Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Hráči Slavie

Hodnocení slávistů - 17. kolo

Slavia potěšila své příznivce povedeným vstupem do jara, když porazila Liberec na jeho půdě 3:1. Dobrý výsledek byl navíc podpořen i kvalitním výkonem.

Liberecký Slovan se sice v tabulce nachází na nelichotivé předposlední příčce, o snadného soupeře se ale nejednalo. Papírovou silou kádru se náš soupeř řadí zhruba někam do středu tabulky, navíc u něj došlo po nepovedené podzimní části k výměně trenérů. Čekal nás tak tým, který nutně potřeboval doma bodovat a byl navíc posilněn povedenou zimní přípravou. Slavii se však povedlo favorita dle sázkových kanceláří i názorů novinářů dokonale zaskočit, když na stadionu U Nisy urvala všechny 3 body.

Navíc šlo o jeden z nejlepších výkonů nejen na venkovních hřištích za dlouhou dobu, ale i v této sezóně celkově. Zvláště první poločas přinesl velice pěkný fotbal. Liberec byl v útočné kombinaci silným celkem, ale důraz na ofenzivu přinášel velká okna v obraně a červenobílí jich dokázali využít. Tři branky vstřelil Škoda a to ještě v tutových pozicích byli Deli a Hrubý a zajímavé možnosti si připsali i Škoda s Keniou. Liberec měl také své šance, ale bylo jich výrazně méně, skóre 3:1 po poločase pro sešívané, tak odpovídalo dění na hřišti.

Druhý poločas byl ze strany Slavie mnohem opatrnější. Trenér Beránek při dvoubrankovém vedení nechtěl logicky pokračovat ve hře nahoru dolů a radši zvolil jistotu v podobě pevného obranného bloku. Výsledkem bylo, že dění po pauze bylo méně záživné než špičkový první poločas, ale tým z Edenu jistě kontroloval své vedení. To se dařilo až do zhruba posledních 10-15 minut, kdy jsme se dostali pod příliš velký tlak, který vyústil v několik dobrých příležitostí Liberce. Ty jsme ale díky střelecké nemohoucnosti domácích a dobrému výkonu brankáře Hrubeše, který se vrátil mezi tři tyče po Rakovanově intermezzu na konci podzimu, přečkali a mohli oslavit zasloužené vítězství!

Ruku v ruce s dobrým výkonem na hřišti šlo i dění v hledišti. Slávistů přijelo na sever Čech opravdu mnoho a skvělou podporou vytvořili červenobílým domácí atmosféru. Tu nezkazil ani vyloženě slabý rozhodčí Paták, který rozjel svou soukromou show. Tento nechvalně proslulý sudí patří v letošní sezóně dle deníku Sport k těm nejhůře hodnoceným, s čímž mohu jen souhlasit. Nepovedl se mu už podzimní zápas proti stejnému soupeři, kde místo vyloučení podržel na hřišti Rajnocha, což se paradoxně po jeho chybách obrátilo proti Liberci. I v sobotu byl evidentně přísnější na Slavii, když na konci první půle dával sešívaným jednu nesmyslnou žlutou kartu za druhou, přičemž jasné fauly zezadu ve skluzu na druhé straně ponechal bez napomenutí. Jeho neobjektivní výkon dobře shrnula věta, která zazněla před poločasem - Slavia udělala 3 fauly, ale dostala 5 žlutých.

Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).

Karel Hrubeš - 6 - Do branky se vrátil v dobré formě. Slavii několikrát podržel kvalitním zákrokem, navíc si při vybíhání počínal aktivněji než na podzim. Dá se spekulovat, jestli nemohl Obročníkovu střelu chytit, ale podle mě to chyba nebyla. Míč byl dobře umístěný a Hrubeš nemusel mít přes množství hráčů ve vápně ideální rozhled.

Jan Mikula - 5 - Do utkání nevstoupil dobře a Slavia měla obranné problémy hlavně na jeho straně. Chyboval i pozičně, když za sebou nechal neobsazeného Bakoše, který naštěstí z dobré příležitosti pálil mimo. Postupem času šla ale hra Mikuly nahoru a druhý poločas už odehrál jistě.

Jiří Bílek - 6 - Pokud mu ve stoperské dvojici chyběl parťák Latka, tak byly problémy. Tentokrát však Bílek úlohu lídra obrany zvládl velice dobře. Počínal si jistě a zaskvěl se hlavně zastavením přihrávky v nadějném přečíslení Liberce ve druhé půli.

Lukáš Fialka - 6 - K tomu, že Bílek zvládl roli lídra defenzivy, nemalým způsobem přispěl mladý Fialka. Počínal si jistě a odehrál velmi dobrý zápas, dle mého názoru ještě o něco lepší než na Baníku. Osobně se mi Fialka za ten krátký čas, co odehrál, líbil o dost více než další mladík na stejný post Kodr, kterého Lukáš přeskočil v klubové hierarchii. A to hlavně proto, že je na Fialkovi vidět snaha hrát bez přehnaného respektu ke zkušenějším soupeřům.

Krisztián Tamás - 5 - Jistý výkon. Tamás je tu krátce a navíc je to mladý hráč, takže si za něj zaslouží pochvalu. Líbila se mi zvláště jeho poziční hra, ve které byl jistější než Mikula na druhé straně. Podpora útoku však byla z jeho strany takřka nulová, snad v tomto směru přidá v příštích zápasech. Celkově tedy "jen" lepší pětka.

Simon Deli - 5 - Z mého pohledu byl Deli v zápase s Libercem nejslabším článkem naší sestavy. Po přestupu není v ideální formě, což už bylo znát z přípravy, a nadále se potřebuje sžít s týmem. Potenciál je v něm ale velký a ani v Liberci si nevedl nijak strašně. Úvod byl z jeho strany slabý, navíc zahodil tutovou šanci, postupem času šel ale nahoru a druhý poločas už byl od něj lepší. Jen škoda, že mnohé vybojované balóny odevzdal nepřesnou rozehrávkou. Horší pětka.

Robert Hrubý - 6 - Zdá se, že po podzimu v roli náhradníka by se mohl velký talent vrátit do základní sestavy. Duel v Liberci jeho pozici podpořil, protože Hrubý odehrál slušný zápas. Jedinou větší vadou na kráse jeho výkonu byla zahozená tutovka, kdy se mohl brankáře zeptat, kam to chce, ale místo gólu jen napálil obránce.

Vukadin Vukadinovič - 7 - Odehrál výborný zápas, hlavně první branku zařídil z podstatné části on. Pro obranu Liberce byl celkově velice nebezpečný a zřejmě střídal poměrně brzy z taktických záměrů či kvůli tomu, že mu domácí hráči dost naložili a Vukadin musel být několikrát ošetřován.

Levan Kenia - 9 - Kenia zaujal už v Ostravě, příprava pak dávala tušit, že bude ještě lepší. A Levan to zcela potvrdil, když hned v prvním jarním kole odehrál výtečné utkání. Herně převyšoval všechny hráče v poli, ukázková byla zejména jeho práce s míčem. Za poločas v podstatě sám připravil dobrých 5 vyložených šancí. Ve druhé půli už nebyl vlivem taktiky až tolik vidět a ke konci pustil na hřiště Pitáka. Celkově mu ale mohu za sobotní zápas jen zatleskat!

Jaromír Zmrhal - 7 - Naše kraje fungovaly výborně, Zmrhal byl možná ještě o něco málo lepší než Vukadinovič. Připravil Škodovi druhou trefu a i ve zbytku zápasu domácí obraně nebezpečně zatápěl. Doufejme, že nastavenou laťku udrží a svými výkony neklesne jako v průběhu podzimu, protože právě toho "libereckého" Zmrhala by Slavia velice potřebovala.

Milan Škoda - 9 - Parádní výkon, nakonec 3 branky za zhruba 35 minut hry mluví za vše. A to mohl Škoda ještě dobré dvě branky přidat. Na absolutní desítku to ale podle mě nebylo, přeci jen Milan zadrbal akci 2 na 1 a dvě branky jen uklidil do opuštěné svatyně. Ani v poli nebyl tak dominantní jako Kenia. Celkově ale zahrál výtečně a devítku si zaslouží všemi deseti.

Aldo Baéz - 5 - Jestli Deli úplně nepřesvědčil, tak minimálně to samé se dá říci o Baézovi. Několikrát dobře zasáhl, ale připsal si velkou chybu, když si hrál s balónem před naším pokutovým územím a svou ztrátou zapříčinil vyloženou šanci soupeře. Pětka jen s oběma přimhouřenýma očima.

Karel Piták a Martin Dostál nejsou hodnoceni, protože hráli příliš krátce.

Komentáře (94)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

    quelhar (admin)     před 10 lety 23.02.2015 10:16 |  
    0 0

    To se dela, takhle nas napinat - nahodit pruvodni text a znamky ze budou doplneny pozdeji? ;o)

    • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

      (host)     před 10 lety 23.02.2015 10:23 |  
      0 0

      Pro vysvětlení i ostatním - článek píšu z práce, kde mám k dispozici jen velice zastaralý počítač, tak jsem radši text zveřejnil preventivně po dvou částech. :)

  2. Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

    tantalos     před 10 lety 23.02.2015 10:28 |  
    0 0

    Asi by bylo lepší, kdyby sis před hodnocením pustil utkání znovu ze záznamu na iBlesku.
    Jak jsem napsal jinde
    Deli fyzicky vydržel, ale on se zatím především snažil plnit úkoly, a mezi nimi bylo dávat balon rychle od nohy a posílat ho dopředu. V týmu zatím není natolik intergrovaný, aby zkoušel dirigovat hru - hlavně nechtěl kazit. Počtem vyhraných soubojů i přesnou přihrávkou dopředu - přihrál na dvě gólovky Škodovi a s relativně malým počtem chyb - patři mezi nejlepší hráče. (Někdo mu vyčítá chybu při inkasovaném gólu, ale od něj to byl vlastně dobrý zákrok - zblokoval centr z křídla a byl zblízka nastřelen, za to kam se míč odrazil, nemohl. Spálil sice šanci, ale balon dostal na pravou a on je levák.)
    Podle mne Deli - 7

    • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

      Divizni (přítel SN)     před 10 lety 23.02.2015 10:35 |  
      0 0

      Já koukal na jinej zápas!

    • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

      Alanor (admin)     před 10 lety 23.02.2015 10:38 |  
      0 0

      Já se přikláním k většině (alespoň dle komentářů), kterou Deli v Liberci nenadchl. Chyb a nepřesností jsem u něj viděl hodně - často nepřesná rozehrávka a nejistá obranná hra. Inkasovaný gól mu samozřejmě nevyčítám a souhlasím s tím, že to od něj byl spíše dobrý obranný zákrok.

      Jinak jsem si ale Deliho jako posilu přál a věřím, že se tu prosadí.

      • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

        Alky (přítel SN)     před 10 lety 23.02.2015 10:48 |  
        0 0

        Já bych dal Delimu 5 a Aldovi 3. Deli se snažil (a někdy to vyšlo, jindy ne) a hlavně mi přišel jako přesně ten typ hráče, který nám chyběl. Hráč, který vévodí středu hřiště. Tentokrát v dobrém i ve špatném smyslu slova. Ale celkově průměrný výkon. Zato Baéz byl špatnej celou dobu pobytu na hřišti. Připomínal mi Maradonu v jeho nejděsivější formě. :-)

        • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

          Dareios     před 10 lety 23.02.2015 11:41 |  
          0 0

          Souhlasim s tebou....tu 5 pro Baeze chápu jako výraz naší dobré nálady

          • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

            Alanor (admin)     před 10 lety 23.02.2015 12:59 |  
            0 0

            Částečně máš pravdu a pak také nedávám střídajícím hráčům hned vyloženě nízké známky. Beru to tak, že každý začíná na průměru a dobrými nebo špatnými akcemi se posouvá nahoru či dolů. Takže ti střídající logicky nemají tolik času na to, aby se tak snadno dostali k extrémům.

            • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

              Dareios     před 10 lety 23.02.2015 13:10 |  
              0 0

              Rozumím ti, děláš to asi dobře...Jestli však je 5 neutrální začátek, tak na něm se Aldo teda z mýho pohledu rozhodně neudržel.
              Doufám, že se zvedne!

            • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

              Alky (přítel SN)     před 10 lety 23.02.2015 14:43 |  
              0 0

              Bylo by asi i špatně, kdyby se všichni shodli na stejném hodnocení.
              A dovolím si ještě jednu poznámku. Diskutující většina považuje Zmrhala za středního záložníka. Podle mě ale v sobotu ukázal, že při správném způsobu hry je na kraji velmi platný (v současnosti možná platnější než uprostřed). Viděl jsem na podzim kousek nějakého zápasu "U21" a přišlo mi, že z pozice levého halva byl nejlepší na place.

  3. Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

    Divizni (přítel SN)     před 10 lety 23.02.2015 10:32 |  
    0 0

    Souhlasím. Rozhodčí a Deli nejhorší na place. Po dlouhé době se na nás docela pěkně koukalo. Asi každý mančaft v naší pozici by při výsledku 3-1 zalezl. To je normální.

    • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

      slaviator     před 10 lety 23.02.2015 10:46 |  
      0 0

      Baez horší než Deli

      • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

        Maeden (přítel SN)     před 10 lety 23.02.2015 11:37 |  
        0 0

        Bez debaty, a rozhodně horší než Mikula i Tamás.
        Bílek, Fialka, Berkovec mají 6, v tom případě Baez 3. Aldovi se to vůbec nepovedlo.

        • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

          davy     před 10 lety 23.02.2015 12:49 |  
          0 0

          Berkovce bych nehodnotil, protože nepředvedl absolutně nic. Polehčující okolnost: vůbec nehrál. :-)

          • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

            Borris     před 10 lety 23.02.2015 16:11 |  
            0 0

            To ho ale neomlouvá :-D :-D :-D

            • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

              Maeden (přítel SN)     před 10 lety 23.02.2015 18:20 |  
              0 0

              Holt freudovské přeřeknutí :) podvědomí je silnější než realita, tak rád bych ho v té bráně viděl...

  4. Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

    LadaJel     před 10 lety 23.02.2015 10:44 |  
    0 0

    S hodnocením bych v zásadě souhlasil, ale pár poznámek z mého pohledu bych měl... Hrubeš - odvedl si své, za gól podle mého opravdu nemohl, ale přesto se těším, až se dá dohromady Berkovec, protože jsem byl např. i na generálce v Nymburku a tam mě osobně Hrubeš nepřesvědčil. Deli - zatím slabý článek. Odvádí černou práci, to je pravda, ale stejně jako při generálce to z mého pohledu vypadalo, že mu chybí větší drajf, zaujetí a hlavně rychlejší přístup k soupeři, tj. víc bojovnosti. Kenia - co předvedl v první půli byl mimořádný výkon pro celý tým. Nechal vzpomenout na první dva, tři zápasy Damiena Boudjemy v dresu Slavie, po kterých jsme si malovali světlejší zítřky. Když bude zdravý, tak věřím, že cíl postavit hru na něj je správný. Jen velká škoda, že Boudjemaa nehraje vedle něj. Myslím, že by si sedli - oba technicky výborní a Damiena by to třeba konečně bavilo, kdyby si to měl s kým dát.

    • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

      Alanor (admin)     před 10 lety 23.02.2015 10:49 |  
      0 0

      Souhlasím, že Berkovec s formou z Bohemky by byl lepší než Hrubeš. To byl spolu s Vaclíkem nejlepší brankář v lize. Ale dostane se do ní? A dá se vůbec někdy zdravotně dohromady?

    • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

      slaviator     před 10 lety 23.02.2015 10:52 |  
      0 0

      Doufám, ze Kenia-Boudjemaa budou vedle sebe hrát v domácích zapasech

      • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

        Dresco     před 10 lety 23.02.2015 11:10 |  
        0 0

        Myslim, ze po takovem vykonu se do sestavy sahat nebude (s vyjimkou Latky), ale treba v pripade neprizniveho vyvoje bych si dovedl predstavit, ze ho tam Mira posle treba na posledni pulhodinu...rád bych ho na place viděl.

      • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

        subHuman     před 10 lety 23.02.2015 12:26 |  
        0 0

        Tak to určitě nebudou.

        • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

          (host)     před 10 lety 23.02.2015 13:02 |  
          0 0

          V našem předsezónním rozhovoru, na jehož autorizace čekáme, Karol Kisel řekl, že Boudjemaa a Kenia jsou trochu rozdílné typy hráčů a klidně můžou hrát spolu. No, snad se ten rozhovor někdy dočká zveřejnění :) jane

          • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

            martyni (přítel SN)     před 10 lety 23.02.2015 14:10 |  
            0 0

            Otazka je, na jakem postu by mel Boudjemaa hrat, kdyz nejlepsi vykony podaval na podhrotu a tam ho Kenia nepusti. Na kridle uz nic moc neprevedl, jako stredni zaloznik by musel hodne behat..

        • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

          LadaJel     před 10 lety 23.02.2015 13:06 |  
          0 0

          SLAVIATOR: Taky si myslím, že bohužel nebudou. Defenzivní štít (Deli/Baéz) tam budou hrát vždy a muselo by se to tak postavit jinak než na hře po křídlech, ze které se má těžit při 4-2-3-1. Jedinou možností by bylo 4-1-4-1, kde by stáli: Hrubeš - Mikula, Bílek, Latka, Tamás - Deli (Baéz) - Zmrhal, Kenia, Boudjemaa, Vukadinovič - Škoda . Defenzivní štít by pak maximálně jistil ofenzivní typy ve středu pole, protože třeba Damien (jak ukázal na podzim na Dukle), toho dozadu moc nefixuje...

  5. Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

    DavidM     před 10 lety 23.02.2015 11:19 |  
    0 0

    Možná je dobře že jsme s Libercem hráli hned první kolo. Po výkonu proti nám dnes podepíšou nebo už podepsali Brabce a Breznaníka.

    Jinak s hodnocením souhlasím, jen Hrubý mě moc nepřesvědčil a navíc ta jeho zazděná šance... já křičel gol už když dostal balon jak to bylo jasný:-D

    • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

      quelhar (admin)     před 10 lety 23.02.2015 11:42 |  
      0 0

      Pravda je, že horší obranu než proti nám už asi těžko mohou předvést, ať už budou mít Brabce nebo nebudou. Ale nemyslím, že by byl Brabec nějakou významnou posilou. A Breznaník už vůbec ne - navíc na levém křídle Liberec problém nemá, Frýdek předvedl proti nám docela solidní výkon.

      • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

        Tomski     před 10 lety 23.02.2015 11:50 |  
        0 0

        Frýdek je největší prase...

        • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

          quelhar (admin)     před 10 lety 23.02.2015 11:52 |  
          0 0

          Ano, ale to nemusi nutne odporovat fotbalovym dovednostem, ostatne Breznanik je v tomto ohledu taky stejna "kvalita".

          • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

            Tomski     před 10 lety 23.02.2015 11:57 |  
            0 0

            to bez debat...škoda, že s nimi nemůžeme letos ještě hrát :-D

      • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

        martyni (přítel SN)     před 10 lety 23.02.2015 11:57 |  
        0 0

        To jo, ale pokud se dari tyhle rychly protiutoky, lecjaka obrana muze vypadat slaba, propadne vlastne celej tym a brani se to spatne.

        • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

          DavidM     před 10 lety 23.02.2015 13:05 |  
          0 0

          Podle mě Erich bude výrazně platnější než kdokoliv dvojice Pimpara, Sackey. Každopádně jsem zvědav na zápas s Teplicemi kde budeme muset i tvořit a ne čekat na brejky.

          • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

            goop     před 10 lety 23.02.2015 14:01 |  
            0 0

            Taky se týhle konstelace trochu bojím.

            • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

              Betynka58     před 10 lety 23.02.2015 15:13 |  
              0 0

              Ještě na podzim bych se toho taky bál, ale teď s Keniou jakožto tvořivým záložníkem věřím, že už by Slavia zase na kombinační fotbal, který ji vždy zdobil, mohla mít.

            • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

              PetCC     před 10 lety 23.02.2015 15:19 |  
              0 0

              No když Teplice jsou bez Mahmutoviče, tak se zase nemusí tolik bát jejich brejků.

  6. Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

    Pepino44     před 10 lety 23.02.2015 11:37 |  
    0 0

    Tak s hodnocením vcelku souhlasím i když např.hodnocení stoperů bych jeden bodík přidal, ale na tom nesejde. Nyní mimo téma, vadí mi,že jsem se na oficiálkách nikde nedočetl,kde dneska juniorka hraje. Pokud přijedu do Počernic a tam se dozvím,že se hraje na umělce v Edenu,tak budu dost naštvaný. Ty zprávy z ofika jsou opravdu aktuální. Pokud někdo víte něco bližšího,dejte prosím vědět.

  7. Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

    martyni (přítel SN)     před 10 lety 23.02.2015 11:55 |  
    0 0

    O vikendu jsem byl na horach, tak hltam jen sestrihy.. :). Ty rychly proti utoky, pocet hracu ve vapne, to je krasa, tenhle "nemeckej" fotbal se mi moc libi a zda se, ze by to mohlo fungovat, Zmrhal presvedcuje, ze by mohl byt krajnim hracem, ma rychlost i tah na branku, zprava Vuk, skvely Skodak, co je najednou vzdycky tam, kde ma bejt, a reziser Levan, ze kteryho je cejtit zaujeti pro hru a zodpovednost za vysledek, oproti druhymu technikovi Damienovi, kterej na me pusobi dost flegmaticky.. A moc se mi libilo, jak Hruby hral vysoko, to uz je slusnej pocet hracu vepredu, cpo muze neco uhrat.

    Defenzivni zaloznici to nemeli nikdy lehky, pokud nevypadali tak elegantne jako Tavares nebo Petrak, vytky jsou porad stejny, ze vybojovany moc rychle odevzdavaji, nepodrzi balon... mne ale prijde dulezitejsi, aby DZ byl vzdycky tam, kde ho je potreba, aby zastavil utok soupere, coz mi u Baeze chybelo, pokud bude v tomhle Deli lepsi, at hraje on.

    Je to jen zacatek, bude plno vyrovnanych zapasu a uplne jiny budou ty, kde souperi nebudou chtit hrat fotbal, jsem zvedav, jak to dal pujde. Ale tesit se muzem:).

  8. Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

    lukas8 (admin)     před 10 lety 23.02.2015 12:37 |  
    0 0

    Zdravím :)
    S hodnocením víceméně souhlasím, snad jen u Alda bych dal čtyřku.
    Jinak Kenia v první polovině naprosto fantastický.
    Myslíte, že někdy uvidíme zálohu, ve které spolu nastoupí Kenia, Boudjemaa a Piták?

    • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

      Alanor (admin)     před 10 lety 23.02.2015 13:05 |  
      0 0

      Nemyslím si, že taková záloha by byla vyloženě k užitku. Naopak se mi proti Liberci líbila rychlost křídel Vukadinoviče a Zmrhala.

  9. Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

    Betynka58     před 10 lety 23.02.2015 12:55 |  
    0 0

    Tentokrát Tě, Alanore, musím pochválit, k hodnocení základní sestavy nemám žádné výraznější výhrady. Snad jen oběma krajním záložníkům bych možná přidal po bodu, ale to je detail. Naopak jak ve Sportu dali Škoďákovi 10 a Keniovi 8, tak jsem si říkal, že bych oběma dal po devítce, potěšilo mne, že to vidíš podobně.
    Pouze bych se přidal k několika diskutujícím ohledně příliš shovívavé známky pro Baéze, který byl v sobotu dle mého jasně nejslabším slávistou.

    • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

      Alanor (admin)     před 10 lety 23.02.2015 13:07 |  
      0 0

      Nižší známka se Baézovi určitě dát dala, možná i měla. Ale nakonec jsem byl shovívavý, viz výše.

  10. Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

    lassiter     před 10 lety 23.02.2015 13:15 |  
    0 0

    Ne že by to bylo nějak důležité, ale nevíte někdo, proč jsme hráli v těch hnusných červených trenkách?

    • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

      Alanor (admin)     před 10 lety 23.02.2015 14:17 |  
      0 0

      Mně se náhodou kombinace s červenými trenkami líbí. :) Ale ještě bych obecně rád viděl modré štulpny.

      • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

        afro     před 10 lety 23.02.2015 15:24 |  
        0 0

        To by byla za docela zajímavá anketa. Já jsem jednoznačně za bílé trenýrky a bílé štulpny.

    • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

      winter (přítel SN)     před 10 lety 23.02.2015 14:25 |  
      0 0

      proč hnusných? mě se třeba líbí mnohem víc než ty bílý. na bílou mám od tý doby co jsme měli místo sešívaných záda jenom bílý trošku alergii takže červený trenky jsou pro mě změna k lepšímu

      • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

        lassiter     před 10 lety 23.02.2015 16:45 |  
        0 0

        ok, nejsou hnusné, jen se mi moc nelíbí v té kombinaci :-) tradice prostě...

        • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

          Nosorozec     před 10 lety 23.02.2015 23:51 |  
          0 0

          Teď jsem si vzpomněl, jak jsme ještě v devadesátých letech nastoupili v Hradci nebo v Budějkách v netradiční kombinaci červenobílý dress + modrý trenýrky. To byl teprve úlet. :)

  11. Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

    bramburek (přítel SN)     před 10 lety 23.02.2015 13:47 |  
    0 0

    Bílek 9 - v sobotu od něj vynikající obětavej výkon, kdy byl takřka neprostupná zeď, výborně dirigoval obranu, skvěle pozičně... podle mě jeho nejlepší výkon v našem dresu
    Tamás min 6 - z toho kluka roste opravdu hodně dobrej levej bek
    Hrubý max 5 - nejslabší ze slávistů
    ostatní vcelku souhlas

    • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

      Pepino44     před 10 lety 23.02.2015 13:58 |  
      0 0

      Jestli to u Bílka také nbude tím,že s Latkou hraje nalevo a s Fialkou vpravo,rozhodně když hrál napravo,podával vždy lepší výkon.

      • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

        Mike     před 10 lety 23.02.2015 14:18 |  
        0 0

        Tak s devítkou u Bílka nesouhlasím, to by musela naše obrana
        udržet čisté konto a nepustit soupeře do žádné šance. A to se
        nestalo. Nicméně u Bílka mě fascinuje jiná věc. Chyběl jenom ve 2
        zápasech a nedostal ani jednu žlutou kartu. To je u stopera věc naprosto nevídaná a pokud nás pískají rozhodčí typu Patáka, který
        udělují žluté karty třeba jenom za křivý pohled, tak je to vlastně úplně
        neuvěřitelné. Za mě Bílek velký palec nahoru.

  12. Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

    Gino     před 10 lety 23.02.2015 14:27 |  
    0 0

    Alanore, už jsi dal někdy 10? Pokud ne, má vůbec smysl mít známkování od 1 do 10, když by stačilo od 1 do 9? ;-)

    • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

      Alanor (admin)     před 10 lety 23.02.2015 14:58 |  
      0 0

      Desítku jsem, tuším, ještě nedal. Schovávám si ji pro výkony, na které se bude dát ještě po letech vzpomínat, jako třeba Vaniak proti Ajaxu. Ale hráči na tom biti nejsou, pětku považuji za průměr, ač to tak čistě arytmeticky není, když pod ní jsou jen čtyři čísla, ale nad ní hned pět.

      • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

        Navar (přítel SN)     před 10 lety 23.02.2015 15:26 |  
        0 0

        Absolutní souhlas. Desítka je pro ohromující výkon, který si zaslouží své místo ve slavistické historii.
        Martin Vaniak proti Ajaxu je výborný příklad.
        Ale přátelé - jaký by byl další? Že by K. Poborský z mistrovské sezony 1996? Úžasný zápas proti AS Roma to nebude, tam jsme postoupili se štěstím. A domácí zápas zase byl o tom, že Římané v Praze zmrzli. I když tam Karel vstřelil úžasný gól z přímáku...
        Nebo dvě výhry 4:1 nad Spartou. Ale byl tam někdo s excelentním výkonem?

      • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

        Navar (přítel SN)     před 10 lety 23.02.2015 15:26 |  
        0 0

        Absolutní souhlas. Desítka je pro ohromující výkon, který si zaslouží své místo ve slavistické historii.
        Martin Vaniak proti Ajaxu je výborný příklad.
        Ale přátelé - jaký by byl další? Že by K. Poborský z mistrovské sezony 1996? Úžasný zápas proti AS Roma to nebude, tam jsme postoupili se štěstím. A domácí zápas zase byl o tom, že Římané v Praze zmrzli. I když tam Karel vstřelil úžasný gól z přímáku...
        Nebo dvě výhry 4:1 nad Spartou. Ale byl tam někdo s excelentním výkonem?

        • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

          lassiter     před 10 lety 23.02.2015 15:31 |  
          0 0

          Když to berete takto, tak to těžko říct. Já jako bývalý obránce bych se chtěl dožít desítky pro nějakého beka, ale to nevím, co ten by musel udělat :-)

          • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

            Alky (přítel SN)     před 10 lety 24.02.2015 08:42 |  
            0 0

            Napadají mě dva. Výkon Franty Dřížďala na Ajaxu a Mateje Krajčíka v derby 2005.

            • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

              Jakubisko     před 10 lety 24.02.2015 16:01 |  
              0 0

              David Hubáček na stoperu při vítězství v derby na Letné 2:0, neutralizující Libora Doška. Evidentně.

        • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

          Nosorozec     před 10 lety 23.02.2015 23:53 |  
          0 0

          Já bych dal desítku Robertovi Vágnerovi za jeho 4 góly do sítě Uherskýho Hradiště na podzim 1995

        • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

          jesperx     před 10 lety 24.02.2015 09:05 |  
          0 0

          Poborský měl v sezoně 95/96 řadu zápasů, kdy by se známka na úrovni 9-10 dala použít, ať už si o něm můžeme myslet cokoliv, tak v tu dobu měl fazonu, kterou u žádného jiného hráče SKS asi nepamatuju..Mně teď namátkou napadá zápas se Žižkovem 5:0, kde dal 1 gól,jeden vlastní Žižkova po jeho sražené střele a na zbylé 3 góly nahrával.

      • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

        Tomski     před 10 lety 24.02.2015 09:08 |  
        0 0

        tak to by měl dostat Kenia maximálně 8...Škoda se dostával do šancí i bez něj a sám Kenia se v druhém poločase vytratil na rozdíl od Zmrhala například...:-)

  13. Proč patřil Simon Deli mezi nejlepší

    tantalos     před 10 lety 23.02.2015 14:37 |  
    0 0

    Zcela nesouhlasím s názory, že Deli byl ze Slavie jeden z nejhorších. Naopak svým stylem hry výrazně přispěl k vítězství a také díky němu jsme rozhodli v prvním poločase.
    1. Bránil s velkým přehledem, nelítal po place jako hadr na holi a často byl tam, kde byl potřeba. Zdá se být pomalý, jenže díky svým dlouhým nohám se pohybuje nečekaně rychle.
    2 Maximálně se snažil podpořit útok a přihrával téměř výhradně dopředu. Ani jednou neriskoval
    Protože byly hlasy, že byl v první půli slabý a zlepšil se až později, pokusil jsem se jeho hru v prvních 47 minutách analyzovat důkladně
    Do hry zasáhl 41 krát. Úspěšných zákroků obvykle následovaných přesnou přihrávkou na našeho hráče měl 24.
    z toho byly skvělé:
    čas 16.38 přihrávka do šance na 35 metrů na Škodu!!!
    34.52 dlouhou přihrávkou na JZ zahajuje akci, z níž dáváme 2. gól. !!
    z celkem pěti dlouhých pasů dopředu jen jeden je takový, že jej útočník nemůže převzít - někdy jdou sice do souboje, ale od toho tam Škoda
    Chyb se dopusti jen čtyřikrát:
    20.37 v šanci střílí pravou daleko vedle.
    13.56 velmi nepřesný pas do soupeřova vápna
    21.10 udeří ve výskoku protihráče rukou do obličeje a dostává žlutou. Paták na to evidentně čekal. Na druhé straně pak za faul na Simona dostal i Obročník
    43.30 nepřesná přihrávka.
    Fauloval 2x, byl 2x faulován
    2x vystřelil - jednou špatně po druhé zblokován
    Zbytek zákroků hodnotím neutrálně - především pak akci z 24.15, kdy jsme dostali gól. Byl nastřelen a centr, který zblokoval, se odrazil k soupeři. Kdo někdy hrál fotbal, mu to nemůže vyčítat.
    Právě vysoká přesnost jeho dlouhých přihrávek dopředu- 80 procent, je něco, co jsme tu léta neměli.

    • Re: Proč patřil Simon Deli mezi nejlepší

      martyni (přítel SN)     před 10 lety 23.02.2015 14:59 |  
      0 0

      Tantale ja to nevidel, takze ti nemuzu dat za pravdu ani nesouhlasit. Ale uplne ti rozumim.. myslim, ze je to tradice stare edenske drevenky, fandove zadaji technicky fotbal, chteji videt, klicky, cesky ulicky, loby pres golmany a tak.. povazujou to za slavistickou tradici, hraci, kteri delaj cernou praci a nejsou videt u golu a golovych prihravek, to se moc neoceni, presne prihravky ve stredu hriste se nevidi, za to kazda drobna nepresnost se pocita..

    • Re: Proč patřil Simon Deli mezi nejlepší

      lassiter     před 10 lety 23.02.2015 15:17 |  
      0 0

      No tak asi čas ukáže, jestli to byly geniální dlouhé přihrávky do gólových šancí způsobené jeho skvělým přehledem nebo shoda okolností. Na mě na hřišti působil občas trochu vyplašeně a ve chvíli, kdy měl nahrát vedle po zemi, dával dlouhý balon a naopak. V prvním poločase pak v některých momentech bránil dost laxně a nechával hráčům místa jak Milan Nitrianský blahé paměti. Ten gól mu tady snad nikdo nevyčítá. Ve druhém se opravdu zlepšil a hrál dobře.
      Mimochodem MB to myslím viděl podobně a zvlášť po té jeho žluté možná uvažoval o střídání, protože Aldo se celkem intenzivně rozcvičoval už od nějaké 35. minuty.

      • Re: Proč patřil Simon Deli mezi nejlepší

        tantalos     před 10 lety 23.02.2015 15:44 |  
        0 0

        Vyplašený asi opravdu byl - kdo by nebyl. Téměř vůbec se nesnažil o "jemnou techniku", nekličkoval a jen tlačil balon dopředu. Jenže o to tady šlo - využít každé příležitosti k brejku - i proto jsme měli tolik šancí.
        Mně zajímala jeho úspěšnost - sám v obraně kiks neudělal. Je pravda, že vypadá na hřišti dost laxně - v tom mi připomíná Míšu Tavarese. Mimochodem SD techniku má, jen si netroufal riskovat.
        Možná ti připadal laxní, protože nechodil do soubojů, v nichž by neměl šanci, ale když už se do nich pustil, tak je vyhrával. A celkem hrál za tu půli víc než čtyřicetkrát - tolik se Nitra nedostal k míči ani za celý zápas.
        Nitrianský se vytahoval dopředu a nechával za sebou místo - to Deli nedělal.
        Ano, Deli mohl víc rozehrávat do strany. Jenže to by asi občas přihrávku soupeř sebral a šel do protiútoku. Proto hrál na jistotu. Moc se mi líbil a doufám, že se sehraje s týmem a dovolí si víc než "safety first"..

        • Re: Proč patřil Simon Deli mezi nejlepší

          lassiter     před 10 lety 23.02.2015 16:00 |  
          0 0

          Ale jo, já taky věřím že bude dobrej, s Příbramí u nás ukázal, co v něm je... a že bude platnej při standardkách vzadu a vepředu - s Latkou a Škoďákem bysme z nich měli být za jaro tak plus šest gólů :-)

    • Re: Proč patřil Simon Deli mezi nejlepší

      PetCC     před 10 lety 23.02.2015 15:33 |  
      0 0

      Taky myslím, že Deli odvedl daleko víc práce, než se dá z prvního pohledu vidět.
      Na druhou stranu mu musím přičíst chybu, kterou tady v hodnocení má Baez. To Deli místo delší přihrávky na křídlo dal krátkou před vápnem Baezovi, který od něj v tu chvíli stál 2 metry a absolutně nečekal, že mu rozběhnutý Deli míč přihraje.
      Je to v čase okolo 91:30.

      • Re: Proč patřil Simon Deli mezi nejlepší

        Ladislav (přítel SN)     před 10 lety 23.02.2015 19:28 |  
        0 0

        Jen 2 poznámky k Delimu, nikdo z nás neví, jaké měl konkrétní úkoly od trenéra a navíc je tady spolu s Tamasem velice krátce, tzn. musí dostat čas, aby se sehrál s mužstvem. Hlavní je názor našeho trenéra a ten ho hodnotil pozitivně s tím, že se ještě bude zlepšovat.

        • Re: Proč patřil Simon Deli mezi nejlepší

          alois_veliky (admin)     před 10 lety 23.02.2015 20:35 |  
          0 0

          na tohle zaklínadlo "nevíme, jaké měl úkoly od trenéra" začínám být alergický. určitě neměl od trenéra pokyny, aby byl nepřesný a nejistý a občas chybující, což jsou věci, které mu zde většina diskutujících vyčítá. nemusím znát přesný taktický plán, abych dokázal posoudit, zda hráč zahrál dobře nebo špatně, myslím, že po těch letech už se člověk naučil tu hru nějak vnímat a dokáže si udělat obrázek. navíc - myslím, že když i beránek řekne, že se deli bude zlepšovat (a i v přípravě několikrát řekl, že od něj očekává víc) je to jen hodně defenzivně řečeno, že jeho výkon nebyl úplně ideální.

          na závěr chci dodat, že deliho nijak nezatracuju, jsem přesvědčen, že se opravdu bude zlepšovat a těším se, až bude hrát tak jako proti nám za marilu. v průběhu zápasu jsem si říkal, že by bylo lepší, kdyby místo něj krát baéz, když ale nastoupil, pochopil jsem proč nehraje. jeho výkon byl opravdu podprůměrný. (mimochodem - nezdálo se vám, že se aldo trochu přes zimu zakulatil?). jsem ale přesvědčen, že oba naši DZ mají na lepší výkony a když je budou předvádět, máme tento post velmi dobře zajištěný :)

          • Re: Proč patřil Simon Deli mezi nejlepší

            Ladislav (přítel SN)     před 10 lety 23.02.2015 20:58 |  
            0 0

            To není zaklínadlo, to je bohužel fakt, dnes je fotbal velice takticky svázaný. Řeknu jeden příklad, je už to hodně let zpátky, hráli jsme ve starém Edenu "na dřevěnce" a snesla se tam obrovská kritika na jednoho našeho záložníka, že vůbec neútočí (vystřídat, pryč s ním, ostudný výkon) a později jsem se dozvěděl, že měl jediný úkol, vymazat nejlepšího hráče soupeře a zákaz chodit i na útočné standartky...

            • Re: Proč patřil Simon Deli mezi nejlepší

              alois_veliky (admin)     před 10 lety 23.02.2015 21:01 |  
              0 0

              tak delimu nikdo nevyčítá, že netočil, ale že kazil, to se těžko schová za taktické pokyny.

              • Re: Proč patřil Simon Deli mezi nejlepší

                Ladislav (přítel SN)     před 10 lety 23.02.2015 21:20 |  
                0 0

                Nikdo netvrdí, že Deli byl nejlepší na hřišti, ale špatně taky nehrál. Když někdo nastoupí třeba jako zaměstnanec do nové firmy, tak taky hned není "mistr světa". Chce to čas.

                • Re: Proč patřil Simon Deli mezi nejlepší

                  alois_veliky (admin)     před 10 lety 23.02.2015 21:41 |  
                  0 0

                  S tím souhlasím, výše píšu, že jsem přesvědčen, že dokáže zahrát mnohem lépe. Těším se na to, popravdě mám od něj i od celého tohohle týmu po dlouhé době docela velké očekávání :)

                • Re: Proč patřil Simon Deli mezi nejlepší

                  bongor     před 10 lety 24.02.2015 17:12 |  
                  0 0

                  Jistě Láďo a zvláště když přijde z takové profláknuté firmy,kde jeho hlavním úkolem je,aby byl "frajer velikej".To chvíli potrvá,než se z něho stane fotbalista.

            • Re: Proč patřil Simon Deli mezi nejlepší

              dubas     před 10 lety 24.02.2015 08:39 |  
              0 0

              Vždycky si vzpomenu na Radka Bejbla, který byl svého času jeden z nejlepších DZ v Evropě, ale stará dřevěnka na něho byla doslova alergická:-) My si musíme vždycky najít někoho v mužstvu, koho zkritizovat, bez ohledu na výsledek a Jarda zmrhal hrál moc dobře, tak si musí najít někoho jiného:-)

              • Re: Proč patřil Simon Deli mezi nejlepší

                Ladislav (přítel SN)     před 10 lety 24.02.2015 20:11 |  
                0 0

                Jo, kdyby jen Radek Bejbl, každý rok to někdo odnášel. Jak říkal Leška, Slavia má nejkritičtější a nejnáročnější fanoušky vůbec.

            • Re: Proč patřil Simon Deli mezi nejlepší

              bongor     před 10 lety 24.02.2015 17:09 |  
              0 0

              Dřevěnka,to byla věc Láďo a ti co tam chodili to dění prostě museli hodnotit společně a negativně.Přesto si na ně rád vzpomenu,třeba na takového Oldu Řípu.Ten sice vždycky stál se svým hadraplánem před tribunou,nikdy nemohl sedět na té slavné dřevěnce,protože byl ochrnutý,ale prostě tam patřil.

              • Re: Proč patřil Simon Deli mezi nejlepší

                Ladislav (přítel SN)     před 10 lety 24.02.2015 20:08 |  
                0 0

                bangore, taky si někdy vzpomenu, měl jsem 15let permici na Déčku a "Dřevěnka" to byl fakt fenomén. Nedávno když byla na SN jen samá negace, tak někdo prohlásil (tuším, že tantalos), že se na SN přenesl duch "Dřevěnky", no občas možná ano, ale na ty dědky tam stejně nikdo nemá.

  14. Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

    Petr9608     před 10 lety 23.02.2015 20:31 |  
    0 0

    Nitrákovi se v Příbrami daří. Hned v prvním zápase skóroval!

  15. Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

    Petr9608     před 10 lety 23.02.2015 20:47 |  
    0 0

    BTW: Kterej rozhodčí se zdá být (ke Slavii) férovej, neřku-li, že jí něco i někdy trošičku připískne?

    • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

      fredydj (přítel SN)     před 10 lety 23.02.2015 23:12 |  
      0 0

      mně (skoro) nikdy nevadil Zelinka...

      • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

        Thane (přítel SN)     před 10 lety 23.02.2015 23:40 |  
        0 0

        Ani mne..ale letos me nasral na bohemce myslim kdyz tam hrali rudosi

    • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

      jesperx     před 10 lety 24.02.2015 09:13 |  
      0 0

      Příhoda

      • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

        jesperx     před 10 lety 24.02.2015 09:15 |  
        0 0

        Tedy ne, že by připískával, ale ke Slavii férový je...

  16. Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

    Betynka58     před 10 lety 24.02.2015 09:50 |  
    0 0

    V dnešním Sportu je celá stránka věnovaná Keniovi (hlavně z hlediska zápasových statistik). Jen doufám, že svými dalšími výkony přiměje redaktory, aby se naučili psát jeho jméno správně (KENIJA, ještě takovými velkými písmeny, dost bije do očí).

    • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

      tantalos     před 10 lety 24.02.2015 10:02 |  
      0 0

      V Gruzii se tradičně nepoužívá latinka, a tudíž by se mělo jeho jméno do češtiny přepisovat foneticky - takže správné podle našeho pravopisu bude zřejmě Kenija. Pokud ovšem nejsme Češi, ale třeba Angličané, můžeme používat angličtinu s jejím přepisem a psát Kenia.

      • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

        Betynka58     před 10 lety 24.02.2015 13:15 |  
        0 0

        Díky za vysvětlení, já jsem se na zdejších stránkách i oficiálkách setkal zatím jen s přepisem Kenia, tak mi to Kenija přišlo jaksi nepatřičné.

    • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

      jufoun (přítel SN)     před 10 lety 24.02.2015 14:16 |  
      0 0

      Ahoj nebylo by možné ten sport, tedy tu část o Levanovi oskenovat a hodim sem? Děkuji předem.

  17. Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

    zeleznik2     před 10 lety 24.02.2015 09:53 |  
    0 0

    Bez námitek, Deli nejhorší v prvním poločase, Baéz ve druhém, kraje obrany, také nenadchli, ale zatím je to jen první kolo, kluci se doufám, že ještě zlepší, nebál bych se zkusil postavit do základu Pitáka se Švecem, ikdyž nevím, jak na tom hlavně Švec je zdravotně.

  18. Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

    Petr9608     před 10 lety 24.02.2015 15:39 |  
    0 0

    Jinak kdo myslíte, že reálně ještě promluví o 5. místo?

    Mne se jeví pravděpodobné, že to vedle nás budou Teplice, Slovácko a Dukla. Otázka je to u Baníku, tam mám pochybnosti.

    Výhoda je to, že máme tyhle mančafty na jaře doma. (S Ostravou již máte odehrány oba zápasy s poz. vz. bilancí). Se Slováckem hrajem dokonce až ve 30. kole, čili teoreticky, pokud by to v boji o 5. flek bylo mezi náma a nima, můžem nad nima po 29. kole ztrácet i tři body a pořád bejt ve hře.

    Nicméně tedy asi největší nebezpečí číhá ze severu. Co myslíte, mohla by být hráčům vydány i pokyny, že by se měli pokusit vyhrát o více gólů? Za účelem zisku lepší vz. bilance s Teplákama.

    Jinak ale než hrát vabank, tak snad raději na "jistotu" plichty.

    Další věcí je to, zda o 5. místo nezačně "bojovat" i tým shora, aneb JAROlím :o)

    Hlavně doufám, že všichni uvědomují, jak je zápas s Teplicemi důležitý (důležitější než Plzeň, derby...). Přes tenhle zápas vede vstupenka do Evropy.

    • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

      bongor     před 10 lety 24.02.2015 17:14 |  
      0 0

      To nevím,kdo hraje o pátý flek.My hrajeme o čtvrtej.

      • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

        bongor     před 10 lety 24.02.2015 17:33 |  
        0 0

        V tvarové náplni na koláčích v lahůdkářství Paukert našla inspekce místo rozinek myší trus. Prý to bylo velmi chutné. Takže přeji dobrou chuť do Prahy.
        Lahůdkářství vlastní firma Natland.
        Určitě to sem jinak nepatří...............

  19. Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

    Ladislav (přítel SN)     před 10 lety 25.02.2015 21:42 |  
    0 0

    Tak jsem si ještě jednou, v klidu a bez emocí, pustil náš zápas v Liberci a ač nerad musím konstatovat, že ten druhý neuznaný gól Liberce měl platit. V době přihrávky stál za Šuralem ještě Fialka, sice těsně, ale byl tam. Jinak naprosto nechápu, jak se tady někdo může navážet do Deliho, byl velice platnej. Není to žádný brilantní technik, ale on tam není od toho, aby tvořil hru, ale aby dělal černou práci. A to dělal výborně. Připomíná mi to myšlení 70 a 80 let, kdy se naše vedení inspirovalo technickou, kombinační a líbivou hrou předválečné Slavie a kupovalo jen a pouze technické hráče, což byla velká chyba. A pak jsme jeli třeba do Banské Bystrice a tam nás úplně rozkopali.