Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Chance liga

Slavia - Slovácko 1:3

Slávisté prohráli poslední zápas sezóny 1:3, branku vstřelil až v závěru utkání Bílek. Milan Škoda se navíc v této sezóně nestal nejlepším střelcem ligy.

Slavia - Slovácko 1:3 (0:1)
Branky:
88. Bílek - 17. Došek, 56. Trávník, 69. Valenta

Slavia: Berkovec - Mikula (76. Diop), Bílek, Kodr, Dostál - Piták, Deli - Vukadinovič (46. Hrubý), Kenia (58. Červenka), Zmrhal - Škoda

Trenér Miroslav Beránek v posledním zápase sezóny postrádal Tamáse, Latku a Švece. Podruhé v řadě tak nastoupili v obraně Marek Kodr a Martin Dostál. Hrdina Slavie Milan Škoda se dostal za obranu už ve druhé minutě, asistent sudího však nepřehlédl zřetelný ofsajd a k nevoli tribun Škoda nemohl dovést míč po kličce brankáři až do brány. Na začátku 14. minuty si Škoda výborně naběhl na signál z rohového kopu, jeho hlavička však nešla na bránu a na zadní tyči ve vyložené šanci promáchl Zmrhal. Na druhé straně to z obrovské dálky zkusil nepřesně Rada. O chvíli později už ale bylo zle, zprava centroval Diviš a na malém vápně hlavičkoval lehce do brány úplně nehlídaný Došek. Slávisty inkasovaná branka na deset minut zmrazila, pak ale předvedli pěknou akci, Škoda dal do strany Vukadinovičovi, ten místo nahrávky Keniovi před prázdnou bránu střílel a Heča jeho pokus kryl. O chvíli později Vukadinovič vybojoval přímý volný kop téměř z hranice vápna, Kenia jej poslal jen těsně nad. V 35. minutě našel centrem Zmrhal Škodu, jeho hlavička letěla mimo. Na druhé straně to z dálky zkusil Valenta, jeho pokus také nemířil mezi tři tyče. Do konce poločasu se na hřišti už nic zajímavého neudálo, v hledišti však Tribuna Sever alespoň poděkovala za "další super sezónu" a oslavila ji odpálením nemalého počtu pyrotechniky.

Do druhé půle nahradil Vukadinoviče na hřišti Robert Hrubý. A právě Hrubý se ocitl v první obrovské šanci, Škoda mu sklepl míč a slávistický záložník byl sám před brankářem, než mohl zakončit, zezadu jej atakoval jeden z obránců hostí jasně za hranicí pravidel, sudí Nenadál ale penaltu nepochopitelně neodpískal, a to ani po další skrumáži, kde si ji hned dvakrát žádal Kenia. Na druhé straně zase slávisté fatálně chybovali v defenzivě, po nevinně vypadajícím vhazování se najednou zjevili před vápnem tři hráči hostí proti dvěma obráncům Slavie, Trávník nespekuloval a přízemní střelou k tyči překonal Berkovce - 0:2. Odpovědět mohl ihned Kenia, po krásné akci středem hřiště ale nedokázal ve výborné pozici ani vystřelit ani přihrát Škodovu. Vzápětí jej na hřišti vystřídal Červenka. Slávisté gól dát chtěli, ale na zadní vrátka moc nemysleli, po vlastním rohu totiž nechali jít hráče hostů ve čtyřech proti dvěma, na hřišti pak naštěstí byla vidět ukázka toho, jak takový brejk rozhodně neřešit. To, jak něco vyřešit správně, demonstroval exslávista Jiří Valenta, který poslal přímý kop z dobrých 30 metrů přesně do šibenice a Berkovec se natahoval marně - 0:3. Hra Slavie se úplně rozsypala a ve vzduchu visel debakl, když hosté chodili do rychlých útoků proti laxně se vracející defenzivě domácích. Trenér Beránek navíc místo obránce Mikuly poslal na hřiště třetího útočníka Diopa. Alespoň snížit mohl v 82. minutě Simon Deli, odražený míč po přímém volném kopu ale poslal těsně mimo. Za minutu střílel z rohu pokutového území nad Diop. Tlak Slavie nakonec přinesl branku, nevstřelil ji však Milan Škoda, ale Jiří Bílek, který se prosadil po rohovém kopu - 1:3. Za minutu mohl přidat branku i Červenka, z otočky však vysoko přestřelil. A hned další šance, Škoda sklepl do vápna Diopovi, ten byl ale už blízko Heči a nedokázal skrz něj protlačit míč do sítě. Když se ve dvou šancích neprosadili ani hosté, sudí Nenadál odpískal konec zápasu, který fanouškům Slavie nepřinesl pražádnou radost, skončil totiž porážkou domácích 1:3.

Trenér hostů Svatopluk Habanec hodnotil zápas samozřejmě kladně: "Rozloučili jsme se s ligou výhrou, za což jsem rád. Poslední týdny jsme neměli moc radosti. Předvedli jsme slušný a produktivní výkon. Přijeli jsme hrát fotbal, nechtěli jsme nakopávat, i když to v prvních minutách třeba tak nevypadalo. Vyhráli jsme zaslouženě, po druhém a pak třetím gólu domácí už rezignovali. Chtěli jsme od sezóny víc, nejsme v první polovině tabulky. Trochu útěcha pro nás je, že jsme nejlepším moravským celkem ligy. Ale rozhodně bych nechtěl, abychom v našem vývoji ustrnuli."

Miroslav Beránek hodnotil zápas takto: "Chtěli jsme navázat na poslední zlepšené výkony a výsledky, to se nám bohužel nepovedlo. První akce soupeře znamenala gól, když jsme neuhlídali Doška. My jsme naše šance nevyužili, jako třeba Zmrhal, centry končily na prvním hráči. Na začátku druhé půle jsme se dostali do tlaku, po inkasovaných brankách jsme dali do hry další útočníky. Byli jsme nervózní, soupeř naopak z každé střely na bránu dal gól. Na Milanu Škodovi jsem cítil, že je nervóznější než jindy. Zvládnout těžké situace dělá tým týmem a hráče hráčem. My jsme měli málo konstruktivní fáze, on je takový, že potřebuje míče do vápna a my jsme mu je tam dnes nedali. Občas udělá gól i úplně sám, dnes se mu to ale bohužel nepovedlo. Skončili jsme jedenáctí, ale abych teď hodnotil sezónu, to je příliš brzy. Chtěli jsme být jinde, ale měli jsme pasáže, kdy jsme prohráli pět zápasů v řadě, to by se nemělo stávat. Výsledky mohly a měly být lepší, to je bezesporu."

Jiří Vrba doplnil, že představenstvo se k hodnocení sezóny sejde v týdnu od 8. června, příprava na další sezónu začíná 17. června.

Miroslav Beránek na závěr řekl: "Mám smlouvu na tři roky, chci pokračovat, myslím si, že tu je na co navázat. Jak se rozhodne představenstvo, to nevím. Chtěl bych taky poděkovat skvělým slávistickým fanouškům, i dnes nás podporovali, nezatratili nás. Patří jim ode mne, realizačního týmu i hráčů obrovský dík."

Komentáře (160)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia - Slovácko 0:1 v 1. pol.

    judy     před 9 lety 30.05.2015 17:36 |  
    0 0

    Ať už jde Zmrhal ( no víte kam ) ... do prázdné branky se netrefí a to ani do balonu, centr v urovni ramen, pokud nám za tohle individum někdo nabídne 15m tak je blázen

    • Re: Slavia - Slovácko 0:1 v 1. pol.

      zeleznik2     před 9 lety 30.05.2015 17:38 |  
      0 0

      tak tak

      • Re: Slavia - Slovácko 0:1 v 1. pol.

        judy     před 9 lety 30.05.2015 17:53 |  
        0 0

        To samé Vukadin, neodcentruje a když už rozehrává tak namaže soupeřům a pak musí faulovat.
        Nutně ale opravdu nutně potřebujeme obě křídla !!! hlavní priorita po tom co udržíme Škodu, další bych viděl na DZ protože Deliho bych nechal jako stopera vedle Latky a Bílka posadil nebo zkusil místo Mikuli.

        • Re: Slavia - Slovácko 0:1 v 1. pol.

          zeleznik2     před 9 lety 30.05.2015 18:01 |  
          0 0

          Nejenom křídla....Latka asi zase odejde a Bílek na stoperu taky v poslední době docela hoří...

          • Re: Slavia - Slovácko 0:1 v 1. pol.

            Heretic (přítel SN)     před 9 lety 30.05.2015 19:57 |  
            0 0

            To by mě zajímalo, kam by asi tak 3/4 sezony zraněný Latka asi tak šel.

        • Re: Slavia - Slovácko 0:1 v 1. pol.

          KubaM     před 9 lety 30.05.2015 18:04 |  
          0 0

          Bazal!

          • Re: Slavia - Slovácko 0:1 v 1. pol.

            judy     před 9 lety 30.05.2015 18:13 |  
            0 0

            Pravda na toho kluka jsem uplně zapoměl !!! upřímě jsem ho teď nesledoval tak nevím jestli si udržel aspoň podobnou výkonnost ..

            • Re: Slavia - Slovácko 0:1 v 1. pol.

              KubaM     před 9 lety 30.05.2015 18:17 |  
              0 0

              Jde o další Beránkovu chybu. Bazal chybí jako sůl. Měl hrát celé jaro namísto Vukadinoviče.

  2. Re: Slavia - Slovácko 0:1 v 1. pol.

    zeleznik2     před 9 lety 30.05.2015 17:36 |  
    0 0

    proboha co tam ten Dostál dělal?

    • Re: Slavia - Slovácko 0:1 v 1. pol.

      ashley     před 9 lety 30.05.2015 18:10 |  
      0 0

      No ono Kodrovo tančení 3 metry od Doška bylo taky vrcholně trapný. Stejná situace byla pak asi ve 40. minutě podruhý.

      • Re: Slavia - Slovácko 0:1 v 1. pol.

        Luuke     před 9 lety 31.05.2015 00:25 |  
        0 0

        Myslím ,že Kodr odehrál velmi dobrý zápas,první branka padla po serii chyb Dostál,Berkovec,Kodr, Mikula /nešikovně zmařil ofsajd/, a Došek se štěstím zakončil. Celý problem dnes byl v záloze kdy ani snad na třicet pokusů se nepodařilo kombinací přehrát soupeře.To co předvedli Vuka,Zmrhal,Piták i Kenja je toho důkazem. A navíc Berkovec se podílel na všech brankách.

  3. Re: Slavia - Slovácko 0:1 v 1. pol.

    zeleznik2     před 9 lety 30.05.2015 18:07 |  
    0 0

    Tragédie prvního poločasu, naši hráči si už asi řekli, že není třeba hrát a že Slovácko jim ty tři body daruje!!!obrana znovu hoří a v útoku jsme naprosto bezzubí, když už šanci máme tak Vukadinovič, Zmrhal nebo Piták nedokážou trefit bránu nebo v lepším případě brankaře, centry Dostála a spol do vápna naprosto katastrofální a Škoďák je totálně hlídaný. A Slovácko udeřilo hned z první šance, Dostál snad nejslabší hráč naší defenzívy brání nejnebezpečnějšího hráče Doška, jak to asi může dopadnout?no gólem jak jinak a Bohemka vede na Spartě....

    • Re: Slavia - Slovácko 0:1 v 1. pol.

      Betynka58     před 9 lety 30.05.2015 18:10 |  
      0 0

      Dostál snad nebránil Doška, ale toho, kdo centroval (Diviše)?

      • Re: Slavia - Slovácko 0:1 v 1. pol.

        judy     před 9 lety 30.05.2015 18:14 |  
        0 0

        Přesně tak , u Doška byl Kodr

        • Re: Slavia - Slovácko 0:1 v 1. pol.

          zeleznik2     před 9 lety 30.05.2015 18:24 |  
          0 0

          Dostál nechal odcentrovat Diviše první chyba a Kodr nepokryl Doška druhá chyba, omluva komentátor uvedl Dostála.

          • Re: Slavia - Slovácko 0:1 v 1. pol.

            Roman11     před 9 lety 30.05.2015 20:35 |  
            0 0

            Třetí chyba je spící Berkovec který dnes má podíl na všech brankách.

  4. Re: Slavia - Slovácko 0:1 po 1. pol.

    KubaM     před 9 lety 30.05.2015 18:08 |  
    0 0

    Těžko pomoci Škodovi k trofeji, když se jako obvykle jednoduše neumíme dostat do vápna jinak než brejkem nebo nákopem. Jestli toto nebude poslední zápas s Beránkem, tak to bude další "super" vizitka o našem vedení. Slovácko dnes hraje také mizerně, nicméně i tak působí o poznání kompaktněji a týmověji. Mít pár lepších individualit, je to jedna šance za druhou.

    I přes špatnou jarní formu Slovácka bych Habance uvítal všemi deseti!

  5. Re: Slavia - Slovácko 0:1 po 1. pol.

    Betynka58     před 9 lety 30.05.2015 18:15 |  
    0 0

    Mne snad nejvíce zaráží to katastrofální zpracování míče snad všech slávistů! Když se ještě o něco hrálo, tak si to mohl člověk vysvětlit jejich nervozitou, ale teď už snad mohou hrát úplně v klidu a ta jejich technika je snad ještě horší, než když nutně potřebovali bodovat.

  6. Re: Slavia - Slovácko 0:1 v 2. pol.

    judy     před 9 lety 30.05.2015 18:22 |  
    0 0

    CO TO JE DO PI !!!! Co chce rozhodčí pískat když né tohle ???? já na to asi nemohu koukat..

    • Re: Slavia - Slovácko 0:1 v 2. pol.

      zeleznik2     před 9 lety 30.05.2015 18:25 |  
      0 0

      ksindl Slovácky a ještě větší černá svině

  7. Re: Slavia - Slovácko 0:1 v 2. pol.

    zeleznik2     před 9 lety 30.05.2015 18:23 |  
    0 0

    Nenadále ty jsi....................................prý ani jeden zákrok nebyla penalta chacha, ten první bylo jasné strčení a ten třetí jasný podtrh...

  8. Re: Slavia - Slovácko 0:1 v 2. pol.

    Betynka58     před 9 lety 30.05.2015 18:23 |  
    0 0

    Ten sudí si snad dělá srandu? Jasné postrčení, zřetelné na míle daleko a pencle zase ne...

  9. Re: Slavia - Slovácko 0:1 v 2. pol.

    zeleznik2     před 9 lety 30.05.2015 18:26 |  
    0 0

    Hrubý na hřišti, Míro kam to vedeš...

  10. Re: Slavia - Slovácko 0:1 v 2. pol.

    zeleznik2     před 9 lety 30.05.2015 18:30 |  
    0 0

    Tak takhle pánové ne!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!jděte do prd...................Berkovec v bráně dnes díra. fuj vypínám přenos.

  11. Re: Slavia - Slovácko 0:2 v 2. pol.

    mpik     před 9 lety 30.05.2015 18:33 |  
    0 0

    Kenia dolů, do hry Červenka. Konec nadějí pro Škodu...

  12. Re: Slavia - Slovácko 0:2 v 2. pol.

    winter (přítel SN)     před 9 lety 30.05.2015 18:42 |  
    0 0

    Tak jedno je jasný, Beránek prostě zůstat nemůže. Ukazuje se to, co se ukázalo v týhle sezoně už mnohokrát, Míra neumí vůbec reagovat na vývoj zápasu.. A trenér co tohle neumí je trenér na hovno. Tečka. Slávista neslávista...

    • Re: Slavia - Slovácko 0:2 v 2. pol.

      mpik     před 9 lety 30.05.2015 18:45 |  
      0 0

      Beránek a většina kádru by měla jít do p....e!

    • Re: Slavia - Slovácko 0:2 v 2. pol.

      vavicek     před 9 lety 30.05.2015 18:46 |  
      0 0

      A jak by si chtěl, aby reagoval?

      • Re: Slavia - Slovácko 0:2 v 2. pol.

        winter (přítel SN)     před 9 lety 30.05.2015 19:16 |  
        0 0

        Rozhodně bych třeba neudělal to co dělá Beránk pořád dokola a nikdy to k úspěchu nevede.. Nestáhnul bych jedinýho hráče co dokáže vepředu vymyslet kloudnou přihrávku v době kdy potřebujeme útočit už někdy v 55. minutě.. Vim že Levan nemá úplně ideální fyzičku ale hrát přece může dokud ho nezačnou brát křeče.. btw i kdyby hrál s křečema tak tam bude nejlepší..

        • Re: Slavia - Slovácko 0:2 v 2. pol.

          vavicek     před 9 lety 30.05.2015 19:23 |  
          0 0

          Neodpovádíš na otázku. Kenia na hřišti do té doby nic nevymyslel. Akorát to drbal.

  13. Re: Slavia - Slovácko 0:3 v 2. pol.

    ashley     před 9 lety 30.05.2015 18:47 |  
    0 0

    Proboha, co ten Berkovec dělal, to byla střela asi z 35 metrů...

    • Re: Slavia - Slovácko 0:3 v 2. pol.

      winter (přítel SN)     před 9 lety 30.05.2015 18:54 |  
      0 0

      A co měl jako dělat? To trefil náramně, rána a skvěle umístěnená o břevno, líp to trefit nešlo.. To spíš bych řekl že se dal chytat ten druhý gól

      • Re: Slavia - Slovácko 0:3 v 2. pol.

        ashley     před 9 lety 30.05.2015 18:58 |  
        0 0

        Viděl jsi tu dálku? Stačilo udělat o krok víc a pak se odrazit a měl by to... gól byl krasnej, ale ne nechytatelnej. Naopak ten druhý vidím osobně jako větší problém, protože to šlo po zemi.

        • Re: Slavia - Slovácko 0:3 v 2. pol.

          winter (přítel SN)     před 9 lety 30.05.2015 19:10 |  
          0 0

          A jak by to během tý vteřiny měl asi udělat aby stihl udělat krok navíc a ještě dobře vyskočit tak aby došáhnul až těsně pod břevno o který se to olízlo? Teorii máš hezkou ale v praxi to takhle nefunguje.. Kdyby to nebyla taková pumelice tak to beru, ale když to trefí takhle tak může jít golman na párek. Sám sem dlouho chytal a jsem přesvědčenej že tohle by nechytil ani Čech.

          • Re: Slavia - Slovácko 0:3 v 2. pol.

            ashley     před 9 lety 30.05.2015 23:27 |  
            0 0

            Právě,že funguje. Nevím, jestli máš zkušenosti s chytáním, ale tohle se chytat dalo a hlavně mělo. A garantuji ti jednu věc, Čech by tohle měl. Při jeho výšce a odrazu by na to dostal a hlavně by stál víc za zdí, což Martinovi chybělo. On ten gól vypadal parádně, jak to šlo o břevno, ale to neznamená, že to nešlo vyrazit. Nechci se hádat, stejně to nic nezmění, jen říkám, že z vlastní zkušenosti vím, že gól z takovýhle vzdálenosti jde vždycky na tvůj vrub, protože na to i při takovýhle ráně máš minimalně 2 vteřiny a nemůžeš reagovat až na střelu nebo hůř,teprve když vidíš míč za zdí. U sebelepší střely z podobný vzdálenosti se nelze vymlouvat na to, že to byla rána nebo podobně. Už takhle to měl prakticky na ruce. Opět mu chyběl ten jeden krok, jak s Bohemkou.

  14. Re: Slavia - Slovácko 0:3 v 2. pol.

    judy     před 9 lety 30.05.2015 18:49 |  
    0 0

    Na jednu stranu s podivem že tohle se dokáže udržet v první České lize, přihrát po zemi to neumí, centry mimo, zpracování na nule, do prázdné branky se netrefí, to mohu jít na okresní přebor tam to uvidím taky a možná to bude lepší jak tohle..

    • Re: Slavia - Slovácko 0:3 v 2. pol.

      judy     před 9 lety 30.05.2015 18:52 |  
      0 0

      No super Lafata dal gol :(

      • Re: Slavia - Slovácko 0:3 v 2. pol.

        mpik     před 9 lety 30.05.2015 18:54 |  
        0 0

        Na rovinu, v Edenu se měla kopat penalta, jediný, kdo to neviděl byl ten, kdo to vidět má....

        • Re: Slavia - Slovácko 0:3 v 2. pol.

          judy     před 9 lety 30.05.2015 18:55 |  
          0 0

          On to moc dobře viděl ale nepískl a v tom je rozdíl...

          • Re: Slavia - Slovácko 0:3 v 2. pol.

            Vhoo (přítel SN)     před 9 lety 30.05.2015 19:02 |  
            0 0

            sezona končí tak jak probíhala, rozpačitě s trpkou chutí v ústech.

            • Re: Slavia - Slovácko 0:3 v 2. pol.

              judy     před 9 lety 30.05.2015 19:03 |  
              0 0

              Přemýšlím co na to napsat ale nějak nemám slov ... :/

              • Re: Slavia - Slovácko 0:3 v 2. pol.

                cibuk     před 9 lety 30.05.2015 19:10 |  
                0 0

                to já mám slov dost, ať jdou naši chlapci do prdele, tenhle zápas už mě fakt vytočil.

                • Re: Slavia - Slovácko 0:3 v 2. pol.

                  Falk     před 9 lety 30.05.2015 19:18 |  
                  0 0

                  To je hnus ,tak mluvte zastánci Beránka a dalších našich lvíčat

                  • Re: Slavia - Slovácko 0:3 v 2. pol.

                    mats     před 9 lety 30.05.2015 19:39 |  
                    0 0

                    Zastánci Beránka... odpůrci Beránka... a není to jedno? Těch trenérů se tu už protočilo tolik... a nikdo s tím nic dlouhodobě nesvedl. Obávám se, že výsledek bude při tomhle stavu klubu stejný, ať už by to převzal Guardiola nebo kdokoliv z nás, diskutérů, tady. ;-)

                  • Re: Slavia - Slovácko 0:3 v 2. pol.

                    bongor     před 9 lety 30.05.2015 21:29 |  
                    0 0

                    To víš že budeme mluvit,stačí že tady pliveš ty.Podívej se na Koubka,taky jste vy
                    dědicové dřevěnky řvali,že je to trenér na hovno.A dneska přebíral pohár mistra ligy.
                    Tady je celkovej rozklad klubu,ani deset Beránků s Mourinhem by s tím nic neudělalo.Jak se nezmění majitel a všechno okolo,tak to bude stejný.Prostě nezájem hráčů až na výjímky,manažment na dvě kulový,skauti nejhorší z celé ligy.A každej trenér,ať je to kdokoliv,kterej nemůže mít hráče alespoň lepší průměr,tak si u nás akorát zadělává na problémy.Proč asi třeba Berki v Bohemce zářil a u nás nic moc,dneska dokonce nic?Prostě tam je něco,o čem třeba ani nevíme-hlavně to vypadá na peněžní problémy,to se nikdo nepřetrhne.

                    • Re: Slavia - Slovácko 0:3 v 2. pol.

                      mats     před 9 lety 30.05.2015 23:20 |  
                      0 0

                      Ano. Ten problém je evidentně hlubší než jen a jen v trenérovi. To snad už musí být jasný. Jinak by to asi už některý z těch trenérů, co tu za posledních pár sezón byli, vyřešil.

        • Re: Slavia - Slovácko 0:3 v 2. pol.

          bongor     před 9 lety 30.05.2015 21:20 |  
          0 0

          Lafata goĺ nedal.Dal ho obránce co dobíhal s ním.Takhle se to dělá a ne nějaký blbý střílení do branky.Prostě se pohybuju poblíž branky a mám na sobě ten správnej dres
          a nejlepší střelec je na světě.
          Sám Lafata říkal na Nově "No snad mi ho přiznají".

  15. Re: Slavia - Slovácko 1:3

    spino     před 9 lety 30.05.2015 19:26 |  
    0 0

    Beránek musí zůstat i pro další sezónu, to budu tvrdit pořád.

    Naopak si myslím, že pokud se v létě nezmění majitel, tak sestupujeme. :(

    • Re: Slavia - Slovácko 1:3

      Vhoo (přítel SN)     před 9 lety 30.05.2015 19:31 |  
      0 0

      taky myslím že budeme s vansdorfem jasnej adept na sestup, přijde opět nový trenér, nová koncepce, odejdou 4 hráči ze základu, to jsou vyhlídky.

      • Re: Slavia - Slovácko 1:3

        vavicek     před 9 lety 30.05.2015 19:36 |  
        0 0

        Ještě je tady baník. Ten je jasnes plus doufám vansdorf.

  16. Re: Slavia - Slovácko 1:3

    japhy     před 9 lety 30.05.2015 19:31 |  
    0 0

    Pro jeden důvod jsem rád, že jsme nevyhráli. Ono by se taky po výhře mohl najít někdo, kdo by tuhle sezonu označil za ne tak zpackanou a to by byla zaručená cesta do pekel.
    Ale ta "nepenalta" byla něco tak neuvěřitelnýho, že ani nevím, co na to říct.

    • Re: Slavia - Slovácko 1:3

      vavicek     před 9 lety 30.05.2015 19:35 |  
      0 0

      Na kvality kádru normální sezona. Nevim co byste chtěli. Ještě nedávno se tady nadávalo na dnes nejlepšího hráče Škodu. Na Zmrhala se nadává dodnes. Ten kádr navíc nemá. Máme štěstí, že i příští rok bude v lize baník a snad i vansdorf. Takže se štěstím nespadneme ani příště.

    • Re: Slavia - Slovácko 1:3

      afro     před 9 lety 30.05.2015 19:41 |  
      0 0

      Nepenalta jako Costa na Necku u bolševika...

    • Re: Slavia - Slovácko 1:3

      bongor     před 9 lety 30.05.2015 21:33 |  
      0 0

      To je další věc,nemáme nikoho mezi tou bandou,co velí bobrlize.Jsme jak nahej v trní.FIFA podvádí ve velkým a my si myslíme,že u nás budeme jediní,co budou férový.Kdepak,řešení je bohužel jediný,kdo chce s vlky žíti ,musi s nima výti.

  17. Re: Slavia - Slovácko 1:3

    Barra     před 9 lety 30.05.2015 19:34 |  
    0 0

    Otresna apoteoza za otresnou sezonou. A myslim ze je dobre, ze jsem skoncili s touto prohrou, jinak bychom si mozna zbytecne namlouvali ze vse je ok po tech 3 vyhrach v predchozich 4 zapasech a tech vychytanych nulach.

    Takze 9 vyher, 7 remiz a 14 proher oproti 8 vyhrach, 6 remiz a 16 proher v sezone Pastoor. Tedy celkem za 30 proher z 60 zapasu... S 45 inkasovanych brankach mame 'krasny' prumer 1,5 branek proti na zapas (v 2013-14 jich bylo 51). V predminule sezone byl nas topscorer Juhar s 6 brankami (celkem 24 strelenych) - nastesti nas zachranil Milan Skoda.

    Otresne - a i kdyz jsem v mensine, stojim za tom, ze je cerstva nova krev v sportovnim useku. Vime malo o Kiselovi, ale to take o necim svedci. A vazne si myslim, ze nejvetsi plus Beranka je ze je Slavista. To nas ale nikam nezavede. Kdyz hraci paberkuji na hristi, je na trenerovi aby je hnal a vytahnul z nich maximum. Fyzicka nedostacujici, v druhe polovine jsme vetsinou cekali na ranu z milosti od soupere, vyklidili mu pole. A vazne si nemyslim, ze nejvetsi zasluhu na tom ze Milan ma za sebou uspesnou sezonu ma Beranek.

    Jak mi napad s Chvalovskym nebyl zvlast sympaticky, neco se musi dit. Bez zmen (a nemyslim si ze muzeme opakovaneul muzstva vyhodit a nahradit, to neni reseni) to neni do Evropu do 3 let, ale do trech let do druhe ligy. A ted mam na mysli ze uz mame 2/3 toho obdobi za sebou s 2013-14 a letosni sezonou. Do tretice by nam uz to nemuselo vyjit.

    Jak

    • Re: Slavia - Slovácko 1:3

      mart01     před 9 lety 30.05.2015 19:38 |  
      0 0

      Já bych to možná poupravil na "do třetice už nám to vyjde".

    • Re: Slavia - Slovácko 1:3

      vavicek     před 9 lety 30.05.2015 19:38 |  
      0 0

      Tak zrovna Chvalovský by Beránka nevyhodil. Ten ho měl léta v Blšanech.

      • Re: Slavia - Slovácko 1:3

        Barra     před 9 lety 30.05.2015 19:56 |  
        0 0

        Bejvavalo, uz to nemusi platit. Jinak asi take nikdo nepocital s tim, ze Vavrouska odejde z Liberce. Nevim, jeden kolega tady citoval nedavno vyjadreni Habance z webu Slovacka. Libila se mi ta dynamika, ktera z neho byla citelna. A kdo zase byl trenerem Baniku v podzimni casti, ktereho pak vystridali? Nevzpominam si na jmeno, jeho vystoupeni v interviews melo hlavu a patu, a hlavne, Banik mel uspech. Byli tehdy pati, jestli se nemylim.

        • Re: Slavia - Slovácko 1:3

          vavicek     před 9 lety 30.05.2015 20:00 |  
          0 0

          Já bych řekl, že to platí. Oni se znají dobře. V baníku byl Švedík. Myslím, že dělal asistenta u Uhrina v Bělorusku. Habanec možná umí mluvit a dělat dobrý dojem na fanoušky. To je ale asi tak všechno.

          • Re: Slavia - Slovácko 1:3

            Barra     před 9 lety 30.05.2015 20:15 |  
            0 0

            Tvuj nazor ti neberu.

          • Re: Slavia - Slovácko 1:3

            sasky     před 9 lety 31.05.2015 17:26 |  
            0 0

            V Baníku i s Uhrinem v Bělorusku byl skutečně Svědík. Mimochodem je to jeden z mých návrhů na trenéra Slavie. Vytáhl Pardubice během tří sezon z divize do 2. ligy kde v 1. sezóně skončil s týmem 7. Umí pracovat koncepčně a dostat z hráčů maximum. Jeho mínusem je určitá nezkušenost s ligovým fotbalem, ale myslím, že je to trenér s velikou perspektivou.

  18. Krom prvních pěti kol

    houston (přítel SN)     před 9 lety 30.05.2015 19:39 |  
    0 0

    Jděte i s celým vedenim do prdele. Bez výjimky!

  19. Re: Slavia - Slovácko 1:3

    1rytir     před 9 lety 30.05.2015 19:44 |  
    0 0

    Dorazil jsem z Edenu a musím napsat, že jsem na trávníku v červenobílém dresu dnes marně vyhlížl byť jdonéhpo fotbalistu. Možná na těch pár minut Diop, jinak nic. Po tom dnešku bude ten, kdo koupí Zmrhala blázn a ani o toho Škodu bych se zase tak moc nebál. Jediné východisko vidím v tom, že přijde třeba ten Chvalovský se svými investory, nastoupí nový trenér a tým se doplní (byť vyměnit by potřebovali prakticky všichni). Docela by mě zajímalo, kdy bude Slavia vracet peníze za permice za tuto opravdu skvělou sezónu!

    • Re: Slavia - Slovácko 1:3

      japhy     před 9 lety 30.05.2015 20:35 |  
      0 0

      Už několikátý zápas je tím fotbalistou Delííí:) Vždycky doběhne k balonu, všechny si tělem odstrká, míč podrží a dobře rozdá. Už zdaleka neplatí, že od něj chodí míče hlavně soupeři. Jen to nesmí hrát vzduchem.

    • Re: Slavia - Slovácko 1:3

      bongor     před 9 lety 30.05.2015 21:37 |  
      0 0

      No je to tak rytíři,Chvalovský nebo někdo podobnýby byl určitě potřeba.Jinak to nemá cenu se rozčilovat.Potom už bysme vyhlíželi Horníka a podobně,což by byl teprve ten pravej humus.

  20. Re: Slavia - Slovácko 1:3

    Max1     před 9 lety 30.05.2015 19:58 |  
    0 0

    doufám, že Beránek potáhne do háje....na ten antifotbal se nedá koukat, kdyby ten jeho "beton" alespoň něco přinesl....to neustálé ignorování Diopa a Boudjemy mě vytáčí do běla, stejně tak ta hra jen na jeden hrot, kdy je evidentní, že když tam Milan někoho má je to lepší.

    • Re: Slavia - Slovácko 1:3

      vavicek     před 9 lety 30.05.2015 20:00 |  
      0 0

      Tak dneska tam "někoho" měl a lepší to tedy nebylo.

      • Re: Slavia - Slovácko 1:3

        Navyseals     před 9 lety 30.05.2015 20:11 |  
        0 0

        To není pravda, fotbal jsme začli hrát až když tam poslal Červenku s Diopem. Jeho postavení Dostála, Hrubýho a Kodra nás stálo zápas. Je dobře, že končí. Jediná pozitivní věc.

        • Re: Slavia - Slovácko 1:3

          vavicek     před 9 lety 30.05.2015 20:14 |  
          0 0

          Ale prd. Hrálo se pořád to samé. Akorát se Slovácko zatáhlo.

          • Re: Slavia - Slovácko 1:3

            Navyseals     před 9 lety 30.05.2015 20:17 |  
            0 0

            Hráli zataženě celej zápas. Do čeho kopli, to skončilo v bráně. Posledních deset minut jsme měli 4 šance.

            • Re: Slavia - Slovácko 1:3

              vavicek     před 9 lety 30.05.2015 20:18 |  
              0 0

              To není pravda, úpně přestali atakovat naší rozehrávku. To předtím neplatilo.

        • Re: Slavia - Slovácko 1:3

          vavicek     před 9 lety 30.05.2015 20:14 |  
          0 0

          Ale prd. Hrálo se pořád to samé. Akorát se Slovácko zatáhlo.

    • Re: Slavia - Slovácko 1:3

      Barra     před 9 lety 30.05.2015 20:10 |  
      0 0

      "... hlavne je tu dobra apoluprace s Bekimem. Zaloha i obrana hraji super, doplnuji nas. Nejsem na hrotu sam, takze nam to (...) slape".

      Slova Milana Skoda na oficialkach 1.8.2014, kdyz po dvou zapasech jsme meli 6/6, skore 5/2, kde se o branky postarali Skoda (2), Balaj, Latka a Zmrhal.

      ( http://slavia.cz/clanek.asp?id=12608)

  21. Re: Slavia - Slovácko 1:3

    Heretic (přítel SN)     před 9 lety 30.05.2015 20:14 |  
    0 0

    Ve srovnání s loňskou sezonou nám kolegové z Bohemians utekli. Neuvěřitelné s jejich malými možnostmi. Mít jejich kádr, tak jsme drtivě poslední.
    Velmi zajímavý je Baník, který je již po čtvrté za sebou 14 místě. Teplice prý budou snižovat rozpočet. Varnsdorf nebo Zlín. Brno. Tak to vypadá, že tu ligu udržíme i příští rok.

  22. Re: Slavia - Slovácko 1:3

    klimi     před 9 lety 30.05.2015 20:19 |  
    0 0

    Dostál se snad bude kritizovat jen protože se jmenuje Dostál, asi jako to bylo kdysi u Hubáčka...
    Ano, nechal hráče odcentrovat, ale musel bránit dva hráče. Proč Kodr Doška jen stínoval? Od té doby zkazil snad jedinou přihrávku a nenechal se ani jednou obejít. Po jeho náběhu jsme měli tu šanci v první půlce, kdy Škoda prodlužoval a někdo (Zmrhal?) na zadní tyči nepochopitelně netrefil míč...Mikula na druhé straně úplně zoufalost. Stoperská dvojice jako kužele, Bílek dělá kapitána proč? Odchovanec Sparty, který je ve Slavii jednu sezónu?

    Pitákovo rozehrávka standartek je tragická, z pěti rohů kopně tři do prvního hráče a další kopne pět metrů za vápno. Nakonec to musí jít kopat Diop, abychom dali gól...Za tu rozehrávku přímáku z vápna bych ho taky nakopal...Pak se postaví k míči hráč, který hrál max. za Slovácko a z 30ti metrů vymete pavouka...

    Nakonec si nechávám Levana, dneska opět neskutečně platný, co z toho, když pak při asi rozhodující akci zápasů místo přihrávky na úplně volného Škodu zakopne o míč...

    • Re: Slavia - Slovácko 1:3

      vavicek     před 9 lety 30.05.2015 20:21 |  
      0 0

      Přišlo mi, že chtěl vystavit Doška do ofsajsu a Mikula se tam zapomněl.

      • Re: Slavia - Slovácko 1:3

        klimi     před 9 lety 30.05.2015 20:23 |  
        0 0

        Aha, je to možné, při pohledu z tribuny mě to ani nenapadlo.

    • Re: Slavia - Slovácko 1:3

      Navyseals     před 9 lety 30.05.2015 20:23 |  
      0 0

      Dostál hořel nejen jednou, Klimi. V první půli několikrát propadl a jeho rozehrávka je tragická. Máš pravdu, že gól je Kodra, ale to nic nemění na tom, že Dostál zahrál hrozně. Naopak Bílek hrál podle mě slušně.

      • Re: Slavia - Slovácko 1:3

        klimi     před 9 lety 30.05.2015 20:25 |  
        0 0

        Najdi mi situaci, kdy jednou jedinkrát tragicky rozehrál...Ne, nehořel, promiň, opravdu nejsi objektivní...

        • Re: Slavia - Slovácko 1:3

          Navyseals     před 9 lety 30.05.2015 20:47 |  
          0 0

          Dvakrát v první půli špatně vystoupil a oni ho přehodili k Divišovi. Ve druhý půli se nestíhal vracet a druhý gól jde za ním, protože měl jít rychleji proti Trávníkovi a ne couvat.

          • Re: Slavia - Slovácko 1:3

            klimi     před 9 lety 30.05.2015 20:49 |  
            0 0

            Neblázni proboha....

            • Re: Slavia - Slovácko 1:3

              Navyseals     před 9 lety 30.05.2015 21:17 |  
              0 0

              jako jestli ti někdo takovej ve Slavii vyhovuje, tak nemám, co dodat

              • Re: Slavia - Slovácko 1:3

                klimi     před 9 lety 30.05.2015 21:21 |  
                0 0

                Ne, nevyhovuje, ale řekni mi, kdo byl dnes na hřišti lepší než on?

                • Re: Slavia - Slovácko 1:3

                  Navyseals     před 9 lety 30.05.2015 21:43 |  
                  0 0

                  Líbil se mi Bílek a Deli, místy Kenia.

              • Re: Slavia - Slovácko 1:3

                klimi     před 9 lety 30.05.2015 21:27 |  
                0 0

                Pusť si ten druhý gól znovu. Opravdu měl Dostál vystoupit? A co kdyby vystoupil a díky tomu by se vykašlal na Diviše, který by dostal míč?

                • Re: Slavia - Slovácko 1:3

                  klimi     před 9 lety 30.05.2015 21:28 |  
                  0 0

                  Ten gól je jednoznačně Pitáka, protože se na hráče úplně vykašlal...

                • Re: Slavia - Slovácko 1:3

                  Navyseals     před 9 lety 30.05.2015 21:44 |  
                  0 0

                  On vyrazil a pak začal couvat. To se učí už v žácích. Buď tam jdu naplno nebo couvnu, ale ne obojí.

        • Re: Slavia - Slovácko 1:3

          Tomski     před 9 lety 30.05.2015 20:51 |  
          0 0

          Dostál rozhodně nehořel...dnes to od něj bylo nadstandartní + ta bojovnost, kterou kdyby oplývalo víc našich hráčů, tak utkání možná dopadlo jinak...u Pitáka bych taky vytkl ty stadartky, ale zase jeden z mála, kdo se snaží hrát fotbal. Bohužel v druhé půli už se vytrácel...jsem zvědavý jaké nastanou změny a jestli by jsme měli hrát od začátku o udržení, tak bych si oba nechal, protože zkušenosti a bojovnost budou potřeba a řekl bych, že jim na Slavii záleží...

      • Re: Slavia - Slovácko 1:3

        bongor     před 9 lety 30.05.2015 21:40 |  
        0 0

        Dostál a Hub ,to je velkej rozdíl i když jsou to oba otloukánci,tak Dostál si to bohužel zaslouží.Hub byl proti němu pn fotbalista.

  23. Re: Slavia - Slovácko 1:3

    Corfe     před 9 lety 30.05.2015 20:35 |  
    0 0

    Diletantismus celého našeho klubu v jedné větě: "představenstvo se k hodnocení sezóny sejde v týdnu od 8. června." Tedy až za týden od ukončení sezony. Týden, kdy už ostatní kluby budou čile uzavírat přestupy, prodlužovat a ukončovat smlouvy, vytipovávat talenty a volné hráče, tak tenhle týden naše dvoučlenné představenstvo bude spát. Fakt mám chuť si tu permanentku příští rok nekoupit a vysrat se na to.

    • Re: Slavia - Slovácko 1:3

      vavicek     před 9 lety 30.05.2015 20:41 |  
      0 0

      Ono je to jedno. Stejně na nikoho nemají peníze.

      • Re: Slavia - Slovácko 1:3

        bongor     před 9 lety 30.05.2015 21:42 |  
        0 0

        přeně,to je ten hlavní problém.Bez peněz do hospody nelez,nebo do fotbalu nelez.

  24. Re: Slavia - Slovácko 1:3

    Alfabet     před 9 lety 30.05.2015 20:55 |  
    0 0

    Ad stopeři: Na Žižkově hraje kromě Bazala také náš stoper Souček. Podle komentářů patřil v jarní sezóně vždy k nejlepším. Pokud hrál u nás, byl - podle mého názoru - výrazně lepší než Kodr.

    • Re: Slavia - Slovácko 1:3

      Tomski     před 9 lety 30.05.2015 20:56 |  
      0 0

      ale hraje tam jako defenzívní záložník...

  25. Beranek

    Prochy     před 9 lety 30.05.2015 21:16 |  
    0 0

    Vykon uz ani nehodnotim, tragedie, bida, zoufalost...
    Pitak aspon chtel, jinak to bylo marny.

    Opet me nadzvedl pozapasovej rozhovor Beranka na www.slavia.cz
    ten chlap snad nema soudnost? kdyby to byl takovej slavistickej srdcar, jak si zde vetsina prispivatelu mysli, tak v sobe najde koule, vyhodnoti si uplynuly tragicky rocnik a sam odstoupi. ale chapu, ze ma smlouvu jeste na dva roky a prece se sam nepripravi o prachy...
    „Po půli jsme chtěli hru oživit a připravit se na varianty, které mohou nastat."
    Hmmm to jsi to ozivil, kdyz jsi sundal Keniju a Vuka a dal jsi tam Hrubyho s Cervenkou....

    Hodnoceni sezony:
    „blablabla..... Na druhou stranu jsme si na začátku řekli, že chceme stabilizovat mužstvo a vytvořit kostru týmu, zdravé jádro, což se nám podařilo." co to placa? Zdrave jadro? slaby Berkovec, neustale zraneny Latka, prumerne hrajici Bilek, vodu slapajici Zmrhal??? Jedine snad Milan Škoda za neco stal, ale jinak komedie.

    Na zaver neprekvapil:
    „Mám smlouvu na tři roky a majitel má právo si rozhodnout, jak rozhodne on. Já od rozdělané práce nerad odcházím, z boje neutíkám. Leccos se nám povedlo a je na co navázat. Já chci pokračovat, jestli se vedení rozhodně jinak, budu to respektovat,“

    Rozdelana prace? Mirku, tys to spis dodelal a podelal, nez abys neco rozdelal.... prosim odejdi a sam, pokud mas opravdu to slavisticke srdicko. Navazat nemas na co, nemas vubec zadny herni system, fyzicky si hrace nepripravil ani na druhou ligu, zadne herni varianty v rukavu nemas, na co chces navazovat? Neustale jsi protezoval hrace viz Hruby...jednoznacne kvuli U21. Ten kluk nema ani na Pribram, stejne tak Zmrhal nemuze prestoupit ani do rakousky ligy. Mikula nenahraje jedinej balon, hraci Slovacka ho obchazej jak chtej.
    Vzdyt nas tymy jako Brno, Slovacko ci snad Pribram prehravaji i herne, to je prece OSTUDA.
    Co jsi vtiskl tymu? NIC, absolutne NIC... Pivarnik s podprumernou Bohemkou, Vavruska s Libercem nebo treba Tobias s Pribrami udelali mnohem vic nez ty se Slavii.
    Za me je tve pusobeni na lavicce Slavie velkym zklamanim.

    • Re: Beranek

      Barra     před 9 lety 30.05.2015 21:37 |  
      0 0

      I ja jsem celkem v rozpacich po tvrzeni Beranka "je na co navazat". Skoda ze hodnoceni sezony ktere dostane vedeni od Beranka nebude verejne.

    • Re: Beranek

      carfi-sks (přítel SN)     před 9 lety 30.05.2015 21:38 |  
      0 0

      Přesně tak, souhlasím s tebou,nevim co k tomu říct víc.

    • Re: Beranek

      KubaM     před 9 lety 30.05.2015 23:43 |  
      0 0

      Naprostý souhlas! Už dávno měl sám odstoupit, byla to jen ztráta času. A hlavně ať ho někdo hájí za nekvalitní hráče, se kterými musel pracovat. Copak si sem sám nepřivedl polovinu kádru? Od loňské sezony zůstali v základu snad jen Škoda a Zmrhal. Kisel mu vyšel ve všem vstříc. Na koho si ukázal, toho měl, včetně velké nečekané - Keni. Takové podmínky tu už dlouho žádný trenér neměl. A namísto stabilizace opět totálně promrhaný rok, který pominu-li Škodu potenciál hráčů spíše zadusil (Hrubý nebýval tak špatný, či sledovat chudáka Keniju jak jde zápas od zápasu níže, jen kvůli tomu, že hrajeme jemu totálně nevhodný styl... a dalo by se pokračovat). A jak říkáš, kdyby měl Beránek alespoň schopnost nějaké sebereflexe. Jen si to srovnejte s Habancem z minulých zápasů (dnes byl nějak smířlivý na závěr sezony). No, věřím, že kdyby někdo Kiselovi (osobně jeho samého hájím) pořád nekecal do práce, už dávno tu Beránek není (ostatně zřejmě by ani nikdy nebyl :D).

  26. Re: Slavia - Slovácko 1:3

    Nosorozec     před 9 lety 30.05.2015 21:16 |  
    0 0

    V Nučicích byl dneska jarmark, takže jsem zápas se Slováckem neviděl. Domácí prohra 1:3 je však působí hrozivě. Proto se ptám těch, co to viděli; byl to propadák jako s Jihlavou a na Bohemce, nebo jsme měli smůlu?

    • Re: Slavia - Slovácko 1:3

      bongor     před 9 lety 30.05.2015 21:45 |  
      0 0

      Je to hrozná ostuda,takhle se nechat ponižovat nýmandy.Bohužel tohle není ta Slavie co jsme vždy měli rádi.Dneska mě nasrali.

      • Re: Slavia - Slovácko 1:3

        Nosorozec     před 9 lety 30.05.2015 23:02 |  
        0 0

        Nejvíc mě mrzí, že Škoda těsně přišel o tu korunu krále střelců...

    • Re: Slavia - Slovácko 1:3

      Falk     před 9 lety 30.05.2015 21:48 |  
      0 0

      Ten závěrečný rozhovor Beránka je strašný ,kostea týmu Zmrhal ,Kodr ,Mikula ,Vukadinovič ,Hrubý a další prostě nyní NEMAJÍ NA LIGU A MYSLÍM ,ŽE NIKDY ZATÍM NEMĚLI,nerad utíkám od rozdělené práce - to musí říct jen nesoudný člověk ,promiňte trenérem ,ALE TÁHNĚTE A VEMTE SI SEBOU I HRÁČE ,KTERÉ JSEM JMENOVAL..Začínáte na mě působit strašně falešně !!!!!!

      • Re: Slavia - Slovácko 1:3

        Eluin (přítel SN)     před 9 lety 30.05.2015 22:04 |  
        0 0

        To mi přijde jako moc emotivní. Zmrhal na ligu bezesporu podle mě má. Hrubý po čase bude mít také (možná už příští sezónu).

        • Re: Slavia - Slovácko 1:3

          Falk     před 9 lety 30.05.2015 22:30 |  
          0 0

          Zmrhal má potenciál uspět v německé lize ( to nejsou emoce od Beránka).Jednim z dalších důvodů našeho stavu je to ,že u nás musí hrát pořád stejní hráči ,kterým to,ale vůbec nejde,je to falešné ,neprofesionální ,sportovně odporné ,to muže fungovat jenom u nás,amatérismus ,protekce ,faleš.

          • Re: Slavia - Slovácko 1:3

            Nosorozec     před 9 lety 30.05.2015 23:06 |  
            0 0

            Tebou jmenovaní hráči jsou příliš mladí na to, aby mohli tvořit kostru týmu. Spíš potřebujou mít od koho se učit. Máme v týmu několik nadprůměrných hráčů (Kenia, Škoda, Deli, Latka, Berkovec), ale týmu to na hřišti bohužel neklape.

    • Re: Slavia - Slovácko 1:3

      Eluin (přítel SN)     před 9 lety 30.05.2015 22:01 |  
      0 0

      To já jsem na jarmark chtěl jít také, ale nakonec paradoxně nedostal přednost fotbal, ale oslava narozenin kamarádovy manželky. :-).
      Vzhledem k již přečteným reakcím jsme ale asi o nic nepřišli.... :(

      • Re: Slavia - Slovácko 1:3

        Nosorozec     před 9 lety 30.05.2015 23:00 |  
        0 0

        Nezbejvá nám hold nic jinýho než po šestý v řadě doufat, že příští sezona bude lepší...

  27. Re: Slavia - Slovácko 1:3

    KrystofWalker (přítel SN)     před 9 lety 30.05.2015 22:08 |  
    0 0

    Celý zápas jsem dneska viděl z tribuny a samozřejmě převažuje skepse. Z týmu hráli fotbal trojce Zmrhal - Kenia - Škoda (chvílemi si to dávali pěkně) a dozadu nehrál špatně Simon Deli. Po tom co šel dolu Kenia, tak už jsme dopředu standartně nevymysleli nic.

    Bohužel zbytek týmu (snad až na nehrajícího Latku a z formy Berkovce s Bílkem), minimálně v dnešním zápase nepředvedl vůbec ligové parametry a až na výjimky je nepředvádí celé jaro.

    Pokud máme myslet na lepší umístění je třeba změnit celkově fungování klubu, doplňování kádru a samozřejmě i majitele, protože dokud v klubu nebudou peníze a celý klub nepůjde za jasnou vizí, tak bohužel pochybuju, že se něco výrazného změní...

    Po sezoně, před startem nové jsem poslední roky byl vždycky optimista a těšil se a vyhlížel světlé zítřky, po této sezoně jsem však pesimista, pokud nedojde na výrazné změny ve vedení (změna majitele), obávám se že bez toho by nám aktuálně nepomohl ani Mourinho.

    K.

  28. Re: Slavia - Slovácko 1:3

    spino     před 9 lety 30.05.2015 22:41 |  
    0 0

    Pane Barra, když tady mluvíte o koncepci Beránka, jeho kvalitách, kondiční přípravě atd., chtěl bych se zeptat, jestli vycházíte z nějakých konkrétních informací, nebo pouze spekulujete? Mluvil jste někdy s Beránkem o tom, koho má nasazovat, jak chce hrát atd.? Víte něco o kondiční přípravě a Danielu Hejretovi? Já ho třeba znám už z doby, kdy jsem dělal atletiku a považuji ho za jednoho z nejlepších k. trenérů pro atletiku a fotbal! Tak buď vycházejte z faktů, nebo osobních zkušeností, ale nekritizujte furt realizační tým, který je podle mě tím nejlépe fungujícím článkem v klubu.

    • Re: Slavia - Slovácko 1:3

      spino     před 9 lety 30.05.2015 22:43 |  
      0 0

      * v nefungujícím klubu.

      • Re: Slavia - Slovácko 1:3

        KubaM     před 9 lety 30.05.2015 23:48 |  
        0 0

        a kde je tedy chyba? Nezlob se na mě, ale pokud vím, tak právě tento realizační tým si přivedl ke své práci dobrých 10 hráčů (nebo i víc?) podle svých představ, takže výmluvy ohledně hráčské kvality neberu.

        • Re: Slavia - Slovácko 1:3

          dArtagnan     před 9 lety 31.05.2015 00:31 |  
          0 0

          To si jako vážně myslíš, že ti jinde nehrající a nechtění hráči zadarmo nebo na hostovačku + pár kluků z juniorky jsou posilami podle představ realizačního týmu?

          • Re: Slavia - Slovácko 1:3

            KubaM     před 9 lety 31.05.2015 01:20 |  
            0 0

            Zas tak je neshazujme. Na začátku sezony byli myslím vedení i trenér velmi spokojeni s novými nákupy, a to ještě poté přišel Kenja, Deli a Švec. A minimálně papírově to opravdu tak špatní hráči nebyli a ani nejsou. Problém vidím v práci s nimi.Tedy alespoň mi přijde smysluplnější můj pohled na věc, než stále doufat ve smilování (tj. příchod arabských šejků, kteří postaví minimálně druhou Spartu). Ani s Chvalovským nebudeme nakupovat tak jako Pelta - a je to dobře. Nevážím si takových "úspěchů".

            • Re: Slavia - Slovácko 1:3

              Tomski     před 9 lety 31.05.2015 22:06 |  
              0 0

              tak ona je otázka jestli se všechno dá označit za nákup...jediného, koho jsme přímo kupovali byl Baéz (což, se možná dá označit za chybu, i když začátek měl povedený...tohle se také často opakuje ať je jakýkoliv trenér: hráči co přijdou hrají nadstandartně, ale pak upadnou do průměru...může za to trenér nebo poměry v klubu ? já nevím) u Deliho a Balaje nevím jak to je...v létě přišel zadarmo Černý, Latka, Bílek a na hostování Vukadinovič (kterého jsme nejdřív pustili zpátky do Jablonce a až při nějakém zranění v kádru si ho půjčili) a z hostování se vrátil Mikula a Berkovec...do áčka se vytáhla spousta mládežníků a pak přišel Diop, u kterého bylo jasně řečeno, že bude mít čas na aklimatizaci (ne jako loni s Mensahem)...v zimě přišel zadarmo po zkoušce Kenia, u Švece to dlouho vypadalo, že tady nezůstane...na doporučení přišel Tamás a ten také málem nedopadl...ale předpokládám, že kdyby bylo na opravdové nákupy, tak tady byl Latka, Švec, Berkovec a možná Kenia...ta situace nebyla dobrá ani před rokem a těžko se zlepšovala...v rozhovorech si posily vychvalovali jak Beránek, tak Kisel...a nevím co by o nich také jiného měli říct...ve většině těch hráčů potenciál bez debat je a fotbal jsme měli hrát určitě lepší...když si tu sezonu projedu, tak jsme ve stejné sestavě moc nehráli hlavně kvůli zraněním, přišli dvě vážné krize, což se u nového a hodně mladého týmu dalo čekat a je otázka zda a jak se dalo pracovat na zatraktivnění hry, ale posun tam v něčem byl i když jen malý...poslední dva roky jsme se skoro nedostávali do většího počtu šancí...když jsme nedali ze dvou, ze tří gól byli jsme bez bodů...letos jsem věděl, že šance přijdou, ale jen se musí proměnit...já si nemyslím, že s tím jiný trenér něco udělá a jestli se nezlepší finanční situace a nebudou tady peníze na posily, tak bude muset hrát s tím co tu zůstane a na rozdíl od Beránka si ten tým nepostavil a nebude ho znát...možná tomu týmu pomůže nějaký impuls a správná chemie s trenérem, ale jestli by to mělo být ve spojení s Horníkem, tak bohužel bez mojí účasti...

    • Re: Slavia - Slovácko 1:3

      Barra     před 9 lety 31.05.2015 00:14 |  
      0 0

      Pane Spino, kdyz uz to chcete tak oficialne, neberu vam samozrejme vas nazor ze realizacni tym je nejlepe fungujici clankem v klubu. Ze vam ale nazorove kotrmelce nejsou cizi, jste dostatecne v minulosti dokazal na oficialkach, jeste posledne minuly tyden kdy se nahle vas politicky vzor dostal do absolutni nemilosti. Jak spravne psal nedavno Wulfstan, vas problem je ze vidite vse cerno-bile. Bud, nebo..

      Samozrejme ze mate tim, ze jste trenoval pod Danielem Hejretem, osobni zkusenosti ktere ja s nim nemam. Ja se muzu jen jako laik pozastavit nad tvrzenim Beranka na zacatku sezony, ze kondicne nasi hraci postradaji a byli spatne pripraveni. Mate vazne pocit, ze jsou ted na tom kondicne lepe nez v minulosti pod Janem Budejskym, nebo Honzou Netscherem? Ja tedy ne. Posledni minuty jsou pro nas velke trapeni, a ne vse se da svest na psychiku. Fyzicky se podle me propadame, nemam pocit, ze by nasi hraci ke konci zapasu meli sily nadbyt. Mimochodem, take mam pocit ze jsme nemeli v minulosti tolik zraneni jako v teto sezone. Ale mame to pochopit tak, ze i zlepseni kondice je vlastne zalezitost tech 3 sezon, na konci ktere mame podle planu se dostat do evropskych poharu? To snad ne (jinak se venuje Hejret jak jsem cetl s rozhovorem s nim atletice, bojovym sportum, boxu, plavani, hokeji, autokaram, truckum - a fotbale. Osobne si myslim, ze clovek nemuze byt takovy omnivor a specialista na vse, fotbal je velmi specificky sport ktery ma pramalo spolecneho s boxem nebo rizeni trucku a vyzaduje specificke treninky). Vy jste velky fanda filmu - abyste posoudil jestli herec vyda sve maximum a exceluje, nechodite predpokladam na repetice a nataceni. Divate a soudite finalni vyrobek. Ja vam neberu za zle, ze stejne zarputile jako jste se poustel do fotbalovych a hokejovych funkcionarum Slavie se ted zastavate Beranka a spol - stejnym zpusobem jako jste tady kricel na vsechny strany, ze Kusy je nejlepsi manazer na svete. Nevzpominam si nic extra mimo organizace oslav 120. vyroci. Ja nemam nic proti Berankovi, jen rikam ze obdobi po 5 prvnich zapasech kdy jsme behem nasledujicich 20 zasech ziskali 13 body z 60, tedy neco vice nez 20% moznych bodu, je hanebne a nic, cim by se Beranek mohl chlubit na sve vizitce. Samozrejme ze Beranek nestoji na hristi, je ale absolutni sef a jestlize hraci nespleli jeho pokyny, musi autoritarne zasahnout. Misto toho jsem mel z pozapasovych rozhovoru spatn pocit. Stejne jako dnes, kdyz po sezone kde jsme opet propadli, se doctu ze se leccos povedlo a je na co navazat. Snazim se zustat pozitivni, ale moc dobreho si vazne nepamatuji. Jasne, Milan Skoda dal 19 branek, jestli je to ale zasluha Beranka si vyzane nemyslim. Muzeme si namlouvat ze vse bude jine kdyz AR proda. Jine mozna, lepsi je jeste otazka. Jestli vy jste spokojeny po teto sezone a mate pocit, ze vina pro spatne vykony lezi exkluzivne u hracu a AR, pourquoi pas.

      • Re: Slavia - Slovácko 1:3

        Pepino44     před 9 lety 31.05.2015 09:45 |  
        0 0

        Je pravda,že fyzická kondice hráčů byla hanebná,stačila tak na jeden poločas. Za špatně vedenou tělesnou přípravu přeci není zodpovědný hlavní trenér. Fyzickou přípravu má na starosti kondiční trenér,který se tedy moc nevyznamenal, chybu Beránka v tomto případě vidím v tom,že toho kondičního trenéra nevyhodil.

  29. Re: Slavia - Slovácko 1:3

    Tomski     před 9 lety 30.05.2015 23:08 |  
    0 0

    Omlouvám se, ale půjčím si názor od kolegy z oficiálek, který si říká necich1, se kterým se musím ztotožnit. :

    "Nechci se zastávat Beránka, ale dle mne není normální, že máme snad desátého trenéra za pár let, o hráčích ani nemluvě. Neznám trenéra, který by s hráčskými odpadlíky nebo dle někoho nadějnými hráči za půl roku či za rok udělal titul(nadsázka). Vedení tápe a nemá žádnou vizi, byť nás každý rok přesvědčuje o opaku. Kdyby mělo vizi, tak se drží svého plánu bez ohledu na dílčí výsledky. Oni nevěří ani sami sobě, proto to tak vypadá."

    Podle mě by se klub dal vést i s menším rozpočtem, ale v tom případě je důležitá koncepce. Chápu, že všichni máme kvůli tomu, že Slavia je srdcovka a klub nejen tradiční, ale i historicky jeden z nejúspěšnějších, nejen u nás, vysoké nároky nejen na umístění, ale i na hru. Jestli jsem to dobře pochopil, tak Beránek odejde, protože padla spolupráce s Chvalovským, který podporoval Beránka. I já jako Beránkův fanoušek mám ke hře a některým věcem výtky, ale nevidím náš tým až tak pozitivně, jako někteří jiní a je otázka jestli se s tímhle kádrem dalo udělat víc. Protože ve většině zápasů nám nevzala body zvolená taktika, ale neproměňování šancí, do kterých jsme se letos dostávali celkem dost a kdyby se našlo víc hráčů, kteří by byli aspoň trochu potentní jako Škoda, tak jsme průběžně dělali víc bodů, hluchá místa v průběhu sezony byla kratší a v návaznosti na to by se i hráčům zvedlo sebevědomí a hra vypadala lépe. Ale u právě u zmíněné produktivity nevím jak moc je to zapříčiněno trenérem nebo tím, že hráči nemají potřebnou kvalitu. Když se vrátím ke hře, tak mi přijde, že někteří nemají na konstruktivní fotbal dostatečné schopnosti, mladí zase sebevědomí, jiné limituje věk či zranění a s tím spojená nevyhranost (Piták, Latka, Černý, Švec, Kenia), u cizinců mám pocit, že ještě úplně nezapadli a nezvykli si úplně na naší ligu, ale to bylo na další elaborát.
    Ale s tím vším se dá něco dělat. S Beránkem jsme nastoupili cestu, která dle mého má smysl a tím, že by skončil se ukáže to, co napsal pan Necich1 na oficiálkách, a to že vedení tápe. Jestli nemá majitel peníze na top hráče, tak je hloupost měnit trenéra, protože to budeme začínat zase od nuly s podobně kvalitním kádrem. A žádné trenérské eso, co by si sem šlo v téhle situaci dělat jméno nevidím. Těch Vavrůšků tady dle mého moc není a na Petroušovi jsme viděli, že jak vnější, tak vnitřní tlak na Slavii může ne až tak otřískaného trenéra (Trpišovský) semlít.
    Bohužel nevidím do hlavy Řebíčkovi. Nevím jaká je finanční situace a jaká by byla situace s jiným majitelem. Osobně bych tipoval, že lepší, ale nechci spekulovat, protože do věcí ohledně prodeje klubu nevidím. Kdyby přišel někdo aspoň z části, tak solventní a ambiciozní jako Křetínský do Sparty, tak můžeme jenom kritizovat realizační tým, ale tak to nejspíš nedopadne a bude stejně potřeba pracovat tvrdě a postupně po kouscích. Změnu bych uvítal i kvůli okysličení nejen vnitřku, ale vnějšku klubu (Bohužel kladně se o nás píše pouze díky Škodově super sezoně.).
    Představa toho, že budeme hrát o udržení by mi tolik nevadila, kdybych věděl, že se držíme nějaké cesty a, že v klubu jsou lidé, pro které je Slavia nejen zaměstnání, ale i srdeční záležitost, protože v tuto chvíli nemám pocit, že by Slavia byla značka, na které by si, a to nemyslím nijak špatně, chtěl někdo dělat kariéru.
    Ač tato sezona vyznívá podobně jako ta minulá, tak z ní mám přece jen pozitivnější pocity a jsou postaveny základy, na kterých se dá stavět. Jestli udělá vedení znovu impulsivní krok bez většího rozmýšlení, tak nás, kromě případného pádu, čeká také točení v kruhu posledních let. Asi nejen já bych měl cestu do Edenu o něco těžší.

    • Re: Slavia - Slovácko 1:3

      KubaM     před 9 lety 31.05.2015 00:00 |  
      0 0

      Co je tou cestou, na kterou jsme nastoupili? Kde jsou ty základy, na kterých jsme postavili? Já osobně nevidím vůbec žádné, a proto kritizuji. Také bych byl klidně o další boj o přežití, pakliže zde zaznamenám nějakou nastolenou vizi a koncepci, která slibuje třeba i v lehce vzdálenější budoucnosti nějaké plody. Zde jsem ale za celou sezonu nic nezaznamenal. Žádné systém, styl, způsob, "trenérův rukopis", obraz, prostě nic, jen paběrkování a fotbal na náhodu (pakliže nehrajeme proti silnějším soupeřům, kdy jakž takž může uspět taktika totálního vsazení na brejky, i když je mi to protivné). Takto se spíš ptám, co nás vede k naději, že s postupem času Beránkova práce přinese plody? To je naivní víra v čas. Ten sám nic nepřinese. Potřebujeme trenéra, který těch 11 individualit naučí hrát týmový a kombinační fotbal (alespoň v omezené míře, lépe na tom byl i Hradec), a pak se snad určité individuální nedostatky spíše zalepí. Náš trenér to nedokázal, možná ani nechtěl. Zdá se, že celou sezonu preferoval spíše trpělivé vyčkávání, kdy se ujme jeden z tisíců nešťastných nákopů či zbrklých brejků.

      • Re: Slavia - Slovácko 1:3

        Vhoo (přítel SN)     před 9 lety 31.05.2015 00:32 |  
        0 0

        týmový a kombinační fotbal? puste si pár záznamů a ukažte mi 3 hráče který jsou schopný si slušně nahrát , s tímhle týmem se víc než na nakopnutý balony a brejky moc hrát nedá, nemáme křídlo co by umělo přihrát či nacentrovat. Nicméně tyhle diskuze o trenérovi bych tu vůbec nevedl protože podle mého nemají až tak velký význam, se všemi trenéry co se tu za pár let protočili to bylo víceméně stejné bez větších rozdílů. To že vedení nemá absolutně potuchy co dělat je fakt na kterém to celé stojí a padá.

      • Re: Slavia - Slovácko 1:3

        rak (přítel SN)     před 9 lety 31.05.2015 00:42 |  
        0 0

        Bohuzel,ale vidim to spise take tak.Beranek se uz ponekolikate ohani tim, ze ma triletou smlouvu.Ale tri roky jsou pomerne dlouha doba a nelze cekat tri roky a pak konstatovat,ze se to nepovedlo.V prubehu musi byt videt, ze se to posunuje dobrym smerem.A s tim mam problem.Kadr se snad trochu vylepsil,ale na hre a vysledcich neni videt pokrok vubec zadny, nesrovnavam-li to s tragickym obdobim za Pastoora. To, myslim, take vetsina lidi Berankovi vycita. Stat se muze leccos,ale moc neverim tomu, ze se to pod nim vyrazne zvedne.Jinak ale vidim hlavni problem ve vlastnikovi.

        • Re: Slavia - Slovácko 1:3

          Huzgi (přítel SN)     před 9 lety 31.05.2015 01:07 |  
          0 0

          Podle mne jsme letos hráli nejméně pohledný fotbal, bez koncepce, se základní sestavou, která téměř nefungovala, přesto se nic neměnilo. Nato, že Beránek (jako jediný trenér z poslední doby) dostal příležitost nadvakrát tým obměnit a měl vlastně většinu hráčů, které si sám přivedl nebo vybral, je to žalostně málo.

          • Re: Slavia - Slovácko 1:3

            Pepino44     před 9 lety 31.05.2015 10:06 |  
            0 0

            Mne hrozně štve názor,že Beránek " měl vlastně většinu hráčů, které si sám přivedl nebo vybral". Ano, on si je možná vybral ale vybral z těch špatných,které nikdo nechtěl ty méně špatné, snad s vyjímkou Tamase. A ona to zase žádná hitparáda a nabídka nebyla.Nebo si myslíte,že by odmítl Pilaře a vzal místo něho Vukiho ? Ví někdo,kdo píše,že si Beránek "vybral" jaká byla nabídka hráčů a kolik bylo na přestupy peněz? Uvědomte si,že naše posily byli převážně odložení hráči,kteří se ve vlastních klubech již nedostávali do sestavy a k nám se dostali vlastně díky tomu,že byli vlastně zadara.

            • Re: Slavia - Slovácko 1:3

              bububu (přítel SN)     před 9 lety 31.05.2015 13:02 |  
              0 0

              Tak to zase prr, tohle je alibismus jak Brno! Beránek dostal hráče jako Balaj, Latka, Bílek, Kenia, Deli...každý z nich je rozhodně nadprůměr nebo lepší průměr v lize! Žádný trenér za posledních 5 let nedostal takové posily jako Beránek před touto sezonu. Beránek je naprosto tragický kouč a jestli okamžitě neskončí, tak jdeme příští sezonu do 2. ligy, Vansdorf neVansdorf!

    • Re: Slavia - Slovácko 1:3

      VitK     před 9 lety 31.05.2015 08:09 |  
      0 0

      Ani já bohužel nevidímm ty pozitivní základy.

      O vedení nemám iluze. V minulosti nám předvedli několik mimořádných kotrmelců. Když už jsem si myslel, že nic nemůže předčít angažování sparťanského srdcaře a hlavně špatného trenéra Franze Straky, přišel experiment s Rusy, Pastorem a mnohaletými smlouvami pro hráče, kteří mají tak na 3. ligu, a to možná.

      Z tohoto pohledu se zdálo angažování M. Beránka a fakt, že vydržel celou sezonu, pozitivem. Jak už jsem zde několikrát psal, nejbyl jsem a nejsem mezi těmi, kteří od něj očekávali zázraky. Obě jeho působení ve Slavii si dobře pamatuji, takže vzpomínám nejen na hezkou hru, kterou na tehdejší poměry nabitá Slavia v ročníku 2002/03 předváděla, ale také na neschopnost zvládnout rozhodující okamžiky (série venkovních remíz na hřištích slabších soupeřů na jaře) a také naprostou bezradnost poté, kdy Leška po vypadnutí v kvalifikaci pro LM začal na podzim 2003 prodávat nejlepší hráče. Bohužel současné angažmá navázalo na tu pěknou hru pouze v cca 5 zápasech (na podzim Ostrava, Liberec, na jaře Liberec, pozitivně bych herně viděl i na brejcích založené zápasy proti Spartě). Jinak tu byla spíš ta beznaděj z podzimu 2003, bohužel.

      Do vnitřního chodu samozřejmě nevidím. Nezaznamenal jsem však nikde informace, že by hráčům nechodily výplaty, že by nebylo, kde trénovat, že by se jim nedostávala výstroj. Mám pocit, že byly splněny i některé priority - příchod Latky, Baéze, Deliho...

      Obranu si myslím Beránek postavil podle svého (Latka, Bílek, Tamász - odchody Nitrianského, Juhára), přesto naprosto hořela. Za celý rok nevidím žádný pokrok. A to je vizitkou trenéra, tedy jasný neúspěch.

      Záloha - samozřejmě, hvězdy chybí. Ale Kenia - na naše poměry nadprůměrný hráč. První zápasy z říše zjevení, potom spíš průměr, s občasným probuzením. Baéz - po příchodu jsem v zápasech s Ostravou, Libercem a ještě Plzní nevěřil svým očím. Suveréní bránění, přesná rozehrávka. Vzpomínám, jak jsme si říkali, že snad neudělal za celý zápas nic špatně. Poté - průměr, mnohdy podprůměr. Zmrhal - v prvních zápasech jsme asi všichni konečně pochopili, proč byl považován za talent. Pohyb, střelba... od 6. kola opět jen stín. Vukadinovič - spojit jeho rychlost a tah na branku s potřebami ostatních hráčů se do konce sezony nepovedlo. Jeho výkony šly spíš dolů. Závěr. Zase úplně špatní hráči tam nejsou. Jen se nenašel systém, jak by měla fungovat.

      Útok. Jedno velké pozitivum. Škoda. V předchozích letech v útoku spíš nemožný, poté za Koubka průměrný stoper, letos hvězda. Ale tím opět pozitiva končí. Balej hvězdně začal a po 4 kolech skončil. Červenka a Diop se na hřiště skoro nedostali, Budjemaa za Beránka zvadnul úplně. Pokud Škoda odejde, a vůbec bych se na něj nezlobil, je výsledek stabilizační sezony v útoku naprostá nula.

      Celkově lze říct, že výkony se během "stabilizované" sezony zhoršovaly, systém se neobjevil, kondice byla asi spíš špatná, když jsme v druhém poločase většinou nestíhali. Musím tedy jen poprosit, aby mi někdo vysvětlil, kde jsou ty základy, na kterých lze stavět.

      • Re: Slavia - Slovácko 1:3

        vavicek     před 9 lety 31.05.2015 09:19 |  
        0 0

        Tak se podívej kolik toho LAtka odehrál. Kdyby hrál dneska, tak jsme neprohráli.

        • Re: Slavia - Slovácko 1:3

          vavicek     před 9 lety 31.05.2015 09:20 |  
          0 0

          včera - ne dneska

        • Re: Slavia - Slovácko 1:3

          klimi     před 9 lety 31.05.2015 09:26 |  
          0 0

          Opět s tebou musím celkem vyjímečně souhlasit. Když hrál Latka, tak většinou byly výsledky (a bránění) solidní. On je totiž rozdíl v tom, jak si Latka dokáže spoluhráče dirigovat, na rozdíl od Bílka, který snad vůbec nemluví, u Kodra s Fialkou to vzhledem k věku chápu (i když...).

          • Re: Slavia - Slovácko 1:3

            Barra     před 9 lety 31.05.2015 09:48 |  
            0 0

            I s Latkou jsme v 12 z 19 zapasu ktere odehral ztraceli body. Jen v prvnich 4 z peti zapasu, kde hralo cele muzstvo dobre, a pak proti Pribrani, Bohemians a Dukle doma jsem s Latkou vitezili.

            • Re: Slavia - Slovácko 1:3

              klimi     před 9 lety 31.05.2015 10:00 |  
              0 0

              Tvoje statistiky, zdají se mi býti celkem pochybné. Proti Bohemians nehrál, naopak hrál proti Budějkám.

              • Re: Slavia - Slovácko 1:3

                Barra     před 9 lety 31.05.2015 10:07 |  
                0 0

                Ano, spletl jsem Budejovice s Bohemians. Tim nejsou moje "statistiky" celkem pochybne - fakt je ze i s Latkou jsme horeli a dostavali lacine goly.

                • Re: Slavia - Slovácko 1:3

                  vavicek     před 9 lety 31.05.2015 11:46 |  
                  0 0

                  Laciné goly dostávala i Plzeň. Bodový zisk s Latkou na hřišti mluví jasně.

                • Re: Slavia - Slovácko 1:3

                  Tomski     před 9 lety 31.05.2015 11:46 |  
                  0 0

                  jedna věc jsou statistiky a další to jak ty jednotlivé zápasy vypadali...

            • Re: Slavia - Slovácko 1:3

              vavicek     před 9 lety 31.05.2015 11:39 |  
              0 0

              Pokud byl Latka na hřišti uhráli jsme 49,12% bodů. Pokud by to platilo celou sezonu jsme pátí. A to hrál dost často se zraněním. Plus např. "podivné" chyby Hrubeše. Tady není co řešit.

        • Re: Slavia - Slovácko 1:3

          japoko     před 9 lety 31.05.2015 11:30 |  
          0 1

          Zcela nesmyslná adorace Latky! Není pro SKS takový klíčový hráč, jaký se z něj dělá!

          • Re: Slavia - Slovácko 1:3

            Tomski     před 9 lety 31.05.2015 11:38 |  
            0 0

            pro nynější Slavii je to klíčový hráč...já to viděl v zápasech, kde hrál, ale nejvíc to pak bylo vidět když nehrál...

          • Re: Slavia - Slovácko 1:3

            vavicek     před 9 lety 31.05.2015 11:51 |  
            0 0

            Naopak. Pro zlepšení výkonnosti Slavie je důležitější než Škoda.

      • Re: Slavia - Slovácko 1:3

        Barra     před 9 lety 31.05.2015 10:18 |  
        0 0

        Vitku, umim ses tvym nazorem ztotoznit. Presto si nemyslim, ze experiment s Rusami byl kotrmelec. Kdyby to AR nezkusil, vypiskali bychom ho. To, ze predem jako clen delegace zajemce se k Slavii pripojil dlouholety reditel Feyenoordu a Utrechtu (9 + 6 let) Van Dop, ktery ma ve svete fotbalu velke renome, bylo pro me pozitivni prekvapeni. Korneev chtel absolutni pravomoce (stejne tak se na zacatku sezony vyjadril Chvalovsky), a AR bych experiment Pastoor s odvolanim Koubka nevycital. Hlavne je, ze vcas pochopil ze ze strany Rusu nebylo vse kosher a vykopnul je - jak Kisel rikal, slo o podvodniky, kteri chteli Slavii za 1 kc, jestli se nemylim.

        • Re: Slavia - Slovácko 1:3

          VitK     před 9 lety 31.05.2015 13:49 |  
          0 0

          Zdravím Barro. Přiznám, že akci Pastoor jsem dodnes nepochopil. Když to Kisel oznámil, radoval jsem se. Ruské peníze a Van Dop, profesionál a ještě k tomu z Nizozemska, připadalo mi to mimořádné a neuvěřitelné. Těšil jsem se, že Slavia začne hrát "nizozemský" ofenzivní fotbal, že by mohla po "nizozemsku" zúročit práci s mládeží, která zde bývala na české poměry nadstandardní. Ale výsledek? Zmar, ostuda. Hra. Strašná. Takovou hanbu, jako po derby, jsem snad ještě necítil. Nebo výkon v Ostravě, když šlo o sestup? Škoda mluvit i psát. Hráči? Na jedné straně Tomáš Necid, kterému se ale návrat do Slávie bohužel vůbec nepovedl. A potom třeba Ritchie..? Co to mělo znamenat? Ruští podvodníci? A co Van Dop?

  30. Re: Slavia - Slovácko 1:3

    DrFe1     před 9 lety 31.05.2015 01:27 |  
    0 0

    Ve zkratce řečeno, chybí jakákoliv herní koncepce. Nevadily by mi neúspěchy, kdybych nějákou koncepci viděl a byla vize do budoucna, že to přinese ovoce. Nic takového ale Beránek nepředvedl, bohužel.

  31. Re: Slavia - Slovácko 1:3

    slamacek (přítel SN)     před 9 lety 31.05.2015 07:51 |  
    0 0

    hra nekterych.... vlastne skoro vsech, byla... no radeji bez komentare. byla sice citit snaha to dat skodovi a verim ze nektere situace by se resili jinak, ale...no radeji mlcim.
    co je ale do nebe volajici vysmech je posuzovani situaci panem nenadalem. to uz vazne neni ani mozne. vyhody, penalty... opravdu strasne. skoda jen ze bolka vyhrala, myslim ze by pribram senzacne zvitezila v plzni a opona by se moohla nad letosni komedii uzavrit.
    vazne si rikam jestle ma cenu na tohleto divadlo jezdit. jsem z toho vrcholne znechucen. ne z toho, ze hrajem zase dalsi sezonu, divne, ale z toho co se deje ve fotable obecne. Pelta, Berb, Damkova, Starka a dalsi. to mi bere silu a vazne po delsi dobe zvazuju jestli si permici koupim na pristi rok.
    v kazdem pripade skoncila platnost me 5 lete, a ze to byla leta vydarena... tuhle permici obradne spalim. snad tim nastartuji obrat k lepsim zitrkum...
    panove uzijte si zaslouzeny odpocinek a radeji v nic moc nedoufejme

    • Re: Slavia - Slovácko 1:3

      Dobi     před 9 lety 31.05.2015 08:04 |  
      0 0

      Asi nám všem mluvíš z duše... Já jsem teď v květnu "oslavil" 60 let fandění Slavii. Když jsem v 1.třídě v Praze-Břevnově prohlásil, že fandím Liberci a Teplicím, tak jsem byl za nýmanda a "musel" jsem si najít pražský klub. Naštěstí ti méně sympatičtí spolužáci fandili Spartě a Dukle (vlastně Sokolovu a ÚDA), tak jsem si vybral Slavii, vlastně Dynamo. A přese všechno toho dodnes nelituji. Všichni lidé kolem OP, mistr Růžek, papá Šulc, Plánička, Ženíšek, spanilá jízda Evropou, titul po 49 letech, besedy a akce na odbočkách... To se nedá zapomenout! A dnes? Všichni mi říkají, proč tam JEŠTĚ chodíš? No, upřímně, kvůli fotbalu už asi ne. Ale sedím vedle krajanů ze Severu, tu potkám toho, tamhle onoho a stále cítím tu sounáležitost! I proto si hodlám tu permici zase koupit. Ale to nadšení je asi navždy fuč!

    • Re: Slavia - Slovácko 1:3

      japoko     před 9 lety 31.05.2015 11:01 |  
      0 1

      Nezlobte se na mě, ale nářky slavistů na rozhodčí, (zejména proslulá "dřevěná tribuna" a pozápasové rozbory na plácku za ní) slýchávám na Slávii posledních 50 let! Ale proč radši nezdůraznit, že současné mužstvo:
      a) sportovně stále trpí za totální rozklad, který na konci svého působení přinesl
      K.J. !
      b) ekonomicky, manažersky i společensky trpí totální provařeností dua bří "ODS" Řebíčků, manažera Hodače(nebo jak se jmenuje) či neschopností Kisela !
      S tím vším přímo souvisí i marketingová práce SKS vůči fanouškům, třeba naprosto skandální úroveň oficiálního webu, zaplevelená diskuse dementními výblitky různých wulstanů, kostelních vlajek apod. exotů, kteří si tam celodenně marně řeší své komplexy!
      c) dále velké zklamání z mise p.Beránka, (možno nazvat též totální výbuch)
      a z neschopnosti většiny hráčů hrát fotbal alespoň na standardní lig.úrovně (zejména Baez, DB, Piták, Hrubý, Hrubeš, Černý Mikula, Bílek aj)
      d) no a až daleko po výše uvedeném, je totální neschopnost českých rozhodčích pískat normálně zápasy (zde přiznávám, že SKS patří do skupiny nejvíce postižených mužstev)
      Čili na nějaká jednoduchá optimistická řešení zde v současnosti(bohužel) neexistují, nejlepší řešení by bylo jistě získání solventního a solidního majitele (utopie) ale jsem s kolegy, kteří se SKS dlouhodobě věnují, velký pesimista!

      • Re: Slavia - Slovácko 1:3

        rak (přítel SN)     před 9 lety 31.05.2015 12:02 |  
        0 0

        Velmi vystizne ve vsech bodech. Bohuzel.

  32. Re: Slavia - Slovácko 1:3

    Travinho     před 9 lety 31.05.2015 09:33 |  
    0 0

    Řeknu to jednoduše. Beránek musí skončit.
    A i kádr pro další sezonu by se měl pročistit. Když vezmu v potaz, že stěží udržíme Škodu, Tamáse a asi půjde i Zmrhal, tak bych si dovedl představit zhruba takovýto kádr.
    golmani - Berkovec, Rakovan, Řehák (Hrubeš někam na hostování)
    obrana - Tusjak, Deli, Latka, Souček, Kodr, Mikula, Švec, posila na levého beka (dovedu si představit třeba Žižkovského Bartošáka, volný by byl Machovec, dalo by se poptat na Podaného, nebo na hostovačku Končala)
    záloha - Baéz, Hrubý, Piták, Vukadinovič, Fotr, Bazal, Kenia, Kocourek, Salašovič + posila na střed zálohy, která umí bránit i útočit (Folprecht, Valenta) a na kraj zálohy (Železník - může být alternativou do útoku, Malinský, Azevedo, Štípek) - Proškovi najít adekvátní hostování
    útok - Diop, Červenka + posila (nejlépe Pospěch), kdyby nevyšla kvalitní posila, tak raději stáhnout Škutku
    kvalitní hostování najít také hráčům - Verner (pokud bude fit), Batka, Prosek, Zámečník a možná i Koreš (pořád věřím, že by se někde mohl chytit)

    • Re: Slavia - Slovácko 1:3

      klimi     před 9 lety 31.05.2015 09:38 |  
      0 0

      Podaný prosím ne. Machovec? To je ten papír, co proti nám hořel? (i když zase naopak, kdo z našich krajních beků taky nehořel).

      Záloha-Fotr?

      K čemu držet hráče jako Zámečník a Koreš?...

      PS: Co to znamená KVALITNÍ hostování?...

      • Re: Slavia - Slovácko 1:3

        jarodo57     před 9 lety 31.05.2015 12:19 |  
        0 0

        Už to začíná.
        To bude plejáda hráčů.To bude keců o potenciálech hráčů.To bude výběr trenérů atd.atd.
        Kdož jsme bez viny hoďme kamenem.Beránek má samozřejmě hlavní zodpovědnost a tudíž i vinu za výsledky a předvedenou hru .
        Já mám názor ten , že jen a jen v trenérovi to nebude.A jsem přesvědčený,že těch vlivů bylo daleko a daleko více.A nejvíce by mě zajímalo vůbec fungování celého real. týmu včetně( a to je důležité )sport. ředitele.Co se vlastně stalo s kauzou Hrubeš?Proč ten kluk nechytá ani v juniorce?Co se to tedy vlatně děje uvnitř Slavie?
        Beránek je kritizován za to,že si přivedl nové hráče podle svého.Ale ti co ho za to kritizují neví kdo vůbec ty hráče vytipovával a přeci trenér nemůže předstoupit před fanoušky a říct nejsem spokojený s částkou na přestupy a nejsem spokojený s hráči,kteří mi byli koupeni.To by mazal ještě ten den.
        Soudný fanda musí uznat ,že všechny přestupy s posledních dvou sezón jsou přestupy z nouze ctnost.To znamená na dluh a nejlépe zadarmo.To samo o sobě neznamená kvalitu.Za málo peněz hodně muziky se povede jen někdy. To platí možná o Keniovi,Latkovi ,ale o dalších?
        Zmínka o špatné kondici.Platí Slavia si kondičního trenéra na celý úvazek nebo jen tak s ním spolupracuje?Musel třeba kvůli agentům či reprezentaci někoho stavět apod.Takovýchto otazníků by se našlo habaděj.Proto neodsuzujme Beránka za všechno a raději dávejme otázky vedení,
        zda on měl plnou podporu a jestli naopak mu nebyly házeny klacky pod nohy.Předem se vědělo,že měl přijít někdo jiný než on.
        Já i přes nějaké výhrady k práci trenéra ,jsem přesvědčený,že samotná změna trenéra nic nepřinese.Kádr bohužel nemáme takový a neuznávám řeči o potenciálech hráčů např.Mičola,Prokeš,Hrubý,Tusjak apod. to jsou všechno průměrní či spíše podprůměrní ligoví hráči a nebo nemají žádnou ctižádost něco dokázat a těch je ve Slavii více jak 75%(a po odchodu Škody další oslabení) ,aby hrál o nejvyšší příčky a tak i s novým trenérem se příští sezónu budeme plácat někde v půlce tabulky(optimistické) a není mi to jedno - ba naopak.Ale jako fanoušek - realista si žádné velké iluze nedělám.
        Slavia je shnilá od dob nástupu podvodníků typu Rosena,Doležala,Sisáka ,France,Platila ,politiků Prahy 10 ,atd. a asi se do normálních rukou nedostane a tak o dobře fungujícím a stabilním mužstvu si ještě pár let budeme muset nechat zdát.
        V lepší zítřek budu věřit opravdu až se konečně vše pročistí majetkově i se stadiónem a udělá pořádek ve vedení klubu.

      • Re: Slavia - Slovácko 1:3

        jarodo57     před 9 lety 31.05.2015 12:19 |  
        0 0

        Už to začíná.
        To bude plejáda hráčů.To bude keců o potenciálech hráčů.To bude výběr trenérů atd.atd.
        Kdož jsme bez viny hoďme kamenem.Beránek má samozřejmě hlavní zodpovědnost a tudíž i vinu za výsledky a předvedenou hru .
        Já mám názor ten , že jen a jen v trenérovi to nebude.A jsem přesvědčený,že těch vlivů bylo daleko a daleko více.A nejvíce by mě zajímalo vůbec fungování celého real. týmu včetně( a to je důležité )sport. ředitele.Co se vlastně stalo s kauzou Hrubeš?Proč ten kluk nechytá ani v juniorce?Co se to tedy vlatně děje uvnitř Slavie?
        Beránek je kritizován za to,že si přivedl nové hráče podle svého.Ale ti co ho za to kritizují neví kdo vůbec ty hráče vytipovával a přeci trenér nemůže předstoupit před fanoušky a říct nejsem spokojený s částkou na přestupy a nejsem spokojený s hráči,kteří mi byli koupeni.To by mazal ještě ten den.
        Soudný fanda musí uznat ,že všechny přestupy s posledních dvou sezón jsou přestupy z nouze ctnost.To znamená na dluh a nejlépe zadarmo.To samo o sobě neznamená kvalitu.Za málo peněz hodně muziky se povede jen někdy. To platí možná o Keniovi,Latkovi ,ale o dalších?
        Zmínka o špatné kondici.Platí Slavia si kondičního trenéra na celý úvazek nebo jen tak s ním spolupracuje?Musel třeba kvůli agentům či reprezentaci někoho stavět apod.Takovýchto otazníků by se našlo habaděj.Proto neodsuzujme Beránka za všechno a raději dávejme otázky vedení,
        zda on měl plnou podporu a jestli naopak mu nebyly házeny klacky pod nohy.Předem se vědělo,že měl přijít někdo jiný než on.
        Já i přes nějaké výhrady k práci trenéra ,jsem přesvědčený,že samotná změna trenéra nic nepřinese.Kádr bohužel nemáme takový a neuznávám řeči o potenciálech hráčů např.Mičola,Prokeš,Hrubý,Tusjak apod. to jsou všechno průměrní či spíše podprůměrní ligoví hráči a nebo nemají žádnou ctižádost něco dokázat a těch je ve Slavii více jak 75%(a po odchodu Škody další oslabení) ,aby hrál o nejvyšší příčky a tak i s novým trenérem se příští sezónu budeme plácat někde v půlce tabulky(optimistické) a není mi to jedno - ba naopak.Ale jako fanoušek - realista si žádné velké iluze nedělám.
        Slavia je shnilá od dob nástupu podvodníků typu Rosena,Doležala,Sisáka ,France,Platila ,politiků Prahy 10 ,atd. a asi se do normálních rukou nedostane a tak o dobře fungujícím a stabilním mužstvu si ještě pár let budeme muset nechat zdát.
        V lepší zítřek budu věřit opravdu až se konečně vše pročistí majetkově i se stadiónem a udělá pořádek ve vedení klubu.

    • Re: Slavia - Slovácko 1:3

      carfi-sks (přítel SN)     před 9 lety 31.05.2015 10:54 |  
      0 0

      Souhlasim, že Beránek by měl skončit, s ním se nikam neposunem .

    • Re: Slavia - Slovácko 1:3

      afro     před 9 lety 31.05.2015 11:11 |  
      0 0

      Potencionalni sestava bez Skody, Zmrhala a Tamase, kterou tady pro pristi sezonu zminujes s Berankem a diltantama ve vedeni bude hrat o zachranu s podobne zoufalym Banikem a Varsdorfem. Ale nejak podobne to s kvalitou kadru asi bude. Po tom, co tady zminoval quelhar si nedelejme iluze, ze bude lip...

    • Re: Slavia - Slovácko 1:3

      mats     před 9 lety 31.05.2015 12:15 |  
      0 0

      Já si tedy nějak od přestupového trhu moc neslibuju. Spíš odchody bez adekvátní náhrady. Obávám se, že to bude spíš takový - bez peněz pro posily nelez... ;-)

  33. Re: Slavia - Slovácko 1:3

    carfi-sks (přítel SN)     před 9 lety 31.05.2015 10:55 |  
    0 0

    Otázka asi pro Quelhara: Plánujete s někym z vedení rozhovor, asi se nabízí Kisel a to by asi zajímalo i dost čtenářů, co zase na to bude říkat ?

    • Re: Slavia - Slovácko 1:3

      indy14     před 9 lety 31.05.2015 11:11 |  
      0 0

      Možná zajmavější než rozhovor s Kiselem, který nám stejně než lži nebo nepravdu neřekne by bylo kdyby se Quelhara s námi podělil co se řešilo na besedě, prej to bylo zajmavá diskuze ikdyž prý ne moc pozitivní.

      • Re: Slavia - Slovácko 1:3

        carfi-sks (přítel SN)     před 9 lety 31.05.2015 11:44 |  
        0 0

        V jakým smyslu to nebylo pozitivní ?

  34. Re: Slavia - Slovácko 1:3

    vavicek     před 9 lety 31.05.2015 11:56 |  
    0 0

    Když se podíváte na statistiku, tak zjistéte, že se zdravým Latkou bychom hráli o poháry. Myslím, že s kvalitou kádru hrál Beránek v zásadě to, na co ten kádr má.

    Jestli mu něco vyčítat, tak maximálně to, že nebyl schopen zabudovat do základní sestavy jediného odchovance (Zmrhal hrál už předtím). I když kritizoval, že naší odchovanci hrají v jiných klubech.

    • Re: Slavia - Slovácko 1:3

      VitK     před 9 lety 31.05.2015 17:31 |  
      0 0

      Když se podíváme na statistiky, tak jsme v posledních letech měli nejdelší období bez vítězství za Rady - 7 zápasů mezi 27.10. 2012 a 3.3.2013. Všichni jsme volali po jeho odvolání. Právem. Odvolán byl po prohře v Příbrami, poté, co Slavia v tomto období 3x vyhrála, 2x prohrála a 2x remizovala. Za Beránka jsme dokázali na podzim 5x prohrát a poté 2x remizovat, tedy také 7 zápasů bez vítězství mezi 30.8. a 1.11., a na jaře následovala další šňůra 8 zápasů bez vítězství, 6 proher a 2 remízy, od 28.2. do 3.5., kdy jsem konečně slavně zvítězili nad slaboučkými Budějovicemi. Herní projev mizerný, obrana děravá, třeseme se při každém míči směřujícím do šestnáctky, kondice mizerná, druhé poločasy jsou téměř traumatem, střelecká produktivita s výjimkou M. Škody téměř nulová. Myslím, že vyčítat se dá úplně všechno.

  35. Re: Slavia - Slovácko 1:3

    AdJap     před 9 lety 31.05.2015 13:13 |  
    0 0

    Chlapci měli vsazeno ne?

  36. Re: Slavia - Slovácko 1:3

    ashley     před 9 lety 31.05.2015 14:05 |  
    0 0

    Blesk píše, že Beránek skončil.

    • Re: Slavia - Slovácko 1:3

      bububu (přítel SN)     před 9 lety 31.05.2015 14:21 |  
      0 0

      Beránkův konec byl bohužel nutný krok. Opravdu si nemyslím, že hlavní problém Slavie je v trenérovi, ale Beránek bohužel za rok nepředvedl vůbec nic, jakýkoliv progres roven 0. S Beránkem bychom příští sezonu na 100 % sestoupili do 2. ligy, dokud se však nezmění vlastník, pořád se budeme motat v dolní polovině tabulky a o pohárech se můžeme nechat jenom zdát.

    • Re: Slavia - Slovácko 1:3

      rak (přítel SN)     před 9 lety 31.05.2015 16:27 |  
      0 0

      Urcite nejsem zastance toho,aby Beranek zustal. Brat ale Uhrina,ktery totalne neuspel v Plzni,kde to dal dohromady Koubek,ktereho jsme nesmyslne vyhodili? Trpisovskeho moc neznam,ale hrozba Hornika, ktery byl dementovan? Na oficialkach ve foru byla vyzva k nejake aktivni akci.Ano,tlak na Rebicka by mel byt maximalni.Podle mnoha informaci by rozumni zajemci i byli,ale ztroskotava to na jeho nesmyslnych pozadavcich.