Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

O Slavii

A tým zahájil letní přípravu

První trénink pod novým koučem Dušanem Uhrinem dnes zahájilo dvaadvacet hráčů, šest se jich připojí později. Prvním asistentem je Petr Čuhel, druhým asistentem Radek Černý.

Slavia se připravuje na Xaverově, Eden do konce června patří ME U21. Dušan Uhrin má již dva asistenty, Petra Čuhela a Radka Černého, realizační tým bude ještě doplněn.

Na prvním tréninku bylo 22 hráčů, šestice Škoda, Deli, Diop, Boudjemaa, Kenia a Zmrhal se připojí později.

Nový trenér se s mužstvem teprve seznamuje. "O hráčích bych nechtěl hovořit, protože všechno je v běhu. Nebudu teď ale diskutovat o tom, kdo přijde nebo kdo odejde, protože je to zatím na mě brzy," uvedl Uhrin pro slavia.cz. Více informací dostanou novináři a fanoušci na zítřejší tiskové konferenci.

Plán celé přípravy zatím nebyl zveřejněn, Slavia se však zúčastní turnaje v Čelákovicích 27. června a 4. července v Žírovnici.

Hráči v přípravě: 

Brankáři: Berkovec, Hrubeš, Rakovan, Řehák
Obránci: Švec, Mikula, Latka, Dostál, Bílek, Kodr, Fialka, Souček
Záložníci: Baéz, Piták, Hrubý, Prošek, Bazal, Černý, Mičola, Mysliveček
Útočníci: Červenka, Fotr

Komentáře (174)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: A tým zahájil letní přípravu

    DavidM     před 9 lety 17.06.2015 13:13 |  
    0 0

    Popravdě jsem v šoku. Na to jak to vypadalo před týdnem a najednou je tu Uhrin, hlavně ale Trunda (Šimáně) a Jinoch. To je moc dobrých zpráv najednou. Ted trochu posílit a letos ta evropa vyjde

    • Re: A tým zahájil letní přípravu

      el_moscardon     před 9 lety 17.06.2015 13:18 |  
      0 0

      téměř sem nepřispívám, ale na tohle reagovat musím. Trochu posílit?? Vždyt ta sestava je druholigová. Na ligu má Latka, Deli a Berkovec. A vzhledem k tomu, že Latka bude imrvére zraněnej, bude záchrana zázrak.
      Počítám samozřejmě s odchody Zmrhala a Škody.

      • Re: A tým zahájil letní přípravu

        DavidM     před 9 lety 17.06.2015 13:23 |  
        0 0

        Berkovec - Mikula Latka Bílek Švec - Deli Piták - Zmrhl Kenia Mičola - Škoda

        Tohle mi jako sestava na druhou ligu nepřijde, pokud odejde Škoda, napadá mě třeba Rabušic. Zmrhal taková ztráta nebude, má víc zápasů špatných než dobrých. Navíc jsem přesvědčen že Jinoch pár hráčů přivede (nevím jestli je v Jihlavě někdo zajímavý, Harba nebo Kliment mě napadá).

        • Re: A tým zahájil letní přípravu

          el_moscardon     před 9 lety 17.06.2015 13:31 |  
          0 0

          Pardon Kenia, toho jsem neprávem opomenul.
          A jak řikám, počítám, že Škoda a Zmrhal odejdou. Bílek nebo tři roky nehrající Mičola na to prostě nemají. Švec a Mikula jsou taky spíš podprůměrní. Pitáka do základu beru spíš jako omylem napsaného. Ta sestava co trénuje na ligu jednoduše nemá.

          • Re: A tým zahájil letní přípravu

            Navyseals     před 9 lety 17.06.2015 13:38 |  
            0 0

            Švec s Mikulou podprůměrní, jo? Tak jsi fakt znalec. Ten tým s dobrým trenérem na poháry má. Posily potřeba jsou, ale nazývat to druholigovou sestavou je kravina.

            • Re: A tým zahájil letní přípravu

              el_moscardon     před 9 lety 17.06.2015 13:42 |  
              0 0

              Rád bych se mýlil, ale ne nadarmo jsme jedním z největších kandidátů sestupu.

              • Re: A tým zahájil letní přípravu

                Navyseals     před 9 lety 17.06.2015 14:00 |  
                0 0

                Ty jsi hroznej spekulant. Jakej kandidát? Vždyť začala teprve příprava. Nevíš, kdo přijde ani kdo odejde a to ani u jinejch týmů.

            • Re: A tým zahájil letní přípravu

              klimi     před 9 lety 17.06.2015 13:46 |  
              0 0

              Mikula opravdu nic moc, dopředu spíše nic. A nemluvím raději o autech nebo centrech.
              Ty počítáš ještě s Mičolou?...
              Jsme opět téměř bez krajních obránců. Napravo Švec, nalevo nikdo. Další alternativy jsou zoufalost.

              Uvidíme, jak to bude se stopery, Bílek bez Latky je úplně zbytečný. Jsem zvědav na Součka, poté by to chtělo klasického box2box vedle Deliho.
              Hlavně¨, aby zůstal Levan. Vrátil se nám Bazal. Jsem zvědav, co bude s Budžou.

              • Re: A tým zahájil letní přípravu

                bhcak     před 9 lety 17.06.2015 13:57 |  
                0 0

                Já si pořád myslim, že Zmrhalovi (pokud zůstane) by seděla o něco víc právě ta pozice box2box hráče, na křídle to sice špatný nebylo, ale mně prostě víc sedí do středu...

              • Re: A tým zahájil letní přípravu

                Arutha     před 9 lety 17.06.2015 13:57 |  
                0 0

                Obávám se, že Boudjemaovo zapojení později dopadne jako to Balajovo v zimě...

              • Re: A tým zahájil letní přípravu

                vavicek     před 9 lety 17.06.2015 14:46 |  
                0 0

                Nehrál Souček v záloze?

                • Re: A tým zahájil letní přípravu

                  fredydj (přítel SN)     před 9 lety 17.06.2015 16:25 |  
                  0 0

                  ne, pokud vím tak vždy na stoperu

                • Re: A tým zahájil letní přípravu

                  klimi     před 9 lety 17.06.2015 16:26 |  
                  0 0

                  Na Žižkově byl DZ.

            • Re: A tým zahájil letní přípravu

              vavicek     před 9 lety 17.06.2015 14:45 |  
              0 0

              Mikula rozhodně podprůměrný byl. Švec taky nehrál žádný zázrak.

              • Re: A tým zahájil letní přípravu

                Navyseals     před 9 lety 17.06.2015 14:53 |  
                0 0

                V podpoře útoku ano, směrem dozadu jsme na beku dlouho neměli lepšího. Švec střídal lepší okamžiky s horšími, ale podprůměrný fakt nebyl.

                • Re: A tým zahájil letní přípravu

                  klimi     před 9 lety 17.06.2015 16:32 |  
                  0 0

                  "Dozadu jsme neměli lepšího". To je jen vidět, jak zoufalí naši beci byli...

          • Re: A tým zahájil letní přípravu

            Radek097 (přítel SN)     před 9 lety 17.06.2015 13:44 |  
            0 0

            Pokud Mičolovi vydrží zdraví (přál bych mu to), tak máme skvělé křídlo.

        • Re: A tým zahájil letní přípravu

          AlesJa     před 9 lety 17.06.2015 14:13 |  
          0 0

          nepřijde ale málem sestoupila

        • Re: A tým zahájil letní přípravu

          Eluin (přítel SN)     před 9 lety 17.06.2015 14:55 |  
          0 0

          A co Bazal?
          IMHO ten na ligu má určitě...

        • Re: A tým zahájil letní přípravu

          Slawek     před 9 lety 17.06.2015 16:00 |  
          0 0

          To taky na druhou ligu není, ale ani na první. Řekl bych, že tak tři hráči ani ve Slávii pokračovat nebudou.

      • Re: A tým zahájil letní přípravu

        bongor     před 9 lety 17.06.2015 21:04 |  
        0 0

        Zmrhl dnes s Dánskem předved stoprocentní Váchovinu,nahrál na druhej gól.

  2. Re: A tým zahájil letní přípravu

    smely (přítel SN)     před 9 lety 17.06.2015 14:11 |  
    0 0

    fotr ano a kuchta ne ? proc ?

    • Re: A tým zahájil letní přípravu

      AlesJa     před 9 lety 17.06.2015 14:14 |  
      0 0

      dle reportů človíčků odsud, mě překvapil i ten Mysliveček

    • Re: A tým zahájil letní přípravu

      miru     před 9 lety 17.06.2015 14:35 |  
      0 0

      to by mě taky zajímalo, fotr, batka kuchta, mají jít do přípravy!

      • Re: A tým zahájil letní přípravu

        vavicek     před 9 lety 17.06.2015 14:47 |  
        0 0

        Kocourek podle mě taky.

        • Re: A tým zahájil letní přípravu

          Navyseals     před 9 lety 17.06.2015 14:53 |  
          0 0

          taky bych ho vzal

      • Re: A tým zahájil letní přípravu

        klimi     před 9 lety 17.06.2015 16:32 |  
        0 0

        Zase nemůžeš jít do přípravy s šesti útočníky...

  3. Re: A tým zahájil letní přípravu

    ElvisPresley     před 9 lety 17.06.2015 14:19 |  
    0 0

    A co KOREŠ?

    • Re: A tým zahájil letní přípravu

      Arutha     před 9 lety 17.06.2015 14:36 |  
      0 0

      Nestraš...

      • Re: A tým zahájil letní přípravu

        Barra     před 9 lety 17.06.2015 14:48 |  
        0 0

        -:)

        • Re: A tým zahájil letní přípravu

          Pavlik     před 9 lety 17.06.2015 16:41 |  
          0 0

          a co Frejlach s Cicmanem :-) :-)

          • Re: A tým zahájil letní přípravu

            fredydj (přítel SN)     před 9 lety 17.06.2015 17:04 |  
            0 0

            a co Škutka s Hurkou? :)

            • Re: A tým zahájil letní přípravu

              Nosorozec     před 9 lety 17.06.2015 22:13 |  
              0 0

              A co James Dens? :-O

              • Re: A tým zahájil letní přípravu

                mats     před 9 lety 17.06.2015 22:25 |  
                0 0

                Taky mě napadlo, že možná konečně přichází jeho chvíle... :-))

    • Re: A tým zahájil letní přípravu

      fredydj (přítel SN)     před 9 lety 17.06.2015 16:26 |  
      0 0

      a co Vošahlík? :))

  4. Re: A tým zahájil letní přípravi

    Ladislav (přítel SN)     před 9 lety 17.06.2015 14:59 |  
    0 0

    Tak podle mého spolužáka, který dělá pro Dufka jde Milan Baroš do Ml.Boleslavi. Prý jsou dohodě valmi blízko, říkal tak na 90%. A taky mi potvrdil, že druhým zájemcem je skutečně Slavia.

    • Re: A tým zahájil letní přípravi

      Navyseals     před 9 lety 17.06.2015 15:01 |  
      0 0

      ať si ho nechají, přestárlej velkohubej chachar s permanentkou ve špitále

      • Re: A tým zahájil letní přípravi

        Ladislav (přítel SN)     před 9 lety 17.06.2015 15:09 |  
        0 0

        To jeho zdraví je risk, to máš pravdu, ale když ho chceme, tak je jasný, že je to s vědomím a souhlasem Uhrina. Ale Boleslav nepřeplatíme, Škodovka tam strká velký prachy (na české poměry) a to ještě když tam byl Šeterle, tak se je snažil přemluvit, aby dávali mnohem víc.

      • Re: A tým zahájil letní přípravi

        smely (přítel SN)     před 9 lety 17.06.2015 15:31 |  
        0 0

        no esi s nim KJVCD zatoci jak se Smicou, tak to si nezaslouzi..

        • Re: A tým zahájil letní přípravi

          Ladislav (přítel SN)     před 9 lety 17.06.2015 17:31 |  
          0 0

          Taky mě to napadlo, protože Jarolím si absolutně nebere servítky. Mimochodem, když už je řeč o "velkém Kájovi", jeho synové si splnili dávný sen a hráli spolu v jednom mužstvu (Čechie Vykáň, I.A třída). Lukáš hrál celou sezonu a David několik posledních zápasů a vzhledem k tomu, že vyhráli skupinu, ta za rok budou hrát vyšší soutěž (Krajský přebor).

  5. Znalec juniorky????

    sicilianbrno     před 9 lety 17.06.2015 15:01 |  
    0 0

    Zdravím vás, šlo by říct od někoho kdo pozoruje juniorskou ligu více info o nováčcích? Plus i nějakých nadějích, které ješte do A týmu nepovolal ale je dobré se na ně zaměřit????

    Díky.

    • Re: Znalec juniorky????

      Navyseals     před 9 lety 17.06.2015 15:05 |  
      0 0

      Bazal - přichází do základu, si myslím
      Souček - byl po vážným zranění, ale podle lidí ze Žižkova byl jejich nejlepší hráč na jaře
      Mysliveček - na Žižkově si ani nekopnul, mně se nelíbil ani v juniorce
      Řehák - v Kolíně chytal docela dost a celkem slušně na tu obranu, co měl před sebou
      Fotr - na áčko zatím nemá, ale je po zranění, potřebuje čas
      Na áčko by měl z juniorky Kuchta a Kocourek

      • Re: Znalec juniorky????

        AlesJa     před 9 lety 17.06.2015 15:09 |  
        0 0

        myslím, že Kolín pro Řeháka dobrá škola, zachytal si dost, a dle lidí z Kolína velmi spolehlivě.

      • Re: Znalec juniorky????

        klimi     před 9 lety 17.06.2015 16:25 |  
        0 0

        Nevím. podle čeho soudíš, že má Kuchta větší šanci na Áčko než Fotr. Pro mě je to naopak. Ale je to tvůj názor.

        • Re: Znalec juniorky????

          Navyseals     před 9 lety 17.06.2015 17:15 |  
          0 0

          Šanci má větší Fotr, když jde s nimi do přípravy, to je jasný. Ale já to spíš myslím tak, že Kuchta by si ji zasloužil víc. Fotr je po zranění a podle těch zápasů, co odehrál, na áčko nemá ani smykem.

          • Re: Znalec juniorky????

            klimi     před 9 lety 17.06.2015 17:25 |  
            0 0

            Kuchta měl jaro naprosto tragický...Nebojoval, zbytečně ztrácel míče a pak vždycky jen sklopil hlavu.
            Fotr naopak zápasy za juniorku a dorost (snad kromě jednoho) odehrál solidně, po zranění už je cca 2 měsíce.

            • Re: Znalec juniorky????

              Navyseals     před 9 lety 17.06.2015 17:30 |  
              0 0

              Já ho viděl dvakrát za juniorku a jednou za dorost a na áčko nemá ani omylem. Kuchta odehrál na jaře horší i lepší zápasy, celý jaro hrozný neměl. Hlavně si podzimem nastavil laťku dost vysoko.

              • Re: Znalec juniorky????

                klimi     před 9 lety 17.06.2015 17:31 |  
                0 0

                Tak to už je věc názorů, nechme to na pověřených :)

                • Re: Znalec juniorky????

                  Navyseals     před 9 lety 17.06.2015 17:36 |  
                  0 0

                  Jasně, jen mám strach, že Fotr dopadne jako Prošek.

    • Re: A tým zahájil letní přípravu

      Navyseals     před 9 lety 17.06.2015 17:25 |  
      0 0

      Banda šmejdů...

      • Re: A tým zahájil letní přípravu

        Markus     před 9 lety 17.06.2015 17:40 |  
        0 0

        Nj, mysleli jsme si, že nám Řebíčci ošišťují a stabilizují Slavii, jenže teď nám najednou dozrávají plody jejich manažerské práce. Ohledně Kusého, chybí mi přímo jeho vyjádření, ono to také může být o tom, že Kusý je ve fatálních existenčních problémech, dluží kdokomu a ten někdo si teď myslí, že když bude dělat tyhle problémy, dostane nějaké prachy dohodou ...

        • Re: A tým zahájil letní přípravu

          martyni (přítel SN)     před 9 lety 17.06.2015 17:50 |  
          0 0

          Ja proste nechapu, ze Rebickove podpisuji takove smlouvy. To je proste silena amaterstina. At uz se zmenil majitel nebo ne, hlavni nadeji v soucasny situaci vidim v tom, ze prijde novy reditel a novy sportovni manazer, kdyby to byl jinoch, tak by to bylo asi fajn, proste problem neni v trenerovi ani v tom, ze majitel nesype do klubu penize, ale ze je slavie manazersky spatne rizena, coz se projevuje i v tom, ze se se zamestnanci podepisuji takovy smlouvy, hruza.

          • Re: A tým zahájil letní přípravu

            vlk30 (přítel SN)     před 9 lety 17.06.2015 18:15 |  
            0 0

            Myslím, že to v Čechách zase není nic neobvyklého stačí se podívat na růhé odstupné a zlaté padáky.No u Slavie mě to štve to je fakt.Jinak jak ten Kusý byl celkem sympatický,tak ted se z něj vyklubal pěknej sráč.

            • Re: A tým zahájil letní přípravu

              Markus     před 9 lety 17.06.2015 18:18 |  
              0 0

              Mě se to s ním nechce líbit, spíše ho někdo přitlačit pořádně ke zdi.

          • Re: A tým zahájil letní přípravu

            Barra     před 9 lety 17.06.2015 22:55 |  
            0 0

            Souhlasim. Mam pocit ze navrh smlouvy byl sepsan Kusym / jeho pravnikem ci financnim poradcem, a ze AR bez zmeny jednoho pismene vse akdeptoval a podepsal. Bud amaterismus, nebo akt zoufaleho majitele ktery potreboval ziskat finance a nechal se zlakat velkymi slibami Kusyho. Najednou dostavaji slova Kusyho, ze Slavie je znacka ktera ma svoji hodnotu (nejak mi zustava v pameti zminka kolem 30 mil kc) a ze ji nehodla prodat pod cenu, vyznam. Odmena ve vysi 12,5% z desetimilionove castky - kdo by si to nepral.

            Evidentne jsou ve smlouve veskere zajmy a prava Kusyho chranene na ukor tech Slavie. Nebo ze by tuto smlouvu jen precetl a schvalil domaci pravnik Slavie, Karol Kisel? V kazdem pripade by to melo byt pouceni do budoucnosti, ze je lepe predem investovat do dobrych poradcu a pravniku. Osobne mam obavu, ze Slavie bude muset platit.

  6. Re: A tým zahájil letní přípravu

    Petr9608     před 9 lety 17.06.2015 17:53 |  
    0 0

    Nesháněl se někdo po lístkách na ME U21....

    něco mi říká, že by nemusel být porblém to sehnat u překupníků před stadionem....

    Tak pokud někdo byl takto na Dánech, nechť dá vědět :o)

    • Re: A tým zahájil letní přípravu

      bongor     před 9 lety 17.06.2015 21:13 |  
      0 0

      viděl jsem to v televizi,vyprodáno nebylo.

      • Re: A tým zahájil letní přípravu

        naplavnik     před 9 lety 17.06.2015 21:30 |  
        0 0

        Přišel jsem sice po začátku,ale černý trh před Edenem nebujel ;-) Jinak míst volných docela dost,hlavně východ, atmosféra taková klasická reprezentační,ale když teď koukám na Němce,tak ve srovnání s Letnou bouřlivá B-)

    • Re: A tým zahájil letní přípravu

      AlesJa     před 9 lety 17.06.2015 21:56 |  
      0 0

      před zápasem nikdo neprodával a zájemci byli. Celkem zklamání nebyl ani program, takže člověk nevěděl kdo hraje, žádné suvenýry, snad jen nějaký trika nebo dresy jsem viděl.

      • Re: A tým zahájil letní přípravu

        jindra7 (přítel SN)     před 9 lety 18.06.2015 06:48 |  
        0 0

        Pokud chce někdo z vás na zápas 21 Česko - Německo - tak mám jednu vstupenku navíc ;) prodám za to co jsem koupil... 100

  7. Re: A tým zahájil letní přípravu

    carfi-sks (přítel SN)     před 9 lety 17.06.2015 19:11 |  
    0 0

    Kde je spino? To sebou seknul, když se konečně dostal Fotr do áčka ? :)

  8. Re: A tým zahájil letní přípravu

    Petr9608     před 9 lety 17.06.2015 19:47 |  
    0 0

    Jarda Zmrdal! :-/

    Všechno v prdeli! Postup, olympiáda, prostě všechno!

    Idiot!

    • Re: A tým zahájil letní přípravu

      Falk     před 9 lety 17.06.2015 19:58 |  
      0 0

      Ach jo,ale základ vždy jistý,bez komentáře

    • Re: A tým zahájil letní přípravu

      Mike     před 9 lety 17.06.2015 20:02 |  
      0 0

      Jedno pozitivum. Po dnešním zápasu ho nikdo nebude chtít.

      • Re: A tým zahájil letní přípravu

        Kactus     před 9 lety 17.06.2015 20:15 |  
        0 0

        a 15tis lidi a to ticho .... :)

        • Re: A tým zahájil letní přípravu

          fleder     před 9 lety 17.06.2015 20:17 |  
          0 0

          A nemělo být náhodou vyprodáno?:-)

          • Re: A tým zahájil letní přípravu

            Kactus     před 9 lety 17.06.2015 20:31 |  
            0 0

            no s tim vyprodano na takovych akcich je to trochu jinak. vstupenky v prodeji se vsechny prodali a zbytek se rozda - partneri, sponzori, uefa. a ti to rozdavaji dal a dal. az to konci u sekretarek a tak podobne. nasledne tito lide neprijdou. nebo se to nekde zasekne. nebo oboje.
            dyt byli prazdne cele bloky sedacek. coz by tomu napovedelo.

        • Re: A tým zahájil letní přípravu

          Tomis68 (přítel SN)     před 9 lety 18.06.2015 12:20 |  
          0 0

          Byli jsme tam a atmosféra oproti Slavii (i v bídných návštěvách posledních let) o ničem. O to víc člověk ocení atmosféru díky TS. Čekal jsem to fakt lepší při té návštěvě. Nemožnost koupit lístek na místě při nevyprodané kapacitě je fail, stejně jako to skoropivo z nařízení UEFA. Z hlediska fotbalu jste viděli sami, netřeba dalšího komentáře. Snad to na Němce bude lepší...

      • Re: A tým zahájil letní přípravu

        vlk30 (přítel SN)     před 9 lety 17.06.2015 20:15 |  
        0 0

        No to je fakt :-)

    • Re: A tým zahájil letní přípravu

      belmis (přítel SN)     před 9 lety 17.06.2015 20:29 |  
      0 0

      Jarda Zmrhal jako fotbalista není můj šálek kávy, ale je to náš hráč, schválně to neudělal, tak mu nebudu nadávat do idiotů....

    • Re: A tým zahájil letní přípravu

      belmis (přítel SN)     před 9 lety 17.06.2015 20:29 |  
      0 0

      Jarda Zmrhal jako fotbalista není můj šálek kávy, ale je to náš hráč, schválně to neudělal, tak mu nebudu nadávat do idiotů....

      • Re: A tým zahájil letní přípravu

        Dresco     před 9 lety 17.06.2015 20:33 |  
        0 0

        Proste to jen podcenil a necekal, ze mu tam hrabne spickou boty. Celou druhou puli jsme si koledovali, ale byl to spis remizovej zapas.

        • Re: A tým zahájil letní přípravu

          vavicek     před 9 lety 17.06.2015 20:37 |  
          0 0

          Byla to jenom otázka času, kdy dají druhý gol. Danové byli jasně lepší. Akorát ze začátku byli nervozní. Tenhle tým by se nejspíš na ten turnaj ani nedostal. Je tam jenom 8 tymu. I některé fotbalové velmoci tam nejsou.

    • Re: A tým zahájil letní přípravu

      Aloha     před 9 lety 17.06.2015 21:16 |  
      0 0

      Jj byl jsem tam a Zmrhal špatný, ale to se dá říct i některých dalších. škoda první poločas byl z naší strany dobrej, ale druhé půle fakt bída

      • Re: A tým zahájil letní přípravu

        Aloha     před 9 lety 17.06.2015 21:17 |  
        0 0

        Abych to doplnil Zmrhal nezařadil za celou dobu dvojku

        • Re: A tým zahájil letní přípravu

          Falk     před 9 lety 17.06.2015 21:28 |  
          0 0

          A on ji v poslední době zařadil,moc si nepamatuju a Beránek zas jaká je to opora 21,trenére,ach jo

          • Re: A tým zahájil letní přípravu

            naplavnik     před 9 lety 17.06.2015 21:34 |  
            0 0

            Ve srovnání s Krejčím a Frýdkem Jarda hráč zápasu.Vážně,pěkně výkony Kadeřábka,líbil se mi Petrák,jinak to bylo takové nemastné,neslané,hlavně druhá půle byla hodně zatáhlá.

            • Re: A tým zahájil letní přípravu

              Fulham     před 9 lety 17.06.2015 21:42 |  
              0 0

              Byl ten náš druhej ,,negól" ofside? Seděl jsem téměř na lajně a přísahal bych že ne...

              • Re: A tým zahájil letní přípravu

                Heretic (přítel SN)     před 9 lety 17.06.2015 21:47 |  
                0 0

                Bohužel byl.

                • Re: A tým zahájil letní přípravu

                  naplavnik     před 9 lety 17.06.2015 21:50 |  
                  0 0

                  Ze svého pohledu vůbec netuším,ale ani jako sporné mi to moc nepřišlo,ale fakt nevím.

                  • Re: A tým zahájil letní přípravu

                    Fulham     před 9 lety 17.06.2015 22:24 |  
                    0 0

                    No jo no - dík.

                  • Re: A tým zahájil letní přípravu

                    smely (přítel SN)     před 9 lety 18.06.2015 08:14 |  
                    0 0

                    kdyby to nedorazel travnik a nechal to frydkovi, kterej byl asi 2 cm od nej tak to offside nebyl a gol by platil...

      • Re: A tým zahájil letní přípravu

        AlesJa     před 9 lety 17.06.2015 21:55 |  
        0 0

        Jarda se celé utkání přetahoval s krejčím o cenu nejhoršího hráče zápasu. petrák dle mého názoru s kadeřábkem opravdu nejlepší jinak celkem hru rozhýbal střídající Skalák, ten první střídající Trávník hodně mimo, Dánové vystřídali a ten černoch nás slušně větral, jaký to rozdíl. navíc jsem měl pocit, že "chtějí" více, po vyrnovnání ihned pošle hráče do ofenzivy

        • Re: A tým zahájil letní přípravu

          naplavnik     před 9 lety 17.06.2015 22:01 |  
          0 0

          To jsem chtěl ještě dodat,Skalak s Kadeří tam napravo měli hezké momenty,to bych na Srby tak nechal,s tím naším Jarynem nesouhlasím,rozhodně nebyl horší než průměr týmu.Trávník se nechytl,ale jinak dobrý hráč,šokuje mne neforma Krejčího.

          • Re: A tým zahájil letní přípravu

            naplavnik     před 9 lety 17.06.2015 22:05 |  
            0 0

            A taky asi pomůže zařazení Kadlece,protože týmovosti to asi neuhrajeme.

            • Re: A tým zahájil letní přípravu

              Fulham     před 9 lety 17.06.2015 22:34 |  
              0 0

              Hele ten Krejčí ma snad bulimii - ti není možný jak je tenonkej....a Skalák měl asi přijít dřív, i když nevím jak na tom je. Jen se mi zdálo , že si to tam s Kaderabkem chtěli moc strkat mezi sebou a Kadeř stratil ten tah na kasu co mel v první půli... i když ono v ty druhy to bylo bez tahu celkově. Trošku mi to připomínalo jistej team co na tom pažitu hrává.... a Jarda to tam dvakrát zadrbal a klasicky chytil nerva.... K Landovi s ním!!!

              • Re: A tým zahájil letní přípravu

                Fulham     před 9 lety 17.06.2015 22:41 |  
                0 0

                Jsem dnes byl autem, u Koule bylo jen jedno a pak napíšu ssssstratil....k Landovi se mnou!!!!

              • Re: A tým zahájil letní přípravu

                Kornovo     před 9 lety 17.06.2015 22:54 |  
                0 0

                skalak je po zraneni, ale vyborne to ozivil. libil se mi kliment , petrak nebo koubek

                • Re: A tým zahájil letní přípravu

                  Fulham     před 9 lety 17.06.2015 23:03 |  
                  0 0

                  Koubek jako gólman.? Každou přihrávku dozadu jsem měl nerv kam to kopne nebo jestli se mu to nezamota do nohou....a asi dvakrát místo jasnyho koše risk box. Nevím nevím. Možná měl trému.... k Landovi s ním!!

                  • Re: A tým zahájil letní přípravu

                    naplavnik     před 9 lety 17.06.2015 23:21 |  
                    0 0

                    Kliment je pro mě noname,ale nebylo to špatné,překvapil mě rychlosti.Být snad Dovalilem ho tam necham a pod něj dat Kadlece,Přikryl byl stejně marný...

          • Re: A tým zahájil letní přípravu

            AlesJa     před 9 lety 18.06.2015 07:27 |  
            0 0

            když ten náš Jarda opravdu neudělá rychlý krok, nezabere a docela ztrácel balony.

    • Re: A tým zahájil letní přípravu

      Haala (přítel SN)     před 9 lety 18.06.2015 07:59 |  
      0 0

      Nechápu proč tolik ošklivých invektiv?
      Co tak strašného Zmrhal udělal? Udeřil dítě? Okradl důchodce?

      Myslím, že každý, kdo alespoň v pralese hrál fotbal, pochopí, že chybu udělá každý a ne vždy musí mít svůj den. Obdobně jako v jakékoliv jiné profesi...Člověk není stroj.

      Nerozumím, že někteří mají potřebu se takto hnusně ventilovat. O to víc mne mrzí, že se jedná o našeho odchovance, mladého kluka.

      Radši tisíc občas chybujících Zmrhalů než jednoho takového Petr9608...

      • Re: A tým zahájil letní přípravu

        Barra     před 9 lety 18.06.2015 08:19 |  
        0 0

        Souhlasim do puntiku - jen bych asi nebyl tak ostry co se tyka Petra9608, i kdyz ten by si to snad zaslouzil za toho 'idiota'. Mozna jen pripomenout, ze z 8 poslednich zapasu sezony Zmrhal ctyri zapasy nehral, a ctyri hral. Kdyz nehral, meli jsme smutnou bilanci 4 proher a tedy 0 / 12, kdyz naopak hral vyhrali jsme 3 zapasy a 1 prohra, 9 / 12. Nerikam, ze Zmrhal nas jako jediny zachranil, protoze se vzdy spolu vyhrava a spolu prohrava, ale urcite prispel k tomu, ze Slavie po teto nemastne neslane sezone se udrzela v lize a nahrabala alespon 34 bodiku. Zmrhal mel nejvice asistenci v Slavii (4), dal po Skodovi take nejvice branek (take 4).

        Nadavat je ale tak snadne.

        • Re: A tým zahájil letní přípravu

          Fulham     před 9 lety 18.06.2015 09:21 |  
          0 0

          Jarda ve Sportu 5 - spolehlivý až na tu chybu. U něj je to opravdu o hlavě. Jak něco zvojtí, chytne depku...

          • Re: A tým zahájil letní přípravu

            Barra     před 9 lety 18.06.2015 09:37 |  
            0 0

            Myslim ze kazdy fotbalista perfektne vi, kdyz se mu neco nepovede. Kritika ze strany fandu muze a ma byt, nemelo by to ale vest k lynchovani a urazkam. Fandove se casto radi ztotoznuji s uspechem hracu, na druhe strane je neznaji kdyz se neco nedari. Kazdy sam za sebe, myslim si ale ze se spolu vyhrava a spolu prohrava, a ze to plati i pro fanousky. Musi byt nadherne hrat napriklad v Borusii Dortmund, kde fandove stali tuto sezonu jako jeden muz za svymi hraci, i v okamziku kdy se jejich muzstvo dostalo behem 1 sezony z absolutni spicky tabulky na same dno, prohravali proti outsiderum a byli posledni. Neslysel jsem fandy Dortmundu behem zapasu (a ano ne po) piskat na sve hrace, kdyz se nedarilo, naopak, po spatne prihravce nebo promarnene sanci se je snazili povzbudit. Jak pises, je to o hlave, sebeduvere. A podstatnou cast teto psychicke sily muzou hracum prave dodat fandove.

          • Re: A tým zahájil letní přípravu

            naplavnik     před 9 lety 18.06.2015 10:06 |  
            0 0

            Z jeho strany skutečně průměrný, ničím nevybočující výkon, tu žluč zde si moc vysvětlit nemumím, snad asi moc sluníčka... :-) Možná, že se čekalo, že bude patřit k tahounům, ale z něj nikdy nebude hráč, který na vápně míč a projde s ním až do branky. Na některé hráče řekl bych mohla dolehnout atmosféra (Frýdek, Trávník, Koubek), mně ale vadila absence kreativity ve hře. Něco málo se začalo objevovat po příchodu Skaláka na pravé straně, jinak to bylo takové kostrbaté a prim hrál rychlý útok, když se však druhá třetí přihrávka nepovedla ideálně, zůstalo to tak nějak celé stát.

            • Re: A tým zahájil letní přípravu

              AlesJa     před 9 lety 18.06.2015 12:50 |  
              0 0

              on tam taky klasický špílmachr není, počítám, že chtěli hrát po krajích, ale Krejčí je úplně mimo a Přibylovi to také tolik nešlo. Chyběla mi i střelba, kolikrát mohli střílet ale raději kombinovali.

            • Re: A tým zahájil letní přípravu

              bongor     před 9 lety 18.06.2015 13:56 |  
              0 0

              Jestli opravdu nemáme v Čechách lepší juniory,tak potěš koště.První půle,dokud Dánové hráli na čtvrt plynu,tak se to tak nejevilo,ale ve druhé byl ve výkonech mužstev rozdíl třídy.Dělá to na mě dojem,že větší slovo než Dovalil mají při nominaci agenti a majitelé,kteří potřebují prodávat.Ostatně to je tady běžné.Jak by normální trenér mohl jinak nominovat třeba Krejčího.Jediní dva fotbalisti Petrák a Kadeřábek.

        • Re: A tým zahájil letní přípravu

          Plos     před 9 lety 18.06.2015 12:08 |  
          0 0

          Už jsem fakt alergickej na podobný statistiky stylem „Se Zmrhalem jsme vyhráli 5 zápasů, bez něj jsme 7 prohráli“…začalo to (ještě víc nesmyslně) u Juhara s Nitrianským a koukám, že se tahle volovina furt drží…

    • Re: A tým zahájil letní přípravu

      martyni (přítel SN)     před 9 lety 18.06.2015 11:59 |  
      0 0

      Ale ale.. to jsou zbytecne silny slova. Jarda neni spatnej hrac, ale tady se ukazalo, co mu chybi, a to je duslednost a nasazeni po cely zapas, je az moc velkej flegmatik, potreboval by vic do toho slapnout.

  9. Re: A tým zahájil letní přípravu

    LUX     před 9 lety 18.06.2015 08:01 |  
    0 0

    V Kolíně byl i Sodoma, když nastoupil, tak podal slušný výkon a Hurka, dost často zraněn.

  10. Re: A tým zahájil letní přípravu

    Borris     před 9 lety 18.06.2015 08:06 |  
    0 0

    Nevíte někdo v kolik dnes začíná ta tiskovka?

      • Re: A tým zahájil letní přípravu

        Borris     před 9 lety 18.06.2015 09:35 |  
        0 0

        Díkes. Už jsem netrpělivý.

        • Re: A tým zahájil letní přípravu

          carfi-sks (přítel SN)     před 9 lety 18.06.2015 10:30 |  
          0 0

          Chtělo by to nějakej online přenos! :)

          • Re: A tým zahájil letní přípravu

            carfi-sks (přítel SN)     před 9 lety 18.06.2015 10:56 |  
            0 0

            Tak üdajně bude tiskovka až ve 13 hodin, uvidíme

          • Re: A tým zahájil letní přípravu

            Barra     před 9 lety 18.06.2015 11:01 |  
            0 0

            Omlouvam se za muj dotaz nize, nevsimnul jsem si tveho prispevku. Takze az v 13 h...

  11. Re: A tým zahájil letní přípravu

    klimi     před 9 lety 18.06.2015 08:19 |  
    0 0

    Trochu mě překvapuje, že do přípravy nešel Luboš Tusjak, ale nevím jak na tom herně je/byl, byť v té naší bídě s levými obránci jsem ho v přípravě očekával.

    • Re: A tým zahájil letní přípravu

      Navyseals     před 9 lety 18.06.2015 08:53 |  
      0 0

      Nešel náhodou v zimě na roční hostování?

    • Re: A tým zahájil letní přípravu

      naplavnik     před 9 lety 18.06.2015 09:57 |  
      0 0

      Pravda pravda, když s Tamásem to asi nedopadne. Kdysi tu zaznělo, že Dostál nakonec bude takový nezdolný muž Slavie, jakým býval Hub, no...

      • Re: A tým zahájil letní přípravu

        bongor     před 9 lety 18.06.2015 13:59 |  
        0 0

        S Hubem ho teda srovnávat,to není k Hubovi fér.Ten zahrál všude,Dostál nikde.

  12. Re: A tým zahájil letní přípravu

    japhy     před 9 lety 18.06.2015 09:29 |  
    0 0

    Ale tak aspoň nám ta prohra 21 zjevila příčinu naší mizerné hry. Je to jasně stadionem, který spolehlivě nakazí domácí mužstvo. Byla to dokonalá kopie slávistické hry. Slušný první poločas, propadák ve druhém, kde odkop stíhá odkop, všechno z první pryč, vzadu chaos. I brankář vykopával jak Berky. Střelba mizivá, kombinace se nekonala. Jen ten Skalák do toho moc nezapad. Řešení je jasné a jediné možné, ale pochopitelně ho sem nenapíšu :)

    • Re: A tým zahájil letní přípravu

      smely (přítel SN)     před 9 lety 18.06.2015 09:40 |  
      0 0

      uz me to taky napadlo, podle me tam serifove z tiraspolu spachali naky voodoo , pac do ty doby se tam hralo celkem v pohode...

      • Re: A tým zahájil letní přípravu

        1rytir     před 9 lety 18.06.2015 10:00 |  
        0 0

        Zajímavá myšlenka. Kdo ale pro nás zaklel ten stadion na Islandu? Tam jsme totiž hráli v podání A repre to samé, po stejném průběhu a se stejným koncem. Vysvětlením by mohla být přítomnost slavistických, tedy Edenem nakažených, hráčů v reprezentačních dresech :-))

        • Re: A tým zahájil letní přípravu

          smely (přítel SN)     před 9 lety 18.06.2015 10:04 |  
          0 0

          priznam se, ze A repre mne vzhledem ke svemu slozeni temer vubec nezajima...

        • Re: A tým zahájil letní přípravu

          Ryange     před 9 lety 18.06.2015 10:04 |  
          0 0

          Stadion na Islandu si myslím nezaklel nikdo, ale nečekáš snad zázraky, když máš v sestavě hráče typu Plašil, Vácha nebo Krejčí ne? :))

      • Re: A tým zahájil letní přípravu

        Haala (přítel SN)     před 9 lety 18.06.2015 12:48 |  
        0 0

        Měli bychom si pozvat k přípravnému zápasu Tiraspol "B" a stadion odčarovat. Nejsem si jist, zda by se to povedlo proti "A".

  13. Re: A tým zahájil letní přípravu

    Artur (přítel SN)     před 9 lety 18.06.2015 09:38 |  
    0 0

    Petržela k nám? :o)

    • Re: A tým zahájil letní přípravu

      smely (přítel SN)     před 9 lety 18.06.2015 09:40 |  
      0 0

      tak to snad ani jako vtip...

      • Re: A tým zahájil letní přípravu

        naplavnik     před 9 lety 18.06.2015 10:10 |  
        0 0

        Bohužel hráč, který se vyjma Plzně nikde nechytil, to je dle mého hráč, kterému Plzeň sedla jak hrnec na... Hlavně asi kabinou a dost možná i pivním oparem, co se nad Plzní vznáší :-)

    • Re: A tým zahájil letní přípravu

      afro     před 9 lety 18.06.2015 10:09 |  
      0 0

      Rychle petici, dokud je čas... :-)

      • Re: A tým zahájil letní přípravu

        Philliip     před 9 lety 18.06.2015 10:35 |  
        0 0

        Pokud by nebyl finančně náročný, tak proč ne. Vždyť koho tam máme my? Spíš je mi líto odchodu Vukadinoviče, který mohl vyzrát v dobrého fotbalistu.

        Co Řezníček?

        • Re: A tým zahájil letní přípravu

          miru     před 9 lety 18.06.2015 10:56 |  
          0 0

          řezníček? ne děkuji!

        • Re: A tým zahájil letní přípravu

          Horis     před 9 lety 18.06.2015 11:27 |  
          0 0

          Vukadinoviče je mi taky líto... Ale říkám si, že třeba byla vysoká opce na přestup, ale do kádru Jablonce se nedostane a třeba bychom si ho mohli vzít zase na hostování... Je to sice trošku plašan, ale myslím, že z něj bude dobrý fotbalista...

          • Re: A tým zahájil letní přípravu

            bububu (přítel SN)     před 9 lety 18.06.2015 11:37 |  
            0 0

            Já si to teda nemyslím...

          • Re: A tým zahájil letní přípravu

            Hektor     před 9 lety 18.06.2015 11:48 |  
            0 0

            Vukadinovič měl dělat raději spíš atletiku, Tamásze bych určitě koupil, za pár let by se ty peníze vrátily.

          • Re: A tým zahájil letní přípravu

            AlesJa     před 9 lety 18.06.2015 12:08 |  
            0 0

            jeho brácha je lepší

        • Re: A tým zahájil letní přípravu

          Plos     před 9 lety 18.06.2015 11:54 |  
          0 0

          Co furt všichni vidíte v tom Vukadinovičovi? Ten by jinde v první lize v základu nehrál, umí jenom rychle běhat, z celý zálohy nejmíň technickej...hoši obdivuju Váš pohled na fotbal.

          • Re: A tým zahájil letní přípravu

            bububu (přítel SN)     před 9 lety 18.06.2015 13:21 |  
            0 0

            Souhlasím, Vukadinovič nepředvedl vůbec nic, v závěru sezony ani tu rychlost. Ještě s přihlédnutím k tomu, že je ročník 90, rozhodně nebrat!

    • Re: A tým zahájil letní přípravu

      Betynka58     před 9 lety 18.06.2015 11:35 |  
      0 0

      To už bych rozhodně raději toho Vůcha, prý se mezi ním a Petrželou má rozhodnout, kdo zůstane v Plzni a kdo odejde na hostování.

      • Re: A tým zahájil letní přípravu

        AlesJa     před 9 lety 18.06.2015 12:09 |  
        0 0

        oba mají v hlavě trochu nepořádek :-)

    • Re: A tým zahájil letní přípravu

      nacelnik (přítel SN)     před 9 lety 18.06.2015 10:59 |  
      0 0

      Jak je to s tou tiskovkou? Bude nějakej přenos?

    • Re: A tým zahájil letní přípravu

      bloudil     před 9 lety 18.06.2015 11:14 |  
      0 0

      tak Vins pravdepodobne dohral, mozna konecne dobre pro Viktorku, ze se to tam procisti.

  14. Re: A tým zahájil letní přípravu

    Barra     před 9 lety 18.06.2015 10:59 |  
    0 0

    Zdravim Slaviste, da se tiskovka nekde sledovat?

    • Re: A tým zahájil letní přípravu

      DavidM     před 9 lety 18.06.2015 11:09 |  
      0 0

      to je nejtajněší tiskovka v dějinách fotbalu:-) ani žádný noviny, web, twitter.. je vůbec dneska?

        • Re: A tým zahájil letní přípravu

          Barra     před 9 lety 18.06.2015 11:15 |  
          0 0

          Dik!

      • Re: A tým zahájil letní přípravu

        bloudil     před 9 lety 18.06.2015 11:11 |  
        0 0

        tiskovka bude zrusena - ehm oprava byla zrusena, bylo moc zvedavejch lidi a proto se managment rozhodl to odpiskat a udelat to soukrome u Rebicka na zahrade :)

        • Re: A tým zahájil letní přípravu

          DavidM     před 9 lety 18.06.2015 11:16 |  
          0 0

          tak ve 13:00 a ne v 11:00

      • Re: A tým zahájil letní přípravu

        Plos     před 9 lety 18.06.2015 11:52 |  
        0 0

        Kdyby sis to radši zjistil a nehejtil tu hovna..

        • Re: A tým zahájil letní přípravu

          smely (přítel SN)     před 9 lety 18.06.2015 12:04 |  
          0 0

          slusne prosim, tohle nejsou oficialky, diky...

        • Re: A tým zahájil letní přípravu

          Barra     před 9 lety 18.06.2015 12:19 |  
          0 0

          Pred hodinou, tedy v okamziku kdy jsem se dotazovali, nebyl na oficialkach jeste zadny odkaz kdy tiskovka mela byt. Proc takova reakce z tve strany?

          • Re: A tým zahájil letní přípravu

            DavidM     před 9 lety 18.06.2015 12:35 |  
            0 0

            Trochu přehnaná reakce. Nebylo žádné info až asi před hodinou zveřejnili, že bude v 13:00.

            Takovýhle reakce patří do letenského fóra..

            • Re: A tým zahájil letní přípravu

              Plos     před 9 lety 18.06.2015 20:46 |  
              0 0

              Ok sorry, beru zpět :-) :-).

  15. Re: A tým zahájil letní přípravu

    DavidM     před 9 lety 18.06.2015 11:20 |  
    0 0

    Viktorka končí. Je tam nějaký zajímavý hráč pro Slavii?

    • Re: A tým zahájil letní přípravu

      miru     před 9 lety 18.06.2015 11:23 |  
      0 0

      Folprecht, Voltr?

      • Re: A tým zahájil letní přípravu

        Navyseals     před 9 lety 18.06.2015 11:31 |  
        0 0

        Folprecht patří spartě.

        • Re: A tým zahájil letní přípravu

          Barlblog     před 9 lety 18.06.2015 11:49 |  
          0 0

          Která ho nechce.

          • Re: A tým zahájil letní přípravu

            Falk     před 9 lety 18.06.2015 11:51 |  
            0 0

            Bartošák!!!,Dresler!!,oba krajní obránci

            • Re: A tým zahájil letní přípravu

              Navyseals     před 9 lety 18.06.2015 11:52 |  
              0 0

              Jedinej hráč ze Žižkova, který stojí za řeč je Folprecht. A já už tu žádný rudochy nechci.

              • Re: A tým zahájil letní přípravu

                miru     před 9 lety 18.06.2015 11:54 |  
                0 0

                Ale proč by ne, 12 golů na středního záložníka je slušný, nemá tady někdo info nebo spíš viděl ho někdy někdo hrát?

                • Re: A tým zahájil letní přípravu

                  Navyseals     před 9 lety 18.06.2015 11:59 |  
                  0 0

                  Teď má ten kádr zdravý jádro, spoustu slávistů. Já tam prostě už nechci sparťany.

                  • Re: A tým zahájil letní přípravu

                    Barra     před 9 lety 18.06.2015 12:26 |  
                    0 0

                    A mas svate pravo rict co chces a co ne. A tim to asi tak konci.

                • Re: A tým zahájil letní přípravu

                  naplavnik     před 9 lety 18.06.2015 12:00 |  
                  0 0

                  Řekl bych, že Folprecht a Voltr budou žádané zboží, ale nebránil bych se ani jednomu. Folprecht jeden z velkých talentů, ve Viktorce hrál dobře, Voltr do trojky s Diopem a Červem, snad by šanci jeden z nich chytil za pačesy.

              • Re: A tým zahájil letní přípravu

                miru     před 9 lety 18.06.2015 12:07 |  
                0 0

                A nebyl by podle mě ani tak drahej. 91, velkej talent co nedostal moc šanci ve sraltě plus to neunesl a dostal přes prsty, celkem se rozehrál, a hraje čím dál lépe, tedy aspoň podle branek a počtu zápasu. a co, že je ze sparty? tam odehrál jedno střídání nikdy se o slavii neotíral, pokud vím, tak proč by ne? do středu pod útočníkem by hrál, talent má.

    • Re: A tým zahájil letní přípravu

      Stahler     před 9 lety 18.06.2015 13:29 |  
      0 0

      Voltr, Bartošák, Dressler a talentovaný Opluštil, který se už mihl v U21. Z hráčů, kteří tam jsou na hostování od rudých jednoznačně Folprecht, Hovorka a brankář Holý, který měl nejvíce čistých kont ve druhé lize. Je lepší než Rakovan i Hrubeš, ideální dvojka za Berkovcem. Na Viktorku jsem díky jejich času 10:15 chodil často, tak mám přehled. A Bazal se Součkem by se měli dostat do kádru áčka Slavie úplně v pohodě, mají na to.

  16. Re: A tým zahájil letní přípravu

    bububu (přítel SN)     před 9 lety 18.06.2015 13:20 |  
    0 0

    Teď Uhrin na tiskovce říkal, že s Barošem se nejedná.

    • Re: A tým zahájil letní přípravu

      slamacek (přítel SN)     před 9 lety 18.06.2015 13:27 |  
      0 0

      a Tamase vlastne ani nechtej. me se libil a za 2 roky mohl jit za pekny peniz ven.podle meho chyba.

      • Re: A tým zahájil letní přípravu

        Navyseals     před 9 lety 18.06.2015 13:29 |  
        0 0

        Nemáme na něj.

    • Re: A tým zahájil letní přípravu

      Markus     před 9 lety 18.06.2015 13:39 |  
      0 0

      Dle tiskovky jsme svědky dalšího restartu se vším všudy co k tomu patří. Bude se opět od nuly analyzovat stav kádru, identifikují se největší potřeby změn, ty se provedou a v zimě se bude vyhodnocovat. Rozporovat to nemá smysl, takhle se to prostě dělá, ale nemohu si pomoci, kolik času a také přízně fanoušků už bylo těmihle stabilizačními obdobími promarněno?! Tajně jsem doufal, že už dávno stínový tým fungoval v zákulisí, ale bohužel zjevně ne, opravdu se ten tým vedení poskládal až teď. Ty stabilizační období má Slavia nějak často. Pochybuji, že dojdou k jinému závěru než že na juniorech to stavět nemůžeme, na působení mezi nejlepšími ligovými týmy mají tak 2-3 hráči, když se jim nezastaví progress. Bez investice do příchodu hotových hráčů se neposuneme.

  17. Re: A tým zahájil letní přípravu

    Pepino44     před 9 lety 18.06.2015 13:30 |  
    0 0

    Tak tisková konference byla podle očekávání. Mnoho jsem se nedozvěděl, uspokojila mna pouze odpověď trenéra Uhrina "Ne" na otázku,kterou jsem neslyšel. Nevím zda otázky někdo slyšel,nebo je chyba u mne,nebo to bylo opět technicky špatně ošetřené (mikrofony u tazatelů).

    • Re: A tým zahájil letní přípravu

      birkin     před 9 lety 18.06.2015 13:34 |  
      0 0

      u tazatelu zadny mikrofony nebyly, byli radi, ze nasli aspon jeden pro tazane:-)

  18. Re: A tým zahájil letní přípravu

    Heretic (přítel SN)     před 9 lety 18.06.2015 13:31 |  
    0 0

    Taková tradiční tiskovka SK Slavia Praha. Zazněli věci známé. Nic nového navíc.

  19. Re: A tým zahájil letní přípravu

    Corfe     před 9 lety 18.06.2015 13:33 |  
    0 0

    V přenosu tiskovky nebyly slyšet dotazy novinářů, jen odpovědi. K nějakému hráči Uhrin říkal: "pokud vím, má smlouvu ještě na rok, snad se mu nic nestalo, měl by se k nám připojit příští týden"

    Nevíte prosím o kom byla řeč?

    • Re: A tým zahájil letní přípravu

      Alanor (admin)     před 9 lety 18.06.2015 13:35 |  
      0 0

      Kenia.

      • Re: A tým zahájil letní přípravu

        Corfe     před 9 lety 18.06.2015 13:39 |  
        0 0

        Díky!

    • Re: A tým zahájil letní přípravu

      Pepino44     před 9 lety 18.06.2015 13:37 |  
      0 0

      Podle mého se jednalo buď o Keniu nebo Budjemau.

  20. Re: A tým zahájil letní přípravu

    janko (přítel SN)     před 9 lety 18.06.2015 13:35 |  
    0 0

    No když to vezmu jak se tady minulý týden touto dobou prskalo, že jsme tajemní jak hrad v Karpatech... Změny více než velké. Otázka zní "čí jsou to peníze":-)

    • Re: A tým zahájil letní přípravu

      bububu (přítel SN)     před 9 lety 18.06.2015 13:39 |  
      0 0

      Peníze Jardy

      • Re: A tým zahájil letní přípravu

        miru     před 9 lety 18.06.2015 13:55 |  
        0 0

        ty vole to jsou peníze jardy? Ale hovno Jardy, to byli moje peníze