Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Chance liga

Plzeň - Slavia 1:0

Dlouhých 71 minut držel skvělý Martin Berkovec šance Slavie na zisk bodů v Plzni. Po několika zázračných zákrocích ale inkasoval z hlavy Holendy. Sešívaní se celý zápas jen bránili a na víc než jeden bod za remízu 0:0 ani pomýšlet nemohli.

Plzeň - Slavia 1:0 (0:0)
Branky:
72. Holenda

Sestava: Berkovec - Mikula, Bílek, Fialka, Tamás - Baéz (86. Piták), Deli - Vukadinovič (80. Prošek), Kenia (71. Hrubý), Zmrhal - Škoda

Sešívaní vyrazili do zápasu hned s několika změnami. Vynucená byla absence kapitána Latky, kterého do utkání nepustily svalové problémy, kvůli nimž střídal již v závěru střetnutí proti Mladé Boleslavi. Do branky Slavie se pak po více než dvou letech postavil Martin Berkovec, který se dal konečně zdravotně dohromady. V záloze místo Hrubého nastoupil defenzivnější Baéz a poslední změnou byla náhrada Boudjemaay za Vukadinoviče.

Domácí vstoupili do utkání hodně nebezpečně. Hned ve 2. minutě získali rohový kop a po velké chybě Deliho ve vápně měl na noze první gól Procházka. Berkovec ale fantasticky pokryl střelu i následnou dorážku! V šesté minutě přišel první pád plzeňského hráče ve vápně, po souboji s Bílkem lehl na zem Mahmutovič, sudí penaltu (zatím?) neodpískal, ale kdyby tak udělal, jistě by se psalo, že by si ji obhájil, protože kontakt tam byl. V desáté minutě chyboval Fialka, který dal možnost jít na Berkovce Mahmutovičovi, i tentokrát ale uspěl navrátilec do slávistické branky. Mahmutovič se vzápětí pomstil na Bílkovi, byl později v souboji a prošlápl kapitánovi Slavie nohu, sudí nepískl ani faul, natož aby udělil kartu. Tlak domácích sílil, ve 13. minutě hlavičkoval Mahmutovič do tyče, následnou akci slávisté již ubránili. O chvíli později pak zkusil další pád ve vápně opět Mahmutovič, tentokrát se ale pískal ofsajd. Příklad nakloněné roviny slávisté zažili před dvacátou minutou, kdy lehký kontakt Tamáse s Petrželou rezultoval v přímý kop z nebezpečné pozice, zatímco brejk slávistů byl zastaven podobným zákrokem Hubníka na Vukadinoviče - samozřejmě čistým. Následný ostrý skluz Limberského na Keniu si také nevysloužil hvizd sudího a Limberský ještě beztrestně zraněnému Keniovi vynadal a na znamení dobře odvedené práce si pak plácl se spoluhráčem. V 25. minutě domácí docílili zřejmě regulérní branky, asistent rozhodčího ale viděl ofsajd a branka tak uznána nebyla. O chvíli později už zase hlavní sudí Kocourek daroval domácím další standardku, když přehlédl faul Koláře na Mikulu, který díky tomu nedosáhl na míč a musel faulovat Mahmutoviče. Slávisté se prakticky nedostali za polovinu hřiště, v 38. minutě střílel Vaněk, Berkovec pokus zpoza vápna vyrazil na roh. Pět minut před koncem poločasu slávisté zahrávali roh, ale byla z toho opět šance pro domácí z rychlého brejku, sešívaní jej na poslední chvíli stihli na několikrát zastavit. Zatímco na jiných stadionech se první poločasy nastavují o minutu, maximálně o dvě, rozhodčí Kocourek v Plzni nařídil nastavit minuty tři, ani to domácím nepomohlo a do šaten se šlo za stavu 0:0.

Do druhé půle se na hřišti nic nezměnilo a Plzeň se opět pustila do dobývání branky Slavie. A hned ve druhé minutě docílili branky, ale opět se mával ofsajd. Vzápětí viditelně a zřejmě úmyslně šlápl Petržela v přerušené hře na nohu ležícího Kenii, místo červené karty a následného dlouhého disciplinárního trestu sudí tuto situaci neslýchaně přehlédli, přitom asistent stál jen několik metrů od Petrželovy zákeřnosti. Slávisté si také připsali neuznanou branku kvůli ofsajdu, autorem byl Zmrhal a v tomto případě se jevil ofsajd poměrně jasný. O chvíli později přišla druhá velká šance Slavie, Zmrhal krásně našel Vukadinoviče se Škodou, jeden z nich ale trefil jen Kozáčika. V 57. minutě našel krásným centrem odchovanec Slavie Kovařík ve vápně Mahmutoviče, ten hlavou přestřelil. Slávisté nebyli schopni udržet míč ani pár vteřin a často jej prakticky okamžitě znovu odevzdali domácím. Když byl ve vápně sporně zastaven Kenia, penalta se samozřejmě nepískala, na druhé straně se slávisté vraceli pomalu a Vaněk střílel z dálky velmi prudce. Berkovec skvěle vyrazil a o pár vteřin později podobně skvěle vyrazil hlavičku stejného hráče. Z dálky to zkusil i Limberský, Berkovec tento souboj opět vyhrál. V 72. minutě se trefili domácí potřetí, opět tomu předcházela sporná situace ohledně ofsajdu, tentokrát ale asistent nemával a na Holendovu hlavičku byl už Berkovec krátký. Brzy nato měli domácí další šanci, v tomto případě ale kraloval opět brankář Slavie. Jinak se ale domácí po vstřelení branky spokojili s držením míče na polovině hřiště a dopředu se už nijak nehnali a po nastavení dlouhém jedinou minutu se radovali ze zisku tří bodů.

Komentáře (216)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Plzeň - Slavia 0:0 v 1. poločase

    zeleznik2     před 10 lety 18.03.2015 18:07 |  
    0 0

    Tak Plzeň nás od začátku docela tlačí, hned první chyba Deli si hrál s nůžkama a nepovedlo se a Plzeň málem vedla.

    • Re: Plzeň - Slavia 0:0 v 1. poločase

      Pepino44     před 10 lety 18.03.2015 18:59 |  
      0 0

      Tak Deli si nehrál s nůžkama,chtěl odkopnout balon, ale asi se obával,že by mu sudí pískl vysokou nohu,tak ji raději stáhl. Lepší závar než penalta.

  2. Re: Plzeň - Slavia 0:0 v 1. poločase

    zeleznik2     před 10 lety 18.03.2015 18:10 |  
    0 0

    A Mahmutovič padá.....a rozhodčí nepíská....

  3. Re: Plzeň - Slavia 0:0 v 1. poločase

    jufoun (přítel SN)     před 10 lety 18.03.2015 18:29 |  
    0 0

    Tak na Keniu jasný faul, na Vuka taky, ale píská se pro Plzeň.

    • Re: Plzeň - Slavia 0:0 v 1. poločase

      zeleznik2     před 10 lety 18.03.2015 18:31 |  
      0 0

      Jó fakt se divím, že rozhodčí nepískli už pentli a odpískali ofsajd, při gólu Plzně.

    • Re: Plzeň - Slavia 0:0 v 1. poločase

      Travinho     před 10 lety 18.03.2015 18:54 |  
      0 0

      Tak to asi sleduju jiný fotbal. Kdyby proti nám pískl penaltu, tak se nemůžeme vůbec divit.

  4. Re: Plzeň - Slavia 0:0 v 1. poločase

    Ferguss     před 10 lety 18.03.2015 18:44 |  
    0 0

    Funguje vám přenos? Mě se to neskutečně seká, vůbec se na to nedá koukat

    • Re: Plzeň - Slavia 0:0 v 1. poločase

      zeleznik2     před 10 lety 18.03.2015 18:50 |  
      0 0

      taky se mi to seká, nemohu koukat na fullscreen, to nejde vůbec.

      • Re: Plzeň - Slavia 0:0 v 1. poločase

        miru     před 10 lety 18.03.2015 18:55 |  
        0 0

        v pohodě to běží, nic se neseká na isport.cz

      • Re: Plzeň - Slavia 0:0 v 1. poločase

        Tomis68 (přítel SN)     před 10 lety 18.03.2015 19:10 |  
        0 0

        Mně se seká na PC, ale na Android aplikaci jede video plynule.

    • Re: Plzeň - Slavia 0:0 v 1. poločase

      Travinho     před 10 lety 18.03.2015 18:55 |  
      0 0

      Taky tak, mně to tak jde bohužel vždy :(

    • Re: Plzeň - Slavia 0:0 v 1. poločase

      zeleznik2     před 10 lety 18.03.2015 18:57 |  
      0 0

      Doma mi to obvykle běží přes O2 internet bez problémů, ale dnes v práci se to seká, máme horší připojení síťové.

    • Re: Plzeň - Slavia 0:0 v 1. poločase

      Maeden (přítel SN)     před 10 lety 18.03.2015 18:59 |  
      0 0

      video skoro OK. zvuk žádný, ale prý komentátor fandí plísní, tzn taky v cajku :-|

      • Re: Plzeň - Slavia 0:0 v 1. poločase

        Pepino44     před 10 lety 18.03.2015 19:06 |  
        0 0

        U mne obraz dobrý,zvuk hrozně potichu.

  5. Re: Plzeň - Slavia 0:0 v 1. poločase

    Thane (přítel SN)     před 10 lety 18.03.2015 18:52 |  
    0 0

    No teda to je polocas..dekujme Berkovcovi, Mikulovi (neskutecny co zachranil) a nesjpis i Kocourkovi..

    • Re: Plzeň - Slavia 0:0 v 1. poločase

      Navyseals     před 10 lety 18.03.2015 19:00 |  
      0 0

      Kocourkovi? Jako proč? Celej poločas nás řeže a tu penaltu snad nemyslíte vážně. Viděl jste někdy souboje při rohu nebo standartce? Mahmutovič padá jak blbeček furt.

    • Re: Plzeň - Slavia 0:0 v 1. poločase

      Pepino44     před 10 lety 18.03.2015 19:05 |  
      0 0

      Tak abychom zase nemuseli děkovat Kocourkovi,že nám nechal zmrzačit několik hráčů. Ty fauly od toho prasete Limberskýho na Vuka a Levana byly jasně kartové a ono nic.

      • Re: Plzeň - Slavia 0:0 v 1. poločase

        Thane (přítel SN)     před 10 lety 18.03.2015 21:33 |  
        0 0

        Co ja videl na tom trhanym streamu tak tam bylo nekolik zakroku na obe strany..a uz proti nam kopali penalty za mensi veci a tady ho ho jednu chvili drzel..ty zakroky na opakovackach videt nebyly prakticky vubec tak to tezko nejak hodnotit..

  6. Re: Plzeň - Slavia 0:0 v 1. poločase

    zeleznik2     před 10 lety 18.03.2015 18:55 |  
    0 0

    Tak máme za sebou první půli, nebýt Berkyho a dobře postavené tyče, odmávaného ofsajdu a částečně neschopnosti hráčů Plzně už bychom 3:0 prohrávali, jeden lob Mikuly a pár pokusů o průnik po straně, toť z naší strany vše, ale asi jsme takovýhle průběh očekávali, hlavně udržet nulu vzadu v druhé půli.

  7. Re: Plzeň - Slavia 0:0 po 1. pol.

    Nosorozec     před 10 lety 18.03.2015 19:00 |  
    0 0

    Za první poločas musim pochválit Berkovce. Zatim je naprosto výborný. Jestli takhle bude chytat pořád a bude zdravej, tak už do brány nikoho nepustí. Pochvalu si zaslouží i Mikula. Jinak nás Plzeň neskutečně mele. Pokud udržíme remízu, tak budeme hodně rádi.

  8. Re: Plzeň - Slavia 0:0 po 1. pol.

    naplavnik     před 10 lety 18.03.2015 19:00 |  
    0 0

    To je řádný válec, snad defenziva nepovolí. Berkovec nejen, že chytil něco navíc (hlavně ta Hubníkova dorážka vleže), ale postavil si i tyče :-) Bohužel nám vůbec nejdou brejky, krajní beci Plzně si to docela hlídají.

    • Re: Plzeň - Slavia 0:0 po 1. pol.

      Pepino44     před 10 lety 18.03.2015 19:08 |  
      0 0

      A taky spoluhráčům patřičně vysvětli chyby. Seřval snad všechny defenzivní hráče.

  9. Re: Plzeň - Slavia 0:0 po 1. pol.

    pl3     před 10 lety 18.03.2015 19:06 |  
    0 0

    Divím se, že to tu ještě nikdo nezmínil, ale v první půli naprosto tragicky hrající Deli, co dotek to chyba, a ještě k tomu laxní až hanba.

    • Re: Plzeň - Slavia 0:0 po 1. pol.

      Pepino44     před 10 lety 18.03.2015 19:12 |  
      0 0

      Zase to tak nepřeháněj, nadávat na Deliho už přestává být moderní

    • Re: Plzeň - Slavia 0:0 po 1. pol.

      zeleznik2     před 10 lety 18.03.2015 19:15 |  
      0 0

      No hlavně v té druhé minutě, ten pokus o nůžky....to jsem měl málem infarkt, tohle neudělá žáček.

  10. Re: Plzeň - Slavia 0:0 po 1. pol.

    Maeden (přítel SN)     před 10 lety 18.03.2015 19:10 |  
    0 0

    Tak Kocourek nás pomalu nepustí za půlku, ale pomezního má pořešenýho Křéťa nebo Cinkálek :)
    Jinak infarktovka. Jak to může Kenia zadrbat před vápnem, to snad neudělá dorostenec, ale nikdo jiný to netáhne dopředu. Na Deliho budou opět rozdílné názory, kolikrát namazal soupeři, obránci taky na můj vkus odvrací před vápno. Jasně, mleli nás, ale ve finální fázi jsou jaloví. A při presinku mají problémy...

  11. Re: Plzeň - Slavia 0:0 po 1. pol.

    miru     před 10 lety 18.03.2015 19:11 |  
    0 0

    petržela zkurvenej!

    • Re: Plzeň - Slavia 0:0 po 1. pol.

      jufoun (přítel SN)     před 10 lety 18.03.2015 19:14 |  
      0 0

      tak doufám, že toto bude řešit disciplinárka hajzl zkurvený.

    • Re: Plzeň - Slavia 0:0 po 1. pol.

      sicilianbrno     před 10 lety 18.03.2015 19:59 |  
      0 0

      jestli se bavime o tom šlapnutí na Keniu za postranní čarou tak jednoznačne disciplinárka, takovyhle zakroky kdy hrač muže šlapnout kamkoliv jinam ale šlapne a opře se někomu o nohu na lýtko (nechráněná část) se musí dodatečně trestat a napsal bych to samé i kdyby to udělal slavista...fuj

  12. Re: Plzeň - Slavia 0:0 po 1. pol.

    AdJap     před 10 lety 18.03.2015 19:13 |  
    0 0

    Po Keniovi jdou teda slušně. Vůbec bych se nedivil kdyby to byl Koubkův tah...

  13. Re: Plzeň - Slavia 0:0 po 1. pol.

    zeleznik2     před 10 lety 18.03.2015 19:13 |  
    0 0

    Tak už tři neuznané góly, no Zmrhal mi nepřišel v ofsajdu, ale kamera zkresluje....jinak Petržela je fakt dement, to si mohl odpustit.

    • Re: Plzeň - Slavia 0:0 po 1. pol.

      YuckFou     před 10 lety 18.03.2015 20:26 |  
      0 0

      Holendova situace před gólem mi přišla mnohem víc spornější než ta Zmrhalova.

  14. Re: Plzeň - Slavia 0:0 po 1. pol.

    vojta     před 10 lety 18.03.2015 19:15 |  
    0 0

    ty nase rohy, to je teda neco...

  15. Re: Plzeň - Slavia 0:0 po 1. pol.

    wotlemburg     před 10 lety 18.03.2015 19:25 |  
    0 0

    Teda to je přenos, 21. století a škube se to jak v pravěku.

    • Re: Plzeň - Slavia 0:0 po 1. pol.

      jufoun (přítel SN)     před 10 lety 18.03.2015 19:31 |  
      0 0

      teď to jede dobře druhá půlka.

    • Re: Plzeň - Slavia 0:0 po 1. pol.

      Pepino44     před 10 lety 18.03.2015 19:31 |  
      0 0

      Tak já blb jsem z toho o půli odešel a nyní mi to už jenom píše,že nelze připojit zásuvný modul. Takže jsem namydlenej. Asi je přeplněno a už dovnitř nepouštěj.

  16. Re: Plzeň - Slavia 0:0 po 1. pol.

    Fallen (přítel SN)     před 10 lety 18.03.2015 19:27 |  
    0 0

    ten balon je k tomu Berkymu snad nějak přitahován.

  17. Re: Plzeň - Slavia 0:0 po 1. pol.

    wotlemburg     před 10 lety 18.03.2015 19:35 |  
    0 0

    Obligátní kiks obrany.

  18. Re: Plzeň - Slavia 0:0 po 1. pol.

    lukas8 (admin)     před 10 lety 18.03.2015 19:35 |  
    0 0

    Skutečně to nebyl ofsajd? Z přenosu na isportu to nebylo jasné.

    • Re: Plzeň - Slavia 0:0 po 1. pol.

      slamacek (přítel SN)     před 10 lety 18.03.2015 19:42 |  
      0 0

      z toho pohledu co mame k dispozici je to tezko posoudit, ale priklanel bych se k tomu, ze ano. Hrajem ovsem velmi opatrne a zaslouzene prohravame. Pitak s Proskem na plac a vic odvahy

    • Re: Plzeň - Slavia 0:0 po 1. pol.

      dalislavista     před 10 lety 18.03.2015 20:16 |  
      0 0

      vypadalo to na ofsaid
      A bohužel asi i ten Zmrhal v ofsaidu byl, ale tam se pískalo...

  19. Re: Plzeň - Slavia 1:0 po 1. pol.

    vojta     před 10 lety 18.03.2015 19:38 |  
    0 0

    proc neni boudjemaa na lavicce? zraneni?

    • Re: Plzeň - Slavia 1:0 po 1. pol.

      wotlemburg     před 10 lety 18.03.2015 19:45 |  
      0 0

      Cvičí co nejdelší odkopy

      • Re: Plzeň - Slavia 1:0 po 1. pol.

        YuckFou     před 10 lety 18.03.2015 20:24 |  
        0 0

        Nezapadal do taktického plánu. :-)

  20. Re: Plzeň - Slavia 1:0 po 1. pol.

    wotlemburg     před 10 lety 18.03.2015 19:41 |  
    0 0

    Jenom na odkopech od brány se výsledek udělat nedá. Takhle se to hraje v Budějovicích nebo v Houslicích.

    • Re: Plzeň - Slavia 1:0 po 1. pol.

      YuckFou     před 10 lety 18.03.2015 19:53 |  
      0 0

      Dukla hrála otevřenou partii a dopadla stejně. Jeli jsme si tam prostě pro bod.

    • Re: Plzeň - Slavia 1:0 po 1. pol.

      Heretic (přítel SN)     před 10 lety 18.03.2015 19:56 |  
      0 0

      A nebo Slavia proti Plzni. Už 3 roky.

  21. Nastavení

    Mike     před 10 lety 18.03.2015 19:42 |  
    0 0

    Za stavu 1-0 pro Plzeň tipuju nastavení maximálně 2 minuty.

    • Re: Nastavení

      Mike     před 10 lety 18.03.2015 19:51 |  
      0 0

      Tak minuta- výsměch

    • Re: Nastavení

      wotlemburg     před 10 lety 18.03.2015 19:53 |  
      0 0

      Tak to se pleteš, jenom jedna

  22. Re: Plzeň - Slavia 1:0 v 2. pol.

    Kunetice     před 10 lety 18.03.2015 19:48 |  
    0 1

    Tak s takovým fotbalem ať jde Beránek do prdele!
    I po obdržené brance hrajeme něco co nejde nazvat fotbalem , Plzeň si to strká na půlce a mi stojíme 20metrů od nich a koukáme na ně.
    To si snad Beránek dělá prdel.

    • Re: Plzeň - Slavia 1:0 v 2. pol.

      KrystofWalker (přítel SN)     před 10 lety 18.03.2015 19:54 |  
      0 0

      To si snad děláš prdel ty, co bys tam chtěl hrát ty za styl? "Toatal fotbal" jsme hráli doma proti Boleslavy a dostali 4 góly, dneska jsme hráli aktivní obranu a i tak měla Plzeň šancí tuny. Tyhle výkřiky mě fakt iritujou, hráli jsme dobře na hranici toho na co máme.

    • Re: Plzeň - Slavia 1:0 v 2. pol.

      Heretic (přítel SN)     před 10 lety 18.03.2015 19:54 |  
      0 0

      Máš velmi špatný názor. Ťukám si na čelo.

    • Re: Plzeň - Slavia 1:0 v 2. pol.

      Barlblog     před 10 lety 18.03.2015 19:55 |  
      0 0

      Ahoj, hrál si někdy fotbal, nebo kolektivní sport?

      • Re: Plzeň - Slavia 1:0 v 2. pol.

        Pepino44     před 10 lety 18.03.2015 20:03 |  
        0 0

        Jasně,může za to Beránek,vždyť kdybychom měli jiného trenéra,tak bychom určitě vyhráli nejméně o čtyři goly. Vždyť ten Beránek ani za ty hráče neběhá. Nevím,kdy si někteří lidé uvědomí,že některá mužstva i v naší lize jsou někde jinde.

    • Re: Plzeň - Slavia 1:0 v 2. pol.

      Khadgar     před 10 lety 18.03.2015 19:56 |  
      0 0

      To jo. Trenéry, kteří hrají s týmem to, na co má, bych vyhazoval nejpozději po druhém zápase.

      • Re: Plzeň - Slavia 1:0 v 2. pol.

        Kunetice     před 10 lety 18.03.2015 20:00 |  
        0 1

        Já fotbal hrál a to mi jako chcete říct že ligový fotbalista když získá míč tak hned kopne nazdařbůh do předu a stojí a čeká na další útok soupeře. To je jako ta aktivní obrana jo .

        • Re: Plzeň - Slavia 1:0 v 2. pol.

          Alky (přítel SN)     před 10 lety 19.03.2015 10:21 |  
          0 0

          Přesně tak, aktivní obrana. Netuším, na jaký úrovni jsi ten fotbal hrál, ale vesměs to asi tak, že hraješ to, co ti dovolí soupeř. A o kvalitě ligových fotbalistů si nedělej přehnané naděje. Většinu z nich bys v krajským přeboru ani nerozlišil.

    • Re: Plzeň - Slavia 1:0 v 2. pol.

      YuckFou     před 10 lety 18.03.2015 20:00 |  
      0 0

      Co blázníte s Plzní se neboduje! Bodovat můžou, tak maximálně Galacticos a to jedině bodík za remízu. Nevěřím, že je za současného stavu možné obrat Plzeň o body v rámci kapr ligy.

      • Re: Plzeň - Slavia 1:0 v 2. pol.

        Kunetice     před 10 lety 18.03.2015 20:04 |  
        0 1

        Já se nebavím o obíraní bodů ale přeci po získání míče musí alespoň tři hráči kolem toho co má míč jít do pohybu a snažit se něco vytvořit ne.

      • Re: Plzeň - Slavia 1:0 v 2. pol.

        Mike     před 10 lety 18.03.2015 20:11 |  
        0 0

        Poslední Hradec a Dukla ve středu tabulky žádný připosraný fotbal nehráli a skoro bodovali. Dali jí aspoň 2 góly, my ani pořádně nevystřelili na branku.

        • Re: Plzeň - Slavia 1:0 v 2. pol.

          Kenny     před 10 lety 18.03.2015 21:01 |  
          0 0

          Možná jsi přehlédl, že mi hráli v Plzni......

    • Re: Plzeň - Slavia 1:0 v 2. pol.

      Travinho     před 10 lety 18.03.2015 20:03 |  
      0 0

      Souhlasím s tím, že po gólu jsme to měli víc otevřít, ale je to i o tom, co nám Plzeň dovolila.
      Každopádně bych chtěl říct, že bys své názory mohl vyjadřovat kultivovaněji. To co zde píšeš, se vůbec nehodí.

      • Re: Plzeň - Slavia 1:0 v 2. pol.

        Kunetice     před 10 lety 18.03.2015 20:14 |  
        0 1

        Travinho co je na tom že mě Beránek stím připosraným fotbalem sere nekultivovaného nejsi ty nějaký zženštělý teploušek.

        • Re: Plzeň - Slavia 1:0 v 2. pol.

          Barra     před 10 lety 18.03.2015 21:41 |  
          0 0

          ??

      • Re: Plzeň - Slavia 1:0 v 2. pol.

        YuckFou     před 10 lety 18.03.2015 20:15 |  
        0 0

        Taky by mě asi nebavilo moc pobíhat a nabízet se proti takovému soupeři, kdyby ta snaha s velkou pravděpodobností přišla vniveč. Věřím, že proti jiným týmů to bude mnohem lepší! A podle mého Beránek zvolil dobrou taktiku, která docela dlouho vycházela a nebýt neuznaného gólu Zmrhala mohlo to být ještě zajímavější. Po obdržené brance to asi chtělo vymyslet něco dopředu, ale když vezmu v úvahu čas a materiál na lavičce, tak se není ani čemu moc divit... :-D

        • Re: Plzeň - Slavia 1:0 v 2. pol.

          Ladislav (přítel SN)     před 10 lety 18.03.2015 20:57 |  
          0 0

          Přesně tak, hrajeme to, na co máme. A Míra Beránek se svým týmem zvolil dobrou taktiku, ne nadarmo se učil u Brücknera. Jo, když si někdo myslí, že přijedeme do vedoucí Plzně a budeme hrát jako Barcelona, to je pak těžký.

          • Re: Plzeň - Slavia 1:0 v 2. pol.

            vlk30 (přítel SN)     před 10 lety 18.03.2015 21:05 |  
            0 0

            Naprosto souhlasím současná prádelna se sudím v zádech je trochu nad naše síly.Ted hlavně bodovat v dalších zápasech,protože vyjma utkání v jabkách a asi na toaletný,můžeme s tímto mužstvem výhrát s každým.

  23. Re: Plzeň - Slavia 1:0 v 2. pol.

    lukas8 (admin)     před 10 lety 18.03.2015 19:53 |  
    0 0

    Zajímalo by mě, jestli bude disciplinárka řešit pravidelné opouštění Koubka svůj vymezený prostor. Při střídání Koláře stál dokonce napůl v hřišti.

    • Re: Plzeň - Slavia 1:0 v 2. pol.

      Heretic (přítel SN)     před 10 lety 18.03.2015 19:55 |  
      0 0

      To je trochu moc ne?

      • Re: Plzeň - Slavia 1:0 v 2. pol.

        lukas8 (admin)     před 10 lety 18.03.2015 19:56 |  
        0 0

        Co je trochu moc?

        • Re: Plzeň - Slavia 1:0 v 2. pol.

          Heretic (přítel SN)     před 10 lety 18.03.2015 19:57 |  
          0 0

          Tvoje přísnost. Já bych třeba tohle vůbec neřešil.

          • Re: Plzeň - Slavia 1:0 v 2. pol.

            lukas8 (admin)     před 10 lety 18.03.2015 19:59 |  
            0 0

            Tak jako jsou daná určitá pravidla, která by měla být dodržována. Ten vymezený prostor tam není jen tak.

            • Re: Plzeň - Slavia 1:0 v 2. pol.

              spino     před 10 lety 18.03.2015 20:09 |  
              0 0

              Za tohle šel Rada v zápase s Libercem hned ven. Koubek měl jít taky.

            • Re: Plzeň - Slavia 1:0 v 2. pol.

              Heretic (přítel SN)     před 10 lety 18.03.2015 20:13 |  
              0 0

              Ve chvíli, kdy jsou otáčeny fauly, netrestáno simulování. Pískání offsajdů je řekněme nepřesné, tak tato věc nerozhodující o výsledku mě nechává klidným.

              • Re: Plzeň - Slavia 1:0 v 2. pol.

                no-nick     před 10 lety 18.03.2015 20:22 |  
                0 0

                Thumbs up

    • Re: Plzeň - Slavia 1:0 v 2. pol.

      violence     před 10 lety 18.03.2015 21:14 |  
      0 0

      Mě by spíše zajímalo, zda budou řešit šlápnutí zubatého petržely na Keniu :-)

  24. Potěšení- zklamání

    Mike     před 10 lety 18.03.2015 19:57 |  
    0 0

    Potěšení- skvělý Berkovec- doufejme, že zůstane zdravý.
    Zklamání- špatný výkon. pro mě velké zklamání, nebyli jsme schopni udržet míč aspoň na chvíli. Otázkou je, jestli to byla taktika trenéra- odkopávat a být zalezlý , nebo na to prostě nemáme a Plzeň je fotbalově o 3 třídy výše.

    • Re: Potěšení- zklamání

      davy     před 10 lety 18.03.2015 20:01 |  
      0 0

      Anebo taktika trenéra, aby Brno příště čekalo totéž. :-)

    • Re: Potěšení- zklamání

      Khadgar     před 10 lety 18.03.2015 20:01 |  
      0 0

      To je téměř jisté, že hráči měli být víc zatažení. Navíc se hned od začátku dostali pod tlak, což rozhodně nepomůže.
      Nic jiného jsem ale ani nečekal. Bylo to prakticky stejné jako poslední zápasy s Plzní, jen chybělo štěstí. Proměnit nějakou tu pološanci nebo písknout penaltu na Keniu, tak to bylo jiné.
      Hlavní je, že Berkovec nabral sebevědomí.

    • Re: Potěšení- zklamání

      YuckFou     před 10 lety 18.03.2015 20:05 |  
      0 0

      S tím čím disponuje momentálně Plzeň a nemyslím tím ani tak hráčský kádr, je asi jediná šance na bodový zisk skrze podobně připosraný fotbal. Někdy se totiž stane, že i tlačená kára narazí. Viz. naše předchozí střetnutí.

      • Re: Potěšení- zklamání

        Mike     před 10 lety 18.03.2015 20:10 |  
        0 0

        Poslední Hradec a Dukla ve středu tabulky žádný připosraný fotbal nehráli a skoro bodovali. Dali jí aspoň 2 góly, my ani pořádně nevystřelili na branku.

        • Re: Potěšení- zklamání

          YuckFou     před 10 lety 18.03.2015 20:22 |  
          0 0

          Ale ve finále výsledek stejný! A otevřeně jsme hráli proti Teplicím a Mladé Boleslavi se ziskem jednoho bodu ze dvou utkání a při skóre 5:6! Takže hrát s Plzní otevřený fotbal nevím nevím... :-) Důležitější zápas než byl dnes proti Plzni nás čeká už o víkendu. Tam by jsme měli ukázat své kvality a naplno bodovat!

  25. Re: Plzeň - Slavia 1:0 v 2. pol.

    belmis (přítel SN)     před 10 lety 18.03.2015 19:59 |  
    0 0

    Jsem nakonec rád, že jsme ten gól dostali. Jen ten nás může do budoucna někam posunout. Ukázalo to Beránkovi, že se prostě celý zápas odbránit maximálně 10 metrů před vápnem nedá.
    Chudák Škoda, jak za starých časů odříznutý od zbytku mužstva.

    Tak zbabělý fotbal ani v Plzni snad nikdo nehrál. Máme nekonstruktivní obránce a střední defenzivní záložníky, kteří jen odkopávají, i když můžou přihrát.

    Na dva defenzivní nekonstruktivní záložníky snad naposledy. Dlouhodobě vidíme, že to nikam nespěje....

    Alespoň jedno pozitivum: Berkovec. Klobouk dolů.

    • Re: Plzeň - Slavia 1:0 v 2. pol.

      Kunetice     před 10 lety 18.03.2015 20:06 |  
      0 1

      naprostý souhlas

      • Re: Plzeň - Slavia 1:0 v 2. pol.

        KubaM     před 10 lety 18.03.2015 20:26 |  
        0 0

        Bohužel musím také souhlasit. Hra na brejky je v takovém zápase v pořádku. Ale ne hra hektická, chaotická, nerozvážná, zbrklá a zbabělá. Chce to hru občas umět zklidnit. Alespoň při zpracování a prvním přeposláním balonu. První moment bývá většinou klíčový. Až se to střední defenzivní hráči naučí - půjde to dobrým směrem. Na tomto musí pan Beránek zapracovat u hráčů. Zklidnit jejich zbrklé hlavy a dodat víc klidu a sebejistoty. A platí to v menší míře i na Keniu se Škodou (i když tomu bych to vyčítal opravdu nejméně. Má nesmírně obtížnou pozici. Navíc dnes asi chudák přišel o místo v reprezentaci.)

        Jinak problém golmana je vyřešený. Velmi také chválím krajní hráče. Jak záloha, tak obrana se mi líbila. Občas Vámi kritizovaný Mikula mi přijde nejspolehlivějším hráčem do defenzivy, jakého máme. Asi jsem si nevšiml jeho jediná fatální hrubky. A kvalitnější podpora útoku přijde časem. Tamás hrál také spolehlivě.

    • Re: Plzeň - Slavia 1:0 v 2. pol.

      jarodo57     před 10 lety 18.03.2015 20:17 |  
      0 0

      Kdyby jsme dohráli s nulou ,tak by jsi tady zářil radostí.
      Nejhorší u vás co budete náš výkon hanit je absolutní nerespektování reality,nesoudnost a netrpělivost.
      Plzeň je opravdu daleko od nás.Každý dotek všech hráčů s balónem má své opodstatnění smysl a fotbalovost.Otevřeně jsme s nimi mohli hrát,ale jak by vypadal tvůj lomentář po 4tém vstřeleném gólu?
      Bavme se o tom jak budeme hrát s Brnem,ale Plzeň bych v tuto chvíli vůbec neřešil.Ten rozdíl nemůže vidět jen zaslepený fanoušek a nebo jak jsem již psal nereální optimista či slávistický fanatik.
      Berkovec - skvělý.
      Gól -ofsajd
      Plzeň už mistr

      • Re: Plzeň - Slavia 1:0 v 2. pol.

        belmis (přítel SN)     před 10 lety 18.03.2015 20:23 |  
        0 0

        Věř mi, že bych byl zklamanější (a to o dost) za 0-0 po takovémto "hanebném" výkonu než po 0-2 po nadějném výkonu. Ten by mě aspoň naplňoval optimismem do budoucna, kdežto dnešní zápas mi kromě velké bojovnosti připomínal Pastoorovu éru.

        • Re: Plzeň - Slavia 1:0 v 2. pol.

          jarodo57     před 10 lety 18.03.2015 21:01 |  
          0 0

          Realita je realita.Samozřejmě jsme se zbytečně zbavovali rychle balónů na Škodu.Ale Plzeň opravdu je někde jinde .Pokud oni měli míč ,tak nám ho nepůjčili jakou dobu .Tam co hráč tak na naše podmínky je to kvalita.Třeba Koláře zrovna nemusím,ale on neztratil za celý zápas míč a co přihrávka na spoluhráče tak do šance.To samé Limberský,Rajtoral atd. A když ti soupeř nepůjčí balón a lítáš kolem něho jako hadr na koštěti to ti ty síly hodně rychle ubývají.Opravdu chce to trpělivost .Vždyť v obraně jsme oproti podzimu měli 3 nové hráči.Všechno kluci od 19 do 22let.Já nevím .

        • Re: Plzeň - Slavia 1:0 v 2. pol.

          PetCC     před 10 lety 18.03.2015 22:01 |  
          0 0

          Kecy, takhle objektivní nejsi.

  26. Re: Plzeň - Slavia 1:0

    Max1     před 10 lety 18.03.2015 20:00 |  
    0 0

    čekal jsem tlak Plísně, ale nečekal jsem, že budem hrát jak připosraný. Jasně, že v Plísni to nejde otevřít, ale hrát zataženě a sem tam to nakopnout a doufat je špatně. Chyběla mi aktivita a nebýt Berkyho, mohlo být po poločase hotovo. Takže doufám, že jasně ukázal, že mezi tyče patří a pokud tam Beránek zase pošle labilního Hrubeše, tak fakt nevim.

    • Re: Plzeň - Slavia 1:0

      Humessi     před 10 lety 18.03.2015 20:02 |  
      0 0

      Už mě vytáčíte s těma kecama. Beránek neustále opakuje, že Berkovec je jednička, že s ním na post jedničky počítá. Za to, že byl zraněnej, za to Beránek nemoh! Už je zdravej, tak chytá. Že nechytal předešlý zápasy? To je logicky, dlouho byl nemocnej, tak ho dali na rozchytání do juniorky. Věčný remcalové, opravdu.

      • Re: Plzeň - Slavia 1:0

        Maeden (přítel SN)     před 10 lety 18.03.2015 20:08 |  
        0 0

        Díky za hlas zdravého rozumu.
        Navíc i kdyby ty nesmysly byly pravdivé, po dnešku by ho posadit nemohl ani kdyby 100x chtěl. A MB není KJ.

      • Re: Plzeň - Slavia 1:0

        Barra     před 10 lety 18.03.2015 20:13 |  
        0 0

        Neverim svym ocim pri cteni komentare Maxe1.

    • Re: Plzeň - Slavia 1:0

      edenian     před 10 lety 18.03.2015 21:15 |  
      0 0

      kde ty ses tady vyloup, to si teda neumim vubec predstavit.

  27. Re: Plzeň - Slavia 1:0

    jirkka     před 10 lety 18.03.2015 20:01 |  
    0 0

    Tak dnešní zápas mi připomněl Pastoorův geniální taktický tah v loni na toaletné se 6 obránci a Čonkou s ohněm v očích. :)

  28. Re: Plzeň - Slavia 1:0

    SvatyBojovnik (přítel SN)     před 10 lety 18.03.2015 20:03 |  
    0 0

    Zdarec, tak jsem to protrpěl, jednak mě bolí zuby a taky oči (ty z předvedené hry). Vím že na víc nemáme, ale bolí to.... Berky byl dneska super, ostatní hráli odkopávanou, byl to určitě záměr, ale slavistické srdce krvácelo...

  29. Re: Plzeň - Slavia 1:0

    Nosorozec     před 10 lety 18.03.2015 20:04 |  
    0 0

    Nedá se nic dělat, Plzeň byla dneska výrazně lepší než my a vyhrála zaslouženě. Jako obrovskej klad vidim výkon Martina Berkovce, kterej pochytal snad sedum tutovek.

  30. Re: Plzeň - Slavia 1:0

    Barra     před 10 lety 18.03.2015 20:04 |  
    0 0

    Jestli Alanor neda ve svem hodnoceni Berkovci tentokrat desitku, tak s nim dlouho nebudu kamaradit -:)

    Skoda, ale zaujala me obetavost Slavistu v obrane, kteri blokovali strely - coz mi velmi schazelo v minulych utkani. Latka mi neschazel, duo Deli a Baez se mi libilo. Jestli v Brne budeme hrat v stejnem nasazeni, tak jsou 3 body nase. Myslim, ze se blizi hezke casy pro Slavii. Jen Milan Skoda se musi vzpamatovat - co to ma znamenat, ze dnes nedal branku? Slava mu vstoupla do hlavy? -:)

    • Re: Plzeň - Slavia 1:0

      quelhar (admin)     před 10 lety 18.03.2015 20:11 |  
      0 0

      Nedá, protože hodnocení budu psát výjimečně já :o) Alanor měl vlastní zápas a tak nemohl vidět tento.

    • Re: Plzeň - Slavia 1:0

      Steve2924 (přítel SN)     před 10 lety 18.03.2015 20:39 |  
      0 0

      Mě tam teda Latka a jeho důraz scházel. Fialka byl možná obětavej ale důraznej silově vůbec a přišel mi první půli dost zmatenej a druhou neviditelnej, což je u stopera v zápase kdy jsme tlačení dost podivné.

      • Re: Plzeň - Slavia 1:0

        Ladislav (přítel SN)     před 10 lety 18.03.2015 21:10 |  
        0 0

        Latka sice chyběl, ale je otázka, zda by rychlostně stačil na Mahmutoviče. Laty nikdy nebyl žádný rychlík.

    • Re: Plzeň - Slavia 1:0

      Travinho     před 10 lety 18.03.2015 21:33 |  
      0 0

      Já nevím, ale po zápase ve kterém jsme byli jasně horší, ač proti výborné Plzni, bych takovým sebevědomím nehýřil. Navíc Brno se rozehrálo do solidní formy a mám trochu obavu, že nám svým stylem nebudou sedět. Ale zápas bude úplně o něčem jiném než dnes. Pro mě dnešní zápas nebyl nic moc vypovídajícím pro utkání budoucí, protože se doufám budeme prezentovat úplně jiným fotbalem.

      • Re: Plzeň - Slavia 1:0

        Barra     před 10 lety 18.03.2015 21:58 |  
        0 0

        Jde mi o to, ze s Berkovcem mame ne jen vyborneho brankare - urcite patri do sestavy tydne - ale hlavne nekoho, kdo umi servat obranu. Kdyby byl k dispozici celou sezonu, tak si myslim ze bychom o nejakych 10 bodu vice mohli mit. Ted se jen snazit co nejvic ziskat z zbyvajicich 30 bodu. A ne, nejde mi o umisteni na pohary, ale hraci si zaslouzi aby ziskali nejake premie, po te milionove poiute kter padla. Kalendar mame az na derby na Letne celkem prijatelny. Jestli budeme hrat s nasazenim jako dnes, budeme se vyhybat hloupym chybam a jestli Milan Skoda navaze na svoji serii, tak si myslim ze 18 az 20 bodu by mohlo byt realne do konce sezony. Pred zacatkem sezony jsem typoval prumer 1,5 bodu na zapas, tedy celkem 45 bodu, ted jsme na 1,2 bodu na zapas, tedy 6 bodu v minusu. St bodu ktere jsme ztratili v zapasech s Budejovicemi, Teplicim a MB. Presto si myslim, ze tuto ztratu muzeme dohnat a jeste prekvapit. A jinak klobouk doku pred nasi obranou - 2 kluci kterym je 19, Mikula ktery jako 23 lety teprve nabira zkusenost v prvni lize, a s Bilkem jen jeden matador.

  31. Re: Plzeň - Slavia 1:0

    lukas8 (admin)     před 10 lety 18.03.2015 20:04 |  
    0 0

    Berkovec 9
    Mikula 6
    Bílek 4
    Fialka 4
    Tamás 4
    Deli 5
    Baéz 4-5
    Vukadinovič 5
    Kenia 6
    Zmrhal 6
    Škoda 6

    • Re: Plzeň - Slavia 1:0

      mpik     před 10 lety 18.03.2015 20:08 |  
      0 0

      Kenia 7. Byl výborný. Že jsou spoluhráči slabší nemůže snížit jeho hodnocení.

      • Re: Plzeň - Slavia 1:0

        Heretic (přítel SN)     před 10 lety 18.03.2015 20:21 |  
        0 0

        To ne, ale že se prohrálo prakticky bez ohrožení soupeřovi branky ano.

    • Re: Plzeň - Slavia 1:0

      Nosorozec     před 10 lety 18.03.2015 20:39 |  
      0 0

      Bílek by měl mít podle mě minimálně o jeden stupeň lepší známku než Fialka, kterej mi dneska přišel hodně nejistej a svými chybami zavinil dvě tutovky Plzně.

  32. Re: Plzeň - Slavia 1:0

    Luuke     před 10 lety 18.03.2015 20:08 |  
    0 0

    No to byl antifotbal , jako většina chválím Berkovce,škoda že nechytal minulý týden.

  33. Re: Plzeň - Slavia 1:0

    spino     před 10 lety 18.03.2015 20:08 |  
    0 0

    Štve mě, že si Beránek tak málo věří proti favoritům a betonuje. Proč to nezkusí uhrát fotbalově jako Kozel s Duklou? :(

    • Re: Plzeň - Slavia 1:0

      Tomis68 (přítel SN)     před 10 lety 18.03.2015 20:30 |  
      0 0

      Netvrdím, že se mi to líbilo, ale na Beránkovu obhajobu si myslím, že naše obrana by vypadala jinak, kdyby tam byl jistější a zkušenější Latka... Ale se dvěma takhle defenzivními štíty to asi do budoucna moc ani na hru na brejky nebude i když bychom hráli v roli outsidera...

    • Re: Plzeň - Slavia 1:0

      Steve2924 (přítel SN)     před 10 lety 18.03.2015 20:38 |  
      0 0

      Hele Spino, musím se zeptat, všiml jsis kam si dává ruce Mikula když brání centry ze strany? ;o)

    • Re: Plzeň - Slavia 1:0

      vlk30 (přítel SN)     před 10 lety 18.03.2015 21:11 |  
      0 0

      Co to zase plácáš za hovadiny, my jsme hráli na podzim s plísní v Edenu nějakej beton a nefobalově? Je rozdíl hrát s estébakama venku a doma tak laskavě to tak blbě neporovnávej.

      • Re: Plzeň - Slavia 1:0

        Travinho     před 10 lety 18.03.2015 21:38 |  
        0 0

        Vždyť to byl na podzim úplně stejný fotbal jako dnes, jen se nám povedla stadardka a Karel měl den Čaroděj. Ale ve druhé půli nás doma přejeli snad ještě víc než dnes.

        • Re: Plzeň - Slavia 1:0

          vlk30 (přítel SN)     před 10 lety 18.03.2015 22:28 |  
          0 0

          Nevím tak jsme každej asi byl na jiném zápase,navíc jsme dle mého hráli líp než ted Dukla s nima doma.Jak to tady porovnává spino/vosel.

    • Re: Plzeň - Slavia 1:0

      PetCC     před 10 lety 18.03.2015 22:09 |  
      0 0

      Dukla? Ta hraje nejzabetonovanější fotbal v lize a to v každém zápase. Jen čekají, jestli se jim uvolní místo.

    • Re: Plzeň - Slavia 1:0

      alois_veliky (admin)     před 10 lety 19.03.2015 07:43 |  
      0 0

      Bože, ty tomu tak nerozumíš. Kam na tyhle tvoje poučky chodíš? Na tvoji obhajobu je třeba říct, že vás je tady takovejch (čím dá) víc.

      inak - dnes jsme vážně neměli nárok. Jasně, že Beránek nechtěl hrát až takhle zatažen, jasně, že chtěl chodit do nebezpečnějch brejků, ale Plzeň nám prostě nic nedovolila, navíc jsme ani těch pár situací, který se objevily, neřešily tak nebezpečně jako v minulejch zápasech. Jiným způsobem, skoro by se řeklo fotbalově, jsme se snažili hrát v jednom památném zápase proti Teplicím, ačkoliv jsme na to vůbec neměli. Na výsledek si asi každý vzpomene.

      Docela mě dnes zklamal Aldo Baéz - hrál vůbec?

  34. Re: Plzeň - Slavia 1:0

    Sartorius     před 10 lety 18.03.2015 20:12 |  
    0 0

    Ve středu žalostně chyběl někdo, kdo by déle podržel míč. Doufám, že taktiku na dva DZ (v závěru už na tři) jsme viděli naposledy. Stále ale doufám, že Beránek má oproti podzimu více kuráže a tohle je pouze výjimka. No, uvidíme v Brně.
    Jinak Plzeň výhra zcela zasloužená, ale tragédii bych z toho nedělal, protože si to vykompenzujeme tříbodovým ziskem na Letné.

    • Re: Plzeň - Slavia 1:0

      bongor     před 10 lety 18.03.2015 20:23 |  
      0 0

      To je i můj názor,u rumuna jsou tři body zcela jisté.Horší to může být v Brně,tam mám obavy.

  35. Re: Plzeň - Slavia 1:0

    Dresco     před 10 lety 18.03.2015 20:13 |  
    0 0

    Obrana prilis zatazena, takhle to Mira asi uplne neplanoval. Horsi je, ze se to nezmenilo ani po golu a hraci uz se tak nejak smirili s porazkou, Skodak to tam hecoval at to vytahnou, aby tam nebyl sam, ale nejak nebyl vyslysen. Jako zasadni ovsem povazuji navrat Berkovce, je fajn mit v brance kvalitniho golmana. V Brne snad vyhrajeme.

  36. Re: Plzeň - Slavia 1:0

    Hajsi     před 10 lety 18.03.2015 20:14 |  
    0 0

    Kdybych to měl zhodnotit, tak musím říct, že dneska jsme si body nezasloužili. O to víc mrzí, že jsme nezískali více bodů v zápasech s Teplicemi a Mladou Boleslaví. Nicméně, jedna věc je jasná, že od dob Martina Vaniaka máme v brance opět čaroděje.

    Hlavní problém dneska byl, že jsme hráli strašně pasivně a nedokázali jsme podržet chvíli balon, což nás stálo hrozně sil. Ve středu zálohy Deli s Baezem oba nedokážou konstruktivně rozehrát a nakopávali na Škodu, který to měl proti přesile strašně těžký a nedostával se do hry. Takže stačilo, když si Plzeňáci pohlídali Levana a bylo po problémech. Levan byl jediný, který se snažil hrát po zemi. Možná měl Míra nechat na středu Hrubého místo Baeze, ale po bitvě je každý generál. Jedině, kdy jsme mohli být nebezpeční byly standardní situace a bohužel jsme skoro žádný nezahrávali. Kdyby dnes chytal Hrubeš, mohl být zápas klidně 5:0 a nikdo by nemohl říct ani slovo. Teď si jen dojet pro body do Brna kde už si zaváhat nesmíme dovolit.

    • Re: Plzeň - Slavia 1:0

      Tomis68 (přítel SN)     před 10 lety 18.03.2015 20:20 |  
      0 0

      Souhlasím s oběma odstavci :).

  37. Re: Plzeň - Slavia 1:0

    Barra     před 10 lety 18.03.2015 20:15 |  
    0 0

    Rozhodcimu nic nevycitam, jen co melo znamenat nastaveni o 1 jedinou minutu, kdyz probehlo 6 stridani a hra byla casto prerusena?

    • Re: Plzeň - Slavia 1:0

      jufoun (přítel SN)     před 10 lety 18.03.2015 20:26 |  
      0 0

      Co kdyby nám vyšel nějaký nákop? To přece nemohl dopustit.

      • Re: Plzeň - Slavia 1:0

        Ladislav (přítel SN)     před 10 lety 18.03.2015 21:16 |  
        0 0

        Pánové a vy nevíte, že pan Berbr nemá rád, když se nastavuje ?

        • Re: Plzeň - Slavia 1:0

          Barra     před 10 lety 18.03.2015 22:01 |  
          0 0

          Jen, kdyz Plzen dotahuje 1-golovou ztratu. Bohuzel.

  38. Re: Plzeň - Slavia 1:0

    Sartorius     před 10 lety 18.03.2015 20:31 |  
    0 0

    Proč vyčítáte Kocourkovi, že nestavil jednu minutu? Že bychom zápas během dalších dvou otočili díky dvěma střelám z našeho vápna?
    Já vím, že je tristní, jak rozhodčí tlačí Plzeň, ale zcela objektivně musím přiznat, že mě škodolibě baví, jak se Spartě vrací to, co tu dělala dvacet let a kvůli čemuž nás obrala alespoň o dva tituly...

    • Re: Plzeň - Slavia 1:0

      Kunetice     před 10 lety 18.03.2015 20:39 |  
      0 1

      S tou zvolenou taktikou by jsme mohli hrát do rána a nic!

      • Re: Plzeň - Slavia 1:0

        Sartorius     před 10 lety 18.03.2015 20:40 |  
        0 0

        Souhlas. Minimálně místo Keniji měl jít Piták

    • Re: Plzeň - Slavia 1:0

      bongor     před 10 lety 18.03.2015 23:33 |  
      0 0

      Když hrála plíseň se sraltou naposledy,tak to byl podobnej betl jako nyní když hrála s námi.Ovšem proč pánové Petržela,Limba,Kolář ještě k tomu svému fotbalu musí přidávat prasečiny,kdykoliv je někdo ze slávistů obejde?Odpověď je zcela jasná,oni totiž ti hošíci než přišli do plísně,byli nějakou dobu na školení na .Tak se nedivme,co jsou zač.Latka chyběl moc,ten by je srovnal a chudák Fialka by musel nejdřív přibrat tak deset kilo svalů,aby ho vzali na vědomí.Jinak s tím Sartoriovým"jak se do lesa volá"jedině mohu souhlasit.Tak to tady dvacet let vypadalo,takže ta naše porážka
      člověku vadí o něco méně.

      • Re: Plzeň - Slavia 1:0

        Pepino44     před 10 lety 19.03.2015 10:05 |  
        0 0

        Možná,že by je Latka srovnal, ale kolik by mu při tom pískli faulů kolem trestňáku a plísňáci ty trestňáky kopou celkem dobře. Latka je už pomalej a svoji pomalost vyvažuje různým držením. Často mu to sudí přehlížejí, ale v Plzni by měli jestřábí oči.

  39. Re: Plzeň - Slavia 1:0

    Kunetice     před 10 lety 18.03.2015 20:35 |  
    0 1

    Jsem zvědavej co budou psát ti kultivovaní co se jim dnes hra líbila až o výkendu budou bodovat budejky i hradec a budem 3 body od sestupu.
    To jsem fakt zvědavej.

    • Re: Plzeň - Slavia 1:0

      no-nick     před 10 lety 18.03.2015 20:43 |  
      0 0

      Věř mi, že kdo bude koukat o výkendu, kultivovaný není.

      • Re: Plzeň - Slavia 1:0

        Kenny     před 10 lety 18.03.2015 21:08 |  
        0 0

        :-))))

  40. Re: Plzeň - Slavia 1:0

    knl66 (přítel SN)     před 10 lety 18.03.2015 20:40 |  
    0 0

    Petržela je magor a vypatlanec! Nevím, jestli měl nějaký blikanec či co, ale to je jedno. Jak tam přišlápl ležícího Keniu, měl jít okamžitě ven. A pokud to rozhodčí neviděl (nejsem schopný posoudit), měla by Petrželu v každém případě řešit disciplinárka.

    • Re: Plzeň - Slavia 1:0

      Kunetice     před 10 lety 18.03.2015 20:44 |  
      0 1

      Nic se řešit nebude , náš fotbal je tak zkorumpovanej až je mi z toho na blití.
      Jen nevím komu mám ten titul přát...?
      Plzeň mi je už víc odporná než sralta.

      • Re: Plzeň - Slavia 1:0

        Sartorius     před 10 lety 18.03.2015 20:48 |  
        0 0

        Ale no tak... To by se ještě museli hoooodně snažit...

        • Re: Plzeň - Slavia 1:0

          Betynka58     před 10 lety 18.03.2015 20:56 |  
          0 0

          Všalk se taky hooodně snažej.

          • Re: Plzeň - Slavia 1:0

            Sartorius     před 10 lety 18.03.2015 21:01 |  
            0 0

            Jenže teď mě to vadí obecně kvůli morálce a ne kvůli tomu, že přijdeme o titul

    • Re: Plzeň - Slavia 1:0

      vlk30 (přítel SN)     před 10 lety 18.03.2015 21:00 |  
      0 0

      Petržela by potřeboval akorát pořádně do držky a zlomit mu hnátu praseti....

  41. Re: Plzeň - Slavia 1:0

    Roman11     před 10 lety 18.03.2015 20:47 |  
    0 0

    Dnešní výkon byl provázen obrovským štěstím.V 11 minutě jsme mohli prohrávat tři nula.Jen díky Berkimu výsledek nebyl katastrofální.To co předvedli Deli,Fialka,Bílek
    byla velká ostuda. Proč hrajeme tak ustrašeně ?

    • Re: Plzeň - Slavia 1:0

      Navyseals     před 10 lety 18.03.2015 20:52 |  
      0 0

      Ty jsi blázen, ne? Deli byl nejlepší hráč mimo Berkovce. A stopeři si až na tu chybu Fialky svoje odehráli.

      • Re: Plzeň - Slavia 1:0

        Steve2924 (přítel SN)     před 10 lety 18.03.2015 20:57 |  
        0 0

        Děli nejlepší? Rozhodně byl nejmíń vyrovnanej, žádnej jinej hráč není schopnej tolikrát za zápas předvést perfetní obehrání soupeře, které pak následuje uplně debilní přihrávka nebo žákovská ztráta. A to co předvedl hned na začátku co zázračně uhasil Berkovec, to fakt nepobírám.

        • Re: Plzeň - Slavia 1:0

          Navyseals     před 10 lety 18.03.2015 21:02 |  
          0 0

          Ten začátek byl hroznej, ok. Ale dneska jako jedinej vybojoval hodně míčů a když neměl komu, tak to prostě dal pryč, lepší než ztráta a protiútok.

          • Re: Plzeň - Slavia 1:0

            Steve2924 (přítel SN)     před 10 lety 18.03.2015 22:41 |  
            0 0

            kdyby to odkod pryč tak ok. Ale on buď namazal soupeři nebo prostě míč na místě zase ztratil. To mě na něm hrozně iritovalo. V jednu chvíli super odebrání nebo obehrání jak Míša Tavares a za pár sekund přihrávka nebo zadrbání za jaké bych nadával i dorostenci. Ale jestli to zlepší tak bude hodně dobrej.

      • Re: Plzeň - Slavia 1:0

        Travinho     před 10 lety 18.03.2015 21:36 |  
        0 0

        Deli? Z mého pohledu jej Baez určitě předčil. Podstoupil mnohem víc osobních soubojů a měl v nich i vyšší úspěšnost. Sice občas fauloval, ale to proti Plzni není až tak zásadní problém.

        • Re: Plzeň - Slavia 1:0

          Navyseals     před 10 lety 18.03.2015 21:41 |  
          0 0

          To už snad nemyslíš vážně, ne? Naprosto zbytečnej fotbalista, Deli vyhrál většinu soubojů na rozdíl od něj. Neustále si navíc pomáhá rukama.

          • Re: Plzeň - Slavia 1:0

            Travinho     před 10 lety 18.03.2015 21:45 |  
            0 0

            Za mě byl Baez jedním z našich nejlepších hráčů. Když ho srovnám s hrou Deliho, tak chodil do soubojů naplno a byl vždy tam kde má být. Simon opět často stínoval a soupeře pozdě dostupoval. Dost podstatný rozdíl byl v tom, že Aldo byl skoro celé utkání u hráče, kdežto Deli mnohdy daleko za ním...

            • Re: Plzeň - Slavia 1:0

              Navyseals     před 10 lety 18.03.2015 22:07 |  
              0 0

              Doporučuji ti, aby ses podíval na záznam. Já od Baéze neviděl vybojovaný míč, Deli jich vybojoval spoustu a hlavě měl všechny hlavy. Baézovo stínování na konci zápasu bylo taky výživný. Na DZ má naprosto tristní fyzičku.

              • Re: Plzeň - Slavia 1:0

                Travinho     před 10 lety 18.03.2015 22:19 |  
                0 0

                V tom máš pravdu. Aldo tak od inkasovaného gólu už šlapal vodu, ale kolik toho naběhal do té doby? Deliho síla je nepochybně ve vzduchu v tom také souhlasím.
                Nicméně pokud se vžiju do role středního záložníka Plzně, tak je pro mě daleko pohodlnější hrát proti Delimu než proti Baezovi. Pokud by hrál hráč proti Baezovi, tak ví, že jej má takřka celý zápas v patách a neví, kdy jej ten argentinský bastard nedojede a nemá čas cokoliv vymyslet. Kdežto proti Delimu stačí mnohdy jednoduchý náběh, který nestačí mnohdy vůbec zachytit. Nějak do soubojů taky nezajíždí, takže není z čeho mít strach.

                • Re: Plzeň - Slavia 1:0

                  Kenny     před 10 lety 18.03.2015 22:32 |  
                  0 0

                  Dneska jsem to bohužel neviděl, ale ten popis způsobu hry obou hráčů sedí naprosto přesně.

  42. Re: Plzeň - Slavia 1:0

    AdJap     před 10 lety 18.03.2015 21:09 |  
    0 0

    Plusy:

    nasazení a výkon Berkovce,

    zodpovědnost a disciplína všech hráčů

    pouze 1 inkasovaná branka.

    Mínusy:

    Málo aktivní, až připosraná hra, což se dalo tolerovat do inkasované branky, pak už se mělo hrát více na risk (otázka je, jaké byly síly)

    Další ztráta bodů, nahrát je budeme muset ve 2. části jara nad soupeři, z kterými jsme je poztráceli na podzim

    Výkon střídajících hráčů. Měli to těžké, ale i tak Hrubý s Proškem hru nijak neoživili.

  43. Re: Plzeň - Slavia 1:0

    Betynka58     před 10 lety 18.03.2015 21:13 |  
    0 0

    Chápu Beránkovu taktiku se zataženou obranou, při troše štěstí navíc (ne že by ho neměli dost) se bezgólová remíza dala ukopat. Obrana se mi tentokrát ve srovnání se zápasem s Bolkou zdála podstatně kompaktnější, dvě z největší šancí Plzeňáků vyplynuly z individuální nešikovnosti Deliho, resp. Fialky. Bohužel tentokrát nefungovala záloha a systém odkopů na Škoďáka nemohl fungovat. Co mě ale docela vytočilo, byl závěrečný úsek po tom gólu, kdy slávisti vůbec nevysunuli obranu a nepresovali Plzeňáky, kteří si tak v klidu hráli bago na slávistické polovině. Třeba by dostali druhý gól, ale bylo by mi to nepoměrně sympatičtější.

  44. Re: Plzeň - Slavia 1:0

    Paity     před 10 lety 18.03.2015 21:22 |  
    0 0

    Dnes se ukázalo, na co skutečně máme. Leda na h...o, a ne na poháry, jak tu někteří experti optimismem opojení po zápase s Libercem prohlašovali. Opět jsem viděl naší starou dobrou ustrašenou Slavii, která ani nevystřelí pořádně za zápas na bránu. Ještě, že je tam ten Berkovec. Jak tu někdo řekl, konečně nemáme v bráně atrapu. Pozitiva z dnešního zápasu ale budeme hledat těžko. Smutný pohled na naše "borce".

    Když to tak vlastně vezmu, tak od zápasu s Libercem se jen a jen zhoršujeme... Takže proti Zbrojovce prohra.

    • Re: Plzeň - Slavia 1:0

      Navyseals     před 10 lety 18.03.2015 21:27 |  
      0 0

      Jak se tu vždycky po prohře objeví ty nicky, který nikdo nezná a soudí. Paráda...

      • Re: Plzeň - Slavia 1:0

        Paity     před 10 lety 18.03.2015 21:30 |  
        0 0

        Buď v klidu, možná sem nepřispívám často, ale na SS už jsem hodně dlouho.

        • Re: Plzeň - Slavia 1:0

          Navyseals     před 10 lety 18.03.2015 21:34 |  
          0 0

          Neber to zle, ale tyhle řeči mi vadí. V plzni hrajou o titul a hráli doma a pískal Kocourek. Co jsi čekal? Plzeň má v tuhle chvíli kvalitativně náskok o parník před celou ligou. Sparta hrála v plzni úplně stejnou tužku jako mi.

          • Re: Plzeň - Slavia 1:0

            Navyseals     před 10 lety 18.03.2015 21:34 |  
            0 0

            _ jako my, sorry

            • Re: Plzeň - Slavia 1:0

              Paity     před 10 lety 18.03.2015 21:41 |  
              0 0

              Nečekal jsem nic a také nic neuhráli, ale hlavně nehráli, to je důležitější. Ale nevystřelit pořádně na bránu za celý zápas, to je špatné i proti Plzni venku. Hodně mi to připomíná časy pod Radou a Sralťanem.

              • Re: Plzeň - Slavia 1:0

                Navyseals     před 10 lety 18.03.2015 21:43 |  
                0 0

                Plzeň hrála dobře, to je bez debat. Dali jsme gól, sice z ofsajdu, ale střela na bránu to je.

                • Re: Plzeň - Slavia 1:0

                  Betynka58     před 10 lety 19.03.2015 00:20 |  
                  0 0

                  A to jsi zapomněl ještě na Škodovu střelu v té jediné vyložené šanci, kterou Slavia měla.

  45. Dnesni zapas

    Prochy     před 10 lety 18.03.2015 21:26 |  
    0 0

    Dnesni zapas me osobne hodne zklamal. Prohrali jsme s nepochybne lepsim tymem, ale o to tu ani nejde. Spis jde o to, jakym stylem jsme prohrali. Hrali jsme velmi bojacne a odevzdane. Nebyt vyborneho Berkovce, tak jsme nejspis prohrali i vetsim rozdilem. Takto pasivni fotbal jsem jeste nevidel. I kdyz branis, tak musis byt aktivni dopredu, ale dnes bylo videt, ze se nasi hraci bali tech plzenskych. Zapas s Duklou totiz jasne dokazal, ze hraci Plzne maji vzadu problemy, avsak slaviste se po ziskani balonu mice nesmyslne zbavovali odkopy do mist, kde nikdo nebyl. Mrzi me, ze se nepokusili o zadnou kombinaci.
    Dale me mrzi, ze prohravame 1:0 a na hriste jdou dva mladi slavisticti odchovanci, misto toho, aby se o svou sanci porvali, bojovali, nabizeli se apod., tak se schovavali, nechteli hrat a kdyz dostali prihravku, tak to zajebali.
    Muj nazor je ten, ze Slavie by se mela pohybovat na spici ceske ligy a meli by za ni hrat nejlepsi hraci bez ohledu na to, zda jsou odchovanci Slavie ci nikoliv. Pritom ve Slavii mam pocit, ze odchovanci dostavaji v prubehu poslednich let vetsi sanci nez odpovida jejich kvalitam. Ukazte mi jedinyho odchovance, ktery se svym pristupem a bojovnosti pere o misto v muzstvu??? Mam pocit, ze si kazdy odchovanec mysli, ze ma sve misto v zakladni sestave jiste.
    Viz hrac Prošek dostal tolik sanci a reknete mi, ve kterem zapas byl jeho prinos pro muzstvo nejakym zpusobem vyznamny? Michal Svec nastoupil do acka v 17ti letech a okamzite byl oporou, stejne tak Petrak a Suchy. Slavia je muzstvo, kde jestlize mame nejvyssi ambice, tak nemuzeme cekat tri roky, jestli Hruby, Kores nebo Prosek se stanou oporami Slavie. Tak to ve spickovych klubech proste nefunguje.
    K dnesnimu zapasu pridam pouze kratke hodnoceni - > Zbabely vykon, vyborny Berkovec a cekani na ranu z milosti.

    • Re: Dnesni zapas

      Falk     před 10 lety 18.03.2015 21:41 |  
      0 0

      Dnes ustrašený výkon.Plzeň vyhrála zaslouženě.Ze 4 zápasů - 4 body,nic moc .Snad to ukopem v Brně .Dnes výborný Berkovec ,jinak málo fotbalovosti

  46. Re: Plzeň - Slavia 1:0

    Betynka58     před 10 lety 18.03.2015 21:33 |  
    0 0

    Zajímalo by mne, jaký máte názor na ten zákrok na Keniu v pokutovém území. Připadalo mi to jako jasná penalta, i když Levan tomu trochu přidal.

    • Re: Plzeň - Slavia 1:0

      Travinho     před 10 lety 18.03.2015 21:41 |  
      0 0

      Z mého pohledu určitě ne... Spíš si myslím, že dal Jarda Zmrhal regulérní branku!

    • Re: Plzeň - Slavia 1:0

      Paity     před 10 lety 18.03.2015 21:43 |  
      0 0

      Myslím, že to bylo posouzeno správně.

    • Re: Plzeň - Slavia 1:0

      PetCC     před 10 lety 18.03.2015 22:07 |  
      0 0

      Z opakování to byla jasná penalta, kopnul ho z boku do kotníku, takže si pak zakopnul pravačkou o levačku. Ale že to rozhodčí neposoudil, to mě nepřekvapilo. Z jeho pohledu to nebylo tak jasný.
      Byla to zcela jistě víc penalta, než Mahmutovič.

  47. Re: Plzeň - Slavia 1:0

    slamacek (přítel SN)     před 10 lety 18.03.2015 21:34 |  
    0 0

    tak denik spart nam ukazuje vsechny goly. (zajimave ze stejne rychle, nebylo ukazano video, s MB, kde po zakroku na Keniu mel jit hrac MB ven)
    1) tesny offside. kdyby to pustil, asi by nemohl nikdo nic rict, situace to byla hranicni a pres cele hriste. ale spravne posouzeno.
    2) jasna a pomerne snadna situace
    3) Zmrhaluv gol, byl regurelni! hrac nejblize rozhodcimu je ten posleni. ale tezke na posouzeni. nicmene chyba, meli jsme vest 1:0
    4) Holenda v offside asi nebyl. ale balon sel do mist kde ten druhy hrac byl za fialkou, tedy se mavat asi klidne dalo, protoze se onen hrac aktivne do hry zapojoval. otazkou je kde je Tamas, ktery na zaberu neni videt. tedy toto nejde objektine posoudit.
    v kazdem pripade situace velice tesne a svou pasivni hrou, nebo nem vic plzen nedovolila... kazdopadne prohra zaslouzena. ale remizu s teplicemi, prohru s MB jsme si nezaslouzili... ty nahore ty nas fakt nemas rad! :)

    • Re: Plzeň - Slavia 1:0

      no-nick     před 10 lety 18.03.2015 21:45 |  
      0 0

      Mně ten ofsajd u našeho přišel jasný, měl jsem to i z dobrého úhlu. V té rychlosti jsem se samozřejmě mohl mýlit. Každopádně škoda, krásný centr i zakončení.

      • Re: Plzeň - Slavia 1:0

        slamacek (přítel SN)     před 10 lety 18.03.2015 22:26 |  
        0 0

        mne take, ale dle zaznamu je to docela zrejme. tak pul metru. je to videt, ale bylo to ve velke rychlosti. sice chyba, ale tohle bych sudimu nevycital. spis mi vadilo jak bylo utkani rizeno, jak kolar s limberskym komentovali vse a samozrejme nepotrestany petrzela. (to je jasna cervena a to musel soudce videt).

    • Re: Plzeň - Slavia 1:0

      Mike     před 10 lety 18.03.2015 22:25 |  
      0 0

      Máš podle mě pravdu- 1/ podle mě spíše regulerní gól- přihrávka Koláře do křídla byla hraniční, spíše asi se o ofsajd nejednalo- přihrávka na zakončující Mahmutoviče samozřejmě do ofsajdu nebyla, ale posuzována byla 1.přihrávka.
      2/jasný ofsajd přihrávkou do levého křídla
      3/Souhlasím s Tebou- poslední plzeňský hráč nebyl stoper, ale hráč u pomezní čáry- je na stejné úrovni se Zmrhalem.
      4/Ofsajd na 99 % nebyl, i když v záběru není Tamás. Ale právě že tam není svědčí o tom, že byl minimálně na úrovni s Holendou.
      Všechny 3 situace kromě té jasné druhé byly ovšem velmi těžké na posouzení, takže bych rozhodčím nic nevyčítal.
      Spíše měla být udělena červená karta Petrželovi za šlápnutí na Keniu. To by zápas hodně ovlivnilo.

      • Re: Plzeň - Slavia 1:0

        Ladislav (přítel SN)     před 10 lety 18.03.2015 23:45 |  
        0 0

        Co se týče našeho neuznaného gólu, tak s vámi musím nesouhlasit. Když si zastavíš video přesně v okamžiku, kdy náš přihrávající hráč kopne do míče, tak je Zmrhal přesně na lajně vel.vápna a celá plzeňská zóna je kus za vápnem. Podle mne to bohužel offside byl. Ale samozřejmě naprosto průkazný by byl jedině záběr kamery zároveň s danou situací.

        http://tv.isport.blesk.cz/video/2279937/cely-sestrih-plzen-slavia-1-0.html

  48. Re: Plzeň - Slavia 1:0

    Dresco     před 10 lety 18.03.2015 21:45 |  
    0 0

    Nejvetsi pozitivum Berkovec, ktery byl nas nejlepsi hrac a potom Deli, ktery byl nas druhy nejlepsi a hlavne to, ze se zase oproti predchozimu zapasu zlepsil, ten bude od pristi sezony hodne kvalitni.

  49. Re: Plzeň - Slavia 1:0

    Ladislav (přítel SN)     před 10 lety 18.03.2015 21:49 |  
    0 0

    Tak Laty nebude ani na Brno. A slova našeho trenéra po zápase (Domácí nás právě svou kvalitou dostali do hlubokého bloku). Každé mužstvo může hrát jen to, co mu soupeř dovolí, dodávám já. Holt na Plzeň zatím ještě nemáme, ale přesto, kdo by to řekl před rokem, že půjdeme takhle rychle nahoru. Já vím, po prohře je to blbý říkat, ale stejně.

  50. Re: Plzeň - Slavia 1:0

    edenian     před 10 lety 18.03.2015 21:55 |  
    0 0

    To je zajimavy, jak se tady lidi jednoduse rozdelili na ty co jim vadi priposrana Slavie + Beranek a na ty co to vidi jako jedinou spravnou taktiku. Patrim mezi ty druhy a jeste / asi ne sam / si myslim, ze na takovyho soupere opravdu nemame ani nahodou. Jakoby tady nekteri uplne zapomeli, co jsme hrali pred necelym rokem. Nepoucitelny :-)

    • Re: Plzeň - Slavia 1:0

      Dresco     před 10 lety 18.03.2015 21:58 |  
      0 0

      Ja myslim, ze ani nebyl plan hrat az takhle zatazene, ale zaloha soupere nas k tomu donutila, tam je kvalita jinde. Ale proti Sparte bychom meli hrat urcite aktivneji, tam takovy rozdil nevidim. Nicmene Plzen je jinde...

      • Re: Plzeň - Slavia 1:0

        edenian     před 10 lety 18.03.2015 22:14 |  
        0 0

        Taky si myslim, ze jsme proste hrali co nam dovolili. Nasazeni jsme pritom meli obrovsky. Ve druhy puli jsme jen cekal jak dlouho vydrzime se silami. Myslenka na to, ze bychom se nejak mohli vyrovnat hrou, ta mi tedy opravdu na mysl neprisla.

    • Re: Plzeň - Slavia 1:0

      mart01     před 10 lety 18.03.2015 22:04 |  
      0 0

      Na to musím reagovat. Absolutní souhlas. Bohužel, přijde mi to jako nemoc od těch druhých za řekou, oni taky vyhazují jejich trenéra, ačkoliv udělal nejlepší výsledky za posledních x let. Naštěstí je těch kritiků a "vyhazovačů" málo a stále převládají inteligentní názory, což mě jako slávistu velmi těší.

      • Re: Plzeň - Slavia 1:0

        Paity     před 10 lety 18.03.2015 22:07 |  
        0 0

        No ale ono udělat nejlepší výsledky není zase tak těžké, když si vezmeš, že roky hrajeme totální humus.

      • Re: Plzeň - Slavia 1:0

        Paity     před 10 lety 18.03.2015 22:07 |  
        0 0

        No ale ono udělat nejlepší výsledky není zase tak těžké, když si vezmeš, že roky hrajeme totální humus.

      • Re: Plzeň - Slavia 1:0

        edenian     před 10 lety 18.03.2015 22:21 |  
        0 0

        Jojo. Taky jeste, to co druzi nazyvaji priposranosti, protoze nevidi tym nejak promysleneji utocit / jinak nez brejky /, tak me to teda pripadlo jako zubynehty boj o kazdej metr. A proto mel taky skutecny vyznam vykon Berkyho. Kdybychom hrali priposrane, tak bychom dostali sedmicku ani Berky by s tim nic neudelal.

  51. Re: Plzeň - Slavia 1:0

    Dareios     před 10 lety 18.03.2015 21:58 |  
    0 0

    Zápas jsem viděl očima fanouška v hostujícím sektoru, takže nemám takový přehled celku jako z televize. Ale je nutno konstatovat že jsme nenavázali na výkon v Liberci…Především na ty povedené brejkové situace. Plzeň je přece jenom jinde a Deli s Baezem nedisponují kreativními nápady. Na můj vkus jsme strašně málo drželi míč a snadno se ho zbavovali. Taktiku Beránka chápu, jen se mi nelíbilo, jak pomalu reagoval na zvrat utkání. Po gólu jsme měli hned střídat a pokusit se o něco. V klidu si to dohráli.
    Výborně zachytal Berkovec, ale musím se více pozastavit u Deliho. Vyhraje a vybojuje velké množství soubojů, dobře odebírá míče, ale to, co se děje dále, je povětšinou hodně marný. Sám se tím shazuje. Kdo ho učil ty debilní loby, o které se vždycky pokouší, potom co odebere parádně míč? Z 90% končí u soupeře…ZAKÁZAT mu to hrát. Jedinou polehčující okolností je, že neměl často komu míč bez rizika předat. Druhej moment, co mě u tohoto hráče zaujal, že Plzeňáci často už předem s nim vzdali podstoupit souboj. Zvlášť to bylo patrný u lajny, když Deli „hlídal“ míč mířící do autu. Normálně hráč doráží na protivníka a snaží se získat aspoň aut. V Deliho případě ne. Jestli tenhle hráč bude na sobě pracovat, bude jednou výbornej…
    Na závěr vtipnej moment ze stadionu… místní hlasatel hecoval diváky pokřikem – červená…a diváci měli doplnit modrá…Slavisté se s chutí chopili dokončení tohoto pokřiku, jen vyměnili barvu…Zvlášť po konci zápasu hlasatelovi odpovídali převážně slávisti, tak to v půlce, k naší velké radosti vzdal…

    • Re: Plzeň - Slavia 1:0

      Travinho     před 10 lety 18.03.2015 22:14 |  
      0 0

      No ale Deli má potíž, že se od něj není úplně problém odpoutat. A ty osobní souboje, tam je jeho síla, když není hra v pohybu, ale potom se projevuje jeho neobratnost.

  52. Re: Plzeň - Slavia 1:0

    vlastim     před 10 lety 18.03.2015 22:09 |  
    0 0

    Plzeň byla jasně lepší, bohužel. Nebýt Berkovce, mohlo to skončit klidně 5-0!! Kombinace připosr.. taktiky s kvalitou soupeře byla bohužel skoro smrtící!! Jen mně zajímá, jestli prase Petržela dostane dodatečně nějaký trest za to naprosto úmyslné šlápnutí na Levana!!

    Pokud můžu tipovat, tak se mu nestane nic. Už jsou totiž skoro jako sralta před desíti lety!!

  53. Re: Plzeň - Slavia 1:0

    Khadgar     před 10 lety 18.03.2015 22:18 |  
    0 0

    Už dlouho tu nebyl hráč, který by vyvolával tak rozporuplné reakce, jako Deli...

  54. Re: Plzeň - Slavia 1:0

    PetCC     před 10 lety 18.03.2015 22:23 |  
    0 0

    Tak se nám tu z diskuze stalá stará dřevěná tribuna. Z čehož plyne, že nikdo při smyslech to tu nebude číst, pokud si nechce zkazit náladu.
    Já totiž byl ze zápasu prakticky od začátku nadšen. Strašně se mi líbil Berkovec, jak na všechny řve, perfekntí byl Kenia, který dokáže krásně simulovat a tím rozvzteká soupeře, v obraně takřka dokonale hrál Deli, který skoro všechno zablokoval a velice dobrá byla taktika, protože tohle Plzni v poslední době vůbec nesedí.
    Jenom škoda, že se nedařil přechod do protiútoku. Změna postavení obrana-útok-obrana nám zatím moc nejde a musí se na tom hodně pracovat. Což je právě věc, kterou má Plzeň skoro dokonalou.

    • Re: Plzeň - Slavia 1:0

      Ladislav (přítel SN)     před 10 lety 18.03.2015 22:30 |  
      0 0

      Taky mi to tady někdy připadá jako na "dřevěnce".

      • Re: Plzeň - Slavia 1:0

        1rytir     před 10 lety 18.03.2015 22:53 |  
        0 0

        Možná to bude tím, že ti starší si ještě pamatují na doby, kdy se hrál fotbal a nakopávaná nebyla vydávána za vrchol realistického snažení. Pokud se nepletu, tak i Beránek měl výhrady k neschopnosti si přihrát a více kombinovat. Jenže to samé nás postihlo i prvních dvacet minut doma proti Boleslavi a nejen v tom případě. Prostě nám dnes chybí skuteční fotbalisti. Mnozí z těch, co dnes v našem dresu běhá po trávníku by se dříve nedostala ani na lavičku. Ale dost. Prohra na hřišti zaslouženého lídra tabulky mrzet nemusí. Jenže bude-li se opakovat v Brně, budu trnout abychom se místo o nereálné, však hojně diskutované poháry, znovu nebili o setrvání v lize.

    • Re: Plzeň - Slavia 1:0

      belmis (přítel SN)     před 10 lety 18.03.2015 22:58 |  
      0 0

      Ty jsi byl nadšen?? To si myslím mohl být jen fanoušek Plzně. Nebo z Berkovce. Jinak jsi pravý opak dřevěnky, což je možná ještě horší

      • Re: Plzeň - Slavia 1:0

        Dobi     před 10 lety 19.03.2015 07:03 |  
        0 0

        Opakuji svůj výrok z před týdnem: Kdyby NĚKTEŘÍ zde diskutující žili před ca. 100 léty, Madden by tu nevydržel 25 let, ale 25 dní! Jak říkával jeden můj předčasně zemřelý kolega - HNED se ani pes nevykálí! A my bychom chtěli po těch měsících temna poháry? Ale snad moje slova podpoří kluci v Brně a budeme bodovat!!! Ten Hradec se totiž chytil!
        A ještě k dřevěnce: Uvědomme si, že ve starém Edenu byla široká atletická dráha, o to více bylo dřevěnku slyšet. Podle mě to nebylo horší než dnes. Co ale byl "výkvět", to byly tzv. "plataři". Zapšklí, zlí dědkové, co se scházeli snad dnem i nocí na plató před dřevěnkou, nadávali všem, na vše. Mezi ně přijít s normálním názorem, to byl krok k sebevraždě!

        • Re: Plzeň - Slavia 1:0

          Ladislav (přítel SN)     před 10 lety 19.03.2015 17:41 |  
          0 0

          Ale je velice zajímavé a asi i vypovídající, že některé nicky se tady objeví jen když prohrajeme a jen prudí.

  55. Ofsajdy

    Mike     před 10 lety 18.03.2015 22:29 |  
    0 0

    Pečlivě jsem prostudoval záběry na isport a došel jsem k těmto závěrům ohledně ofsajdových situací .Jedná se pouze o můj názor, třeba máte někdo lepší oči.
    1/ Plzeň-Mahmutovič- podle mě spíše regulerní gól- přihrávka Koláře do křídla byla hraniční, spíše asi se o ofsajd nejednalo- přihrávka na zakončující Mahmutoviče samozřejmě do ofsajdu nebyla, ale posuzována byla 1.přihrávka.
    2/Plzeň- Mahmutovič- jasný ofsajd přihrávkou do levého křídla
    3/Slavia- Zmrhal-poslední plzeňský hráč nebyl stoper, ale hráč u pomezní čáry- je na stejné úrovni se Zmrhalem. Ofsajd pravděpodobně nebyl.
    4/Plzeň- Holenda-Ofsajd na 99 % nebyl, i když v záběru není Tamás. Ale právě že tam není svědčí o tom, že byl minimálně na úrovni s Holendou.
    Všechny 3 situace kromě té jasné druhé byly ovšem velmi těžké na posouzení, takže bych rozhodčím nic nevyčítal.
    Spíše měla být udělena červená karta Petrželovi za šlápnutí na Keniu. To by zápas hodně ovlivnilo.

    • Re: Ofsajdy

      Ladislav (přítel SN)     před 10 lety 18.03.2015 22:43 |  
      0 0

      Taky jsem si pouštěl sporné situace a rozfázoval si je a všechny neuznané góly byly správně neuznány. Včetně naší branky, Jarda Zmrhal v offsidu byl. U gólu Plzně to bylo těsné, ale v době přihrávky byl Holenda zároveň s naší zónou, což není offside. Takže také správně posouzeno. Jediná hrubá chyba sudího je nepotrestání Petržely červenou kartou.

      • Re: Ofsajdy

        vyseptala_analni_sbijecka     před 10 lety 19.03.2015 08:06 |  
        0 0

        ty sporný situace nejsou úplně jednoduchý na posouzení, ale...jak jsem si to rozfázoval já, tak mi přišel ten Zmrhalův gól naprosto v pořádku, protože u čáry byl zašitý Limberský.

        • Re: Ofsajdy

          Ladislav (přítel SN)     před 10 lety 19.03.2015 17:38 |  
          0 0

          Máš pravdu, že ten zadní hráč Plzně je trochu zpět, já si myslím, že zároveň s lajnou vápna není (tam právě byl Jarda Zmrhal), ale velice těžko se to odhaduje z tohoto úhlu pohledu. Možná máš pravdu ty, těžko říct, chtělo by to záběr z kamery, která je zároveň.

  56. Re: Plzeň - Slavia 1:0

    Petr9608     před 10 lety 18.03.2015 22:42 |  
    0 0

    No, nechť to Berky nepustí a léta kraluje naší svatyni!

    • Re: Plzeň - Slavia 1:0

      Heretic (přítel SN)     před 10 lety 19.03.2015 08:42 |  
      0 0

      Snad se již nikdy vážně nezraní a chyby se mu vyhýbají.

  57. Re: Plzeň - Slavia 1:0

    Maeden (přítel SN)     před 10 lety 19.03.2015 00:25 |  
    0 0

    Obrana dělala chyby hlavně kvůli tlaku, který způsobovala naše neschopnost dát si dvě tři přihrávky nebo držet balon, nebo alespoň trochu přesně nakopnout, vše bylo v pressu, do křídel nás nepustili - dobře se na nás připravili.
    Dopředu tak kromě Kenii nevymyslel nikdo nic, jeho zadrbávky před našim vápnem mi ale zvyšovaly tlak. Škoda hodně prohrával souboje s Hubníkem nebo to sbíral soupeř, záloha byla zatažená - jak za Rady proti Příbrami :)
    Berkovec excelentní. A bylo to bez karet.
    Petržela by měl dostat stopku a Kocourek za přehlédnutí taky. Jak to dopadne, asi tušíme.
    Ad střídání: chápu, že už jsme se na nic nezmohli a potřebovali oživit zálohu, ale proč tedy máme na lávce Červenku a Diopa? Jaký vývoj zápasu MB čekal?
    Dneska chyběl Milan Černý... Jak to s ním vypadá?

  58. Re: Plzeň - Slavia 1:0

    tantalos     před 10 lety 19.03.2015 00:28 |  
    0 0

    Tak jsme viděli, jak bychom dopadli v případě postupu do Evropské ligy proti dobrému mančaftu, i kdyby Zmrhal a Škoda u nás zůstali. Beránka čeká ještě hodně práce.
    Mrzí mě jen, že Berkyho nenominoval už proti Bolce. Opět ukázal, že patří mezi nejlepší české brankáře, jen mu to ve Slavii nevěřili.
    Porážka o gól je milosrdná, Plzeň nám prostě víc nedovolila, hrála soustředěně a věděla, co dělá. Dnes by na ni neměl žádný český tým.
    V Brně bychom ale mohli při troše štěstí přinejmenším bodovat, při vší dnešní ofenzivní bídě na to Slavia má a pokrok proti loňsku je skvělý.

    • Re: Plzeň - Slavia 1:0

      Humessi     před 10 lety 19.03.2015 07:20 |  
      0 0

      Nevěřili? Ale věřili, z dobrých zdrojů vím, že se s ním na post jedničky dlouhodobě počítalo. Do Bohemky byl poslán na rozchytání (taky proto, že je to klub ve kterém není takový tlak). Pravda, že mohl chytat už s Boleslaví a body by asi byly naše, ale na druhou stranu to byl risk, že nám Boleslav či Plzeň dají příděl a Berky by to neměl snadný, dle mě by ještě včera chytal Hrubeš, kdyby neudělal takový fatály a Berky by šel až na Brno.

    • Re: Plzeň - Slavia 1:0

      martyni (přítel SN)     před 10 lety 19.03.2015 10:17 |  
      0 0

      Doufam, ze jsme nasli konecne jednicku v brane na delsi dobu..:). A taky ze tym porazka s Bolkou neskolila, byla by skoda ztratit sebevedomi kvuli jedny porazce, na podzim jsme za to zaplatili snurou porazek..

      • Re: Plzeň - Slavia 1:0

        Alky (přítel SN)     před 10 lety 19.03.2015 10:33 |  
        0 0

        Proč doufáš? To je přece jasný. Dvojku jsme našli hned zkraje jara. Jenže jednička měla trošku zpoždění.

  59. Re: Plzeň - Slavia 1:0

    slamacek (přítel SN)     před 10 lety 19.03.2015 07:59 |  
    0 0

    k zapasu uz bylo receno asi vse. nase taktika byla nejak urcena a ja verim ze tohle muzstvo ma navic nez se jen soustredit na obranu. ale ono by to byvalo mozna i vyslo, kdyby to povestne kdyby...
    co je ale pozoruhodne, je to, ze ve trech po sobe jdoucich zapasech jsem orzhodcimi v klicovich okamzich poskozeni.
    Teplice> druhy gol, jasna penalta
    MB> neudelovani karet hracum MB (zejmena Skalak) cervena za zakrok na Keniu
    Plzen> min. cervena pro Petrzelu.
    pripocteme-li i Liberec kde v prvni puli dostanem pet karet... asi neco neni uplne v poradku.

    pritom jsem presvedceny o tom, ze vetsinu z toho rozhodci videji, ale jen nechteji trestat spravne.

  60. Re: Plzeň - Slavia 1:0

    no-nick     před 10 lety 19.03.2015 08:01 |  
    0 0

    Quelhar bude mít těžké hodnocení, dopředu se bude těžko někdo vyzdvihovat. Jediné světle momenty přinesly akce tradičně Levana a Zmrhala, ale zoufale málo. Měli jsme zoufale málo hlav na útočné polovine, často jsme ty souboje ani nepodstupovali. Jako by měl soupeř pokaždé lepší odhad na místo, lépe to provedl.

    Směrem dozadu to bylo od nás výrazně lepší, přesto si Plzeň vytvořila dost zajímavých šancí. Jak už bylo řečeno, jsou prostě jinde.

    Jsem zvědav na další díl našich rozporuplných pohledu na Deliho výkon. Níže už jsem něco zaznamenal. Dle mého co předvedl ve druhé minutě, to bylo napresdrzku kleceni na hrachu celou cestu zpět do Prahy. Poté ale dozadu výborný, líbil se mi více než Aldo. Tvrdý, odebranych balonu myslím si nejvíc z celého týmu. Směrem dopředu však naprosto stejný marast jako u ostatních.

    Ještě mi nedá nezmínit Kocourka. Rozhodně to nebyl zarez. Kdyby chtěl, měl dost možnosti, jak nás potopit. Stejne zákroky však stejně neposuzoval, na půlce nás během deseti vteřin okopali třikrát a nic. Za minutu to samé na druhé straně piskal. Rozhodně nám to ale neprohral.

    • Re: Plzeň - Slavia 1:0

      Falk     před 10 lety 19.03.2015 09:03 |  
      0 0

      Tak já myslím,že to nebude tak těžké ,podržel Berkovec to je jasný a ostatní 5 nebo 4 ,Zmrhal bez soubojů - takže max.5,nám hlavně chybí fotbalovost nebo Plzeň je úplně jinde.Hráli jsme nakopávanou bez koncepce,ale hraješ jen to ,co ti soupeř dovolí .Teplice jsme drtili ,ale na Plzeň je to málo.Ted v Brně aspoň remíza ne-li výhra ,jinak jsme zase v p .......

    • Re: Plzeň - Slavia 1:0

      slamacek (přítel SN)     před 10 lety 19.03.2015 09:56 |  
      0 0

      muj nazor je ten ze Deli si uvedomil, ze pokud bude hrat nohou, tak by mohl trefit protihrace, tim zavinit penaltu a tak radeji nohu stahl.

      • Re: Plzeň - Slavia 1:0

        Dresco     před 10 lety 19.03.2015 10:08 |  
        0 0

        videl jsem to uplne stejne

      • Re: Plzeň - Slavia 1:0

        Pepino44     před 10 lety 19.03.2015 10:40 |  
        0 0

        Já jsem to taky tak viděl a napsal již nahoře. I kdyby protihráče netrefil,písknul by mu asi nebezpečnou hru vysokou nohou. Takže se z toho stáhl i když to bylo průserový.

        • Re: Plzeň - Slavia 1:0

          no-nick     před 10 lety 19.03.2015 11:43 |  
          0 0

          Pravda, ale nutno podotknout, že díky jemu se balon do toho prostoru vrátil. On měl totiž ty nepresvedcive zákroky dva těsně za sebou. Navíc při tom druhém tam měl jít rovnou hlavou.

    • Re: Plzeň - Slavia 1:0

      Alky (přítel SN)     před 10 lety 19.03.2015 11:17 |  
      0 0

      Zapřeháněl si dost, ale respekt před tím, že tam dal sebe. To ostatní ale bylo o tom, že neví. Samí známí a spoluhráči.

  61. Re: Plzeň - Slavia 1:0

    Borris     před 10 lety 19.03.2015 13:07 |  
    0 0

    Tak také napíšu pár slov ke včerejšku. Předně chci říct, že včerejší prohru klukům nevyčítám. Na place nechali všechno, bojovali, ale nakonec to bohužel nestačilo. Plzeň je prostě někde jinde, zatímco my teprve krok za krokem pracujeme na tom, aby jsme se vrátili zpět nahoru. Co si budeme povídat, za poslední rok jsme ušli docela dlouhou cestu. Ale teď už k zápasu. Pokud jde o celkový výkon týmu, po stránce bojovnosti nelze nic vytknout, kluci tam opravdu nechali vše a makali jeden za druhého. Pokud jde o naší hru, tak tam už jsem rozpolcený. Chybělo mi trochu víc odvahy směrem dopředu. Kromě Levana a Jardy Zmrhala, si nikdo nic nedovolil. Samozřejmě je ale jasné, že v zápase s mančaftem jako je současná Plzeň, holt záleží na tom co nám takový mančaft dovolí. A Plzeň nám toho včera opravdu mnoho nedovolila. Troufnu si říct, že včera by herně jasně přejeli i rumuny. Hráli opravdu skvěle a nebýt skvělého Berkyho, odjeli by jsme jak zpraskaný psi. Zkrátka Plzeň vyhrála zaslouženě. Jediné co bych asi trochu vytknul, tak to bylo že po vedoucím gólu Plzně, jsme už měly začít víc riskovat a začít se tlačit dopředu. Už stejně nebylo nač čekat. Ale zase chápu že běhat téměř celý zápas bez balónu muselo být hodně psychicky i fyzicky náročné a tou dobou už asi síly moc nebyly. Pokud jde o jednotlivce, tak vyzdvihnu samozřejmě Berkyho. Co ten chytil, to až člověk skoro nechápal....Dokázal že je definitivně zpátky a že vůbec není sporu nejen o tom kdo patří do brány jako jednička, ale taky o tom, že Berky patří mezi tři nejlepší gólmany naší ligy. Kdyby udržel čisté konto, musela to být jasná desítka. Chytat včera Hrubeš se svojí současnou formou, tak po poločase není o co hrát. Dál už těžko někoho vyzdvihovat. Levan a Jarda se snažili, ale bylo vidět, že si na ně Plzeňáci dávali velký pozor a tak se tolik do hry nedostávali jako jindy. No a Škoďák ten to měl obzvláště těžké. Byl chudák strašně odříznutý a jen co se dostal k balónu, už byl zdvojovaný. Zkrátka Plzeňáci moc dobře věděli, v jaké formě naši tři mušketýři hrají a podle toho se na ně nachystali. Naše obrana pracovala celkem slušně, ale na můj vkus jsme pustili Plzeň do hodně šancí. Celou dobu ten gól visel ve vzduchu a nakonec zákonitě přišel.

    Ještě pár slov ke sporným momentům. Pokud jde o ty tři ofsajdové góly, tak těžko posuzovat. Viděl jsem je jen z té jedné kamery na Isportu, ve které běžel ten přenos. A z té se mi zdálo, že to ofsajdy byly. Ale těžko říct, musel bych to vidět z více pohledů. Pokud jde o ten zákrok na Levana ve vápně, tak jsem si jistý že být to na druhé straně, kopala by se penalta. Určitě by si ji sudí obhájil, i když tomu Levan malinko přidal. Pískat se tedy dala, ale představa že by jsme zrovna my měly kopat penaltu a ještě v Plzni, jak vám to asi zní? :-D to je asi tak stejně pravděpodobné, jako kdyby se farář rozhodl že bude mít sex a rovnou v bordelu. No a pokud jde o to co předvedl Petržela, tak za to měl okamžitě mazat do sprch. Takováhle prasárna si nic jiného nezasluhuje. Doufám že ho DK dodatečně potrestá a dostane pořádný flastr. I vzhledem k tomu že nepředvedl takovouhle podlost poprvé. Dost tím u mě klesnul. A vůbec se nedá mluvit o tom že nechtěl. Petržela moc dobře věděl kam šlape. A i Limba tam předvedl pár zákrok, které si zasluhovali kartu.

    No závěrem chci jen znovu zopakovat, že klukům včerejší prohru opravdu nevyčítám. Daleko vic mě žere ještě stále zbytečná prohra s Bolkou. Nyní nám povinnost velí jednoznačně vyhrát v Brně. Nic jiného nemůže připadat v úvahu.

    • Re: Plzeň - Slavia 1:0

      bongor     před 10 lety 19.03.2015 20:24 |  
      0 0

      Já jim to taky nemůžu vyčíst,i když z mače jsem viděl díky skvělé technice jenom zlomky.Holt doba ledová je doba ledová.Ale věřím lidem,kterým tady většinou věřím,že jsme nic neodbyli.Petržela,abyste se hoši nemýlili dostane flastr,ovšem ne kvůli tomu,že šlápl na nějakeho slávistického nýmanda Keniju,ale že se to hodí jejich
      svátostem za vodou.Takže jsme jim přece jen nějak píchli.
      O Berkovcovi jsem již vloni napsal,že je nejlepším brankářem ligy a teď se to doufám bude jenom potvrzovat.Ovšem zase u nás tím pádem dlouho nepobude,stejně jako zmiňovaný Kenija.Na toho už slintají v Jablonci,o plísni a bídě ani nemluvím.

  62. Re: Plzeň - Slavia 1:0

    zeleznik2     před 10 lety 20.03.2015 11:06 |  
    0 0

    Po celkovém průběhu si Plzeň vítězství zasloužila, bohužel remíza byla hodně blízko, 72 minut jsme jí drželi a nakonec rozhodla hraniční situace, ale tři neuznané góly by Kocourek a spol. zřejmě neobhájili. Kdyby zápas skončil 2 nebo 3:0 tak bych nebyl naštvaný, ale takhle je to velká škoda, že jsme to neudrželi. Pro mne jednoznačně pozitivní, je forma brankáře Berkovce, to byl famózní výkon!klobouk dolů, co předvedl po zranění, hráli jsme defenzivně, takže Škoďák, Kenia neměli takovou podporu, jako v předcházejících zápasech, určitě se mi líbil i Zmrhal nebo Mikula, pro Fialku to byl těžký zápas, škoda té chyby při gólu, ale je velkým příslibem do budoucnosti, nikdo vyloženě nezklamal, Vukadinovič nebyl na křídle tolik vidět, Deli udělal chybu ve druhé minutě, svým pokusem o nůžky, čímž málem jsme inkasovali a Baéz zahrál už lépe. V neděli v Brně doufám, předvedeme ofenzivnější styl a uspějeme.