Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Hráči Slavie

Hodnocení slávistů - 20. kolo

Přestřelka s Mladou Boleslaví Slavii i přes zajímavý výkon body nepřinesla.

Celkově jsem nesdílel velice negativní pozápasovou atmosféru před stadionem. Jistě, ze dvou důležitých domácích zápasů s konkurenty o evropské poháry uhrála Slavia jen bod. Nicméně předvedené výkony jsou příslibem konečně lepších zítřků a návštěvník Edenu alespoň na rozdíl od let minulých vidí fotbal.

Pokud to ale s Evropou - ať už tento rok či další - myslí Slavia vážně, tak musí výrazně zlepšit až naivní obrannou hru. Dvě udržená čistá konta během devatenácti kol jsou z hlediska těchto ambicí děsivou vizitkou, kterou nepřebije ani potentní útok. Hráči sice vhodně doplňují útočnou fázi, dozadu už se jim ale tak běhat nechce. Ve vápně tak často hrajeme na riziko bez zajištění. Problémy s bráněním standardních situací jsou pak každému, kdo sem tam vidí zápas Slavie, notoricky známé. Kapitola sama pro sebe je post brankáře, kde Slavia delší dobu postrádá jistotu. Minulý rok se chabě prezentovalo zkušené duo Čontofalský a Černý, letos se pro změnu po skvělém úvodu do mizérie nejistoty propadá mladík Hrubeš. Během této doby se nedokázal pořádně prosadit ani Rakovan. Tak snad už konečně dostane šanci se zdravím laborující Berkovec, který v Bohemce ukázal, že by otázku strážce svatyně mohl uspokojivě vyřešit.

Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).

Karel Hrubeš - 2 - Za druhou inkasovanou branku je jednoznačně zodpovědný, když předvedl podobný kiks jako v Budějovicích. Míč musí buď lapit, nebo vyboxovat pořádně. Za první a poslední gól bych ho nevinil, zda mohl chytit Skalákovu standardku, si také neodvažuji soudit. Celkově ale působil strašně nejistě. Ránu ze 40ti metrů doprostřed branky boxuje ani neví kam, další snadnou střelu vyráží přímo před sebe, pro centry si nechodí. Je v křeči a bez sebevědomí, jeho další nasazování by neprospělo ani jemu, ani Slavii.

Jan Mikula - 5 - Nejlepší z obranné čtveřice, ač hrál proti výbornému Skalákovi. Sice občas předvede menší poziční chybu či potíže při práci s míčem, v osobních soubojích je ale výtečný a soupeře přes sebe pustí jen výjimečně. Vybojoval hodně míčů, dobře se i snažil o podporu útoku. Uvažoval jsem nad šestkou, ale po prostudování záznamu jsem zjistil, že Ďurišova tyčka padla právě po prohraném Mikulově hlavičkovém souboji, takže dávám jen lepší pět.

Martin Latka - 4 - Dnes byl sice jistě než Bílek, ani tak se ale o spokojenosti hovořit nedá. Obrana hořela celkově, čtyři branky v naší síti a další tři tutovky Boleslavi nejsou pro lídra obrany dobrou vizitkou. Má podíl na naší první vstřelené brance, když ve vápně vybojoval míč pro Zmrhala, jinak se ale tentokrát v útočné činnosti tolik neprosazoval.

Jiří Bílek - 3 - Hodně slabý zápas odehrál Bílek. Po Hrubešovi asi náš nejslabší hráč. Okének vzadu bylo mnoho, Bílek byl zejména u rozhodující trefy Wágnera, i když to nebyla úplně snadná situace a útočník hostů to udělal dobře. Musí přidat.

Krisztián Tamás - 4 - Tentokrát se mi Tamásův výkon líbil o poznání méně než proti Teplicím. Podpora útoku byla z jeho strany hodně nízká a ani v obraně mi nepřišel tak jistý jako Mikula na druhé straně. Nejblíž se nachomýtl k první inkasované brance, kdy nepříliš přesvědčivě odhlavičkoval míč ke Ščukovi. Byla to ale těžká pozice a vina padá zejména na nepokrytí odraženého míče.

Simon Deli - 6 - Výkony Deliho jsou pro mnohé fanoušky rozporuplné téma, dokonce se tu objevil článek detailně rozebírající jeho páteční hru. Já se musím přiznat, že tentokrát (na rozdíl od minulých kol) jednoznačně patřím k těm, kterým se Deliho výkon líbil. Párkrát sice míč nepřesnou rozehrávkou ztratil, ale oproti minulým kolům to omezil a šlo vesměs o výjimky. O to více přidal ale v přesném odebírání míčů, kde z mého pohledu odvedl velice dobrou a cennou práci.

Robert Hrubý - 5 - Jeho páteční představení s Boleslaví se mi nehodnotí lehko. Dopředu totiž hrál Hrubý podle mě velice slušně, o to méně se ale snažil směrem k vlastní bráně a předpokládal bych, že Beránkova slova o herní nedisciplinovanosti míří primárně na něj. Nakonec jsem se ale rozhodl pro horší pětku, i když v úvahu jistě přicházela i čtyřka.

Damien Boudjemaa - 5 - Dopředu předvedl jen jednu pěknou akci, což je na něj hodně málo. O to více ale makal dozadu, kde si kromě jednoho hloupého faulu odvedl své. Jako ofenzivní hráč by měl být ale více vidět a je znát, že je formou úplně někde jinde než po svém příchodu. Horší pětka.

Levan Kenia - 7 - Kenia potvrzuje předpoklad z přípravy, že Slavia našla pořádného fotbalistu. Skvěle si rozumí s míčem, nebojí se hrát jeden na jednoho a dává přihrávky, které mají oči. Mně se jeho hra líbí moc, ač nebyl tak efektivní jako v Liberci. Třešinkou na dortu pak byla jeho parádní rána z přímého kopu.

Jaromír Zmrhal - 7 - Asi nejlepší z našich hráčů, možná i včetně boleslavských. Slavii se konečně vrací nekonečná důvěra, kterou kdysi ustrašeného Zmrhala zahrnula. Nyní se Zmrhal prezentuje ve špičkové formě. Je dravý, ale zároveň i přesný. Jeden gól nekompromisně dal, druhý skvělou prací připravil pro Škodu. Lepší sedmička.

Milan Škoda - 7 - Na fenomenální výkony proti Liberci a Teplicím úplně navázat nedokázal, i tak ale podal velice dobrý výkon. Opět vstřelil branku, dostal se i do několika dalších šancí a byl platný i v udržení míče, i když už to nebyla tak markantní jako minulá kola. Horší sedmička.

Václav Prošek - 5 - Neměl tolik času něco předvést, i tak se mu ale povedla jedna akce. S Boudjemaaou v současné formě představují vyrovnanou alternativu k Vukadinovičovi, který se zdá být o něco lepší než páteční dvojice.

Aldo Baéz a Lukáš Fialka nejsou hodnoceni, protože hráli příliš krátce.

Komentáře (100)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

    rak (přítel SN)     před 10 lety 15.03.2015 19:08 |  
    0 0

    Nejspíše se s tím zcela ztotožňuji. Na Plzeň rozhodně změna do brány. Hrubeš teď vůbec nemá sebevědomí. Asi tedy Rakovan. Dále místo Damiena Vukadinovič a možná i Fialku místo jednoho ze stoperů. Na střídání Piták.
    Body tedy asi nebudou. Uvidíme. Dukla to málem uhrála.

    • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

      Alanor (admin)     před 10 lety 15.03.2015 19:11 |  
      0 0

      Nebýt faktoru rozhodčích, tak bych věřil, že se dá něco uhrát. S Kocourkem jsem ale pesimista (nebo spíš realista).

      • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

        Ladislav (přítel SN)     před 10 lety 15.03.2015 19:44 |  
        0 0

        Pokud v Plzni máme vyhrát, tak tam vyhrajeme i na nakloněné rovině. Ale na druhou stranu, v tomto kole 7 penalt a za to ani jedna červená. Pokud by náhodou ve středu proti nám penalta byla, tak bych si tipnul, že červená bude. Ale snad se to nestane.

        • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

          Ladislav (přítel SN)     před 10 lety 15.03.2015 19:57 |  
          0 0

          Malá oprava 8 penaltu dnes kopala Bohemka.

        • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

          rossobianco     před 10 lety 16.03.2015 21:05 |  
          0 0

          To přece hrozně záleží na tom,o jaký faul se jedná,hranice mezi červenou a nečervenou penaltou je totiž v teorii poměrně ostrá,v zásadě o nic méně jednoznačná než u ostatních karetních zákroků.

          Jiná věc je,že se i v tom někdy sudí dopustí chyby,a to dokonce i na úrovni LM.Nejčerstvěji např.minulý týden v zápase Bayern-Šachťor,Kúčerův faul ve 3.minutě byl penaltový,ale jistě ne červený.Plzeňáci něco podobného pamatují na podzim 2011 proti Barce-tušímže Čišovský tehdy ve vápně fauloval Messiho,ale v čisté vyložené šanci,ani brutální,to rozhodně nebylo-a přesto dostal červenou...

  2. Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

    slaviator     před 10 lety 15.03.2015 19:14 |  
    0 0

    Alanore, "nevynil"? Ale no tak... :-)

    • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

      (host)     před 10 lety 15.03.2015 19:19 |  
      0 0

      Má omluva. Hloupá chyba, kdy člověk automaticky píše vy- jako předponu a nepřemýšlí o tom.

      • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

        slaviator     před 10 lety 15.03.2015 19:24 |  
        0 0

        Aspoň nejde o život... :-)

        Propustit, ne popravit! vs. Propustit ne, popravit! je daleko horší... :-)

        • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

          urs (přítel SN)     před 10 lety 15.03.2015 20:59 |  
          0 0

          anebo taky popravYt, ale to už je silná káva :))

        • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

          rossobianco     před 10 lety 16.03.2015 20:47 |  
          0 0

          Někoho popravit,to je nevratné,to už se pak nedá opravit...

          Mimochodem,v Jugošce se naše,,opravit" řekne právě ,,popravit".To může být pro neznalého taky ,,pěkným" zdrojem nedorozumění :-)

  3. Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

    golman     před 10 lety 15.03.2015 19:38 |  
    0 0

    Je načase vystřídat Hrubeše v brance. Věřím, že takový laciný branky by nepustil ani Pepík Řehák. Karlík opravdu nyní na 1 ligu nemá.

  4. Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

    Thorklaer (přítel SN)     před 10 lety 15.03.2015 19:43 |  
    0 0

    Mně se zápas líbil, měl tempo, krásné góly, proto člověk na stadion chodí. Ale vést 2:0 a nemít ani bod, to se tráví blbě.

    Přijde mi, že pořád nefunguje obrana. Hrubeš moc nekomunikuje, bojí se jít pro míč, je nejistý; sice mu fandím, ale teď by měl být spíše dvojka.
    Budu asi za kacíře, ale podle mě nefunguje stoperská dvojice. Na papíře vypadá Latka+Bílek pěkně, ale těch gólů je prostě moc.

    • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

      (host)     před 10 lety 15.03.2015 20:05 |  
      0 0

      Podle mě hodně dělá nejistý brankář, co si nic nediriguje. I když je pravda, že by Latka s Bílkem měli být sami o sobě kvalitnější.

    • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

      Kara (přítel SN)     před 10 lety 16.03.2015 10:58 |  
      0 0

      Já s tebou souhlasím, také bych od tak zkušených stoperů čekala lepší výkony, ale momentálně bych asi stavěla jednoho z dvojice Latka-Bílek a k tomu Fialku, který se mi zamlouvá.

  5. Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

    jarodo57     před 10 lety 15.03.2015 19:45 |  
    0 0

    Mám to srovnané skoro stejně.Hrubeš bohužel už druhý zápas nás nejen nepodržel,ale i díky jeho chybám padali góly.Už by to chtělo Berkovce.Obrana byla spolu s brankářem nejslabším článkem. Paradoxně ale ne na postech,která nás trápila nejvíce (krajní beci) ,ale především prostředek.Asi bude nutná změna.Podle mě nejjistějším dojmem na mě působila dvojice Bílek-Fialka v Liberci.Mikula si zaslouží tu 5 ,Tamás za první poločas 4 ,ale za druhý 6 a to je průměr také 5.Latka 4 také a Bílek bohužel trojku též.Záloha mi konečně začíná připomínat zálohu.Zmrhal až na nějaké chyby dozadu(nestačí se vrátit nebo to vypustí)hodně dobrý sedmička mu pasuje. Boudjemaa se hodně snažil i dozadu a to mu ubralo něco z toho v čem je nejsilnější,ale dobrý .Je to ale bohužel panenka, nechá se odstrčit nemá důraz a to ho v dnešním fotbale degraduje.To Kenia je jiný buldok.Ale tentokrát bych s tou sedmičkou počkal. Myslím si,že postupem dalších zápasů bude středem pozornosti všech soupeřů a jeho hra tím bude možná trpět.Hrubý?Já bohužel v něm nevidím až tak vyjímečný talent,ale to je jen můj názor.5 asi odpovídá.Deli se mi oproti předešlým dvěma zápasům už líbil ,ale na 6 to asi zatím také nebylo i když byl lepší jak Hrubý .Škoda jako vždy výborný.Jen se modlím co bude až on někdy nebude.A s tou reprezentací bych to nijak zvláště nehrotil.Ať raději hraje výborně za Slávii.V té nafoukané společnosti by si asi moc nekopl.Ale samozřejmě mu to přeju ,je to sen každého.proška nehodnotím neměl moc času a taky se ničím moc nepředvedl.
    Byl jsem výsledkem hodně zklamán a řekl jsem si,že počkám až uvidím další zápasy a pak se k tomu vyjádřím. Bohužel jsme prohráli tento zápas jsme měli jednoznačně vyhrát , proti Teplicím jsme přišli o 2 body ,ale je tam vidět velký posun ve fotbalovosti a hlavně v atraktivitě.Pevně věřím,že kroky pana Beránka jsou správná a ať si říká kdo chce co chce .Za svým cílem ,zbavit se neslávistů,lemplů,nekopů apod. jde tvrdě a to je dobře.Nebo si myslíte,že by Gecov odehrál páteční zápas lépe než Deli?A nebo,že by Juhar byl lepší na hrotu než Škoda?
    U nás ale bohužel je problém v nedočkavosti.Všichni už o ničem nemluvíme než o pohárech.Proč ten spěch?To už to ten rok nemůžeme vydržet?Nechme toho Beránka a hlavně kluky v klidu a oni to dokážou,ale něco to samozřejmě bude stát.Třeba i takové prohry jako v pátek.
    Všem trpělivým slávistům přeju hodně radosti z naší hry.

    • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

      Travinho     před 10 lety 15.03.2015 20:12 |  
      0 0

      Ano, já si myslím, že by Gecov ve formě zahrál lepší utkání než Deli.

      • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

        Thorklaer (přítel SN)     před 10 lety 15.03.2015 20:24 |  
        0 0

        A kdy tu formu naposledy měl?

        • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

          Travinho     před 10 lety 15.03.2015 21:30 |  
          0 0

          Podle toho co jsem slyšel, tak třeba nyní?

      • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

        klimi     před 10 lety 16.03.2015 05:32 |  
        0 0

        A Vasilijevič lépe než DB, Šiklič lépe než KT, Cicman lépe než Latka. Mít tam tyhle čtyři borce, tak je sfoukneme jak svíčku!

        • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

          slaviator     před 10 lety 16.03.2015 10:51 |  
          0 0

          A Kratochvil lépe než Mikula a Senecký nebo Romanovs lépe než Hrubeš!

    • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

      Barra     před 10 lety 15.03.2015 20:45 |  
      0 0

      Dobry vecer, Jaro. Dovolim si napred podekovat Alanorovi za jeho hodnoceni, se kterym se umim ztotoznit. Ano, trio Kenia - Zmrhal - Skoda nam dela radost, pryc jsou ty casy, kdy Milan Skoda stal na hristi jako sirotek proti numericke prevaze soupere.

      Souhlasim absolutne s tebou, ze bychom meli byt trpelivi. Jen slepy nemuze videt radikalni zmenu oproti lonskemu roku. Souhlas, vahani Hrubese nas stalo uz par bodu (i kdyz pro me byl nejvice smutny jeho vyboxovani v Budejovicich, kdyz v posledni minute daroval souperi remizu. Stalo nas to 2 body, ale hlavne nase hrace a spol hrozne moc penez - schazel jen 1 bod aby splnili ultimatum, ktery dostali a vyhnuli se milionove pokute). Hrubes je nejisty, a sebeduvera jero brankare alfa a omega. Nevim, jestli Berkovec je uz dost fit na to, aby nastoupil, netusim jak je na tom Rakovan. Je pravda, ze nasi brankari nas moc nedrzi a neziskavaji pro Slavii body - o minule hororove sezone s 3 trenery a 4 brankari ted nechci ani mluvit. Casy s Vaniakem a Contofalskym, kdy byla i pres sem tam nejaky ten kiks jistota, ze muzstvo podrzi, jsou passé. Co mi ale take schazi, je obetavost nasich hracu, aby blokovali a skocili souperi do strely.

      Libi se mi, jak jsme s Tamasem a Levanem Keniou dostali 'body' - jsou to spalici, kteri se nedaji jen tak odstranit. Jinak hlavne Levan mi s jeho vousem pripomita takoveho drsneho drevorubce, jeho zachazeni s micem je ale sametove. I pres prohru mam z odvedene prace dobry pocit, je radost sledovat nasi promenu. Jak mam Damiena rad, proti Plzni bych presto rekuperoval Vuka, ktery by nam jeho rychlosti mohl pomoci. A vubec bych se nebal postavit Fialku, kdyz Latka neni v poradku. Nehral Bilek proti Liberci praveho stopera, na miste Latky? Nesedi mu ta pozice vice nez vlevo? Uprimne receno, nechtel bych si ted vymenit roli s Berankem a vymyslet sestavu a taktiku na stredu. Za 48 h uz budeme mit prvni polocas v Plzni za sebou. Jsem celkem nervozni.

      • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

        jarodo57     před 10 lety 16.03.2015 10:05 |  
        0 0

        Pokud Latka nebude stoprocentně fit ,tak bych ihned volil alternativu s Fialkou a nebo Delim a namísto Deliho Baéze.Vukadinovič asi zřejmě nastoupí .Budeme spíše hrát na brejky a jeho rychlost a přímočarost bude asi platnější.V brance jestli nebude moci nastoupit Berkovec ,bych i přes všechno podržel Hrubeše,protože mi Rakovan nepřijde být lepší a plzeňský styl útočení je úplně jiný než nakopávání boleslavkého mužstva .A jde i o psychologickou věc.

        • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

          tantalos     před 10 lety 16.03.2015 10:57 |  
          0 0

          Proč by nemohl nastoupit Berky, když o víkendu chytal na umělce a dobře? To myslíš, že by jako nevydržel tu cestu autobusem?

          • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

            jarodo57     před 10 lety 16.03.2015 11:25 |  
            0 0

            Myslel jsem tím jestli Beránek už uzná za vhodné ho postavit .Přeci jen dlouho nechytal ligový zápas.Ale já si myslím,že by v tom problém být neměl.

        • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

          Travinho     před 10 lety 16.03.2015 13:51 |  
          0 0

          Určitě by měl chytat Berkovec a pokud ne on, tak kdokoliv jiný než Hrubeš. To není nic proti Karlovi, ale rozhodně si potřebuje psychicky odpočinout a postavit jej do utkání v tomhle stavu by byla vražda.

    • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

      Sedrousek     před 10 lety 16.03.2015 14:48 |  
      0 0

      Jo Zmrhal odejde v lete a Kenia se nedej boze zrani a budeme zase tam kde jsme. Ja nechci cekat. Tech bodu uz jsme zbytecne postraceli opravdu hodne. Teplice Boleslav Na podzim Budejky. Hrat bez brankare to proste nejde

  6. Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

    Travinho     před 10 lety 15.03.2015 20:06 |  
    0 0

    S něčím souhlasím více, s něčím méně, ale s tím, že Hrubý měl pokrývat Ščuka nemůžu souhlasit vůbec! Tu branku jsem si detailně pouštěl minimálně desetkrát a byl tam souběh docela dosti chyb. Ščuka mohli přikrýt Zmrhal, Kenia i Deli, kteří buď neměli hráče nebo zdvojovali tam, kde je nebylo třeba. Ale Hrubý? Robert jednoznačně svého hráče přikrytého měl! Tohle mě vážně nadzvedlo ze židle.

    • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

      (host)     před 10 lety 15.03.2015 20:09 |  
      0 0

      To musí vědět nejlépe Beránek, kdo tam měl být. Ale pokud šel Deli za balónem, tak mi logicky vyšlo na dalšího středového hráče Hrubého, že by měl pokrývat ten nejklíčovější prostor.

      • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

        Travinho     před 10 lety 15.03.2015 20:19 |  
        0 0

        Deli šel za balonem jako malý Jarek... Pokud už tam jde musí být úspěšný a ne jen stínovat. To nic nemění na tom, že v prostoru před vápnem byli 2! hráči a jednoho z nich měl Hrubý pokrytého, jen stěží může mít oba, není to čaroděj.

        • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

          Navyseals     před 10 lety 15.03.2015 20:22 |  
          0 0

          Co takhle sledovat balón ke komu letí? Deli bránil střed hřiště sám, Hrubý hrál jen dopředu.

          • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

            Veta (přítel SN)     před 10 lety 15.03.2015 20:27 |  
            0 0

            Balón, nebalón, v tom porstoru měl být bez diskuze Zmrhal. Je navíc vidět, že si to i sám uvědomil, ale pozdě.

        • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

          Alanor (admin)     před 10 lety 15.03.2015 20:24 |  
          0 0

          Kouknul jsem se na to ještě jednou a máš pravdu. Hrubý tam byl sám dokonce na tři hráče Boleslavi. Ale obecně platí, že se mi jeho defenzivní činnost nelíbila.

          • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

            PetCC     před 10 lety 15.03.2015 23:21 |  
            0 0

            Já vám to shrnu, Skalák to zkrátka udělal dokonale. Nesnáším ho, ale fotbalista je to výbornej.

  7. Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

    stromovous (přítel SN)     před 10 lety 15.03.2015 20:07 |  
    0 0

    Výrazně podhodnocen Tamás, který rozhodně nepodal stejný výkon jako Latka a nebyl horší než Hrubý, Boudjemaa či Prošek.
    Jinak za mne hodnocení OK, samozřejmě každý to vidí subjektivně trošku jinak, ale co je +- 1 je normální.

    • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

      Ravik     před 10 lety 15.03.2015 20:19 |  
      0 0

      Souhlas, že by Tamás mohl mít o stupínek vyšší známku. Líbí se mi, že jeho posílání míčů do vápna (ať už vhazování či centry) je nebezpečné a je otázkou času, kdy z toho začnou padat góly.

  8. Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

    Joba     před 10 lety 15.03.2015 20:43 |  
    0 0

    S číselným hodnocením asi naprostý souhlas, za mě palec nahoru! Snad jen trochu subjektivního rozšíření a "spekulací" k Boudjemovi, Hrubému a Zmrhalovi.

    Boudjemaa podle mě jeden z defenzivně nejzodpovědnějších výkonů za dobu své sešívané štace. O srovnání jeho stávající a někdejší formy bylo řečeno už dost, takže to netřeba rozebírat. Ale podle mě i s Bolkou měl slušné "záblesky" směrem dopředu. Nehledě na to, že pravá strana Slávky docela hořela. A to se nedá říct, že by Mikula hrál špatně nebo že by extra chyboval, to určitě ne - zkrátka naspídovanej Skalák měl svůj den a kvalita byla spíše na jeho straně (za ten faul bych ho plesknul blbečka). Když srovnám Boudjemu a Hrubého z předvčera, více mě jednoznačně zaujal Boudjemaa. Překvapivě i nasazením, které bych větší čekal právě od toho mladšího z těchto dvou. Dokonce bych si ho dovedl i představit nějaký zápas na tom středu místo Hrubého, co by to udělalo. S Keniou by si podle mě docela rozuměli.

    Pokud jde o R. Hrubého nadějný, šikovný a někdy i velmi pracovitý, zkrátka do budoucna myslím bude výbornej. S Bolkou mě osobně v prvním poločase příliš neoslovil. Do předu kazil (skoro víc než Deli :D, ne, dělám si srandu) a defenzivě příliš nedal. V II. poločasu se podle mě výrazně zlepšil, především dopředu už něco vymyslel, ale i dozadu se snažil víc a několikrát to bylo hodně znát.

    A ještě jeden poznatek ke Zmrhalovi. Byl vidět, gól, asistence, tvořil, běhal - výborný výkon! Ale byl i tím, kdo trochu vypustil centrujícího protihráče v osudné 91. minutě. Možná, že při prvním gólu, kdy Deli zdvojoval (neúspěšně) u pravé lajny, mohl možná právě on doplnit v tom středu, ale to už je spíš trochu do konspirace, bylo by potřeba detailně rozebrat danou situaci. Úplně nevím, jestli měl Deli zdvojovat atd., to by bylo na dýl ;-).

    Tak snad ve středu...

    • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

      bongor     před 10 lety 15.03.2015 21:05 |  
      0 0

      Dobrý je,že Plzeň vyhrála,nebudou v takovém tlaku a hlavně rozhodčí snad taky ne.
      Jinak ten zápas jsem sledoval a můžu říci,že se mi naše zápasy líbily víc i přes smůlovaté výsledky.Ve středu rozhodně KH nemůže chytat,hlavně psychiku musí mít na nule.Holt Rakovan,nebo snad už Berki?

    • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

      Travinho     před 10 lety 15.03.2015 21:08 |  
      0 0

      Ke srovnání Hrubý - Boudjemaa. Podle mého musí hrát Robert z jednoho prostého důvodu a to je jeho špičková fyzická kondice oproti velmi špatné u Damiena.

  9. Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

    lassiter     před 10 lety 15.03.2015 21:07 |  
    0 0

    Hodnocení mi přijde velmi přesné, jen Tamásovi bych dal asi pětku (i když za to, jak naložil s tím přímákem dvě minuty před koncem, bych mu možná čtyřku nechal). Jinak mě docela zaujalo, že Damien ihned po vystřídání zmizel do šatny, což se tedy nedělá. Pokud člověk není nastydlej nebo tak něco... Je to zvláštní s ním.

    • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

      Navyseals     před 10 lety 15.03.2015 21:10 |  
      0 0

      Já nesnáším tuhle francouzskou náturu. On se ani nesměje při našich gólech, prostě suchar.

      • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

        Alanor (admin)     před 10 lety 15.03.2015 21:14 |  
        0 0

        Neřekl bych, že je to obecně francouzská nátura. Spíš kombinace Damienovy povahy a toho, že tu asi není dvakrát spokojený.

      • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

        slaviator     před 10 lety 15.03.2015 21:35 |  
        0 0

        Brezen: Je zadumcivy.
        Duben: Prinesl do satny sirek...

        Jestli se raduje nebo ne je fuk. Holt je nejspise tezce uzavreny introvert. Daleko dulezitejsi je jaky ma herni prinos...

        • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

          davy     před 10 lety 15.03.2015 21:37 |  
          0 0

          Hlavně aby neškrtil Červenku, budeme ho ještě potřebovat. :-)

          • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

            slaviator     před 10 lety 15.03.2015 22:15 |  
            0 0

            Osobne si nemyslim ze se Cervenka nejak vyrazne prosadi :-(

        • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

          no-nick     před 10 lety 16.03.2015 08:08 |  
          0 0

          Výborné ☺☺

  10. Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

    Maeden (přítel SN)     před 10 lety 15.03.2015 22:34 |  
    0 0

    Mikulovi bych dal rozhodně šestku, jinak souhlas.
    Jinak jsem rád, že se vyjasňují v diskusích rozdílné názory na výkony hráčů.
    Loňská letargie, kdy při té týmové bídě se nikdo ani nechtěl do krve hádat o dvojky a čtyřky pro ty zoufalce, to nebylo ono :)
    Jinak máme po roce úplně nový tým. Jsem rád, že jsme jako obvykle nenabrali staré nechtěné hráče, tím spíš budou hrát mladí odchovanci Hrubý, Prošek, Mikula, Fialka, Červenka, po čemž se tu odedávna volalo. Zmrhal je dnes klíčový hráč. Pak jsou v týmu staří slávisté Latka, Piták, Švec, Černý a dnes už asi i Škoda. Vlastně jsou tu jen dva Češi, o kterých se dá říct, že nejsou vyloženě dlouhodobě spjatí se Slavií, Bílek a Mičola. Něco takového snad nikdo žijící nemůže pamatovat, vždyť i za první republiky jsme kupovali hráče odevšad. Tohle je naše Slavia! A zahraniční posily vypadají, že jsou dobře vybrané, uvědomují si - jistě i pod vlivem kabiny -, jaký dres oblékají, působí jako týmoví hráči a odevzdávají vesměs kvalitní výkony, což jsme v minulosti nemohli říct o řadě jmen.
    Vypadá to, že MBVCD. Jestli nebudou poháry, čert to vem. Nastoupená cesta začíná nést ovoce - na fotbal se dá koukat, útočíme, dáváme góly. Chyby se dají odstranit tréninkem, nezkušenost a neshranost herní praxí. Doufejme jen, že se nebude opakovat herní krize z podzimu a vyhnou se nám zranění. Začínám být mírný optimista.

  11. Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

    Petr9608     před 10 lety 15.03.2015 23:27 |  
    0 0

    Hrůza. Až teď jsem se dozvěděl, že za nás hrál chvíli Švanci.

    • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

      Joba     před 10 lety 16.03.2015 14:31 |  
      0 0

      Jako fakt? :D To není možný, že bys ještě neslyšel příběh o Mercedesu, kterýho ale nenechali vyjet z garáže :D :D. Myslím, že na to, že k nám přišel tenkrát za 25 mil. jako mega posila, tak toho příliš nepředvedl... Góly dával spíš na hostováních, a to převážně ve II. lize. A sám sebe přirovnat k Mercedesu a stěžovat si, že ho jen nenechali vyjet z garáže, aby ukázal, co dovede, to mě baví ještě dneska :D. Souhlasím, že měl pořizovací cenu Mercedesu, to jo, ale výkonnost tak poladěná Škoda Felicia :))

      • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

        Fulham     před 10 lety 16.03.2015 17:44 |  
        0 0

        Svancaro tanecek!!!!:-))

  12. Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

    edenian     před 10 lety 16.03.2015 01:36 |  
    0 0

    Snizil bych Keniovi na 6 za tu trapnost v nejaky 16? min. po ktery jeste keca a vyfasuje zlutou. To bych si dovolil rici, ze je neobhajitelny. Mozna si s nim jeste uzijeme.

    • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

      Navyseals     před 10 lety 16.03.2015 07:36 |  
      0 0

      Tohle dělá hráčů, ve spartě Matějovský, Dočkal v plzni snad každej a karty za to nevidí. Tohle ten metr o kterým pořád mluvím.

    • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

      tantalos     před 10 lety 16.03.2015 08:22 |  
      0 0

      To nebylo za kecání, ale odkopnutí míče.

      • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

        Sedrousek     před 10 lety 16.03.2015 15:46 |  
        0 0

        To mam zive pred ocima. Kdyby ten balon nechal kolem sebe jenom probehnout tak skonci na nasi polovine u rohoveho praporku.

      • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

        edenian     před 10 lety 16.03.2015 18:51 |  
        0 0

        Ja bych rekl za kecani po odkopnuti. Jinak by to asi soudce zkousnul. Nevim. Kdyz jsem videl Skodu jak na nej vystartoval tak jsem si rikal ze mu snad jednu vrazi. Coz by teda potreboval. Tak snad ho nekdo trochu dovychova :-)

  13. Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

    slamacek (přítel SN)     před 10 lety 16.03.2015 08:26 |  
    0 0

    Zajimal by mne, Vas nazor na Zmrhala a jeho reakci pri prvnim golu. me prislo ze ac videl volneho hrace tak k nemu zacal dostupovat az teprve v situaci, kdy videl, ze na nej jde mic a tedy byl diky tomu v souboji pozde.

    • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

      lassiter     před 10 lety 16.03.2015 10:51 |  
      0 0

      No podle mě to byl řetěz několika chyb, v kterých byla v podstatě půlka týmu, a tu největší bych viděl v tom, že dva defenzivní záložníci (Deli a Hrubý) byli úplně mimo svůj prostor. Ze záznamu toho gólu není úplně zřejmé, proč je Deli až u lajny a jak se tam dostal, každopádně jsou tam s Mikulou dva na jednoho hráče a ještě ho nechají v klidu odcentrovat. Ve vápně tři obránci na dva útočníky a vyřeší to hlavičkou na velký vápno. Zmrhal měl sice na sebe dva hráče, ale blíž měl být asi tomu potenciálně nebezpečnějšímu, což byl Ščuk. No a ta jeho střela taky nešla zrovna úplně k tyči, aby s tím brankář nemohl něco udělat.

      • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

        martyni (přítel SN)     před 10 lety 16.03.2015 11:59 |  
        0 0

        Presne tak.. celej tym byl nejak posunutej doprava, Deli u lajny, Hrubyho bych nevinil, byl v prostoru pred brankou, ale mel u jinyho chlapa, Zmrhal je na tom podle me hur, ten se na to koukal z dalky a musel videt, ze se ma posunout do stredu, kdyby to udelal vcas, mohl golu zabranit.

  14. K Hrubešovi

    tantalos     před 10 lety 16.03.2015 08:37 |  
    0 0

    Zpočátku se mi Hrubeš líbil - chytal jako Vaňous, tedy stál na čáře, skoro nevybíhal a chytal. Teď se ale posouvá skoro až na hranici malého vápna, víc vybíhá, ale ne dost razantně a pouští. Prostě změnil způsob hry - proto jsem v první reakci velmi ostře vyjel proti Beránkovi. Jenže za změnu stylu chytání zřejmě nemůže MB, ale Šimurka. Zkazil mu Vaňousův styl, ale nový ho nenaučil.
    Právě proto mě naštval už první gól . kdyby KH zůstal na čáře, měl by větší šanci, jenže to na mně působilo, že spíš šel proti balonu než po něm.
    Druhý gól - jasná nedohoda s Latkou - chabé plácnutí do míče a gól.
    U třetího gólu nestál uprostřed brány ale o krok blíž k levé tyči. Proto po střele neskákal, ale utíkal za ní.
    U čtvrtého - možná by měl šanci, kdyby buď zkusil chytit centr, nebo zůstal přikovaný na lajně, ale stejně to zřejmě bylo stejně nechytatelné.
    Hrubeš, pokud se chce živit jako fotbalista, by měl teď udělat jediné, co může - odejít někam, kde brankáře trénuje Vaňous, a vrátit se ke svému stylu hry,

    • Re: K Hrubešovi

      slaviator     před 10 lety 16.03.2015 10:07 |  
      0 0

      Nebo si vzít osobního brankarskeho trenéra..

      • Re: K Hrubešovi

        Barra     před 10 lety 16.03.2015 11:46 |  
        0 0

        Myslim, ze jedine co mu schazi, je sebeduvera. Sportovni psychologie je v Cesku jak se zda stale velke tabu, kde na zapade to bezne patri k vrcholnemu sportu. Mens sana in corpore sano - ne jen telo, ale i hlava musi chtit a byt presvedcena, ze to dokaze.

        http://sport.idnes.cz/zdenka-sladeckova-roman-koudelka-d4q-/lyzovani.aspx?c=A141208_214503_lyzovani_ald

        Vedle Koudelky ma pani Sladeckova dalsi ceske rekordmany a rekordmanky pod svymi kridly, viz jeji stranky www.psychologsladeckova.cz. Ale tech je vice, viz Alexandr Kubacek a Zuzana Hejnova, ktera pod nim ziskala na Olympiade medajli, stala se svetovou mystriny a atletka roku - a tl po te, co se sama citila jako troska.

        Je mi Karla Hrubese lito, kluk ma pred sebou slibnou karieru, moc tomu neschazi.

        • Re: K Hrubešovi

          tantalos     před 10 lety 16.03.2015 14:52 |  
          0 0

          Nikdy jsem nechytal ve velké brance v opravdovém zápase, stejně asi jako většina z nás. Ale hrál jsem tenis a ten se v mnohém chytání podobá - balon letí skoro stejně rychle a člověk na základní čáře musí podobně rychle reagovat a pokrýt si dost široké území.
          Když si stoupnu za základní čáru, řadu míčů dokážu vrátit. Když ale ztvrdnu mezi bejslajnou a křížem, prohodí mě každé malé dítě. Musím proto buď jít až na síť, nebo se držet vzadu.
          Proto Hrubeš pustil třeba střelu z dálky proti Teplicím, proto neměl šanci v první půli proti proti MB.
          Nejde tady ani tak o psychologii, jako o špatné postavení.

          • Re: K Hrubešovi

            Travinho     před 10 lety 16.03.2015 16:33 |  
            0 0

            Zato já mám utkání odchytány stovky a opět nemůžu souhlasit. Brankář, který stojí na čáře potom absolutně nemůže pomoci mužstvu při rozehrávce. Nemůže dobře zmenšovat úhel atd... Tak se prostě chytat nedá.

            • Re: K Hrubešovi

              vlk30 (přítel SN)     před 10 lety 16.03.2015 16:47 |  
              0 0

              Nejsem žádnej fotbalovej odborník na hru brankařů,ale od toho tam snad je trenér brankařů a jiní odborníci,kteří vidí co se děje a něco k tomu hráčovi řeknou,chápu že těžko v průběhu utkání,ale mají ho na očích každej den.

            • Re: K Hrubešovi

              tantalos     před 10 lety 16.03.2015 16:48 |  
              0 0

              Na kterým počítači?
              Ale to je jedno. Vzpomeň si na geometrii ze základní školy. O kolik zmenšíš úhel při střele z 20 metrů když vyběhneš o tři metry blíž?

              • Re: K Hrubešovi

                Travinho     před 10 lety 16.03.2015 17:33 |  
                0 0

                To člověk nemůže být od brankář? :D Nemyslím si, že by to byla taková výjimka. U gólu číslo jedna šlo o to, že si Karel hledal výhled, jde to i z videa vidět. Každopádně nejde o zmenšení úhlu tím, že budu o tři metry blíž, ale o to, že pokud bude na lajně, tak se vůbec k možnosti někomu zmenšit úhel nedostanu, protože tam budu pozdě.
                A jinak i ty tři metry u střely z dvacítky hrají roli. Nějakých 40 centimetrů v dosahu méně to je a to je dost. Někdy to samozřejmě může být nevýhoda, hlavně pokud jde míč obloukem apod., ale výhody převažují.

          • Re: K Hrubešovi

            Barra     před 10 lety 16.03.2015 17:51 |  
            0 0

            Mozna prave protoze jsi nikdy nechytal, vycitas vyse Hrubesovi, ze u treti golu nestal uprostred branky, ale vice k leve tyci. Na takovou argumentaci jsem bez slov. Pri volnem kopu slouzi zed prave aby krala jednu cast branky, v nasem pripade pravou cast, kde Hrubes se mel postarat o 'svoji pulku', tedy levou. Ja jsem take nejakou dekadu chytal, a jak si spravne postavit zed se uci mali brankari. Myslim navic, ze je tu vice Slavistu, kteri chytali a kteri moje slova potvrdi. Jinak zajiste si muzes sam vygooglovat jakou pozici by mel brankar pri volnych kopech zvolit a jak si spravne postavit zed.

            Praci brankare bych nesrovnaval s partaji tenisu, natoz bych podle tohoto sportu radil jak ma brankar byt spravne umisteny. Nerikam, ze ten volny kop nemohl chytit, placnul vedle mice, ale je nesmysl mu vycitat ze nestal na svem miste a ze by si nevybral spravnou pozici. To tedy zasadne ne.

          • Re: K Hrubešovi

            Steve2924 (přítel SN)     před 10 lety 16.03.2015 17:56 |  
            0 0

            Já jsem chytál i jsem si občas pinknul tenis a to srovnání je špatně. Brankář musí vybíhat, rozhodně nesmí stát na čáře jak tvrdé Y i proti střelám z dálky je dobré stát tak metr před čarou. Je to právě o zmenšení úhlu. V tenise okolo vás míček létá po jiné trajektorii a hlavně potřebujete na přípravu úderu čas a k dispozici máte jen jednu ruku, takže proto je lepší stát na základní čáře. V brance musítě střelci znesnadnit skorování jakýmkoli způsobem a jakoukoli končetinou a to tak aby jste ho donutili vás trefit nebo minout branku.

        • Re: K Hrubešovi

          bongor     před 10 lety 16.03.2015 20:48 |  
          0 0

          Já se do této diskuse nerad pletu, jsem pouhý divák-spotřebitel,nikdy jsem nechytal,leda motýly,ryby nebo rýmu.Přesto můj názor je,že mám vždycky strach,co KH provede,kdykoliv se hra blíží k naší šestnáctce. Sebedůvěra asi Barro může být podle mě i negativní faktor,někomu může spíše škodit.
          Nejlepší příklad jsou hráči rumunů.Ti jí mají přímo patologickou,ale jejich umění tomu neodpovídá a podle toho vypadají jejich pohárové výsledky,kdykoliv se dostanou ze silokruhu působení Fačru.Myslím si,že jednou bude Karel výbornej,ale je to jen dojem laika.Ovšem aby se do té formy dostával na úkor výsledků mužstva,to není moc vhodný postup.Věřím,že MBDVCD, to vidí a něco s tím bude dělat.

    • Re: K Hrubešovi

      martyni (přítel SN)     před 10 lety 16.03.2015 11:53 |  
      0 0

      Tak nema dost zkusenosti, asi jsme citili vsichni, ze musi neco zmenit.. v priprave to treba jde, ale mit dobrou hlavu na zapas, to je neco jinyho.. verim, ze ted uz bude hrat Berky a Hrubes se z toho dostane a casem bude dobrej.. Chapu, ze jsme vsichni nastvani, ze jsme prohrali tak dobre se vyvijejici zapas, je to k vzteku, ale nema smysl si ho na nekom vylejvat.. 4 inkasovany goly, to je vzdycky chyba tymu, hraci se podle me pri vyvoji zapasu nekoncentrovali na defenzivu, jak by meli, bolce to tam napadalo.. Ale videli jsme zajimavej zapas, plno golu, dopredu slusnej vykon, horsi by bylo prohrat 0:1 po bezkrevnym vykonu bez strely na branu..

    • Re: K Hrubešovi

      Travinho     před 10 lety 16.03.2015 13:49 |  
      0 0

      To snad nemyslíte vážně. Vaniakův styl není žádný styl, ale neschopnost vybíhat. Takhle moderní golman s Karlovými parametry chytat nemůže a vy byste ho to ještě učil. Vaniak byl dobrý brankář jen díky neuvěřitelnému reflexu, ale právě kvůli jeho neumění pomoci obraně v jiných situacích to nebyl golman špičkový, ale jenom dobrý.

      • Re: K Hrubešovi

        Navyseals     před 10 lety 16.03.2015 13:53 |  
        0 0

        Jasně, Vaniak byl v podstatě invalida, který hodně makal a proto se nepřiblížil k nejlepším. Každej má právo na názor, ale ty tvoje se úplně vymykají zdravýmu rozumu. Hrubeš bude muset sakra makat, aby byl jednou aspoň stejně dobrej jako Vaniak.

        • Re: K Hrubešovi

          Travinho     před 10 lety 16.03.2015 16:35 |  
          0 0

          Ano, ale měl geniální reflex a v tom vybíhání také nebyl v dobách své největší slávy úplně nejhorší. Nicméně kdyby měl dobré vybíhání byla to dlouhodobá reprezentační jednička, za tím si stojím.

      • Re: K Hrubešovi

        Mike     před 10 lety 16.03.2015 14:06 |  
        0 0

        Trochu úlet. V historii samostatné České ligy určitě jeden ze 3 nejlepších brankářů ve Slavii /vedle Stejskala a Radka Černého /, díky dosaženým úspěchům jak v lize, tak v evropských pohárech si myslím, že byl nejlepší.
        A ještě k tomu stylu- Dominik Hašek měl také neortodoxní styl- rozmetal na padrť teorii hlavně v Kanadě razící o gólmanovi, který toho musí co nejvíce ustát. Naopak- často se válel na zemi a chytal v neuvěřitelných polohách. A přesto byl svého času nejlepší gólman na světě. Na stylu nezáleží- záleží, kolik gólman dostane a nedostane gólů a ne, jakým stylem jim zabrání.

        • Re: K Hrubešovi

          Barra     před 10 lety 16.03.2015 14:23 |  
          0 0

          Mas zajiste pravdu, ze na stylu nezalezi, jen na efektivite. Presto, brankar s temer 2 metrovou vyskou jako Hrubes, ktery kdyz natahne ve stoji svoje ruce dosahne jiz na nejakych 2,5 metru, by mel kralovat alespon v malem vapne, kde i pri lehkym vyskoku se lehce dostane na nejakych 3 metru vysky. Myslim, ze tohle chtel Travinho uraznit a ne, ze staci stat na care. Zajiste byl Vaniak spickovy brankar na ceskou ligu, v Premier League kde se hazi jen center za druhym na branku, by byl spis jen 'dobry' brankar.

          • Re: K Hrubešovi

            Barra     před 10 lety 16.03.2015 14:25 |  
            0 0

            ...ze tohle chtel Travinho ZDuraznit....

        • Re: K Hrubešovi

          Travinho     před 10 lety 16.03.2015 16:39 |  
          0 0

          Chytání v hokeji a ve fotbale se ale vůbec nedá srovnávat. V hokeji jde vždy jen o to jedno a to je chytit puk na čáře. Kdežto ve fotbale je kromě toho jestli zamezíte míči putovat za čáru důležitá i disciplína vybíhání, které Vaniakovi bohužel nešlo. To není o neortodoxní technice, ale o tom jestli pomůže mužstvu nebo ne a Martin mu v tomto moc nepomáhal. Omlouvám se za vyjádření o dobrém a špičkovém, měl jsem na mysli spíš celosvětové měřítko.

          • Re: K Hrubešovi

            Veta (přítel SN)     před 10 lety 16.03.2015 16:51 |  
            0 0

            Travinho, neomluvej se.

            Ve Slávii nebylo za 20 let přeceňovanějšího a adorovanějšího hráče než Vaniaka. Máš naprostou pravdu, že celý jeho úspěch byl založen na "lajna reflexech". Ještě bych k tomu přidal štěstí.

            Jinak na Hrubeše bych hodil kritiku, že se snaží chytat moderně, ale vůbec mu to nejde. V pozicích je napůl a až moc vyráží, navíc nekontrolovaně. Řekl bych, že v jeho případě půjde o nekoncetraci a přílišné sebevědomí.

            • Re: K Hrubešovi

              Travinho     před 10 lety 16.03.2015 17:21 |  
              0 0

              Mně naopak přijde, že má Karel příliš málo sebevědomí. U druhého gólu je vidět, jak rozmýšlel zda má, či nemá jít. Sebevědomí golman by tam vletěl hlava nehlava a míč by měl.

              • Re: K Hrubešovi

                Fulham     před 10 lety 16.03.2015 17:40 |  
                0 0

                Chudák Karel - mu davate....ne jasně - byla to chyba - chyba jestli si nezarval aby mu kluci uhnuli....jestli ano, maji máslo na hlavě i beci...ale to snad vědí oni a Mira..

              • Re: K Hrubešovi

                Veta (přítel SN)     před 10 lety 16.03.2015 19:01 |  
                0 0

                No já to myslel jako přílišné sebevědomí celkově, nikoliv v těch konkrétních situacích. Řekněme, že se to dá nazvat i jako "mimofotbalové" sebevědomí. ;)

        • Re: K Hrubešovi

          Steve2924 (přítel SN)     před 10 lety 16.03.2015 18:13 |  
          0 0

          Vzhledem k tomu, že jsem něco odchotyal ve fotbale, ve futsale a ve florbale, kde je styl asi nejvíc podobný hokeji. Tak můžu s klidným srdcem říct, že srovnávat brankáře ve fotbale a v hokeji je jak srovnávat hrušky s jablkama. V hokeji musí brankář operuje maximálně do 1,5m před brankovou čarou. Musí mít perfektní reflex a zbytek strategie je v tom umět stát tak abych zabral co nejvíc branky z pohledu střelce.
          Naproti tomu fotbalový brankář musí kralovat na celém prostoru malého vápna a umět operovat v celém pokutovém území. Samozřejmě krom reflexu při střelách z blízka musí umět správně odhadovat střely z dálky, umět si chodit pro centry a mít perfektní odhad na výběh proti útočníkovi.
          Z toho logicky plyne, že když hokejový brankář sice uplně neovládá správné postavení ale nahradí to neuvěřitelným reflexem tak stejně může mít nejlepší statistiky v úspěšnosti a to dlouhodobě.
          Pokud fotbalový brankář opravdu plave tak nikdy špička nebude. Ano může se stát, že brankář který nezvládá centry bude mít nějakou dobu super statistiky, protože v tom mu může hodně pomoct obrana. Proto Vaniak prostě špička nebyl, ano v naší lize patřil k nejlepším ale to co jsme napsal je důvod proč byl jeho vrchol naše liga.

          • Re: K Hrubešovi

            Pepino44     před 10 lety 16.03.2015 19:25 |  
            0 0

            Já jsem tedy pochopil,že Mike nesrovnával brankáře v hokeji a ve fotbale (nebo styl chytání), ale poukázal na to,že Hašek v Kanadě chytal jiným způsobem,než tam bylo do té doby obvyklé. Kanadský,potažmo americký brankář se do poslední chvíle snažil chytat v postoji,na zem šel snad jenom když upadl. Haškovi se pro jeho styl z počátku smáli,že se stále válí po ledě než přišli na to,že na tom stylu něco je a začali jej používat i jiní brankáři.

            • Re: K Hrubešovi

              Steve2924 (přítel SN)     před 10 lety 16.03.2015 19:45 |  
              0 0

              Však já jsem to pochopil. A já jsem zase psal o tom, že chytání v hokeji je mnohem méně komplexní a proto je víc o reflexu než o stylu tam větší prostoro pro neortodoxní styl ala Hašek. Ale pro fotbalové brankáře to uplně neplatí, protože musí ovládat prostor několikanásobně větší a řešit mnohem rozmanitější situace.

  15. Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

    Pepino44     před 10 lety 16.03.2015 10:40 |  
    0 0

    Tak tentokrát nemám k hodnocení žádných připomínek. Jinak trochu k připomínkám proti Beránkovi. Po svém nástupu jasně řekl,že o pohárech uvažuje do dvou,tří let, což vidím po sehrání mužstva,případném posílení a doufám,že neodchodu klíčových hráčů celkem reálné. To,že progres je větší než jsme čekali nás neopravňuje Beránkovi vyčítat,že na poháry to letos asi nebude.Pokud ano,bylo by to něco nad plán. Buďme proto trpěliví,ostatně kdo by po loňské sezoně počítal s takovým vývojem. Já bych si také přál abychom hráli o první trojku a o poháry,ale buďme realisty.

    • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

      Betynka58     před 10 lety 16.03.2015 11:18 |  
      0 0

      Stoprocentní souhlas. Také jsem byl bezprostředně po zápase z výsledku pěkně naštvaný, ale s odstupem času naopak musím ocenit, jak se Slavia ke konci zápasu snažila urvat vítězství na svou stranu, remíza jí nestačila (což nebylo rozhodně ještě na podzim vůbec obvyklé - viz zápas na Dukle). Proto také věřím, že snaha hrát na vítězství (ovšem i na hřištích soupeřů - ne jako na podzim) se jí musí v zápasech se slabšími soupeři vrátit.

  16. Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

    Sedrousek     před 10 lety 16.03.2015 14:58 |  
    0 0

    S 5 pro Budjemaa nemuzu souhlasit. V 15ty minute dozadu vyklusava protoze uz nemuze to mi neprijde ze si do zadu odvedl sve. Za cely zapas mel jenom jeden dobrej zakrok do zadu jinak byl vzdy tam kde mel byt ale bohuzel pozde. A do predu ani nevim na nic si nevzpominam. Jo vlastne jo faul od Skalaka. A to je asi vse. Tak za co ma petku. Petka- prumer vic toho pokazil nez vytvoril. Tak 4 a to jeste stezi.

    • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

      Sedrousek     před 10 lety 16.03.2015 15:01 |  
      0 0

      A jeste neco DB 5 a Tamas 4 tak to jsme koukali kazdy na jiny zapas. Tamas 5 DB 4-

  17. Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

    Humessi     před 10 lety 16.03.2015 14:59 |  
    0 0

    Nevíte někdo kde a kdy můžu vrátit vstupenky na Plzeň? Bohužel debilní den v debilní čas

    • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

      ve_em     před 10 lety 16.03.2015 15:03 |  
      0 0

      ve fanshopu;)

      • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

        Humessi     před 10 lety 16.03.2015 15:48 |  
        0 0

        díky :)

  18. Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

    Sedrousek     před 10 lety 16.03.2015 16:10 |  
    0 0

    Dneska chyta Rakovan za juniorku a uz dostal gol o vikendu vychytal Berkovec 0 a vykon Hrubese jsme vsichni videli. Takze ve stredu bude chytat Berkovec! Aspon doufam

    • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

      Pepino44     před 10 lety 16.03.2015 19:30 |  
      0 0

      Tak vzhledem k tomu,že na stoperu hrál asi Bejbl,tak se divím,že Rakovan dostal jenom jednoho.

  19. Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

    violence     před 10 lety 16.03.2015 20:31 |  
    0 0

    Já myslím, že je škoda zatěžovat takové hráče jako je Damien, Levan atd. defenzivními pokyny..nechal bych jim volnost..

    • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

      Travinho     před 10 lety 16.03.2015 20:45 |  
      0 0

      Nesmysl, defenzivní pokyny musí mít v současné kopané každý hráč. Dovedete si představit, že krajní záložník hraje bez toho, aby bránil? To už dnes není možné ani v Okresním přeboru.

      • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

        Pepino44     před 10 lety 16.03.2015 21:59 |  
        0 0

        Má pravdu předseda.......

        • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

          jirkka     před 10 lety 17.03.2015 08:03 |  
          0 0

          Na druhou stranu..a trochu hypoteticky...když u nejtechničtějších a nejkreativnějších hráčů v mužstvu jako DB nebo LK se jim neustále předhazuje špatná defenziva apod., místo abychom je nutili prodat své přednosti.....už někdo kritizoval třeba Mikulu nebo Bílka, že nevstřelí alespoň 15 branek za sezonu??

          • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

            Travinho     před 10 lety 17.03.2015 08:42 |  
            0 0

            Zrovna u krajního beka je ofenziva hodně důležitá a Mikula si svou práci odvedl. Dokonce bych řekl, že byl dopředu nebezpečnější než Boudjemaa. Hráč v současném fotbale musí bránit a zároveň umět prodat své schopnosti vepředu.
            Ale jde spíš o tohle. Když je mužstvo pod tlakem, tak musí bránit jako celek a musí se zapojit všichni. Asi těžko se může zapojovat do ofenzivy, když je pod tlakem. Ano, teoreticky bránit nemusí, ale kdo mu pak dá míč, když jej vůbec nezískáme?

            • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

              Pepino44     před 10 lety 17.03.2015 16:51 |  
              0 0

              Máš pravdu a mimo to,Budjemaa i když proti němu nic nemám,tak není hráčem na rychlé protiútoky aby mohl čekat někde na půli když bráníme.

  20. Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

    zeleznik2     před 10 lety 18.03.2015 17:03 |  
    0 0

    Vcelku souhlas, ale rozhodně nesouhlasím se 4 u Tamáse, nebyl sice tak super jako proti Teplicím, ale horší než Prošek nebo Hrubý určitě nebyl. Hrubý mne zklamal, ano hodnocení dopředu dobrý, vzadu hrozný přesně vystihuje, že tento hráč na postu DZ zklamal, Míra ho také nepřímo jmenoval a v Plzni asi nenastoupí. Pro mne spíše4 a 5 uTamáse. 5 u Proška je možná i docela vysoká. U Damiena spravedlivá, přestože tento hráč má potenciál úplně někde jinde, žel bohu hrál na postu, který pro něj není to pravé.