Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Aktuality z médií

Mediální jobovky: Škoda k Peltovi, Horník dovnitř?

Deník Sport dnes ve svém vydání píše o pravděpodobném scénáři, který z hlediska fanouška Slavie nelze označit jinak, než jako černý. Milan Škoda by mohl v létě spolu s Jaromírem Zmrhalem zamířit do Jablonce k Peltovi, Slavia přitom již nyní jedná s Ivanem Horníkem.
AKTUALIZACE: Slavia vydala vyjádření k informacím, které se objevily ve Sportu.

Článek o možném přestupu Škody se Zmrhalem do Jablonce najdete na webu Deníku Sport zde, o Ivanu Horníkovi se dočtete na stejném webu zde.

Z detailů dodejme, že ceny slávistických hráčů odhaduje Deník Sport na 10 milionů Kč za Škodu a 20 milionů Kč za Zmrhala. Není tajemstvím, že Jablonec po Škodovi opravdu jde, což dle našich informací řekl fanouškům na společném setkání také jejich ředitel Petr Doležal, který působil nedávno také ve Slavii. Ve hře by mohl být však i scénář, kterým by se Škoda nemusel stát až takovou prioritou pro klub předsedy FAČR. Ten se mimochodem dlouhodobě nachází v obrovském střetu zájmů a nikomu to už zdá se nevadí, proto je potřeba to neustále zdůrazňovat a opakovat. Jablonec má totiž zájem o plzeňské útočníky Tecla s Wágnerem, opačným směrem by mohl zase zamířit Kopic. Dva noví útočníci by nenasytného Peltu mohli uspokojit a Škoda by tak do Jablonce možná putovat nemusel.

Jenže právě odchod Kopice by mohl zase znamenat zvýšený zájem Jablonce o Jaromíra Zmrhala. Toho čeká Euro U21 a lze očekávat, že Zmrhalovy výkony na této akci budou do velké míry určující pro to, jakým směrem se ze Slavie vydá, jestli jen pár desítek kilometrů na sever nebo pár set kilometrů na západ. Možnost, že by Zmrhal zůstal ve Slavii i pro další sezónu, se nezdá být příliš reálná.

Daleko větší potenciální bomba však tiká ve druhé dnes zveřejněné zprávě. Aleš Řebíček totiž znovu jedná o angažmá Ivana Horníka ve Slavii. Opět tak hrozí, že se ve Slavii objeví člověk, který je přímo ztělesněním a největším symbolem fotbalové korupce. O tom, že je i dnes český fotbal bažinou, ve které jsou k úspěchu přímo nutné minimálně kontakty a s nimi spojený klientelismus, pokud ne přímo korupce, není třeba příliš pochybovat, stačí se podívat na to, jaké kluby hrají o poháry a jakým způsobem k účasti v Evropě kráčí třeba Příbram. Jestli však tento fakt má být omluvou nebo vysvětlením, proč by měl ve Slavii působit právě hrdina divadelní hry "Ivánku, kamaráde", to si asi musí zodpovědět každý fanoušek sám pro sebe.

Jak se zdá, Slavii zřejmě nestačí jen drama na hřišti, ve kterém pravidelně připravuje svým fanouškům zklamání v závěrech zápasů. Je dost dobře možné, že se drama vrátí i na tribuny a dá vzpomenout na atmosféru, ve které se hrály zápasy při utkáních pod Franzem Strakou či v závěru působení Miroslava Platila v roli ředitele klubu.

Komentáře (151)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Mediální jobovky: Škoda k Peltovi, Horník dovnitř?

    spino     před 10 lety 22.05.2015 09:27 |  
    0 0

    Začínám si sepisovat, kam budu v příští sezóně chodit. :DD

    Hokejová Slavia - zamítá se!
    Fotbalová Slavia - zamítá se!

    ---

    Slavia - ženská kopaná - těším se!
    Slavia pozemní hokej - ano.
    Slavia inline hokej - ano.
    Slavia futsal - ano.


    Tak asi takhle...

    • Re: Mediální jobovky: Škoda k Peltovi, Horník dovnitř?

      Artur (přítel SN)     před 10 lety 22.05.2015 10:58 |  
      0 0

      Ještě, že Slavia nehraje kuličky... i tam by si asi chodil.. :-)

    • Re: Mediální jobovky: Škoda k Peltovi, Horník dovnitř?

      zeleznik2     před 10 lety 22.05.2015 16:21 |  
      0 0

      Ještě ženská házená, tam se nám taky vede dobře.

      • Re: Mediální jobovky: Škoda k Peltovi, Horník dovnitř?

        spino     před 10 lety 22.05.2015 19:38 |  
        0 0

        Házenou moc nemusím, taky mě ten sport musí bavit, abych na to mohl koukat. :DDD

  2. Re: Mediální jobovky: Škoda k Peltovi, Horník dovnitř?

    PetCC     před 10 lety 22.05.2015 09:28 |  
    0 0

    Včera mě napadlo, že v případě odchodu Škody bychom mohli vzít Tecla.

  3. Re: Mediální jobovky: Škoda k Peltovi, Horník dovnitř?

    Tomski     před 10 lety 22.05.2015 09:30 |  
    0 0

    spekulace deníku sport bych zatím nebral tak vážně...jinak by už tady Horník byl dávno, vlastnil nás Pražák, trénoval Hapal a nebyl tady Latka...dokuď nebude vyjádření přátel piva a meteorologa, tak jsou to jen spekulace z pochybných zdrojů...kdyby to byla pravda, tak bych měl o starost míň a rád bych vzpomínal na euforii po příchodu Beránka...

    • Re: Mediální jobovky: Škoda k Peltovi, Horník dovnitř?

      quelhar (admin)     před 10 lety 22.05.2015 09:40 |  
      0 0

      Horník je velmi reálnou hrozbou i podle přátel piva. Škoda v Jablonci je zase podle některých fanoušků Jablonce prakticky tutovka.

      • Re: Mediální jobovky: Škoda k Peltovi, Horník dovnitř?

        Navyseals     před 10 lety 22.05.2015 09:43 |  
        0 0

        Proč by tam Milan chodil? Proč by ho tam Slavia prodávala, když ho může dráž dát ven? Copak už jsme tak zoufalej klub, kterej prodává nejlepšího střelce do blbýho Jablonce? Jestli ano a není vůle pro zlepšení, tak já se už tohohle účastnit nebudu. Jakmile ho tam Řebíček prodá, tak končím s fotbalovou Slavií.

        • Re: Mediální jobovky: Škoda k Peltovi, Horník dovnitř?

          Barra     před 10 lety 22.05.2015 10:06 |  
          0 0

          Ze by se jak Slavie, tak Milan mohli financne polepsit? Ze by mozna AR mel jeste nejake financni zavazky oproti Jablonci, tedy Peltovi? Ziram, jak kazdy bere za absolutne normalni, ze na financovani Slavie je kazdy kalendarni den zapotrebi pres 250tis kc, ale malokdo uvazenuje nad tim, kde klub ma tyto penize sehnat.

          Mozna to zni smesne pro radu lidi, ale fanda by mel svuj vzah pro Slavii povazovat ze snatek, tedy splu v dobrych jak spatnych casech. Prodej Milana bych take litoval ale nekd musi zvitezit rozum nad srdcem. A pro me by to zasadne neznamenalo louceni se Slavii. Proc? Jen abych parafrazoval: Neptej se co muze Slavie udelat pro tebe, ale co muzes udelat ty pro Slavii. Vola se tady po 'srdcarich' u hracu a trenera - co tak byz srdcar jako fanda? Neopoustet klub v nouzi?

          • Re: Mediální jobovky: Škoda k Peltovi, Horník dovnitř?

            Tomski     před 10 lety 22.05.2015 10:11 |  
            0 0

            můžeš mi vysvětlit proč tady pořád moralizuješ naše fanouškovství? kolikrát si byl v edenu za poslední dvě sezony ty ?

            • Re: Mediální jobovky: Škoda k Peltovi, Horník dovnitř?

              Tomski     před 10 lety 22.05.2015 10:29 |  
              0 0

              já na ty zápasy chodím kdykoliv můžu...loni většina domácích zápasů, letos jsem se dostal na 10 domácích zápasů a půjdu asi i na Slovácko...platíme nejvyšší vstupné v lize, motáme se kolem 13. místa už 4 sezony, chodí sem trenéři typu Straka, Rada, Petrouš...přivádí se Feninové (kterého vyhlédl sešívka Kubík, Frejlachové a Blažkové...manažeři jako Kusý (hokej je stejná žumpa), Šeterle nám taky nepomohli...co půl roku se mění koncepce...jestli Řebíček není jen bílý kůň jako byl Rosen, tak si zaslouží vděk, ale to že jsme tam kde jsme je jen jeho chyba, na který doplací naše fanouškovské srdce..

            • Re: Mediální jobovky: Škoda k Peltovi, Horník dovnitř?

              Barra     před 10 lety 22.05.2015 10:34 |  
              0 0

              Obzvlast od tebe bych takovou reakci necekal, Tomski, dle tvych prispevku te mam za rozumneho fandu. Ale nevadi. Bohuzel jsem Slavii videl v Edenu malo, snazim se rocne videt tak 5 zapasu. Mam 4 deti, praci, a jsem 1200km od Prahy. Ostatni zapasy mi nataci svagr, a bez vyjimky Slavii sleduji. Ale dobre, jde o to jestli chodi na Slavii a cesky fotbal dost fandu, ci nikoliv. Jinde jsem dnes psal, ze podle me jsou prime vysilani vsech zapasu Synotligy pro kluby smrtici. Proc by mel fanda delat snahu, obetovat cas a penize, kdyz se muze z pohodli kresla zdarma podivat?

              Jestli moji poznamku ze v okolnich zemich chodi vice fandu na fotbal nez v Cesku beres jako poucovani, tak to lituji a tak jsem to nemyslel. Presto, proc maji v Nemecku i druhe lize vetsi navstevy nez v Synotlize? V Anglii, v Beneluxu?

              Kdyz pisu ze Slaviste by meli chodit na fotbal ne jen kdyz se Slavie toci na spicce, ale zustat verni i v spatnych casech, tak je to jak vidim fandeni ja, ale nikomu to nevnucuji. Nad poznamkou, ze v pripade prodeje Skody uz nebude nekdo chodit na Slavii, mi ale zustava rozum stat.

              • Re: Mediální jobovky: Škoda k Peltovi, Horník dovnitř?

                Tomski     před 10 lety 22.05.2015 10:40 |  
                0 0

                ani jsem nedočetl první odstavec a musím se ti omluvit...měl jsem za to, že v Praze jsi většinu svého času...proč chodí na náš fotbal tak málo lidí ? kvůli lidem jako je Pelta, Horník, Berbr, Šádek, Svoboda, Krula, Šeterle, Mysliveček, Bílek, Paták, Zelinka, Platil, Doležal atd...jestli prodá Řebíček Škodu do Jablonce a přivede Horníka, tak to tady ztrací smysl...místo toho aby jsme šli cestou vzhůru v duchu Slavie, se z nás stane další průměrný klub, kde se na jakékoliv tradice kašle...

                • Re: Mediální jobovky: Škoda k Peltovi, Horník dovnitř?

                  Barra     před 10 lety 22.05.2015 11:29 |  
                  0 0

                  V pohode, Tomski. Chapu te, presto to vidim jinak. AR by nikdy nemel byt podle me duvod, proc by to Slaviste meli zabalit. Prodej Skody beru jako moznou realitu, jestlize AR nenajde jinou financni injekci - a asi bych pak jednal v jeho pripade stejne. Nekde se penize na chod klubu musi najit. A ruku na srdce, kdo tady veril pred 12 mesici Skodovi? Kdyby tehdy prisel Pelta s tim, ze ho chce koupit, vetsina fandu by se rada Skody zbavila. Mimochodem, ze Skoda tuto sezonu exceloval, pripisuji ja osobne tomu, ze Koubek z neho opet udelal stopera. Milan se na tom miste dost naucil, stal se tvrdsi v soubojich, osvezil si jak obrance reaguje na utocniky. Podle me z toho tezil. Stejne tak bych zasadne nekritizoval Koubka, ze to zkusil s Zmrhalem na pozici leveho beka minulou sezonu. Dobre, nepovedlo se (i kdyz se to po 45 min asi neda definitivne odhadnout) ale Kaderabek si take musel zvyknout na novou pozici.

                  Jasne, ze korupce je velky item v ceskem fotbale. Kdyz uz ale nemame rozhodci na nasi ruce ani zakulisni sibry, mela by byt podle me prave protivaha fandu. Prece nejaky Berbr a spol nemuze byt duvod, proc to vzdat, at uz se dari ci nikoliv? A jak je dulezita role fandu potrhli Jagr a spol behem MS hokeje. Plny dum a podpora fandu dava muzstvu kridla. Nic neni tak hrozne pro hrace, aby byl pri pokazene akci vypiskan v stadionu, ktery je na 2/3 prazdny. Po zapase klidne, ale behem podle me nikoliv.

                  • Re: Mediální jobovky: Škoda k Peltovi, Horník dovnitř?

                    Tomski     před 10 lety 22.05.2015 11:39 |  
                    0 0

                    tak já Škodovi věřil (snad si pamatuješ, že jsi byl na straně Škutky), to s tím stoperem a Koubkem je blbost, Zmrhal branit neuměl tehdy a ani teď na tom není o moc líp...proto my máme pořád jednu z největších návštěv a hodnocení fandů...já těm klukům platím ze vstupného (největšího v lize) platy a oni se kolikrát ani nesnaží a ty tady řešíš jestli se na ně jednou za čas píská...ideální by bylo aby to Řebíček prodal někomu kdo na to má nebo aby začal fungovat na úrovni s nějakou koncepcí...jestli prodá vepřové hlavě Zmrhala nebo Škodu (které jsme tady piplali a museli jsme na ně koukat i když se jim nedařilo) a přivede Horníka, který nám dělal svinstva ať ve Spartě, tak na Žižkově, já už na Slavii kašlu (minimálně do Edenu příští sezonu chodit nebudu)...

                    • Re: Mediální jobovky: Škoda k Peltovi, Horník dovnitř?

                      Barra     před 10 lety 22.05.2015 12:01 |  
                      0 0

                      Vidim, ze jsi dnes sakra ve forme-:) S Skodou na stoperu jsem si vzpomnel na Emanuela Sanona, hvezda na MS 1974, ktery se u nas jako utocnik trapil - a stacilo ho na pul sezony poslat do obrany, aby se naucil inkasovat rany. A pak zaril v utoku. Ale neboj, tvuj nazor proto nebudu pojmenovavat jako blbost -:)

                      Jen zo se tyka Skutky - podle me nedostal dost sanci se zabudovat do muzstva, osobne bych se ho nezbavoval po ekvivalentu nejakych 11 odehranych zapasu, stejne jako ne Balaje - ale tam asi hralo, ze Slavia potrebovala penize. Zasadne jsem se ale nikdy nepoustel do Milana Skody, protoze je jeden z tech, ktery se vzdy snazil, i kdyz nemel lehkou pozici kdyz stal v utoku sam, jako trosecnik, bez popory.

                      • Re: Mediální jobovky: Škoda k Peltovi, Horník dovnitř?

                        Plos     před 10 lety 22.05.2015 12:06 |  
                        0 0

                        Btw, Škutka letos na Slovensku 9 branek, podle mého gólový je...popravdě v utkáních co odehrál ve Slavii se mi líbil...ale to co potom předváděl v Baníku, to se snad ani výkony nazvat nedá..

                      • Re: Mediální jobovky: Škoda k Peltovi, Horník dovnitř?

                        Tomski     před 10 lety 22.05.2015 12:08 |  
                        0 0

                        tak to je všechno o nějaké diskuzi a beru tvůj pohled i když si myslím, že je to jinak, ale dnes moje sešívané srdce dostává rány...horník, Škoda, Zmrhal a info od pana Procházky...

                      • Re: Mediální jobovky: Škoda k Peltovi, Horník dovnitř?

                        Tomski     před 10 lety 22.05.2015 12:35 |  
                        0 0

                        jestli Škoda přestoupí v rámci ligy, tak doufám, že mu zase vyschne prach...

                        • Re: Mediální jobovky: Škoda k Peltovi, Horník dovnitř?

                          Plos     před 10 lety 22.05.2015 12:36 |  
                          0 0

                          Popravdě, myslím si že se to stane. A v zahraničí už tuplem. Ikdyž mu přeji jen to nejlepší...(v tom zahraničí samozřejmě)

                    • Re: Mediální jobovky: Škoda k Peltovi, Horník dovnitř?

                      Plos     před 10 lety 22.05.2015 12:03 |  
                      0 0

                      Ty platíš ze vstupného jejich platy? Pokud vím, tak ze vstupného nejde do Slavie zhola nic...

                      • Re: Mediální jobovky: Škoda k Peltovi, Horník dovnitř?

                        Tomski     před 10 lety 22.05.2015 12:05 |  
                        0 0

                        a jestli je to pravda tak je to chyba fanoušků nebo majitele, který si špatně nastavil podmínky ?

                        • Re: Mediální jobovky: Škoda k Peltovi, Horník dovnitř?

                          Plos     před 10 lety 22.05.2015 12:07 |  
                          0 0

                          To je podle mě věc, se kterou Řebíček moc udělat nemohl. Myslím si, že už to bylo tak nastavené od začátku...ale samozřejmě si to jen myslím..

                          • Re: Mediální jobovky: Škoda k Peltovi, Horník dovnitř?

                            Tomski     před 10 lety 22.05.2015 12:25 |  
                            0 0

                            jak říkám jeho problém...slíbil poháry, špičku ligy a porážky Sparty...dostali jsme šaška Straku, koncepci nejdéle na 3 měsíce, loni jsme nesestoupili jen díky štěstí, v jednání je usvědčený korupčník Horník (určitě nebyl z těch šíbrů nejhorší a trest si vyžral, ale když bude ve Slavii, tak Slavii příjde o další fanoušky), nastáva prodej nejlepších hráčů do regionálních žumpaklubů a jestli si vymýšlí nové a nové podmínky pro prodej, tak toho je už i na mě dost...

                            • Re: Mediální jobovky: Škoda k Peltovi, Horník dovnitř?

                              Plos     před 10 lety 22.05.2015 12:35 |  
                              0 0

                              S tím souhlasím, mě hodně mrzí třeba to, že od svého vstupu udělal pro média pouze jeden obsáhlý rozhovor. A to pro Sport hned po svém nástupu, kde přesně zmínil tebou jmenované úspěchy. A slíbil do tří let poháry a do pěti let ligu mistrů. Takhle to tam myslím bylo jmenováno. Mě přijde, že od doby, co jsme vybudovali nové buňkoviště pro mládež, už se ani nikdy ničeho veřejného směrem ke Slavii nezúčastnil. Zezačátku neměl problém se vyjádřit k přestupu nového hráče, k trenérovi...

          • Re: Mediální jobovky: Škoda k Peltovi, Horník dovnitř?

            Navyseals     před 10 lety 22.05.2015 10:14 |  
            0 0

            Tohle není nouze. To je neúcta k tradici a jménu Slavie od majitele. A pokud jsi ovce a necháš ze sebe dělat pitomce za každou cenu a ještě ti to nepřijde divný, tak je mi tě líto.

  4. Re: Mediální jobovky: Škoda k Peltovi, Horník dovnitř?

    vavicek     před 10 lety 22.05.2015 09:37 |  
    0 0

    Pravděpodobném podle sportu nebo podle zdejší redakce?

  5. Re: Mediální jobovky: Škoda k Peltovi, Horník dovnitř?

    Heretic (přítel SN)     před 10 lety 22.05.2015 09:39 |  
    0 0

    Prostě sparta titul nevyhraje, tak není o čem psát. A kdyby to byla pravda, tak co? Prodej Škody a Zmrhala je logický krok. Jaká bude částka do toho nám jaksi nic není a kdyby byla veliká, tak je logický i ten Jablonec. Dále: ředitele nemáme dlouhé roky a který kvalitní by k nám šel? Zas nějakej hokejovej hochštapler s kontakty do USA? Zlatej Horník s kontakty. Nebo si tu budeme hrát na morální čistotu s lidmi, kteří tu posledních 10 let byli? (Je třeba vyjmenovávat?)

    • Re: Mediální jobovky: Škoda k Peltovi, Horník dovnitř?

      Heretic (přítel SN)     před 10 lety 22.05.2015 15:09 |  
      0 0

      Pro Twitterove kverulanty Klimiho a další. Vaše hrube nepochopeni vyzneni textu je az zarazejici. Horník byl za sve činy alespon odsouzen na rozdíl od našich hvezd Rosena s Doležalem, Setrlem a když to tak vezmu kolem a kolem tak i Jarolímem. Pro vase pochopení nepřeje si Horníka ve Slavii o nic více než vy, jen rikam ze ti naši minuli jsou stejného zrna a ted dlouho době nikoho nemáme a je to sakra znát.

      • Re: Mediální jobovky: Škoda k Peltovi, Horník dovnitř?

        edenian     před 10 lety 23.05.2015 15:17 |  
        0 0

        Zlatej Hornik s jeho kontakty, no ty vole, ty si ho evidentne neprejes.

  6. Re: Mediální jobovky: Škoda k Peltovi, Horník dovnitř?

    jira123     před 10 lety 22.05.2015 09:40 |  
    0 0

    Docela mne to pobavilo , tak blbý snad nejsou ani u nás na vedení :) .Pochybuji že někdo u nás z ligy vyplázne za dva hráče 50 mega .Navíc Zmrhal je základní hráč 21 , škoda když půjde pryč tak jedině do zahraničí .
    Nad Horníkem bych se pozastavil (Myslím že by nám dost pomohl )

    • Re: Mediální jobovky: Škoda k Peltovi, Horník dovnitř?

      Markus     před 10 lety 22.05.2015 15:56 |  
      0 0

      Tak jistě že by Horník pomohl, to ďábel taky ...

  7. Re: Mediální jobovky: Škoda k Peltovi, Horník dovnitř?

    slamacek (přítel SN)     před 10 lety 22.05.2015 09:40 |  
    0 0

    Milanovi bych se asi moc nedivil, ze by chtel odejit hrat o vyssi pricky, pohary atp. ale doufam, ze jestli odejde tak z ligy do zahranici. je to slusny kluk a k tomu lumpovi snad nepujde.
    Jarda je slavista a tak i u nej bych cekal ze jestli nekam pujde tak leda ven. alespon v to doufam.
    no a Hornika snad nema smysl komentovat. to uz tady jednou bylo a byla snad dostatecne jasne naznaceno, ze toto jmeno tu nema co pohledavat. takze bych to oznacil jen za kachnu. Kdyby snad nahodou to mela byt pravda, tak chapu ze nejvetsi slabinu mame v zakulisi, kdy si s nami kazdy vytira rit, ale tudy cesta nevede.

  8. Re: Mediální jobovky: Škoda k Peltovi, Horník dovnitř?

    vavicek     před 10 lety 22.05.2015 09:42 |  
    0 0

    Kde na to bere Pelta peníze?

    • Re: Mediální jobovky: Škoda k Peltovi, Horník dovnitř?

      AlesJa     před 10 lety 22.05.2015 09:49 |  
      0 0

      ze svazu :-)

      • Re: Mediální jobovky: Škoda k Peltovi, Horník dovnitř?

        Artur (přítel SN)     před 10 lety 22.05.2015 11:00 |  
        0 0

        Tak o tom pochybuju :-)

        • Re: Mediální jobovky: Škoda k Peltovi, Horník dovnitř?

          AlesJa     před 10 lety 22.05.2015 11:23 |  
          0 0

          podívej se sídlo svazu staví Syner, který se stav významným sponzorem Jablek, před tím výhradně Liberec a podobné kšefty. Sponzoři repre by mohli o jednání s tím pánem vyprávět

  9. Re: Mediální jobovky: Škoda k Peltovi, Horník dovnitř?

    klimi     před 10 lety 22.05.2015 09:46 |  
    0 0

    Nevím, z čeho mi je víc zle, jestli z možného příchodu Horníka nebo z toho, že ho zde spousta diskutérů vítá s otevřenou náručí...

    • Re: Mediální jobovky: Škoda k Peltovi, Horník dovnitř?

      Tomski     před 10 lety 22.05.2015 09:48 |  
      0 0

      spousta a jeden je celkem rozdíl...

      • Re: Mediální jobovky: Škoda k Peltovi, Horník dovnitř?

        klimi     před 10 lety 22.05.2015 09:50 |  
        0 0

        Vskutku, ale ono i 2 z 8 je v tomhle případě docela vrchol...

        • Re: Mediální jobovky: Škoda k Peltovi, Horník dovnitř?

          Tomski     před 10 lety 22.05.2015 09:53 |  
          0 0

          toho druhého jsem si ještě nevšiml, ale on příjde...

  10. Re: Mediální jobovky: Škoda k Peltovi, Horník dovnitř?

    AlesJa     před 10 lety 22.05.2015 09:48 |  
    0 0

    no pane jo, to zase bude kšeft, pošleme dva hráče Peltavenovi a ještě budeme platit :-(. Ale naštěstí deník spart je bulvár.

  11. Re: Mediální jobovky: Škoda k Peltovi, Horník dovnitř?

    Viking     před 10 lety 22.05.2015 10:06 |  
    0 0

    Já ho chci také - přestaňme si hrát na Mirky Dušíny z první republiky, když pro nás dělali podvodníci jako Puček a spol. Jeho dva tituly vám nevadí?

    • Re: Mediální jobovky: Škoda k Peltovi, Horník dovnitř?

      Tomski     před 10 lety 22.05.2015 10:19 |  
      0 0

      líbí se ti berbr s peltou a damkovou ?

  12. Re: Mediální jobovky: Škoda k Peltovi, Horník dovnitř?

    japoko     před 10 lety 22.05.2015 10:10 |  
    0 1

    Opravdu jen totální pitomec může vítat příchod Horníka! I když do naší současné party grázlů Hřebíčků a neumětela Kisela je to "dobrá volba" !!!!!

  13. Re: Mediální jobovky: Škoda k Peltovi, Horník dovnitř?

    travel (přítel SN)     před 10 lety 22.05.2015 10:19 |  
    0 0

    Připadá mi to všechno jako obyčejné spekulace a ne seriozní informace.Nejdříve v Hattricku píší o Chvalovským,pak o "Zemětřesení ve fotbale"-duo K a K,že ovládne český fotbal a teď ve spartu píší o Horníkovi.Dělá to na mě dojem,že jim nejde o nic jiného,než upoutat pozornost,aby si lidi koupili jejich časopis resp. noviny (což jsem s Hatrickem udělal).
    Holt nám nezbývá než čekat,zda se přes léto ve Slavii stane nějaká zásadní změna.A pokud ano, zda k lepšímu,či k horšímu (kolikrát si říkám,že už to snad ani horší být nemůže...).
    Nemohl by někdo z dobře informovaných (jistě je nemusím jmenovat,ale ne Jiří1) ,pokud to je možné, vnést do toho trochu světla?

    • Re: Mediální jobovky: Škoda k Peltovi, Horník dovnitř?

      Tomski     před 10 lety 22.05.2015 10:21 |  
      0 0

      jestli umíš číst mezi řádky, tak s tím Horníkem to není spekulace...

      • Re: Mediální jobovky: Škoda k Peltovi, Horník dovnitř?

        travel (přítel SN)     před 10 lety 22.05.2015 10:47 |  
        0 0

        Pak ,ale je spekulace a ne seriozní iínformace,že Slavii někdo koupí a Řebíček bude vlastnit cca 25 procent.Nechce se mi totiž věřit,že by s tím případný nový majitel Slavie souhlasil.I když nevím,kdo by to měl případně být,ale pokud by to myslel s fotbalem vážně a Slavii chtěl pomoci,pak by se jistě obklopil jinými lidmi,než Horníkem.

        • Re: Mediální jobovky: Škoda k Peltovi, Horník dovnitř?

          Tomski     před 10 lety 22.05.2015 10:50 |  
          0 0

          to co píšou ve sportu jsou nejspíš z části spekulace, ale to, že by měl přijít Horník je pravděpodobné...

          • Re: Mediální jobovky: Škoda k Peltovi, Horník dovnitř?

            travel (přítel SN)     před 10 lety 22.05.2015 11:16 |  
            0 0

            Samozřejmě,že i spekulace někdy vyjde.S tím Horníkem,ale i se Škodou a Zmrhalem (myslím směr Jablonec),je zde pro mě několik nepochopitelných ale.
            1) to co už jsem psal
            2) přece,když chci cokoli prodat,tak za to chci,co nejvíc inkasovat (bez Škody a Zmrhala?) a
            3)za to ,že přivedu podvodníka Horníka?a
            4)za to,že Slavia bojuje už min. 2 sezony o udržení
            5) nebo si snad toto všechno případný nový vlastník přál?
            Ano i toto všechno jsou spekulace,ale proč? Protože ze Slavia se stal neseriozní klub (a to nemluvím o stadionu),všechno se tají,na fanoušcích jim nezáleží,nic neprobíhá transparentně,atd.Co pak nám fanouškům zbývá? Čekat,doufat a taky spekulovat.

            • Re: Mediální jobovky: Škoda k Peltovi, Horník dovnitř?

              Tomski     před 10 lety 22.05.2015 11:18 |  
              0 0

              do spekulací o prodeji se pouštět nebudu páč nejsem vosel a nic o tom nevím, ale s tím koncem souhlasím...

              • Re: Mediální jobovky: Škoda k Peltovi, Horník dovnitř?

                Tomski     před 10 lety 22.05.2015 11:42 |  
                0 0

                teď mi napsal pan Procházka na otázku o Kellnerovi, že informace z Hattricku byla seriozní a problém je v současném majiteli, který zase spekuluje o ceně...jestli k tomu nejsou důvody, do kterých nevidíme, tak za mě Řebíček ven...

                • Re: Mediální jobovky: Škoda k Peltovi, Horník dovnitř?

                  travel (přítel SN)     před 10 lety 22.05.2015 11:53 |  
                  0 0

                  Díky za info,já si dovolím napsat (i když to nerad dělám,když to není téměř jistota)informaci.Je to cca 3 týdny,kdy jsem dostal ze tří stran, nezávisle na sobě, informaci,že problém se stadionem je vyřešen .Musím se přiznat,že mě to velice (samozřejmě příjemně) překvapilo-vždy jsem si myslel,že zde je největší problém ohledně prodeje. Tvá informace s Řebíčkem do toho zapadá.Takže tentokrát pro změnu já souhlasím s Tvou poslední poznámkou.

  14. Re: Mediální jobovky: Škoda k Peltovi, Horník dovnitř?

    mpik     před 10 lety 22.05.2015 10:31 |  
    0 0

    Prodej Škody do Jablonce by asi naštval každého fanouška.
    Příchod Ivana Horníka považuji za NEAKCEPTOVATELNÝ pro každého fanouška.

    Popravdě, pro mě byl nepřekonatelný už příchod vlastníka pana Řebíčka. To je člověk, který by měl sedět ve vězení, protože způsob jakým Viamont přišel k milionům je jednoduše levárna. Tj. z mého pohledu by se nezměnilo nic, nechodil bych do Edenu nadále.

    Jen věřím, že příchodu pana Horníka by se vzepřeli všichni zbylí fanoušci...

    Tedy pokud mají nějakou hrdost.

    • Re: Mediální jobovky: Škoda k Peltovi, Horník dovnitř?

      Tomski     před 10 lety 22.05.2015 10:35 |  
      0 0

      já už bych se asi nevzpíral...bylo by o starost míň...za ušetřené peníze bych se jel podívat třeba na Liverpool...

    • Re: Mediální jobovky: Škoda k Peltovi, Horník dovnitř?

      honzam     před 10 lety 22.05.2015 10:37 |  
      0 0

      Tak to máme stejně...

    • Re: Mediální jobovky: Škoda k Peltovi, Horník dovnitř?

      fleder     před 10 lety 22.05.2015 13:23 |  
      0 0

      Podepisuji. Ivánka NE.

  15. Re: Mediální jobovky: Škoda k Peltovi, Horník dovnitř?

    AdJap     před 10 lety 22.05.2015 10:39 |  
    0 0

    Deník sport je škvář a spíše bulvární plátek než seriozní médium. Ale kdyby se tyhle černý scénáře opravdu naplnili, tak opravdu nevím, co by mě mělo nalákat v příštím roce na stadion. Ono jakoby nestačilo, že nás vlastní Řebíček...

  16. Re: Mediální jobovky: Škoda k Peltovi, Horník dovnitř?

    Fulham     před 10 lety 22.05.2015 11:17 |  
    0 0

    Jobovky .... Realita. Pokud k nám nepretahnem Křéťu, nekoupí to Kelner nebo Šimane , tak prostě budem zavislaci na Peltovi nebo na tom co odpadne Křetinskymu z huby. A když nebudeme vystupovat z pozice sily peněz , tak bude Ivanek pro ty pokoutny ksefty dobra volba. Až na valný hromadě Fačru zvolej Gandýho s Dalajlámou a Berbr dostane betonový fusekle, můžeme to přehodnotit. Horník určitě neprivede nějaký hráčský odpad. A kdyby jsme nedejboze po desátým podzimnim byli někde hore tabulkou, většina místních Ivanka řešit nebude.....je to bída.

    • Re: Mediální jobovky: Škoda k Peltovi, Horník dovnitř?

      Fulham     před 10 lety 22.05.2015 11:28 |  
      0 0

      A ještě malý dodatek. Blíží se čas udělování licencí. Mám tuchu, ze se nám nějaký vrabec od Pelty bude hodit. Tolik k tomu Milanovi.

    • Re: Mediální jobovky: Škoda k Peltovi, Horník dovnitř?

      mpik     před 10 lety 22.05.2015 11:29 |  
      0 0

      "A když nebudeme vystupovat z pozice sily peněz , tak bude Ivanek pro ty pokoutny ksefty dobra volba."
      - to jako že vám by ta špína nevadila?
      Pro vás je KORUPCE dobrá volba?
      Nechcete raději fandit Spartě, Plzni, Příbrami...?

      • Re: Mediální jobovky: Škoda k Peltovi, Horník dovnitř?

        Fulham     před 10 lety 22.05.2015 12:19 |  
        0 0

        Ach jo - ad1) vykání je zbytečný. ad2) já nepisu ze je to nějaká hitparáda. Klidně mi pošli dál než do Plzně. To unesu. Prostě jsem realista. Neny penys, neny laska.

  17. Re: Mediální jobovky: Škoda k Peltovi, Horník dovnitř?

    1rytir     před 10 lety 22.05.2015 11:32 |  
    0 0

    Pánové, spekulace Sportu bych nechal stranou. Ostatně kdyby ve Slavii fungoval managament jak má, bylo by normální, že by na takové věci reagoval a s fanoušky komunikoval!
    Mne dnes zaujal článek v MfD o nové slovenské fotbalové pohádce - Trenčínu. Hezký článek a lidém kteří rozhodují o Slavii by si podle něj měli vzít z nového mistra slovenské ligy příklad! Trenčín nemá zdaleka největší rozpočet v lize, patří bývalému nizozemskému reprezentantovi. První rok s ním sestoupil a poučil se, že zahraniční trenér (byl to Angličan) není to pravé ořechové. Šel na to jinak a předloni byl Trenčín třetí, loni druhý, letos vyhrál. Jak toho dosáhl? Angažoval dost mladých cizinců - mladíci z Holandska, kteří zatím nestačí na tamní ligu, pár Brazilců, Nigerijců, Srba i Angličana a o strategii na hřišti se stará mladý trenér Ševela, který oficiálně ani trenérem být nemůže, protož nemá licenci. Zkrátka, tohle je typ článku, který by mělo vedení fotbalové Slavie číst, zanalyzovat a praktikovat při rozvoji klubu v čase, kdy peněz není nazbyt.

    • Re: Mediální jobovky: Škoda k Peltovi, Horník dovnitř?

      Travinho     před 10 lety 22.05.2015 22:11 |  
      0 0

      Jenže Trenčín nemá de facto žádný scouting a La Ling hráče získává díky neuvěřitelným kontaktům...

  18. Horník

    rak (přítel SN)     před 10 lety 22.05.2015 11:42 |  
    0 0

    S odchodem Škody bych se smířil, s příchodem Horníka ale ne a myslím, že je nutné se proti tomu alespoň rázně ozvat dřív než bude pozdě. Stal se z něj prostě symbol korupce ve fotbale a to mu už nikdo NIKDY neodpáře, i když třeba jsou horší. Byli bychom vysmíváni úplně všemi. Sám Horník ani nemá soudnost, že se cpe do fotbalu. Mohl by se snad věnovat něčemu jinému. Zřejmě ale nic neumí. Soudnost nemá ani Řebíček, že o tom jen uvažuje. On ale dělá jednu hovadinu za druhou a s jeho inteligencí je to evidentně zlé, když už neřešíme jeho minulost. Nápad se Strakou, pak tady nechal řádit Rusáky (a Holanďany), kteří nás málem dovedli do druhé ligy, naštestí to pak zachránil, když je vyrazil. Těch kopanců je hodně a pořád nás překvapuje novými. Šokuje mě, že tady někteří s tím souhlasí.
    Je pravda, že nám asi chybí zkušený šíbr, ale to si musíme vybrat ty nejhorší? Osobně mně nevadil Šeterle (nevím o žádné konkrétní kauze s ním spojené), ztratil ale už svůj vliv. Smířil bych se možná s Chvalovským. Ale Horník? Už jen proto, co jsem napsal výše, ne.
    Je to čiré šílenství.

    • Re: Horník

      Tomski     před 10 lety 22.05.2015 11:45 |  
      0 0

      tak kauza spojená s Šeterlem je spojená i s tím, že v sezoně 2005/2006 jsme skončili 3. a místo nás šla do předkola LM šeterlého boleslav...

    • Re: Horník

      vlk30 (přítel SN)     před 10 lety 22.05.2015 12:20 |  
      0 0

      Kolego je vidět, že víte uplný prd.S kým měla Slavie titul v roce 96?Proč si myslíte že v MB dělal manažéra ? Mél jediné štěstí, že spolu cinklým jarem a jinými nebyl lapen.Jinak je to uplně stejný šíbr jako Ivánek o tom není třeba pochybovat.Jestli si myslíte, že kterýkoliv titul Slavie byl čistý jak okvětí lilie tak jste snílek.Sice to nerad píši,ale je to tak-

      • Re: Horník

        rak (přítel SN)     před 10 lety 22.05.2015 12:41 |  
        0 0

        Všeználku. Nejsem si jist, že by byl u titulu. Samozřejmě, že to je šíbr, ale to neznamená, že dělá úplně totéž, co Ivánek. Je to takové - jedna paní povídala. Ivánek je prostě symbol. Úplně čistý možná nebyl žádný titul nikoho. Proto tady ještě nemusíme vítat zrovna Ivánka.

        • Re: Horník

          Tomski     před 10 lety 22.05.2015 12:46 |  
          0 0

          Šeterle byl u titulu jako sportovní ředitel v sezoně 95/96...

          • Re: Horník

            rak (přítel SN)     před 10 lety 22.05.2015 13:13 |  
            0 0

            Máš pravdu. Myslel jsem, že přišel později s Hřebíkem, ale to už tady byl.

            • Re: Horník

              vlk30 (přítel SN)     před 10 lety 22.05.2015 15:30 |  
              0 0

              Hele nejsem všeználek,ale něco o tom vím.Slavii sleduji celkem pečlivě a dlouho proto jsem si tím Seterlem byl jist, dokonce ti mohu říct jaké v té době měl auto no SPZ si teda pamatovat nebudu.

  19. Re: Mediální jobovky: Škoda k Peltovi, Horník dovnitř?

    martyni (přítel SN)     před 10 lety 22.05.2015 11:47 |  
    0 0

    Skoda se Zmrhalem v Jablonci? To je smutna realita, jsme tym ze dna tabulky a zatim nemame ambice bojovat o pohary, klub neni zatim na takove urovni, nejen finance, ale z hlediska sportovniho managementu, aby dokazal vybudovat tym konkurenceschopny prednim tymum ligy. To si musime uvedomit.

    Beranek provedl nejakou cistku, se kterou tu byl vetsinovy souhlas, myslim ze to byl krok spravnym smerem, ale zatim to neni tak, ze by novy tym mel dostatecnou kvalitu a ambice. Neni jasne, zda trener zustane, jestli tu bude nejaka dlouhodoba rozumna koncepce, nebo jestli tu budou podobne cistky kazdy pulrok, budou se menit treneri, hraci, atd. Proste zaciname zatim porad od zacatku a sportovni management neni zatim schopen vybudovat silny tym.

    Obema klukum bych pral zahranicni angazma, pokud ale nebudou mit nabidky (a tomu bych se nedivil), pro oba je bohuzel krok do Jablonce posun v kariere nahoru.. smutny fakt.

    Co se tyce Hornika, jeho vstup do slavie by pro me znamenal prestavku ve fandeni, minimalne po dobu jeho pritomnosti ve slavii. To je neco, co nedokazu prekousnout. Slavie stoji na nejakych hodnotach a ma-li byt manazerem symbol nasi fotbalove korupce, to neni slavie.

    • Re: Mediální jobovky: Škoda k Peltovi, Horník dovnitř?

      quelhar (admin)     před 10 lety 22.05.2015 12:09 |  
      0 0

      Pokud chceme něco budovat, nelze prodávat nejlepší hráče a strůjce toho, že se nakonec nesestoupilo, přímé ligové konkurenci. Je taky si potřeba uvědomit, že bez Škody a Zmrhala, dost pravděpodobně taky bez Tamáse, je současný kádr vyloženě zralý příští sezónu na sestup.

      • Re: Mediální jobovky: Škoda k Peltovi, Horník dovnitř?

        martyni (přítel SN)     před 10 lety 22.05.2015 12:33 |  
        0 0

        No je tu urcite financi stranka veci, nevim, zda je mozne prezivat bez toho, aby byl aspon nekdo behem roku prodan. Pravda je, ze bez nich je to na sestup, pokud se kadr teda nejak neposili.

        • Re: Mediální jobovky: Škoda k Peltovi, Horník dovnitř?

          quelhar (admin)     před 10 lety 22.05.2015 13:18 |  
          0 0

          Pak je ovšem na místě říci, že řeči o budování kádru a směřování k pohárům jsou kecy a že jediným cílem Slavie v nejbližších letech je přežití v lize. Přičemž vyšší cíle mají už i kluby jako Dukla nebo Jihlava.

          • Re: Mediální jobovky: Škoda k Peltovi, Horník dovnitř?

            martyni (přítel SN)     před 10 lety 22.05.2015 13:20 |  
            0 0

            ja se obavam, ze reci o tom, ze pristi rok budou pohary, nikdo ve slavii nevede..:(

      • Re: Mediální jobovky: Škoda k Peltovi, Horník dovnitř?

        Thane (přítel SN)     před 10 lety 22.05.2015 18:02 |  
        0 0

        Podpis a razitko
        Navic cena 10 mega za Skodu je smesna..prodej komukoli v lize je hloupost
        Totez v blede modrem je pripad Zmrhal..

  20. Re: Mediální jobovky: Škoda k Peltovi, Horník dovnitř?

    afro     před 10 lety 22.05.2015 11:48 |  
    0 0

    Ad Ivánek) Nebylo to už jednou na přetřesu? Moc tomu nevěřím, ale na druhou stranu nastavení morálně volních vlastností je u Řebíčka asi ve zcela jiné rovině než by bylo zdrávo, takže by mě to zas tak nepřekvapilo.

    Ad Škoda, Zmrhal) Očekával jsem, že po ME21 odejde do zahraničí Zmrhal, ale u Škody mě to vůbec nenapadlo. Ovšem Řebíček s největší pravděpodobností dává rozpočet horko těžko dohromady, a tak se jeho prodej po úspěšné sezóně nabízí, a to i přesto, že nedávno prodloužil smlouvu. Pokud to bude do Jablonce, tak v tom můžou být třeba nějaké starší pohledávky hodného strýčka Pelty...

    To je zoufalý, kde se to potácíme.

    • Re: Mediální jobovky: Škoda k Peltovi, Horník dovnitř?

      Betynka58     před 10 lety 22.05.2015 12:28 |  
      0 0

      Z celého článku ve Sportu mě nejvíce nadzvedla poznámka ohledně Škody, že setrvání ve Slavii by byla pro něj ztráta času. To jsme tedy dopadli...

      • Re: Mediální jobovky: Škoda k Peltovi, Horník dovnitř?

        fleder     před 10 lety 22.05.2015 13:21 |  
        0 0

        Ad tvůj povzdech nad poznánkou. Tohle neber vážně. Článek napsaný dvěma největšími Křetínského kuřbuřty ze SpartaSportu - Konečník, Podroužek. Oba rudoši až za hrob. Tam nelze čekat jakoukoli objektivitu, naopak potřebu si zarejpat.
        Oběma chlapcům sklaplo, když se jim skleněnka no ToaLetnou nevrátí..tak si musí ulevit tímhle způsobem.

        • Re: Mediální jobovky: Škoda k Peltovi, Horník dovnitř?

          Barra     před 10 lety 22.05.2015 14:16 |  
          0 0

          Ani jsem netusil, ze Konecny je pod timto clankem podepsany. Neni jak si skodolibne do Slavie kopnout a sazet na neklid u fandu Slavie, kdyz uz to Sparte nevyslo. Dva tituly za poslednich 8 let s rozpoctem pres 300 mil kc? Nerikam, ze co se tyka Skody to nemusi byt pravda, neco pochytil Konecny zajiste i na jinych serveru, mozna ze i zprava o Hornikovi muze mit sve koreny. Presto, zdeleni tohoto pana maji v mych ocich malou vypovidajici hodnotu.

      • Re: Mediální jobovky: Škoda k Peltovi, Horník dovnitř?

        Slawek     před 10 lety 22.05.2015 17:19 |  
        0 0

        Když se podíváš na autory Podroužka a Konečného, tak se tomu už nebudeš divit. To jsou ubozí sparťanští hoši ve sparťanských novinách. Kdyby se raději zaobírali Spartou a její dlouhotrvající neschopností využít Křetínského financí. A my to jako pitomci ještě kupujeme.

  21. Re: Mediální jobovky: Škoda k Peltovi, Horník dovnitř?

    Tugarin     před 10 lety 22.05.2015 12:14 |  
    0 0

    Může nadávat Sportu jak chceme, ale naše klubová transparentnost či mediální politika je nulová, potom se nedivme jak spekulacím, tak různým tajným zdrojům. Řebíček jako údajný majitel, za celou dobu poskytl dva rozhovory s nulovou obsažností. z klubu je zřejmé od samého počátku této éry, že neexistuje nějaká jednotná koncepce či vedení, všechny personální přehmaty v managementu přišly jako deux et machina směrem od Řebíčků (Kusý, Šeterle teď Horník). trochu mi to přijde, jako by jsme hledali "šíbry" z doby před 10-ti lety.

    Nedokáži představit, jak se nám bude dařit s Horníkem hledat další sponzory, zahraničním vadí už jen Řebíček.

    Jinak příchod Škody do Jablonce je podle tamních zdrojů (tj. z mládežnického fotbalu, považován za jasnou věc), a ve shodě s některými pisateli nahoře si myslím, že se nebude jednat jen o čistě tržní matematiku. Otázkou je komu kde Slavia dluží a co by tohle vyřešilo.

  22. Peníze Pelta

    Mike     před 10 lety 22.05.2015 12:19 |  
    0 0

    Já zase položím obrácené otázky ?
    Jak je možné, že sponzoři- nebo jak to nazvat- rvou prachy do nějakého provinčního Jablonce, který vždy byl lyžařským a atletickým
    městem, a i když mužstvo hrálo letos na naši ligu pěkný fotbal, tak
    tam stejně zabloudilo průměrně 3 000 lidí ? Že by praní peněz ?
    Co z toho ty firmy mají- státní zakázky jako Syner ?
    Na druhou stranu- všechna čest Peltovi, že prachy a firmy sežene, aby
    je daly prostě do Jablonce.
    Proč nemají jiné firmy zájem třeba o nás, Baník a Zbrojovku, kde je
    fanouškovská základna x-násobně větší než v Jablonci, nehledě na
    velikost měst a fandy z blízkého okolí ?

    • Re: Peníze Pelta

      vlk30 (přítel SN)     před 10 lety 22.05.2015 12:22 |  
      0 0

      Už jsem to tu párkrát psal na čem to tam funguje,nebudu se opakovat.

  23. Re: Mediální jobovky: Škoda k Peltovi, Horník dovnitř?

    Ferguss     před 10 lety 22.05.2015 12:24 |  
    0 0

    Jestli přijde Horník, tak mě na stadionu nikdo neuvidí.

    • Re: Mediální jobovky: Škoda k Peltovi, Horník dovnitř?

      slavoj71 (přítel SN)     před 10 lety 22.05.2015 12:46 |  
      0 0

      +1
      A žasnu, že to někomu může nevadit... Nevěřil bych tomu.

      • Re: Mediální jobovky: Škoda k Peltovi, Horník dovnitř?

        fleder     před 10 lety 22.05.2015 13:25 |  
        0 0

        +1

  24. Re: Mediální jobovky: Škoda k Peltovi, Horník dovnitř?

    spino     před 10 lety 22.05.2015 12:45 |  
    0 0

    Nechci, aby zapadla jedna důležitá informace. Horník měl do Edenu nakročeno už dvakrát!!!

    2012 - Řebíček domlouval Horníka jako sportovního manažera, ale když se o tom dozvěděl Zbyněk Kusý, kterého ta zpráva šokovala, razantně tuto možnost odmítl.

    2013 - Horník je opět jednou nohou v Edenu, ale zdá se, že Řebíček Slavii prodá Rusákům a klub bude řídit Kornějev, takže tato možnost padá.

    • Re: Mediální jobovky: Škoda k Peltovi, Horník dovnitř?

      Tomski     před 10 lety 22.05.2015 12:47 |  
      0 0

      snad to dopadne i na potřetí stejně...

      • Re: Mediální jobovky: Škoda k Peltovi, Horník dovnitř?

        janko (přítel SN)     před 10 lety 22.05.2015 13:04 |  
        0 0

        ...rok se sešel s rokem... Zde část rozhovoru pro deník sport z 2.6.2014

        V poslední době to vypadalo, že se vynoříte v první lize. Jak jste tomu byl blízko?
        „Měl jsem dvě nabídky jít do první ligy, ale ta od Slavie vůbec nepřicházela v úvahu. Druhá, realizovatelná, byla ze severu. Jenže šéfem a majitelem je tam předseda asociace (Miroslav Pelta), takže to byla hrozně komplikovaná situace. Problémem byla moje minulost, rok 2004. Že to s ligou nevyšlo, mě mrzelo, protože jsem na to měl chuť. Těšil jsem se. Když pak přišla nabídka od Viktorky, řekl jsem si, že se kruh uzavírá. Že tam, kde to skončilo, by to zase mohlo začít.“

        Ten člověk prostě nesmí přijít..

        • Re: Mediální jobovky: Škoda k Peltovi, Horník dovnitř?

          Falk     před 10 lety 22.05.2015 13:42 |  
          0 0

          Škoda - je pro nás strašně důležitý ,ale určitě bych mu nebránil,on jediný že Slavie si zaslouží plnou úctu a když se rozhodne jít za hlasem sportovního srdce a rozumu ,budu mu přát to nejlepši
          Zmrhal - najednou naše velká opora,bohužel to si nejsem tak úplně jisty ,možná docela.V jeho případě by mu odchod mohl velmi pomoci .Ve Slavii měl raketovou karieru (??),a na hřišti to tak slavné určitě nebylo.Tam bych neváhal ,už s nim vyzkoušeli všechny posty a nic moc .On je defenzivní záložník a nic jiného.Kdo ho staví jinam ,myslím si o tom své .
          Horník - to je složité .Je jasné ,že Kisel pro posilování nemá cit ani schopnosti.Srdce mi říká Horník ne!,rozum mi říká ,že ANO.Když nastoupil Beránek ,nejásal jsem,ale i tam si myslím ,že by měla přijít změna .Bud nemáme kvalitni fotbalisty nebo Beránek to neumí poskládat a vždy se na někoho upne a pořád ho staví ,ale naše výkony jsou moc špatný

  25. Re: Mediální jobovky: Škoda k Peltovi, Horník dovnitř?

    kobo (přítel SN)     před 10 lety 22.05.2015 13:41 |  
    0 0

    To jsou samé spekulace. Já si z těchto spekulací vybral jako optimista tu o změně majitele v květnu až v červnu a proto mě ostatní spekulace nechávají v klidu. :-)

  26. Re: Mediální jobovky: Škoda k Peltovi, Horník dovnitř?

    kobo (přítel SN)     před 10 lety 22.05.2015 13:41 |  
    0 0

    To jsou samé spekulace. Já si z těchto spekulací vybral jako optimista tu o změně majitele v květnu až v červnu a proto mě ostatní spekulace nechávají v klidu. :-)

    • Re: Mediální jobovky: Škoda k Peltovi, Horník dovnitř?

      1rytir     před 10 lety 22.05.2015 15:01 |  
      0 0

      Souhlas

  27. Re: Mediální jobovky: Škoda k Peltovi, Horník dovnitř?

    vavicek     před 10 lety 22.05.2015 14:03 |  
    0 0

    Přijde mi naivní si myslet, že by Horník Slavii nějak pomohl v zákulisí. Je za zenitem, dlouho byl mimo fotbal. Pochybuju, že by ho Berbr a spol pustli k lizu. Pokud si dobře vybavuju, tak po příchodu Pučka nás rozhodčí celkem řezali. Změna nastala až poté, co jsme se dostali do LM a rozhodčí a jiní vycítili , že je Slavia při penězích. Dle mého by podobná situace nastala i dnes.

    • Re: Mediální jobovky: Škoda k Peltovi, Horník dovnitř?

      tantalos     před 10 lety 22.05.2015 14:28 |  
      0 0

      To zní přesvědčivě.

    • Re: Mediální jobovky: Škoda k Peltovi, Horník dovnitř?

      travel (přítel SN)     před 10 lety 22.05.2015 14:51 |  
      0 0

      Ačkoli si příchod Horníka nepřeji,tak Berbr a spol. by mu šli hodně na ruku.Důvod je podle mě ten,že on to odskákal za spoustu dalších lidí z ČMFS,vzal to na sebe a téměř všichni mu jsou zavázáni.Navíc bychom nekonkurovali spartě,Plzni ,Jablonci,takže by nebyl důvod mu nevyjít vstříc.Snad k tomu nakonec nedojde.Pokud se prodá Škoda,Zmrhal a možná další,tak to bude podle mě signál,že nový majitel nebude a pojedem stále v čele s Rumcajsem.A kde skončíme?To je ve hvězdách.

      • Re: Mediální jobovky: Škoda k Peltovi, Horník dovnitř?

        vavicek     před 10 lety 22.05.2015 14:59 |  
        0 0

        Rozhodčí, snad krom Patáka z jeho generace už nepískají. To co píšeš by platili jenom kdyby na ně něco věděl. Ostatně i v tom Žižkovu mu to šlo pouze tehdy, když měl peníze. Jakmile peníze došly, tak sestoupili. Jak si vyvětlujete, že ten slavný Horník sestoupil? Jeho "talent" funguje pouze s pěnezy. A ty Slavia nemá.

  28. Re: Mediální jobovky: Škoda k Peltovi, Horník dovnitř?

    rihy10 (přítel SN)     před 10 lety 22.05.2015 14:09 |  
    0 0

    Co mám zprávy, tak Horník nebude.

    • Re: Mediální jobovky: Škoda k Peltovi, Horník dovnitř?

      Fallen (přítel SN)     před 10 lety 22.05.2015 14:32 |  
      0 0

      Jak mi je ochomejtání takových lidí, jako je Horník, okolo klubu proti srsti, tak za nějakejch 110 zápasů jsme kopali jen jedinou penaltu. To neni jenom tim, že tým hraje nekvalitně... A někdo jako Horník by to, pokud vůbec ještě po těch letech má nějaké známosti, mohl změnit.

  29. Re: Mediální jobovky: Škoda k Peltovi, Horník dovnitř?

    Heretic (přítel SN)     před 10 lety 22.05.2015 14:17 |  
    0 0

    Máme tu dost sebereflexe, abychom viděli, že jsme horší než pavlačové drbny nebo vás tímto komentářem urazím a rozjede se sáhodlouhý flame?

    • Re: Mediální jobovky: Škoda k Peltovi, Horník dovnitř?

      afro     před 10 lety 22.05.2015 14:27 |  
      0 0

      Spekulujeme nad spekulacemi. To se nesmí... ;-)

      • Re: Mediální jobovky: Škoda k Peltovi, Horník dovnitř?

        Heretic (přítel SN)     před 10 lety 22.05.2015 14:39 |  
        0 0

        No jo, ale zde je každá fabulace brána smrtelně vážně. Zvláště, když se označí "dle mých zdrojů"..

        • Re: Mediální jobovky: Škoda k Peltovi, Horník dovnitř?

          afro     před 10 lety 22.05.2015 14:56 |  
          0 0

          Jistě, máš svým způsobem pravdu, ale vzhledem k okolnostem a hlavně jobovkám, které se na nás poslední roky valí máme na trochu hysterie právo...

  30. Mediální diverze?

    tantalos     před 10 lety 22.05.2015 14:27 |  
    0 0

    Nebral bych to hned moc vážně. Víme, komu slouží tento plátek. Objevila se úvaha, že by Škoda mohl jít do Plízně za Tecla a ještě někoho, což by značně posílilo konkurenci Sparty. Taková zpráva může být pokusem vyvolat reakci Slavie, aby jasně řekla, co s ním zamýšlí, a Křetínský mohl reagovat.
    Pokud jde o Ivánka, nedivil bych se, kdyby si ho chtěl AŘ angažovat jako osobního poradce, který by nebyl v oficiálním managementu a zajišťoval jednání se sudími. A nedivil bych se, kdyby si Horník okamžitě snažil zvednout prestiž tím, že to hned vykecá. Ale čert ví. Nejspíš jen sparťani zase jednou zajeli do Slavie.

  31. Re: Mediální jobovky: Škoda k Peltovi, Horník dovnitř?

    lukas8 (admin)     před 10 lety 22.05.2015 14:50 |  
    0 0

    Zdravím,
    nemáte někdo k dispozici audit, který si nechal udělat Natland v květnu 2011?
    Vím, že se to tu toho času probíralo a někdo ho měl kompletní v PC a rozesílal to ostatním.

    • Re: Mediální jobovky: Škoda k Peltovi, Horník dovnitř?

      travel (přítel SN)     před 10 lety 22.05.2015 15:18 |  
      0 0

      Já si jenom vzpomínám,že se o tom zmínil Navar.

  32. Re: Mediální jobovky: Škoda k Peltovi, Horník dovnitř?

    martin (přítel SN)     před 10 lety 22.05.2015 15:03 |  
    0 0

    O co je horší Horník než Pelta, Starka, Mysliveček, Chřestýš, Krula atd? Jediný rozdíl, který vidím je, že Horníka někdo potrestal, je za podobné věci nikoliv.
    Pelta: Cinklé jaro jsem si ve fotbale odpracoval.......

    • Re: Mediální jobovky: Škoda k Peltovi, Horník dovnitř?

      Navyseals     před 10 lety 22.05.2015 15:09 |  
      0 0

      Já bych hledal rozdíl v tom, že ani jeden z tvých jmenovaných nepůsobí ve Slavii.

      • Re: Mediální jobovky: Škoda k Peltovi, Horník dovnitř?

        martin (přítel SN)     před 10 lety 22.05.2015 15:14 |  
        0 0

        Možná právě proto je tam, kde je.... Né, vážně, nijak Horníka nevítám a nechci ho tady, jen poukazuji na to, že stejní nebo horší gauneři jsou například předseda FAČR a členové výkonného výboru svazu.

      • Re: Mediální jobovky: Škoda k Peltovi, Horník dovnitř?

        Kenny     před 10 lety 22.05.2015 16:50 |  
        0 0

        ...a proto je Slavia v tabulce pod všemi jmenovanými......

    • Re: Mediální jobovky: Škoda k Peltovi, Horník dovnitř?

      vavicek     před 10 lety 22.05.2015 15:15 |  
      0 0

      A ty si myslíš, že kdyby měl přijít do Slavie Pelta nebo Starka, že by se nikdo neozval a místní diskutéři by skákali radostí do stropu? Ta reakce by byla podobná.

      Ano není o moc horší. To ale není důvod proč bychom měli být s jeho příchodem do Slavii smířeni.

      • Re: Mediální jobovky: Škoda k Peltovi, Horník dovnitř?

        martin (přítel SN)     před 10 lety 22.05.2015 15:27 |  
        0 0

        Tak já s Tebou plně souhlasím a nikde jsem nepsal, že jsem s ním smířený, jen poukazuji na to, že celé prostředí ve fotbale (a jak jsem včera viděl na ČT1 i v hokeji) není žádná škola pro dospívající dívky. Pan Horník se do toho prostředí hodí a umí se v něm pohybovat, asi i více než náš majitel AŘ, který, jak sám uznáš, také není zrovna etalon slušnosti a poctivosti. Byl bych strašně rád, aby Slavia byla jako klub jiná, lepší, férovější, ale to bohužel není a nebyla ani za Rosena, Doležala (produkta) s Pučkem v zádech. Možná taková byla za Korbela s ředitelem - honem nevím, jak se jmenoval, ale od té doby pokud byla úspěšná, měla své Šetrle a Pučky....

  33. Re: Mediální jobovky: Škoda k Peltovi, Horník dovnitř?

    Citrus (přítel SN)     před 10 lety 22.05.2015 15:12 |  
    0 0

    Pravdou je, že nutně potřebujeme posílit v zákulisí a na diplomatickém poli, jinak budeme neustále za otloukánky. Myslím si, že právě přítomnost nějakého šíbra v klubu je to, co nás dělí od vysněných pohárů. Chybí nám 9 bodů. Myslím si, že bychom je v sezoně našli, ruku v ruce se zápasy, které jsme zbytečně ztratili v závěru. Nejsme až tak daleko, jak se může zdát. Nejsem si ale jistý, jestli tou osobou může být zrovna Horník. Z mého pohledu, je to už člověk za zenitem, něco jako byl i Šeterle. Angažování Ivánka by nám podle mého ohromně uškodilo v médiích a před širokou veřejností a přitom zákulisní vliv by se o mnoho nezvýšil.

    U Milana Škody, pokud by dal Pelta těch 20 milionů, se kterýma se tak kasal nedávno v jiném rozhovoru, nebyl bych proti. Těžko ho udáme někde za víc. Milan není žádné terno, na které by stály fronty zahraniční kluby. A to nemyslím nijak zle. Jeho vzestup v téhle sezoně je úžasný, sympaťák, poctivec atd. o tom žádná. Ale podívejte se na to očima případného kupce - 30-ti letý hráč, kterému se povedla první sezona v životě. Vždyť ani o toho Lafatu není žádný extra zájem a ten přitom střeleckou formu prokazuje už několik let po sobě. Spíš mě mrzí, že dnes nejsme v pozici z před pár let. Mohli jsme mít konečně tolik let hledaného střelce, kterého bychom byli schopní udržet, narozdíl tenkrát od Necida. Pro mě je teď hlavně podstatné, aby tyhle peníze byly použity na posílení týmu a nezůstaly Řebíčkovi pod nehty.
    Pokud by měl jít Milan za 10 mil., jak je v článku, to už taková bomba není. A opět se mi spíš dere na mysl, že je velká škoda, že naše úspěšné období nepřišlo až v téhle době. Vždyť i to nejlepší z ligy je možné přetáhnout do nějakých 25 mil. To bylo ještě nedávno nemyslitelné. Kvalitní hráči byli v rámci ligy neprodejní a k nám chodili předražení průměráci.
    S tím Zmrhalem je to doufám jen taková ta naše klasika, kdy se vypustí příšerná zpráva, nakonec odejde "jen" Škoda, jak bylo celou dobu plánováno a my si budeme říkat, že aspoň toho Jardu jsme udrželi. Nevím, nevidím smysl, aby chodil k Peltovi. Snad se mu povede EURO a půjde ven do nějakého slušného klubu. Jako svému oblíbenci bych mu to moc přál.

  34. Re: Mediální jobovky: Škoda k Peltovi, Horník dovnitř?

    Hajsi     před 10 lety 22.05.2015 15:30 |  
    0 0

    Když by jste někteří přivítali příchod Horníka, nechtěli by jste aby nám sem přišel soudruh Berbr s Dášou a jako majitel třeba pan Pelta? To by jste to tu pak mohli oslavovat, jak hrdlo ráčí.

    To mě zase něco nadzvedlo u židle.

    • Re: Mediální jobovky: Škoda k Peltovi, Horník dovnitř?

      Kenny     před 10 lety 22.05.2015 16:08 |  
      0 0

      Doufám že nemoralizuje někdo z těch co napadli v roce 2011 vlastní hráče nebo 2013 ničili při poháru s Olmikem? Za mě má trest odsezenej a fotbalu rozumí jako nikdo.

      • Re: Mediální jobovky: Škoda k Peltovi, Horník dovnitř?

        steev (přítel SN)     před 10 lety 22.05.2015 16:30 |  
        0 0

        Můžeš mi prosim tě říct, jak si přišel na to že fotbalu rozumí jak nikdo?

  35. Mediální jobovky: Škoda k Peltovi, Horník dovnitř?

    jane (admin)     před 10 lety 22.05.2015 15:33 |  
    0 0

    Podle mých informací je příchod Horníka nesmysl, asi se dočkáme i vyjádření přímo ze Slavie.

  36. Re: Mediální jobovky: Škoda k Peltovi, Horník dovnitř?

    zeleznik2     před 10 lety 22.05.2015 16:25 |  
    0 0

    Snad se to nepotvrdí, ikdyž u nás je všechno možné, že oba hráči po sezoně odejdou je asi jasné, ale posílit domácího soupeře?to fakt by bylo mimo logiku, do zahraničí bych to chápal a oběma upřimně přál, ikdyž, aby nedopadli třeba jako Petrák v Norimberku, ikdyž v našem managamentu je možné úplně vše, 30 mega, je 30 mega ať Jablonec nebo někdo jiný třeba Plzeň. Případ Horník asi ne, podobný případ jako Chvalovský, taky nepřišel.

    • Re: Mediální jobovky: Škoda k Peltovi, Horník dovnitř?

      Slawek     před 10 lety 22.05.2015 17:00 |  
      0 0

      Nevím, co je na tom jasného. Zmrhal ano, je mladý a pokud například německý klub zaplatí, je to pravděpodobné. Ale Škoda přece neodejde jen proto, že ho Pelta chce. Já bych toho chtěl. Třeba vědět to, odkud bere Pelta peníze. Pro koho je vynakládá. Pro ty 3 tisíce, které tam plní tribuny? To by si měl Škoda uvědomit. Má tady platnou smlouvu a až se zase vše vrátí do normálu, kde bude Jablonec. Tady to snad už pokročí, s novými lidmi přijdou peníze, časem dojde i ke změně vlastnické struktury a Slavie se vrátí na špici, tedy tam, kde byla, než to diletanti poničili.

  37. Re: Mediální jobovky: Škoda k Peltovi, Horník dovnitř?

    Woltaire     před 10 lety 22.05.2015 16:38 |  
    0 0

    Ahoj traveli,

    bohužel tě musím zklamat, ale z toho co vím od zdroje z klubu, tak se bohužel k žádnému prodeji klubu ani zemětřesení nechystá a Míra by měl zůstat. O Škodovi nevím bohužel nic, ale žádný Kellner nepříjde :/ Budeme v té žumpě ještě tak deset let, než spadneme do druhé ligy, kde je naděje, že se to očistí. Opakuju se už pět let a budu zas. Dokud to tu bude vlastnit Řebíček a tak se neposuneme ani o píď, ba naopak to bude jako tuto sezonu, krok vpřed a pět vzad.

    • Re: Mediální jobovky: Škoda k Peltovi, Horník dovnitř?

      travel (přítel SN)     před 10 lety 22.05.2015 16:48 |  
      0 0

      Díky,co k tomu mám říci,radši nic,protože mě napadají jen samé vulgární výrazy.

    • Re: Mediální jobovky: Škoda k Peltovi, Horník dovnitř?

      1rytir     před 10 lety 22.05.2015 17:02 |  
      0 0

      Nevěřím. Ano Kellner to nebude, ale nezůstane to ani tak, jako dnes. Jak se lze na oficiálkách dočíst je ve hře několik variant. Podle dřívějších vyjádření sice Řebíček vše neprodá, ale je podle všeho reálná varianta s několika majiteli a Řebíček nemusí mít ani většinu. V pokračování marasmu nevěřím. trvá už moc dlouho a nechce ho nikdo!

      • Re: Mediální jobovky: Škoda k Peltovi, Horník dovnitř?

        Woltaire     před 10 lety 22.05.2015 17:11 |  
        0 0

        Kéž bych měl stejný optimismus jako ty rytíři :( Už to ale po pěti letech nějak nejde.

        • Re: Mediální jobovky: Škoda k Peltovi, Horník dovnitř?

          1rytir     před 10 lety 22.05.2015 17:15 |  
          0 0

          Hele ber to tak, že naděje umírá poslední :-))

          • Re: Mediální jobovky: Škoda k Peltovi, Horník dovnitř?

            steev (přítel SN)     před 10 lety 22.05.2015 17:55 |  
            0 0

            Nechci nějak rejpat ale několikrát se tady od různých zdrojů psalo že prodej je na spadnutí ,na dobré cestě nebo už dokončený jen se čeká na formality. No a jak to vždy dopadlo víme všichni.Takže když to teď možná vypadá že k prodeji nedojde tak by to mohlo klapnout.

    • Re: Mediální jobovky: Škoda k Peltovi, Horník dovnitř?

      Thane (přítel SN)     před 10 lety 22.05.2015 18:05 |  
      0 0

      Z ceho vychazi presvedceni ze se po sestupu Slavie ocisti? To je cira naivita..

      • Re: Mediální jobovky: Škoda k Peltovi, Horník dovnitř?

        Woltaire     před 10 lety 22.05.2015 18:14 |  
        0 0

        Olomouci, Rangers, nebo Dortmundu to dost pomohlo, nemyslíš?

        • Re: Mediální jobovky: Škoda k Peltovi, Horník dovnitř?

          Radek097 (přítel SN)     před 10 lety 22.05.2015 18:31 |  
          0 0

          My nejsme žádná Olomouc, Rangers ani Dortmund. Jsme SLAVIE. A to, že to třem klubům prospělo, neznamená, že to pomůže Slavii.

        • Re: Mediální jobovky: Škoda k Peltovi, Horník dovnitř?

          Thane (přítel SN)     před 10 lety 22.05.2015 19:02 |  
          0 0

          Jakym zpusobem by nam sestup prospel? Nas problem je majitel a celej ten propletenec kolem. To se sestupem nevyresi..cili se nic neocisti akorat se budem placat v tom samem zmaru o soutez niz..

  38. Re: Mediální jobovky: Škoda k Peltovi, Horník dovnitř?

    judy     před 10 lety 22.05.2015 16:59 |  
    0 0

    OT: V Hradci vyhrajeme kontumačně 0:3 skoro bych si na to vsadil kéž by to šlo.. vrabci něco šuškají na stromech.

    • Re: Mediální jobovky: Škoda k Peltovi, Horník dovnitř?

      Woltaire     před 10 lety 22.05.2015 17:02 |  
      0 0

      Proč?

    • Re: Mediální jobovky: Škoda k Peltovi, Horník dovnitř?

      Navyseals     před 10 lety 22.05.2015 17:02 |  
      0 0

      Bojkot proti neregulérnosti ligy?

      • Re: Mediální jobovky: Škoda k Peltovi, Horník dovnitř?

        judy     před 10 lety 22.05.2015 17:09 |  
        0 0

        Dejme tomu že hradečtí "fans" nebudou sami a připojí se k nim někteří bezmozci ze sparty a udělají vše proto aby se nedohrálo.. Smutné že ?
        Už delší dobu plánuju že pojedu na poslední výjezd sezony a ještě když to mám kousek a když jsem se toto dozvěděl tak se mi moc nechtělo ale předsi se nenechám odradit partou ( s prominutím ) dementů abych neviděl na vlastní oči moji milovanou Slavii, i když mi zorvna moc radosti nedělá no..

        • Re: Mediální jobovky: Škoda k Peltovi, Horník dovnitř?

          Woltaire     před 10 lety 22.05.2015 17:10 |  
          0 0

          ok, vypíšu ti kurz a rovnou ti můžu poslat i číslo účtu kam to pak pošleš. Tomu fakt nevěřím.:-))

          • Re: Mediální jobovky: Škoda k Peltovi, Horník dovnitř?

            judy     před 10 lety 22.05.2015 17:16 |  
            0 0

            No s prominutím je mi jedno či věříš či nevěříš.. radši budu když pravdu mít nebudu to je jisté

          • Re: Mediální jobovky: Škoda k Peltovi, Horník dovnitř?

            fredydj (přítel SN)     před 10 lety 23.05.2015 05:29 |  
            0 0

            Ja slysel neco podobnyho

        • Re: Mediální jobovky: Škoda k Peltovi, Horník dovnitř?

          notrax     před 10 lety 22.05.2015 18:29 |  
          0 0

          sparťani hrajou v ten samý termín v Budějovicích, kam určitě pojedou a nebudou tam chybět známé vlajky, takže toho bych se nebál. Vím, že se teď hradec a sparta kamarádí a rádi podnikají akce na slávisty z východu(propíchané pneu, posprejované baráky atd.), ale acab to očekává, takže bude přefízlováno.

          Spíše si dávejte pozor v Praze po fotbale.

      • Re: Mediální jobovky: Škoda k Peltovi, Horník dovnitř?

        fredydj (přítel SN)     před 10 lety 23.05.2015 05:27 |  
        0 0

        To bude se Slovackem...

    • Re: Mediální jobovky: Škoda k Peltovi, Horník dovnitř?

      spino     před 10 lety 22.05.2015 19:32 |  
      0 0

      Kancelář Blaník mám rád, ale tohle je čirá slátanina. Bylo by to vtipné, kdyby na tom byla alespoň část podle skutečnosti, ale tohle jsou čiré výmysly. Růžička s O2 arénou? To zařídil Tvrdý (jinak nic proti němu). Rozprodej Slavie? (tvůrcům by měl někdo říct, že hráči nebyli rozprodáni, ale skončila jim normálně smlouva). Uklizení do náhodného města na severu? (Růža už s nimi jednal snad dva roky a byla to pro něj v ČR asi jediná alternativa) Přes takovéhle nesmyly se prostě nemůžu přenést.

      • Re: Mediální jobovky: Škoda k Peltovi, Horník dovnitř?

        1rytir     před 10 lety 22.05.2015 20:56 |  
        0 0

        A co ti říká nadsázka?

        • Re: Mediální jobovky: Škoda k Peltovi, Horník dovnitř?

          spino     před 10 lety 22.05.2015 21:10 |  
          0 0

          Nadsázka ano, ale musí být podložena nějakými reálnými základy. Kdyby se tam třeba říkalo, že Růža přestěhoval mladší dorost Slavie do Chomutova, že po kapsách v Edenu nosil statisíce, tak by to sice bylo velmi nadnesené, ale bylo by to postaveno na nějaké reálné události/domněnce/spekulaci.

          Tohle o čem se tam mluví jsou ale čiré fámy, které můžou oslovit maximálně někoho, kdo neví o Slavii a českém hokeji vůbec nic.

          • Re: Mediální jobovky: Škoda k Peltovi, Horník dovnitř?

            Eluin (přítel SN)     před 10 lety 22.05.2015 21:38 |  
            0 0

            Ale no tak...

  39. Re: Mediální jobovky: Škoda k Peltovi, Horník dovnitř?

    Markus     před 10 lety 22.05.2015 18:45 |  
    0 0

    Nevěřím na zázraky, do Slavie nikdo slušný nepřijde. Za současného stavu fotbalu nemá moc smysl hrát si na skautíky a ostatně Řebíček je ten poslední, kdo by si na ně hrál. Je to hezký sen mít tu Slavii krásně čistou, ale to už dávno nejde kvůli klubu ani stadionu, ta cesta by vedla přes prales, trvala dlouho, vyžadovala zapojení kapitálu příznivců a vedla přes spoustu klacků naházených pod nohy naprostou většinou představitelů jiných klubů, pro které by tohle byl sakra nebezpečný. Ať už Horníka dementují jak chtějí, podobně Chvalovského, Slavia potřebuje do řízení klubu zapojit lidi kteří nebudou předvádět mistrovství světa ve fotbalovém diletantství. Řebíček ví moc dobře v jaké situace se ocitl a jestli chce ze své investice ještě něco vidět, bude muset strpět velký podíl jiného zachránce. Tím může být klidně ten Chvalovský, ostatně Beránek má ke Chvalovskému hodně blízko a jestli má setrvat, tím kdo ho drží bude předpokládám hlavně Chvalovský. Ty podivné výkony některých borců mohou klidně souviset s jejich agenty, kdoví kdo se s Chvalovským může a nemůže, co se tam vlastně děje. Že se někteří hráči nepřetrhnou bylo vidět dostatečně jasně. Jestli nám nabízí 20 mega za Jardu Zmrhala, nemám s tím problém, to je dobrý obchod na jistotu. U Milana Škody je to něco zcela jiného, útočníků jsme měli vždy málo a s jeho zkušenostmi, to je těžký kalibr. Navíc se nesmírně vážím jak se naučil dobře hrát i v době, kdy se ostatní nedaří, to je skvělá vlastnost, kterou nám letos zachránil ligu. A právě ten vděk, jestli mu tam nabídli pohádkové podmínky a chce tam jít, osobně mu to přeju, ale bude mě to mrzet jako obrovská ztráta týmu.

    • Re: Mediální jobovky: Škoda k Peltovi, Horník dovnitř?

      Barra     před 10 lety 22.05.2015 21:07 |  
      0 0

      +1

    • Re: Mediální jobovky: Škoda k Peltovi, Horník dovnitř?

      1rytir     před 10 lety 22.05.2015 21:51 |  
      0 0

      +1