Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

O Slavii

V insolvenčním rejstříku jsou zveřejněny závazky Slavie

Městský soud v Praze neuznal námitky Slavie a nevyhlásil předběžné opatření, kterým by se zastavilo insolvenční řízení s klubem, naopak zveřejnil seznam závazků Slavie.

V insolvenčním rejstříku bylo dnes zveřejněno několik dokumentů, které Slavia dodala soudu v rámci posuzování, zda je nebo není v úpadku. Veškeré dokumenty naleznete zde.

Kauze se přes den věnovaly všechny hlavní zpravodajské weby, o skladbě závazků Slavie i pozadí celého insolvenčního řízení se tak dočtete třeba na aktualne.cz, lidovky.cz nebo ihned.cz.

Napišme zde proto jen nejdůležitější fakta, která lze vyčíst z insolvenčního rejstříku. Slavia ve svém vyjádření píše, že se nenachází v úpadku, což dokumentuje vyčíslením ceny hráčského kádru v celkové výši necelých 315 milionů Kč, z čehož tvoří dvě třetiny cena hráčů A týmu a zbylou třetinu (tedy přes 100 milionů Kč) tvoří reprezentační mládež Slavie. V tabulce budoucích příjmů pak naleznou čtenáři konkrétní výši sponzorského plnění od sponzorů Slavie, což jistě dotyčné společnosti příliš nepotěší. Zajímavějším na tomtéž místě je také budoucí příjem ve výši dvou milionů Eur za prodej hráčů Milana Škody a Jaromíra Zmrhala. Oba přitom stále nastupují za Slavii v přípravných zápasech.

V seznamu závazků nalezneme 11 milionů Kč po splatnosti a dalších 157 milionů před splatností pohledávek. Obrovské číslo dluhu před splatností je však tvořeno z velké části závazkem Slavie vůči společnosti Aries Trading Aleše Řebíčka (necelých 126 milionů Kč). Ten jako majitel klubu minimálně částečně financuje provoz Slavie půjčkami své společnosti, což není žádná novinka, podobně Slavii svého času financovala skupina ENIC a důvodně si lze myslet, že se tomu tak děje také v jiných klubech, které si na provoz samy nevydělají.

Reálný dluh Slavie tak aktuálně činí cca 42 milionů Kč, z čehož 11 milionů je po splatnosti. Skladba závazků Slavie je velmi pestrá, o čemž svědčí mimo jiné fakt, že jejich soupis vydá na 28 stran. Doporučujeme čtenářům, které tato skladba zajímá podrobněji, ať si celý dokument prostudují sami.

Co říci závěrem? Je zřejmé, že zveřejnění těchto citlivých informací Slavii poškodí, otázkou do budoucna jen je, do jaké míry. Na druhou stranu z pohledu fanouška je možná zajímavé vidět pod pokličku hospodaření fotbalového (obecně sportovního) klubu. Nebylo by totiž překvapením, kdyby podobně hospodařila většina českých sportovních klubů.

Komentáře (75)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: V insolvenčním rejstříku jsou zveřejněny závazky Slavie

    winter (přítel SN)     před 9 lety 17.07.2015 16:04 |  
    0 0

    Tak mě napadá otázka jak je vůbec možný že jsme dostali licenci? Závazky v hodnotě 157,6 milionu... Když odečtu 40 co dostaneme od sponzorů, pořád jsme na - 117,6 milinech.. ale třeba v tom jen špatně čtu, účetnictví nerozumim, každopádně je to pro mě celkem šok..

    Jinak abych to odlehčil.. řidič vozu s registračkou 4AD2701 bude asi pěknej ďábel, 7x pokuta za přestupek.. :D

    • Re: V insolvenčním rejstříku jsou zveřejněny závazky Slavie

      JohnyPine (přítel SN)     před 9 lety 17.07.2015 16:15 |  
      0 0

      Já jsem se při pročítání úplně zděsil. Co tam dělá závazek za "narovnání" Marka Suchého až do roku 2017? Boudjemaa měl opravdu vysokej plat, tak jako Pastoor. Proti tomu je 180 000 Míry Beránka docela kapesný. A přestup Balaj a Deli ze Sparty dohromady za 10 mega. To se nám ten Balaj fakt vyplatil, když jsme ho hned pustili do Chorvatska.

      • Re: V insolvenčním rejstříku jsou zveřejněny závazky Slavie

        jarodo57     před 9 lety 17.07.2015 16:31 |  
        0 0

        V příštím životě bych chtěl hrát ,,profi " fotbal za Slavii.

    • Re: V insolvenčním rejstříku jsou zveřejněny závazky Slavie

      bububu (přítel SN)     před 9 lety 17.07.2015 17:32 |  
      0 0

      Většina našich dluhů jsou pohledávky Řebíčka. To by pak licenci nedostal vůbec nikdo. Např. Sparta je ještě v mnohem horších číslech, tam to zase sanuje Křetínský.

      • Re: V insolvenčním rejstříku jsou zveřejněny závazky Slavie

        spino     před 9 lety 17.07.2015 18:39 |  
        0 0

        Většinu dluhů skutečně pokrývá Řebíček, ale 43 milionů jsou dluhy vůči třetím osobám, což vůbec není zanedbatelné číslo. Hokejová Slavia málem zbankrotovala kvůli 35 milionům a tohle je ještě více. :(

      • Re: V insolvenčním rejstříku jsou zveřejněny závazky Slavie

        Markus     před 9 lety 17.07.2015 18:41 |  
        0 0

        To je dost dobře možné, ale nejsou vidět. Hlavně ale, to co se stalo je pro mě těžko uvěřitelná ztráta kreditu v byznys světě. Takhle odkrýt své partnery ... prostě šílené. Po tomhle je ta Slavie skutečně za jednu Hrdličkovu Korunu.

        • Re: V insolvenčním rejstříku jsou zveřejněny závazky Slavie

          Dobi     před 9 lety 17.07.2015 20:28 |  
          0 0

          Děs, hrůza, beznaděj, smutek, zklamání!

  2. Re: V insolvenčním rejstříku jsou zveřejněny závazky Slavie

    Viking     před 9 lety 17.07.2015 16:27 |  
    0 0

    Neuvěřitelné provize, bordel, nadstandartní prachy průměrným hráčům. Ta pokuta je pakatel ale dnes je u soukromníka jaksi normální, že to bez debat platí zaměstnanec. Tady to cáluje zvesela klub.

  3. Re: V insolvenčním rejstříku jsou zveřejněny závazky Slavie

    1rytir     před 9 lety 17.07.2015 18:45 |  
    0 0

    Chtěl bych vědět, zda můžeme očekávat nějakou reakci vedení na zveřejněné údaje. Žádný klub, hrající nejvyšší soutěž ještě nikdy v minulosti nebyl donucen ke zveřejnění takových čísel. Laik, a takových bude mezi fanoušky většina, netuší,co si má o věci myslet. Jen tak nějak předpokládá, že k posílení kádru nedojde, k prodeji hráčů rovněž ne, dluhy budou narůstat, navíc kdo by do klubu po zveřejnění pasiv vlastně vůbec investoval a to v momentě, kdy fanoušek váhá, zda si koupit permanentky na sezonu, která v podstatě může skončit i bez Slavie. Myslím si, že mlčení za této situace nikomu neprospěje! Je už totiž jasné, že soud nebude brát v potaz "specifika" hospodaření sportovního klubu a věc bude řešit standardním způsobem jako vůči jakémukoliv jinému hospodářskému subjektu. To znamená, že dobře to pro Slavii skončit pravděpodobně nemůže. Za této situace neříct co a jak bude s klubem dál, brát peníze za permanentky a hrát mrtvého brouka před hráči, realizačním týmem a hlavně fanoušky je podle mého naprosto nudržitelné!!!

    • Re: V insolvenčním rejstříku jsou zveřejněny závazky Slavie

      golux     před 9 lety 17.07.2015 19:31 |  
      0 0

      No a co by ta reakce přinesla? Stejně by to bylo v rovině nic se neděje, návrh na insolvenci ustojíme. Já bych neplašil. Na druhou stranu je smutné, že si právní cestou nedokázali ošetřit zveřejnění konkrétních údajů. Nevěřím však, že konečným cílem je likvidace Slavie, stejně tak ale nevěřím, že se jedná pouze o Kusého.

    • Re: V insolvenčním rejstříku jsou zveřejněny závazky Slavie

      prorok (přítel SN)     před 9 lety 17.07.2015 21:25 |  
      0 0

      Řekl bych, ze jste zvlastni slávista. Banda mafiánů pres ostrov Samoa , jako v detektivce od špatného autora, strcila nejakou petku Kusemu, sudiči a egocentrikovi, a snazi se znevazit a znicit Slavii. Zadny fotbalovy klub nebyl dosud v ČR takto napaden.. O zapadnich zemich nemluvě, tam plati zakony. Je jasny i presah teto spodiny do naseho soudnictvi. Penize jsou kulaté a nesmrdi.
      Byla zverejnena dehonescence naseho srdecniho klubu a Vy chcete, aby se vysvetlovalo fanouskum, neprodavaly permice a aby se ta spina brala za oficialni vyhlaseni, kdyz nejaka soudkyne z Prahy 10 jim jde na ruku. Komu ? Proč? Ihned! ..To chcete nasi Slavii jeste vic poškodit, ponižovat, a nedat jim cas ? Jdete do háje, Vy slávisto.. je mi z Vas spatne, Vam jde o par korun za permici, ale nam ostatnim o Slavii v jeji tezke dobe... jen mi neni jasne, proc jeji vedeni nepocitalo i s takovymto scenarem..ale to my nevyresime .Bohužel.

      • Re: V insolvenčním rejstříku jsou zveřejněny závazky Slavie

        1rytir     před 9 lety 17.07.2015 22:46 |  
        0 0

        Nic nechápete. O žádnou permici nejde! Jde o to, že pokud, jak správně píšete, "jde i soudkyně na ruku", tak to skutečně může dopadnout tak, že o licenci přijdeme. A Slavia skončí! S tím žádný fanoušek nic, ale vůbec nic nenadělá a už vůbec tím, že "zaleze" a bude dělat jakoby nic. Potom jen můež stát u zrodu nové Slavie, co začne, obrazně, někde v okresním přeboru. Souhlasím s vámi, že takto ponížen nebyl žádný fotbalový klub! A o to je situace horší! Chtěl bych od klubu prostě vysvětlení. Chci slyšet, že naopak to klub semkne, vedení trenéry i hráče! To chci za dané situace tak moc?

  4. Re: V insolvenčním rejstříku jsou zveřejněny závazky Slavie

    Barra     před 9 lety 17.07.2015 19:29 |  
    0 0

    Hlavne bude delat nesmire zlo fakt, ze hraci ted vi jak kdo z nich byl sikovny a jaky kontrakt si vybojoval. Nedelejme si zadne iluze, nejsou jedna velka parta kamaradu, jde vzdy o sebe sameho. A lidska zavist je prirozena vec - proc ja bych mel na hrosti udelat ten sprint za neho, kdyz ma dva krat tolik nez ja? Tyhle cifry se nikdy nesmely dostatna denni svetlo, je to velmi dobry navod prosportovni reditele jinych klubu jak ted kontaktovat a snazit se pretahnout nejakeho hrace, kdyz se presne vi kolik ted ma.

    Napada me jestli Slavie tohle nemohla predejit tim, ze by nabidla spudu ze uvede jednu globalni sumu, overenou auditorem ktery urci soud.

    Doopravdy mam smutny pocit, ze tohle nas bude nesmirne bolet. A zustavam u toho, ze nejlepsi reseni bylo sklapnout, drzet zuby, a zaplatit zadanou castku. Stejne se tomu nevyhne. Holt za blbosti se musi platit cash, bratri Rebickove.

    • Re: V insolvenčním rejstříku jsou zveřejněny závazky Slavie

      jarodo57     před 9 lety 17.07.2015 19:43 |  
      0 0

      Bohužel Barro je už pozdě.Jen se nabízí otázka,zda bylo v silách to celé hned zaplatit.Podle mého názoru asi ne.Mám divný pocit,že se to celé začíná stáčet do zatáčky za kterou silnice končí.

      • Re: V insolvenčním rejstříku jsou zveřejněny závazky Slavie

        Barra     před 9 lety 17.07.2015 19:50 |  
        0 0

        Ahoj Jaro. Myslim ze sehnat 20 mil kc od by nemel byt nadlidsky ukol, Slavie ma daleko vetsi hodnotu, i pres sve zavazky. Simane, proc by ne Necid, tim ze by se jim rucilo zaplaceni z prestupu hracu nebo akciemi Slavie. V nejhorsim pripade se mel Rebicek zbavit sve toskanske vily. Tohle nas bude nesmirne bolet a ublizi klubu. Bude nas to stat vice nez pozadavek Kysyho/Holase.

    • Re: V insolvenčním rejstříku jsou zveřejněny závazky Slavie

      postovni (přítel SN)     před 9 lety 17.07.2015 19:43 |  
      0 0

      Máš pravdu, ale jak jsem to projížděl, tak bych řek, že závazky vůči stávajícím hráčům tam naštěstí až na výjimky (Hrubeš) nejsou.

      • Re: V insolvenčním rejstříku jsou zveřejněny závazky Slavie

        Barra     před 9 lety 17.07.2015 19:51 |  
        0 0

        Ahoj, nejde ani tak o zavazky, jak o to, ze se vi kdo kolik bere.

        • Re: V insolvenčním rejstříku jsou zveřejněny závazky Slavie

          postovni (přítel SN)     před 9 lety 17.07.2015 20:02 |  
          0 0

          No a to se právě neví. Když jim nedlužej, tak to tam zveřejněn není. Smlouvu ukázali akorát vzorovou Hrubýho začerněnou (blbě, takže to jde přečíst).

          • Re: V insolvenčním rejstříku jsou zveřejněny závazky Slavie

            Barra     před 9 lety 17.07.2015 20:05 |  
            0 0

            Myslim ze z toho kolik se dluzi se da udelat obrazek platebnich pomeru.

            • Re: V insolvenčním rejstříku jsou zveřejněny závazky Slavie

              postovni (přítel SN)     před 9 lety 17.07.2015 20:14 |  
              0 0

              Tomu nerozumím. Koukal jsem na to znovu a kromě Hrubeše, tam není nikdo ze současného kádru. Takže kdo kolik bere se z toho nezjistí. Zjistí se to akorát u bývalých hráčů. Když si zaspekuluju, tak možná závazky Slavia schválně u stávajících hráčů vyrovnala, aby to nemusela zveřejňovat.

  5. Re: V insolvenčním rejstříku jsou zveřejněny závazky Slavie

    spino     před 9 lety 17.07.2015 19:41 |  
    0 0

    Nejhorší na tom seznamu dlužníků je, že jsem si ještě donedávna myslel, že Kornějevovy posily platil ruský investor, ale teď se ukazuje, že to platila normálně Slavie, tedy její majitel Řebíček. V tom případě mi přijde neuvěřitelné a zdravému rozumu se příčící, že Řebíček dovolil, aby se sem tahali takhle drazí hráči a trenéři. Neuvěřitelný amatérismus a diletantství...

    • Re: V insolvenčním rejstříku jsou zveřejněny závazky Slavie

      hiker42     před 9 lety 17.07.2015 21:38 |  
      0 0

      co mi hlava nebere: Sisák vysisne 100M za Suchýho (našeho kapitána tenkrát, nepletu-li se) a v r. 2015, po 5 letech, co je Mára pryč, mu Slavia dluží.. to je BÍDA.

  6. Re: V insolvenčním rejstříku jsou zveřejněny závazky Slavie

    jufoun (přítel SN)     před 9 lety 17.07.2015 20:19 |  
    0 0

    Me nejvic vadi, jak si s nama kazdy "vytira zadek".
    Slavny celyjarobylocinkly je easy, pradelnik taky a kabela jakbysmet.
    Kdy toto skonci?
    Opravdu chce nekdo zpusobit zanik fotbalove Slavie???

    • Re: V insolvenčním rejstříku jsou zveřejněny závazky Slavie

      vlk30 (přítel SN)     před 9 lety 17.07.2015 20:29 |  
      0 0

      Zádnej zánik nebude,jen budem ve sračkách všem pro smích.Takoví ligoví kašpaři kteří se ohánějí jen svým jménem a tradicí.Clověk je akorát naštvanej, Doležal a další viníci jsou v klídku.

      • Re: V insolvenčním rejstříku jsou zveřejněny závazky Slavie

        spino     před 9 lety 17.07.2015 20:41 |  
        0 0

        SK Slavia = HC Slavia = FC Baník

        Tyto tři klenoty českého sportu jsou vlastněny bohužel nekompetentními majiteli, kteří ve výsledku bohužel vyloženě škodí. Otázkou je, který klub se dříve z těch sraček vyhrabe. Netroufám si tipovat...

        • Re: V insolvenčním rejstříku jsou zveřejněny závazky Slavie

          Navyseals     před 9 lety 17.07.2015 23:10 |  
          0 0

          Baník to má za pár, si myslím.

          • Re: V insolvenčním rejstříku jsou zveřejněny závazky Slavie

            spino     před 9 lety 17.07.2015 23:56 |  
            0 0

            Nevím no. Baník nevlastní vůbec žádný stadion, v tom ve Vítkovicích má strašlivé podmínky, areál mládeže nedostatečný, partneři se odvracejí, bývalí hráči současné vedení nesnáší, fanoušci poprávu zápasy bojkotují. Sám Safarčík si udělal z klubu rodinný podnik - dojičku na peníze z přestupu hráčů pro sebe a své kamarády - pochybné lidi ve vedení. Tam to také nebude jednoduché. Snad jedinou výhodu mají oproti nám mají, že tam nejsou žádné zákulisní politicko-podnikatelské vlivy jako u nás kolem stadionu.

            • Re: V insolvenčním rejstříku jsou zveřejněny závazky Slavie

              spino     před 9 lety 17.07.2015 23:58 |  
              0 0

              Respektive jsou, je tam konflikt s městem, ale neovlivňují tito lidé dění v klubu přímo.

  7. Re: V insolvenčním rejstříku jsou zveřejněny závazky Slavie

    Ladislav (přítel SN)     před 9 lety 17.07.2015 22:26 |  
    0 0

    Trochu z jiného soudku pro zvednutí chmurné insolvenční nálady.

    Spartak Moskva - FC Ufa 2-2 (1-1) navíc hosté hráli od 31.min. v deseti ...

    Už jsem tady psal, že 0-0 s Ufou byl dobrý výsledek. My nemáme špatné mužstvo, ale je samozřejmě otázka, co nám v lize dovolí čeští sudí.

    • Re: V insolvenčním rejstříku jsou zveřejněny závazky Slavie

      lassiter     před 9 lety 17.07.2015 22:47 |  
      0 0

      Sudí :-) My už asi čtvrtým rokem hrajeme fotbal prásk-bum-náhoda-ach jo, ale otázka je, co nám dovolí sudí? Jako že by nám zakázali přihrávat si nebo tak něco?

      • Re: V insolvenčním rejstříku jsou zveřejněny závazky Slavie

        edenian     před 9 lety 17.07.2015 23:08 |  
        0 0

        Tez muj nazor.

      • Re: V insolvenčním rejstříku jsou zveřejněny závazky Slavie

        Navyseals     před 9 lety 17.07.2015 23:09 |  
        0 0

        Na nikom jiným se nevyřádí tolik jako na nás a to platí léta.

        • Re: V insolvenčním rejstříku jsou zveřejněny závazky Slavie

          Ladislav (přítel SN)     před 9 lety 17.07.2015 23:27 |  
          0 0

          Ke cti Aleše Řebíčka je potřeba říct, že jim nikdy neplatil. Ale ten příspěvek nebyl o rozhodčích, nýbrž o tom, že máme konkurenceschopné mužstvo.

      • Re: V insolvenčním rejstříku jsou zveřejněny závazky Slavie

        quelhar (admin)     před 9 lety 17.07.2015 23:25 |  
        0 0

        Na druhou stranu kdyby nás předminulou sezónu sudí neřezali, tak nehrajeme do posledního kola o sestup, ale jsme v klidu ve středu tabulky. A kdyby nás náhodou tlačili jako třeba Příbram, tak hrajeme na jaře o poháry zrovna tak. Při vyrovnanosti týmů od nějakého pátého místa níže fakt, jestli hraje sudí s tebou nebo proti tobě je jedním z klíčových.

        Jako vždy platí to, že když je tým výrazně lepší než soupeři, tak si to (většinou) uhraje i přes nepřízeň sudích. Ale to náš případ není, což všichni víme.

        • Re: V insolvenčním rejstříku jsou zveřejněny závazky Slavie

          Ladislav (přítel SN)     před 9 lety 17.07.2015 23:38 |  
          0 0

          quelhare souhlas, až na tu předposlední větu. Celá 90 léta jsme byli lepší než soupeři a ani jeden rok jsme to proti rozhodčím nedotáhli k titulu (rok 96 byl specifický, Mach byl totálně bez peněz). A proti dnešku jsme měli supermužstvo.

          • Re: V insolvenčním rejstříku jsou zveřejněny závazky Slavie

            quelhar (admin)     před 9 lety 17.07.2015 23:59 |  
            0 0

            Tak tehdy taky sudí rozjížděli úplně jiná zvěrstva než si dovolí ti současní...

            • Re: V insolvenčním rejstříku jsou zveřejněny závazky Slavie

              Ladislav (přítel SN)     před 9 lety 18.07.2015 00:24 |  
              0 0

              No, jak který rok, ale od "nástupu" Berbra je to spíš horší. Ale těm "preferovaným" mužstvům se to "vrátí" v evropských pohárech, tím jak mají lehčí život v lize nejsou konkurenceschopné pro Evropu.

              • Re: V insolvenčním rejstříku jsou zveřejněny závazky Slavie

                Dobi     před 9 lety 18.07.2015 05:31 |  
                0 0

                Jak jsem psal výše, nepřipomněl jsem ještě sudí... Ti jsou jen a jen kamínkem v té žumpoidní mozaice... Už Boleslav ukázala, jak se tlačenkám v Evropě "daří"...

          • Re: V insolvenčním rejstříku jsou zveřejněny závazky Slavie

            lassiter     před 9 lety 18.07.2015 00:07 |  
            0 0

            Ladislave, co tě vede k názoru, že máme konkurenceschopné mužstvo? Vypadne Latka a Kenia (už se stalo) a je rozsypáno, Škoďák to nespasí. Zbyde parta tichých kluků s očima zabodnutýma do trávníku. Pokud se nic nestane, čeká nás nejtěžší sezona z posledních pěti.

            • Re: V insolvenčním rejstříku jsou zveřejněny závazky Slavie

              Ladislav (přítel SN)     před 9 lety 18.07.2015 00:38 |  
              0 0

              No jo lassitere, nesmíš hned myslet na nejhorší. Obě ruská mužstva jsou kvalitní a my jsme s nimi sehráli dobrý a vyrovnaný zápas. Prostě tam vidím potenciál, ale má to jeden háček, je potřeba udržet Škodu, Zmrhala můžeme prodat, toho nahradíme. Teď mne napadla taková kacířská myšlenka, možná že ta insolvence bude aspon k jedné věci dobrá, že udržíme Milana ve Slavii.

              • Re: V insolvenčním rejstříku jsou zveřejněny závazky Slavie

                lassiter     před 9 lety 18.07.2015 01:06 |  
                0 0

                No ten háček je podle mě jinde - jsou to přáteláky v Rakousku, dvacet pět lidí v hledišti, pohoda a o nic nejde. Odehráli jsme takové i pod Petroušem a Radou. Jakmile o něco jde a nedejbože se nedaří, v hlavách většiny našich borců to výrazně vykolejí a těch, kteří by to mohli být schopni zlomit, je tam pramálo.

                • Re: V insolvenčním rejstříku jsou zveřejněny závazky Slavie

                  Ladislav (přítel SN)     před 9 lety 18.07.2015 01:39 |  
                  0 0

                  To máš pravdu, ale já myslím, že už Beránek kádr dobře pročistil a Uhrin v tom pokračuje. Hlavně, aby ho tady nechali trénovat aspoň ty tři roky.

                • Re: V insolvenčním rejstříku jsou zveřejněny závazky Slavie

                  KubaM     před 9 lety 18.07.2015 10:59 |  
                  0 0

                  Myslim, jde o hodne.Nedavno byl trener Dynama Moskva vyhozen. Tak za co?

            • Re: V insolvenčním rejstříku jsou zveřejněny závazky Slavie

              Plos     před 9 lety 18.07.2015 01:51 |  
              0 0

              Hoši hoši....abyste se s tím Škodou letos nespálili :-) ... myslím si, že není zase tak nereálné aby někdo z trojice Diop/Červenka/Voltr měl na podzim stejně branek jako on (samozřejmě pokud zůstane) ... stačí se dvě tři kola netrefit, mít z prvních tří kol dva body (což není vůbec nereálné, spíše pravděpodobné) a Škodova neotřesitelnost může být ta tam :-)....za mě prodat, dokud to jde! :-)

          • Re: V insolvenčním rejstříku jsou zveřejněny závazky Slavie

            bongor     před 9 lety 18.07.2015 07:07 |  
            0 0

            Tenkrát dokonce i novináři museli uznat,že herně je Slavia nejlepší tým v Česku.Psalo se o tom docela běžně a byla to pravda.V té době "cinklých jar",které nebylo jen jedno ,ale bylo jich mnohem víc,jsme byli "věčně druzí" jedině z moci sudích.Co se dalších "sudí",tentokrát v taláru týče,není paní soudkyně z Prahy 10 nic výjimečného.Někde se to řeší/litoměřický soud,Knotek 5,5 roků a další v řízení/,jinde ještě ne.Doufám,že platí slovo ještě.

  8. Re: V insolvenčním rejstříku jsou zveřejněny závazky Slavie

    Barra     před 9 lety 17.07.2015 23:27 |  
    0 0

    http://archiv.ihned.cz/c1-64330390-slavia-odhalila-majetek-aby-zabranila-insolvenci-pokud-uspeje-stejne-kusemu-zaplati-miliony

    Popis situace, kde srozumitelne je popsano jak na tom jsme. Takze, po zauctovani 6 mil kc ktere tento tyden vytahnul exekutor z Kusyho ve prospech Rebicka, je pozadavek Online Services a Kusyho celkem (20 - 6) = 14 mil kc. Vzhledem k tomu, ze soud (soud kde Slavie se snazila napadnout rozsudek rozhodciho, ne ty soud ktery resi moznou insolvenci Slavie) stahnul odklad platby o ktery Slavia zadala a v prvni instanci ziskala, nezbude nakonec nic jineho nez platit. Mohli jsme si celou tuto komedii usetrit. Jak je ale spravne v clanku uvedeno, Slavie si sama zbytecne zavarila, kdyz pred soudem kde zadala o odklad vykonu rozhodciho rozsudku argumentovala tim, ze by pripadna platba ji ohrozila v sve existenci.

    • Re: V insolvenčním rejstříku jsou zveřejněny závazky Slavie

      Dobi     před 9 lety 18.07.2015 05:25 |  
      0 0

      Dovolte mi malý pohled do historie - čtěte, prosím, pozorně a po první větě mě neodsuzujte!!!
      Slávisté PRÁVEM tvrdí, že změna režimu 1948 byla pro Slavii katastrofou. Vše staré musí zmizet, teď je nová doba! Dukly /dříve ATK či ÚDA) a Rudé hvězdy, to je budoucnost sportu! Na okraj se dostala i Sparta, ač Tonda Zápotonda harmonika byl kladenský sparťan. Ale aspoň jí nezbourali stadión. Komické bylo, že jsme dostali vnitrácké jméno Dynamo (jinde v Ostblocku to byly kluby MV), sebrali nám i dresy, poslali do II.ligy, pardon, krajského přeboru. Ale síla klubu vše postupně vrátila, díky Sehnoutkovým již v roce 1956 se vrátily dresy atd. Druhá krize začátkem 60.let vyústila ve vznik OP a renesanci Slavie- řirát nám (byla mezi postiženými i Sparta) ukradli titul - 1966 i 1977 na úkor tehdejší DUKLY!, 1976 naší blbostí, že se jen trochu "neošetřilo" - enderáckého sudího Glöcknera ošetřili jiní... Koncem 80. let již měla Slavia dost dobré zázemí, IPS nebyli žádní nazdárkové a patronát byl v tehdejším režimu dobře etablován... Byly peníze i na stadión, ale tam je to jiná kapitola, zase chybou slávistů či takyslávistů, že peníze na stadión propadly.
      V listopadu 1989 jsme žili všichni v euforii, že teď konečně nastane spravedlnost. Určitě, aspoň zpočátku ano - pan Korbel, naděje, ale "pružněji" reagovalo jiné "S". Ale přece jen titul 1996 a spanilá jízda Evropou, ale i cinklá jara... Pak zase LM a dva tituly, ale blbostí či i hamižností šlo vše do kopru. Současnost? Jen a jen obrázek, kam vše dospělo. Zprofanovaná justice, nečitelné noviny, hlavně naprosto neobjektivní deník Spart... Ale to jsme si tady vše mockrát omílali. Jak z toho ven??? Nevím, mrazí mě, je mi smutno, řešení nevidím! Síla OP či jiné zázamí? Kdo zvedne ten prapor?. Já nevím a říkám to, až mě někteří štíři napadnou, že OP nic nedělá! Jak? Čím? Za co?

      • Re: V insolvenčním rejstříku jsou zveřejněny závazky Slavie

        bongor     před 9 lety 18.07.2015 07:22 |  
        0 0

        Ahoj Dobi,i já jsem vstoupil v šedesátých letech do OP,měl jsem hodně malé číslo legitimace,ale bohužel si ho již nepamatuju.Potom mi dočasně vyschnul pramen a tak jsem ke své ostudě přestal platit příspěvky.Potom se to zlepšilo,jezdil jsem po Evropě,hrál muziku na "západě" a nějakou dobu měl skutečně jiné zájmy než fotbal.Ale Slavii jsem sledoval a vždycky to byla ta moje"srdeční záležitost".Před asi 10 lety jsem začal psát do "ofika" a chtěl jsem obnovit svoje členství v OP,ale dostal jsem zprávu,že jsem nějakým záhadným způsobem vypadnul z evidence.Ale srdcem jsem tam nadále a budu vždycky,přes všecky ty útoky na Slavii.Nejsi v tom sám,jsou nás desetitisíce,tak nebuď smutnej.Slavia je věčná!

      • Re: V insolvenčním rejstříku jsou zveřejněny závazky Slavie

        Barra     před 9 lety 18.07.2015 07:27 |  
        0 0

        Diky Dobi za tento prispevek, ktery urcite dava dost materialu k hlubsimu zamysleni. Jak bych to mohl odsuzovat, samozrejme mas pravdu ze tech 40+let pod starym rezimem napachalo moc zla a moc zlomilo. A nez zacnou nekteri oponovat, do ceho se jalo cizinec pletu, chci jen podotknout ze polovicka meho pribuzenstva samozrejme pochazi z Ceska, ze take mam oci a usi, ze historie a politika me zajimaji. Nezil jsem pod starym rezimem, ale stejne tak ne ti kteri se narodili po 1989, mebo tehdy byli 'infants' a situaci jako deti nevnimali.

        V nasi lize hralo dost polskych hracu jako Tomaszewski, Lubanski, Lato a jini, meli jsem dlouhe leta velke jmena ceskeho fotbalu jako J. Masopust, L. Novak a pana Bicana u nas. Pribehy z domova techto hracu a treneru se uvadeli a sledovali. V nasem tisku se peclive sledovali pribehy podepisovatelu Charty, mluvilo se o ruskych goelagech, o Polsku a nepokojich v Gdansku, o Helsinske smlouve a jeji naruseni. S ceskymi urady jsem jednal, kdyz jsem "vykupoval" rodinne prislusniky, kteri zastali v Cesku pote, co ostatni clenove rodiny emigrovali do zahranici. Nejsem tedy uplne cizi denni pred 1989, i kdyz se samozrejme to samozrejme nikdy nemuze rovnat pripadu tech, kteri star rezim zacili na vlastni kuzi.

        Jak z toho ven? Pro me je zaklad demokraticie spravedlnost - padni komu padni. A to v Cesku nefunguje. Kolik policistu bylo efektivne odsouzeno k pobytu ve vezeni za korupci, za zneuziti pravomoci? Ja si moc tech pripadu, ktere koncili za mrizemi nepamatuji, i ldyz stalo desitek policistu pred soudem. Jaky podmineny trest? Prave policiste se maji exemplarne trestat. Jiz jsem uvadel, ze pro me je osoba Adama Rebicka ktery dlouhodobe byl nejvyssi postaveny muz v Slavii, absolutni moralni tragedie, osobne mi vice vadil nez mozny prichod Hornika.. Ale nikde se proti nemu nesnesli protesty, jeho pritomnost se akceptovala. Dovolim si rict, ze neco takoveho by j nas nikdy neproslo. Ale vida, jeho pripad se opet dostane pred soud.

        Myslim ze prave 'lhostejnost' bezne obcana by se mela zmenit. Jak? To je uz na jine povidani. V minulosti jsem uz psal, jak by se u nas postupovalo v pripade Pelta a cinkle jaro, Damkova o ktere Berbr sam uvadi jak zasahla u rozhodciho v prospech Sparty u
        Slovanu Bratislava, Berbrovi a jeho vyrocich ze by se nekdo radeji mel obesit, atd, atd. Na stadionu se nadava na Peltu a spol, ale tim to konci. Myslim, ze lide by meli mene zacit spolehat na to, ze veci se samy neldy zmeni. Ne, nestane se tak. Ale jak rikam, je to na dalsi uvahy,

      • Re: V insolvenčním rejstříku jsou zveřejněny závazky Slavie

        Slawek     před 9 lety 18.07.2015 14:25 |  
        0 0

        Ahoj Dobi, OP že nic nedělal? Dělal vždy co mohl. Dnes ve změněných podmínkách už toho tolik dělat nemůže a je to pořádně znát. To jen na úvod. Co se insolvenčního návrhu týče, koukáme všichni s otevřenými ústy na to, kolik, komu a od kdy Slavia dluží. Na druhé straně dobrý (a zaplacený) právník by Kusého nestydaté požadavky bez problému shodil se stolu a také by celou kauzu nenechal dojít tak daleko. Až tam, kde si rozhodčí soudce může dělat co chce, nectí zákon a s klidem (a zřejmě také i s čísi podporou) uzná Kusého nároky, včetně neplatné smlouvy za oprávněné. Kde to jsme?
        V této souvislosti nelze pominout vyjádření Hrdličky(nevím proč nesedí spolu s Janouškem, když byli takoví kamarádi) ohledně Ďolíčku. Tam nastolil i možnost návratu Bohemky do Edenu. Asi o takové možnosti ví víc, než se sluší! A tak nás musí nutně napadnout: Není to celé nějakou skupinou řízené? Vše tomu nasvědčuje. Možná by nebyllo od věci této Hrdličkovi poznámky využít a přesto, že fanoušky klokana zrovna nemusím, tak se s ním spojit a na Hrdličku a spol. zaútočit. Formu je třeba zvážit. Rovněž postoj klokaní radnice je náramnou ukázkou opravdového partnerství. To by si vedení radnice Prahy 7 vůči rudým nikdy nedovolilo. Jsem přesvědčen, že ani Prahy 10 vůči Bohemce. Proč to vše 25 let po převratu?

        • Re: V insolvenčním rejstříku jsou zveřejněny závazky Slavie

          Dobi     před 9 lety 18.07.2015 18:53 |  
          0 0

          Já, přátelé, vesměs děkuji za reakce... Chtěl jsem zdůraznit, že nic není černé a nic bílé. Že jsme v 50.letech byli obětí, jak to nazvat? ano, obětí zavilých stalinistů, kteří oblékli dělnický, dukelácký, vnitrácký dres, ale statečná Slavia, byť dočasně Dynamo, přežila? Dnes jsme zcela zřejmě obětí postbolševiků, prekabátenců a dalších, kteří ideály Listopadu (ale vlastně i roku 1968) dovedli k absurdní "dokonalosti". Copak třeba Berbr je mužem Listopadu? Disident? Kdepak, jen převlékl kabát jako stovky dalších..., jedeme dál! Ano, nejsou zde procesy jejich oběti jako Dr. Horáková či farář Toufar, ale Slánský? To už byl boj o moc! stejně jak dnes, naštěstí ale chybí ta gilotina a provaz... Já zase budu trochu hubatý. Mně možná bývalý režim až vyhovoval v jednom, věděl jsem nebo brzy poznal, na koho si mám dát pozor. Dnes? Často mnoho "sviní převlečených za kamaráda" A babo, raď!

        • Re: V insolvenčním rejstříku jsou zveřejněny závazky Slavie

          Dobi     před 9 lety 18.07.2015 18:53 |  
          0 0

          Já, přátelé, vesměs děkuji za reakce... Chtěl jsem zdůraznit, že nic není černé a nic bílé. Že jsme v 50.letech byli obětí, jak to nazvat? ano, obětí zavilých stalinistů, kteří oblékli dělnický, dukelácký, vnitrácký dres, ale statečná Slavia, byť dočasně Dynamo, přežila? Dnes jsme zcela zřejmě obětí postbolševiků, prekabátenců a dalších, kteří ideály Listopadu (ale vlastně i roku 1968) dovedli k absurdní "dokonalosti". Copak třeba Berbr je mužem Listopadu? Disident? Kdepak, jen převlékl kabát jako stovky dalších..., jedeme dál! Ano, nejsou zde procesy jejich oběti jako Dr. Horáková či farář Toufar, ale Slánský? To už byl boj o moc! stejně jak dnes, naštěstí ale chybí ta gilotina a provaz... Já zase budu trochu hubatý. Mně možná bývalý režim až vyhovoval v jednom, věděl jsem nebo brzy poznal, na koho si mám dát pozor. Dnes? Často mnoho "sviní převlečených za kamaráda" A babo, raď!

          • Re: V insolvenčním rejstříku jsou zveřejněny závazky Slavie

            Dobi     před 9 lety 18.07.2015 18:54 |  
            0 0

            Pardon, zase 2x, nějak mi to i doma blbne...

    • Re: V insolvenčním rejstříku jsou zveřejněny závazky Slavie

      bongor     před 9 lety 18.07.2015 07:25 |  
      0 0

      Z novin pro Prahu 10.Příští rok začne výstavba stanic vlaků Zahradní město a Eden.Tak budeme jezdit vlakem.

      • Re: V insolvenčním rejstříku jsou zveřejněny závazky Slavie

        Markus     před 9 lety 18.07.2015 07:48 |  
        0 0

        Zastávka Cirkus Eden? :)

      • Re: V insolvenčním rejstříku jsou zveřejněny závazky Slavie

        Mike     před 9 lety 18.07.2015 08:30 |  
        0 0

        Na koncerty nebo Sokolský slet ?

      • Re: V insolvenčním rejstříku jsou zveřejněny závazky Slavie

        Heretic (přítel SN)     před 9 lety 18.07.2015 08:45 |  
        0 0

        Nejdříve musí byt úkonceny předchozí stavby. Tj. Žst Hostivař a zastřešení Praha Hl.n. Takže to nevypadá, ale soutěž se asi stihne.

  9. Re: V insolvenčním rejstříku jsou zveřejněny závazky Slavie

    Kunetice     před 9 lety 18.07.2015 12:50 |  
    0 1

    Já to vidím tak že nedohrajem ročník a Řebíček to potom prodá za pár kaček tomu kdo je za tím nastrčeným bílým koněm Kusým.
    Otázka je co je lepší stále a stále se močit v marastu nebo padnout a zvednout se s někým kdo na to má!?

    • Re: V insolvenčním rejstříku jsou zveřejněny závazky Slavie

      Barlblog     před 9 lety 18.07.2015 13:10 |  
      0 0

      Kosovsko-Albánská mafie je na tom prý hodně dobře. Prodej orgánů, drog, nevěstince a další bohulibá činnost.

      Už Řebíček balancuje na hranici únosnosti a člověk, který používá takové metody je jistě za touto hranicí. Konkurzní podvody jsou jednou z nejhnusnějších věcí v tomto státě.

      Ostatně už jste někdo "googlil" JUDr. Svobodovou?

      • Re: V insolvenčním rejstříku jsou zveřejněny závazky Slavie

        quelhar (admin)     před 9 lety 18.07.2015 14:51 |  
        0 0

        Tak jsem si zagooglil... No a zase mám o něco méně optimismu co se týče budoucího dění.

      • Re: V insolvenčním rejstříku jsou zveřejněny závazky Slavie

        bububu (přítel SN)     před 9 lety 18.07.2015 14:53 |  
        0 0

        http://virtually.cz/archiv.php/banner//banner/nohavica.swf?art=15468

        "Zamotanější to ale začíná být, když se jako konkurzní soudce objevuje JUDr. Zuzana Svobodová, která se velmi často vyskytuje jako konkurzní soudce v kauzách členů sdružení Oběti konkurzních podvodů"

        Moje neblahé tušení, že jsme se stali obětí konkurzní mafie, bohužel roste. Posledním krokem bude jmenování spřízněného insolvenčního správce a pak asi končíme, resp. Řebíček jako majitel. Za tímhle není jen Kusý, ten je spíš takový kašpárek, za tímhle stojí někdo větší. Podle rukopisu to vypadá opět na Sisáka, ten je na insolvence odborník.

        Musím uznat, že by to byla neskutečná ironie osudu, kdyby byl Aleš Řebíček okraden o peníze, k nimž přišel za velmi podivných okolností velmi netransparentním způsobem. Pro mě za mě, ať se mafiáni okrádají podle libosti, ale mohli by z toho vynechat klub mého srdce.

        • Re: V insolvenčním rejstříku jsou zveřejněny závazky Slavie

          hiker42     před 9 lety 18.07.2015 19:33 |  
          0 0

          Ivo Hala jako ins.správce :-( kruh se uzavírá.

          • Re: V insolvenčním rejstříku jsou zveřejněny závazky Slavie

            bububu (přítel SN)     před 9 lety 18.07.2015 19:58 |  
            0 0

            Teď Vám nerozumím, insolvenční správce nebyl zatím jmenován.

          • Re: V insolvenčním rejstříku jsou zveřejněny závazky Slavie

            honza1947     před 9 lety 19.07.2015 00:11 |  
            0 0

            Insolvenční správce nemohl být jmenován, když nebyl prohlášen konkurz. Zatím je vše stále ve stadiu návrhu a soud shromažďuje podklady pro jednání.

            • Re: V insolvenčním rejstříku jsou zveřejněny závazky Slavie

              bububu (přítel SN)     před 9 lety 19.07.2015 08:50 |  
              0 0

              Jen si Vás dovolím opravit, moment jmenování ins. správce je zpravidla vázán na prohlášení úpadku, konkurz je jen jedním z možných způsobů řešení úpadku. Nicméně v určitých případech může být jmenován i předběžný ins. správce ještě před prohlášením úpadku.

              Každopádně ve Slavii dosud insolvenční správce jmenován nebyl a doufejme, že ani nebude (to už by šlo opravdu do tuhého).

      • Re: V insolvenčním rejstříku jsou zveřejněny závazky Slavie

        naplavnik     před 9 lety 18.07.2015 15:23 |  
        0 0

        Čím dál tím lépe. :-(

  10. Re: V insolvenčním rejstříku jsou zveřejněny závazky Slavie

    chmelik     před 9 lety 18.07.2015 13:07 |  
    0 0

    Lidi jak je mozny ze dluzime jeste Belaidovi ktery nehraje za Slavii takovou dobu a kdyz prestupoval do Hullu tak se rikalo ze misto penez za prestup mu Hull zaplati to co mu dluzila Slavia

    • Re: V insolvenčním rejstříku jsou zveřejněny závazky Slavie

      vlk30 (přítel SN)     před 9 lety 18.07.2015 15:54 |  
      0 0

      Absolutně nemůžeš dát na to co se říkalo,jyko třeba že nás koupí Kellner :-)

      • Re: V insolvenčním rejstříku jsou zveřejněny závazky Slavie

        chmelik     před 9 lety 18.07.2015 19:38 |  
        0 0

        jo to je pravda

  11. Re: V insolvenčním rejstříku jsou zveřejněny závazky Slavie

    Ladislav (přítel SN)     před 9 lety 19.07.2015 02:32 |  
    0 0

    Je tu ještě jedna otázka. Kdo vlastně zatlačil na vyhlášení insolvenčního řízení proti Slavii? Použil bych slova klasika: já nechci nic říkat, ale na má slova dojde. Slavia měla být v tuto dobu už v rukách jiného majitele. Jenže jednání uvázla na tom, že majitel Aleš Řebíček dlouho manévroval a skutečný stav hospodaření neodkrýval. Teď musel. Vsadím se, že za tím vším jsou příští majitelé, přesněji řečeno tajná aliance, složená ze dvou velmi známých zkratek.

    http://fotbal.hattrick.cz/proc-slavia-dostala-licenci-na-sezonu-201516-protoze-jsme-v-recku/

    • Re: V insolvenčním rejstříku jsou zveřejněny závazky Slavie

      bububu (přítel SN)     před 9 lety 19.07.2015 08:56 |  
      0 0

      S Vaší spekulací bych si dovolil souhlasit. Je evidentní, že nejde jen o Kusého, ale o koordinovaný útok někoho za použití praktik insolvenční mafie. Nikdo z nás asi ani netuší, o co vlastně jde a kam až nitky vedou.

      Bohužel pořád sklízíme plody oné krádeže za bílého dne na valné hromadě někdy v roce 2007, od té doby jsou na nás přisáti zločinci, podvodníci a tuneláři - kmotrovská esa této země. Snad poslední, kdo v tom výčtu chybí, je Krejčíř.

      Já bych se asi vzdal naděje, že v dohledné době (10 let a více) bude nějak líp.

      • Re: V insolvenčním rejstříku jsou zveřejněny závazky Slavie

        Markus     před 9 lety 19.07.2015 14:58 |  
        0 0

        A já znovu připomínám totální neprůhlednost ENICu, tak si to datum posuňte do roku 1997. Na nejen Leška ven ale také ENIC ven si moc dobře vzpomínám, bylo to populární i tady na SN a mělo to velice rozumné důvody. Pokud jde o tu spekulaci Hattricku, jsem hluboce přesvědčený o tomtéž, tahle bitva je součástí války, kterou má někdo zájem vést a jde nejen o to odradit současného majitele, ale také snížit co nejvíce hodnotu Slavie. O značku se nebojím, ta je silná a není v zájmu nikoho, aby se vytratila, ono je i v zájmu našich sportovních rivalů, aby tu existovala i nadále.

        • Re: V insolvenčním rejstříku jsou zveřejněny závazky Slavie

          Ladislav (přítel SN)     před 9 lety 19.07.2015 19:36 |  
          0 0

          Hattrick je nezávislý a má dobré zdroje a informace ze zákulisí. Pan Skramník naznačuje tři důležité věci:

          1. že vědí kdo jsou ti v pozadí za insolvencí
          2. že měla být Slavia dávno prodána, ale Aleš mlžil
          3. že budoucí majitelé budou dva (tzv. tajná aliance)

          A vlastně ještě jedna věc, i když znají totožnost lidí v pozadí, tak si je nedovolí přímo jmenovat.