Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

O Slavii

Vývoj insolvenčního řízení se Slavií

Jak jistě naši čtenáři vědí, se Slavií probíhá v současné době insolvenční řízení u Městského soudu v Praze na základě údajných pohledávek bývalého generálního ředitele Zbyňka Kusého. Pro ty, kteří nesledují insolvenční rejstřík, přinášíme informace o aktuálním vývoji celé kauzy.

Připomeňme, že kauze jsme se už jednou věnovali, a to v článku zde. Psali jsme o tom, že dle sdělení  do velké míry anonymního zdroje Městskému soudu v Praze je Slavia pod útokem insolvenční mafie, přičemž klíčovou osobou v pozadí je Pavel Petrovič, který stojí za nedávným pádem družstevní záložny WPB Capital. Zmíněný dokument byl v insolvenčním rejstříku zveřejněn jen několik hodin a poté jej soud stáhl s oznámením, že veřejný nebude, redakce jej však stále má k dispozici.

Aktuální vývoj celé kauzy, jak ji lze sledovat z dokumentů v insolvenčním rejstříku, je následující. V úterý 16. června na soud dorazil návrh Slavie na prodloužení lhůty k předložení podkladů dle příslušných paragrafů insolvenčního zákona. Slavia v tomto dokumentu zdůrazňuje, že insolvenční návrh považuje za šikanózní, nedůvodný a nepodložený a vzhledem k okolnostem (blížící se konec hospodářského roku, příprava účetní závěrky a množství soudních sporů se Zbyňkem Kusým) žádá o prodloužení lhůty na dodání zákonem vyžadovaných podkladů o 30 dní.

Tentýž den také protistrana zastoupená advokátem Jiřím Holasem podala návrh na předběžné opatření, neboť dle jejího názoru fakt, že Slavia uzavřela smlouvu s Dušanem Uhrinem mladším jako trenérem, znamená rozpor s paragrafem 111 insolvenčního zákona.  Podle advokáta Holase vede uzavření smlouvy s Dušanem Uhrinem ml. k nikoli zanedbatelnému zmenšování majetkové podstaty Slavie a není provozováním podniku v obvyklém hospodaření. Advokát Holas také navrhl ustanovit předběžného správce, který by jediný byl oprávněn nakládat s majetkovou podstatou klubu.

Zároveň Holas ve svém návrhu píše, že i pokud by soud nenařídil předběžné opatření, měl by vyzvat Slavii k předložení všech smluv s trenéry Beránkem i Uhrinem. Rovněž žádá soud o vyzvání Slavie k předložení seznamu všech hráčů včetně mládežnických mužstev, protože se obává, že "se Dlužník bude snažit zmenšovat nikoli zanedbatelně majetkovou podstatu nevýhodným rozprodejem hráčů."

O den později se Holas rovněž vyjádřil k návrhu Slavie na prodloužení lhůty a nikoli překvapivě tento návrh požadoval zamítnout. Tuto částečnou právní bitvu však Slavia vyhrála, soud totiž 18. června zamítl návrh na předběžné opatření a prodloužil Slavii lhůtu k předložení podkladů.

Velmi zajímavý dokument došel Městskému soudu v Praze v pátek 19. června. Jde o vyjádření představenstva WPB Capital (viz výše) k insolvenčnímu návrhu proti Slavii. Tato společnost, která se Slavií nemá vůbec nic společného, sděluje soudu, že jak ona, tak nyní Slavia, čelí podobnému útoku, ze kterým stojí členové tzv. klubu Fido známí z různých insolvenčních kauz. I tato společnost soudu potvrzuje, že ačkoli se to sám snaží všemožně zakrýt, za útokem na Slavii stojí opravdu Pavel Petrovič. Dále zmiňuje další kauzy (Deveplan, a.s.) s podobným průběhem, za kterými stojí stejná skupina lidí.

Na rozdíl od prvního (anonymního) dopisu podobného vyznění, kterému jsme se věnovali v prvním článku na toto téma, tento dokument zůstal v insolvenčním rejstříku zveřejněn.

Slavia se nespokojila s částečným vítězstvím ohledně předběžného opatření a prodloužení lhůty a v dalším dokumentu doručeném soudu v úterý 23. června vznesla námitky proti povinnosti doručit soudu některé dokumenty (aktualizovaný seznam majetku, závazků a zaměstnanců), jelikož se bojí jejich zneužití protistranou.

Zatím posledním dokumentem zveřejněným soudem v tomto insolvenčním řízení je vyjádření navrhovatele (sepsané advokátem Holasem), aby soud nevyhověl žádosti Slavie, přičemž uvádí, že poslední žádost Slavie má bulvární charakter a je nedůstojná. Sám Holas přitom toto vyjádření protkal značně expresivním výrazivem ("uvedené je mimo realitu", "je to komické a zoufalé", "Obvodní soud ... vyslyšel nářku dlužníka", "jak trefně Dlužník evidentně znalý zeměpisu zdůrazňuje") a považuje právě jím zastoupenou společnost za cíl nevybíravých ataků ze strany Slavie. Jediným relevantním argumentem v tomto vyjádření je pak odvolání se na usnesení Nejvyššího soudu, dle kterého pohledávku nelze považovat za spornou ani v případě, kdy běží řízení o zrušení rozhodčího nálezu, ve kterém soud povolil odklad vykonavatelnosti rozhodčího nálezu.

Samozřejmě budeme dále sledovat, jak se insolvenční řízení vedené proti Slavii bude dále vyvíjet.

Komentáře (132)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Vývoj insolvenčního řízení se Slavií

    Jiri1     před 9 lety 25.06.2015 15:01 |  
    0 0

    K právní bitvě se mohu těžko vyjadřovat, snad jen perlička , Slávia začala urgentně řešit své dluhy proti dalším subjektům i hráčům, přesto není v žádném případě vše OK.

    • Re: Vývoj insolvenčního řízení se Slavií

      Jiri1     před 9 lety 25.06.2015 15:02 |  
      0 0

      Jinak děkuji za aktuální info zpracované do lidštiny.

    • Re: Vývoj insolvenčního řízení se Slavií

      Navyseals     před 9 lety 25.06.2015 15:05 |  
      0 0

      V kterým klubu je vše OK?

    • Re: Vývoj insolvenčního řízení se Slavií

      bramburek (přítel SN)     před 9 lety 25.06.2015 15:06 |  
      0 0

      třeba se budeme nakonec všichni ještě hodně divit...

  2. Re: Vývoj insolvenčního řízení se Slavií

    birkin     před 9 lety 25.06.2015 15:24 |  
    0 0

    proc se zrovna na Slavii musej porad lepit nejaky ksindlove?:-(

  3. Re: Vývoj insolvenčního řízení se Slavií

    jane (admin)     před 9 lety 25.06.2015 16:27 |  
    0 0

    Když právník začne oficiální dopis soudu slovy "Akorát se mi dostal do rukou dopis", je to docela mazec.

    • Re: Vývoj insolvenčního řízení se Slavií

      Navyseals     před 9 lety 25.06.2015 16:31 |  
      0 0

      Ten Holas je zoufalec. Já čtu každej z těch jeho spisů a to jsou žvásty na úrovni ústavu. Neví kudy kam a tak píše žádosti o zamítnutí. Jestli tuhle frašku soud uzná, tak je to na předání mezinárodnímu soudu.

    • Re: Vývoj insolvenčního řízení se Slavií

      naplavnik     před 9 lety 25.06.2015 16:53 |  
      0 0

      To si buď musí být hodně jistý svou věcí, nebo za něj malinko promluvila nějaká ta decinka :-)

    • Re: Vývoj insolvenčního řízení se Slavií

      quelhar (admin)     před 9 lety 25.06.2015 18:52 |  
      0 0

      Těch perel tam je víc... Člověk fakt žasne, na jaké úrovni může také probíhat komunikace mezi advokátem a soudem.

      • Re: Vývoj insolvenčního řízení se Slavií

        bongor     před 9 lety 25.06.2015 19:58 |  
        0 0

        Kdo neměl nic společného s českými soudy,ten se může divit.Ale někdo,kdo je dobře zná,jako třeba já,ten se nemůže divit vůbec ničemu.Takže si nemůžeme být jisti vůbec ničím.Některé insolvenční mafie již dávno čelí trestnímu stíhání,/viz.kauz Berka/,jiné klidně dál "pracují",nic jiného neumějí, a logicky se poučily z neúspěchů svých vzorů.

        • Re: Vývoj insolvenčního řízení se Slavií

          Kactus     před 9 lety 25.06.2015 21:58 |  
          0 0

          jo, mas pravdu, jedina sance je ze to bude medialne hodne rozmaznuto a pak se soudce lekne a posle je nekam ....

  4. Re: Vývoj insolvenčního řízení se Slavií

    venator     před 9 lety 25.06.2015 20:11 |  
    0 0

    Bylo by fajn kdyby se u pana Holase v kancelari zastavilo par desitek nasich fanousku, aby mu slusne ale durazne vysvetlili, aby okamzite svoje mafiansky praktiky proti Slavii ukoncil.
    Typci jako pan Holas totiz delaji ramena jen na papire a velice rychle by stahnul ocas.
    Melo by se mu ukazat proti komu tentokrat stoji. Ze nase Slavicka neni dijy fanouskum dalsi z rady "no name" akciovek, ktery potopi svejma legislativnima klickama!

    • Re: Vývoj insolvenčního řízení se Slavií

      bongor     před 9 lety 25.06.2015 20:18 |  
      0 0

      To je myslím jedinej postup co na takovou pakáž platí.

      • Re: Vývoj insolvenčního řízení se Slavií

        Barra     před 9 lety 25.06.2015 20:36 |  
        0 0

        Az na to, ze tato 'pakaz' ma nami radne podepsanou smlouvu, o kterou se opira. Souhlasim, ze rada veci smrdi, ale nejvetsi chyba se stala kdyz Adam Rebicek podepsal de facto bianco sek Kusymu.

        A predpokladam, ze nikdo nebude chtit aby "reseni" vyjednalo tech par desitek Slavistu, o kterym byla rec (samozrejme je celkem naivni si myslet ze kvuli tomu by se protistrana vzdala svym narokum). To by se teprve rovnalo vytrznicke a mafianske akci. Neohanelo se tu jeste nedavno v souvislosti s Hornikem cistotou znacky Slavie?

        • Re: Vývoj insolvenčního řízení se Slavií

          bububu (přítel SN)     před 9 lety 26.06.2015 01:02 |  
          0 0

          Už jsem to psal v nějaké předchozí diskuzi, ale smlouva právě řádně podepsána není. Je podepsána pouze jedním členem představenstva, čili v rozporu se způsobem právního jednání uvedeným ve stanovách a obchodním rejstříku k datu podpisu smlouvy. Taková smlouva právně tedy nikdy nevznikla, jedná se o zdánlivé právní jednání, ze kterého není SK Slavia Praha - fotbal a.s. nijak zavázána. To je fakt opakovaně potvrzený judikaturou Nejvyššího soudu.

          • Re: Vývoj insolvenčního řízení se Slavií

            Barra     před 9 lety 26.06.2015 03:00 |  
            0 0

            A na to ti uz odpovedel Tolsimir. Tento argument pouzila Slavie take jiz v obrane pred rozhodim soudem, ale neuspela. Navic, smlouva muze byt i ustni, aby byla vykonatelna, nemusi byt nutne pisemna. Slavia de facto obsah smlozvy potvrdila, kdyz Kusyho behem jeho pusobeni v prvnim roce platila. Ale uvidime jak rozhodne soud.

            • Re: Vývoj insolvenčního řízení se Slavií

              bububu (přítel SN)     před 9 lety 26.06.2015 12:36 |  
              0 0

              Samozřejmě nevidíme do spisu, neznáme argumentaci stran ani celý skutkový stav. Především by mě hodně zajímal rozhodčí nález.

              Tolsimirovu reakci jsem četl a je podle mého hodně na vodě. Ad forma smlouvy: ano, může být i ústní, ale to pořád neřeší ten problém, že právně nejednala SK Slavia Praha. Jestliže je společenskou smlouvou nebo stanovami stanoveno, že jménem společnosti je oprávněno jednat více statutárních orgánů nebo členů statutárního orgánu společně, vylučuje to v takovém případě oprávnění statutárního orgánu nebo jeho jednotlivého člena jednat samostatně. Samozřejmě ale nevíme, jestli třeba některý z Řebíčků nebyl ad hoc zmocněn představenstvem uzavřít tuto smlouvu, to by zásadně měnilo situaci.

              I kdyby SKS Kusému platila, stále se jedná maximálně o exces Adama Řebíčka z jednatelského oprávnění (maximálně, nejspíše ani to ne). Nehledě na to, že tam evidentně byla vůle smluvních stran uzavřít smlouvu v písemné formě (§ 272 odst. 1 obch. zák.). Dále, i kdyby byla smlouva podepsána řádně, pořád by asi nebyla uzavřena z důvodu nedostatečného určení předmětu závazků (§ 269 odst. 2 obch. zák.).

              Ale asi nejdůležitější argument je, že soud vůbec začal projednávat návrh na zrušení rozhodčího nálezu, protože tam musí být splněna jedna z podmínek § 31 rozhodčího řádu. To už samo o sobě indikuje, že tam nebylo něco v pořádku. Můžeme se jen dohadovat, jestli soud uznal argumentaci Slavie, že rozhodčí doložka nebyla platně sjednána (protože smlouva nebyla podepsána = sjednána). Jsem zvědavý, jak se to bude celý vyvíjet, ale zatím to na mě dělá dojem, že Kusý s Holasem jsou zoufalci a zkouší první poslední...

              • Re: Vývoj insolvenčního řízení se Slavií

                Barra     před 9 lety 26.06.2015 23:53 |  
                0 0

                Tvoji pravdu ti neberu a uznavam, ze ceske pravo ne zcela ovladam. Presto si dovolim polemizovat - a to hned s tvoji posledni poznamkou. "Kusy a Holas jsou zoufalci a zkousi prvni posledni" ... Kusyho muzes ihned vynechat, ten v teto akci nefiguruje, svoji pohledavku postoupil. A zoufalci? I kdyz nerad, myslim si ze ma Holas silne karty v ruce, a ted vubec nemluvim o moznych machinacich a mafianskych praktikach. Ciste abstraktne ma v ruce eso smlouvou, kterou podepsal jak Ales Rebicek, tak Adam Rebicek. Ales jako "prezident", Adam s uvedenym titulem mistopredseda predstavenstva. Vysvetleni Slavie ze se jednalo jen o navrh smlouvy mi prijde celkem usmevne, vzhledem k tomu ze kazda stranka je parafovana a smlouva radne podepsana - a jak jsem psal, taky byla uvedena do praxe. Otazka je, jestli museli dva clenove predstavenstva podepsat, jak tvrdis. Nemyslim si ze tato smlouva stejne jako desitky dalsich smluv potrebuje schvaleni predstavenstva. Jedna se o akt denniho vedeni klubu (day-to-day management), ktere je odlisne od situaci, kde je zapotrebi aby se seslo predstavenstvo klubu a rozhodlo jestli prida svuj podpis ci nikoliv. Bezne smlouvy nepadaji pod tuto kategorii jednani a smlouva s Kusym neni nic jineho nez akt ktery pada pod denni vedeni spolecnosti. Nevim kdo byl poveren s dennim vedenim, kdybych ale byl Kusy a smlouvu by mi podepsal Ales Rebicek jako prezident, coz znamena jednatel, bych urcite 100% spolehal na to ze ma podpisove pravo, o to vice kdyz smlouvu jeste podepsal mistopredseda predstavenstva. Ale muzu se plest, uvidime jakou obranu zvoli Slavie.

                • Re: Vývoj insolvenčního řízení se Slavií

                  Barra     před 9 lety 26.06.2015 23:59 |  
                  0 0

                  Omlouvam se, "prezident" samozrejme znamena 'predseda' a ne jednatel. V kazdem pripade titul pro cloveka ktery se zabyva vedenim organizace nebo firmy.

            • Re: Vývoj insolvenčního řízení se Slavií

              bububu (přítel SN)     před 9 lety 26.06.2015 12:39 |  
              0 0

              Ještě jedna poznámka: I kdyby soud rozhodl, že smlouva je platná a SKS musí platit Kusému, pořád je insolvenční návrh naprosto mimo a zjevně šikanózní.

    • Re: Vývoj insolvenčního řízení se Slavií

      Navyseals     před 9 lety 25.06.2015 20:41 |  
      0 0

      On nás ale nežaluje. Když zastrašíš tohohle, tak si najdou jinýho.

    • Re: Vývoj insolvenčního řízení se Slavií

      spino     před 9 lety 25.06.2015 21:47 |  
      0 0

      A rovnou se můžou stavit v Libni u Richarda Benýška, který nám navždy zablokoval návrat do extraligy.

      • Re: Vývoj insolvenčního řízení se Slavií

        Kactus     před 9 lety 25.06.2015 21:57 |  
        0 0

        ty vole, uz s tim jdi nekam! co tu furt otravujes?
        vydelej miliardu, kup jednu i druhou Slavii a muzes pak ukazat co umis

        • Re: Vývoj insolvenčního řízení se Slavií

          Heretic (přítel SN)     před 9 lety 25.06.2015 22:52 |  
          0 0

          Az na to, že má tentokráte pravdu, hlupáku.

          • Re: Vývoj insolvenčního řízení se Slavií

            vlk30 (přítel SN)     před 9 lety 25.06.2015 23:36 |  
            0 0

            Souhlasím, prasárna první třidy a hokejky jsou odsouzený k tomu hrát v Praze druhý housle.ale část viny padá i na toho Růžu at se to někomu líbí nebo ne.

            • Re: Vývoj insolvenčního řízení se Slavií

              spino     před 9 lety 25.06.2015 23:52 |  
              0 0

              Nemůžeš ale spojovat dva typy lidí - srdcaře typu Růži, Blažka či Rosena, kteří sice hodně věci zkazili, ale šlo jim o Slavii, a na druhé straně Benýška, který klub koupil za korunu a prakticky ho vůbec nezajímal. Když zjistil, že Slavia mu v O2 aréně vydělávat nebude, tak jí prostě odhodil na úkor Sparty. Růža je pro mě hrdina, že zatímco ostatní drželi hubu a krok, připadně byli s Benýškem spokojeni, tak on se proti němu několikrát otevřeně postavil, do krve se s ním pohádal a když Benýšek půl roku hráčům nezaplatil, tak jim Růža dal peníze ze své kapsy, přestože sám neviděl výplatu od podzimu. ;)

            • Re: Vývoj insolvenčního řízení se Slavií

              mpik     před 9 lety 26.06.2015 06:18 |  
              0 0

              V čem je prosím vinen Vladimír Růžička? Pokud někomu šlo o Slavii, byl to on. Eden byl pro něj ne druhým domovem, ale prvním.

          • Re: Vývoj insolvenčního řízení se Slavií

            Betynka58     před 9 lety 26.06.2015 01:21 |  
            0 0

            Nevím, jakým právem mu nadáváš. Rozhodně není zdaleka sám, koho ty spinovy neustálé odbočky od jakéhokoli fotbalového tématu k hokeji šíleně štvou, akorát řada z nás už nějak nemá sílu na něj reagovat.

            • Re: Vývoj insolvenčního řízení se Slavií

              Heretic (přítel SN)     před 9 lety 26.06.2015 07:03 |  
              0 0

              Od kdy je označení reality nadavkou. Chápu, že je tu mnoho s tzv. slavistů fandicich jen fotbalu, ale to ja vám seru. Slavia Praha navždy a vsech sportech.

              • Re: Vývoj insolvenčního řízení se Slavií

                Betynka58     před 9 lety 26.06.2015 11:46 |  
                0 0

                Když někoho nazveš hlupákem a ani ho pořádně neznáš, tak to jednoznačně nadávka je. Zrovna tak bych já mohl nazvat hlupákem Tebe za to, že označuješ ty, kdo fandějí Slavii jen ve fotbale, za "tzv. slavisty". A ty vulgarity si příště odpusť, na ty není nikdo zvědavej.

                • Re: Vývoj insolvenčního řízení se Slavií

                  Heretic (přítel SN)     před 9 lety 26.06.2015 12:56 |  
                  0 0

                  Uvedu modelový příklad: Rozhodně se někým, kdo např. fandí Pardubicím(častý to jev-fotbal Slavia, hokej-Pce), nenechám poučovat o tom, zda se zde o Hc Slavii může psát či ne. Dále: o tom, jak je to s daným diskutérem a jeho informovaností v dané problematice vzhledem k mému označení se ukázalo záhy. A na závěr: aby ti z mé vulgarity ještě u oběda nezaskočilo, jak se červenáš pohoršením.

                  • Re: Vývoj insolvenčního řízení se Slavií

                    Betynka58     před 9 lety 26.06.2015 14:54 |  
                    0 0

                    Tak zaprvé: jestli si myslíš, že jsi větší slávista jen proto, že fandíš Slavii ve všech sportech, tak to tedy rozhodně nejsi. A za druhé, ještě důležitější: na Slavistických novinách jsem si vždy hrozně cenil toho, že se zde argumentuje věcně a především slušně, s respektem k odlišnému názoru druhého. Pravda, existuje zde pár výjimek, kde se ono nepsané pravidlo slušně vedených diskuzí nerespektuje, a mezi takové výjimky se, tuším, že opakovaně, řadíš i Ty. Vím, že tenhle můj pohled od někoho, kdo fandí v hokeji Pardubicím, absolutně nebereš, ale to je Tvůj problém. Cítil jsem jen potřebu Tě trochu umravnit, ale evidentně má slova nepadla na úrodnou půdu. Tímto tuto diskuzi končím.

                    • Re: Vývoj insolvenčního řízení se Slavií

                      Heretic (přítel SN)     před 9 lety 27.06.2015 11:53 |  
                      0 0

                      1) Kde jsem něco takového napsal? Jediný, kdo se tu povyšuje jsi ty, už tím, že máš potřebu někoho umravňovat. 2) Díky za zjemnění tvé věty slovy jako: tuším atp. Ve všech bodech tvého obvinění se pleteš, domýšlíš si věci, které jsem nikdy nenapsal. Platí původní.. nenechám se okřikovat fanoušky jiného klubu, že se občas přidám ke Spinovi a rád si přečtu o hokejové Slavii. To mi přijde hodně absurdní. a ještě jsi tak arogantní, že končíš diskuzi. Děs :-) ..to vše za jeden legitimní názor a jedno sprosté slovo, které, dokáži si přiznat, šlo zjemnit. Chtěl bych vidět takovéto moralisty v realitě, ono na papíru je to lehké.

          • Re: Vývoj insolvenčního řízení se Slavií

            Kactus     před 9 lety 26.06.2015 08:34 |  
            0 0

            a v cem ma pravdu? si jaksi dost dobře neumim představit majitele, který koupit něco za libovolnou sumu penez, pak do toho tlaci cely rok prachy (i když jsme hrali na sestup, stejne to par desitek milionu stalo) a pak to necha skrachovat? aby nalakal nekde rumuny? to co za blbost?
            konspirace jako zajimava, ale to je tak všechno. tak budem chodit na druhou ligu, no a co?
            uz se tesim az někdo z vas konspiratoru fakt vydela tu miliardu, koupi Slavii a pak nam vyhraje ligu mistru! parada!

            • Re: Vývoj insolvenčního řízení se Slavií

              spino     před 9 lety 26.06.2015 09:02 |  
              0 0

              Vůbec nevíš o čem mluvíš.

              Benýšek koupil Slavii za 1 kč (= nulové výdaje)
              Benýšek sponzoroval Slavii skrze O2 arénu, která tam hokej potřebovala (částka nebyla zveřejněna, ale nevěřím, že přesahovala nájem), takže to byla vzájemná výpomoc, žádná investice a už vůbec ne z Benýškovi kapsy (O2 arénu vlastní Kellner).
              Benýšek poskytl ze svých zdrojů Slavii půjčku!!! Čili se opakuje stejná situace jako s ENICem. Pokud bude chtít někdo Slavii koupit, bude muset tento dluh uhradit.

              A teď jak moc se staral o Slavii:

              Za první rok éry Benýška stoupl bez jakéhokoliv snížení původního dluhu dluh o 20 mega (!!!) na zhruba 35 milionů.
              Benýšek svým neurvalým a sprostým chováním vyloženě rozeštvával kabinu. Ta nedostávala výplaty a on je ještě sprostě kritizoval (i přes média), že nepodávají výkony. Dokonce jim za to začal výplatu strhávat.
              Před sezónou 13/14 sprostě obelhal nejen fanoušky, ale hlavně sponzory!!! Jak může být potom Slavia pro sponzory dobrá adresa? Uvědomuje si vůbec, že tím značně poškodil důvěryhodnost a značku Slavie?
              Kapitolou sama pro sebe je jeho záměr se Spartou, ale to už tady bylo řečeno.

              Jak může někdo po takových hrozných zvěrstvech Benýška hájit? :(((

            • Re: Vývoj insolvenčního řízení se Slavií

              Heretic (přítel SN)     před 9 lety 26.06.2015 09:05 |  
              0 0

              Jednak nevěřím, že je to konspirační teorie, ale to je od věci. Podstatná je ta realita a tou je Sparta v O2 a Slavia s výjimkou na druhou ligu v Edenu. Jakej důkaz chceš víc.

              • Re: Vývoj insolvenčního řízení se Slavií

                spino     před 9 lety 26.06.2015 09:19 |  
                0 0

                A ještě asi poslední věc. I poté, co ze Slavie jako trenér odešel, ji nechtěl opustit. Chtěl uchovat model jako byl v Chomutově, čili on "poradce", trenérem Břetislav Kopřiva. To vedení zamítlo a přivedlo Ladislava Lubinu. Teprve v tu chvíli byl Chomutov pro Růžu tématem číslo 1.

                Jsem moc rád, že v baráži stál na straně vítězného CHomutova právě Břetislav Kopřiva, protože Pitter o něm drze prohlásil něco ve smyslu, že oproti Lubinovi nemá dobrou pracovní morálku, že je to špatný trenér atd.!!! To mi přišlo opravdu nehorázné. Trenér, který nás vytáhne do extraligy je takhle pošpiněn současným vedením a prohlášen za méně schopného než Ladislav Lubina.

        • Re: Vývoj insolvenčního řízení se Slavií

          spino     před 9 lety 25.06.2015 23:02 |  
          0 0

          Sparta získala právo 1. klubu pro O2 arénu a získala strategické sponzory kolem arény - to vše jí poskytl jak na talíři majitel Slavie!!!

          Pro mě osobně je to největší zrada v historii Slavie (i fotbalové), protože ještě se nikdy nestalo, aby majitel dobrovolně zničil svůj klub pro konkurenci.

          • Re: Vývoj insolvenčního řízení se Slavií

            mpik     před 9 lety 26.06.2015 06:22 |  
            0 0

            Ano, je to tak. Stačí použít jen FAKTA:

            - HC Slavia je od jara 2013 ve vlastnictví OIN Gama Richarda Benýška.
            - Richard Benýšek se v roce 2011 stal předsedou dozorčí rady společnosti Bestsport, provozující pražskou O2 arenu
            - Bratrem Richarda Benýška je Ladislav Benýšek, bývalý hráč pražské Sparty.
            - V uplynulé sezóně HC Slavia sestoupila z nejvyšší soutěže poté, co management klubu před sezónou výrazně rozprodal kádr a nepřivedl adekvátní posily. Pozici trenéra opustil Vladimír Růžička.
            - Od nové sezóny bude v O2 Aréně hrát HC Sparta, která se domluvila na dlouholeté smlouvě s firmou Bestsport.
            - Společnost Bestsport Arena, již nechce s ohledem na sestup být v pozici generálního partnera klubu HC Slavia Praha...

            Myslíte si, že je v zájmu pana Benýška, aby Slavia hrála Extraligu?

            BTW: nechápu co dělá Ladislav Benýšek u dětí (asistent ,1. třída)!!!

    • Re: Vývoj insolvenčního řízení se Slavií

      honza_sl     před 9 lety 26.06.2015 13:55 |  
      0 0

      Jasně, to je ideální cesta, jak zařídit články o "mafiánských fanoušcích SKS", "nátlaku" atd., to jistě vezme soud v úvahu jako plus pro SKS! Pane Bože...

  5. Re: Vývoj insolvenčního řízení se Slavií

    Fulham     před 9 lety 25.06.2015 22:44 |  
    0 0

    V jednom má spino tak trochu recht... Díky lidem kteří nás ,,vlastní" může takovejdle xindl hledat díry v relativně běžným českým stavu klubu...dovolit si tohle na Křéťu, tak v lepším případě skoncej od ty hordy právníků zaslapany v dlažbě před budovou soudu, v tom horším někde na dně Orliku...nehrajeme holt tu úplně nejvyšší ligu...

  6. Re: Vývoj insolvenčního řízení se Slavií

    honza1947     před 9 lety 25.06.2015 23:19 |  
    0 0

    Holas je advokátní nula, mafián, který si drží kancelář na lukrativní adrese a tím láká solventní klienty, navíc chlastá extraligu. Osobně jsem s ním měl již dvakrát co do činění a i když se považuji za průměrného advokáta, tak jsem si s ním vždy vytřel prdel.

  7. Re: Vývoj insolvenčního řízení se Slavií

    hamlo1 (přítel SN)     před 9 lety 26.06.2015 05:23 |  
    0 0

    Frydrycha prý pořád chceme ( podle sportu)

    • Re: Vývoj insolvenčního řízení se Slavií

      naplavnik     před 9 lety 26.06.2015 07:53 |  
      0 0

      Je fakt,že se zdravotními problémy Latky by to zkušenějšího stopera do dvojice s Bílkem asi chtělo.Ale nemělo by to znamenat zavřené dveře pro Kodra,Fialka a Součka.

    • Re: Vývoj insolvenčního řízení se Slavií

      Heretic (přítel SN)     před 9 lety 26.06.2015 07:58 |  
      0 0

      Konečně také jeden nátlakový článek pro přestup do Slavie.

    • Re: Vývoj insolvenčního řízení se Slavií

      naplavnik     před 9 lety 26.06.2015 07:48 |  
      0 0

      Turecko je pro Milana taky dobrá destinace,sice tam bývaly potíže s vyplatami,ale dnes je situace možná jiná.A snad by se tam dokázal lépe prosadit,než v Německu.Zajímavá informace se týká koncicich smluv,jak to tipujete?Černému tuším prodlouží,ale u Piták a Dostala nevím nevím...

      • Re: Vývoj insolvenčního řízení se Slavií

        Barra     před 9 lety 26.06.2015 08:44 |  
        0 0

        Financne snad, sportovne povazuji osobne Turecko jako zapadak - tedy na vyjimku top-klubu a opravdovych hvezd. A Sivasspor mezi prvni jmenovane nepatri, poctivy Milan take ne do kategorie opravdovych hvezd. Druholigovy nemecky klub kde panuje 'Ordnung' by mu vice slouzil nez co se tyka mentality naprosto odlisne Turecko.

        • Re: Vývoj insolvenčního řízení se Slavií

          Tomski     před 9 lety 26.06.2015 09:24 |  
          0 0

          zase by zaleželo jak by se SuperB chytil...ono kdyby se prosadil, tak není nemožné se dostat ještě do lepšího týmu...ale také bych Milanovi přál druhou bundesligu, případně Belgii či Holandsko, ale třeba by Milan chtěl ke sluníčku...

  8. Re: Vývoj insolvenčního řízení se Slavií

    Fulham     před 9 lety 26.06.2015 08:04 |  
    0 0

    Je hezké číst ve Sportu od hráče a na naší ligu velmi dobrého že CHCE do Slavie...i kdyby to nedopadlo, potěší.

    • Re: Vývoj insolvenčního řízení se Slavií

      no-nick     před 9 lety 26.06.2015 08:08 |  
      0 0

      Máš pravdu, takové příjemné informace jsme léta nečetli...

      • Re: Vývoj insolvenčního řízení se Slavií

        DavidM     před 9 lety 26.06.2015 08:18 |  
        0 0

        já myslím že chce jít hlavně z Baníku pryč...

        • Re: Vývoj insolvenčního řízení se Slavií

          Navyseals     před 9 lety 26.06.2015 08:40 |  
          0 0

          Asi tak

        • Re: Vývoj insolvenčního řízení se Slavií

          Borris     před 9 lety 26.06.2015 09:03 |  
          0 0

          Zase to neber takhle pesimisticky. Určitě mu zase není jedno kam půjde. A kdyby k nám nechtěl, tak by si už určitě s námi neplácl.

        • Re: Vývoj insolvenčního řízení se Slavií

          Nosorozec     před 9 lety 26.06.2015 14:05 |  
          0 0

          Když přitlačíme na pilu my i Frydrych, tak by ten přestup snad měl vyjít. Co by dělal Baník s hráčem, kterej za něj nechce hrát? Navíc, za rok mu končí smlouva a odešel by pak takřka zadarmo.

  9. Re: Sokrate, ubi es?

    Barra     před 9 lety 26.06.2015 09:11 |  
    0 0

    OT Jiz delsi doby postradam tady Sokrata (toho praveho, tedy '55'). Mozna jsem neco prehlednul a je na delsi dovolene, ale mam pocit ze jiz nejake 2 mesice tady chybi. Budu se tesit na tve prispevky, Sokrate!

    • Re: Sokrate, ubi es?

      Eluin (přítel SN)     před 9 lety 26.06.2015 10:04 |  
      0 0

      Zdravím, Barro. Mám dojem, že cca před měsícem napsal jeden příspěvek (ale mohu se mýlit). Nevím čím to může být způsobeno, Sokrates55 se tu stal jednou snad terčem jakéhosi dost nevybíravého útoku a od té doby přispívá trochu méně. Koneckonců i celá situace okolo našeho klubu není zrovna veselá....
      Jen doufám, že jej moc netrápí nějaké zdravotní neduhy..
      Jeho texty mi tu také chybí.

    • Re: Sokrate, ubi es?

      bongor     před 9 lety 26.06.2015 20:37 |  
      0 0

      Já ho taky velmi postrádám,je to moudrej kluk.

  10. Re: Vývoj insolvenčního řízení se Slavií

    AlesJa     před 9 lety 26.06.2015 10:21 |  
    0 0

    Harba na hostování do Trnavy, součástí i opce na přestup. Škoda myslel jsem si, že by mohl do Slavie.

    • Re: Vývoj insolvenčního řízení se Slavií

      fredydj (přítel SN)     před 9 lety 26.06.2015 10:41 |  
      0 0

      co by tu proboha dělal

      • Re: Vývoj insolvenčního řízení se Slavií

        smely (přítel SN)     před 9 lety 26.06.2015 10:55 |  
        0 0

        presne, takovej vodkladak snad este nejsme abysme brali kazdyho koho vodjinud vyhodej....

        • Re: Vývoj insolvenčního řízení se Slavií

          AlesJa     před 9 lety 26.06.2015 11:19 |  
          0 0

          ? v minulé sezóně 13g v 1.lize v poslední sice jen 4g

          • Re: Vývoj insolvenčního řízení se Slavií

            klimi     před 9 lety 26.06.2015 11:21 |  
            0 0

            Ano, komet s jednou podařenou sezónou...

            • Re: Vývoj insolvenčního řízení se Slavií

              Fallen (přítel SN)     před 9 lety 26.06.2015 11:27 |  
              0 0

              Pamatuju si jednoho příbramského hráče, který snad vyhrál i korunu střelců a to, že si nepamatuju jeho jméno, je samo potvrzení toho, co říkáš...

              • Re: Vývoj insolvenčního řízení se Slavií

                Navyseals     před 9 lety 26.06.2015 11:28 |  
                0 0

                Huňa

                • Re: Vývoj insolvenčního řízení se Slavií

                  AlesJa     před 9 lety 26.06.2015 11:31 |  
                  0 0

                  nj byl a to stačilo dát 11g

                  • Re: Vývoj insolvenčního řízení se Slavií

                    Tomski     před 9 lety 26.06.2015 11:40 |  
                    0 0

                    ten rok vyhrál Kerič s patnácti...Huňa měl i tu sezonu potom celkem vydařenou...

                    • Re: Vývoj insolvenčního řízení se Slavií

                      AlesJa     před 9 lety 26.06.2015 11:45 |  
                      0 0

                      máš pravdu koukám na to, ale on byl i myslím dost zvláštní, a v hlavě to měl pomatené

                      • Re: Vývoj insolvenčního řízení se Slavií

                        Tomski     před 9 lety 26.06.2015 11:54 |  
                        0 0

                        hele já si ho pamatuju jako sympaťáka právě...hrával snad ČFL nebo divizi, sbalil se a tři roky hrál nižší soutěže v USA a pracoval a když se vrátil tak se dostal přes Bohemku do Příbrami a tam ho mají skoro za legendu...

                        • Re: Vývoj insolvenčního řízení se Slavií

                          AlesJa     před 9 lety 26.06.2015 12:06 |  
                          0 0

                          já jsem si ho asi spletl s tím Klesou ten "zlobil"

            • Re: Vývoj insolvenčního řízení se Slavií

              AlesJa     před 9 lety 26.06.2015 11:30 |  
              0 0

              on dokáže zahrát i pravé křídlo a podhrot

  11. Re: Vývoj insolvenčního řízení se Slavií

    mart01     před 9 lety 26.06.2015 11:19 |  
    0 0

    Rambo pravděpodobně zpět do Slovanu.

    • Re: Vývoj insolvenčního řízení se Slavií

      bloudil     před 9 lety 26.06.2015 12:13 |  
      0 0

      zdroj?

        • Re: Vývoj insolvenčního řízení se Slavií

          Navyseals     před 9 lety 26.06.2015 12:34 |  
          0 0

          Já osobně bych se bez něj obešel. V podstatě rok a půl pořádně nehrál, trvalo by celej podzim než by mu přestal odskakovat míč, atd.

          • Re: Vývoj insolvenčního řízení se Slavií

            slamacek (přítel SN)     před 9 lety 26.06.2015 12:51 |  
            0 0

            tak trenoval urcite, spis mu bude chybet herni praxe. pocitam ze byl zdrav.

          • Re: Vývoj insolvenčního řízení se Slavií

            afro     před 9 lety 26.06.2015 13:04 |  
            0 0

            No, já bych se bez něj obešel, kdyby zůstal Škoda a to asi nehrozí. Jinak bych ho bral všemi deseti.

            • Re: Vývoj insolvenčního řízení se Slavií

              Philliip     před 9 lety 26.06.2015 14:13 |  
              0 0

              Mně by se líbil i Chramosta. U něho není problém v přístupu a když bude zdravý tak by byl posilou. Vůbec by nebylo na škodu mít 3 slušný útočníky. Ale bota nás tlačí i jinde.

              • Re: Vývoj insolvenčního řízení se Slavií

                Navyseals     před 9 lety 26.06.2015 14:22 |  
                0 0

                Není problém v přístupu? Tak to ho vůbec neznáš, to je namyšlenej zmetek až běda.

                • Re: Vývoj insolvenčního řízení se Slavií

                  bongor     před 9 lety 26.06.2015 20:39 |  
                  0 0

                  No v tom případě je to vhodnej typ pro sraltu.

  12. Re: Vývoj insolvenčního řízení se Slavií

    Markus     před 9 lety 26.06.2015 14:05 |  
    0 0

    Pátek odpoledne, pojďme to alespoň v tomhle vlákně odlehčit :) Asi starý, ale neznal jsem, tohle nelze nepřeposlat.

    Učitelka na ZŠ v Praze se ptá, komu žáci fandí ve fotbale.
    Všechy děti, že Spartě "vždyť jsme Pražáci!"
    Jen Pepík, že Plzni.
    Učitelka: "Proč Plzni, když jsi z Prahy?"
    Pepík: "Moje máma je z Plzně, otec se jí přizpůsobil a já jsem se přizpůsobil rodičům. Všichni fandíme Plzni."
    Učitelka: "Proč se opakuješ po rodičích? Kdyby byla tvoje máma šlapka a otec dement, co by jsi dělal?"
    "Tak to bych fandil Spartě."

    • Re: Vývoj insolvenčního řízení se Slavií

      honza_sl     před 9 lety 26.06.2015 16:20 |  
      0 0

      Palec hore, ten neznám, je skvělej!

      • Re: Vývoj insolvenčního řízení se Slavií

        bongor     před 9 lety 26.06.2015 20:41 |  
        0 0

        Vynikající fór,boduješ!

  13. Re: Vývoj insolvenčního řízení se Slavií

    Betynka58     před 9 lety 26.06.2015 15:01 |  
    0 0

    Potěšilo mne, že dnes ve Sportu byl Ondra Petrák vyhodnocen na malém Euru jako náš nejlepší hráč, dokonce dostal jedničku s hvězdičkou. Prý se údajně eviduje zájem z Anglie, přestup do Premier Ligue bych mu moc přál. Druhou bundesligu asi už přerostl.

    • Re: Vývoj insolvenčního řízení se Slavií

      naplavnik     před 9 lety 26.06.2015 15:06 |  
      0 0

      Premier League v Anglii by byl asi hodně velký skok, ale na nějaký průměrný bundesligový tým by to být mohlo. Jestli byl nejlepší, to neumím posoudit, ale k našim 3-4 nejlepším hráčům patřil asi spolehlivě.

      • Re: Vývoj insolvenčního řízení se Slavií

        bongor     před 9 lety 26.06.2015 20:47 |  
        0 0

        Já myslím,že byl nejlepší.Rozhodně lepší než celkem ucházející Kadeřábek,kterýmu to šlo ve dvou zápasech ,ale proti Němcům byl sotva poloviční.Jinak dobrej Frýdek i brankář solidní,překvapil mě Hybš,ale ten zase pauzíroval proti Dánům.Takže Ondra mi vychází jako jednička.Myslím že s jeho postavou by se v Anglii neztratil,ale musel by hrát,ještě půjde nahoru a bez praxe by to nešlo.Takže bych mu vybral Anglii,ale mužstvo,kde potřebují dobrého DZ.

        • Re: Vývoj insolvenčního řízení se Slavií

          naplavnik     před 9 lety 26.06.2015 23:12 |  
          0 0

          S tou Anglii ti bongore nevím,ta je hodně silová (podobně jako Bundesliga, ale ještě víc),a u Ondry mně na té pozici u něj chybí nějaké to kilo síly navíc.Ale pokud by mu něco vyšlo,budu mu samozřejmě fandit a přeji si jej dříve či později v reprezentaci.Na něm mám rád i tu eleganci,blahá vzpomínka na Mickaela.

    • Re: Vývoj insolvenčního řízení se Slavií

      quelhar (admin)     před 9 lety 26.06.2015 15:32 |  
      0 0

      Zato slovní hodnocení Zmrhala, především tedy ohledně zápasu s Německem, mi přijde naprosto absurdní. Zmrhal na Euru jistě nezářil, ale v zápase s Německem patřil mezi čtyři nejlepší Čechy na hřišti.

      • Re: Vývoj insolvenčního řízení se Slavií

        Navar (přítel SN)     před 9 lety 26.06.2015 16:06 |  
        0 0

        Noooo... To je hodne silne tvrzeni.
        Koubek chytal spolehlive, Petrak skvely, Kaderabek motor muzstva, libil se mi Kliment, jak neustale makal... Skalak to zraneni slusne, stoperi take.
        Naopak Zmrhal byl podle me prumerny. Hodne kazil, prihraval nejblize postavenemu spoluhraci. Na druhou stranu makal dopredu i dozadu, bojoval. Proste prumer

        • Re: Vývoj insolvenčního řízení se Slavií

          quelhar (admin)     před 9 lety 26.06.2015 16:14 |  
          0 0

          Ok, golmana nepocitam, co si pamatuju, mel jeden nadprumerny zakrok, gol mu zase prosel pod rukou, i kdyz jej samozrejme nevinim. Petrak souhlas, Kaderabek souhlas, Kliment naopak vyrazny nesouhlas, pro me byl jeden z nejhorsich, mimo jine zazdil moc peknou prunikovou Zmrhalovu prihravku v prvni puli. Skalak prumer, oba stoperi chybovali, Kalas fatalne, Brabec sice ne fatalne, ale o to casteji.

          Lepe nez Zmrhala bych hodnotil jen Petraka, Kaderabka a Hybse.

          • Re: Vývoj insolvenčního řízení se Slavií

            Falk     před 9 lety 26.06.2015 20:37 |  
            0 0

            Cítím lásku ,ale s fotbalem to nesouvisi

            • Re: Vývoj insolvenčního řízení se Slavií

              Slawek     před 9 lety 26.06.2015 23:17 |  
              0 0

              Zmrhal hrál svůj lepší průměr, nevím proč jej takto sepsuli. Rozhodně měl Brabec na brance od dánů větší podíl, ale toho vzali pochopitelně na milost. Sport je příšernej plátek.

          • Re: Vývoj insolvenčního řízení se Slavií

            bongor     před 9 lety 26.06.2015 20:53 |  
            0 0

            Mně se Zmrhi moc nelíbil,já ho řadím ke slabším článkům mužstva.Kliment,v tom s Tebou souhlasím,ty jeho góly byly jednoduché,jinak nic moc.

        • Re: Vývoj insolvenčního řízení se Slavií

          bongor     před 9 lety 26.06.2015 20:50 |  
          0 0

          Na Skaláka jsem zapomněl,vzhledem k tomu že byl těsně po rekonvalescenci,tak to jak překonával bolest a tvrdě makal zaslouží pochvalu.

          • Re: Vývoj insolvenčního řízení se Slavií

            naplavnik     před 9 lety 26.06.2015 23:17 |  
            0 0

            Mně ten kluk moc sympatický není,ale kopač to je solidní.Aneb co bychom za někoho takového na křídle dali...

      • Re: Vývoj insolvenčního řízení se Slavií

        Falk     před 9 lety 26.06.2015 20:38 |  
        0 0

        Promiň ,fotbalu vůbec nerozumíš

        • Re: Vývoj insolvenčního řízení se Slavií

          belmis (přítel SN)     před 9 lety 26.06.2015 20:50 |  
          0 0

          V čem mu nerozumí? V zápase s Německem byl Zmrhal určitě lepší než Kliment.

        • Re: Vývoj insolvenčního řízení se Slavií

          alois_veliky (admin)     před 9 lety 27.06.2015 09:20 |  
          0 0

          Za to tvoje argumentace je vskutku hodna fotbalového odborníka.

  14. Re: Vývoj insolvenčního řízení se Slavií

    honza_sl     před 9 lety 26.06.2015 16:05 |  
    0 0

    OT: Právě jsem měl zvláštní zážitek. Po cestě domů jsem viděl cca 8 letého chlapce v krásném slávistickém dresu (ten s Benzinou). Poté, co má duše zaplesala, se otočil zády, kde byla jmenovka Vácha. Odolal jsem pokušení vyrvat tu jmenovku z toho dresu a zachoval klid. Asi to byla chyba, protože když jsem se o 10 minut později vrátil s motorovou pilou, už byl pryč.

    Post scriptum: Přidávám :-), jen pro jistotu...

    • Re: Vývoj insolvenčního řízení se Slavií

      Navar (přítel SN)     před 9 lety 26.06.2015 16:07 |  
      0 0

      Karel Vacha...

      • Re: Vývoj insolvenčního řízení se Slavií

        socolikQ     před 9 lety 26.06.2015 16:14 |  
        0 0

        1+

      • Re: Vývoj insolvenčního řízení se Slavií

        honza_sl     před 9 lety 26.06.2015 16:17 |  
        0 0

        OMG, tak to jsem zas něco zvoral. Prosím za odpuštění všechny vč. Karla Váchy, v té době jsem fotbal ještě nesledoval. Prostě v reakci na tohle příjmení ve fotbale vidím rudě... Moc sorry, mea maxima culpa!

        • Re: Vývoj insolvenčního řízení se Slavií

          bongor     před 9 lety 26.06.2015 20:55 |  
          0 0

          Nic se neděje honzo,moje reakce by byla asi podobná,i když já jsem na Karla V.chodil
          a nejen že byl lepší než ten zmeteček,ale byl to Slávista.

          • Re: Vývoj insolvenčního řízení se Slavií

            Slawek     před 9 lety 26.06.2015 23:13 |  
            0 0

            To byl ovšem Lukáš taky, než ho někteří vyhnali. Všimněte si, že Slávii nepomlouvá a nemluví o jeho účinkování v ní jako o jakési epizodě jako jistý rádobyinteligent Dočkal, spíše o ní mluví s respektem . Že poněkud zblbnul, za to vděčí letenskému klubu, plnému duševních lajdáků.

            • Re: Vývoj insolvenčního řízení se Slavií

              Navyseals     před 9 lety 26.06.2015 23:19 |  
              0 0

              On je vychcanej, a proto nás nepomlouvá. Jeho chování bylo na pěst už tenkrát v mládeži. V tuhle chvíli není v lize hráč, kterým bych pohrdal víc. A ani nikdo z minulosti mi tak neleží v žaludku.

              • Re: Vývoj insolvenčního řízení se Slavií

                Borris     před 9 lety 27.06.2015 06:40 |  
                0 0

                Přesně, přesně! To i ten jeliman Řepka kterého jsem fakt vždy nesnášel, tak ho ale respektuju za to, že aspoň něco dokázal, byl v zahraničí, zahrál si Premier League a vždycky jsem na něm uznával to, že si prostě stojí za tím že je rumun a k nám by nikdy nešel. Vácha? Absolutní nula. Nic nedokázal a chová se jak hvězda. A hlavně pořád mám před očima to derby, ve kterém s vášní oslavoval svůj gól a hlavně a především to, jak chytil Karola pod krkem. Karola, který narozdíl od něj jako fotbalista něco dokázal a něčím prošel. Velmi rychle se nakazil sparťanskou arogancí. Tímhle bastardem já též absolutně pohrdám a nikdy jsem snad žádného fotbalistu takhle nenáviděl. Koukat se na něj v nároďáku je výsměch fanouškům.

                • Re: Vývoj insolvenčního řízení se Slavií

                  Heretic (přítel SN)     před 9 lety 27.06.2015 11:35 |  
                  0 0

                  Nechám se rád poučit, ale co Karol Kisel dokázal?

    • Re: Vývoj insolvenčního řízení se Slavií

      Borris     před 9 lety 26.06.2015 16:17 |  
      0 0

      Pozor kamaráde, to si neplést. Nešlo o toho buzíčka co momentálně onanuje za Rumuny, ale o Karla Váchu, který do Slávky přišel z českých Budějovic tuším v sezóně 96/97 pokud mě paměť neklame. Vynikající útočník, typická devítka, koncák který by se nám teď nesmírně hodil, pokud odejde Škoďák. Karla jsem měl hodně rád, tehdy to byl z našich můj nejoblíbenější hráč.

    • Re: Vývoj insolvenčního řízení se Slavií

      golux     před 9 lety 26.06.2015 16:18 |  
      0 0

      No jo, v době výroby dresu byl Vácha ještě příčetný..., s věkem přichází demence...

    • Re: Vývoj insolvenčního řízení se Slavií

      golux     před 9 lety 26.06.2015 16:19 |  
      0 0

      Aha, Karel, tak sorry, to se mi nepovedlo...

      • Re: Vývoj insolvenčního řízení se Slavií

        bongor     před 9 lety 26.06.2015 20:57 |  
        0 0

        Ale ten buzik je dementní už od mlada,takže ve věku to není.To je vrozená vlastnost zaplať Bůh,že nehraje za nás.

    • Re: Vývoj insolvenčního řízení se Slavií

      PetCC     před 9 lety 27.06.2015 10:19 |  
      0 0

      To zase někdo chlastal :-)

  15. Re: Vývoj insolvenčního řízení se Slavií

    Borris     před 9 lety 27.06.2015 10:17 |  
    0 0

    Tak poměrně rychle 0:2....:-/ no jo tak si to holt dáme o třetí místo s Brnem :-)

    • Re: Vývoj insolvenčního řízení se Slavií

      carfi-sks (přítel SN)     před 9 lety 27.06.2015 10:42 |  
      0 0

      Asi nás přehrávaj slušně, holt když se zkouší pořád Dostál, kterej už ani o smlovu hrát dávno nemá, Škodu už za Slavii neuvidíme, akorát to okecat proč nehraje ani dnes. Jiný týmy si zvou hráče na zkoušku, nebo je prostě rovnou koupí, tam kde je tlačí bota,my nic.

      • Re: Vývoj insolvenčního řízení se Slavií

        Borris     před 9 lety 27.06.2015 11:02 |  
        0 0

        Asi tak no. Taky jsem čekal že se dnes třeba objeví někdo aspoň na testy a zase nic.... Všichni už posilují jak to jen jde a my zatím akorát Voltra, který ještě ke všemu zatím ještě ani náš není.... Ono se může zdát že je času dost, ale vždyť už za měsíc začíná liga. Čím dřív případné posily dojdou, tím líp. Jako pokud jich většina dojde až po soustředění v Rakousku, tak to je na nic.

      • Re: Vývoj insolvenčního řízení se Slavií

        Barra     před 9 lety 27.06.2015 11:10 |  
        0 0

        Jdou obe branky na vrub Dostala? Z oficialek bych spis rekl ze dva krat inkasoval Berkove ze slusne vzdalenosti, coz se take stavalo v lize. Nemam pocit, ze by nam do ted nejaky ten bod vybojoval.

        • Re: Vývoj insolvenčního řízení se Slavií

          vlk30 (přítel SN)     před 9 lety 27.06.2015 11:24 |  
          0 0

          Tak třetí po chybě Dostála.Je načase ho fakt prodat nebo darovat.

          • Re: Vývoj insolvenčního řízení se Slavií

            Barra     před 9 lety 27.06.2015 12:11 |  
            0 0

            Ano, a pak stoperi neubranili hlavicku ktera vedla k treti brance. Samozrejme ze kazda inkasovana branka ma nekde svuj uvod, ale na to je fotbal kolektivni hra. Jestli chybovall Dostal, tak i ostatni se nechali prelstit. Jinak - byl Dostal dnes doopravdy tak tragicky a naopak Berkovec tak skvely, ze pustil jen 3 branky? Zapas jsem nevidel jako asi rada z nas, proto muj dotaz, ktery neodsuzuje ani Dostala ani Berkovce, natoz Latku a spol.

            • Re: Vývoj insolvenčního řízení se Slavií

              vlk30 (přítel SN)     před 9 lety 27.06.2015 12:19 |  
              0 0

              Jenže když se to vezme z dlouhodobého hlediska,tak s tím Dostálem je to pořád dokola.Tím neříkám,že by na odchod nebyli ještě další hráči.

      • Re: Vývoj insolvenčního řízení se Slavií

        Borris     před 9 lety 27.06.2015 11:27 |  
        0 0

        No tak slušně nám nařezali nakonec....

        • Re: Vývoj insolvenčního řízení se Slavií

          winter (přítel SN)     před 9 lety 27.06.2015 11:29 |  
          0 0

          No tak jediný pozitivum snad je že teď je očividný že posily prostě přijít musí.. a ne kvantita, ale kvalita

          • Re: Vývoj insolvenčního řízení se Slavií

            carfi-sks (přítel SN)     před 9 lety 27.06.2015 11:35 |  
            0 0

            přijdou hladoví hráči

          • Re: Vývoj insolvenčního řízení se Slavií

            carfi-sks (přítel SN)     před 9 lety 27.06.2015 11:36 |  
            0 0

            přijdou hladoví hráči

          • Re: Vývoj insolvenčního řízení se Slavií

            carfi-sks (přítel SN)     před 9 lety 27.06.2015 11:36 |  
            0 0

            přijdou hladoví hráči

            • Re: Vývoj insolvenčního řízení se Slavií

              bongor     před 9 lety 27.06.2015 14:45 |  
              0 0

              Hladoví budou všichni hráči co nevidět.Jestli budeme pokračovat v těchto "výkonech"tak budou brzy hrát za polívku a buřta.

          • Re: Vývoj insolvenčního řízení se Slavií

            Borris     před 9 lety 27.06.2015 11:38 |  
            0 0

            Jo to máš pravdu. Akorát si myslím že pokud nás Uhrin aspoň po očku sledoval na jaře, muselo mu to být jasné hned jak nastupoval.

            • Re: Vývoj insolvenčního řízení se Slavií

              Falk     před 9 lety 27.06.2015 12:13 |  
              0 0

              Třetí branka Dostála,křičel že má a mizerný odkop,čtvrtá jasná Deliho chyba z okresního přeboru ,druhá půle lepší ,ale my nehrajeme fotbal,chybí střed

      • Re: Vývoj insolvenčního řízení se Slavií

        Radek097 (přítel SN)     před 9 lety 27.06.2015 13:23 |  
        0 0

        Škoda je v Čelákovicích, třeba proti Brnu bude hrát.

        • Re: Vývoj insolvenčního řízení se Slavií

          Arutha     před 9 lety 27.06.2015 13:28 |  
          0 0

          Prý je lehce zraněný a hrát nebude