Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

O Slavii

Krisztián Tamás přichází na půlroční hostování

Slavii těsně před odletem na herní soustředění hlásí posilu na post levého obránce. Nakonec přichází devatenáctiletý maďarský hráč Krisztián Tamás na půlroční hostování s opcí na přestup.

Juniorský reprezentant přichází z AC Milán. V prosinci byl ve Slavii na testech, klub o něj projevil zájem, dohodl se na podmínkách s hráčem, ale minulý týden byl vyhlášen pokus o jeho přivedení jako nezdařený, kdy vše mělo ztroskotat na jednání mezi kluby.

"Domluvili jsme s AC Milán, hráčem i agentem. Je potřeba ještě dotáhnout administrativní věci a všechny potřebné náležitosti k realizaci, ale v sobotu nebo nejpozději v průběhu dalších dnů by se k nám měl v Turecku připojit. Měla by to pro nás být určitě velice zajímavá posila," řekl k příchodu nové posily pro oficiální web sportovní ředitel Karol Kisel.

Hráč se narodil v Budapešti, prošel mládežnickou akademií Szombathelyi Haladas, odešel do mládežnické akademie AC Milán. Poslední půlrok byl na hostování ve Varese v Serii B.

Příchod nové tváře si pochvaluje i trenér Miroslav Beránek. "V době, kdy se ten příchod nedařilo dotáhnout do konce, to byl právě Krizstián, kdo chtěl do Slavie přijít a výrazně pomohl tomu, že se nakonec tento příchod podařilo zrealizovat. V mezibloku před Vánocemi nás přesvědčil. Má velmi dobrou levou nohu, je dobrý v defenzivně a hlavně kvalitně podporuje útok."

Komentáře (123)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Krisztián Tamás na půlroční hostování

    martyni (přítel SN)     před 10 lety 30.01.2015 13:05 |  
    0 0

    Takze to je ten vichr. Znamena to, ze predtim penize nebyly a ted jsou? Tak jeste vedet, ci jsou to prachy a jestli to prospeje to slavii :)

    • Re: Krisztián Tamás na půlroční hostování

      SaperVodicka (přítel SN)     před 10 lety 30.01.2015 13:18 |  
      0 0

      „Oni říkali, že to jsou jako peníze Jardy"............

    • Re: Krisztián Tamás na půlroční hostování

      start72     před 10 lety 30.01.2015 13:23 |  
      0 0

      To by ses divil, od koho se objevily peníze. Přátelství dělá zázraky...

      • Re: Krisztián Tamás na půlroční hostování

        Borris     před 10 lety 30.01.2015 13:25 |  
        0 0

        No a teda od koho?

      • Re: Krisztián Tamás na půlroční hostování

        mike-k (přítel SN)     před 10 lety 30.01.2015 13:26 |  
        0 0

        Alešovi půjčil Křéťa. :D

        • Re: Krisztián Tamás na půlroční hostování

          afro     před 10 lety 30.01.2015 13:31 |  
          0 0

          A může vlastně hrát v derby proti bolševikovi? ;-)

      • Re: Krisztián Tamás na půlroční hostování

        janko (přítel SN)     před 10 lety 30.01.2015 13:47 |  
        0 0

        Simic?

        • Re: Krisztián Tamás na půlroční hostování

          golux     před 10 lety 30.01.2015 13:57 |  
          0 0

          Přátelé Slavie, přátelé mezi sebou... :)

          • Re: Krisztián Tamás na půlroční hostování

            janko (přítel SN)     před 10 lety 30.01.2015 14:59 |  
            0 0

            Tak to fakt netusim:)

        • Re: Krisztián Tamás na půlroční hostování

          lukas8 (admin)     před 10 lety 30.01.2015 16:35 |  
          0 0

          To mohu vyloučit.

      • Re: Krisztián Tamás na půlroční hostování

        spino     před 10 lety 30.01.2015 17:00 |  
        0 0

        Topolánek? Hrdlička? Nejedlý?

  2. Re: Krisztián Tamás přichází na půlroční hostování

    DavidM     před 10 lety 30.01.2015 13:17 |  
    0 0

    Nemyslím si že je to hráč, který nám pomůže. Maďarský juniorský reprezentant a pár minut v Italské Serii B...

    Rád se ale nechám překvapit.

    • Re: Krisztián Tamás přichází na půlroční hostování

      tantalos     před 10 lety 30.01.2015 13:22 |  
      0 0

      Podstatné je, že ho MBVCD chtěl.

      • Re: Krisztián Tamás přichází na půlroční hostování

        AlesJa     před 10 lety 30.01.2015 13:36 |  
        0 0

        přesně tak a není to kůň nějakého rusa

      • Re: Krisztián Tamás přichází na půlroční hostování

        Travinho     před 10 lety 30.01.2015 15:46 |  
        0 0

        Ten chtěl i Petra, Černého či Balaje...

        • Re: Krisztián Tamás přichází na půlroční hostování

          Virgil1956     před 10 lety 30.01.2015 15:55 |  
          0 0

          Co se týče Petra, tak pochybuji, že ho chtěl :)

  3. Re: Krisztián Tamás přichází na půlroční hostování

    lukas8 (admin)     před 10 lety 30.01.2015 13:24 |  
    0 0

    Co o něm říci? Je to velmi rychlý hráč s výbornou fyzičkou, který umí kvalitně podpořit ofenzivu útočními výpady. Slušný centr. Levonohý.

    • Re: Krisztián Tamás přichází na půlroční hostování

      1rytir     před 10 lety 30.01.2015 13:32 |  
      0 0

      To je slibné. Uvidíme, jak se mu povede a držím palce. Jinak musím dodat, že po shlédnutí záznamu z Aue mám pocit, že nás bota dost tlačí i uprostřed obrany. Je tam veliká nedůslednost. To snad ale spraví stabilizace stoperské dvojice.

      • Re: Krisztián Tamás přichází na půlroční hostování

        AlesJa     před 10 lety 30.01.2015 13:37 |  
        0 0

        tam může jít případně Deli nebo případně i Švec

  4. Re: Krisztián Tamás přichází na půlroční hostování

    winter (přítel SN)     před 10 lety 30.01.2015 13:31 |  
    0 0

    Tak paráda, jsem na něj zvědavej. Chválim i to že se jedná o hostování a ne rovnou o přestup, kdyby se náhodou neprosadil a ukázalo se že na to nemá. Tim že máme opci to je paráda, otázkou samozřejmě je, jak moc je ta opce vysoká a zdali bychom si jí eventualně mohli dovolit.

    Jinak na fotbal.idnes píšou že Slavia jedná i o návratu Švece! :-)

  5. Re: Krisztián Tamás přichází na půlroční hostování

    Borris     před 10 lety 30.01.2015 13:40 |  
    0 0

    Tak paráda, jsem rád že se to povedlo dotáhnout. Skvělé je i to, že Beránek píše, že sám Tamás se hodně zasloužil o to že se to povedlo dotáhnout. Je určitě moc dobře že sám Tamás sem chtěl jít. Ale posilování by tím zdaleka končit nemělo. Chtělo by to ještě nějakého kvalitního stopera a někoho místo Balaje. Protože popravdě řečeno mě děsí představa že by se třeba nedejbože Škoďák zranil. A pak dotáhnout příchod Švícka a pak to bude cajk.

    • Re: Krisztián Tamás přichází na půlroční hostování

      Tomski     před 10 lety 30.01.2015 13:46 |  
      0 0

      tak na stopera máme Bílka, Latku, Kodra, Fialku a Deliho...za Škodu Diopa a Červenku + Škutku...Švece bych vzal a pustil jednoho z pravých beků...+ by Švec mohl hrát na stoperu, z leva beka, def. založníka...já jsem spokojený...

    • Re: Krisztián Tamás přichází na půlroční hostování

      Virgil1956     před 10 lety 30.01.2015 14:06 |  
      0 0

      Vypadá to, že na nového druhého útočníka už nejsou many, Slavie si stáhla z hostování Škutku...

      • Re: Krisztián Tamás přichází na půlroční hostování

        klimi     před 10 lety 30.01.2015 14:07 |  
        0 0

        A není to spíš tak, že o něj už v Košicích není zájem?

        • Re: Krisztián Tamás přichází na půlroční hostování

          winter (přítel SN)     před 10 lety 30.01.2015 14:12 |  
          0 0

          No sice tam dal jen 3 góly v 15 zápasech ale k tomu má i 3 asistence a celkově to je dle kanadskýho bodování jejich druhý nejproduktivnější hráč, tak nevim nevim jestli šla iniciativa od nich.. ale doufám že ano, ve Slavii ho nechci, mě nepřesvědčil

          • Re: Krisztián Tamás přichází na půlroční hostování

            Pepino44     před 10 lety 30.01.2015 15:30 |  
            0 0

            Jasně,dostává se do střelecké formy,jeho produktivita stoupá. Ve Slávii asi za 26 zápasů 3 goly, na Slovensku ty 3 goly dal už za 15 zápasů - tedy jasný vzestup.

      • Re: Krisztián Tamás přichází na půlroční hostování

        Dresco     před 10 lety 30.01.2015 14:07 |  
        0 0

        ten se tu ale asi dlouho neohreje...

      • Re: Krisztián Tamás přichází na půlroční hostování

        klimi     před 10 lety 30.01.2015 14:19 |  
        0 0

        Hlavně nevidím důvod, proč sem tahat dalšího útočníka.

        • Re: Krisztián Tamás přichází na půlroční hostování

          Borris     před 10 lety 30.01.2015 14:40 |  
          0 0

          No já nevím hochu, nejsem úplně přesvědčený že Červ a Diop budou schopný Škoďáka zastoupit pokud se zraní. Dle mého názoru měl Červ do konce sezóny zůstat v Sokolově a stáhnout jsme ho měli až v létě. V Sokolově se mu dařilo, měl jistý základ a mohl dál růst. Zatímco u nás bude sedět. No a Diop toho ještě moc neodehrál. Takže já bych ještě jednoho útočníka uvítal.

          • Re: Krisztián Tamás přichází na půlroční hostování

            klimi     před 10 lety 30.01.2015 14:42 |  
            0 0

            Ahoj,
            myslíš, že když hráči řekneš: "Chceme tě, ale budeš dělat dvojku za Škodou, čekat než se zraní nebo budeš hrát 5-10 minut na konci zápasu.", tak do Slavie půjde?

            • Re: Krisztián Tamás přichází na půlroční hostování

              Borris     před 10 lety 30.01.2015 15:28 |  
              0 0

              No tak jasně že tohle při jednáních nikdo neřekne :-D vsadím se, že například Plzeň tohle při jednáních Mahmutovičovi také neříkala, když přitom jsou v kádru Tecl, Chramosta, Holenda a ještě tou dobou byl i Bakoš, co myslíš? :-) a Rumuni bych řekl že při shánění útočníka také jako hlavní zbraň v jednáních nevytahují to, že potřebují kvalitní dvojku k Lafatovi.

              • Re: Krisztián Tamás přichází na půlroční hostování

                klimi     před 10 lety 30.01.2015 15:36 |  
                0 0

                To máš pravdu, ale stejně mě nenapadá žádné jméno hotového útočníka za rozumný peníz, který by šel leštit za Škodou. Věřil bych Diopovi a Červa bych poslal zpět do Baníku.

                • Re: Krisztián Tamás přichází na půlroční hostování

                  Borris     před 10 lety 30.01.2015 16:40 |  
                  0 0

                  Tak řešení to samozřejmě také je. Červa bych poslal zpět do Sokolova v každém případě. Bude tam v základu a pod dohledem Dana Šmejkala. A to mu prospěje o mnoho víc než lavička u nás. A pokud jde o toho Diopa, tak těžko říct, je to taková neznámá. Ale ty o něm máš určitě daleko větší přehled než já, jako někdo kdo často chodí na juniorku. Jak se ti jevil?

                  • Re: Krisztián Tamás přichází na půlroční hostování

                    klimi     před 10 lety 30.01.2015 16:55 |  
                    0 0

                    Já bych se také klonil k variantě, aby Červ šel zpět do Sokolova.
                    Na lavičce poté zůstane Diop. Nevím, jak je na tom po zápase s Pískem, kdy se zranil. snad bude OK a do Turecka letí.
                    Ze začátku nic moc, ale poté se rozehrál k velice dobrým výkonům, i nyní za Áčko podal celkem slušný výkon. Já bych mu věřil...Samozřejmě plnohodnotně za Škodu to není, to v lize není (téměř) nikdo.
                    Navíc v závěsu čeká trojic talentovaných útočníků Batka-Fotr-Kuchta.

                  • Re: Krisztián Tamás přichází na půlroční hostování

                    winter (přítel SN)     před 10 lety 30.01.2015 17:35 |  
                    0 0

                    Taky bych asi Červenku poslal zpátky do Sokolova ale s možností ho kdykoliv během sezony stáhnout. V takovym případě bysme ho tam museli vyslat nejspíš zadarmo, ale o to tady nejde.. měl by stabilní vytížení a pokud by se náhodou zranil Škoda a třeba i Diop nebo by Diop nepřesvědčil, měli bysme útočníka

                    • Re: Krisztián Tamás přichází na půlroční hostování

                      slaviator     před 10 lety 30.01.2015 19:52 |  
                      0 0

                      To prestupovy rad neumožňuje :-D

              • Re: Krisztián Tamás přichází na půlroční hostování

                Travinho     před 10 lety 30.01.2015 15:49 |  
                0 0

                A to si jako myslíš, že hráč si není schopen tohle sám vydedukovat?

            • Re: Krisztián Tamás přichází na půlroční hostování

              tantalos     před 10 lety 30.01.2015 15:29 |  
              0 0

              Červenka a Diop můžou hrát misto Vukadinoviče, který stejně nepatří nám.

  6. Re: Krisztián Tamás přichází na půlroční hostování

    Maeden (přítel SN)     před 10 lety 30.01.2015 14:31 |  
    0 1

    Určitě lepší varianta než Machovec nebo kdokoli dostupný v ČR, včetně Švece, který by byl asi podobně nákladný. Já jsem tímto se zimními posilami spokojen.
    Ze základní sestavy, která hrála před rokem ostudnou holomajznu bez zájmu, zůstávají jen perspektivní Zmrhal a znovunalezený Škoda na svých postech, v kádru A ještě Boudjemaa, Dostál, Nitrianský a Rakovan, kteří možná za půl roku nebudou.
    Podle posledních přáteláků to vypadá, že se začínají prosazovat Hrubý, Prošek a Bazal, doufejme, že náš přechod do útoku bude kreativnější než nákopy na Škodu. Teď je třeba kádr stabilizovat a postupně zapracovávat další mladé. Letní příchody by měly zvyšovat kvalitu, ne kvantitu.
    Ale určitě se tady ještě dočteme, že našich cca 15 záložníků nestačí a nutně musíme dokoupit pár průměrných hráčů, abychom vyštvali své vlastní odchovance a půlka z nich pak běhala po Kunratickém lese jako za KJ.

  7. Re: Krisztián Tamás přichází na půlroční hostování

    Dobi     před 10 lety 30.01.2015 14:50 |  
    0 0

    Üdvözöljük, Kriszti, sok szerencsét, jó napot Prágaban! (vítej, Krisťo, hodně štěstí, dobrý den v Praze!) Misi bácsi

    • Re: Krisztián Tamás přichází na půlroční hostování

      Fulham     před 10 lety 30.01.2015 15:26 |  
      0 0

      Tak chlape ať se daří , aby Edenem mohlo znít hromove " bylo léto byly prázdniny...... Meeeeetyldejujuj"

      • Re: Krisztián Tamás přichází na půlroční hostování

        Dobi     před 10 lety 30.01.2015 18:25 |  
        0 0

        Wimmera jsem měl ohromně rád, to byl jeden z předčasně zemřelých vynikajících komiků. Ale v jeho vystoupeních nebylo jediné skutečné maďarské slovíčko. Ale tu intonaci měl odposlechnutu perfektně. Ale naopak jméno Matylda by Maďar vyslovoval spíše Motyldo, kde to "o" je zde krátké, něco mezi "a" a "o", o trochu blíže k "o" - podobně jako zaslechnete spíše Boloton... Čímž nesnižuji to, jak krásně vyblbnul ty lidi s tou Matyldou!!!

  8. Re: Krisztián Tamás přichází na půlroční hostování

    Faltak     před 10 lety 30.01.2015 15:36 |  
    0 0

    Trochu se divím politice posilování týmu.Přišel na letné nechtěný Deli,nemožný Mihajlovič který by nemohl hrát na Slavii ani za dorost a nyní Tamás , kterého neznám ale jeho reference nejsou přesvědčivé.

    • Re: Krisztián Tamás přichází na půlroční hostování

      klimi     před 10 lety 30.01.2015 15:38 |  
      0 0

      Faltak: Jak jsi přišel na to tvrzení o Mihajlovičovi?

      • Re: Krisztián Tamás přichází na půlroční hostování

        Faltak     před 10 lety 30.01.2015 18:16 |  
        0 0

        Viděl jsem Mihajloviče 2x hrát a podle mého názoru /jestli dovolíte/ by nebyl špatný do U19

        • Re: Krisztián Tamás přichází na půlroční hostování

          Navyseals     před 10 lety 30.01.2015 18:20 |  
          0 0

          já ho viděl taky a je to lepší fotbalista než třeba Zámečník nebo Peterka, teda hráči základní sestavy juniorky, jen s rozdílem, že je mu o několik let méně

          • Re: Krisztián Tamás přichází na půlroční hostování

            Faltak     před 10 lety 30.01.2015 19:45 |  
            0 0

            V utkání s Vlašimí nastoupilo několik hráčů U19 např. Routek,Vavrouš,Batka a myslím, že jsou srovnatelní.Nezapomeňte ,že U 19 jsou mistři republiky

            • Re: Krisztián Tamás přichází na půlroční hostování

              klimi     před 10 lety 31.01.2015 08:41 |  
              0 0

              Tak nevím, ale nejsou to trochu jiné posty?...

          • Re: Krisztián Tamás přichází na půlroční hostování

            Travinho     před 10 lety 31.01.2015 11:08 |  
            0 0

            To snad nemyslíš vážně. Peterka i Zámečník jsou prototypy moderních krajních hráčů, kteří jsou neustále nebezpeční pro soupeřovu branku, kdežto Mihajlovič mi přijde jako hráč, který jen odevzdá míč, případně udělá neúčelnou kličku.

        • Re: Krisztián Tamás přichází na půlroční hostování

          klimi     před 10 lety 30.01.2015 18:25 |  
          0 0

          A kolikrát jste/jsi viděl hrát někoho z U19? Jak jsem již řekl, hra Zorana sice má nedostatky, ale především ty, které se dají zlepšit, resp. jsou u hráčů jeho věku celkem běžné, naopak má to, co 99% fotbalistům v jeho věku v ČR chybí, a to je kvalitní, téměř nadstandardně nadstandardní, práce s míčem.

          • Re: Krisztián Tamás přichází na půlroční hostování

            Travinho     před 10 lety 30.01.2015 21:06 |  
            0 0

            Chybí mu větší dynamika a na tom se úplně pracovat nedá.

    • Re: Krisztián Tamás přichází na půlroční hostování

      Dresco     před 10 lety 30.01.2015 15:40 |  
      0 0

      že byl Deli nechtěný je jenom sparťanská hloupost, hráč je to kvalitní...s Mihajlovičem se teď zatím stejně nepočítá a levýho beka potřebujeme jako sůl a jelikož si ho vybralo AC, tak v něm asi něco je...

    • Re: Krisztián Tamás přichází na půlroční hostování

      Thorklaer (přítel SN)     před 10 lety 30.01.2015 16:02 |  
      0 0

      to, že někoho neznáš, je problém tvůj a ne našeho vedení :-)

    • Re: Krisztián Tamás přichází na půlroční hostování

      Navyseals     před 10 lety 30.01.2015 16:13 |  
      0 0

      Tak si přečti reakce sparťanských fans na nějakým jejich webu. Ty z toho byli na prášky, že jde pryč a ještě k nám. A soudit osmnáctiletýho kluka, kterej je u nás měsíc a nadávat mu, je naprostá hloupost. Tamás je v devatenácti reprezentant do jednadvaceti let a patří AC Milán, to neznačí nějakýho nýmanda.

      • Re: Krisztián Tamás přichází na půlroční hostování

        Travinho     před 10 lety 30.01.2015 16:34 |  
        0 0

        Tamás za Maďarskou jedenadvacítku ovšem nehraje.

      • Re: Krisztián Tamás přichází na půlroční hostování

        Kornovo     před 10 lety 30.01.2015 17:23 |  
        0 0

        ja bych tyto statistiky neprecenoval. kdysi jsme koupili mladeznickeho reprezentanta na kraj obrany a ten kluk moc posn dopredu neudelal. ja hlavne doufam, ze ta opce je za prijatelnou castku a pokud bude hrat dobre, tak to klapne. hraci na pul roku nemaji smysl

    • Re: Krisztián Tamás přichází na půlroční hostování

      bububu (přítel SN)     před 10 lety 30.01.2015 16:14 |  
      0 0

      Taková dávka optimismu, jen co je pravda...pí*ovat na všechno je bohužel kolorit mnoha fanoušků Slavie :)

    • Re: Krisztián Tamás přichází na půlroční hostování

      naplavnik     před 10 lety 30.01.2015 16:52 |  
      0 0

      Tak s tím lze než nesouhlasit.

      • Re: Krisztián Tamás přichází na půlroční hostování

        bongor     před 10 lety 30.01.2015 19:30 |  
        0 0

        Bohužel je to tak.

  9. Re: Krisztián Tamás přichází na půlroční hostování

    Travinho     před 10 lety 30.01.2015 15:51 |  
    0 0

    Nu tak jsem na toho kluku zvědavý. Mám trošku strach z toho, že teenager jenž neodehrál mezi muži ještě jediný celý zápas není úplně tím, kdo by měl levou obranu zalepit, ale pořád lepší někdo nežli vůbec nic.

  10. Re: Krisztián Tamás přichází na půlroční hostování

    jandam93     před 10 lety 30.01.2015 16:23 |  
    0 0

    Konečný píše na twitteru, že Slavia prakticky nepočítá s Berkovcem. Víte o tom někdo něco?

    • Re: Krisztián Tamás přichází na půlroční hostování

      Navyseals     před 10 lety 30.01.2015 16:30 |  
      0 0

      to je blbost, v létě podepsal novou smlouvu, tohohle rudýho škrabálka nejde brát vážně

      • Re: Krisztián Tamás přichází na půlroční hostování

        bongor     před 10 lety 30.01.2015 19:34 |  
        0 0

        Největší mystifikátor už i tak padlýho deníku soudruh Konečník má sen,jak jednou
        bude čmárat ,že byla konečně zrušena největší brzda českého fotbalu,Slavia.
        Proto se mu nedá věřit ani nadpis článku.

    • Re: Krisztián Tamás přichází na půlroční hostování

      steev (přítel SN)     před 10 lety 30.01.2015 16:30 |  
      0 0

      Já vím jen to, že Konečník je rudej pablb a že by se měl starat hlavně o sebe.

    • Re: Krisztián Tamás přichází na půlroční hostování

      Travinho     před 10 lety 30.01.2015 16:33 |  
      0 0

      Ty máš ještě nervy číst twitter toho dementa? Osobně si myslím, že je to kachna. Pan Beránek dal několikrát jasně najevo, že jej chce. Jediná možnost by byla špatný zdravotní stav. Ale spíš si myslím, že si to ten mamlas vycucal z prstu, protože teď chytal za juniorku.

      • Re: Krisztián Tamás přichází na půlroční hostování

        jandam93     před 10 lety 30.01.2015 16:37 |  
        0 0

        Já se často jeho tweetama bavim :) ale napadla mě varianta, jestli ho zase nechtěj dát zase někam na hostování, aby se po tom zranění rozchytal. Uvidíme, taky doufám, že to je kachna.

        • Re: Krisztián Tamás přichází na půlroční hostování

          jandam93     před 10 lety 30.01.2015 16:52 |  
          0 0

          tak vzhledem k tomu, že mu tam Jirka Vrba napsal #takurcite, jsem už klidnej a omlouvám se za zbytečnej příspěvek :)

    • Re: Krisztián Tamás přichází na půlroční hostování

      slaviator     před 10 lety 31.01.2015 01:33 |  
      0 0

      Prý ma zničeny rameno a uvažuje se i o konci kariéry... #JPP

  11. Re: Krisztián Tamás přichází na půlroční hostování

    Eluin (přítel SN)     před 10 lety 30.01.2015 16:24 |  
    0 0

    Tamás, není to ten pán z Humanistické aliance, který držel hladovku?:)
    (trocha lehce blbého humoru na páteční odpoledne:)).

  12. Re: Krisztián Tamás přichází na půlroční hostování

    navzdyslavia     před 10 lety 30.01.2015 16:27 |  
    0 0

    Jsem zvědavý na novou posilu Krisztiána Tamáse a já vítám Dávida Škutku. Myslím,že Dávid Škutka bude dobrou a zdravou konkurecí pro Škodu a mohlo by se hrát i na útočníky. Myslím,že v Košicích nebyl vyhozený,ale,že SKS si ho stáhla záměrně.
    Každopádně chlapci vítejte a vytáhněte náš klub do vyšších příček tabulky.

    • Re: Krisztián Tamás přichází na půlroční hostování

      Kornovo     před 10 lety 30.01.2015 17:25 |  
      0 0

      jako treti utocnik ujde. ale snad bude prvni volba za skodu cervenka

      • Re: Krisztián Tamás přichází na půlroční hostování

        klimi     před 10 lety 30.01.2015 17:26 |  
        0 0

        Se Slavií vůbec trénovat nebude...

        • Re: Krisztián Tamás přichází na půlroční hostování

          Kornovo     před 10 lety 30.01.2015 18:56 |  
          0 0

          shekuji mockrat bramburku

          • Re: Krisztián Tamás přichází na půlroční hostování

            klimi     před 10 lety 30.01.2015 19:30 |  
            0 0

            Kde je bramburek? :D

            • Re: Krisztián Tamás přichází na půlroční hostování

              mats     před 10 lety 30.01.2015 21:05 |  
              0 0

              ...asi byla večeře... :-) no upřímně, netušil jsem, že když tady v rámci diskuze na téma strašání na Čórtově hrádě napíšu, že přijde hrabě Tölökö, že nakonec vlastně skoro opravdu přijde... :-)

  13. Re: Krisztián Tamás přichází na půlroční hostování

    naplavnik     před 10 lety 30.01.2015 16:31 |  
    0 0

    Hráče jsem neviděl,ale pokud po něm šly londýnské kluby a Milán,tak něco umět bude.Jasně, že hotovy hráč to nebude,ale na naší ligu by snad mít mel.Budu se významně těšit na to,co nám v Edenu předvede.

  14. Re: Krisztián Tamás přichází na půlroční hostování

    zeleznik2     před 10 lety 30.01.2015 16:41 |  
    0 0

    Ano, ne, ano, jsme jak na tržišti, nakonec tedy tolik toužebně očekávaná posila přichází, snad naplní naše naděje, levá strana obrany opravdu potřebuje řádně posílit, že by už Franta Chvalovský sypal korunky? navíc do útoku se vrací Škutka, že by se Mírovi hodil do koncepce?uvidíme...dal bych mu rozhodně šanci a aspoň na půl roku Krisztiáne vítej u nás!!!!!!!!

  15. Re: Krisztián Tamás přichází na půlroční hostování

    jira123     před 10 lety 30.01.2015 16:57 |  
    0 0

    To by mne zajímalo , co stojí za přestupem tohoto hráče .Něco mi říká , Chvalovský .Čert to vem , ať se daří chlape

    • Re: Krisztián Tamás přichází na půlroční hostování

      (host)     před 10 lety 30.01.2015 18:55 |  
      0 0

      Mne nekdo rikal, ze v tom ma prsty Simic starsi, s jeho synem hral Krisztián ve Varese. Ale spis asi nejaky penize z hostovani bral, nez aby je na nej daval :) jane

  16. Re: Krisztián Tamás přichází na půlroční hostování

    no-nick     před 10 lety 30.01.2015 17:31 |  
    0 0

    Právě zprávy na Nově, Zmrhal: "Já dostal peníze všechny a dostal jsem je každý den v měsíci."

    Tak vidíte, že jsme na tom dobře☺

      • Re: Krisztián Tamás přichází na půlroční hostování

        Kornovo     před 10 lety 30.01.2015 18:58 |  
        0 0

        je to pro martina skoda, ale snad bude na ligu pripraven. hrubes je solidni, ale konkurence prospeje obema a podle me bude chytat martin, ale uvidime

      • Re: Krisztián Tamás přichází na půlroční hostování

        no-nick     před 10 lety 30.01.2015 19:40 |  
        0 0

        Koukám jede i Damien. Že by se fámy o jeho odchodu nepotvrdily? Začínám se na ligu těšit☺

        • Re: Krisztián Tamás přichází na půlroční hostování

          Ladislav (přítel SN)     před 10 lety 30.01.2015 19:52 |  
          0 0

          Škutka do Turecka nejede, což nejspíš znamená, že se s ním moc nepočítá a budeme se snažit ho někam prodat. Každej milion dobrej.

          • Re: Krisztián Tamás přichází na půlroční hostování

            Borris     před 10 lety 30.01.2015 20:25 |  
            0 0

            Jak říkám, řekl bych že si ho vedení stáhnulo s nějakým už jasným záměrem. A ten záměr by podle mě mohl být takový, že máme o někoho zájem a tomu dotyčnému klubu jsme slíbily jako součást transakce právě Škutku.

            • Re: Krisztián Tamás přichází na půlroční hostování

              Ladislav (přítel SN)     před 10 lety 30.01.2015 22:23 |  
              0 0

              Jasně, to je druhá možnost a asi ta lepší.

  17. Re: Krisztián Tamás přichází na půlroční hostování

    Ladislav (přítel SN)     před 10 lety 31.01.2015 02:02 |  
    0 0

    Rozhodčí Bílek ukončil kariéru a bude pracovat pro Slovan Liberec. To se máme 21.února na co těšit, navíc to nebude v TV, bod bude zlatej.

    • Re: Krisztián Tamás přichází na půlroční hostování

      petrjir     před 10 lety 31.01.2015 09:34 |  
      0 0

      Nejlepsi by bylo kdyby Dostal odesel a misto nej Svec. Pak by tu z te puvodni bandy nekopu a lemplu zbyl jen Nitriansky. Jak se tu psalo o tom Voltrovi ze Zizkova, tak to padlo? Nevi nekdo?

      • Re: Krisztián Tamás přichází na půlroční hostování

        Navyseals     před 10 lety 31.01.2015 10:04 |  
        0 0

        Myslím, že to padlo. Mně se Diop líbí, jak hraje. A pokud chceme, aby se jednou stal útočníkem č.1, tak musí dostávat šance v zápasech, kdy o něco jde.

        • Re: Krisztián Tamás přichází na půlroční hostování

          petrjir     před 10 lety 31.01.2015 10:21 |  
          0 0

          Když jsem se ale díval na videa Diopa, tak to podle toho nevypadá na útočníka, ale spíš podhrot. Někde jsem dokonce četl střední záložník.

      • Re: Krisztián Tamás přichází na půlroční hostování

        Pepino44     před 10 lety 31.01.2015 10:18 |  
        0 0

        Možná výměna Voltr - Škutka, Voltrovi by asi nevadilo sedět na lavičce jako Škutkovi. Je to pouze moje úvaha,jako jedna z možností. To mi jenom napadlo,když se o Voltrovi zmínil petrjir. Jinak Škutka nám byl asi vrácen pro malou produktivitu,
        (3 goly na 15 zápasů) slováci asi hledají někoho lepšího. Kéž by sáhli po Juhárovi.

        • Re: Krisztián Tamás přichází na půlroční hostování

          Navyseals     před 10 lety 31.01.2015 10:24 |  
          0 0

          byl druhej nejproduktivnější hráč Košic a většinou střídal

  18. Re: Krisztián Tamás přichází na půlroční hostování

    Kuliss9     před 10 lety 31.01.2015 10:34 |  
    0 0

    OT: Koukal někdo nafotku z odbavení Slavistů na FB? Moc se mi líbí, že je mezi nima i DB, projel jsem i twitter AB a vypadá to, že si s DB dost padli do oka, tak snad DB začne pracovat, jako když loni přišel a i MB mu dá nějakou tu šanci čuchnout k fotbalu. Ono vidět střed zálohy ve složení DM - Baez nebo Deli a před jedním z nich dvojice CAM - Kenia, Boudjemaa by byla velká radost z fotbalu.

    • Re: Krisztián Tamás přichází na půlroční hostování

      Kuliss9     před 10 lety 31.01.2015 10:38 |  
      0 0

      Ono celkově když se to vezme a bylo by to: Berkovec - Švec, Latka, Bílek, Tamasz - Deli (baez), Kenia, Boudjemaa - Zmrhal, ???, - Škoda
      ta sestava vypadá naprosto luxusně, i když u Tamase je to jen přání hrát jsem ho zatím neviděl, ale podle zpráv je to přesně ten tahovej krajní bek, který do tohohle systému zapadá, tak snad to bude i pravda, další věc, švec není stále náš.
      Každopádně ta 11ka vypadá úplně úžasně, horší už je to s tím když kdokoliv z nich vypadne vinou zranění, v záloze náhrady máme, v útoku věřím Diopovi, že už bude aklimatizovaný a něco vy uhrát mohl, ale v obraně je to bída když se někdo zraní :(

      • Re: Krisztián Tamás přichází na půlroční hostování

        Navyseals     před 10 lety 31.01.2015 10:43 |  
        0 0

        Fialka v přípravě působí ze stoperů nejlíp, jemu věřím, ale ty krajní beci jsou těžká bída.

      • Re: Krisztián Tamás přichází na půlroční hostování

        Travinho     před 10 lety 31.01.2015 11:11 |  
        0 0

        Takže Boudjemaa do základu ano a Bazal nebo Hrubý ne? Smím se zeptat proč?

        • Re: Krisztián Tamás přichází na půlroční hostování

          Navyseals     před 10 lety 31.01.2015 11:22 |  
          0 0

          Já si myslím, že je dobrý, že se konečně hádáme, kdo je lepší a patří do základu než volit menší zlo, jak tomu bylo v posledních letech. Hrubýmu se v přípravě hodně daří a Bazal podle mě začne v Liberci v základu, ale Damien by si mohl s Keniou hodně rozumět.

          • Re: Krisztián Tamás přichází na půlroční hostování

            klimi     před 10 lety 31.01.2015 11:42 |  
            0 0

            Ač bych je také rád viděl spolu, pod důkladném promyšlení mi to nepřipadá jako vhodné. Střed by byl opravdu průchozí. Navíc Hrubý podává exkluzivní výkony,

        • Re: Krisztián Tamás přichází na půlroční hostování

          Kuliss9     před 10 lety 31.01.2015 11:26 |  
          0 0

          No vidíš na Bazala jsem úplně zapomněl při té tvorbě sestavy, nemohl by on hrát toho LW ?? Přiznám se, že z přípravy jsem zatím viděl pouze sestřihy těch dvou zápasů co jsou na YT.
          S tím Boudjemaaem? Já nvm já mu asi stále slepě pořád věřím, pamatuji si jak jsem ve 4 ráno vstával v zahraničí na zápasy Slavii a on byl jediným kdo mi v tu hodinu dokázal udělat radost, i když je pravda, že to bylo jen pár zápasů, které by se dali napočítat na prstech jedné ruky, ale i tak jak říkám, slepě mu věřím, že to v něm je a v týmu, který by hrál fotbal a ne tupou nakopávanou, by byl zpátky, ten, kterého si pamatuji.

          Hrubý? Já nvm mě ten kluk stále nepřesvědčil, něco v něm je, ale stále hraje takovej ten juniorskej styl fotbalu a ne chlapský, když na sobě zapracuje, tak bych mu věřil až od léta.

          • Re: Krisztián Tamás přichází na půlroční hostování

            klimi     před 10 lety 31.01.2015 11:46 |  
            0 0

            Co znamená "hraje juniorský styl fotbalu"?

            • Re: Krisztián Tamás přichází na půlroční hostování

              Kuliss9     před 10 lety 31.01.2015 12:17 |  
              0 0

              Klimi zrovna od vás bych čekal, že rozdíl mezi juniorským a dospelým fotbalem poznáte :). Je spousta hráčů, kteří se s tím nedokázali vyrovnat, ale Robertovi stále věřím, že tu silovost, ze sebe dostane a bude velmi platným hráčem :)

              • Re: Krisztián Tamás přichází na půlroční hostování

                Navyseals     před 10 lety 31.01.2015 12:45 |  
                0 0

                Mně Hrubý teda měkkej nepřijde, v tomhle byli mnohem horší Hurka se Šimečkem. Hrubý navíc začíná získávat přehled a šanci si zaslouží.

              • Re: Krisztián Tamás přichází na půlroční hostování

                klimi     před 10 lety 31.01.2015 12:50 |  
                0 0

                Tak jestli myslíte důraz v soubojích, tak v tomhle je zrovna Robert oproti jiným ligovým hráčům celkem dobře, proto jsem byl zaražen :)

              • Re: Krisztián Tamás přichází na půlroční hostování

                Travinho     před 10 lety 01.02.2015 11:38 |  
                0 0

                Jenže Robert je pořád tak desetkrát silovější než Boudjemaa...

          • Re: Krisztián Tamás přichází na půlroční hostování

            Kornovo     před 10 lety 31.01.2015 12:49 |  
            0 0

            souhlasim s bramborakem, ze ve stredu zalohy by mel hrat i nekdo defenzivni. a ve vami zminovane 11 mi schazi micolka

            • Re: Krisztián Tamás přichází na půlroční hostování

              klimi     před 10 lety 31.01.2015 13:08 |  
              0 0

              Souhlasím se sekanou :)

      • Re: Krisztián Tamás přichází na půlroční hostování

        no-nick     před 10 lety 31.01.2015 13:00 |  
        0 0

        Já bych klidně nacpal na DZ Zmrhala a Levana, případně Hrubyho. Určitě by zvládli líp bránit než třeba Baez útočit.

        • Re: Krisztián Tamás přichází na půlroční hostování

          Betynka58     před 10 lety 31.01.2015 13:12 |  
          0 0

          Hrubého bych na DZ ani nezkoušel. Mám dojem, že vždy, když hrál defenzivního záložníka, byl poloviční.

        • Re: Krisztián Tamás přichází na půlroční hostování

          klimi     před 10 lety 31.01.2015 13:13 |  
          0 0

          Tak vzhledem k tomu, že úkol DZ je primárně bránit, tak je důležitější, že Baez dokáže mnohem lépe bránit než výše zmínění.

          • Re: Krisztián Tamás přichází na půlroční hostování

            no-nick     před 10 lety 31.01.2015 16:38 |  
            0 0

            Tak hrali jsme i na dva cistoktevny DZ a že by nám to prospelo se říct nedá. Pořád mám před očima Daridu v Plzni, taky žádnej DZ. Zmrhal by mohl hrát to samé.

            • Re: Krisztián Tamás přichází na půlroční hostování

              klimi     před 10 lety 31.01.2015 16:45 |  
              0 0

              Jenže Darida taky nehrál DZ...

              • Re: Krisztián Tamás přichází na půlroční hostování

                no-nick     před 10 lety 31.01.2015 17:22 |  
                0 0

                Hrál Darida, Horváth a před nima Kolar. Takže hrali s Horvathem to, kam mi stavíme dopředu ne moc pouzitelny Gecovy a Baeze. Nemyslim si, že musí hrát vždy typický DZ, prostě si ty dva na jeho pozici musí hledět i defenzívy zodpovědně.

                • Re: Krisztián Tamás přichází na půlroční hostování

                  no-nick     před 10 lety 31.01.2015 17:23 |  
                  0 0

                  Eh... Telefon zapraskanej.... Samozřejmě my stavíme.

                • Re: Krisztián Tamás přichází na půlroční hostování

                  klimi     před 10 lety 31.01.2015 20:06 |  
                  0 0

                  Defenzívy si musí odpovědně hledě celý tým, dneska už čistě na DZ hraje málokdo :))

                  • Re: Krisztián Tamás přichází na půlroční hostování

                    no-nick     před 10 lety 31.01.2015 21:20 |  
                    0 0

                    Tím spíše potvrzujes mou myšlenku než že ji vyvracis☺

                  • Re: Krisztián Tamás přichází na půlroční hostování

                    slaviator     před 10 lety 02.02.2015 00:51 |  
                    0 0

                    OK..,

                    Jinak Hřebík ve Sportu říká, jak za pět let budou útočit i stoperi, ze to bude moderní. Ehm, nedělá to už náhodou ted Latka? :-))))

              • Re: Krisztián Tamás přichází na půlroční hostování

                slaviator     před 10 lety 31.01.2015 18:19 |  
                0 0

                Darida HRAL DZ, a během zápasů nabehal 12, v jednom snad i 14 km. A díky němu nevynikal Horvathova nadváha a pomalost.

                • Re: Krisztián Tamás přichází na půlroční hostování

                  fredydj (přítel SN)     před 10 lety 31.01.2015 19:08 |  
                  0 0

                  spíše než DZ bych to viděl na "box to box" záložníka, tahle pozice podle mě vyhovuje nejvíce Zmrhalovi

                  • Re: Krisztián Tamás přichází na půlroční hostování

                    klimi     před 10 lety 31.01.2015 20:04 |  
                    0 0

                    No, já bych spíš řekl, že Darida hrál zataženého záložníka, já bych to lépe nazval nějak jako zatažený tvůrce hry. Defenzivní záložník je pro mě úplně jiná role, než hrál Darida...

                    • Re: Krisztián Tamás přichází na půlroční hostování

                      klimi     před 10 lety 31.01.2015 20:08 |  
                      0 0

                      Resp. spíše boxe jak říkáš ty, zataženého hrál spíš PH, ale vzhledem k jeho "nepohyblivosti" to musel hasit Darida víc...