Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Chance liga

V sobotu v Edenu proti Jihlavě

Přestože tentokrát domácí zápas Slavie nevysílá žádná televize, ani ve 24. kole nebude hrát Slavia ve svůj úřední termín, místo neděle nastoupí proti Jihlavě už v sobotu od 17:00.

Po výhře v prvním jarním kole na hřišti Liberce, která vlila optimismus do žil většiny příznivců Slavie, přišlo - tak trochu tradičně - kruté vystřízlivění. Šest zápasů, ve kterých Slavia vybojovala pouhé dva body, prakticky zničilo zimní ambice sešívaných na útok na páté místo v tabulce. Místo toho aby se slávisté koukali pod sebe, kde je naštěstí dělí od patnáctého Hradce Králové sedm bodů. Přesto však s 25 body na kontě nemůže být Slavia, co se týče setrvání v soutěži, úplně v pohodě. Je potřeba ještě nějaké body přidat a domácí zápas s Jihlavou k tomu přímo vybízí.

Je tu však jedno velké ale. Přestože domácí zápas s Jihlavou lze charakterizovat jako povinné tři body - a bylo tomu tak doposud vždy - v lize se Slavii doma Jihlavu porazit stále ještě nepodařilo. V první sezóně Jihlavy v lize (2005/06) Slavia hned v prvním kole sezóny s Jihlavou remizovala 1:1 (Jihlava vyhrála první půli, v 70. minutě vyrovnával Karel Piták). Jihlava hned sestoupila do druhé ligy a zpět do nejvyšší soutěže se vrátila až před třemi roky. Se Slavií se utkala opět hned v prvním kole a průběh zápasu byl pro červenobílé ještě horší, Slavia v Edenu prohrála první půli 0:3 a jen heroickým závěrem dokázala vyrovnat v nastaveném čase Vošahlíkem, byla z toho tedy opět jen remíza 3:3. V minulé sezóně hrála Slavia s Jihlavou na jaře v 21. kole a byl to zápas, na který dost možná mnozí z vás raději už zapomněli. Není však od věci si připomenout, že v základní sestavě tehdy vyběhli na levé straně hřiště Keegan Ritchie v obraně a Joseph Mensah v záloze. Jeho výkon byl ale tak šílený, že jej Alex Pastoor vystřídal už v 25. minutě Proškem. To ale Jihlava vedla 1:0 vlastním gólem Smejkala a tak skončil také poločas. Ve druhé půli přidal Harba druhý gól, Smejkal pak stihl jen snížit a Slavia tak ostudně prohrála 1:2. V dresu hostů tehdy odehrál celý zápas Jan Mikula.

Hráčů, kteří nastoupili do tohoto zápasu, už ve Slavii mnoho není. Reálnou šanci zítra nastoupit a odčinit tak tuto ostudu z minulého roku, mají vlastně jen čtyři - Milan Škoda (loni hrál na stoperu), Robert Hrubý, Karel Piták a Václav Prošek. Nebýt zranění, přidal by se k nim ještě Jaromír Zmrhal. I to dokumentuje, jak velký průvan v kádru Slavie nastal v posledních dvou přestupních období.

Přestože je Jihlava v tabulce o dvě příčky a dva body před Slavií a přes tristní historickou bilanci, budou i tentokrát slávisté v zápase poměrně jasným favoritem. Dalším varováním by však pro ně měla být skutečnost, že Jihlava na jaře zatím prohrála jen dvakrát a venku dokonce vůbec - odvezla si bod z Ďolíčku, tři body z Českých Budějovic a bod z horké půdy v Příbrami, kde navíc v poločase vedla. Do toho třeba doma dokázala remizovat s Jabloncem, takže Slavii rozhodně nečeká žádná jednoduchá práce.

Tím spíš, že se sešívaní musí potýkat s početnými absencemi. Do zápasu jistě nezasáhne Vukadin Vukadinovič, který si odsedí druhou polovinu trestu za červenou kartu v zápase proti Bohemians. V derby si pak obnovil zranění Martin Latka, vyléčený kotník stále nemá Jaromír Zmrhal. Dlouhodobě zranění jsou Mičola s Černým. Oproti derby bude naopak k dispozici Simon Deli. Hosté mají vykartovaného Kukola a zraněné Šourka s Vaculíkem.

Tip na sestavu: Berkovec - Švec, Deli, Bílek, Tamás - Piták, Baéz - Hrubý, Kenia, Prošek - Škoda

kurzy bet365: 1.83 - 3.60 - 4.20

Komentáře (135)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: V sobotu v Edenu proti Jihlavě

    Cookies     před 10 lety 17.04.2015 12:17 |  
    0 0

    Co myslíte, že bude s Mičolou? Případně do kdy má smlouvu? Tomáš mi přijde jako celkem porcelánový hráč a nevím, jestli má smysl si jej držet, když toho ve Slavii víc promarodil než odehrál....

    • Re: V sobotu v Edenu proti Jihlavě

      quelhar (admin)     před 10 lety 17.04.2015 12:20 |  
      0 0

      Čekám, že v létě půjde pryč, protože má podle mě smlouvu právě jen do léta.

    • Re: V sobotu v Edenu proti Jihlavě

      edenian     před 10 lety 17.04.2015 12:27 |  
      0 0

      Hlavne nemelo smysl ho kupovat.

      • Re: V sobotu v Edenu proti Jihlavě

        Jiri1     před 10 lety 17.04.2015 12:32 |  
        0 0

        To už je ale jedno, Beránek si ho prostě vydyndal i na jaro, zdraví ale neporučíš, pokud vím , tak padlo rozhodnutí o jeho odchodu, objevují se i informace , že by mohl na čas nechat fotbalu , ale to nemám ověřené.

        • Re: V sobotu v Edenu proti Jihlavě

          Heretic (přítel SN)     před 10 lety 17.04.2015 12:39 |  
          0 0

          To bych chtěl vědět, kdo by si v zimě koupil zraněného Mičolu, kdyby si ho Beránek "nevydyndal".

      • Re: V sobotu v Edenu proti Jihlavě

        PetCC     před 10 lety 17.04.2015 16:51 |  
        0 0

        Kdybychom ho nekoupili, tak jsme už byli v druhé lize. Pomohl nám sice jen v několika zápasech, kdy byl zdravý, ale většinou byl rozdílový hráč, který nám zajistil důležité body.

    • Re: V sobotu v Edenu proti Jihlavě

      subHuman     před 10 lety 17.04.2015 13:27 |  
      0 0

      Doufa, ze ho v lete vezmou alespon v Opave.

      • Re: V sobotu v Edenu proti Jihlavě

        Navyseals     před 10 lety 17.04.2015 13:33 |  
        0 0

        A co je problém? Zdraví nebo nějakej exces?

      • Re: V sobotu v Edenu proti Jihlavě

        Kornovo     před 10 lety 17.04.2015 17:03 |  
        0 0

        v prdeli, jeden z mych nejoblibenejsich hracu. snad bude hrat aspon svec, vykon z derby ho jednoznacne favorizuje pro zaklad

        • Re: V sobotu v Edenu proti Jihlavě

          Ladislav (přítel SN)     před 10 lety 17.04.2015 21:57 |  
          0 0

          Já bych Mičolu podržel a podepsal s ním v létě ještě na rok s opcí, je to stejný případ jako Dobrotka, kvalitní rozdílový hráč, který má špatné období. To se někdy bohužel stává. Myslím, že by si velice považoval další podpory Slavie a vrátil nám to i s "úroky".

          • Re: V sobotu v Edenu proti Jihlavě

            Travinho     před 10 lety 17.04.2015 23:18 |  
            0 0

            Tak Dobrotka měl spíše víc menších zranění. Mičola má už rok a půl koleno v hajzlu a předtím toho rok taky moc neodehrál. Navíc krajní záložník, kde trvá nejdéle než se do toho hráč dostane + jeho přístup. Takovou chybu snad vedení udělat nemůže, snad jen za nějaký pakatel, ale pochybuju, že by u nás hrál za 50 tisíc a vyšší cenu momentálně nemá.

            • Re: V sobotu v Edenu proti Jihlavě

              Ladislav (přítel SN)     před 10 lety 18.04.2015 03:28 |  
              0 0

              Respektuju tvůj názor, ale stejně bych Mičolu podržel. Ono někoho odepsat je strašně jednoduchý. A vždycky jde podepsat smlouva jako má např. Rosický, kdy plat je odstupňovaný podle počtu odehraných zápasů. Pokud by nesouhlasil, tak samozřejmě bohužel.

  2. Re: V sobotu v Edenu proti Jihlavě

    edenian     před 10 lety 17.04.2015 12:31 |  
    0 0

    Ze to sem jeste pisu, ale Vukadinovic by mohl byt za derby hodnocen -10 a jestli nevyhrajeme nebo snad dokonce pukneme s Jihlavou, tak do konce sezony bez platu. To je tak jediny, co by mu mozna mohlo v kebuli udelat poradek.

    • Re: V sobotu v Edenu proti Jihlavě

      sadlos (přítel SN)     před 10 lety 17.04.2015 12:38 |  
      0 0

      Tebe bych chtěl mít za šéfa :-D

    • Re: V sobotu v Edenu proti Jihlavě

      Heretic (přítel SN)     před 10 lety 17.04.2015 12:40 |  
      0 0

      Vždyť je na hostování..

    • Re: V sobotu v Edenu proti Jihlavě

      Elanius     před 10 lety 17.04.2015 12:42 |  
      0 0

      Strašný kec. Udělal jeden hloupý zákrok za celou sezonu u nás, jinak i s přihlédnutím k jeho přirozené nátuře hraje maximálně férově a dělá úplné minimum faulů. Není jeho chyba, že nemáme na kraj zálohy adekvátní náhradu.

      • Re: V sobotu v Edenu proti Jihlavě

        bongor     před 10 lety 17.04.2015 21:20 |  
        0 0

        Podle mě názor disciplinárky,že má 2x stop z surovou hru je canc nejvyšší možné úrovně.Vuk hraje čistě,jednou mu ujela noha a už z něho soudruzi v DK udělali lotra.To se může stát právě jenom nám.

    • Re: V sobotu v Edenu proti Jihlavě

      Nosorozec     před 10 lety 17.04.2015 12:43 |  
      0 0

      Udělal sice proti tý Bohemce blbost, ale zase bych to tak nehrotil :D

    • Re: V sobotu v Edenu proti Jihlavě

      Cookies     před 10 lety 17.04.2015 12:50 |  
      0 0

      Moc to hrotíš. Rozhodně patří letos k tomu nejlepšímu, co lze v sešívaném dresu vidět. Já bych si ho ponechal i do příští sezony.

      • Re: V sobotu v Edenu proti Jihlavě

        bongor     před 10 lety 17.04.2015 21:25 |  
        0 0

        Já taky ,ještě půjde hodně nahoru.Má rychlost,ví kdy vystartovat,krajně nebezpečný hráč pro každou obranu.Toho bych vykoupil a neprodělali bychom.Ty centry se dají naučit,to není žádný elementární průser.Naví má i techniku,umí 1 na 1,takže v polovině náběhů by mohl místo centrů radši vniknout do vápna,to by byla mela.

    • Re: V sobotu v Edenu proti Jihlavě

      edenian     před 10 lety 17.04.2015 13:34 |  
      0 0

      Ani bych neresil jakou ma naturu nebo nema, horsi je, ze se mu tohle vubec v hlave urodi. Jasne, ze jsem to psal v nadsazce, ale ja to vidim hlavne jako soucast stavu nasi discipliny, ktera se mi nelibi. Pravda je, ze se to tady jako tema asi moc neobjevuje. Je to taky jedna z veci, ktera nas limituje. Kdyz bychom vyhravali, treba by se mu nic takovyho bezne nestalo, ale psychicky narocna situace / coz uz ta nase opravdu je / to asi umoznila. A kdyz k tomu pripoctu chovani takovyho Latky, Pitaka, Kenii / se Spartou dobre, no tak tentokrat to schytal nevine /, Baeze / ten jeho zarivy usmev po tom idiotskym zkoseni Vachy, to uz na me bylo fakt moc / tak ja to vidim jako problem. Protoze jsou to zkuseni hraci a v sestave maji byt opory. Jsem zvedavej, jestli to MB nejak ukociruje.

      • Re: V sobotu v Edenu proti Jihlavě

        bongor     před 10 lety 17.04.2015 21:30 |  
        0 0

        Co by se edo nesmál,když ukázal největšímu blbovi ze sralty kam patří,že to není žádnej ironman,tím méně český Beckham/největší fór desetiletí/.Jen víc takových Aldů a ještě tvrději do mylášků rudého národa.

        • Re: V sobotu v Edenu proti Jihlavě

          edenian     před 10 lety 17.04.2015 23:35 |  
          0 0

          Az budeme hrat o udrzeni bez Baeze, kterej bude stat kvuli zlutejm, tak kdo se bude smat ? Atd.

    • Re: V sobotu v Edenu proti Jihlavě

      Thorklaer (přítel SN)     před 10 lety 17.04.2015 13:48 |  
      0 0

      doufám, že jsi i na své chyby takto radikální:-)

      • Re: V sobotu v Edenu proti Jihlavě

        edenian     před 10 lety 17.04.2015 13:57 |  
        0 0

        No tak k poprave jsem nevyzyval :-) Hele, nikdo z nas necekal, ze budeme na Sparte hrat jak jsme hrali, skoro vsichni jsme cekali, ze dostaneme nalozeno. Takze kdyz si predstavime Vukadinovice, ze tam hraje, jediny nas skutecne rychly hrac schopny nekomu utect, je jasny, ze to bylo mimoradne / na nase soucasne pomery / oslabeni.

        • Re: V sobotu v Edenu proti Jihlavě

          Travinho     před 10 lety 17.04.2015 15:33 |  
          0 0

          Tím chceš říct, že Prošek, který má údajně stovku za 10,9, je pomalejší?

          • Re: V sobotu v Edenu proti Jihlavě

            edenian     před 10 lety 17.04.2015 21:08 |  
            0 0

            A hraje ?

  3. ad Quelhar

    Mike     před 10 lety 17.04.2015 12:54 |  
    0 0

    Ahoj, Bílek už je fit po viroze ? Zmrhal asi ještě nenastoupí, nemá ho cenu stavět nedoléčeného, hlavně když ho čeká 21.
    Trochu se bojím standartek Jihlavy. Bráníme je špatně a navíc ta sestava je celkem ,,nevysoká".
    A ještě jeden dotaz- Vukadinovič je na hostování z Jablonce. Na podzim hrál, tak doufám, že nebude nějaké opatření, aby v příštím kole stál. To už by měl 3 utkání v řadě, kdyby nemohl nastoupit.
    Jinak věřím v naší výhru ze 2 statistických hledisek. Série s Jihlavou je neuvěřitelně dlouhá a v lize jsme naposůedy vyhráli před 6 koly.

    • Re: ad Quelhar

      quelhar (admin)     před 10 lety 17.04.2015 13:12 |  
      0 0

      Ahoj, o zdravotnim stavu kadru toho nevim vic, nez je znamo z oficialnich zdroju. Sestava by pry mela odpovidat tomu, co je napsano. Ohledne Vukadinovice take netusim, jestli bude moci hrat v Jablonci.

      Vzhledem k tomu, ze nemame kvalitni kridla a obrana je dlouhodobe nepresvedciva, tak se opet bojim remizy 1:1.

      • Re: ad Quelhar

        Tomski     před 10 lety 17.04.2015 13:25 |  
        0 0

        já bych se nebal (jestli je Bílek ready) dát Fialku nalevo a Tamase před něj a napravo Proška...do základu asi Pitáka a pak ho střídat Hrubým...

        • Re: ad Quelhar

          Navyseals     před 10 lety 17.04.2015 13:32 |  
          0 0

          To je zajímavej nápad, ale je fakt, že Fialka na kraji dlouho nehrál. Karlos bude podle mě hrát s Aldem střed. Proška už fakt ne, Damiena napravo.

        • Re: ad Quelhar

          Thorklaer (přítel SN)     před 10 lety 17.04.2015 13:40 |  
          0 0

          souhlas, také jsem si říkal, jestli by nebylo chytřejší dát na křídlo Tamáse a posunout na levého beka Fialku/Mikulu/Dostála, než tam trápit Proška, kterému to tam očividně nejde.

          • Re: ad Quelhar

            vavicek     před 10 lety 17.04.2015 14:07 |  
            0 0

            V jakém smyslu nejde? V Ostravě patřil k lepším, v derby odehrál průměrný zápas. Dokud byl na hřišti, tak jsme vedli a vypracovávali jsme si golové šance. Kadlec si ani neškrtl. Poté co odešel, tak se to obrátilo.

            • Re: ad Quelhar

              klimi     před 10 lety 17.04.2015 14:45 |  
              0 0

              Ahoj,
              teď si nějak nevybavuji, ve které chvíli si Kadlec v derby vůbec škrtnul, ale jestli někdy, tak to bylo spíše po střídání Konatého za Marečka a změně rozestavení Sparty. Ale možná máš pravdu, to si nepamatuji úplně přesně.

              K výkonu Proška na Letné: Jsem tak nějak v rozpacích, celkem dost jednoduchých momentů zkazil, ale párkrát tam míč i nebezpečně zatáhl. Normálně asi ne, ale jelikož na jeho post nemáme alternativu, tak asi bude hrát právě on.

              • Re: ad Quelhar

                vavicek     před 10 lety 17.04.2015 14:59 |  
                0 0

                Do vystřídání Proška si nevybavuju, že by tam něco měl.

                Ano, průměrný výkon. Rozhodně jeho výkon nijak nebránil tomu, abychom měli daleko více šancí než Sparta.

              • Re: ad Quelhar

                bongor     před 10 lety 17.04.2015 21:37 |  
                0 0

                Já Ti to klimi vybavím.Neškrt si ani jednou.Marně se Víťa z něho snažil dělat stěžejní postavu útoku,aby se ho zase co nejrychleji mohli zbavit.Dokonce obětoval/zastrčil/i Lafatu a nic.Ten kluk prostě vůbec nic neumí a má nervy v kýblu z toho svého sólového představení ve Frankfurtu.

          • Re: ad Quelhar

            Tonda     před 10 lety 17.04.2015 14:12 |  
            0 0

            no jasne, tamas se zabydlel na levem beku, coz je dlouhodobe bolave misto slavie, a ty ho soupnes hned na leve kridlo... s naší deravou obranou prose musíme vychazet od toho kde jsou hraci rozehrani, nebo budou vznikat nove chyby kvůli další nesehranosti.

            ja to vidim takto
            berky
            svec(mikula), deli, bilek, tamas
            baez, hruby(pitak)
            prošek(boudjema), kenia, diop(cervenka)
            skoda

            nevim jak jsou na tom svec s mikulou..
            kazdopadne by se mělo vyuzit mozneho sebevedomi Diopia, navíc mam pocit ze umi zahrat i prave kridlo, kdyztak me opravte jestli ne..

            • Re: ad Quelhar

              Travinho     před 10 lety 17.04.2015 15:38 |  
              0 0

              Přiznám se, že Diopa si na kraji hřiště moc představit nedovedu.

              • Re: ad Quelhar

                klimi     před 10 lety 17.04.2015 15:50 |  
                0 0

                Souhlas, Diopa na křídlo ani náhodou.

            • Re: ad Quelhar

              Pepino44     před 10 lety 17.04.2015 19:18 |  
              0 0

              Tak vzhledem k tomu,že Diop nastoupil ve čtvrtek za juniorku,nepředpokládám, že by proti Jihlavě nastoupil. Dále si nemyslím,že by v Ačku nějak pomohl.

        • Re: ad Quelhar

          Travinho     před 10 lety 17.04.2015 15:37 |  
          0 0

          Proboha... To už snad raději Moglicha. Fialka není na levém beku nic moc a hlavně je na ten post pomalý.

          • Re: ad Quelhar

            klimi     před 10 lety 17.04.2015 15:50 |  
            0 0

            To máš pravdu, ale to samé je Švec na pravém kraji.

      • Re: ad Quelhar

        Travinho     před 10 lety 17.04.2015 15:35 |  
        0 0

        Na podzim proti Jablonci Vukadin hrál, tak nepředpokládám, že by se na tom mělo něco měnit.

        • Re: ad Quelhar

          Falk     před 10 lety 17.04.2015 16:41 |  
          0 0

          Na levou stranu nikoho nemáme ,Prošek tam hrát nemůže,hlavně ,že Bazala poslal pryč a Mičolu chtěl .Nevím jak se jeví Červenka ne tréninku ,ale já bych ho tam dal určitě .Červenka ještě šanci nedostal a Prošek hraje pořád.

          • Re: ad Quelhar

            Travinho     před 10 lety 17.04.2015 19:02 |  
            0 0

            Červenka je pro mě hlavně útočník, ale proti Jihlavě bychom možná mohli hrát na 2 s tím, že na krajích budou Hrubý a Piták (resp. Kenia), ale je otázka na kolik tuto možnost zvažuje trenér.

  4. Re: V sobotu v Edenu proti Jihlavě

    zeleznik2     před 10 lety 17.04.2015 17:46 |  
    0 0

    Těžký zápas, potřebujeme tři body, ale lehké to nebude. Snad ho zvládneme, jen aby se neopakovali poslední zápasy, vedeme 1:0 a pak zápas ztratíme v posledních minutách. Věřím, že Škoďák se zase trefí, ale pro klid raději hned dvakrát, protože naše obrana dokáže zázraky a nulu jsme ještě na jaře neudrželi.

  5. Re: V sobotu v Edenu proti Jihlavě

    Kactus     před 10 lety 17.04.2015 20:02 |  
    0 0

    hokejky v prdeli, snad je nebudem nasledovat.

  6. Re: V sobotu v Edenu proti Jihlavě

    bububu (přítel SN)     před 10 lety 17.04.2015 20:03 |  
    0 0

    Tak hokejky konec v extralize, to je fakt šílenej zmar být slávista...doufám, že tohle HC Slavia přežije a vyjde z toho posilněná a především s majitelem, kterému na ní bude aspoň trochu záležet. Benýšku a Pittere, styďte se a táhněte někam hodně daleko!!!

    • Re: V sobotu v Edenu proti Jihlavě

      Dobi     před 10 lety 17.04.2015 20:14 |  
      0 0

      Musím uznat, že se kluci drželi statečně. A vše zavinily ty dvě domácí prohry za sebou, hlavně ta 15 vteřin před koncem z hole mladého Růžičky. Ale prohrát s Budějkami? Dva tituly -2003 a 2008, vloni ještě play-off na úkor Litvínova, který letos bojuje o titul! To jsou para-Doksy! Mně je moc smutno, ale vyústilo tím vše - vyhnání Růžičky, ať byl a je, jaký je, angažování kriminálníka Lubiny a ani s Gregorem žádné terno... No, a o duu Pitter - Benýšek -darmo mluvit!

      • Re: V sobotu v Edenu proti Jihlavě

        vlk30 (přítel SN)     před 10 lety 17.04.2015 20:41 |  
        0 0

        Je to na blití,myslím že hokejisti se zpět dlouho nepodívají,jestli ještě někdy vůbec.Bez Růžy a Skansky je to konečná.

        • Re: V sobotu v Edenu proti Jihlavě

          Kactus     před 10 lety 17.04.2015 21:12 |  
          0 0

          jo, nejmin 5 let a spis vic, pokad se nenajde nejaky dalsi srdcar co by to vytahl. coz se nenajde.

          • Re: V sobotu v Edenu proti Jihlavě

            spino     před 10 lety 17.04.2015 21:20 |  
            0 0

            Myslím, že nyní by se měli více o chod v klubu zajímat fanoušci a pomoci mu se marketingově narovnat, podobně jako u Motoru v Budějovicích. ;)

            • Re: V sobotu v Edenu proti Jihlavě

              vlk30 (přítel SN)     před 10 lety 17.04.2015 21:50 |  
              0 0

              Prosím tě nebud směšnej,myslíš si že fanoušci mají na prdeli desetimiliony, aby Slavii dostali zpátky,je to opravdový konec vrcholového sešívaného hokeje,to ti garantuji.

              • Re: V sobotu v Edenu proti Jihlavě

                Nosorozec     před 10 lety 17.04.2015 23:04 |  
                0 0

                Fanoušci v Budějicích taky nemaj na prdeli desetimiliony

            • Re: V sobotu v Edenu proti Jihlavě

              Kactus     před 10 lety 17.04.2015 21:54 |  
              0 0

              co to povidas za blbosti? bez CEZu jsou budejky nahrane, coz bude rychle poznat az je nebude sponzorovat.

          • Re: V sobotu v Edenu proti Jihlavě

            Dobi     před 10 lety 17.04.2015 21:24 |  
            0 0

            Podle mne KONEC! Na věčné časy a nikdy jinak! Ti starší možná pamatují, jak jsme chodlili na II.ligu na Štvanici, na plivátko v Edenu (kde je dnes písek pro beach-volejbal) a pak do nové, moderní haly (1975), kdy se vše krůček po krůčku zlepšovalo... Vynikající práce s mládeží, podhoubí... Pak přišel Růža, postup, Nagano (kapitán ze Slavie!), dva tituly! Jak to padá do souvislostí s dnešním úmrtím jiného legendárního srdcaře - Jardy Holíka! Čest jeho památce, čest památce slávistického hokeje!
            Snad to zítra nebude následovat i fotbal... Jdeme do Edenu!!!

            • Re: V sobotu v Edenu proti Jihlavě

              vlk30 (přítel SN)     před 10 lety 17.04.2015 21:46 |  
              0 0

              Přesně tak,jinak za bolševika mohl být v PH jen jeden ligový klub.Po revoluci, když se to povedlo bylo to krásný 2x mistři atd.To nám nikdo neodpáře.Ted jsme si to zesrali sami, nebo spíš lidi ve vedení.Zbyl jen fotbal a tam doufejme, že se to bude zlepšovat.

              • Re: V sobotu v Edenu proti Jihlavě

                Dobi     před 10 lety 17.04.2015 22:09 |  
                0 0

                Slavia je největší SPORTOVNÍ KLUB v Česku a snad i ve střední Evropě! V Edenu, kam jsme byli Tondou Zápotondou - harmonikou vyhnání z Letné, nakonec vznikl krásný areál a Slavia měla a má na 30 oddílů! Ale kde se vlastně daří?
                * Jedničkou je pozemní hokej! Musím si koupit klobouk, abych měl co smekat. Nejen sportovně, ale tvoří i PARTU!
                * Stálicí jsou kuželkářky, letos 19. titul, šestý za sebou! Ale byl někdo z nás / z Vás na jejich klání?? Já tedy žel ne. A kuželna se rozpadá...
                * Nahoru šlo vodní pólo, vloni mistři, letos opět na špici! Ale kdo z nás byl na zápase? Já jednou v životě - v roce 1995 v Crikvenici, kdy pod teráskou naší restaurace byl bazén... Crikvenica vyhrála 7:6...
                * Házená žen? V rámci možností se drží celkem na špici, i když ty finance. Muži? Chodívali jsme i na Evropu, brankáři Barda a Gallivoda, Pína, předchozí brankáři Arnošt a Korger. Dnes jen symbolicky městské soutěže..
                * Volejbal? Ženy měly slavnou éru kolem Nadi Špelinové koncem 50.let, semifinále Ligy mistryň (PMEZ). Dnes? Ligový celek z finančních důvodů rozpuštěn!
                * Košíková neboli basket? Ligoví muži z 90.let jsou dnes v propadle a ženy sem přešly z VŠE... Střed tabulky, musím hodnotit pozitivně.
                * Atletika? Éra Doudů a Bohmanů je ta tam. Víme o nich něco podrobného?
                * Veslování? Ano, Mirka Knapková, olympijská vítězka! Ale ví vůbec někdo, že je ze Slavie?
                * To jen pár příkladů!

                A pokud se třeba daří americkému fotbalu, orientačnímu běhu, sportu postižených? Jsou to argumenty do hospody proti kritikům a právem často zesměšňujícím sousedům?

                Zbývá tedy fotbal! Jaro? Více smůly než neumění, ale to se neboduje! Tedy, chlapi, zítra: HRRRRR NA NĚ! Nic jiného nám nezbývá!

                • Re: V sobotu v Edenu proti Jihlavě

                  Mac     před 10 lety 17.04.2015 22:13 |  
                  0 0

                  Ještě mě napadá ragby, futsal a inline hokej.

            • Re: V sobotu v Edenu proti Jihlavě

              bongor     před 10 lety 17.04.2015 21:58 |  
              0 0

              Já jsem Dobiku na slávistický hokej nikdy nechodil.Považoval jsem ho pro nás jen za jakýsi doplňkový sport,V Praze byly LTC,ČLTK,ty bolševici zlikvidovali a my jsme zaplnili tu mezeru.Ale Růža tu situaci zcela otočil a nyní už bychom k té elitě poprávu měli patřit i v tom hokeji.
              Aby náš fotbal následoval hokej na cestě dolů,to je zbožné přání bídy,už si o tom i tvítujou doufají v to.TO NESMÍME PŘIPUSTIT!!!

            • Re: V sobotu v Edenu proti Jihlavě

              Mac     před 10 lety 17.04.2015 22:01 |  
              0 0

              Mně je 30 a je to nejhorší okamžik mého slávistického fanouškovského života. Fandím Slavii Praha všude, v tomhle souhlasím se spinem, jak tady nedávno psal o tom, že Slavia je značka. Každá ztráta oslabí celou slávistickou rodinu, tedy i fotbal. Loni zanikl volejbalový tým žen (nemá někdo info, jestli se něco nezměnilo?) a nyní se potopila druhá nejdůležitější loď naší červenobílé flotily. :-(

              A nejhorší není ten sestup, ale výhled do budoucna. Jak píše vlk, nečeká nás nic hezkého. Tým se rozpadne, peníze na nový nejsou. A kdoví co hajzl Pitter chystá dál. :-(

      • Re: V sobotu v Edenu proti Jihlavě

        bongor     před 10 lety 17.04.2015 21:50 |  
        0 0

        Růža byl strůjcem nové Slavie,kdo ho vyštípal,potřeboval by viset za pytlík nejmíň týden v průvanu.Je to děsná ostuda,co se přihodilo a nemyslete si,ta ostuda padá i na fotbalovou Slavii,jako by svých už neměla dost.
        Slavia si takové Růžičky musí držet,vážit si jich a podporovat je,protože co ten kluk s naším hokejem dokázal,to bylo něco jako KJVCD s fotbalem.Slavia patří na špici ve všem a cesty k tomu nemusí být vždy andělsky čisté.Nenalhávejme si že v době,kdy rumun mobilizuje i slavného Ivánka,aby mu pomohl se ziskem titulu,tak my všechno uhrajeme výhradně svou férovostí.Každý by se nám jen vysmál.

        • Re: V sobotu v Edenu proti Jihlavě

          Kactus     před 10 lety 17.04.2015 22:00 |  
          0 0

          Navic, posledni derby s rumunama na dalsich 10 let jsme vyhrali :)
          a uz se tesim az bude ELH rozebirat proc jim klesla hodnota produktu a navstevnost. bez derby budou jak bez ruky. vlastne, maji ted komotau a hanou. ti to urcite nahradi. ha ha.

        • Re: V sobotu v Edenu proti Jihlavě

          Ladislav (přítel SN)     před 10 lety 17.04.2015 22:11 |  
          0 0

          Je to tak, za to co Růžička udělal pro slávistický (samozřejmě i český) hokej by mu jinde postavili sochu a v Čechách ho nějací hokejoví nýmandi vyštípají z klubu a ještě proti němu intrikují těsně před MS, což je obrovská ubohost, protože to zákonitě poškodí reprezentaci. Buď za tím jsou Beníškové nebo Piter nebo všichni dohromady.

          • Re: V sobotu v Edenu proti Jihlavě

            spino     před 10 lety 17.04.2015 22:39 |  
            0 0

            Slyšel jsem dokonce (ale asi to je kec), že Benýšek s Palaščákem (kteří postupovali ve vzájemné shodě) vydírali Růžičku, že buďto jim to v Chomutově nechá, nebo Palaščák zveřejní další video (předevčírem tím v médiích hrozil) a Slavia se jako poškozená připojí k žalobě (viz. včerejší vyjádření Benýška). Doufám, že to není pravda, protože v takovém případě bych si asi ten sestup přál. Tohle už nemá se sportem nic společného, to jsou mafiánské praktiky pánů Benýška, Pittera a Palaščáka (jehož synovec pracuje v Pitterově Remoexu a podniká jako on ve stavebnictví, takže ta známost tam může být).

            • Re: V sobotu v Edenu proti Jihlavě

              Ladislav (přítel SN)     před 10 lety 17.04.2015 23:02 |  
              0 0

              Dneska platí velice přísná pravidla o autorských právech, neexistuje, aby sis někoho nahrál nebo vyfotil bez jeho vědomí a oni to ještě dali na net. Tady bych začal a výhra v této kauze je 100%, plus mastné odškodnění a samozřejmý zákaz ty záznamy používat kdekoli včetně soudu, protože byly pořízeny nezákonně.

    • Re: V sobotu v Edenu proti Jihlavě

      Borris     před 10 lety 17.04.2015 21:55 |  
      0 0

      Přeju hokejistům, aby se pokud možno hned první sezónu zase hned vrátili. Tohle se nemělo stát. Jsem zvědaví jestli se třeba v panu Růžičkovi nepohne srdce a nepřispěchá po roční pauze opět na pomoc, teď když by to hokejová Slávka nejvíce potřebovala. Ale obávám se, že to asi není možné, po tom jak ve zlém se rozešel s vedením. A právě probíhající kauza tu možnost asi pohřbila definitivně. Sám jsem zvědaví co z této kauzy vyleze. Protože pořád se mi nechce věřit, že by pan Růžička měl zapotřebí přijímat nějaké úplatky. Vůbec mi to zrovna k němu nepasuje.

      • Re: V sobotu v Edenu proti Jihlavě

        travel (přítel SN)     před 10 lety 17.04.2015 22:57 |  
        0 0

        Ten sestup je hodně smutný.O to horší,když vidím,jak ještě nedávno hráči jako : Sobotka,Hertl,Červenka,Krejčík,Vondrka,Klepiš,Roth a další hráli za Slavii.Mám o budoucnost hokejové Slavie velké obavy,kéž by ve fotbale se vše v dobré obrátilo.

        • Re: V sobotu v Edenu proti Jihlavě

          Heretic (přítel SN)     před 10 lety 18.04.2015 14:07 |  
          0 0

          Josef Vašíček.

      • Re: V sobotu v Edenu proti Jihlavě

        Dobi     před 10 lety 17.04.2015 23:04 |  
        0 0

        Já se omlouvám, že i kvůli mně se to zvrhlo v hokej, ale jsou to spojité nádoby! Snad to s fotbalem nakonec nedopadne taky tak, ale co všichni ti šmejdi provedli s hokejovou Slavií, to je na defenestraci! Ale kdo najde vhodné okno? A kdo je otevře???
        Z evropských soutěží fotbalu nás kdysi jediným gólem vyřadil v Kaiserslauternu Lokvenc. Navíc jsem byl nečekán na tiskovce, kde se bavili před zahájením o dalším kole BL, kdy FCK zajížděl do Cottbusu (tehdy jim tam ještě Fenin neskákal z okna...)... Ani největší xenofobista by se takto nevyjadřoval. Od té doby nemám FCK rád. Ale když Lubina zabil Lokvencovi tátu, kterého měli na Východě všichni rádi, tak jsem s nimi soucítil....
        Jak mohli ti lumpové ho angažovat? Tam to vše začalo!!!
        Ožralý zfetovaný Půček zabije studentku a ještě mu sníží trest, Lubina zabije poctivého člověka a "moje" Slavia ho přijme s otevřenou náručí?!?!?! Snad se aspoň Půček neobjeví po odsezení půlky trestu ve Slavii (pozor, nic společného s bývalým sudím Pučkem)

        • Re: V sobotu v Edenu proti Jihlavě

          Nosorozec     před 10 lety 17.04.2015 23:12 |  
          0 0

          Jsem zvědavej, co se bude dít v neděli na poslednim zápase v Edenu proti Budějovicim. Jestli budou nějaký protesty proti vedení, nebo jestli bude ten přiteplenej fanklub zase dělat, jako že se nic neděje.

          • Re: V sobotu v Edenu proti Jihlavě

            spino     před 10 lety 17.04.2015 23:16 |  
            0 0

            B je správně. :(((

            • Re: V sobotu v Edenu proti Jihlavě

              Nosorozec     před 10 lety 17.04.2015 23:20 |  
              0 0

              Fotbalová Slavia možná v roce 2011 nezanikla právě kvůli fanouškům a díky akci 5. května. To je ale bohužel ta věc, která se v hokejový Slavii zřejmě nikdy nestane...

              • Re: V sobotu v Edenu proti Jihlavě

                spino     před 10 lety 17.04.2015 23:32 |  
                0 0

                Mně bohatě stačilo, když mi loni za Benýška v době největší krize (spekulace o prodeji licence, útok na Růžu) zakázal Čečák v kotli skandovat proti Benýškovi. To byl pro mě celkem jasný signál, že tady fanoušci selžou - a asi selhali. Teď už je zbytečné cokoliv řešit, ale tenkrát byl prostor k tomu, abychom ukázali, že s nastavenou cestou nesouhlasíme. Nakonec se to vyřešilo jednou schůzkou, kde se mazal med kolem huby, pár věcí se zatajilo a výsledek vidíme dnes...

                • Re: V sobotu v Edenu proti Jihlavě

                  Nosorozec     před 10 lety 17.04.2015 23:41 |  
                  0 0

                  Hokejovej kotel selhává neustále. Fandění je na mizerný úrovni, půlka kotle stojí a mlčí, zbytek fandí strašně potichu. Vždycky když tam přijdu a začnu fandit na plno, tak se po mě celej kotel otáčí a čuměj na mě jak na nějakýho exota. To je fakt neskutečný.

                  • Re: V sobotu v Edenu proti Jihlavě

                    spino     před 10 lety 17.04.2015 23:49 |  
                    0 0

                    Možná by to chtělo teď když bude Slavia v Edenu, aby tu iniciativu v kotli postupně převzal někdo z fotbalu. Takhle to teď začíná fungovat třeba v Pardubicích a jejich support a marketing mi nepřijde špatný. Oni pak ti lidé začnou přicházet sami, když vidí, že ten kotel šlape. Samozřejmě je hrozně hezké o tom mluvit, protože to není úplně lehké, jen říkám jak to vidím. Někdo mi může namítnout, proč se toho neujmu já, ale já prostě dokážu objektivně uznat, že na to nemám. Nejsem člověk, který by jako megafonista dokázal vyburcovat kotel. To bych asi působil směšně. Chce to někoho jako ve fotbale Strašák, nebo v hokeji Druss, než se stáhl. Ten sice v čele fanklubu podle mě neudělal teď některé věci dobře, ale co se týče kotle, tak tam byl jednička a od jeho odchodu to jde dolů.

                    • Re: V sobotu v Edenu proti Jihlavě

                      Nosorozec     před 10 lety 17.04.2015 23:53 |  
                      0 0

                      Rozhodně by to chtělo na hokeji vytvořit nějakou Ultras skupinu. Něco, jako je Tribuna sever. Mentalita lidí z hokejovýho kotle mi přijde srovnatelná spíš s lidma z fotbalový východní tribuny. Nic proti nim, ale tohle prostě ten klub táhnout nemůže!

                      • Re: V sobotu v Edenu proti Jihlavě

                        spino     před 10 lety 17.04.2015 23:58 |  
                        0 0

                        No právě. Těch nejvěrnějších je aktuálně hodně málo, ti tomu fakt dávají všechno. Hlavně na výjezdech jsou slyšet, ale doma to sami neutáhnou, tam prostě kolem nich musí být dalších 500 fanoušků, kteří vytvoří domácí atmosféru. Vždyť náš kotel je menší, než u kdejakého klubu z 2. ligy! A největší mystifikací je, že za tohle může O2 aréna. Vsadim se, že v Edenu ten kotel bude početně úplně stejnej. To není arénou, ale prostě že nejsou lidi, kteří by do toho byli zapálení. Fanoušků hokejové Slavie je hodně, zhruba jsou v extralize 4.-5. v pořadí, to si zase nelžeme, ale málo je těch, co by na každém zápase stáli v kotli a fandili.

                        • Re: V sobotu v Edenu proti Jihlavě

                          Nosorozec     před 10 lety 18.04.2015 00:04 |  
                          0 0

                          A kde je ten problém? Co to že na fotbale se vždycky nějaký najdou, ale na hokeji ne? Já už jsem nad tim mockrát přemejšlel, ale na nic jsem nepřišel.

                          • Re: V sobotu v Edenu proti Jihlavě

                            spino     před 10 lety 18.04.2015 00:08 |  
                            0 0

                            Těžko říct, těch důvodů může být víc. Už nad tím ale nechci spekulovat. Do kotle jsem po osobních roztržkách s vedením přestal chodit. Užiji si fandění na inline hokejové Slavii. 1. května začínáme... :)

                            • Re: V sobotu v Edenu proti Jihlavě

                              Nosorozec     před 10 lety 18.04.2015 00:13 |  
                              0 0

                              Inline hokej... Jsem moc rád že se tam Slavii daří, ale přece jen to neni to samý, co tradiční hokej. Stejně jako futsal nebude nikdy tolik jako fotbal :)

                              • Re: V sobotu v Edenu proti Jihlavě

                                spino     před 10 lety 18.04.2015 00:16 |  
                                0 0

                                Jj, ta analogie s futsalem je přesná.

                            • Re: V sobotu v Edenu proti Jihlavě

                              eomer (přítel SN)     před 10 lety 18.04.2015 11:45 |  
                              0 0

                              Hlavní rozdíl je dle mého v tom, že fotbalová Slavia je ČESKÝ (pořád ještě prémiový) klub. Naopak hokejová je pouze PRAŽSKÝ klub. ta základna je propastná. Vezmi si kolik fandů přiznává, že fandí fotbalistům např. z Pardubic, ale hokejově jsou samozřejmě Pardubáci .

  7. OT

    dejva     před 10 lety 17.04.2015 21:53 |  
    0 0

    V novem cisle nemeckeho fotbaloveho magazinu 11 Freunde, vysel obsahly rozhovor s nasim nekdejsim hracem, utocnikem Martinem Feninem.

    Fenin v nem mimo jine uvadi na pravou miru, jak to bylo s jeho padem z hoteloveho okna.
    Autorvi priznava, ze se nejdnalo o nasledky deprese, nybrz o kombinaci alkoholu s prasky na spani a naslednou halucinaci, ktera ho malem stala zivot.

    Na cele veci by nebylo nic divneho, podobnych pripadu se stava opravdu hodne, kdyby se ovsem nejednalo o sportovce pod profesionalni smlouvou.

    V prubehu lecby za Feninem stal jeho tehdejsi zamestnavatel Energie Cottbus, ktery mu umoznil bez naroku na odstupne v ramci jeho udajne diagnosy (deprese) navrat do domaciho prostredi (CR) a Slavia mu posleze podala pomocnou ruku. Oplatkou za restart kariery mely byt vykony a pomoc muzstu nejakym tim golem.

    Alkoholik Fenin se vsak vubec neprosadil, naopak vedeni muselo resit jeho dalsi problemy, ktere s profesionalnim sportem nemaji nic spolecneho. Jeho trapeni pak zcela opravnene utnul tehdejsi reditel Seterle rozvazanim smlouvy.


    O Feninovi se vzdy rikalo, ze moc rozumu nepobral, ale s tim, jak vyplula na povrch nova fakta z jeho pripadu, to vypada, ze i posledni zbytky inteligence mu z hlavy vyplavil snaps. Jinak si nedokazu vysvetlit jeho drzost v podobe podani zaloby na Slavii kvuli nezaplacene mzde. Respektive nevyplaceni cele castky.

    • Re: OT

      bongor     před 10 lety 17.04.2015 22:05 |  
      0 0

      Fenin je typickej sralťan,už když se na něj podíváš,máš jasno.O jeho chování je zbytečno diskutovat.Takže Slavia byla velký omyl.To samé je Vácha,v jiném vydání.
      Vůbec se nedivím KJ,že ho neměl rád.Karel tyhle bolševický manýry odhalil einzwei.
      Je to jeho zásluhou,že je V.co nejdál od našeho mužstva.

      • Re: OT

        Dobi     před 10 lety 17.04.2015 22:36 |  
        0 0

        Dejvo, díky za příspěvek, snad budeme konečně zase na stejné vlně!!

        Fenina jsem sledoval z několika úhlů.. On si byl rodinným původem podobný našemu Suchému - obě matky byly lékařky! Zatímco Sucháč to někam dotáhl, Fenin, darmo mluvit! My jsme do Cottbusu / Chotěbuzi jezdívali před Listopadem hrát i fotbal a dodnes jsme v kontaktu. A o Feninovi nepadlo snad jediné pozitivní slovo. Feťák, alkoholik, ztracený (asi obrovský) talent. Ale jak on dokázal prohospodařit svůj talent! Vím, že Slavia mu podala ne jen pomocnou ruku, ale paži, celé tělo...

        A jednou (mimořádně!) musím nesouhlasit ve všem s Bongorem! Fenin byl z Teplic, se Spartou neměl nic společného, nevím taky, nakolik KJ odhalil, co je Vácha zač? Ale to je jedno! Když se bavím s nefotbalovými přáteli, tak feninové, váchové, berbři, peltavenové strašně srážejí (právem) pověst fotbalu jako takového...
        Ale abych Bongorovi zase moc neublížil, musím říci "B". Slávista a sparťan se liší mentalitou... Jistě by každý z nás vyjmenoval pár vlastností jimiž se typický sparťan a typický slávista liší. Pro slávisty vidím jednu jedinou negativní - a tou je někdy až přehnaná ubrečenost (včetně mne), ale zase je třeba zkoumat, co bylo dříve, zda příčina nebo důsledek! V těch ostatních negativních si troufám říci, že převažují sparťani. A tedy i s nimi Fenin!

        No jo!

        • Re: OT

          dejva     před 10 lety 18.04.2015 00:20 |  
          0 0

          Ano je to paradox, protoze to byla prave jeho matka, kdo munty leky predepsal.


          A co se tyce Vachy. Ja na nej mam naprosto opacny nazor. I kdyz je mi jasny, ze na techto strankach budu v naproste mensine.

          Lukas od malicka patril k nejlepsim fotbalistum v kazdem rocniku ve Slavii.

          Byl mladeznickym reprezentantem= reprezentoval Slavii.

          Do A tymu Slavie se diky vybornym vykonum dostal uz v 17ti letech.

          Hlavne diky nemu se Liberec stal mistrem.

          Lukas Vacha nemuze za to, ze o nej nebyl ve Slavii zajem, i kdyz mnoho odborniku s jeho odchodem nesouhlasilo. Slavia se ho zbavila.
          To, ze dnes hraje ve sparte je spise nase ostuda, nez Lukasova. On je fotbalista a hraje tam kde ho chteji a plati.
          Navic pokud si vzpominam se o Slavii vzdy vyjadroval v dobrem.

          • Re: OT

            Dobi     před 10 lety 18.04.2015 06:14 |  
            0 0

            Ono si snad neodporujeme. Já jsem moc mládežnické celky neměl čas sledovat. Váchu jsem poprvé naživo viděl v roce 2008 v červnu v Lázních Bělohrad, na tradičním Setkání slávistů. Na něm je vždy velmi důležitým bodem beseda, což někdy působí problémy, protože termín často koliduje se zahájením přípravy.
            Ta beseda byla velmi pěkná, přijeli dva hráči. Našel bych, kdo byl ten druhý. Prvním byl Vácha, tam o berlích a ne zcela optimisticky kvůli zranění naladěn. Získal si tam sympatie všech!!! Postupně se zotavoval a byl poslán spolu s Dočkalem do Liberce. Nevím, jak to bylo ošetřeno, ale asi tam určitou souvislost hledejme. Jarolím byl v té době na vrcholu trenérské slávy a umění. Ale také - "strašný lesů pán". Vyhnal třeba i Gebreho, ano, měl Krajčíka, ALE....
            Určitému Váchovu chování vůči Slavii lze tak možná porozumět, ale ne mu za to tleskat... Jak by se podíval do očí těm lidičkám, kteří jej v Bělohradě obklopili, vidím to jako dnes, pod stromy, improvizovaně v trávě... Ale opakuji svůj výrok, že největším nepřítelem Slavie jsou slávisté, či spíše "slávisté"...Přeji všem optimistický dnešní den, snad s večerním zakončením, které rozptýlí naše chmury....

        • Re: OT

          bongor     před 10 lety 18.04.2015 10:08 |  
          0 0

          Tam jsme se Dobi zřejmě špatně pochopili.Mně vůbec nešlo o to,odkud je Fenin,ale o jeho chování,které je typické právě pro rudé bratry.Především se jedná o nadřazenost s jakou se chová a která v jeho podání je o to viditelnější,o co se liší jeho skutečná stále horší výkonnost od té domnělé v jeho hlavě.Tam už pokračuješ správně ,je to mentalitou.Přehnaná ubrečenost slávistů?U sralťanů stačil jeden zářez,kterým byla zřejmě neoprávněná penalta v podání Limby,aby rozpoutali takový nářek,že se jejich slzami zalila celá Letná.Dovedeš si představit,co by dělali,kdyby je rozhodčí systematicky řezali tak jako Slavii?

    • Re: OT

      PetCC     před 10 lety 17.04.2015 22:21 |  
      0 0

      S tímhle ti inteligence moc nepomůže, spíš naopak.

  8. Re: V sobotu v Edenu proti Jihlavě

    spino     před 10 lety 17.04.2015 22:35 |  
    0 0

    Dovolím si zde zrekapitulovat, co díky mistrné "Ješitově" koncepci na příští hokejovou sezónu nemáme.

    1) Nemáme sportovního manažera, který by složil tým.
    2) Nemáme hráče, kteří by za nás hráli (pod smlovou je jich asi 5).
    3) Nemáme trenéra (jestli je Beránek soudný, tak odstoupí - má velkou zásluhu na letošní blamáži).
    4) Nemáme generálního sponzora - tím byla O2 aréna, která už pokračovat nebude.

    Inu, nadějné vyhlídky.

    • Re: V sobotu v Edenu proti Jihlavě

      Dobi     před 10 lety 17.04.2015 22:45 |  
      0 0

      Já jsem to už napsal jinde. Je to v zádeli! Teď jde jen o určení posledního hřebíčku do rakve hokejové Slavie:
      * Vyhnání Růžičky
      * Angažování kriminálníka Lubiny
      * Po krásně rozehrané baráži nesmyslná prohra doma s Budějkami
      * Prohra gólem 15 s ped koncem gólem Růžičky ml. s Chomutovem
      * Rozhodující gól v nastavení v Chomutově

      Kdyby jediný případ nenastal, tak bychom tyto řádky nemuseli psát!

      Zítra Jihlava, MEMENTO MORI!

      • Re: V sobotu v Edenu proti Jihlavě

        spino     před 10 lety 17.04.2015 23:04 |  
        0 0

        Tak to co píšeš jsou většinou záležitosti minulosti, ale já jsem psal problémy minulosti, které je třeba nyní okamžitě vyřešit, jinak nebude nutné se ani do té první ligy přihlašovat. Prostě ukončíme činnost jako Lev.

        Vyhnání Růži byla obrovská chyba. Samozřejmě, že v poslední době je v módě na něj vytahovat špínu a vinit ho za pád Slavie (chyby v klubu dělal, které v tohle vyústily, ale to je zanedbatelné oproti jeho sportovním úspěchům). On je hlavně problém, že on hrozně chtěl Slavii zase na vrcholu a v momentě, kdy se ukázalo, že noví majitelé Benýšci chtějí Slavii akorát vysávat pro O2 arénu, tak už byla jen otázka času, kdy odejde, přece tady nebude s těmihle lidmy živořit, když je to nejlepší sportovní manažer v Evropě, který tady jen tak tak zůstával, když Slavii vlastnili jeho kamarádi.

        Lubinu bych nevinil. Přišel - dělal co uměl - neměl na to. Blbec je ten, co ho angažoval.

        • Re: V sobotu v Edenu proti Jihlavě

          Dobi     před 10 lety 17.04.2015 23:10 |  
          0 0

          Na 90% souhlasím.. Vysát, zkurvit, O2 atd.

          Ale u Lubiny je to Halb und halb... Po Růžovi angažovat kriminálníka do Slavie, tak to byla lumpárna. A že to vzal, tam chybí promile soudnosti!

          • Re: V sobotu v Edenu proti Jihlavě

            Nosorozec     před 10 lety 17.04.2015 23:16 |  
            0 0

            Dnešní sestup hokejový Slavie jsem musel zapít několika panákama. Jsem nasranej tak, jak jsem letos ještě nasranej nebyl a mam chuť napsat strašně moc věcí, ale radši je psát nebudu a počkám, až trošku vychladnu...

            • Re: V sobotu v Edenu proti Jihlavě

              spino     před 10 lety 17.04.2015 23:28 |  
              0 0

              Přijď v neděli na zápas s Budějkama. Sám jsem zvědavý, co vzkážeme vedení. ;)

              • Re: V sobotu v Edenu proti Jihlavě

                Nosorozec     před 10 lety 17.04.2015 23:42 |  
                0 0

                Já se bojim, že nic. Už vidim ty patnáctiletý holky a tu bábu v sukni s fanklubáckym dressem, jak fakujou vedení :D

  9. Re: V sobotu v Edenu proti Jihlavě

    vlk30 (přítel SN)     před 10 lety 17.04.2015 22:52 |  
    0 0

    Tak páni kolegové pro mě dnešním večerem skončil slávistický hokej a považuji za bezpředmětné se jím zde dále zabývat,každopádně jsem rád ,že jsme zde ten trpký konec, alespoň mohli okomentovat.Ted je na čase pořádně klepnout Jihlavu a hledět k světlým zítřkům v kopané.Zítra jim dáme 3:0 :-)

    • Re: V sobotu v Edenu proti Jihlavě

      Dobi     před 10 lety 17.04.2015 23:05 |  
      0 0

      Kééééééž by!

      • Re: V sobotu v Edenu proti Jihlavě

        Ladislav (přítel SN)     před 10 lety 17.04.2015 23:54 |  
        0 0

        S tou výhrou nad Jihlavou bych si vůbec nebyl jistý, protože Berbr je pěkně mstivej a jediný kdo z hráčů podpořil Baroše byl náš kapitán Martin Latka a za to před ním smekám. A ono si klidně může stát, že zase nedohrajeme v jedenácti, ale snad se to nestane.

    • Re: V sobotu v Edenu proti Jihlavě

      Nosorozec     před 10 lety 17.04.2015 23:18 |  
      0 0

      Pro mě slavistický hokej nekončí. Fandit budu i v první lize, ale fakt se hodně bojim, že nebudeme příští sezonu hrát ani tu. Jsem schopnej překousnout klidně 10 let v druhý nejvyšší soutěži, ale totální zánik klubu, jako se tomu stalo např. v Berouně bych nepřekousnul. Slavia je přece jenom Slavia!

  10. Re: V sobotu v Edenu proti Jihlavě

    Nosorozec     před 10 lety 17.04.2015 23:45 |  
    0 0

    Když Benýšek vstupoval do hokejový Slavie, tak tvrdil, že Slavii bude extraliga malá, jak bude mít nadupanej kádr hvězdama. To byl fakt vtip největší. Místo toho jsme hráli extraligu s hráčema na úrovni první ligy a ještě se mu podařilo vyštípat Růžu. Benýškovi bych nachcal do huby, zmrdovi. Za to jak Slavia dopadla může z velký části on!

    • Re: V sobotu v Edenu proti Jihlavě

      spino     před 10 lety 17.04.2015 23:52 |  
      0 0

      Může za to asi nejvíc, protože zatímco ostatní viníci (Rosen, Blažek, Růža, Pitter) za to mohou tím, že selhali v některé části klubu, které nerozuměli, nebo jí nevědomky dělali špatně, tak Benýšek vyloženě obelhal fanoušky, sponzory (a předpokládám i bývalé majitele) a vůbec mu nešlo o Slavii, ale o O2 arénu.

      • Re: V sobotu v Edenu proti Jihlavě

        Nosorozec     před 10 lety 18.04.2015 00:05 |  
        0 0

        Tak teď jí má sám pro sebe a může si tam třeba uspořádat mejdan.

        • Re: V sobotu v Edenu proti Jihlavě

          spino     před 10 lety 18.04.2015 00:15 |  
          0 0

          Nebo vzít SHP. Uvidíme co vymyslí. Já bych klidně nezabavoval možnosti, ze tam bude hrát Slavia jinou soutěž. Uvidíme...

          • Re: V sobotu v Edenu proti Jihlavě

            Nosorozec     před 10 lety 18.04.2015 00:25 |  
            0 0

            Jo Spino, ty ses sháněl po Jirkovi Lálovi, vid :) Myslim, že jsem ho objevil :D Mrkni na tohle video v čase 52:10 - 54:50, podle mě je to jasnej Jirka Lála :D https://www.youtube.com/watch?v=8hCGal0ZMqc

            • Re: V sobotu v Edenu proti Jihlavě

              spino     před 10 lety 18.04.2015 08:47 |  
              0 0

              :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

              • Re: V sobotu v Edenu proti Jihlavě

                spino     před 10 lety 18.04.2015 08:50 |  
                0 0

                Kdybych ho neznal, byl by to jasnej Lála. :DDD

                • Re: V sobotu v Edenu proti Jihlavě

                  Nosorozec     před 10 lety 18.04.2015 10:20 |  
                  0 0

                  Ty toho týpka znáš? :D

      • Re: V sobotu v Edenu proti Jihlavě

        vlk30 (přítel SN)     před 10 lety 18.04.2015 08:21 |  
        0 0

        Jsem rád že jsi připustil vinu Růži.

        • Re: V sobotu v Edenu proti Jihlavě

          spino     před 10 lety 18.04.2015 08:42 |  
          0 0

          Dokáži připustit jeho vinu, stejně jako vinu ostatních předchozích majitelů, zejména pana Blažka a Rosena, ale je třeba rozlišovat mezi lidmi, kteří sice nesou svůj díl, ale zároveň se Slavií něco dokázali - po odchodu Skansky - místo 6,1,2,3,4,12,3, což není tak špatné a na druhé straně majitele Benýška, který přišel úplně s jinými cíli, než posunout Slavii někam sportovně.

          To je jako ve fotbale. Taky se zatnutím zubů budu jinak hodnotit roli Jarolíma (ne že bych ho chtěl porovnávat s Růžou), který odvedl na sportovní poli dobrou práci, ale upřednostňování známostí a osobního výdělku pak vedlo k destrukci mužstva a na druhé straně Sisáka, který Slavii pouze tuneloval.

          • Re: V sobotu v Edenu proti Jihlavě

            vlk30 (přítel SN)     před 10 lety 18.04.2015 09:30 |  
            0 0

            Dle měho se tam společné rysy dají rozhodně najít,Jarolím aspoň nepřetahoval hráče k novému mecenáši.

            • Re: V sobotu v Edenu proti Jihlavě

              spino     před 10 lety 18.04.2015 10:04 |  
              0 0

              Na to odpovím jednu věc. Kdybychom se s Růžičkou na začátku sezóny domluvili a nebrali sem ožralu Lubinu, tak Růža hráče nikam nepřetahuje. Růža na konci minulé sezóny chtěl, aby to tady trénoval jeho "bílý kůň" Kopřiva, neříkám, že v té době už nejednal s CHomutovem, ale definitivní rozhodnutí padlo, když byl Kopřiva zamítnut. Jenže tomu už nešlo zabránit, oni byli s Růžou rozhádaní, vyčítali si navzájem chyby z minulosti, proto už ho tady nechtěli a Růža šel do Chomutova.

              • Re: V sobotu v Edenu proti Jihlavě

                Dobi     před 10 lety 18.04.2015 10:38 |  
                0 0

                Tentokrát se Spinem, jako největším znalcem hokeje mezi námi, nemohu než souhlasit. Něco jiného jsou slávisti Blažek a Rosen, kteří to mysleli dobře, ale někdy (třeba i dost) chybovali (ale to je žel lidské) a všemi těmi výžirky, kteří nás zničili....
                Růža ještě vloni dotáhl misi vloni postupem do play-off n a úkor Litvínova. Myslím, že v Litvínově mu dlouho nemohli odpustit nejen toto, ale i fakt, že po návratu ze zámoří zamířil do Slavie, aby ji konečně vytáhl do ligy a tam pak i k 2 titulům...
                Růža se narodil v sousedním Mostě, tedy byl ikonou Litvínova. A chápu, že po konci ve Slavii ho to táhlo na sever... Než byl vyuhlen Dřínov pod Jezeřím, kde je dnes jezero, tak vedla sympatická železnice Chomutov-Jirkov- Litvínov...A bylo to jen 20 km...
                Chomutov postupoval cílevědomě... Poté, co nevyšel fotbalový postup 1986 do ligy - Plzeň už tehdy měla "zázemí" a navíc proti byly i v té době slabé Teplice, které si nepřály v regionu konkurenci, tak se Chomutov vrátil k hokeji. On byl vždy baštou hokeje a zápasu (olympijský stříbrný, mimochodem slávista, Kormaník). Po 20 let hokeje. Vím, táta měl mezi nimi kamarády. Poblíž dnešního autobusáku byl starý zimák, v centru města útulný fotbalový (byť zastaralý) stadiónek. Ale město šlo do toho a v prostoru po bývalých kasáren vznikl nový komplex (Slavia tam hrála vloni pohár po 0:7 s Teplicemi) i hokejová aréna. A cílevědomě postupovali i kolem hokeje... Kolik jen známých jmen se tam objevilo...
                Pokud by tedy Slavia chtěla hokejový návrat, chtělo by to jediné - trpělivost!!! Stylem Chomutova či vlastně i Olomouce! Ale přistoupí na to někdo??? Já nevěřím. Ta trpělivost tu byla v 70. a 80. letech, kdy se rodila i hokejová Slavia ne jako otloukánek, ale v dnešní uspěchané době?

                • Re: V sobotu v Edenu proti Jihlavě

                  Kornovo     před 10 lety 18.04.2015 12:40 |  
                  0 0

                  stejny veletoc jako Ruza predvedl i Beranek, take odchovanec Litvinova a nyni srdcar Slavie. to uz v Litvinove ale nikdo soudny neresi. sestup Slavie je neprijemny, vzpominam si na tu bezmoc z roku 2007, kdy nas Vsetin po tehdy uspesne barazi vyfuckovali z extraligy. doufali jsme, ze jen nacas ale od te doby se tu hraje treti nejvyssi soutez. snad Slavie dopadne lepe

              • Re: V sobotu v Edenu proti Jihlavě

                vlk30 (přítel SN)     před 10 lety 18.04.2015 10:47 |  
                0 0

                V tom s tebou souhlasím jeden z důvodů dnešního průseru je,že se nedokázali dohodnout,ovšem ten Chomutov mu prostě neodpustím.O těch dvou šašcích z vedení ,tak ty jsou na kandelábr.

  11. Re: V sobotu v Edenu proti Jihlavě

    Ladislav (přítel SN)     před 10 lety 18.04.2015 00:49 |  
    0 0

    A mimochodem, dnes "podle předpokladů" nalosovali v semifinále poháru Liberec proti Teplicím, což znamená, že mužstvo z 5 místa tabulky do pohárů nepostupuje (druhá dvojice je samozřejmě Jablonec a Boleslav). Jinak řečeno, lepší z dvojice Teplice x Liberec bude hrát evropskou ligu, ať už jako vítěz poháru nebo poražený finalista.

    • Re: V sobotu v Edenu proti Jihlavě

      vlk30 (přítel SN)     před 10 lety 18.04.2015 07:08 |  
      0 0

      Tady mám celkem jasno,naše neschopnost se dostat v poháru dál,vypadnout s trapným šiškovem je prostě hnus velebnosti.

    • Re: V sobotu v Edenu proti Jihlavě

      no-nick     před 10 lety 18.04.2015 07:55 |  
      0 0

      To už se tu řešilo, poražený finalista už do poháru nejde.

        • Re: V sobotu v Edenu proti Jihlavě

          winter (přítel SN)     před 10 lety 18.04.2015 14:15 |  
          0 0

          Jestli se nemýlím to tady platilo dřív, poslední 2 nebo 3 sezony už ale nejde do pohárů poražený finalista ale tým ligy na nejvyšší nepohárové příčce (pokud má vítěz pohárů zaručenou evropu již ligou samozřejmě)

          • Re: V sobotu v Edenu proti Jihlavě

            no-nick     před 10 lety 18.04.2015 14:48 |  
            0 0

            Přesně tak.

          • Re: V sobotu v Edenu proti Jihlavě

            Fallen (přítel SN)     před 10 lety 18.04.2015 16:03 |  
            0 0

            Je to snad dokonce nařízení UEFA

    • Re: V sobotu v Edenu proti Jihlavě

      Travinho     před 10 lety 18.04.2015 09:39 |  
      0 0

      Já se v tabulce dívám spíš za sebe...

      • Re: V sobotu v Edenu proti Jihlavě

        Ladislav (přítel SN)     před 10 lety 18.04.2015 23:37 |  
        0 0

        Tak to mi to nařízení UEFA nějak uniklo. V tom případě je všechno ještě otevřené a rozhodne až finále poháru.

  12. Re: V sobotu v Edenu proti Jihlavě

    wotlemburg     před 10 lety 18.04.2015 10:38 |  
    0 0

    Já myslím že už by bylo načase vyzkoušet Timothy Pelikána.

    • Re: V sobotu v Edenu proti Jihlavě

      Navyseals     před 10 lety 18.04.2015 10:43 |  
      0 0

      Zlepšil se, ale na Fialku nemá.

    • Re: V sobotu v Edenu proti Jihlavě

      ortevor     před 10 lety 18.04.2015 13:31 |  
      0 0

      dobrej vtip s tim Pelikanem

  13. Re: V sobotu v Edenu proti Jihlavě

    1rytir     před 10 lety 18.04.2015 15:52 |  
    0 0

    Prošek opět v základu. Co na to říct?

    • Re: V sobotu v Edenu proti Jihlavě

      dArtagnan     před 10 lety 18.04.2015 16:05 |  
      0 0

      MBVCD? :-)

      • Re: V sobotu v Edenu proti Jihlavě

        spino     před 10 lety 18.04.2015 16:06 |  
        0 0

        Veeenca Prošek! Nebuďte na něj zlí. Do základu patří. Jen bych ho dal na pravou stranu. Tohle mi přijde od Beránka trošku utápění talentu. Krejčího ve Spartě taky nikdo necpe napravo.

    • Re: V sobotu v Edenu proti Jihlavě

      ortevor     před 10 lety 18.04.2015 16:30 |  
      0 0

      ignorovani DB a staveni Proška po tom, co v zadnym zapase nepresvedcil, to je fakt k bliti, velebnosti...
      Prošek i v juniorce byl hroznej, povedly se mu tuhle sezonu snad jenom dva zapasy za Admiru..

      • Re: V sobotu v Edenu proti Jihlavě

        bongor     před 10 lety 18.04.2015 16:33 |  
        0 0

        mně se to taky nelíbí,ale k blití je spousta jinejch věcí v bobrlize.

    • Re: V sobotu v Edenu proti Jihlavě

      urs (přítel SN)     před 10 lety 18.04.2015 16:43 |  
      0 0

      hoši ono jde o to, že Próša k nám přišel ze Sparty :)
      co na tom, že to byla Sparta Lužná
      podle mě má problém v hlavě, jako většina těhle sparťanů :)
      já mu fandim, vždyť je to muj rodák a on nám ještě ukáže, protože rychlej je, jenom ta psýcha je tak nějak k prdu :(
      prospěl by hosting, aby ji zocelil a pak bude dobrej!

      • Re: V sobotu v Edenu proti Jihlavě

        Radek097 (přítel SN)     před 10 lety 18.04.2015 16:56 |  
        0 0

        Jak říkáš.. Měl tady zůstal Bazal a dát jim na hostování Proška (do Žižkova)