2015 19:54 |Hoši,co čekáte?Vždyť je to celosvětový superbordel,tak přece nebudeme v Česku výjimkou,musíme držet basu s Blattery a dalšími podvodníky,dělat si z fanoušků srandičky.Hlavně že to sype ne málo.
Re: Změna termínu: Zápas v Plzni už v pátek!
Petr9608 před 9 lety 20.07.2015 20:22 |Díváte se na ČT Sport? Neutrpí tím příliš trávník?
Re: Změna termínu: Zápas v Plzni už v pátek!
Petr9608 před 9 lety 20.07.2015 20:42 |No teda, to je sport. Pět vteřin se jakože hraje, pak tam na sebe naskáčou, přerušení. A tak pořád dokola.
Poměr hry a přerušení bude tak 1 ku 3....
Re: Změna termínu: Zápas v Plzni už v pátek!
spino před 9 lety 20.07.2015 23:02 |:DDD
Re: Změna termínu: Zápas v Plzni už v pátek!
biggris (přítel SN) před 9 lety 20.07.2015 23:29 |To zni skoro jako fotbal:-D
Re: Změna termínu: Zápas v Plzni už v pátek!
Heretic (přítel SN) před 9 lety 21.07.2015 08:04 |Náhodou je to nejlepší sport na světě. Tento český odvar se s NFL nedá porovnávat ani zdánlivě.
Re: Změna termínu: Zápas v Plzni už v pátek!
klimi před 9 lety 21.07.2015 11:11 |Nejlepší sport na světě podle jakých měřítek? To je trochu subjektivní hodnocení ne? :))
Re: Změna termínu: Zápas v Plzni už v pátek!
Heretic (přítel SN) před 9 lety 21.07.2015 11:23 |Ano, subjektivní, ale nějaká měřítka NFL si vycucám z prstu: Sledovanost v tv, návštěvnost na stadionech, hlukový rekord fanoušků, movitost týmů(trumfne je akorát Real a Barca). Samotní hráči disponují top parametry v atletických oblastech. Nejlepší z nich jsou na hraně světových rekordů (100 m pod 10s dle mého názoru u nás v republice nikdo nedá). Krom toho mají geniální pravidla a rozhodčí - zastavovaní času, prohlížení sporných záběrů na videu atd.
Re: Změna termínu: Zápas v Plzni už v pátek!
Fulham před 9 lety 21.07.2015 11:48 |Ideální sport pro američany...dřepíš u toho ( nebo tam ) čtyři hodiny, z toho tři hodiny čumíš na reklamy nebo stojiš frontu na popcorn. Zlatý rugby ( na podzim MS v Anglii - to bude mazec) nebo i ten baseball je proti tomu hra. Ale uměj z toho udělat show, o tom žádná. Tím nepopiram, ze se am.fotbal spoustě lidem líbí. Na můj vkus nemá spád.
Re: Změna termínu: Zápas v Plzni už v pátek!
postovni (přítel SN) před 9 lety 21.07.2015 13:30 |Jo s rugby se to nedá srovnat. V září letím na All blacks.
Re: Změna termínu: Zápas v Plzni už v pátek!
Heretic (přítel SN) před 9 lety 21.07.2015 15:38 |Nemám sílu tu obhajovat svůj sport. Ani to sem nepatří. Prostě jen hrubě nesouhlasím. Už to srovnání rugby a am. fotbalu je totálně mimo mísu. Tyto sporty mají úplně odlišný základ.
Re: Změna termínu: Zápas v Plzni už v pátek!
Steve2924 (přítel SN) před 9 lety 21.07.2015 18:20 |Odlišný základ? Citace ze stránek NFL - Historie amerického fotbalu.
"Moderní americký fotbal má svůj původ v Anglii ve hře, zvané rugby."
Ve zkratce.
Americké univerzity si oblíbily rugby a začli ho provozovat.
Pak se to Walter Camp rozhodl překopat a podařilo se mu vytvořit sport, kde se během jednoho roku (1905) zabilo 16 hráčů.
Takže znova překopali pravidla aby to bylo bezpečné (angažoval se v tom sám Rooslevelt). A tak z rugby, celkem jednoduchého sportu, který má spád, vytvořili překombinovanej sport se hřištěm jak papír architekta, kterej je permanentně přerušenej. Ale marketing maj skvělej takže i více jak 100 let po výrazném přitvrzení pravidel (a změkčení hry) se jim stále drží udržovat tomuto sportu auru akce nebezpečí.
To jest americký fotbal. Obrovskej marketing, kterej dělá z leštěného prdu kuličku a dojí městské rozpočty na stavbu megalomanský stadionů. Nic komerčnějšího než NFL si nedovedu představit.
Re: Změna termínu: Zápas v Plzni už v pátek!
paweza (přítel SN) před 9 lety 21.07.2015 19:33 |Také jsem si NFL oblíbil, jako v každém sportu i zde si člověk musí najít svou cestu k němu. Není to ani tolik o nějakém spádu ale o nesmírně propracovaných taktikách, kde se asi více než v jiných sportech musí pečlivě číst hra soupeře a správně reagovat. Plus přerušování hry k tomu také patří, kdy např. jeden tým potřebuje dohnat manko 2 skorování a musí spěchat, protože zbývají poslední 2 minuty, naopak soupeř se musí snažit aby oběhlo co nejvíce času a dotahující tým to nestihl,... pro fanouška evropského fotbalu asi nuda, ale jak sem psal, člověk si v tom musí najít to kouzlo. Velice důležité je znát pravidla, která jsem také trochu více pochopil až po x slédnutých zápasech, nejsou zrovna jednoduchá ale bez nich se to dá jen těžko vychutnat.
A že se přitvrzují pravidla a vytrácí tvrdost? No neviděl jsem v žádném jiném sportu že by se během jednoho zápasu zraňovalo tolik hráčů jako v NFL + spousta otřesů mozku, ta aura nebezpečí je tam dost reálná.. i proto se hraje jen 16 zápasů v základní části, jinak by byli všichni zranění a neměl by kdo hrát.. nebo by nehrály ti nejlepší..
Jak psal i kolega výše, také fyzická připravenost hráčů je úplně jinej level, klidně by mohli být špičky v atletice, ale proč by to dělali, když jsou v NFL naprosto pohádkové platy..
To jen ve zkratce, proč mám tento sport rád. Je lehké tento sport zatratit, těžší najít v něm to kouzlo, ale když se to povede, tak je to zábava celé ty 4 hodiny..
Ale podle nádechu tvého příspěvku se snažím asi marně hájit před tebou NFL... v Evropě asi zase není komerčnějšího sportu než je fotbal..
Re: Změna termínu: Zápas v Plzni už v pátek!
paweza (přítel SN) před 9 lety 21.07.2015 19:35 |Omlouvám se za chyby, odvykl jsem psát delší texty..
Re: Změna termínu: Zápas v Plzni už v pátek!
Steve2924 (přítel SN) před 9 lety 21.07.2015 20:24 |Jestli se ti to líbí to je v pořádku (já jsem zae schopněj dva dny koukat na finále snookeru, to je taky diagnóza :D). Ale nenazývejme to nejlepším sportem. Jako kolega. Samozřejmě záleží na úhlu pohledu, někdo v tom vidí kombinaci šachů a tvrdosti. Někomu přijde sport, kterej má pravidla jak zákoník(ostatně vznik těch pravidel mi nápadně připomíná vznik zákonů v ČR) ale ve výsledku jde stejně jen o fyzičku, celkem překombinovanej.
Ano nebudu upírat, že ten sport má několik nej, respektive NFL. Nejdražší reklamy, nejmodernější arény, nejvíc vysátých peněz z veřejných rozpočtů (stadiony neplatí kluby ale města). Nejpropracovanější marketing a PR, ty zápasy jsou neuvěřitelná show. Jestli je to špatné nej nebo dobré nej je opět na úhlu pohledu.
Ale top sport je to pořád jen v USA v jiných státech nemá ani zlomek zájmu.
Co se srovnání komerce s fotbalem týká. Ano to máš pravdu. Dokonce je evidentní, že by UEFA rádá měla z LM a top lig v Evropě stejnou show a dojnou krávu jakou je NFL a AFL v USA. A taky to velká část fanoušků nemůže vydýchat a nechce to. Včetně mě.
Re: Změna termínu: Zápas v Plzni už v pátek!
Heretic (přítel SN) před 9 lety 22.07.2015 11:52 |To napětí a časté zvraty v posledních vteřinách z toho sportu dělají to, čím je. Prostě když Slavia prohrává, tak prohraje. Naprosto ojediněle vyrovná nebo zápas otočí. Zde se tak děje často. Vzhledem k obecné vysoké kvalitě hráčů tu není nouze o tzv miracle moments.
Zlomek zájmu v Evropě(v jiných státech)? Proto jsou 2a více zápasů každý rok odehrány v Londýně, který se spolu s dalšími snaží do této ligy dostat? Sledovanost v Asii a automatický komentář ve Španělštine ve druhém zvukovém kanálu pro jižní sousedy ani netřeba zmiňovat.
Jasně komerce je zlá, marketing a Pr také. Zato pyro a ta zvěř v ochozech to je ta cesta. Je to vidět třeba na současném finančním stavu Slavie, jak moc se dobře máme.
Re: Změna termínu: Zápas v Plzni už v pátek!
Steve2924 (přítel SN) před 9 lety 22.07.2015 20:14 |Já neříkám, že je to zlé. Záleží co od toho čekáš. Taky říkám, že ta show okolo je super ale protože jde ruku v ruce s extrémní komercí (jinak by si to na sebe nevydělalo) tak po tom ve fotbale netoužím.
A co jako, že se něco odhraje v Londýně. To je prostě součástí té show. Dlouhodobě americký fotbal v Anglii nikoho nezajímá, tam jede soccer a rugby.
Jinak v USA se taky hraje fotbal. A i když je tam Třeba na přátelské utkání LA Galaxy vs Barcelona přišlo o 23tisíc diváků více než na super bowl.
Návštěva NFL v Londýně se pohybuje kolem 83tisíc, kapacita Wembley je 90tisíc, takže tím to nebude.
A jinak nevim co jsi nabroušenej, mě je jedno co se ti líbí a nevyvracím ti to. Ale prosím necpi nám tady ani další pohádky o tom jak je Americký fotbal nejlepší sport na světě. Sport, kterej je rozšířený "jen" v 60 zemích světa a to nevím v kolika z nich patří řekněmě do TOP 5 v dané zemi (USA, Canada, a dál?)
Když to porovnám s fotbalem kdy jen ve FIFA je přes 160 zemí a celkově je fotbla rozšířen více než 200 zemích světa. A do TOP 5 patří minimálně ve většině zemí Evropy, Jižní Ameriky, Afriky a Asie i v USA je uváděn jako 5. nejpopulárnější sport. A teď mi řekni podle čeho je teda Americký fotbal podle tebe nejlepší? Možná nejméně logickým názvem. Hra kde se do míče kope jen z klidu má v názvu Foot.
Re: Změna termínu: Zápas v Plzni už v pátek!
Heretic (přítel SN) před 9 lety 22.07.2015 11:55 |Jo a jen tak mimochodem(návrat k tématu diskuze) rozpis sezony s přesně daným termínem všech zápasů je v NFL znám již od 21.4. a to sezona startuje v září a končí v únoru.
Re: Změna termínu: Zápas v Plzni už v pátek!
Heretic (přítel SN) před 9 lety 22.07.2015 12:00 |Tvůj příspěvek z 18:20 jsem přehlédl. Byl bych vůbec nereagoval. Najdi si prosím co to znamená slovo citace. A když chceš krátit text, tak zachovávej to objektivně důležité a ne to co se ti hodí ala tv nova.
Re: Změna termínu: Zápas v Plzni už v pátek!
Steve2924 (přítel SN) před 9 lety 22.07.2015 20:18 |Citaci tam mám jendu, zmiňuji, že jde o citaci, je v úvozovkách a je doslovná. Nechápu co ti vadí.
Zbytek mám uveden "ve zkratce".
Jestli ti v něm něco objektivně důležitého chybí tak mě doplň. Jestli něco není pravda tak uveď co.
Možná jsi chtěl napsat, že text je subjektivně zabarvem. Ano to je a zcela záměrně.
Ještě v něčem potřebuju poučit? ;o)
Re: Změna termínu: Zápas v Plzni už v pátek!
Heretic (přítel SN) před 9 lety 23.07.2015 14:29 |Ano, ale to sem skutečně nepatří.
Re: Změna termínu: Zápas v Plzni už v pátek!
Artur (přítel SN) před 9 lety 21.07.2015 12:52 |Trávník vypadal vcelku, ok :o) Každopádně super akce, souhlasím s Hereticem. I nějakého toho slávistu z výjezdů sem potkal.. Škoda, že do ameriky tak daleko. NFL sleduji víc než klasický fotbal, má to něco do sebe :-) (kromě slávie tedy).
Re: Změna termínu: Zápas v Plzni už v pátek!
Ladislav (přítel SN) před 9 lety 21.07.2015 04:17 |Liberecký kádr by mohli doplnit slovenský záložník Martin Juhar, který skončil ve Slavii, a naposledy hráč Bohemians 1905 středopolař Jan Moravec. Oba se Slovanem trénují a řeší se jejich budoucnost v klubu. Michael Rabušic se po roce a půl vrací do Liberce kde bude hostovat z italského klubu Hellas Verona, kterému patří.
Re: Změna termínu: Zápas v Plzni už v pátek!
spino před 9 lety 21.07.2015 08:55 |Bohemians si zahrávají se sestupem. Kvalitní hráče pouští nebo jim nedávají šanci a místo toho si nabírají hráče pokus-omyl. Pivarník mě hodně naštval, myslel jsem, že to je moderní kouč, ale spíš mi přípomíná konzervativního Radu, v některých věcech je ještě horší. :(
Re: Změna termínu: Zápas v Plzni už v pátek!
Tomski před 9 lety 21.07.2015 09:08 |a ty fandíš komu vlastně ?
Re: Změna termínu: Zápas v Plzni už v pátek!
spino před 9 lety 21.07.2015 09:17 |Slavii, ale v Bohemce znám hodně lidí, takže mi logicky není úplně jedno co se tam stane.
Re: Změna termínu: Zápas v Plzni už v pátek!
Tomski před 9 lety 21.07.2015 09:26 |Bohemka asi deset let neexistuje...doufám, že sestoupěj do divize, kam patřej a udělá se na tom dětskym stadionku tržiště :-D
Re: Změna termínu: Zápas v Plzni už v pátek!
spino před 9 lety 21.07.2015 09:55 |Já doufám, že se Bohemka dočká zrekonstruovaného Ďolíčku a bude se Slavií, Spartou a Baníkem patřit ke špičce ligy.
Re: Změna termínu: Zápas v Plzni už v pátek!
Dobi před 9 lety 21.07.2015 10:47 |Já jsem vůči Bohemce indiferentní, stále mám totiž v hlavě její snahy v roce 1963, jak se zmocnit Edenu a Slavii zašlapat. Ale to bylo vlastně o lidech, vše je o lidech... Já jsem třeba už několikrát psal, že fandím také tak trochu severočeským manšaftům. Dnes Teplicím a Liberci, kdysi, v roce 1974 po senzačním postupu do ligy to byl i Jablonec. Dnes jej řadím mezi všechnu tu špínu a - stačil jeden Pelta! Bože, jaké to bylo zadostiučinění, když předával Pelta pohár Liberci po výhře nad Jabloncem! Ten kyselý ksicht si budu pamatovat až do smrti!
Re: Změna termínu: Zápas v Plzni už v pátek!
carfi-sks (přítel SN) před 9 lety 21.07.2015 16:41 |Bohemka, respektive lidi kolem se chtěli zmocnit Edenu?Co by bylo s náma? O tom bych rád věděl víc...
Re: Změna termínu: Zápas v Plzni už v pátek!
vlk30 (přítel SN) před 9 lety 21.07.2015 16:54 |Co vím tak nám hrozil zánik nebo sloučení s jiným klubem.
Re: Změna termínu: Zápas v Plzni už v pátek!
Dobi před 9 lety 21.07.2015 17:10 |Slavia byla Dynamo, Bohemka Spartak Praha Stalingrad, jak se jmenoval jeden ze závodů ČKD, druhým bylo Sokolovo, které patronovalo Spartu. Dynamo bylo u nás resort energetiky a dopravy, ne jako jinde v lido-demo fízlácký klub. Slavia spadla 1961, ale ruče se vrátila a na podzim 1962 dokonce v prvním zápase porazila Spartu 2:1. Podzim nebyl špatný, ale pak to šlo zu Grund a k sestupu přispěla i prohra s Bohemkou. Slavii pak dali do moravsko-české skupiny B druhé ligy, kde se stále propadala nakonec to byl zoufalý boj o záchranu i ve II.lize. A kuly se pikle, hlavně - kde jinde - než na stranických orgánech. Bohemce vadilo, že na Praze 10 přibyl konkurent (i když tam Slavia byla vyhnána z Letné), navíc se jí rozpadal Ďolíček a tehdy byla dřevěnka docela pěkné a masivní... Začali tak intrikovat a začalo se jednat o sloučení s Dynamem Pankrác (patronát vozovny na Pankráci) a tím i posílení na rozvíjejíci se Praze 4, Pankrác hrála nějakou městskou soutěž...A hřiště měli někde tam poblíž a na vybavenost se tak nekoukalo. Ale to už vznikla OP, II.liga se zachránila a začala renesance Slavie. A plány NĚKTERÝCH Bohemáků vzaly za své!
Re: Změna termínu: Zápas v Plzni už v pátek!
golux před 9 lety 21.07.2015 17:11 |Podrobnosti nevím, tak s využitím i jiných komentářů jen základy:
Příchod Bohemky do Edenu se plánoval už v roce 1963, kdy Slavia (tehdy Dynamo) měla být sloučena s Dynamem Pankrác a přestěhována na Prahu 4. Slavii tehdy hrozil pád ne z první, ale z druhé ligy a sloučení s týmem na Praze 4 by dle socialistické logiky podpořilo rozvoj sportu v této části města. No a Praha 10 by měla Bohémku, která by se stěhovala do Edenu. Ty plány Prahy 10 i Bohemky tu opravdu byly, ale hošánci zaváhali. Tehdy to dr. Jírovi nevyšlo. Díky vzniku Odboru přátel a následným akcím umělecké fronty naopak nastala renesance Slavie. Z Dynama byla opět Slavia a Spartak Praha Stalingrad (tak se tehdy jmenovali Bohemians) utřel hubu.
Re: Změna termínu: Zápas v Plzni už v pátek!
golux před 9 lety 21.07.2015 17:22 |No vidím, že Dobi už to doplnil.
Re: Změna termínu: Zápas v Plzni už v pátek!
carfi-sks (přítel SN) před 9 lety 21.07.2015 19:01 |Stejnak děkuji za informaci oboum, o té bídě i v druhé jsem věděl a četl, ale o těch čachrech Bohemky ne. Ještě, že vznikl Odbor přátel , to si asi ani lid slavistický neuvědumuje, co pro Slavii(a vlastně i další kluby) znamenal-udělal!
Re: Změna termínu: Zápas v Plzni už v pátek!
Dobi před 9 lety 21.07.2015 20:00 |A vlastně se podtatně nijak nelišíme, bylo to tak! Díky za paralelu!
Re: Změna termínu: Zápas v Plzni už v pátek!
bongor před 9 lety 21.07.2015 22:02 |Je vidět,že ve Slovanu mají výbornýho trenéra.Juhimu fandím.
Re: Změna termínu: Zápas v Plzni už v pátek!
Barra před 9 lety 21.07.2015 21:18 |http://www.efotbal.cz/clanek-151306-Kdy-hraji-Sparta-a-Plzen-Liga-ani-nezacala-a-uz-se-topi-v%C2%A0chaosu.html
Zajimave podstaty Pavla Prochazky.
Re: Změna termínu: Zápas v Plzni už v pátek!
Dobi před 9 lety 21.07.2015 22:02 |Aspoň někdo do toho rýpnul. Třeba takový fanoušek Borussie Dortmund již dnes ví, že třeba v sobotu 26.září bude hrát od xx:xx tam a tam s tím a tím soupeřem, A nějaký vestfálský Dobi může třeba v klidu naplánovat svůj zahrádkářský výlet a přijímat přihlášky. Nebo ví, že se od moře musí vrátit již v pátek 25.září, aby proboha neuvíznul na dálnici a přijel až třeba na druhý poločas... Čech? Jen pokorně sedí, zírá a čeká další změnu změny změn... Absurdistán!
Re: Změna termínu: Zápas v Plzni už v pátek!
bongor před 9 lety 21.07.2015 22:03 |spíš cinklokros.
Re: Změna termínu: Zápas v Plzni už v pátek!
Barra před 9 lety 21.07.2015 22:28 |Vestfalsky Dobi -:)))
Ale mas pravdu, ani u nas si nepamatuji, ze by dochazelo k velkym zmenam. Kdyz uz, tak jen kvuli pocasi, kdyz hriste neni hratelne. Ale jinak vim ze kazdy domaci zapas se u nas (tedy zapasy B.) hraje vzdy v sobotu v 20 h (jak tomu je od nepameti, ja si za poslednich nejakych 50 let nevzpominam ze by tomu bylo jinak), az na posledni 2 zapasy sezony, ktere se musi hrat ve stejny cas, a to v nedeli v 15 h.
Myslim ale, ze v Cesku jste take otroci televize, ktera si vybira a meni cas na prenos zapasu jak se ji nejlepe hodi. Vsechny zapasy v televizi nebo na webu je sice fajn, o to vice kdyz jsou zdarma jako do ted bylo, ale klubum to neprospiva. Proc bych cestoval a platil za zapasrimo na stadionu, kdyz ted muzu doma z pohodli gauce sledovat vse zdarma? Neni ani divu, ze v Bundeslize, v Beneluxu, Premier League atd jsou stadiony plne nebo dobre naplnene.
Re: Změna termínu: Zápas v Plzni už v pátek!
Barra před 9 lety 21.07.2015 22:31 |...zapasrimo = zapas primo
Re: Změna termínu: Zápas v Plzni už v pátek!
Ladislav (přítel SN) před 9 lety 22.07.2015 01:14 |Vedení profesionálního oddělení FAČR mi tak trochu připomíná hlasatele z místního rozhlasu, který nejprve chybně oznámí, že se v obecním kině bude promítat švédský erotický film s názvem „Baba dala vojákovi“: „Oprava, nepůjde o film švédský, ale sovětský. Nebude to film erotický, ale heroický. A nejmenuje se Baba dala vojákovi, ale Balada o vojákovi.“ (To je dobrý).
Re: Změna termínu: Zápas v Plzni už v pátek!
Dobi před 9 lety 22.07.2015 08:51 |Já jsem v těch končinách Vestfálska byl jen 2x v životě, ale zrovna jsem před Listopdem zažil, když Borussia hrála doma. Škvírkou jsem chvíli koukal na tu slávu a majestátnost zaplněného stadiónu a pak pospíchal na odjezd zpět domů. A po příjezdu do tehdy oplocené zahrádky jen tiše záviděl... Ale takový bordel tu snad nebyl...
Proto jsem napsal "vestfálský Dobi", i když mám blíže k Sasku. Ale nevím, zda si tam zachovali podobné tradice zájezdů. Vlastně jo, párkrát jsem provázel předvánoční zájezdy různých skupin na Severu se sobotním výjezdem do Drážďan... Věděli, kdy jet.
U nás to ovládají televize a je hlavní, aby lidé nepřišli o Ordinaci a podobné pí@oviny nebo se na ně nedostal Blesk...Tak jsme klesli...
Re: Změna termínu: Zápas v Plzni už v pátek!
Barra před 9 lety 22.07.2015 12:20 |Ahoj Dobi, je mam Nordrhein-Westfalen velmi rad, koncem '70 let jsem 2 roky pobyval v Koline. Vikendy byly dlouhe, a tak jsem chodil na fotbal na 1. FC Köln, Fortuna Düsseldorf, Rot-Weiss Essen, Borussia Mönchengladbach a samozrejme Dortmund, Bochum, Schalke a jine. Do ted se rad vracim do Kolina, lide jsou prijemni, atmosfera Vanoc, Karnavalu a Velikonoc je k nezaplaceni.
Re: Změna termínu: Zápas v Plzni už v pátek!
Eluin (přítel SN) před 9 lety 22.07.2015 08:26 |Ano, je to šílené. Bohužel se jedná o reálný odraz zdejších fotbalových poměrů.
Re: Změna termínu: Zápas v Plzni už v pátek!
Dobi před 9 lety 22.07.2015 08:45 |Nejen fotbalových...
Re: Změna termínu: Zápas v Plzni už v pátek!
naplavnik před 9 lety 22.07.2015 09:21 |Tak jsem upřímně zvědavý, co se dnes na tiskové konferenci od pánů direktorů dozvíme, nebo co vše se taky nedozvíme. Témat k vyjádření je jistě aktuálně mnoho, ale nemyslím, že by chtěli trávit celé odpoledne s novináři.
A ještě jedna věc, nerad bych přeceňoval ten turnaj pro volné hráče, které Češi vyhráli, ale snad by se i tam zalovit dalo, takový Engelmann, nebo Kubáň už ligu hráli a úplně marní mi nepřišli. A snad i další. Vím, že to není posilování hodné Slavie, ale raději dát někomu takovému šanci, než pokusy v podobě Fenina, Cicmana, Škutky apod.
Re: Změna termínu: Zápas v Plzni už v pátek!
klimi před 9 lety 22.07.2015 10:10 |Oba byli úplně zoufalí...
Re: Změna termínu: Zápas v Plzni už v pátek!
naplavnik před 9 lety 22.07.2015 10:22 |OK, neviděl jsem žádný zápas, asi je nějaký důvod, proč o ně není rvačka. Ale Engelmann se mi na křídle v lize docela líbil, a na Kubáně mám slabost od MS20 v Kanadě, tam hrál velmi dobře.
Re: Změna termínu: Zápas v Plzni už v pátek!
klimi před 9 lety 22.07.2015 10:24 |Viděl jsem zápas v Kunicích a zrovna tihle dva byli nejhorší na hřišti...
Re: Změna termínu: Zápas v Plzni už v pátek!
naplavnik před 9 lety 22.07.2015 10:26 |OK, může být, z minulosti se žít nedá...
Re: Změna termínu: Zápas v Plzni už v pátek!
koudys2 (přítel SN) před 9 lety 22.07.2015 13:10 |Engelmann má namířeno do Serie B