Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Rozhovory

Mikula: Inkasované branky byly laciné

Po nešťastné přestřelce s Boleslaví se před mikrofony novinářů postavil odchovanec Jan Mikula.

Co říci k zápasu?

Tak 2:0 jsme vedli, že. Bohužel, nám vždy dorovnali a ke všemu jsme ke konci dostali ještě jeden. Co víc říct...¨

Jiří Bílek říkal, že vám po většinu zápasu chybělo sebevědomí. Cítil jste to taky tak?

To nevím. Když vedeme 2:0, tak bychom to sebevědomí měli mít. Za sebe jsem se cítil dobře. Chtěli jsme vyhrát, tři góly jsme dali, ale čtyři bohužel dostali. To je doma prostě moc.

Proč v závěru padla ta čtvrtá branka? Bylo to tím, že jste se snažili sami rozhodnout, že to byla nekoncentrovanost vzadu?

Taky. Většina hráčů byla vepředu, ve vápně byl jeden na jednoho a bohužel se dostal k míči a dal gól.

Byla na vás znát dvoutýdenní pauza po odloženém duelu s Plzní?

Ne, tak to určitě ne. Trénovali jsme naplno a byli jsme nachystaní na zápas, ale bohužel to nevyšlo.

Ukázalo se podle vás, že ten tým si stále sedá a nedokáže vyrovnané zápasy vyhrávat? Podobné to bylo s Teplicemi, kdy jste byli lepší, teď by třeba zkušenější mužstvo udrželo vedení 2:0 a vy jste si nechali dát dva hloupé góly.

Je pravda, že ty góly byly hloupé. Každým zápasem je to lepší, ale je jasné, že nebudeme vyhrávat pořád. Někdy nám to uteče, bohužel se to stal teď.

Mrzí prohra o to víc, že Boleslav před vámi získala devítibodový náskok a udělala se tam mezera?

Je to pravda, mohli jsme být na tři body. Je to o devět, ale furt je před námi dost kol a my budeme pořád bojovat o místa vepředu.

Nepřišlo vám, že dnes byly inkasované góly hodně laciné?

Tak většina inkasovaných gólů je laciná. Když vedeme 2:0, tak to musíme ukopat, takhle góly dostávat nemůžem. Čtyři doma je prostě moc.

Nepřipadalo vám, že oba brankáři neměli svůj den?

To já nevím, nejsem gólman. Nemůžu mluvit za ně, to si musí každý vyhodnotit sám.

Za celou dosavadní ligu jste udrželi jen dvakrát čisté konto - neznamená to hlubší problémy v defenzívě?

To máte pravdu, že dvě čistá konta jsou málo. Musíme v obraně makat víc.

Komentáře (48)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Mikula: Inkasované branky byly laciné

    spino     před 10 lety 14.03.2015 13:52 |  
    0 0

    Klobouk dolů před Mikulou. Je zápas od zápasu lepší a do budoucna by se mohl vyrovnat nejlepším krajním obráncům v lize.

    • Re: Mikula: Inkasované branky byly laciné

      fredydj (přítel SN)     před 10 lety 14.03.2015 14:12 |  
      0 0

      zas brzdi....to se řikalo i o Nitrákovi

    • Re: Mikula: Inkasované branky byly laciné

      Arutha     před 10 lety 14.03.2015 14:18 |  
      0 0

      Mně tedy přišel Mikula hodně slabý...

    • Re: Mikula: Inkasované branky byly laciné

      lassiter     před 10 lety 14.03.2015 14:22 |  
      0 0

      No zrovna včera mu Skalák dával co proto a Honza odehrál s Teplicemi a v Liberci (hlavně druhý poločas) myslím lepší zápas, obdivuju jeho zarputilost a skvělé nasazení, jaký rozdíl proti některým jeho předchůdcům na tomto postu... Skalák je sice vyhrabanej sparťanskej k...t, ale je dobrej a hrát bych na něj nechtěl.

      • Re: Mikula: Inkasované branky byly laciné

        Navyseals     před 10 lety 14.03.2015 14:27 |  
        0 0

        On často hlídal dva nebo tři hráče, Damien mu skoro nepomáhal a Hrubý už vůbec ne. Včera odehrál výbornej zápas, hrál i směrem dopředu. Myslím, že tam Švece vůbec nepustí.

        • Re: Mikula: Inkasované branky byly laciné

          Travinho     před 10 lety 14.03.2015 14:36 |  
          0 0

          Přesně tak. Skalák ho docela větral, ale víceméně žádné nebezpečí z této strany v konečném důsledku nebylo. Navíc včera měl Honza i excelentní podporu útoku. Jeho kritiku některými vskutku nechápu. Vždyť i dopředu toho předvedl více než Boudjemaa a to byl bek...

          • Re: Mikula: Inkasované branky byly laciné

            klimi     před 10 lety 14.03.2015 15:24 |  
            0 0

            V druhé půlce podporoval útok solidně, to se mi hodně líbilo...Na rozdíl od Nitráka není líný na krok, i když s míčem to není žádná sláva.

          • Re: Mikula: Inkasované branky byly laciné

            bongor     před 10 lety 14.03.2015 15:54 |  
            0 0

            Na Skaláka chyběl nějakej tvrďák,kterej by mu řekl,kam patří a co si smí dovolit.
            A byl by klid.Na takové vypatlance se nedá hrát v rukavičkách.Na těch dvou byl zřetelný rozdíl ve výchově mládeže,bída už od žáčků dostává školení.Naši trenéři spíš učí hrát klučíky příliš slušně a všeho moc škodí.

            • Re: Mikula: Inkasované branky byly laciné

              edenian     před 10 lety 14.03.2015 22:46 |  
              0 0

              No tak on mu Mikula taky slusne nalozil.

        • Re: Mikula: Inkasované branky byly laciné

          klimi     před 10 lety 14.03.2015 15:18 |  
          0 0

          Až mi někdo najdete v záznamu pár minut, kdy se DB nevrátil se svým hráčem, tak budu rád. Díky!

          • Re: Mikula: Inkasované branky byly laciné

            Arutha     před 10 lety 14.03.2015 15:24 |  
            0 0

            Přidávám se, taky bych to rád viděl

          • Re: Mikula: Inkasované branky byly laciné

            Navyseals     před 10 lety 14.03.2015 15:30 |  
            0 0

            ve druhý půli vůbec nebránil, cpal se do středu a Mikula byl často přečíslován

            • Re: Mikula: Inkasované branky byly laciné

              Plos     před 10 lety 14.03.2015 15:40 |  
              0 0

              Píčovina...rozhodně si nemyslím, že by Boudjemaa předvedl bůhvíjaký výkon. Má na víc. Ale tentokrát musím říct, že defenzivu vzal hodně zodpovědně a několikrát se předpisově vrátil. To, že nebyl cítit tolik vepředu bylo hodně díky tomu, že jsme nebyli schopní podržet míč, a nesmyslně jsme nakopávali balóny, namísto rozehrávky po zemi.

            • Re: Mikula: Inkasované branky byly laciné

              klimi     před 10 lety 14.03.2015 15:43 |  
              0 0

              Absolutní nesmysl. Teď jsem to sledoval a nic podobného jsem neviděl...

              • Re: Mikula: Inkasované branky byly laciné

                Navyseals     před 10 lety 14.03.2015 15:49 |  
                0 0

                na záznam jsem se nedíval, ale na stadionu to bylo zřetelný

                • Re: Mikula: Inkasované branky byly laciné

                  alois_veliky (admin)     před 10 lety 14.03.2015 16:11 |  
                  0 0

                  Obcas je pro cloveka nejzretelnejsi to, co zrovna chce videt. Taky jsme z vykonu DB smerem dopredu neskakal do stropu, ale snazil se a smerem dozadu nic nevypustil, takhle z hlavy si treba vzpomenu, jak se vratil ke Skalakovi, ktery ho odměnu prošlápl.

                  Jinak fakt nechapu tu hysterii, ktera se rozbehla u predchoziho clanku. Herni progres je obrovsky, neni to az tak davno, co jsme dostali od Bolky taky doma 4 goly, ale tyhle dva zapasy jsou jak nebe a dudy. Spousta uzivatelu, kteri sem skoro nepisou, by vyhazovala pulku kadru vcetne Beranka. Samozrejme tam bylo spoustu chyb, ale Beranek o nich urcite taky dobre vi a nemam duvod verit, ze nebude pracovat na jejich naprave - stejne jako to bylo u spousty jinych veci. Zvedneme hlavu, tahle porazka boli, ale mame po dlouhe dobe tym, od ktereho muzeme mit nejake o cekavani, a ja mu verim.

                  • Re: Mikula: Inkasované branky byly laciné

                    Maeden (přítel SN)     před 10 lety 15.03.2015 12:22 |  
                    0 0

                    Naprosto souhlasím.
                    Koneckonců ani v lepších časech nebyla MB snadný soupeř. Vzpomeňme si na šťastnou plichtu 3:3 nebo ten předtitulový zápas u nich, kdy nám přes mnohem lepší kádr pomohlo až to, že jednomu z beků MB tak trošinku chyběla motivace...

                • Re: Mikula: Inkasované branky byly laciné

                  Thorklaer (přítel SN)     před 10 lety 14.03.2015 18:48 |  
                  0 0

                  Jediné zřetelné tu je vaše averze k Butchovi:-)

                  • Re: Mikula: Inkasované branky byly laciné

                    Navyseals     před 10 lety 14.03.2015 19:08 |  
                    0 0

                    Myslel jsem, že vykání je tady výsada pana Jiřího :-). Averzi k němu nemám ani omylem, je to skvělej hráč, ale reagoval jsem na jeho pomoc Mikulovi. Chvílemi na něm navíc byla vidět velká otrávenost.

            • Re: Mikula: Inkasované branky byly laciné

              fredydj (přítel SN)     před 10 lety 14.03.2015 16:01 |  
              0 0

              v první puli taky ho to táhlo do středu, potom ho asi Laty zpucoval :)

          • Re: Mikula: Inkasované branky byly laciné

            Travinho     před 10 lety 14.03.2015 18:22 |  
            0 0

            Neřekl bych nevracel, ale bylo vidět, že prostě bránit příliš neumí. Nechá se tu odstavit tělem, tu vylákat do nesmyslného prostoru, tu udělá zbytečný faul.

    • Re: Mikula: Inkasované branky byly laciné

      Thane (přítel SN)     před 10 lety 14.03.2015 20:24 |  
      0 0

      POdle me vcera predvedl dobre i horsi veci..oproti Nitrakovi je jinde uz nasazenim a duslednosti ale ma jednu obrovskou nevyhodu..je strasne pomalej..podle me i on je podepsanej pod jednim z golu kdy mel k mici daleko bliz nez souper ale presto k nemu nebyl schopnej dobehnout driv..chvili pote jsme dostali gol..

  2. Re: Mikula: Inkasované branky byly laciné

    lukas8 (admin)     před 10 lety 14.03.2015 15:43 |  
    0 0

    OT: Admira - Benešov 3:0 (2x Červenka, 1x Prošek - který mimochodem hrál včera proti Bolce). Za Admiru chytal Berkovec.

  3. Re: Mikula: Inkasované branky byly laciné

    klimi     před 10 lety 14.03.2015 15:43 |  
    0 0

    Pobavila mě situace před třetím gólem MB. Nejdříve Královec pískl neexistující faul, ale co více, kdyby nechal Královec Boleslavi výhodu, tak by dali gól, neboť pískl cca v době, kdy míč už byl na půl cesty k na zadní tyči úplně volnému soupeři, který to v klidu uklidil.

    • Re: Mikula: Inkasované branky byly laciné

      Dresco     před 10 lety 14.03.2015 15:55 |  
      0 0

      ale prislo mi, ze nasi obranci uz to vypousteli ten centr po hvizdu, ze to slo odvratit...

      • Re: Mikula: Inkasované branky byly laciné

        klimi     před 10 lety 14.03.2015 15:57 |  
        0 0

        Já na to taky koukal, právě mi přišlo, že to sice vypustili, ale za tu chvilku by se k němu nikdo nedostal.

  4. Re: Mikula: Inkasované branky byly laciné

    Pepino44     před 10 lety 14.03.2015 15:44 |  
    0 0

    Tak trochu jinak - neví někdo,kde bude hrát juniorka s Ostravou - díky.

    • Re: Mikula: Inkasované branky byly laciné

      klimi     před 10 lety 14.03.2015 15:47 |  
      0 0

      Na stránkách FAČR je psáno Vladivostocká, tudíž pravděpodobně v Edenu, ale určitě se to ještě upřesní a bude včas dáno vědět :)

      • Re: Mikula: Inkasované branky byly laciné

        Pepino44     před 10 lety 14.03.2015 15:52 |  
        0 0

        Díky.

  5. Re: Mikula: Inkasované branky byly laciné

    Dresco     před 10 lety 14.03.2015 15:54 |  
    0 0

    Tak Teplaky padly doma s Brnem, ztrata zustava ctyrbodova a zapas k dobru.

    • Re: Mikula: Inkasované branky byly laciné

      Pepino44     před 10 lety 14.03.2015 15:57 |  
      0 0

      To je sice pravda,ale Brno zase dolezlo. A ten zápas k dobru? No jsem zvědav.

      • Re: Mikula: Inkasované branky byly laciné

        Dresco     před 10 lety 14.03.2015 16:07 |  
        0 0

        takhle dolu se nedivam, realita je jinde

  6. Re: Mikula: Inkasované branky byly laciné

    no-nick     před 10 lety 14.03.2015 16:30 |  
    0 0

    Jednodenní odstup, pocity stále smíšené. Loni bych takové zápasy bral všemi deseti, ve všech zápasech jara výborné pasáže.

    Naopak pohled na tabulku prostě mrzí. Z posledních dvou zápasů mohlo být šest bodů a je jeden. Ještě ve světle prohry Teplic s Brnem to mohlo být podstatně růžovější.

    Je zajímavé, jak protichůdné emoce vzbuzuje Simon. Mně se strašně líbí. Působí elegantně, kdy naposledy jsme měli def záložníka, co byl schopnej udělat kličku. Tak nějak mi do hry vnáší klid a rozum, což je rozdíl oproti našemu ještě nedávno hurá stylu. Možná ale právě to je trnem v oku jeho kritikům, že hru zpomaluje. Já v tom vidím naopak výhodu.

    • Re: Mikula: Inkasované branky byly laciné

      fredydj (přítel SN)     před 10 lety 14.03.2015 16:32 |  
      0 0

      jednoznačně Simonuv nejlepší zápas, ta jeho elegance mně osobně někdy pripomíná spíš neohrabanost, rozehrávku má hroznou, ale v defnzivní činnosti je excelentní.

      • Re: Mikula: Inkasované branky byly laciné

        no-nick     před 10 lety 14.03.2015 16:37 |  
        0 0

        S tou neohrabaností souhlasím, hlavně s Libercem mi to tak také připadalo. Včera už vůbec.

    • Re: Mikula: Inkasované branky byly laciné

      Arutha     před 10 lety 14.03.2015 16:39 |  
      0 0

      Řekl bych, že to byl Deliho jasně nejlepší zápas ve Slavii. Elegantní mi tedy nepřijde vůbec, ale včera bránil dobře a některé jeho dlouhé přihrávky byly velice dobré. Na druhou stranu hodně často v rozehrávce kazí

    • Re: Mikula: Inkasované branky byly laciné

      Nosorozec     před 10 lety 14.03.2015 17:15 |  
      0 0

      Já mam z Deliho výbornej pocit. V odebírání míčů suprovej, rozehrávka neni sice nejlepší, ale neni ani strašlivá, jak něteří lidi tvrděj. Díky němu máme při standartních situacích 4 výborný hlavičkáře (pamatuju si doby, kdy jsme neměli ani jednoho). A Navíc si myslim, že půjde výkonostně ještě hodně nahoru.

    • Re: Mikula: Inkasované branky byly laciné

      tantalos     před 10 lety 14.03.2015 18:14 |  
      0 0

      Chtít od skoro dvoumetrového hráče, aby byl elegantní, mi připadá značně náročné. Ostatně Dino taky žádný velký elegán nebyl. Ale jsem rád, že už si na něj slávisté zvykají.

    • Re: Mikula: Inkasované branky byly laciné

      Travinho     před 10 lety 14.03.2015 18:20 |  
      0 0

      Ne, hodnocení Deliho vážně nechápu.
      Každý kdo hraje nebo hrál fotbal musí vědět, kolik sil stojí hráče, když je v náběhu před soupeřovu branku a spoluhráč se nechá obrat o míč a on pak musí makat zpátky. A tohle se stalo Delimu včera minimálně pětkrát. Nehledě na to, jak je to potom pro naši branku nebezpečné. Pokazit přihrávku může, ale ne takovým způsobem, že v podstatě založí útok soupeře. To se prostě stát nemůže, maximálně jednou, ale Simon tuto chybu dělá zápas co zápas hodněkrát. A to jsou hrubky jako hovado.
      Druhá věc co mi na něm vadí je trošku slabší pohyb v prostoru, protože se často jako defenzivní štít nechá vylákat úplně jinam než má být. Tyto prostory by měli obíhat Hrubý s Keniou, Deli je dle mého názoru na hřišti od toho, aby čistil střed pole. Dělá to mnohdy dobře, ale čas od času se ocitne úplně někde jinde a problém je na světě. Baez mi v tomhle směru taky připadá lepší.
      Každopádně tohle jsou obě věci na kterých se dá hodně zapracovat a na Simonovi vidím velkou sílu v soubojích i docela fotbalovost, ale těchto dvou věcí se musí vyvarovat. Protože ty zatím dělají v mých očích lepší alternativou Baeze, ač Deli má určitě potenciál výš.

    • Re: Mikula: Inkasované branky byly laciné

      Thorklaer (přítel SN)     před 10 lety 14.03.2015 18:51 |  
      0 0

      Já nevim, jaké má úkoly,ale cekal bych, ze jako DZ má být před obránci a
      čistit prostor. Tam často nebyl a byly z toho nebezpečné situace.
      Hlavičky má dobré,ale celkově nemůžu obranou fázi týmu hodnotit ani trochu pozitivně,když dostaneme 4 góly.

    • Re: Mikula: Inkasované branky byly laciné

      Thane (přítel SN)     před 10 lety 14.03.2015 20:31 |  
      0 0

      Ja beru ze se zlepsujeme postupne a je tedy predpoklad ze se to bude stale zlepsovat..podzim skvelej oproti jaru a ted jaro o dost lepsi nez podzim..herne zatim ale kdyz je hra prijdou i vysledky opacne to nebyva..a je jedno jestli ted nebo treba az pristi rok..
      Co se Deliho tyce tak prvni dva zapasy bych ho stridal pokazdy uz v prvni puli protoze byl strasnej (s potencialem ktery jsem v nem presto videl). Vcera odehral svuj nejlepsi zapas a mel tam dobry veci a vylozene hroznou si zadnou nevybavuju..podle me musi zapracovat na tom co si muze a nemuze dovolit..dovoluje si dost drzy veci ktery muzou koncit prusvihem (kdyz to bude delat casto tak to prectou jak vachovi kterymu to preju a oberou ho). V prvnich zapasech zkazil mraky balonu v rozehravce a to se taky zlepsilo takze jen doufam ze ten progres bude pokracovat..

  7. Re: Mikula: Inkasované branky byly laciné

    Maeden (přítel SN)     před 10 lety 14.03.2015 21:29 |  
    0 0

    Pro mě Honza spolu se Škodou a Zmrhalem tři nejlepší na place. Hlavně v druhé půli výborný výkon a to i dopředu. I když nemá takový potenciál jako Tamás, je na něm vidět pokrok, na to, že byl docela dlouho zraněný, se mi líbil, je agresivnější a sebevědomější, pozičně dobrý. Nechápu, jak ho tu někdo mohl srovnávat s Dostálem.
    Deli zahrál také dobře, až na dvě vážnější chyby. Problém je hlavně v soubojích ve vzduchu, kdy míč odvrací z první, často to sbíral soupeř. Nebojí se dopředu, umí 1 na 1 a některé přihrávky měly oči.
    Hrubeš neměl svůj den, nechápu ale nenávist vůči němu. Názor, že měl být okamžitě po první chybě střídán, snad nemůže nikdo příčetný myslet vážně.

  8. Mikula se podepsal na třech gólech

    tantalos     před 10 lety 15.03.2015 00:14 |  
    0 0

    Mně se Mikula výrazně nelíbil, na Skaláka nestačil, ani ho nedokázal vyvést z míry tvrdou hrou, kterou soudce dost toleroval.
    Jeho hlavní chyby:
    při prvním gólu nechal odcentrovat Skaláka,
    při druhém hlídal pravou tyč, ale nechal se prostřelit,
    akce, po níž padl třetí gól z trestňáku, šla po jeho straně.
    Špatná byla i ofenzivní fáze, tam nepředvedl téměř nic.
    Prohru ale samozřejmě nezavinil, jen chci říct, že nechápu, proč ho tady někdo vychvaluje. Dal bych mu známku 3 až 3-, zatímco Hrubešovi 1.

    • Re: Mikula se podepsal na třech gólech

      Navyseals     před 10 lety 15.03.2015 09:21 |  
      0 0

      Tak to jsem asi viděl jiný zápas. Mikula útok podporoval dost a góly rozhodně nebyly jeho. Naopak zastavil spoustu útoků, i když ho často přečíslovali.

    • Re: Mikula se podepsal na třech gólech

      ortevor     před 10 lety 15.03.2015 10:03 |  
      0 0

      pro mne byl Mikula se Skodou a Keniou nas nejlepsi hrac...kolik ten tam perfektne skluzem zastavil utoku nebo odebral micu, a ta jeho bojovnost...a i dopredu se mu tentokrat dost darilo...

    • Re: Mikula se podepsal na třech gólech

      Maeden (přítel SN)     před 10 lety 15.03.2015 11:45 |  
      0 0

      První gól jde především za Tamásem a zřejmě Hrubým, který měl odražený míč odvracet. Skalák se obtočil a v okamžiku centru pravou ho bránil Deli. Druhý je bez debaty Hrubešův, že se Mikula snažil u tyče vyrazit a nevyšlo to, to mu snad nikdo soudný nemůže vyčítat. Třetí akce šla prostředkem, kde propadli jiní, JM žádnou chybu neudělal. Začalo to odstrčením Hrubého při souboji, pokračovalo nedůrazem Deliho a skončilo zbytečným faulem Boudjemy, Mikula bránil pozičně dobře. A při trestňáku nemá čisté svědomí Hrubeš.
      Při ofenzivě toho předevedl víc než Boudjemaa, tady jsem taky asi byl na jiném zápase. Jediné, s čím souhlasím, je málo důrazu proti Skalákovi, což je otázka zkušenosti.

      • Re: Mikula se podepsal na třech gólech

        klimi     před 10 lety 15.03.2015 12:42 |  
        0 0

        Před třetím gólem MB jsem žádný faul neviděl.

        • Re: Mikula se podepsal na třech gólech

          Maeden (přítel SN)     před 10 lety 15.03.2015 15:28 |  
          0 0

          Bohužel rozhodčí ho viděl, DB to rudý prase lehounce přidržel a ono padlo jak kdyby dostalo ránu mezi uši.
          Tak jako chvilku předtím neviděl dva podobné fauly na Zmrhala při centrech nebo to postrčení Hrubého, který po výkopu odletěl dva metry od hráče MB. Ovšem se našemu elitnímu soudci stává často...