Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Chance liga

Neděle v Edenu: Slavia o záchranu, Dukla o poháry

Důležitý zápas, který může Slavii pro zbytek sezóny přinést buď klid nebo naopak pořádné nervy se odehraje v neděli v Edenu, kam přijede Dukla.

Pokud by Slavia naplnila své zimní ambice, čekal by ligu v Edenu zajímavý zápas o možné pohárové páté místo. Na to však sešívaní museli už dávno zapomenout, protože jim chybí dobrých deset bodů, které poztráceli v zápasech, ve kterých vedli. Místo toho Slavia dává vzpomenout na minulou sezónu a stále se musí obávat o samotnou ligovou existenci. Situaci má naštěstí stále ve svých rukou, k absolutní jistotě však musí nahrát do konce ligy ještě čtyři body.

Oproti tomu Dukla hraje svůj standard z posledních let, opět míří k umístění v horní polovině tabulky a pokukuje po pátém místě, které může znamenat účast v předkole Evropské ligy. Chybí jí však stabilnější výkonnost, v posledních čtyřech kolech sice doma porazila Jablonec, venku však jednoznačně podlehla Příbrami a minulý víkend nechala všechny body v téměř jistě sestupujících Českých Budějovicích. Tuto sezónu dokázala Dukla vyhrát venku celkem čtyřikrát - na podzim v Mladé Boleslavi a Hradci Králové a na jaře v Brně a v Jihlavě. Vstřelila však v třinácti zápasech venku jen deset branek, což je čtvrtý nejnižší počet v lize (Slavia vstřelila venku třináct branek).

V nedávné historii byly zápasy Slavie s Duklou spojovány s výsledky 0:0, to se však v minulé sezóně změnilo a červenobílí se radovali z vítězství doma (2:1) i venku (1:0). Na podzim uhrála Slavia na Julisce remízu 2:2, když dvakrát vedla, ale zápas nedotáhla k vítězství a ve druhé půli se soustředila především na bránění remízového stavu. Dohromady to znamená, že od návratu Dukly do ligy v sezóně 11/12 Slavia s tímto soupeřem ještě neprohrála. Zda zůstane tato bilance platná i po neděli, se ukáže v Edenu od 18:00, zápas nevysílá žádná televize.

Slavii budou v zápase chybět vykartovaný Jiří Bílek a Krisztián Tamás, který odjel plnit reprezentační povinnosti. Zranění jsou Václav Prošek a Lukáš Fialka, otázkou je také zdravotní stav Martina Latky a Jaromíra Zmrhala, kteří chyběli minulý týden v Příbrami. Naopak připravený hrát je již uzdravený Milan Černý.

Tip na sestavu: Berkovec - Švec, Latka, Deli, Mikula - Baéz, Piták - Vukadinovič, Kenia, Černý - Škoda

Kurzy bet365: 2.20 - 3.30 - 3.25

Komentáře (37)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Neděle v Edenu: Slavia o záchranu, Dukla o poháry

    mpik     před 10 lety 16.05.2015 18:10 |  
    0 0

    Kurz 3,25 na Duklu je vzhledem k formě Slavie a k ambicím hostů hodně zajímavý :-)

    • Re: Neděle v Edenu: Slavia o záchranu, Dukla o poháry

      Navyseals     před 10 lety 16.05.2015 18:37 |  
      0 0

      myslím, že remíza je pravděpodobnější

    • Re: Neděle v Edenu: Slavia o záchranu, Dukla o poháry

      vlk30 (přítel SN)     před 10 lety 16.05.2015 20:38 |  
      0 0

      Nechci to sem plést,ale když si to zmínil.Někdy v březnu jsem se dozvěděl od člověka kterej je celkem informovanej,že se prý uvažuje v případě záchrany v extralize odprodání licence a poté ještě odprodání i té prvoligové.Prosím ber to velmi s rezervou,ale znáš to známé přísloví tom šprochu.....

      • Re: Neděle v Edenu: Slavia o záchranu, Dukla o poháry

        Dobi     před 10 lety 16.05.2015 23:14 |  
        0 0

        Já jsem juknul na hokejový web, tam píší o zahájení přípravy, ale není problém převléci dresy. Ti šmejdi, co to dovedli, kam to dovedli, jsou schopni všeho. Karel Čapek kdysi napsal - Kdo zradí jednou, zradí vždycky!

        • Re: Neděle v Edenu: Slavia o záchranu, Dukla o poháry

          spino     před 10 lety 17.05.2015 10:20 |  
          0 0

          Co jsem slyšel, tak možnost prodeje licence už padla, ale u Benýška už se dá čekat asi všechno.

          Já jsem stále optimista a věřím, že Slavia bude za pár let hrát opět důstojnou roli v O2 aréně v extralize, protože Benýšek prostě hokej v O2 aréně potřebuje a jeho plán se Lvem/Spartou mu nevyšel, tak tam Slavia bude muset hrát, ať chce nebo ne.

  2. Re: Neděle v Edenu: Slavia o záchranu, Dukla o poháry

    Steve2924 (přítel SN)     před 10 lety 16.05.2015 20:26 |  
    0 0

    Kolik tipujete návštěvu? já tak 1500. Sám dorazím až po hokeji. Naštěstí to mám do Edenu 15minut :)

    • Re: Neděle v Edenu: Slavia o záchranu, Dukla o poháry

      vlk30 (přítel SN)     před 10 lety 16.05.2015 20:32 |  
      0 0

      Tak tam budem minimalně 3 já s kámošem jedu a na kus hokeje se podíváme v Synotu.Mě ten hokej zase tolik nebere.

      • Re: Neděle v Edenu: Slavia o záchranu, Dukla o poháry

        steev (přítel SN)     před 10 lety 16.05.2015 21:20 |  
        0 0

        Já jdu taky plus minimálně další tři :). Je jasný že na tu katastrofu kterou naše mužstvo předvádí moc lidí nervy nemá ale jsme Slávisti tak pojďme hráče podpořit a dotlačit ke třem bodům a zároveň k záchraně. Docela jsem se pobavil včerejší letenskou návštěvou bylo by fajn ji překonat i když bojujeme ve spodku tabulky. Zejtra hraje Slavia, takže všichni do Edenu v těch nejkrásnějších dresech!!!

    • Re: Neděle v Edenu: Slavia o záchranu, Dukla o poháry

      Travinho     před 10 lety 16.05.2015 22:47 |  
      0 0

      Moc se mi nechce, ale můžu v tuto důležitou chvíli nejít? NE! Já tam budu!

      • Re: Neděle v Edenu: Slavia o záchranu, Dukla o poháry

        Dobi     před 10 lety 16.05.2015 23:09 |  
        0 0

        Já už jsem na tu debilitu cinklého Vepřohlávka upozorňoval již pod jiným článkem, ale co zmůžeme - lidská blbost (nebo zloba?) jsou nekonečné... V 17:30 vcházím do areálu Edenu a neuvažuji, že je hokej... I dnes jsem viděl jen minimum, seděl jsem hlavně ve vlaku z Ústí, kde jsem měl dlouho napřed domluvené setkání... Rozčilovat se nad takovouto blbostí druhých je jen ničení si vlastního zdraví. Hlavně, že spartičce i plísni stanovili nestandardní páteční / pondělní termín! Hnus! Jsou to kurvy! Musíme bodovat a bude lépe!

  3. Re: Neděle v Edenu: Slavia o záchranu, Dukla o poháry

    Petr9608     před 10 lety 16.05.2015 23:12 |  
    0 0

    OT: Co řikáte na myšlenku Vanďáku v lize? Mne to přijde děs. Co komu dala účast Ústí v teplickym azylu v sezóne 2010/11 a účast Znojma v Brně loni?

    Buď máš stadion a nebo máš smůlu.

    • Re: Neděle v Edenu: Slavia o záchranu, Dukla o poháry

      Mac     před 10 lety 16.05.2015 23:34 |  
      0 0

      Já jsem fandil Zlínu, za prvé kvůli Hubáčkovi, přál bych mu návrat do ligy a zápas v Edenu. A za druhé kvůli tomu, že nám se na Zlín vždy dařilo, máme s ním jednu z nejlepších bilancí vůbec. Jednou dostal sedmičku a několikrát pětku. Naopak Spartu dokázal doma vždy potrápit. ;-)

      Varnsdorf bych do ligy nechtěl, ale Pelta to asi zařídí a bude hrát v Jablonci. Pro nás by to mohlo mít jedinou výhodu - byl by to horký kandidát sestupu a tak by se hrálo prakticky jen o 1 místo. Olomouc bude v klidném středu tabulky, našimi hlavními konkurenty v boji o záchranu budou příští rok Ostrava, Brno a Bohemka.

      Tedy pokud Hradec zítra nedokáže vyhrát venku. Pak by se Hub do Edenu příští rok možná podíval. :-(

      • Re: Neděle v Edenu: Slavia o záchranu, Dukla o poháry

        Petr9608     před 10 lety 16.05.2015 23:39 |  
        0 0

        Já koukám jen na to, kdo bude válčit v lize o 5. místo :-P

        No ale to se třeba Peltič nebojí, že to schytá trávník? Kor tam na severu.

        A k čemu by to bylo tak dobrý, že by tam vedle Jablonce hrál i pro 500 lidí Vanďák?

        Jako on může Jablonec klidně hrát skpinu EL. A pak ještě i OF domácího poháru....

        • Re: Neděle v Edenu: Slavia o záchranu, Dukla o poháry

          Mac     před 10 lety 17.05.2015 00:08 |  
          0 0

          Pelta se ve Varnsdorfu narodil a to bude rozhodující. Třeba z něho udělá druhé Blšany. :-) Nebo Jablonec B, bude tam posílat hráče na hostování. O kvalitu trávníku bych se v dnešní době už nebál.

          To 5. místo stejně letos bylo hratelné, dokonce i to 4. Velká škoda, pro(z)mrhali jsme si to. Někdo to psal na oficiálkách: loni Petroušův-Koubkův-Pastoorův kočkopes, kdy každý měl jiný styl a jiné oblíbence, přinesl po 27. kolech 29 bodů. Letos Beránek a jeho kádr dokázal zatím získat o bod méně. :-( Co nás čeká za rok?

          • Re: Neděle v Edenu: Slavia o záchranu, Dukla o poháry

            Dobi     před 10 lety 17.05.2015 04:09 |  
            0 0

            Já si furt říkám, proč Varnsdorf. To město leží přímo na hranic s bývalou NDR, kousíček od Žitavy (Zittau). Možná, že to je jen moje bujná fantazie, ale co kdyby tam byl i jiný zájem? Drážďany i Chotěbuz (Cottbus) se potácejí uvnitř tabulky III.Bundesligy, na padáka ve II.BL jsou Kušnohorci z Aue. RB Lipsko je zcela umělý klub a Union Berlín?, s jeho fanoušky byly již problémy za NDR. Nevím, jaké záměry má Cinklá Vepřohlava, ale Varnsdorfští určitě řešení mají (Ústí má prvoligové parametry, ale nemá manšaft, dříve to bylo naopak), blíže je Liberec... A přestavba Varnsdorfského stadiónu? Za půrok by se stihla... Znojmo se drželo po 4/5 na reálné naději záchrany (sportovní), vyhřáli i trávník, jen vše ztroskotalo na stožárech. Ten stadiónek je tam nádherně v centru, ale... Vždyť i hokej hrál několik let ligu. Je to město sportu zaslíbené (plavání). Proč by se "blázni" nespojili ve Varnsdorfu? Kolik jen Němců jezdívalo pravidelně na ligu do Blšan, nemluvě o RH Cheb, blahé paměti... Vím, že to jsou jen úvahy, co by, kdyby, ale obdivuji, co parta kolem Frťaly vybudovala za tým, že se asi i nám milý Hubáčkův Zlín zřejmě skloní... Je to vše divné nejen v našem fotbale... Blšany se aspoň v KP zmátožily, na scénu se pomalu vracejí Vítkovice, dnes si uvědomíme "příběh" Jakubčovice-Dukla /ta už naštěstí není tím nenáviděným preferovaným klubem za Kocků a dalších lampasáků).
            V Německu chodí na ligu vyprodané stadióny 2-3x větší než největší Eden, na ligu povolují i stání a zeměkoule se točí dál. K čemu je vyhřívaná tráva ve Znojmě a draze pořízený areál v městě Blšany (900 obyv.), o Drnkách nemluvě, tam roste pýr a kopřivy... Proč by se třeba v tom Varnsdorfu nebo Táboře hrát liga nemohla s douškou, že v zimním období mají náhradní hřiště v Ústí/Liberci/Jablonci resp. v ČB...Rozhoduje sportovní výkonnost nebo jakési přiblblé předpisy, když stejně třeba to, co se dělo při startu sralty na Baníčku a policie čuměla jak péro z gauče. Trávník netrávník, osvětlení neosvětlení!!!

            • Re: Neděle v Edenu: Slavia o záchranu, Dukla o poháry

              pinochet     před 10 lety 17.05.2015 10:58 |  
              0 0

              Pořád nechápu, proč se Vanďák nemůže domluvit s Děčínem, kde se liga už taky hrála, takže je tu stadion a na 2. ligu tu chodilo spolu s Opavou nejvíc diváků, daleko víc než v Ústí.

              • Re: Neděle v Edenu: Slavia o záchranu, Dukla o poháry

                klimi     před 10 lety 17.05.2015 12:44 |  
                0 0

                Stadion v Děčíne rozhodně nesplňuje ligové požadavky...

                • Re: Neděle v Edenu: Slavia o záchranu, Dukla o poháry

                  pinochet     před 10 lety 17.05.2015 14:32 |  
                  0 0

                  Ale liga se na něm 2x hrála, když měla, myslím, Bohemka uzavřené hřiště. Hrála tady s Jabloncem a ještě s někým. Je ale fakt, že tehdejší parametry na stadiony vyly jiné.

              • Re: Neděle v Edenu: Slavia o záchranu, Dukla o poháry

                Dobi     před 10 lety 17.05.2015 13:08 |  
                0 0

                Ne, v Děčíně (přesněji: v Podmoklech - levý břeh Labe!) se liga nikdy nehrála. Pouze v roce 1963 jim utekl postup, když je přeskočil Motorlet. Pak se objevil v dnešní době Pelikán Děčín s velkými plány, ale smutným koncem...
                Souhlasím tady s názorem, že ať postupuje ten. kdo si to VYBOJOVAL. Ústí i Znojmo měly manšaft, chtěly s tím něco dělat, ale nikdo jim to nijak neusnadnil.. Tak třeba proniklo nahoru Beno (místo vítěze II.ligy Ústí, které již podruhé do 17 km vzdálených Teplic nesmělo) nebo Slovácko na úkor Čáslavi... Teď hlásilo Rádio Sever, že Varnsdorfu chybí k POSTUPU jediný bod! Rád bych byl muškou a nahlédl, jak to mají naplánované. Rozhodně bych jim (i když Zlín mám rád!) ten postup přál, je to tak trochu (z naší strany hranice) zapomenutý kraj... Uvidíme. uvidíme, zda se vůbec potkáme v téže soutěži...

                • Re: Neděle v Edenu: Slavia o záchranu, Dukla o poháry

                  pinochet     před 10 lety 17.05.2015 14:34 |  
                  0 0

                  Mýlíte se, hrála. Dva zápasy někdy v devadesátých letech. Už si dobře nepamatuji, kdo měl zavřené hřiště a své zápasy hrál v Děčíně. Možná Bohemka, ale určitě byl jeden zápas s Jabloncem.

                    • Re: Neděle v Edenu: Slavia o záchranu, Dukla o poháry

                      Dobi     před 10 lety 17.05.2015 14:46 |  
                      0 0

                      No, nechci se hádat, asi jo, ale to neznamená, že Děčín byl ligový. Stejně jako Čelákovice, kam byla několikrát vyhnána Slavia 1966. A našli bychom jistě i další případy...

    • Re: Neděle v Edenu: Slavia o záchranu, Dukla o poháry

      Travinho     před 10 lety 17.05.2015 08:34 |  
      0 0

      Moc to přeju Zlínu a doufám, že Varnsdorf bude soudný a do ligy bez stadionu nepůjde.

      • Re: Neděle v Edenu: Slavia o záchranu, Dukla o poháry

        vavicek     před 10 lety 17.05.2015 09:48 |  
        0 0

        A my jsme na Strahově hrát mohli? Byli jsme soudní nebo jsme se měli přihlásit do druhé ligy? To se divím, že zrovna slávisti budou tohle řešit.

      • Re: Neděle v Edenu: Slavia o záchranu, Dukla o poháry

        vlk30 (přítel SN)     před 10 lety 17.05.2015 10:20 |  
        0 0

        Mě by Vandák nevadil mám tam známou hérečku,, tak že i ubytování.No a po dálnici, až za LB a pak přes Zitavu to je kousíček :-)

        • Re: Neděle v Edenu: Slavia o záchranu, Dukla o poháry

          jarodo57     před 10 lety 17.05.2015 12:20 |  
          0 0

          Já jsem zastánce toho,že by měl dostat každý tým ,který si postup sportovně vybojuje šanci. A když budou hrát někde jinde ,tak proč ne?Když to bylo povoleno Ústí,Znojmu atd. tak proč by to nemělo být povoleno i Vansdorfu?
          Mě vansdorf byl sympatický tím,že právě hrál o postup i když věděl,že s tím jestli tu ligu bude vůbec hrát nebyl přesvědčený a dodnes není. Není to sympatičtější než aby celé jaro cinknul?
          A pokud jde o kvalitu ,tak jaký je rozdíl mezi Zlínem ,Č.B. apod. a Vansdorfem? Myslím si,že tam tak velký rozdíl nebude .
          Jak jsem již psal pro mě je priorita sportovní stránka a tam Vansdorf si postup už prakticky vybojoval zcela zaslouženě.

          • Re: Neděle v Edenu: Slavia o záchranu, Dukla o poháry

            Barra     před 10 lety 17.05.2015 13:07 |  
            0 0

            Ahoj Jaro. Presne tak, absolutne s tebou souhlasim. Takove Znojmo hralo pod Kalvodou velmi slusny fotbal, a az do posledniho kola melo sanci na udrzeni v prvni lize. A jak omezene prostredky mela v porovnani s Slavii, ktera se nakonec na ukor Znojma udrzela. Vubec mi nevadilo, ze Znojmo muselo sehnat azyl v Brne. Kolik je jinak muzstev, ktere nevlastni vlastni stadion a muzou byt radi, ze muzou hrat na mestskym? Sama Zbrojovka, Banik, Liberec u Nitry, Plzen a Struncovy sady - nastesti pro tyto kluby, ze Brno, Ostrava, Liberec, Plzen atd maji mestsky stadion. Nebo by snad tyto kluby take nemeli mit sve misto v prvni lize? A co Slavie? Take jsme byli radi za Strahov. A kdyby se nahodou Slavie nedohodla v budoucnosti s majitelem Edenu, at je to kdokoliv, a nenasla jiny odpovidajici stadion v Praze, by tedy take mela degradovat? Ne snad. Jak rikas, ma rozhodnout sportovni aspekt. Nastesti ma Uefa zdravy rozum, kdyz dovolila jako napriklad v pripade Viktorie Plzne, aby ta nasla pro sve evropske zapasy azyl v Praze, kdyz jeji stadion nesplnoval podminky pro poradani zapasu v evropskem poharu.

            • Re: Neděle v Edenu: Slavia o záchranu, Dukla o poháry

              Dobi     před 10 lety 17.05.2015 13:15 |  
              0 0

              Barro, souhlas, až na malinký překlep, stadión není u Nitry, ale u Nisy.. V Německu mohou být na ligu místa k stání. A kolik zápasů vyžaduje vyhřívanou trávu či umělé osvětlení. I tam se třeba při záplavách nehraje. Pravda, bylo by to nefér, že třeba Plzeň by musela do Varnsdorfa a Sparta jen třeba do Ústí... I když to taky pokulhává, proti Spartě by měl domácí prostředí třeba i někde v Chebu... Jinak by to bylo v bojích o záchranu...
              Ale ne, jsou to jen a jen úvahy....
              Ale to Znojmo si ligu vybojovalo na hřišti a skutečně se 9/10 soutěže drželo uvnitř tabulky, než bylo jasné, že snahy jsou marné...

              • Re: Neděle v Edenu: Slavia o záchranu, Dukla o poháry

                Barra     před 10 lety 17.05.2015 13:28 |  
                0 0

                Ja a zemepis Cesko-Slovenska, to moc nejde spolu -:) Nitra lezi par set km od Liberce, to jsem tomu dal!

          • Re: Neděle v Edenu: Slavia o záchranu, Dukla o poháry

            mats     před 10 lety 17.05.2015 14:39 |  
            0 0

            Taky si myslím, že postupovat by měl první a druhý z tabulky a ne ten, kdo má ligový stadion. To je pak celá soutěž víceméně nadbytečná a postupující téměř dopředu daný. :-)

    • Re: Neděle v Edenu: Slavia o záchranu, Dukla o poháry

      mpik     před 10 lety 17.05.2015 17:01 |  
      0 0

      Jsem Varnsdorfský rodák, ale tady říkám jasné NE !!! Varnsdorf je větší vesnice. Tečka. Tady liga nemá co dělat.

      • Re: Neděle v Edenu: Slavia o záchranu, Dukla o poháry

        belmis (přítel SN)     před 10 lety 17.05.2015 17:28 |  
        0 0

        A jak by sis to mpiku představoval? Vybrat města s větším počtem obyvatel, která mohou hrát první nebo druhou ligu i za cenu, že budou horší než týmy z menších měst? Neříkám, že by to s největší pravděpodobností nebylo pro Slavii lepší :-), ale takováto selekce přece není možná.

        To by za chvilku mohla probíhat selekce v počtu diváků, na Prahu by možná stačily bohatě 3 kluby atd atd. Podle mě, kdo si to vykope, ať to hraje. Lidé kolem toho týmu a samotní hráči pro to udělali zřejmě víc než tými z větších měst.

        Když by odešel Jablonec a Dukla, zůstaly Budějovice a Hradec, liga by kvalitnější zřejmě nebyla.

        • Re: Neděle v Edenu: Slavia o záchranu, Dukla o poháry

          Vhoo (přítel SN)     před 10 lety 17.05.2015 17:35 |  
          0 0

          tak samozřejmě by mělo smysl mít týmy tam kde na to chodí lidi, mít v lize příbram s jabloncem na který chodí tisíc lidí nemá vážně smysl. ono víc kvalitních hráčů než pro deset týů tady v lize stejně není.

          • Re: Neděle v Edenu: Slavia o záchranu, Dukla o poháry

            belmis (přítel SN)     před 10 lety 17.05.2015 17:39 |  
            0 0

            To je pravda, ale já bych nechtěl, aby Slavia hrála druhou ligu.

          • Re: Neděle v Edenu: Slavia o záchranu, Dukla o poháry

            jarodo57     před 10 lety 17.05.2015 17:55 |  
            0 0

            Teď by jste vybírali mužstva podle stadiónu nebo podle návštěvnosti . Za pár měsíců či let se budou vybírat mužstva podle počtu parkovacích míst či jiného aspektu.A kde je ten nejhlavnější?Sportovní aspekt,že když si něco uhraju tak za to budu odměněn (v tomto případě postupem).Kvůli čemu se tam ti kluci honí?Bylo by vám milejší, kdyby Varnsdorf na jaře všechno vypustil(prodal)?Já si myslím,že je to docela sympatické jak od klubu, tak od trenérů a hráčů , že to nevzdali a ukázali všem,že i v malém městě se dá hrát slušný fotbal.A to že si to Zlín nevykopal je jeho věc .Asi nebyli lepší jak ten Varnsdorf.

  4. Re: Neděle v Edenu: Slavia o záchranu, Dukla o poháry

    Petr9608     před 10 lety 17.05.2015 05:10 |  
    0 0

    Vážení, dneska už je to SEDM LET!

    Strašně to letí. Byl to tehdy krásný slunečný den.