Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Chance liga

Slavii čekají České Budějovice

Slavii čeká v neděli ojedinělá událost. Bude hrát totiž soutěžní zápas ve svůj úřední čas. Soupeřem v tento netradiční den budou poslední České Budějovice. Tento šlágr kola pak poměrně logicky nenajdete v televizních programech.

Vědeli jste, že existuje soupeř, kterého Slavia v posledních 10 letech doma vždy porazila? A přesně takový přijíždí v neděli do Edenu. Pro další porážku? Bylo by to jistě více než vhodné. Jak jste si mohli přečíst v dalším díle našeho statistického okénka, tak Slavia nikdy neprožívala horší bodové období. A proti komu jinému by se těm několika málo bodíkům měli přidat tři další kamarádi? 

Skutečně totiž ještě existuje ligový tým, který má horší formu než právě Slavia. České Budějovice za celé jaro nasbíraly pouhý jeden jediný bod a v týmu nefunguje prakticky nic. Ani obrana, ani ofenzíva. Zmar Dynama se dá pravděpodobně nejlépe dokreslit na zápase proti Bohemians, tedy na předminulém kole. Zde totiž Jihočechům nestačil ani dvoubrankový náskok v 63. minutě, neboť krom červené karty od té doby stihli obdržet ještě tři další góly. A pokud se ptáte s kým že to získali ten jeden jediný bod, tak šlo o souboj s věrným souputníkem na sestupových příčkách, tedy s Hradcem. Paradoxem je, že zde to naopak byly Budějovice, které po půli prohrávaly o dvě branky, ale zásluhou bývalého slávisty Volešáka se jim podařilo v samém závěru srovnat. Ukázaly tak, že stále zbraně neskládají, jelikož i přes výše zmíněné okolnosti dokázali hráči posledního celku někde najít morální síly k boji o alespoň ten jeden jediný bod.

To slávistům chybí především síly fyzické. Když už se hráči rozhodnou, že zápas neodchodí, tak krutě dorážejí na špatnou kondici, vinou které se druhé poločasy dají popsat ve stylu známého dopisu pro KSČM od Tomáše Matonohy. Mementem k nedělnímu zápasu by měl být poslední domácí zápas s Jihlavou. Právě o přístupu a hlavách slávistů totiž právě samotné utkání bude. Pokud skutečně k zápasu přistoupí alespoň z části tak jako třeba v derby, měli by být schopni proti bezradnému soupeři bodovat.

A to i přes absence klíčových hráčů jako Latky a velmi pravděpodobně i Zmrhala. Budějovicím bude naopak chybět Kladrubský, který si sice již trest za červenou kartu ze zápasu s Bohemkou dokázal odpykat, ale pro změnu dostal další v zápase za farmu Jihočechů.

Případným vítězstvím by se Slavia s velikou pravděpodobností zachránila. Podaří se?

Tip na sestavu: Berkovec - Švec, Bílek, Fialka, Mikula - Deli, Piták - Vukadinovič, Kenia, Tamás - Škoda

kurzy bet365: 1.36 - 4.50 - 9.00

Komentáře (42)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavii čekají České Budějovice

    rak (přítel SN)     před 10 lety 02.05.2015 01:07 |  
    0 0

    Mám takový pocit, že jedna z domácích proher s Budějovicemi 0:1 se udála na Strahově a trenérem byl jistý Beránek a to nedlouho před svým koncem. Možná se ale pletu.

    • Re: Slavii čekají České Budějovice

      (host)     před 10 lety 02.05.2015 06:57 |  
      0 0

      ano, ale to uz bylo prave pred deseti lety :-)

      • Re: Slavii čekají České Budějovice

        Nosorozec     před 10 lety 02.05.2015 11:20 |  
        0 0

        Pak nás doma myslim ještě porazili 2:0 na jaře 2005 už za Jarolíma, ale to už je těch 10 let :)

  2. Re: Slavii čekají České Budějovice

    rak (přítel SN)     před 10 lety 02.05.2015 01:07 |  
    0 0

    Mám takový pocit, že jedna z domácích proher s Budějovicemi 0:1 se udála na Strahově a trenérem byl jistý Beránek a to nedlouho před svým koncem. Možná se ale pletu.

  3. Re: Slavii čekají České Budějovice

    Dobi     před 10 lety 02.05.2015 06:21 |  
    0 0

    Nechci si v žádném případě hrát na proroka, ale při euforii (asi nás všech) po 5 kolech, kdy jsme vedli ligu s 12 body, tak jsem napsal: Uvědomme si, že ještě potřebujeme nějakých 18 bodů k záchraně!!! Myslel jsem to jako sarkasmus, ale ukázalo se žel, že to nebyl nemístný vtip, ale tvrdá realita... Teď jsem trochu objel venkov a ti ne zrovna přátelé Slavie hovoří o "double". V roce 2008 byla Slavia poprvé a asi nadlouho naposledy mistrem v hokeji i ve fotbale.Stačilo 7 (sedm) let... Spino mě jistě doplní, kolik jen ex-hráčů Slavie je dnes třeba v hokejové reprezentaci nebo v Třinci či Spartě... A i ve fotbale bychom se mohli pořádně podrbat za uchem... To není ani Beránkem, Pastoorem. A v podstatě ani Řebíčkem. Ten pád z výšin přišel právě po onom úspěšném roce, kdy platil známý slogan "Pýcha předchází pád!" Jména si může každý dosadit, podle názoru i paměti!

  4. Re: Slavii čekají České Budějovice

    jirkka     před 10 lety 02.05.2015 08:01 |  
    0 0

    Jestli oprabdu nasatoupíme s touhle sestavou, která je uvedena v článku tak potěš koště. Víc obránců už snad v kádru ani nemáme. Ještě byvlastně místo Pitáka mohl hrát Dostál.

    • Re: Slavii čekají České Budějovice

      Falk     před 10 lety 02.05.2015 08:30 |  
      0 0

      Bazala pošle pryč (velmi technicky ) a chce to hrát s Tamasem ,snad ne.Naše koncepce Beránek - Kisel ,to je síla .A tým nemá pořádně koho postavit ,juniorka je spletenec ,která nic nehraje .Tak zmatenou Slavii už jsem dlouho nezažil.Zitra beru jenom vítězství ,jakýkoliv jiný výsledek nepřichází v úvahu .

    • Re: Slavii čekají České Budějovice

      Thane (přítel SN)     před 10 lety 02.05.2015 15:58 |  
      0 0

      Ja teda nevidim jak moc lip to postavit..

  5. Re: Slavii čekají České Budějovice

    jufoun (přítel SN)     před 10 lety 02.05.2015 10:15 |  
    0 0

    Super, takže zase nákopy na Milana, ale jen do 45 min. to bude fungovat jakž takž.
    Pokud do té doby nedáme dva gól, vidím to na plichtu, protože druhá půle budou nákopy na nikoho stylem co najdál od naší kasy:-D

    • Re: Slavii čekají České Budějovice

      Fallen (přítel SN)     před 10 lety 02.05.2015 10:34 |  
      0 0

      Nene, druhou půli se přece nebrání, a i když od Budějic nečekám žádné zázraky, tak jeden nebo dva góly po tragické nedomluvě obrany by nám dát mohly...

  6. Re: Slavii čekají České Budějovice

    spino     před 10 lety 02.05.2015 11:42 |  
    0 0

    Připadá mi, že ať tam Beránek postaví kohokoliv, tak se zde stejně na něj sesype kritika. Nemyslím si, že by nebyl pro Slavii přínosem. Už některé z vás vůbec nechápu... :(

    • Re: Slavii čekají České Budějovice

      Kunetice     před 10 lety 02.05.2015 13:05 |  
      0 1

      Ono nejde tak o to co postaví ale co stanoví za taktiku a mám takový dojem že budeme hrát na remízu!

      • Re: Slavii čekají České Budějovice

        jufoun (přítel SN)     před 10 lety 02.05.2015 13:16 |  
        0 0

        Já ve svém postu přece Beránka nekritizuju, jen spíš tajně doufám, že budeme aspoň trochu kombinovat a útočit. A ne hrát šílené nákopy na samotného Škoďáka.
        Ty si myslíš, že to Milana baví když vidí, že je tam na útok pouze sám a nikdo ho nedoplňuje?
        Případně, že on bojuje a půlka kádru to fláká?
        Ti co tomu nedávají 100 % by se měli chytnout "za nos" a snažit se bojovat.

  7. Re: Slavii čekají České Budějovice

    hamlo1 (přítel SN)     před 10 lety 02.05.2015 12:02 |  
    0 0

    podle jč. deníku si Kladrubský odpyká trest dnes, právě zase při zápase za farmu, tak nevím

    • Re: Slavii čekají České Budějovice

      lukas8 (admin)     před 10 lety 02.05.2015 12:07 |  
      0 0

      Jakože si trest za 4 ŽK odpyká v jiné lize? To není možné. Ty tresty se vztahují na konkrétní divize v daných soutěžích.

      • Re: Slavii čekají České Budějovice

        Navyseals     před 10 lety 02.05.2015 12:49 |  
        0 0

        Psal to Býček

  8. Zase u dna!

    OldZbysek     před 10 lety 02.05.2015 13:13 |  
    0 0

    Pokusím se stručně popsat příčiny kritického stavu ve Slavii, jak je vidím bez znalosti konkrétní situace uvnitř klubu. Jsou sice všeobecně známé, ale bohužel se z nějakého důvodu nedodržují
    1. Chyby brankářů dlouhodobě srážejí psychiku mužstva (Čontofalský, Hrubeš, i Berkovec daroval gól klokanům) – nutností je kvalitní zkušený gólman, který si zorganizuje obranu a mužstvo podrží!
    2. Stále úzký kádr mužstva (při zranění a kartách se to projeví nejvíc). Slavia se zbavuje hráčů bez adekvátní náhrady. Pokud se zbavím hráčů, musí přijít lepší, jinak to nemá význam sportovní ani ekonomický. Baez určitě není lepší než Gecov nebo Tamas než Tusjak (Bazal). Trenéři mají být schopni z hráčů dostat maximum a odchod z klubu by měl být až krajní řešení.
    Neefektivní nákupy a příchody hráčů způsobují finanční ztrátu. Kolik stáli např. Čonka, Fenin, Gecov, Škutka, Juhar, Nitrianksý, atd? Proč se nezkusí např. výměny hráčů? Proč třeba nebyl Nitrianský vyměněn? Takhle se posilují soupeři.
    3) Nezkušený sportovní ředitel s impulzivní povahou. Podepsal se např. pod vyřazením z poháru Žižkovem a pod ztrátou bodů v ČB, viz. góly Bazala a Vošahlíka. „Hlavně, že si kluci zahráli, což potřebují“
    4) Absence zkušeného schopného generálního ředitele
    5) Nejlepší trenér pro Slavii by byl nyní L. Klusáček a později i L. Kozel. Myslím, že p. Beránek je kvalitní trenér, ale nevíme, v jakých podmínkách musí pracovat, a jak se s tím složitě vyrovnává? Po případném neúspěchu s ČB by se však měla záležitost trenéra již řešit. Vhodný by mohl být i V. Petržela, který je tvrdý a náročný trenér. Petržela je schopný uspět i s neznámými hráči, ale spíš dlouhodobě.
    5) Samozřejmě je za situaci a atmosféru v klubu zodpovědný majitel a měl by si uvědomit, že prodlužováním tohoto stavu lepší cenu za Slavii již nedosáhne. Zřejmě jen našim přáním je, aby to byl seriózní movitý kupec, který by měl zájem o klub a nikoliv o jeho likvidaci, jako se to bohužel „daří“ současným majitelům hokejistů. S ironií lze nazvat působení „zachránce“ p. Řebíčka tak, že vzal záchranu Slavie natolik vážně, že ji zachraňuje každý rok! Myslím, že o Slavii byl velký zájem, ale prodej byl výsledkem určité dohody. A nedivím se zájemcům, že zřejmě nereálné a nepřijatelné podmínky prodeje dosud nebyli ochotni akceptovat.

    • Re: Zase u dna!

      bububu (přítel SN)     před 10 lety 02.05.2015 16:06 |  
      0 0

      Dovolím si reagovat:

      1) Čontofalský je minulost, Hrubeš kiksoval ze začátku jara opravdu nehezky, zato Berkovec nás v každém zápase drží, žádný gól nešel vyloženě na jeho triko. Také je potřeba se zkusit vžít do jeho situace, jak se mu asi chytá, když vidí, co předvádějí jeho spoluhráči před ním v poli...asi se bude chytat brankáři jinak, když to mužstvo v obranné fázi odjezdí, než když se vrací po laciné ztrátě balonu většina bránících hráčů klusem a bez jakéhokoliv zájmu.

      2) Nemyslím si, že je kádr úzký, naopak bych řekl, že je nejširší a nejkvalitnější minimálně od sezony 2010/2011 (o to nepochopitelnější jsou současné výsledky). Baéz je určitě lepší než Gecov, Tamás je určitě lepší než Tusjak. Spíše si ale musíme klást otázku, proč když naši hráči změní dres, tak hrají dobře (např. právě Gecov teď v Rumunsku).

      3) Tohle bych na Kisela neházel, v ČB jsme ztratili 2 body vlastní tupostí a připosraností. Kisel se spíše ztrapnil v minulé sezoně kauzou Berkovec.

      4) To bych neviděl jako problém, kdyby byl odpovídající odborník na pozici předsedy představenstva. Adama Řebíčka opravdu nepovažuji za odborníka, spíše jen za symptom všeobecného úpadku Slavie.

      5) Klusáčka bych možná zkusil, v Jihlavě zatím odvádí zajímavou práci. Rozhodně zajímavé jméno. Kozel by byl padlý na hlavu, aby k nám lezl v současné situaci, ale věřím, že jeho čas jednou přijde. Petrželu nebrat, vyhořelý trenér za zenitem (podobně jako Beránek).

      6) K majiteli asi není co dodat, snad jen, že Řebíček dostal lekci, že tak snadno k penězům jako ve státní správě už nikdy nepřijde.

      • Re: Zase u dna!

        Falk     před 10 lety 02.05.2015 23:50 |  
        0 0

        Promiň jsi úplně mimo mísu nebo sám Beránek ,fotbalu nerozumíš

  9. Zase u dna!

    OldZbysek     před 10 lety 02.05.2015 13:13 |  
    0 0

    Pokusím se stručně popsat příčiny kritického stavu ve Slavii, jak je vidím bez znalosti konkrétní situace uvnitř klubu. Jsou sice všeobecně známé, ale bohužel se z nějakého důvodu nedodržují
    1. Chyby brankářů dlouhodobě srážejí psychiku mužstva (Čontofalský, Hrubeš, i Berkovec daroval gól klokanům) – nutností je kvalitní zkušený gólman, který si zorganizuje obranu a mužstvo podrží!
    2. Stále úzký kádr mužstva (při zranění a kartách se to projeví nejvíc). Slavia se zbavuje hráčů bez adekvátní náhrady. Pokud se zbavím hráčů, musí přijít lepší, jinak to nemá význam sportovní ani ekonomický. Baez určitě není lepší než Gecov nebo Tamas než Tusjak (Bazal). Trenéři mají být schopni z hráčů dostat maximum a odchod z klubu by měl být až krajní řešení.
    Neefektivní nákupy a příchody hráčů způsobují finanční ztrátu. Kolik stáli např. Čonka, Fenin, Gecov, Škutka, Juhar, Nitrianksý, atd? Proč se nezkusí např. výměny hráčů? Proč třeba nebyl Nitrianský vyměněn? Takhle se posilují soupeři.
    3) Nezkušený sportovní ředitel s impulzivní povahou. Podepsal se např. pod vyřazením z poháru Žižkovem a pod ztrátou bodů v ČB, viz. góly Bazala a Vošahlíka. „Hlavně, že si kluci zahráli, což potřebují“
    4) Absence zkušeného schopného generálního ředitele
    5) Nejlepší trenér pro Slavii by byl nyní L. Klusáček a později i L. Kozel. Myslím, že p. Beránek je kvalitní trenér, ale nevíme, v jakých podmínkách musí pracovat, a jak se s tím složitě vyrovnává? Po případném neúspěchu s ČB by se však měla záležitost trenéra již řešit. Vhodný by mohl být i V. Petržela, který je tvrdý a náročný trenér. Petržela je schopný uspět i s neznámými hráči, ale spíš dlouhodobě.
    5) Samozřejmě je za situaci a atmosféru v klubu zodpovědný majitel a měl by si uvědomit, že prodlužováním tohoto stavu lepší cenu za Slavii již nedosáhne. Zřejmě jen našim přáním je, aby to byl seriózní movitý kupec, který by měl zájem o klub a nikoliv o jeho likvidaci, jako se to bohužel „daří“ současným majitelům hokejistů. S ironií lze nazvat působení „zachránce“ p. Řebíčka tak, že vzal záchranu Slavie natolik vážně, že ji zachraňuje každý rok! Myslím, že o Slavii byl velký zájem, ale prodej byl výsledkem určité dohody. A nedivím se zájemcům, že zřejmě nereálné a nepřijatelné podmínky prodeje dosud nebyli ochotni akceptovat.

    • Re: Zase u dna!

      Barra     před 10 lety 02.05.2015 15:07 |  
      0 0

      Posledni veta je jen cira spekulace, jak sam v uvodu rikas nemas znalost konkretni situace uvnitr klubu, stejne jak pravdepodobne az na par vyjimek nikdo z nas. Ja si pamatuji jen jednoho konkretniho kandidata-kupce, klub kolem Igora Korneeva, ktereho nakonec Kisel oznacil tvrdym slovem jako podvodnika. Jestli informace ze Korneev si predstavoval, ze ziska Slavii zcela zdarma je spravna, tak se Rebickovi vubec nedivim.

      Jinak bys po zavahani Berkovce proti Bohemce volal po jinem, kvalitnejsim brankari? Kazdy hrac, kazdy brankar udela sem tam nejakou chybu. Mimochodem, nechce se mi to opet vyhledavat, ale pocet nul, ktere Kamil vychytal, byla jestli se nemylim kolem 40%. Mluvim o dobach, kdy Slavie uz davno hrale jen nejakou roli v druhe polevine tabulky. Tak spatny zase nebyl. Samozrejme, ze nebyl dokonaly, ale to bychom asi uz chteli toho trochu moc. Posledni slovo co de tyka Petrzely - diky, po takovem treneru ja tedy moc netouzim.

    • Re: Zase u dna!

      klimi     před 10 lety 02.05.2015 15:35 |  
      0 0

      1) Daroval klokanům gól je hodně spekulativní...
      2) To je opět věc názoru. Gecov by po celé působení ve Slavii naprosto tragický. Nestíhal dozadu, fauloval, jeho nahrávky na tři metry byly tragické a smála se tomu celá liga. Říci, že je Tusjak lepší než Tamas? To chce hodně odvahy, zvláště když Tusjak nikdy v lize (dlouhodoběji) na beku nehrál. Nechápu porovnání s Bazalem.
      3) Tyhle zákazy jsou nesmysl. Praktikuje se to tak i na západě?
      4) Vlastu bych bral, to by byla švanda :)))

      • Re: Zase u dna!

        Barra     před 10 lety 02.05.2015 16:00 |  
        0 0

        Ad 3 - vzpominam si na Chelsea, Atletico Madrid a Thibaut Courtois v lize mistru. Na priklady z ligy na zapade si0i nevzpominam. Je ale pravda, ze mozna pravne nenasazeni Berkovce v minule sezone, kde zapas Boheminas-Slavia proti nam odchytal Havranek, nam zachranil kuzi a pobyt v prvni lize. Tato vyhra a zisk 3 bodu byla klicova pro nase udrzeni.

      • Re: Zase u dna!

        pinochet     před 10 lety 02.05.2015 16:06 |  
        0 0

        Já bych bral i Habance.

      • Re: Zase u dna!

        jarodo57     před 10 lety 02.05.2015 16:13 |  
        0 0

        Old Zbysek-
        Tvůj příspěvek nemá cenu komentovat.ale je to tvůj názor a děkujeme za něj.
        Jasný důkaz o tom kolik úplně rozličných názorů je mezi námi(fanoušky).

  10. Re: Slavii čekají České Budějovice

    Thane (přítel SN)     před 10 lety 02.05.2015 16:00 |  
    0 0

    v týmu nefunguje prakticky nic. Ani obrana, ani defenzíva.
    Je to chyba nebo si tu vec povazoval za tak vyznamnou ze si ji uvedl hned dvakrat? :)

    • Re: Slavii čekají České Budějovice

      tolsimir     před 10 lety 02.05.2015 16:02 |  
      0 0

      jo jasne, diky :-)

      • Re: Slavii čekají České Budějovice

        Thane (přítel SN)     před 10 lety 02.05.2015 16:23 |  
        0 0

        Skoda ja uz doufal ze si fanda trpaslika :D

  11. Re: Slavii čekají České Budějovice

    travel (přítel SN)     před 10 lety 02.05.2015 16:54 |  
    0 0

    HK prohrál na Dukle,Liberec remizoval s Bohemkou.Tak doufám,že zítra naši hráči k utkání s ČB přistoupí zodpovědně a vyhrají.

    • Re: Slavii čekají České Budějovice

      Betynka58     před 10 lety 02.05.2015 17:01 |  
      0 0

      Přesně tak Výhra = prakticky jistá záchrana. Jen aby to ti naši čutálisti nechtěli trochu zdramatizovat, přece jen čtyři kola před cílem nemít o co dole hrát by byla pěkná nuda.

  12. Re: Slavii čekají České Budějovice

    Dobi     před 10 lety 03.05.2015 11:05 |  
    0 0

    Koukal jsem na los, oba (zatím) nejohroženější hrají ještě s Ostravou i Libercem, ČB navíc s rudou chátrou, takže se nedá počítat se 100% ziskem. Pokud bychom tedy dnes vyhráli, byl by to i díky výhře Dukly s Mechovem komfortní náskok 6 bodů na oba a prakticky by (i při prohře v HK) stačil možná jediný bod... Je to děs, že musíme mít tyto úvahy, byl by to děs dnes nevyhrát!!!

    • Re: Slavii čekají České Budějovice

      travel (přítel SN)     před 10 lety 03.05.2015 11:07 |  
      0 0

      Pokud dnes vyhrajem,tak bychom měli náskok 9 bodů (ne 6).

      • Re: Slavii čekají České Budějovice

        bububu (přítel SN)     před 10 lety 03.05.2015 11:58 |  
        0 0

        S 9 body už nepůjde sestoupit. Já se ale obávám, že jsme schopni dneska předvést všelicos, navzdory faktu, že Budějky jsou naprosto zoufalý soupeř. Cokoliv jiného než naše výhra by byla snad největší blamáž od loňské sedmičky s Teplicemi.

        • Re: Slavii čekají České Budějovice

          Navyseals     před 10 lety 03.05.2015 12:18 |  
          0 0

          Bez Kladrubskýho, Kaloda, Linharta a Klesy by to ostuda fakt byla.

          • Re: Slavii čekají České Budějovice

            judy     před 10 lety 03.05.2015 12:30 |  
            0 0

            Kladrubský ale hrát bude ...

            • Re: Slavii čekají České Budějovice

              Tomski     před 10 lety 03.05.2015 13:05 |  
              0 0

              a to je možná naše výhoda :-D

      • Re: Slavii čekají České Budějovice

        Dobi     před 10 lety 03.05.2015 12:59 |  
        0 0

        Jasně, ach ta moje práce s klávesnicí, nejsem jediný, kdo klepne o řádek výše, tu a tam se mi to stává i u teefonu... Takže se omlouvám, při výhře jasný náskok 9 bodů 4 kola před koncem... Zatím máme na kontě dvě remízy - v ČB i s Hradcem, zajímavá by pak byla minitabulka, ale snad k tomu, proboha, nedojde! Já jsem chtěl hlavně zdůraznit, co by bylo, kdyby byla bývala Dukla prohrála!!! A to jsme tak 2 třetiny soutěže byli s ní prsa na prsa! I ten Klokan odskákal kamsi do dálky od nás!!!

        • Re: Slavii čekají České Budějovice

          steev (přítel SN)     před 10 lety 03.05.2015 13:12 |  
          0 0

          Dobré fotbalové odpoledne všem,jak to dnes odpoledne dopadne nevíme,doufáme samozřejmě v ukončení té hrozné série a ve vytoužené 3 body. Věřím ale že si všichni uvědomují důležitost tohoto zápasu a přijdou dotlačit naše hráče nejen k dobrému výkonu ale hlavně k výhře. Vždy jsme se dokázali semknout a našemu klubu pomoct ve chvílích nejhorších.Nečekejte proto doma jak to dnes dopadne ale přijďte do Edenu pomoct Slavii v cestě za udržením v lize.Potřeba bude každý hlas.

  13. Re: Slavii čekají České Budějovice

    Maeden (přítel SN)     před 10 lety 03.05.2015 13:32 |  
    0 0

    Ta absence Zmrhala a Latky je potvrzená? Na oficiálkách citují Beránka: "hráči se uzdravili". Koho jiného by tím mohl myslet, Hrubeše a Kodra snad ne...

    • Re: Slavii čekají České Budějovice

      Falk     před 10 lety 03.05.2015 14:14 |  
      0 0

      Dnes Bazal 2 góly ,hrál zleva ,Souček opět celý zápas ,Tusjak to samé ,kluci super