Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

O Slavii

5 důvodů proč se těšit na jarní část sezóny

Již za necelých 72 hodin začíná pro Slavii druhá polovina letošní sezóny zápasem s Libercem. Pokud ještě nejste naladěni na tu správnou fotbalovou vlnu, mohl by vás tento článek lehounce popohnat.

Zimní přestávka je v našich končinách nebývale dlouhá, není tak divu, že fotbalový fanoušek za ty zhruba tři měsíce odvykne od své rutiny, kdy jednou za 14 dnů jde podpořit svůj tým na stadión, obtýden sleduje zápas na hřišti soupeře buď prostřednictvím obrazovky, nebo si udělá výlet do cizího města, a mezičas vyplňuje tu více, tu méně fundovanými komentáři třeba právě na Slávistických novinách. Přeci jen, ku příkladu přestupové spekulace a další obdobné věci spjaté s obdobím zimní přípravy jednoduše nemohou plnohodnotně vyplnit prázdnotu na duši, která se v zimních měsících u fanoušků vytvoří. Nelze se pak divit, že člověku pak možná ani nepřijde, že by se již za pár momentů mělo na osmi stadiónech prohánět za kulatým nesmyslem 22 fotbalistů pod dozorem 4 pánů v barvách FAČRu. Pokud je toto přesně váš případ, možná po přečtení následujících řádků nasednete do vozíku jedoucího po horské dráze s příznačným názvem - Už je to zase tady! - i vy.

Důvod první - Naděje. Při pohledu na tabulku a s vědomím veletočů, které rámovaly přípravné období u bodových sousedů, je jasné, že červenobílí mají po letech zase naději na to uhrát si v lize pohárové umístění. Nahrává jim samozřejmě fakt, že za určitých konstelací může stačit i páté místo, což v letech minulých nemohlo, ale i fakt, že krom ústřední trojice v lize neexistuje konsolidovaný tým, u kterého by nebylo pochyb, že bude s jistotou lézt po příčkách žebříku, než protne laťku ohraničující poháry. Žádný tým na to není dostatečně šikovný, každý bude vrávorat, včetně samozřejmě Slavie. Té by mohl však nahrávat fakt, že krom Mladé Boleslavi a Teplic doma nepřivítá žádný vyloženě špičkový tým. Do jaké míry je to skutečná výhoda, však zůstává velmi spekulativní při vzpomínce na vystoupení sešívaných proti Brnu a Hradci. Avšak právě z toho důvodu, že podobné výpadky pravděpodobně budou postihovat i ostatní, nelze sešívané z boje o pátou příčku vylučovat. 


Důvod druhý - Noví hráči. Každé přestupové období s sebou nese tu větší, tu menší okysličení kádru. U Slavie šlo, co se týče přírůstků do kádru, spíše o tu druhou variantu, avšak každý z hráčů, co přišel, slibuje potenciálně zajímavou a nevšední podívanou. Dovoluji si zařadit mezi nové hráče i Levana Keniju, který sice stihl odehrát již dva necelé zápasy na podzim, ale pravá kouzla, které umí ze svých nohou vykouzlit, nám bude ukazovat, pokud zůstane zdravý, až nyní na jaře. Co se týče Simona Deliho, tak během jednoho z přípravných zápasů jeden ze slávistických fanoušků prohlásil - sice mu to nejde, ale díky jeho eleganci se na něj dobře kouká. Krom těch vyloženě mladších slávistů si každý vzpomene, jakou radost nám rozdával Mickäel Tavares. Deli by na něj minimálně co se týče té elegance mohl navázat. Krom toho by Slavia možná mohla mít v Tamásovi po letech (vlastně když se to vezme kolem a kolem, tak od dob Ferryho Dřížďala) progresivního levého beka. A odchovanci v podobě Marka Červenky nebo Michala Švece, to již je jen bonbónek navíc.

Důvod třetí - Ztotožnění s kádrem. Tento bod je čistě subjektivný, to je třeba uznat. Na druhou stranu je zde několik faktů, které mu dodávají na vážnosti, především ve srovnání s minulostí. Tak prvně je třeba začít osobou trenéra. Miroslav Beránek nemusí sednout každému, na druhou stranu nemůže být sporu, že jde o obrovského slávistu, který by pro náš milovaný klub udělal první poslední, což při srovnání například s loňským jarem znamená obrovský posun kupředu. A zadruhé zde máme samotnou skladbu kádru, jehož takřka polovinu tvoří buď přímo odchovanci, nebo hráči se Slavii již dlouhodobě spjatí jako například Martin Latka nebo Milan Škoda. Mám za to, že nyní si slávistický fanoušek může při cestě na stadión říci, že jde na Slavii koukat na slávisty (což nebylo vždy pravidlem), a to je přeci krásný bonus navíc.

Důvod čtvrtý - Tribuna Sever. I přes spory, které propukly zejména po derby, je jasné, že právě tribuna těch nejhlasitějších příznivců díky svému fandění a nápaditým choreografiím zvedá zážitek z návštěvy našeho svatostánku. Nyní přichází nové období této tribuny, kdy chtělo by se říci lehce alegoricky - Král zemřel! Ať žije král!, kdy po dlouhých letech odešla na zasloužený odpočinek hlavní ikona Strašák a jeho místo převzali další. Bude zajímavé sledovat, na jakou cestu nyní TS nastoupí. Krom toho se jistě můžeme těšit na další zajímavé a nápadité choreografie, u jejichž realizace vypadá mimojiné několik dalších z těch mála vlasů, které zbyly jednomu ze zdejších přispěvovatelů. Dovolil bych si pod tuto kategorii podřadit ještě v krátkosti jednu menší, a to jsou výjezdy. Jaro totiž nabízí minimálně tři lokality, kde to vždy stojí za to, konkrétně hned ten první v Liberci, následovaný Plzní a pro změnu ten konečný v Hradci Králové.

Důvod pátý - Počasí. Poslední důvod v sobě skrývá lehký podtón nadsázky, ale na druhou stranu pokud jste teplomilní jako třeba já, tak není radno ho podceňovat. Na jaru narozdíl od podzimu je totiž krásné, že čím více kol, tím je počasí lepší a lepší. A tak zatímco většina podzimu se odehrává za sychravých podmínek, na valnou část jara obvykle můžete chodit i v tričku, popřípadě samozřejmě dresu. A ono, co si budem povídat, i to vychlazené pivo se sluníčkem v zádech chutná o mnoho lépe, než v momentě, kdy kelímek zimou sotva udržíte v ruce. A to je ta návštěva stadiónu hned příjemnější!

Komentáře (50)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: 5 důvodů proč se těšit na jarní část sezóny

    Thane (přítel SN)     před 10 lety 18.02.2015 18:24 |  
    0 0

    Ja bych k posilam zaradim este Pitaka. Jediny co jsem si z onlinu ze zapasu odnes bylo ze zacal hrat zase dobre :)
    A sestej bod bych dal los..uz davno stary klasik poznal ze to je rozhodujici moment zapasu a je treba ho nacvicit ;)

    • Re: 5 důvodů proč se těšit na jarní část sezóny

      fredydj (přítel SN)     před 10 lety 18.02.2015 18:45 |  
      0 0

      na pozici středních záložníku je opravdu výběr :) defenzivnější Deli, Baéz, ofenzivnější Zmrhal, Hrubý, Piták, Kenia popřípadě Damien

      • Re: 5 důvodů proč se těšit na jarní část sezóny

        Rumburak     před 10 lety 18.02.2015 18:52 |  
        0 0

        Zmrhal bude hrat vlevo. Ale jsem zvedav jak vyresi Beranek ten stred proti Liberci. Kenia je jasnej si myslim a asi s nim bude hrat Deli a Hruby. I kdyz velkou radost mam z vykonu Karla Pitaka. V priprave vybornej.

        • Re: 5 důvodů proč se těšit na jarní část sezóny

          fredydj (přítel SN)     před 10 lety 18.02.2015 19:04 |  
          0 0

          jo nejspíš bude vlevo, ale jeho post je podle mě uprostřed

  2. Re: 5 důvodů proč se těšit na jarní část sezóny

    Kornovo     před 10 lety 18.02.2015 19:04 |  
    0 0

    dik tolsi, dobry clanek. trochu me to probralo. zatim jsem se tesil na Micolku a borecek vysedava v putykach a ma individual, a na Svicka, ktereho nejsme schopni podepsat. ten Kenia by mohl byt supr hrac, snad se nezrani a potahne to spolu se Skodarnou a mladyma

    • Re: 5 důvodů proč se těšit na jarní část sezóny

      Navyseals     před 10 lety 18.02.2015 19:10 |  
      0 0

      hlavně by se Keniovi měla během jara pořádně omastit a prodloužit smlouva nebo v létě zmizí

      • Re: 5 důvodů proč se těšit na jarní část sezóny

        Kornovo     před 10 lety 18.02.2015 19:15 |  
        0 0

        to bych nechal na panu Kiselovi

      • Re: 5 důvodů proč se těšit na jarní část sezóny

        Travinho     před 10 lety 18.02.2015 20:07 |  
        0 0

        Pokud se mu bude dařit, tak je asi nereálné s tím počítat.

      • Re: 5 důvodů proč se těšit na jarní část sezóny

        edenian     před 10 lety 18.02.2015 22:38 |  
        0 0

        Co vlastne predvedl, ze uz by se mu mela "omastit" smlouva? Tady teda vladne nekontrolovany optimismus.

  3. Re: 5 důvodů proč se těšit na jarní část sezóny

    Alanor (admin)     před 10 lety 18.02.2015 19:45 |  
    0 0

    Pro zajímavost: Rijeka - Hajduk 3:0, Balaj dával gól.

    • Re: 5 důvodů proč se těšit na jarní část sezóny

      Ladislav (přítel SN)     před 10 lety 18.02.2015 19:52 |  
      0 0

      Vidím, že jsme měli stejnou myšlenku, jen jsi byl rychlejší.

      • Re: 5 důvodů proč se těšit na jarní část sezóny

        Alanor (admin)     před 10 lety 18.02.2015 20:16 |  
        0 0

        Jsem na Balajovu další kariéru zvědavý. Myslím, že má šanci se prosadit. Není to sice moc pracovitý hráč, ale dokáže zhodnotit práci ostatních dobrým zakončením. A v Rijece k tomu asi bude mít více příležitostí než v současné Slavii.

        • Re: 5 důvodů proč se těšit na jarní část sezóny

          Ladislav (přítel SN)     před 10 lety 18.02.2015 20:43 |  
          0 0

          Souhlasím, určitě tam bude mít větší šanci se prosadit, navíc ho tam dost berou, má tam jméno. Určitě mu taky pomůže, že je to Balkán a má to domů jen kousek a že má v mužstvu krajany. Já bych neřekl, že není moc pracovitý, určitě je pracovitý, ale je to typologicky jiný typ hráče, není to bojovník a rváč jako Škoda s Červenkou. A taky je otázka, zda jsme od Rijeky nevzali jejich první nabídku na přestup (jak to Řebíček dělá) a nepokusili se je trochu víc natáhnout, peníze tam byly. Ale to už je spekulace.

          • Re: 5 důvodů proč se těšit na jarní část sezóny

            bongor     před 10 lety 18.02.2015 22:31 |  
            0 0

            To Láďo asi není Bekimova výhoda,oni tam Albánce moc rádi nemají.Říkají jim hanlivě Šiptari.V Srbsku by asi nehrál.Jinak i nadále lituji,že odešel,moc takových šuterú asi u nás neběhá.Ale věřím že MBVCD, asi měl důvod ho nestavět.

            • Re: 5 důvodů proč se těšit na jarní část sezóny

              Ladislav (přítel SN)     před 10 lety 19.02.2015 00:57 |  
              0 0

              Bangore já jsem četl reakce chorvatských medií když vyšlo najevo, že jde Balaj do Rijeky a psali o něm jako "hrdina ze zápasu se Srby". Navíc tam připomínali, že jeho gól porazil silné Portugalsko, tzn. uznávali jeho kvality a měli k němu respekt.

      • Re: 5 důvodů proč se těšit na jarní část sezóny

        Kornovo     před 10 lety 18.02.2015 23:42 |  
        0 0

        zas nedelejte z hrace, co sedel na sparte, v polsku a vlastne i u nas nejakeho supr borce.

  4. Re: 5 důvodů proč se těšit na jarní část sezóny

    Ladislav (přítel SN)     před 10 lety 18.02.2015 19:50 |  
    0 0

    HNK Rijeka - Hajduk Split 3-0 (2-0) - Góly: 2. Jugovič, 13. Bekim Balaj, 84. Jugovič
    Dohrávka 20.kola chorvatské ligy.

  5. Re: 5 důvodů proč se těšit na jarní část sezóny

    vlk30 (přítel SN)     před 10 lety 18.02.2015 20:25 |  
    0 0

    Abych pravdu řekl těším se nejvíc na fanoušky a červenobílé dresy na hřišti,protože s tou Slavii kterou by si člověk přál ta dnešní nemá nic moc společného, vyjma právě těch dresů a věrných fanoušku.No člověk si za poslední léta zvykl na ledacos.Jinak samo trenérovi a hráčům přeji, aby získali na jaře 45 bodů.

    • Re: 5 důvodů proč se těšit na jarní část sezóny

      Barra     před 10 lety 18.02.2015 20:34 |  
      0 0

      45 bodu z 42 moznych :)

      • Re: 5 důvodů proč se těšit na jarní část sezóny

        naplavnik     před 10 lety 18.02.2015 20:47 |  
        0 0

        Slávistický fanoušek patří tradičně k těm nejnáročnějším...

        • Re: 5 důvodů proč se těšit na jarní část sezóny

          bongor     před 10 lety 18.02.2015 22:33 |  
          0 0

          No to jo.

      • Re: 5 důvodů proč se těšit na jarní část sezóny

        vlk30 (přítel SN)     před 10 lety 18.02.2015 21:20 |  
        0 0

        Ceská republika je země neomezených možností jestli to ještě nevíš :-)

        • Re: 5 důvodů proč se těšit na jarní část sezóny

          Ladislav (přítel SN)     před 10 lety 18.02.2015 22:04 |  
          0 0

          Země neomezených možností to se za socialismu říkalo o Rusku resp. o Sovětském svazu.
          A nebo taky země, kde zítra znamená již včera ...

          • Re: 5 důvodů proč se těšit na jarní část sezóny

            vlk30 (přítel SN)     před 10 lety 18.02.2015 22:47 |  
            0 0

            Právě proto jsem to napsal :-)

        • Re: 5 důvodů proč se těšit na jarní část sezóny

          bongor     před 10 lety 18.02.2015 22:33 |  
          0 0

          No to taky jo.

  6. Zdarec

    SvatyBojovnik (přítel SN)     před 10 lety 18.02.2015 20:34 |  
    0 0

    Též se těším na začátek ligy, na Keniju, Tamasze, Škodovku a další... Co mě zaráží je Mičola, jestli je to pravda že obráží bary a utápí se ohnivé vodě tak je to škoda (s malým š...). Ogar od nás ze severu a tak nám dělá ostudu, přitom talent jak málokdo.

    • Re: Zdarec

      bongor     před 10 lety 18.02.2015 22:38 |  
      0 0

      to víš svatý muži,ale asi má talent i na chlast.Ostudu,jestli je to pravda,dělá sám sobě.A taky si neuvědomuje,jak krátká je kariera fotbalisty.Kdo nevyužije každý den,tak toho ve 40,až stojí na pracáku, moc lituje.Ale popravdě,já to beru s rezervou,přece taky musí vědět,co si nemůže dovolit,když chce hrát špičkový fotbal.

      • Re: Zdarec

        bongor     před 10 lety 18.02.2015 22:41 |  
        0 0

        Tak koukám,že soudruzi na poslední chvíli sehnali hned dva útočníky a jeden z nich
        patří mezi klenoty Evropy.A jak řekl soudruh Krejčí,od 8 let je rumunem a ví,že jedině oni musí vždy být první.A právě pro tuhle mentalitu se nikdy nikam nevyhrabou.A je to moc dobře.

    • Re: Zdarec

      bhcak     před 10 lety 18.02.2015 22:45 |  
      0 0

      A opravdu jste někdo Mičolu viděl se potloukat někde v baru, že se zde šíří tolik spekulací? Já samozřejmě netuším, co ve svém volném čase Tomáš dělá (kromě toho, že velmi často chodí fandit našim hokejkám ), ale rád bych jen řekl, že jsem si před pár dny povídal s jedním z našich hráčů o všem možném okolo Slavie, třeba i o Čolkovi, a něco takovýho označil za totální pitomost a hovadinu...tedy, skoro bych řekl, že jsem ho tím možná až naštval... :)

      • Re: Zdarec

        Betynka58     před 10 lety 18.02.2015 23:19 |  
        0 0

        Přiznám se, že mě tyhle nepodložené spekulace taky docela rozčilují, zvlášť když jsou ty informace z druhé ruky, jak psala jane. Já osobně věřím Čolkovi, že jako profesionál ví, co si může dovolit, a že neudělal nějakou blbost.

        • Re: Zdarec

          Kornovo     před 10 lety 18.02.2015 23:46 |  
          0 0

          ta diskuse probehla pod nejakym minulym clankem. nekdo dalsi pak take psal, ze videl Tomase v brnenske putyce popijet kafco, tak si vyberte :). me hlavne stve, ze je zas zraneny. s takovou to vypada na konec ve slavii

        • Re: Zdarec

          quelhar (admin)     před 10 lety 19.02.2015 09:17 |  
          0 0

          Hehe, věřit českým fotbalistům v české lize, že jsou profesionálové? To mě hodně pobavilo :o)

          • Re: Zdarec

            Barra     před 10 lety 19.02.2015 11:05 |  
            0 0

            Nedavno jsem cetl interview s Luisem Oliveirou. Mozna jmeno uz tak moc nerika, v polovine let '90 tvoril s Gabrielem Batistutou obavane utocne duo u Fiorentiny. Narodil se v Brazilii, v 16letech sel do Anderlechtu. Adaptace mu trvala 3 roky, v A-cku nastoupil az kdyz mu bylo 19. Jak pise, od prvniho dne to v Evrope obrecel, chtel zpet domu. Protoze musel zivit matku a 7 sourozencu, zatal zuby a vzdy, kdyz mu bylo nejhur, sel behat. Casem se stala rutina, ze kazde rano vstaval v 5 h, a sel si zabehat 20 km. Pak sel na bezny trenink. Diky tomu mel neuveritelnou kondici. V Belgii stravil celkem 7 let, pak hral 11 let prvni lize v Italii. Odehral v nejvyssi lize pres 600 zapasu a dal pres 200 branek. Karieru ukoncil az ve veku 41 let (nechal se behem sveho pobytu u Anderlechtu naturalizovat na Belgicana, v narodnim muzstvu hral pres 30 zapasu). Do ted beha kazde rano svych 20 km, i ldyz uz nestava v 5, ale v 6 hod, jak pise.

            Propomina mi to clanek o Bony Wilfriedovi, kde jeho byvaly trener vzpomina jak si po beznem treninou dal nasup a l behat kolecka na Strahove
            ( http://fotbal.idnes.cz/jan-kmoch-vypravi-o-zacatcich-kariery-bonyho-wilfrieda-pgd-/fot_zahranici.aspx?c=A150107_144028_fot_zahranici_min)

            Mozna prave i diky te vule uspet v Evrope, zvladnul Bony jak ceskou, tak holandskou a ted anglickou ligu. Skoda, kdo vi kolik potencionalne nadejnych karier ztroskota prave na tom, ze hraci nechapou nebo nejsou ochotni udelat neco navic, aby uspeli.

            • Re: Zdarec

              Barra     před 10 lety 19.02.2015 11:12 |  
              0 0

              Jestli si spravne vzpominam, tak i Stefan Simič si plati z vlastni kapsy sveho osobniho kondicniho trenera.

            • Re: Zdarec

              Kornovo     před 10 lety 19.02.2015 17:07 |  
              0 0

              na Luise si matne vzpominam z MS 98, ale tam mela Belgie prestarly tym a neuspela. to o pridavani si v treninku i mimo nej je jiste skvele, nepochybuju ze kazdy top hrac dela neco navic. ale v CR nejsou top hraci a kdyz ja si predstavim, ze bych mel behat 20 v 5 rano, tak to vubec neni myslitelne. vyjimecnych jedincu je minimum. pak mame priklad Vaska Kadlece, v mladi megatalent, na fyzicce asi moc nepracoval a navic je neuveritelne hloupy. tak se bohuzel u nas vetsinove uvazuje, jsem tu nejlepsi tak co bych makal jeste vic :)

              • Re: Zdarec

                Barra     před 10 lety 19.02.2015 20:58 |  
                0 0

                Vidim Kornovo, ze mas prehled. Ano, kvuli MS 1998 se dokonce nechal naturalizovat, to uz mel belgickou manzelku a deti (syn ted hraje MSL v USA). Jinak neodalam si trochu pichnout. Prastaraly tym a neuspela -:) Tri remizy ve skupine, proti Holandsku, Mexiku a Jizni Koreji. Ano, tehdy hrala jeste stara generace. Jinak jsme se o 4 roky pozdeji po play offs proti Cesku (2 x 1-0, obe branky Gert Verheyen) opet dostali na MS 2002 v Japonsku-Jizni Koreji, kde Belgie to dotahla do osmi finale.

                • Re: Zdarec

                  Kornovo     před 10 lety 20.02.2015 00:21 |  
                  0 0

                  ano 2002 byl obrovsky neuspech naseho fotbalu. Repka a tusim Nedved s Barosem vylouceni a kam to pak dva posledne jmenovani dotahli. MS 98 si vzpominam, ze se tak z pohledu Belgie hodnotilo. ambice na postup byly velke, skupina papirove snadna a nic. pamatuju si hrozny zapas proti Holandsku 0:0 nekoukatelne. nevim jak se to tehdy hodnotilo u vas, ale z ceskeho pohledu bida :) ale nasi vicemistri evropy 96 tehdy sedeli doma, takze my nemame moc co rikat :) MS 2002 jsem moc nesledoval, ale tusim ze pak zacala velka krize belgickeho fotbalu. je fajn ze jste se z toho hodne dobre vyhrabali. ne jak my, koukame na v uvozovkach druhorade ME 2016 a ze v roce 18 je MS tady vedeni svazu absolutne nezajima. bojim se ze tam zas nebudem

  7. Re: 5 důvodů proč se těšit na jarní část sezóny

    coolair     před 10 lety 18.02.2015 22:50 |  
    0 0

    Zvláštní konstelace - fotbalovou i hokejovou Slavii teď trénuje Beránek. Ještě by v obou týmech mohl v útoku hrát Červenka. Rozhodně lepší, než kdyby v obou byl Bednář... :-)

    • Re: 5 důvodů proč se těšit na jarní část sezóny

      Kornovo     před 10 lety 18.02.2015 23:51 |  
      0 0

      Cervus v hokejove slavii je mozna vetsi sci-fi nez Bedna ve fotbalove :) pamatuju si, ze nekdo tu pred casem psal, ze Marek ma na to, aby brachu prekonal, tak uvidime

  8. Re: 5 důvodů proč se těšit na jarní část sezóny

    Betynka58     před 10 lety 18.02.2015 23:30 |  
    0 0

    Trochu bych polemizoval s tím pátým důvodem - počasím. Je otázka, jestli se více zápasů za hezkého počasí hraje v jarní části, podle mne rozhodně ne. Vždyť polovina "podzimních" kol se hraje v kalendářním létě, zatímci třetina "jarních" kol v zimním období. Čili v průměru mi to vychází, že teplejší je spíše podzimní polovina sezóny.

    • Re: 5 důvodů proč se těšit na jarní část sezóny

      (host)     před 10 lety 19.02.2015 09:34 |  
      0 0

      Mno, to je otazka. Vetsinou byva uz v dubnu vazne hezky, tudiz na ty spatne mesice pripada jen 5 zapasu, zatimco na podzim je minimalne rijen a listopad, ktere letos obsahly 7 zapasu + povetsinou po babim lete na zacatku zari uz to pocasi take nebyva nic moc. Ale to je fuk, zas tak podstatnej tenhle bod nebyl, abychom delali meteorologickou analyzu :-))

  9. Re: 5 důvodů proč se těšit na jarní část sezóny

    Fallen (přítel SN)     před 10 lety 19.02.2015 06:40 |  
    0 0

    Co vyvozovat z toho, když Subhuman napíše na twitter "Vítej" a připojí obrázek člověka šijícího boty? :D

    • Re: 5 důvodů proč se těšit na jarní část sezóny

      naplavnik     před 10 lety 19.02.2015 07:11 |  
      0 0

      Řebíček že by to prodal?Baťovi?

      • Re: 5 důvodů proč se těšit na jarní část sezóny

        no-nick     před 10 lety 19.02.2015 07:53 |  
        0 0

        :D

      • Re: 5 důvodů proč se těšit na jarní část sezóny

        travel (přítel SN)     před 10 lety 19.02.2015 09:52 |  
        0 0

        Naplavniku,nenapsal jsi celou pravdu.Řebíček to prodá Baťovi,Zlín bude naše farma a Hubáček se vrátí na hostování.

        • Re: 5 důvodů proč se těšit na jarní část sezóny

          naplavnik     před 10 lety 19.02.2015 14:17 |  
          0 0

          Ano, Hub zpět na pozici štítového záložníka, kde nás tlačí bota :D

    • Re: 5 důvodů proč se těšit na jarní část sezóny

      fredydj (přítel SN)     před 10 lety 19.02.2015 07:13 |  
      0 0

      že by to byl Míša? :)

    • Re: 5 důvodů proč se těšit na jarní část sezóny

      jane (admin)     před 10 lety 19.02.2015 07:44 |  
      0 0

      Zatim nic, jeste to neni uplne hotove, vazne to na Gyoru. Snad se to dnes dotahne.

      • Re: 5 důvodů proč se těšit na jarní část sezóny

        naplavnik     před 10 lety 19.02.2015 09:19 |  
        0 0

        Přestupy se uzavírají zítra, nebo až v sobotu? Nějak mi uvízl termín 21.2. Chtělo by to, po odchodu Juhara, Nitra a Dobrotky jsme vlastně - 2 beky (Tamás).

  10. Re: 5 důvodů proč se těšit na jarní část sezóny

    martyni (přítel SN)     před 10 lety 19.02.2015 11:01 |  
    0 0

    Hezky clanek tolsimire, s vetsinou se ztotoznuju, mam pocit, ze je na co se tesit, necekam jaro plny dobryho fotbalu, ale verim, ze MB a spol. konecne nastoupili nejakou rozumnou cestu a zaslouzi si nasi podporu. Doufam, ze jim ji nezkazi Rebicek, treba prodejem klubu Pitrovi, jak nezapomnel skodolibe zahlasit na aktualne.cz ten smejd Starka. Kez by Rebicka neco osvitilo a pokud chce prodavat, aby udelal rozumny rozhodnuti.

    Doufam ze vyjde Svec, tesim se na Keniu, Skodovku, ze mu to bude palit, jsem zvedav kdo budou dalsi produktivni hraci, doufam ze se ozve zas Zmrhal, pro kteryho to muze byt zlomovy pulrok v kariere, nebo Robert Hruby, kterej na to urcite ma, jen musi taky duslednejc branit. Verim, ze by tym mohl po ociste pusobit soudrzne a bojovne.

    Naopak moc si neslibuji od Micoly, slavnej byl, ale uz je to davno, vzpominam kolik marnych zapasu u nas zahral, nez se mu v tech 2 - 3 zadarilo a dal nejaky goly. Dlouho nehral, obavam se spis, ze na jare by mohl byt dalsim kandidatem ma vyhazov. Krom Dobrotky me nemrzi odchod zadnyho z hracu, navic doufam,ze Dobrotka bude plne nahrazen Svickem. Mozna Balaj by stal jeste za uvahu, ale jak tu nekdo psal, neni to pracovitej hrac, talent sice ma, ale to nestaci.. pokud nebude v Rijece mnohem aktivnejsi a vic pracovat pro tym, bude tam nakonec sedet jako vsude.

    Pokud jde o TS, doufam, ze se vic zameri na fotbal nez na sebeprezentaci, ze pyro, nackovsky chorea a chovani, za ktery klub plati pokuty, nebudou clenove TS povazovat za cool rebelstvi. Tesim se na jejich fandeni a atmosferu v edeni.