Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Hráči Slavie

Slávisté na hostování a testech 5. - 11. 1.

Počátkem ledna zahájila většina týmů zimní přípravu, s nimi i několik našich hráčů na hostování a další zamířili na testy. Jednalo se o první utkání, proto zatím nelze dělat z výkonů nějaké velké závěry.

Martin Hurka (Most - Kolín 3:1) - Za hosty odehrál celé utkání, dostal se do jednoho zajímavého zakončení, které však neskončilo brankou. Celkově herně zapadl do výkonu Kolína.

Pavel Vyhnal (Most - Kolín 3:1) - Utkání pro něj bohužel záhy skončilo, neboť musel kvůli zranění střídat. Snad se jednalo pouze o lehké zranění, neboť Pavel se vrací do fotbalu po dlouhé pauze.

Marek Čepelák (Sparta - Vlašim 2:0) - Odehrál na postu pravého obránce druhý poločas. Proti Podanému si však příliš dobře nevedl a několikrát propadl.

Miroslav Verner (Sparta - Vlašim 2:0) - Na postu středního záložníka odehrál druhý poločas. Byl aktivní, hodně napadal a snažil se zapojovat do hry, často pod tlakem dobře rozehrál. Určitě patřil ve druhé půlce k tomu nejlepšímu ze strany Vlašimi.

Jiří Vondráček (Sparta - Vlašim 2:0) - Nastoupil na druhý poločas ve středu zálohy. Připravil pro své spoluhráče jednu velkou šanci.

František Liška (Slavia Praha U19 - Admira Praha 3:2) - Na hrotu útoku naší farmy odehrál celé utkání. Po dobré individuální akci a přesném centru nahrál na první gól Admiry. Poté však jednu šanci neproměnil. Celkově odehrál slušné utkání.

Nikolas Salašovič (Slavia Praha U19 - Admira Praha 3:2) - S kapitánskou páskou nastoupil na stoperu, bohužel však musel pravděpodobně kvůli zranění kotníku ve 30. minutě střídat. Do té doby podával jistý a spolehlivý výkon.

Viktor Šimeček (Slavia Praha U19 - Admira Praha 3:2) - Viktor nastoupil ve středu zálohy, kde odehrál celé utkání. Po centru Lišky vstřelil první gól Admiry, měl několik nadějných střel i zajímavých přihrávek.

Luboš Tusjak (Táborsko - Most 2:2) - Luboš odehrál za Táborsko první poločas a hned v úvodu nahrál na první branku svého týmu.

Kam za slávisty v týdnu od 12.1 do 18.1.?

Středa 14.1.
TIPSPORT LIGA (Vyšehrad)
10:00 Bohemians 1905 - Kolín (Vyhnal, Hurka)
12:00 Vlašim - Dukla Praha (Čepelák, Verner, Vondráček)
14:00 České Budějovice - Viktoria Žižkov (Mysliveček, Peterka, Souček)

Sobota 17.1.
TIPSPORT LIGA (Vyšehrad)
11:00 Bohemians 1905 - Táborsko (Tusjak)
13:00 Viktoria Žižkov - Vlašim (Mysliveček, Peterka, Souček - Čepelák, Verner, Vondráček)

TURNAJ METEORU (Štěpničná, Praha 8)
14:00 Admira Praha - Lovosice (Liška, Salašovič, Šimeček)

Neděle 18.1.
TIPSPORT LIGA (Vyšehrad)
14:00 České Budějovice - Vlašim (Čepelák, Verner, Vondráček)

Komentáře (111)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slávisté na hostování a testech 5. - 11. 1.

    alois_veliky (admin)     před 10 lety 13.01.2015 15:29 |  
    0 0

    Diky, klimi, opet dobra prace! Myslis, ze Simecek ma jeste sanci prorazit nebo se pomalu a jiste blizi do kategorie nenaplneneho talentu jako treba Hurka?

    • Re: Slávisté na hostování a testech 5. - 11. 1.

      chcipak     před 10 lety 13.01.2015 16:02 |  
      0 0

      já si třeba myslím, že i Hurka má ještě šanci se prosadit. jen by potřeboval jiný tým na hostování, protože je tam jedinej technik v týmu ragbistů.

      • Re: Slávisté na hostování a testech 5. - 11. 1.

        Navyseals     před 10 lety 13.01.2015 16:04 |  
        0 0

        Mezi námi, on hrál kulový i v týmu, kterej postoupil v létě do ligy. Od doby, co přišel do áčka mu lidi opakovali, že musí zesílit a makat. Je to lempl, si myslím.

        • Re: Slávisté na hostování a testech 5. - 11. 1.

          chcipak     před 10 lety 13.01.2015 16:25 |  
          0 0

          To už je samozřejmě věc druhá. Já jen říkám, že jsem se byl na podzim podívat na Žižkově s Kolínem a to, jak si to tam absolutně nemá s kým dát, tlouklo do očí.

          • Re: Slávisté na hostování a testech 5. - 11. 1.

            Kuliss9     před 10 lety 13.01.2015 16:30 |  
            0 0

            On je prostě talentem obdařen co se týče techniky a proto byl tak dobrý v mládežnických kategoriích, je to jeden z těch případů, který to nedokázali přenést do dospělého silového fotbalu. Pokud na sobě nezačne pracovat a radikálně nezesílí, těžko bude hrát výše než-li divizi.

    • Re: Slávisté na hostování a testech 5. - 11. 1.

      klimi     před 10 lety 13.01.2015 17:11 |  
      0 0

      Ahoj,
      Upřímně jsem od něj při zápase s naším dorostem čekal, že se bude snažit více zapojovat do hry. Působil celkem zakřiknutě a na můj vkus se jako střední záložník dost schovával.
      Já osobně už v nějaké větší prosazení, stejně jako v případě Hurky, nevěřím, ale samozřejmě oběma klukům držím palce!

      • Re: Slávisté na hostování a testech 5. - 11. 1.

        quelhar (admin)     před 10 lety 13.01.2015 20:47 |  
        0 0

        Je smutné, že Prošek, Šimeček, Čepelák a Hurka patřili ve svém ročníku před pár lety do absolutní špičky v republice a když jim táhne na 22, tak žádný z nich nehraje pravidelně ligu. To nelze hodnotit jinak než jako absolutní zklamání a selhání :o/

        • Re: Slávisté na hostování a testech 5. - 11. 1.

          petrjir     před 10 lety 13.01.2015 20:53 |  
          0 0

          Ted ale či selhání?

          • Re: Slávisté na hostování a testech 5. - 11. 1.

            chcipak     před 10 lety 14.01.2015 00:04 |  
            0 0

            podle mě Čepelák nikdy takový talent nebyl (čímž ho nechci nijak shazovat), ale u stopera se může stát, že se v lize prosadí později (myslím si, že skončí obdobně, jako Hošek). Hurkovi uškodilo, že se dostal předčasně do áčka a celkem dlouho tam měl i jistý flek. Prošek se podle mě v lize (i ve Slavii) prosadí, nezapomínejme, že měl dlouhou pauzu kvůli operaci srdce. v Ostravě důvěru dostal a podle mě byl s Keniou z našich nejlepší na hřišti. co se stalo se Šimečkem asi moc nechápe nikdo, podle mě to mohl být další Zmrhal.

          • Re: Slávisté na hostování a testech 5. - 11. 1.

            tantalos     před 10 lety 14.01.2015 00:31 |  
            0 0

            Na to neexistuje jednoduchá odpověď.
            1. Především ale jde o subjektivní příčiny mlaďochů samotných - mohou to být konkrétní zdravotní problémy, ale ještě spíš nedostatek vůle se stále zlepšovat. Člověk si snadno zvykne na to, že je "malá, dorostenecká celebrita", začne si užívat příjemných stránek života a věří, že vzestup přijde sám o sobě. To bývá až příliš časté u nás Pražáků, zatímco kluci z venkova někdy v sobě mají víc ambicioznosti. Přiznávám, že nemám rád kluky, kteří jsou až příliš "chytří". Jednodušší charaktery bývají ochotné obětovat pro fotbal víc.
            2. v dorostu často skvěle vypadají kluci, kteří jsou technicky nadprůměrně vyspělí, ale fyzicky jen průměrní. Jenže dnes je potřeba, aby úspěšný fotbalista byl fyzicky vysoce nadprůměrný. Podívejte se na nějaké utkání z mistrovství světa před deseti, dvaceti lety a uvidíte, oč je dnes fotbal větší dřina.Proto se také často importují Afričané a Američané s mimořádným pohybovým talentem, dobrou postavou a vytrvalostí.
            3 Tribuny si vyžadují stále nové "posily", které párkrát pochválí a zanedlouho zatratí. Fanoušci jsou nenažraná bestie, kterou abyste furt krmili. Proč se zdržovat výchovou, když můžete nakupovat
            4. A co nepos.rou klubové managementy, dorazí hráčtí agenti.

        • Re: Slávisté na hostování a testech 5. - 11. 1.

          Travinho     před 10 lety 14.01.2015 10:30 |  
          0 0

          Podle mě je u každého příčina jiná.
          U Hurky vidím potíž v tom, že absolutně není ochoten udělat při utkání cokoliv navíc, což se zřejmě děje potom i na trénincích a celkově se to musí projevit i na jeho výkonnosti, ale pořád bych jej zcela nezatracoval.
          Šimeček dlouho marodil a od té doby nic. Nicméně fotbalově je pořád nadprůměrný, ale potřebuje zlepšit, jak fyzicky, tak asi i rychlostně.
          U Proška je to dle mého názoru o tom, že potřebuje hrát. Nikdy vlastně nedostal pořádnou dlouhodobou šanci a při jeho výkonech v juniorce jde vidět, že si daleko víc věří. Navíc by mu také prospělo, kdyby posílil.
          Čepelák dle mého má vše spíš vydřené a kdyby jeho bojovnost a zarputilost měli zbylí 3, tak by nyní hráli už v repre. Na druhou stranu nikdy v ničem kromě bojovnosti extrémně nevynikal. Není sice pomalý, špatný hlavičkář, ani špatný technik, ale něco mu v těchto činnostech schází. Osobně v něm vidím do budoucna především stopera, ale je potřeba aby opravdu nastupoval na tomhle postu.

  2. Re: Slávisté na hostování a testech 5. - 11. 1.

    jira123     před 10 lety 13.01.2015 16:55 |  
    0 0

    Na foru slavia seš píše že by měl vyjít Tamáš

  3. Re: Slávisté na hostování a testech 5. - 11. 1.

    zeleznik2     před 10 lety 13.01.2015 18:22 |  
    0 0

    Velká škoda Tusjaka, v Áčku by fakt nebyl marný, Hurka nevím, v záloze je dost velká tlačenice a že by byl lepší než Mičola, Prošek, Damien, Kenia asi ne, navíc je tam Vukadinovič a M. Černý.

  4. Re: Slávisté na hostování a testech 5. - 11. 1.

    nejdlj     před 10 lety 14.01.2015 11:31 |  
    0 0

    Kazakh Football na twitteru: Kazakh businessman Talgat Baitaziyev could purchase Czech club @slaviaofficial reports Nur.kz

    6minut stará zpráva. Sice je tam "could" ale snad se to vyplní.

    • Re: Slávisté na hostování a testech 5. - 11. 1.

      spino     před 10 lety 14.01.2015 11:32 |  
      0 0

      Kazachu, vem si nás!!!

      • Re: Slávisté na hostování a testech 5. - 11. 1.

        doctorex (přítel SN)     před 10 lety 14.01.2015 13:15 |  
        0 0

        Nevím. jestli je o co stát, dost možná je proti němu Řebíček hodný pán...

        • Re: Slávisté na hostování a testech 5. - 11. 1.

          Steve2924 (přítel SN)     před 10 lety 14.01.2015 17:03 |  
          0 0

          Mě je jedno jestli je hodnej nebo svý podřízený tluče, mě zajímá to aby Slavie byla zase solventním klubem.

          • Re: Slávisté na hostování a testech 5. - 11. 1.

            doctorex (přítel SN)     před 10 lety 14.01.2015 23:10 |  
            0 0

            Zanechal za sebou v Kazachstánu několik vytunelovaných firem. Fakt super vizitka na to, abych ho chtěl ve Slavii, aby nám nakonec vůbec nějaký nějaký klub zůstal

          • Re: Slávisté na hostování a testech 5. - 11. 1.

            bongor     před 10 lety 14.01.2015 23:37 |  
            0 0

            Mě to samý.Čas hodných pánů je už pryč.V podnikání hodný=blbý a vhodný k ojebávání.Já chci ještě na stará kolena vidět Slavii v evropské špičce a hlavně jak dvakrát ročně zničí bolševika.

            • Re: Slávisté na hostování a testech 5. - 11. 1.

              doctorex (přítel SN)     před 10 lety 15.01.2015 09:12 |  
              0 0

              Fajn. Uzij si kdyz tak ten sok ze i kdyz prijde, slavie v evropske spicce nebude. Ja budu dal doufat ze se na slavii vykasle.

    • Re: Slávisté na hostování a testech 5. - 11. 1.

      Dresco     před 10 lety 14.01.2015 11:44 |  
      0 0

      tak snad to nejsou opozdilci, co to zaregistrovali po mesici, ale je to aktualnejsi info...

        • Re: Slávisté na hostování a testech 5. - 11. 1.

          paweza (přítel SN)     před 10 lety 14.01.2015 12:26 |  
          0 0

          Nechci nijak snižovat hodnotu našeho klubu, ale není to nějak moc?
          To by odpovídalo koupi i se stadionem.. Kazašsky neumím, mohli byste někdo shrnout co se tam píše? Díky.

          • Re: Slávisté na hostování a testech 5. - 11. 1.

            slamacek (přítel SN)     před 10 lety 14.01.2015 12:50 |  
            0 0

            no pise se tam, ze by to melo byt dotazeno v prubehu jara. dalsi co tam je uvedeno, ze mel odejit z firmy co vlastni a pripomina se, ze se zamotal do nejakeho skandalu v souvislosti s jeho podnikanim.

            • Re: Slávisté na hostování a testech 5. - 11. 1.

              EdCable     před 10 lety 14.01.2015 12:53 |  
              0 0

              Překlad podle Translatoru:

              Kazašský magnát kupuje český fotbalový klub pro 50000000eur 8
                   
              14.ledna 2015 v 12:24
              NUR.KZ

              Kazašský podnikatel Talgat Baitaziyev mohou získat české Football Club "Slavia" napsal Nur.kz.

              To bylo poprvé, co napsal český sportovní portál eFotbal.cz. Podle českých médií, jednání o koupi "slávy", je Baitaziyev od prosince loňského roku.Orientační cena pro český klub je 50 milionů eur. Kromě klubu, ropný magnát také plánuje koupit domácí stadion týmu "Eden Arena".
              Pravděpodobně transakce bude uzavřena na jaře tohoto roku. Také stojí za zmínku, je skutečnost, že hlavní trenér českého klubu je bývalý instruktor "Astana", a národní tým Kazachstánu Miroslav Beránek.
              Podle deníku "Ak Zhayik" Baitaziyev před dvěma měsíci opustili "Batumi Industrial Holdings Ltd." a celý systém EP a šel do soukromého podnikání.
              Připomeňme, 48-letý rodák z Atyrau, absolvent Atyrau ústavu zemní plyn Talgat Baitaziyev 2004-2012 stál v čele Atyrau rafinerii (100% "dcera" National Company Kačerová, Jana).
              Pak v prosinci 2012 byl jmenován generálním ředitelem společnosti "Batumi Industrial Holdings Ltd.", struktury, která se skládá z Batumi Oil Terminal a Batumi námořní přístav.
              Po odchodu z postu generálního ředitele Baytazieva ANPZ skandální publikací se začaly objevovat v tak či onak spojeny s ním. Například v listopadu 2013 přišla informace, že šéf Batumi Sea Port Talgat Baitaziyev ukázala být jedním z hlavních postav v ropném skandálu v Kazachstánu.

              • Re: Slávisté na hostování a testech 5. - 11. 1.

                petrjir     před 10 lety 14.01.2015 13:18 |  
                0 0

                Evidentně odebrána zprava z efotbalu

                • Re: Slávisté na hostování a testech 5. - 11. 1.

                  vlk30 (přítel SN)     před 10 lety 14.01.2015 14:53 |  
                  0 0

                  Přesně papouškujou tam spekulaci která tady už proběhla,nemá to žádnou váhu, tedy nic nového pod sluncem,jen snad to, že byl udajný kupec zapleten do skandálu v Kazachstánu.

                  • Re: Slávisté na hostování a testech 5. - 11. 1.

                    naplavnik     před 10 lety 14.01.2015 14:56 |  
                    0 0

                    Má za sebou skandál, výborná kvalifikace do horních pater našeho fotbalu.

          • Re: Slávisté na hostování a testech 5. - 11. 1.

            bongor     před 10 lety 14.01.2015 23:39 |  
            0 0

            Ty ještě neumíš kazašsky,tak si rychle hledej učitele ať jsi in.

          • Re: Slávisté na hostování a testech 5. - 11. 1.

            Wulfstan (přítel SN)     před 10 lety 15.01.2015 10:08 |  
            0 0

            to nevadí, že neumíš kazašsky, ono je to totiž rusky ;-)

    • Re: Slávisté na hostování a testech 5. - 11. 1.

      jira123     před 10 lety 14.01.2015 13:01 |  
      0 0

      Řekl bych že je to nějaká kachna , jako vždy :)

    • Re: Slávisté na hostování a testech 5. - 11. 1.

      doctorex (přítel SN)     před 10 lety 14.01.2015 13:12 |  
      0 0

      Psal jsem kamarádce z Kazachstánu, psala mi, že to tam dneska bylo v docela dost zprávách a že o tom četla. Plus že zrovna někam jede, ale že mi večer napíše, co o tom chlapíkovi ví. A že to tam prý berou více méně jako hotovou věc, ale že by to nebylo poprvé, co by jim v médiích lhali.

      • Re: Slávisté na hostování a testech 5. - 11. 1.

        AlesJa     před 10 lety 14.01.2015 14:18 |  
        0 0

        bohatý mafián lepší než chudý mafián :-)

    • Re: Slávisté na hostování a testech 5. - 11. 1.

      Fallen (přítel SN)     před 10 lety 14.01.2015 13:52 |  
      0 0

      Tak se chvíli radujte, ale nebrečte, až nám změní barvu dresů na modro, tak jako to bylo třeba v Cadiffu :D

      • Re: Slávisté na hostování a testech 5. - 11. 1.

        birkin     před 10 lety 14.01.2015 14:04 |  
        0 0

        nevim, proc by novej majitel, at uz to bude kdokoliv, rusil tu nejcenejsi soucast svy akvizice, coz je bezpochyby znacka, barvy a dres...pekna blbost

        • Re: Slávisté na hostování a testech 5. - 11. 1.

          Haala (přítel SN)     před 10 lety 14.01.2015 15:20 |  
          0 0

          No právě v tom Cardiffu by mohli nyní červení "bluebirds" povídat...Ale taky by mi to nedávalo logiku.
          Každopádně myslím, že spíš Kazaši nově objevili české spekulace..

          • Re: Slávisté na hostování a testech 5. - 11. 1.

            Kuliss9     před 10 lety 14.01.2015 15:54 |  
            0 0

            Každopádně když už je řeč o tom Cardiffu tak máte zastarelé info, klasické barvy a dresy jsou od nového roku zpět, ty modré barvy jsou pouze pro venkovní zápasy :)

            • Re: Slávisté na hostování a testech 5. - 11. 1.

              Karlsson (přítel SN)     před 10 lety 14.01.2015 17:08 |  
              0 0

              *ty červené.

              • Re: Slávisté na hostování a testech 5. - 11. 1.

                Kuliss9     před 10 lety 14.01.2015 17:44 |  
                0 0

                Jojo červené :) dík za opravu :)

            • Re: Slávisté na hostování a testech 5. - 11. 1.

              Haala (přítel SN)     před 10 lety 14.01.2015 22:28 |  
              0 0

              No vida, to jsem nezaznamenal, díky za upozornění! :)

            • Re: Slávisté na hostování a testech 5. - 11. 1.

              Deba     před 10 lety 15.01.2015 17:02 |  
              0 0

              jojo, Cardiff je klub meho srdce cislo dve hned po Slavii a po par vyhruzkach majiteli, velkym tlaku ze strany fanousku, kteri hrozili neobnovenim permanentek a cely to vyustilo v bojkot zapasu FA Cupu proti Colchesteru, kam nakonec misto klasickejch 20+ tisic dorazili ctyri tisice lidi, se dosahlo kyzeneho vysledku :) po tom zapase probehla schuzka vedeni s fanouskama a majitel se (dle jeho vyjadreni na zaklade doporuceni sve matky :D) rozhodl vratit zpatky k modry a i znaku by opet mel dominovat bluebird a lev by mel byt upozaden :)

              • Re: Slávisté na hostování a testech 5. - 11. 1.

                Arutha     před 10 lety 15.01.2015 18:54 |  
                0 0

                Lev? Myslíš draka?

                • Re: Slávisté na hostování a testech 5. - 11. 1.

                  Deba     před 10 lety 15.01.2015 19:52 |  
                  0 0

                  jo, samozrejme drak, sorry :D

  5. Re: Slávisté na hostování a testech 5. - 11. 1.

    kickme     před 10 lety 14.01.2015 15:30 |  
    0 0

    cetl jsem na oficialkach rozhovor s Bazalem a pusobi hodne sympaticky, doufam, ze se prosadi.

    • Re: Slávisté na hostování a testech 5. - 11. 1.

      PetCC     před 10 lety 14.01.2015 16:04 |  
      0 0

      Zrovna sem běžím napsat to samé, pěknej rozhovor.

    • Re: Slávisté na hostování a testech 5. - 11. 1.

      bububu (přítel SN)     před 10 lety 15.01.2015 12:56 |  
      0 0

      Působí jako chytrý kluk, evidentně to má v hlavě srovnaný. Tak snad se mu bude dařit i na hřišti.

  6. Re: Slávisté na hostování a testech 5. - 11. 1.

    slamacek (přítel SN)     před 10 lety 15.01.2015 08:06 |  
    0 0

    zprava ze sportu>
    Micola je v praze v nemocnici. ma neco s kotnikem. udajne by to snad nemelo byt vazne, pravil Vrba.

  7. Re: Slávisté na hostování a testech 5. - 11. 1.

    doctorex (přítel SN)     před 10 lety 15.01.2015 09:10 |  
    0 0

    Tak jen k tomu kazachovi. Doslova je to pry zlodej, podvodnik a tunelar. Plus namoceny i do nejake vrazdy. A je povestny tim, ze po nas at prijde potopa. Dekuji nechci zlaty Rebicek.

    • Re: Slávisté na hostování a testech 5. - 11. 1.

      Thorklaer (přítel SN)     před 10 lety 15.01.2015 09:18 |  
      0 0

      podle mě to je stejně kachna:)

    • Re: Slávisté na hostování a testech 5. - 11. 1.

      slamacek (přítel SN)     před 10 lety 15.01.2015 09:24 |  
      0 0

      pokud by spojil klub se stadionem a dokazal procistit tu nasi mafii (Berbra, Peltu atd..) tak by nam to nemuselo preci tolik vadit ;)

    • Re: Slávisté na hostování a testech 5. - 11. 1.

      spino     před 10 lety 15.01.2015 09:35 |  
      0 0

      Řebíček, Starka, Paclík, Pelta, Berbr, Doležal. Vidíš tam nějaký rozdíl?

      Podle mého názoru, kdyby nechtěl do Slavie seriózně investovat, tak ji za tak vysokou částku nekupuje. Co by z toho měl? V současné Slavii narozdíl od té z roku 2009 není co tunelovat. Nemáme zhodnotitelný kádr, ani žádné příjmy z evropských pohárů.

      • Re: Slávisté na hostování a testech 5. - 11. 1.

        Pepino44     před 10 lety 15.01.2015 09:49 |  
        0 0

        A nemůže to být třeba tak,že když je doma v nějakým průseru,tak se snaží nějaké penízky vyvést někam ven aby mu je potom nezhabali,jak je v tamních krajích zvykem? S penězma je to tam možná obtížnější,takže to třeba zkouší přes majetek. V případě zablokování účtů to tady prodá a hned má něco na živobytí. Takových převodů může mít víc a v případě problémů stačí zdrhnout s kartáčkem na zuby,což je jistě snadnější než se v tom spěchu starat o nějaké převody.

        • Re: Slávisté na hostování a testech 5. - 11. 1.

          PetCC     před 10 lety 15.01.2015 11:48 |  
          0 0

          No já na jeho místě bych peníze dal do něčeho bezpečnějšího, než do stadiónu s fotbalovým klubem. Alepravdou je, že já nikoho nikdy nezabil, takže na to třeba mám zkreslený pohled :-)

    • Re: Slávisté na hostování a testech 5. - 11. 1.

      Wulfstan (přítel SN)     před 10 lety 15.01.2015 09:53 |  
      0 0

      zdroj?

      • Re: Slávisté na hostování a testech 5. - 11. 1.

        Pepino44     před 10 lety 15.01.2015 10:01 |  
        0 0

        Tak to, že má doma nějaké těžkosti se objevilo již několikrát, ostatní je jenom moje myšlenka.

        • Re: Slávisté na hostování a testech 5. - 11. 1.

          Wulfstan (přítel SN)     před 10 lety 15.01.2015 10:14 |  
          0 0

          i u nás je každý bohatý krajně podezřelý, natož v Kazachstánu. a třeba takovej Abramovič, kdyby nezdrhl z Ruska, tak dneska asi sedí. samozřejmě nevím jak by to dopadlo, ale kdyby záleželo na mně, kazacha bych bral. skoro bych to řekl tak, že nemáme co ztratit. chtěl bych vidět Slavii nahoře a je jasný, že cestou Kodrů a Juharů se nahoru nedostanem

          • Re: Slávisté na hostování a testech 5. - 11. 1.

            slamacek (přítel SN)     před 10 lety 15.01.2015 12:19 |  
            0 0

            Kodrovi je 18 a je to nadejny kluk. necekj od nej ze on bude tahounem muzstva

            • Re: Slávisté na hostování a testech 5. - 11. 1.

              Wulfstan (přítel SN)     před 10 lety 15.01.2015 12:33 |  
              0 0

              myslel jsem to tak, že nevěřím cestě odchovanců a odložených (nejen) sparťanů. vždyť kolik našich odchovanců se v poslední době prosadilo? dejme tomu, že jakžtakž Suchý a Necid a ostatní jsou rádi, že se po pár letech můžou vrátit do Slavie na restart. Třeba zrovna Kodr bude další v řadě, komu se to povede, ale určitě jich nebude moc

              • Re: Slávisté na hostování a testech 5. - 11. 1.

                slamacek (přítel SN)     před 10 lety 16.01.2015 07:34 |  
                0 0

                to nesouhlasim. co Dockal, Vacha, Pekhart, Kovarik, Zmrhal, Petrak, Vanek? samozrejme je otazkou co povazujes za prosazeni se. pro to je ze hraje prvni ligu. to ze se dostane do repre je jeste neco navic.

          • Re: Slávisté na hostování a testech 5. - 11. 1.

            honzah (přítel SN)     před 10 lety 16.01.2015 15:46 |  
            0 0

            Co já vím, tak Abramovič je s Putinem zadobře. V letech 2000 - 2008 dělal gubernátora Čukotky :-)

      • Re: Slávisté na hostování a testech 5. - 11. 1.

        birkin     před 10 lety 15.01.2015 10:29 |  
        0 0

        kamaradka Doctorexe z Kazachstanu

        • Re: Slávisté na hostování a testech 5. - 11. 1.

          Wulfstan (přítel SN)     před 10 lety 15.01.2015 10:36 |  
          0 0

          tak to je jiná, to už kazacha nechci! :-)))

      • Re: Slávisté na hostování a testech 5. - 11. 1.

        doctorex (přítel SN)     před 10 lety 15.01.2015 11:08 |  
        0 0

        Jak jsem psal. Mam tam jednu kamaradku. Nevim jak moc je co tvrdi overene nebo pravda. Jen prodavam jak jsem koupil.

        • Re: Slávisté na hostování a testech 5. - 11. 1.

          birkin     před 10 lety 15.01.2015 11:41 |  
          0 0

          ono je to ve vysledku burt, co my si kdo prejeme, zalezi, co chce Rebicek a vlastnik stadionu

        • Re: Slávisté na hostování a testech 5. - 11. 1.

          Fulham     před 10 lety 15.01.2015 11:42 |  
          0 0

          Tak ona ta diskuse pod článkem v to Kazachstánu je taky výživná - za ty prachy by prý koupil 14 tamních týmu a hlavně řeší kde je jako st.zaměstnanec vzal...:-))) fakt se tady neztratí....

          • Re: Slávisté na hostování a testech 5. - 11. 1.

            MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 10 lety 15.01.2015 11:56 |  
            0 0

            Stal se oligarcha, pracující ve státě. Zachvěje při pomyšlení, co se stane, když osobní podnikání bude. Bill Gates bude pravděpodobně přesune z věže Forbes

            Zajímalo by mě, kde vzal tolik peněz? Proč ne rozvíjet své sportu? Nebo pomáhat potřebným.

            ale s největší pravděpodobností loutka, skutečný vlastník klubu bude v právu

    • Re: Slávisté na hostování a testech 5. - 11. 1.

      Markus     před 10 lety 15.01.2015 12:04 |  
      0 0

      Mě už ten náš slávistický zmar ani nefascinuje ani neunavuje. Už to beru s takovou letargii. Změnit na tom člověk nemůže nic, známí kteří občas něco bližšího věděli a ovlivňovali o fotbal obecně ztratili zájem. Nedivím se, že tu řešíme nějakého Borata, protože tady už prostě solidní investoři nedejbože majetný slávista hospodář došli.

      Jedinou záhadou mi zůstává Beránek. Myslel jsem si, že za takového stavu do klubu nepoleze, že ví něco nadějnějšího než my, ale tohle vypadá jen na spoust trenérské dřiny v prostředí, které všechny včetně hráčů proklatě demotivuje a kde je za každý individuální úspěch okamžitě tým potrestán oslabením o takového borce.

      • Re: Slávisté na hostování a testech 5. - 11. 1.

        Wulfstan (přítel SN)     před 10 lety 15.01.2015 12:35 |  
        0 0

        A co když má Beránek prsty právě v tom Kazachovi? Je dost pravděpodobný, že se znaji osobně.

        • Re: Slávisté na hostování a testech 5. - 11. 1.

          naplavnik     před 10 lety 15.01.2015 13:15 |  
          0 0

          Tohle je už trochu divoká konstrukce. Byl by to asi první případ, kdy do klubu nepřivádí majitele trenéra, ale naopak. Navázalo by to sice na situaci, kdy si stadion koupil klub, ale zase bychom rozmařilost paradoxů krotit mohli...

          • Re: Slávisté na hostování a testech 5. - 11. 1.

            Pepino44     před 10 lety 15.01.2015 13:24 |  
            0 0

            Ale vždyť je docela možné,že v tom má Beránek prsty,třeba jen částečně. Klidně se mohl zmínit,že jde trénovat do Slávie,povyprávěl o tom, vylíčil vše v červenobílých barvách,prostě jen tak nahodil uličku. Nesmíme zapomínat, že tam Míra trénoval nároďák a zastával nějakou funkci i v Astaně. Nevidím důvod,proč by se nemohli znát.

            • Re: Slávisté na hostování a testech 5. - 11. 1.

              Tomski     před 10 lety 15.01.2015 13:50 |  
              0 0

              v Astaně byl také hlavním koučem...sám říká, že osobně tohoto Kazacha nezná...

              • Re: Slávisté na hostování a testech 5. - 11. 1.

                Wulfstan (přítel SN)     před 10 lety 15.01.2015 14:42 |  
                0 0

                a dovedeš si představit, že by řekl "ano, známe se a o Slavii on ví skrze mě"? ve světě, v kterém žijeme se tohle prostě neříká. neptej se mě proč, ale neříká.

                • Re: Slávisté na hostování a testech 5. - 11. 1.

                  Tomski     před 10 lety 15.01.2015 14:56 |  
                  0 0

                  hele když je schopnej adorovat Chválovského, tak věřím, že by se k tomu přiznal...

                  • Re: Slávisté na hostování a testech 5. - 11. 1.

                    Wulfstan (přítel SN)     před 10 lety 15.01.2015 15:07 |  
                    0 0

                    o Chvaldovi řekl něco v tom smyslu, že by ho rád viděl ve Slavii, protože je to fotbalový odborník a Slavii by hodně pomohl. s tím nemám problém souhlasit

                    • Re: Slávisté na hostování a testech 5. - 11. 1.

                      Tomski     před 10 lety 15.01.2015 16:23 |  
                      0 0

                      to já taky...tituly jsme vyhráli vždy jen se šíbrem ve vedení...

  8. Re: Slávisté na hostování a testech 5. - 11. 1.

    jira123     před 10 lety 15.01.2015 12:19 |  
    0 0

    No myslím že Kazach je tabu .
    Nemá někdo info o dalších jednání (posily)?Co ten Tamáš ,nebo někdo jiný ??

    • Re: Slávisté na hostování a testech 5. - 11. 1.

      Pepino44     před 10 lety 15.01.2015 13:36 |  
      0 0

      Tak informací je zde velmi málo, co je ale horší, ty informace (a to žádné ) nejsou ani na ofiko stránkách. Kolik zpráv je ze soustředění-téměř nic. Ale co se divíme,vždyť ono je to daleko a asi žádné připojení.
      Co mne však také mate,je to,že přípravná utkání příští týden má ve stejný čas a stejné soupeře v plánu jak "A",tak juniorka. To budou asi zase slátané sestavy,ale co,zase alespoň bude fotbal. Jenom doufám,že počasí bude milosrdné.

      • Re: Slávisté na hostování a testech 5. - 11. 1.

        klimi     před 10 lety 15.01.2015 14:02 |  
        0 0

        Juniorka hraje od 17:30, Áčko ráno.

      • Re: Slávisté na hostování a testech 5. - 11. 1.

        Tomski     před 10 lety 15.01.2015 14:04 |  
        0 0

        zpráv je dost...skoro každý den fotky nebo rozhovor...

        • Re: Slávisté na hostování a testech 5. - 11. 1.

          bongor     před 10 lety 15.01.2015 19:58 |  
          0 0

          trochu mimo:
          Podle ukrajinského novináře, který se odvážil do ohniska bojů, proti armádě údajně útočí jednotka ruských dobrovolníků s označením Sparta.
          A potom,že nejsou oblíbení.

      • Re: Slávisté na hostování a testech 5. - 11. 1.

        Lachim     před 10 lety 15.01.2015 14:13 |  
        0 0

        Ba naopak, je to velmi vhodné a konečně v tom spatřuji nějaký úmysl.
        Áčko má v přípravě hodně hráčů a tak je bude dělit na dvě party, které odehrají vždy jeden celý zápas. Pokud se někdo nebude vejít ani do první, ani do druhé sestavy, tak půjde hrát za juniorku.
        Takhle by to mělo vypadat vždycky. Nebude tím narušen program A týmu ani juniorky. Všichni hráči budou stejně vytížení a to ve stejný den.
        Př. 21.1. Eden UMT
        10:00 A tým - Trenčín (silnější sestava)
        12:00 A tým - Varnsdorf (slabší sestava)
        17:30 Juniorka - Štěchovice (juniorka doplněná o hráče, kteří nebudou hrát ani proti Trenčínu, ani proti Varnsdorfu)

        • Re: Slávisté na hostování a testech 5. - 11. 1.

          klimi     před 10 lety 15.01.2015 15:34 |  
          0 0

          Tak já to spíš vidím tak, že proti Trenčínu i Vanďáku se protočí všichni naši hráči z áčka. Tudíž za juniorku pak půjde čistě juniorka+hráči U19.

          • Re: Slávisté na hostování a testech 5. - 11. 1.

            Lachim     před 10 lety 15.01.2015 22:08 |  
            0 0

            19 bude v té době na soustředění. Jeden tým odehraje utkání s Trenčínem, druhý tým utkání s Varnsdorfem a zbývající hráči doplní juniorku.

  9. Re: Slávisté na hostování a testech 5. - 11. 1.

    Borris     před 10 lety 15.01.2015 18:15 |  
    0 0

    Tak Kluka končí v Plzni. Já myslím že by stálo za to ho v jakékoliv roli uplatnit ve Slavii, měl by Slavii co dát. Navíc legendy našeho klubu by měly u nás mít nějaké uplatnění.

    • Re: Slávisté na hostování a testech 5. - 11. 1.

      spino     před 10 lety 15.01.2015 18:17 |  
      0 0

      A v jaké funkci by sis ho tak nějak představoval? Mě totiž nic nenapadá. :(

      • Re: Slávisté na hostování a testech 5. - 11. 1.

        Borris     před 10 lety 15.01.2015 19:45 |  
        0 0

        U mládeže, nebo jako skauta, něco by se určitě našlo.

    • Re: Slávisté na hostování a testech 5. - 11. 1.

      bongor     před 10 lety 15.01.2015 19:56 |  
      0 0

      Kukiče bych bral jako skauta určitě.

    • Re: Slávisté na hostování a testech 5. - 11. 1.

      edenian     před 10 lety 15.01.2015 23:37 |  
      0 0

      Skoncil docela rychle na Zizkove, v E side, v Plzni, nevim co si o tom myslet.

      • Re: Slávisté na hostování a testech 5. - 11. 1.

        vlk30 (přítel SN)     před 10 lety 15.01.2015 23:47 |  
        0 0

        Nevím u prádelníků zase nebyl tak krátce,třeba tam něco odkoukal,protože at chcem či nechcem ,nedělájí to tam tak špatně i když s estébákem a švábovou za zadkem jim to jde samo lehčeji.

        • Re: Slávisté na hostování a testech 5. - 11. 1.

          Borris     před 10 lety 16.01.2015 01:30 |  
          0 0

          V Plzni byl dva roky pokud se nepletu ne? V Plzni to určitě nedělají špatně a přesně jak říkáš, třeba tam Kukačka něco odkoukal. Navíc přesně jak psal kdysi Paclík, jako takové varovné memento jak se to nemá dělat, jsme jim posloužily my. Takže po tom co se Plzeň vyškrábala nahoru, už díky nám věděla co nesmí dělat, aby zase nesletěla zpátky dolů.

    • Re: Slávisté na hostování a testech 5. - 11. 1.

      Nosorozec     před 10 lety 15.01.2015 22:12 |  
      0 0

      Jablonec samozřejmě žádnou pokutu neplatil, protože jedinej člověk kterej mu fandí, je Pelta :)

      • Re: Slávisté na hostování a testech 5. - 11. 1.

        edenian     před 10 lety 15.01.2015 23:35 |  
        0 0

        A ten verejne nemluvi o vecech, ktere jsou trestne, pouze telefonicky :-)

  10. Re: Slávisté na hostování a testech 5. - 11. 1.

    alois_veliky (admin)     před 10 lety 16.01.2015 15:29 |  
    0 0

    Pívo vodka becherovka trénuje s Marilou...

    • Re: Slávisté na hostování a testech 5. - 11. 1.

      Matysek     před 10 lety 16.01.2015 18:41 |  
      0 0

      hlavně at tam zůstane a nejde k nám...

  11. Re: Slávisté na hostování a testech 5. - 11. 1.

    hamlo1 (přítel SN)     před 10 lety 16.01.2015 19:32 |  
    0 0

    někdo tady psal, že Mičola odjel se zraněným kotníkem zpátky do Prahy, ale nikde o tom nemůžu nic najít. Nevíte někdo něco? Díky

    • Re: Slávisté na hostování a testech 5. - 11. 1.

      Huntelaar     před 10 lety 16.01.2015 19:39 |  
      0 0

      "Tomáš Mičola dnes v Praze absolvoval lékařské vyšetření v oblasti kotníku. Příští týden by se měl opět připojit k týmu." 14. ledna, zdroj: oficiální FB stránky

      • Re: Slávisté na hostování a testech 5. - 11. 1.

        hamlo1 (přítel SN)     před 10 lety 16.01.2015 19:47 |  
        0 0

        opravdu dík

        • Re: Slávisté na hostování a testech 5. - 11. 1.

          Pepino44     před 10 lety 17.01.2015 09:28 |  
          0 0

          Tak já jsem té zprávě rozuměl tak,že Mičola odjel na kontrolu toho zraněného kotníku,jestli se může po návratu zapojit do plného treninku.

          • Re: Slávisté na hostování a testech 5. - 11. 1.

            alois_veliky (admin)     před 10 lety 17.01.2015 09:40 |  
            0 0

            Ja jsem myslel, ze marodil s kolenem, nebo ne?

          • Re: Slávisté na hostování a testech 5. - 11. 1.

            alois_veliky (admin)     před 10 lety 17.01.2015 09:40 |  
            0 0

            Ja jsem myslel, ze marodil s kolenem, nebo ne?

            • Re: Slávisté na hostování a testech 5. - 11. 1.

              Pepino44     před 10 lety 17.01.2015 11:14 |  
              0 0

              Ano,marodil s kolenem,ale nějak kolem vánoc proběhla zpráva,že si zranil kotník,ale jsou to jenom moje domněnky,takhle jsem to pochopil,neberte to jako nějaké ofiko zprávy,zdroje blízké vedení nemám.

              • Re: Slávisté na hostování a testech 5. - 11. 1.

                bongor     před 10 lety 17.01.2015 16:39 |  
                0 0

                Co ten Maďar?Asi není na Slovensku s mužstvem,takže to moc nevypadá.Nebo víte někdo něco pozitivnějšího?
                Jak se jevil Embéčkovi?Jestli jako posila,máme na něj,nebo budeme čekat na Kazacha?

                • Re: Slávisté na hostování a testech 5. - 11. 1.

                  petrjir     před 10 lety 17.01.2015 18:32 |  
                  0 0

                  Našel jsem na netu, že má být mezi 17. - 28. 1. s národním týmem U20, takže asi do tý doby nepřijde.
                  Jinak pokud si to přečte Socrates, který tu mluvil o tom, že si MB vyhlédl konstruktivního záložníka z české ligy do středu pole, tak bych se chtěl zeptat, zda jím má být Deli nebo to je někdo jiný?

                  • Re: Slávisté na hostování a testech 5. - 11. 1.

                    Borris     před 10 lety 17.01.2015 20:11 |  
                    0 0

                    No vzhledem k tomu, že Sokrates mluvil pokud se nepletu o nějakém zkušeném záložníkovi, tak řekl bych že Deliho na mysli neměl.

                    • Re: Slávisté na hostování a testech 5. - 11. 1.

                      Navyseals     před 10 lety 17.01.2015 20:34 |  
                      0 0

                      můj tip je Nivaldo nebo Rada

                      • Re: Slávisté na hostování a testech 5. - 11. 1.

                        birkin     před 10 lety 17.01.2015 22:00 |  
                        0 0

                        to by bylo hezky, ale Nivaldo ma jit do Panathinaikosu a Rada do MB

                        • Re: Slávisté na hostování a testech 5. - 11. 1.

                          petrjir     před 10 lety 17.01.2015 23:57 |  
                          0 0

                          Bohemians se s MB nedohodli na odstupnem.

  12. Re: Slávisté na hostování a testech 5. - 11. 1.

    petrjir     před 10 lety 18.01.2015 00:01 |  
    0 0

    Zkopirovano z facebooku a diskuze na ofiko.
    Milan Černý si na soustředění v Korni poranil postranní vazy na pravém koleni a pravděpodobně ho na jaře uvidíme pouze na tribuně!