Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

O Slavii

Miroslav Beránek zůstává trenérem A týmu

Vedení klubu se dnes zabývalo situací A mužstva. Rozhodlo, že do konce sezóny do složení realizačního týmu zasahovat nebude, Miroslav Beránek tak trenérem zůstává.

"S výsledky jsme velmi nespokojeni, náš aktuální bodový zisk není důstojný jména Slavie. Navíc jsme přesvědčeni, že neodpovídá ani kvalitě kádru, který máme k dispozici, ani podmínkám, které týmu průběžně vytváříme v přípravě," řekl pro oficiální web většinový majitel a prezident klubu Aleš Řebíček.

Sportovní ředitel Karol Kisel pak oznámil rozhodnutí vedení klubu: "S přihlédnutím ke všem okolnostem jsme se rozhodli nezasahovat v závěru sezony do složení realizačního týmu. Podle našeho názoru má realizační tým dost zkušeností i hráčský kádr dostatečný potenciál na to, aby zvládl závěrečná kola soutěže a Slavii v tabulce vyvedl k přijatelnějším pozicím. Nic to ovšem nemění na skutečnosti, že jsme z dosavadních výsledků rozčarovaní. Po skončení sezony bude čas na podrobné vyhodnocení ročníku, určitě se všem problematickým záležitostem budeme podrobně věnovat."

Jak doplnil ředitel komunikace Jiří Vrba, vedení klubu přihlédlo k objektivním okolnostem, jako jsou absence některých hráčů nebo výroky rozhodčích.

Komentáře (79)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Miroslav Beránek zůstává trenérem A týmu

    indy14     před 10 lety 26.04.2015 17:31 |  
    0 0

    Jako příznivec podržení trenéra mám radost , ale důležité vidim v tom že vedení vylezlo z ulity a dalo nějaký signal a je asponn trochu čistého vzduchu nemusi se ted neustale spekulovat a vymyslet ruzne teorie snad da tenhle vystup trochu klidu a vuli a bojovnosti zaver zvladnem pisu vuli a bojovnosti , protoze na nic vetsiho dle me nemame stimto kadrem .

  2. Re: Miroslav Beránek zůstává trenérem A týmu

    edenian     před 10 lety 26.04.2015 17:38 |  
    0 0

    S prihlednutim ke vsem okolnostem nic prekvapiveho. Proc taky. Treba se zachranime. Nebo taky ne. Vlastne je to uplne jedno. Beztak to nikoho nejak extramoc nezajima. Kecy se vedou a trava roste.

    • Re: Miroslav Beránek zůstává trenérem A týmu

      Navyseals     před 10 lety 26.04.2015 17:42 |  
      0 0

      To by musel následovat totální výbuch v závěru ligy a zázrak pro Hradec s Budějkama. Nechci nic zakřiknout, ale 6 bodů a pět kol do konce mi přijde komfortní. A taky věřím, že ještě snad nějaký bod uděláme.

      • Re: Miroslav Beránek zůstává trenérem A týmu

        Vhoo (přítel SN)     před 10 lety 26.04.2015 18:07 |  
        0 0

        přesně tak, je tady trochu předčasná panika, v podstatě už příští zápas ukáže jestli se nás vůbec boj o záchranu týká nebo ne.

        • Re: Miroslav Beránek zůstává trenérem A týmu

          edenian     před 10 lety 26.04.2015 18:18 |  
          0 0

          Panika ne. Proste na me padl smutek. Ale konec minule sezony neni mozno zapomenout.

      • Re: Miroslav Beránek zůstává trenérem A týmu

        winter (přítel SN)     před 10 lety 26.04.2015 18:23 |  
        0 0

        Komfortní dokud nerupnem jak s budějkama tak hradcem.. potom si o komfortu můžou klidně cvrlikat vrabci na střeše...

  3. Re: Miroslav Beránek zůstává trenérem A týmu

    AdJap     před 10 lety 26.04.2015 17:58 |  
    0 0

    Já s tím souhlasím. Zatím. Pokud totiž hráči berou včas výplaty, tak bych se v první řadě zaměřil především na ně. Prostě na ně přitlačil a dal jim tvrdej dril. Je to jejich práce, tak at taky makaj. Například za zápasy proti Brnu nebo Jihlavě by zasloužili minimálně 3 hodinovej trenink bez balonu...a pěkně po Magatsku...

    • Re: Miroslav Beránek zůstává trenérem A týmu

      Kmotr (přítel SN)     před 10 lety 26.04.2015 18:30 |  
      0 0

      No tak hráči už na to tak nějak kašlou od 6. kola. A nikdo na ně očividně nepřitlačil.
      Nevím jestli to někomu vůbec vadí. Nikdo na to nevypadá, kromě fanoušků.
      Ale tak asi to bude opravdu těma okolnostma..

  4. Re: Miroslav Beránek zůstává trenérem A týmu

    Fallen (přítel SN)     před 10 lety 26.04.2015 18:11 |  
    0 0

    Zajímalo by mě, koho by taky vedení místo Beránka přivedlo. On někdo dobrý nebo perspektivní se do našeho týmu, který je už pět let "dole", nijak zvlášť nepožene. Navíc je tu ta možnost změny majitele v létě a nikdo nechce být za šaška, nebo druhého Koubka. Jsem rád, že vedení, které samo dalo Beránkovi tříletou smlouvu, nezpanikařilo a uvidíme v létě 2017. Karel Jarolím se taky adaptoval sezonu, než vyhrál s týmem dva tituly, a to nepřišel do naprosto podprůměrného rozbořeného manšaftu. Třeba budeme mít opravdu v kapse vstupenku do Evropy na sezonu 2017/18.

    • Re: Miroslav Beránek zůstává trenérem A týmu

      bububu (přítel SN)     před 10 lety 26.04.2015 19:36 |  
      0 0

      Jo, jenomže Jarolím s tím týmem skončil po pár zápasech na 2. místě :D Srovnávat se dá téměř všechno, proč ne, ale čeho je moc, toho je příliš...

      • Re: Miroslav Beránek zůstává trenérem A týmu

        bububu (přítel SN)     před 10 lety 26.04.2015 19:38 |  
        0 0

        V další sezoně velice smolně a taky neférově 3. (viz památný zápas Liberec-Mladá Boleslav), v další opět na 2. Pak přišly dva tituly.

        • Re: Miroslav Beránek zůstává trenérem A týmu

          Fallen (přítel SN)     před 10 lety 26.04.2015 20:41 |  
          0 0

          Ale byl to taky tým, který hrál dekádu pravidelně evropské poháry, a co si z hlavy pamatuju, tak v tabulce končíval nejhůře na 5. místě. Tzn, Jarolím se nemusel odrazit ode dna, jako Beránek po pěti letech v bahně dolní poloviny tabulky...

          • Re: Miroslav Beránek zůstává trenérem A týmu

            bongor     před 10 lety 26.04.2015 20:58 |  
            0 0

            No ale KJVCD začínal hodně zdola s tvorbou mužstva,pamatuju Křešice,kde měl problém vůbec něco sestavit.Karel proti Mírovi má velkou výhodu ve své neústupné a náročné povaze,s nikým se moc nematlá.Každopádně tito dva jsou za dlouhá léta
            podle mě vrchol v oboru trenér Slavie.

            • Re: Miroslav Beránek zůstává trenérem A týmu

              Fallen (přítel SN)     před 10 lety 27.04.2015 07:58 |  
              0 0

              Já si pamatuju, že musel přemlouvat Vlčka aby zůstal. Ale nebyl to takový problém ty hráče přilákat, protože jsme byli na cestě do LM a navíc jsme očividně něměli škudlivého majitele. V tomto je Beránkova pozice mnohem a mnohem horší.

          • Re: Miroslav Beránek zůstává trenérem A týmu

            bububu (přítel SN)     před 10 lety 27.04.2015 09:46 |  
            0 0

            No právě proto jsem se taky podivil, proč srovnáváš Beránka s KJ, když je to naprosto nesrovnatelné.

  5. Re: Miroslav Beránek zůstává trenérem A týmu

    Kmotr (přítel SN)     před 10 lety 26.04.2015 18:37 |  
    0 0

    Podle mě teď dobrá volba. Uklidnili všechny a hráči i trenér se můžou 100% soustředit na zbývající zápasy.
    Ale jenom pokud už zároveň pracují na novém trenérovi do příští sezóny.
    25. kol objektivních okolností je totiž trochu moc..

    Zároveň MB přeji, aby vyhrál všech zbylých 5 kol "smysldávajícím" fotbalem.
    A aby tu práci na novém trenérovi mohl Kisel hodit zase do koše.

    Bohužel si myslím, že pokud se zachráníme, tak dost podobně jako naposled.
    A na další ročník se budeme modlit, aby to nebylo stejný jako tenhle, místo aby jsme v klidu těšili o kolik to bude lepší..

  6. Re: Miroslav Beránek zůstává trenérem A týmu

    Steve2924 (přítel SN)     před 10 lety 26.04.2015 18:44 |  
    0 0

    No neodvolání trenéra mě nechává chladným. Ale to, že do toho Řebiček už nechce sahat když do konce zbývá 5 kol a chce nechat rozhodnutí na léto by mohlo naznačovat, že by se snad v létě mohlo něco opravdu konečně stát...

    • Re: Miroslav Beránek zůstává trenérem A týmu

      Heretic (přítel SN)     před 10 lety 26.04.2015 18:51 |  
      0 0

      Již trochu ohraná fabulace, ne? Optimismus není na místě vzhledem k minulým 5 sezonám.

  7. Re: Miroslav Beránek zůstává trenérem A týmu

    Heretic (přítel SN)     před 10 lety 26.04.2015 18:48 |  
    0 0

    Vidím to na dvě výhry(ČB, Dukla), remízu(Slovácko) a dvě prohry(Hradec, Příbram). Snad mě tým nepřekvapí ještě horším výsledkem, než je oněch 7 bodů z 15 možných.

    • Re: Miroslav Beránek zůstává trenérem A týmu

      bongor     před 10 lety 26.04.2015 19:16 |  
      0 0

      Myslím,že to je rozumné řešení.Jen bych k MB dal jako posilu Pavla-sparťnobijce,ten
      umí motivovat.Že spadneme,to nehrozí,ale i tak musíme přiznat,že je to ostuda,jak se prezentujeme.Z celé Slavie zůstali jen fandové na úrovni a Škodovka,ale to je na tom hrotu fakt chudák,ten musí bejt omlácenej jako velikonoční pomlázka.Pánové ostatní,/mimo Latyho,Deliho a Alda/ máte taky těla,tak je používejte.Fotbal není
      krasobruslení.

      • Re: Miroslav Beránek zůstává trenérem A týmu

        bububu (přítel SN)     před 10 lety 26.04.2015 19:41 |  
        0 0

        Souhlasím, především třeba Hrubý působí jako z tvarohu a to už vůbec nemluvím o Proškovi, ten se svými 64 kg na 175 cm snad trpí podvýživou :)

        • Re: Miroslav Beránek zůstává trenérem A týmu

          bongor     před 10 lety 26.04.2015 21:01 |  
          0 0

          Já už jsem se nabízel,že z něj a z dalších hubeňourů udělám za rok chlapy,ke kterýcm se budou dnešní vejtahové ze sralty,plísně,jablek ,Bohemky a dalších bát přiblížit.No asi to nejde.

  8. Re: Miroslav Beránek zůstává trenérem A týmu

    Kunetice     před 10 lety 26.04.2015 19:13 |  
    0 1

    No já říkám chyba vedení , protože kde je psáno že nepuknem doma s budějkama.
    To je pesimismus co , ale kde brát optimismus.
    Řebíček chce dostat zpět své prachy nebo pokud možno ještě víc než do Slavie vložil a tak licituje.
    Beránek se nezmění a bude stále připosranej a doma s budějkama budeme hrát se 6 obráncema abychom uhráli remízu!

    • Re: Miroslav Beránek zůstává trenérem A týmu

      bongor     před 10 lety 26.04.2015 19:17 |  
      0 0

      Beránek není připosranej,je realista.

      • Re: Miroslav Beránek zůstává trenérem A týmu

        Kunetice     před 10 lety 26.04.2015 19:57 |  
        0 1

        No uvidíme 3.5. v 17,00

        • Re: Miroslav Beránek zůstává trenérem A týmu

          kleofas     před 10 lety 26.04.2015 22:34 |  
          0 0

          V 18,50

    • Re: Miroslav Beránek zůstává trenérem A týmu

      Fallen (přítel SN)     před 10 lety 26.04.2015 20:44 |  
      0 0

      Kde je psáno, že bychom nepukli s Budějkama i s novým trenérem, nebo, že vůbec existuje někdo, kdo by Řebíčkovi kývnul na nabídku odtrénovat tady 5 zápasů a pak se pravděpodobně pakovat...

  9. Re: Miroslav Beránek zůstává trenérem A týmu

    postovni (přítel SN)     před 10 lety 26.04.2015 19:35 |  
    0 0

    Podle me porazime se štěstím budejky, hradec rupne na dukle a budem zachráněny. Smutný je, ze k tomu zas potrebujem pomoc ostatních.

    • Re: Miroslav Beránek zůstává trenérem A týmu

      bongor     před 10 lety 26.04.2015 21:04 |  
      0 0

      Podle mě budeme mít s přístupem jako v posledních pár mačích problém s každým.Ale nějak to ukopeme,když páni rozhodčí dají.

  10. Kádr

    Mike     před 10 lety 26.04.2015 19:46 |  
    0 0

    Zastavím se u polemiky, zda náš kádr má na 5. místo nebo je slabý a má výkonnost pouze na boj o záchranu. Tato diskuze je tady stále, jako polemika, zda Beránek je schopný z kádru vymáčknout více, nebo se více nedá.
    Půjdu na to z jiné strany. Podíval jsem se sestavy záloh Příbrami, Jihlavy a Bohemky z jejich posledních vítězných zápasů, navíc tyto týmy jsou v pohodě zachráněny a Příbram ještě hraje o 5.příčku, která za určitých okolností může znamenat pohárovou Evropu.
    Příbram- Suchan, Moulis, Hnaníček, Zeman
    Jihlava- Kliment, Jánoš, Šulek, Kučera, Fulnek
    Bohemka- Moravec, Jindřišek, Bartek, Rada, Mosquera.
    Ptám se, znáte většinu těchto hráčů? Já tak polovinu.
    A přesto hrají daleko lépe, než naše záloha, která určitě nemá aspoň na papíře horší hráče.
    Výkony podle mě jdou hodně za Beránkem. Souhlasím ale, že je správné ho nechat do konce sezony, ale od té nové bych byl pro nějakého progresivnějšího trenéra. Jméno nevím, ani to není v mých kompetencích, od toho jsou jiní.
    Tak snad se zvolí dobře.

    • Re: Kádr

      Heretic (přítel SN)     před 10 lety 26.04.2015 19:59 |  
      0 0

      Aby to bylo fér, tak si to porovnej s tou naší zálohou z posledních zápasů. Naprosto nevidím, že by měla být naše záloha lepší.

      • Re: Kádr

        Mike     před 10 lety 26.04.2015 20:04 |  
        0 0

        Vukadinovič, Deli, Baéz, Piták, Tamás.
        2 běhaví hráči, jeden zkušený borec a 2 bořiči. Nepřijde mi horší, než Moulis, Hnaníček a Suchan.

        • Re: Kádr

          Heretic (přítel SN)     před 10 lety 26.04.2015 20:40 |  
          0 0

          A pak že to Beránek staví špatně, že?:-)

          Spíše jen pro pobavení - nemohu srovnávat s ostatními týmy, neznám ani půlku jmen:
          Vuk se ještě neprosadil, nepočítáš-li Sezimovo Ústí, a každý zápas vidím proč, prostě neumí nahrát natož nacentrovat. Deli je laxní, pomalý a rozehrávka vázne. Baéz má občas přihrávku, která má oči, ale jeho poziční hra, fauly atd. ho sráží do podprůměru. Piták ohavně fauluje, netrefuje bránu z pár metrů, stárne. Tamásovi je 20 let a odehrál 4 zápasy v Serii B a 5 zápasů za Slavii (nutno dodat, že má velkou budoucnost na levém beku). Pak tu máme Proška a Hrubého. :-) A v neposlední řadě letos na podzim nadprůměrný Zmrhal, který je ovšem zraněn, řečnící simulant Kenia (skleněný talent) a lehce netýmový hráč Boudjemaa.

          • Re: Kádr

            utrzeny_ze_retezu     před 10 lety 27.04.2015 09:23 |  
            0 0

            To je ale právě na trenérovi, aby to poskládal, ne? Vem si třeba za KJ, byl tu Belaid (netýmový hráč), Suchý (17-když začínal), Necid (nějak tak podobně), "rychlík" Hubáček...
            Každopádně KJ měl lepší tým, ale na to poskládání a vymáčknutí z hráčů to nejlepší, je tu opravdu trenér, a Beránkovi se to u všech moc nedaří.

    • Re: Kádr

      Kunetice     před 10 lety 26.04.2015 20:01 |  
      0 1

      Jen aby z toho nakonec nebyla 2 liga .
      Loni nás fotbalový pánbůh zachranil a nepoučily jsme se a pánbůh varuje jen jednou.

    • Re: Kádr

      bongor     před 10 lety 26.04.2015 21:10 |  
      0 0

      Já se pořád opakuju,až jsem trapnej.Ale pokud se tu neobjeví nový majitel se zájmem o výdělek a snad taky o slavnou značku,tak jakýkoliv trenér bude mít problémy ,něco s tím udělat.Prostě peněz na nějaký progres je málo a AŘ už navíc nechce dávat do toho další miliony.Není to Křeťa,kterej je přímo posedlej chtivostí úspěchu a navíc má mnohonásobně vyšší možnosti.Aleš je vypočítavý obchodník
      a tak musí vidět,že na Slavii už nezbohatne a bude rád,když bude tratit co nejmíň.

    • Re: Kádr

      bongor     před 10 lety 26.04.2015 21:10 |  
      0 0

      Já se pořád opakuju,až jsem trapnej.Ale pokud se tu neobjeví nový majitel se zájmem o výdělek a snad taky o slavnou značku,tak jakýkoliv trenér bude mít problémy ,něco s tím udělat.Prostě peněz na nějaký progres je málo a AŘ už navíc nechce dávat do toho další miliony.Není to Křeťa,kterej je přímo posedlej chtivostí úspěchu a navíc má mnohonásobně vyšší možnosti.Aleš je vypočítavý obchodník
      a tak musí vidět,že na Slavii už nezbohatne a bude rád,když bude tratit co nejmíň.

    • Re: Kádr

      bongor     před 10 lety 26.04.2015 21:10 |  
      0 0

      Já se pořád opakuju,až jsem trapnej.Ale pokud se tu neobjeví nový majitel se zájmem o výdělek a snad taky o slavnou značku,tak jakýkoliv trenér bude mít problémy ,něco s tím udělat.Prostě peněz na nějaký progres je málo a AŘ už navíc nechce dávat do toho další miliony.Není to Křeťa,kterej je přímo posedlej chtivostí úspěchu a navíc má mnohonásobně vyšší možnosti.Aleš je vypočítavý obchodník
      a tak musí vidět,že na Slavii už nezbohatne a bude rád,když bude tratit co nejmíň.

      • Re: Kádr

        bongor     před 10 lety 26.04.2015 21:13 |  
        0 0

        tak se mi to vytisklo 3x,dával jsem to jednou.Straší tady.

        • Re: Kádr

          edenian     před 10 lety 26.04.2015 21:17 |  
          0 0

          Bongore, pan Vacha nebyl ani na lavici.

            • Re: Kádr

              edenian     před 10 lety 26.04.2015 23:04 |  
              0 0

              Aha. Ja myslel, ze ho novy koste vymetlo.

        • Re: Kádr

          davy     před 10 lety 26.04.2015 21:44 |  
          0 0

          Velmi chytrý až nebezpečný server, zařídil se podle věty "já se pořád opakuju". :-)

  11. Re: Miroslav Beránek zůstává trenérem A týmu

    KubaM     před 10 lety 26.04.2015 20:13 |  
    0 0

    S rozhodnutím nesouhlasím, nicméně jsem rád, že se vedení klubu alespoň ozvalo a ukončilo naše spekulace. Nicméně doufám, že už teď se rozhodli pro neprodloužení smlouvy Beránkovi po sezoně, jinak by to byl skutečně alibismus. Jen věřím, že do toho potom Řebíček nebude Kiselovi kecat. Jinak Slavii skutečně nikdy neprodá za alespoň rozumně ztrátovou cenu.

    • Re: Miroslav Beránek zůstává trenérem A týmu

      bububu (přítel SN)     před 10 lety 26.04.2015 20:40 |  
      0 0

      Beránek má tuším smlouvu na 3 sezony.

      • Re: Miroslav Beránek zůstává trenérem A týmu

        bongor     před 10 lety 26.04.2015 21:14 |  
        0 0

        Má.

  12. Re: Miroslav Beránek zůstává trenérem A týmu

    JS (přítel SN)     před 10 lety 26.04.2015 21:52 |  
    0 0

    Dokud budeme hrát tu srabáckou posranou 4-2-3-1 i na domácím hřišti, tak budy nebudou.. howg. Mně už je taky jedno jestli se zachráníme nebo ne. Dokud to Alda nepustí, jsme v komatu, ze kterého se prakticky nedá probrat. Možná by klinická smrt pomohla.

    • Re: Miroslav Beránek zůstává trenérem A týmu

      spino     před 10 lety 26.04.2015 21:58 |  
      0 0

      Souhlas. Já už poslední sezónu ani neřeším hráče jestli některý hraje špatně nebo dobře, ani trenéra, protože hlavní žába na prameni je samozřejmě majitel, který jak už tu bylo řečeno selhává úplně ve všem od nastolení profesionální sportovní disciplíny, až po marketing.

      Přeji si, aby jak fotbalová, tak hokejová Slavie změnili majitele. Prognostik smely tady nedávno přišel se zaručenými informacemi, jak Petr Kellner vytváří holding, který pojme obě Slavie. Kupodivu od té doby mlčí, ale ono se není co divit, když ta jeho teorie dostala sestupem hokejové Slavie pořádnou trhlinu...

      • Re: Miroslav Beránek zůstává trenérem A týmu

        kleofas     před 10 lety 26.04.2015 22:30 |  
        0 0

        Zmenily

        • Re: Miroslav Beránek zůstává trenérem A týmu

          bongor     před 10 lety 26.04.2015 22:39 |  
          0 0

          Děláme zásadní chybu,že nevíme,že se v bobrlize smějí dávat branky i rukama.
          To ten Beránek nemůže klukům říct?Jak potom chceme vyhrávat?

      • Re: Miroslav Beránek zůstává trenérem A týmu

        Barra     před 10 lety 26.04.2015 23:32 |  
        0 0

        Zcela zbytecne opet utocis na Smelyho. Smely tady v listopadu jasne psal ze ma info z kruhu O2 Areny, ze se 'pripravuje' vznik holdingu (coz je neco jineho nez "zarucena informace ze Kellner vytvari tento holding"). Dale psal Smely ze to ma byt pravdepodobne behem 2015 - v dubnu Smelyho napadat ze jeho informace se prozatim nepotvrdila je smutne.

        Neni to prvni utok na Smelyho a proto on take na konci minuleho roku psal, ze jako Slavista tady bude dal chodit, ale jiz nebude prispivat - ceho velmi lituji. Smelyho jsem rad cetl a na rozdil od nekterych jinych mel zajimave prispevky a rozumne nazory. Takze zadne "kupodivu od te doby mlci". A Smely, jestli tohle ctes, ozvi se zase nekdy. Nevsimej si hloupych poznamek a utoku.

        • Re: Miroslav Beránek zůstává trenérem A týmu

          spino     před 10 lety 26.04.2015 23:55 |  
          0 0

          Smely tady psal, že má info od člověka, který ten holding dává aktuálně dohromady, to je pro mě tvrzení se stoprocentní platností, protože člověk, který na tom pracuje logicky nemůže spekulovat, protože ty informace má. Dále tu bylo řečeno, že majitelem holdingu bude nejbohatší Čech, což je podle mého názoru Petr Kellner.

          Jak mám této informaci věřit, když majitel, který má se Slavií podnikatelský záměr by ji nikdy nenechal živořit tímto způsobem, což vygradovalo v sestup?

          • Re: Miroslav Beránek zůstává trenérem A týmu

            Barra     před 10 lety 27.04.2015 06:20 |  
            0 0

            Ne, a jeste jednou ne. Smely psal ze ma informaci od cloveka, ktery je spojeny s O2 Arenou a ze ten pripravuje podklady ze strany Areny. Nepsal, ze tento clovek dava "ten holding aktualne dohromady", jak ty mu chces vlozit do ust. Precti si prispevky z 20.11.2014.

            Jestlize Smely psal, ze tento holding by mel vzniknout behem 2015, tak nevidim duvod aby Kellner nebo kdokoliv zasahoval behem minule sezony do denni v hokejove Slavii. Cemu ty chces verit nebo ne, neni vubec relevantni.

            • Re: Miroslav Beránek zůstává trenérem A týmu

              slamacek (přítel SN)     před 10 lety 27.04.2015 08:25 |  
              0 0

              priteli Barro, klid. spino to snad nemyslel jako utok na Smelyho. ta beznadej je tu vsude patrna a tak se kazdy chyta stebla. o to vetsi pak zaziva zklamani, ze zase opet nic. Kelner neprijde a my budeme stale preslapovat nad propasti. ale treba se neco deje a bude lip.. nakonec nic jineho nez cekat a doufat nam nezbyva...

              • Re: Miroslav Beránek zůstává trenérem A týmu

                spino     před 10 lety 27.04.2015 09:02 |  
                0 0

                Máte pravdu. :( Bohužel už jsem trochu zoufalý, protože jsem o hokej na dlouhou dobu přišel (1. liga by při záměrech těch dvou šašků byla ještě záchranou) a pokud se něco nezmění také ve fotbale, tak už prakticky nemám od příští sezóny radost z ničeho. Budu chodit na hokej a fotbal čas od času pouze trpět.

                Naštěstí jsou tu naše fotbalové holky a inline hokej, to mi snad zvedne náladu po nejhorší sezóně v historii hokejové a fotbalové Slavie. :(

        • Re: Miroslav Beránek zůstává trenérem A týmu

          smely (přítel SN)     před 10 lety 27.04.2015 09:56 |  
          0 0

          Dobry den Barro, dekuji za reakci, potesilo mne Tvoje zastani . Ano, jsem tu, stale chodim pravidelne na Slavii, stale ctu SN, ale priznam se, ze prispevky nekterych pisatelu jiz preskakuji a nad nekterymi nevericne kroutim hlavou. Faktem je, ze atmosfera v diskuzi se, zrejme i vlivem vlekle krize, velmi polarizovala a z nekterych nenavistnych vylevu jsem vyslovene smutny. Vyse uvedeny pripsevek je takovy pekny priklad. Rozhodl jsem se neucastnit se a na rozhodnuti trvam, prislo mi ale slusne na Tebe reagovat. Diky a preji vse nejlepsi Tobe i nasi Slavii.

          • Re: Miroslav Beránek zůstává trenérem A týmu

            Dobi     před 10 lety 27.04.2015 10:11 |  
            0 0

            Příteli Smělý, naprostý souhlas. Já jsem tady před léty zakotvil a rád a kolikrát si říkám, zda má smysl taky psát dále. Přiznávám, že i já někdy ujedu, o to více mě pak potěší reakce každého, kdo mi sice třeba i spílá, ale pak si uvědomí, že byl až příliš razantní - proto jsem poděkoval třeba Jiřímu1 a Dejvovi, kde jsme se třeba neshodli, ale pak si vše přátelsky vysvětlili. A jedeme dále!! Tak to má být v každé diskusi a já jsem za to vděčný... Nedivím se nervozitě každého z nás, ani nervy ze železa by někdy slávistovi nepomohly. Ale abych jen nechválil, souhlasím s tím, že sem žel chodí i tací, kteří dokáží vytočit oprávněně většinu z nás - jen já mám pravdu, vyházet, zašlapat, bez reflexe a sebereflexe.
            Do titulku na webu OP jsme si dali citát K.H.Borovského "Moje barva červená a bílá, dědictví mé - poctivost a síla!" Držme se toho!

            • Re: Miroslav Beránek zůstává trenérem A týmu

              smely (přítel SN)     před 10 lety 27.04.2015 10:23 |  
              0 0

              Dobry den Dobi, diky, rad ctu Vase prispevky a respektuji Vse co delate pro OP. Rad jsem Vas poznal tez osobne...byvala syrarna Belohorska :-)...Mejte se fajn.

              • Re: Miroslav Beránek zůstává trenérem A týmu

                Dobi     před 10 lety 27.04.2015 13:57 |  
                0 0

                Jo, to už je vlastně pěkných pár měsíců...Ale jídelna naproti furt funguje v barvách!

                • Re: Miroslav Beránek zůstává trenérem A týmu

                  5094     před 10 lety 01.05.2015 09:19 |  
                  0 0

                  Já tvoje příspěvky vyhledávám Michale. Sorry za to tykání, al jsem vlajkonoš ze 70tých let. Také jeden z alkoholiků, ze Žofína :D. Tvoje příspěvky jsou věcné a střízlivé, na rozdíl od většiny našich emotivních a kontroverzních, včetně mých

  13. Re: Miroslav Beránek zůstává trenérem A týmu

    Travinho     před 10 lety 27.04.2015 00:22 |  
    0 0

    Tohle se muselo Kiselovi sdělovat těžko a i já to beru s velkou nevolí...

  14. Re: Miroslav Beránek zůstává trenérem A týmu

    Dobi     před 10 lety 27.04.2015 04:11 |  
    0 0

    Závěr ligy: Přátelé, nemám klidné spaní, a tak jsem si vzal rozpis a šance jednotlivých týmů. Při pohledu na tabulku je mi jasné, že do úvah o záchranu nebudu počítat ani Bohémku (po výhře s TP) a ani Liberec, který prostě do spodku tabulky nepatří. Naopak do úvah zahrnuji i Baníček, který je sice o 3 body před námi, ale vzájemné zápasy máme lepší a navíc jistě upadl v nemilost díky Barošovi. Nejvíce ohrožena jsou tedy podle mne 4 mužstva:
    Baník: d Příbram, v Mechov, d ČB, v Jablonec, d Dukla
    Slavia: d ČB, v Příbram, d Dukla, v Mechov, d Slovácko
    Hradec neboli Mechov: v Dukla, d Beník, v Liberec, d Slavia, v Teplice
    ČB: v Slavia, d Dukla, v Ostrava, d Sparta, v Liberec

    Navíc mi vychází, že v naší kaprlize, pokud o nic nejde, tak kdokoliv může přenechat bodu komukoliv. V boji o titul si strašně pohoršila Plzeň, varietní podvodník Lafata sraltě vylepšil i skóre, ale nás hlavně zajímá, že ani jednoho ohroženého mužstva se tento boj netýká!
    A jde o to, nakolik vůbec chce chudá, ale dobře hrající Dukla hrát o poháry... Nebo bude naopak Jánošíkem všech a nic neovlivní?

    První 4 mužstva jsou téměř jasná. Plzeň, Sparta, Jbc, MB. Jde o to, kdo vyhraje pohár a kdo bude pátý. V SF se utká Liberec s Teplicemi a Mladá Boleslav s Jabloncem. Tedy první SF mužstev zdola a druhé mužstev, která skončí na "evropských" příčkách. Finále tedy bude boj jednoho poháristy a jednoho bezejmenného. Pokud tedy pohár vyhraje Bolka nebo Peltonec, jde do Evropy s výhodnějším nasazením z poháru a nemýlím li se, tak uvolní svou pozici pátému v tabulce. Tam si nejlépe stojí Příbram, ale šanci má i Dukla. A pozor na los - právě oba celky se dost namíchají do bojů se zachraňujícími celky! Dukla hraje se všemi čtyřmi!!!!, Příbram jen doma s námi a na Baníku!!! Při výhře Lbc nebo TP jde do Evropy vítěz a 5.mužstvo nic!

    Prostá matematika říká jediné - Slavia MUSÍ porazit ČB, to je pro nás klíčový zápas. A děsí mě jedna věc, aby to nebylo jako v hokeji, kde nás prohra doma s ČB (čistě matematicky) stáhla dolů z jinak dobře rozehrané baráže! Ale nezbývá asi nic jiného, než se modlit. Naše výhra by asi poslala ČB dolů jako prvního sestupujícího. 4 kola před koncem bychom tak měli na Mechov stále náskok 6 bodů, ale vlastně jen pěti, protože předpokládám prohru v HK: A HK může klidně získat 12 až 15 bodů, protože hraje již se zmíněnou Duklou, Libercem a Teplicemi a vlastně rozhodující budou jeho domácí zápasy s Baníkem a s námi!!! Jistotou by tedy bylo pro Slavii 10 bodů - po ČB je ale sehnat kde? Dukla a Příbram mají šanci na 5.místo, zbývá Slovácko v posledním kole. Ale kde ty další 4 body??? Hradec nehraje totiž špatně... Když jsem si to takto propočítal, tam mi běhá mráz po zádech a vidím ještě šanci kolem Baníku, který hraje ze zainteresovaných celků s Příbramí a s Duklou, jde o to, jak se k němu postaví Jablonec. Ideální by bylo, kdyby vyhrál v Hradci nebo tam aspoň remizoval v přespříštím kole.. A nebo naopak vše prohrál...
    No, zkusím dospat, ale nebude to vůbec lehké a klidné!!!

    • Re: Miroslav Beránek zůstává trenérem A týmu

      Mike     před 10 lety 27.04.2015 06:10 |  
      0 0

      Myslíš, že Hradec je schopný vyhrát 4-5 zápasů a uhrát 12-15 bodů?
      Já myslím, že prohraje hned na Dukle a po tomto kole bude prakticky rozhodnuto o sestupujících.
      Nebo to vezmu obráceně.
      Pokud bychom my měli 6 bodů ztrátu na záchranu 5 kol před koncem, předpokládal by si, že jsem schopni uhrát 12-15 bodů za 5 kol ?
      Já tedy ne.
      Navíc Hradec hraje 3x venku, a rozhodně ne na hřišti lehkých soupeřů.

    • Re: Miroslav Beránek zůstává trenérem A týmu

      slamacek (přítel SN)     před 10 lety 27.04.2015 08:13 |  
      0 0

      myslim si ze nas los nam dava velkou nadeji konecne zacit sbirat body. Myslim ze jde v prvni rade o to se uklidnit a prestat silet z mozneho sestupu. CB budou proto velice tezkym souperem, ne tolk po fotbalove strance ale po psychicke strance a v tom tento zapas bude mnohem narocnejsi nez by musel byt.
      Fotbalovy um je jednoznacne na nasi strane, ovsem nase nervozita, a jejich nemame co ztratit, je zase na strane budejovic. proto ja, a rikam to dopredu, budu rad i za bod.
      jsem hodne zvedavy na to v jakem slozeni nastoupime. ocekavam utocnejsi sestavu. Ja bych to postavil 442. Mikula, Deli, Bilek, Tamas - Vuk, Pitak, Svec, Kenia - Skoda, Cervenka.
      Deli se mi na stoperu hodne libil a ac nemam nic proti Fialkovi myslim ze by bylo vhodnejsi nechat hrat zkusenejsi sestavu. krajni beci se mi i s ohledem na podporu ofenzivy vic zamlouvaji tito.
      Zaloha. vuk a pitak jsou podle meho jasni. Svec je trochu otaznik, ale jako stit u nas zacinal a myslim ze by mohl predcit Baeze, ktery se mi trochu zdalo v jablonci nestihal a byl az prilis casto moc vysunuty. Kenia asi nebude brousit lajnu ale se vice stahovat. cimz by vytvarel prostor pro Tamase. a nebezpecne centry z leva. asi nejlepsi varianta co mne napada, pri ocekavane absenci Zmrhala.
      utok bcyh posilil, ne mozna o lepsiho, ale o vetsiho bojovnika nez je diop. navic pri ocekavanych centrech by to mohlo zafungovat. ale to jsou jen me sny :)

      • Re: Miroslav Beránek zůstává trenérem A týmu

        Dobi     před 10 lety 27.04.2015 08:26 |  
        0 0

        Já jsem volil strašidelný scénář na základě faktu, že se na závěr sezóny dějí "zázraky"... Pokud skutečně HK prohraje na Dukle a my porazíme, budeme mít náskok 9 (vlastně 8 bodů, protože počítejme s prohrou v HK). Jde o to, nakolik Dukla pošlape na poháry (jde nejedna fáma, že to budou oni, komu se bude moci říkat Jánošík), pak už nemají ony šanci, Hlavní věcí je porazit ČB. protože ony už pak více než 9 bodů na nás nezískají.... Hrají se Spartou a v Ostravě... Remíza by vůči nim aspoň nic neřešila, ale ten Hradec, ten Hradec.... Já osobně půjdu v neděli do Edenu s pěkně staženým zadkem... Už jsem za ta dlouhá léta toho zažil hodně.. Já vím, někdo mi zazpívá píseň V+W "Už panikáři jedou"... Ale...

    • Re: Miroslav Beránek zůstává trenérem A týmu

      Betynka58     před 10 lety 27.04.2015 09:08 |  
      0 0

      Zarazilo mne, jak jsi šmahem škrtnul z boje o záchranu Liberec s dovětkem, že do spodku tabulky nepatří. Ale copak Slavia tam svým kádrem patří? Ne, ne a ještě jednou ne! Jsem přesvědčen, že nemá o nic horší mužstvo než Liberec, jen teď prochází výsledkově podobně špatným obdobím jako Liberec na podzim. Samozřejmě, naprosto klíčový bude nedělní zápas s Budějovicemi, který, jak stoprocentně věřím, Slavia zvládne, neboť má kádr mnohem kvalitnější. Na paniku bude času dost až v případě dalšího nevydařeného výsledku.

      • Re: Miroslav Beránek zůstává trenérem A týmu

        Dobi     před 10 lety 27.04.2015 09:57 |  
        0 0

        Já jsem škrtnul Liberec z důvodu hlavně dvou posledních výsledků, výhře na Slovácku a hlavně ponížení všemocné sralty (proč si to ta Plzeň TAK podělala?), po němž šla sralťanům pěna od úst... Kádry máme - dovolím si říci - že srovnatelné, ale na Liberčácích neleží taková psychická deka...Uvědomme si, že se musíme ohlížet pod sebe a tam jsou jen ten Hradec a ČB. A pokud Mechovští získají o šest bodů více než my, ámen s námi. Protože ani jeden bod nemají předem ztracený (my tedy také ne) a poslední kolo hrají v Teplicích, které už tolikrát v historii byly v roli Jánošíků... Já jsem původní profesí matematik- analytik, a tak věřím především číslům, okolnosti beru až následně..
        Pověstný brod je sice ještě dost daleko, ale tkaničky si už pomalu rozvazuji

  15. Re: Miroslav Beránek zůstává trenérem A týmu

    AdJap     před 10 lety 27.04.2015 09:05 |  
    0 0

    Myslím, že jsme schopni z těch 5ti zápasů uhrát v naší současný formě 4-5 bodů. Ani bych se nedivil, kdybychom třeba 4x plichtili. Tyhle body by letos na záchranu měly stačit. Nepočítám, že Hradec s Budějkama jsou schopný během 5ti kol uhrát 12 bodů, když za 25 kol jich uhráli 19.

    • Re: Miroslav Beránek zůstává trenérem A týmu

      Betynka58     před 10 lety 27.04.2015 12:06 |  
      0 0

      Ono stačí, když se hráčům herně i výsledkově povede zápas s Budějovicemi a pak je možné, že z nich spadne psychická deka a pak jsou schopni naopak všechny zbývající zápasy vyhrát. Co si budeme povídat, ze zbývajících soupeřů strach příliš nejde (i když v Příbrami lze čekat, zvlášť když hrají o poháry, pěknou kulišárnu ze strany rozhodčích).

  16. Skoda

    Dresco     před 10 lety 27.04.2015 10:20 |  
    0 0

    Pokud ted vyhrajeme a zaroven Hradec rupne, zasvetil bych zbytek sezony tomu, aby se Skoda stal kralem strelcu. Ten kluk je letos o dost lepsi nez Lafata, ktery ma pet tutovek za zapas, ale doplaci na pasivitu naseho tymu smerem dopredu. Strasne bych mu pral, aby dal nejakych 20 golu.

    • Re: Skoda

      naplavnik     před 10 lety 27.04.2015 11:43 |  
      0 0

      Škoďákovi bych to zajisté přál, vždycky jsem tvrdil, že je to 10-15 golový útočník a to i v době, kdy mu to nestřílelo. Nicméně je třeba viděl, že s rostoucím počtem branek roste taky pravděpodobnost, že jej na podzim už u nás neuvidíme... :-(

    • Re: Skoda

      Betynka58     před 10 lety 27.04.2015 12:20 |  
      0 0

      Škoďák sice ztrácí na Lafatu dva góly, ale kdyby byla nějaká spravedlnost, tak teď měli gólů stejně. Připadá mi neuvěřitelné, že gól Teplicím, který byl vyloženě Milana, je zapsán jak vlastní, zatímco Lafatova nastřelená ruka mu je připsána jako jeho branka.

      • Re: Skoda

        Tomski     před 10 lety 27.04.2015 12:42 |  
        0 0

        zase podzimní Škodův gol Teplicím asi platit neměl...

      • Re: Skoda

        Arutha     před 10 lety 27.04.2015 13:05 |  
        0 0

        Gól proti Teplicím prostě byl vlastní. Kdyby tam Grigar nebyl, tak by se míč odrazil ven a gól by to nebyl vůbec.

        • Re: Skoda

          Betynka58     před 10 lety 27.04.2015 13:14 |  
          0 0

          Já vím, z hlediska výkladu řádů je asi všechno v pořádku. Já jsem si spíše povzdechl nad tou nespravedlností, protože Škoda by si ten gól zasloužil nepoměrně více než Lafata, který k němu přišel jak slepý k houslím.

        • Re: Skoda

          Dobi     před 10 lety 27.04.2015 13:52 |  
          0 0

          KDYBY měla tetička varlata, tak je to strýček....

    • Re: Skoda

      Travinho     před 10 lety 27.04.2015 14:02 |  
      0 0

      A jak to chceš udělat? Fotbal se takhle hrát nedá. To prostě nejde...

  17. Re: Miroslav Beránek zůstává trenérem A týmu

    flakatos     před 10 lety 27.04.2015 20:39 |  
    0 0

    Stále melem stejná slova rok co rok se toto děje a výsledky nikde. Dobrá zpráva že Míra B. zůstal. Uvidíme co dále.

  18. Re: Miroslav Beránek zůstává trenérem A týmu

    zeleznik2     před 10 lety 28.04.2015 10:08 |  
    0 0

    Správné rozhodnutí, nač měnit trenéra, když je pět kol do konce, experimenty jsme si užili v hokeji dost a dost. Po sezóně uvidíme, hlavní cíl je bohužel záchrana, nikoliv proklamovaný útok na 5 či 6 místo. Hlavně zvládnout následující zápasy, když neporazíme doma Budějky fakt nemáme v lize co dělat.