Jak zhodnotit dnešní zápas?
Hodnocení je pro nás špatný, protože my jsme šli do zápasu s tím, že potřebujeme tři body. To se nepovedlo, takže hodnocení špatný.
Co ten výkon? Vypadalo to, že Jihlava vás docela přehrála a měla tam další šance. Vy jste toho dopředu naopak mnoho nepředvedli.
První půli jsme měli dva tři náznaky, jinak nic. A druhou půli jsme začali prostě špatně, Jihlava nás přehrála. My jsme začali hrát až v nějaké 75.-80. minutě, což je hrozně málo.
Slavia už dva měsíce nevyhrála - jak se to na vás podepisuje v kabině? Poslední tři body přišly v prvním jarním kole v Liberci...
Tak vidíte, že jsme tři zápasy dostali góla skoro v 90. minutě, což pro tým není jednoduchý. A my čekáme, až se to zlomí, ale dnes se to bohužel nepovedlo. Musíme prostě makat a jezdit po prdeli.
Vnímáte, že situace ve spodku tabulky je našlapaná a že Slavia od těchto vod není příliš daleko?
Určitě to vnímáme. Proto jsme dnes chtěli tři body, což se nepovedlo. Musíme zabrat v Jablonci a tam urvat tři body.
Už poněkolikáté jste rozhodující góly dostali ve druhém poločase, ať už to bylo se Spartou, s Bohemkou, Plzní, Brnem i Boleslaví. Čím to je?
Vůbec nevím. V kabině si řekneme, že chceme udělat nějakou změnu a paradoxně dostaneme góla. Nevím, co k tomu víc říct.
Čím to, že Slavia začala hrát až od té, řekněme, 75. minuty?
Vůbec nevím. Jak jste viděli, Jihlavští tam měli ještě 2-3 100% góly, které naštěstí nedali. A my jsme se tomu mohli až v té 80. minutě přiblížit. Říkám, v 80. minutě začít hrát, je málo.
Jaké bylo, když fanoušci před vámi křičeli "my chceme Slavii"?
Určitě to pro nás není příjemný. Lidi pískali už v průběhu zápasu a určitě to člověk trochu vnímá, ale v tuto chvíli potřebujeme diváky, aby nás povzbuzovali a doufáme, že se to prostě zlomí.
Komentáře (180)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Švec: Hrát od 80. minuty je málo
Eluin (přítel SN) před 10 lety 19.04.2015 11:04 |Švec včera IMHO patřil k našim nejlepším hráčům. Psychicky na tom ale kabina musí být dost mizerně, o tom žádná.
Re: Švec: Hrát od 80. minuty je málo
Sokrates55 (přítel SN) před 10 lety 19.04.2015 11:29 |Hezké nedělní pozdravení Vám všem.
Všechno bylo napsáno a řečeno. Nemám k tomu co dodat.
Tentokrát jde ze strany trenéra, kterého mám rád, o naprosto nezvládnuté utkání i z hlediska přípravy. Pokud budeme porovnávat vyjádření trenéra Liberce po vyhraném utkání s ubulenými sparťany, tak tam je přesně ten zlomový moment. Je to v hlavách hráčů a tak to měl Miroslav Beránek také řešit. Prostě se do nich kousnout a tlačit je až k vlastní bráně. My místo toho začneme opatrnicky a hlavně bacha, ať někde neuděláme proboha nějakou chybu.
Moc mi to mrzí, ale bohužel tentokrát od trenéra velmi, velmi špatné a doslova bojázlivá taktika a příprava. Jsem moc zklamán a moje prognoza, že máme na to, abychom se poprali o 5 flek, tak ta je z říše snů. My jako fandové Slávie teď tedy prožíváme opravdu ošklivou skutečnost a ne sen. A první, kdo by se měl probrat je právě trenér......
A jako motivační zdroj bych použil právě příklad Liberce při boji s ubulenou Spartou.
Naše hráče rozhodně po utkání s Jihlavou žádné křeče do nohou nechytaly.
Sokrates55
Re: Švec: Hrát od 80. minuty je málo
Heretic (přítel SN) před 10 lety 19.04.2015 11:45 |Co se vůbec nemění a to ani náznakem je velmi špatná obranná hra. Když se k tomu přidá tradičních deset šancí na gól, tak máme výsledek jasný skoro v každém zápase.
Re: Švec: Hrát od 80. minuty je málo
Vhoo (přítel SN) před 10 lety 19.04.2015 12:00 |ano obrana je opravdu hodně špatná ale jednotlivě mi obraná čtyřka nepřijde až tak tragická, hledal bych dost chybu v záloze , hodně by pomohlo kdyby byl zdravý Latka ale i tak bych na stopera dal raději Fialku a před ně do zálohi Deliho, když hrál Deli v záloze tak to přeci jen bylo lepší, on spoustu akcí skvěle zastaví a je fotbalový ale na stopera hraje přeci jen až moc v klidu a občas něco pokazí.
Hlavně to chce klid do slavistických řad , pořád ještě není tak moc horko. Na druhou stranu to co vytýkám trenérovi není formace ani postavení určitých hráčů ale to jak píše pan Sokrates že je ke konci berou křeče, protože když na to nemám fotbalově tak se musí prostě jezdit a to jsme včera bohužel neviděli. Všichni tak nějak víme že je to bohužel v hlavách hráčů a že už nás letos přesvědčili že fotbal hrát umí.
Re: Švec: Hrát od 80. minuty je málo
Prochy před 10 lety 19.04.2015 15:07 |Sokrates55: Naprosto souhlasim!
Re: Švec: Hrát od 80. minuty je málo
Dobi před 10 lety 19.04.2015 19:28 |Jako vždy musím se Sokratem souhlasit, i když hranice mezi podporou a odporem je v těchto případech velmi křehká. Já jsem o určité korupci, jak psala Jane, zaslechl již včera při fotbale a naznačil jsem zde. Ale srovnám-li si informaci A a informaci B, tak je jasné, že je-li tomu tak, tak právě z klidného horního patra středu tabulky s dosahem na poháry jsme se propadli blízko ke dnu a naději nám jen vlévají dva propadáky Mechova a ČB z 2:0 na 2:3... Pokud je tomu skutečně tak, je to pořádný kopanec do psychiky hráčů (třeba podle Kryla: Syn otce nenáviděl, bratr bratru škodil)... Ono to stejně vyjde na povrch oficiálně...
Re: Švec: Hrát od 80. minuty je málo
Radek097 (přítel SN) před 10 lety 19.04.2015 20:33 |Možná se to dozvíme zítra.
Re: Švec: Hrát od 80. minuty je málo
VitK před 10 lety 20.04.2015 23:05 |Byl jsem na západní tribuně. V druhém poločase u branky hostí. V jednom okamžiku myslím Červenka útočil po pravé straně. S obránci byl v jedné řadě. Ideální situace pro přihrávku dozadu na nabíhajícího hráče z druhé vlny, kde bylo docela volno. Michal Švec stál asi 15 m od něj směrem k půli, a nic. Žádný náběh. Stál. Na tento okamžik by si měl Michal vzpomenout v příštím zápase, když už máme v plánu tu bojovnost.
O několik minut později podobná situace. Tentokrát byl v přibližně stejné vzdálenosti od útočícího hráce Damien Boudjema. I on stál a k brance soupeře se nevydal.
No a naopak byl vidět "pohyb" našich hráčů při obou obdržených gólech. Jasně to vidím před sebou při druhém gólu. Vracejí se 4 obránci, ostatní vyklusávají. Vzpomněl jsem si na docela vtipnou reportáž i.sport po zápase myslím s Boleslaví, kdy se i rozhodčí pohyboval k brance Slavie rychleji než "vracející se" Simon Deli.
Slabý článek sestavy
jane (admin) před 10 lety 19.04.2015 13:50 |Začínají se povídat opravdu nehezké věci o jednom bývalém hráči základní sestavy, který si svými ne(výkony) údajně přivydělával...
Re: Slabý článek sestavy
Navyseals před 10 lety 19.04.2015 14:19 |Nitrianský?
Re: Slabý článek sestavy
jane (admin) před 10 lety 19.04.2015 14:23 |Běloch, výška asi 190 - 200 cm, atletická postava.
Re: Slabý článek sestavy
Navyseals před 10 lety 19.04.2015 14:27 |Nemá jako vedlejšák skauting pro spartu?
Re: Slabý článek sestavy
jane (admin) před 10 lety 19.04.2015 14:34 |Nevim, kdo ma jako vedlejsak skautink pro Spartu, ale asi bych nechodila do tak davne minulosti.
Re: Slabý článek sestavy
Navyseals před 10 lety 19.04.2015 14:44 |Picault z Ameriky, byl doporučen jistým hráčem
Re: Slabý článek sestavy
fredydj (přítel SN) před 10 lety 19.04.2015 14:58 |Ze by Juhar?
Re: Slabý článek sestavy
Arutha před 10 lety 19.04.2015 15:07 |Juhar je moc malej... Mě napadá jen trojice Čontofalský (zmiňovaný skaut Sparty), Smejkal a Necid. U Necky se mi tomu nechce věřit a Smejkal mi v té loňské bídě nepřipadal ani zdaleka nejhorší.
Re: Slabý článek sestavy
Arutha před 10 lety 19.04.2015 15:16 |Ještě Vošahlík... že by?
Re: Slabý článek sestavy
fredydj (přítel SN) před 10 lety 19.04.2015 15:44 |Vosa nebo škutka nikdo dalsi me ted nenapada...
Re: Slabý článek sestavy
Tomski před 10 lety 19.04.2015 15:47 |jestli jsem to pochopil správně, tak se jedná o někoho z kdo za SKS hrál tuhle sezonu...
Re: Slabý článek sestavy
bongor před 10 lety 19.04.2015 15:00 |Může být,že někdo z bývalých hráčů jde proti Slavii.Ale pořád mi není jasné,jak nějaká bejvalka může ovlivnit výkony mužstva.I kdyby se rozkrájel,tak to není možné.Leda snad by musel všechny hráče den před zápasem ožrat do němoty.
Nedělej s tím takové tajnosti.Kdo to je čím nám škodí?
Re: Slabý článek sestavy
travel (přítel SN) před 10 lety 19.04.2015 15:11 |Pokud by to byl brankář,tak tam není, podle mě, velký problém ovlivnit výkony mužstva.
Re: Slabý článek sestavy
jane (admin) před 10 lety 19.04.2015 15:12 |Nechci tady psát přímo jméno z pochopitelných důvodů, ale to správné tady nezaznělo. A jak jsem psala, nechoďme do tak dávné minulosti. V současnosti hraje třetí housle a jeho nevýkony prostě nebyly smůla nebo náhoda.
Re: Slabý článek sestavy
Tomski před 10 lety 19.04.2015 15:19 |je ještě v kádru ?
Re: Slabý článek sestavy
jane (admin) před 10 lety 19.04.2015 15:24 |To je otázka, zda je ještě v kádru anebo s ním po tomto zjištění byla třeba rozvázána smlouva, to nevím.
Re: Slabý článek sestavy
Tomski před 10 lety 19.04.2015 15:27 |tak to jsi mi zamotala hlavu...vychází mi z toho Hrubeš...
Re: Slabý článek sestavy
Fallen (přítel SN) před 10 lety 19.04.2015 16:20 |Mám možná romantické dojmy o přístupu našich odchovanců ke klubu, ale doufám, že takový Hrubeš nebo Kodr by to neudělali.
Re: Slabý článek sestavy
lukas8 (admin) před 10 lety 19.04.2015 16:24 |Těžko říci. Ale jsou to asi jediní hráči, kteří se dají podle těch indicií odhadnout. Oba vypadli ze sestavy i z lavičky náhradníků. Ani jeden nehraje ani za juniorku, ani za Admiru.
Re: Slabý článek sestavy
Fulham před 10 lety 19.04.2015 16:44 |Hmmm - a před jedním docela zlomovým zápase přišel ,, lehce '' upraven a za ten jeho přístup ho ještě upravil otec .... Ma trošku dluhů ....pokud je tohle taky pravda, tak s tím nezmuze nic ani Jose....nebo apríl????
Re: Slabý článek sestavy
vavicek před 10 lety 19.04.2015 16:51 |Kodr asi ne. Ještě ve čtvrtek podle tohoto prodával vstupenky.
https://www.facebook.com/SKSlaviaPrahaFotbal/photos/a.408971449230.182719.317292689230/10153210262739231/?type=1&theater1449230.182719.317292689230/10153210262739231/?type=1&theater
Re: Slabý článek sestavy
Radek097 (přítel SN) před 10 lety 19.04.2015 16:58 |Cituji jane: ''V současnosti hraje třetí housle'' a to přesně sedí, už je z něj prodávač.
Re: Slabý článek sestavy
vavicek před 10 lety 19.04.2015 17:00 |Pravda. Ale prý byl zraněný. Trénuje až od tohoto týdne.
Re: Slabý článek sestavy
travel (přítel SN) před 10 lety 19.04.2015 17:05 |Sice nevím o koho se skutečně jedná,ale tipnul bych si z těch možností Hrubeše.Navíc k nám přišel ze sparty:)
Re: Slabý článek sestavy
vavicek před 10 lety 19.04.2015 17:09 |A hlavně dělal velké chyby.
Re: Slabý článek sestavy
Navyseals před 10 lety 19.04.2015 17:11 |Kluk, kterej nemá jistý místo v základu a bojuje o euro jednadvacítek? To se mi nezdá. Navíc Jane psala, že jeho jméno tu zaznělo a až později někdo napsal Hrubeš.Kromě Čontofalskýho mě napadl ještě Vošahlík.
Re: Slabý článek sestavy
Arutha před 10 lety 19.04.2015 17:15 |Jane naopak psala, že správné jméno ještě nezaznělo
Re: Slabý článek sestavy
bongor před 10 lety 20.04.2015 20:27 |Kluci,tohle bych neřešil ani ze srandy.To může dotyčnému zničit karieru a nejen to.Pokud není absolutní jistota včetně důkazů a šlo by o tak závažnou věc,jako je ovlivňování zápasů,tak radši počkejme na ofiko zprávu.Ale pořád doufám,že je to
pomluva.Původně jsem myslel,že někdo vyhozený ze Slavie má snahu vymáhat
nějaké peníze,což by mohlo znamenat i ztrátu bodů a v důsledku i třeba sestup.Ale tohle?
Re: Slabý článek sestavy
vavicek před 10 lety 19.04.2015 17:16 |Psala, že nezaznělo. Je to Hrubeš. Na nikoho jiného to nepasuje.
Re: Slabý článek sestavy
janko (přítel SN) před 10 lety 19.04.2015 17:16 |Psala ze nezaznelo:) Navic jestli je ve financnim pruseru tak blizsi kosile nez kabat
Re: Slabý článek sestavy
janko (přítel SN) před 10 lety 19.04.2015 17:03 |No kdysi tu nekdo psal ze Hrubes k nam prisel ze sparty... takze to takovy srdcar asi nebude. A je fakt ze se uplne vytratil... Kodr snad laboruje se zranenim...apropo treti housle to je jak treti brankar:))
Re: Slabý článek sestavy
jane (admin) před 10 lety 19.04.2015 17:11 |Ja myslim, ze jsem dala uz docela dost indicii, abyste si spocitali, kolik je nula a jedna.
Re: Slabý článek sestavy
Radek097 (přítel SN) před 10 lety 19.04.2015 17:16 |A proč prostě nenapíšeš, kdo to je. Co si těmito náznaky dokazuješ...
Re: Slabý článek sestavy
mart01 před 10 lety 19.04.2015 17:20 |Já si myslím, že je jasné, že je to Hrubeš.
Re: Slabý článek sestavy
Radek097 (přítel SN) před 10 lety 19.04.2015 17:26 |To jméno, prý ještě nezaznělo... Mě třeba napadl jako první Petr (Sigma), ale ten za Ačko odehrál pár minut a pak jsem zjistil, že nemá ani těch 1,90m + ten už v týmu není a jane si není jistá, jestli ten hráč v týmu je či nikoliv...
Re: Slabý článek sestavy
Fallen (přítel SN) před 10 lety 19.04.2015 17:23 |klídek, nebo příště nenapíše nikdo nic
Re: Slabý článek sestavy
rak (přítel SN) před 10 lety 19.04.2015 17:47 |Vzdyt uz to je tak specifikovane,ze uz nemuze byt sebemensi pochyby.Zlomovy zapas s Boleslavi je ted jasny.Vrcholne svinstvo.
Re: Slabý článek sestavy
vavicek před 10 lety 19.04.2015 18:11 |Budějovice klidně taky. Pokud je to pravda, tak to vrhá úplně jiný stín na působení Beránka. Těch bodu by bylo mnohem víc. Skutečně svinstvo.
Re: Slabý článek sestavy
MVSKSVCFIM (přítel SN) před 10 lety 19.04.2015 15:19 |No Čontofalský měl několik hodně zvláštních momentů, třeba jak nám prohrál domácí zápas s Baníkem...
Re: Slabý článek sestavy
MVSKSVCFIM (přítel SN) před 10 lety 19.04.2015 15:26 |Teda neprohrál, nakonec to skončilo 1:1
Re: Slabý článek sestavy
spino před 10 lety 19.04.2015 23:00 |Čontofalský prodával hlavně venku. Baník a Olomouc, není liž pravda...
Re: Slabý článek sestavy
Tomski před 10 lety 20.04.2015 10:12 |máš nějaký důkaz ? které zápasy máš na mysli přesně...jestli myslíš ty z minulého jara v Olomouci a Ostravě, tak tam chytal Rakovan a Černý...
Re: Slabý článek sestavy
Sartorius před 10 lety 19.04.2015 23:08 |Nezlob se, Jane, ale takove polovicate pousteni dost zavaznych informaci se mi vubec nelibi. Po precteni diskuze polovina lidi nabyde dojmu,ze Hrubes prodava zapasy, druha si zase spoji korupci s Contofalskym nebo Vosahlikem. Bud uved konkretni fakta, anebo si to propriste nech pro sebe. Navic bych byl opatrny vzhledem k uzasnemu vyzdrojovani, ze se nekde neco povida. Kde? V hospode nad pivem? Nebo ve fronte na parek?
Re: Slabý článek sestavy
Arutha před 10 lety 19.04.2015 23:15 |Z diskuze na oficiálkách: Je to Hrubes. Ted uz je to asi jedno , pac to pujde ven. Ale co jsem tak pochopil, tak dluzi orovskej balik a opravdu nespravnejm lidem. Nicmene ostatni to vedeli a podrzeli ho. V tu dobu samozrejme nikdo netusil, ze se ve finale budeme klepat o zachranu..
Re: Slabý článek sestavy
Sartorius před 10 lety 19.04.2015 23:43 |Diky, doslo mi, ze jde o Hrubese. Z toho mala informaci co mam jsem ale pochopil, ze jde o velmi citlive tema a klepy (navic podane formou lehce infantilnich hadanek) muzou byt velmi nebezpecne. Pravdepodobne se toho chyti nejaky blb typu Stepana Filipka ze Sportu a tomu klukovi to muze zkazit celou karieru. A nebude zalezet na tom, zda to udelal nebo ne.
Re: Slabý článek sestavy
Travinho před 10 lety 20.04.2015 08:03 |Pane bože... Někdo vypustí ven náznak, dalších 5 lidí k tomu něco přibalí a ve finále na tom není ani kousek pravdy...
Re: Švec: Hrát od 80. minuty je málo
Fallen (přítel SN) před 10 lety 19.04.2015 13:58 |Včera na mě dýchl duch Teplic. Akorát jsme teda naštěstí nedostali takovou rychtu, protože Jihlava byla stejě nemožná jako my.
Re: Švec: Hrát od 80. minuty je málo
jufoun (přítel SN) před 10 lety 19.04.2015 15:11 |Však v pohodě Michale, hrajeme sic o záchranu, ale během 10 min zápasu jistě dáme aspoň4 fíky. Proč se stresovat a bojovat a hrát 90-min.
Už si připusťte, že hrajeme o zachranu, nebo jestli si to neuvědomíte a nezačnete jezdit po prdeli, probudíte se až ve druhé lize.
Re: Švec: Hrát od 80. minuty je málo
jufoun (přítel SN) před 10 lety 19.04.2015 15:13 |Ješte takové nechci nic přivolávat, stalo se někdy, že spadnul zároveň hokejový i fotbalový klub v jedné sezóně z první ligy??
Re: Švec: Hrát od 80. minuty je málo
Petr9608 před 10 lety 19.04.2015 16:06 |Dynamo Č. Budějovice předloni spadlo a Moundfield se stěhoval z Budějovic do Hradce.
Re: Švec: Hrát od 80. minuty je málo
jufoun (přítel SN) před 10 lety 19.04.2015 16:59 |Dík za info to s Budějkma mě nenapadlo:)
Re: Švec: Hrát od 80. minuty je málo
MVSKSVCFIM (přítel SN) před 10 lety 19.04.2015 15:24 |OT: Hostování Tomáše Součka na Žižkově se zatím jeví jako docela úspěšné, kromě prvního zápasu (64 minut), vždy celý zápas.
Re: Švec: Hrát od 80. minuty je málo
travel (přítel SN) před 10 lety 19.04.2015 15:46 |Nechci snižovat výkony Součka,ale hráči Žižkova nedostali 4 měsíce peníze a stávkují.
Re: Švec: Hrát od 80. minuty je málo
Pepino44 před 10 lety 19.04.2015 16:58 |Sice stávkují,ale vyhrávají, neměla by Slávia taky stávkovat? Třeba by taky konečně vyhráli.
Re: Švec: Hrát od 80. minuty je málo
Radek097 (přítel SN) před 10 lety 19.04.2015 17:18 |OT, ale nás se to už začíná týkat. HK vede nad Příbramí.
Re: Švec: Hrát od 80. minuty je málo
no-nick před 10 lety 19.04.2015 18:41 |Z 0:2 2:2. Uf.
Re: Švec: Hrát od 80. minuty je málo
Radek097 (přítel SN) před 10 lety 19.04.2015 18:49 |3:2 pro Příbram!!! My máme z perdele kliku. Jak HK, tak ČB promrhaly dvougólový náskok.
Re: Švec: Hrát od 80. minuty je málo
Fallen (přítel SN) před 10 lety 19.04.2015 19:22 |No jasně... štěstí to bylo
Re: Švec: Hrát od 80. minuty je málo
Radek097 (přítel SN) před 10 lety 19.04.2015 17:33 |https://twitter.com/slaviaofficial/status/589804148394217473/photo/1
Re: Švec: Hrát od 80. minuty je málo
steev (přítel SN) před 10 lety 19.04.2015 19:09 |Tak to jsem zvědavej.
Re: Švec: Hrát od 80. minuty je málo
travel (přítel SN) před 10 lety 19.04.2015 18:14 |Všimli jste si,kdo všechno kopal v tomto kole penaltu (tím nechci říci,že nezaslouženě,protože jsem to neviděl,ale je to zajímavý)-ČB,Bohemka,Brno,HK.
Re: Švec: Hrát od 80. minuty je málo
travel (přítel SN) před 10 lety 19.04.2015 18:40 |A teď Příbram proti HK.
Re: Švec: Hrát od 80. minuty je málo
travel (přítel SN) před 10 lety 19.04.2015 18:42 |Tak pozor Příbram vede v HK 3:2.
Re: Švec: Hrát od 80. minuty je málo
eomer (přítel SN) před 10 lety 19.04.2015 19:00 |Ještě že tak, jinak jsem nás fakt viděl najisto v 2.lize.
Re: Švec: Hrát od 80. minuty je málo
Pepino44 před 10 lety 19.04.2015 20:43 |Ale ta druhá pentle Příbrami byla hodně podivná podle toho videa,taková kapříkovská, pentle a ještě do deseti no,co k tomu říci, je to možná nespravedlivé,ale nám to dost pomohlo.
Re: Švec: Hrát od 80. minuty je málo
notrax před 10 lety 19.04.2015 18:25 |Ještě jedno OT.: S*arta podala protest na Jílka. To je tak směšný. :-D
Re: Švec: Hrát od 80. minuty je málo
Dobi před 10 lety 19.04.2015 19:11 |Tak po včerejšku, kdy jsme nejen trpěli při "výkonu" proti Jihlavě a sklonili se před památkou velkých slávistů Miloše Kruckého a zakladatele OP Oldřicha Bartůňka na nás vysvitlo i sluníčko. Výhru Příbrami v Mechově, zvláště když již prohrávala 0:2, jsem nečekal ani v nejfantastičtějším snu...Doufejme, že nám Starkov pomohl... Bohužel je to tak, ale toto je snad to pověstné stéblo! Naopak překvapením není protest sralty. Také já soudím, že Jílek byl špatný, kdo jiný měl dostat 2.ŽK než manekýn Vácha? Holt drzé čelo je víc než poplužní dvůr!
Hradec- Příbram
Mike před 10 lety 19.04.2015 19:00 |Tak jsem viděl Hradec- Příbram asi od 70.minuty- konečný výsledek 2-3. Úplně stejný průběh jako včera v Budějovicích . Vedení domácích
2-0, potom červená karta pro domácího hráče, penalta a obrat na 2-3. Asi nás má někdo nahoře rád, protože vlastně se nic v tabulce na poslední týmy kromě Liberce nezměnilo.
Jinak skvělý výkon Zeman, 2 branky, asistence na 3.branku a na levém křídle si dělal, co chtěl.
Ve Spartě mu končí smlouva, prodloužit jí nechce, ani se mu nevidím,
protože na protežovaného a z formy hrajícího Krejčího by si prostě nekopnul. Podle mě skončí v Plzni, Koubek si ho srovná, to bude prdel pro Spartu.
Ale nějak jsem se rozepsal.
Takže přístí kolo vidím na prohru v Peltově a remízu Budějovic s Hradcem. Třeba na záchranu bude stačit těch 25 bodů, co máme, ale to už je sarkasmus.
Re: Hradec- Příbram
travel (přítel SN) před 10 lety 19.04.2015 19:05 |Letos by mohlo stačit 28 bodů,čili porazit doma ČB.Jenže to by se museli hráči snažit rozhodně víc než včera.
Re: Hradec- Příbram
davy před 10 lety 19.04.2015 19:22 |Ona je otázka, zda si ještě některý další "slávista" (záměrně dávám do uvozovek) nepřivydělává.
Re: Hradec- Příbram
Mike před 10 lety 19.04.2015 19:29 |Tak napadá mě jenom Bílek.
Re: Hradec- Příbram
Pepino44 před 10 lety 19.04.2015 20:55 |Nevím,proč Tě napadl zrovna Bílek,který zase takových minel,které by nám sebraly body zrovna moc neměl. Takovéto řeči, i kdyby byla pravda (tím myslím ty další přivydělávače) by se moc v naší situaci neměly šířit,to skutečně na myšlení našich hráčů moc nepřidá. Rozhodně řešit ale myslím,že nyní na to není zrovna dobrá doba.
Re: Hradec- Příbram
Ladislav (přítel SN) před 10 lety 19.04.2015 23:16 |Bílek hraje strašně obětavě a co se vidí málokdy, on se snaží vykrejvat střely a tím pomáhá brankáři. Je to paradox, protože skoro každý "normální člověk" před střelou soupeře uhejbá a on naopak. Smekám před ním, protože to dost bolí (co tedy pamatuju, když jsem to někdy omylem koupil). Samozřejmě se občas může stát (jako v Teplicích), že to blbě tečuje a dostaneme gól. Ale on takhle hrál už když začínal v Blšanech.
Re: Švec: Hrát od 80. minuty je málo
urs (přítel SN) před 10 lety 19.04.2015 22:01 |nečetl jsem to, ale hlavička článku mi udělala radost - totiž, že klucí hráli od 80té minuty - což jsem jako znalec fotbalu vysledoval a také podotkl v minulém článku :))
holt jsem expert a míšovi tímto posílám alespoň malou pochvalu, že si vidí na špičku nosu
Re: Švec: Hrát od 80. minuty je málo
Heretic (přítel SN) před 10 lety 20.04.2015 07:52 |Snesu hodně, ale tohle je už příliš. I přes me vyborne spací schopnosti, jsem dnes v noci za žil to co mnohý z vás tak dobřezna zná. Poprvé jsem nemohl kvůli Slavii spát. Jestli se ukáže byti aféra s Hrubeš pravdiva,tak musíme z morálního hlediska do druhé ligy. To je pošlapání uplně všeho, nejenom významu našich barev. Všeho.
Re: Švec: Hrát od 80. minuty je málo
Tomski před 10 lety 20.04.2015 08:18 |tak i kdyby se to potvrdilo, tak nevím proč je problém morálka SKS...jestli si myslíš, že je to poprvé, kdy něco takového udělal hráč Slavie, tak jsi naivní...
Re: Švec: Hrát od 80. minuty je málo
Heretic (přítel SN) před 10 lety 20.04.2015 08:29 |Tak naivní jsem každopádně, do toho sedí i to komu fandím. Ale to není snad téma dne. Jistě bude ale poprvé, když se s tím vyjde na veřejnost (třeba to v plánu není).
Re: Švec: Hrát od 80. minuty je málo
Tomski před 10 lety 20.04.2015 08:42 |nemyslel jsem to nijak útočně...já jsem o tom včera taky dost přemýšlel a nejen o téhle "kauze", ale i o dalších věcech, co se týče SKS...jestli je to pravda, tak je to morální zkrat jednotlivce, ale ne klubu...loni jsme si sestup zasloužili, ale letos si myslím, že to taková tragedie není...spousta zápasů byla smolných (2x MB, 2x derby, ČB, Teplice, Bohemka), ale uznávám, že jsme měli i štěstí párkrát...ale kdyby jsme měli o 5-6 bodů víc, tak se tady bude vyhazovat také...
Re: Švec: Hrát od 80. minuty je málo
rak (přítel SN) před 10 lety 20.04.2015 08:21 |Proč bychom měli do druhé ligy za to, že jeden hráč něco prodává. Když to člověk domýšlí, je otázka, jestli to sem měla Jane vůbec vypustit. Není to legrace, ale věc pro policii. Někdo to samozřejmě musí také kupovat. Určitě to přitom nebude podloženo jasnými důkazy. A je otázka, jak to celé funguje. Těžko sám obchází různé soupeře a nabízí se. S tou Boleslaví bych tomu ale věřil. Jednak to bylo docela do očí bijící a ani bych se nedivil, kdyby do toho byl zapojen sám jejich trenér. Svými kšeftíky zničil spoustu věcí a povídalo se to o něm už jako o hráči.
Re: Švec: Hrát od 80. minuty je málo
Heretic (přítel SN) před 10 lety 20.04.2015 08:33 |Běžně se za prodané zápasy potrestá i tým odpočtem bodů, což by v našem případě mělo jasný následek. Ale já to spíš myslel morálně než fakticky.
Re: Švec: Hrát od 80. minuty je málo
Dobi před 10 lety 20.04.2015 10:34 |Já jsem něco zaslechl již před zápasem, naznačil jsem zcela obecně, že se něco děje kolem korupce (můžete najít mezi komentáři k Jihlavě), ale psal jsem jen v rovině obecné, i když ten zdroj byl více než důvěryhodný! A odmítal jsem podrobnosti, i když nepřímé důkazy tu byly. O tom, zda to měla či neměla Jane uvést? Na jednu stranu v čestné a pravdomluvné společnosti by to měla být povinnost, ale je dnešní společnost (zejména ta cinklá fotbalová) čestná a pravdomluvná???... Ale pokud se ve Slavii vyčistí vzduch, věřím, že i z hráčů spadne psychická deka a pomůže to... Ale - věř a víra Tvá Tě uzdraví...
Hlavně však díky na Bohémku a Příbram, že stále jsme ještě na hladině sestupových vod...
Re: Švec: Hrát od 80. minuty je málo
Khadgar před 10 lety 20.04.2015 09:34 |Ty jsi papežštější než papež. Zavřel by si snad vlastní firmu kvůli tomu, že jeden zaměstnanec kradl?
Tomuhle se musím opravdu smát.
Re: Švec: Hrát od 80. minuty je málo
Heretic (přítel SN) před 10 lety 20.04.2015 10:22 |Kdo mluví o zrušení Slavie?
Re: Švec: Hrát od 80. minuty je málo
jirkka před 10 lety 20.04.2015 08:35 |Tak další spekulace. Podle deníku Blesk, který cituje i idnes prodal Řebíček slávii tomu Kazachovi za 1,4 mld.
Re: Švec: Hrát od 80. minuty je málo
vlk30 (přítel SN) před 10 lety 20.04.2015 08:38 |Po kolikáté už ? :-)
Re: Švec: Hrát od 80. minuty je málo
vlk30 (přítel SN) před 10 lety 20.04.2015 08:38 |Po kolikáté už ? :-)
Re: Švec: Hrát od 80. minuty je málo
spino před 10 lety 20.04.2015 08:57 |Blesk má pravdu, akorát že Kazach je jen bílý kůň Petra Kellnera. :)
Re: Švec: Hrát od 80. minuty je málo
bongor před 10 lety 20.04.2015 20:20 |Kde si přišel na tuhle kravinu?A já se už radoval,že jsi konečně dospěl.
Re: Švec: Hrát od 80. minuty je málo
Eluin (přítel SN) před 10 lety 20.04.2015 09:02 |To už je skutečně usměvné..
Re: Švec: Hrát od 80. minuty je málo
Tomski před 10 lety 20.04.2015 09:04 |tak na každém šprochu...
Re: Švec: Hrát od 80. minuty je málo
edenian před 10 lety 20.04.2015 08:40 |To co tady vytasila Jane me pripada jako slusnej kanal. Vcetne cely ty diskuze. Ale ve fotbalu se nijak nepohybuji, takze pokud by se takova vec stala ve Slavii, tak to tam jdu snad zapalit :-)
Karel Hrubeš
Mike před 10 lety 20.04.2015 08:49 |Vážení, asi nejdiskutovanějším tématem je nyní Karel Hrubeš a jeho údajné prodávání zápasů. Je snadné někoho obvinit, ale hodně těžké to dokázat. Já se pokusím nahlédnout na to z jiné stránky a to, JAK to udělat. A ono to není zase tak jednoduché.
Vyloučil jsem absurdní možnost, že prostě Hrubeš mohl kontaktovat někoho ze soupeřova klubu a nabídnout mu, že za úplatu mu zápas pustí. V současné době odposlechů, tím, že o tom by vědělo dalších pár lidí, by se to v lize hned rozkřiklo.
Takže zbývají jenom sázky. Asi každý určitě ví, že se dá sázet nejen před utkáním, ale také v průběhu zápasu. Nicméně nevěřím, že by pouze jeden člověk v týmu, i když na tak důležitém místě, riskoval, že prostě vsadí na prohru svého týmu, a jeho mužstvo dá třeba 2-3 branky. Pustit 3-4 branky, které by šly na můj účet ? To je také riskantní, i když takový zápas jsem na jaře s Mladou Boleslaví viděli. Ale zase vsadit balík peněz- spekuluje se o jeho dluhách v řádech miliónů- to by musel sázet statisíce s nejistým výsledkem.
Dá se sázet i v průběhu zápasu. Pokud uvedu příklad s Boleslaví, před zápasem měla kurz tak 1:3, za stavu 2-0 pro nás bych hádal tak 1:30. To už by se vyplatilo za desítky tisíc, ale opět s nejasným výsledkem a musel by mu to někdo vsadit. Notebook si do branky asi nenosí. Nikde není psáno, že bychom ten zápas nevyhráli třeba 5-3, za stavu 3-2 jsem mohli vedení několikrát pojistit.
Jak vidíte, ani tudy cesta nevede. Vsadit vcelku jasné utkání, třeba proti Plzni nebo Spartě, i když na jaře v těchto utkáních nechytal, se nevyplatí vůbec. Kurz 1:1,25 až 1:1,3 vám moc peněz nevydělá.
Pokud si z hlavy promítnu všechny naše zápasy- z domácích zápasů jsem na vlastní oči jsem neviděl jenom Brno- tak prvních 6 kol zavrhávám, ba naopak, na Slovácku a proti Plzni podal fantastické výkony. Se Škodou byl hodnocen jako náš nejlepší hráč.
V úvahu tedy připadají Budějovice a několik zápasů na jaře.
Pokud tedy opravdu sázel, tak bych si tipnul na sázky ,,mužstvo dá gól", lze i možnost těch branek více. Zase jenom spekulace- mohl si vsadit, že soupeř nám dá gól, nebo více gólů- ve slušném kurzu třeba 1:2,5 a vnitřně věřit, že třeba 3-2 vyhrajeme. Vlastně by se nic nestalo, on by vyhrál na sázce, a mužstvo také. Pro to by svědčilo třeba minimálně našich čistých kont. Ale jsou to jen moje domněnky, pravda je třeba úplně jinde.
Re: Karel Hrubeš
rak (přítel SN) před 10 lety 20.04.2015 08:56 |No je fakt, že asi sázky jsou pravděpodobnější než nějaké kšefty se soupeřem.
Re: Karel Hrubeš
Pepino44 před 10 lety 20.04.2015 09:52 |Je to složité,ale jak jsem již napsal nahoře,nemělo se s tím vylézat nyní. Ať je to kdo je to,doufám,že je to podložené nějakými důkazy. Takové aféry nám v současné době mnoho nepomohou. Pokud se to ví i mezi hráči,což je pravděpodobné,tak se nedivím,že hráči proti Jihlavě hráli tak jak hráli.
Re: Karel Hrubeš
tantalos před 10 lety 20.04.2015 16:50 |Proč si berete do huby Hrubeše? Je příliš mladý na to, než aby dokázal sám prodat zápas nebo zorganizovat "stávku".
Re: Švec: Hrát od 80. minuty je málo
Merlinus (přítel SN) před 10 lety 20.04.2015 09:45 |K těm možným sázkám. Už dříve se ke mně občas dostaly takové neurčité "šprochy", že se tak může dít. Poslední výsledky Slavie, dost nevyrovnané výkony, hodně gólů, góly v posledních minutách, apod. mě dost zaráží a ten červík pochybností hlodá čím dál víc. Každopádně klub by si měl tyto věci pohlídat, např. drastickými pokutami ve smlouvách v případě prokázání, exemplárními tresty, apod. Toto je zcela devastující věc vůči klubu, morálce, partnerům, fanouškům. Tady bych viděl absolutně nulovou toleranci a maximálně drastické tresty.
Re: Švec: Hrát od 80. minuty je málo
Philliip před 10 lety 20.04.2015 10:09 |Já si myslím, že pokud by opakovaně probíhaly podezřelé a vítězné sázky na vstřelené góly proti jednom klubu, tak se to hodně rychle provalí, i kdyby šlo pokaždé o jinou sázkovou společnost. Na jednu stranu doufám, že to pravda není a na druhou bych nerad, aby zde na diskuzích probíhali tak závažné neověřené informace a obvinění.
Re: Švec: Hrát od 80. minuty je málo
Barra před 10 lety 20.04.2015 10:19 |Souhlasim s nulovou toleranci - vzdyt v pripade prokazani ma takovy hrac i tak po kariere. Na druhe strane plati podle me, ze by se jen v pripade jistoty melo hrace z takoveho, z sportovniho hlediska smrtelneho hrichu. Netusim jestli Hrubes v sobotu sedel na lavici nahtadniku, kdyby byli neco konkretniho pochybuji, ze by tam nebyl Rakovan. Ale jak rikam, nevim. Vim jen ze v pripade bezduvodneneho obvineni se prave ted diky temti suskarnam znicila sportovni kariera nadaneho kluka, kteremu jeste pred mesicem bylo jen 21 let. I kdyby se nic neprokazalo, zustane Karlivi Hrubesovi navzdy nalepka korupcnika, a kazde jeho sebemensi chyby povede ihned k novym spekulacim.
Jinak vyjadreno v ziskanych bodech mame diky Hrubesovi 18 bodu z 15 odchytanych zapasu (1,2 bodu na zapas, 5-3-7). Matej Rakovan ma 6 bodu z 4 zapasu (prumer 1.5 , 1-0-3). Berkovec odchytal 5 zapasu, 1remiza a 4 prohry, takze prumer 0,2 bodu, 1 bod z 15. Co se tyka inkasovanych branek, tak Rakovan jich dostal 5 behem 4 zapadu, tefy 1,25 na zapad, Hruby 24 behem 15 zapasu nebo 1,6 na zapas, Berkovec 9 behem 5 zapasu nebo 1,8 na zapas.
Doufam, ze se toto narceni bud rychle potvrdi, a pak budu smutnit, nebo ze se vedeni Slaviejednoznacne postavi za Karla Hrubese, a nahlas odsoudi tyto drby, ktere i tak tomu hraci polozi tezkou hypoteku na jeho zada. Protoze takove obvineni musi tezko pusobit na jakehokoliv hrace. V obou pripadech je mi Karla strasne lito. Jeho kariera utrpela tezkou ranu, ktera se strasne dlouho bude hojit, jestlize vubec.
Re: Švec: Hrát od 80. minuty je málo
Barra před 10 lety 20.04.2015 10:21 |... smrtelneho hrichu obvinovat.
Re: Švec: Hrát od 80. minuty je málo
Pepino44 před 10 lety 20.04.2015 10:34 |Tak právě,že na lavičce seděl Rakovan, ale ani to podle mého nedosvědčuje vinu Hrubeše, i když je to také nějaká indicie.
Re: Švec: Hrát od 80. minuty je málo
birkin před 10 lety 20.04.2015 10:44 |Poslední zápas za juniorku chytal Soukup. .nevím kdo za Admiru..
.nechce se tomu věřit, ale snad by Jane tuhle informaci nevypustila, pokud by si jí nebyla téměř jistá...
Re: Švec: Hrát od 80. minuty je málo
Arutha před 10 lety 20.04.2015 11:40 |Já mám pocit, že se Hrubeš zranil během nějakého zápasu juniorky a střídal o poločase. Od té doby myslím nechytal
Re: Švec: Hrát od 80. minuty je málo
Heretic (přítel SN) před 10 lety 20.04.2015 10:46 |Jestli se někdo odhodlá z klubu k oficiálnímu obvinění, tak je v prostředí ČR jistota, že tak Hrubeš jednal (i když následně nebudou důkazy). Stejně tak, když po sezoně skončí ve Slavii. Zatím jsou to jen bezvýznamné drby na netu (a třeba ani nikde jinde nejsou). Naposledy byl jako dvojka v zápase v Plzní 18.3. a 23.3. poločas za juniorku proti Jihlavě. Netuším jestli je zraněn či někde leští lavici.
Re: Švec: Hrát od 80. minuty je málo
alois_veliky (admin) před 10 lety 20.04.2015 11:07 |Hrubeše jsem v sobotu potkal na staďáku, takže úplně z klubu asi vyhozený není. Pravda ale je, že potom neseděl ve VIPce s ostatními hráči, ale to vážně nemusí nic znamenat...
Re: Švec: Hrát od 80. minuty je málo
gurman99 před 10 lety 20.04.2015 11:42 |Karel je zraněnej,(kotník).
Jen žasnu,jak si někdo může dovolit to napsat .To není jako vést diskusi o tom,jestli se proměnila šance nebo ne.Mluvíte o trestním činu a totální skvrně na štítě kariery mladýho kluka.
"Jane",zřejmě z důvodu senzachtivosti rozvířila něco,o čem si ani sama neuvědomuje,jaké to v případě nepravdy může mít následky.A vůbec nezáleží na tom,že se bude bránit,že nikoho nejmenovala.Vždyť i tady už se vyskytlo pár pitomců se řčením:Není šprochu.........".
Naprosto se potvrzuje,že anonymita davu (netu)dává mnohým zakomplexovancům silnou zbraň ( JANE).
Re: Švec: Hrát od 80. minuty je málo
Heretic (přítel SN) před 10 lety 20.04.2015 11:52 |Hele neukazuj anonyme.
Re: Švec: Hrát od 80. minuty je málo
gurman99 před 10 lety 20.04.2015 11:59 |nemám problém se s tou slečnou (teda jestli je to žena)setkat a říci jí to do očí.
Zároveň si myslím,že ona by to samé,co tu píše,Karlovi do očí asi těžko zopakovala.
Re: Švec: Hrát od 80. minuty je málo
Tomski před 10 lety 20.04.2015 12:03 |zrovna Jane anonymní úplně není...
Re: Švec: Hrát od 80. minuty je málo
Corfe před 10 lety 20.04.2015 12:15 |Já Jane věřím. 1) považuju jí za důvěryhodnou 2) Hrubešovy katastrofální výkony, korunované zápasem s Boleslaví, kdy pustil prakticky všechno, co na něj šlo a znehodnotil tak dřinu celého týmu dopředu si jinak než jako prodání zápasu nedovedu vysvětlit, bohužel to do celého obrazu logicky plně zapadá, stejně jako jeho pouhá jediná nula za celou sezonu 3) jak jinak si vysvětlit, že po Boleslavi byl Hrubeš akorát jednou na lavičce áčka a jednou na lavičce tuším juniorky a jinak ani lavička áčka, ani juniorka ani Admira ani evidence na marodce.
Re: Švec: Hrát od 80. minuty je málo
Tomski před 10 lety 20.04.2015 12:22 |zapadá to do sebe náramně, ale dokuď se to nijak nepotvrdí zachovávejme presumpci neviny...vážně to může být pomluva a náhoda a jestli nic neudělal, tak mu to pokazí karieru...
Re: Švec: Hrát od 80. minuty je málo
Kara (přítel SN) před 10 lety 20.04.2015 12:56 |Vždyť jasně, jsou to spekulace, byť vypadají docela validně.
Re: Švec: Hrát od 80. minuty je málo
Kara (přítel SN) před 10 lety 20.04.2015 12:47 |Já bych k tomu dodala, že Jane nepatří mezi ty, co by čeřili vodu jen tak pro zábavu.
Re: Švec: Hrát od 80. minuty je málo
slavoj71 (přítel SN) před 10 lety 20.04.2015 13:49 |1. Tak Jane je zrovna jedna z mála, která zde rozhodně anonymní není. On ti třeba někdo prozradí, kde s ní můžeš pohovořit. Já to ovšem nebudu. 2. Zdroje informací má bezpochyby nadstandardní. 3. Po takovýchto útocích si asi příště 2x rozmyslí, poskytnout širší slávistické obci zase nějaké infomace ze zákulisí. 4. Navíc tedy, pokud si uvědomuji, tak od Jane rozhodně žádné jméno nepadlo.
Re: Švec: Hrát od 80. minuty je málo
Philliip před 10 lety 20.04.2015 14:21 |Já Jane neznám, ale způsob jakým tu podala tyto informace se mi příliš nelíbí. Pokud je 100% jisté co tvrdí, tak buď neměla psát nic a nebo narovinu říct o koho jde. Pokud to se 100% jistotou neví, tak neměla psát vůbec nic. Tyhle částečné indicie nutí fanoušky si domýšlet a tím mohou házet a šířit špínu na hráče, kterých se to ani netýká. Pokud se to vůbec někoho týká. Jsem rád za všechny užitečné informace, které se na těchto diskuzích dozvím a jinde bych k nim nepřišel. Ale tohle byla nejasná informace, která může pošpinit i hráče, kteří se v tomto tématu objevili neprávem jen formou zbytečných spekulací.
Re: Švec: Hrát od 80. minuty je málo
slavoj71 (přítel SN) před 10 lety 20.04.2015 15:16 |Já to vnímám úplně obráceně: z bezpochyby vážných důvodů nemůže dát úplnou informaci, ale alespoň máme šanci se dozvědět, že se něco podobného odehrává...
Re: Švec: Hrát od 80. minuty je málo
Philliip před 10 lety 20.04.2015 16:07 |Fajn, tak mohlo zaznít, že se jedná o současného hráče Slavie a dále to nerozebírat. Pokud je to pravda a takhle veřejně se o tom ví, tak se to brzy dostane na světlo. Ale ty indicie akorát svedou k tomu, aby si někteří domysleli kohokoliv, kdo se jim podle popisu hodí a víme jak to chodí v hospodě...
Re: Švec: Hrát od 80. minuty je málo
tantalos před 10 lety 20.04.2015 16:47 |1. Takové gurmány to chce vykopat.
2. Jane už je drahná léta naprosto spolehlivá a rovná - vážím si jí nesmírně.
3. Nikdy nenapsala, že za to může nějaký mladý kluk.
Re: Švec: Hrát od 80. minuty je málo
gurman99 před 10 lety 20.04.2015 23:12 |Tak a teď si představ "kopáči",že o tvém otci někdo třeba někdo "rovnej"napíše ,že to byl spolupracovník STB,který udal za komančů hodně lidí.
Vlasně ne on,ale někdo kdo je mu strašně podobnej......a následuje přesný popis
Teda ,že se to povídá.No ,ale už běží jak tu zaznělo....není šprochu...
Už to TANTALOS taková sranda není ,co?
Re: Švec: Hrát od 80. minuty je málo
Dobi před 10 lety 20.04.2015 15:49 |Já jsem se celý život živil čísly, statistikou, analýzou. Pravda, čísla nikdy nelžou! Ale i za nimi člověk VŽDY musí vidět okolnosti. Jaký je rozdíl třeba mezi oběma prohrami se Spartou, které by (nebýt gólů, které rozhodují) hodnotil takový sudí krasobruslení vysokými známkami, a doslova "utrpěnou" remízou na podzim třeba s Hradcem nebo prohrami s Jihlavou, v Brně, na podzim na Bohemce atd. Takže: NA jedné straně moje celoživotní, dnes už bývalá profese (podle ní "vsjó róvno", tyto zápasy jsme prohráli) a vlastní analýza průběhu ve vztahu s výsledky.. Ano, v dějinách a ve fotbale neplatí KDYBY. Ale to platí pro bodové hodnocení, postupy, sestupy, poháry. Ale hodnotit - aspoň na tomto fóru - jen a jen vše body? Těch prvních pět kol, kdy jsme získali prakticky polovinu současných bodů (kdy jsme varovali, že ještě je potřeba ve 25 kolech 18 bodů...), to nás měl pámbu ohromně rád a přál nám až nekriticky, hlavně na Slovácku, nyní je to již horší...
Re: Švec: Hrát od 80. minuty je málo
Merlinus (přítel SN) před 10 lety 20.04.2015 15:15 |Takhle, osobně si myslím, že sázet může jen totální blb. S ohledem na to kolik toho může jeden hráč ovlivnit (i když třeba u brankáře je toho víc) a jaké je riziko, že to za prvé nevyjde a za druhé se na to přijde jsou podobné sázky neskutečné riziko. Každému soudnému člověku musí být jasné, že to riziko, že se na to přijde nebo minimálně bude takové chování značně podezřelé je obrovské. Stejně tak je jasné, že takový hráč má v případě, že se na to přijde po kariéře. To by musel sázet miliony korun a mít obrovské štěstí, že vše vyjde a na nic se nepřijde. Nemluvě o tom, že i kdyby se sázky neprovalily, tak dost riskuje, že si výkonostně zkazí kariéru i tak a už se nechytne. To nic nemění na tom, že pokud už se na někoho takového přijde, tak ty tresty musí být absolutně odstrašující, aby nikoho dalšího nic podobného ani nenapadlo zkoušet.
Re: Švec: Hrát od 80. minuty je málo
Pepino44 před 10 lety 20.04.2015 11:06 |Celkem zajímavý a pravdivý článek i když od Klause mladšího-
http://www.novinky.cz/komentare/367435-komentar-hokejovy-des-vaclav-klaus-ml.html
Re: Švec: Hrát od 80. minuty je málo
kleofas před 10 lety 20.04.2015 11:53 |Když jsem včera v "Dohránu" viděl zlomeného Beránka, tak jsem v něj přestal věřit. Bohužel nemá koule, aby je zvednul, sám je dole.
Re: Švec: Hrát od 80. minuty je málo
Jiri1 před 10 lety 20.04.2015 13:49 |Beránek si za svou situaci může sám, ve chvíli , kdy mohl něco ovlivnit , dělal mrtvéh brouka, podle některých spekulací se už dokonce hledá nový trenér a manažer Kisel dostal nůž na krk. K otázce případného pouštění zápasů, já nevím , ale indicie minimálně o dvou golmanech už zazněly loni a byli rázně odmítnuty.
Situace v týmu nahrávají i informace o totální neschopnosti majitelů rozhodnout o prodeji, došlo to tak daleko, že někteří hráči uposlechli příkazů svých manažerů a hru v klubu sabotují.
Přitom , když pslouchám Svece s platem 400 tisíc měsíčně , tak mám pocit , že jde jen o jednotlivost, ale to už dávno není pravda, s hokejem to má jen jednu věc i tam se majitelé chtějí u vesla držet za každou cenu.
Jedno řešení by bylo, okamžitš svěřit A tým Rehákovi, slyšíte dobře , tento kauč si narozdíl od Beránka dokáže vynutit poslušnost a svou povahou zaručí , že večkeré doměnky o prodávání zápasů pujdou stranou. Bylo by dobré svěřit mu kompetence i manažera týmu, aby to mělo vliv i na odměnování hráčů.
Re: Švec: Hrát od 80. minuty je málo
Eluin (přítel SN) před 10 lety 20.04.2015 13:52 |Kteří hráči sabotují hru?
Re: Švec: Hrát od 80. minuty je málo
kleofas před 10 lety 20.04.2015 13:54 |o Pavlovi sním už delší dobu, ale musí mít vedle sebe někoho jiného než je Ivo
Re: Švec: Hrát od 80. minuty je málo
sadlos (přítel SN) před 10 lety 20.04.2015 13:55 |už vidím ten rozhovor s agentem, který řekne svému hráči, aby hrál co nejmizerněji, protože se bude líp prodávat a dostane z toho větší škváru. :-)
Re: Švec: Hrát od 80. minuty je málo
Jiri1 před 10 lety 20.04.2015 14:01 |Takovejch případů je celá řada a nejen u nás , dělá se to tak , že hráč se třeba hodí marod , třísla , svaly , nejlepší diadnoza, v hokeji to došlo tak daleko, že někteří hráči si už třeba předjednali své angažmá v době , kdy ještě o něco šlo.
Prodej hráčů s týmu na chvostu ligy, to sii děláš prču, vydělávat se prostě musí .........
Re: Švec: Hrát od 80. minuty je málo
Jiri1 před 10 lety 20.04.2015 14:02 |Takovejch případů je celá řada a nejen u nás , dělá se to tak , že hráč se třeba hodí marod , třísla , svaly , nejlepší diadnoza, v hokeji to došlo tak daleko, že někteří hráči si už třeba předjednali své angažmá v době , kdy ještě o něco šlo.
Prodej hráčů s týmu na chvostu ligy, to sii děláš prču, vydělávat se prostě musí .........
Re: Švec: Hrát od 80. minuty je málo
Thorklaer (přítel SN) před 10 lety 20.04.2015 14:16 |heh, tak to už vidím, že má Šveš 400tis měsíčně :-) :-) :-)
Re: Švec: Hrát od 80. minuty je málo
Jiri1 před 10 lety 20.04.2015 14:19 |Taky sem se divil,nedělal bych s Rebíčka absolutního chudáka.
Re: Švec: Hrát od 80. minuty je málo
Navyseals před 10 lety 20.04.2015 14:23 |Nejlépe placený hráč týmu je DB a ten bere necelých 300. Švec po zranění a z Maďarska asi fakt nebere tolik.
Re: Švec: Hrát od 80. minuty je málo
Jiri1 před 10 lety 20.04.2015 14:34 |Divil jsem se , ale zdroji věřím. Navíc Svec měl namířeno ven, zřejmě do Turecka , ale přemlouvali ho, aby pomohl na nějakou kratší dobu, to by měli zvladnout ne.
Re: Švec: Hrát od 80. minuty je málo
Jiri1 před 10 lety 20.04.2015 14:42 |Já jen ještě větu o té kauze slavistického golmana , okolo hráčů se už několikrát točila policie , ale nic knkrétního se i s úmyslným ovlivnováním zápasů neprokázalo
Re: Švec: Hrát od 80. minuty je málo
Dobi před 10 lety 20.04.2015 15:19 |Přátelé,
je smutné, že jsme museli dospět k dohadům, protože informace (a to zdaleka neplatí jen o fotbale i hokeji). Tento víkend a po-víkend, každý z nás, co sem píšeme a třeba si i někdy vyčiníme, tak teď psal s nejčistšími úmysly! Což myslím vážně! Protože si třeba nedovedu představit, že slávista potápí Slavii "pro hrst čočovice"... Ale realita je jiná. Ze sportu se nestal obchod, ale KŠEFT a je asi jedno, kdo půjde tu káru táhnout. I když zvony znějí na poplach, a to i po nezištné pomoci Příbrami a Bohemky (i když i s pomocí sudích). Ale při velmi střízlivém počtu potřebujeme ještě 3, či spíše 5-6 bodů a ty musíme někde na hřišti ZÍSKAT! Jsem moc rád, že tu snad všichni diskutující vzali rozum do hrsti a přestaly hádky, spory či zesměšnění! Protože kdy jindy máme my věrní táhnout za jeden provaz, než nyní? Bez ohledu na to, zda někomu kdy více vadí Řebíček, Kisel, Královec, Jílek, Beránek (jeden i druhý) nebo skvrny na slunci! Výrazně jsem kladně ohodnotil MOBILIZACI hokejového fanklubu, ono nadšení, které mi připomnělo vzpomínky táty na skutečnou mobilizaci roku 1938. Bohužel tehdy ani v hokeji to nedopadlo... Hledejme a podpořme ty, kteří to s fotbalem Slavie míní upřímně!
Re: Švec: Hrát od 80. minuty je málo
Jiri1 před 10 lety 20.04.2015 15:28 |Ocenuji váš příspěvek, v poslední době mám pocit , že ke mne mluví velmi moudrý Slávista, který tady tomu zasvětil celý život a není mu lhostejno , co bude dál.
Re: Švec: Hrát od 80. minuty je málo
Dobi před 10 lety 20.04.2015 15:38 |I já to velmi oceňuji. Někdy v každém z nás holt bouchnou saze, ono totiž ten písemný projev někdy nevyjádří vše a já třeba o sobě vím, že někdy rychleji píšu než myslím... Je tu otázka reality / ubrečenost, názoru na některé lidi atd. Ale myslím, že na tomto webu ctíme demokracii i v duchu Voltaira "Nesouhlasím sice s Vámi, ale udělán vše pro to, abyste mohli svůj názor hlásat!". Jsme holt stále řečnický spolek, ale řečnický spolek slušných lidí, srdcařů, kteří trpí i radují se na "plné pecky"! Važme si toho, važme si i nesouhlasných názorů, protože i ony nutí k přemýšelní... Děkuji...
Re: Švec: Hrát od 80. minuty je málo
kobo (přítel SN) před 10 lety 20.04.2015 15:15 |Otázka spíš zní, kteří ji nesabotují - viz ostudné výkony v utkání s Jihlavou...
Re: Švec: Hrát od 80. minuty je málo
Jiri1 před 10 lety 20.04.2015 15:21 |Já s vámi naprosto souhlasím, jen mi v této chvíli přijde netaktické ukázat na konkrétní osobu, třeba obránce , kteří prostě nejezdí , jak mají anebo nám stručně oznámí , že se s nimi prostě zbytek ligy nemá počítat.
Re: Švec: Hrát od 80. minuty je málo
bongor před 10 lety 20.04.2015 20:13 |Tady s tebou Jirko zcela souhlasím.Pavel by byl pro mě dobré řešení po případném odchodu MB,který se bohužel dá očekávat.Rozhodně bych mu dal přednost před Kozlíkem,protože je to přirozená autorita,což se nedá naučit v žádném trenérském kursu.Autoritou buď člověk je,nebo není.
Re: Švec: Hrát od 80. minuty je málo
Nosorozec před 10 lety 20.04.2015 16:33 |Tak na oficiálkách už je ten slibovaný rozhovor s Beránkem o aktuální situaci a nic novýho tam neřekl.
Re: Švec: Hrát od 80. minuty je málo
kobo (přítel SN) před 10 lety 20.04.2015 16:53 |Mas pravdu, ten rozhovor ma nulovou hodnotu. Zadna sebereflexe.
Re: Švec: Hrát od 80. minuty je málo
Nosorozec před 10 lety 20.04.2015 16:55 |Je to vlastně to, co opakuje po každym zápase.
Re: Švec: Hrát od 80. minuty je málo
Kactus před 10 lety 20.04.2015 17:53 |a jeste navic hrozne ufnukanym tonem a to odporne mluveni v mnoznem cisle. tak kolik tedy mame tech hlavnich treneru? 2? 3? ... ze je to furt jenom hracum JSME rikali, atd atd
Re: Švec: Hrát od 80. minuty je málo
Nosorozec před 10 lety 20.04.2015 18:47 |Asi tim myslí sebe + asistenty.
Re: Švec: Hrát od 80. minuty je málo
Kactus před 10 lety 20.04.2015 21:09 |asi jo, ale co to je za prijeti odpovednosti? je to sef? dle nazvu funkce asi jo, tak at se tak chova predse
Re: Švec: Hrát od 80. minuty je málo
Eluin (přítel SN) před 10 lety 20.04.2015 18:34 |Přesně, pro mě to je zklamání
Re: Švec: Hrát od 80. minuty je málo
Eluin (přítel SN) před 10 lety 20.04.2015 18:34 |Přesně, pro mě to je zklamání
Re: Švec: Hrát od 80. minuty je málo
Nosorozec před 10 lety 20.04.2015 18:46 |Beránek mi přijde bezradnej a rezignovanej. Nutno ale dodat, že v posledních letech podobně působili po několika zápasech i ostatní naši trenéři.
Re: Švec: Hrát od 80. minuty je málo
Eluin (přítel SN) před 10 lety 20.04.2015 19:29 |Kromě Straky :-)
Re: Švec: Hrát od 80. minuty je málo
Ladislav (přítel SN) před 10 lety 20.04.2015 20:06 |A co jste čekali, když vám brankář prodává zápasy, tak s tím by byl bezmocný každý trenér na světě. Navíc podle Vrby jsou jednání o prodeji dost daleko. Sezona je sice spackaná, ale cokoliv teď měnit by byla pěkná blbost, to si všechno v létě pořeší až nový majitel.
Re: Švec: Hrát od 80. minuty je málo
Nosorozec před 10 lety 20.04.2015 20:44 |Já kdybych byl trenér a brankař mi prodával zápasy, tak bych postavil jinýho brankáře, což Beránek nakonec taky udělal ;)
Re: Švec: Hrát od 80. minuty je málo
Nosorozec před 10 lety 20.04.2015 20:42 |To je pravda, Straka si dal vždycky tataráček a tim si uklidnil srdíčko :)
Re: Švec: Hrát od 80. minuty je málo
Ladislav (přítel SN) před 10 lety 20.04.2015 21:49 |Sešlo se toho víc dohromady a sezona je totálně zpackaná. Stačí se podívat na dnešní foto Beránka, je z toho úplně vyřízenej. Teď jen "v klidu" dohrát sezonu a hlavně, aby Řebíček už konečně prodal a bude líp.
Re: Švec: Hrát od 80. minuty je málo
mats před 10 lety 20.04.2015 22:48 |Říkám si, jestli to, co v tom rozhovoru nakonec je, bylo opravdu tím, co původně chtěli prezentovat. Nemohla být třeba nějaká informace, kterou v tom chtěli sdělit, a nakonec se nepotvrdila nebo nevyjasnila nebo nedopadla... Proč by inzerovali rozhovor k současné situaci, kde se vlastně tak nějak shrne to, co zaznívalo po jednotlivých zápasech?
Re: Švec: Hrát od 80. minuty je málo
Nosorozec před 10 lety 20.04.2015 22:49 |Sezona zatim rozhodně velký zklamání. Čekal jsem, že se někam posuneme, ale neposunuli jsme se vůbec nikam.
Re: Švec: Hrát od 80. minuty je málo
japhy před 10 lety 20.04.2015 16:48 |Já bych jim ve smyčce pouště náš zápas se Spartou a hned potom Libe se Spartou. A dokud by nenašli 1892 rozdílů, koukali by se na to...
Kdybychom měli kazašské manýry
tantalos před 10 lety 20.04.2015 17:21 |Vlastně ne tak kazašské jako postsovětské. Kdo ze svých či cizích nějak sprostě tým podrazí, může očekávat fyzický trest takové intenzity, jako byl ten přečin. Vždyť i Divoký Západ byl svým způsobem spravedlivý.
Ale fuj. Zavánělo by to genocidou.
Re: Švec: Hrát od 80. minuty je málo
Nosorozec před 10 lety 20.04.2015 18:51 |Derby juniorek skončilo 0:0
Re: Švec: Hrát od 80. minuty je málo
Helmic před 10 lety 20.04.2015 18:52 |Koukal jsem chvilku na stream juniorky, a docela si mi líbil Uche (na testech). Byl docela silný v soubojích, a udělal jeden pěkný průnik.
Re: Švec: Hrát od 80. minuty je málo
ortevor před 10 lety 21.04.2015 00:16 |absolutne nesouhlasim...vzdyt ten snad ani nebehal a uz po par minutach slapal vodu..souboje taky podle mne vsechny prohral
Re: Švec: Hrát od 80. minuty je málo
Petr9608 před 10 lety 21.04.2015 04:19 |OT: Jaký byl nejvyšší měsíční plat v historii české ligy? Mohla to být 7-místná částka?
A u nás to bylo kolik? 600 000 Tavarés?
Re: Švec: Hrát od 80. minuty je málo
alois_veliky (admin) před 10 lety 21.04.2015 07:15 |Já mám pocit, že onehdy Poborský nebo Gluščevič brali ve Spartě 24 mega ročně...
Re: Švec: Hrát od 80. minuty je málo
Tomski před 10 lety 21.04.2015 09:03 |Poborský měl 12 mega ročně základ...
Re: Švec: Hrát od 80. minuty je málo
alois_veliky (admin) před 10 lety 21.04.2015 09:34 |Tak potom tedy ten Gluščevič, přišel jako megastar. Ale vybavuju si to jen matně z té doby, takže za to neručím...
Re: Švec: Hrát od 80. minuty je málo
Petr9608 před 10 lety 21.04.2015 04:34 |Ještě k Hrubešovi - kde probůh přijde 22-letej brankář na začátku kariéry k takovejm dluhum? Jo, kdyby mu bylo o 10 let víc a třeba měl k fotbalu i nějaký větší podnikání, ale toto?
Re: Švec: Hrát od 80. minuty je málo
Eluin (přítel SN) před 10 lety 21.04.2015 06:29 |Koupil si hrnce od Zepteru:-)?
Re: Švec: Hrát od 80. minuty je málo
Kara (přítel SN) před 10 lety 21.04.2015 11:52 |Koupíš si pěkný auto, pěknej byt a vezmeš si na to blbou půjčku, jde to docela snadno...
Re: Švec: Hrát od 80. minuty je málo
slamacek (přítel SN) před 10 lety 21.04.2015 08:01 |posledni zapas ktery jsem videl bylo derby a to na internetu s velmi pomalym pripojenim. Jihlavu jsem nevidel. ALE!
nevidim duvod hrace zatracovat. se Spartou, Plzni atd. predvedli dobre vykony a stacilo vice klidu v koncovce (Hruby na Sparte) a bodu by bylo daleko vic. kdyz si pripoctu i opakovane chyby rozhodcich v klicovych momentech, na zacatku jara, ktere nas stali dost bodu tak mi je jasne, ze to ted musi na tym dolehat a hra pod tlakem, v kreci, v zapase, ktery musite vyhrat... neni potreba pokracovat.
navic jestli je pravda to jak naznacovala Jane, tomu se mi proste nechce verit. navic goly (pokud jde opravdu o Hrubese) nepadaji jen na hlavu jedineh ohrace. vzdy tam byla moznost tu situaci lepe vyresit a zachranit. a ze by kvuli jednomu hraci byli vsichni neusledni? to je nesmysl.
obavy mam z toho zda se podari udrzet Tamase a Vukadinovice.
Rozloucl bych se s Proskem (nebo hostovani, posledni sance). Hruby me pripada strasne pomaly. mysli mu to, ale dle meho by potreboval individulku zamerenou na rychlost a vybosnost. a v neposledni rade jsou to i utocnici. skoda ze se diop s cervenkou nedostavaji vice do hry. ale bud na to nemaji, a pak mame problem a nebo je vina na strane beranka ze nema odvahu je tam poslat. no klicovy soboj bude s budejovicema a tak snad alespon ten zvladneme. kvalita je na nasi strane a pokud bude podlozene 100% nasazenim, tak bychom nemeli prohrat a vyhra by mela byt odmenou za nasi snahu.
Re: Švec: Hrát od 80. minuty je málo
japhy před 10 lety 21.04.2015 08:31 |S posledním odstavcem souhlas, jinak absolutně ne.
Hrubeš - neviděl jsem jen Plzeň, ale v dalších prvních třech zápasech jara udělal něco blbě snad při každém gólu. Netvrdím, že naschvál, ale stálo nás to dost bodů.
A v prvním odstavci vidím jádro pudla. Pokud se budou takové zbabělé výkony označovat jako dobré, nikdy se z toho nevyhrabeme. A nemůže to změnit ani fakt, že se nám párkrát povede utéct a je z toho šance. Ti kluci pomalu zapomenou hrát fotbal, protože mraky situací se řeší odkopem někam. I po Spartě jsem byl naší hrou zklamanej, ale nechal jsem se tady přesvědčit, že to tak zlý nebylo, Jihlava však ukázala, že bylo. Navíc Spartu posledních dní přehrává kdekdo.
Re: Švec: Hrát od 80. minuty je málo
Heretic (přítel SN) před 10 lety 21.04.2015 09:42 |Neplést Hrubý-Hrubeš.
Re: Švec: Hrát od 80. minuty je málo
japhy před 10 lety 21.04.2015 11:12 |No však si to nepletu. Teda doufám... Hrubý nedal tutovky, OK, Hrubeš se podepsal pod většinu inkasovaných gólů ze začátku jara.
Re: Švec: Hrát od 80. minuty je málo
rak (přítel SN) před 10 lety 21.04.2015 10:03 |Dobre je to NEKDY v defenzive a pak se obcas podari protiutok.Jinak je to bida.
Od lonska se pouze podarilo o neco vylepsit kadr.To je vse.