Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Chance liga

Slavia - Dukla 2:0

Slavia porazila v Edenu Duklu 2:0 brankami Kenii a střídajícího Červenky a zachránila se tak definitivně v Synot lize.

Slavia - Dukla 2:0 (1:0)
Branky:
36. Kenia, 89. Červenka

Slavia: Berkovec - Švec, Latka, Deli, Mikula - Baéz, Piták - Vukadinovič, Kenia (70. Hrubý), Zmrhal (87. Kodr) - Škoda (79. Červenka)

Slavia vstoupila do zápasu v sestavě, do které se vrátili oba důležití hráči, kteří měli zdravotní problémy - Martin Latka a Jaromír Zmrhal. Úvod zápasu byl ospalý a odpovídal tristní návštěvě, která se v konkurenci hokejového zápasu o třetí místo na MS sešla v Edenu. Dukla se nikam nehnala a spokojila se s hrou ze zabezpečené obrany, totéž ale poměrně překvapivě zvolila za způsob hry také Slavia, takže na trávníku se nic zajímavého neodehrávalo. První vzruch tak znamenala střela Marka Hanouska zpoza vápna, Berkovec ji však u tyče kontroloval. Po 18 minutách to prakticky totožně zkusil Čajič a dopadlo to úplně stejně. Slavia zahrozila až ve 28. minutě, ale stálo to za to, na centr zleva si za stopery naběhl Piták a hlavou lízl míč na tyč, od té se míč odrazil do Rady, ale už ne za brankovou čáru. Pak na hřišti zase úřadovala Dukla, nebezpečnou střelu srazil na roh Latka, o chvíli později přestřelil z 25 metrů Karavajev. Krásnou individuální akci předvedl v 36. minutě Levan Kenia, nechal za zády tři protihráče a střelu z 20 metrů poslal o břevno do sítě Levan Kenia - 1:0! V 42. minutě tentýž hráč vyslal krásně do strany za obranu Zmrhala, ten si míč nedokázal navést na střed a z úhlu Radovu bránu výrazně minul. O chvíli později pak šel zajímavě do vápna s míčem Škoda, ale s dvojicí obránců si neporadil. Poločas tak skončil těsným vedením domácích 1:0.

Do druhé půle slávisté vstoupili zajímavou akcí, kterou rozjeli Piták s Keniou, přihrávka Pitáka šla pak krásně na Vukadinoviče, ten ale finální přízemní centr na volného Škodu jako obvykle nezvládl. Na druhé straně se hosté radovali z branky po nepřesvědčivém zákroku Berkovce, dlouho jim to však nevydrželo, protože sudí Příhoda s velkým zpožděním odpískal ofsajd. A hned na druhé straně zase střílel Baéz, bránu Rady ale přestřelil. První minuty druhé půle tak byly výrazně zajímavější než téměř celý poločas první. I nadále se hrál živější fotbal než v první půli, na centr z hloubi pole si nabíhal Zmrhal a sudí mu odmávali a odpískali velmi sporný ofsajd. Na druhé straně sebral centr před Beauguelem Berkovec. Kolem 65. minuty ale přišel tradiční scénář jarních zápasů Slavie - sešívaní vypadli ze hry a jen přihlíželi, jak je hosté tlačí před vlastní bránu. Brejk Dukly zastavoval dva metry před hranicí vápna faulem Latka, hosté chtěli červenou kartu, přišla jen žlutá a střelu Bergera zastavila zeď. O chvíli později přišel další faul Latky před hranicí vápna, z následného přímého kopu trefil břevno Mareš. Kulhajícího Škodu vzápětí vystřídal Červenka a hned se zapojil do zajímavé akce, po ztrátě míče hostů Zmrhal uvolnil Vukadinoviče, míč pak putoval přes Červenku k volnému Baézovi, ten se dlouho připravoval ke střele, následně ale jen nastřelil Radu. Vzápětí další nebezpečně vypadající akci nevyřešili dobře Vukadinovič a Červenka. Pět minut před koncem poslal krásně za obranu Vukadinoviče Zmrhal, střela srbského záložníka trefila opět jen Radu. A vzápětí na druhé straně vychytal hlavičku Čajiče na brankové čáře akrobaticky Berkovec. V závěru zápasu se slávisté dvakrát radovali. Nejprve nadarmo, když se při Pitákově brance mával ofsajd, vzápětí už naplno, když únik Vukadinoviče s Červenkou na dvakrát zakončil druhý jmenovaný střelou do sítě - 2:0! V poslední akci zápasu pak Pitákovi nesedl oblouček. Slavia se definitivně zachránila v lize, protože má náskok na již jistě sestupující duo Hradec Králové - České Budějovice náskok nedostižných devět bodů.

V roli trenéra hostů přišel hodnotit zápas exslávista Luboš Kozel: "Myslím si, že to byla typická ukázka naší hry na jaře, hlavně tedy na konci. Předvádíme celkem hezkou hru, ale fotbal se hraje na branky a rozhoduje se v pokutových území. Tam máme velkou slabinu a to se ukázalo i dnes. V první půli jsme měli několik střel, které jsme mohli vyřešit trochu lépe. Soupeř šel z ojedinělé povedené střely do vedení. Za druhou půli nemám týmu co vytknout, Slavii jsme jasně přehráli, od 70. minuty i kondičně. Když už jsme dali gól, tak nebyl uznán. Slavii pak stačily dva povedené brejky, aby zápas rozhodla. Chybí nám finální a předfinální řešení. Aby byl ráz utkání jiný, nesmíme jako první inkasovat."

Miroslav Beránek se podruhé v řadě radoval z domácího vítězství. "Viděli jsme bojovné a dramatické utkání. Dukla byla silnější v držení míče, ale myslím si, že neměla tolik brankových příležitostí jako my. Z tohoto pohledu jsme zvítězili zaslouženě, jen škoda, že druhý gól nepřišel dřív, závěr zápasu by byl klidnější. Jsme definitivně zachránění. Když ztratíte na jaře tolik bodů, jako jsme poztráceli my, tak si samozřejmě oddechnete. Věřím, že do konce jara ještě nějaké body uděláme. My jsme chtěli hrát aktivně celý zápas, nechtěli jsme se zatáhnout. Ale nebyl důvod, abychom hráli příliš vysoko, protože Dukla se z těch situací kombinačně dostávala. Ne všichni naši hráči, kteří hrají, mají úplné tréninkové zakončení, máme mnoho tréninkových výpadků, na tom týmu to je pak fyzicky vidět. Dnes nemohl hrát Bílek, tak hrál Latka, pokud jeho kotník nebude v pořádku, tak nebudeme riskovat. Zmrhala určitě odpočívat nenecháme, má dva zápasy a pak přijde Euro, takže ten potřebuje zápasové zatížení. Marek Červenka během jara ukazuje, že má dobrou formu, jen se na hřiště nedostane kvůli výjimečným výkonům Milana Škody. Červenka hraje za juniorku, chodí pomáhat Admiře, kde rozhoduje zápasy. První gól je zákonitá odměna za jeho dosavadní práci. Je to mladý hráč, odchovanec, svými výkony a svými brankami si říká o to, aby dostával více příležitostí, Slavii v budoucnu určitě může pomoci."

Komentáře (105)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia - Dukla 1:0 v 1. pol.

    Heretic (přítel SN)     před 10 lety 17.05.2015 18:42 |  
    0 0

    Levan to udělal moc hezky, že?

    • Re: Slavia - Dukla 1:0 v 1. pol.

      judy     před 10 lety 17.05.2015 18:49 |  
      0 0

      Nádherná branka.. to se musí nechat :)

  2. Re: Slavia - Dukla 1:0 v 1. pol.

    no-nick     před 10 lety 17.05.2015 19:00 |  
    0 0

    Kukec to udělal taky moc hezky, dnes to smrdí záchranou?:)

  3. Re: Slavia - Dukla 1:0 v 2. pol.

    zeleznik2     před 10 lety 17.05.2015 19:03 |  
    0 0

    Paráda doufám, že to udržíme.

  4. Re: Slavia - Dukla 1:0 v 2. pol.

    Plos     před 10 lety 17.05.2015 19:23 |  
    0 0

    Tyvole ten komentátor težce na tripu. Po několikátý fakt o dost netrefil hráče. Teď se tam válí Latka, jeho pleška je vidět na kilometry a borec řekne "Vypadá to zřejmě na Pitáka.."

    • Re: Slavia - Dukla 1:0 v 2. pol.

      Khadgar     před 10 lety 17.05.2015 19:35 |  
      0 0

      A že málo lidí přišlo kvůli hokeji ho taky nenapadlo...

  5. Re: Slavia - Dukla 2:0

    lukas8 (admin)     před 10 lety 17.05.2015 19:51 |  
    0 0

    Měli jsme vyhrát 3:0, ale co už.... hlavní je, že jsme se již definitivně zachránili

  6. Re: Slavia - Dukla 2:0

    Kuliss9     před 10 lety 17.05.2015 19:54 |  
    0 0

    Hoši tak já Vám nevím, ale když jsem se nyní podíval na tabulky a přes tu neskutečnou bídu jsme stále pár bodů od toho očekávaného 5tého místa, jednozančně musejí být po sezóně vyvozeny důsledky, protože nebýt v první 6ce, když krom prvních 4 je zbytek žumpa, obrovská ostuda a musejí padat hlavy, zvlášť když se na ten fotbal nedá ani koukat.

  7. Re: Slavia - Dukla 2:0

    vlastim     před 10 lety 17.05.2015 19:56 |  
    0 0

    Uf to byla dřina tahle záchrana!!!!!!!!

    Myslím ale, že záchrana je trochen málo vzhledem ke kádru a především tradici........... i když ... vzhledem k (hlavně na jaře) předváděné hře skoro úspěch!!!

    BOHUŽEL !!!

    • Re: Slavia - Dukla 2:0

      vavicek     před 10 lety 17.05.2015 19:58 |  
      0 0

      Klidně můžeme skončit osmý. Na osmého 3 body na devátého dva.

      • Re: Slavia - Dukla 2:0

        Slawek     před 10 lety 18.05.2015 10:03 |  
        0 0

        Myslím, že od 4. resp. 5. místa to už moc o umístění není. Spíše jde o předváděnou hru a ta je žalostná. Předloni nám zalepovali ústa pár dobrými výsledky na konci ligy a podzim byl zase hrozný. Jde o to, že úkol splněn nebyl. Důvodů je víc, ale jedno je jisté nefunguje to !

  8. Re: Slavia - Dukla 2:0

    klimi     před 10 lety 17.05.2015 20:03 |  
    0 0

    Dneska relativně dobrý výkon, kromě asi 20 minut druhého poločasu.

    Líbil se mi dnes Vukadin, samozřejmě také Levan (krom žluté apod.). Stoperská dvojice dneska vcelku slušná. Naopak se mi vůbec nelíbila dvojice Piták-Baez, jejich nulový pohyb při rozehrávce od našich obránců je děsivý, z toho pak pramení spousta nákopů vpřed.

    V první půlce extrémně špatný Zmrhal, druhá půle už o něco lepší.

    Hlavně je konečně klid...

    • Re: Slavia - Dukla 2:0

      Vhoo (přítel SN)     před 10 lety 17.05.2015 20:18 |  
      0 0

      ano, střed zálohy je podle mě opravdu největší tragedie, naopak potěšil Cerv ktery na to má.

    • Re: Slavia - Dukla 2:0

      Plos     před 10 lety 17.05.2015 20:18 |  
      0 0

      Nesouhlasím, hodnotil bych kromě Kenii (ikdyž to jeho simulování, neustání brečení směrem k sudímu mě tak hrozně sere!) naopak....Piták se mi dneska líbil, celkem rozdával míče, hezky tam nahrál do tutovky. Rozhodně jeden z mála hráčů co se snažil konstruktivně po zemi, a navíc, tentokrát jeho skluzy přesné a fotbalové! Podle mě jeden z dnes nejlepších hráčů. Baéz špatný, s tím souhlas. Jediné co považuji u něj za plus je, že podporuje útok a tlačí se do zakončení (dnes dvě tutovky). Jeho bránění je ale hrůza, každej ho oběhne, důraz tam už ani není...špatný. Vukadin podle mě taky nic extra nepředvedl, já bych se s ním po sezoně rozloučil. Prošek za 4 minuty dokázal víc než Vukadinovič za celý zápas (A to jsem byl taky jeden z těch, co Proška už vyhazoval do Hrušovan). A líbil se mi dnes i Červenka, myslím si že dnes asi platnější než Škoda, přišlo mi, že škoďák dnes vůbec nevyhrával souboje, nebo snad že by ani nechtěl vyhrávat :/...nevím, nechci ho kritizovat, ale dnes to dle mě od něj nebylo ono

      • Re: Slavia - Dukla 2:0

        klimi     před 10 lety 17.05.2015 20:26 |  
        0 0

        Vždyť Prošek nehrál...

        • Re: Slavia - Dukla 2:0

          Plos     před 10 lety 17.05.2015 20:40 |  
          0 0

          samozřejmě máš pravdu, níže jsem vysvětlil...vůbec na mě nereagujte, jsem mentální

      • Re: Slavia - Dukla 2:0

        belmis (přítel SN)     před 10 lety 17.05.2015 20:31 |  
        0 0

        Mně se dnes naopak proti jiným zápasům a to i v osobních soubojích líbil Hrubý. Zmrhal není žádný velký talent, tak je u něj herní výpadek víc znát než u jiných.

      • Re: Slavia - Dukla 2:0

        Kuliss9     před 10 lety 17.05.2015 20:32 |  
        0 0

        Vždyť z lavičky přišel Hrubý, Kodr a Červ...... Kde jsi přišel na toho Proška a ještě ho takhle vychválil, když ani nehrál?

        • Re: Slavia - Dukla 2:0

          Plos     před 10 lety 17.05.2015 20:38 |  
          0 0

          Dejte mi ban, že já se tu vůbec vyjadřuju...takhle se ztrapnit...já myslel, že ten centr na marka dal prošek, a že vystřídal vuka....já šel totiž pro jídlo zrovna když bylo střídání a myslel jsem, že je to prošek... :D tohle byla asi moje derniéra zde v komentářích :D :D

    • Re: Slavia - Dukla 2:0

      dArtagnan     před 10 lety 17.05.2015 20:54 |  
      0 0

      jj, náš střed zálohy, to je výstava van jak v Baumaxu. Přes léto s tím musíme něco dělat.

    • Re: Slavia - Dukla 2:0

      Travinho     před 10 lety 17.05.2015 21:04 |  
      0 0

      To snad nesmyslíš vážně už? Co ti Piták udělal? Dneska poslal naše hráče tak do pěti vyložených šancí a snad nepokazil míč, nevím co už chceš víc...

      • Re: Slavia - Dukla 2:0

        klimi     před 10 lety 17.05.2015 21:09 |  
        0 0

        Umíš číst?

        • Re: Slavia - Dukla 2:0

          Travinho     před 10 lety 17.05.2015 21:39 |  
          0 0

          Pro míče si chodil skoro nejvíc z celého týmu, problém byl v tom, že nám nehrály kraje, Zmrhal se za zápas potkal s míčem snad pětkrát a krajní beci podpora útoku nula. Karel byl jeden z mála co se neschovával...

        • Re: Slavia - Dukla 2:0

          Travinho     před 10 lety 17.05.2015 21:46 |  
          0 0

          Podle mého byl Piták jedním z nejlepších na hřišti Posledních 30 minut už neměl moc sil, ale ono je to když máte před sebou splašeného Baeze a nebránícího Keniu nemožné, vydržet celý zápas. Na to musí Beránek reagovat střídáním, ale jinak ta dvojce je v pořádku...

        • Re: Slavia - Dukla 2:0

          Pepino44     před 10 lety 17.05.2015 21:50 |  
          0 0

          Tak to nás asi neumí číst víc. Mně teda se oproti tobě Piták dneska zamlouval. Opravdu těch několik pasů za obranu do golovek se u nás zase tolik nevidí. Ty by jsi mu asi nadával i kdyby se mu ten oblouček na konci povedl.

          • Re: Slavia - Dukla 2:0

            Navyseals     před 10 lety 17.05.2015 22:12 |  
            0 0

            Já si nevybavuju kromě tý druhý gólovky nic. Piták dneska hrál fakt špatně, ale to není jeho vina. Ne že by neměl na ligu, ale on nemá na náš styl(jestli se tomu tak dá říkat), kde zuřivě brání a hrajou se nákopy na Škodu. Nemluvě o tom, že ve dvou loženkách vyhořel.

            • Re: Slavia - Dukla 2:0

              rak (přítel SN)     před 10 lety 17.05.2015 22:26 |  
              0 0

              Piták tedy určitě špatně nehrál. Ukázal několikrát fotbalové myšlení, výborné přihrávky. Takoví hráči jsou velmi potřební (viz Horváth). Určitě bych ho přes léto nevyhazoval. Jestli tedy chceme hrát fotbal.

              • Re: Slavia - Dukla 2:0

                Navyseals     před 10 lety 17.05.2015 22:29 |  
                0 0

                Pitáka a Horvátha nesrovnávej. Hra Plzně a naše je úplně jiná a u nás si Piták nemůže dovolit jen hrát dopředu, což v Plzni šlo.

                • Re: Slavia - Dukla 2:0

                  vavicek     před 10 lety 17.05.2015 22:45 |  
                  0 0

                  Horváth v Plzni normálně bránil.

                  • Re: Slavia - Dukla 2:0

                    Navyseals     před 10 lety 17.05.2015 22:50 |  
                    0 0

                    Možná se o to snažil, ale výslednej dojem je stejnej jako u Pitáka. A hlavně toho bránění z jeho strany nebylo tolik, protože Plzeň se v zápasech moc nebrání a ještě, aby k tomu potřebovali sysla.

                • Re: Slavia - Dukla 2:0

                  Slawek     před 10 lety 18.05.2015 08:25 |  
                  0 0

                  Z diskuze vyplývá jedno: Co člověk, to názor. Prostě jako vždy. Ale líbí se mi, jak mnozí chválí Vukadinoviče, který spálí vše, co mu naservírují. To je opravdu hráč pro nás. Takových borců máme několik a také proto jsme tam, kde jsme. Možná by mohl úspěšně rozvíjet svou rychlost na nedalekém atletickém stadionu. Ve fotbale nám asi nepomůže. Však on by nám ho Pelta nepůjčil, kdyby fotbal uměl.

                  • Re: Slavia - Dukla 2:0

                    klimi     před 10 lety 18.05.2015 09:08 |  
                    0 0

                    Ano, hodně toho zkazí, to je pravda. Ale aspoň znamená pro soupeře nějaké nebezpečí, což se o jiných našich křídelních hráčích moc říci nedá...Je to fakt smutné, že se musíme spokojit s tímto, ale v naší situaci nemáme moc na výběr...On taky často nemá moc na výběr komu nahrát, když uteče všem včetně spoluhráčů. Jednu takovou akci si právě vybavuji z první půle, kdy zatáhl balón a musel neskutečně dlouho čekat, než mu někdo pomůže...Nakonec po dlouhé době přiběhl Švec. Kde byli střední záložníci a další hráči, netuším...

            • Re: Slavia - Dukla 2:0

              Travinho     před 10 lety 18.05.2015 08:00 |  
              0 0

              Vukadinovič, Zmrhal, Baez, Škoda, všichni tito hráči šli po jeho přihrávkách téměř sami na branku. Možná si to nevybavuješ, ale je to tak!

              • Re: Slavia - Dukla 2:0

                klimi     před 10 lety 18.05.2015 09:03 |  
                0 0

                Kdy Vukadinovič?

                Zmrhal, myslíš v první půlce, jak vystřelil úplně špatně? Ano ta přihrávka byla dobrá.

                Kdy Baez?

                Škodu si úplně také nevybavuji, ale asi vím, kterou akci máš na mysli, ale postup "sám na branku" to opravdu nebyl (možná sám v podpoře spoluhráčů).

                Ale já jsem Pitáka/Baeze nekritizoval za tohle, však je to napsáno výše...

                • Re: Slavia - Dukla 2:0

                  Navyseals     před 10 lety 18.05.2015 09:18 |  
                  0 0

                  Zmrhala nevyslal Piták, ale Kenia.

          • Re: Slavia - Dukla 2:0

            klimi     před 10 lety 17.05.2015 22:47 |  
            0 0

            Očividně číst neumíš, protože naše střední záložníky kritizuji za to, jak se nenabízeli během rozehrávky našich obránců, dalo by se říci, že vlastně bránili soupeře. Nikdo neřeší žádný oblouček.
            Nefungovali nám kraje? Jasně, Vukadinovič byl proto nejaktivnějším hráčem po Levanovi. Zmrhal opravdu nic moc, s tím souhlasím...

            Připomeň mi prosím ty "pasy za obranu do gólovek", ať se na to mohu podívat lépe ještě jednou, díky.

            • Re: Slavia - Dukla 2:0

              Travinho     před 10 lety 18.05.2015 08:06 |  
              0 0

              Zmrhalovi, který se sám zabrzdil. Vukadinovi, který to také pěkně zazdil. Škodovi, který šel jeden na jednoho z pozice, kdy to bylo snad 2 na 5. Baéze taky jednou hezky vyslal. Minimálně tyhle 4 kolmice a z jakých pozic. Když vezmu kolikrát ztratil míč (nevybavuju si nic) a kolikrát mákl dozadu i za Alda. Za mě vynikající.

              • Re: Slavia - Dukla 2:0

                Plos     před 10 lety 18.05.2015 08:44 |  
                0 0

                Já musím souhlasit, líbily se mi i ty skluzy co předváděl, doteď to pokaždý smrdělo červenou, ale včera vždy předpisově odebral míč. Musím říct, že takový zápas sem od něj viděl naposledy se Znojmem.

                • Re: Slavia - Dukla 2:0

                  Tomski     před 10 lety 18.05.2015 13:26 |  
                  0 0

                  super byl i proti Příbrami v minulé sezoně...určitě bych ještě uplatnil opci na příští rok...

                  • Re: Slavia - Dukla 2:0

                    Plos     před 10 lety 18.05.2015 17:18 |  
                    0 0

                    A kdo tu o tom mluví? Komentuji jeho výkon v posledním kole...

                    • Re: Slavia - Dukla 2:0

                      Tomski     před 10 lety 18.05.2015 17:45 |  
                      0 0

                      jen píšu, že super zápas měl i proti Příbrami minulé jaro...

                      • Re: Slavia - Dukla 2:0

                        Tomski     před 10 lety 18.05.2015 17:57 |  
                        0 0

                        a není týden kdy by se tady někdo nenapsal že na ligu nemá a je starej...

                        • Re: Slavia - Dukla 2:0

                          Plos     před 10 lety 19.05.2015 08:37 |  
                          0 0

                          okej, já myslel, že to myslíš ironicky :-) ...popravdě v posledních zápasech byl zralej na Rašovice. Ale teď se mi fakt líbil :)

                        • Re: Slavia - Dukla 2:0

                          Pepino44     před 10 lety 19.05.2015 10:02 |  
                          0 0

                          Tomski- Tak já se přes to už pokouším přecházet,to je totiž kolorit některých zdejších "odborníků",kteří musí pokaždé na někoho nadávat. Prostě vyberou si nejakou "oběť" a už se jede. Smutné je,že se potom přidávají další,kteří možná zápas sledovali na onlajnu,nebo si o něm udělali obrázek dle zdejší diskuze. Vzpomeň,jak se nadávalo na Huba,na Zmrhala a zatracoval se Škoda. Nyní je Škoda modla. Vzpomenou si ještě ti, co jej ještě nedávno nazývali kopytem? Já netvrdím,že Piták je v současné době nějak vynikající,ale podle mne si svoje odehraje. Až uvidím,že na lavičce kvůli němu sedí někdo lepší,taky mne to bude štvát,ale tak tomu nyní není a proto si takovéto hráče nedovolím hanlivě kritizovat. Hráči sem určitě občas nahlédnou a některé komentáře jim určitě nepomohou.

                          • Re: Slavia - Dukla 2:0

                            klimi     před 10 lety 19.05.2015 10:07 |  
                            0 0

                            Jenže on opravdu Škoda tehdy jako neskutečný kopyto působil...

                            Vy jste asi opravdu pořád můj úvodní příspěvek nečetli, já u Pitáka s Baezem kritizuji jejich nenabídku během rozehrávání našich obránců, která poté vede k 50% ztracených míčů, protože je to nákop na nikoho, nic víc a nic méně...Jak pak asi máme hrát kombinační fotbal, když si naši střední záložníci při rozehrávce odzadu prakticky neřeknou o míč?...
                            Nic hanlivého jsem zde na jeho adresu neřekl a jestli ano, ta prosím na odkázání. Díky

                            • Re: Slavia - Dukla 2:0

                              Plos     před 10 lety 19.05.2015 13:33 |  
                              0 0

                              No přesně. A nebejt toho, že ho Koubek jebnul na stopera, což ho vyburcovalo k takovým výkonům jaké teď podává, tak by hrál tu tužku ještě teď...

        • Re: Slavia - Dukla 2:0

          kleofas     před 10 lety 18.05.2015 07:51 |  
          0 0

          Problém je "chodil"

  9. Re: Slavia - Dukla 2:0

    zeleznik2     před 10 lety 17.05.2015 20:56 |  
    0 0

    Tak důležité vítězství a záchrana v lize, navíc by stačila asi i porážka, protože oba soupeři klopýtli. Třetí nula v sezoně a Berkyho druhá, návrat Latky a Zmrhala, škoda jen, že se netrefil Milan a Lafata se mu vzdálil na čele kanonýrů, ale nemůže to všechno vést sám, dnes střelci Kenia a Červenka.

  10. Re: Slavia - Dukla 2:0

    Betynka58     před 10 lety 17.05.2015 22:31 |  
    0 0

    Na dnešním zápase si snad nejvíc cením toho, že po hodně dlouhé době nebyl ze strany Slavie absolutně marný ani druhý poločas, kdy měli hráči dokonce více šancí než v půli první. Jistě, zatáhli se, nechali Duklu hrát, ale de facto ji k ničemu vážnějšímu kromě těch dvou přímáků (a vlastně ještě té hlavičky) nepustili. Celkově byla druhá půle rozhodně zajímavější než první.

  11. Re: Slavia - Dukla 2:0

    violence     před 10 lety 17.05.2015 23:08 |  
    0 0

    Za mě dnes opět utrápený výkon a ve druhém poločase čekání na vyrovnávací branku...
    X šancí, z nichž dáme jednu branku.. Baéz s Vukadinem jako ligoví fotbalisté každý dva góly.. nedali ani jeden.. Finální přihrávky Vukadina.. na ty budeme vzpomínat ještě za deset let....
    Líbil se Piták, pochvalu zaslouží Berkovec..

  12. Re: Slavia - Dukla 2:0

    Petr9608     před 10 lety 18.05.2015 00:13 |  
    0 0

    Tak se dívám na Dohráno a teda měli jsme štěstí. Při tom břevnu po přímáků skutečně muselo chybět neuvěřitelně málo, aby to neskončilo v bráně.

    A co ten neuznanej gól Dukly? Bylo to jasný nebo mnoho jinejch rozhodčích by to uznali?

    • Re: Slavia - Dukla 2:0

      Plos     před 10 lety 18.05.2015 08:46 |  
      0 0

      Podle mě jednoznačně ofsajd. Hráč bránil Berkovcovi ve výhledu. Velká pochvala asistentovi, myslím, že moc lidí by to nezvedlo...

    • Re: Slavia - Dukla 2:0

      Plos     před 10 lety 18.05.2015 08:46 |  
      0 0

      Podle mě jednoznačně ofsajd. Hráč bránil Berkovcovi ve výhledu. Velká pochvala asistentovi, myslím, že moc lidí by to nezvedlo...

  13. Ofsajdy

    Mike     před 10 lety 18.05.2015 06:26 |  
    0 0

    Ten ofsajd Dukly byl na posouzení rozhodčího, nevím, nakolik Přikryl ovlivňoval výhled Berkovcovi, kdyby to pustil, nemohli bychom říct ani popel. Ten Pitákův si myslím nebyl také, v době přihrávky je hráč Dukly stojící v rohu velkého vápna- 38- Karavajev- rozhodně alespoň na úrovni s Pitákem. Ale na posouzení také těžké.

    • Re: Ofsajdy

      slamacek (přítel SN)     před 10 lety 18.05.2015 08:23 |  
      0 0

      prikryl uplne clonil a tedy dle meho zcela jasne. Pitakuv gol byl zase regulerni a tady nechapu rozhodciho. neslo o zadny nabeh za obranu, navic mu pomaha velke vapno. za mne jednoznacne chyba sudiho. ale v tehle sezone uz je to vlastne jedno. jsme zachraneni a nebyt "chyb" rozhodich, a nekterych zkratu tak uz jsme v evrope... no a co dal?

      • Re: Ofsajdy

        no-nick     před 10 lety 18.05.2015 08:57 |  
        0 0

        S ofsajdem Prikryla souhlas, navíc pokud se nepletu, o ofsajd se jedná i ve chvíli, kdy hráč je do nějaké vzdálenosti od mice (myslím dva metry) a je úplně jedno, jestli jeví snahu hrát nebo ne.

        • Re: Ofsajdy

          AlesJa     před 10 lety 18.05.2015 11:33 |  
          0 0

          ne musí se zapojit do akce, o žádných metrech nevím

          • Re: Ofsajdy

            Pepino44     před 10 lety 18.05.2015 13:24 |  
            0 0

            Ano,musí se zapojit do hry, ale k tomu stačí (pokud je poblíž) pohyb směrem k míči. To opět dává prostor rozhodčím aby si to vyložili třeba tak jak je potřeba.

            • Re: Ofsajdy

              AlesJa     před 10 lety 18.05.2015 16:46 |  
              0 0

              ano pohybem zmátl brankáře, tak to odůvodňují

  14. Re: Slavia - Dukla 2:0

    JohnyPine (přítel SN)     před 10 lety 18.05.2015 10:14 |  
    0 0

    Druhý poločas jsme opět hráli dost ustrašeně, ale díky bohu za to, že to tam tentokrát nespadlo.
    Nicméně bysme měli využít toho, že jsme zachránění a začít hrát trochu útočnější fotbal klidně na 2 útočníky. Červenka dal konečně gól, tak mu to tam třeba začne padat víc, když mu to bude Škoďák sklepávat. Nemáme co ztratit. Na podzim jsme s Balajem hráli taky ve 2 v útoku a měli jsme z 6-ti zápasů 5 výher.

    Sestava na Hradec a Slovácko - Berkovec - Mikula,Deli,Latka,Švec - Baéz(Hrubý?) - Zmrhal,Kenija,Vukadinovič - Červenka(Diop),Škoda

    • Re: Slavia - Dukla 2:0

      klimi     před 10 lety 18.05.2015 10:19 |  
      0 0

      Mikula stop pro čtyři žluté.

      • Re: Slavia - Dukla 2:0

        Betynka58     před 10 lety 18.05.2015 10:43 |  
        0 0

        To znamená velký návrat Dostála? Asi už jiného krajního beka v současné chvíli Slavia nemá. Leda že by Beránek stáhnul na levý kraj obrany Míňu Černého, moc jiných alternativ mě nenapadá.

        • Re: Slavia - Dukla 2:0

          Tomski     před 10 lety 18.05.2015 10:48 |  
          0 0

          tak proti Hradci tam klidně může hrát Dostál...

          • Re: Slavia - Dukla 2:0

            JohnyPine (přítel SN)     před 10 lety 18.05.2015 10:58 |  
            0 0

            Dostál je prý v Admiře suverénní. Hraje všechno konstruktivně po zemi. Akorát v lize to na něj asi dolehne.

            • Re: Slavia - Dukla 2:0

              bongor     před 10 lety 18.05.2015 22:08 |  
              0 0

              To jo,teď dostali čtyři

              • Re: Slavia - Dukla 2:0

                klimi     před 10 lety 19.05.2015 08:53 |  
                0 0

                Teď také za Admiru nehrál...

                • Re: Slavia - Dukla 2:0

                  AlesJa     před 10 lety 19.05.2015 11:35 |  
                  0 0

                  při vší úctě Admira hraje o sestup a možná i padne, takže kvalitou lepší divize.

        • Re: Slavia - Dukla 2:0

          Fallen (přítel SN)     před 10 lety 18.05.2015 13:11 |  
          0 0

          Asi labutí píseň. Už teď tu byl jen přes opci. I když teda nechápu proč se na dříče typu Dostála nadává víc než na kohokoli jiného v našem megatýmu...

    • Re: Slavia - Dukla 2:0

      Pepino44     před 10 lety 18.05.2015 13:30 |  
      0 0

      Podle mého asi bez Latky,nevím který kotník před tím léčil, ale opět jej nakopli a kulhal. Sice dohrál, ale pokud to byla ta samá noha,nevěřím,že by za současné situace kdy jsme zachráněni hrál s nedoléčeným zraněním. To samé jsem si myslel u Zmrhala, ale ten se naopak potřebuje rozehrát do 21.

  15. Re: Slavia - Dukla 2:0

    jira123     před 10 lety 18.05.2015 13:29 |  
    0 0

    Tak liga je již za náma a co teď ?Jsem zvědavý na příchody i odchody .Neví někdo co bude s Keniou ??Zmrhal je asi jasnej ,kdyby odešel Škoďák ven (kdo za něj ? ) - Rabušic , Ondráček ?

    • Re: Slavia - Dukla 2:0

      Pepino44     před 10 lety 18.05.2015 13:33 |  
      0 0

      Tak podle mého má Kenia ještě rok smlouvu.

    • Re: Slavia - Dukla 2:0

      doctorex (přítel SN)     před 10 lety 18.05.2015 15:48 |  
      0 0

      Není rok 2008...Ondrášek ani Rabušic jsou podle mě absolutně nereální. Jeden z nich se nechce vracet z Norska a navíc budou oba dva finančně nedostupní. To když už, dokázal bych si představit někoho, jako je třeba Marek Bakoš, kterému se prý v Liberci moc nevede.

      • Re: Slavia - Dukla 2:0

        AlesJa     před 10 lety 18.05.2015 16:45 |  
        0 0

        Harba,Voltr

        • Re: Slavia - Dukla 2:0

          doctorex (přítel SN)     před 10 lety 18.05.2015 19:59 |  
          0 0

          Harba by mi nevadil, Voltra jsem nikdy neviděl hrát, tak nemůžu soudit. Ale přijdou mi oba dva mnohem reálnější než ten Ondrášek s Rabušicem.

    • Re: Slavia - Dukla 2:0

      Maeden (přítel SN)     před 10 lety 18.05.2015 16:56 |  
      0 0

      Zmrhal sám chce zůstat ve Slavii, tudíž bude záležet na tom, jestli opravdu Řebíček nasadil superúsporný režim na druhou a bude chtít vydojit, co se dá.
      Čemuž by nasvědčovalo, že před zápasem s ČB prý měl tým soustředění a nocleh na hotelu, který si ovšem hráči museli zaplatit ze svého... Nechtělo se mi tomu věřit, ale zdroj je spolehlivý.

      • Re: Slavia - Dukla 2:0

        Barra     před 10 lety 18.05.2015 17:35 |  
        0 0

        Vzhledem k predchazejicim vysledkum bych se ani nedivil, a asi bych jednal stejne jako AR.

    • Re: Slavia - Dukla 2:0

      Travinho     před 10 lety 18.05.2015 18:08 |  
      0 0

      To jsou utopická jména. Jediné reálné kvalitní jméno je dle mého Pospěch!

    • Re: Slavia - Dukla 2:0

      honzah (přítel SN)     před 10 lety 18.05.2015 20:53 |  
      0 0

      Miroslav Markovič je volný, kdysi jsme po něm prahli.

      Trenér? Dinamo Minsk vyhodilo Uhrina s asistentem Picuem a Svědíkem, co zkusit posledně jmenovaného? V Mírovi už nějak budoucnost nevidím.

      • Re: Slavia - Dukla 2:0

        klimi     před 10 lety 18.05.2015 21:07 |  
        0 0

        Je volný, protože nestačil na to, aby hrál v Brně. Stačí?...

      • Re: Slavia - Dukla 2:0

        AlesJa     před 10 lety 19.05.2015 11:41 |  
        0 0

        máme svoje jména např. Šmejkal

  16. Re: Slavia - Dukla 2:0

    violence     před 10 lety 18.05.2015 15:23 |  
    0 0

    Jinak, sestava na poslední zápasy, zkusil bych to klidně takhle:
    Berkovec - Švec, Latka, Deli, Dostál - Vukadinovič, Kenia, Boudjemaa, Zmrhal - Škoda, Červenka...

    Lavička: Diop, Kuchta, Valenta, Rakovan, Hrubý, Kodr, Fialka ( Souček )..

    • Re: Slavia - Dukla 2:0

      klimi     před 10 lety 18.05.2015 15:27 |  
      0 0

      Souček?...

      • Re: Slavia - Dukla 2:0

        jirkka     před 10 lety 18.05.2015 15:34 |  
        0 0

        Boudjemaa už je dávno vyřazený z týmu. Hledá si angažmá v Rumunsku.

        Navíc nevím, kdo by v takto poskládané záloze bránil.

        • Re: Slavia - Dukla 2:0

          Navyseals     před 10 lety 18.05.2015 15:48 |  
          0 0

          Věř nebo ne, ale pro některý týmy je priorita hrát dopředu. A byl bych rád, kdybychom aspoň jeden zápas netahali za kratší konec.

          • Re: Slavia - Dukla 2:0

            Maeden (přítel SN)     před 10 lety 18.05.2015 17:12 |  
            0 0

            Já v žádném případě nejsem zastáncem Beránkovy defenzivní taktiky, ale ta sestava je fakt úlet. Boudjemaa je na odchodu, Latku bude Beránek šetřit a těžko se mi věří, že by MB postavil místo dvou DZ žádného a dva útočníky. Taky bude záležet, jak to bude s Vukadinem, jestli neuplatníme opci, tak raději kmenového hráče.

            • Re: Slavia - Dukla 2:0

              Navyseals     před 10 lety 18.05.2015 17:37 |  
              0 0

              Myslím, uplatníme opci u Vukadina.

    • Re: Slavia - Dukla 2:0

      fredydj (přítel SN)     před 10 lety 18.05.2015 17:03 |  
      0 0

      tak to bysme asi dostali buro :)

      • Re: Slavia - Dukla 2:0

        Dresco     před 10 lety 18.05.2015 18:57 |  
        0 0

        Kdyz dame sest fiku, tak at klidne dostaneme bura :-) Kazdopadne by to chtelo nejaky experiment v tech zbylych pratelacich...

        • Re: Slavia - Dukla 2:0

          Pepino44     před 10 lety 18.05.2015 19:33 |  
          0 0

          Nevím,jestli bude Škoda,také střídal pro zranění a proč nyní riskovat zhoršení? A pokud nebude Škoda,kdo by těch 6 dal? A ono i se Škodou Je to utopie. Ale přál bych mu to,alespoň by Lapata utřel hubu.

  17. Re: Slavia - Dukla 2:0

    Petr9608     před 10 lety 18.05.2015 23:33 |  
    0 0

    No, vážení musim říct, že nevim, zda bych já osobně byl schopen křepčit radostí a zároveň hledět na pomalu umírajícího kamaráda/hráče. Přijde mi, že to nějak nemůže jít dohromady.

    Ani nevím, zda to má ve světě nějakou obdobu. Fanoušek ano, nějaký bývalý hráč z (dávné) minulosti, snad. Ale aby byl titul věnován umírajícímu spoluhráči, co ještě před rokem a něco nastupoval, to je skutečně docela síla.

    Aby se v jednom týmu během jedné sezóny sešly dvě takové tragédie (spolu s ovdověním Dana Koláře), to je skutečně příliš.

    • Re: Slavia - Dukla 2:0

      Petr9608     před 10 lety 19.05.2015 02:53 |  
      0 0

      ...a nějak se musím přiznat, že nemám rád takovéto malování na růžovo á-la Bosák, "že to snad všechno dobře dopadne", když to zkrátka není pravda. :*-(

      • Re: Slavia - Dukla 2:0

        no-nick     před 10 lety 19.05.2015 06:46 |  
        0 0

        A co má říct? Všichni víme, že půjde do kytek? Tak to prostě je, že všichni doufají, že to dobře dopadne.

        • Re: Slavia - Dukla 2:0

          Dobi     před 10 lety 19.05.2015 10:01 |  
          0 0

          A co byste od nich chtěli? Já tedy berbrovskou-paclíkovskou plíseň vůbec nemusím, ale zaplať pámbu, že předstihli ještě ´větší neřády a korupčníky z toaLetné! A tuto POCTU kamerádovi (používám úmyslně nespisovný tvar, který na jz. Čech je běžný), co byste chtěli? Čiša byl aspoň v myšlenkách s nimi na hřišti, tak já jim za to tleskám, Stejně jako je asi nedoceněná smrt trávníkáře Milana Zajíčka, slávisty a machra na trávník! Dlouho jsem si po minutě ticha nesedal... To je holt život a tito truchlící se k němu postavili čelem!

    • Re: Slavia - Dukla 2:0

      Barra     před 10 lety 19.05.2015 12:38 |  
      0 0

      Dekuji Petre, ze jsi to tady uvedl. Az ztrata lidskeho zivota nas nekdy postavi zpet do reality. A co se za rok stalo z Mariana Cisovskeho, toho obra v obrane a atleta, je hrozne a neuveritelne. Myslim, ze je patrne ze pristiho titulu Plzne, i kdyby to bylo jiz pristi sezonu, se nedozije. Jsem rad ze hraci mu titul venovali, ze ukazali lidskou tvar.

      V sobotu probehlo u nas na stadionu - hristi rozlouceni s Timem Nicot, 23 let. Bylo nas kolem 4 tisice, rodina si prala aby prave tam probehla po kremaci Tima posledni rozlouceni. Pouzivala se 'mala' tribuna, tedy na leve strane od kotle, kde Tim provadel jako bek sve neustale sprinty dopredu. Hraci prohlasili, ze pristi sezonu vybojuji titul a postup do druhe ligy pro Tima - prvni dva vybojoval s nimi. Jinak jak rekla jeho matka - alespon nejaka uleva je, ze odesel v okanziku kdy delal to, co mel nejradsi na svete - hrat fotbal. A jinak nas uhlavni nepritel, Antwerp FC, poslal venec bilych ruzi s napisem "Tears have no colour". A tak by to melo byt ve sportu. Stouchani, popichovani, nadavani, ale vse ma mit sve hranice.

      Presne za deset dnu to bude 30 pet od tragedie na Heyselu, kde pri finale EL 1 v 1985 mezi Liverpoolem a Juventusem zahynulo celkem 39 fandu, vetsinou Italove, a 600 jich bylo zraneno. Do ted je mi do breku, kdyz jen na tu udalost myslim, kazdy rok mam ve vyroci depku. Starsi generace z vas to mozna videla v primem prenose, ja jsem tehdy byl primo v stadionu a videl mrtve zblizka. Nejmladsimu, Andrea Casulo, bylo jen 11 let, zahynul spolu s svym otcem Giovanni, 44 let. Kdo chce, nejde fotky tragedie a maleho Andrey kdyz zada do vyhledavace klicove slova Heysel disaster Andrea Casula. Tyto hruzostrasne fotky mozna pomuzou vysvetlit, proc mam takovy odpor proti jakemukoliv nasili na stadionu. Jak strasne, ze vse muselo zacit beznymi potyckami, kdyz fandove Liverpoolu se chteli dostat do sektoru Juve, coz vedlo k tlacenici. A o to desive je, ze presne 14 dnu predtim, 15.dubna 1985, pri podobne tlacenici (i kdyz tam zpusobeno tim, ze bylo vpusteno na tribunu az moc divaku najednou) zahynulo 96 fandu v Sheffieldu pred zapasem Notts Forest a Liverpool. Vsude, kde je velka koncentrace lidi hrozi v pripade paniky nebezpeci. Pri pouziti bengalsleho ohne ma pochoden az 1000 stupnu celsia. Jedna vterina kontaktu s kuzi staci na popaleniny 3.a 4. stupne, obleceni ktere je casto z syntetickych vlaken se zaskvari do
      tela a dozivotniho zmrzaceni. Jako vzdy se ale musi stat napred nejaka tragedie, nez se oci oteveou.

  18. Re: Slavia - Dukla 2:0

    belmis (přítel SN)     před 10 lety 18.05.2015 23:51 |  
    0 0

    Je smutné, kam se Slavia se svým fotbalem za poslední léta dostala. Tým, který hrál většinou nejhezčí fotbal v lize plný kombinace, šancí a gólů. Kolikrát i sparťani toto museli uznat, i když měli titul pojištěný a my byli věčně druzí.

    Možná ještě smutnější je ale to, kam jsme se dostali také my fanoušci. Už nejsme nároční na fotbal, který Slavia hraje. Ti, kteří kritizují náš antifotbal jsou považováni za dědky z dřevěnky a spousta fanoušků už si ani nedovede představit sestavu bez pěti obránců.

    Ještě když jsme byli ve středu tabulky a pak jsme začali betonovat, psal jsem tady, že budu radši, když po pěkném výkonu raději prohrajeme 2-3 než abychom ubetonovali remízu 0-0. Někdo mi tady napsal, že mi nevěří. Jenže po takové prohře můžu doufat, že příští zápas zaslouženě vyhrajeme a ještě budu mít dobrý pocit z naší hry.

    Po Slavii fandím Barceloně a jsem moc rád, že je trénoval Guardiola, jehož filozofií je: "Když kontroluješ míč, nemůžeš dostat gól." Bohužel téměř pravý opak Beránka. A tato taktika není pouze pro Barcelonu. Slavia takový podobný styl hrála, když získala tituly, teď se tomu stylu nejvíc blíží Plzeň, která má také tituly. A řeší nebo řešili fanoušci "Kdo bude bránit?", když nevidí v sestavě pět defenzivních hráčů? Prostě všichni po ztrátě míče! Barceloně to trvá několik vteřin než se dostane opět k míči. Copak technický hráč nemůže po ztrátě míče rychle napadat?

    Můj názor je, že pokud nebudeme mnohem výrazněji kontrolovat míč se soupeři můžeme vyhrát nebo remizovat. Ale nemůžeme vyhrávat.

    • Re: Slavia - Dukla 2:0

      no-nick     před 10 lety 19.05.2015 06:42 |  
      0 0

      Souhlasím s tebou, náš styl je šílený. Navíc si myslím, že ofenzivní hráč dozadu odehraje lépe než defenzivní dopředu. Minimálně ti naši defenzivní...

    • Re: Slavia - Dukla 2:0

      rak (přítel SN)     před 10 lety 19.05.2015 09:14 |  
      0 0

      Take souhlasim.Proto se klonim k tomu,aby Beranek nepokracoval.Ale jedine v tom pripade,ze budeme mit lepsi nahradu.Urcite to neni napr. Rehak.

    • Re: Slavia - Dukla 2:0

      japhy     před 10 lety 19.05.2015 09:27 |  
      0 0

      1. Že jsme tam, kde jsme, je jednoznačně vina těch mafiánů, kteří se dostali do vedení, ať jejich pohnutky byly jakékoliv. Po titulech a Evropě, kdy jsme měli rekordní příjmy se začali kupovat stále horší a horší hráči a s tím se delší dobu na špici prostě neudržíš. Tečka.
      2. Fanoušci. Kdybychom měli mít na náš tým tytéž požadavky jako v mistrovských letech, muselo by nám buď hrábnout nebo bychom museli zapálit Eden. Těch let, kdy stále hledáme dno je už prostě moc. Ale na druhou stranu nemám pocit, že by moc lidí omlouvalo ty katastrofální výkony v poslední době, kdy nás fotbal vyučují i soupeři papírově mnohem slabší.

    • Re: Slavia - Dukla 2:0

      doctorex (přítel SN)     před 10 lety 19.05.2015 10:29 |  
      0 0

      Podle mě je to podobná situace, jako když jsi vlastnil porsche, někdo Ti ho sebral a místo toho Ti dal trabant. A Ty by ses pořád divil, proč ten trabant neprojíždí stejným způsobem zatáčky? Proč se nepokouší každého předjet? Proč je mnohem poruchovější, když to porsche nebylo...
      A ukazoval by jsi na mnohem dražší porsche než jsi původně měl a říkal by si, že takhle by ten trabant měl jezdit a že je přeci nesmysl, že to nedělá.
      Prostě teď nemáme nic moc tým. I když si tady spousta fanoušků myslí opak, já jsem o tom přesvědčen. Už máme nic moc tým delší dobu. A věř mi, že neustále poslouchat kritiku na to, že už nehrajeme stejný fotbal jako dřív, je dost otravné. Přijde mi, že si nikdo neuvědomuje, že by vážně mohlo být i hůř.
      Pokud nás budeš srovnávat s Barcelonou, budeš zklamaný až do konce života, taková Slávie nikdy nebude.

      • Re: Slavia - Dukla 2:0

        belmis (přítel SN)     před 10 lety 19.05.2015 12:46 |  
        0 0

        Já si právě myslím, že jsme neměli porsche a nyní máme trabant. Podle mě jsme měli Passat po první garanční prohlídce bez jakékoliv závady a nyní máme octavii, která má v pr.eli turbo a spojku.

        Když se podívám na naši zálohu např. v zápase s Teplicemi (2008), kdy jsme prohrávali 0-1 a já neměl (vzhledem k naší aktivitě po celý zápas) nejmenších pochyb o tom, že zápas otočíme (nakonec jsme vyhráli 3-1), tak sestava byla následující: Hrálo se na dva útočníky.

        Vaniak - Krajčík, Suchý, Brabec, Hubáček - Jarolím (88. Janda), Belaid (84. Volešák), Latka, Švento - Necid, Toleski (46. Ivana)

        Obrana dobrá

        Podívej se na tu zálohu: Jarolím - podle mnohých tvaroh, ale chtěl hrát fotbal, Belaid (možná dnešní Boudjemaa, o kterém nějaký hráč Slavie řekl, že Kenia je výborný, ale co umí s míčem Boudjemaa je až neuvěřitelný), Latka.... a Švento, který byl rychlý, rád jsem se na něj díval, ale také nebyl moc produktivní.

        Právě na zálohu dnes nejvíc nadáváme. Nevěřím, že kdyby dnes hrála záloha ve složení, v jakém hrála v roce 2008 při tom našem stylu, jaký dnes praktikujeme, že bychom se někam výrazněji posunuli.

        Náš pressing je o tom, že na soupeřovy obránce nalítne Škoda s Vukadinovičem, a další tři, čtyři čučí na to, jak si to čtyři soupeřovi hráči kolem nich dávají a zejména tito dva ztrácejí zbytečně síly. Proto většinou Vukadinovič druhé poločasy odpadá fyzicky a už zdaleka nemá tolik náběhů.

        Hrajeme totiž sebedestruktivní fotbal. Beránek hráče i ten strašný styl hry zdědil, ale bohužel ho nikam neposunul, spíš naopak.

        Problém je v tom, že ve Slavii se očekává hned pěkná hra i výsledky. To ale nejde. A když chtěl Koubek něco změnit a hrál nejkoukatelnější fotbal za poslední léta (i s tím hrozným kádrem v Olomouci), dostali jsme bůra. Jenže několik takových zápasů a začalo by se vyhrávat.

        • Re: Slavia - Dukla 2:0

          Betynka58     před 10 lety 19.05.2015 17:48 |  
          0 0

          Nezdálo se mi, že by Koubek hrál nejkoukatelnější fotbal, spíše naopak. Je blbost myslet si, že když teď uhrál s Plzní titul, že by Slavii automaticky taky pozvednul, práce v těchhle dvou klubech se v současné době bohužel dá těžko porovnávat. Naopak jsem přesvědčen, že kdyby tehdy zůstal, že by zrovna tak hrál se Slavií o záchranu a po sezóně by se stejně pakoval.

    • Re: Slavia - Dukla 2:0

      JohnyPine (přítel SN)     před 10 lety 19.05.2015 10:31 |  
      0 0

      Já si hlavně myslim, že v klubu se dějě něco, o čem nevíme. Nedovedu si vysvětlit ty výkyvy v bojovnosti u některých zápasů. Ze začátku se jezdilo po prdeli a vyhrávali jsme co se dalo. Pak najednou útlum. Buď nedostávají řádně zaplaceno, nebo se s nimi nejedná fér, jinak si to nedovedu vysvětlit.

      • Re: Slavia - Dukla 2:0

        AlesJa     před 10 lety 19.05.2015 11:39 |  
        0 0

        nebo stálá nejistota co bude, bude AŘ mít dukátky? Koupí Slavii Rus, Kazach, Čech nebo společnost z Kajmanských ostrovů? Baví mě vůbec hrát pořád o sestup??