Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

O Slavii

Se Slavií trénuje Radek Voltr

Oficiální web Slavie zveřejnil informaci, že se k týmu připojil útočník Viktorie Žižkov Radek Voltr.

O případném přestupu třiadvacetiletého útočníka zatím nejsou žádné informace, o hráče se Slavia zajímala již v minulosti.

Radek Voltr začínal s fotbalem v Sokolu Roudnice, v roce 2004 se dostal do Hradce Králové. Za něj v lize za něj odehrál 12 zápasů. Hostoval ve Viktorii Žižkov, České Lípě, Čáslavi a naposledy opět na Žižkově, kde se stal loni v létě kmenovým hráčem a v uplynulé sezóně nastřílel 10 branek. Působil v reprezentačních výběrech U16 - U18, za které odehrál 8 zápasů a nevstřelil žádný gól.

Komentáře (175)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Se Slavií trénuje Radek Voltr

    Eluin (přítel SN)     před 9 lety 22.06.2015 11:34 |  
    0 0

    Voltra jsem viděl hrát jen jednou (možná dvakrát) a zrovna mě moc nepřesvědčil...
    Ale tak uvidíme.

    • Re: Se Slavií trénuje Radek Voltr

      Stahler     před 9 lety 22.06.2015 18:04 |  
      0 0

      Jestli jsi viděl podzimní derby, dal nám vítězný gól. Na Viktorku jsem díky jejich času výkopu 10:15 rád chodil, nekrylo se mi to se Slavií a tak jsem Voltra viděl hodněkrát a je to kvalitní útočník, i v první lize nějaké góly dá. Srovnal bych ho asi s útočníkem Dvořákem, co dal v sestupujícím Hradci tuším 9 gólů. Jsou v podobném věku, a Dvořák už prchl do Jihlavy, tak jsem rád za Voltra. Na opravdu elitní útočníky v lize nemáme peníze. Leda kdyby se prodal Škoda a za ty peníze koupil třeba Chramosta nebo Šural, jinak asi ne.

      • Re: Se Slavií trénuje Radek Voltr

        Eluin (přítel SN)     před 9 lety 23.06.2015 13:50 |  
        0 0

        Díky za info.

      • Re: Se Slavií trénuje Radek Voltr

        Eluin (přítel SN)     před 9 lety 23.06.2015 13:51 |  
        0 0

        Díky za info.

  2. Re: Se Slavií trénuje Radek Voltr

    bloudil     před 9 lety 22.06.2015 11:36 |  
    0 0

    Tak nevím čí nápad Voltr je, o něm se hovoří už delší dobu od Kisela, otázka je, kdo ho chtěl, jestli trenéer, Kisel nebo kdo.

    • Re: Se Slavií trénuje Radek Voltr

      Heretic (přítel SN)     před 9 lety 22.06.2015 11:39 |  
      0 0

      V podstatě nikdo, kdo ho mohl chtít v předchozích přestupových oknech, tu již nepracuje.

      • Re: Se Slavií trénuje Radek Voltr

        bloudil     před 9 lety 22.06.2015 11:44 |  
        0 0

        tak to bude jistě Uhrin happy :)

    • Re: Se Slavií trénuje Radek Voltr

      Pepino44     před 9 lety 22.06.2015 11:51 |  
      0 0

      No,jestli je to ta Vrbou slibovaná bouřka,tak nevím. Tohle je spíš vánek.

      • Re: Se Slavií trénuje Radek Voltr

        bloudil     před 9 lety 22.06.2015 12:03 |  
        0 0

        Dle odkazu z novinek chceme i Vukadinoviče, smíšené pocity, kdyby měl bejt.
        A pořád mě to nepřipadá na žádnou bouřku, to by musela spláchnout půlku A týmu :-D

        • Re: Se Slavií trénuje Radek Voltr

          winter (přítel SN)     před 9 lety 22.06.2015 12:11 |  
          0 0

          Nechápu že jsme neuplatnili opci, jestli je pravda že její hodnota byla 1,5m tak to je skoro zadarmo.. i kdyby měl sedět na lávce tak by to byl kvalitní náhradník.. teď i kdyby přišel, tak zaprvý bude stát daleko víc, za druhý přijde pozdě protože nastoupil do přípravy s jabloncem a už se vyjádřil že se chce prosadit tam, takže se sem nepohrne..

          • Re: Se Slavií trénuje Radek Voltr

            AlesJa     před 9 lety 22.06.2015 12:24 |  
            0 0

            jenže v té době asi bylo bezvládí a nikdo nevěděl co bude a ani peníze nebyly

          • Re: Se Slavií trénuje Radek Voltr

            afro     před 9 lety 22.06.2015 12:57 |  
            0 0

            Já si teda Vukadinoviče neoblíbil, a to že jsme tu opci neuplatnili jsem kvitoval. Podle mě je to spíš atlet než fotbalista... O post v Jabkách bude asi bojovat s Masopustem a tipuju, že bude vysedávat na lavičce.

            • Re: Se Slavií trénuje Radek Voltr

              AlesJa     před 9 lety 22.06.2015 13:20 |  
              0 0

              ještě tam může hrát i ten Mingazov takže lavička jasná

            • Re: Se Slavií trénuje Radek Voltr

              bububu (přítel SN)     před 9 lety 22.06.2015 13:33 |  
              0 0

              Já souhlasím, kdyby mu bylo 21,22 let, tak neřeknu, ale jemu už je 25, čili další z řady nikdy nenaplněných talentů (Koreš, Vošahlík a další). I přes vědomí toho, v jakém stavu současná Slavia je, jsem toho názoru, že bychom měli mít na hráče přece jen vyšší nároky a pravou stranu posílit někým výrazně kvalitnějším, než je Vukadinovič.

              • Re: Se Slavií trénuje Radek Voltr

                winter (přítel SN)     před 9 lety 22.06.2015 14:02 |  
                0 0

                To máš pravdu, taky si myslím že by Slavia měla posilovat kvalitnějšími hráči než je Vukadinovič, nicméně momentálně za něj nemáme vůbec žádnou alternativu která by byla kvalitativně na stejný úrovni jako Vuk.. vzhledem k tý směšný přestupní částce jsme ho podepsat měli, minimálně by dělal potřebnou konkurenci případný kvalitnější posile.. Je to sice dřevák a špatně řeší finální fázi, ale ta jeho rychlost je velká zbraň a kdyby zlepšil centry tak by z něj ještě mohl být slušný křídelní hráč..

                • Re: Se Slavií trénuje Radek Voltr

                  bububu (přítel SN)     před 9 lety 22.06.2015 15:44 |  
                  0 0

                  Jak říkám, Vukadinovič mi nepřišel ničím lepší než třeba Koreš, kterého máme stále pod smlouvou v juniorce. Ono to paradoxně ani s tou jeho rychlostí není tak žhavé, v posledním zápase proti Slovácku se teda rozhodně nepředřel (ikdyž se spekulovalo o tom, že mu před zápasem řekli, že končí, ale tak je to snad profesionál). To už si tam můžeme dát Dostála, ten taky umí běhat.

                  Za mě je prostě Vukadinovič naprosto zbytečný hráč. Snad bude už konečně použitelný Mičola, ten když je zdravý, tak je o dvě úrovně výš (zase jeho limituje, že byl zdravý za poslední 3 roky zhruba 5 zápasů). Buď musíme přivést někoho mladšího a perspektivnějšího, nebo staršího hotového hráče.

                  • Re: Se Slavií trénuje Radek Voltr

                    klimi     před 9 lety 23.06.2015 10:35 |  
                    0 0

                    Korešovi skončí v létě smlouva a do áčka prosím opravdu ne!

                • Re: Se Slavií trénuje Radek Voltr

                  Slawek     před 9 lety 22.06.2015 18:27 |  
                  0 0

                  Jenže je to samé kdyby a je jich moc. On je totiž jenom rychlý. Uteče a tím to většinou končí, protože neví co s tím dál. Po zimní pauze už už to vypadalo, že se s ním pracovalo a že už snad i ví, ale po pauze za karty, jakby to zase zapomněl. Co s takovým hráčem ?

          • Re: Se Slavií trénuje Radek Voltr

            dejvidovic     před 9 lety 22.06.2015 14:01 |  
            0 0

            Vukadinovic me osobne teda fotbalove neuchvatil. Jako bezec dobrej, ale na nohy je levej.

  3. Re: Se Slavií trénuje Radek Voltr

    naplavnik     před 9 lety 22.06.2015 11:42 |  
    0 0

    Folprecht za Trpišovským do Liberce...

    • Re: Se Slavií trénuje Radek Voltr

      nacelnik (přítel SN)     před 9 lety 22.06.2015 11:48 |  
      0 0

      Toho jsme měli přivést my. No což, snad i Voltr bude platnou posilou.

  4. Re: Se Slavií trénuje Radek Voltr

    spino     před 9 lety 22.06.2015 11:47 |  
    0 0

    Vychází mi to po odchodu Milana Škody na útok Voltr - Fotr. :)

    • Re: Se Slavií trénuje Radek Voltr

      naplavnik     před 9 lety 22.06.2015 11:55 |  
      0 0

      Kvůli ničemu jinému jej nekupovali, jak bys jinak chtěl přilákat diváky do ochozů. :-)

      • Re: Se Slavií trénuje Radek Voltr

        davy     před 9 lety 22.06.2015 12:24 |  
        0 0

        Třeba že by se na stará kolena vrátil Zelenka a vytvořil útok s jiným vhodně pojmenovaným slávistou. :-)

      • Re: Se Slavií trénuje Radek Voltr

        dejvidovic     před 9 lety 22.06.2015 13:59 |  
        0 0

        A po par kolech se to zmeni na Zatr - Sakr

  5. Re: Se Slavií trénuje Radek Voltr

    Philliip     před 9 lety 22.06.2015 11:47 |  
    0 0

    Voltra v mužstvu rád uvidím. Útočníky potřebujeme a určitě v sobě něco má. Líbil by se mi i Markovič z Brna, ale těžko říct jak na tom v současnosti je co se týče morálky.

    • Re: Se Slavií trénuje Radek Voltr

      Markus     před 9 lety 22.06.2015 12:37 |  
      0 0

      Považuji za dobré znamení, když se o Josefa Jinocha musela Slavia "přetahovat" s Boleslaví. Spíše mě zaujala informace o možnosti Jarolímů u devatenáctky, cožpak Martin Poustka už to dělat nebude?

      • Re: Se Slavií trénuje Radek Voltr

        Tomski     před 9 lety 22.06.2015 12:44 |  
        0 0

        nemá se posunout k U21 ?

      • Re: Se Slavií trénuje Radek Voltr

        AlesJa     před 9 lety 22.06.2015 12:47 |  
        0 0

        to jsem myslel také jen jsem nedopsal od konce :-)

  6. Re: Se Slavií trénuje Radek Voltr

    KubaM     před 9 lety 22.06.2015 13:39 |  
    0 0

    Pakliže se jím nemíní náhrada Škody, tak je to velmi dobrá informace! Momentálně je útok myslím docela rozumně pokrytý.

    Nevíte, na jaké straně hrává Bazal? Počítá se s ním do základu?

    • Re: Se Slavií trénuje Radek Voltr

      AlesJa     před 9 lety 22.06.2015 15:18 |  
      0 0

      vlevo

      • Re: Se Slavií trénuje Radek Voltr

        Slawek     před 9 lety 22.06.2015 17:57 |  
        0 0

        Na obou. Je to pravák, ale na Žižkově hrál a dobře vlevo.

  7. Re: Se Slavií trénuje Radek Voltr

    dejvidovic     před 9 lety 22.06.2015 14:12 |  
    0 0

    Vzhledem k tomu, ze odchod Skodovky je relativne blizko, mozna by stalo za pokus udelat Rabusice. Silovy typ utocnika by se urcite hodil.

    • Re: Se Slavií trénuje Radek Voltr

      afro     před 9 lety 22.06.2015 14:50 |  
      0 0

      Nestraš s tím Škodou. Před rokem by mě nenapadlo, že tohle někdy napíšu...

    • Re: Se Slavií trénuje Radek Voltr

      afro     před 9 lety 22.06.2015 14:51 |  
      0 0

      Nestraš s tím Škodou. Před rokem by mě nenapadlo, že tohle někdy napíšu...

      • Re: Se Slavií trénuje Radek Voltr

        dejvidovic     před 9 lety 22.06.2015 15:37 |  
        0 0

        To asi nikoho. Ale pujde ven. Je to jeho priorita, je mu skoro tricet a potrebuje videlat na stary kolena nejaky pekny penize.

  8. Re: Se Slavií trénuje Radek Voltr

    Markus     před 9 lety 22.06.2015 14:46 |  
    0 0

    Slávista Nitrianský v Avellinu. Dostal smlouvu na tři roky

    http://sport.aktualne.cz/slavista-nitriansky-v-avellinu-dostal-smlouvu-na-tri-roky/r~a01c8d0018d911e5a43f002590604f2e/

    "Čtyřiadvacetiletý Milan Nitrianský je odchovancem jihočeského fotbalu, od roku 2011 působil v pražské Slavii. Ta za něj ovšem od italského klubu nedostane ani korunu, protože s ní Nitrianský odmítl prodloužit smlouvu, která mu končí 30. června letošního roku."

    • Re: Se Slavií trénuje Radek Voltr

      PetCC     před 9 lety 22.06.2015 14:53 |  
      0 0

      Vždyť jste chtěli, aby ho vyhodili, tak co?

      • Re: Se Slavií trénuje Radek Voltr

        Navyseals     před 9 lety 22.06.2015 14:54 |  
        0 0

        Vždyť je to taky zoufalec a lempl.

        • Re: Se Slavií trénuje Radek Voltr

          Markus     před 9 lety 22.06.2015 15:17 |  
          0 0

          Však jo, jen informuju :)

        • Re: Se Slavií trénuje Radek Voltr

          vlk30 (přítel SN)     před 9 lety 22.06.2015 15:46 |  
          0 0

          To sice je,ale chátra kdejakýho pitomce zobchoduje na rozdíl od nás.

          • Re: Se Slavií trénuje Radek Voltr

            bongor     před 9 lety 22.06.2015 21:57 |  
            0 0

            No je to přesně podle starého hesla,"čím větší krípl,tím lepší obchodník"

    • Re: Se Slavií trénuje Radek Voltr

      ashley     před 9 lety 22.06.2015 14:56 |  
      0 0

      Tak tohle se víceméně ví už od ledna, zaplat pánbůh, že je pryč :D

    • Re: Se Slavií trénuje Radek Voltr

      spino     před 9 lety 22.06.2015 17:59 |  
      0 0

      Jsem zvědav, jestli si v Itálii dovolí ty svoje "blikance".

  9. Re: Se Slavií trénuje Radek Voltr

    AdJap     před 9 lety 22.06.2015 17:33 |  
    0 0

    A co Adipe? Toho nevyzkoušíme?

  10. Re: Se Slavií trénuje Radek Voltr

    judy     před 9 lety 22.06.2015 18:00 |  
    0 0

    Ale v jednom měl dnes Jiří Vrba pravdu dnes tu nás byla opravdu bouřka :) hádám že by mohl z fleku dělat rosničku...

    • Re: Se Slavií trénuje Radek Voltr

      bloudil     před 9 lety 22.06.2015 19:40 |  
      0 0

      To mohl, to zas budeme čekat týden než se něco dovíme, jestli to teda nebyl ten Voltr, to by mě teda dostal :-)

      • Re: Se Slavií trénuje Radek Voltr

        bongor     před 9 lety 22.06.2015 22:00 |  
        0 0

        Dneska jsem někde čet,že jde Voltr k čochtanovi,tak nevím,nevím.ale je mi to dost jedno,to není hráč pro mužstvo,jké bych chtěl u nás vidět.

        • Re: Se Slavií trénuje Radek Voltr

          nacelnik (přítel SN)     před 9 lety 23.06.2015 08:48 |  
          0 0

          V dnešním sportu se píše, že jsme před podpisem se záložníkem Bartošákem ze Žižkova, kterého chtěl Zlín. Dále se mluví o Ramonu Rodrigezovi Silvovi z Trenčína. Včera ale kdosi psal o tom druhém Rodrigezovi Jairovi, tak nevím. A píše si o Vukovi.

          • Re: Se Slavií trénuje Radek Voltr

            klimi     před 9 lety 23.06.2015 08:56 |  
            0 0

            Bartošák hrál na Žižkové levého beka a právě on a Voltr se mi v zápasech, které jsem v zimě viděl, líbili nejvíce. Jsem jednoznačně pro! :)) (horší než Mikula být nemůže)

            • Re: Se Slavií trénuje Radek Voltr

              naplavnik     před 9 lety 23.06.2015 10:19 |  
              0 0

              S Bartošákem je to dle tvého soudu do základu? A Voltr má podle údajů 178 cm, to asi není náhrada za Škodiče, co?

              • Re: Se Slavií trénuje Radek Voltr

                AlesJa     před 9 lety 23.06.2015 10:34 |  
                0 0

                já ho vidím jako vhodné doplnění aby jsme měli více různých typů útočníků

              • Re: Se Slavií trénuje Radek Voltr

                klimi     před 9 lety 23.06.2015 10:37 |  
                0 0

                Jelikož to bude jediný čistě levý bek, tak bych ho hrát nechal. Ano, Voltr je trochu jiný typ útočníka než Škoda.

  11. Re: Se Slavií trénuje Radek Voltr

    Ladislav (přítel SN)     před 9 lety 22.06.2015 22:21 |  
    0 0

    Rozhovor s Milanem Barošem:

    Mluvilo se o také o Slavii.
    Nějaké informace proběhly... Ale tady to bylo tak korektní, že jsem od začátku řekl svému manažerovi Pavlu Paskovi, že jsem se rozhodl pro Mladou Boleslav.

    • Re: Se Slavií trénuje Radek Voltr

      Euforak (přítel SN)     před 9 lety 23.06.2015 09:03 |  
      0 0

      Určitě by šanci dostat měl a věřím, že i dostane. Nicméně jsem čekal o něco větší bouři )

      • Re: Se Slavií trénuje Radek Voltr

        tupoleff (přítel SN)     před 9 lety 23.06.2015 09:30 |  
        0 0

        hrabě v dnešnim sportu mluví ještě o lukáši bartošákovi z fkvz a rodriguezovi da silva z trenčína, přičemž bartošák je prej hotovej

        • Re: Se Slavií trénuje Radek Voltr

          AlesJa     před 9 lety 23.06.2015 09:40 |  
          0 0

          oba do obraných řad

          • Re: Se Slavií trénuje Radek Voltr

            birkin     před 9 lety 23.06.2015 10:06 |  
            0 0

            bartoska je spis utocnej zaloznik, ne?

            • Re: Se Slavií trénuje Radek Voltr

              birkin     před 9 lety 23.06.2015 10:06 |  
              0 0

              * bartosak

              • Re: Se Slavií trénuje Radek Voltr

                naplavnik     před 9 lety 23.06.2015 10:16 |  
                0 0

                Bartošák už tu zazněl, kam s ním, nalevo nebo napravo?

                • Re: Se Slavií trénuje Radek Voltr

                  nacelnik (přítel SN)     před 9 lety 23.06.2015 10:24 |  
                  0 0

                  Klimi psal výše, že hrál levého beka a dobře. Čekám, kdy konečně zveřejní plán přípravy a další posily. Už by bylo načase.

              • Re: Se Slavií trénuje Radek Voltr

                AlesJa     před 9 lety 23.06.2015 10:35 |  
                0 0

                co jsem o něm našel tak je to původem záložník a udělali z něj levého beka, kde s ním asi i počítáme i my

                • Re: Se Slavií trénuje Radek Voltr

                  Philliip     před 9 lety 23.06.2015 11:09 |  
                  0 0

                  Což by znamenalo, že se skutečně nepočítá s Tamásem. Potřebujeme každopádně 2-3 jasné posily do základu a to u zatím zmiňovaných jménech nevidím. Ale jsme v začátku.

                  • Re: Se Slavií trénuje Radek Voltr

                    klimi     před 9 lety 23.06.2015 11:24 |  
                    0 0

                    Máš pravdu, ale ono sehnat kvalitní posily na kraj obrany za málo peněz je opravdu problém, post krajních obránců je v současném fotbale hodně problematický. Za mě celkem slušná varianta, hlavně bude nejspíše zadarmo.

                    • Re: Se Slavií trénuje Radek Voltr

                      Navyseals     před 9 lety 23.06.2015 11:26 |  
                      0 0

                      Hlavně Kopic s Novákem taky přišli do Jablonce z druhý ligy a nikdo o nich nevěděl. Já se tomu taky nebráním, minimálně šanci si zasloužej.

                    • Re: Se Slavií trénuje Radek Voltr

                      bloudil     před 9 lety 23.06.2015 11:27 |  
                      0 0

                      každopádně posily choděj hned ze začátku a to je nečekaná změna, uvidíme dál, co se týče přímo jmen tak myslím rozumné posily za rozumnou cenu

                      • Re: Se Slavií trénuje Radek Voltr

                        klimi     před 9 lety 23.06.2015 11:33 |  
                        0 0

                        Řekl bych, že oba zadarmo. (?) Voltr sice patřil Hradci, ale nevím, do kdy tam má smlouvu.

                        • Re: Se Slavií trénuje Radek Voltr

                          bloudil     před 9 lety 23.06.2015 11:37 |  
                          0 0

                          Jestli jsou zadarmo tak i kdyby to bylo jen na zdvojení postu, na Bartosaka sem videl rozumne reference, uvidime jak se pripadne predvede pokud dorazi. Voltr chvalili ho a at se predvede v priprave a uvidime.

                      • Re: Se Slavií trénuje Radek Voltr

                        Hektor     před 9 lety 23.06.2015 11:36 |  
                        0 0

                        Těžko někoho odstřelit hned zpočátku, ale já v tom vidím spíš rozšíření kádru, než jeho zkvalitnění. Snad jediné jméno, které tady zaznělo a viděl bych ho jako posilu je Šural, ale to bylo asi spíš někoho přání, než realita.

                        • Re: Se Slavií trénuje Radek Voltr

                          bloudil     před 9 lety 23.06.2015 11:42 |  
                          0 0

                          Mozna ten Rabusic, toulal se tam v Italii po hostovanich, ale ma smlouvu na 3,5roku, kdyz tam sel ,tak zadara by nebyl, co se psalo dali za nej Liberci snad nejakych 17M.

                          • Re: Se Slavií trénuje Radek Voltr

                            Hektor     před 9 lety 23.06.2015 15:34 |  
                            0 0

                            Na toho jsem zapomněl, toho bych taky bral, ale chybí hlavně kvalita do zálohy.

  12. Re: Se Slavií trénuje Radek Voltr

    marcocruz (přítel SN)     před 9 lety 23.06.2015 11:29 |  
    0 0

    Vysvětlete mi, kde bere Pelta na ty posily a jejich platy neustále? Teď koupil Trávníka, vždyť Jablonec už musí mít rozpočet mnohem vyšší než třeba Mladá Boleslav ne?

    • Re: Se Slavií trénuje Radek Voltr

      Philliip     před 9 lety 23.06.2015 11:36 |  
      0 0

      Asi z prodeje vstupenek ze Střelnice...

      • Re: Se Slavií trénuje Radek Voltr

        Hektor     před 9 lety 23.06.2015 11:44 |  
        0 0

        Zrovna toho Trávníka bych vzal, do budoucna by to bylo určitě posílení kádru. Ještě mě z "21" napadá Klimenta, ale ten bude nyní mimo realitu.

      • Re: Se Slavií trénuje Radek Voltr

        mats     před 9 lety 23.06.2015 18:30 |  
        0 0

        ...jen jestli nemá taky ještě nějaký střelnice na poutích... :-))

      • Re: Se Slavií trénuje Radek Voltr

        bongor     před 9 lety 23.06.2015 21:40 |  
        0 0

        Určitě,tam chodí pěknejch pár stovek lidí.Ale co,pokladna Fačru je bezedná,než dorazí FBI do Prahy ,tak se jí trošku odpomůže.No a co?Dělá se to tak v celým světě.

    • Re: Se Slavií trénuje Radek Voltr

      bloudil     před 9 lety 23.06.2015 11:38 |  
      0 0

      Mluvilo se o tom, ze snad sehnal nejakeho partnera do klubu co prinesl prachy, jestli je to pravda nebo ne.. nebo to bere z penez FACR :-D

    • Re: Se Slavií trénuje Radek Voltr

      Navyseals     před 9 lety 23.06.2015 11:42 |  
      0 0

      On ty hráče neplatí. Platěj je sponzoři, který pak mají vysoká procenta z přestupu. Takhle už kupoval Pekharta nebo Greguše.

      • Re: Se Slavií trénuje Radek Voltr

        bloudil     před 9 lety 23.06.2015 11:44 |  
        0 0

        To by me zajimalo, kdo ho sponzoruje, i kdyz neni to spatnej system, vydelaj pri uspechu vsichni, ale kdyz se sponzori trhnou bude zas Jablonec tam kde byl bez nich, prumernej mancaft.

        • Re: Se Slavií trénuje Radek Voltr

          Falk     před 9 lety 23.06.2015 12:04 |  
          0 0

          Viděl jsem Bartošáka ,slušná posila ,asi bude v základu ,dobré posílení

          • Re: Se Slavií trénuje Radek Voltr

            Navyseals     před 9 lety 23.06.2015 12:18 |  
            0 0

            Já mám pocit, že o něj byl zájem i v zimě ve vícero týmech. Je mu 24, tuším, to není zlý a když je zdarma, tak brát všema deseti. Uvidím ho na tom levým beku radši než bláznivýho Dostála.

            • Re: Se Slavií trénuje Radek Voltr

              bloudil     před 9 lety 23.06.2015 12:20 |  
              0 0

              Teď vyšlo na twitteru u přestupů, že stojíme my a Liberec o Rabušice

              • Re: Se Slavií trénuje Radek Voltr

                Tomski     před 9 lety 23.06.2015 12:23 |  
                0 0

                než odešel tak OK, ale letos dal jen jeden gol a to v poháru a ani moc nehrál...loni v létě sem nechtěl...

  13. Re: Se Slavií trénuje Radek Voltr

    Tomski     před 9 lety 23.06.2015 12:26 |  
    0 0

    Video s Ramonem ze sezony 2013/14
    https://www.youtube.com/watch?v=r-FN0Jg0QC0
    vypadá docela dobře, ale asi by musel někdo odejít...na ten post máme Latku, Bílka, Deliho a Kodra s Fialkou + T. Součka (ten může hrát i DZ)

    • Re: Se Slavií trénuje Radek Voltr

      Navyseals     před 9 lety 23.06.2015 12:33 |  
      0 0

      Kodr na áčko nemá a Deli je záložník. Když se ti zraní Latka nebo Bílek, tak musíš stáhnout Deliho nebo tam dát mlaďase a to je risk. Pokud nebude drahej, tak bych ho zkusil, je to přeci jen šéf obrany slovenskýho mistra.

      • Re: Se Slavií trénuje Radek Voltr

        Tomski     před 9 lety 23.06.2015 12:48 |  
        0 0

        Deli se mi líbí víc na stoperu...ideálně s Latkou...určitě bych Ramona zkusil, ale nepřeceňoval bych slovenskou ligu...

        • Re: Se Slavií trénuje Radek Voltr

          smely (přítel SN)     před 9 lety 23.06.2015 13:04 |  
          0 0

          no v kazdym pripade by to byla zajimava osa tymu. Ramon, Deli na stoperech, Baez, Budjemaa, Kenia na stredu a napravo Diop...to je jak Man-City... :-)

        • Re: Se Slavií trénuje Radek Voltr

          judy     před 9 lety 23.06.2015 13:06 |  
          0 0

          No podle videa děla jako poslední hráč kličky jeden na jednoho a z toho mě upřímě uplně tuhne krev v žilách ...

          • Re: Se Slavií trénuje Radek Voltr

            naplavnik     před 9 lety 23.06.2015 13:45 |  
            0 0

            Jednoho takového experta už v týmu máme, přestože mám Deliho docela rád, za tyhle kousky mu měli trenéři mýt snad prerentivně fénovat hlavu.

  14. Re: Se Slavií trénuje Radek Voltr

    Arutha     před 9 lety 23.06.2015 13:36 |  
    0 0

    Tak Bartošák už je v Liberci

    • Re: Se Slavií trénuje Radek Voltr

      Navyseals     před 9 lety 23.06.2015 13:40 |  
      0 0

      Co se dá dělat no. Nevadil by mi, ale truchlit kvůli němu nebudu.

      • Re: Se Slavií trénuje Radek Voltr

        naplavnik     před 9 lety 23.06.2015 13:43 |  
        0 0

        Tak reference odsuď na něj šly docela slušné, to je pro mne malinko kaňka na meteo nebíčku...

      • Re: Se Slavií trénuje Radek Voltr

        klimi     před 9 lety 23.06.2015 13:45 |  
        0 0

        No, a kde vzít levného a slušného levého beka?

        • Re: Se Slavií trénuje Radek Voltr

          nacelnik (přítel SN)     před 9 lety 23.06.2015 13:48 |  
          0 0

          K nám už snad ani nikdo nechce, to jsme to dopracovali. Že nám vybírá hráče Sparta a Plzeň už jsem si tak nějak zvykl, ale že nám je budou vybírat i Jablonec, Liberec a Boleslav už je na mě jaksi moc.

          • Re: Se Slavií trénuje Radek Voltr

            Arutha     před 9 lety 23.06.2015 13:49 |  
            0 0

            Tak do Liberce nejspíš šel i kvůli Trpišovskýmu

        • Re: Se Slavií trénuje Radek Voltr

          Navyseals     před 9 lety 23.06.2015 13:48 |  
          0 0

          Otázka, jestli je Bartošák lepší než Tusjak.

          • Re: Se Slavií trénuje Radek Voltr

            denydzlSKS     před 9 lety 23.06.2015 13:50 |  
            0 0

            Tusjak má před operací ramene a i tak se dá asi pochybovat, že je s ním počítáno.

          • Re: Se Slavií trénuje Radek Voltr

            klimi     před 9 lety 23.06.2015 13:52 |  
            0 0

            Za mě ano.

    • Re: Se Slavií trénuje Radek Voltr

      smely (přítel SN)     před 9 lety 23.06.2015 15:35 |  
      0 0

      konecny jako vzdycky plodi bludy, dle ofiko vyjadreni Libe se o prestupu zatim pouze jedna, nicmene ma Bartosak povoleno od FKVZ s Libercem trenovat...predpokladam, ze ze znamosti s trpisovskym, aby byl v kondici, pac Siskov este nevi jakou soutez bude vubec hrat, natoz kdy zahaji pripravu...

      • Re: Se Slavií trénuje Radek Voltr

        bloudil     před 9 lety 23.06.2015 15:48 |  
        0 0

        Tak pokud FKVZ nedostal licenci tak by i ty hraci pod smlouvou meli bejt volny za tabulkove ceny ne?

        • Re: Se Slavií trénuje Radek Voltr

          smely (přítel SN)     před 9 lety 23.06.2015 16:03 |  
          0 0

          jestli maj smlouvu pouze na profesionalni soutez, tak pravdepodobne ano...

      • Re: Se Slavií trénuje Radek Voltr

        birkin     před 9 lety 23.06.2015 15:57 |  
        0 0

        kdyz tam trenuje, tak je ruka v rukave...neverim tomu, ze bude trenovat v Liberci, aby nasledne podepsal na Slavii

        • Re: Se Slavií trénuje Radek Voltr

          smely (přítel SN)     před 9 lety 23.06.2015 16:02 |  
          0 0

          nekde trenovat musi a s Trp. se zna z FKVZ... netvrdim, ze tam neprestoupi, pouze pisi , ze tomu tak (zatim) neni...

  15. Re: Se Slavií trénuje Radek Voltr

    zeleznik2     před 9 lety 23.06.2015 13:49 |  
    0 0

    První posila? uvidíme, vzhledem k našim finančním možnostem, žádné velké hvězdy nepřijdou, doufám, že to neskončí jako případ Böhm.

    • Re: Se Slavií trénuje Radek Voltr

      birkin     před 9 lety 23.06.2015 14:02 |  
      0 0

      s tema financima moznostma bych byl opatrnej...napriklad vcera byl Trunda viden na Vaclavskem namesti 53;-)

  16. Re: Se Slavií trénuje Radek Voltr

    naplavnik     před 9 lety 23.06.2015 13:54 |  
    0 0

    Dle nějakých spekulací Škodič snad do Freiburgu za 20 E. Je to tedy o cosik více, než když se mluvilo o tom Augsburgu. No je to málo, nebo snad dost?

    • Re: Se Slavií trénuje Radek Voltr

      Fallen (přítel SN)     před 9 lety 23.06.2015 14:27 |  
      0 0

      20 milionů eur? nebo korun? V korunách málo v eurech hodně dobrý

      • Re: Se Slavií trénuje Radek Voltr

        naplavnik     před 9 lety 23.06.2015 14:35 |  
        0 0

        jsem lama, samozřejmě jsem chtěl napsat 20 kč

    • Re: Se Slavií trénuje Radek Voltr

      dejvidovic     před 9 lety 23.06.2015 14:31 |  
      0 0

      Ty jo, do druhy bundesligy? No nevim, podle me ma na vic. Ale zase uz mu neni dvacet, tak tech nabidek asi moc nebude

      • Re: Se Slavií trénuje Radek Voltr

        naplavnik     před 9 lety 23.06.2015 14:36 |  
        0 0

        Řekl bych lépe asi ve druhé hrát, než v první sedět. A rozhodne se taky podle nabídky osobních podmínek, ani ty nemusí být v druhé lize špatné.

    • Re: Se Slavií trénuje Radek Voltr

      ashley     před 9 lety 23.06.2015 14:38 |  
      0 0

      Člověk se na to musí podívat bez emocí a sympatií, za hráče, kterýmu je skoro 30 a povedla se mi jedna sezóna, je to dost. Ale osobně si nemyslím, že nakonec odejde.

      • Re: Se Slavií trénuje Radek Voltr

        smely (přítel SN)     před 9 lety 23.06.2015 14:55 |  
        0 0

        skodak neumi nemecky ani anglicky, nevim jestli se mu chce az tak ven, penize tam asi budou slusny, ale otazka je , jestli by se tam byl schopen prosadit a ne jen posadit, mysleno na lavku...

        • Re: Se Slavií trénuje Radek Voltr

          Falk     před 9 lety 23.06.2015 15:42 |  
          0 0

          Tak v Liberci Trpišovský ( pro nás byl málo ),Folprech ( super fotbalista),Hovorka - podle mě nejlepši stoper 2. Ligy ,a když ještě Bartošák,tak budou hodně silní .Co jsme dělali my ,jako vždy nic,chtělo by to petici !!!!

        • Re: Se Slavií trénuje Radek Voltr

          Falk     před 9 lety 23.06.2015 15:43 |  
          0 0

          Tak v Liberci Trpišovský ( pro nás byl málo ),Folprech ( super fotbalista),Hovorka - podle mě nejlepši stoper 2. Ligy ,a když ještě Bartošák,tak budou hodně silní .Co jsme dělali my ,jako vždy nic,chtělo by to petici !!!! ,že slibujem ,že budeme jenom kritizovat a hlavně nic nefělat

          • Re: Se Slavií trénuje Radek Voltr

            smely (přítel SN)     před 9 lety 23.06.2015 15:45 |  
            0 0

            psal jsem vyse, Bartosak s Libe zatim pouze trenuje...

            • Re: Se Slavií trénuje Radek Voltr

              naplavnik     před 9 lety 23.06.2015 16:05 |  
              0 0

              Prý jo, snad ještě o něj zabojujeme, u nás si jistě kopne, vlevo v Liberci hraje přeci Fleišman, ne?

          • Re: Se Slavií trénuje Radek Voltr

            Navyseals     před 9 lety 23.06.2015 16:00 |  
            0 0

            Kotiš byl taky vynikající ve druhý lize a v první hrál bídu. Liberec má slabej kádr jak čaj, to, že se zvedli, je zásluha novýho koštěte Vavrušky. Odejde jim Frýdek, Šural a hrajou zase o padáka. Vzpomeň si na nás po Petroušově nástupu a co následovalo.

            • Re: Se Slavií trénuje Radek Voltr

              Falk     před 9 lety 23.06.2015 16:08 |  
              0 0

              Asi ano,ale já už nechci V,T,K,D,Č, a další v základu,abychom hráli nejhorší fotbal v lize

        • Re: Se Slavií trénuje Radek Voltr

          Falk     před 9 lety 23.06.2015 15:45 |  
          0 0

          Tak v Liberci Trpišovský ( pro nás byl málo ),Folprech ( super fotbalista),Hovorka - podle mě nejlepši stoper 2. Ligy ,a když ještě Bartošák,tak budou hodně silní .Co jsme dělali my ,jako vždy nic,chtělo by to petici !!!! ,že slibujem ,že budeme jenom kritizovat a hlavně nic nedělat a přiveden vždy tu nejdražší posilu,která nikde neuspěje

      • Re: Se Slavií trénuje Radek Voltr

        martyni (přítel SN)     před 9 lety 23.06.2015 15:45 |  
        0 0

        Jasne, 2. liga za 20 mega, to je pro skodaka i slavii dobry.

        • Re: Se Slavií trénuje Radek Voltr

          Markus     před 9 lety 23.06.2015 16:16 |  
          0 0

          Já bych mu to přál, jestli tam chce opravdu jít a změnit vzduch ok, byla by hloupost mu bránit proti jeho vůli. Dokonce bych netvrdil, že ofenziva stála jen na něm, vzpomeňme si na minulé roky, když mu tam nikdo nenahrával, musel chodit více dozadu a pak zase neměl kdo zakončovat. Ale tuhle sezonu si to sedlo a kdyby tam měl vedle sebe ještě druhého útočníka, bude to ještě lepší. Slavia měla vždy kritický nedostatek schopných útočníků, nabídka která se neodmítá by měla být výrazně více nadstandardní.

  17. Re: Se Slavií trénuje Radek Voltr

    notrax     před 9 lety 23.06.2015 16:46 |  
    0 0

    Já mám samozřejmě zase ty nejlepší informace a to ty, že Škoda odchází do Freiburgu hrát druhou ligu, odchází jim útočník a tak o něj projevili zájem, první se mluvilo o Augsburgu, kam měl jít přes Jana Morávka s kterým hrál v bohemce, ale z toho sešlo. Naopak místo Škody k nám jde Rabušic, který se vrací z druhé italské ligy, kde hrál strašný hovno. Nemáte zač, kluci. Tak nějak to bude. :-D

    • Re: Se Slavií trénuje Radek Voltr

      vlk30 (přítel SN)     před 9 lety 23.06.2015 17:33 |  
      0 0

      Jako vždy za poslední roky,opět nadějné vyhlídky do další stabilizační sezony,jen doufám,že vše bylo důkladně analyzováno.

      • Re: Se Slavií trénuje Radek Voltr

        Fulham     před 9 lety 23.06.2015 17:55 |  
        0 0

        Hlavně nezapomeňte porád setrvačně drźkovat....před 14-ti dny to regulérně vypadalo že pojdem bez funusu a teď je hrůza že odejde Milan a na cestě je Voltr a možná i Rambo. Hoši trocha pokory. V dobrém myšleno.

        • Re: Se Slavií trénuje Radek Voltr

          Huzgi (přítel SN)     před 9 lety 23.06.2015 18:55 |  
          0 0

          Rabušic odcházel z ligy jako úspěšný střelec. Není sám, komu se v zahraničí nedařilo a kdoví, kolik dostával šancí. Milanovi se zase více dařilo letos, minulé roky nic moc. Třeba to taky v Německu nebude mít růžové. Nelze soudit jen podle toho, kolik gólů kdo dal přesně v minulé sezóně a ještě když dotyčný nebyl na očích.

          • Re: Se Slavií trénuje Radek Voltr

            afro     před 9 lety 23.06.2015 22:36 |  
            0 0

            Já bych se tý "výměny" taky nebál, pokud je to reálné. Škoda je mi sympatickej, ale měl fakt zatím jen jednu abnormálně dobrou sezónu a kde ja napsáno, že se bude opakovat. Pro mluví znalost prostředí a myslím, že má dobrej charakter. Rabušic je mladší a v Liberci se mi před odchodem líbil. Výbuch v Itálii mě taky neznepokojuje.

  18. Re: Se Slavií trénuje Radek Voltr

    travel (přítel SN)     před 9 lety 23.06.2015 18:56 |  
    0 0

    Tak,že by Bartošák přece jen přišel? A nebo už je tato informace překonaná?

    • Re: Se Slavií trénuje Radek Voltr

      travel (přítel SN)     před 9 lety 23.06.2015 18:57 |  
      0 0

      Zapomněl jsem to hlavní:
      Slávistické noviny
      6 hod ·

      Další posila pro Slavii? Údajně za pár dnů pětadvacetiletý levý bek Lukáš Bartošák, kterému se minulou sezónu dařilo ve Viktorii Žižkov!

      • Re: Se Slavií trénuje Radek Voltr

        judy     před 9 lety 23.06.2015 19:00 |  
        0 0

        Další posilou @FCSlovanLiberec je Lukáš Bartošák (24). Levý obránce/ záložník přichází z druholigové @fkvz. #prestupy

        • Re: Se Slavií trénuje Radek Voltr

          Arutha     před 9 lety 23.06.2015 19:02 |  
          0 0

          Prý s nima jen trénuje

      • Re: Se Slavií trénuje Radek Voltr

        judy     před 9 lety 23.06.2015 19:02 |  
        0 0

        Takhle, kapička naděje tam sice je ale jen malinká, jde o to že ještě není podepsáno a zatím tam "pouze" trénuje. Resp. ho klub uvolnil aby tam mohl trénovat pro případnou stáž..

  19. Re: Se Slavií trénuje Radek Voltr

    spino     před 9 lety 23.06.2015 19:41 |  
    0 0

    OT:

    Tuto sobotu 27. června bude inline hokejová Slavia bojovat o obhajobu loňského titulu. Semifinále a zápasy o medaile se hrají ve Sportovní hale na Jižním městě. Přijďte nám prosím kdo můžete pomoci do hlediště rozšířit slávistický kotel a dotlačit kluky k titulu.

    https://www.facebook.com/events/1083238561689832/

  20. Re: Se Slavií trénuje Radek Voltr

    kleofas     před 9 lety 23.06.2015 22:26 |  
    0 0

    ČR 21 - Petrák famózní

    • Re: Se Slavií trénuje Radek Voltr

      Falk     před 9 lety 23.06.2015 22:40 |  
      0 0

      Kluci 21 DIKY

    • Re: Se Slavií trénuje Radek Voltr

      Betynka58     před 9 lety 23.06.2015 22:40 |  
      0 0

      Zrovna jsem to chtěl napsat, ten vyrovnávací gól byl vyloženě jeho a jinak hlavně v druhé půli perfektní.

  21. Re: Se Slavií trénuje Radek Voltr

    Navar (přítel SN)     před 9 lety 23.06.2015 23:32 |  
    0 0

    Tak jsem se vrátil z Edenu a řekl bych, že na základě tohoto šampionátu nějaký přehnaný zájem o Zmrhala nebude.
    Řekl bych takový jeho typický zápas. Nezklamal - nenadchl. Šedý průměr.

    • Re: Se Slavií trénuje Radek Voltr

      japhy     před 9 lety 23.06.2015 23:47 |  
      0 0

      Taky jsem si ho docela hlídal. A opravdu jeho klasika. Nekazí, svoje si odbrání, ale míče v podstatě jen předává a má tragickou hru tělem.

      • Re: Se Slavií trénuje Radek Voltr

        naplavnik     před 9 lety 24.06.2015 00:11 |  
        0 0

        Ze všech třech zápasů se mi nejvíce líbili Koubek,Kadeř,Kalas,Hybš,Petrák a Skalak. A za tu chvilku i Kadlec.Jarda Zmrhal nezklamal,ale ani nenadchl.Ovšem co mě nadchlo,to byly technické dovednosti a dynamika ofenzivních hráčů Německa.

        • Re: Se Slavií trénuje Radek Voltr

          Travinho     před 9 lety 24.06.2015 07:52 |  
          0 0

          Nazývat hráče Sparty familiárně Kadeř, to je trochu moc, ne?

          • Re: Se Slavií trénuje Radek Voltr

            Koky (přítel SN)     před 9 lety 24.06.2015 07:59 |  
            0 0

            Dal bych mu doživotní ban :)))

            • Re: Se Slavií trénuje Radek Voltr

              naplavnik     před 9 lety 24.06.2015 09:29 |  
              0 0

              Dejte mi raději doživotní ham, to mne sklíčí mnohem více.

          • Re: Se Slavií trénuje Radek Voltr

            naplavnik     před 9 lety 24.06.2015 09:28 |  
            0 0

            Tak on je kluk trochu z rodiny, takže jsem zde musel trochu přitvrdit, při setkání mu říkám samozřejmě jinak ;-)

            • Re: Se Slavií trénuje Radek Voltr

              Fulham     před 9 lety 24.06.2015 10:28 |  
              0 0

              Petice za změnu rodokmenu naplavnika??? A jako trest za tu Kadeř tři piva v každým kiosku pod tribunami...ty vole - taky se mi včera líbil Brána, Skála a nejvíc Kadeř....familiernosti za repre!!! Chvilka napětí........a - ne, necitim se jako menší slavista..

    • Re: Se Slavií trénuje Radek Voltr

      fredydj (přítel SN)     před 9 lety 24.06.2015 10:28 |  
      0 0

      to, že o něho nebude zájem je jaká zpráva? dobrá nebo špatná? :))

  22. Re: Se Slavií trénuje Radek Voltr

    Fulham     před 9 lety 24.06.2015 00:05 |  
    0 0

    Po návratu z Edenu je třeba říct - hoši palec hore! Když padnout, tak s rachotem. Paráda. A vybornej Jarda.

  23. Re: Se Slavií trénuje Radek Voltr

    Fulham     před 9 lety 24.06.2015 00:07 |  
    0 0

    Po návratu z Edenu je třeba říct - hoši palec hore! Když padnout, tak s rachotem. Paráda. A vybornej Jarda.

  24. Re: Se Slavií trénuje Radek Voltr

    Fulham     před 9 lety 24.06.2015 00:08 |  
    0 0

    Po návratu z Edenu je třeba říct - hoši palec hore! Když padnout, tak s rachotem. Paráda. A vybornej Jarda.

    • Re: Se Slavií trénuje Radek Voltr

      Navar (přítel SN)     před 9 lety 24.06.2015 00:11 |  
      0 0

      Ani trikrat napsany nesmysl (vybornej Jarda) se nestane pravdou :-)

      • Re: Se Slavií trénuje Radek Voltr

        naplavnik     před 9 lety 24.06.2015 00:14 |  
        0 0

        Je vidět,ze bouřlivá atmosféra doznívá jen pomalu ;-)

      • Re: Se Slavií trénuje Radek Voltr

        judy     před 9 lety 24.06.2015 00:14 |  
        0 0

        No první poločas byl z jeho strany děsnej a fakt že to druhý bylo o něco lepší ale to bylo u celého týmu.. nic navíc nepředvedl ostatně téměř jako vždy

    • Re: Se Slavií trénuje Radek Voltr

      Fulham     před 9 lety 24.06.2015 00:12 |  
      0 0

      Hmmm třikrát...jak já ty dotykový kokotiny nemám rád. K Landovi se mnou!!

      • Re: Se Slavií trénuje Radek Voltr

        Fulham     před 9 lety 24.06.2015 00:15 |  
        0 0

        Kdo by se s tím třikrát psal? Se mi klepe palec...:-)))

      • Re: Se Slavií trénuje Radek Voltr

        Falk     před 9 lety 24.06.2015 00:19 |  
        0 0

        Jarda je Jarda ,raději bez komentǎře .Kluci to nebyla ostuda ,diky moc.Až Jarda půjde do bundesligy,já začnu trénovat Barcelonu .Byl součásti hrdého vystoupení našich fotbalistů ,Jardo diky

        • Re: Se Slavií trénuje Radek Voltr

          Fulham     před 9 lety 24.06.2015 00:28 |  
          0 0

          Jsme na ty naše moc kritický... Krejčího zával vítr do vápna a zítra to místo Strak budou minimálně Citizens....

          • Re: Se Slavií trénuje Radek Voltr

            Mike     před 9 lety 24.06.2015 00:30 |  
            0 0

            V Edenu to bylo dnes až na výsledek skvělé. Kéž by na každý náš zápas byla takováhle atmosféra, to by se to hrálo. Nikdo by si nedovolil nic vypustit.Kdo jste se zúčastnil, musíte mi dát za pravdu.
            A na podzim se nás tam bude tísnit 5000.

            • Re: Se Slavií trénuje Radek Voltr

              Koky (přítel SN)     před 9 lety 24.06.2015 07:05 |  
              0 0

              Bohužel ti za pravdu nedám. I v těch 5000 dokáže TS vytvořit lepší atmosféru než byla včera, češi až na výjimky nejsou fanoušci, ale pouze diváci, protože trapně Češi, Češi a Kdo neskáče není Čech prostě atmosféru neudělá. V sobotu na Německo - Dánsko přišlo asi 13tis. a Němci s Dánama vytvořili parádní atmosféru, která suverénně překonala to, co se odehrávalo včera. Proto mě trošku mrzí, že se víc vstupenek nedostalo k Němcům, nebo jestli o ně nebyl z jejich strany zájem..nevím, ale těšil jsem se na to. Jejich fandění má úplně jiný parametry a to jich bylo 4x míň než Čechů :)

              • Re: Se Slavií trénuje Radek Voltr

                naplavnik     před 9 lety 24.06.2015 09:37 |  
                0 0

                Na nás češích je hezké, že si důvod brblat vždy najdeme, to už je skoro nějaká antropologická konstanta... Atmosféra samozřejmě reprezentační, řekl bych, že tak minimálně polovina zajde na zápas tak jednou za 5 let, těch hluchých míst tam bylo dost, ale po gólu se již spontánně chytil kdekdo a nebylo to vůbec špatné.

                • Re: Se Slavií trénuje Radek Voltr

                  mike-k (přítel SN)     před 9 lety 24.06.2015 10:43 |  
                  0 0

                  ty hluchý místa mě tam děsně štvaly, a je pravda, že prostě my pro repre nemáme žádné "chorály". Ani to blbý "kdo neskáče není čech" se nechytlo a přitom ikdybychom začali zpívat nějakou lidovku, tak by to znělo super. :) Jak já měl chuť si si zařvat celý Eden pokračuje..... :)

                  • Re: Se Slavií trénuje Radek Voltr

                    Mike     před 9 lety 24.06.2015 10:55 |  
                    0 0

                    Trochu to upřesním- jak píše kolega výše- 5000 dokáže udělat větší randál než včerejší návštěva. Myslel jsem spíše ty zaplněné ochozy, kdyby přišlo aspoň těch 15 000, hned by to líp vizuálně vypadalo a TS by k fandění strhla i zbytek ochozů.

                    • Re: Se Slavií trénuje Radek Voltr

                      naplavnik     před 9 lety 24.06.2015 11:05 |  
                      0 0

                      Tak TS je v našich poměrech trochu netradiční úkaz, přece jen i letenský kotlíček je furt jen slabý odvárek. Moc to nelze s tou repre atmosférou srovnat. A aby chodilo na Slavii 15000 si přejeme asi všichni, věřím, že i ten fotbal by vypadal jinak. Vždyť i na těch lvíčatech bylo vidět, když se do toho na tribunách trochu šláplo, jak se to přelilo i na hřiště. Bohužel to fungovalo i naopak, což bylo zase patrné ve druhé půli na tom Dánsku.

    • Re: Se Slavií trénuje Radek Voltr

      martyni (přítel SN)     před 9 lety 24.06.2015 11:15 |  
      0 0

      No vybornej.. odehral si svoje, ale nenadchl. Myslim, ze Jarda na to ma fotbalove, rychlostne, ale hlavu by mel cvicit.. chybi mu zaujeti pro hru, bejt vetsi buldok, snazit se neco se zapasem udelat, zariskovat. Takhle ho nikdo nekoupi, coz je asi pro nas dobre.

      Vybornej byl Petrak, byla radost ho videt a vzpomenout na to, ze je to slavista. Lehkost, s jakou odebira mice, je vyjimecna, pridal i vybornou akci dopredu a nahravku na gol, bylo ho na hristi plno. Priste by mel jet na repre misto Vachy.. bohuzel to tak nefunguje, porad bude vetsi tlak na prodej toho namachrovance a Vrba si to nedovoli..

      • Re: Se Slavií trénuje Radek Voltr

        Betynka58     před 9 lety 24.06.2015 11:37 |  
        0 0

        Potěšilo mne, že dnes i ve Sportu vyhlásili Ondru mužem zápasu, jednoznačně si to zasloužil, mne osobně přímo nadchnul. Věřím, že se díval Vrba, jak má vypadat výkon defenzivního záložníka.

      • Re: Se Slavií trénuje Radek Voltr

        PetCC     před 9 lety 24.06.2015 11:42 |  
        0 0

        Petrák mě velice překvapil. Nečekal jsem, že bude tak dobrej, určitě se od odchodu od nás dost zlepšil.

        • Re: Se Slavií trénuje Radek Voltr

          Markus     před 9 lety 24.06.2015 12:36 |  
          0 0

          Petrák odehrál výborně i spoustu zápasů u nás, akorát to nebylo tak moc vidět a celkově se ten individuální výkon ztrácel v mizérii toho, co hrála většina týmu. Když odcházel, přál jsem mu hodně štěstí a mám radost, že se mu daří, pro jeho kariéru byl odchod ze Slavie určitě prospěšný, on současnou Slavii už dávno přerostl.

          • Re: Se Slavií trénuje Radek Voltr

            naplavnik     před 9 lety 24.06.2015 13:25 |  
            0 0

            Petrák hrál dobře už u nás, technicky se mi vždy líbil, ale na jeho projevu teď je vidět, že se fotbalově zase posunul. Přeci u nás hrál občas zbytečně efektně, nikoliv vždy efektivně, předržoval míče, ale v těch zápasech na EURU hrál daleko účelněji, vyspěleji. Pokud takto bude pokračovat a ještě trochu nabere sílu, začne mu za rok dva být Norimberk docela malý.

        • Re: Se Slavií trénuje Radek Voltr

          Mike     před 9 lety 24.06.2015 12:46 |  
          0 0

          Tak vzhledem k tomu, že ihned po odchodu do bundesligy začal hrát v základu Norimberku, který na podzim nevyhrál ani jeden zápas, a na jaře s Petrákem na stoperu vyhrál myslím první 3 zápasy ze 4, tak jeho výkon až tak překvapivý není. Že potom Norimberk spadnul, to už je věc jiná.
          Nicméně nastupoval půlrok proti vyspělým hráčům Bundesligy, navíc fotbalově už na to měl od té doby, co začal brzy hrát ligy jako mladík.
          Takže jeho výkon prakticky proti jeho vrstevníkům a ne špičkovým fotbalistům, se kterými se střetával v bundeslize, překvapivý není.
          Hrál opravdu špičkově, kam se hrabe protežovaný Vácha.
          Jenom si myslím, že rudá bída by ho dokázala prodat za 100 miliónů, protože v Křetínského tisku bychom dennodenně četli o jeho skvělých- což je pravda- fotbalových parametrech.
          Stačí číst o kadeřábkovi- kde je kladné hodnocení samozřejmě zasloužené, nebo o Krejčím, kde se spíše pan Jakub Konečný snaží glorifikovat jeho umění více, než je Krejčí schopen.

          • Re: Se Slavií trénuje Radek Voltr

            Markus     před 9 lety 24.06.2015 14:17 |  
            0 0

            Pro skauty vyspělých týmů jsou mediální informace zcela irelevantní. Tyhle PR beru jen jako snahu udělat z některých hráčů hvězdy a zvednout tak zájem lidí a ruku v ruce sponzorů o kluby i hráče. Ale jak říkám, jen mediální, ne že by je kvůli tomu někdo koupil, takovému diletanství prostě nevěřím ani v naší lize, natož těch bohatších.

        • Re: Se Slavií trénuje Radek Voltr

          bongor     před 9 lety 24.06.2015 19:52 |  
          0 0

          Byl prvotřídní a ve srovnání s potkanem tak o dvě třídy lepší.Krásnej článek o blbovi Váchovi je na e-fotbalu.Doporučení,aby nastupoval v repre Ondra místo něho,aby V. prodali nazpátek do Libe a přidali k tomu těch 12 Mega ,co z něj zaplatili,jinak se nehnou.

          • Re: Se Slavií trénuje Radek Voltr

            Barra     před 9 lety 24.06.2015 20:25 |  
            0 0

            http://www.sport.cz/fotbal/synot-liga/clanek/685799-rosickeho-se-scasny-jeste-nevzdal-a-vacha-musi-i-ve-sparte-pridat.html

            Scasny dava ultimatum Vachovi - bud se zlepsi nebo na jeho misto bude zkouset jine varianty. Myslim ze Vacha hral dobre kdyz prisel z Liberce, az na ty karty. V Sparte ho ale znicili - ihned byl jmenovan jeden z kapitanu, velka show ze ma jako prvni a tedy jediny v Cesku kopacky jako (jestli se nemylim) Messi, ktere mu dokonce jestli si dobre pamatuji dopravil helikopter - vytvorili mu az moc velke ego. Ale Ondra je jednoznacne na jine urovni, a Vacha se tezko do Bundesligy dostane.

  25. Re: Se Slavií trénuje Radek Voltr

    jira123     před 9 lety 24.06.2015 11:06 |  
    0 0

    Ahoj lidi neví někdo co Škoďák , Zmrhal (po euru pod 100 mega nejdem :) )?
    Co posily , někdo mluvil o Rabušicovi (neví někdo něco víc ?? ) ,a ten chalan z Trenčína ??

    • Re: Se Slavií trénuje Radek Voltr

      Falk     před 9 lety 24.06.2015 14:33 |  
      0 0

      Petrák patřil mezi nejlepši,super výkon