Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Hráči Slavie

Martin Juhar byl vyřazen z kádru

Martin Juhar byl dnešním dnem překvapivě vyřazen z kádru A-týmu a bude se připravovat s juniorkou.

Dle sportovního ředitele Karola Kisela se měl Juhar vyjádřit v tom smyslu, že za Slavii nechce hrát, proto následoval tento krok.

"Hráč, který nechce reprezentovat klub a nechová k němu dostatečný respekt, tu prostě být nemůže," řekl pro oficiální web Karol Kisel. "Z těchto důvodů mu nebudeme bránit v tom, aby si našel nové angažmá."

Martin Juhar nastupoval na podzim pravidelně na postu levého obránce, v zimní přestávce se však trenér Beránek vyjádřil, že si Juhar přeje hrát spíše v záloze. Protože v kádru není žádný další typický levý bek, okamžitě vznikl problém, který se Slavii doposud nepodařilo vyřešit, protože angažmá vyhlédnutého Krisztiana Tamáse z AC Milán na poslední chvíli padlo. Nyní tedy není k dispozici ani podzimní varianta s Juharem a nutnost přivést levého obránce ještě výrazně vzrostla.

Martin Juhar přišel do Slavie v létě 2012 a prakticky celou dobu svého působení patřil do základní sestavy, odehrál za dva a půl roku 67 ligových zápasů a vstřelil devět branek. Střídal přitom různé posty od levého obránce přes levého či pravého záložníka až po hrotového útočníka. Srdce fanoušků si však nikdy příliš nezískal, býval kritizován za ukvapenost a nízké kombinační schopnosti. Největší Juharovou předností je tvrdá střela, za kterou byl dokonce na podzim oceněn v ligovém dovednostním klání.

Komentáře (137)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Martin Juhar byl vyřazen z kádru

    tsv1     před 10 lety 27.01.2015 14:46 |  
    0 0

    Je to oslabení?

    • Re: Martin Juhar byl vyřazen z kádru

      jane (admin)     před 10 lety 27.01.2015 14:54 |  
      0 0

      Trochu se bojim, aby misto nej nebyl z juniorky prerazen Bejbl a to by oslabeni bylo...

      • Re: Martin Juhar byl vyřazen z kádru

        tsv1     před 10 lety 27.01.2015 14:59 |  
        0 0

        Třeba má Karolko eso v rukávě....ddddd

      • Re: Martin Juhar byl vyřazen z kádru

        Kornovo     před 10 lety 27.01.2015 15:12 |  
        0 0

        no potes koste :) . je mozne, ze to delame jako banik. v ostrave je hrani o zachranu vylozene bavi

  2. Re: Martin Juhar byl vyřazen z kádru

    Ferguss     před 10 lety 27.01.2015 14:49 |  
    0 0

    No nevím co kde komu Juhar řekl, ale není to úplně Einstein a někde něco plácnul aniž přemýšlel. Každopádně mi ta reakce přijde hodně přehnaná, zvlášť vzhledem k tomu jak na tom na levé straně jsme. A potvrzuje to mou zkušenost, že z cholerika nikdy dobrý manažer nebude.

    • Re: Martin Juhar byl vyřazen z kádru

      naplavnik     před 10 lety 27.01.2015 15:07 |  
      0 0

      Ta poslední věta je hodně zajímavá.

    • Re: Martin Juhar byl vyřazen z kádru

      Radek097 (přítel SN)     před 10 lety 27.01.2015 17:24 |  
      0 0

      A co z flegmatika?

  3. Re: Martin Juhar byl vyřazen z kádru

    1rytir     před 10 lety 27.01.2015 14:50 |  
    0 0

    Nechápu co se ve Slavii děje. Juhar poví, že už za Slavii hrát nechce. Zdůvodnění jeho slov chybí, Juhara se nikdo na nic neptá. Gecov se dohodne na ukončení spolupráce a hnd druhý den podepíše Bukurešti. DB zmizí úplně beze slov a nikdo také nic neřekne. V áčku je najednou spousta marodů a to není mimo epidemie vůbec normální. Říct, že se mi tato situace přestává líbit je ještě hodně kulantní.

    • Re: Martin Juhar byl vyřazen z kádru

      Tomski     před 10 lety 27.01.2015 15:05 |  
      0 0

      tak ona je chřipka...

      • Re: Martin Juhar byl vyřazen z kádru

        Artur (přítel SN)     před 10 lety 27.01.2015 15:30 |  
        0 0

        U nás padla půlka rodiny :-)

    • Re: Martin Juhar byl vyřazen z kádru

      Pepino44     před 10 lety 27.01.2015 17:08 |  
      0 0

      Tak když si přečteš,kdo vlastně onemocněl,tak bych v tom neviděl žádný záměr nebo schválnosti. Jsou v tom hráči,kteří by si určitě rádi zahráli,protože jsou to všichni hráči,kteří budou bojovat o základní sestavu, takže by se asi rádi ukázali, ale chřipička řádí. Rovněž tak s Gecovem to je naprosto jasný. V Rumunsku se byl dohodnout, na což měl od Slávie svolení a když byl projeven zájem, dohodl se se Slávii o předčasném ukončení smlouvy a následně podepsal v Rumunsku. Co je na tom podivného,vždyť jinak postupovat nemohl. Za juniorku se mu asi hrát nechtělo. Doufejme,že ta marodka nebude pokračovat.

  4. Re: Martin Juhar byl vyřazen z kádru

    coolair     před 10 lety 27.01.2015 14:51 |  
    0 0

    Jestli s tím nemá něco společného ta pokuta, na kterou teprve teď došlo... třeba si k tomu řekl svoje.

    • Re: Martin Juhar byl vyřazen z kádru

      naplavnik     před 10 lety 27.01.2015 15:12 |  
      0 0

      No, vtipná úvaha, jen abychom nemuseli to jaro hrát s juniorkou, které se to snad netýkalo.

      • Re: Martin Juhar byl vyřazen z kádru

        coolair     před 10 lety 27.01.2015 15:41 |  
        0 0

        Nevím nevím, dostanou pokuty a za dva dny je veliká marodka... se z toho roznemohli

  5. Re: Martin Juhar byl vyřazen z kádru

    bububu (přítel SN)     před 10 lety 27.01.2015 14:51 |  
    0 0

    Herně ani charakterově Juhar rozhodně chybět nebude. Za dva a půl roku mě nepřesvědčil, že by mohl být pro Slavii dlouhodobě přínosem. Nicméně mu patří dík za jeho góly v minulé sezoně, bez nichž bychom teď hráli jen 2. ligu. Každopádně teď už prostě MUSÍ přijít levý bek + bych jednoznačně byl pro stažení Tusjaka z Táborska.

    • Re: Martin Juhar byl vyřazen z kádru

      naplavnik     před 10 lety 27.01.2015 15:10 |  
      0 0

      To já bych Tusjaka chtěl vidět na tom beku hrát taky, ale asi budeme jediný dva, kteří to tak mají... O mnoho trestuhodnější na beku jak Juhar nebo Dostál být snad nemůže.

    • Re: Martin Juhar byl vyřazen z kádru

      Falk     před 10 lety 27.01.2015 15:20 |  
      0 0

      Ani se mu nedivím ,že bouchnul ,je to jasný levý záložník a Beránek s Kiselem ho pořád cpou na pozice ,které mu nesedí ,zase to nejde hrát s mlaďochama a Zmrhalem ,to by bylo zlé,snad teď Beránek zkusí na levé straně Bazala,Juhara je mi líto a B+ K nemusí hned jednat hystericky

      • Re: Martin Juhar byl vyřazen z kádru

        bububu (přítel SN)     před 10 lety 27.01.2015 15:59 |  
        0 0

        Jestli je Juhar jasný levý záložník, tak je to hodně smutný, protože právě na téhle své "nejsilnější" pozici nepředvedl vůbec nic kromě zběsilého nakopávání míče na bránu z libovolné pozice a vzdálenosti. Nehrál špatně na beku na podzim 2012 pod Radou a pak byl platný v útoku pod Koubkem, tím výčet jeho úspěchů v našem dresu končí.

        • Re: Martin Juhar byl vyřazen z kádru

          nacelnik (přítel SN)     před 10 lety 27.01.2015 16:52 |  
          0 0

          Naopak bych řekl, že Juhar je ideální prototyp moderního levého beka. Rychlý, fyzicky dobře připravený silový hráč s prudkou střelou a schopností v případě potřeby překopnou polovinu hřiště. Měl by si to uvědomit a nebránit se tomu. Na tomhle postu, kdyby vylepšil bránění by mohl být přínosem i ve Slovenské repre. Ale to ta jeho nablblá palice asi nikdy nepochopí, řekl bych.

          • Re: Martin Juhar byl vyřazen z kádru

            jarodo57     před 10 lety 27.01.2015 20:07 |  
            0 0

            Silně mi tvůj názor(slovenská reprezentace) připomíná článek z deníku Sport.Prosím neopisovat a už vůbec ne ze Sportu.A hlavně nepřeceňujme fotbal. umění pana Juhara.Pane bože za chvíli budeme oplakávat odchod Dostála a podobných.

    • Re: Martin Juhar byl vyřazen z kádru

      Kocour_mike     před 10 lety 27.01.2015 15:17 |  
      0 0

      Jako fandit odmala Slavii je fakt někdy přetěžkej úděl. My prostě k pobavení kašpary nepotřebujeme, protože jsme kašpaři sami. Jen namátkou za dnešní den Vondrka, Pecháček, teď tohle ... Ještě, že venku je tak krásně :-)

      • Re: Martin Juhar byl vyřazen z kádru

        Tomski     před 10 lety 27.01.2015 16:25 |  
        0 0

        tak Vondrka nebo Pecháček se rozhodli sami...Juhar není Messi a s Gecovem jsme se rozešli přátelsky...

      • Re: Martin Juhar byl vyřazen z kádru

        bongor     před 10 lety 27.01.2015 18:49 |  
        0 0

        To je holt spíš úděl.Stále víc vidím,že bez schopných lidí okolo mužstva to s námi půjde jen z kopečka.Můžeme mít hráče jaké chceme,talenty na kupy,ale ve výsledku z toho vychází pěkná dvojnula.Dobrotka,Gecov,Balaj,Juhar,ani jeden nepatřil mezi
        špatné hráče.Jinak by určitě zůstali.A když mlaďoch řekne,že posun v jeho karieře
        je přestup ze slavného mužstva do nijakých Teplic,tak to už je skutečně na pováženou.Od podzimu jsme výrazně oslabili a ještě si z nás dělají šprťouchlata i
        nedovaření fotbalisti ve společnosti s vyčůranými agenty.Chvaldo,pojď to vzít do ruky.

    • Re: Martin Juhar byl vyřazen z kádru

      Kornovo     před 10 lety 27.01.2015 16:54 |  
      0 0

      mate nekdo pravdive info o martinu pechackovi? zase se nase vedeni predvedlo tak jak ho zname nebo je chyba jinde?

      • Re: Martin Juhar byl vyřazen z kádru

        Navyseals     před 10 lety 27.01.2015 16:59 |  
        0 0

        Vedení mu řeklo, že v tuhle chvíli mu smlouvu nedá a on už chtěl hrát za prachy, tak kývl Teplicím. Ty ho obrátkou střelí do Itálie. Nějaká žaloba mi v tomto případě přijde naprosto absurdní. Nikde není psáno, že si ho Udinese nechá, za půl roku může být zpátky.

  6. Re: Martin Juhar byl vyřazen z kádru

    alois_veliky (admin)     před 10 lety 27.01.2015 15:16 |  
    0 0

    Mozna konecne nekoho zaujaly ty videa, co si Juhy sam striha na youtube a stahne si ho k sobe...
    Kazdopadne zklamani, to bych od Juhara necekal. Komunikaci ze strany SKS uz ani nema cenu hodnotit. Kdo vi, jak to vsechno bylo.

    • Re: Martin Juhar byl vyřazen z kádru

      Ryange     před 10 lety 27.01.2015 15:25 |  
      0 0

      Spíš jestli neřekl něco ve stylu, že pokud bude hrát levého beka (což není jeho pozice a sám tam hrát nechce i podle MB), že to radši tady hrát nebude.. no a jak víme čeho všeho je schopnej KK, tak to pak dopadlo jak to dopadlo :))

  7. Re: Martin Juhar byl vyřazen z kádru

    mpik     před 10 lety 27.01.2015 15:25 |  
    0 0

    Po spatne hokejové zprávě o Vondrkovi taky něco pozitivního!

  8. Re: Martin Juhar byl vyřazen z kádru

    mike-k (přítel SN)     před 10 lety 27.01.2015 15:25 |  
    0 0

    Tak jasně řekl, že v obraně hrát nechce a pokud cítí, že se jinde v kádru do sestavy neprosadí a jestli potom co nevyšel maďar ho Beránek zase chtěl postavit do obrany a on si pustil ústa na špacír, tak co s ním.

    Ale kdo ví co za tím opravdu je.

  9. Re: Martin Juhar byl vyřazen z kádru

    martyni (přítel SN)     před 10 lety 27.01.2015 15:26 |  
    0 0

    No.. byl jsem v ocekavani, jak se MB postavi k tomu, ze si Juhar vybira post, na kterem by chtel hrat. Myslim, ze to snad vsude urcuje trener a hrac je od toho, aby hral, co mu trener rekne. Trochu jsem se bal, ze se Juhar posune na kridlo a tam bude podavat svoje zmateny vykony. Na beku byl podle me pro tym uzitecnejsi, na kridle mame, aspon v to verim, lepsi varianty.

    Jinak si myslim, ze problem je v tom, jak se tu stridaji treneri a manazeri jak ponozky.. jedni chtej spolehat na nejaky hrace, daji jim velkou smlouvu, pak prijdou jini a privedou si hrace jine a ti predchozi jim vadi.. co potrebuje slavie jako sul, je stabilita..

    • Re: Martin Juhar byl vyřazen z kádru

      Ladislav (přítel SN)     před 10 lety 27.01.2015 19:26 |  
      0 0

      Souhlasím, že to střídání manažerů je problém, ale jinak neexistuje, aby si hráč diktoval, kde bude nebo nebude hrát. Už když to poprvé prosáklo, že Juhar nechce hrát na levém beku, tak jsem čekal, že s ním zametou, ale je vidět, že se Míra Beránek ještě dost dlouho držel...

  10. Re: Martin Juhar byl vyřazen z kádru

    slamacek (přítel SN)     před 10 lety 27.01.2015 15:27 |  
    0 0

    tak aspon neni nuda :)
    Gecov - tady je zajimave, ze chce hrat jeste fotbal. v kazdem pripade se zrejme musel sam vyplatit. Rumun za nej nechtel nic platit, rekl bych. To ze tam odchazi je pro mne ale dosti prekvapive. mozna vsak v tom vidi sanci na zviditelneni se i v oboru podnikani a ziskane kontakty v rumunksu mu pak mouhou otevrit mnohe dvere.
    Juhar - hrac vyjadril prani nehrat na beku. v zaloze nikdy moc nepresvedcil a do utoku mame skodu, ktery je proste lepsi. sve mohla sehrat i pokuta, kdy se mohl citit jeji vysi zaskocen a nebo treba nesouhlasil s rozdelenim. atd... nebo ma nejakou jinou nabidku, ale musel nejdriv ukoncit angazma ve slavii... myslim ze nam bude chybet a je otazkou zda se situace nedala resit. pockejme co k tomu rekne sam hrac.
    Pechacek - nevim jaky to je talent, ale ze by jej vsichni omylem prehlizeli a az nejaky agent v udine si jej vsiml? no nevim. kazdopadne pokud prestoupi a pokud se prosadi je to otazka osobni odpovednosti zodpovednych lidi

  11. Re: Martin Juhar byl vyřazen z kádru

    MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 10 lety 27.01.2015 15:27 |  
    0 0

    Ty odchody Gecova a Juhara mají možná jiný důvod než se uvádí... Jestli ono to nemá něco společného s penězi.

    • Re: Martin Juhar byl vyřazen z kádru

      doctorex (přítel SN)     před 10 lety 27.01.2015 16:06 |  
      0 0

      Podle me za to mohou skvrny na Slunci...

    • Re: Martin Juhar byl vyřazen z kádru

      mpik     před 10 lety 27.01.2015 16:19 |  
      0 0

      Mno, oba tu hráli podprůměrně, takže žádná škoda.

      • Re: Martin Juhar byl vyřazen z kádru

        bongor     před 10 lety 27.01.2015 18:54 |  
        0 0

        Zato ti co zůstali,zejména Dostál a Nitro hrajou výrazně nadprůměrně.

  12. Re: Martin Juhar byl vyřazen z kádru

    Nosorozec     před 10 lety 27.01.2015 15:31 |  
    0 0

    Možná je to tím, že Juhar nechtěl hrát v obraně a přál si hrát v záloze. Jelikož se doposud nepodařilo přivést levýho obránce, tak mu možná Beránek řekl, že bude muset dál nastupovat v obraně a Juhar se možná vyjádřil v afektu. To ale neni důvod hráče okamžitě vyhodit, dalo se to řešit domluvou nebo pokutou. Spíš mi to takhle příjde, že Juhara vyhodit chtěli a tohle byla vhodná záminka.

    • Re: Martin Juhar byl vyřazen z kádru

      martyni (přítel SN)     před 10 lety 27.01.2015 15:36 |  
      0 0

      Juhar neni zadna hvezda, aby si moh rikat, kde chce hrat.. v zaloze hral blbe a mohl byt rad, ze muze nastupovat v obrane.. myslim, ze takhle se hrac chovat nemuze..

      • Re: Martin Juhar byl vyřazen z kádru

        reggaebabicka     před 10 lety 27.01.2015 18:28 |  
        0 0

        tak to taky vidím, i kdyby ho poslal trener chytat, pujde a jestli ne, neplni povinnosti a nechat ho v kadru je jen riziko zhorsene moralky celeho tymu

    • Re: Martin Juhar byl vyřazen z kádru

      bububu (přítel SN)     před 10 lety 27.01.2015 16:28 |  
      0 0

      http://sport.aktualne.cz/do-obrany-nejdu-postavil-si-hlavu-juhar-slavia-ho-vyradila/r~1711bb7aa62e11e49f60002590604f2e/

      "Ale Juhar byl jako beran, naprosto se o tom odmítal bavit, pořád opakoval, že to pro něj nepřichází do úvahy a že chce hrát v záloze nebo na křídle. Trenér s ním byl dlouho trpělivý, snažil se mu to vysvětlit, ale marně," popisuje situaci zdroj Aktuálně.cz, blízký dění ve Slavii.

      • Re: Martin Juhar byl vyřazen z kádru

        Kornovo     před 10 lety 27.01.2015 16:58 |  
        0 0

        ok, souhlasim ze hrac si nemuze vybirat pozici. ale podivejte se, jak byl milan skoda otraveny v obrane. zas bych nehazel vinu jen na juhara, hlavne kdyz jsme ho videli hrat na krajnim beku a vime jak je tam prumerny

        • Re: Martin Juhar byl vyřazen z kádru

          paweza (přítel SN)     před 10 lety 27.01.2015 17:41 |  
          0 0

          Milan byl možná otrávený, ale na druhou stranu, když se ho zeptali, tak řekl, že je rád, že alespoň hraje a bude hrát kam ho trenér postaví, což je trochu jiný přístup než u Juhara.

          • Re: Martin Juhar byl vyřazen z kádru

            PetCC     před 10 lety 27.01.2015 18:49 |  
            0 0

            Škoda sice nebyl rád, že není v útoku, ale v obraně předvedl skvělou práci, kterou zásadně přispěl k záchraně. A podle mě tam byl v té době určitě potřebnější.

        • Re: Martin Juhar byl vyřazen z kádru

          reggaebabicka     před 10 lety 27.01.2015 18:33 |  
          0 0

          a take vime, jak je na kridle podprumerny...dle meho je pro neho LB idealni varianta(jen zlepsit obranu), na kridlo nema mozek

  13. Re: Martin Juhar byl vyřazen z kádru

    naplavnik     před 10 lety 27.01.2015 15:49 |  
    0 0

    Jedno se musí nechat, oproti podzimní části fakt nenudíme, sice ne herně, ale nenudíme.

  14. Re: Martin Juhar byl vyřazen z kádru

    Fulham     před 10 lety 27.01.2015 16:00 |  
    0 0

    Ty woe to je zase den...Vondrka , Maca už nechce hrát fotbal.....a Karolko si přečetl Sport jak Ludvík vymetl Kachnu , tak si taky hraje na kapa...Tepláky udelaj za 450 v ceskej rozhovor pro telku a pak ten rozhovor za to samy v evropskejch prodaj ...jebat nohu psa

  15. Re: Martin Juhar byl vyřazen z kádru

    doctorex (přítel SN)     před 10 lety 27.01.2015 16:09 |  
    0 0

    No doufam ze doleva nekdo prijde. A pokud mel nejake velke reci, tak se nedivim. Od toho tam hraci nejsou.

  16. Re: Martin Juhar byl vyřazen z kádru

    AdJap     před 10 lety 27.01.2015 16:11 |  
    0 0

    Pokud je oficiální verze pravdivá, tak se musím Juharově přištupu hrozně smát.

    Takovýhle kopáč si stěžuje, že nechce hrát beka ve Slavii :DDD Kam to svět dospěl. Ještě nedávno by byl rád, kdyby tady moh nosit vodu a zavazovat tkaničky borcům, kteří by na jeho postu i s jednou nohou předváděli lepší výkony.

    Semtam se mu sice povedlo. Nějaký goly taky dal. Ale celkově jeho angažmá byla spíše velká tragédie. Nejvíc mě pobavil na podzim, jak zazdil na Bohemce ten brejk 3 na 1 :D

  17. Re: Martin Juhar byl vyřazen z kádru

    Kenny     před 10 lety 27.01.2015 16:12 |  
    0 0

    Otevřená cesta pro Švícka.

    • Re: Martin Juhar byl vyřazen z kádru

      doctorex (přítel SN)     před 10 lety 27.01.2015 16:14 |  
      0 0

      To me taky napadlo. Ale jestli je to realne netusim...

      • Re: Martin Juhar byl vyřazen z kádru

        bongor     před 10 lety 27.01.2015 18:57 |  
        0 0

        jestli má Švícko rozum,tak TEĎ k nám nepůjde,jedině když se to výrazně posune ve vedení.

    • Re: Martin Juhar byl vyřazen z kádru

      doctorex (přítel SN)     před 10 lety 27.01.2015 16:14 |  
      0 0

      To me taky napadlo. Ale jestli je to realne netusim...

    • Re: Martin Juhar byl vyřazen z kádru

      dArtagnan     před 10 lety 27.01.2015 18:11 |  
      0 0

      Nebo pro Lukáše Doška, to by byl comeback :-) Každopádně Juhar - ještě větší blbec než jsme mysleli...

      • Re: Martin Juhar byl vyřazen z kádru

        mats     před 10 lety 27.01.2015 21:36 |  
        0 0

        ...že by už dohnal fyzičku James Dens? Omlouvám se, ale muselo to ven... :-) Snad aspoň trochu pro odlehčení situace kolem našich levých beků.

        • Re: Martin Juhar byl vyřazen z kádru

          edenian     před 10 lety 27.01.2015 22:15 |  
          0 0

          Tak oni tedko budou s Juharen trenovat. Individualne :-)

    • Re: Martin Juhar byl vyřazen z kádru

      fredydj (přítel SN)     před 10 lety 27.01.2015 16:29 |  
      0 0

      mohou dospávat v autobusu :D

    • Re: Martin Juhar byl vyřazen z kádru

      Fulham     před 10 lety 27.01.2015 16:29 |  
      0 0

      :-)) Spino žhav to . po realizaci plánu jak srazit už tak nízkou cenu vlastních hráčů ještě na míň mám obavu, ze budou muset prikoupit pavilon...

    • Re: Martin Juhar byl vyřazen z kádru

      bhcak     před 10 lety 27.01.2015 16:35 |  
      0 0

      No, to zavání nějakym druhem recese a nebo má pan majitel brutálně černý smysl pro humor..

    • Re: Martin Juhar byl vyřazen z kádru

      Pepino44     před 10 lety 27.01.2015 19:04 |  
      0 0

      Tak co, dovolal jsi se tam a jak to dopadlo ? Vzali Tě ?

  18. Re: Martin Juhar byl vyřazen z kádru

    steev (přítel SN)     před 10 lety 27.01.2015 16:22 |  
    0 0

    Tak já Vám řeknu že nevím jestli je to děláme dobře. Necháváme odejít kde koho,vždycky to Karolko nějak odůvodní ale tak mi pořád připadá že za tím jsou nějaký osobní spory.Ale tak samozřejmě do toho nevidím. Nezbejvá než doufat že přijde alespoň nějaká náhrada.

    • Re: Martin Juhar byl vyřazen z kádru

      martyni (přítel SN)     před 10 lety 27.01.2015 16:39 |  
      0 0

      nahrada za co.. doufam, ze prijde uplne jiny hrac, treba levy bek, ktery chce a umi hrat jako levy bek... ne zaloznik, kterej hraje v zaloze blbe a beka hrat odmita..

      • Re: Martin Juhar byl vyřazen z kádru

        steev (přítel SN)     před 10 lety 27.01.2015 16:48 |  
        0 0

        Doufat sice můžeš ale fakt je takovej že tam nikoho nemáme. Navíc mám pocit že si v naší situaci vyskakujeme víc než by bylo zdrávo.

        • Re: Martin Juhar byl vyřazen z kádru

          Kornovo     před 10 lety 27.01.2015 17:01 |  
          0 0

          aby nemusel pan kisel jit zebrat o beka do taborska. tim by tomu nasadili korunu :)

          • Re: Martin Juhar byl vyřazen z kádru

            Eluin (přítel SN)     před 10 lety 27.01.2015 17:39 |  
            0 0

            Třeba si Kisel ještě obleče dres a toho levého beka tam odehraje :-).

  19. Re: Martin Juhar byl vyřazen z kádru

    marcocruz (přítel SN)     před 10 lety 27.01.2015 16:35 |  
    0 0

    Stejně tady na Juhara spousta lidí nadávalo téměř po každym zápase, jaký je poleno, tak je tedy dobře, že je pryč, kor když to očividně asi nebude uplně charakter, nevidim důvod proč ho mít tedy v týmu. Věřim, že náhrada, za něj přijde.

    • Re: Martin Juhar byl vyřazen z kádru

      naplavnik     před 10 lety 27.01.2015 16:40 |  
      0 0

      No teď je jisté, že bek přijít prostě musí.

  20. Re: Martin Juhar byl vyřazen z kádru

    Heretic (přítel SN)     před 10 lety 27.01.2015 16:46 |  
    0 0

    Tak já nevím, v létě a na podzim jsme nabírali a teď ty prapůvodní propouštíme. Někteří hráči byli s podmínkou a někteří ji zjevně nevyužili.

    Juhar mi už jen kvůli té strašné chybě na Bohemce chybět nebude a Gecov - přestup do posledního klubu rumunské ligy? - to si tedy pomohl.

    Pak tu mám nějakého mlaďocha, který jestli skutečně přestupuje do Udine, tak za to krutě zaplatí jak Teplice, tak jeho manager. Pravidla jsou celkem jasná.

    Nakonec mě mrzí jen Michal Vondrka. Přeji mu aby se mu u rudocha nedařilo.

  21. Re: Martin Juhar byl vyřazen z kádru

    vlk30 (přítel SN)     před 10 lety 27.01.2015 17:10 |  
    0 0

    Beránek čistí,jsem zvědavý kam to povede.

  22. Re: Martin Juhar byl vyřazen z kádru

    Luuke     před 10 lety 27.01.2015 17:26 |  
    0 0

    Informací je v posledních dnech celá řada.Mezi ně patří i opětovný nákup odpadu z Letné,odchod Michala Pecháčka/ který nehrál pravidelně ani v dorostu i když určitá míra talentu byla vidět / i odchody Juhara a Gecova.
    Jsem přesvědčen ,že všechny tyto události jsou v souladu se strategií vedení a promítnou se na jaře ve výsledcích.My jednotlivci nemusíme souhlasit se vším ,ale musíme věřit.

  23. Re: Martin Juhar byl vyřazen z kádru

    klimi     před 10 lety 27.01.2015 17:45 |  
    0 0

    Tak pro mě dva odchody dvou fotbalistů, kteří by vůbec chybět nebudou, takže nemám problém.

    Zkusil bych vzít do Áčka Proska, byť to taky není od mala obránce.

    • Re: Martin Juhar byl vyřazen z kádru

      hamlo1 (přítel SN)     před 10 lety 27.01.2015 18:18 |  
      0 0

      souhlas,i když u Gecova,kterého sleduju už od Béčka, je tam trochu nostalgie

  24. Re: Martin Juhar byl vyřazen z kádru

    Corfe     před 10 lety 27.01.2015 17:49 |  
    0 0

    Zatímco vyřazení Gecova považuju za správné, tak Juhara za chybu. Gecov dostal spoustu šancí, skoro pokaždé na svém postu a většinou hrál hluboce podprůměrně, občas průměrně, formu měl jen snad v krátkých pěti vydařených zápasech při druhém nástupu Petrouše, jinak bída. Většinou příliš fauloval a navzdory věku slávistickému původu nebyl lídrem a asi byl i drahý. Beránek mu dal šanci, kterou nevyužil a naprosto správně odchází.

    Vyřazení Juhara mě mrzí a považuju ho za chybu. Na jedný straně si hráč jako on nemůže vybírat, kde bude hrát. A nikdy nebyl hvězda, která by nás táhla. Ale zároveň byl pro mě dříčem, který šel do všeho po hlavě, vypustil málokterý souboj, rychlý a neúnavný, s rezervama v technice a poziční hře. Jeho výhodou je univerzálost, vedle záložníka zvládl hrát za Rady a teď i Beránka beka a loni část sezony útočníka a byl loni nejlepší střelec. Myslím, že ikdyby hrál levého obránce někdo jiný, ať už posila nebo třeba Mikula a levého záložníka dál Černý nebo třeba Bazal, tak by bylo dobrý mít Juhara k dispozici na lavičce jako 12.-13. hráče na střídání.

    Jestli po tréninku řekl něco ve smyslu, že než hrát v obraně to se na to můžu vy-rat, tak je na místě pokuta, ale vyhazov je nesmysl. Dobrý realizační tým a management se vyznačují taky tím, že jsou schopní takovýmhle situacím předcházet a řešit je uspokojivě pro obě strany, ne hurá vyřazením z kádru. Počet nechtěných hráčů, které máme pod smlouvou je podle mě hrůza - Neves, Vošahlík, Koreš, Juhar, Škutka, Petr, do včerejška Gecov, možná i Boudjemaa a bůh ví kdo ještě. Jak psal výše martyni - chybí stabilita, kdy by si jeden trenér dlouhodobě utvářel kádr podle svého.

    Jestli je něco ve Slavii na vyhazov, tak to není Juhar, ale ti co jsou odpovědní za informace a komunikaci s fanoušky, pokolikátý už je nějaký šlendrián ve Slavii zahalen do dýmu nejistoty a spekulací?

    • Re: Martin Juhar byl vyřazen z kádru

      jufoun (přítel SN)     před 10 lety 27.01.2015 17:55 |  
      0 0

      Můj názor na to je pokud nesouhlasil s postem, kde ho trenér chce nemá tu co dělat.
      To jako by Vám řekl šéf v práci, že pujdete někam a vy řeknete ne nepujdu.
      Pak sou jen dvě možnosti, buď Vás vyhodí nebo odejde on :-D
      Prostě fotbalista je placený klubem a bude dělat to co chce trenér. Jinak to nefunguje.

    • Re: Martin Juhar byl vyřazen z kádru

      Travinho     před 10 lety 27.01.2015 18:13 |  
      0 0

      Tak za mě je odchod Juhara jednoznačně správný. Kde to jsme, aby si hráč určoval co bude hrát? Marcel je alespoň charakterní inteligentní kluk, ač kvůli byznysu mu to na hřišti úplně nešlapalo, kdežto Juhar je sice excelentně fyzicky vybavený, ale je to kus debila.
      Jinak z hráčů pod smlouvou si myslím, že by stálo za zvážení stáhnutí Nevese. Alespoň dokud se nám nepovede někoho na jeho post sehnat.

      • Re: Martin Juhar byl vyřazen z kádru

        bongor     před 10 lety 27.01.2015 19:02 |  
        0 0

        Můžeme si každej myslet co nás zrovna napadne,ale dělat v naší situaci frajery
        a vyhazovat kde koho?No nevím.

        • Re: Martin Juhar byl vyřazen z kádru

          Ladislav (přítel SN)     před 10 lety 27.01.2015 19:38 |  
          0 0

          bangore, dejme tomu, že budeš zaměstnanec v soukromé firmě a přijde k tobě šéf a zadá ti nějakou jinou práci, řekneš mu, že to dělat nebudeš ? A to samé je ve fotbalu, neexistuje, aby si hráč diktoval, kde bude nebo nebude hrát. Pokud tohle trenér jednou připustí, tak je to začátek jeho konce.

        • Re: Martin Juhar byl vyřazen z kádru

          Travinho     před 10 lety 27.01.2015 20:04 |  
          0 0

          Tady je otázka jestli se to nedalo řešit i jinak. Prostě jej tam stavět, jinak pokutovat, nebo se jej pokusit prodat. Takhle to ventilovat, jsme i docela pro smích.

          • Re: Martin Juhar byl vyřazen z kádru

            Corfe     před 10 lety 27.01.2015 20:08 |  
            0 0

            Přesně tak.

      • Re: Martin Juhar byl vyřazen z kádru

        bububu (přítel SN)     před 10 lety 27.01.2015 20:00 |  
        0 0

        Jednoznačně souhlas, Juhar je dutá hlava (i podle těch videí, co uploadoval na svůj youtube) a jestli měl takový přístup (že mu to Beránek opakovaně vysvětloval a on stejně odmítal jít na beka - viz. aktuálně.cz), tak pak je jednoznačně správně, že jsme se s ním rozloučili.

        Souhlasím i s Nevesem, má smlouvu do června 2015 a s jeho platem (dřív tuším proběhla informace o 250k/měsíc) ho asi nikam neupíchnem. Tak když už mu to budeme platit, tak by to za nás mohl aspoň odkopat, podzim v Příbrami neměl špatný a jsem si jistý, že by na levém bekovi podával o 100% lepší výkony než Juhar.

        • Re: Martin Juhar byl vyřazen z kádru

          Ladislav (přítel SN)     před 10 lety 27.01.2015 20:51 |  
          0 0

          Je jasný, že nám to mediálně nepomůže, ale zase Řebíček se už nadělal tolik blbostí, že nějaký případ Juhar už to nevytrhne. Ryba smrdí od hlavy, chce to nového majitele.

          • Re: Martin Juhar byl vyřazen z kádru

            bububu (přítel SN)     před 10 lety 27.01.2015 21:53 |  
            0 0

            Jakýkoliv kredit Slavie je po Řebíčkově působení (a definitivně po loňské sezoně) rovná 0, takže jestli nám něco mediálně ublíží, nemusíme vůbec řešit, podstatná je v tuto chvíli pouze sportovní stránka (a tam nám to může pomoct, jestli dotáhneme konečně už nějakého hráče na levého beka).

            • Re: Martin Juhar byl vyřazen z kádru

              Ladislav (přítel SN)     před 10 lety 27.01.2015 21:59 |  
              0 0

              Bohužel je to tak a je taky celkem možný, že už se s nějakým levým bekem v tichosti dohodli a proto Juhara odstřelili.

  25. Re: Martin Juhar byl vyřazen z kádru

    Roman11     před 10 lety 27.01.2015 18:13 |  
    0 0

    Trochu jsem se informoval na Michala Pecháčka i když jsem ho viděl několikrát hrát.
    Myslím ,že neměl jistou pozici ani v dorostu, často je zraněný ale zase tak marný není.Vedení se podle dostupných informací zachovalo správně a jestliže se Pechy v budoucnu zvedne, je třeba mu držet palce.

  26. Re: Martin Juhar byl vyřazen z kádru

    zeleznik2     před 10 lety 27.01.2015 18:15 |  
    0 0

    Rozpolcenost, na jednu stranu tento hráč, pokud chtěl zahrál, ale když nechtěl, byla to katastrofa, ale pokud je to skutečně, tak jak je prezentováno, tak s pánembohem, ať si jde, když v dnešní době, si někdo řekne, že na beku hrát nebude, tak nemá v kádru, co dělat, aby si hráč diktoval podmínky, kde to jsme?ale je to tvrdá střela by mohla chybět, po Gecovi další odchod, nevím, co Míra vykouzlí levonohých fotbalistů zrovna přetlak nemáme, navíc otázka levého beka je tedy stále otevřená...

  27. Re: Martin Juhar byl vyřazen z kádru

    1rytir     před 10 lety 27.01.2015 19:02 |  
    0 0

    Tak jo, pánové, zase o jednoho míň. A s kým to jaro jako chcete hrát?! Mě se to zdá jako hazard! Ale možná jsem sám.

    • Re: Martin Juhar byl vyřazen z kádru

      bongor     před 10 lety 27.01.2015 19:04 |  
      0 0

      To teda nejseš.Mně se to taky zdá a dokonce to vím.Je to hazard

      • Re: Martin Juhar byl vyřazen z kádru

        Tomski     před 10 lety 27.01.2015 19:07 |  
        0 0

        v čem je ten hazard ? Gecov na podzim stejně nehrál a Juhar nechce hrát beka, ale v záloze pro něj už stejně není místo...

    • Re: Martin Juhar byl vyřazen z kádru

      klimi     před 10 lety 27.01.2015 19:08 |  
      0 0

      Ahoj,
      hele, mě to jako hazard nepřijde.
      MBVCD po něm chtěl, aby hrál beka. Když si on postavil hlavu, tak co s ním? Takového hráče, který není žádná třída a ještě si bude vybírat, kde bude hrát, tu opravdu nebudeme držet. A co by jako chtěl hrát? I jeho výkonnost na křídle by vynahradil klidně i Sodoma (to nemyslím nějak špatně, naopak).

    • Re: Martin Juhar byl vyřazen z kádru

      bububu (přítel SN)     před 10 lety 27.01.2015 20:09 |  
      0 0

      Ad Gecov: po celou dobu svého působení u nás (snad s výjimkou jara 2013) hrál odporně, neakceptovatelně a naprosto nepochopitelně. Těžký podprůměr, až jsem nechápal, jak tenhle hráč mohl někdy byť jen nakouknout do Premiere League. Na jeho pozici máme Baéze a Deliho, oba rozhodně mnohem lepší a asi i za nižší peníze. Takže odchod Gecova je jednoznačně pozitivní krok.

      Ad Juhar: Minimálně na lavici by se jeho univerzál na levou stranu hodil, ovšem na základ to taky nebylo. Nicméně s tímto přístupem je jeho odchod jedinou možností a taky ho jednoznačně vítám. Vzhledem k tomu, že teď je prostě akutní nutnost přivést levého beka, si pravděpodobně dokonce polepšíme. Takže taky dobrý krok.

      Spíš mě štve odchod Dobrotky s Balajem, za Dobrotku může na stoperu zaskočit Deli nebo Fialka, s beky je to horší. Každopádně za Balaje adekvátní náhradu nemáme, takže se musíme modlit, aby Škodovi vydrželo zdraví a forma, popřípadě aby se aspoň jeden z dvojice Červenka - Diop rozehrál a rozstřílel.

      Suma sumárum, nevnímám že bychom nějak dramaticky oslabili, zatím odešel jediný hráč základu (Dobrotka), jedno trpěné jelito na jehož pozici stejně sháníme celou zimu náhradu (Juhar) a solidní backup za Škodu. Takže tuhle hysterii nechápu a není vůbec na místě.

  28. Juhar

    Euforak (přítel SN)     před 10 lety 27.01.2015 19:19 |  
    0 0

    Absolutně nemám problém s tím, že byl vyřazen z kádru. Děkuju mu za branky, který za nás dal, ale jinak to je takovej dřevák, plašan nebo jak ho nazvat.

    Přeju mu hodně štěstí jinde a zároveň si přeju, aby ho následoval Nitranskej a Dostál.

  29. Re: Martin Juhar byl vyřazen z kádru

    mike-k (přítel SN)     před 10 lety 27.01.2015 19:24 |  
    0 0

    Vysvětlí mi někdo prosím jak je to s tím Pecháčkem?? Proč by byly tepláky ty špatný, když my jsme mu smlouvu nabídnout nechtěli? Jakej ty podrazu na nás to má bejt?

    • Re: Martin Juhar byl vyřazen z kádru

      MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 10 lety 27.01.2015 19:27 |  
      0 0

      Prý práce agenta, který se domluvil s Teplicemi, ty mu nabídli profismlouvu a pak šel do Udine. Agent a Teplice se podělí o zisk.

      • Re: Martin Juhar byl vyřazen z kádru

        slaviator     před 10 lety 27.01.2015 19:34 |  
        0 0

        Vtip je v tom, ze hráč během sezony nesmí nastoupit v soutěžním zápase za tři týmy. Takže kdyby za Teplice naskočil byt na jeden zápas za dorost, tak by mel pecháčka..

        • Re: Martin Juhar byl vyřazen z kádru

          klimi     před 10 lety 27.01.2015 19:36 |  
          0 0

          Já si myslím, že s tím všichni moc dobře kalkulovali :)))

      • Re: Martin Juhar byl vyřazen z kádru

        bububu (přítel SN)     před 10 lety 27.01.2015 20:13 |  
        0 0

        Sorry, ale jestli jsme mu nenabídli smlouvu, tak je to jenom a pouze naše blbost. Šermování žalobou je opravdu směšné a spíš to vypadá, že zase pravá ruka neví co dělá levá.

  30. Re: Martin Juhar byl vyřazen z kádru

    Navyseals     před 10 lety 27.01.2015 20:09 |  
    0 0

    Doufám, že hodně brzo dorazí někdo na levýho beka, protože takhle to snad nenechají ani ty naše hvězdy ve vedení.

    • Re: Martin Juhar byl vyřazen z kádru

      Betynka58     před 10 lety 27.01.2015 21:22 |  
      0 0

      Ono je taky teoreticky možné, že už vedení nějakého levého beka de facto upeklo, proto dalo Juharovi s lehkým srdcem sbohem, v tom případě by tenhle krok měl logiku.

  31. Re: Martin Juhar byl vyřazen z kádru

    winter (přítel SN)     před 10 lety 27.01.2015 22:03 |  
    0 0

    Mám dotaz pro znalce mládežnické kopané v SKS na to kdo hraje levého beka v juniorce případně A Dorostu? Pokud by teoreticky nový levý bek nedorazil, nešlo by to řešit přesunutím dotyčného mladíka do A-týmu? Nebo na tomto postu v mládeži kvalitu opravdu nemáme?

    • Re: Martin Juhar byl vyřazen z kádru

      Navyseals     před 10 lety 27.01.2015 22:11 |  
      0 0

      Tak Bejbla bych si rovnou škrtnul a v U19 o žádným supertalentovi nevím. Asi jsme měli nechat Tusjaka.

      • Re: Martin Juhar byl vyřazen z kádru

        mats     před 10 lety 28.01.2015 00:27 |  
        0 0

        Obávám se, že z vlastních řad toho na levou obranu moc nemáme...

    • Re: Martin Juhar byl vyřazen z kádru

      Pepino44     před 10 lety 28.01.2015 08:48 |  
      0 0

      Tak několikrát jsem viděl na juniorce hrát na levém beku Fialku,dozadu výborný,dopředu se moc nepouštěl. Potom začal hrát na stoperu,kde byl lepší. Otázkou je,zda jej v Ačku zkusit na levém beku,nebo jej nechat na stoperu ale bude Míra vědět lépe. Jinak v mlaďasech je to na levém beku nic moc,spíš nic.

  32. Re: Martin Juhar byl vyřazen z kádru

    Bejbl     před 10 lety 27.01.2015 22:22 |  
    0 0

    Parafrázuji slovy Miroslava (ne Beránka) ale Štěpána: " V žádném klubu ani socialistickém, ani kapitalistickém, ani ve Slávii, ani ve Spartě si hráči nemůžou diktovat na jakém postu budou hrát...:o) To netrpíme ani u nás v pralesní lize.
    Přál bych si, aby se horké hlavy uklidnily a Juhar na Liberec na levém beku vyběhl, protože by mi na tomto postu asi seděl v současné situaci jako nejlepší řešení.

    • Re: Martin Juhar byl vyřazen z kádru

      edenian     před 10 lety 28.01.2015 06:57 |  
      0 0

      Dobra parafraze, uplne ho slysim :-)

  33. Re: Martin Juhar byl vyřazen z kádru

    petrjir     před 10 lety 27.01.2015 23:10 |  
    0 0

    Nakonec skončí tak, že podepíšem Švece jako pravého obránce a nalevo půjde Mikula...

    • Re: Martin Juhar byl vyřazen z kádru

      bububu (přítel SN)     před 10 lety 27.01.2015 23:39 |  
      0 0

      To bych se vůbec nezlobil. I tak bych ale jednoznačně povolal zpět jednoho z dvojice Nevés/Tusjak! Upřímně, jestli se nám nepodaří nikoho v zimě přivést, tak to snad bude i jediné možné řešení.

    • Re: Martin Juhar byl vyřazen z kádru

      tantalos     před 10 lety 27.01.2015 23:50 |  
      0 0

      Ostatně Simon Deli se sám označuje na svém FB za levého obránce.

      • Re: Martin Juhar byl vyřazen z kádru

        Arutha     před 10 lety 28.01.2015 01:03 |  
        0 0

        Nechci se s tebou hádat, ale já na jeho fb čtu "defenseur central"

        • Re: Martin Juhar byl vyřazen z kádru

          tantalos     před 10 lety 28.01.2015 08:53 |  
          0 0

          já tam čtu left back/central defender

          • Re: Martin Juhar byl vyřazen z kádru

            Arutha     před 10 lety 28.01.2015 13:31 |  
            0 0

            A jsi si jistý, že to je jeho a ne nějaký fanouškovský?

  34. Dovolte mi jednu konspirační teorii

    tantalos     před 10 lety 27.01.2015 23:48 |  
    0 0

    "Kauzy Juhar a Gecov" se odehrály poté, co hráči Slavie už "odstřelili" několik trenérů, včetně Rady a Koubka, tedy uznávaných odborníků, stejně jako Poustky a Pastoora. A také po podvném selhání Slavie ve střední periodě loňského podzimu.
    Co udělal Beránek? Vyvezl mančaft na celé dva týdny do jakési slovenské vesnice, kde hráči zůstali zavřeni tak, aby vznikla ponorková nemoc. Zároveň byly oznámeny vysoké pokuty. Nebyla tím uměle vyprovokována vzpoura v mužstvu ještě v přípravném období, kdy povstání několika hráčů lze relativně snadno eliminovat? Přestupní termín právě začal a za trenérem stojí jistý pan Chvalovský. Což je zajímavé v situaci, kdy AŘ již nechce do Slavie investovat
    Dále dal trenér zcela jasně najevo, že preferuje mlaďochy, od nichž se samozřejmě dá předpokládat loajalita a dokonce i vděčnost. Šel tak daleko, že ocenil i tři dorostence, kteří nastoupili proti Písku, a tím naznačil, že by si je mohl přivést do kabiny.
    V této situaci onemocnělo tolik hráčů, že jich zítra není dost, aby byla sestavena celá dvě mužstva.
    Nicméně Beránek má početný kádr, v němž mají převahu odchovanci a "dlouhodobí" slávisté jako Latka, Hrubeš, Mikula, Fialka, Kodr,Dostál, Bazal, Zmrhal, Černý, Prošek, Škoda, Červenka a k nim skupina cizinců Deli, Baez, Diop,Vukadinovič a Kenia. Tuto skupinku chce trenér dále rozšiřovat - dává přednost příchodům zvenčí a nestojí ani o Tusjaka, který se jevil jako problémový. Naopak otevřel dveře Švíckovi. V této situaci bych se nedivil, kdyby z kabiny "nečekaně" odešel ještě někdo.

    • Re: Dovolte mi jednu konspirační teorii

      edenian     před 10 lety 28.01.2015 07:07 |  
      0 0

      Tantale, jestli to dobre ctu a myslis tim umelym vyprovokovanim "umyslne vyprovokovani" tak to uz chybi jen ilumunati. Jasne ze to vsechno spolu souvisi, ale prece jen bych MB z takhle rafinovaneho pocinani nepodeziral.
      Jeste si dovolim rici muj osobni nazor, ze je stale jeste koho vyhazovat.

    • Re: Dovolte mi jednu konspirační teorii

      Travinho     před 10 lety 28.01.2015 07:12 |  
      0 0

      A teď tu o 11. září.
      Dle mého se u nás odstřelování trenérů nekonalo (snad jedině teoreticky Rada), ale takový Pastoor? Koubek? To snad ne.
      Ponorková nemoc? To se už nemá jezdit na soustředění nebo co? Jinak mám obavu z velkého vlivu Kisela, který se postupně zbavuje těch, kteří se mu moc nelíbili.

      • Re: Dovolte mi jednu konspirační teorii

        Tomski     před 10 lety 28.01.2015 08:20 |  
        0 0

        to bych neřekl...jak Gecov, tak Juhar mají stejného agenta jako měl Kisel...

    • Re: Dovolte mi jednu konspirační teorii

      piero (přítel SN)     před 10 lety 28.01.2015 08:20 |  
      0 0

      V tomto musím dát Tantalovi za pravdu. V mnoha firmách se tento způsob psychické zátěže běžně provádí, aby vedení poznalo, jak budou jedinci ve stresové situaci reagovat. Větu, že hráči odstřelili trenéry je nutné chápat v nadsázce, trenéři pohořeli, protože chyběla ochota " jezdit po trávníku jako by pod nimi hořela zem". A také vysoká pokuta byla načasovaná právě na tuto dobu, resp. oznámení, že není zapomenuta, ale je stále v platnosti. Podle mě je to správný krok, který by měl oddělit plevy od zrn a stmelit kolektiv. Zřejmě je to případ i Damiena, který sice umí , ale připadá měn trochu labilnější.

      • Re: Dovolte mi jednu konspirační teorii

        travel (přítel SN)     před 10 lety 28.01.2015 09:45 |  
        0 0

        Musím říci,že zatímco odchody Balaje a Dobrotky mě mrzí,tak u Gecova a Juhara mi to ani trochu nevadí. Nechci spekulovat o důvodech a zatím stále věřím,že MBVCD (i když byly v průběhu podzimu věci,který jsem nepochopil).Jsem zvědav kdo nahradí Balaje a jak se vyřeší levý krajní obránce.Ale ze všeho,podle mě,je nejdůležitější,zda dojde ke změnám ve vedení a jak to bude se stadionem.Tohle je podle mě ten hlavní problém Slavie,bez jehož vyřešení se nedostanem tam,kam Slavia patří.

        • Re: Dovolte mi jednu konspirační teorii

          SKS70     před 10 lety 28.01.2015 10:46 |  
          0 0

          to Navar: souhlas, Juhar a Gecov - marginální záležitosti oproti celkovému stavu ve Slavii,

          to Piero: Vy jste vždycky takový posel dobrých zpráv, nemůžete alespoň naznačit, jak to teď vypadá s prodejem klubu, stadionu atd. díky

          • Re: Dovolte mi jednu konspirační teorii

            jarodo57     před 10 lety 28.01.2015 12:49 |  
            0 0

            V minulosti se zde hráči typu Juhar,Gecov, a jim podobných vyhazovali takřka po každém zápase. Nyní když se konečně najde odvážný trenér a začne ty nekopy,lajdáky ,frajery,pimitivy a co já vím ještě vyhazovat ,tak je zde za blázna.Já Beránkovi fandím a říkám jen houšť ještě jich je zde těch rádoby fotbalistů profesionálů dost(Nitrianský,Dostál,Petr atd.)
            To,že jsme se zbavili Gecova a Juhara vítám a pevně věřím,že na jaře bude Slávia silnější.Jsem o tom přesvědčený.Podle mě je tohle co dělá Beránek pozitivní a bude to mít vliv na výkony.

            • Re: Dovolte mi jednu konspirační teorii

              paweza (přítel SN)     před 10 lety 28.01.2015 14:19 |  
              0 0

              Kde to mam podepsat? Podle mě je lepší mít na kraji obrany motivovaného mladíka, než otráveného Juhara.

    • Re: Dovolte mi jednu konspirační teorii

      martyni (přítel SN)     před 10 lety 28.01.2015 15:46 |  
      0 0

      Tantale, zajimava uvaha.. kazdopadne tym neslape jak ma a je na miste, aby s tim trener neco delal. Nevim ale, jestli mohou souviset kauzy Juhar a Gecov, Gecov uz ve slavii de facto skoncil na podzim a spis ji prokazal sluzbu tim, ze si nasel jiny angazma. Co Juhar a DB?

      • Re: Dovolte mi jednu konspirační teorii

        tantalos     před 10 lety 28.01.2015 16:33 |  
        0 0

        To, co jsem napsal, je samozřejmě jen konspirační teorie. Nicméně nikdy jsem nepochyboval, že MBVCD. Celá akciovka Slavia je v krizi, a to se odráží i na mančaftu. Není nic tak zlého jako zhrzená žena a příliš sebevědomý fotbalista.
        V této situaci je nutné vycházet z faktu, že hráč, který je ochoten makat naplno, je pro tým důležitější než nadanější a snad i kvalitnější zneuznaná "hvězda". Je tragedie, že ačkoli jsou naše "koně" placeni na ligové poměry nadprůměrně, jejich nasazení bývá občas podprůměrné
        Po výkonu na Dukle si myslím, že DB nemá u nás co dělat. S Juharem by to ale možná chtělo jednat. Zřejmě věří, že se o něj bude přetahovat Real s Barcou. Dobrá, jsem zvědavý, jakou dostane nabídku.

        • Re: Dovolte mi jednu konspirační teorii

          martyni (přítel SN)     před 10 lety 28.01.2015 17:00 |  
          0 0

          Mne tedy Juhar nejak zvlast chybet nebude.. on neni hvezda, ani talent, tedy co bychom si u nej mohli cenit, je pristup, bojovnost, univerzalnost. Ale zda se, ze ani to nema, tam, kde by byl platny, klubu pomoct nechce, pristup taky nebyl ke vsem zapasum stejny.. podle me bude mit problem uchytit se v nejakym klubu ze dna tabulky..

  35. Re: Martin Juhar byl vyřazen z kádru

    Borris     před 10 lety 28.01.2015 13:59 |  
    0 0

    Tak také přispěju svým pohledem na věc. Určitě mě Juharův konec hodně zaskočil to zcela určitě. Ale zatím se nechci pouštět do nějakých velkých závěrů. Už jen proto, že úplně chybí Juharovo vyjádření a já bych velmi nerad někomu křivdil. Bůhví jaký ten důvod jeho konce doopravdy je. Nicméně pokud je pravda to, že tvrdošíjně odmítal hrát beka, diktoval si kde bude nastupovat a nenechal si nic vysvětlit, tak se obávám, že pan Beránek jinou možnost neměl. Vždyť přece kdyby si měl hráč diktovat jaký post chce hrát, jak by to vypadalo??? To přece nejde proboha. Jako samozřejmě hráč může říct svůj názor, ale pokud ho tam trenér postaví, tak tam prostě má hrát. Správně tady někdo dal za příklad Škoďáka. Loňské jaro odehrál na stoperu. Nijak se tím netajil že mu to tam nesedí a není to jeho post, ale zároveň jedním dechem dodal, že si nechce diktovat a bude hrát tam, kam ho trenér postaví. Tak to má být a pevně věřím že třeba i právě za tenhle příkladný přístup fotbalový pánbůh Škoďáka teď na podzim odměnil. Proto si Milana moc vážím, je to skvělý charakter a v mých očích je to jasný zástupce kapitána! Takže pokud je to tedy skutečně pravda že si Juhar diktoval post, tak by se měl pořádně zamyslet sám nad sebou.

    A ještě něco. Teď nedávno jsem přečetl životopis Alexe Fergusona ( mimochodem můžu jen každému vřele doporučit, parádní knížka ) a ten to tam popisuje dost jasně! Neexistuje aby hráč začal přerůstat trenéra, ať už je to jakákoliv hvězda. A proto tam jasně píše, jak musel ukázat dveře i takovým hvězdám jako Keane, van Nistelrooy nebo Beckham. Protože se začali povyšovat nejen nad ostatní hráče ale taky nad samotného trenéra. A tak s nima Ferguson tvrdě zametl. A proti Juharovi to byli nějací fotbalisti, jedni z nejlepších ve své době na celém světě. A stejně si nikdo z nich nemohl dovolit se povyšovat nad trenéra a stavět svoje zájmy nad tým. Kdo si to dovolil, tvrdě za to pykal. No a právě proto byl Manchester vždy tak úspěšný. Protože Sir Alex nejen že byl nejlepší trenér na světě, ale dokázal si vždy ohlídat i takovéto věci a měl obrovský respekt. Ale i on si ho u hráčů musel získat.

    Na tomto příkladu jsem chtěl jen poukázat na správnost jednání pana Beránka, pokud si Juhar skutečně diktoval kde bude hrát. Vždyť dokážete si představit jakou paseku by to nadělalo v kabině a jak moc by utrpěl Beránkův respekt, kdyby Juharovi ustoupil? To prostě nešlo jinak. Jak říkám, nerad bych někomu křivdil, proto ještě nechci Juharovi nějak spílat. Ale pokud je to s tím diktováním si skutečně pravda, tak jednoznačně souhlasím s panem Beránkem. Tohle by si nemohl dovolit ani Laty. A ten je proti Juharovi velká opora a ikona Slavie. NA každý pád ale Juhymu děkuju za jeho působení a přeju mu hodně štěstí. určitě se nepřidám k těm, kteří na něho plivou. Něco ve Slavce odehrál, dal nějaké důležité góly a něco tu odvedl a vždycky makal. I když si nijak srdce fanoušků nikdy nezískal, mě nijak nevadil a přeju mu jen to nejlepší.

    Jinak mě napadlo, pokud ještě stále má o Juhara zájem Plzeň, že by nebylo od věci zkusit ho směnit za Kovaříka s nějakým doplatkem z naší strany :-)

    • Re: Martin Juhar byl vyřazen z kádru

      Jiri1     před 10 lety 28.01.2015 14:58 |  
      0 0

      Tak nevím, mé informace jdou jiným směrem, Juhar chce hlavně pryč a to mu údajně nebylo umožněno, tak se z toho vytvořila s jeho pomocí legenda , rád si počkám na pokračování údajného přeřazení do juniorky, vadí mi ztráta těch starších hráču víceméně bez náhrady , Beránek pod taktovkou Kisela vyrábí šílenosti, je plně v jeho područí , zbavit se lépe placených hráčů a smížit finančná zátěž na nejnižší možnou úroven. Na Pecháčka už jsem upozornoval dříve a popravdě můžete podat sto oznámení múžete vyhrožovat třeba federacemi z celého světa , má to problém , hráč už není Slávie , pan Kisel zase zazářil a nejen on, pdmínky tohoto nevyhodného trasferu jsou na hov.
      Na závěr jen Panu Subovi , příště jsem nepište nesmysly.

      • Re: Martin Juhar byl vyřazen z kádru

        Arutha     před 10 lety 28.01.2015 15:01 |  
        0 0

        To byste tu ale zůstal v psaní nesmyslů osamocen...

      • Re: Martin Juhar byl vyřazen z kádru

        martyni (přítel SN)     před 10 lety 28.01.2015 15:41 |  
        0 0

        Tak kazdej klub se rad zbavuje dobre placenych hracu, kteri nehrajou podle toho, jak jsou placeni. To mi zas prijde docela racionalni.

    • Re: Martin Juhar byl vyřazen z kádru

      Tomski     před 10 lety 28.01.2015 16:41 |  
      0 0

      měl jsem na to včera stejný pohled, ale po přečtení článku na seznam.cz jsem ho přehodnotil a budu rád když Juhar popeláší směr Košice...

      • Re: Martin Juhar byl vyřazen z kádru

        Borris     před 10 lety 28.01.2015 17:09 |  
        0 0

        Tak už jsem si ten článek na seznamu přečetl taky a musím říct že také mi to trochu mění vnímání. Patrně tě asi taky zaujal především ten poslední odstavec viď? Dost jsem na to zůstal zírat, vůbec se o tom tehdy nijak nemluvilo. Pokud je to tedy skutečně pravda, tak u mě taky Juhar dost klesnul a je asi dvojnásob dobře že končí. Pokud si hráč dělá co chce, není jiné cesty než mu ukázat dveře.

        • Re: Martin Juhar byl vyřazen z kádru

          Tomski     před 10 lety 28.01.2015 17:18 |  
          0 0

          přesně tak...zrovna u něj pod dojmem bojovníka jsem měl jiné mínění...

          • Re: Martin Juhar byl vyřazen z kádru

            Borris     před 10 lety 28.01.2015 17:24 |  
            0 0

            No musím se přiznat že to teď cítím stejně jako ty. Pokud je to co se tam píše skutečně pravda, tak jsem z toho taky dost zklamaný....

          • Re: Martin Juhar byl vyřazen z kádru

            Borris     před 10 lety 28.01.2015 17:24 |  
            0 0

            No musím se přiznat že to teď cítím stejně jako ty. Pokud je to co se tam píše skutečně pravda, tak jsem z toho taky dost zklamaný....

  36. Re: Martin Juhar byl vyřazen z kádru

    zeleznik2     před 10 lety 30.01.2015 16:42 |  
    0 0

    Tak už přišel Tamás, takže téma Juhar pro mne uzavřeno...