Všechny důležité informace o náhradním termínu, vstupenkách a podobně, doplníme, jakmile se je dozvíme.
Asi nelze čekat, že náhradní termín zápasu bude před utkáním dalšího kola proti Mladé Boleslavi, a tak odložení tohoto zápasu mimo jiné znamená, že Slavia bude postrádat v jednom z klíčových zápasů v boji o poháry vykartované Karla Pitáka a Vukadina Vukadinoviče.
Dle tiskového mluvčího Plzně budou všechny zakoupené vstupenky platné také pro náhradní termín duelu. Komu nový termín vyhovovat nebude, bude moci vstupenku vrátit a dostat zpět peníze.
Komentáře (166)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Zápas v Plzni odložen!
1rytir před 10 lety 04.03.2015 14:37 |Čekám na podrobnosti. Pokud se do toho vložila hygina, pak očekávám chorých nejméně půl kádru, navíc by to asi neměla být jenom chřipka...
Re: Zápas v Plzni odložen!
Nosorozec před 10 lety 04.03.2015 14:37 |U Plzně mě to trošku překvapuje. Kdyby se jednalo o Spartu, bylo by jasný, jakym způsobem se ta infekce šíří :D
Re: Zápas v Plzni odložen!
bongor před 10 lety 04.03.2015 20:25 |Myslíš análně?
Re: Zápas v Plzni odložen!
Nosorozec před 10 lety 04.03.2015 21:16 |Přesně tak a inseminátor by byl jistej týpek s culíkem ;)
Re: Zápas v Plzni odložen!
antygl před 10 lety 04.03.2015 14:38 |"Zápas jsme odložili kvůli infekčnímu onemocnění hráčů Plzně. Je to na základě přímého nařízení krajské hygienické stanice, aby se zamezilo šíření infekce," řekl šéf oddělení profesionálního fotbalu FAČR Tomáš Bárta.
Re: Zápas v Plzni odložen!
mike-k (přítel SN) před 10 lety 04.03.2015 14:41 |to je tak když kluci na soustředění šetří a vezmou si jednu prostitutku pro všechny. :D
Re: Zápas v Plzni odložen!
bongor před 10 lety 04.03.2015 20:27 |To spíš vypadá na žloutenku,nebo něco podobného.Ale i s tou štětkou je to možné.
Dneska se musí šetřit na všem a když s šetří i na gumách,tak je tona pováženou.
Re: Zápas v Plzni odložen!
Nosorozec před 10 lety 04.03.2015 21:16 |Možná se všichni hráči Plzně vystřídali na Damkový, ale zapomněli, že chytila od Berbra kapavku...
Re: Zápas v Plzni odložen!
carfi-sks (přítel SN) před 10 lety 04.03.2015 14:40 |Otázka i na druhou stranu, odložil by se zápas , i pokud by srajdu měla naše kabina? :)
Re: Zápas v Plzni odložen!
PetCC před 10 lety 04.03.2015 15:56 |Když to nařídila hygiena, tak asi co?
Re: Zápas v Plzni odložen!
Navyseals před 10 lety 04.03.2015 16:20 |Hygiena nemůže odložit zápas, může zakázat pohyb hráčů na veřejnosti, to je vše.
Re: Zápas v Plzni odložen!
Travinho před 10 lety 04.03.2015 17:32 |Pokud někdo zakáže pohyb hráčů týmu na veřejnosti, může snad svaz utkání nechat odehrát? Ani náhodou.
Re: Zápas v Plzni odložen!
dalislavista před 10 lety 05.03.2015 17:56 |A pročpak ne?
Ona ta hygiena zakázala hrát i zdravým hráčům? Nebo hráčům juniorky?
Mě to přijde jakojasná levá...
To je řečí, že má Plzeň všechny posty zdvojené, ale najednou to vypadá jinak.
Zřejmě několik opor dostalo chřipku a aby se neriskovala nevýhra s námi, tak to hnali přes hygienu- a pro jistotu nahlásili hráčů hned 10.
Vážení, vážně si myslíte, že kdyby na jakémkoliv pracovišti onemocnělo 5-10 zaměstnanců, najednou se dostaví sama od sebe hygiena a zakáže pracovat ostatním a pracoviště uzavře? To se nikdy nikde nestane. Tohle prostě napadlo někoho, kdo chtěl zápas odložit, ale věděl, že kvůli infekci se žádostem nevyhovuje. Tak šli zadními vrátky.
Jo a jestli jim zakázala pohyb na veřejnosti a je to takvážné, jistě jsou ti hráči v nemocnici v karanténě, že?
Ale ono to zřejmě nebude tak horké...
Re: Zápas v Plzni odložen!
dalislavista před 10 lety 05.03.2015 17:57 |A pročpak ne?
Ona ta hygiena zakázala hrát i zdravým hráčům? Nebo hráčům juniorky?
Mě to přijde jakojasná levá...
To je řečí, že má Plzeň všechny posty zdvojené, ale najednou to vypadá jinak.
Zřejmě několik opor dostalo chřipku a aby se neriskovala nevýhra s námi, tak to hnali přes hygienu- a pro jistotu nahlásili hráčů hned 10.
Vážení, vážně si myslíte, že kdyby na jakémkoliv pracovišti onemocnělo 5-10 zaměstnanců, najednou se dostaví sama od sebe hygiena a zakáže pracovat ostatním a pracoviště uzavře? To se nikdy nikde nestane. Tohle prostě napadlo někoho, kdo chtěl zápas odložit, ale věděl, že kvůli infekci se žádostem nevyhovuje. Tak šli zadními vrátky.
Jo a jestli jim zakázala pohyb na veřejnosti a je to takvážné, jistě jsou ti hráči v nemocnici v karanténě, že?
Ale ono to zřejmě nebude tak horké...
Re: Zápas v Plzni odložen!
carfi-sks (přítel SN) před 10 lety 05.03.2015 18:42 |Taky mi to přijde divný a myslím si, že Plzeň použila zadní vrátka, jak jsi napsal.
Re: Zápas v Plzni odložen!
naplavnik před 10 lety 04.03.2015 14:58 |Dva slušné zápasy na jaře, a plzeňáci se z nás strachy všichni posr.... :D
Re: Zápas v Plzni odložen!
Eramies (přítel SN) před 10 lety 04.03.2015 15:22 |:)
Re: Zápas v Plzni odložen!
bongor před 10 lety 04.03.2015 20:29 |To jsem chtěl zrovna napsat.Byl jsi rychlejší.Bude se čekat,až Škoďákova špičková forma zmizí.
Re: Zápas v Plzni odložen!
naplavnik před 10 lety 05.03.2015 14:21 |Nebo dostane někdo tuze přísnou redku...
Re: Zápas v Plzni odložen!
Dobi před 10 lety 04.03.2015 15:03 |Příjice? Kapavka? AIDS? Nebo jen laxírka? Nebo se strachy pokálel delegovaný sudí?
Re: Zápas v Plzni odložen!
Dobi před 10 lety 04.03.2015 15:06 |Neboi že by infekce "Bolka"? Snad se uzdraví Levan!!!
Re: Zápas v Plzni odložen!
JebaJebatel před 10 lety 04.03.2015 15:12 |http://www.fcviktoria.cz/clanek.asp?id=Utkani-se-Slavii-je-odlozeno-hrace-Viktorie-postihlo-infekcni-onemocneni-9961
Re: Zápas v Plzni odložen!
mike-k (přítel SN) před 10 lety 04.03.2015 15:18 |Takže rýma, kašel. Hmmm a ještě ani za to nemůžou zakázali jim hrát na základě hlášeni KHS. Komedie.
Re: Zápas v Plzni odložen!
Ladislav (přítel SN) před 10 lety 04.03.2015 21:15 |A mi když jsme měli z různých důvodů 13 lidí mimo, tak jsme pohár na Žižkově hrát museli. Škoda, že jsme tehdy taky neměli rýmu a samozřejmě potvrzení o epidemii nebezpečné pro lidstvo.
Re: Zápas v Plzni odložen!
michsuc1 před 10 lety 04.03.2015 15:25 |Chci se zeptat jestli v domácím utkání bude moci nastoupit Vukadinovič a případně Piták, oba měla stop na jedno utkání. Předpokládám, že se to posouvá asi na domácí utkání s MB , je to tak ? Ten Vukadin je určitě škoda ... Díky
Re: Zápas v Plzni odložen!
alois_veliky (admin) před 10 lety 04.03.2015 15:38 |"Asi nelze čekat, že náhradní termín zápasu bude před utkáním dalšího kola proti Mladé Boleslavi, a tak odložení tohoto zápasu mimo jiné znamená, že Slavia bude postrádat v jednom z klíčových zápasů v boji o poháry vykartované Karla Pitáka a Vukadina Vukadinoviče. "
Re: Zápas v Plzni odložen!
michsuc1 před 10 lety 04.03.2015 15:47 |díky:)
Re: Zápas v Plzni odložen!
Pepino44 před 10 lety 04.03.2015 15:29 |Tak nebylo by špatné z nějakého důvodu (třeba nařízení hygienické stanice) odložit utkání s Bolkou dokud se neodehraje utkání s plísní. Ale ta Plzeň to má stejně obšlápnutý,má zaháčkovaný i hygieniky. Když si vzpomenu,kolikrát jsme museli odehrát některé utkání se spoustou náhradníků,tak je mi z toho blivno.
Re: Zápas v Plzni odložen!
vlk30 (přítel SN) před 10 lety 04.03.2015 15:36 |Zřejmě nějaká velká viróza,protože něvěřím, že by se všichni vystřídali na jedný holce :-)
Re: Zápas v Plzni odložen!
naplavnik před 10 lety 04.03.2015 17:23 |Byl jsi někdy na sportovním soustředění? :-)
Re: Zápas v Plzni odložen!
vlk30 (přítel SN) před 10 lety 04.03.2015 18:17 |Ty jako myslíš že se střídali na jednom chlapovi,to by spíš pasovalo na jiný tým,je fakt ,že viróza si nevybírá stačí se podívat na hrad :-)
Re: Zápas v Plzni odložen!
PetCC před 10 lety 04.03.2015 15:57 |Mě se líbí text na oficiálkách - "Ve čtvrtek dostala Slavia oficiální informaci z FAČR, že sobotní utkání 19. kola SYNOT ligy v Plzni bylo odloženo." - asi nějaký časový posun, či co :-D
Re: Zápas v Plzni odložen!
Pepino44 před 10 lety 04.03.2015 16:57 |Tak ona je ta formulace celá nějaká zmatečná. Jak může nějaká hygienická stanice zakázat utkání pro onemocnění hráčů. Podle mne by měla dát oddílu doporučení k žádosti o odložení utkání Fačrem. Jiné by bylo v případě epidemie (která již odezněla) k tomu,aby se utkání odehrálo bez diváků. Podle mne odložení utkání z důvodu onemocnění většiny hráčů je možné (bylo uplatněno několikrát i v jiných sportech) ale rozhodně ne rozhodnutím nějaké hygienické stanice.
Re: Zápas v Plzni odložen!
1rytir před 10 lety 04.03.2015 17:20 |No ono je to ještě složitější :-) Hygiena zákazala celému A kádru Plzně se zúčastnit jakýchkoliv hromadných akcí. Mimo jiné to tedy znamená i tréninků a ty budou podle toho moci Viktoriáni obnovit až hygiena svoje nařízení odvolá. Takové opatření jsem ještě kvůli respiračním onemocněním nezažil :-) !!!!
Re: Zápas v Plzni odložen!
steev (přítel SN) před 10 lety 04.03.2015 17:27 |Nevěřím těm zmetkům ani slovo.Bůh ví jak to vlastně je.
Re: Zápas v Plzni odložen!
Travinho před 10 lety 04.03.2015 17:34 |A kde se píše, že jde o banální respirační onemocnění?
Re: Zápas v Plzni odložen!
Navyseals před 10 lety 04.03.2015 17:53 |Takovýhle rychlý šíření nemoci je divný. Hygiena to musela dostat už včera, protože to nějakej čas musí vyhodnocovat, takže rozšíření mezi celej tým během necelejch dvou dnů je zvláštní. Ještě s takovým nástupem symptomů. Já osobně si myslím, že 4-5 hráčů má chřipku a oni to nahlásili hygieně, aby nemuseli hrát oslabený, když teď utekli o tři body spartě.
Re: Zápas v Plzni odložen!
vlk30 (přítel SN) před 10 lety 04.03.2015 18:25 |Je pravda,že člověk žasne na co prádelníci s estébákem nepřijdou,pamatuji jak na MS v hokeji mělo půl mužstva chřipajznu a zrovna proti rusovi,no nikoho to absolutně nezajímalo,sice je to příklad z jiněho sportu.
Re: Zápas v Plzni odložen!
hamlo1 (přítel SN) před 10 lety 04.03.2015 19:26 |nebylo to tenkrát v Innsbrucku?
Re: Zápas v Plzni odložen!
vlk30 (přítel SN) před 10 lety 04.03.2015 20:16 |Dokonce možná olympiáda :-)
Re: Zápas v Plzni odložen!
Travinho před 10 lety 04.03.2015 18:25 |Těžko říct, kádr mají dost široký, ale nám by chyběli Levan, Karel a Vukadin. Pochybuju, že by dělali nějaké harakiri kvůli pár hráčům - pokud se podíváme na lavičku.
Re: Zápas v Plzni odložen!
bongor před 10 lety 04.03.2015 20:33 |Jak říkám,někdo tam chytil žloutenku,třeba v rodinách mívá celá rodina karantenu,všichni jdou na odběry atd.Ale divný je,že jich už 10 leží.
Re: Zápas v Plzni odložen!
vlk30 (přítel SN) před 10 lety 04.03.2015 21:06 |No kdyby tam byla žloutenka prokázaná u těch deseti, tak si nekopnou do konce sezony minimálně.Spíš mají nějakou virózu,kterou má ted fakt kdekdo jsou plný ordinace,alespon u nás a čechy zase nejsou tak velký.
Re: Zápas v Plzni odložen!
davy před 10 lety 04.03.2015 21:08 |Takhle se v 70. letech odkládala spousta zápasů Pardubic ve 2. lize. Mám pocit, že tu žloutenku měl KJ, který za ně tehdy hrál.
Re: Zápas v Plzni odložen!
slaviator před 10 lety 05.03.2015 04:07 |Jsou tam prý priusnice, stejně jako před par lety u Slovácka... A tehdy to taky bylo odloženo,...
Re: Zápas v Plzni odložen!
Tomski před 10 lety 04.03.2015 20:55 |zajímalo by mě na kdy se to odloží...na isportu píšou: jako jeden z možných termínů je například vložený zápas v týdnu mezi 4. a 11. dubnem, kdy se nehraje domácí pohár a není reprezentační pauza...což se mi vůbec nelíbí...hrát přes týden...ať si Plzeň odloží pohár...
Re: Zápas v Plzni odložen!
davy před 10 lety 04.03.2015 21:10 |Jde i o to, kdy bude Plzeň provozuschopná a kolik zápasů se tedy odloží.
Re: Zápas v Plzni odložen!
slavistajiri před 10 lety 04.03.2015 21:10 |Tak alespoň se Levan pořádně do kupy
Re: Zápas v Plzni odložen!
Nosorozec před 10 lety 04.03.2015 21:19 |- Jak se jmenuje plzeňská smrtelná nemoc na osum písmen?
- Chřipečka ;)
Re: Zápas v Plzni odložen!
bhcak před 10 lety 04.03.2015 21:28 |A jak je vidět, tak na tu chřipečku má svůj názor i Jirka Vrba, viz Twitter :-)
Re: Zápas v Plzni odložen!
Nosorozec před 10 lety 04.03.2015 22:12 |Koukal jsem :)
Náhradní termín
Mike před 10 lety 04.03.2015 21:46 |Předpokládám, že náhradní termín bude v době, kdy budou vykartováni Škoda, Zmrhal a Kenia, nebo třeba 3 dny po derby.
Re: Zápas v Plzni odložen!
belmis (přítel SN) před 10 lety 04.03.2015 21:52 |Co je to s tím Berkovcem?
Re: Zápas v Plzni odložen!
Navyseals před 10 lety 04.03.2015 21:54 |nic, brzo mění značku rukavic
Re: Zápas v Plzni odložen!
belmis (přítel SN) před 10 lety 04.03.2015 21:56 |Díky, mě trošku vyplašil ☺
Re: Zápas v Plzni odložen!
Travinho před 10 lety 04.03.2015 21:53 |Přiznám se, že z reakcí některých zde jsem opravdu znechucen. Jedna konspirační teorie vedle druhé. Přitom tohle se prostě stává. Pokud někomu onemocní 2 třetiny kádru, tak je standartní, že se zápas odloží. Obzvlášť když to bude asi vzhledem k rychlosti přenosu hodně agresivní kmen chřipky, ale ne my slávisté za tím musíme hledat x dalších věcí, které v tom nejsou. Tohle prostě nechápu a přeju brzké uzdravení hráčům Plzně.
Re: Zápas v Plzni odložen!
Navyseals před 10 lety 04.03.2015 21:57 |Agresivní kmen chřipky, kterej se rozšíří mezi celej tým na cca 20 lidí během pár dnů? Netvrdím, že není nemocnej nikdo, ale tahle komedie o epidemii je trapárna na entou.
Re: Zápas v Plzni odložen!
Mike před 10 lety 04.03.2015 22:30 |Dovolte, abych se k tomu vyjádřil, pracuji v oboru. Pravděpodobně se jedná o nějakou střevní virozu, která se samozřejmě lehce rozšíří v tak úzkém kolektivu. Tomu by napovídaly i příznaky- zvracení, průjmy a horečky. Nejedná se však o chřipku- ta má úplně jiné příznaky, navíc
žádná epidemie již není. Těm hráčům je opravdu blbě a ještě několik dnů bude. Člověk je opravdu vycuclý jako citron. Tyto virozy letos probíhají ve větší intenzitě než v minulých letech, nakaženi byli i lidé, kteří několik let nebyli nemocní. Za několik dnů příznaky odeznějí, tělo bude ještě chvíli oslabené.
Napíšu jedno velké ALE... Kromě zákazu návštěv v nemocnicích hygiena nevydala letos žádná opatření na zavření škol, koncertů, divadel apod. Nikoho nechci podezřívat, ale u takto dá se říci ,,běžných" viroz se žádná opatření nedělají. Sama hygiena by taková opatření v této situaci neudělala. Asi tam byl nějaký podnět, aby se utkání odložilo. Víme, asi od koho. Je to pouze jenom doměnka, nemůžu sahat nikomu do svědomí. Nikdo nevíme, jak bychom se zachovali my, kdyby tento problém řešilo naše mužstvo.
Re: Zápas v Plzni odložen!
Mike před 10 lety 04.03.2015 22:33 |Blbnu- samozřejmě domněnka
Re: Zápas v Plzni odložen!
Navyseals před 10 lety 04.03.2015 22:33 |ano, v tom smyslu jsem psal i svůj příspěvek, věřím, že někdo nemocný je, ale tohle je bublina
Re: Zápas v Plzni odložen!
slaviator před 10 lety 05.03.2015 04:08 |Jde o priusnice...
Re: Zápas v Plzni odložen!
Radek097 (přítel SN) před 10 lety 05.03.2015 14:24 |To tipuješ, jak u Zemana nebo máš v Plzni ''informátora''.
Re: Zápas v Plzni odložen!
slaviator před 10 lety 05.03.2015 16:47 |Ty příušnice tipuju - sedělo by to vzhledem k tomu, že je to vysoce infekční... a ty příznaky na to taky sedí... A je to úplně stejné jako před lety u Slovácka...
Re: Zápas v Plzni odložen!
slaviator před 10 lety 05.03.2015 04:11 |Quo bono? My bychom měli proti Plzni mimo Levana, Pitaka, Vukana... A místo nich nemáme náhrady (Boudjemaa je persona non grata a místo Vukana máme Proška nebo Dostala!). Plzeň by ty tři hráče co ji normálně chybí nahradila... Takže znovu se pták, pokud by šlo o konspiraci, tak v či prospěch?
Z toho důvodu věřim infekci, kór jestli se jedna o priusnice
Re: Zápas v Plzni odložen!
no-nick před 10 lety 05.03.2015 07:40 |Včera jsi měl latinu, jo? ☺
Jestli voni nejsou nemocní i ti, kteří by nahrazovali. Nevím kde je pravda, jestli jsou na tom fakt tak zle. Ani nevím, jestli je ještě v kádru Cisovsky, na soupisce ho mají, každopádně včera byl prý na hokeji. Ten karantenu evidentně nemá.
Re: Zápas v Plzni odložen!
lassiter před 10 lety 05.03.2015 08:58 |No ten prý má zas trochu jiné problémy...
Re: Zápas v Plzni odložen!
no-nick před 10 lety 05.03.2015 09:32 |Máš pravdu, na to jsem úplně zapomněl.
Re: Zápas v Plzni odložen!
slaviator před 10 lety 05.03.2015 16:46 |Latinu jsem neměl asi pět let, teď latinu jen sekám... :-)
Re: Zápas v Plzni odložen!
PetCC před 10 lety 04.03.2015 23:30 |Zkrátka schopnost racionálního myšlení mizí v nenávratnu.
Re: Zápas v Plzni odložen!
Barra před 10 lety 05.03.2015 09:20 |Souhlasim. Jestli do hry vstoupil hygienik, tak se pravdepodobne nebude jednat o banalni chripku, at uz strevni nebo tu klasickou. Jestli ma Slaviator s priusnicemi pravdu, tak se jedna o vysoce nakazlivou nemoc, ktera se prenasi z cloveka na cloveka, ale i dotykem kontaminovanych veci. Clovek muze byt delsi dobu nakazen, nez symptomy proniknou. Nikdo tedy nemuze vedet, jestli zbytek hracu Plzne, kteri se prozatim jevi jako zdravi, take jiz nejsou nakazeni. Vzhledem k tomu, ze ve fotbale se jedna o telesny kontakt, je riziko nakazeni nasich hracu ne jen realne, ale take pravdepodobne, kdybyl se zapas prece jen hral. A v pripade delsiho onemocneni castky kadru bychom pak se take mohli prat proti degradaci, misto abychom tajne doufali ze bysme se mohli dostat na nejake pate misto. Odklad vitam, Levan bude mit sanci byt 100% v poradku, Vuka se nam proti Viktorii bude hodit.
Re: Zápas v Plzni odložen!
dalislavista před 10 lety 06.03.2015 21:20 |jenže hygiena vstoupila tak, že byla do toho vtažena. Prádelníci potřebovali její papír, aby mohli odložit zápas, kde by několik jejich hráčů nebylo k dispozici. Přes svaz by odklad kvůli infekci neprošel, tak si sehnali papír. Nahlásili hned 10 hráčů, aby to nebyl humbuk kvůli 2-3 nemocným. Na efotbale se píše, že hygienik se nechal slyšet, že jde o chřipku a fotbaloví bafuňáři měli nastudované řády FAČRu. Takže přišli s tím, že potřebují papír k odložení.
A po Plzni se prý podle twiteru hráči Ačka klidně prochází- takže hrát nemůžou, ale promenádovat se po městě mezi lidmi jo. Karanténa není potřebná? Tak to asi nebude tak nebezpečné...
Re: Zápas v Plzni odložen!
mike-k (přítel SN) před 10 lety 05.03.2015 09:35 |Tak já osobně se těma konspiračnimi teoriemi bavím, samozřejmě že je normální to odložit pokud je nemocných spousta hráčů, ale proč se stejně nemohl zachovat svaz když my jsme měli málo hráčů na pohárový zápas??
Re: Zápas v Plzni odložen!
Barra před 10 lety 05.03.2015 09:39 |Ahoj Miku. Myslim ze rozdil mezi obema pripady je nakazliva infekce, ktera se povinne musi hlasit hygienikovi, a tim spojene velke riziko dalsiho sireni nemoci, i na nase hrace. Ale nejsem doktor, uvidi se az prijdou presnejsi zpravy o co se vlastne jedna.
Re: Zápas v Plzni odložen!
Pepino44 před 10 lety 05.03.2015 09:57 |Já sice ač nejsem doktor si myslím,že se o příušnice nejedná. Spíše se jedná podle uváděných příznaků o tzv. 24 hodinovou nemoc,která se nyní ve zdejších krajích vyskytuje. Jde o vysokonakažlivé virové onemocnění,které se projevuje dost vysokou horečkou,zvracením a průjmem. Je to nepříjemné,ale jak rychle to příjde,tak zase odejde,příznaky se projevují tak den dva a potom je vše v poho. Vzhledem k tomu,že nemoc trvá tak krátce,není organismus ani moc oslaben. Jak jsem uvedl,nejsem žádný lékař,uvádím to pouze jako domněnku,něco co jsem sám zažil. Doufám,že to nebude nic horšího,protože ač je plíseň náš soupeř,nepřeji jim nic špatného. Stačí mi to,že se posrali.
Re: Zápas v Plzni odložen!
vlk30 (přítel SN) před 10 lety 05.03.2015 11:44 |Pravda je že od rána ležím doma jak lazar,ale neseru mám jen horečku a bolí mě celej člověk,no u nás to má nebo měl skoro každej.Uvidím schválně za jak dlouho budu čerstvej.
Re: Zápas v Plzni odložen!
slaviator před 10 lety 05.03.2015 16:49 |Já tak polehával od čtvrtka a v sobotu jsem to zabil ráno ibalginem a vodkou před zápasem...
Re: Zápas v Plzni odložen!
Nosorozec před 10 lety 05.03.2015 18:18 |U nás doma taky všichni maroděj s chřipkou, akorát mě se to zatim vyhlo.
Re: Zápas v Plzni odložen!
Tomski před 10 lety 05.03.2015 15:59 |já to měl jak píšeš, ale bohužel ne 24 hodin, ale 5 dní a dalších 5 dní jsem se z toho dostával...prvních 5 dní a přes 5 kilo dole...
Re: Zápas v Plzni odložen!
Travinho před 10 lety 05.03.2015 11:21 |To mi také docela vadilo, ale zde bych vinil spíš vedení, které si nechá dát bez problémů zápas na repre pauzu, protože hráči nám chyběli spíš kvůli těmto povinnostem.
Re: Zápas v Plzni odložen!
Petr9608 před 10 lety 05.03.2015 10:08 |http://isport.blesk.cz/clanek/fotbal-synot-liga-rocnik-2014-15/229600/nemoc-v-plzni-vypukla-po-hradci-na-trenink-slo-jen-osm-hracu.html
No, vypadá na docela pořádnou lapálii. Myslim, že není co řešit.
Re: Zápas v Plzni odložen!
Sokrates55 (přítel SN) před 10 lety 05.03.2015 10:49 |Dobrý den přeji Vám všem
Pokud mohu říci svůj názor, tak bych se přimlouval za to, abychom v tom žádnou konspiraci či nějaký úmysl vůbec nehledali. Prostě se stalo tot, je to nepříjemné a plzeňákům to nezávidím. A pochopil bych to u každého soupeře.
Věřím, že právě náš přístup k celé záležitosti je doufám korektní a je řešen s úctou k soupeři.
Sokrates55
Re: Zápas v Plzni odložen!
ve_em před 10 lety 05.03.2015 10:53 |Na druhou stranu někdo psal, že viděl v Plzni, myslím včerejší, trénink a tam mělo bejt víc než jedenáct hráčů.. což by při doplnění hráčema z juniorky mělo stačit.. i když zdroj je asi tak jedna bába povídala
Re: Zápas v Plzni odložen!
Jiri1 před 10 lety 05.03.2015 11:53 |Ono to tak samozrejme nebylo, to je blbost, proste opravdu lehli, jenže pravda je i taková a to zřejmě není opravdu problém, že doktoři jsou schopni napsat , že jste mrtvá a to samozřejmě funguje i v Plzni
No , co se týče smířlivosti, připomenu jen problémy Slávie při poháru, kdy bylo x hráčů nominovaných do různých výběrů. čili stejmým metrem se neměří.
Re: Zápas v Plzni odložen!
Sokrates55 (přítel SN) před 10 lety 05.03.2015 12:09 |Dobrý den přeji.
Když já teď tomu Vašemu příspěvku nějak nerozumím.
Sokrates55
Re: Zápas v Plzni odložen!
ve_em před 10 lety 05.03.2015 12:18 |Ani já jsem ten příspěvek moc nepochopil. Nicméně možná můj příspěvek vyzněl tak, že jsem zastáncem těch "konspiračních teorií" o tom, jak se nás Plzeň bojí atd. Tak bych chtěl jenom upřesnit, že to tak vůbec není a jestli tam mají fakt něco, co přeskakuje z jednoho na druhýho, tak ať se to klidně odehraje později, protože takhle by to akorát kluci na hřišti chytli a museli bysme to řešit v dalších dnech (týdnech) taky.
Re: Zápas v Plzni odložen!
Sokrates55 (přítel SN) před 10 lety 05.03.2015 12:37 |Dobrý den přeji pane Ve-em.
Vám já jsem porozumněl dobře, ale u pana Jiřího1 mi to "hlávka nebere", ale pan Kaplan má třídu rád :-).
Sokrates55
Re: Zápas v Plzni odložen!
Jiri1 před 10 lety 05.03.2015 15:04 |Kdo nechce nerozumí, já popravdě také nerozumím těm vašim idealům, co se týče Plzně, ostatně brzo uvidíte a zatím hezký den.
Re: Zápas v Plzni odložen!
fredydj (přítel SN) před 10 lety 05.03.2015 15:11 |kdo nechce nerozumí áno :D
Re: Zápas v Plzni odložen!
Jiri1 před 10 lety 05.03.2015 15:17 |Tak tedy
zcela jasně, některé kluby by to musely odehrát i kdyby jim chybělo 15 hráčů, jiné hrát nemusí.
Re: Zápas v Plzni odložen!
Jiri1 před 10 lety 05.03.2015 15:19 |A jen dovětek pro nechápajícá, Dukla má vypsané hezké bonusy , tedy ne od svého vedení.
Re: Zápas v Plzni odložen!
naplavnik před 10 lety 05.03.2015 16:11 |Osobně si myslím, že daleko větší drámo to nakonec bude o druhý flek, než o vítězství v lize...
Re: Zápas v Plzni odložen!
Ladislav (přítel SN) před 10 lety 06.03.2015 00:37 |re: Jiri1 - Jen se zeptám, ty hezké bonusy má Dukla slíbené od mužstva z Prahy nebo ze severních Čech ?
Re: Zápas v Plzni odložen!
kjandourek (admin) před 10 lety 05.03.2015 16:38 |Nenapadlo Vás, že tohle chrání i náš mančaft?
Sice bychom se mohli "prsit" jak jsme hrdinně zašlapali do země Plzeňské béčko, za které nastoupil každý, kdo měl registračku a udržel se na nohou... Ale ve finále by to taky mohly být naše poslední body, protože zbytek soutěže jsme mohli s béčkem dohrávat my
Kdyby Plzni chybělo patnáct hráčů z patnácti různých důvodů, tak by to odehrát musela taky...
Re: Zápas v Plzni odložen!
dalislavista před 10 lety 05.03.2015 18:43 |myslím, že by to odehrát nemusela...
Re: Zápas v Plzni odložen!
Thane (přítel SN) před 10 lety 05.03.2015 12:45 |Já teda tu hysterii nekterych tady nechapu..Nerozumim ani tomu prispevku Jiriho Vrby na twitteru..Zapas je odlozen ale jakou motivaci by Plzen mela? Ze by jim chybelo par hracu? Hrat se melo az nekolik dni po tomto oznameni a do te doby si myslim ze by byla vetsina hracu bud zdrava nebo schopna zapas odehrat. Vykartovanyho maj jen jednoho hrace jestli se nepletu (Vanek)..
Reakce Jirky Vrby svedci o tom ze byli jen hrozne posrani ze by museli nastoupit bez (predpokladam maximalne) par hracu a tomu se mi ani verit nechce..
Re: Zápas v Plzni odložen!
Pepino44 před 10 lety 05.03.2015 13:09 |Já to chápu tak,že Plzeň třeba nechce riskovat v souboji se sraltou (o titul) jakoukoliv možnost případné ztráty nějakého bodu. Jsem si vědom toho,že mají široký kádr a neměl by pro ně být problém hráčské náhrady. Neví se však kdo byť třeba z těch čtyř-pěti hráčů ulehl. Pokud by to byli oba brankáři,již by to bylo citelné oslabení a další příklady by se také našly. To,že byl zápas odložen mi nevadí,ale vadí mi,že se každému neměří stejným metrem.
Re: Zápas v Plzni odložen!
Petr9608 před 10 lety 05.03.2015 12:48 |https://pbs.twimg.com/media/B_VHsd9XEAAEIm9.png
Re: Zápas v Plzni odložen!
goofy38 před 10 lety 05.03.2015 17:16 |Můžu se zeptat na zdroj? :D
Re: Zápas v Plzni odložen!
Heretic (přítel SN) před 10 lety 05.03.2015 15:59 |Poslední dobou je to tu neskutečná drbárna. Samé spekulace, vymyšlené teorie. Zpráva o Berkovcovi a tato událost je však vrcholem..
Re: Zápas v Plzni odložen!
Radek097 (přítel SN) před 10 lety 05.03.2015 19:34 |Jo, taky se mi nelíbí, že Berky si bude muset zvyknout na nové rukavice. :-D
Re: Zápas v Plzni odložen!
AdJap před 10 lety 05.03.2015 17:07 |Na deniksport.cz zase nějaký redaktorský všuměl vyblil svá moudra. Stačil mu k tomu Vrbův dvouvětný status na netu...novinařina u nás...to je bezedná žumpa...a je jedno o jaké odvětví se jedná...
Re: Zápas v Plzni odložen!
Thane (přítel SN) před 10 lety 05.03.2015 18:02 |Mne by ten clanek nevadil kdyby se aspon obtezoval Vrbu kontaktovat a zeptal se ho na vysvetleni misto aby fabuloval..
Treba ten status znamena ze on dostal takovej kmen chripky ze fandi sparte :D
Re: Zápas v Plzni odložen!
Thorklaer (přítel SN) před 10 lety 05.03.2015 19:36 |Tak oni mu psali asi 3 redaktoři na Sportu na Twitteru, kde svůj názor Vrba napsal. Reakci jsem nezaznamenal.
Re: Zápas v Plzni odložen!
Thane (přítel SN) před 10 lety 06.03.2015 01:28 |Kdyby jako novinari za neco stali tak ho kontaktujou (oficialne) a pripadne napisou nakou formulaci ve stylu: pana Vrbu jsme kontaktovali (dnes dopoledne pozn. redakce) a na nase dotazy neodpovedel (at uz z casovych nebo jinych duvodu), nebo by se skutecne neco dozvedeli. Pokud ale on neco napise na svuj osobni ucet a oni ho pres ten samej osobni ucet vyzvou at to vysvetli (nebo co mu napsali twitter nesleduju ani se v nem nevyznam) tak z toho tezko muzou neco vyvozovat..
Re: Zápas v Plzni odložen!
Ladislav (přítel SN) před 10 lety 05.03.2015 20:05 |Stačí jeden jediný investigativní novinář, který za tím půjde a všechno si ověří. I Krajská hygienická stanice Plzeň má svůj nadřízený orgán a aby tohle mohla vyhlásit, musí to splňovat přesně stanovená pravidla. No, ale s tím je kupa práce, to by ten novinář musel zvednout zadek od netu a musel začít něco dělat. A to je velkej problém. Když si uvědomíte, že ty novináře ještě navíc platí Křetínský, tzn. hlavní konkurent Plzně na titul, darmo mluvit.
Re: Zápas v Plzni odložen!
judy před 10 lety 05.03.2015 20:38 |Novináři a pisálci bulváru nejsou jedno a to samé....
Jedni by měli psát objektivně a druhý případ píše tak aby to zaujalo a to se evidentně povedlo..
Re: Zápas v Plzni odložen!
Ladislav (přítel SN) před 10 lety 05.03.2015 21:19 |To máš sice pravdu, ale oni jsou placeni Křetínským a hlavně, že si můžou kopnout do Slavie a tím vlastně hájí úhlavního nepřítele svého chlebodárce. Z ironických náznaků a jinotajů si vytvoří "seriózní" informaci a chtějí důkazy. Jsou to zmetci.
Re: Zápas v Plzni odložen!
Thorklaer (přítel SN) před 10 lety 05.03.2015 22:26 |to jsou mi zase konspirační teorie. Ve Sportu je hodně sparťanů, ale stále se tam najde i dost slávistů. Zase bych všude nehledal nepřátale:-)
Re: Zápas v Plzni odložen!
Ladislav (přítel SN) před 10 lety 05.03.2015 23:06 |re: Thorklaer - Jaké konspirační teorie myslíš ? Vrba jen ironicky něco naznačil (to je fakt) a ti superredaktoři ze Sportu si to účelově upravili a žádají důkazy (to je taky fakt) a že se tím zastávají Plzně je taky pravda. Jen upozorňuji, že tohle se dělo za komunistů, kdy jen za naznačení nebo ironickou poznámku bývaly problémy.
Re: Zápas v Plzni odložen!
zeleznik2 před 10 lety 05.03.2015 17:25 |Tak Plzeňáci se nás lekli?to je tuším poprvé, kdy musel být náš zápas odložen, z důvodu infekce, no pokud onemocnělo 12 hráčů kádru je to tragédie, na druhou stranu pokud je nám známo, tak Plzeň disponuje hodně širokým kádrem, takže se zápas klidně mohl odehrát, byť třeba částečně s juniory.
Re: Zápas v Plzni odložen!
Petr9608 před 10 lety 05.03.2015 19:50 |Až (chraňbůh, že se to nestane) půlka kádru uhlehne a oni nám odloží zápas, doufám, že vy všichni "uplakánci" tu budete hovořit v tom směru, že z nás dělají chudáčka a že ten zápas odehrajem s juniorkou.
Kdyby se tohle stalo nám, tak nám taky ten zápas odložej. Skutečně nevim, co vás furt fascinuje na tom jak se nám ubližuje.
Děláte ze Slavie "malej klub", kterej nemá na to odehrát s Plzní dobrej mač a tak se musí chytat na tom, že za sní bude hrát juniorka? Jděte do háje!
Re: Zápas v Plzni odložen!
Euforak (přítel SN) před 10 lety 05.03.2015 21:31 |Slušnej výstřik :)
Re: Zápas v Plzni odložen!
Petr9608 před 10 lety 05.03.2015 21:45 |Takže máme jen na lazaret?
Re: Zápas v Plzni odložen!
no-nick před 10 lety 05.03.2015 23:55 |Proč nám teda neodlozili poharovej Zizkov?
Rozhodně nejsem negáč, za vším hledám něco pozitivního, nějaké rozumné vysvětlení, dokonce bydlím deset let v Plzni a pro zdejší klub chovám rozhodně větší sympatie než třeba pro Jablonec, tak tohle mě prudí. Opravdu si nejsme všichni rovni.
Re: Zápas v Plzni odložen!
Petr9608 před 10 lety 06.03.2015 00:23 |Bo sice jsou to obě Viktorky, ale každá je odjinud.
Takže, pokud bysme (třeba) měli doma hrát s Duklou, měli 3/4 kádru střídavě mezi postelí a hajzlem, tak by bylo v pořádku, že by se to neodložilo, protože Dukla musela hrát na podzim pohár v Karviný bez zraněnejch a reprezentantů? Nebo spíš by se sa každej rozčíleně zeptal "a co je nám ku*va po tom", že na podzim měly zraněný?
Pokud by byla Slavia v týhle situaci, tak bych prostě chtěl, aby se ten zápas odložil.
Re: Zápas v Plzni odložen!
no-nick před 10 lety 06.03.2015 07:45 |Zeptám se tedy znovu. Proč nám tedy neodlozili Žižkov, když jsme měli z různých důvodů 17 hráčů mimo?
Nevadí mi, že se to odložilo. Vadí mi, že se neměří stejně.
Re: Zápas v Plzni odložen!
Alanor (admin) před 10 lety 06.03.2015 08:26 |Protože před Žižkovem jsme tu neměli žádnou epidemii, jen zraněné a reprezentanty, takže jsme těžko mohli mít lejstro z hygienický stanice.
Re: Zápas v Plzni odložen!
no-nick před 10 lety 06.03.2015 09:24 |To je mi jasný, selským rozumem jsme byli ale ve stejný situaci jako nyní Plzeň. A nedělám si iluze, že to udělali Plzni proti vůli. Určitě to bylo na podnět Viktorky.
Re: Zápas v Plzni odložen!
carfi-sks (přítel SN) před 10 lety 06.03.2015 14:46 |no-nick : Tak nějak no, dvojí metr tu je
Re: Zápas v Plzni odložen!
Petr9608 před 10 lety 06.03.2015 00:23 |Bo sice jsou to obě Viktorky, ale každá je odjinud.
Takže, pokud bysme (třeba) měli doma hrát s Duklou, měli 3/4 kádru střídavě mezi postelí a hajzlem, tak by bylo v pořádku, že by se to neodložilo, protože Dukla musela hrát na podzim pohár v Karviný bez zraněnejch a reprezentantů? Nebo spíš by se sa každej rozčíleně zeptal "a co je nám ku*va po tom", že na podzim měly zraněný?
Pokud by byla Slavia v týhle situaci, tak bych prostě chtěl, aby se ten zápas odložil.
Re: Zápas v Plzni odložen!
Borris před 10 lety 06.03.2015 00:36 |Přesně tak, máme na to se jim postavit a porazit je i kdyby byli v plné palbě. Taky bych za tím nic nehledal. Prostě mají v Plzni takovéhle problémy, a až se tam vykurýrují, tak si to s nima na férovku rozdáme. Jediné co je na tom takové blbé je, že Vukadin s Karlem si ten svůj trest teď odstojí proti Bolce. A to je pro nás zrovna jeden z nejdůležitějších zápasů jara. Ale snad bude už hrat aspoň Levan. Nevadí neřešme to, Bolku určitě můžeme klepnout i bez Vukadina s Karlem. Ale je fakt že Vukadin ze zápasu s Libercem ( ale ani s Teplicemi nehrál špatně ) by se nám rozhodně hodil.
Re: Zápas v Plzni odložen!
Tomski před 10 lety 06.03.2015 09:08 |s Teplicemi jednoznačně nejhorší Vukadinovič...
Re: Zápas v Plzni odložen!
klimi před 10 lety 06.03.2015 09:19 |Tak pro mě to byl třeba Simon, zavinit gól a tolik váhat při rozehrávce, to by nás proti Plzni mohlo mrzet mnohem více...
Re: Zápas v Plzni odložen!
Tomski před 10 lety 06.03.2015 10:45 |beru tvůj názor, ale Vuk prováhal snad všechny míče v první půli...Deli zase nezkazil jedinou hlavu a bojoval...
Re: Zápas v Plzni odložen!
Barra před 10 lety 06.03.2015 16:10 |A Deli je evidentní dobře sehraný s Škodou při standartkach - a moc nescházelo a dal by sám hlavičkou gól. V prvním zápase se mi moc nelíbil, proti Teplice ano.
Re: Zápas v Plzni odložen!
Nosorozec před 10 lety 06.03.2015 00:49 |Tady nikdo neřiká, že nám někdo ubližuje. Prostě si jenom děláme prdel z Plzně :D
Re: Zápas v Plzni odložen!
Borris před 10 lety 06.03.2015 02:40 |Teď jsi mi úplně připomněl Ferryho Dřížďala jak si onehdá rejpnul do rumunů když prohráli doma s Curychem 1:2 a vymlouvali se tehdy taky na nějakou epidemii. Už nevím po jakém zápase to pronesl, ale pamatuju si jak se ho redaktor Sportu zeptal myslím na jeho zdravotní stav po.zranění a jestli ho to při zápase neomezovalo. A Ferry řekl něco v tom smyslu, jako že to bylo v pohodě a že ani žádnou chřipku nikdo neměl, protože s tou se prohrává 1:2 :-D :-D
Re: Zápas v Plzni odložen!
Nosorozec před 10 lety 06.03.2015 20:05 |Dřížďal je borec, já si zase pamatuju, jak s nim byl někde online rozhovor a jak si tam taky pořád dělal srandu ze Sparty :D
Re: Zápas v Plzni odložen!
Unionjack před 10 lety 06.03.2015 07:54 |tak tohle mě povabilo: prof. MUDr. Petr Pazdiora, CSc. (hygienicá stanice Plzeň) „Jak už bylo napsáno, jisté příznaky nemoci se u nich projevily už v nedělním utkání v Hradci Králové“. To jsme všichni viděli :-)
Re: Zápas v Plzni odložen!
Tomski před 10 lety 06.03.2015 11:29 |tak ke třem hráčům co hráli za juniorku se teď přidal i Horváth, který je zdravý v Praze...
Re: Zápas v Plzni odložen!
K-Method před 10 lety 06.03.2015 13:24 |At je to jak chce,verim,ze se nasi kluci zdrave sportovne nastvou a plzenakum to pri odlozenym zapase poradne natrou.o to sladsi bude pak oslava na tribune:)
coz takhle jit misto zitrejsiho vyjezdu dnes vecer podporit futsalisty proti teplicim?
Re: Zápas v Plzni odložen!
Thane (přítel SN) před 10 lety 06.03.2015 14:22 |http://www.efotbal.cz/clanek-145425-Odklad-v-Plzni-%E2%80%9EViktorka-zkoumala-rady-FACR ,%E2%80%9B-rika-lekar-z%C2%A0hygienicke-stanice.html
Tak z tohohle mi celkem jasne vyplyva ze to cemu jsem nechtel verit je skutecne pravda a jsou to ubohy mrdky..
Re: Zápas v Plzni odložen!
carfi-sks (přítel SN) před 10 lety 06.03.2015 14:40 |Nic jiného jsem od začátku nečekal.
Re: Zápas v Plzni odložen!
Thane (přítel SN) před 10 lety 06.03.2015 15:04 |Ja teda tomu ze si to nechali odlozit kuli chripce verit nechtel..tohle je strasne trapny a ubohy..ze se nepropadnou hanbou a nechapu
Re: Zápas v Plzni odložen!
no-nick před 10 lety 06.03.2015 18:32 |Kdo by to byl řekl, že podle některých laxní Deli naběhal nejvíc z celého týmu proti Teplicim.
Re: Zápas v Plzni odložen!
Barra před 10 lety 06.03.2015 20:05 |Však proti Liberce naběhal také kolem 12 km.
Re: Zápas v Plzni odložen!
Fallen (přítel SN) před 10 lety 06.03.2015 19:52 |Přátelé, kteří jste viděli alespoň částizápasu Brno Ostrava. Nepřipadal vám ten fotbal naprosto příšerný? Ti lidé si nejsou schopní třikrát za sebou přihrát. Mě tedy nevadí, že tými pod námi ztrácejí body, ale jak se na to má nezaujatý člověk dívat? :D
Re: Zápas v Plzni odložen!
Nosorozec před 10 lety 06.03.2015 20:07 |My jsme tak loni hráli taky :D
Re: Zápas v Plzni odložen!
Ladislav (přítel SN) před 10 lety 06.03.2015 21:05 |Tak jsem si před chvilkou pouštěl náš první poločas proti Teplicím a před jejich prvním gólem se tam sešly čtyři nepříjemné události, které dohromady způsobily, že jsme inkasovali:
1. Deli šel do kličky u půlící čáry a prohrál souboj
2. Jirka Bílek vybojoval míč, ale zbrkle se ho zbavil, odkopl ho k protihráči
3. Potočný velice rychle a pohotově vystřelil
4. Hrubeš střelu nečekal a stál netakticky skoro na malém vápně
Jinak hrálo mužstvo i v první půlce velice dobře, je to už zase ta stará dobrá Slavie. Ale každý den není posvícení, v Liberci jsme si vybrali to pověstné štěstíčko (např. druhý neuznaný gól domácích v 80.minutě měl platit, Šural v době přihrávky nestál v offsidu) a proti Teplicím nás zase naopak opustilo (např. Teplice v prvním poločasu vystřelili jen dvakrát na branku a byly z toho dva góly). Škoda dvou ztracených bodů, ale to je život, musíme ty body udělat jinde. Myslím, že o mnoho důležitější je, že mužstvo má charakter, chce vyhrávat a o body se rve a bojuje až do konce. Zklamání našich hráčů bylo veliké (Martin Latka dokonce říkal v TV, že jsme prohráli), tzn. kluci mají velkou vůli a moc chtějí vyhrávat. Vidím to do budoucna optimisticky, Míra Beránek odvedl se svými spolupracovníky za pouhý půl rok skvělou práci.
Re: Zápas v Plzni odložen!
no-nick před 10 lety 07.03.2015 07:15 |Asi si ho zítra dám taky☺
Re: Zápas v Plzni odložen!
klimi před 10 lety 07.03.2015 08:30 |Já bych dodal ještě k zápasu s Teplicemi pro mě dvě dost pozitivní věci, které nám sice body neudělají, ale můžou nás určitě těšit:
1) Kvalita utkání: Určitě více než nadprůměrné utkání české ligy, rychlé tempo, pěkná atmosféra, celkem dost zakončení. V kombinací se zápasem Baník-Sparta se určitě český fotbal neměl za co stydět (kromě rozhodčích, samozřejmě).
2) Naše hra: Konečně to opravdu připomínalo fotbal! Ač jsem výše zmiňoval Deliho jako nejslabšího hráče, tak je v jeho hře vidět zásadní vliv v tom, že v záloze přibývá další hráč schopný něco vymyslet, což se vší úctou Aldo, Kodr, natož Gecov, nebyli.
Re: Zápas v Plzni odložen!
no-nick před 10 lety 07.03.2015 08:53 |Naprostý souhlas!!
Re: Zápas v Plzni odložen!
Ladislav (přítel SN) před 10 lety 07.03.2015 14:58 |Ještě poznámka k Delimu, na rozdíl od Alda, který vybojuje balon a většinou ho krátkou přihrávkou předá nejbližšímu spoluhráči (tzn. hraje na jistotu), tak naproti tomu Simon se snaží dávat z první dlouhý balon dopředu (tzn. jde do rizika) a ne vždy se mu to daří. Ale to se stává, když chce někdo hrát kreativně, tak ho spoluhráči taky musí pochopit a vědět, co od něho můžou čekat a to chce čas. Ale vypadá to, že Míra Beránek od něho tuhle hru vyžaduje.
Re: Zápas v Plzni odložen!
Petr9608 před 10 lety 07.03.2015 00:52 |Dnes by oslavil 75. narozeniny Slávek Šimek.
Strašně, strašně moc mi už 11 let chybí jeho skvělá satira.
http://revue.idnes.cz/miloslav-simek-test-0qe-/zajimavosti.aspx?c=A150305_151020_zajimavosti_nh
Re: Zápas v Plzni odložen!
travel (přítel SN) před 10 lety 07.03.2015 18:34 |Souhlas,je to hrozný ,jak to utíká.Ještě bych si dovolil přitom vzpomenout taky na Jirku Grossmana.
Re: Zápas v Plzni odložen!
davy před 10 lety 07.03.2015 18:53 |Kdysi jsem si na ně vzpomněl právě při čtení SN. Tehdy jsme testovali nějakého chorvatského fotbalistu ze Záhřebu, ale omylem zde bylo uvedeno, že je ze Zábřehu. Takže mi zcela logicky naskočil fotbalista-amatér "Břetislav Břeh, Zábřeh".
To jen aby někdo nebral tuto vzpomínku jako off-topic.:-)
Re: Zápas v Plzni odložen!
travel (přítel SN) před 10 lety 07.03.2015 19:58 |To snad ne,vždyť to byli velcí slávisti.
Re: Zápas v Plzni odložen!
Ladislav (přítel SN) před 10 lety 07.03.2015 03:38 |Česká liga je oproti Itálii rychlejší, překvapil slávista Tamás
http://www.efotbal.cz/include/tisk.php?clanek=145444
Re: Zápas v Plzni odložen!
Mike před 10 lety 07.03.2015 07:22 |Asi to je lehce nadsazené, ale zase oba naše zápasy patřily mezi nejlepší na jaře, na naši ligu se hrálo opravdu rychle a v tempu, protože Liberec a Teplice disponují také dost rychlostními typy hráčů. A díky vývoji obou střetnutí nebyl důvod utkání nějak ,,zdržovat". Takže se Tamásovi ani nedivím, že to takto hodnotil.
Re: Zápas v Plzni odložen!
Borris před 10 lety 07.03.2015 09:47 |Možná to ani nadsazené být nemusí klimi, pač italský fotbal už rozhodně není co býval. Šel bohužel docela dolů. Stačí se podívat například jak jsou na tom momentálně oba milánské celky. Samozřejmě určitě to není tak že naše liga je teď lepší než italská. Ale bohužel italská liga má sestupnou tendenci. A takový ten svůj kvalitní standard si drží akorát stará dáma.
Re: Zápas v Plzni odložen!
klimi před 10 lety 07.03.2015 09:51 |Asi jsem se ti tam omylem vloudil :))
Italskou ligu nesleduji, ale když jsem viděl hrát Italské týmy naživo v EL, tak mě jejich hra moc nebrala. Juve je samozřejmě úplně jiná soutěž.
Re: Zápas v Plzni odložen!
Borris před 10 lety 07.03.2015 14:29 |Ježíš já už ani neumím číst :-D takže omlouvám se Mikovi :-)
Ale jinak souhlas, taky se mi na italské týmy moc s požitkem nekouká. A úroveň italské ligy jde bohužel opravdu celkově dolů. Tak ono si stačí vzpomenout na naprosto zoufalou Neapol když hráli s rumunama na Letný. To byla hrůza.
Re: Zápas v Plzni odložen!
bongor před 10 lety 07.03.2015 20:17 |To jsem pochopitelně neviděl,ale když někdo působí jako zoufalec v zápase s rumunem,tak to už teda musí být super klasa.
Re: Zápas v Plzni odložen!
Borris před 10 lety 08.03.2015 07:20 |No právě :-D proto to zmiňuju jako ten nejpádnější důkaz úpadku :-D
Re: Zápas v Plzni odložen!
Ladislav (přítel SN) před 10 lety 07.03.2015 15:02 |Tady je rozhovor s Milanem Škodou o repre.
http://sport.aktualne.cz/skoda-trener-vrba-zatim-nevolal-jeste-musim-par-golu-dat/r~8f6aac88c27d11e4b6d20025900fea04/
Re: Zápas v Plzni odložen!
Petr9608 před 10 lety 07.03.2015 15:58 |Hm, 75 minut to vypadalo nadějně, pak tam ale Bolehlav dala tři fíky... :-(
Re: Zápas v Plzni odložen!
davy před 10 lety 07.03.2015 16:37 |Lepší než kdyby si ty fíky schovali pro nás. :-)
posun v tabulce
rak (přítel SN) před 10 lety 07.03.2015 19:01 |Sice jsme nehráli, ale posunuli se o místo výš, díky Hradci.
Ještě by měl Liberec večer vyřídit Teplice. To už se sice neposuneme, ale i tak.
Re: posun v tabulce
Petr9608 před 10 lety 07.03.2015 19:17 |Ten Hradec za to slutečně vzal. 4 body po takovymto losu!
Re: Zápas v Plzni odložen!
Ladislav (přítel SN) před 10 lety 07.03.2015 19:38 |Je tady velice pěkný video o cizincích ve Slavii "Fotbalovou Slavii mají spasit hráči ze tří kontinentů", komentuje Standa Vlček.
http://www.ceskatelevize.cz/sport/fotbal/synot-liga/303494-ceska-liga-je-rychlejsi-nez-italsky-fotbal-hlasi-slavisticka-posila-tamas/
Re: Zápas v Plzni odložen!
Petr9608 před 10 lety 07.03.2015 22:07 |Tak Liberec nám nepomohl. Na to, jak obře hrajem, se nám poháry zase vzdalují. :-(
Musíme porazit Bolehlav, ať se děje, co se děje.
Re: Zápas v Plzni odložen!
bongor před 10 lety 07.03.2015 23:36 |Ten blbej gól po přihrávce z autu nás ještě může pěkně mrzet.Bolku dáme.
Re: Zápas v Plzni odložen!
Petr9608 před 10 lety 08.03.2015 00:17 |Obávám se další plichty :-(
Re: Zápas v Plzni odložen!
Ladislav (přítel SN) před 10 lety 08.03.2015 00:23 |Plichta by byla nemilá, ale horší by bylo, kdyby nám zase odrovnali tři hráče.
Obzvlášť ten sparťanskej hajzlík by potřeboval srovnat.
Re: Zápas v Plzni odložen!
Petr9608 před 10 lety 08.03.2015 13:15 |http://isport.blesk.cz/clanek/fotbal-zahranici-anglie/229977/divocina-v-poharu-fanousci-aston-villy-vtrhli-na-hriste-libali-i-kousali.html
Co na to ti všichni "tobysevangliinestalo"? :-D
Re: Zápas v Plzni odložen!
Barra před 10 lety 08.03.2015 13:42 |Ale prdlajs. Nepamatuji si, ze by nekdo tady tvrdil ze v Anglii a jinde na zapad by se tohle nemohlo stat, jen ze se za takove vytrznosti adekvatne tresta. Staci si precist clanek, ze ktereho je jasne ze ostatni fandove Aston Villy tyto 'chuligany' z vlastnich rad vypiskali, ze hraci nebyli moc nadseni a ze klub tuto akci odsuzuje. Je jasne ze bude postih - Astonh Villa na to doplati jak klub, fandove se na nejaky cas nepodivaji na fotbal. Ale to vedeli dopredu, pravidla jsou zname vsem. Jinak napriklad Feyenoord s okamzitou platnosti dal zakaz vstupu na stadion temto fandum, kteri se predvedli v Rime a byli identifikovani. O delce postihu se jeste rozhodne.