Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Chance liga

Příbram - Slavia 2:1

Slavia na hřišti šestého celku ligy prohrála 2:1. Až do 90. minuty držela remízu, rozhodující gól inkasovala v nastaveném čase.

Příbram - Slavia 2:1 (1:1)

Branky: 25. a 90. Bednář - 16. Škoda

Sestava Slavie: Berkovec - Švec, Deli, Bílek, Tamás - Vukadinovič, Baéz (89. Kodr), Kenia (75. Černý), Piták, Hrubý (90. Červenka) - Škoda

Lavička Slavie: Rakovan, Mikula,  Diop, Prošek

Do zápasu nemohli na straně červenobílých zasáhnout zranění Latka a Zmrhal, na stoperu tak našeho kapitána nahradil Deli a na levém kraji zálohy Zmrhala zastoupil Hrubý. Hned v první minutě se po rozehrávce dostal balón ke Škodovi, ve vápně v souboji s obráncem upadl, lehké přidržení tam zřejmě bylo, ale penalta se nepískala a hrálo se dál. Slavia byla zhruba prvních dvacet minut lepším týmem s větším držením míče a vyrážela do postupných útoků. Ty však končily kvůli špatným finálním přihrávkám. Domácí se k první šanci osmělili v 15. minutě, Zeman stíhaný a tísněný Švecem střílel ale jen vedle brány. Další minuta už patřila kanonýru Škodovi - Tamás zatáhnul balón po levé straně skoro až k brankové čáře, přihrál k bližší tyči Škodovi, který i přes tísnění gólmanem a obráncem balón dotlačil do sítě - 0:1. O deset minut později bylo zásluhou vyšší aktivity domácích srovnáno, Zeman přebral u postranní čáry míč a jeho centr neomylně našel ve vápně hlavu osamoceného Bednáře, jehož strážce Deli byl neznámo kde - 1:1. Ve 33. minutě se opět v šanci ocitnul Škoda, před vápnem si navedl míč ze strany do středu hřiště, vypálil, jeho pokus Kelemen jen vyrazil a dorážka Hrubého z úhlu už jen zazvonila o tyč. V týmu Příbrami byl nejnebezpečnějším hráčem Bednář, jeho gólovou hlavičku ve 35. minutě Berkovec lapil. Posledních deset minut první půle to vypadalo, že slávistům dochází síly, strhnout vedení na stranu Příbrami se ještě pokusil ve 43. minutě Zeman, marně ho stíhal Švec a jeho polostřela polocentr olíznul břevno.

Druhá půle byla nudnější na vyložené šance, ale Slavia pokračovala v útlumu z konce prvního poločasu a Příbram ji mírně přehrávala. "Loženku" neproměnila v 53. minutě, po rohu líznul balón hlavou Hájovský, Berkovec vyrazil, Bednářovu dorážku zblízka zblokoval Deli. Slavia si asi jedinou zajímavější akci vypracovala v 69. minutě, po sprintu s míčem ze středu hřiště pálil Škoda z hranice vápna a balón se po teči otřel o pravou tyč. Několik minut to pak vypadalo, že zápas spěje do remízového konce, to by ale nesměla hrát Slavie. V první minutě nastavení Mareš vyslal před sebe přihrávku na nabíhajícího Bednáře, kterého nestihnul dohnat Bílek a Příbram vedla 2:1! V posledních minutách se snažil při rohovém kopu posílit útok i brankář Berkovec, ale nakonec po protiútoku mohla Příbram ještě zvýšit, Fořt ale hlavičkoval mimo prázdnou bránu.

Dobrý pocit, že se Slavia po výhře nad Budějovicemi zachránila, vydržel slávistům jen týden. Budějovice i Hradec totiž naplno bodovali a snižíli odstup tři kola před koncem na šest bodů.

Komentáře (212)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia hraje v Příbrami

    Fallen (přítel SN)     před 10 lety 09.05.2015 16:02 |  
    0 0

    Takže jsme jim vyblokovali Nitrianského. Kiselovy kecy v kleci.

    • Re: Slavia hraje v Příbrami

      spino     před 10 lety 09.05.2015 16:18 |  
      0 0

      Však on půjde taky, až to Aleš prodá...

      • Re: Slavia hraje v Příbrami

        Tomski     před 10 lety 09.05.2015 16:56 |  
        0 0

        tak on se sem už nevrátí, domluvil si angažmá jinde, tak nevidím důvod proč by měl hrát...když vidím toho rozhodčího, tak tohle mi zrovna nevadí...kluci co budou po konci hostování dál patřit Slavii proti nám hrají normálně...

        • Re: Slavia hraje v Příbrami

          spino     před 10 lety 09.05.2015 17:03 |  
          0 0

          Taky pravda!

  2. Re: Slavia hraje v Příbrami

    Humessi     před 10 lety 09.05.2015 16:03 |  
    0 0

    Dávejte pozor na duo Kocourek - Hock, rozhodčí na objednávku, jsem zvědavej

    • Re: Slavia hraje v Příbrami

      Fallen (přítel SN)     před 10 lety 09.05.2015 16:09 |  
      0 0

      Naštval mě už po dvaceti sekundách. To bude nějakej rekord...

  3. Re: Slavia hraje v Příbrami

    Fallen (přítel SN)     před 10 lety 09.05.2015 16:28 |  
    0 0

    Ach ten Deli

  4. Re: Slavia hraje v Příbrami

    Nosorozec     před 10 lety 09.05.2015 16:29 |  
    0 0

    jaktože tam toho dealera kokainu nikdo nehlídal?

  5. Re: Slavia hraje v Příbrami

    Fallen (přítel SN)     před 10 lety 09.05.2015 16:45 |  
    0 0

    Další pentle... Proč se na tu českou ligu ještě nekdo kouká? Proč se na ni koukám já?

  6. Re: Slavia hraje v Příbrami

    porschak     před 10 lety 09.05.2015 16:48 |  
    0 0

    PENALTA - stát se to dnes takovej zákrok na Letný, tak písknout penalty rovnou 2!!!! Kluky lituji, tohle snášet, potřebuje nervy.

  7. Re: Slavia hraje v Příbrami

    Fallen (přítel SN)     před 10 lety 09.05.2015 16:54 |  
    0 0

    Tedy. Hrubý je na place uplně zbytečně. Ta situace před poločasem je toho důkazem. To je takovej ultra lehkej tvaroh, kterej se bojí míše a že se ho někdo dotkne. A jak se normálně deliho zastávám, tak dneska snad hraje za Příbram. Možná je ale jen zmatenej, když tam hostoval. A všichni dohromady jsou strašně nepřesní. Každopádně jsem z naší hry frustrovanej a rád bych si s někým zanadával :D

    Dneska zatim překvapivě slušný Piták, rozhodně Tamás a jako vždy Škoda.

    • Re: Slavia hraje v Příbrami

      vavicek     před 10 lety 09.05.2015 17:01 |  
      0 0

      Jo? Hrubý byl u našeho jediného golu a přes jeho stranu Příbram nic nemá. Což se nedá říct o pravé straně. Rozhodně patří mezi ty lepší. Napsat, že je zbytečný je naprostý nesmysl.

      • Re: Slavia hraje v Příbrami

        Navyseals     před 10 lety 09.05.2015 17:03 |  
        0 0

        Lempl, kterej nedá gól ani z brankový čáry.

        • Re: Slavia hraje v Příbrami

          vavicek     před 10 lety 09.05.2015 17:05 |  
          0 0

          To se stává i mnohem lepším hráčům.

          • Re: Slavia hraje v Příbrami

            Nosorozec     před 10 lety 09.05.2015 17:08 |  
            0 0

            třeba Proškovi na podzim 2013 v Plzni :D

            • Re: Slavia hraje v Příbrami

              vavicek     před 10 lety 09.05.2015 17:09 |  
              0 0

              Třeba Rosickýmu.

              • Re: Slavia hraje v Příbrami

                Nosorozec     před 10 lety 09.05.2015 17:11 |  
                0 0

                Ono se řikalo, že Hrubý bude nový Rosický. Tak už víme v čem :)

                • Re: Slavia hraje v Příbrami

                  Tomski     před 10 lety 09.05.2015 17:17 |  
                  0 0

                  Hrubý dnes ukazuje, že na ligu mu chybí jak fyzická konstituce, tak rychlost...

                  • Re: Slavia hraje v Příbrami

                    vavicek     před 10 lety 09.05.2015 17:19 |  
                    0 0

                    To jsou s prominutím blbý kecy.

                    • Re: Slavia hraje v Příbrami

                      Tomski     před 10 lety 09.05.2015 17:24 |  
                      0 0

                      to prostě vidím...fotbalista to je a věřím, že poroste, ale je teď to není prostě ono...

                      • Re: Slavia hraje v Příbrami

                        vavicek     před 10 lety 09.05.2015 17:29 |  
                        0 0

                        Jeho výkon nijak nevybočuje s tím co dneska hrajou jeho spoluhráči.

                        • Re: Slavia hraje v Příbrami

                          Tomski     před 10 lety 09.05.2015 17:58 |  
                          0 0

                          s tebou to fakt nemá cenu...

                          • Re: Slavia hraje v Příbrami

                            Tomski     před 10 lety 09.05.2015 22:23 |  
                            0 0

                            a jestli Proška s Hrubým znáš a cpeš jim do hlavy tyhle výmluvy, tak se nedivím, že jsou tam kde jsou...

      • Re: Slavia hraje v Příbrami

        Fallen (přítel SN)     před 10 lety 09.05.2015 17:20 |  
        0 0

        Jako nezlob se na mě, ale první gól byl jasně Tamáse, kterej s tim utek a naservíroval to Milanovi. Hráč, kterej raději zastaví a nechá si ukopnout míč a nakonec stějně i pomalu nohy, místo toho, aby do toho šel, předkopl si míč a utekl sám na bránu, nemá na place co dělat. Jestli takhle chce hrát na tom mistrovství, tak potěš koště.

        • Re: Slavia hraje v Příbrami

          vavicek     před 10 lety 09.05.2015 17:25 |  
          0 0

          Ovšem někdo mu musel přihrát do běhu, že. Do volného prostoru.

          Tyhle nenávistný sračky jsou tedy super. Jen tak dál.

          • Re: Slavia hraje v Příbrami

            Fallen (přítel SN)     před 10 lety 09.05.2015 17:33 |  
            0 0

            Tak jednak tady nikdo nemá nenávistné cokoli. Já bych byl například nerad se ho zbavovat, ale pokud nezmění přístup, nemůže hrát ligu. A máš pravdu, že konečně taky někdo dokázal na plovině hřiště někomu přehrát a nezprasit to. To se u našich hráčů moc nevidí, ale od samotného gólu to bylo ještě dost daleko a Tamás si to musel urvat sám...

  8. Re: Slavia hraje v Příbrami

    notrax     před 10 lety 09.05.2015 16:55 |  
    0 0

    Deli tragedie, nedokážeme si zase nahrát, když to někdo někomu chce poslat do běhu, tak se to tam ani nedokutálí. Chybí fotbalový myšlení. A jako vždy auty, rohy .. proč to ze začátku pořád házel Švec? Držel déle míč na hlavou než na kopačkách, chybí moment překvapení. K rohům asi tak, že nechápu proč tam u nich pořád stojí 2 naši hráči ...

    • Re: Slavia hraje v Příbrami

      jufoun (přítel SN)     před 10 lety 09.05.2015 16:58 |  
      0 0

      On to asi hraje Madrid s tema dvema u rohu, jen si Mira neuvedomil, ze ma jine hrace:-D

      • Re: Slavia hraje v Příbrami

        lassiter     před 10 lety 09.05.2015 17:06 |  
        0 0

        hraje to tak každý, kdo umí počítat do dvou...

  9. Re: Slavia hraje v Příbrami

    Nosorozec     před 10 lety 09.05.2015 17:01 |  
    0 0

    V prvnim poločase mě hodně zaujal výkon příbramskýho beka Aleše Matějů. Na to že je mu 18, tak hraje bravurně, jak zkušenej borec. Je tu někdo, kdo pravidelně sleduje Příbram? Hraje dneska vyjímečnej zápas, nebo je tohle jeho standartní výkon? Pokud by takhle hrál pořád, tak bych ho bral v létě na přestup do Slavie.

  10. Re: Slavia hraje v Příbrami

    Humessi     před 10 lety 09.05.2015 17:05 |  
    0 0

    POZNATKY Z PRVNÍ PŮLE:

    a) penaltový situace - první sporná, ok, nepísk, ale druhou měl jasně foukonout, bez debat

    b) Hrubý se mi opět nelíbí, už to tu někdo psal. Papírák, bojí se míče, bojí se kontaktu, bojí se zúčastnit souboje a bojí se snad dát i gol.

    c) Hock s Kocourkem (třeba i faul loktem Bednáře měl být jasně na ŽK, tudíž po nákopu míče do Kenii měl jít z placu) jsou čůráci

    d) Bednář nemá čůráka a jeho žena klitoris. A navíc je to bebíčko, pořád si fouká svojí tlapičku. Kurva, chlap jako hora a on se válí po každým bebíčku na zemi a brečí.

    e) Bednář, Zeman - mor z toaletný se nezapře.

    f) Hradec vyhrál, Budějovice vedou, začínáme v tom být namočený, nepříjmně.

    Tak jsem si ulevil. Tak jako tak, čekám, že vyhrajem

    • Re: Slavia hraje v Příbrami

      Nosorozec     před 10 lety 09.05.2015 17:07 |  
      0 0

      Abysme vyhráli, museli bysme hrát druhej poločas úplně jinym způsobem, než jak druhý poločasy letos na jaře obvykle hrajem

      • Re: Slavia hraje v Příbrami

        Fallen (přítel SN)     před 10 lety 09.05.2015 17:17 |  
        0 0

        A zatim to nevypadá

    • to nemamradspartu

      sicilianbrno     před 10 lety 09.05.2015 17:09 |  
      0 0

      Kdybys byl objektivní tak přidáš jasnou červenou kartu pro Škodu V 34 MINUTĚ

      • Re: to nemamradspartu

        Humessi     před 10 lety 09.05.2015 17:17 |  
        0 0

        jsem objektivní, dal bych ČK, kdyby to bylo zezadu, tady to bylo zepředu a hráč to čekal.

  11. Škoda červená

    sicilianbrno     před 10 lety 09.05.2015 17:11 |  
    0 0

    Jak mám rád Škodáka (a kdo taky ne) tak musím bjektivně přiznat, že v 34 minutě po eho zákroku měla následovat jasná červená karta, byl tam pozdě, věděl to ale i tak to dohrál.

    Bednář za hru loktem by ovšem musel se poroučet taky (druhou kartu by dostal za uder Bílka)....

    • Re: Škoda červená

      Thorklaer (přítel SN)     před 10 lety 09.05.2015 17:59 |  
      0 0

      podle mě to bylo na žlutou, kterou dostal. Zase nebuď přehnaně sebemrskačskej

  12. Re: Slavia hraje v Příbrami

    Nosorozec     před 10 lety 09.05.2015 17:44 |  
    0 0

    Příbram posílá do hry druhýho útočníka. Co my?

  13. Re: Slavia hraje v Příbrami

    Fallen (přítel SN)     před 10 lety 09.05.2015 17:55 |  
    0 0

    Dobrá práce :( Nedíky

  14. Re: Slavia hraje v Příbrami

    Humessi     před 10 lety 09.05.2015 17:57 |  
    0 0

    To si z nás už dělaj prdel? Sme všem pro smích, to je vrchol trapnosti.. Neuvěřitelný. A to nám ještě 2 goly dá zmrd všech zmrdů.

    • Re: Slavia hraje v Příbrami

      porschak     před 10 lety 09.05.2015 18:00 |  
      0 0

      zmrdů král :-(((.

      • Re: Slavia hraje v Příbrami

        Barra     před 10 lety 09.05.2015 23:08 |  
        0 0

        OT Jen jsme tento tyden pohrbili Gregory Mertense, hrace Lokeren ktery utrpel na hristi zastavu srdce, a stejna tragedie se dnes opakovala. Tim Nicot, hrac ktery s novym Beerschotem ziskal dva tituly v rade a minulou sobotu uzavrel sezonu s postupem do treti ligy, mel dnes behem pratelskeho zapadu mini-fotbalu take zastavu srdce, ktera bohuzel dele trvala nez u Gregory Mertense. Nebyl pritomny doktor jak tomu bylo u jeho kolegy, ani nebyl k dispozici defibrilator. Tim je v umelem komatu, funkce srdce a plic prevzaly stroje. Pritom je u nas kazdy hrac od veku 14 let podroben velmi dukladnemu vysetreni srdce, coz je financne sice narocne, ale klub to bere jak absolutni nutnost. Pochopil jsem, ze takova zastava u sportovce se objevi v 2 pripadech na 100,000. Bohuzel si osud vybral tyto 2 hrace u nas behem 1 tydne. Oba hraci jsou rocnik 1991, Timovi je teprve 23 let.

    • Re: Slavia hraje v Příbrami

      porschak     před 10 lety 09.05.2015 18:00 |  
      0 0

      zmrdů král :-(((.

  15. Re: Slavia hraje v Příbrami

    porschak     před 10 lety 09.05.2015 17:57 |  
    0 0

    chjo, tak klasika - 2. poločas úplně na govno, gól v posledních minutách a rozhodčí opět zářez!!!

  16. Re: Slavia hraje v Příbrami

    steev (přítel SN)     před 10 lety 09.05.2015 18:00 |  
    0 0

    Já už toho mám plný zuby.Nejde o to že se prohraje ale ta převedená hra?! To snad dělaj schválně!

    • Re: Slavia hraje v Příbrami

      porschak     před 10 lety 09.05.2015 18:02 |  
      0 0

      tak první poločas ještě šel, druhej strašná katastrofa, nevim co chlastaj v šatně, ale dobrou 2 půlku jsem měli snad jen s Libercem. Je smůtný koukat, že Přibram je technicky někde úplně jinde :-/

      • Re: Slavia hraje v Příbrami

        belmis (přítel SN)     před 10 lety 09.05.2015 21:06 |  
        0 0

        My jsme ale neměli druhej poločas v Liberci dobrej. Hráli jsme dobře první a druhej měli velký štěstí.

  17. Re: Příbram - Slavia 2:1

    Nosorozec     před 10 lety 09.05.2015 18:00 |  
    0 0

    To jsou přece takový dřeváci!

  18. Beránkova střídání

    kobo (přítel SN)     před 10 lety 09.05.2015 18:01 |  
    0 0

    Může mi někdo vysvětlit, proč Beránek nechá celý zápas na hřišti Hrubého a střídá ho až když v nastavení dostaneme gól? To mělo být taktické zdržovací střídání?

    • Re: Beránkova střídání

      dalislavista     před 10 lety 09.05.2015 18:09 |  
      0 0

      Protože Hrubý je nenahraditelný a Míra je střídání mág...

      Jinak je mi na blití.

  19. Re: Slavia hraje v Příbrami

    notrax     před 10 lety 09.05.2015 18:01 |  
    0 0

    Někdo se mi tu minule snažil vymluvit, že Míra neumí střídat, tak jsem rád, že se ZNOVU ukázalo, že mám pravdu.

  20. Re: Příbram - Slavia 2:1

    kleofas     před 10 lety 09.05.2015 18:04 |  
    0 0

    Vypadá to, že čím hůř, tím asi pro někoho lépe. Jinak mi to hlava nebere

  21. Re: Příbram - Slavia 2:1

    Kunetice     před 10 lety 09.05.2015 18:05 |  
    0 1

    No a co teď 6 bodů náskok a zbývá 3 kola?
    Ještě si vedení stále myslí že pan Beránek je ok?

  22. Re: Příbram - Slavia 2:1

    vlastim     před 10 lety 09.05.2015 18:06 |  
    0 0

    Být fanouškem Slávie je skutečně makačka a fuška !!!!!!! Zase gól v poslední minutě a dnes navíc od drogového dealera !!!!! Už aby byl konec ligy, jak stárnu tak tyhle góly z posledních vteřin míň a míň vydejchávám.......

  23. Re: Slavia hraje v Příbrami

    japhy     před 10 lety 09.05.2015 18:07 |  
    0 0

    Opět jsem viděl jen první poločas, takže věta o tom, že nám před koncem první půle zřejmě docházejí síly, mě dostala celkem do kolen.
    Ale jinak to těm blbečkům přeju. Brát body za takovej fotbal si nezasloužej, musí jim stačit, že za to berou prachy. Krásně bylo vidět, že Škoďák s nikým hrát nechce, jak dostal míč, šel na bránu a o spoluhráče nejevil zájem. Celkem ho chápu. A docela by mě zajímalo, proč MB nevadí, že Berky svými nákopy předává míč druhýmu gólmanovi. Dělal to tak pořád. Jo, a normálně jsem při našich pokusem o kombinaci dostával záchvaty smíchu, už nemám nervy se kvůli tomu rozčilovat. Prosím někoho z Vršovic, aby potvrdil, že naše tréninky opravdu probíhají a že se na nich něco děje. Ze zápasů to tak prostě nevypadá.

  24. Re: Příbram - Slavia 2:1

    Barra     před 10 lety 09.05.2015 18:09 |  
    0 0

    Takze v jarni casti 7 porazek, 2 vyhry, 2 remizy. Musim se priznat ze dnesni prohra (opet ty osudove posledni minuty) me uz celkem nechava chladnoho, uz se nerozciluji. Zachraneni jsme na 99%, mozna ze prave ten druhy gol Bednare konecne neco rozhoupne. Tak to nejde dal, a asi neni duvod si myslet ze je sance se z toho dostat ven. Dve sezony po sobe jsme se zuby nehty zachranili, nemeli bychom pokouset nase stesti do nekonecna.

    • Re: Příbram - Slavia 2:1

      Kunetice     před 10 lety 09.05.2015 18:20 |  
      0 1

      Kde bereš to přesvědčení že jsme zachráněni , podívej se na tabulku a doma s duklou která hraje o poháry no já mám docela obavu!

      • Re: Příbram - Slavia 2:1

        davy     před 10 lety 09.05.2015 18:30 |  
        0 0

        Rozhodující budou nejen naše zápasy, ale i další záchranářský duel Liberec-Hradec v příštím kole, kde se dá předpokládat výhra domácích. Los v závěrečných kolech přeje nejvíc Liberci, ale nahrává to i Slavii, protože Liberec má v posledním kole doma ČB.
        S Duklou tipuji remízu a ta by nás mohla zachránit při příznivé konstelaci dalších výsledků. Tedy pokud Ostravaci neprohrají s ČB. :-)

      • Re: Příbram - Slavia 2:1

        Barra     před 10 lety 09.05.2015 18:39 |  
        0 0

        Mas pravdu, neregistroval jsem dnesni vyhry MB a HK. HK ma podle me slusnou sanci se zachranit (a asi by si to zaslouzili), navic hraje o 3 body s nami a to dokonce na domaci pude. U MB velky zazrak necekam, Sparta u nic nenecha 3 body, vzajemne zapasy mame take lepsi. Takze to pujde mezi nami a HK, Liberec by se mel bez problemu zachranit.

        Kde to ze momentalne Standa Levy je? Bral bych ho jako zacharnare. Berankovi uz moc neverim, tech prusvihu bylo az dost. Necham podil hrace ted bokem, cist stit ale podle me take nema. Hrace nemuze vystridat, trenera ano.

        Osobne vidim 2 velke omyly v zime - meli jsme Dobrotku udrzet a dat mu presvedcivou smlouvu. Dale bylo mimoradne kratkozrake prodat Balaje. Nevidim do financi Slavie a nevim jak moc jsme potrebovali nekoho prodat, vybral bych kdyz uz tak uz ale jine kandidaty na odchod. A pridam tretiho, a nemusite s tim souhlasit. At byl Juhar jaky byl, minulou sezonu nas prave on zachranil. Vubec by mi nevadil na leve strane zalohy.

        • Re: Příbram - Slavia 2:1

          davy     před 10 lety 09.05.2015 18:55 |  
          0 0

          Právě že HK v příštím kole jede do Liberce. Tam se dá předpokládat vítězství domácích, pak by nám v závěrečných kolech stačilo získat bod, abychom skončili před HK.

        • Re: Příbram - Slavia 2:1

          bongor     před 10 lety 09.05.2015 21:18 |  
          0 0

          Ahoj Barro,máš pravdu.Prodat Balaje byla velká pytchovina,Juhar taky nebyl horší než nynější levaso,měl hrát v záloze.Takhle dokáže skorovat jen Škoda a to je škoda.
          Ta vyžraná koza sousedovi chcípla,místo dablu kulový.
          To zase bude plná taška na Fačru.Ještě že to pískal Holandýr.

          • Re: Příbram - Slavia 2:1

            bongor     před 10 lety 09.05.2015 21:21 |  
            0 0

            Nebo vlastně asi Španěl,nevím koukám se jenom na pořádný fotbaly,jako Barca-Bayern.Učedníci mě nezajímají.

      • Re: Příbram - Slavia 2:1

        Pepino44     před 10 lety 09.05.2015 18:52 |  
        0 0

        Tak když Duklu doma udělaly Budějovice,tak proč bychom nemohli doma taky vyhrát? Sice je u nás všechno možný, ale on Hradec s Budějkama už mockrát nevyhrajou. Hradec asi s námi, ale jinak asi ne.

  25. Re: Příbram - Slavia 2:1

    Sedrousek     před 10 lety 09.05.2015 18:11 |  
    0 0

    Mohl by mi někdo prosím vysvětlit proč hrajeme dobrovolně poločas o chlapa méně? Piták muže hrát max. posledních 30 minut. Do zadu špatnej, do předu špatnej, uprostřed taky nic moc a navíc šetří krokem a MB ho tam nechá vyklusávat celej zápas. To by tam odběhaal každej z lavičky a třeba by jezdil po zadku teda kromě DB ten běhá ještě míň.

    • Re: Příbram - Slavia 2:1

      Pepino44     před 10 lety 09.05.2015 18:58 |  
      0 0

      Nevím,co Ti Piták udělal,že se do něho pořád navážíš. Neříkám,že je to nějaký fenomen,ale dneska nezahrál špatně, rozhodně někteří byli daleko horší.

      • Re: Příbram - Slavia 2:1

        Tomski     před 10 lety 09.05.2015 21:59 |  
        0 0

        souhlas...dnes asi nejlepší náš hráč...

  26. Re: Příbram - Slavia 2:1

    vlk30 (přítel SN)     před 10 lety 09.05.2015 18:18 |  
    0 0

    klasika gol v posledních minutach,ani nemá cenu bejt nasranej,snad se zachranime.

    • Re: Příbram - Slavia 2:1

      bongor     před 10 lety 09.05.2015 18:38 |  
      0 0

      V 89.minutě nám vypli elektřinu/bouřka/.Za 5 minut ji zapli a já si říkám,určitě jsme
      mezitím dostali druhej.A ono jo.Poprvé v životě jsem se zasmál,když Slavia dostala góla.Říkám si,to přece není možný,ale u nás už je možný všechno.Ještě teď večer vyhrajou ty zmrdi o dva nebo o víc gólů a začnu zpytovat svědomí,co jsem komu proved?

  27. Re: Příbram - Slavia 2:1

    japoko     před 10 lety 09.05.2015 18:24 |  
    0 2

    Baez není fotbalista, Beránek není trenér, tento soubor kašpárků není hoden jména Slávie !

    • Re: Příbram - Slavia 2:1

      Kunetice     před 10 lety 09.05.2015 18:26 |  
      0 2

      Dokud zde bude Řebíček a Beránek tak to bude stále stejné nebo ještě horší!

  28. Re: Příbram - Slavia 2:1

    jufoun (přítel SN)     před 10 lety 09.05.2015 18:28 |  
    0 0

    Ja uz ani nejsem nastvany, je me to tak nejak jedno.
    Dokud tu nebude vsechno nove od majitele pres trenera az po hrace, myslim ze je zbytecne se nad necim stresovat.
    Vetsina hracu to odehrala v suchym triku, tak proc se budu rozcilovat.
    Jen je me smutno za slavisticke legendy pokud to sleduji.

    • Re: Příbram - Slavia 2:1

      Fallen (přítel SN)     před 10 lety 09.05.2015 18:30 |  
      0 0

      Tak pršelo, takže suchý trika učitě neměli :D

  29. Re: Příbram - Slavia 2:1

    Maeden (přítel SN)     před 10 lety 09.05.2015 18:30 |  
    0 0

    To byl zase hnus, mám štěstí, že jsem tam nejel. Je vidět, že výplaty ještě nedorazily. Boudjemaa si asi otevřel ústa a už si kopne jen za juniorku. Vukadin a Kenia hrají jeden poločas. Pitáka bych rád viděl už jen na Silvestra, ale jestli na to bude srát tak jako dnes, Řehák ho tam zjebe na tři doby. Několikrát stál v lajně se stopery aniž by vystoupil proti soupeři před vápnem. Přihrávat taky zapomněl.
    Hrubý byl až na dvě tři dobré přihrávky k ničemu, je pravidlem, že vždy prohraje souboj, situace řeší špatně. Doufejme, že se uzdraví Latka a Zmrhal, Bílek má 4. žlutou a Černý za čvrt hodiny stihnul jeden faul, jeden odkop na tribunu a stínování v pár soubojích, jinak nalevo stejná nula jako Hrubý.
    Slušně zahráli jen Berkovec a Škoda.
    Rozhodčí zářez, ale co by kdo čekal od Kocourka u Starky. Kromě dvou neodpískaných penalt se nemuseli hráči Příbrami bát, že za taktické zastavení útoku uvidí kartu.

    • Re: Příbram - Slavia 2:1

      Kunetice     před 10 lety 09.05.2015 18:36 |  
      0 1

      Mě už to začíná kurevsky srát a už by mi asi ani nevadilo kdyby spadli pak by se možná něco začalo dík a hlavně by to asi chtěl ten nenažranej Řebíček už konečně prodat!!!
      Než další rok toto trápení a holomajzna to raději sestup nový majitel a světlé zítřky!!!

      • Re: Příbram - Slavia 2:1

        spino     před 10 lety 09.05.2015 18:44 |  
        0 0

        Jak řekl Tonda Blaník: "To prase musí jít rovnou ven!"

      • Re: Příbram - Slavia 2:1

        1rytir     před 10 lety 09.05.2015 19:44 |  
        0 0

        A kdo by koupil druholigový tým? A kdo by sehnal trenéra a hráče, kteří by tu ligu Slavii vrátili? Neblbněte! Pokud sestoupíme, tak se bojím zániku!

  30. Re: Příbram - Slavia 2:1

    Heretic (přítel SN)     před 10 lety 09.05.2015 18:38 |  
    0 0

    Kdyby hrál Latka a Zmrhal, tak jsme vyhráli. Je až neuvěřitelné, jak důležití pro nás jsou.

    • Re: Příbram - Slavia 2:1

      Heretic (přítel SN)     před 10 lety 09.05.2015 18:39 |  
      0 0

      Jinka prohra byla předem celkem jasná. Nevím čemu se tu stále dokola divíte. Je fakt, že ty góly v poslední minutě jsou mor.

    • Re: Příbram - Slavia 2:1

      japoko     před 10 lety 09.05.2015 18:43 |  
      0 1

      Myslím že hlavní problém netkví v absenci jednoho či dvou hráčů, ale je celkový - problémový majitel, sportovní vedení, finance. Opravdu snad okamžitá změna pozitivního majitele a celkvá změna snad všeho v klubu. Tato bída není okamžitá, samozřejmě trvá mnoho let.

    • Re: Příbram - Slavia 2:1

      bongor     před 10 lety 09.05.2015 18:46 |  
      0 0

      Asi nevyhráli,asi nemá cenu řešit jednotlivosti.Hlavně musí přijít nový majitel se zájmem o Slavii a s plnou kešení.Jinak příští rok jdeme dolů a zaslouženě.Ale i ta podmínka plné šrajtofle nestačí.Ještě důležitější je rozprášit celý svaz se všemi těmi Kocourky,Krávovci a dalšími ničiteli.

  31. Re: Příbram - Slavia 2:1

    spino     před 10 lety 09.05.2015 18:39 |  
    0 0

    Opakování je matka moudrosti: ŘEBÍČKU, PRODEJ TO!!!

    • Re: Příbram - Slavia 2:1

      bongor     před 10 lety 09.05.2015 18:48 |  
      0 0

      AŘ by byl velešťastnej,kdyby se našel nějakej kupec,nemusíš mu to připomínat.
      Ale nějak se hoši nehrnou.

    • Re: Příbram - Slavia 2:1

      1rytir     před 10 lety 09.05.2015 19:44 |  
      0 0

      Nejdřív ale vyhoď Beránka!

  32. Re: Příbram - Slavia 2:1

    dArtagnan     před 10 lety 09.05.2015 18:48 |  
    0 0

    Už mi ani nepřijde smutné, že dáme dvě tyče, neodpískají nám penaltu a prohrajeme gólem z poslední minuty. To už je taková naše klasika, jsem k tomu vcelku apatický. Vážně smutné jsou pro mě ale ty (vzácné) chvíle, kdy se naši hráči pokusí dát chvíli balon na zem a kombinovat. To se teprve v celé své hrůze ukazuje, jak na tom doopravdy jsme a jak hluboko klesl tým, který byl kdysi právě technickým fotbalem charakteristický...

  33. Re: Příbram - Slavia 2:1

    kleofas     před 10 lety 09.05.2015 19:55 |  
    0 0

    „Chtěli jsme tady uspět a myslím, že jsme nepodali špatný výkon" pak ale nevím, na jakém zápase MB byl

    • Re: Příbram - Slavia 2:1

      Fallen (přítel SN)     před 10 lety 09.05.2015 23:17 |  
      0 0

      Asi myslel v realitě posledních pěti sezon...

  34. Re: Příbram - Slavia 2:1

    zeleznik2     před 10 lety 09.05.2015 19:57 |  
    0 0

    Do 90 minuty jsem doufal, že tu remízu udržíme, bohužel další obrovská chyba obrany a lempl Bednář se podruhé ukop, prohra a dva góly od Sparťana to bolí a moc!Zápas nám neprohrála jen špatná obrana, Hrubý opět nedal gólovku, takže do třetice nás připravil o body a k tomu rozhodčí Kocourek, který by snad desítku nepískl, kdyby Škoďákovi nebo Vukimu zlomili nohu, no co bychom chtěli Starka potřeboval body. Další ztráta, o kolik jsme jich už v sezoně přišli!!no záchrana se ještě minimálně o týden odkládá, protože nemohoucí Hradec a Budějky dokázali vyhrát, doufám, že budou k dispozici Laty se Zmrhalem, protože krom Kenii a Škoďáka je to fakt hnus. První gól jasná chyba Deliho a druhý na vrub Bílka, oba nedokázali pohlídat Bednáře, co více k tomu dodat....

    • Re: Příbram - Slavia 2:1

      Pepino44     před 10 lety 09.05.2015 22:52 |  
      0 0

      Kurňa,proč zase Deli, Švec se srazí s Baezem a Vukadinovič lehce probíhá kolem,to že Deli potom nedoskočil,je také chyba,ale k té již nemělo dojít. Vukadinovič se prostě na Zemana vykašlal a ten to mohl v klidu posadit Bednářovi na palici.

    • Re: Příbram - Slavia 2:1

      bongor     před 10 lety 10.05.2015 10:39 |  
      0 0

      Zrovna toho Bednu,kterýho odepsali už i v jeho milované sraltě.Jak ten žok sádla může vůbec někoho předeběhnout.Je to prostě tím,že chybí vztah k barvám za které naši hráči nastupuji.Ten získám jedině tím,že klub mám rád a jsem ochoten za něj bojovat na krev,nebo tím,že mi zaplatí líp než jinde.Ani a ,ani b neplatí,tak se nediv,že kluk stojí a čumí jak mu ta líná lemra před nosem ukradne míč.

    • Re: Příbram - Slavia 2:1

      Slawek     před 10 lety 10.05.2015 12:46 |  
      0 0

      Bohužel ani Kenia nehraje to, co se od něj očekávalo

  35. Re: Příbram - Slavia 2:1

    lassiter     před 10 lety 09.05.2015 20:21 |  
    0 0

    Viděl jsem tedy bohužel(?) jen druhou půlku, víceméně mi utkvěl v paměti jen Berkovec, který chytil míč, hodil s ho na zem, třináctkrát si ho pokopl, prošel z jedné strany vápna na druhou, uteklo asi půl minuty, a pak to prásknul dopředu někomu z Příbrami. Případně ještě naše auty, při nichž si člověk stihne odejít pro klobásu, vrátí se a náš hráč má pořád ruce nahoře a hledá, komu by to hodil. Tenhle tempo fotbal, to je tragédie, vytáčí mě to snad ještě víc než to, že si nedokážou na tři metry nahrát.

  36. vděčnost Slávii

    rak (přítel SN)     před 10 lety 09.05.2015 20:53 |  
    0 0

    Myslím, že existuje jeden člověk, který prožívá právě v těchto chvílích opravdovou vděčnost Slávii. Jmenuje se Miroslav Koubek.

    • Re: vděčnost Slávii

      kleofas     před 10 lety 09.05.2015 21:12 |  
      0 0

      To jsou paradoxy

    • Re: vděčnost Slávii

      spino     před 10 lety 09.05.2015 21:16 |  
      0 0

      Fakt nechápu, proč ho ten bolševik vyhodil...

    • Re: vděčnost Slávii

      patras     před 10 lety 09.05.2015 21:36 |  
      0 0

      to byla tenkrát pořádná haluz, jak na fanoušky tak na samotný ho Koubka!

    • Re: vděčnost Slávii

      vlk30 (přítel SN)     před 10 lety 09.05.2015 22:00 |  
      0 0

      Tady je vidět ten rozdíl mezi kluby,naši fans Koubkovi nadávali.Po dnešku opětovně tvrdím,že chyba je v hráčích nebo spíš ve složení kádru,dále v celkové práci bafunářů a i zřejmě ve vnitřní atmosfeře.Nejhorší je, že za ty peníze co se dávají do Slavie bychom klidně mohli hrát kolem 4-5 fleku.Prostě je něco prohnilého v našem klubu.Největší chybu u Aldy vidím ve výběru lidi kterými se obklopuje,proto bych vinu na Beránka uplně neházel,stačí se podívat právě na toho Koubka u prádelníků je uplně v pohodě.

      • Re: vděčnost Slávii

        hiker42     před 10 lety 09.05.2015 23:14 |  
        0 0

        největší problém řebíčka je to, že je prevít. a od prevíta koupí zase jen prevít..

      • Re: vděčnost Slávii

        belmis (přítel SN)     před 10 lety 09.05.2015 23:21 |  
        0 0

        Myslím, že by se MB měl zamyslet nad slovy Koubka po dnešním zápase:

        Před lety jste za titulem mířil jako trenér Baníku Ostrava, ale těsně před koncem váš tým vykolejila porážka s Mladou Boleslaví. Neměl jste černé myšlenky, když Boleslav nedávno porazila i rozjetou Plzeň?

        To ne, to si nesmíte připouštět. Když budete mít v hlavě obavy, je to první předpoklad k tomu, že prohrajete.

        Zdroj: http://fotbal.idnes.cz/fotbalovy-trener-miroslav-koubek-po-zapase-sparta-viktoria-plzen-1c6-/fotbal.aspx?c=A150509_222937_fotbal_pes

        • Re: vděčnost Slávii

          vlk30 (přítel SN)     před 10 lety 09.05.2015 23:24 |  
          0 0

          No u nás.ale Koubek taky nehrál žádnou ofenzivní smršt,je to prostě o hráčích a o tom složení kádru.

          • Re: vděčnost Slávii

            belmis (přítel SN)     před 10 lety 09.05.2015 23:41 |  
            0 0

            U nás hrál paradoxně Koubek (dle mého názoru s horším týmem než má k dispozici Beránek) nejofenzivnější zápas v Olomouci. Byl to vyloženě zápas blbec, kdy nám tam nespadlo nic a soupeři vše. Obránci dělali tento zápas školácké chyby. Ale co se týče hry, valil se zvlášt první poločas jeden útok za druhým na bránu Olomouce. V držení míče jsme byli první poločas mnohem lepší, byla vidět kombinace po zemi.

            Ten zápas dopadl šíleně a Koubek byl už v té době odepsán. I když jsem si v té době říkal, že možná holandský trenér by mohl vnést ještě větší kreativitu do naší hry, opak byl pravdou.

            A zpětně si říkám, že po KJ byli dobrými trenéry ve Slavii jediní dva:

            Petrouš a Koubek

            • Re: vděčnost Slávii

              vlk30 (přítel SN)     před 10 lety 10.05.2015 00:22 |  
              0 0

              Mě se Koubek líbil a to i jak se vyjadřoval o fotbale,jeho odvolání považuji za největší chybu posledních let.

              • Re: vděčnost Slávii

                spino     před 10 lety 10.05.2015 07:57 |  
                0 0

                Koubek je skvělý trenér, ale Beránek taky. Nicméně ve Slavii se prostě těžko pracuje...

  37. Re: Příbram - Slavia 2:1

    winter (přítel SN)     před 10 lety 09.05.2015 22:23 |  
    0 0

    Co se předvedený hry týká, první půle se mi líbila, dokonce dopadla nad moje očekávání, jediný co jsem nechápal byla ta neproměněná tutovka Hrubýho, tohle musí prvoligový hráč dávat i poslepu... Druhá půle stála za prd ale celkově vzato to byl jeden z nejlepších výkonů v Příbrami za posledních možná 6 let. Je nám to ale houby platný, poměr vítězných respektive prohraných her v sezoně, to je neskutečná strašidelnost a darebáctví.. Stejně jako naše děravá obrana a 42 inkasovaných gólů ve 27 zápasech.. K čemu nám je že máme srovnatelný počet vstřelených branek s Boleslaví nebo Teplicema který hrajou o poháry, když máme vzádu takovej cedník?? Člověk si pořád říká že už brzo to musí být lepší ale pak si uvědomí že v tomhle bludu žije už 6 let... Je to nehorázný kam jsme klesli a při výhře Budějovic a Hradce (na jehož půdu brzo pojedeme) znamená že vlastně ještě ani nejsme zachráněný... Bohužel mám obavy, že se s z nás stala posraná bohemka a o boji o poháry si můžeme nechat zdát náš nikoliv červenobílý, ale už zamlženě hnusný růžový sen ještě několik let...

  38. Re: Příbram - Slavia 2:1

    Prochy     před 10 lety 09.05.2015 23:22 |  
    0 0

    Těžká bída. Čekal bych, že po vyhraném utkání nad ČB Beránek něco změní...že se na jeho poměry "trochu odváže" a zkusí třeba hru na dva útočníky, cokoliv, prostě něco jiného než doposud, ale opět mě "nezklamal". Bohužel se ukazuje (pro Beránkovy obhájce - výsledky a předvedená hra jsou fakta, která mluví za vše), že kterýkoliv tým z ligy se na nás dokáže připravit. A ani je to nestojí velké úsilí. Všichni trenéři totiž vědí, jak budeme hrát, přes koho to budeme hrát atd atd... To je neustále se opakující zoufalství a ještě horší jsou pozápasové rozhovory s MB na oficiálních stránkách... K smíchu. I Pastoor snad vydoloval více bodů. MB to nezabalí ani po této sezoně... Ostatně, kdo by to sám od sebe udělal po podpisu tříleté smlouvy... Je hezký, že to je "slávista tělem i duší", ale jeho přínos je zoufale nulovej. Spoustu z vás to nevidí nebo to nechce vidět, neustále mu dáváte čas...Rok, za který nic nepředvedl, je vám málo...OK...pak se ovšem podívejte např. na nového libereckého kouče Vavrušku. Stačilo mu pár zápasů a na Liberec se dá znovu koukat a jeho rukopis je prostě okamžitě znát.

    • Re: Příbram - Slavia 2:1

      VitK     před 10 lety 10.05.2015 08:13 |  
      0 0

      Jak jsem už několikrát psal, na rozdíl od mnohých jsem od M. Beránka nic mimořádného nečekal, tak z tohoto pohledu nemůžu být zklamán. Už od jeho nástupu jsem několikrát napsal, že z jeho dřívějšího působení ve Slavii (ale i v Brně) je patrné, že to není trenér do "nepohody", že když se nedaří nebo nemá k dispozici optimální hráče, řešení většinou najít neumí.

      V rámci objektivity by se však nemělo zapomínat na některé nesporné zásluhy. Až M. Beránek probudil Milana Škodu. Milanovi jsme napřed nadávali, že je kopyto a netrefí vůbec nic. Koubek z něj pak udělal relativně slušného stopera, ale pořád žádný zázrak. Až pod M. Beránkem se z něj stal postrach všech obran. A také až za M. Beránka jsme v několika zápasech konečně pochopili, proč je za talent považován Jaromír Zmrhal. Jeho gól na 2:1 Liberci byl včetně Škodova gólu Spartě myslím tím nejlepším, co jsme mohli v letošní sezóně vidět. Přihrávka ještě z vlastní půle, šedesátimetrový sprint, skvělé zpracování a nechytatelná střela. Paráda. (Něco podobného se ostatně M. Beránkovi podařilo i za druhého působení, kdy se k parádním výkonům rozehrál do té doby a poté nevýrazný R. Dostálek)

      Škoda, že Jarda Zmrhal takto hrál jen v několika zápasech a potom se opět vrátil k nevýrazným výkonům jako v předchozích letech. A ne jen Jarda. Pamatuji si, že jsme v několika (bohužel málo) zápasech viděli takto sprintovat i další hráče nebo že došlo i na aktivní presing.

      Nesmíme však také zapomenout na to, že mnohdy rozhoduje opravdu ten kousíček štěstí. Stačí porovnat oba letošní zápasy Slavie se Spartou a včerejší zápas Bídy s Plzní. Myslím, že Rudoši hráli ve všech 3 zápasech přibližně stejně, drželi míč, měli převahu, ale žádné šance si v podstatě nevytvořili. My v prvním zápase spálili asi 3 tutovky, v druhém šla Škodova rána do břevna a Bída tam pak vždy něco dotlačila. Včera Plzeň vlastně nic moc nepředvedla, pak to tam ale spadlo Holendovi, přidali takový druhý Lafatovský gól, a bylo vystaráno.

      • Re: Příbram - Slavia 2:1

        bongor     před 10 lety 10.05.2015 10:25 |  
        0 0

        Zapomněl jsi napsat,"bylo zaplaťpánbůh vystaráno".Český fotbal by nemohlo potkat nic horšího,než kdyby ti chudáci zase vyhráli ligu.

    • Re: Příbram - Slavia 2:1

      bongor     před 10 lety 10.05.2015 10:29 |  
      0 0

      Vsadím sud proti půllitru,že ani Vavruška,ani kdokoliv jiný by s naším projevem za současné situace nic neudělal.Tady se musí změnit mnohem víc,než vyměnit trenéra,který je pro mnoho z nás ta žába na prameni.Není.

      • Re: Příbram - Slavia 2:1

        Barlblog     před 10 lety 10.05.2015 12:42 |  
        0 0

        Amen.

      • Re: Příbram - Slavia 2:1

        mats     před 10 lety 10.05.2015 15:00 |  
        0 0

        Jsem přesvědčený, že tu sázku neprohraješ. ;-) Kdyby to bylo jenom trenérem, tak už se snad někdo z těch asi osmi nebo kolik jsme jich tu za pár let měli trochu dlouhodoběji chytil. Vždyť to už je snad i proti matematickým zákonům. :-)

  39. Re: Příbram - Slavia 2:1

    Barra     před 10 lety 09.05.2015 23:23 |  
    0 0

    OT Tento tyden jsme pochovali Gregory Mertense z belgickeho Lokeren, ktery utrpel zastavu srdce behem fotbaloveho zapasu, dnes zkolaboval nas Tim Nicot, ktery s Beerschotem slavil minulou sobotu postup do treti ligy. Tim utrpel zastavu srdce behem pratelskeho zapasu mini-fotbalu. Nebyl pritomny doktor, nebyl k dispozici defibrilator. Tim je v umelem komatu, dychani a srdecni aktivity prevzali stroje. Kazdy hrac postoupi pritom u nas od veku 14 let obsahle kardiologicke vysetreni, ktere se pravidelne opakuje.

    Zastava srdce se stane u sportovcu v 2 pripadech na 100,000. U nas si osud oba hrace vybral behem 2 tydnu. Oba jsou rocnik 1991, Timovi je stale jen 23 let.

    • Re: Příbram - Slavia 2:1

      bongor     před 10 lety 10.05.2015 10:21 |  
      0 0

      Timovi věřím,že se z toho dostane a že mu zahraju na stadionu Beerschotu po Vašem postupu do ligy,jak jsme se již předem dohodli.

      • Re: Příbram - Slavia 2:1

        Barra     před 10 lety 10.05.2015 10:46 |  
        0 0

        Diky, Bongore. Doufam, ze Tim zvladne tento nespradlivy boj a ze bude jako divak na stadionu, az nas budes hrat - a to plati! Mam jen obavu, ze je ztraceny pro fotbal, jestli se vubec z toho dostane ven. Ale to je to nejmensi zlo, ktere by ho mohlo potkat. Je mi kluka a jeho rodine strasne lito.

    • Re: Příbram - Slavia 2:1

      naplavnik     před 10 lety 10.05.2015 14:02 |  
      0 0

      Nerad bych vytvářel dojem nějakého umělého sentimentu,ale tohle je fakt šílené.Ve srovnání s tímhle jsou dlouhodobé nezdary našeho klubu furt prkotinou.Bohužel jsou dnes sportovci vnímání spíše jako stroje na výsledky,což odpovídá celospolecenskemu klimatu.Snad nakonec tento příběh nedopadne tragicky.

    • Re: Příbram - Slavia 2:1

      Borris     před 10 lety 10.05.2015 14:27 |  
      0 0

      Tak to je hodně smutná zpráva Barro :-( v těchto okamžicích si pokaždé uvědomuju, že jsou mnohem důležitější věci, když se rozčiluju jak ty naši dřeváci zase udělali ostudu naší Slavii. Budu držet všechny palce, aby se Timy uzdravil a dostal se z toho. A věřím, že ani jako fotbalista ještě neřekl poslední slovo. Ale teď především ať se hlavně uzdraví.

  40. Re: Příbram - Slavia 2:1

    Dobi     před 10 lety 10.05.2015 08:49 |  
    0 0

    Takže já jsem zápas žel / díkybohu nesledoval. Po tátovi jsem zdědil organizaci zahrádkářských zájezdů a vyšel pouze tento termín, aby při proradnost TV, kdy ještě 14 dní předem nevíte, KDY se bude o víkendu hrát, takže jsem vypustil první a třetí víkend s našimi zápasy doma (vše se musí tak 2 měsíce předem připravit). A to mi četní příbramští slávisté nabídli posezení a ocenění. Sledoval jsem tedy vše z autobusu před Prahou a přítelkyně mi hlásila v 17:49 -je to 1:1. Kouknul jsem na hodinky, to už by měl být konec... Nebyl, což jsem zjistil až doma, po Bolce, Bohemce, Spartě i v Příbrami ztráta v poslední minutě nebo v nastavení... To už není osud, to je o něčem jiném. Začal jsem počítat druhé poločasy a vysvědčení Slave je tristní... Navíc Mechov i ČB vyhrály.... Ona to vůbec nebude sranda...
    Naštěstí večer -nemám Berbrov-Damkovské Nové Město v lásce, ale tentokrát hráli s ještě méně sympatickým soupeřem a - sraltě se titul vzdálil jak Galaxie XL... Ale pro nás bude zápas s Duklou jen dalším nervákem...

    • Re: Příbram - Slavia 2:1

      Falk     před 10 lety 10.05.2015 09:08 |  
      0 0

      Tak trenére -co dál ? Vtiskl jsi našemu mužstvu nezapomenutelnou taktiku .Nákopy,alibismus,zásadně bez techniky ,hraji vaši oblíbenci ,perfektně střídáte .Což takhle jediné správné rozhodnuti ve Slavii PROSIM ODEJDĚTE

    • Re: Příbram - Slavia 2:1

      japhy     před 10 lety 10.05.2015 09:44 |  
      0 0

      Taky jsem se mrknul na naše poločasy. Za posledních 8 zápasů. Neprohráli jsme jedinej první poločas, 2 výhry, 6 remíz, skore 4:2. Druhé poločasy máme bilanci 1 výhra, 1 remíza, 6 proher, skore 3:11. Z těch 7 gólů dal Škoďák 5.
      Sparta včera odehrála dobrej mač, přesto Sčasný neváhá a kritizuje některé hráče, vytýká jim chyby. A u nás si opět stěžujeme jen na neproměněné šance a chyby vzadu. Bych pochopil, když jsme před léty na Strahově drtili soupeře a nebyli schopni dát gól, ale ne teď, když fotbal brečí někde v rohu a semtam se něco urodí tu vepředu, tu vzadu. Jinými slovy dle MB potřebujeme být vzadu bezchybní a vepředu stoprocentní. Hm, tak určitě. Ale, že hra je strašidelná, a že 3 z 5 stř. záložníků zvládnou v tempu zhruba tak 30 minut nikoho netrápí.

      • Re: Příbram - Slavia 2:1

        klimi     před 10 lety 10.05.2015 09:54 |  
        0 0

        Sparta včera odehrála dobrý mač??? Tak to jsem asi koukal na jiný zápas, však kromě nahrávání mezi stopery nebyli ničeho jiného schopni...

        • Re: Příbram - Slavia 2:1

          japhy     před 10 lety 10.05.2015 11:13 |  
          0 0

          Hele, já vím, že tady jsou všichni proti Spartě zaujatý, logicky, ale když odhlídnu od toho, že neměli tak dobrou stoperskou dvojici narozdíl od Plzně a menšího důrazu ve vápně, tak pořád je jejich mezihra v porovnání s naší úplně jiná liga. Jeden by řekl, že je to snad i jinej sport :) Že z toho většinou nic nebylo je další věc. Fandové sice budou remcat, že hráli na prd, ale kdyby hráli jako my, tak by snad museli zbourat stadion.

          • Re: Příbram - Slavia 2:1

            klimi     před 10 lety 10.05.2015 11:43 |  
            0 0

            Jaká mezihra? Jejich mezihra většinou spočívá v nahrávce na Kadeřábka s Costou, kteří centrují do vápna, samozřejmě na náhodu. Akce středem byly včera úplně tragický, nedokázali si vůbec v tlaku nahrát, kromě snad jedné přihrávky Matějovského na Kadeřábka, který ve skluzu pak trefil Kozáčika.

            S námi je neporovnávám, horší mezihru než my mají snad jen Budějky.

            • Re: Příbram - Slavia 2:1

              japhy     před 10 lety 10.05.2015 12:58 |  
              0 0

              No a já je právě s námi porovnávám, proto píšu to, co píšu. Pokud byl jejich výkon vyloženě špatný, naše hra nás řadí někam do třetí ligy.

  41. Re: Příbram - Slavia 2:1

    no-nick     před 10 lety 10.05.2015 09:35 |  
    0 0

    I přes šílenou jízdu jsem nestihl dorazit dřív než na druhou půli, už ani klobasa nebyla. Fotbal jsem viděl klasický náš - je smutný sledovat, když nemáme šanci na rychlý protiútok povětšinou nakopem končícím v rukou souperovic golmana. Tři přihrávky za sebou problém.

    Nemůžu se zbavit dojmu, že Bednar byl před druhým gólem v ofsajdu. Sice v tu chvíli ještě nehrál, ale tohoto postavení využil - myslím Bílek už ho prostě nestihl...

    • Re: Příbram - Slavia 2:1

      Steve2924 (přítel SN)     před 10 lety 10.05.2015 09:41 |  
      0 0

      Taky jsem měl ten pocit. Ale včera jsem si to dohledával ale v tomhle případě se ofside nepíská. Sice mi to přijde nelogické ale je to tak. Ofside by se písakl jen v případě, že by Bednář byl v době přihrávky blíže brance než jeho spoluhráč a to nebyl...
      https://youtu.be/DCyP92TVWSQ?t=374

      Ale jen to ukazuje nelogičnost pravidla o ofsidu. Když je hárč v době přihrávky v ofsidu ale pro míč se vrací a přebírá ho "mimo ofside" tak sice žádnou výhodu nezískal (spíš naopak) ale píská se.
      A naopak tady byl Bednář 2m v ofsidu do akce se zapojil ale protože nebyl prvním adresátem přihrávky tak bylo vše OK. Přitom právě jeho postavení mimo hru mu umožnilo utéct našim obráncům...

      • Re: Příbram - Slavia 2:1

        lassiter     před 10 lety 10.05.2015 10:02 |  
        0 0

        No pokud při té finální přihrávce na něj v ofsajdu nebyl, pak našim obráncům neutekl, protože Bílek byl blíž brance, takže mu jeho předchozí postavení mimo hru žádnou zvláštní výhodu nepřineslo.

        • Re: Příbram - Slavia 2:1

          Steve2924 (přítel SN)     před 10 lety 10.05.2015 10:58 |  
          0 0

          Podívej se na video gólu a na to video z YT v mém předchozím příspěvku. V ofsidu není hlavě proto, že hráč který mu přihrává je blíže brance než on sám. V tu chvíli postavení našich obránců nehraje roli. Když si zastavím video golu v době přihrávky (na iSportu přesně 10s) tak Bednář má před Bílkem minimálně metr náskok. Je možné, že Deli je blíže brance než on ale ten atakuje přihrávajícho hráče a jak jsem psal výše to už roli nehraje. Bohužel Bednář využil svého postavení mimo hru tak jak to pravidla dovolují. Je tedy chyba naší obrany, že si to nezvládli pohlídat.

          • Re: Příbram - Slavia 2:1

            no-nick     před 10 lety 10.05.2015 12:05 |  
            0 0

            Přesně tak to myslím. Máš pravdu, že se tohle nepiska. Jen nevím, jestli řádně dle pravidel, nebo to prostě nedomysli pomezni. Logicky by se pískat mělo.

            Tam je i vidět, jak se Bilek snaží Bednare vystavit do ofsajdu, jak makal od brány, i díky tomu mu utekl. Přihrávka ale nešla na Bednare a tím byl Bilek v prdeli. Je to k vzteku, takhle těsně před koncem dopustit situaci dva na dva

            • Re: Příbram - Slavia 2:1

              Steve2924 (přítel SN)     před 10 lety 10.05.2015 13:18 |  
              0 0

              Podle pravidel je to OK. je to v tom YT videu.

              • Re: Příbram - Slavia 2:1

                lassiter     před 10 lety 10.05.2015 13:42 |  
                0 0

                Tohle se pískalo před dvaceti lety, co si pamatuju. Pokud se jiný hráč, Bednářův spoluhráč, který při přihrávce z hloubi pole v ofsajdu nebyl, dokázal nakonec dostat blíž brankové čáře než Bednář, který tak ve finále v ofsajdu nebyl, pak to mohlo dokázat i bránící mužstvo. Taková je myslím logika toho, proč se tohle nepíská.

                • Re: Příbram - Slavia 2:1

                  Steve2924 (přítel SN)     před 10 lety 10.05.2015 14:13 |  
                  0 0

                  Jo v tom logika je. :) Prostě maj si to ku.. hlídat :)

  42. co zůstává

    rak (přítel SN)     před 10 lety 10.05.2015 10:04 |  
    0 0

    Mění se hráči i trenéři. Celkově se výsledky i hra zhoršují. Zůstává majitel a pak ještě jeden člověk a to je Kisel. Jako hráč byl výborný během prvního angažmá u nás, v tom druhém kazil, co mohl. Slyšel jsem, že i v zákulisí. Jako hráč měl ale omezené možnosti. Teď ovšem jako sportovní šéf už to rozjel naplno. Nevím, možná mu křivdím, ale takový dojem mám velmi silný.

    • Re: co zůstává

      bongor     před 10 lety 10.05.2015 10:14 |  
      0 0

      Přiznám se ,že o Karolkovi často také přemýšlím.Hráč to byl dobrý,udělal si i VŠ,ale to dnes není žádná záruka kvality.Kolem něj se to mění,on zůstává.Nechci mu křivdit,ale prostě jisté pochybnosti o jeho přínosu Slavii ve mně hlodají.
      Zato o AŘ pochybnosti nemám,ten se dostal do protředí,které je mu zcela cizí,navíc přecenil své schopnosti a možnosti.Česky řečeno,finančně na to nemá a jeho kolegové od jiných ligistů ho zřejmě docela ojebávají.Do toho nemá kolem sebe lidi,co by mu dokázali dobře poradit,kolikrát to ani nejsou zapálení Slávisté.
      Prostě se na tohle nehodí,není to Viamont,kde exceloval,ani ministerstvo.

      • Re: co zůstává

        rak (přítel SN)     před 10 lety 10.05.2015 10:35 |  
        0 0

        Řebíček v ničem neexceloval. Akorát si jako ministr zařídil zakázky pro Viamont. To bylo všechno. Svým způsobem částečně rozkradl veřejné finance. Možná se snažil vykoupit svým angažmá ve Slávii, takže ji snad i zachránil. Moc se mu to ale celkově nepovedlo.
        Stejně nechápu, jak může docela v pohodě existovat Dukla, tým skoro bez fanoušků a další některé kluby, ale ve Slávii s bohatou historií to pořád nejde.
        Asi se na ní pořád nasávají podivné postavy, které by se rády napakovaly, ale stejně to vůbec neumějí. Potřebovali bychom ne snad ani nějakého zázračného vlastníka, ale prostě alespoň někoho, kdo by se dal označit za normálního.

        • Re: co zůstává

          bongor     před 10 lety 10.05.2015 10:43 |  
          0 0

          To se mejlíš ráčku.AŘ byl ve Viamontu jeden z velmi důležitých,firma se z nuly vypracovala na špici.Schopnosti má,umí určitě i něco levějšího,bez toho to nejde ani v podnikání .Ale na fotbalovou žumpu musíš mít mimořádné vlohy a hlavně žaludek.

        • Re: co zůstává

          Barra     před 10 lety 10.05.2015 11:11 |  
          0 0

          Takze to znamena podle tebe, ze jestlize dostana Skanska behem pusobeni ministra Toka nejakou zakazku, svym zpusobem vlastne rozkradne verejne finance - at uz se jedna o byvalou firmu Toka, nebo ministra semeho

          • Re: co zůstává

            postovni (přítel SN)     před 10 lety 10.05.2015 13:43 |  
            0 0

            Skanska je velká firma, která dostávala zakázky dávno před nástupem Ťoka. Viamont byl neznámá lokální pidifirma, která začala získávat velký státní zakázky až za Řebíčkova ministrování. Nevím, co vede bongora k věčnýmu adorování Řebíčkových manažerských schopností, ale ekonomicky je jasný, že stát připravil minimálně o tu cca miliardu o kterou "zázračně" během své politické kariéry zbohatnul. Argumenty, že Viamont stavěl kvalitně a za dobrou cenu, takže stát o nic nepřišel, jsou zcestný. Dobrá cena se pozná jen ve férový soutěži a ta zjevně neprobíhala. Stačí se na to podívat jednoduchou optikou - majetek Řebíčka před vstupem do politiky a po odchodu. Rozdíl činí řekněmě miliardu. Kde k ní poctivě přišel, když Viamont podle svých slov prodal před vstupem na ministerstvo? Je to stejně důvěryhodný, jako že Gross zázračně koupí akcie za 20mio a za měsíc je prodá za 100mio.

            • Re: co zůstává

              naplavnik     před 10 lety 10.05.2015 14:18 |  
              0 0

              Dnes se tepe Babis za střet zájmů,ale flagrantni prolomení tohoto střetu vytvořil AŘ,nemam naivní představy o politicích na západ od nás,ale tohle by normálně neprošlo.A k jeho dosavadnímu působení,precenil své síly a nedostal se do klientelistickych sítí současného FACRu,kde proste řada klubu a vlastně celá Morava,kterou Berbr totálně nesnáší,jsou prostě na hate listu. V tomto nastavení proste AŘ a s ním i Slavia uspět nemohla a nemůže.Případný nový vlastník by s tou současnou strukturou bud mel společně souznit,nebo ji zničit.A tech,kdo na to měli žaludek,je dost málo...

              • Re: co zůstává

                Slawek     před 10 lety 10.05.2015 14:49 |  
                0 0

                Pánové nevím proč tu řešíte záležitosti, o kterých máte evidentně jen minimální informace. Nebo někdo z vás dělá Řebíčkovi účetnictví? Možná víte, komu prodal Viamont, ale pochybuji, že víte za kolik. A tak dále.

                • Re: co zůstává

                  postovni (přítel SN)     před 10 lety 10.05.2015 15:19 |  
                  0 0

                  O tom kolik si vydělal svědčí jeho nákupy (Slavia, vila v Itálii, z něčeho taky musí žít). Netřeba znát účetnictví.

                • Re: co zůstává

                  naplavnik     před 10 lety 10.05.2015 15:57 |  
                  0 0

                  Tak nerad to říkám,ale Praha je malá.Netřeba být AŘ účetním.Ačkoli ze duo Adam a Aleš Řebicci v prostředí berbr ligy neuspeji mohl odhadnout málokdo.Paralela ryby ve vodě se nabízí...

                • Re: co zůstává

                  bongor     před 10 lety 10.05.2015 21:26 |  
                  0 0

                  Řeší se tu skutečně záležitosti,o kterých nikdo nemá sebemenší páru.Jen se plácají nesmysly a kydá špína.Zakázky v celém českém hospodářství jsou neprůhledné,většinou jsou podmínky šité na míru kamarádům,určitě ani AŘ nebyl výjimkou.Já ho moc rád nemám,když jsem od něj potřeboval pomoc,tak se na mě vybodnul a radši se zapíral,ale znám ho natolik,že můžu s klidem říct,že není o nic lepší ani horší,než 95 procent těch co se živí profitem ,který velké státní zakázky přinášejí.

            • Re: co zůstává

              bububu (přítel SN)     před 10 lety 10.05.2015 15:43 |  
              0 0

              Souhlasím, Řebíček je normální zloděj a gauner, nijak se neliší od Sisáka, Hrdličky, Rittiga jim podobných. Jeho "manažerské schopnosti" se naplno projevují ve Slavii. Za deset let nikdo nebude chápat, jak se mohl někdo jako AŘ stát ministrem, stejně jako dnes nikdo nechápe, jak se mohl stát premiérem Gross.

              • Re: co zůstává

                Barra     před 10 lety 10.05.2015 18:53 |  
                0 0

                Tak vidim ze nikdo se ani nesnazil odpovedet na otazku, jestli Skanska take bude krast z verejne pokladny kdyby dostala nejakou zakazku. Zajimave je, ze rade lidi tvrdi ze AR je gauner, ale nikdo neumi dat ani jeden konkretni priklad toho, co by udelal proti zakonu. Trochu mi to pripomina ty zarucene informace, kolik Slaviste berou. Nikdo samozrejme ani nic nemuze vedet, presto se spekuluje naplno. Stotisic min nebo vic mesicne, vsak na tom ani tak nezalezi. Moje odpoved se netyka jen te, bububu.

                • Re: co zůstává

                  postovni (přítel SN)     před 10 lety 10.05.2015 20:11 |  
                  0 0

                  Jestli bude Skanska krást nevím, ale tady to řešit nemá smysl (se Slavií to nesouvisí). To, že se AR se na státu napakoval, jasně vyplývá z veřejně dostupných informací. Že na to nejsou důkazy, které by obstály u soudu a není vůle je hledat, je věc jiná. Co udělal je jasné - přihrával zakázky Viamontu a tak si "vydělal" mimo jiné na koupi Slavie. Já to tu nepíšu proto, abych tu rozpoutával soutěž o to, kdo je větší gauner. Píšu to proto, abych ilustroval, že AŘ žádný manažerský schopnosti před příchodem do Slavie neprokázal a proto bylo iluzorní, čekat, že je ukáže tady (v prostředí, se kterým navíc nemá zkušenosti).

                  • Re: co zůstává

                    Barra     před 10 lety 10.05.2015 22:14 |  
                    0 0

                    Ani ja nemam zajem tady delat AR proces, reaguji jen na poznamky, ze AR okradl stat. Ne tedy. Viamont ziskal objednavky od statu, praci odvedl a dostal za to zaplaceno. Nic vic, nic min. To neni kradez, neni to zneuziti verejnych penez. Kdyby zakazku neziskal Viamont (a nebyla pri rozhodovani kdo zakazku dostane pouzita losovacka, jestli si dobre vzpominam, jednalo se o obalkovou metodu na principu nejnizsi nabidky), tak by to byla Skanska nebo jiny konkurent. Samozrejme ze je velka vyhoda mit byvaleho spoluvlastnika na ministerskem kresle a byt tedy u zdroju, stale ale to neznamena, ze by AR nebo Viamont nekoho okradl. Vyhrali s svoji nabidkou, odvedli praci, dostali zaplaceno. Take si nepamatuji, ze by Viamontem odvedena prace nebyla kvalitavni, jako ma Eurovia s vlnenim dalnice a spatne podlozi.

                    AR a Viamont byl vice krat vysetrovani, nemyslim se ze by vrchni statni zastupitelstvi v novodobem sestaveni Zeman a Bradacova si nechali utect rybu kalibru Rebicka, kdyby byla moznost dokazat neco nezakoneho. A ted mluvim z pravnickeho hlediska, ktere se nemusi rovnat s moralnim pristupem. Ale ani tady nevim, jestli se AR doopravdy necim provinil.

                    • Re: co zůstává

                      spino     před 10 lety 10.05.2015 23:36 |  
                      0 0

                      Debata o kvalitních manažerských schopnostech pana Řebíčka mi přijde úsměvná. Prakticky KDYKOLIV se dostal do konkurenčního (tržního) prostředí, tak si nevěděl rady a byl velice neúspěšný. Za jeho úspěchem s firmou Viamont stojí jednak kontakty na podsvětí (v případě vlády MT na Marka Dalíka, který mu zřejmě to místo na ministerstvu zajistil). Dále to, že z pozice ministra dopravy eliminoval konkurenční prostředí a díky tomu vybudoval svojí firmu s milionovými obraty. Jakmile skončil na MD a přešel zpět do tržního prostředí, Viamont zkrachoval (zlé jazyky tvrdí, že cíleně).

                      Mimo jiné pan Řebíček ukazuje svoje manažerské schopnosti ve Slavii. Vůbec teď nemluvme o A týmu, tam se to točí ve všech klubech, ale vezměme si jen anabázi s řediteli. Nejprve hokejový expert, poté Šeterle, kterému jednu dobu poroučel Rusák, který ani klub nevlastnil, a proto odešel, aby nakonec to místo pro jistotu úplně zrušil. Další klíčová pozice - sportovní manažer - nejprve pod nadvládou bývalého vedoucího mužstva, který byl krajně nerozhodný a neuměl prakticky nic kromě úředničiny, poté fotbalista, který se bez jakýchkoliv zkušeností vrhnul na mládež a bez jakýchkoliv pozitivních výsledků byl povýšen.

                      Klub vlastně defakto ovládají dvě osoby. Adam Řebíček, bratr majitele, který rozumí řízení sportovního klubu asi tolik jako já, a Karol Kisel, který byl sice na hřišti můj oblíbenec, ale od jisté doby (Josef Beránek v hokeji) jsem na tyhle raketové vzestupy klubových legend alergický, protože za tím zpravidla stojí nějaká levárna.

                      • Re: co zůstává

                        rak (přítel SN)     před 10 lety 10.05.2015 23:41 |  
                        0 0

                        Je to tak. Těžko k tomu něco dodat.

                      • Re: co zůstává

                        Barra     před 10 lety 11.05.2015 08:09 |  
                        0 0

                        Napred si precti co pisu, a pak reaguj. Nikde jsem se nevyjadril o manazerskych kvalitach AR. Asi nema smysl o tom tady diskutovat zvhledem k tomu, ze pro tebe v souvislosti s AR plati jen tve vtipky o opilosti, Absintu, Vopicakovi. V kazdem priklade je celkem odvazne od mladeho kluka, ktery jeste ani neopustil skolni lavice (a univerzita k tomu samozrejme patri), aby tady poucoval o schopnostech jinych. Az jednou budes stat v realne zivote, snad pochopis ze vse neni tak jednoduche a cerno/bile jak si predstavujes.

                        Jestli si dobre pamatuji, tak byl jsi snad nejvetsi obdivovatel Zb. Kusyho tady, podle tebe nejlepsi manazer vsech dob, kde si tve prispevky o Kusym doprovazel srdickami. A ted vycitas AR ze do klubu dotahnul ' hokejoveho experta'? To je celkem sila. Jaromir Seterle? Ja jsem byl rad za jeho prichod, ale i tady sis bral jako zivotni ukol ho zesmesnovat. Seterle fotbalu rozumi (vsak take ma nejvyssi moznou trenerskou licenci), byl ale hlavne u naseho titulu z 1996, a nasledne odvedl dobrou praci v MB. Ze sam odesel po te, co odvolali Koubka, beru jako chlapsky krok, vsechna cest.

                        Vycitas neustale AR, ze klub jeste neprodal, kdyz ale pristoupil na duo Van Dop / Korneev, ktere chtelo pro ruskeho investora Slavii pripravit na prodej, vycitas opet ze klubu 'poroucel Rusak, ktery klub ani nevlastnil'. Nam se to lehce mluvi, ja jsem nebyl od prvniho dne moc nadseny, prichod Pastoora byla hloupost, ale dekuji Rebickovi ze se alespon snazil najit potrebneho investora pro klub. Kdo mohl v prosinci 2013, kdy se mluvilo o prodeji Rusum (a myslim ze absolutni vetsina tady byla rada ze nas ziska financne silny partner) tusit, ze z Korneeva a spol se nakonec vykloube nekdo, koho Kisel po jejich odchodu z Slavie otevrene nazyva podvodniky? Jestli si dobre pamatuji, tak chteli klub za 1 Kc. Ja bych je take poslal do haje, a predpokladam ze kdyby Slavie byla tvoje, ty take.

                        Drzmisek? Ano, oslavoval jsi jeho odchod, splnilo se ti velke prani, ktere jsi tady na strankach temer tydne vyjadroval. Zajimave, ze ti kteri s Drzmisek spolupracovali, na neho nedali dopustit. Neposilil Drmisek Slavii v 2006? A kde ze zase nastalo obdobi nasich nejvetsich uspechu v modernich dejinach klubu? Nerikam, ze je to (jen) zasluha Drzmiska, byl ale soucast tymu, ktery slavil uspech. Zajem o rozvoj mladezese Drzmiskovi asi take neda odrict. A samozrejme ze to nemel lehke, kdyz jsme se dostali do situace kdy hraci nemeli mesice vyplaty, kdy Slavie se propadla do nejvetsi krize a hrozil zanik.

                        Kisel? Jeho schopnosti neumim posoudit, je take tezke pro outsidera vubec kritizovat praci jinych, kdyz nevime jake moznosti a prostredky maji. Chod klubu stoji rocne kolem 100 mil kc, mesicne tedy cca 8 mil, denne pres ctvrt milionu korun. A ty penize se musi den co den nekde najit. Z permanentek a vstupneho asi tezko, prijem z televiznich prav nebude tak slavny. Zustavaji tedy sponzori - a co chybi musi majitel doplatit z vlastni kapsy. Nezavidim situaci AR. Ale take neocekavam zazraky pri prodeji, jedine kdyby nas koupil druhy Kretinsky pro ktereho jde o cest a nechce hrat druhe housle v lize. Ale s fotbalem se zasadne nevydelava. Schytal jsem kritiku, kdyz jsem tady psal ze fotbal je jen 'big business'. Ja osobne bych byl radeji, kdyby nas koupil racionalne premyslejici clovek typu Pauknera, ktery nedela divoke krok s Duklou. Vse potrebuje svuj cas, nechme si prognozy a cile ze do 3 let se musi hrat evropsky. Jsem ale na 100% presvedceny o tom, ze tuto sezonu jsme zazili absolutni fiasko a ze konkurence s daleko mene kvalitnim materialem nas predbehla. Budu jmenovat Jihlavu. A to neberu za zle AR, jestli budget je naplneny, tak splnil svoje povinnosti. Vim, ze kdyz se dotknu Beranka, budes opet na barikadachjako jeho nejvetsi zastance. Ale bohuzel, za sportovni uspechy odpovida jen trener.

                        • Re: co zůstává

                          spino     před 10 lety 11.05.2015 08:48 |  
                          0 0

                          1) Já stále Zbyňka Kusého respektuji a byl bych moc rád, kdyby šel šéfovat hokejové Slavii. Stejně tak si stojím za tím, že za jeho éry se tady na poli nesportovním udělalo nejvíce práce. Ale nechat ho řídit sportovní úsek nebyl nejlepší nápad, když s tím neměl zkušenosti, tím spíše, že za Řebíčka je tady stále jakési duální vedení, kdy jeden manažer má nějakou představu, druhý jinou a ve finále to rozetne Řebíček. Takhle se těžko pracuje, dokud nebude klub řízen z jednoho místa a zaměstnanci sportovního úseku nebudou mít naprostou důvěru a stejné myšlení.

                          2) Šeterleho respektuji a asi by bylo dobré, kdyby tu koncepci nastavil on, ale zároveň mu neodpustím, jak tajně podřezával větev Petroušovi a veřejně se tvářil, že za ním stojí. Mimochodem, loňská sezóna byla z 50% jeho vina, protože vstoupil do ligy bez stopera, což je skandální.

                          3) Ty snad z těch námluv s Rusákama uděláš ještě výhodu. Ta anabáze s Pastoorem a Kornějevem byla 100% vina Aleše Řebíčka, který nechal řídit klub cizí "vlky", aniž by nesli jakoukoliv zodpovědnost. Já bych jako Kornějev postupoval stejně, kdyby mi klub nepatřil a mohl si v něm dělat, co chci.

                          4) Držmíšek byl vedoucí mužstva a sportovní úsek převzal víceméně z nouze, když v roce 2011 skoro všichni odešli.

                          5) Prodat klub za korunu, když není v dobré finanční kondici, je gentlemanské gesto. Takhle prodal Růža hokejovou Slavii (bohužel se z nových majitelů stali podvodníci) a nemůžeš se divit, že od Řebíčka za 200 mega klub nikdo nekoupí. Podle mě prostě doufá, že se mu jednou podaří probít na pohárové příčky, čímž může Slavia nebýt větší hodnotu, a pak to prodat, ale to se mu nikdy nepovede, protože manažersky na to nemá. :(

                          • Re: co zůstává

                            Barra     před 10 lety 11.05.2015 09:39 |  
                            0 0

                            Tvoji pravdu ti neberu, za tim co jsem psal si stojim.

                    • Re: co zůstává

                      rak (přítel SN)     před 10 lety 10.05.2015 23:38 |  
                      0 0

                      Pokud je to tak, že firma udělá kvalitně práci za určitou cenu, tak to ještě samozřejmě nemusí být tak špatné, pokud by ovšem stejnou a stejně kvalitní práci za výrazně nižší cenu provedla jiná firma, tak už se to jako krádež klasifikovat dá.
                      Zajímavé je, že ta firma nebyla až tak úspěšná před nástupem AŘ na ministerstvo a šla úplně do háje po jeho odchodu. To také něco vypovídá.
                      S Ťokem a Skanskou to může být problematické, ale on jí nikdy nevlastnil. To je docela zásadní rozdíl.

                    • Re: co zůstává

                      Slawek     před 10 lety 11.05.2015 08:37 |  
                      0 0

                      AŘ vydělal peníze především na prodeji Viamontu. A tam zřejmě prokázal své manažerské schopnosti, spojené s nadstandartními možnostmi, plynoucími z jeho funkcí v politice.

                      • Re: co zůstává

                        spino     před 10 lety 11.05.2015 08:51 |  
                        0 0

                        Ano, Standa Gross také prokázal své manažerské schopnosti prodejem akcií Moravia Energo.

                    • Re: co zůstává

                      vavicek     před 10 lety 11.05.2015 17:07 |  
                      0 0

                      Ještě v roce 2004 byl Aleš Řebíček podnikatel regionálního formátu. Jeho stavební firma Viamont byla ve ztrátě a Řebíček sháněl zakázky, kde se dalo. Dokonce i Tomáš Pitr, dnes uprchlý podnikatel, se za něj přimlouval u manažerů své ústecké firmy Setuza, aby mu vyplatili dlužné částky za provozování drážní dopravy v Setuze.

                      "Volal Řebíček. Je prý švorc. Doslova říkal, že je úplně vycucanej. Slíbil jsem mu, že mu něco pošleme. Třeba 15 milionů," říkal Pitr svým manažerům. (Řebíček pak vysvětlil, že se od Setuzy dočkal celé dlužné částky ve výši 50 milionů korun.)

                      Uplynulo pár let a Řebíček je – řečeno Pitrovým slovníkem – "nacucanej" a "úplně v balíku". V roce 2006, když se stal ministrem dopravy, oznámil, že prodal třetinový podíl ve Viamontu, aby nebyl ve střetu zájmů. Jenže tehdy tajil prodejní částku, což je dnes docela důležitá informace. Lidé se ji mohli dozvídat na pokračování - jako v nějakém seriálu z každoročních majetkových přiznání politiků. Za rok 2007 obdržel Řebíček za akcie 40 milionů. V roce 2008 přiznal 220 milionů korun. A v loňském roce mu přišlo na účet dalších 82 milionů. Sečteno: 342 milionů. Tedy pokud je to konečná suma.

                      Problém tkví v tom, že až teprve v letech, kdy Řebíček ministroval, Viamont "vyrostl". Z neziskové firmy se za Řebíčka stala "pěkně vykrmená nevěsta". V době, kdy byl Aleš Řebíček ministrem dopravy, dostala "bývalá" Řebíčkova firma Viamont obří stavební zakázky. Například od Ředitelství silnic a dálnic dostal Viamont zakázky za 2,2 miliardy a od Správy železniční a dopravní cesty dokonce za osm miliard. Zisk Viamontu byl přitom ještě v roce 2005 asi jen 40 milionů. Zatímco v roce 2007 se vyšplhal na téměř 200 milionů a o rok později skoro na 300 milionů korun. Nyní už firma zase tolik zakázek nemá. Loni, tedy poté, co Řebíček opustil vládu, firma Viamont utrpěla ztrátu 63 milionů korun.

                      Zdroj: http://zpravy.idnes.cz/politik-ktery-je-poradne-za-vodou-ales-rebicek-f4r-/zpr_archiv.aspx?c=A100720_125133_kavarna_chu

                      • Re: co zůstává

                        Barra     před 10 lety 12.05.2015 09:14 |  
                        0 0

                        A zustava tedy muj dotaz. Kde udelal AR neco nezakoneho, kde okradl statni pokladnu? Jasne, ze Viamontu pomohlo sefovani AR na ministerstvu, co jsem take psal. Byt u zdroje je vzdy dobre. Otazka ale zni, jestli Viamont dostal nezakonym zpusobem objednavky nebojestli se falsovaly verejne vyhlasky. Opakovane vysetrovani nic takoveho nezjistilo. Viamont dostal zakazky, odvedl praci, dostal zaplaceno, AR na tom jako byvaly spoluvlastnik vydelal. Take jsem jasne rikal ze ne vse, co se nam muze zdat divne z moralniho hlediska, proto neni trestny cin. Ale i tady nikdonedokaze rict, cim by se AR provinil. A moje poznamka o soucastnym ministrovi a Skance zustava. Jestlize Skanska bude provadet behem jeho ministrovani verejne prace, bude tim okradat stat?

    • Re: co zůstává

      Tomski     před 10 lety 10.05.2015 10:21 |  
      0 0

      ten Kisel, ale měl i tu druhou sezonu super (8 branek + 10 asistencí, osobnost ligy a cizinec sezony a to všechno v sezoně 2012/2013) a bez něj by jsme hráli o sestup už o sezonu dřív...

      • Re: co zůstává

        rak (přítel SN)     před 10 lety 10.05.2015 10:27 |  
        0 0

        Tak možná ne celou sezónu, ale v závěru mě často štval, kolik toho kazil a ještě se nechal zbytečně vylučovat.

        • Re: co zůstává

          Tomski     před 10 lety 10.05.2015 10:32 |  
          0 0

          tak to bylo až ten poslední půlrok s Petroušem na lavičce...

        • Re: co zůstává

          Rottax (přítel SN)     před 10 lety 10.05.2015 11:36 |  
          0 0

          Přesně tak! Kisel měl vždy výbornou max. polovinu sezóny!

  43. Re: Příbram - Slavia 2:1

    lukas8 (admin)     před 10 lety 10.05.2015 12:15 |  
    0 0

    OT: nedávno jsem viděl Petra Jandu na Právnický fakultě MU v Brně. Že by přeci jen se na fotbal vykašlal a šel studovat?

    • Re: Příbram - Slavia 2:1

      mart01     před 10 lety 10.05.2015 13:15 |  
      0 0

      Na něj tenkrát všichni nadávali, ale to byl hráč, kterej to uměl vzít na sebe a něco vymyslet, např. oproti Míni Černýmu. Strašně bych teď bral Jardu Černýho ve formě, kterou u nás měl.

      • Re: Příbram - Slavia 2:1

        honza304     před 10 lety 11.05.2015 13:11 |  
        0 0

        Jarda Černý měl nějakou formu? To ses zbláznil.

    • Re: Příbram - Slavia 2:1

      Khadgar     před 10 lety 10.05.2015 13:26 |  
      0 0

      Na zápase s Budějkami seděl v VIP. Pokud se nepletu, tak tam je docela často.

    • Re: Příbram - Slavia 2:1

      Bombadil     před 10 lety 10.05.2015 13:41 |  
      0 0

      V prosinci jsem ho potkal v Turecku a prý se v létě vrací do Slavie. Prdel si ze mě snad nedělal. :)

      • Re: Příbram - Slavia 2:1

        naplavnik     před 10 lety 10.05.2015 14:05 |  
        0 0

        Což by však taky znamenalo,že vše i po létě zůstane při starém... No zase až tak bych se nedivil.

        • Re: Příbram - Slavia 2:1

          Kornovo     před 10 lety 10.05.2015 14:16 |  
          0 0

          jandys je dobry borec, ale tak rok nehral fotbal. pokud se tve info potvrdi, tak souhlas, vse pri starem. prestupova politika slavie je vystavni. podle vseho do ligy postoupi sigma a zlin. pokud to letos nejak ukopeme, pristi sezonu budem muset sledovat hlavne tyto tymy v boji o zachranu, uvidime co banik s brnem. pristi rok verim ve stabilizacni klidovou sezonu a aspon 12. flek

          • Re: Příbram - Slavia 2:1

            naplavnik     před 10 lety 10.05.2015 14:23 |  
            0 0

            Nerad bych šířil poplašné zprávy,ale dle jistých náznaku to na změny v klubu zatím nevypadá,takže Jandysovi v lete bych se zase až tak nemohl divit.

            • Re: Příbram - Slavia 2:1

              Barlblog     před 10 lety 10.05.2015 15:22 |  
              0 0

              Což znamená jen to, že měnit realizační tým je holý nesmysl.

              • Re: Příbram - Slavia 2:1

                naplavnik     před 10 lety 10.05.2015 15:53 |  
                0 0

                Spíše to souvisí s týmem,tedy s hráči.Jsem ten,kdo MB důvěřuje,ale stávající umístění je zklamáním.Následně kroky nechť provedou ti, co jsou za to placení.Čekám ale,že v létě odejdou min.Zmrhal,Hrubý,Kenia a asi i Škoda,do tohohle prostředí půjde málokdo.

                • Re: Příbram - Slavia 2:1

                  Falk     před 10 lety 10.05.2015 16:04 |  
                  0 0

                  Je důležité udržet Škodu,těm ostatním přeji úspěch , ani jeden neni důležitý pro Slavii.Je zapotřebí se podívat pravdě do oči .Jestli se řeší příchod Jandy ,tak nevím co si o tom myslet

                  • Re: Příbram - Slavia 2:1

                    fredydj (přítel SN)     před 10 lety 10.05.2015 16:49 |  
                    0 0

                    Kdyby nasi hraci bojovali a jezdili jako Jabdys tak nejsme na skoropadaka...

            • Re: Příbram - Slavia 2:1

              spino     před 10 lety 10.05.2015 16:13 |  
              0 0

              V případě že Slavia zůstane Řebíčkovi bych už možná doufal v ten sestup. Když to nešlo s Řebíčkem po dobrém, tak to musí jít po zlém. Tohle natahování bezkoncepční agónie mě už nebaví.

              • Re: Příbram - Slavia 2:1

                1rytir     před 10 lety 10.05.2015 17:10 |  
                0 0

                Neblázněte. Kdo podle vás koupí druholigovou Slavii? Pro Řebíčka by příjem z tv práv a podobně byl zase podstatně nižší a to by znamenalo nejspíš to, že by Slavii poslal možná i do insolvenčního konkurzu...

                • Re: Příbram - Slavia 2:1

                  travel (přítel SN)     před 10 lety 10.05.2015 20:12 |  
                  0 0

                  Dovolím si sem dát odkaz z oficiálek:
                  //www.youtube.com/watch?v=a-6xOsaFHiY

                • Re: Příbram - Slavia 2:1

                  Markus     před 10 lety 10.05.2015 21:47 |  
                  0 0

                  Jsou to přesně 4 roky, co byla Slavie "zachráněna" - NATLAND převzal klíčky od klubu. Tehdy jsem také měl takového úvahy, zda by nebylo lepší nechat to padnout, aby pak někdo serioznější mohl pomoci novému životu. Zajímavý je ten optimismus, se kterým mi většina tvrdila, že by to trvalo roky dostat to zpět nahoru a že je lepší to opravovat po kouskách. 4 roky a kde jsme? Opravdu si ještě pořád myslíme, že naše situace je především vinou hráčů a trenéra? Zase ten optimismus, jistě budou někteří tvrdit, že jsme od té doby situaci zlepšili. Pozice v tabulce a (už zase) kvalita hry zlepšení nenasvědčuje, ohledně stadionu a jeho návratu pod klub není nového nic a stav naší mládeže bych rozhodně označil za výrazně horší než před 4 lety, natož kdybych šel časem více zpět. Vypadá to, že ve Slavii se opakuje pravidelné sucho, jednou za čas se pak někdo objeví, začne o klub usilovat, dodá chechtáky, hráče jako kdyby polilo živou vodou, ale dlouho to zatím nikdy nevydrželo a ta kocovina z absense živé vody pak stojí za to.

              • Re: Příbram - Slavia 2:1

                bongor     před 10 lety 10.05.2015 21:08 |  
                0 0

                To je holej nesmysl.AŘ prodat chce,ale horší je to se zájmem kupců.A jak říká kolega i my ostatní,kterým neharaší,kdo by kupoval druhou ligu?

                • Re: Příbram - Slavia 2:1

                  spino     před 10 lety 10.05.2015 22:59 |  
                  0 0

                  Věřím, že zájemci jsou, ale ta cena, kterou si Řebíček diktuje, je zřejmě neprodejná a neodpovídá stavu klubu. Měl by si uvědomit, že ty peníze, které do toho bezhlavě naházel (smlouvy pro Fenina, Ličku, předražený Rada atd.) už zpátky prostě nedostane!

                  • Re: Příbram - Slavia 2:1

                    Borris     před 10 lety 11.05.2015 09:57 |  
                    0 0

                    Myslím si totéž. Také věřím tomu že zájemci o Slavii jsou. Ale prostě suma jakou požaduje Řebíček, je asi naprosto mimo mísu. Protože on pořád není schopen pochopit, že prachy které do Slavie nasázel, se mu už prostě zpět NEVRÁTÍ!!! Jenže on v to pořád naivně doufá, takže se není schopen s nikým dohodnout, čímž bohužel ve výsledku Slavii hodně škodí.

                    • Re: Příbram - Slavia 2:1

                      Tomski     před 10 lety 11.05.2015 10:37 |  
                      0 0

                      hele kluci a vy chodíte s Řebíčkama na pivo nebo ho znáte osobně ?

              • Re: Příbram - Slavia 2:1

                Slawek     před 10 lety 11.05.2015 08:28 |  
                0 0

                Máš pravdu Spino, fotbal kopíruje hokej.

  44. Re: Příbram - Slavia 2:1

    Dobi     před 10 lety 10.05.2015 16:23 |  
    0 0

    Přátelé, možná opět trochu mimo téma neboli OT. Na ofi webu je zpráva, že v pouhých 55 letech zemřel trávníkář Milan Zajíček... Géniem nemusí být třeba Jen Goethe, Einstein, Karel Čapek, Bican nebo Pelé. Každý, kdo umí, si zaslouží poctu! A tím Milan určitě byl. I když majetkové poměry říkají, že stadión náš není, o trávník se starají slávisté. A parta kolem Milana Zajíčka si vysloužila i oficiálního ocenění...
    Zažil jsem jej na několika zájezdech. Vždy v pohodě, s úsměvem, otevřený všemu a všem... Nějak nám ta smrtka až moc v poslední době kácí v našem lese! Předseda řevnické odbočky Kuběna, za ním žirovnický předseda Tábor, Honzík Maik, př.Ondříček, př.Bartůněk, Míla Krucký a teď Milan Zajíček!!! Vše slávisté z nejvěrnějších! Věčná čest jejich památce!!!

    • Re: Příbram - Slavia 2:1

      kleofas     před 10 lety 10.05.2015 18:17 |  
      0 0

      Milan ještě s Budějovicemi o půli rovnal drny

    • Re: Příbram - Slavia 2:1

      bongor     před 10 lety 10.05.2015 21:06 |  
      0 0

      Divíš se Dobi,vždyť ta naše situace,naše hra,naše výsledky ,přímo ničí slávistická srdce.Ti všichni,co nám odešli to všechno víc než jistě těžce nesli a tak se vypravili za
      Pepim,Frantama a další spoustou našich nejslavnějších v naději,že se společně pokusí pomoci.

    • Re: Příbram - Slavia 2:1

      Ladislav (přítel SN)     před 10 lety 11.05.2015 02:45 |  
      0 0

      re: Dobi - Kdy přesně zemřel pan Krucký ?

      • Re: Příbram - Slavia 2:1

        Dobi     před 10 lety 11.05.2015 09:04 |  
        0 0

        Pan Bartůněk zemřel dopoledne v den zápasu s Jihlavou, 18.4., tedy pan Krucký v pátek 17.dubna 2015

        • Re: Příbram - Slavia 2:1

          Ladislav (přítel SN)     před 10 lety 12.05.2015 02:49 |  
          0 0

          To mě mrzí, pan Krucký byl nejen výborný trenér, ale i prima člověk.

  45. Tim NICOT °12.7.1991, +11.5.2015, resquiescat in pace

    Barra     před 10 lety 11.05.2015 10:31 |  
    0 0

    Dovolim si jeste jednou navazat na muj predchozi OT.

    Dnes zemrel ve veku nedozitych 24 let Beerschotak Tim Nicot na nasledky zastavy srdce pri zapasu male kopane. Tim byl nas levy bek, ziskal s Beerschotem 2 tituly v rade, pred 10 dny postoupil s klubem do 3.ligy. Na hristi byl Tim bojovnik, svuj posledni souboj vsak prohral. Tim byl smisek kabiny, boli to. Tohle neni fair.

    http://www.beerschotwilrijk.be/sites/default/files/nieuws/14._tim_nicot_1.jpg

    • Re: Tim NICOT °12.7.1991, +11.5.2015, resquiescat in pace

      Betynka58     před 10 lety 11.05.2015 16:47 |  
      0 0

      To je mi moc líto, Barro. Neznal jsem toho chlapce, ale dovedu si představit, jak se asi teď cítíš. Máš pravdu, život často není fair.

    • Re: Tim NICOT °12.7.1991, +11.5.2015, resquiescat in pace

      Dobi     před 10 lety 11.05.2015 16:50 |  
      0 0

      Jak by řekli třeba Hajdukovci - Vječna slava! R.I.P. Ruhe sanft!

    • Re: Tim NICOT °12.7.1991, +11.5.2015, resquiescat in pace

      Borris     před 10 lety 11.05.2015 17:02 |  
      0 0

      Tak to je mi moc líto Barro, věřil jsem, že se ten klučina uzdraví a zase se vrátí do života a na plac. Bohužel život opravdu někdy není fér a toto je typický příklad.... :-( pokaždé mě děsí, jak na následky zástavy srdce umírá tolik mladých lidí a ještě sportovců, je to fakt strašné. Samozřejmě.škoda je každého života, ale takhle mladý kluk co měl vše před sebou... Je mi z toho smutno. Odpočívej v pokoji Timy.

      • Re: Tim NICOT °12.7.1991, +11.5.2015, resquiescat in pace

        Fulham     před 10 lety 11.05.2015 17:27 |  
        0 0

        Mel jsem kdysi spoluhráče a spolužáka ktery umřel ve dvaceti letech ( je to už dávno) - tam byla hrůza, ze všichni i on věděli jak to dopadne....srdce je sviňa. Co je
        proti tomu nejakej fotbal....z těch známých případů ví určitě Jirka Fišer, ze měl z prdky kliku ..... Ten chlapec byl stejně starý jako můj syn - to je špatně. Vždycky.

      • Re: Tim NICOT °12.7.1991, +11.5.2015, resquiescat in pace

        bongor     před 10 lety 11.05.2015 21:25 |  
        0 0

        A já jsem ještě sliboval,jak si vesele zahrajeme,až se dostanete do nejvyšší soutěže.
        Je to nespravedlnost,ještě že věřím na posmrtný život.

      • Re: Tim NICOT °12.7.1991, +11.5.2015, resquiescat in pace

        Barra     před 10 lety 12.05.2015 09:28 |  
        0 0

        Dekuji vam vsem. 'Es geht alles vorüber, es geht alles vorbei. Auf jeden Dezember folgt wieder ein Mai', zni prislovi. Pro Tima to neplati, nejkrasnejsi mesic kdy se vse probouzi k zivotu, kveten, byl jeho konec. Vcera jsme meli pietni akci na stadionu. Prislo pred 2 tis pratelu a fandu kteri ho meli radi, podepsat smutecni knihu, zapalit svicku, polozit kvetinu. Rodice Tima a jeho sestra a bratr se stavili. Byla pritomna delegace Anderlechtu, Standardu stejne jako jinych klubu, mezi nimi R. Antwerp FC, nas nejvetsi rival nejen z mesta, ale celkove (nejstarsi klub v Belgii, zalozeny v 1880 - belgicka liga je mimochodem po Anglii, Skotku a Severnim Irsku ctvrta nejstarsi na svete).

        Venec tvrdeho jadra fandu Antwerp FC mel stuzku s napisem "Slzy nemaji zadnou barvu". Krasne gesto z jejich strany.

  46. Re: Příbram - Slavia 2:1

    Merlinus (přítel SN)     před 10 lety 11.05.2015 10:56 |  
    0 0

    K té debatě výše o prodeji Slavie. Já osobně se domnívám, že zásadním problémem prodeje nejsou Řebíčkovi přehnané požadavky na cenu (i když to tomu asi taky nepomáhá). Zasádní problém je nejasná majetková struktura, jak klubu, tak stadionu. Především vlastnictví akcií po slavné valné hromadě "převratu" ještě za doby Enicu. Jenom blázen by dal stovky milionu za něco, kde riskuje, že o to může přijít rozhodnutím soudu po několika letech. Má někdo nějaké novější inforace, jak se tato kauza vyvíjí? V tom je totiž podle mého zakopaný pes celého prodeje Slavie. Zájemci by asi byli. Cena taky nemusí být až takový problém. Ale pokud nejsou vyjasněné a jisté majetkové poměry, tak do toho nikdo nepůjde, i kdyby měl miliardy.

    • Re: Příbram - Slavia 2:1

      bububu (přítel SN)     před 10 lety 11.05.2015 11:52 |  
      0 0

      Myslím, že ta valná hromada už je z našeho pohledu vyřešená, protože Řebíček se v roce 2011 dohodl na mimosoudních vyrovnání s ENICem ohledně půjček ENICu (asi za 110 milionů). ENIC tuším už další řízení neinicioval, a kdyby, tak by šlo o arbitráž vůči státu, který nedokázal ochránit investici (paralela se CME). Dodnes nedokážu pochopit, že to fiktivní navýšení základního kapitálu někdo na soudě zapsal. Dotyčný by měl jednak okamžitě přijít o funkci soudce na základě kárného řízení a vůbec bych se nedivil ani trestnímu stíhání. Zkrátka jsem netušil, že něco takového je možné v evropské zemi v roce 2008.

      A tím se dostáváme k jádru problému: Slavie byla za bílého dne ukradena mafií, mafií lidí, která sahá od pražské ODS a šíbrů typu Hrdličky nebo Rittiga až po kmotry a zločince typu Pitra nebo Sisáka. Nikdo z nás neví, co se Slavií tito lidé dělali, spekuluje se o desítkách fiktivních převodů z jedné offshorové společnosti na druhou. A já říkám, že Řebíček naprosto zapadá k výše jmenovaným morálním autoritám, pokud mohu soudit z jejich vystupování a věřejných informací, liší se jen nižší mírou intelektu. Do toho nikdo nikdy normální nepůjde!!! Jediná možnost, jak Slavii zachránit, je současnou Slavii zničit a novou vybudovat odspoda, i kdyby to mělo trvat 50 let a ve výsledku bychom hráli jenom přebor.

      Je to strašně smutné, ale co nedokázali nacisti ani bolševici dokázala česká parodie na kapitalismus.

      • Re: Příbram - Slavia 2:1

        Barra     před 10 lety 11.05.2015 12:31 |  
        0 0

        Navyseni zakladniho kapitalu vyplyva z notarskeho zapisu, ktery se doruci na obchodni rejstrik, a zapise se do spisu spolecnosti. Nezkoumaji se okolnosti, urednik zapisuje predlozeny nootarsky zapis. Soudce tam vubec nefunguje, tedy zadne karne rizeni neni na miste.

      • Re: Příbram - Slavia 2:1

        Heretic (přítel SN)     před 10 lety 11.05.2015 20:51 |  
        0 0

        A že nikdo neřval tehdy. Přitom informaci byly zcela shodné jaké máme teď.

    • Re: Příbram - Slavia 2:1

      Dobi     před 10 lety 11.05.2015 16:47 |  
      0 0

      Víte, co považuji za největší průšvih tzv. sametové revoluce? To, že národ ubitý Mnichovem, okupací, vlastně - jak dnes vidíme - nejasností osvobození, kratičkému nadechnutí, kdy už ale bublala lůza, Únorem a útoky další lůzy, nadšením 1968 a tanky poté, nadšením 1989, kdy se 95% národa radovalo, že konečně bude moci svobodně dýchat a mluvit. Národ se radoval, jiní již kuli pikle, které už mnozí kuli před "plyšákem"...Rittigové, Bémové, Kožení, Bakalové a ať si každý doplní... I příchod Enicu podporoval nedávno zesnulý př.Ondříček, který věřil v britskou serióznost... Ale netušil, že se zase kují pikle... Začal se stavět stadión (když tu původní stavbu ještě za předlistopadové peníze pokazili vlastně takyslávisté...). A pak veletoč za veletočem. A holá řiť... Kdo je tedy vlastně viník, superviník, kdo jen cestujícím v tomto vlaku řítícím se do záhuby??? Řízený pád a rozpad? Koukněte se okolo. Jak se vzpamatovala Dukla? Jen díky pár nadšencům, kteří udrželi Duklu Dejvice a dohodli se s Jakubčovicemi... Ale jde jsou Drnovice? Blšany aspoň bojují kraj... A cizina? Pamatuje někdo úspěchy Varteksu Varaždin? Kde je dnes???
      Pád enDéráckých klubů Dynamo Drážďany a Energie Cottbus. A kde je dnes Stuttgart??? Jak se plácají "Krušnohorci" z Aue? Nevidím momentálně řešení. Pořád doufám, že jen momentálně....

      • Re: Příbram - Slavia 2:1

        vlk30 (přítel SN)     před 10 lety 11.05.2015 17:28 |  
        0 0

        No rozhodně bych nesrovnával tyto kluby se Slavii,myslím tedy co se týká úspěchů a tradice .Přece jenom v těchto aspektech je Slavie o něčem jiném.Jinak super viník je bolševik řízenej bolševikem z Moskvy.

      • Re: Příbram - Slavia 2:1

        Heretic (přítel SN)     před 10 lety 11.05.2015 20:55 |  
        0 0

        Prostě něco vzniká a zároveň zaniká a za vše dobré i zlé můžou lidi. Již dávno nežijeme v umělém vakuu, kde se dlouhá léta nic neměnilo.

  47. Re: Příbram - Slavia 2:1

    kleofas     před 10 lety 11.05.2015 14:00 |  
    0 0

    škorpil: "Takže když to zjednoduším, Janů vybojoval míč, dal to Kolouškovi, ten na padesát metrů našel Štajnera, který u brankové čáry obešel dva hráče a přihrál to na malé vápno Nezmarovi a ten to kopnul do brány" jednoduché, akorát že máme jenom toho Nezmara (Škodu)

  48. Re: Příbram - Slavia 2:1

    mpik     před 10 lety 11.05.2015 14:06 |  
    0 0

    Proč se nějak šíří informace, že Milan Škoda míří do Jablonce? Už dva nezávislé zdroje... :-(

    • Re: Příbram - Slavia 2:1

      Tomski     před 10 lety 11.05.2015 14:23 |  
      0 0

      tak už to řekla vepřová hlava v nějakém rozhovoru...

      • Re: Příbram - Slavia 2:1

        AlesJa     před 10 lety 11.05.2015 16:47 |  
        0 0

        A NOVINÁŘSKÁ ŽUMPA

    • Re: Příbram - Slavia 2:1

      vlk30 (přítel SN)     před 10 lety 11.05.2015 17:32 |  
      0 0

      Když Skodovka odejde tak ven,protože to je asi jeho poslední šance jak vydělat větší prachy.

      • Re: Příbram - Slavia 2:1

        bongor     před 10 lety 11.05.2015 21:32 |  
        0 0

        Ale ten hajzlík je schopen přeplatit kdekoho,bojím se,že Milan půjde zrovna do zelenobílého.Na západ už nemá věk a na Rusko nebo Turecko odvahu.

        • Re: Příbram - Slavia 2:1

          Barra     před 10 lety 12.05.2015 09:38 |  
          0 0

          Na zapad uz nema vek? V 29 letech? Standu Vlckovi bylo 32, kdyz si ho vyhlednul Anderlecht. Hrac ktera da kolem 20 branek za sezonu ma vsude otevrene dvere. Jabych Milanovi tedy pral nejaky holandsky klub. Je tam vetsi pohodli nez v Bundeslize, hraje se krasny utocny fotbal, je to vitrina ze ktere casto cerpaji anglicke kluby. A musim se priznat, ze nez by sel Milan do nejakeho tureckeho nebo ruskeho klubu kde by se podle me ztratil, tak radeji bych ho videl u nas v lize, kdyz ne u Slavie, tak tedy kdyz uz bychom ho museli prodat, i u Jablonce.

          • Re: Příbram - Slavia 2:1

            dArtagnan     před 10 lety 12.05.2015 11:52 |  
            0 0

            Tak Standa nás dotáhl do LM, ta je trochu sledovanější. Lafatu taky nikdo v zahraničí nechce a ten má na rozdíl od Škody povedených sezón podstatně víc než jednu.

        • Re: Příbram - Slavia 2:1

          Slawek     před 10 lety 12.05.2015 10:47 |  
          0 0

          Jo, ale jen do té doby, než se mu někdo podívá na ty jeho zdroje. Než zjistí, že si peníze např. půjčuje ze svazové pokladny, nebo, že má sponzora, který sponzoruje ligu, atd. Myslím, že Škoda je jeden z mála hráčů, kteří si toho, že hrají za Slávii opravdu váží. Vždyť, co je Jablonec? A hlavně, co za pár let zase bude.

  49. Re: Příbram - Slavia 2:1

    Petr9608     před 10 lety 12.05.2015 02:04 |  
    0 0

    Pochopitelně - bylo by to spíše symbolické gesto - ale nedával by smysl nějaký otevřený dopis, ve kterém by se vyjádřilo skutečně VELKÉ ZNEPOKOJENÍ nad zcela nepřijatelným a (bohužel již) setrvalým stavem našeho klubu s jasným dotazem - co s tím majitel klubu chce dělat?

  50. Re: Příbram - Slavia 2:1

    Petr9608     před 10 lety 12.05.2015 02:04 |  
    0 0

    Pochopitelně - bylo by to spíše symbolické gesto - ale nedával by smysl nějaký otevřený dopis, ve kterém by se vyjádřilo skutečně VELKÉ ZNEPOKOJENÍ nad zcela nepřijatelným a (bohužel již) setrvalým stavem našeho klubu s jasným dotazem - co s tím majitel klubu chce dělat?

    • Re: Příbram - Slavia 2:1

      birkin     před 10 lety 12.05.2015 09:32 |  
      0 0

      ano, mozna bych zkusil i masivni, ale skutecne masivni letakovou kampan a pokud nepomuze ani ta, tak klidne i alegoricke vozy