Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Chance liga

Statistické okénko - 24. kolo

Prohra s Jihlavou znamená, že Slavia se musí již velice intenzivně zajímat o to, co se děje v tabulce pod ní. A na to se podíváme i my v dnešním statistickém okénku. Dobrou zprávou je, že historie hovoří ve prospěch setrvání Slavie v lize.

Sešívaní měli v sobotu možnost určit ráz zbývajícím šesti ligovým zápasům. V situaci, kdy měli sedm bodů ztrátu na páté místo i sedm bodů náskok na sestup, přivítali doma Jihlavu. Místo odhodlání se poprat o přední příčky v tabulce ovšem předvedli jen naprosté zoufalství, výkon, který neodpovídal nejvyšší soutěži a zaslouženě přišli o všechny body. Nyní je tedy už jasné, že na páté místo dosáhnou slávisté jen stěží a naopak se snadno mohli dostat do situace, kdy by je dělily od sestupové patnácté příčky pouhé čtyři body. A skutečně, České Budějovice doma vedly nad Bohemkou 2:0, Hradec Králové stejně tak vedl nad Příbramí. Slavia může hovořit o štěstí, že se oběma týmům nakonec "povedlo" své zápasy prohrát, v druhém případě za vydatné pomoci sudích. Náskok před poslední dvojicí týmů tak zůstal sedmibodový, což mimo jiné znamená, že nelze stáhnout za dvě utkání. To přeci jen může dodat všem ve Slavii alespoň malou porci klidu.

Prohra s Jihlavou však jednoznačně odsoudila Slavii k bojům o samotné ligové přežití. A vzhledem k průběhu jara a vlastně celé sezóny se vyloženě nabízí srovnat situaci Slavie s osudy Olomouce z minulé sezóny a Bohemians ze sezóny 2011/12. Nejprve tedy Olomouc. Ta loni přezimovala se 17 body, což znamenalo dvoubodový náskok na sestupovou příčku, ovšem ve velmi vyrovnané tabulce bylo v rozmezí 14-17 bodů naskládáno hned devět týmů. Olomouc navíc hned první jarní zápas proti konkurentovi v boji o udržení (Slavii) naprosto jasně zvítězila (5:1) a zvýšila svůj náskok na 15. místo na pět bodů. Poté se jí sice moc nedařilo, ale domácí výhra nad Bohemians ve 23. kole znamenala, že její náskok byl sedm kol před koncem stále pětibodový. Ve zbylých sedmi zápasech už ale získala Olomouc jen pět bodů a spadla do druhé ligy. Slavia je na tom nyní přece jen ještě o něco lépe, do konce ligy zbývá už jen šest kol (nikoli sedm) a náskok Slavie je ještě o dva body vyšší, případná porážka v Jablonci a vítězství některého z týmů ve vzájemném zápase České Budějovice - Hradec Králové v příštím kole, by mohla tento náskok snížit na čtyři body pět kol před koncem. Pokud by navíc v tomto vzájemném zápase zvítězili domácí, asi by to Slavii před domácím zápasem právě s Budějovicemi nedodalo příliš klidu a sebevědomí...

Druhé srovnání je s osudem Bohemky z před tří let. Ta v prvních pěti kolech získala dvanáct bodů a byla na druhém místě, ve zbytku sezóny však získala jen stejný počet (12) bodů a poměrně jasně sestoupila, čtrnáctý Baník získal o čtyři body více. V zimní přestávce měla Bohemka 19 bodů a jasný náskok devíti bodů na patnáctý Baník Ostrava, počítáme-li dokonce bodový odpočet Olomouce (-9 bodů), pak byla patnáctá právě Sigma se sedmi body a náskok Bohemians byl tak dokonce 12 bodů. Ani to však nestačilo, šest kol před koncem byla už Sigma (i přes odpočet) o tři body před Bohemkou a Baník ztrácel na Bohemians jen dva body. Stejný rozdíl byl ještě tři kola před koncem, pak ale Baník vyhrál v Příbrami, zatímco Bohemka padla na Letné, pořadí obou týmů se vyměnilo a v posledních dvou kolech se již nezměnilo.

Jak vidno, v ani jednom případě neměly nakonec sestupující týmy tak pohodlný náskok, jako má Slavia nyní. V novodobé historii jsem našel už jen jeden případ týmu, který sestoupil, ač měl pár kol před koncem ještě solidní náskok. Jde o Drnovice v sezóně 2001/02, které šest kol před koncem měly pětibodový náskok na patnácté Blšany. Ty ale získaly v posledních šesti kolech jedenáct bodů, Drnovice jen tři a proto se s ligou loučily.

Historie tedy hovoří v drtivé většině případů ve prospěch udržení Slavie v lize, ale bez nějakého vybojovaného bodu v závěru sezóny to nepůjde a za výkony podobné tomu proti Jihlavě se body v lize získávají jen stěží.

Podívejme se pro úplnost na los konkurentů v boji o udržení v lize.

Bohemians: Teplice d, Liberec v, Ml. Boleslav d, Brno v, Plzeň d, Sparta v
Slavia: Jablonec v, Č. Budějovice d, Příbram v, Dukla d, Hr. Králové v, Slovácko d
Liberec: Slovácko v, Bohemians d, Jablonec v, Hr. Králové d, Jihlava v, č. Budějovice d
Hr. Králové: Č. Budějovice v, Dukla v, Ostrava d, Liberec v, Slavia d, Teplice v
Č. Budějovice: Hr. Králové d, Slavia v, Dukla d, Ostrava v, Sparta d, Liberec v

Za pozornost stojí, že Hradec Králové hraje do konce sezóny čtyřikrát venku, zatímco ostatní jen třikrát. Jednoznačně nejtěžší los má ale Bohemka, která je ovšem bod před Slavií a má tak devítibodový náskok na Hradec i Budějovice.

Co dalšího se v lize událo? Sparta prohrála v Liberci a hodila to na rozhodčího, proti jehož výkonu podala protest, což v kontextu celé sezóny působí vyloženě úsměvně. Lukáš Vácha dostal čtvrtou žlutou kartu v sezóně, což je informace, která myslím nepotřebuje žádný další komentář.

Plzni tak stačila i remíza v Teplicích na to, aby zvýšila náskok na čele tabulky na šest bodů. Zajímavostí je, že má také nyní o osm branek lepší skóre. To vypadá jako mnoho pro případnou bodovou rovnost, je však třeba mít na paměti, že aby skóre opravdu rozhodovalo, musela by především Sparta Plzeň porazit o dvě branky (čímž by se vyrovnaly vzájemné zápasy a snížil by se rozdíl ve skóre o 4) a dále by Sparta musela stáhnout další tři body. To znamená vyhrát pro Spartu a prohrát pro Plzeň, čímž by se brankový rozdíl snížil minimálně o další dvě branky - a aktuální osmibrankový rozdíl ve skóre by byl skoro v prachu.

Jablonec po prohře na Dukle už asi může na druhé místo zapomenout. Náskok čtvrté Boleslavi před zbytkem ligy už se po prohře v Brně zase snížil na pouhé tři body a v závěru soutěže tak i tady může být veselo. Za poháry totiž mimo jiné míří pátá Dukla s krásným záporným skóre 27:32 a vedle Teplic a Slovácka také cítí šanci Příbram a bojuje doslova všemi prostředky - více bodů než Příbram (13) na jaře získalo jen první trio (22, 17, 17) a Dukla (14). Dle slov trenéra Klusáčka po pátém místě pokukuje i nyní devátá Jihlava, která na Duklu ztrácí čtyři body. A tak si nezbývá než povzdechnout si a klást otázky, jak je možné, že v této společnosti chybí Slavia.

Komentáře (60)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Statistické okénko - 24. kolo

    japhy     před 10 lety 22.04.2015 16:15 |  
    0 0

    Klobouk dolů před redakcí, že se dokážete přinutit si sednout a psát dokola o té bídě.
    K odvolání MB. Ačkoliv jsem z něj v poslední době spíš nešťastnej, je fakt, že jako jedinej začal opravdu se selekcí v kádru a postupně se zbavoval plev. O to větší rozčarování může ale panovat teď, když se situace vlastně opakuje a to nám tu teoreticky zbyla už jen samá zrna.

    • Re: Statistické okénko - 24. kolo

      Jiri1     před 10 lety 22.04.2015 16:57 |  
      0 0

      Prosím vysvětlete , jak u nás poznám ty dobrá zrna , to tedy az sestoupíme do druhé ligy a v kádru zbyde posledních 10 chromáků, omlouvám se , jinak to nazvat nemohu. tak bude vše v pořádku, oddělovat zrno ano, ale v tom případě tedy až po záchraně s novým trenérem .
      Beránek svůj úkol nezvládá, bude to drahé probuzení ze snu a dalši 10 let stabilizace, ale trenéra , který nezvládá ani své hráče teda fakt ne.
      Udajně se má náš majitel radit s blízkými, teda jestli mezi poradci bude třeba Latka nebo Hřebík , tak panbů s námi a zlý pryč.

      • Re: Statistické okénko - 24. kolo

        pes (přítel SN)     před 10 lety 22.04.2015 17:45 |  
        0 0

        Za Hrebika jsme hrali asi nejlepsi fotbal a nekolikrat za sebou porazili sraltu.

      • Re: Statistické okénko - 24. kolo

        biggris (přítel SN)     před 10 lety 22.04.2015 18:00 |  
        0 0

        Zrovna kdyby se radil s Hrebikem, tak by mi to proti srsti nebylo

        • Re: Statistické okénko - 24. kolo

          Jiri1     před 10 lety 22.04.2015 18:04 |  
          0 0

          Pánové , co bylo , to bylo Jarda v létě asi zamíří na odpočinek , patrně ho nahradí Baránek a vedoucího u Sparty by mohl dělat třeba Kováč.
          Nemyslím si , že v naší situaci by bylo možno poradit něco převratného, snad už konečně Rebíček prozře a nastaví tzv. šetřivá kritéria ........

      • Re: Statistické okénko - 24. kolo

        japhy     před 10 lety 22.04.2015 20:08 |  
        0 0

        No to já nevím, jak poznáš ta dobrá zrna. Taky píšu, že tu už teoreticky zbylo jen to lepší z loňské sezony. Juhar se nemusí motat na beku, Škoda trápit v obraně, stejně tak flink Nitrianský. O to víc zamrzí ta herní bída už od začátku ročníku. Snad nechat MB jako sport. ředitele a někoho progresivního na trenéra. Pokud to hráči úmyslně neflákají z nějakého neznámého důvodu, musí být chyba v koučovi. Ono, když si člověk vzpomene na naše výhry, a že jich moc nebylo, tak dost z nich nebylo po bůhvíjakých výkonech, např. Liberec nám těch 6 bodů v podstatě daroval.

    • Re: Statistické okénko - 24. kolo

      quelhar (admin)     před 10 lety 22.04.2015 18:29 |  
      0 0

      Dá to čím dál víc práce se k tomu donutit... :o)

      • Re: Statistické okénko - 24. kolo

        bongor     před 10 lety 22.04.2015 20:35 |  
        0 0

        Opravdu je to těžký a děsně ubíjející,jak už se několik let plácáme v bahně.Vždycky se nám objeví jiskra naděje,aby vzápětí opět přišlo drsné vystřízlivění.Můžeme mít
        radost,že se ani úhlavním kamarádům příliš nedaří i přes směšné páky,které pravidelně a zbytečně nasazují a taškář sype do toho rezavého stroječku víc peněz
        než půl republiky do forbesu.Ale to je málo.My jsme Slavia a bohužel nemáme
        tak bohatého majitele,aby mohl finančně popohnat naši porouchanou mašinku.
        Proč třeba Geci najednou zázračně procitne,když nás opustí a jde hrát do Rumunska,proč se bezdůvodně zbavíme reprezentanta Balaje a potom bědujeme,že máme na střílení gólů jen Škodovku,což je zatraceně riskantní.Všechno spojuje právě to,že nemáme dost peněz,abychom konkurovali Plzni,Jabkám,nakonec ani
        těm ubrečenejm šumařům z Letný.Dokud se nezmění tohle,jsou všechny diskuse marný a kluci v redakci budou dál stresovaný nad naší bezmocností.

        • Re: Statistické okénko - 24. kolo

          japhy     před 10 lety 22.04.2015 21:35 |  
          0 0

          Ale tak samozřejmě, že prodej někomu solventnímu a následné nákupy hráčů by to vyřešilo.
          Jen mi nejde do hlavy, jak můžeme tak dlouho(několik sezon) hrát takovou bídu s hráči, kteří rozhodně patří do lepší poloviny naší ligy. Buď se jim nechce nebo je nikdo nenutí, od toho se můžeme odpíchnout. Rovnou vylučuju, že jsou všichni dřeváci.
          Nechtít se jim může ze dvou důvodů. Buď jim nechoděj prachy a nebo viděj, že klub absolutně nefunguje a oni nemají chuť se pro něj přetrhnout. Opomíjím prodávání zápasů. Ale nezdá se mi, že by se neplacení hráčům tak dlouho dařilo tutlat.
          A jestli po hráčích nikdo nechce pořádnou hru, tak prostě nefunguje sportovní úsek. Vždyť tu bídu musí vidět i slepej. Nebo vědí, že hráči mají důvod se nesnažit.
          Tohle dohadování může rozlousknout pouze nějaký insider.
          A taky by si lidi měli uvědomit, že kdyby Škoďák neměl životní formu, jsme už teď na sestup.

          • Re: Statistické okénko - 24. kolo

            JirkaD     před 10 lety 23.04.2015 08:34 |  
            0 0

            Letošní kádr rozhodně není na sestup, ani na boj o poháry, (tímto přiznávám můj přehnaný optimismus na začátku jara) ale co mne udivuje, je nezájem hrát. Spoustu zápasů je odehraných na půl plynu, bez zájmu o hru. Jako kdyby hráči věděli víc než my.

            Nevím, jak funguje nebo nefunguje klub, ale z pohledu z venku spíš nefunguje nic, v porovnání s jinými kluby máme hrozný marketing, propagaci, mediální obraz. Do celkového obrazu patří i to, že např repre hraje všechny "velké" zápasy na Letné, i když Eden je modernější a novější.
            Docela by mne zajímalo kolik lidí a na jakých pozicích (bez trenérů mládeže) u nás pracují, protože výsledky jejich práce nejsou vidět.

            K trenérovi: jsou pro zachování trenéra, byť se mi nelíbí připosranost s jakou hrajeme. Co přinášejí neustále změny víme z vlastní zkušenosti sami. Je potřeba si uvědomit, že pri nástupu Beránek hovořil o horizontu tří let. Zatím máme za sebou ani ne jeden rok a kádr je úplně jiný než loni (až na pár vyjímek) Spoustu hráčů má minimum ligových zkušeností a je vidět, že zápasy juniorské ligy jim nic moc nepřinesli.

            • Re: Statistické okénko - 24. kolo

              japhy     před 10 lety 23.04.2015 09:45 |  
              0 0

              Včera jsem koukal na LM, madridské derby. Fajn, když si člověk odmyslí logický rozdíl v kvalitě jednotlivých hráčů, tak je tam obrovský rozdíl v nadšení pro hru. A ačkoliv to byl v podstatě nudnej zápas, kde se skoro nic nedělo a prim hrály obrany, tak ta chuť hrát byla pořád veliká. Pro rohy se běhalo, auty se házely bez zbytečných prostojů. A to se ve většině jedná o lidi, kteří by se vším mohli zítra seknout a s prstem v nose si užívat zbytek života a ne se porád honit za merunou jak magoři :)

              • Re: Statistické okénko - 24. kolo

                Alky (přítel SN)     před 10 lety 24.04.2015 12:31 |  
                0 0

                Nějakej chytrej trenér (Csaplár nebo Hřebík) o tom řekl. Hráči u nás nemilují fotbal, ale milují být fotbalisty. To myslím o přístupu napovídá mnohé.

  2. Re: Statistické okénko - 24. kolo

    Thorklaer (přítel SN)     před 10 lety 22.04.2015 21:25 |  
    0 0

    *Plzni tak stačila i remíza TEPLICÍCH na to...

    Díky za tradiční statistické okénko. Také jsem si říkal, že sestup SKS už není moc pravděpodobný. Hodně pikantní bude duel Budějic s Hradcem. Hradec má lepší formu, ale kdyby vyhrály Budějice, SKS rupla v Jablonci, tak bude mít Cipro dobré dilema před zápasem v Edenu:-)

    • Re: Statistické okénko - 24. kolo

      quelhar (admin)     před 10 lety 22.04.2015 23:04 |  
      0 0

      Díky, opraveno.

  3. Re: Statistické okénko - 24. kolo

    ElvisPresley     před 10 lety 22.04.2015 22:07 |  
    0 0

    Z médií: Bajtazijev měl mít na obchod skutečně připraveno 50 milionů eur (částku odpovídající právě 1,4 miliardy korun, o níž napsal Blesk). S tím, že byl připraven Eden i jen spoluvlastnit. "Ukázalo se ale, že stadion nemá s klubem potřebnou vazbu. Dokonce všechny příjmy ze vstupného z domácích zápasů nejdou do klubu," přidává Holeščák další důvod krachu jednání Bajtazijeva s Řebíčkem...... Za poslední zveřejněné účetní období 2012/2013 vykázal klub ztrátu 137,6 milionu korun. Stadion naopak končí v posledních letech v zisku..... / Komu jde tedy částka ze vstupného?

  4. Re: Statistické okénko - 24. kolo

    Petr9608     před 10 lety 22.04.2015 22:29 |  
    0 0

    Ale co je zajímavé - vedoucí kvarteto získalo pouhý bodík v tomto kole.

    Zajímavé.

    • Re: Statistické okénko - 24. kolo

      kobo (přítel SN)     před 10 lety 22.04.2015 22:43 |  
      0 0

      I ten bodík stačí Plzni k tomu, že na ni ztrácíme po 24. kole neuvěřitelných 35 bodů...
      Takže nám schází z těch 24. odehraných kol pouhopohých 12 vítěztví na první místo.
      To je hrozný výsledek - nechápu, jak se ještě někdo může zastávat Beránka.

      • Re: Statistické okénko - 24. kolo

        mart01     před 10 lety 23.04.2015 11:06 |  
        0 0

        Nechápu, jak ho může někdo vyhazovat. Někteří ještě stále nepochopili, že problém asi nebude v trenérovi. Když už si někdo přeje jeho odchod, tak řekněte i B (tedy koho za něj?).

        • Re: Statistické okénko - 24. kolo

          Tomski     před 10 lety 23.04.2015 11:21 |  
          0 0

          ani se nerozčiluj i tady se dělí zrno od plev :-D

          • Re: Statistické okénko - 24. kolo

            judy     před 10 lety 23.04.2015 12:04 |  
            0 0

            Jak se říká že ryba smrdí od hlavy tak u nás to platí tuplem a MB zrovna není hlava ryby... Dokud se nezmění majitel a poměry v našem milovaném klubu moc se toho nezmení i když se tu budou točit trenéři jak na kolotoči a jediné zlepšení je koncepce dobrým trenérem který musí mít neotřesitelnou důvěru !! všechny tyhle spekulace apod. jen napomáhají k marastu ve kterém zase jsme, vše je jen v hlavě a potvrzuji to i výkony které jsou někdy na hranici sil a pak ty druhé kterých je bohužel více :(

            • Re: Statistické okénko - 24. kolo

              JirkaD     před 10 lety 23.04.2015 12:59 |  
              0 0

              Ono by i pomohlo, kdyby někdo kompetentní, třeba Karolko, vystoupil a řekl, že trenér má důvěru vedení a odvolávat se nebude, ale ono je o odvolání trenéra psáno všude, termín pro rozhodnutí byl údejaně včera a oficiální stanovisko klubu nikde.

              • Re: Statistické okénko - 24. kolo

                Tomski     před 10 lety 23.04.2015 13:16 |  
                0 0

                jak píšeš udajně včera...ja bych z článku o Slavii z pera Konečnýho závěry nedělal...Řehák by mohl dělat asistenta nebo vedoucího a ne trenéra...

                • Re: Statistické okénko - 24. kolo

                  bongor     před 10 lety 23.04.2015 18:25 |  
                  0 0

                  Nesmíme zapomínat,co to je ten soudruh Konečný.Je to fanatický obdivovatel neobdivovatelného a z toho vyplývá,že nepřítel Slavie.Takže cokoliv napíše on,tak tomu naprosto nevěřím.

              • Re: Statistické okénko - 24. kolo

                Betynka58     před 10 lety 23.04.2015 14:01 |  
                0 0

                Dnes zase psali, že se rozhodnutí odsouvá do zápasu s Jabloncem. Když i tam Slavia prohraje, pak prý bude nejspíše Beránek odvolán. To mi přijde dost úsměvné.

                • Re: Statistické okénko - 24. kolo

                  JirkaD     před 10 lety 23.04.2015 15:09 |  
                  0 0

                  Novináři mají na spekulace nárok, ale proč je nevyvrátíme? stačí jedno krátké prohlášení pro jednoho spřízněného novináře, stajnak všichni od sebe přebírají informace a ani je neověřují. O nás se píše jen negativně a i zde je chyba klubu, že to nechá tak být. I kdyby o odvolání uvažovali, tak pro zklidnění situace mohou vydat prohlášení že se o odvolání neuvažujea situace se vyhodnotí o sezóně.

                  • Re: Statistické okénko - 24. kolo

                    Steve2924 (přítel SN)     před 10 lety 23.04.2015 17:57 |  
                    0 0

                    Třeba je to proto, že ty výsledky jsou tak špatný, že i když třeba momentálně není odvolání Beránka na pořadu dne, tak pokud by prohrál i s Jabkama a pak s Budějovicema tak by šel. Takže jestli vedení není 100% rozhodnuté držet Beránka do konce sezóny i kdyby už nezískal ani bod. Tak jsme rád, že mlčí. Trhací kalendář z úst už si udělali tolikrát, že to stačilo.

                • Re: Statistické okénko - 24. kolo

                  Dobi     před 10 lety 24.04.2015 14:27 |  
                  0 0

                  Dneska jsem měl chuť si deník spart kvůli dokumentaci triumfu Litvínova koupit. Ale když jsem si uvědomil, že to otevřu a tam někde podpis "Konečný". tak to byla pro mě konečná... Až zajedu na Sever, koupím si přímo raději nějaký suvenýr na titul, než dělat štafáž tomu neobjektivnímu kreténovi...

      • Re: Statistické okénko - 24. kolo

        kobo (přítel SN)     před 10 lety 23.04.2015 14:09 |  
        0 0

        Je faktem, že jsou výsledky, ale i předváděná hra, stále horší a horší. Někdo může argumentovat tím, že občas nehraje ten a ten, např pro zranění či karty - ale to je přeci ve všech klubech.
        Něco je špatně: buď máme špatné hráče, nebo špatné trénéry. Majitel má pouze přenesenou vinu tím, že vybral sportovní úsek potažmo trénera a hráče. Ale majitel preci neběhá po hřišti. Body získávají hráči pod trénerovou taktovkou. Podle většiny zde diskutujících máme nyní skvělého trenéra a ligově nadprůměrné hráče - podle mě nemáme.

        • Re: Statistické okénko - 24. kolo

          Barlblog     před 10 lety 23.04.2015 14:43 |  
          0 0

          Tohle je přesně ten pohled, který se nezamýšlí nad podstatou věci. Podívej se na klub jako firmu a odpověz si na otázku. Chtěl bych v takové firmě pracovat? Moje odpověď je NE. Důvodem není jen chaotické vedení, nejistá finanční situace, neprověřené bulvární pomluvy, které se šíří, ale i nesnesitelný tlak, který nezaslouženě fanoušci směrují na lidi, který se stavem jejich milovaného klubu nemůžou nic udělat.

          Beránek chtěl po přesunu k nám roční smlouvu s tím, že pak si všichni vyhodnotí jestli chtějí pokračovat, nebo ne. Byla mu nabídnuta smlouva na 3 roky s tím, že nechceme turbulentního trenéra. Vyhlásil se tedy cíl na 3 ROKY.

          Beránek udělal chybu ohledně jarní aspirace na 5 místo. SKS je zámek s velkým věhlasem, ale stojí na vratkých základech. Zranění Mičoly, Černého, Latky, Zmrhala a obrovské individuální chyby tento cíl neumožnili. Neměli jsme ani pověstné štěstí v některých zápasech.

          Nechci, aby SKS hrála dole a prala se s Bohemkou, Libercem a marným duem o sestup, ale velkou většinu důvodů proč tomu tak 2. sezónu za sebou je, nenese trenér.

          Dále chci upozornit, že po 24 zápasech máme 25 bodů a na sestup 7 bodů k dobru. To nemění nic na tom, že hráči A týmu musí máknout a do konce sezony udělat minimálně 10 bodů, aby svou reputaci trochu napravili.

          • Re: Statistické okénko - 24. kolo

            utrzeny_ze_retezu     před 10 lety 23.04.2015 14:57 |  
            0 0

            Stojím za Beránkem, ale s tímhle přístupem to můžeme rovnou zabalit. Jestli přišli nějací hráči co u nás nechtějí hrát, nevím proč sem chodili a dál zůstávají apod.

            • Re: Statistické okénko - 24. kolo

              Barlblog     před 10 lety 23.04.2015 17:23 |  
              0 0

              Já jsem původně byl pro Stanislava Levého. Miroslav Beránek je ale taky výborná volba a já jsem s ním nikdy neměl problém.

              SKS musí fungovat dobře jako klub a potom můžeme řešit sportovní stránku. Já bych si moc přál, aby trenér dostal 60 milionů na nákupy, ale to je z říše snů. O naší současné ekonomické síle hovoří lednové přestupní období.

              Všechny kluby v TOP 4 jsou v současnosti úplně někde jinde než SKS. I Dukla a Teplice mají celkem slušné ekonomické zázemí.

              Myslím, že týmu a trenérovi pomůže spíš podpora, než zatracování, pokuty a vyhazování.

              • Re: Statistické okénko - 24. kolo

                Markus     před 10 lety 24.04.2015 15:30 |  
                0 0

                Tak rychle zlanař Bakalu, ať si na postuhelné dovolené vezme na starost Slavii. Když už se pustil do dobrodružství cyklistiky a herního průmyslu, fotbalová challenge jako vrchol se nabízí :D

        • Re: Statistické okénko - 24. kolo

          Steve2924 (přítel SN)     před 10 lety 23.04.2015 17:58 |  
          0 0

          Jestli podle tebe nemáme nadprůměrné hráče (= hráče na to aby se hrálo nejhůř do 7 místa) tak máš o naší lize hodně nadhodnocené mínění.

          • Re: Statistické okénko - 24. kolo

            Barlblog     před 10 lety 23.04.2015 18:30 |  
            0 0

            Pokud není kvalitní pracovní prostředí, je jedno kdo za tebe pracuje/hraje a ani šéf směny s tím nic neudělá, pokud je firma ve stavu jako SKS. :-)

            Ohledně hodnocení sezony bych musel použít slovo kdyby a to vede slušně řečeno nikam. Jsme tam kde jsme a za poslední léta tam nejsme poprvé. Něco je shnilého v EDENU a trenér to určitě nebude.

            • Re: Statistické okénko - 24. kolo

              jufoun (přítel SN)     před 10 lety 23.04.2015 19:22 |  
              0 0

              Ta první věta vcelku přesně vystihuje situaci ve Slavii.
              Dal bych k Beránkovi jako asistenta Řeháka, ať hráče namotivuje, možná by to pomohlo.

            • Re: Statistické okénko - 24. kolo

              Steve2924 (přítel SN)     před 10 lety 23.04.2015 21:01 |  
              0 0

              V tom případě my vysvětli proč nejlepší fotbal od titulu se tu hrál v době, kdy někteří hráči neměli co žrát, protože neviděli x měsíců výpalty a hrozil krach? Nebo mě vysvětli výkony hráču Žižkova, když jsou 4 měsíce bez platu a pozornost vedení si musí vynucovat stávkou?
              Aha...

              • Re: Statistické okénko - 24. kolo

                Barlblog     před 10 lety 23.04.2015 23:20 |  
                0 0

                Tvoje příklady trochu pokulhávají. Bilance Žižkova na jaře: 3 - 2 - 2. Morálka tamních hráčů je obdivuhodná, ale že by hráli nějak oslnivě, to se říct nedá. Navíc je výrazně táhnou, alespoň co se celkových statistik týká, hráči na hostování, které částečně, nebo kompletně platí mateřské kluby. Žižkov není na postupovém místě ve FNL a spíš se vzdaluje těmto příčkám.

                Dobré výsledky měla SKS několikrát, ale vždy to byl krátký horizont. Tu měsíc na podzim, tu měsíc na jaře. Nebylo to nikdy dlouhodobé a zasloužené. Velkou roli hraje mentální semknutí, snaha hrát o svoje jméno a třeba i snaha "vypadnout", sebedůvěra jednotlivců, štěstí a v neposlední řadě ochota soupeře hrát, když mu o nic nejde.

                Nechci devalvovat hezké zápasy z tohoto období, mě se naše hra tehdy taky líbila, ale stejně tak můžu argumentovat začátkem této sezony, nebo začátkem jara.

                Předpokládám, že tvým řešením není hráčům neplatit, moc dlouhodobá koncepce to není. Spíš se musíme zamyslet nad tím, proč nedokážeme udržet hru a výsledky dlouhodobě.

                • Re: Statistické okénko - 24. kolo

                  bububu (přítel SN)     před 10 lety 23.04.2015 23:28 |  
                  0 0

                  Tohle všechno jsou otázky, čert ví...Co ale Beránkovi nezapomenu je naprosto nelogická změna rozestavení po 5. kole, kdy nepochopitelně přestal hrát na dva útočníky a začala připosranost, která nás dovedla až tam, kde jsme teď...nemůžu si pomoct, ale herní projev mužstva je příšerný. Liberec dejme tomu, ale je dobré vzpomenout, co předváděl Libe v obraně (aniž bych chtěl toto vítězství a především výkon Škodovky jakkoliv snižovat), s Teplicemi to ještě bylo dobré, ale na zápase s MB se ukázala v plné nahotě největší slabina Slavie posledních sezon - jsme mentálně suverénně nejslabší tým v lize, stačí trošku nepříznivý vývoj a sesypeme se jak domeček z karet. Proč tomu tak je, opravdu nerozumím, to stejné se dělo i pod náročnými trenéry Radou a Koubkem. Slavia by jednoznačně měla angažovat k týmu psychologa, který by s týmem celoročně pracoval. Je to něco, co nás šíleně sráží a musíme se tomu začít věnovat.

                  • Re: Statistické okénko - 24. kolo

                    Betynka58     před 10 lety 24.04.2015 10:43 |  
                    0 0

                    Zápas s Boleslavý měl nepříznivý vývoj? To jsem se asi koukal na jiný zápas. Tam naopak měla Slavia hrozný začátek, ale druhou půli odehrála kvalitně a nakonec smolně prohrála. Ale souhlasím s tím, že tenhle zápas byl zlomový. Kdyby tenkrát z toho závěrečného tlaku vydolovala vítězný gól, asi bychom se teď bavili na jiné téma.

                  • Re: Statistické okénko - 24. kolo

                    Tomski     před 10 lety 24.04.2015 12:17 |  
                    0 0

                    tak ta změna přišla ve čtvrtém kole a to přesně ve 30.minutě, kdy nás Teplice mleli a Balaj hrál špatně...další kolo se hrálo s Plzní a tam logicky hrál jen jeden útočník...další kolo se znovu hrálo na jednoho útočníka a ve 25. minutě se zranil Škoda a Balaj, který ho střídal nic nepředvedl, další venkovní zápas byl na Bohemce a znovu se hrálo se Škodou i Balajem (jak to vypadalo asi připomínat nemusím), pak následovalo derby a Balaj hrát nemohl (chyba našeho vedení), další dvě kola byl Škoda zraněný a hrál Balaj, ale bohužel nic moc nepředvedl...pak už jsme hráli jen na jednoho útočníka...

  5. Re: Statistické okénko - 24. kolo

    japhy     před 10 lety 23.04.2015 21:29 |  
    0 0

    Aspoň ten Litvajz mi udělal radost. Uf, nechápu, jak v tom posledním zápase zvládli nedostat góla, když už od 1.třetiny neskutečně tahali nohy a byli všude pozdě.
    Sorry za OT, ale stejně se tu prd děje a všichni čekáme popravu v Jablonci.
    Do hajzlu, ten Jablonec. Jak to, že Peltu někdo věčně nepeskuje za ten střet zájmů, nesplnění slibu před nástupem do čela FAČRu? To mi ta radost dlouho nevydržela, na fotbal radši fakt nemyslet...

    • Re: Statistické okénko - 24. kolo

      Dobi     před 10 lety 23.04.2015 22:00 |  
      0 0

      Já jako kusem Krušnohorec a západoSeveročech zvolávám LIVÍÍÍNOOOV! Jestli si to někdo zasloužil, byli to tito Krušnohorci. Ne s pomocí sudích, ale na ledě.. Bohužel pověst našeho chudého, ale krásného kraje mohutně kazí Peltaven... Ale musí být lépe!

      • Re: Statistické okénko - 24. kolo

        Fulham     před 10 lety 23.04.2015 22:47 |  
        0 0

        Tak Rucovi to asi přála i většina sesivek....a jinak Zenit - Sevilla veliká paráda. Jebat LM , to je mimonska záležitost.

        • Re: Statistické okénko - 24. kolo

          spino     před 10 lety 24.04.2015 07:52 |  
          0 0

          Růča byl při návratu z NHL jednou nohou ve Slavii, ale nakonec zvolil Spartu. Jsem ale rád, že plně doceněn byl až v Litvínově, kde opravdu hrál celou svou kariéru srdcem. Ve Spartě to přiznejme si nebylo nic moc.

          Titul je letos ve správných rukách, moc ho Litvajzu přeju.

      • Re: Statistické okénko - 24. kolo

        judy     před 10 lety 24.04.2015 00:24 |  
        0 0

        ježiš to jsem si vzpoměl na Krušnohorce v podání Pepina Náhlovskýho :D:D

        • Re: Statistické okénko - 24. kolo

          Dobi     před 10 lety 24.04.2015 14:23 |  
          0 0

          Proto jsem taky použil tento výraz Pepy Aloise... To je jeho výraz, kterým vytvořil umělou postavičku kraje, kde toho čistě českého nikdy moc nebylo. Ale ty zkazky patří k modernímu inteligentnímu folklóru.
          A jen připomínám, že vloni Slavia skončila desátá (tedy play-off), právě na úkor Litvínova. Za rok se změnily časy...
          Já jsem byl poprvé na vlastní oči na hokeji někdy v roce 1958, kdy mě táta vzal na Štvanici na druholigový hokej Dynamo-Stalinovy závody Litvínov. Dynamo vyhrálo 2:0... Jó to bylo před 57 léty. Rok nato šel Litvínovdo ligy! A ten rok jsme ještě byli na zápase Dynamo - Dukla Litoměřice (ta hrávala v Ústí). Tátovi tam byla zima, máma mě pak samotného nepouštěla (bylo mi deset) a začal jsem chodit až na minizimáček do Edenu uprostřed 60. let!. A na ligu jsem chodil někdy, když hrála Sparta právě s Litvínove. To byla sláva, kdy na led vjížděl IVAN HLINKA! Aby ho pak zabil ten blbec v náklaďáku v KV!
          Ten se jistě v nebíčku taky usmívá!!!

    • Re: Statistické okénko - 24. kolo

      Borris     před 10 lety 24.04.2015 11:53 |  
      0 0

      Moc jsem to Litvínovu přál a speciálně pak Růčovi a Kubovi Petružálkovi. Takže jsem rád, že to Litvínov dotáhl. Je to tradiční hokejový klub, vychovali pro český hokej řadu špičkových hokejistů, dlouho už čekali na úspěch a už si to zasloužili. Bylo krásné včera vidět, jak i tvrdí chlapi měli v očích slzy dojetí a radosti. Právě takovéhle jedinečné okamžiky a příběhy, dovede přinášet jedině sport. Býval bych to moc přál i Zbyňovi Irglovi, bylo by to krásné završení jeho příběhu. Ale já věřím že i on se třeba dočká, je to pan hokejista. A Litvínov už si to opravdu moc zasloužil. Titul je rozhodně ve správných rukou.

  6. Re: Statistické okénko - 24. kolo

    Eluin (přítel SN)     před 10 lety 24.04.2015 09:12 |  
    0 0

    Ohledně "případu Hrubeš" zákulisní tamtamy nějak utichly, ale v tomto případě je to možná asi i lepší.

  7. Re: Statistické okénko - 24. kolo

    Travinho     před 10 lety 24.04.2015 12:22 |  
    0 0

    Tady se pořád spekuluje na kolik máme nadprůměrný nebo podprůměrný kádr, ale já si myslím, že tým, který by měl hrát v první polovině tabulky prostě máme. Stačí si rozebrat jednotlivá jména.
    Berkovec - Loni se Bohemka zachránila jen díky němu.
    Latka - Hráč v takřka ideálním věku se zkušenostmi z bundesligy i Premier League.
    Bílek - Také minimálně průměrný ligový hráč.
    Zmrhal - Člen základní sestavy repre 21.
    Hrubý - Také nastupuje v jedenadvacítce, hlavně loni na jaře ukázal velký potenciál.
    Baéz - Přišel jako hvězda Slovenské ligy.
    Deli - Reprezentant Cote d´Ivoire, jasný základ v Příbrami.
    Boudjemaa - Ve špičkovém rumunském týmu měl jasný základ.
    Kenia - Zkušenosti z Schalke, kvality má nepopiratelné.
    Piták - Kupovali jsme ho jako kvalitní hráče Jablonce.
    Škoda - Nejlepší střelec ligy.
    Mikula - V Jihlavě měl jasný základ.
    Švec - V Maďarsku stabilně hrál, dřív byl v repre.
    Tohle prostě nejsou hráči se kterými bychom měli hrát o záchranu, takže buď je špatný kouč nebo výběr hráčů. Nicméně jejich cena i platové ohodnocení naprosto neodpovídá našemu postavení v tabulce.
    Další věc, která mě drásá, že hráči které pustíme a podávají u nás ne příliš dobré výkony, hrají v jiných týmech bez problémů základu, mnohdy jsou i oporami. (Juhar, Čonka, Nitrianský, Gecov)

    • Re: Statistické okénko - 24. kolo

      Barlblog     před 10 lety 24.04.2015 12:45 |  
      0 0

      "Další věc, která mě drásá, že hráči které pustíme a podávají u nás ne příliš dobré výkony, hrají v jiných týmech bez problémů základu, mnohdy jsou i oporami. (Juhar, Čonka, Nitrianský, Gecov)"

      O tom tady přece mluvíme. SKS nefunguje jako firma, jako klub, jako organizace dobře a tudíž nemůže motivovat a tlačit svoje zaměstnance/členy k maximálním výkonům a už vůbec ne opakovaně.

      • Re: Statistické okénko - 24. kolo

        Tomski     před 10 lety 24.04.2015 12:56 |  
        0 0

        tak Gecov se věnuje v Rumunsku jen fotbalu, Juhar a Čonka jsou na Slovensku a to vidíš na Baezovi, že ta úroveň je úplně jinde a Nitrianský měl i tady světlé chvilky, ale lemra je to pořád...u toho Travinhova seznamu se nezohledňuje jak jsou na tom hráči poslední rok, ale jen kde kdo hrál nebo jestli je v repre...

        • Re: Statistické okénko - 24. kolo

          Travinho     před 10 lety 24.04.2015 14:22 |  
          0 0

          Zohledňuji to, jak hráli hráči než šli k nám nebo co předvedli poslední rok. Pokud šla u nás jejich výkonnost rapidně dolů, tak je to spíš chyba týmu.

          • Re: Statistické okénko - 24. kolo

            Tomski     před 10 lety 24.04.2015 15:35 |  
            0 0

            už jsem to psal pod jiný článek, ale jen pár věcí zopakuji:
            Latka je sice v ideálním věku a se zkušenostmi, ale bohužel je celkem často zraněný...
            Zmrhal je sice člen U21, ale nevyrovnané výkony podává stále...
            Hrubý má sice potenciál a jeden start v U21, ale zasekl se v juniorské lize...
            Baez byl hvězda na Slovensku, ale to bohužel stačí, tak akorát na spodek naší ligy...
            Deli se dostal do repre a potenciál je u něj veliký, ale takticky ještě není dostatečně vyspělý...
            DB sice hrál v Rumunsku a po příchodu sem ukázal, že může být výborný, ale už loni na jaře formu ztratil a letos prostě neukázal, že si zaslouží hrát...
            Kenia je taky pan fotbalista, ale taky toho moc neodehrál a v Schalke hrál před pěti lety...
            Piták je další fotbalista, ale když sem přišel na loňské jaro, tak se po pár kolech zranil a před koncem jara znovu, pak neabsolvoval přípravu a na podzim sbíral spíš minutky a hlavně mu je 35 (už zkušenost s Kiselem ukazuje, že to nemůžeme mít postavené na jednom veteránovi ač je sebelepší)...
            Švec je také po zranění a půjde nahoru...
            Máme jeden z nejmladších kádrů v lize a přitom je na ty kluky neuvěřitelný tlak kvůli tomu, že hrají za Slavii...ten kádr potenciál má, ale přijde mi, že by jsme chtěli od něj víc než na co teď má...neříkám, že částečná chyba není v Beránkovi, potažmo ve vedení...

    • Re: Statistické okénko - 24. kolo

      vavicek     před 10 lety 24.04.2015 15:37 |  
      0 0

      Opravdu?
      Latka - viděl jsi ho v té premier league? Tam naprosto vyhořel. Z Bundesligy sestoupil a ve druhé ho taky už nechtěli.
      Bílek - sestup z Polské ligy. A ani tam neměl jistý základ
      Zmrhal - není to tak dávno, co tady na něj nadávali podobně jako se teď nadává na Proška
      Hrubý - ?? v té době jsme hráli hrozně a málem sestoupili. Hráli jsme hůř něž teď
      Deli - v Příbrami, která se drží v lize pouze díky úplatkum. reprezentoval snad pouze jednou. V africkém týmu, kde se reprezentace dělá, krom největších hvězd na základě kontaktů agentů a peněz
      Boudjemaa - podle koeficientu horší liga než naše
      Kenia za posledních šest let má mimo Slavii odehráno 42 zápasů.
      Piták - ve Slavii věčně zraněný.
      Škoda - pamatuješ s,i jak se tady na něj nadávalo?
      Mikula - jasný základ neměl. Viděl jsi některé zápasy, kde hrál? Patřil mezi ty horší. Nijak nevynikal
      Švec - Madarsko? Viděl jsem ho několikrát v holandské lize. Když hrál levou obranu, tak vůbec nestíhal. V záloze byl velice solidní.

      Tohle prostě jsou hráči, kteří mají nejlepší na sebou, jsou často zranění. Většina z nich přišla do Slavie, protože je nikde jinde nechtěli.

      • Re: Statistické okénko - 24. kolo

        vlk30 (přítel SN)     před 10 lety 24.04.2015 15:52 |  
        0 0

        Bych spíše řekl,že pravda je někde uprostřed.Kádr máme na to hrát někde kolem 5-8 místa.

      • Re: Statistické okénko - 24. kolo

        Travinho     před 10 lety 24.04.2015 16:09 |  
        0 0

        Pořád to jsou ale lepší hráči než jaké má k dispozici Brno, Příbram či Ostrava...

        • Re: Statistické okénko - 24. kolo

          Tomski     před 10 lety 24.04.2015 16:13 |  
          0 0

          to si právě úplně nemyslím...řekl bych, že ta úroveň je v tuhle chvíli podobná, ale u nás je větší tlak a očekávání...

        • Re: Statistické okénko - 24. kolo

          vavicek     před 10 lety 24.04.2015 16:51 |  
          0 0

          Opravdu? dle tvé logiky :
          Zeman - zkušenosti z rakouské ligy, mládežnický reprezentant
          Fillo - bývalý reprezentant, kapitán u21
          Zápotočný - mistr ligy, zkušenosti z italské ligy - více než má latka zápasů v bundeslize a premier league dohromady
          Bednář - opět - zkušenosti z premier league, větší než Latka
          Fořt - zkušenosti z francouzské ligy, mistr ligy
          atd.

          Na papíře má Příbram jednoznačně lepší kádr než my.

  8. Re: Statistické okénko - 24. kolo

    slamacek (přítel SN)     před 10 lety 24.04.2015 13:40 |  
    0 0

    Panove, vy co tu stale nadavate, ze je vlastne uplne vsechno spatne. mam na vas otazku. Predem chci rict, ze nijak neomlouvam slabe vykony v nekterych zapasech a myslim, ze ani strategie nebyla nejvhodnejsi (ale po bitve je kazdy general).
    v kolika zapasech nas rozhodci poskodil, ovlivnil zapas ve prospech soupere a v kolika zapasech poskodil naseho soupere?
    nevim jak to je u jinych tymu, ale dovolim si bez toho aniz bych mel jakykoli dukaz pro sve tvrzeni rict, ze nikdo neni rezan tak jako my. a to se nutne musi podepsat na pohode hracu. ja co si vybavuju to vidim na 8:1. a to si jeste nektere zapasy uz nevybavuju. to se pak hraje opravdu moc dobre...

    • Re: Statistické okénko - 24. kolo

      Markus     před 10 lety 24.04.2015 15:45 |  
      0 0

      O tomhle ta nechuť nebude. Samozřejmě máš pravdu, řežou nás, protože nemáme takovou sílu, nebráníme se tak silně jako jiné kluby, ale ten problém je jinde. Trenérů jsme zkusili za posledních 5 let až dost : Cipro, Jarolím, Petrouš, Poustka, Rada, zase Petrouš, Koubek, Pastoor a teď Beránek. Dlouhý výčet a mnoho restartů, často zcela nesystémově bez vazby na předchozí vývoj. O trenérovi tohle nebude. Ptejme se, proč tu máme obodbí, kdy jsou hráči viditelně dobře motivováni a o něco bojují (o své další působení) a také období, kdy to odehrajeme jak ten poslední zápas. To není o tom jak nás řežou rozhodčí ani že by jim trenér zapoměl říci, ať makají. Nevidíme co se hráčům motá hlavou a jak vidí svou budoucnost v klubu. Odmítám věřit nějakému úmyslnému kazení hry ať už z jakéhokoliv důvodu, to si profík nemůže dovolit. Hrát fotbal nikdo hnedtak nezapomene, takže se jim jen nechce a trenér s tím minimálně do dalšího přestupového období nepohne, nemá tam koho poslat místo nich. Ale věřím Beránkovi, že do toho zase po sezoně řízne, stejně jako ty předchozí pauzy, kdo nedělal co bylo třeba, už si tady moc nezahraje. Rozhodně lepší představa než restart, co zahodí koncepční práci, přivede sem pár starších hráčů nějakého spřáteleného agenta a zase se budeme ptát, proč někdo hraje dobře za juniorku, ale do áčka se nedostane.