Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Hráči Slavie

Slavia testuje dva cizince

Ve Slavii jsou na týdenních testech dva cizinci, finský záložník Sebastian Strandvall (ročník 1986) a maďarský obránce Krisztián Tamás (ročník 1995). O jejich případném angažmá se rozhodne později.

Osmadvacetiletý finský záložník Sebastian Strandvall působil zatím celou svou kariéru ve své mateřské zemi, ve Finsku prošel postupně kluby FC Haka Valkeakoski (2007 - 2010), IFK Mariehamn (2010 - 2011) a Vaasan Palloseura (2012 - dosud), za který si také v létě zahrál první předkolo Evropské ligy, jeho klub však vypadl se švédským klubem Brommapojkarna po výsledcích 2:1 doma a 0:2 venku. Při domácí výhře vstřelil Strandvall jednu branku. Strandvall má také na kontě jeden reprezentační start, když nastoupil za Finsko proti Ománu v lednu 2014 (zápas skončil 0:0).

Devatenáctiletý maďarský levý obránce Krisztián Tamás prošel akademií AC Milán, kde se potkal se slávistickým odchovancem Stefanem Simićem. Spolu také odešli v létě na hostování do italského druholigového Varese, tam se však Tamásovi nepodařilo proniknout do sestavy a připsal si jen čtyři starty v roli střídajícího hráče. V době svého odchodu z Maďarska do AC Milán se o něm hovořilo jako o "maďarském Garethu Baleovi".

Oba hráči jsou ve Slavii na testech do konce týdne a o jejich případném angažmá se rozhodne později.

Komentáře (134)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia testuje dva cizince

    moody     před 10 lety 17.12.2014 12:36 |  
    0 0

    Když přes zimu přijde kvalitní levý obránce, budu spokojený. Na dalších postech bych dal důvěru hráčům, kteří tady jsou. Pohybů v kádru bylo moc a věřím, že kvalitu máme i po předpokládaným odchodu Damiena, Salašoviče, Vyhnala, případně i Dobrotky.

    V této sestavě bychom měli hrát o 5.-7. místo, o tom jsem přesvědčen:
    Rakovan (Hrubeš) - Mikula (Nitrianský), Latka, Bílek (Kodr, Fialka), ??? (Juhar) - Bazal (Vukadinović), Baez (M. Černý), Škoda (Piták), Kenia (Zmrhal), Mičola (Prošek) - Balaj (Diop)

    • Re: Slavia testuje dva cizince

      dalislavista     před 10 lety 17.12.2014 13:05 |  
      0 0

      Tak hlavně bych rád viděl v bráně Berkovce.

    • Re: Slavia testuje dva cizince

      subHuman     před 10 lety 17.12.2014 13:54 |  
      0 0

      Odchod Salašoviče a Vyhnala?

      • Re: Slavia testuje dva cizince

        reggaebabicka     před 10 lety 17.12.2014 14:42 |  
        0 0

        Taky jsem překvapený. Salašovičovi poměrně věřím.

    • Re: Slavia testuje dva cizince

      zeleznik2     před 10 lety 19.12.2014 09:29 |  
      0 0

      Berkovec určitě do brány, Nitrianský pryč, levá strana obrany zatím nevyřešena, Bazal uvidíme zda dostane šanci, ale jinak ještě určitě úpravy:

      pro mne takhle:

      Berkovec (Rakovan nebo Hrubeš) - Mikula, Latka, Bílek (Kodr, Fialka), Tujsak (Juhar) - Bazal? (Vukadinović, Mičola, Prošek, Juhar), Baez (Piták), Kenia (Zmrhal), Mičola (M. Černý, Prošek) - Škoda(Balaj, Diop, Vyhnal, Červenka)

      křídla zatím vypadají nejlépe Prošek a Mičola, ale uvidíme, co příprava, Mikula jako pravý bek, hrál také nalevo, takže může dojít k přeskupení hráčů, 5-7 místo souhlas, to by mělo být v silách tohoto kádru, třeba i 4. místo by nemuselo být nereálné, ale Bolka je hodně silná, naopak očekávám sešup Ostravy.

      odchody: Petr(konec hostování), Dobrotka(Slovan), ?Nitrianský
      příchody: ?

  2. Re: Slavia testuje dva cizince

    afro     před 10 lety 17.12.2014 12:52 |  
    0 0

    Mně se líbil post quelhara pod minulým příspěvkem. :-)

    Ty pozice nás pálí a jsem rád, že se něco děje. Co se týče kvality, tak těžko říct.

    • Re: Slavia testuje dva cizince

      afro     před 10 lety 17.12.2014 12:53 |  
      0 0

      "článkem" jsem chtěl napsat, nikoli "příspěvkem"

  3. Re: Slavia testuje dva cizince

    Bulldock (přítel SN)     před 10 lety 17.12.2014 13:06 |  
    0 0

    Těžko hodnotit, levý bek je určitě potřeba a mládežnický reprezentant Maďarska co prošel Milánem má minimálně na papíře slušnou vizitku. Beránek by mohl mít v Maďarsku ještě nějaké dobré kontakty, tak věřme, že to má naději, uvidíme.

    A kapitán prvoligového finského týmu a reprezentant byť jen čirší taky asi nebude vemeno. Minimálně nějaké osobnostní a vůdcovské kvality mít musí, a to je pro nás v naší situaci jen dobře.

    Zkusíme a uvidíme. Je mi trochu divné, že to načasovali takhle před Vánocemi, ale co už. Jen doufám, že to neni zas nějaká habaďůra nebo amatérština ve stylu.. měli jsme zájem jen dokud nám neřekli, co by stáli. To už jsme si taky užili, že..

    • Re: Slavia testuje dva cizince

      AlesJa     před 10 lety 17.12.2014 13:21 |  
      0 0

      myslím si, že u nich rozhoduje i cena, pokud se dá vycházet z toho, že ten mladý maďar má cenu 100 tis. euro pak nám za tu cenu neprodají hráče ani z druhé ligy. Na tož člena nějaké mládežnické repre.

    • Re: Slavia testuje dva cizince

      reggaebabicka     před 10 lety 17.12.2014 15:28 |  
      0 0

      Vidím osobně velké pozitivum v tom, že vůbec testujeme, dřív než koupíme. To mi dřív nepřipadalo jako pravidelná praxe a spousta našich "posil" podle toho už dopadlo.

      Stejně tak se mi líbí, že rozšiřujeme vody, ve kterých lovíme už i na jiné, než přebrané rybníky na Slovensku a nechtěné ryby v kapr lize, které ostatní s radostí pustí (aka Vošahlík).

      Jen za poslední rok to máme hráče z ligy Rumunské(Frantík), Polské(Čech), Gruzínec s německou minulostí, senegalec z Arménské ligy, teď Maďar z Italské ligy a Fin z Finské.

      Nevím, jestli je to dílem skautingu(máme momentálně vůbec nějaký?) nebo pana Beránka, či někoho jiného, ale myslím si, že by nám to mohlo prospět i vzhledem k našim mladým talentům, kteří si mohou už i na trénincích zvykat na "mezinárodní" atmosféru, která panuje ve všech větších klubech, do kterých od nás chtějí naši mladí přestupovat. Další zkušenosti a možnost konfrontace s hráči z cizích lig a jiných fotbalových návyků je taky plusem a schopnost Slavie mít v kádru česky nemluvící hráče a fungovat s nimi se do budoucna může jedině hodit.

    • Re: Slavia testuje dva cizince

      Eluin (přítel SN)     před 10 lety 17.12.2014 17:48 |  
      0 0

      Třeba nám je chce dát vedení pod stromeček.... :-).

  4. Re: Slavia testuje dva cizince

    Borris     před 10 lety 17.12.2014 13:19 |  
    0 0

    A ten Tamás předpokládám že stále ještě patří milánskému AC že? Protože pokud by měl přijít na hostování bez opce a tudíž bez šance získat ho na stálo, nemělo by to pro nás žádnou cenu. A pokud jde o toho fina tak uvidíme. Trochu mě znepokojuje že se za celou kariéru nepodíval dál než je finská liga. Ale určitě ho neodepisuju, uvidíme třeba se předvede. Je každopádně dobře že se něco děje, posílit potřebujeme jak prase drbání. Jen je zvláštní že takhle před vánocemi si je pozvaly na testy. Ani nebude šance zkusit je v zápase.

    • Re: Slavia testuje dva cizince

      AlesJa     před 10 lety 17.12.2014 13:24 |  
      0 0

      přesně tak patří AC, cena se uvádí 100 tis. euro což zase ranec není

      • Re: Slavia testuje dva cizince

        Borris     před 10 lety 17.12.2014 13:57 |  
        0 0

        Tak teď jde hlavně o to, jestli s ním AC do budoucna nějak počítá a nebo jestli by bylo ochotno ho pustit. Pokud by se v případném hostování nevyskytovala nějaká pro nás akcepotvalná opce, tak za mě nebrat. Tím spíš když se jedná o mladého kluka, který má vše teprve před sebou a ne o hotového hráče který by byl přínosem ihned.

      • Re: Slavia testuje dva cizince

        Travinho     před 10 lety 17.12.2014 18:06 |  
        0 0

        Kdy lidé pochopí, že transfermarkt je nejsračkoidnější stránka pod sluncem.

    • Re: Slavia testuje dva cizince

      quelhar (admin)     před 10 lety 17.12.2014 13:24 |  
      0 0

      Tak myslim, ze situace Slavie je pomerne jasna - penez neni nazbyt (a to je mozna jeste dost eufemisticky receno), takze se shani levni hraci. Navic teoreticky muze hrozit brzka zmena majitele a tak nema smysl privadet drazsi hrace (i kdyby na ne penize byly).

      Bohuzel vsak, jak se proslycha, to neznamena, ze nebudou take zadne odchody hracu zakladni sestavy. Pry je na odchodu Zmrhal :o/

      • Re: Slavia testuje dva cizince

        Ados     před 10 lety 17.12.2014 13:57 |  
        0 0

        Jestli má odejít Zmrhal, tak je to velká škoda. Podle mě by měl zůstat ještě minimálně rok. Ale chápu, že jestli nejsou peníze a nabídka za něj je pro klub zajímavá, tak to nemá cenu řeišt.

        • Re: Slavia testuje dva cizince

          PetCC     před 10 lety 17.12.2014 14:19 |  
          0 0

          Odchod jednoho kvalitního odchovance, který bude mít za sebou odehrané dvě sezóny je podmínkou pro běh klubu v naší situaci. Jednak to přinese peníze a za druhé to udělá místo dalšímu. Minulou sezónu odešel Petrák, teď je čas pro Zmrhala.

          • Re: Slavia testuje dva cizince

            quelhar (admin)     před 10 lety 17.12.2014 14:20 |  
            0 0

            Čas pro Zmrhala je v létě, když odehraje Euro U21. Ne půl roku před vrcholem jeho dosavadní kariéry.

            • Re: Slavia testuje dva cizince

              reggaebabicka     před 10 lety 17.12.2014 14:27 |  
              0 0

              Absolutní souhlas, tohle by byla managerská chyba... Zmrhal musí zůstat do léta!

          • Re: Slavia testuje dva cizince

            Ados     před 10 lety 17.12.2014 14:53 |  
            0 0

            Otázkou je, kdo bude další z odchovanců, kteří se zabydlí v základní sestavě. Asi je čas, aby trend pod Petrákovi a Zmrhalovi převzal Hrubý, ale přijde mi ze všech nejslabší. Ale třeba nás překvapí. Jinak s tím testovaným Finen se pravděpodobně počítá jako záplata za Zmrhala

      • Re: Slavia testuje dva cizince

        Thorklaer (přítel SN)     před 10 lety 17.12.2014 14:24 |  
        0 0

        Jarda? Wow, to by bylo docela překvapení, přeci jen ke konci podzimu šla jeho výkonnost dolu.

        Já bych ho v pozici vedení neprodával před ME "21", to mi přijde unáhlené.

        Jinak testovaní hráči vypadají dle googlu zajímavě (to ale skoro každý:-) ), hlavně posila na levého beka by byla potřeba. Kdyby šlo hostování na rok, nebránil bych se tomu.
        Ohledně Fina těžko říct, máme info, na jakém postu je zvyklý v záloze hrát?

        • Re: Slavia testuje dva cizince

          reggaebabicka     před 10 lety 17.12.2014 14:29 |  
          0 0

          Podle toho co píší a co je vidět ve videu, je shopný hrát ofenzivního záložníka ve středu, vlevo i vpravo, ale většinu akcí na videu se pohybuje zprava... a má dobrou ránu z dálky.
          Mě se líbí!!

          • Re: Slavia testuje dva cizince

            Thorklaer (přítel SN)     před 10 lety 17.12.2014 14:36 |  
            0 0

            jj, dík za to video, z něj mi přijde, že hraje zprava, nebo ze středu, občas i vlevo. Má docela tvrdou a přesnou střelu, ale těžko soudit z 10 min videa...

            • Re: Slavia testuje dva cizince

              reggaebabicka     před 10 lety 17.12.2014 14:52 |  
              0 0

              S pozicema souhlasím. Zprava asi rád, střed mu nevadí a zleva může. Vzhledem k našim křídlům se ta variabilita může hodit.
              Ještě mě zaujala vyrovnanost levé a pravé nohy. Střely z dálky lítají oběma. Ale je mi jasné, že to video je za tím účelem stříhané.

            • Re: Slavia testuje dva cizince

              AlesJa     před 10 lety 17.12.2014 14:55 |  
              0 0

              našel jsem přes google něco z finské ligy a přišlo mi že hraje krajního, vlevo i vpravo asi jako Milánek je schopen zahrát z obou stran

          • Re: Slavia testuje dva cizince

            Travinho     před 10 lety 17.12.2014 18:08 |  
            0 0

            Na videu jde hlavně vidět, že je zvyklý hrát v soutěží, kde je nulový tempo, já jej nechci...

            • Re: Slavia testuje dva cizince

              bongor     před 10 lety 17.12.2014 21:24 |  
              0 0

              Nedá se to generalizovat,ale myslím ,že zrovna finská a maďarská liga jsou jedny
              z nejmíň zajímavých.Moji favoriti jsou bosňáci,černoušci a latinoameričani.Ale třeba
              e budu mýlit.

              • Re: Slavia testuje dva cizince

                bongor     před 10 lety 17.12.2014 21:25 |  
                0 0

                se budu

  5. Re: Slavia testuje dva cizince

    quelhar (admin)     před 10 lety 17.12.2014 14:20 |  
    0 0

    Mno, co si budeme nalhávat, testy cizinců jsou fajn, spekulace o odchodu Zmrhala nepotěší, ale zpráva dne je úplně jiná. Kotrba s Csaplárem v Liberci, se kterým hrajeme první ligový zápas na jaře. Ne, dnes opravdu není 1. dubna.

    • Re: Slavia testuje dva cizince

      Thorklaer (přítel SN)     před 10 lety 17.12.2014 14:27 |  
      0 0

      Heh, tak tomu říká koncepční tah :-) Ale zase Csaplárovi musím gratulovat, snad po deseti letech našel angažmá u prvoligového českého týmu:-)

      Mám pocit, že v Čechách se budou "zkušení" trenéři i povolávat z mrtvých, jen aby se nemusel brát někdo mladý a perspektivní:-) Se v ČR točí více jako 10 let cca 2530 stejných trenérů, novinek minimum.

    • Re: Slavia testuje dva cizince

      martyni (přítel SN)     před 10 lety 17.12.2014 14:30 |  
      0 0

      Haha, tak to je vtip dne..:)

    • Re: Slavia testuje dva cizince

      Jiri1     před 10 lety 17.12.2014 14:34 |  
      0 0

      Já nevím, co kdo čeká, jednání o prodeji jsou zatím spíš jen okrajová, klub nemá v rukou ani papíry o výnosnosti VIP prostorů, nemůže ani vyčíslit příjmy ze vstupného, které jdou vlastně jen vlastníkovi stadionu a hráči chěj taky brát, nejsme v tom sami , Sparta třeba pustí minimálně dva hráče třeba může jít o Krejčího, Hušbauera nebo Holka. Navíc Zmrhal , ale třeba i Hrubý se Slkávii žijí, ale mají vyšší výkonostní cíle a taky nejsou sami, moc bych se nedivil odchodu i hráčů jiných kategoriií.
      Je to prostš nezbytnost, verze o majiteli Simáněm je zatím blaf, nechce v současné době vlastnit žádný klub, nemá ambice nasypat svý prachy do černé díry jmenem Slávie, uvedený Kazach také není žádné terno, chce na fotbale vydělávat a to se v naší kotlině nedaří téměř nikomu.
      Jinak zase nechci , aby vše vyznělo černě, jen bych brzdil tradiční až nevhodný optimizmus , protože je k němu i díky zamotanému ději okolo stadionu hodně daleko.

      • Re: Slavia testuje dva cizince

        martyni (přítel SN)     před 10 lety 17.12.2014 14:57 |  
        0 0

        Nejakeho prehnaneho optimismu mezi diskutujicimi jsem si nevsiml..:)

      • Re: Slavia testuje dva cizince

        travel (přítel SN)     před 10 lety 17.12.2014 15:01 |  
        0 0

        Dovolím si na tvůj příspěvek reagovat.Co se týče toaletný,tak je mi srdečně jedno,koho prodají,či přivedou.Hrubý toho za "A" moc neodehrál,takže asi o něj zatím moc velký zájem nebude .Myslím si,že pro jeho růst je Slávia stále ještě moc dobrá.U Zmrhala je situace jiná,ale,jak už se zmínili jiní,tak by nebylo rozumné,aby odcháze před Eurem U21.Co se týče kazacha,tak na oficiálkách napsal subHuman,že on novým majitelem nebude.A co se týče Šimáněho,tak jaká je situace samozřejmě nevím,jen se mi nechce věřit,že by jsi měl lepší informace než redaktor Procházka. Bohužel se stadionem,tomu,co píšeš, plně věřím.

        • Re: Slavia testuje dva cizince

          vlk30 (přítel SN)     před 10 lety 17.12.2014 15:24 |  
          0 0

          V příštích mám jednání v PH a pak ještě sraz s jednim člověkem co o Slavii něco ví,tak třeba sem hodím nějaké nové info.

          • Re: Slavia testuje dva cizince

            steev (přítel SN)     před 10 lety 17.12.2014 15:39 |  
            0 0

            Čirou náhodou se ke mně doneslo info které je sice několik týdnů staré ale jde o to že v té době Zmrhalův agent mluvil o možném odchodu nejdřív v létě po mistrovství.Kdy předpokládá že jeho cena stoupne,k tomuto termínu také podepisuje reklamní smlouvy. Jestli ale je nějaká nabídka tak to bohužel nevím.Kdyby se ke mně něco doneslo tak také budu informovat.

            • Re: Slavia testuje dva cizince

              edenian     před 10 lety 17.12.2014 16:25 |  
              0 0

              Na co by tak asi mohl Jarda delat reklamu s tim svym necitelnym vyrazem ve tvari :-)

              • Re: Slavia testuje dva cizince

                quelhar (admin)     před 10 lety 17.12.2014 17:05 |  
                0 0

                Pokerových heren je hromada, stačí si vybrat :o)

              • Re: Slavia testuje dva cizince

                quelhar (admin)     před 10 lety 17.12.2014 17:07 |  
                0 0

                Pokerových heren je hromada, stačí si vybrat :o)

          • Re: Slavia testuje dva cizince

            travel (přítel SN)     před 10 lety 17.12.2014 15:54 |  
            0 0

            To by bylo,vlk30,fajn,kdyby jsi sem dal nové info.

        • Re: Slavia testuje dva cizince

          spino     před 10 lety 17.12.2014 15:40 |  
          0 0

          Ono si to víceméně ani neodporuje. Šimáně třeba skutečně nemíní nacpat prachy do Slavie, ale Řebíček si prý od něj půjčil pár milionů a zaručil se Slavií. Pokud by Slavia připadla Šimáněmu, tak je to pro mě pozitivní krok, protože ten by jistě pro klub našel seriózního a bohatého kupce, nikoliv jako Řebíček, který se zná jen se samými mafiány (Pitr, Nejedlý, Romaněnko atd.).

          • Re: Slavia testuje dva cizince

            Jiri1     před 10 lety 17.12.2014 17:07 |  
            0 0

            Budu reagovat na ty rozumný přispěvky, na toaletní přispěvky p. M. a jiných nemá cenu reagovat, asi máš pravdu Spino, že Simáně by byl terno, ale mám reálnou obavu, nebo i potvrzenou zprávu, že jeho strategie ve fotbale je zatím jiná, zatím, jenže on prostě nechce vyvalit 1.5 miliardy a to je nejmenší odhad, co by ho tohle šou stálo jen jako vstupný do kanálu nebo stoky a co dál, s tímhle kádrem lze kopat jen brambory , takže zase prachy,
            Pam ministr už to má také za sebou, , jehho očividná naivita taky ovoce nepřinesla , to může pan mocnář Kisel vykřikovat co chce , pár bodů od sestupu, mládež na útěku, znechucení trenéři a fanoušci, jenže to memí jen o Slávii , třeba Liberec s teoretikem a chodící troubou to taky nemá lehký , jen jsem zvědav na to souznění s Nezmarem.
            Už pár let prostě v klubech chybí na místech manažerů profici a ve Slávii konkrétně už moc dlouho i v jiných sportech.

            • Re: Slavia testuje dva cizince

              spino     před 10 lety 17.12.2014 17:22 |  
              0 0

              Musím s vámi souhlasit. Hlavně pokud jde o ty jiné sporty, tak třeba v hokeji je ta situace a míra amatérismu na nejvyšších místech bohužel ještě horší. Fotbalová Slavia tohle období nějak přežije, o tu strach nemám, protože má za sebou stabilní fanouškovkou základnu a silné osobnosti, díky kterým bude pořád vysoce ceněna, ale s tou hokejovou je to horší, protože tam aktuálně nefunguje téměř nic. Navíc je v takovém bludném kruhu, kdy na O2 arénu nemá peníze, ale zároveň z ní nemůže odejít, protože na Eden, i kdyby nějakým zázrakem rozvázali smlouvu s Bestsportem a dohodli výjimku pro extraligu na svazu, žádného silného investora nenalákají a byl by to postupem času ještě větší propad do podprůměrnosti. :(

              K Liberci - o jeho sestupu jsem nepochyboval, i když mám asi jako vy zprávy, že v zákulisí kolem majitele cosi nefunguje, ale po jmenování těchto trenérů to vidím jako pravděpodobné.

              • Re: Slavia testuje dva cizince

                spino     před 10 lety 17.12.2014 17:24 |  
                0 0

                * o jeho setrvání v první lize jsem nepochyboval

            • Re: Slavia testuje dva cizince

              vlk30 (přítel SN)     před 10 lety 17.12.2014 17:41 |  
              0 0

              Ve Slávii chybí hlavně prachy to je celá paráda.Neříkám že s málem peněz se nedá občas něco udělat,ale dlouhodobě je to nesmysl,myslím tím hrát absolutní špičku.Prostě chátře s panem kabelou,kterej má miliardy na prdeli se líp dejchá.Samozřejmě že s rozpočtem co máme by leckterý klub v lize měl větší úspěchy,ale Slavie je Slavie a ty nároky na prachy jsou prostě větší. Barca by také těžko fungovala s rozpočtem nějakého menšího Španělského klubu.

              • Re: Slavia testuje dva cizince

                Jiri1     před 10 lety 17.12.2014 18:20 |  
                0 0

                Ano sleduji Slavisticky hokej , treba odbijenou, hazenou, pozemni hokej a spoustu dalsich, prachy nejsou nikde, ani v Dukle , ta je na tom po přichodu bohateho magnata jeste hur , zazil jsem situasi , kdy l nemeli prachy ani drobne vydaje.
                Ale budeš se divit, v Polsku, Madarsku nebo třeba i v zemích bývalé Jugoslávie to umějí dšlat i z nízkými rozpoty a jsou dál než naše nejlepší kluby.
                A k tomu hokeji jen stručně, moc to celý nechápu.

                • Re: Slavia testuje dva cizince

                  Navyseals     před 10 lety 17.12.2014 18:27 |  
                  0 0

                  Pane Jiří, vy máte potvrzené informace vždy o všem a tak se prosím nezlobte, že vás nebudu brát vážně. Moc rád bych se dozvěděl, jak můžete mít potvrzené informace např. o Šimáněm, když každý, kdo není internetový kecal, ví, že takové informace se nevytrubují do světa. Zajímá mě, jestli vás tohle divadýlko, kdy si hrajete na vědmu, baví.

                  • Re: Slavia testuje dva cizince

                    Jiri1     před 10 lety 17.12.2014 18:41 |  
                    0 0

                    Tohle, ale není nic tajného, k tomu se dostanete celkem lehce, snad jen ještě nejméně půl roku jsem se tady k ničemu moc nevyjadřoval , prostě nic takže lžete , ale proč.........
                    Stači číst, to záhlaví a je mi to jasný.

                    • Re: Slavia testuje dva cizince

                      Navyseals     před 10 lety 17.12.2014 18:57 |  
                      0 0

                      Vy se lehce dostanete k obchodním zájmům jednoho z nejmocnějších obchodníků v ČR? Tak to jste ještě větší frajer než jsem myslel. A smím se zeptat, co je vám jasné podle záhlaví?

                    • Re: Slavia testuje dva cizince

                      kalex     před 10 lety 18.12.2014 07:50 |  
                      0 0

                      tak proč vylézáte zrovna na Vánoce. Dáreček od satana fakt

                • Re: Slavia testuje dva cizince

                  vlk30 (přítel SN)     před 10 lety 17.12.2014 18:34 |  
                  0 0

                  Možné to je,ale žijeme tady v současné ekonomice,jinde zase mužou být kluby které s větším rozpočtem hrajou větší holomajznu než u nás.

                • Re: Slavia testuje dva cizince

                  spino     před 10 lety 17.12.2014 18:36 |  
                  0 0

                  Zkuste někdy na jaře navštívit slávistický inline hokej. Je to celkem příjemný sport pro fanoušky po skončení hokejové extraligy (ve fotbale se nabízí paralela fotbal=futsal). Jelikož se v tomto sportu netočí velké peníze, tak Slavia patří k absolutní špičce a její hráči jsou oporami reprezentace, takže je radost se na jejich kvality koukat. Navíc je tam i v kotli vždycky příjemný kolektiv fanoušků, který nám ostatní kluby mohou jen závidět. :)

                  https://www.youtube.com/watch?v=GjNQxKCMJnE

                  • Re: Slavia testuje dva cizince

                    Jiri1     před 10 lety 17.12.2014 18:48 |  
                    0 0

                    Dik , tak to jste mne dostal, klidně se přiznám, že o inline hokeji a konkrétně Slávistickém toho moc nevím , takže to napravím a díky za tip.

                    • Re: Slavia testuje dva cizince

                      spino     před 10 lety 17.12.2014 18:58 |  
                      0 0

                      Letošní sezóna byla pohádková, protože jsme vyhráli historicky druhý titul a ještě ve finále na domácím stadionu v Edenu.

                      Foto hráčů s fanoušky z kotle: https://scontent-a-vie.xx.fbcdn.net/hphotos-xfp1/v/t1.0-9/10492584_804614436222977_1230205269765360760_n.jpg?oh=1db25f99eace8f601751907076868140&oe=55402305

                      Snad to následující sezónu bude také tak, navíc budeme hrát s mistrem Slovenska superpohár. :) Web: http://ihcslavia.cz/

                      • Re: Slavia testuje dva cizince

                        vlk30 (přítel SN)     před 10 lety 17.12.2014 19:20 |  
                        0 0

                        Bohužel je to stejný asi jako, že je Slavie úspěšná v pozemním hokeji.Veřejnost zajímá slávistický fotbal a dejme tomu hokej to je výstvní skřín slávistického sportu.Další kdysi celkem úspešné slávistické sporty jsou celkem v prdeli snad házenkářky jsou dobrý,žensky volejbal je pomalu zrušený atleti, tenisti asi taky nic moc.

                        • Re: Slavia testuje dva cizince

                          Eluin (přítel SN)     před 10 lety 17.12.2014 19:46 |  
                          0 0

                          Pokud vím, tak ještě veslování má slušné jméno.

                          • Re: Slavia testuje dva cizince

                            Dobi     před 10 lety 17.12.2014 20:53 |  
                            0 0

                            Volejbal to v dospělé kategorii totálně zabalil, škoda jednoho z nejtradičnějších sportů ve Slavii (Špelinová a spol.). Atletika není úplně ve hnoji, naopak tenis byl tzv. restituován! Konec, Schluß! A jejich klubovnička na toaLetné bývala občas srazištěm slávistů, posloužila i večírkům vlajkonošů... Ten in-line mě příjemně překvapil... Máme ještě výborné kuželky, ale chátrá kuželna! Zoufale. Naopak do basketu svtoupil pan Poletín, koupil VŠE Praha a Slavia je v klidu uprostřed tabulky. A k tomu vodní pólisté jsou poprvé v moderní době mistry... Tedy sporty, kde se nestojí fronty na vstupenky...

                            • Re: Slavia testuje dva cizince

                              spino     před 10 lety 17.12.2014 23:37 |  
                              0 0

                              Ještě moje poslední poznámka k tomu inlinu:

                              Je celkem paradox, ale ve sportu tohle vidím celkem často, že v posledních třech letech, kdy jsme vyhráli dva tituly, jsme nezískali titul právě v r roce 2013, kdy jsme měli suveréně nejsilnější tým s nejlepší formou. To byl takovej válec, který převyšoval ostatní týmy ne o jednu, ale dvě výkonostní úrovně. Každý zápas kotel skandoval: "Dvacet, dvacet!!!" Leč možná taková kontrola nad zápasy nás pak stála titul, neboť jsme v semifinále celkem šokujícně prohráli v prodloužení s Brnem.

                              Tady se můžete podívat na ty výsledky - jak říkám, suveréní výkony, něco neuvěřitelného: http://ihcslavia.cz/zapas.asp?sezona=2013

                              Snad bude nadcházející sezónu platit ta opačná možnost - těsné výhry v základní části a titul ve finálových zápasech. :)

    • Re: Slavia testuje dva cizince

      Dobi     před 10 lety 17.12.2014 21:07 |  
      0 0

      Nevím, jak komu, ale mně byl vždy Kotrba už vzezřením strašně protivný. A Csaplár? Já jsem tak trochu citlivý na výslovnost jmen. Asi se nikdo nezlobí, pokud někdo podle slovenštiny vysloví třeba "Martyn"... Ale jen se podívejte na různé výslovnosti protikandidáta na prezidenta - pana knížete. Kolikrát už jsem zaslechl "Švancenberk", což znamená "ocasní nebo ohonová hora". Zpěvák Peter Nagy se správně čte "naď" - maďarské ty, ly, ny se čtou "ť", "ľ" a "ň", "s" změkčuje, "z" tvrdí. Tedy Szeged se čte "seged", naopak Vasas "vašaš". To vše ale záleží na vyslovovatelích a jejich chybách... Každý fanda Vasasu mluví o "vašašu" atd. Ale pokud se někdo vyslovuje sám špatně? To je na pováženou! Nebo chcete slyšet s-c-h-warzenberg? (snad mi jeho fanoušci i odpůrci odpustí, že jsem si jej vybral...
      Jako Severočech mám Liberec jako město i jeho fotbal rád, tím, že jej přerůstá peltonec, tak dvojnásob. A proto jim toto nepřeji...

  6. Re: Slavia testuje dva cizince

    reggaebabicka     před 10 lety 17.12.2014 14:22 |  
    0 0

    Vím, že podobná videa jsou sestříhávána účelově a nemohou moc vypovídat, ale u některých hráčů ani není co stříhat. V tomhle případě mám po shlédnutí poměrně radost a nával pozitivizmu. Je mi jasné, že kvalita finské ligy je asi lehce níž než u nás a měl to tak jednodušší než tomu bude v kapr lize, ale když si vybavím Milana Černého ( mám rád jeho slávistické srdce,ale deptají mě jeho "nevýkony" na hřišti), tak musím říct, že Bych Sebastiana u nás viděl rád. Však se koukněte:

    www.youtube.com/watch?v=y_xTodAyVDQ

    • Re: Slavia testuje dva cizince

      Dresco     před 10 lety 17.12.2014 14:34 |  
      0 0

      Helsinki asi jeho oblibeny souper...mohl by u nas takhle sazet fiky Sparte :-)

    • Re: Slavia testuje dva cizince

      quelhar (admin)     před 10 lety 17.12.2014 14:37 |  
      0 0

      Hlavne je z toho videa videt, jak moc je finska liga slabsi nez ceska. Vsechno je o dost pomalejsi, obrany davaji utocicim hracum obrovsky prostor. Jak si hrac zvykly na mensi tempo a mensi agresivitu souperu poradi u nas, kde ho bude neustale nekdo okopavat a nenecha mu prostor prevzit mic a rozhlednout se, co s nim, to je velka otazka...

      • Re: Slavia testuje dva cizince

        reggaebabicka     před 10 lety 17.12.2014 14:47 |  
        0 0

        Ta kvalita mi přijde nižší, jak jsem již zmínil. Mě se líbí ty balóny, co od něj lítají ve videu na bránu i do vápna, v noze to má a to kvalita soutěže tolik neovlivní. Je ovšem pravdou, že stačí jeden Matula a Fin pojede za rok zklamanej domů.

        • Re: Slavia testuje dva cizince

          Travinho     před 10 lety 17.12.2014 18:09 |  
          0 0

          To si piš, že to kvalita soutěže ovlivní. Je rozdíl dávat míč nikým neatakovaný a s na zádech nalepeným soupeřem...

          • Re: Slavia testuje dva cizince

            edenian     před 10 lety 17.12.2014 19:40 |  
            0 0

            Presne stejne jsem chtel oponovat. A pridejme jeste nadrazene defenzivni zakony vetsiny muzstev v nasi lize.

    • Re: Slavia testuje dva cizince

      bububu (přítel SN)     před 10 lety 17.12.2014 15:51 |  
      0 0

      Kvalitou mi to připomíná tak 2. českou ligu...každopádně bych ho zkusil, ideálně smlouva na půl roku s opcí, ať ukáže, co v něm je.

      • Re: Slavia testuje dva cizince

        klimi     před 10 lety 17.12.2014 15:53 |  
        0 0

        Já bych to spíš kvalitou viděl tak na Slovenskou ligu, HJK hrálo skupinu EL a porazilo Turín a Kodaň, což asi nebude jen tak.

        • Re: Slavia testuje dva cizince

          martyni (přítel SN)     před 10 lety 17.12.2014 16:37 |  
          0 0

          Popravde receno, tak na to nemam oko, abych poznal ze sestrihu kvalitu ligy.. zas bych nasi lize tolik nefandil.

          • Re: Slavia testuje dva cizince

            Kuliss9     před 10 lety 17.12.2014 17:09 |  
            0 0

            Tak v naší lize máme momentálně 3 kluby co by krom nej. pětky hráli špičku v jakékoliv lize v evropě, zbytek ať se nám to líbí nebo ne je žumpa :/ a je velmi smutné, že v té trojce Slavia není :/

            • Re: Slavia testuje dva cizince

              Travinho     před 10 lety 17.12.2014 22:21 |  
              0 0

              Ale i tato žumpa by ve Finsku kralovala.

              • Re: Slavia testuje dva cizince

                martyni (přítel SN)     před 10 lety 18.12.2014 11:46 |  
                0 0

                Davno ne..nase tymy jsou v evrope schopne prohrat s kazdym..

            • Re: Slavia testuje dva cizince

              Maeden (přítel SN)     před 10 lety 18.12.2014 21:23 |  
              0 1

              To je dost spekulativní, podle výkonů mančaftů v Evropě bych spíš řekl, že v turecké, ruské, nizozemské, portugalské lize by to třeba Jablonec měl hodně těžké. Taky kdy byl naposled 3. nebo 4. český tým v EL favoritem proti stejně umístěnému rumunskému nebo řeckému?
              My jsme na špičce hráli kromě posledních 4 let pořád, a vypadávali jsme s Belgičany, Bulhary, Moldavany, Ukrajinci, nedokázali jsme dát gól Žilině ve třech zápasech. Vaslui jsme přelezli jen tak tak a rudoši s nima vypadli - ty mají vůbec ostud dost, i když často favoritem byli.
              Zase bych naší lize tolik nefandil

    • Re: Slavia testuje dva cizince

      Pepino44     před 10 lety 17.12.2014 17:15 |  
      0 0

      Tak mne by jeho příchod celkem potěšil. Ať je úroveň finské ligy jakákoliv,goly to byly pěkné. Je to střelec ze střední a delší vzdálenosti a to jak ze hry tak z přímých kopů,mimo to mu je asi jedno,jestli to kopne levou nebo pravou. Máme takového hráče,já myslím,že ne. Trochu Juhar ( ten ale kope jenom levou a málo kdy se trefí),možná Zmrhal a Hrubý (kdyby se nebáli). A jinak jméno Sebastian je už samo o sobě zárukou určité kvality - Loeb a Ogier (to jen tak pro odlehčení ). Tak budeme doufat.

      • Re: Slavia testuje dva cizince

        birkin     před 10 lety 17.12.2014 18:21 |  
        0 0

        po shlednuti videa se nemuzu zbavit pocitu, ze na slovnim spojeni "finsky fotbal" je cosi neresitelneho:-). tamni liga je na prvni pohled mnohem pomalejsi a temer se tam nebrani...jako urcite kopaci techniku ma, ale bude umet vyrazne zrychlit a pritvrdit? v 28 letech?...nekolikrat jsem se u videa i zasmal, napriklad oslava mistniho kotliku, ktera spociva v tom, ze se vsichni seberou a bezi se radovat co nejbliz k mistu, kde se raduji hraci, je kouzelna:-)...mimochodem oslava Strandvala spocivajici v zahozeni kapitansky pasky je velmi originalni...ale neni to na zlutou?;-)

    • Re: Slavia testuje dva cizince

      Travinho     před 10 lety 17.12.2014 22:23 |  
      0 0

      Nejlépe to vystihl trenér Slovácka Habanec, který jednou řekl, že ho tyhle videa nezajímají, protože tam by dokázali udělat hráč, který má na ligu mistrů i z něj...

  7. Re: Slavia testuje dva cizince

    naplavnik     před 10 lety 17.12.2014 18:04 |  
    0 0

    Jsem rád, že někdo přichází a snad to vyjde, tedy pokud se ukáže, že to má cenu pro obě strany. Co mě jen trochu mrzí, že Tamas má na tréninku výbavu s číslem 6, takže Dobrotka je asi už ten tam. Doufal jsem.

    • Re: Slavia testuje dva cizince

      Navyseals     před 10 lety 17.12.2014 18:09 |  
      0 0

      tomu říkám dedukce :-) prosím tě, není výjimka, že hráči si berou výbavu hráčů, co nejsou zrovna přítomni, protože jim třeba jiná nesedí

      • Re: Slavia testuje dva cizince

        Dobi     před 10 lety 17.12.2014 20:55 |  
        0 0

        Ale teprve, až uvidím kopii podpisu Martina Dobrotky na smlouvě SE SLAVIÍ, budu klidnější. Byla by ho - podle mne - velká škoda!

  8. Re: Slavia testuje dva cizince

    Travinho     před 10 lety 17.12.2014 18:12 |  
    0 0

    Nemyslím si, že by měli být posilami. Druhá Italská je na úrovni naší a Tamás se tam neprosadil, na přestup by nebyl zlý, ale při předpokládaném hostování si myslím, že by nebyl přínosem. Osmadvacetiletý hráč z finské ligy? Za mě určitě ne...

  9. Baník

    Mike     před 10 lety 17.12.2014 19:24 |  
    0 0

    Tak Baník hezky rozprodává- Baránek do Plzně, Greguš do Jablonce. Dříve by jeden z nich šel na Letnou a druhý do Edenu. Ten hajzl Pelta má tu kasu, kterou naplnil nějakým podvodem na nějakých státních zakázkách a pozemkách, snad bezednou.

    • Re: Baník

      Borris     před 10 lety 17.12.2014 19:37 |  
      0 0

      No to víš, holt jen u nás je možné aby předseda svazu vlastnil zároveň i prvoligový klub. Už je mi z těch poměrů v českém fotbale fakt na nic! Kéž by ten ksindl Pelta šel konečně ke všem čertům!

      • Re: Baník

        Dobi     před 10 lety 17.12.2014 20:15 |  
        0 0

        Je (nebo ještě nedávno bylo) i v Chorvatsku - Dinamovec Mamić na čele asociace!

        • Re: Baník

          travel (přítel SN)     před 10 lety 17.12.2014 20:41 |  
          0 0

          Copak Pelta,ten začal vytrubovat,že má zájemce o klub.Že ho sice ještě nevlastní,ale už mu financují nákupy nových hráčů.A holt si myslí,že tím všem nabulíkuje,jak je čistej a kde se berou,tak zázračně finance.

          • Re: Baník

            Navyseals     před 10 lety 17.12.2014 20:44 |  
            0 0

            tak Pelta uměl prachy schrastit vždycky, to, že to asi není čistou cestou, je veskrze jasný

            • Re: Baník

              vlk30 (přítel SN)     před 10 lety 17.12.2014 21:55 |  
              0 0

              Tak to co dělá tchurak tak to jsme my udělali např.s Poborákem už nekdy v roce 95-96 pokud si pamatuji.

        • Re: Baník

          Borris     před 10 lety 17.12.2014 20:52 |  
          0 0

          No tak vidíš to :-) tak my a Chorvatsko jsme ty jediný exoti.

    • Re: Baník

      bongor     před 10 lety 17.12.2014 21:39 |  
      0 0

      Mě by zajímalo,kde se v peltonci bere tolik peněz.To si je tisknou?Jejich návštěvnost je s dukláckou nejmenší v lize,tak ze vstupnýho těžko.Sponzoři?Kterýho sponzora zajímá,aby si jeho reklamu četlo pět set diváků?Takže zbývá,to ani nechci domyslet.

      • Re: Baník

        marcocruz (přítel SN)     před 10 lety 17.12.2014 22:26 |  
        0 0

        Hlavně z jablonceprostě nemůže udělat českej velkoklub,kterej bude hrát pravidelně LM, na to je Jablonec prostě moc malej a má diváky bez zájmu.

  10. Re: Slavia testuje dva cizince

    Barlblog     před 10 lety 17.12.2014 23:10 |  
    0 0

    To, že Pelta pere peníze přes Jablonec mě samozřejmě vadí, ale zatím mě uklidňuje fakt, že neodchází naši hráči a nedělá si z SKS trhací kalendář, jak jsme to viděli v minulých letech.

    Přiznejme si, že na TOP 3 v současnosti nemáme. Ostrava a Teplice výrazně pouštějí hráče základní sestavy a co je důležité, rozdílové hráče. Je možné, že je nahradí, ale taky je možné, že se to na nich podepíše.

    • Re: Slavia testuje dva cizince

      bongor     před 10 lety 18.12.2014 06:56 |  
      0 0

      Naše hráče nám zatím nebere,on tu u nás ani nikdo ,koho by chtěl,není.Jen se neboj,kdyby někdo z našich výkonostně vyrost,že by ho nechtěl.Vždyť to od něj není žádná novinka,že hrabe pod sebe.Už u rumuna to s úspěchem praktikoval.
      On celý ten případ podle mě skončí průšvihem,ale ne teď.Na to si tak 5-10 let musíme počkat,což je v kotlině normální.

    • Re: Slavia testuje dva cizince

      AlesJa     před 10 lety 18.12.2014 07:40 |  
      0 0

      a další věc David Jarolím sportovním ředitelem v Boleslavi

      • Re: Slavia testuje dva cizince

        Jiri1     před 10 lety 18.12.2014 13:12 |  
        0 0

        Tak Suchý byl s tímto acentem nespokojen už dříve , neměl výhody tak běžné u velkých agentur , agent pro něj nedokázal vybojovat navýšení smlouvy , neměl podíl na úspěšném přestupu , moc se Markovi nedivím, nwpodržel ho ani lidsky , spíš by se dalo říct, že se na něj vy.........
        No v prípadě Jarolíma bych asi všem doporučil, aby se spíše ptali, kdo za tím stojí, táta , momentální vedení Boleslavi, co vlastně od nej budou chtít oponenturu Karlovi, ty vztahy mezi nimi jsou už o hodně lepší než v minulosti , ale skvělé nejsou.
        Snad jen na závěr, to že je hodně lidí, kteří nevěří soucasnému řediteli Slávie dělajícímu 4 funkce, samozřejmě majícímu své zájmy , rodinu, neznamená , že bych nevěřil Beránkovi, ale ani on netají, že bez změny majitele se věci nepohnou.

        • Re: Slavia testuje dva cizince

          travel (přítel SN)     před 10 lety 18.12.2014 14:58 |  
          0 0

          Jiří1,to ,co píšete o Suchým jsem taky slyšel.Ta změna majitele je zřejmě stále kvůli stadionu a jeho majitelích komplikovaná.Aspoň kdyby se přes zimní pauzu vyplnilo Beránkovi přání s Chvalovským.

          • Re: Slavia testuje dva cizince

            stefi     před 10 lety 18.12.2014 16:02 |  
            0 0

            Chvalovský je jistě schopný člověk. Na druhou stranu je to usvědčený a odsouzený zločinec /i když nepravomocně/, který nebýt amnestie Klause tráví 10,5 roku jinde než ve Švýcarsku. Snad bychom jako slávisté měli mít trochu vyšší morální nároky, nejde snad jen o body a prachy.

            • Re: Slavia testuje dva cizince

              afro     před 10 lety 18.12.2014 16:16 |  
              0 0

              Očekávej, že ti někdo omlátí o hlavu, že do Slavie můžeš ty miliony sypat ty, když jsi tak chytrej... :-)

            • Re: Slavia testuje dva cizince

              travel (přítel SN)     před 10 lety 18.12.2014 16:44 |  
              0 0

              Stefi,pokud ti nevadí,jak se ke Slávií chová FAČR ,případně víš,jakým způsobem to změnit,tak to Řebíčkovi poraď,on ti jistě poděkuje a nejspíš nejen to.Navíc je Chvalovského příchod přání Beránka,tak mu můžeš dát o morálce kázání.

            • Re: Slavia testuje dva cizince

              knl66 (přítel SN)     před 10 lety 19.12.2014 03:11 |  
              0 0

              Promiň, půjdu proti proudu :) Osobně si nemyslím, že by většina majitelů fotbalových klubů v ČR byla z rodiny Dušínů. I takový Křetínský musel dělat "nemravné" kšefty, nedělejme si iluze, že k penězům přišel jen svojí tvrdou, usilovnou a houževnatou prací, o plzeňských šéfech ani nemluvě :D, Pelta, Starka, Šafarčík, Karl, náš Aleš... Snad možná Poborský, přes všechny výhrady k němu, ten si to asi fakt vykopal.
              Jak asi zbohatl Abramovič a vadí to někomu v Chelsea nebo v celé Anglii? Posměšky a urážky přestaly, když do Chelsea nasypal hromady peněz. Vadí fandům Manchesteru City smradlavé petrodolary, které má jejich šejkový majitel jen díky pokrevní spřízněnosti s vládnoucí rodinou?
              Můj názor je, že když chceš s vlky býti, musíš s nimi výti nebo být ještě silnější než ti vlci. Nerad to říkám, ale mně osobně by už snad ani nevadilo, kdyby se nás ujal Al Capone, Lucky Luciano, Cappo di tutti cappi, Rus, Kazach... Přežil bych to a zvykl bych si. Užíval bych si fotbal a netrnul bych, zda ekonomicky přežijeme.
              Ale se svým názorem budu nejspíš v menšině.

  11. Re: Slavia testuje dva cizince

    michsuc1     před 10 lety 18.12.2014 14:29 |  
    0 0

    Slovan Bratislava už nepočítá s českým útočníkem Pavlem Fořtem (31). Pro deník Šport to uvedl viceprezident klubu Petr Kašpar.

  12. Re: Slavia testuje dva cizince

    michsuc1     před 10 lety 18.12.2014 14:29 |  
    0 0

    Slovan Bratislava už nepočítá s českým útočníkem Pavlem Fořtem (31). Pro deník Šport to uvedl viceprezident klubu Petr Kašpar.

    • Re: Slavia testuje dva cizince

      Tonda     před 10 lety 18.12.2014 14:37 |  
      0 0

      5ekl bych že u nás by byl až jako útočník č. 3, a to bych asi raději dal šanci Vyhnalovi. Navíc hrajeme na jednoho hrota, takže by se možná ani nedostal na plac, plat by měl určitě vysoký, nevidím v tom přínos... Myslím že takové Budějky či Hradec by pro něj byly lepší destinace.

    • Re: Slavia testuje dva cizince

      afro     před 10 lety 18.12.2014 14:45 |  
      0 0

      Přeju mu hodně štěstí v dalším angažmá. Ale pro nás by podle mě nebyl přínosem, resp. tudy cesta na vrchol nebo na dohled vrcholu nevede...

    • Re: Slavia testuje dva cizince

      klimi     před 10 lety 18.12.2014 14:48 |  
      0 0

      Já jen doufám, že nikdo z vedení ani neuvažoval, že by ho snad k nám přivedl :))

    • Re: Slavia testuje dva cizince

      klimi     před 10 lety 18.12.2014 14:48 |  
      0 0

      Já jen doufám, že nikdo z vedení ani neuvažoval, že by ho snad k nám přivedl :))

    • Re: Slavia testuje dva cizince

      Bulldock (přítel SN)     před 10 lety 19.12.2014 00:22 |  
      0 0

      No teda já bych Fordem nepohrdl. Jasně, po té nemoci to u něj není ono, navíc se svezl s bídou celého Slovanu na podzim. Ale góly dávat pořád umí Je to spíš silovej hráč a má před sebou pořád pár let kariéry. Vzal bych ho třeba na rok s opcí, ale to by předpokládalo, že začnem hrát na dva útočníky (což bych uvítal). Jinak by to byl zbytečnej doplněk kádru..

    • Re: Slavia testuje dva cizince

      zeleznik2     před 10 lety 19.12.2014 09:31 |  
      0 0

      Zajímavé info, gólový určitě je, hráč do vápna jako Pospěch, ale do současné herní koncepce naše mužstva určitě ne.

  13. Slovenský fotbalista Dobrotka se vrací ze Slavie do Slovanu

    antygl     před 10 lety 19.12.2014 08:47 |  
    0 0

    Slovenský fotbalový obránce Martin Dobrotka opouští Slavii a vrací se do Slovanu Bratislava, odkud v létě roku 2012 do Prahy přišel. Devětadvacetiletý hráč podle deníku Šport po vypršení smlouvy ve Slavii podepsal se slovenským mistrem kontrakt do roku 2017.

    • Re: Slovenský fotbalista Dobrotka se vrací ze Slavie do Slovanu

      travel (přítel SN)     před 10 lety 19.12.2014 09:00 |  
      0 0

      Tak to mě docela mrzí.

      • Re: Slovenský fotbalista Dobrotka se vrací ze Slavie do Slovanu

        slamacek (přítel SN)     před 10 lety 19.12.2014 09:14 |  
        0 0

        skoda to je, ale nakolik? pozici stopera mame obsazenou Latkou a Bilkem. pokud jeden z nich nebude moct nastoupit je tu Kodr a Fialka. tedy nic se nemeni na tom ze potrebujem krajni obrance. levou stranu zvladne Mikula s Juharem, v pravo tam vidim momentalne pouze mikulu.
        Nitrianskeho nepocitam. ten pokud se ho nekdo neprobudi zrejme konci.

    • Re: Slovenský fotbalista Dobrotka se vrací ze Slavie do Slovanu

      jira123     před 10 lety 19.12.2014 09:11 |  
      0 0

      Co se dá dělat , zrovna když se sklenička dal dohromady :( .Nevadí , jeho pozice byl stoper i když bek nebyl špatnej .Ještě že máme Dostála :)

    • Re: Slovenský fotbalista Dobrotka se vrací ze Slavie do Slovanu

      naplavnik     před 10 lety 19.12.2014 09:44 |  
      0 0

      Tak trochu jsem doufal, že by ještě o 2 roky prodloužil a pak se vrátil na důchodek na Slovensko. Škoda tedy jen, že toho u nás nenahrál více. Hodně zdaru Martine a hlavně pevné zdraví!

      • Re: Slovenský fotbalista Dobrotka se vrací ze Slavie do Slovanu

        Bulldock (přítel SN)     před 10 lety 19.12.2014 09:53 |  
        0 0

        Je to škoda. Dobrej hráč a sympatickej člověk. Když byl zdravej, baly platnej. Zdravej bohužel dost často nebyl. Ale souhlasím, že zrovna stoper nás netrápí. To, že byl schopnej zahrát slušně i jinde je jiná věc, ale byla to nouzovka a optimální na beku to nebylo. Beky každopádně potřebujem, a to na věci nic nemění. Jsem zvědavej na Mikulu. S Tusjakem se asi moc nepočítá, tak uvidíme, jestli uspěje Tamás nebo někdo další.

  14. Re: Slavia testuje dva cizince

    zeleznik2     před 10 lety 19.12.2014 09:35 |  
    0 0

    Krisztián Tamás pokud by byl aspoň tak dobrý jako Dobrotka určitě ano, ale dal bych šanci i Tusjakovi, osobně jsem na něj zvědavý.. ikdyž Maďaři u nás moc v minulosti neuspěli, pokud si pamatuji naposled to snad byl Karim Adippe útočník 98/99, jeden gól na Žižkově...o druhém hráči Sebastian Strandvalovi fakt nevím, záložníků máme docela dost, tenhle post nás tolik netlačí...

    • Re: Slavia testuje dva cizince

      Navyseals     před 10 lety 19.12.2014 09:38 |  
      0 0

      A co Gyorgy Józsi, ten byl hodně dobrej nebo Zoltán Hercegfalvi, ten sice moc dobrej nebyl, ale stejně. Dukla si taky vytáhla toho mladýho rusa a hraje skvěle.

    • Re: Slavia testuje dva cizince

      davy     před 10 lety 19.12.2014 09:45 |  
      0 0

      Adippe asi nebyl Maďar, :-) vybavuji si spíše Józsiho a Hercegfalviho.
      Mimochodem je otázka, zda je to Krisztián Tamás nebo Tamás Krisztián, oni Maďaři obvykle napřed uvádějí příjmení a až potom křestní jméno.

      • Re: Slavia testuje dva cizince

        subHuman     před 10 lety 19.12.2014 11:15 |  
        0 0

        Karim Adippe byl z Uruguaye. Co si pamatuju, povedlo se mu jedno střídání hned v prvním zápase ještě ve starém Edenu, zbytek jeho angažmá byla katastrofa vrcholící trapným výkonem a zraněním na Letné.

      • Re: Slavia testuje dva cizince

        Nosorozec     před 10 lety 19.12.2014 11:33 |  
        0 0

        Nebyl náhodou Adippe jihoameričan? :)

      • Re: Slavia testuje dva cizince

        Nosorozec     před 10 lety 19.12.2014 11:35 |  
        0 0

        Když jsme u těch Maďarů, tak jsem si vzpoměl na Marcela Babana, co u nás asi 3 zápasy hrál. Byl to Maďar nebo Rumun?

        • Re: Slavia testuje dva cizince

          PetCC     před 10 lety 19.12.2014 12:00 |  
          0 0

          Rumun. Z opravdového Rumunska :-)

          • Re: Slavia testuje dva cizince

            Nosorozec     před 10 lety 19.12.2014 19:55 |  
            0 0

            :)

  15. Re: Slavia testuje dva cizince

    Viking     před 10 lety 19.12.2014 09:38 |  
    0 0

    Tak jsme ho uzdravili a hned vzal kramle.

    • Re: Slavia testuje dva cizince

      Kara (přítel SN)     před 10 lety 19.12.2014 09:58 |  
      0 0

      Velká strategická chyba...vedení ho mělo udržet :/

  16. Re: Slavia testuje dva cizince

    zeleznik2     před 10 lety 19.12.2014 17:00 |  
    0 0

    Jo a se Škodou výborný tah, snad mu prach nezvlhne...