Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Aktuality z médií

František Chvalovský se nabízí Slavii

V magazínu deníku Sport vyšel dnes obsáhlý rozhovor s bývalým předsedou fotbalového svazu Františkem Chvalovským. V něm se tento protřelý bafuňář mimo jiné nabízí Slavii jako člověk, který by vyřešil její problémy.

František Chvalovský byl v únoru 2001, tedy v době, kdy byl předsedou ČMFS, zatčen na letišti a poslán do vazby. Byl obviněn spolu s dalšími lidmi z úvěrového podvodu, který měl způsobit škodu až 1,5 miliardy Kč. Jeho případ se však nikdy nedočkal pravomocného rozsudku a Chvalovského osvobodila amnestie Václava Klause.

V rozhovoru s deníkem Sport Chvalovský tvrdí, že jej oslovil investor z Německa spolu s jedním švýcarským subjektem a nabídli Aleši Řebíčkovi strategické partnerství. Jednání se údajně táhnou již 14 měsíců a na tahu je Slavia. Chvalovský má mít připravený tým lidí, který by pracoval komplexně. Nabídka zaštítěná bývalým svazovým předsedou má být takového rázu, že přinese klubu ročně více než 70 milionů Kč. Samotná pozice Chvalovského by byla zřejmě na úrovni generálního ředitele, jak sám tvrdí, tak lídra, který stmeluje a řídí sportovní úsek stejně jako marketing a PR.

Zároveň však tvrdí, že generálním ředitelem Slavie být nechce, protože pro lidi, se kterými musí generální ředitel jednat, by mohl být persona non grata. Na postu prezidenta klubu si Chvalovský dokáže představit Vladimíra Šmicera.

K moderní historii Slavie (po pádu komunismu) se Chvalovský vyjadřuje značně neurčitě, klub se dle něj pořádně netransformoval z dob socialismu (tuto myšlenku však nijak nerozvádí), zmiňuje vleklé problémy mezi vlastníkem stadionu a vlastníkem klubu - ale nezmiňuje již jaké jsou příčiny tohoto stavu.

Tím část rozhovoru věnovaná Slavii prakticky končí. Suma sumarum se tento rozhovor velice těžko hodnotí. Chvalovský v mnoha věcech mlží, vyjadřuje se velice obecně a nekonkrétně. Chce řídit celý klub, ale nechce být generálním ředitelem, aby se nemusel stýkat s některými lidmi, kterým by nemusel padnout do oka.

Bývalý předseda fotbalového svazu, který strávil několik měsíců ve vazbě, je stále velice kontroverzní postavou, svou adorací lidí jako jsou Bílek, Chovanec, Berbr či Damková, si jistě příliš fanoušků mezi slávisty neudělá. Slibuje přinést Slavii peníze a vyřešit její problémy, ale zda lze věřit, ze by se mu to mohlo povést - a tedy doufat, že se s Alešem Řebíčkem dohodne - to si musí již přebrat každý fanoušek sám pro sebe.

Komentáře (86)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: František Chvalovský se nabízí Slavii

    reggaebabicka     před 10 lety 23.01.2015 14:30 |  
    0 0

    Mám strach, že tahle louže, do které možná z bláta skočíme je ve skutečnosti ještě větší hromada bláta a možná i trusu.

    Z těch pár náznaků informací pro mě vyplývá, že si FCH honí triko. Mimo to chce všechno šéfovat, aniž by byl vidět. To je kombinace jako stvořená k černo-černým temnotám.

    Naše barvy jsou ale červená a bílá a nerad bych to měnil. Už teď s Řebíčkem je to spíš šedá místo té bílé a né-li hůř. Jsem mu vděčný za záchranu klubu v době nouze, ale symbol čistoty a slavné historie to není, stejně tak, jako by nebyl FCH.

    Stojí risk spojený s osobou FCH za pošpinění 120ti letého jména?

    I za cenu další nejistoty a nešťastné Řebíčkovi šrajtofle říkám NE! Cesta se musí najít jiná, ač je mi jasné, že páni kalibru Peltova, Starkova a Křetínského také čisté duše nemají. To pro mě ale není argument, proč by SKS měla jít stejnou cestou. Já černo-černé dresy nechci!

    • Re: František Chvalovský se nabízí Slavii

      travel (přítel SN)     před 10 lety 23.01.2015 14:34 |  
      0 0

      Ámen!

    • Re: František Chvalovský se nabízí Slavii

      klimi     před 10 lety 23.01.2015 14:51 |  
      0 0

      Souhlas!
      Největší perla diskuze "FCH je slušný člověk".

    • Re: František Chvalovský se nabízí Slavii

      naplavnik     před 10 lety 23.01.2015 14:55 |  
      0 0

      Ideálem by byl světem protřelý miliardář s živopisem Matky Terezy. Nechci být za kverulanta, ale mám tušení, že se za těchto okolností nového majitele za svého života nedočkám.

      • Re: František Chvalovský se nabízí Slavii

        reggaebabicka     před 10 lety 23.01.2015 16:18 |  
        0 0

        Světem protřelý být nemusí a svatý taky ne, stačí když nebude jednou nohou v kriminále a druhou v mínusu na účtě.

        Btw. Být to vážně Matka Tereza, tak máme takový PR, že se partneři ještě poperou:D

  2. Re: František Chvalovský se nabízí Slavii

    martin (přítel SN)     před 10 lety 23.01.2015 14:43 |  
    0 0

    Pan Chvalovský je, co já vím, slušný člověk a odborník na fotbal a velmi zdatný obchodník. Pro Slavii by bylo jen přínosem, pokud by tu byl. To potvrzuje i trenér Beránek. Pokud na někoho chcete plivat, měli byste si něco zjistit (chápu, že je to velmi složité) a možná byste viděli některé problémy jinak. Já jsem pro a myslím, že by SKS rozhodně pomohl.

    • Re: František Chvalovský se nabízí Slavii

      naplavnik     před 10 lety 23.01.2015 15:02 |  
      0 0

      Chvalovský je produktem (a možná i tvůrcem) českého fotbalového prostředí, jak jej známe. Tím jej nikterak nehodnotím (kdo je bez viny, ať hodí kamenem), jen chci říct, že do toho prostředí patří, dokáže se v něm dobře orientovat, a jistě by to nebyl tzv. psedušíbr, jakým byl např. Šetrle...

      • Re: František Chvalovský se nabízí Slavii

        nacelnik (přítel SN)     před 10 lety 23.01.2015 15:12 |  
        0 0

        Já jsem teda jednoznačně pro. Chvalovský fotbalu rozumí, má kontakty a dokázal by dát klub dokupy obchodně i sportovně. Obklopil by se správnými lidmi a konečně by to začalo k něčemu vypadat. Když si člověk vzpomene co dokázal udělat s vesnicí Blšany, tak s naším potenciálem by to musela být daleko větší paráda.

        • Re: František Chvalovský se nabízí Slavii

          vlk30 (přítel SN)     před 10 lety 23.01.2015 15:31 |  
          0 0

          Mám podobný názor,jinak řečeno umí v tom chodit,jeho problém se netýkal fotbalu v tom jsou s Rebíčkem nastejno.No ze Smicra by udělal tvář pro veřejnost a media,protože jak mám Smícu rád tak je dle mého dost neschopnej funkcionář.Mylím že tato varianta je furt lepší než současný stav.Je zjevné že Alda už jenom spekuluje jak na tom co nejméně provařit.

          • Re: František Chvalovský se nabízí Slavii

            spino     před 10 lety 23.01.2015 15:58 |  
            0 0

            Ze Šmicera bych udělal totéž co s Panenkou na Bohemce. ;)

    • Re: František Chvalovský se nabízí Slavii

      reggaebabicka     před 10 lety 23.01.2015 15:57 |  
      0 0

      Právě to, že je to schopný obchodník (nebo zloděj, často to splívá, ale křivdit mu nechci, neodsoudili ho stejně jako spoustu dalších amnestovaných "obchodníků") ve mě zanechává ten nedobrý pocit.

      Jako dobrý obchodník by na tom musel nějak profitovat. Co to je, to za čím se honí? Sám si uvědomuje, že musí zůstat "neviditelný", protože ho to jeho "schopné obchodnictví" dostalo do pozice diskreditovaného bývalého bafuňáře. Je ochoten zůstat v ústraní, o slávu a roli spasitele mu tedy nejde. Jde mu o peníze? Jestli ano, pak se nemohu zbavit dojmu, že to v současné situaci SKS může dokázat jedině dalším "obchodem", což by mohl být vážně konec SKS!!

      Nepřeji si to a byl bych moc rád, kdybych se pletl a rád mu složím poklonu, pakliže to myslí dobře. Jsou to jen mé pocity, ale vážně nechápu kde se bere ten optimizmus a důvěra v tyhle lidi. Nebýt Klauze sedí nejspíš vedle Janouška.

      • Re: František Chvalovský se nabízí Slavii

        reggaebabicka     před 10 lety 23.01.2015 15:59 |  
        0 0

        omlouvám se za vyměklé splývání :D :D

      • Re: František Chvalovský se nabízí Slavii

        vlk30 (přítel SN)     před 10 lety 23.01.2015 16:55 |  
        0 0

        Najdi mě v českém fotbale malitele nebo bafika kterej je čistej.Jinak on není zdiskreditovanej fotbalem,ale jinou kauzou.Jistě je pravda, že za jeho vládnutí se v lize dělala jedna prasárna za druhou,na druhou stranu si myslím, že třeba chátru nemá moc v lásce což je plus a zná se s kdekým ve fotbalovém prostředí.Jako předseda zase neměl tak uplně hroznou pověst.

        • Re: František Chvalovský se nabízí Slavii

          reggaebabicka     před 10 lety 23.01.2015 17:19 |  
          0 0

          Nebudu hledat, už jsem psal výše, že je mi to jasné a nemá to cenu. Jestli podváděl mimo fotbal nebo v něm mi je jedno, o něm to říká to samé.

          Mě ani nejde o to, co FCH udělal, ale o to, co udělá, protože by se to už přímo týkalo Slávky, a to mi nedá klidu. Nevěřím, že to bude hrát čistě, a proto ho nechci i za cenu horších sportovních či ekonomických výsledků. Neočekávám, že tenhle krok chce udělat kvůli Slávii a děsím se následků.

          Z dlouhodobého hlediska potřebujeme očistit jméno tak, aby brand SKS měl hodnotu, která bude někomu stát za investici, kterou by spojil klub a stadion. Angažování FCH za prapodivných podmínek, kdy nechce klub koupit, ale jen ho ovládat(a ještě schovaný za někým jiným), mi nepřijde jako šťastný krok tímto směrem.

          Taky mi přijde rozdílné, když si mafián, který na to má prachy pořídí klub jako hračku (Peltov, Starkov, Mistr tajemná kabela...), vlastní ho, investuje do něj a stará se, co s jeho investicí bude. To s čím by přišel FCH jen stíží potencionální odkup klubu. Prostě jen větší bordel, ač pravděpodobně s většími penězi a jak už tu psal Klimi, asi bychom i kopali více penalt ;)

        • Re: František Chvalovský se nabízí Slavii

          dalislavista     před 10 lety 23.01.2015 17:29 |  
          0 0

          Zde je nutno připomenout, že po Berbrem (coby rozhodčím) zmanipulovaném zápase Sparty doma s někým a po dotazu na Berbra, jestli se ho někdo pokusil ovlivnit- tak tehdy Berbr nařkl trenéra Cipra(!!!)
          A Chvalovský se tehdy hlasitě Franty zastal, že ho léta zná a že to tedy ne.

          Můj názor je, že takového znalce fotbalového zákulisí (v dobrém i špatném), jako je FCH, bychom potřebovali. Sice mám smíšené pocity, ale i tak bych ho bral, bez někoho "takového" se nahoru prostě jen tak nedostanem. Nemusíme kopat pentle jako Sparta kdysi, nebo Plzeň nyní, stačí když nás nebudou řezat a občas nám i něco fouknou, co se na hřišti opravdu stane. A když si rozhodčí nebudou dělat ze Slavie prdel, jako těch skoro 80 zápasů bez pentle...

          • Re: František Chvalovský se nabízí Slavii

            bongor     před 10 lety 23.01.2015 19:33 |  
            0 0

            Já mám žel Bohu velice černočerný dojem z celého českého prostředí.Měl jsem několik příležitostí se osobně seznámit s tím,jak to tady chodí v podnikání a dnešní fotbal je samozřejmě jen specifický druh podnikatelské činnosti.Nahlédl jsem i do
            prostředí"spravedlnosti",kam se hrabou fotbaloví rozhodčí.
            Když si neumím poradit vlastní hlavou,vždy se s pokorou obracím k příslovím našich
            předků,moudrých lidí,kteří se v nich málo kdy mýlili.A pro náš případ přesně pasuje známé přísloví"Kdo chceš s vlky býti,musíš s nimi výti". Velice si vážím našich eseňáků,kteří by chtěli vidět naši Slavii na vrcholu poctivého soutěžení.Jenže tady pro to naprosto chybí partneři,čili bychom si v případě ,že by se nám to podařilo,museli vytvořit svou vlastní soutěž,kde by hrálo pouze několik mužstev Slavie.
            Tohle si rád nechám až na nebe,/jestli se tam ovšem dostanu/.Zatím,ač bez velikého nadšení,bych panu Chvalovskému přál,aby se mu jeho záměr podařil a rád bych jej mezi námi uvítal.

            • Re: František Chvalovský se nabízí Slavii

              dalislavista     před 10 lety 23.01.2015 20:27 |  
              0 0

              Přesně takhle to vidím taky. Radši bych jel čistě, jenže nahoru se čistě nedostane nikdo, co si budeme namlouvat, stačí se na špičku tabulky podívat.

    • Re: František Chvalovský se nabízí Slavii

      Krup     před 10 lety 23.01.2015 17:37 |  
      0 0

      slušný člověk určitě ne a dost možná ani člověk nejspíš prase buch s nama

  3. Re: František Chvalovský se nabízí Slavii

    1rytir     před 10 lety 23.01.2015 15:27 |  
    0 0

    Na rozdíl od mnohých bych uvítal realizaci Chvalovského představ. Tedy, minimálně 70 mil ročně, sehnání silných sponzorů, Šmicera v roli prezidenta klubu, německo-švýcarského partnera a především výkonný managament. Nebylo by to vůbec málo! Každý si prostě musí uvědomit, že další půlrok nejistot může skutečně skončit nejen sestupem, ale možná i koncem klubu se 120 letou historií. Byl bych rád, kdyby si právě toto dal Řebíček, jako majitel, na misku vah a rozhodl.

    • Re: František Chvalovský se nabízí Slavii

      Alanor (admin)     před 10 lety 23.01.2015 15:52 |  
      0 0

      Zas nepropadejme hysterii. Slavia dalším tápáním může sice něco ztratit ze svého lesku, ale končit klub nehodlá (i kdyby se sestoupilo, ačkoliv to není příliš pravděpodobné).

      • Re: František Chvalovský se nabízí Slavii

        1rytir     před 10 lety 23.01.2015 16:11 |  
        0 0

        Nechápu jak se někdo může s takovým stavem odevzdaně smiřovat.

        • Re: František Chvalovský se nabízí Slavii

          Alanor (admin)     před 10 lety 23.01.2015 16:38 |  
          0 0

          Já se s tím nesmiřuji, jen neplácám nesmysly, že by se měla rušit Slavia...

          • Re: František Chvalovský se nabízí Slavii

            1rytir     před 10 lety 23.01.2015 17:01 |  
            0 0

            A kdo říká, že by se měla rušit. Jen upozorňuji na možnost, že prostě na další chod nebudou peníze a podobně. A to je při zachování současného status quo docela dobře možné.

          • Re: František Chvalovský se nabízí Slavii

            Betynka58     před 10 lety 23.01.2015 17:16 |  
            0 0

            Z dnešního rozhovoru ve Sportu mě zaujala Chvalovského citace jednoho jeho obchodního partnera: "Dlouhá nemoc, jistá smrt". Docela mě zamrazilo, ale jako věčný optimista doufám, že to nebude případ Slavie.

          • Re: František Chvalovský se nabízí Slavii

            bongor     před 10 lety 23.01.2015 19:38 |  
            0 0

            Jistě Alanore,to je nejen nesmysl,ale i zlá slina,která určitě nepřiletěla z řad Slávistů,ale zcela jednoznačně z řad jejich nepřátel.Zrušit Slavii ,o to se mnozí snaží
            téměř sedmdesát let.Nikdy se vám to nepodaří hošánci!!!

        • Re: František Chvalovský se nabízí Slavii

          klimi     před 10 lety 23.01.2015 16:41 |  
          0 0

          Mně také mrzí, že jsme se dostali do takové bídy, že zde s otevřenou náručí budeme vítat Chvalovského. Ale tak třeba budeme kopat ty penalty častěji :)))

    • Re: František Chvalovský se nabízí Slavii

      martyni (přítel SN)     před 10 lety 23.01.2015 16:22 |  
      0 0

      No na jednu stranu vime, ze Chvalovsky fotbalu rozumi a je ledacos schopnej zaridit, na druhou stranu nevime, zda to nejsou jen plany reci. Neni jasne, proc by investori do slavie meli ty penize lejt a co by za to chteli. Moc si to nedovedu predstavit, myslim ze v soucasnym stavu se neda ocekavat, ze ve slavii by se nejaka investice mohla v dohledne dobe vratit.. takze ti nemci nebo svycari, co tedy budou chtit za tu svou investici, kdyz nechtej koupit klub? Znamenat to, ze pak jim pujdou penize z prodeju hracu a slavie bude dal zivorit, protoze vydelany penize nemuze dal investovat? Kdyz o tom tak premyslim, uz se mi ta jeho vize nezda zas tak dobra, jako zprvu..

      • Re: František Chvalovský se nabízí Slavii

        naplavnik     před 10 lety 23.01.2015 16:31 |  
        0 0

        Ta motivace Chvalovského může být různá, např. očištění vlastního jména, zapojení svých kontaktů a schopností (chce dělat to, co dle svých slov umí), až po třeba návrat do nějakých rozhodovacích fotbalových struktur.
        U těch investorů to může být zase jak navázání obchodních vztahů, spekulace na výnosy z evropských pohárů, spekulativní prodej fotbalistů (levně koupit, draze prodat) atd. atd. Nerad to říkám, ale dnešní profesionální fotbal je především marketingově obchodní záležitost, ono i ty narvané stadiony v cizině nejsou plné skalních příznivců, velká skupina lidí se tam prostě chodí bavit asi stejně, jako když zajdou do kina.

      • Re: František Chvalovský se nabízí Slavii

        birkin     před 10 lety 23.01.2015 16:37 |  
        0 0

        co by za to chteli? Slavie je jeden ze dvou nej fotbalovejch klubu v tyhle republice a fotbal je nejlidovejsi zabava, to dohromady dela slavii subjektem s obrovskym a dosud nenaplnenym marketingovym potencialem...bohuzel zadrhel je v tom, ze je neskutecne zablokovana situace se stadionem, jinak uz by tu davno silnej investor byl...

        • Re: František Chvalovský se nabízí Slavii

          nacelnik (přítel SN)     před 10 lety 23.01.2015 17:38 |  
          0 0

          A co z toho má Křetínský? Mínus jedna miliarda a stejně tam ty prachy sype. Zase nesmíte za vším hledat tunely a podvody. Je to jistá možnost zviditělnění. Stále jsem slušná značka s daleko větším potenciálem. Jsme teď dole a posun při dobrém vedení je prakticky jistý. Při fotbalech se dají dělat obchodní jednání a vydělávat další prašule, zrovna tak jak to dělá Křetínský.

          • Re: František Chvalovský se nabízí Slavii

            vlk30 (přítel SN)     před 10 lety 23.01.2015 18:01 |  
            0 0

            Taky nevidím důvod proč by Slavii chtěl chvalda zničit nebo vytunelovat.Kdyby třeba pak chtěl do toho přibrat sdadion,stejně se tam nic moc jinýho než hrát fotbal nedá,asi těžko by ho boural a jiný pozemky ke stadionu nepatří.Proč by si chtěl v jeho věku definitivně zničit pověst a nasrat desetitisíce slávistů.

            • Re: František Chvalovský se nabízí Slavii

              nacelnik (přítel SN)     před 10 lety 23.01.2015 18:03 |  
              0 0

              Ostatně vytunelovat už prakticky ani není co, bohužel.

              • Re: František Chvalovský se nabízí Slavii

                bongor     před 10 lety 23.01.2015 19:46 |  
                0 0

                Jasně náčelníku.

      • Re: František Chvalovský se nabízí Slavii

        bongor     před 10 lety 23.01.2015 19:45 |  
        0 0

        V soutěži,o které rozhodují Peltové,Berbrové,Damkové,Křetínští a jim podobní,musí Slavia nasadit podobně schopný kalibr,nebo někoho,kdo by byl absolutní finanční
        jistotou. Když se budeš topit a na břehu bude stát někdo s klackem,kterým k tobě dosáhne, ty se ho chytíš a zachráníš se.Budeš toho pána ještě prověřovat,jestli ten klacek získal absolutně poctivě?

  4. Re: František Chvalovský se nabízí Slavii

    Borris     před 10 lety 23.01.2015 16:22 |  
    0 0

    Tak už jsem rozhovor s Chvalovským také přelouskal a přispěju svojí troškou do mlýna. Jeho plány se Slavií se mi zamlouvají a není na nich nic špatného. Jeho příchod bych uvítal. Další výhodou je, že prohnilé české prostředí by ho nikterak nezaskočilo, protože ho dobře zná. Nesouhlasím tak úplně s tím, že během rozhovoru mluvil nekonkrétně. Na to že jeho vstup do Slavie zdaleka není jistý a na to v jaké situaci to celé je, prozradil toho docela dost. Jaké by měl se Slavií úmysly, co by všechno mohl do Slavie přinést a zajistit atd. Mluvil docela konkrétně, na to v jak velké nejistotě je jeho příchod do Slavie. A na tahu teď zřejmě bude Řebíček. Jeho naopak vůbec nechápu. Kazach už je dle všeho passé, s nikým dalším se asi nejedná a Chvalovského příchod by výrazně ulevil jeho šrajtofli. Přičemž Chvalovský jasně píše, že nemá v plánu Řebíčka nějak vyšplouchnout a smlouva o jeho vstupu do Slávky by pamatovala i na pozdější odkup akcií. Já sice chápu že Řebíček preferuje okamžitý prodej akcií. Ale měl by si uvědomit, že on není v situaci kdy si může diktovat. A už vůbec by měl zapomenout na to, že se mu vrátí to, co do Slávky nasázel. Už měl několik zájemců a s nikým se nebyl schopen dohodnout, měl by ze svých požadavků slevit.

    Jinak pokud jde o Chvalovského pověst. Jasně svatoušek asi nebude, i když se mu nic nedokázalo pokud vím. Chápu že někteří by si asi přáli, aby to byl nějaký miliardář, který by měl nejlépe chování a způsoby Mirka Dušína. Jenže nikdo takový na světě neexistuje. Hoď kamenem kdož jsi bez viny. Pokud Chvalovský do Slávky vstoupí budu zastávat stejný postoj jako když přicházel Řebíček. A ten je takový, že mě jako slávistu zajímá výhradně jen to, jak na tom Slavia pod ním bude. A pokud se pod ním Slavia dostane zpět tam kam patří, tak pro mě za mě ať si v soukromí třeba chodí exhibovat do parku. A v takovém případě bych i mávnul rukou nad tím, že s ním zásadně nesouhlasím na jeho názory na Berbra, Bílka, Chovance atd. Takže Toť můj názor. Ale jen můj názor tak mě nekamenujte :-)

    • Re: František Chvalovský se nabízí Slavii

      travel (přítel SN)     před 10 lety 23.01.2015 16:57 |  
      0 0

      Já Tě rozhodně kamenovat nebudu,v podstatě s tím souhlasím.Bohužel stále mi není jasný,co všechno múžem čekat od majitelů stadionu, i když v tomto případě to záleží na Řebíčkovi.

    • Re: František Chvalovský se nabízí Slavii

      vlk30 (přítel SN)     před 10 lety 23.01.2015 17:01 |  
      0 0

      Proč kamenovat, jak vidíš dost lidí na to má podobnej názor,za mě radši chvalda než nakej Kazach nebo něco podobnýho.

      • Re: František Chvalovský se nabízí Slavii

        bongor     před 10 lety 23.01.2015 19:50 |  
        0 0

        Mně je to vlčku v podstatě jedno,jestli Chvalda nebo Kazach,vždy se zeptám "v čí prospěch".

    • Re: František Chvalovský se nabízí Slavii

      Wulfstan (přítel SN)     před 10 lety 23.01.2015 17:19 |  
      0 0

      Já také nechám kámen ležet. Souhlasím. A pokud někdo sní o absolutní čistotě, bude snít do smrti.

    • Re: František Chvalovský se nabízí Slavii

      Rottax (přítel SN)     před 10 lety 23.01.2015 18:11 |  
      0 0

      Napsal si to přesně! Souhlasím se vším! Možná by stálo za to vytvořit anketu o vstupu FCH do Slavie. Tipl bych, že pro by hlasovalo aspoň 75%

  5. Re: František Chvalovský se nabízí Slavii

    mpik     před 10 lety 23.01.2015 17:00 |  
    0 0

    Současný majitel tuneloval a zbylo mu pár set milionů na účtě. Ten druhý na to šel opačně. Půjčil si a už nevrátil. Hodili by se k sobě kluci.
    Jako fanoušek ale říkám, že takhle NE.

    • Re: František Chvalovský se nabízí Slavii

      vlk30 (přítel SN)     před 10 lety 23.01.2015 17:54 |  
      0 0

      Hm a máš lepší takto ano,já to nikde nevidím,Kazacha ani tajemného Rusa nechci.

      • Re: František Chvalovský se nabízí Slavii

        Marcelo10     před 10 lety 23.01.2015 18:16 |  
        0 0

        Slaviaprotla zveřejnil na FB zprávu, že je zřejmě Slavia již prodaná novému majiteli.

        • Re: František Chvalovský se nabízí Slavii

          steev (přítel SN)     před 10 lety 23.01.2015 18:36 |  
          0 0

          Kéž by to byla pravda.Škoda že tam nepíší nic víc.

        • Re: František Chvalovský se nabízí Slavii

          winter (přítel SN)     před 10 lety 23.01.2015 18:57 |  
          0 0

          Kéž by. Píšou že koupili Slavii i stadion. Ale tim že se ta zpráva objevila jenom tam mi moc optimismu nedodává, někdy mám ze statusů na Slaviaportalu pocit že je tam musí psát 13-ti letý děti a už několikrát sem uvažoval že si škrtnu odběr. Jestli si z nás střílí tak tak definitivně udělám..

          • Re: František Chvalovský se nabízí Slavii

            steev (přítel SN)     před 10 lety 23.01.2015 19:07 |  
            0 0

            Tak já jsem zatím taky v klidu.Ale víš jak je to s tím tonoucím :)

          • Re: František Chvalovský se nabízí Slavii

            reggaebabicka     před 10 lety 23.01.2015 19:18 |  
            0 0

            Působí to jako Kachna, zvláště po tom, co tu psal SubHuman kterému věřím rozhodně více, než Slaviaportálu.

            Každopádně, i když to asi taky nebude žádný zlatíčko ten Kazach, tak bych ho bral radši než variantu FCH, alespoň by se spojil stadion a klub, což do budoucna může značně pomoci.

        • Re: František Chvalovský se nabízí Slavii

          naplavnik     před 10 lety 23.01.2015 19:34 |  
          0 0

          Tak začíná se to objevovat i jinde,proto bych poprosil kohokoliv,kdo má šanci nějak tu informaci potvrdit,nebo vyvrátit,ať vymačká číslo svých insideru.Byla by to zvláštní koincidence s dnešním rozhovorem FCH.

          • Re: František Chvalovský se nabízí Slavii

            Borris     před 10 lety 23.01.2015 19:50 |  
            0 0

            A kde se to ještě objevilo? Já to zatím jinde nenašel.

            • Re: František Chvalovský se nabízí Slavii

              naplavnik     před 10 lety 23.01.2015 19:58 |  
              0 0

              Slavia.cz,eportal.cz, ale vše to možná ma jeden zdroj.

              • Re: František Chvalovský se nabízí Slavii

                Eluin (přítel SN)     před 10 lety 23.01.2015 20:32 |  
                0 0

                eportal? :-)

                • Re: František Chvalovský se nabízí Slavii

                  naplavnik     před 10 lety 23.01.2015 20:41 |  
                  0 0

                  :-) a toto to s člověkem dělá... efotbal.cz

          • Re: František Chvalovský se nabízí Slavii

            Eluin (přítel SN)     před 10 lety 23.01.2015 19:50 |  
            0 0

            Podle mě to je kachna, nebo předčasně vynesená spekulace..

          • Re: František Chvalovský se nabízí Slavii

            reggaebabicka     před 10 lety 23.01.2015 19:54 |  
            0 0

            Třeba Kazach dál jednal a dařilo se to ututlat a FCH zjistil, že se to blíží ke zdárnému konci, tak zkusil prostřednictvím médií vystřelit do tmy a zvrátit výsledek na svou stranu :D

            Boha, to už je konspiračka jak sviň. :D :D

            Radši jdu na pivo a budu se udržovat přiopilý, dokud se oficiálně něco neřekne. A pak se asi zlískám úplně z toho šoku :D :D

            • Re: František Chvalovský se nabízí Slavii

              vlk30 (přítel SN)     před 10 lety 23.01.2015 19:58 |  
              0 0

              Večer možná něco budu vědět.Zatím tomu nevěřím.

              • Re: František Chvalovský se nabízí Slavii

                reggaebabicka     před 10 lety 23.01.2015 20:00 |  
                0 0

                to bych možná ani nemusel na odvykačku... dej vědět prosím :D

                • Re: František Chvalovský se nabízí Slavii

                  vlk30 (přítel SN)     před 10 lety 23.01.2015 23:14 |  
                  0 0

                  Tak prej to koupil Kazach,ale nakonec se mě to jeví jako kravina, jo a že se to prej má tutlat do léta,prostě asi hloupost.

                  • Re: František Chvalovský se nabízí Slavii

                    Helmic     před 10 lety 23.01.2015 23:22 |  
                    0 0

                    Slyšel jsem to samé, prý je to větší koupě, která nezahrnuje jen klub a stadion.Já to chápu ale spíš tak, že se to řeší, a podepsáno ještě není. Ale info není ověřené, tak tomu nedávejte takovou váhu.

                    • Re: František Chvalovský se nabízí Slavii

                      reggaebabicka     před 10 lety 23.01.2015 23:30 |  
                      0 0

                      Co ještě by měla ta koupě zahrnovat nevíš? Díky za info!

                      • Re: František Chvalovský se nabízí Slavii

                        Helmic     před 10 lety 23.01.2015 23:39 |  
                        0 0

                        Něco kolem stadionu, hele ale nechci tady něco tvrdit co nemusí být vůbec pravda. Tohle může být mega bublina, která se rychle nafukuje. Ale bylo by to fajn, kdyby se to konečně vše vyřešilo. :)

                        • Re: František Chvalovský se nabízí Slavii

                          reggaebabicka     před 10 lety 23.01.2015 23:43 |  
                          0 0

                          Dobře, beru to s rezervou a děkuju Ti. Dovedu si představit, že to Kazach bere, podepsali nějaký dohody a on má teď jarní sezonu na to aby dořešili ty "věci okolo" a podobně. To by vysvětlovalo to mlčení do léta.

                          Nebo si o tom aspoň nechám zdát :D

                  • Re: František Chvalovský se nabízí Slavii

                    reggaebabicka     před 10 lety 23.01.2015 23:23 |  
                    0 0

                    To je zvláštní, proč by se to mělo tutlat?

                  • Re: František Chvalovský se nabízí Slavii

                    reggaebabicka     před 10 lety 23.01.2015 23:36 |  
                    0 0

                    Díky vlku!!

                    • Re: František Chvalovský se nabízí Slavii

                      travel (přítel SN)     před 10 lety 24.01.2015 00:14 |  
                      0 0

                      Tak ofic. web. str. Slavie nejsou přístupný...

                      • Re: František Chvalovský se nabízí Slavii

                        travel (přítel SN)     před 10 lety 24.01.2015 00:16 |  
                        0 0

                        Omolouvám se,už zase jo.

            • Re: František Chvalovský se nabízí Slavii

              naplavnik     před 10 lety 23.01.2015 20:01 |  
              0 0

              Je zvláštní,že se FCH rozhodl začít mluvit (o namluvach),ale uvidíme.

        • Re: František Chvalovský se nabízí Slavii

          1rytir     před 10 lety 23.01.2015 20:55 |  
          0 0

          No jako fór dobrý :-))

  6. Re: František Chvalovský se nabízí Slavii

    zeleznik2     před 10 lety 23.01.2015 18:30 |  
    0 0

    Pokud by nám to pomohlo, tak proč ne?už jsme měli Doležala, Pučka, tak teď příjde Chvalovský, no sice má pohnutou minulost, ale určitě mu zůstaly nějaké vazby ve fotbale, tak by nám mohly pomoci.

  7. Re: František Chvalovský se nabízí Slavii

    dArtagnan     před 10 lety 23.01.2015 22:21 |  
    0 0

    Jako správná Beránkova ovečka říkám rozhodně ano! Jestli chceme konkurovat Peltovi, Křetínskému a Paclíkovi, budeme holt muset nasadit obdobný kalibr. Morální kredit utrpět nemůže, žádný stejně není už teď.

  8. Re: František Chvalovský se nabízí Slavii

    Nosorozec     před 10 lety 23.01.2015 23:26 |  
    0 0

    Těch 70 mega do rozpočtu by se rozhodně hodilo, ale pokud by se ve Slavii angažoval Chvalovský, tak bychom se stali pochybnym týmem a uškodila by tim dost naše pověst. Takže babo raď...

    • Re: František Chvalovský se nabízí Slavii

      bububu (přítel SN)     před 10 lety 23.01.2015 23:51 |  
      0 0

      Řebíček nebo Chvalovský je prašť jako uhoď. Nevidím zásadní rozdíl mezi tím když někdo si někdo přihrává zakázky z eráru nebo se dopouští úvěrového podvodu. Jediný rozdíl je pak jen v tom, že Chvalovský není narozdíl do Řebíčka naprosto neschopný a fotbalu rozumí.

      • Re: František Chvalovský se nabízí Slavii

        Nosorozec     před 10 lety 24.01.2015 00:11 |  
        0 0

        Takže si vlastně polepšíme. Ostatně, dostat do ligy nějaký Blšany, to fakt vyžaduje kumšt :D

    • Re: František Chvalovský se nabízí Slavii

      SForever1     před 10 lety 24.01.2015 00:24 |  
      0 0

      Co myslíš tím, že by jsme se stali pochybným týmem??Jako, že by jsme klesli na
      úroven Peltonce, Plzně či s*arty? A že by si s náma přestal FAČR vytírat zádel? Nebo, že by nám rozhodčí občas pískli i pentli?Nebo že by jsme přestali platit pokuty za každou blbost?

      Ne to teda v žádném případě!! My budem raději čekat 2 roky na penaltu, hrát v termínech který se budou hodit ., platit milióny do pokladny FAČR a doufat, že se jednou fotbal v ČR očistí.

      Teda si mě fakt pobavil nosorožec.......

      • Re: František Chvalovský se nabízí Slavii

        Nosorozec     před 10 lety 24.01.2015 01:22 |  
        0 0

        Jsem hrdej na to, že Slavia nebyla nikdy součástí žádný korupční aféry a že svoje zápasy vždy vyhrávala sportovně a čistě. Když vstoupil do Slavie Řebíček, nebyl jsem z toho nadšenej, ale respektoval jsem to, protože nejspíš Slavii zachránil. Pokud se objeví ve Slavii Chvalovský, taky z toho nebudu nadšenej, ale taky to hold budu respektovat. Osobně bych byl radši, kdyby lidi jako Řebíček a Chvalovský neměli se Slavií nic společnýho, ale vim, že sehnat mecenáše, kterej by byl čistej je skoro nemožný a tak nezbejvá než zkousnout toho, kdo se naskytne. (pokud by se nejdenalo o obzvlášť nepřijatelný osoby jako je třeba Berbr)

        • Re: František Chvalovský se nabízí Slavii

          dalislavista     před 10 lety 24.01.2015 09:43 |  
          0 0

          Samozřejmě je mravní čistota hezká věc, ale vždy je také potřeba přizpůsobit se okolí. V prostředí, kde kluby vedou prádelníci ze státních zakázek, kabeltašky a celýjaracinklý se ani jinak nedá uspět. Jinak bude naše čistota jenom z nouze ctnost. Ono s tou čistotou to v letech 2008-2009 také bylo asi trochu "přizpůsobené", nebo počet penalt z té doby bylo možné svádět jen na naši útočnou hru?

        • Re: František Chvalovský se nabízí Slavii

          bongor     před 10 lety 24.01.2015 09:56 |  
          0 0

          Já Tě chápu noso,ale pochop,že žiješ ve státě,kde kdyby nebyli všichni ti Peltové,Berbrové,Křetínští i Chvalovští pochybní,tak by neměli miliardu na podporu neschopných kopáčů,nebudou mít na nákupy Galacticosů pro pětset diváků,nebudou tahat za nitky Fačru,ani nebudou mít 70 Mega ročně po podporu našeho mužstva.
          Chodili by makat za patnáct měsíčně a na fotbal by se mohli dívat leda v televizi.

          • Re: František Chvalovský se nabízí Slavii

            Nosorozec     před 10 lety 24.01.2015 11:54 |  
            0 0

            Proto řikám - pokud se tu Chvalovský objeví, budu to prostě respektovat. Hold nic neni zadarmo.

        • Re: František Chvalovský se nabízí Slavii

          vlk30 (přítel SN)     před 10 lety 24.01.2015 10:17 |  
          0 0

          Jestli si myslíš že Slavie nikdy nekupovala zápasy nebo si je minimálně nejistila tak žiješ v bludu,např titul v 96 se jistil skoro na 100 procent.Myslím že by to tady mohl leckdo potvrdit.Samo jsme se necinkalo jako na toaletný,třeba za Korbela se to moc nedělalo.

          • Re: František Chvalovský se nabízí Slavii

            bububu (přítel SN)     před 10 lety 24.01.2015 11:01 |  
            0 0

            Přesně, myslet si, že jedině Slavie je čistá, je pozoruhodná naivita. Jen takhle z hlavy: Puček, výměna s Baníkem liga-pohár (2004/2005), zápas v Mladé Boleslavi v mistrovské sezoně (2007/2008) atd. Chce si to nelhat do kapsy. Případný příchod Chvalovského nemůže absolutně nijak poškodit renomé naše nebo kohokoliv jiného. Český fotbal byl, je a bude žumpa a kdo v něm chce být úspěšný, musí se s ostatními brodit ho*nama.

    • Re: František Chvalovský se nabízí Slavii

      SForever1     před 10 lety 24.01.2015 00:30 |  
      0 0

      Může být ještě hůř ?? Těžko, protože i třeba divize s vidinou očištění od lemplů jako je Řéba bude lepší než současný stav.

      • Re: František Chvalovský se nabízí Slavii

        bongor     před 10 lety 24.01.2015 09:59 |  
        0 0

        Jenže tam na tu divizi bys chodil leda Ty s několika dalšími podobnými.
        Na to si nech zajít chuť.

  9. Re: František Chvalovský se nabízí Slavii

    Bulldock (přítel SN)     před 10 lety 24.01.2015 00:40 |  
    0 0

    Zdravím,
    jsem z toho článku asi stejně rozpolcený jako většina z Vás. Jako první věc musím říct, že je na tom vidět, že je FCh opravdu zdatný manipulátor. Za druhé, co se týče jeho pohledu na fotbal obecně, marketing nebo fotbalovou diplomacii, tak to prostě má hlavu a patu. To že chválí Bílka nebo Chovance, nic proti ničemu, je to jeho názor, na kterej má právo. Jeho plány se Slavií zněj slibně, nakolik je to reálné je věc druhá. A věk nezastavíš, nevím, jestli si spíš i sám nedělá iluze, že by to zase šlo..

    Slova o Berbrovi, Peltovi a Damkové mi dost vadí, ale on je byť i možná naoko kritizuje. Holt je bere jako figury na šachovnici, který má a s kterýma se hraje.. a před morálkou volí pragmatismus. To je holt jedna tvář politiky, ta vyžaduje silnej žaludek.. Já ho na to nemám, ale v současnym nejen fotbalovym prostředí to takhle funguje.

    Jeho minulost Bůh suď, já o tom nemám dost informací, tak si můžu dělat názor jen podle médií, a to je hodně o hubu. Každopádně pokud by jeho škraloupy byly skutečné, byl by na tom stejně či spíš lépe než jako náš současný majitel a Pitrové, Sisákové, Grossové nebo bůhví kdo se okolo Slavie točí(il) :( Chvalovský je alespoň ve fotbale machr.. tak by to snad bylo menší zlo.

    Ale možná, že to opravdu je jinak. Koneckonců to, že se ho zastává Beránek, a stejně tak Vízek, kterej jinak kritizuje kdejakou černotu v českym fotbale o něčem vypovídá.

    Takže suma sumárum, za mě ano.

    • Re: František Chvalovský se nabízí Slavii

      Nosorozec     před 10 lety 24.01.2015 01:24 |  
      0 0

      Vízek se zastává i Pelty, protože s nim jednou pokecal u piva.

    • Re: František Chvalovský se nabízí Slavii

      vlk30 (přítel SN)     před 10 lety 24.01.2015 10:23 |  
      0 0

      Vízek je uslintanej pivní kašpar kterej prodával zápasy ještě když hrál za žoldáka.Ten může akorát držet hubu o černotě.Jinak Chvalovskej zase ve fotbale neměl tak hroznou pověst na rozdíl od jiných šéfů.