Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Rozhovory

Škoda a Berkovec k derby s Bohemians

K vršovickému derby se vyjádřili slávisté Škoda a Berkovec, kteří shodou okolností dříve oblékali i dres soupeře,

Rozhovor s Milanem Škodou:

Jak vidíte vršovické derby? Je to lákadlo pro hráče i fanoušky?

Vršovické derby je skvělé jak pro fanoušky, tak pro nás. Ale když vezmu ten dnešní zápas, tak to pro nás tak dobré nebylo.

Jak vzpomínáte na své angažmá na Bohemce?

Jestli už má tedy vzpomínat, tak vzpomínám samozřejmě v dobrém.

A vzpomenete si na svůj vůbec první ligový gól?

Vzpomenu.

Proti komu to bylo a v jakém dresu?

Já si myslím, že to všichni vědí.

A co váš souboj o nejlepšího střelce v lize?

Teď jsem tři zápasy nedal gól, takže pro mě je to blbý a hlavně je to blbý pro mančaft, protože jsem mu nepomohl.

Dnes vršovické derby, za týden vás čeká derby pražských S - kde vidíte větší rivalitu?

Derby pražských S je určitě víc. Musíme se na něj připravit a zkusit tam něco uhrát.

Rozhovor s Martinem Berkovcem:

Jak jste viděl dnešní zápas?

Byli jsme aktivní, dali jsme góla. Byli jsme rádi, ale po tom vyloučení jsme se stáhli až moc. Když jsme hráli v deseti, tak byla na míči Bohemka a pak z toho pramenil i ten faul, ze kterého dali góla.

Jak berete výsledek 1:1? Je to ztráta, nebo bod dobrý z derby?

My to bereme určitě jako ztrátu. Ten výsledek je špatně. Hrajeme doma, musíme mít tři body. Je to ztráta velká.

Vyjma ztráty bodů se vám i zranil Jaromír Zmrhal a do derby vykartoval Vukadin Vukadinovič.

Jsou to dobří hráči, ale podle mě máme silný kádr a každý náhradník může jít hrát úplně v pohodě, takže bych to neřešil.

Jak jste viděl vyrovnávací gól?

Postavil jsem zeď, jak je to asi normálně a hlídal jsem si svoji stranu. Střelu jsem neviděl, nečekal jsem, že to takhle trefí. Trefil to, 1:1...

Byl pro vás zápas osobně důležitý, když jste minulou sezónu působil na Bohemce?

Já jsem si ho užil a strašně jsem se na něj těšil. Fanouškovské tábory jsou výborné a užíval jsem si to. Ale 1:0 by bylo ještě lepší.

Fanoušci Bohemky skandovali vaše jméno, zdravily vás oba kotle.

To bylo hezké. Jak jsem říkal, tak jsem si to celkově užíval. Na Bohemce jsme tam něco spolu prožili, tak vím, že nezapomněli. Ligu jsem chytal jen na Bohemce a tady ve Slavii. Já jsem člověk normální, nekonfliktní, tak nemám problém zamávat a zatleskat.

Dá se říct, že máte zkažené Velikonoce?

Tak zkažený Velikonoce... Já mám spíš teď špatný pocity z toho zápasu. 1:1 je málo a nějaký Velikonoce neřeším. Prostě jedeme dál a teďka půjdeme na Spartu.

Komentáře (56)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Škoda a Berkovec k derby s Bohemians

    pinochet     před 10 lety 05.04.2015 21:39 |  
    0 0

    Mně přišlo, že Berkovec stál podobně blbě jako Hrubeš při obdobné jarní standartce. Střela nešla přesně k tyči. Kdyby stál lépe, měl by ji mít. Také se mi nezdálo rozehrávání rohů, kdy tam vždy běželi Tamász a Hrubý. Mně to přišlo jako zbytečné oslabení v poli poté, co roh ukořistili protihráči.
    Celkově jsem byl výkonem zklamaný. Proti opravdu chabé Bohemce jsem očekával více: jednoznačnou převahu a trvalý/soustavný tlak. Hra Slavie byla místo toho neuspořádaná, bez kombinace, s náhodnými nákopy na Škodu a Vuka, který by za svůj zkrat zasloužil řádně vynadat. Slabě ale hráli i Zmrhal, Hrubý, Tamász a dle mého nejistý byl i Berkovec. U Škody jsem bral v potaz, že ještě asu nebyl úplně fit a nedostal pořádný balon.

    • Re: Škoda a Berkovec k derby s Bohemians

      koty1989     před 10 lety 05.04.2015 23:43 |  
      0 0

      I kdyby to byl částečně jeho gól, nejde to na jeho vrub, vzpomeň kolikrát nás zachránil...Berky jej jasná jednička Hrubka má ještě čas a doroste!!!

    • Re: Škoda a Berkovec k derby s Bohemians

      Barra     před 10 lety 05.04.2015 23:49 |  
      0 0

      Myslim, ze mas pravdu. Podle me nestal Martin Berkovec idealne, navic nebyla alespon podle me zed postavena jak by mela byt. Jde to dobre videt na sestrihu na Isportu ( http://isport.blesk.cz/clanek/fotbal-synot-liga-rocnik-2014-15/232563/cely-sestrih-derby-bez-viteze-slavia-remizovala-s-bohemians.html) , kde v cca 35 sekunde je lateralni vzhled na nasi branku v okamziku kdy se Mikus dotkne mice. V nasi zdi stoji z leva do prava Pitak, Svec, Bilek a Deli, Mikula je vlevo mimo zdi, Baez stoji vpravo take mimo zed. Vedle Deliho jsou hned 4 Bohemaci, kteri v okamziku kopu Mikuse opusti zed. Branka ma 7,32 m delky, hruby vypocet ukazuje, ze Berkovec stoji cca 1,7 m od sve leve tyce, kde na jeho prave strane ma kolem 4,6 metru k tyci (Berkovec sam zabira cca 1 m). V procentech - Berkovec zabira 15 % prostoru branky, vlevo ma kolem 22 %, vpravo cca 63 % objemu branky. Neni to kritika, na to nedej Buh nejake poucovani, jen se mi zda ze nase zed mela kryt vice prostoru branky, ze naopak Berkovec si kryl az moc svoji levou tyc a mel stat o nejakych 30 cm vice do prava. Jeste jedna vec, nas alespon ucili, ze brankar ma stat na care nebo dokonce kratce za ni, tedy v brance - da brankari vetsi reakcni dobu. Berkovec stoji nejakych 30, snad 40 cm pred brankovou carou. Ale jinak bez debat krasny gol z nejakych 22 metru.

      Nemluvme jiz o nejakym 5.miste, boj o zachranu muze byt jeste velmi horky.Bohuzel neocekavam nejaky bodovy zisk pristi tyden, a 3 body vice nebo mene delaji v tabulce ohromne skoky. Doufam, ze ztracene body v Budejovicich (87.minuta Vosahlik), proti Boleslavi (90.minuta Wagner) a ted Bohemians (89.minuta Mikus) nas na konci sezony nebudou bolet - mit tech 5 bodu navic, jak dobre by se nam dychalo.

      A jinak dostavame opet, stejne jako v minule sezone,

      • Re: Škoda a Berkovec k derby s Bohemians

        Barra     před 10 lety 05.04.2015 23:52 |  
        0 0

        A ta posledni nedokoncena veta tam nemela byt, chtel jsem jen rict ze opet dostavama branky v posledni 5 minutach, stejne jako v minule sezone.

      • Re: Škoda a Berkovec k derby s Bohemians

        Pepino44     před 10 lety 06.04.2015 10:08 |  
        0 0

        Ahoj Barro,tak bych chtěl reagovat na Tebou popsanou situaci v postavení Berkovce a zdi.Podle mého si brankář vždy stoupne tak,aby kolem konce zdi viděl na střílejícího hráče. Chybu vidím v práci obrany při stavbě zdi. Dovolili jsme soupeřům aby se k naši zdi nalepili nejméně 3 hráči,čímž tuto zeď prodloužili tak,aby se Berkovec musel posunout ještě více k tyči,tak aby viděl. Mikuš potom střílel přes ty zelené mužíčky,kteří pro střelu udělali místo. Bohužel to bylo dobře kopnuté. Že takové goly padají dost často nás přesvědčil Kenia a Skalák nedávno.

      • Re: Škoda a Berkovec k derby s Bohemians

        Travinho     před 10 lety 06.04.2015 11:00 |  
        0 0

        Chyby bych viděl spíše jinde. Berkovec stál tak, aby viděl, kdyby byl posunut víc doprava, tak nevidí v momentě kopu na míč a potom, když se vám míč vynoří ze tmy už nechytíte nic, to vím z vlastní zkušenosti. Jinak se daly udělat 2 věci. Naši hráči měli odtlačit bohemáky z prostoru Berkovcova výhledu. Berky si pak mohl postavit někoho za zeď, kdo by míč vyhlavičkovával z branky. Na tuto variantu většinou není soupeř připraven.

  2. Re: Škoda a Berkovec k derby s Bohemians

    Petr9608     před 10 lety 05.04.2015 23:56 |  
    0 0

    https://youtu.be/ZhlED4sCSkU?t=5m25s

    Tady se musim přiznat, že mne celkem naštval Beránek, když byl požádán o to, aby se vyjádřil k choreu "Poháry? Leda v cukrárně" - Místo toho, aby třeba řekl, že ho to mrzí, jak zase Slavii uniká 5. místo, přestože to vypadalo, že by o něj Slavia měla/mohla bojovat, ne on jen alibisticky zopakoval tu svou letní tezi o pohárech za tři roky.

    Možná spíše by bylo lepší se ho zeptat, zda si je vědom toho, že Slavie vybojovala za SEDMNÁCT KOL pouhých 13 bodů a že za to, že nejsme ještě ohrožení sestupem, vděčíme prvním pěti kolům.

    Tady přehled, kolik bodů jsme měli po 5 a kolik po 22 kolech + v závorce body mezi 6. - 22. kolem
    2014/15: 12/25 (13)
    2013/14: 4/22 (18)
    2012/13: 6/27 (21)
    2011/12: 5/25 (20)
    2010/11: 8/25 (17)

    Kdyby jsme na začátku sezóny udělali nějakých pět bodů (čili tak ten průměr přechozích třech sezón) - třeba SLO 1, OST 1, LIB 3, TEP 0, PLZ 0, tak jsme bod od sestupových příček.

    Takže si myslím - situace je skutečně VELMI VÁŽNÁ!

    • Re: Škoda a Berkovec k derby s Bohemians

      Petr9608     před 10 lety 06.04.2015 00:03 |  
      0 0

      V každém případě ovšem platí, že méně bodů jsme po 22. kole měly jen loni. Jinak to bylo 2x také 25 bodů a za Radovsko-Petroušovské "méně tragické" sezóny 2012/13 to bylo bodů 27.

      Takže to říkám na rovinu - JSME POŘÁD TAM, KDE SE MOTÁME UŽ PŮL DESÍTKY LET!

      • Re: Škoda a Berkovec k derby s Bohemians

        Falk     před 10 lety 06.04.2015 00:44 |  
        0 0

        Take to tak vnímám ,bez fotbalovosti ,hra na na náhodu ,nebýt podzimu je zle

      • Re: Škoda a Berkovec k derby s Bohemians

        Barra     před 10 lety 06.04.2015 07:22 |  
        0 0

        Mas pravdu. Z poslednich 17 zapasu, tedy od konce srpna 2014 jen 2 vyhry, 7 remiz, 8 proher. A kde bychom byli kdyby Skoda nemel zivotni formu.

        Pod Radou jsme tedy meli za stejne obdobi 21 bodu oproti 13 ted? Nemame kadr abychom hrali mistra, ale podle me presto dostatecne silny a kvalitni abychom meli na daleko lepsi postaveni v tabulce. Neni to dobry, vubec ne.

        • Re: Škoda a Berkovec k derby s Bohemians

          jufoun (přítel SN)     před 10 lety 06.04.2015 10:50 |  
          0 0

          Mě hlavně vadí, že nehrajeme kombinačně, tedy záblesky tam někdy jsou, ale zrovna v sobotu byla a to chválím hlavně bojovnost.
          Jinak spousta nákopů, opět hromada nesmyslných přihrávek nikam.
          S tímto stylem to bude pořád dokola.
          Hráče máme určitě na klidný střed tabulky, tak proč tam nehrajem?

          • Re: Škoda a Berkovec k derby s Bohemians

            Kunetice     před 10 lety 06.04.2015 11:50 |  
            0 1

            Když tam pošle v deseti další dva obrance a třeba dostál ten se vyloženě bojí aby k němu nešel míč, a naopak Beránek třeba totálně odrovnal Benjemu a proto volám po Beránkově odvolání!!! - má daleko silnější kádr než jeho předchůdci a hrajeme kulový!!!

            • Re: Škoda a Berkovec k derby s Bohemians

              Petr9608     před 10 lety 06.04.2015 12:20 |  
              0 0

              A já mám stejně asi nejradši Petrouše. Pořád platí, že podepsán pod nejlepší půlsezónou od roku 2010....

            • Re: Škoda a Berkovec k derby s Bohemians

              Petr9608     před 10 lety 06.04.2015 12:29 |  
              0 0

              A ještě jedna věc - Já pořád mám tak nějak za to, že Slavia je přední mužstvo, která je tak nějak "omylem" / "nedopatřením" / "dočasně" na místech, kam vůbec nepatří.

              Není pomalu čas na to smířit se s tim, že Slavia JE (pod)průměrným týmem s kdysi slavnou historií?

              Jako ony jsou v zásadně i děsivý ty slova Beránka o pohárech do tří let. Znamenalo by to návrat pohárů na podzim 2017. OSM LET po Tiraspolu. OSM LET - to už je takřka celá dekáda.

              A skutečně je nejhorší to, že to není o tom, že by nám ty poháry nějak unikaly pod rukama. To taky může bejt o tom, že že taky pár roků můžem být o pár bodů šestí, pátí, čtvrtí (s ohledem na to, kolik budem vysílat týmů do pohárů a jak se bude vyvíjet pohár národní)....

              Ach jo.

              • Re: Škoda a Berkovec k derby s Bohemians

                Betynka58     před 10 lety 06.04.2015 13:42 |  
                0 0

                Myslím, že s tím, že je Slavia průměrným ligovým klubem, se nikdo z nás slávistů nikdy nesmíří. To ani dost dobře nejde. Vždyť co jiného než víra a naděje, že zas bude líp, ženou tisíce věrných fanoušků na stadion na každý zápas Slavie. A co se týká těch Beránkových slov, já mu věřím, a v tom případě si klidně ještě ty dva roky na poháry počkám. Vzhledem k tomu, jak dlouho se Slavia už v tom marastru plácá, mi to zase nepřipadá jako tak dlouhá doba.

                • Re: Škoda a Berkovec k derby s Bohemians

                  bongor     před 10 lety 06.04.2015 14:02 |  
                  0 0

                  Já bych MB věřil,ale jen pokud přijde nový kvalitní a hlavně movitý majitel.Jestli ale dojde k situaci,o které se už tady někdo zmínil,totiž že se dvě mužstva dostanou každé ke 330 mega za účast v LM,tak ta dvě mužstva bez problémů skoupí na co si ukážou,včetně přízně FaČRu,rozhodčích a různých komisí, a nůžky mezi nimi a zbytkem ligy se dramaticky rozevřou.Potom budou průměrné návštěvy na kaprlize dále klesat a všichni budou přemýšlet ,jak je to možné.Odpověď dal nedávno Baroš,když se divil,proč se ta liga vlastně hraje.Jako že ho příliš nemám v oblibě,tak měl naprostou pravdu.

                  • Re: Škoda a Berkovec k derby s Bohemians

                    Tonda     před 10 lety 06.04.2015 14:34 |  
                    0 0

                    ja bych z tech penez za LM tolik obavy nemel. soustredme se hlavne na nasi slavku, tam to nefunguje z uplne jinych duvodu nez kvuli tomu kolik kdo bere penez za ucast v LM. mozna budou mit sparta a plzen vice chechtaku na hrace z nasi ligy, ale o profesionalite ceskych hracu uz bylo napsano stejne dost, spise to dopadne tak, ze budou mit mrte hracu s dobrou smlouvou a nic se nezmeni. na hristi muze byt stejne jen 11 hracu, ostatnim se to nebude libit a budou hrat po hostovackach.... a ze ovladaji rozhodci, to se vi uz x let stejne, takze zadna zmena. Slavka se musi soustredit na svoje vykony, byt silna a zkusena tak, ze i vykony rozhodciho ji vyhru nevezmou, a soucasne se ohlizet spise po hracich ze zahranici..

                    • Re: Škoda a Berkovec k derby s Bohemians

                      Petr9608     před 10 lety 06.04.2015 14:58 |  
                      0 0

                      Druhý tým se do LM nedostane. Resp. je to nepravděpodobné. Kor rudí, který se nedostali ani jako mistři.

                      Ale těch vstupenek je 5. I kdyby ty dvě další měl vzít Peltonec s Bolkou, tak pořád jedna zbývá.

                      Snad Teplice?

            • Re: Škoda a Berkovec k derby s Bohemians

              Pepino44     před 10 lety 06.04.2015 14:41 |  
              0 0

              Tak podle mne se Budjemaa odrovnal sám svými výkony a přístupem ke hře v posledních utkáních,kdy nastupoval.

              • Re: Škoda a Berkovec k derby s Bohemians

                Kunetice     před 10 lety 06.04.2015 20:06 |  
                0 1

                Tak to už byl právě odrovnán jelikož když Beránek přišel tak na něj půj roku fakoval víme !!!

    • Re: Škoda a Berkovec k derby s Bohemians

      Travinho     před 10 lety 06.04.2015 12:55 |  
      0 0

      Proč by to dělali, když za každou prodanou vstupenku se odvádí daně? Běžná praxe kupříkladu na Vsetíně na hokeji je právě opačná, že je 3500 ofiko a je tam třeba 5000...

      • Re: Škoda a Berkovec k derby s Bohemians

        Petr9608     před 10 lety 06.04.2015 13:12 |  
        0 0

        Aby to vypadalo, že maj aspoň nějaký návštěvy?

        • Re: Škoda a Berkovec k derby s Bohemians

          no-nick     před 10 lety 06.04.2015 13:21 |  
          0 0

          To je teda drahý PR...

          • Re: Škoda a Berkovec k derby s Bohemians

            ve_em     před 10 lety 06.04.2015 14:32 |  
            0 0

            spíš je to pračka;)

  3. Re: Škoda a Berkovec k derby s Bohemians

    Tonda     před 10 lety 06.04.2015 14:25 |  
    0 0

    At se na mne nikdo nezlobi, ale vcerejsi vykon poovazuju za ostudny. S nasi bojovnosti to podle meho nazoru zase tak zhave nebylo,krome asi 4 nesmyslnych skluzu na pulce hriste. Prikladnou bojovnost io o ztracene mice ukazali spise hraci bohemky, kteri si prohrat opravdu nezaslouzili. My jsme meli pouze same nakopy, zadna kombinace - nic. Hrali jsme na nahodu jak za Rady a nejen po sobotnim zapase mam stale silnejsi dojem ze Beranek si zrejme nevi rady co s tymem hrat. Hrali jsme doma v Edenu proti mizerne Bohemce, a oni nas prehrali. Stejne jako v minulem utkani v Brne, nas tym absolutne nevedel co ma hrat. Bohemka nas predcila v bojovnosti i v kombinaci. Nebyt asi 5 nakopu za jejich obranu a nasledne presprintovani jejich obrany, tak jsme si v zapase nevypracovali vubec nic. To mi na tym ktery chtel z kraje jara utocit na pohary proste nestaci. Prestanme si lhat do kapsy ze mame tym na klidny stred tabulky, to proste nemame. Mozna mame par zajimaycvh hracu a par perspektivnich mladiku, ale to je asi vse. Nejsme z toho schopni nic vyzdimat. Obraz hry je sileny a nebyt bojovneho zacatku podzimu,a taky poradne zprdelekliky jako napr na Slovacku, tak jsme posledni.

    Co nepochopim, mame spise hrace do kombinace - pitak, hruby, budjema, kenia - i ten zmrhal je spise do kombinace.. a vysledkem je, ze hrajeme na centry za obranu. Mic si nepodrzime, protoze o nej hned pri tom nasem paskvilu prijdeme. Mame solidni defenzivni zalozniky, a zkusene stopery, ale dostavame tak lacine goly, ze je to az hanba.
    Ten tym proste vubec neslape a neni sehrany. Rekl bych, ze Beranek spravne odstranil z tymu herni i charakterove slabsi hrace a spravne dava sanci mladym. Ale tech mladych hracu je podle me moc, souperi se slabsim kadrem nas prehraje chytrosti a zkusenosti i pres horsi individualni kvalitu svych hracu. Nas herni obraz se v podstate nezmenil. zadna kombinace, herni automatismy, nic.
    Muj nazor je ze hrajeme opet o zachranu, v lete odejdou zmrhal, mozna skoda a kenia, a jsme zase na zacatku.

    Navzdory tomu vsemu bych urcite Beranka podrzel, protoze stridani treneru nikam nevede, a Berankova prace se snad projevi po delsim casoverm useku.

    Na zaver jeste dodam ze doufam ze se zmrhal da zdravotne dohromady, na sampionatu se poradne ukaze a pak ze slavie odejde. Pres jeho zlepsene vykony, sice v soucasnosti opet zhorsene mi stejne prijde nemastny neslany a hlavne mi prijde ze je to ukazkovy priklad toho, ze hrace naukor kvality ci zkusenosti furt strkaji do zakladu jen aby pak mohl byt za poradny balik chechtaku prodany..

    • Re: Škoda a Berkovec k derby s Bohemians

      1rytir     před 10 lety 06.04.2015 14:45 |  
      0 0

      Nějak ti nerozumím. Píšeš, že Beránek neví co hrát, že nevidí, že v týmu má hráče do kombinace, přesto bys ho podržel a věříš, že se jeho práce časem projeví...

      • Re: Škoda a Berkovec k derby s Bohemians

        Tonda     před 10 lety 06.04.2015 14:51 |  
        0 0

        tak za posledni roky asi vsichni vidime, ze ukvapene stridani treneru nic nevyresi... proste musime dat trenerovi vice casu, ale to neznamena ze budu se vsim co dela souhlasit.. spise nechapu tebe o co ti jde

    • Re: Škoda a Berkovec k derby s Bohemians

      Pepino44     před 10 lety 06.04.2015 14:48 |  
      0 0

      Jen taková malá připomínka- koho by si tam dal místo Zmrhala aby byl lepší ? Mne tedy nikdo nenapadá.

      • Re: Škoda a Berkovec k derby s Bohemians

        Tonda     před 10 lety 06.04.2015 14:58 |  
        0 0

        no v soucasnosti nikdo jiny neni, kdyz jsou cerny s micolou mimo. Ale Beranek mel uz 2 prestupove okna pro vyreseni tohodle problemu. Zmrhal je pokud vim spise stredni ofenzivni zaloznik, nez krajni... tak nevim proc ho tam vubec cpal.

        • Re: Škoda a Berkovec k derby s Bohemians

          Falk     před 10 lety 06.04.2015 17:37 |  
          0 0

          Zmrhal není křídlo a ani ofenzivní záložník ,nikdy to nehrál,tak ho pořád někam necpěte.V současné době to neni na základa, když nebude hrát proti Spartě nebude to v současné době oslabení .Jarda je sympaťák a asi charakter ,ale neni tahounem týmu

          • Re: Škoda a Berkovec k derby s Bohemians

            klimi     před 10 lety 06.04.2015 17:58 |  
            0 0

            Ano, Jarda není křídlo, ale přesto ukázal v prvních jarních zápasech, že dokáže být pro tým platný. Alespoň tam byl teda platnější, než Juhar nebo kdokoliv předtím za poslední dobu. Nikdy z něj nebude tahoun, ale dokáže být pro tým hodně platný...

            • Re: Škoda a Berkovec k derby s Bohemians

              Falk     před 10 lety 06.04.2015 18:05 |  
              0 0

              To asi ano,ale mě se zdá,že hraje pořád bago a takovou hopsandu kolem hráče ,žádný souboj ,žádná Klička -jenom bago.Jsem zklamaný,nic nehrajeme,nevidím světlo v tunelu -prostě nic.Nákop za obranu

        • Re: Škoda a Berkovec k derby s Bohemians

          Pepino44     před 10 lety 06.04.2015 17:42 |  
          0 0

          Máš pravdu,že Beránek měl dvě přestupová okna k dispozici aby vyřešil tyto problémy. Otázkou ale je,zda měl k dispozici také finance na vyřešení tohoto problému a o tom jaksi pochybuju. Podle mého se situace nezlepší do změny majitele. Ten současný asi není ochoten do klubu již investovat.

    • Re: Škoda a Berkovec k derby s Bohemians

      bongor     před 10 lety 06.04.2015 18:35 |  
      0 0

      Ani se mi Tondo nezdá,že by nás čochtani přehrávali,to určitě ne.Ten náš systém má ale daleko k typické slávistické hře ,kombinace po zemi ,ale asi MB vidí,že na to prostě nemá hráče,přihrávky máme mizerný,tak hraje na co mají.Rychlý Vuka by i bolševikovi dělal starosti,o to větší,že budou chtít víc útočit než klokani a ten levý bek by na něj rychlostně neměl.Škoda,že se nechal vyhodit,tam by byla možnost.Další škoda je,že Laty asi taky nebude,z toho mají rudí bobky.

  4. Re: Škoda a Berkovec k derby s Bohemians

    Petr9608     před 10 lety 06.04.2015 15:01 |  
    0 0

    Jinak ještě - uvědomujete si vlastně, že v dalších třech kolech opět nemusí přijít výhra? SPA + JAB, tam je to jasný, ale ta Jihlava - tým, na kterej zoufale neumíme. Pět zápasů, jeden (velešťasný) bod.

    Já to vidim v příštích třech kolech tak na 0-1 bod.

    Příšerné vyhlídky.

    • Re: Škoda a Berkovec k derby s Bohemians

      davy     před 10 lety 06.04.2015 20:43 |  
      0 0

      Mohlo by být hůř.
      Hlavně je třeba nevolat po změně trenéra a teď už tuplem ne (protože kdosi je čerstvě volný a není to zrovna kovaný slávista). :-)
      Předpokládám, že pokud MB vydrží, tak napřesrok bude podstatně líp.

      • Re: Škoda a Berkovec k derby s Bohemians

        vlk30 (přítel SN)     před 10 lety 06.04.2015 21:58 |  
        0 0

        Myslíš že Pepík Hovnanec by začal kroužit kolem Edenu,no v kontextu našich nedávných trenérských rošád, bych se snad ani tolik nedivil,hlavně se Alda nesmí moc nakropit :-)

        • Re: Škoda a Berkovec k derby s Bohemians

          spino     před 10 lety 07.04.2015 07:49 |  
          0 0

          Už se zřejmě dozvěděl pravdu o Strakovi...

          Škoda, že jsem byl za to před pár lety urážen, když jsem ze svých zdrojů potvrdil informace na efotbalu.

          • Re: Škoda a Berkovec k derby s Bohemians

            Tomski     před 10 lety 07.04.2015 11:13 |  
            0 0

            vida ho investigavce :-D

  5. Re: Škoda a Berkovec k derby s Bohemians

    Ladislav (přítel SN)     před 10 lety 06.04.2015 19:40 |  
    0 0

    Baroš to nevydržel a řekl na twitteru pravdu o naši slavné kaprlize. To zas bude velká buzerace, vyšetřování a nakonec exemplární potrestání tohoto hráče. Všichni co se v našem fotbale pohybují to vědí, ale běda, když to někdo řekne nahlas. Pokrytci na desátou.

    http://www.sport.cz/fotbal/synot-liga/clanek/663246-baros-si-stezoval-na-vykon-rozhodcich-nas-fotbal-je-zumpa.html#hp-artcl

  6. Re: Škoda a Berkovec k derby s Bohemians

    rybka     před 10 lety 06.04.2015 22:20 |  
    0 0

    Hezký velikonoční podvečer.Je mi jasné,že dostanu čočku ale úplně souhlasím s Barošem.Naše kapr liga je jeden podvod za druhým.Pokud chceme něco změnit,tak vidím jedinou možnost a to je,že budeme bojkotovat utkání kapr ligy.Klidně pojedu 300km a zaplatím vstupné ale na stadion nepůjdu.Je mi jasné,že poškodím svůj milovaný klub ale toto jednání vidím jako jedinou možnost jak upozornit na neskutečnou žumpu s názvem Synot liga.Včera jsem si stěžoval na malou návštěvu ale na tak zkorumpovanou ligu už nemám chuť jezdit.Většina tady nadává na úroveň ligy ale tím to končí.Slavia je pro mě neskutečná srdeční záležitost ale ten humus se mi příčí.Dovětek-píšu pod malým vlivem. rybka

    • Re: Škoda a Berkovec k derby s Bohemians

      slamacek (přítel SN)     před 10 lety 07.04.2015 08:48 |  
      0 0

      tvuj "vliv"zrejme ma na svedomi tento vyplod naivni predstavy. Nas fotbal se neda zmenit. duvod? tohle je celosvetovy problem sportu. vsude tam, kde se toci penize, tedy kde se da sazet a ruzne tezit ze situace, se bude vzdy ovlivnovat. Protoze se vzdy najde nekdo kdo bude ochotny dat a nekdo komu se nezbude nez prizpusobit, coz ho vlastne nebude vubec bolet.
      Ja uz neverim, ze se toto da dostat do snesitelnych koleji, kdyz si s touto mafii nevi rady ani kretisnky. Nam proto nezbyva nez doufat, ze se najde nekdo, kdo alespon zacne platit za rovinu, protoze jinak muzeme hrat sebelepe, ale stejne nas nepusti vys.
      Proto i Barosova snaha bude jen bzucenim mouchy v nasich usich... Chapu jej, chtel by pro sve deti, aby se tato nejkrasnejsi hra ocistila, ale jak to udelat? jak to cele zmenit? Zacina to uz u deti a pokracuje i v amaterskych soutezich, kde by melo jit jen o lasku k te hre. funkcionari klubu maji ruzne vazby na nekoho a jsou jim vazani, ruznymi malymi darecky, atd... tohle je hodne smutne...

      ja si tu na rozhodci v posledni dobe stezuju po kazdem kole a proto vitam tentokrat vyborny prispevek pana Prochazky. Jeho slova jsou krasne podporena clanky v mediich. Zakrok Baeze, kde klidne mohla prijit cervena aby se jako ukazalo, podivejte se sesivky, oni vam neublizuji, tak si nestezujte...

      • Re: Škoda a Berkovec k derby s Bohemians

        lassiter     před 10 lety 07.04.2015 09:51 |  
        0 0

        No nemyslím, že tohle byl tenhle případ. Baez nedostal červenou, protože byla čtvrtá minuta, kdyby Baez udělal ten zákrok v té samé době jako Vukadinovič, tak šel ven taky. Příhoda byl po tom gólu dost zmatenej a asi po něm neměl čistý svědomí kvůli zákroku Pitáka na půlce před naším gólem. Nevím jestli to byl faul, ale Příhoda nám signalizoval výhodu, což bylo dost zvláštní řešení :-)

        Jinak něco pro vyhlížeče světlých zítřků s novým majitelem, už to tu dlouho nebylo [biztweet.eu] :-)

        • Re: Škoda a Berkovec k derby s Bohemians

          Barra     před 10 lety 07.04.2015 10:00 |  
          0 0

          No vida, ja myslel ze Kazach uz davno vysumnel. Uprimne receno nevim jestli mam byt rad nebo se obavat budoucnosti. O umyslech tohoto kandidata kupce, co vlastne si slibuje od Slavie a proc ji by chtel koupit neni moc znameho.

          • Re: Škoda a Berkovec k derby s Bohemians

            Jiri1     před 10 lety 07.04.2015 11:14 |  
            0 0

            Nic nevyšumělo, to si tady jen někteří jedinci hráli na jasnovidce, horší už to nebude , banda rozhádaných blbečků, která si dělá v kabině i na hřišti co chce, trenér , který nemá reálný vliv na některé mezní situace v klubu a vedení které by možná chtělo , ale nejde to, proč, nejsou děngy , není vliv a chybí odvaha do toho šlápnout.
            Co napsat k tomuto zápasu, nemá cenu rozebírat kdyby bylo , co by bylo, prostě ted je potřeba tvrdého kartáče , zaplatit co mám a nevyplnir prognozy expřítele o zářezu už při příjezdu na Letnou. Jinam milý expříteli ,blahopřeji vám k vašemu vidění věcí a skutků , které se reálně nezakládají na pravdě. Také jsem jel okolo Letné a viděl jsem jen tradiční malůvky , ty tam jsou již několik měsíců, ale mám pochopení pro vaši snahu se zviditelnit.
            Ten průběh s Bohemkou jsem nějak čekal , vydělávat se nějak musí a tohle k tomu patří , jen aby to chlapci nepřehnali a my se zase netřásli o sestup, že ......
            Snad úplně nakonec, kdo si myslí , že se něco změní s tzv. samostatnou ligou v souvislosti s rozhodčími, tak bych jen konstatoval, že Dagmar , ani její vraníky to neohrozí, bohužel, ti pocválají všemi úskalími naší ligy dál v tom se nic podstatného nezmění.

            • Re: Škoda a Berkovec k derby s Bohemians

              Heretic (přítel SN)     před 10 lety 07.04.2015 12:17 |  
              0 0

              Jedině díky úctě ke zdejším adminům a stránkám jako takovým vám zde nevynadám do kreténů. Ale znát vaši reálnou totožnost, tak se asi ve slovním projevu neudržím.

            • Re: Škoda a Berkovec k derby s Bohemians

              klimi     před 10 lety 07.04.2015 12:30 |  
              0 0

              Jiřino, samozvaný jasnovidci, jaký průběh očekáváte na Letné? Abych věděl, co vsadit...

            • Re: Škoda a Berkovec k derby s Bohemians

              japhy     před 10 lety 07.04.2015 12:32 |  
              0 0

              "Ten průběh s Bohemkou jsem nějak čekal , vydělávat se nějak musí a tohle k tomu patří , jen aby to chlapci nepřehnali a my se zase netřásli o sestup, že ......"
              Jestli narážíš na to, že by naši chlapci měli vsazeno, tak bych si představoval jiný průběh. Bohemka neměla prakticky žádnou šanci, například.
              Díval jsem se na Baník a ten, i proti Plzni, měl tolik smysluplných akcí, co my tak za 3 zápasy. To, co my předvádíme, prostě není normální a čím to je, ví bůh. Trenéra bych asi rovnou škrtnul-přeci jen jich tu už bylo hafo a posun nulový. Takže hráči. No jo, jenže rotace v kádru taky nebyla malá a máme vlastně nový tým bez návaznosti na minulost. Konstantou tedy zůstává jen AŘ a pověst vykradeného a živořícího klubu, navíc s neveselým výhledem do budoucna. Hráči tedy mohou mít pocit, že je u nás všechno na levačku, máloco funguje jak má, tak proč by se zrovna oni měli přetrhnout. Jak jinak si vysvětlit můj pocit, že hráči vidí míč jen při zápasech. Snad jen, že by je MB nutil hrát všechno z první za obranu a kombinace by byla zapovězena.

          • Re: Škoda a Berkovec k derby s Bohemians

            naplavnik     před 10 lety 07.04.2015 12:28 |  
            0 0

            Pokud bych mohl soudit z náznaků, co jsem navnímal, tak by se nic zásadního dít nemělo, ale otevřeně jsem se na toto neptal, a nemyslím si ani, že bych v těchto choulostivých věcech dostal nějakou relevantní odpověď. Ale dle mého je článek odvar z již dříve publikovaných informací.

            • Re: Škoda a Berkovec k derby s Bohemians

              Falk     před 10 lety 07.04.2015 12:54 |  
              0 0

              Ahoj Alanore nebo Qulhare ,co hodnoceni hráčů po zápase s Bohemians,ani se vám moc nedivime ,že do toho nemáte moc chut

      • Re: Škoda a Berkovec k derby s Bohemians

        rybka     před 10 lety 07.04.2015 14:04 |  
        0 0

        Dnes už pod vlivem nejsem ale stojím si za tím co jsem napsal včera.Všichni tady nadávají na úroveň rozhodčích ale tím to také končí.Asi jsem naivní ale tento stav mě už opravdu sere.A Baéz měl být za ten faul vyloučen.rybka