Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Hráči Slavie

Podzim 2014 - Hodnocení slávistů

Po skončení podzimní části nastal čas shrnout si hodnocení hráčů. Oproti nepovedenému jaru došlo i u známek k posunu k lepšímu.

"Souboj" o nejlepší průměrné hodnocení za podzim byl velice těsný, nakonec jen o dvě setiny vyhrála brankářská naděje Hrubeš, které nebývale dobře vyšel vstup do podzimní části. Hráčem podzimu pro mne ale jednoznačně byl Milan Škoda. Průměr Karla Hrubeše je totiž shodou okolností vyšší než jeho skutečná výkonnost. Za prvé byl po ztrátě formy poměrně brzy posazen na lavičku a za druhé jeho nechuť k vybíhání na centry nebyla šťastnou náhodou a kvalitní prací beků tak často potrestána gólem v naší síti, takže hodnocení bylo k Hrubešovi poměrně milosrdné. Každopádně se mu ale podzim povedl a zapomenout se nesmí zejména na jeho špičkové výkony na Slovácku a doma proti Plzni.

Jak už jsem psal, Milan Škoda byl pro mě nejplatnějším hráčem podzimní Slavie. Podobně jako Hrubeše ho začátek podzimu zastihl ve výborné formě, tu si ale udržel na rozdíl od našeho brankáře po celou dobu podzimu, a to i navzdory menšímu zranění. I když se Slavii nedařilo, tak to byl Škoda, kdo se pokoušel pozvednout její prapor snaživou a efektivní hrou. Sám jsem zvědavý, jestli Milan udrží nastavenou laťku, kdy patří mezi nejlepší útočníky Synot ligy, nebo zda zabředne zpět do nevýrazných výkonů, které v červenobílém dresu předváděl před nástupem trenéra Beránka.

Třetí místo obsadila největší letní posila a ikona Slavie Martin Latka. Jeho příchod sešívaným bez debat pomohl, ačkoliv po herní stránce má ještě rezervy oproti formě, v jaké přestupoval do německé Bundesligy. Chytl se i jeho parťák ze stoperské dvojice Bílek, který má nižší hodnocení hlavně kvůli tomu, že vyhořel v zápasech, kdy po jeho boku nastoupil někdo jiný místo zraněného Latky. Celkově se ale jeví jako dobrá posila, nicméně kvalitu bude muset potvrdit i na jaře. Bortel se Smejkalem na postu stopera také začali nadějně a jak skončili všichni víme...

Nejlepší pětici uzavírá Jaromír Zmrhal, který začal podzim podobně parádně jako Škoda či Hrubeš. Špičkovou formu ale brzy ztratil a poslední měsíce už byl opět stínem z minulých sezón. Nezbývá než doufat, že potvrdí slova kouče Beránka o výkonnostním vzestupu a že se dostane na ME do 21 let, kde by měl hrát v Dovalilově výběru klíčovou roli.

Co se týče obrácené strany mince, tak největším zklamáním jsou výkony Jakuba Petra. Přišel jako posila po dobrém ročníku ve Slovácku, ale ve Slavii nepředvedl vůbec nic. Z áčka se brzy vytratil a další šanci už nedostal. Po zásluze, protože i v juniorce patřil k horším. Opakovaně zklamal i Nitrianský, v jehož vzkříšení v nejkrásnějším dresu už nevěří asi ani ti největší optimisté. Nedobře hodnocen byl za podzim i Marek Kodr, jenž byl jako dorostenec předčasně vhozen do ligových vod, aby se následně sledovalo, jak se v nich bezradně topí. Jako nepovedený příchod je kromě Petra vnímáno i angažmá Milana Černého. Na rozdíl od olomouckého odchovance ale Černý odehrál většinu zápasu i přes svou hojně diskutovanou slabou formu a dosud má šanci přestup zvrátit ve prospěch svůj i Slavie.

Samostatnou kapitolou je Damien Boudjemaa, který měl nejlepší hodnocení na jaře a byl jediným světlým bodem jednoho z nejkatastrofálnějších půlroků slávistických dějin. Na podzim už ale na své výkony navázat nedokázal. Otázkou je, jestli k tomu vůbec dostal dostatečnou příležitost, protože se od počátku potýkal s trenérovou nedůvěrou. Jeho budoucnost v Edenu je podobně jako u Nitrianského či Gecova předmětem spekulací a zimních jednání.

Hráči, kteří byli hodnoceni alespoň 8x:

1. Karel Hrubeš 5,66 (12x hodnocen)

2. Milan Škoda 5,64 (14x)

3. Martin Latka 5,29 (14x)

4. Jiří Bílek 4,93 (14x)

5.* Jaromír Zmrhal 4,88 (16x)

6. Karel Piták 4,88 (8x)

7.-8. Martin Dobrotka 4,73 (11x)

7.-8. Vukadin Vukadinovič 4,73 (11x)

9. Aldo Baéz 4,69 (13x)

10. Bekim Balaj 4,40 (10x)

11. Martin Juhar 4,36 (14x)

12. Milan Černý 4,20 (15x)

13. Milan Nitrianský 3,89 (9x)

14. Marek Kodr 3,78 (9x)

*Při shodné průměrné známce rozhodoval vyšší počet hodnocení.

Hráči, kteří byli hodnoceni méně než 8x:

Levan Kenia 5,50 (2x)

Lukáš Fialka 5,00 (1x)

Martin Dostál 5,00 (1x)

Jan Mikula 4,75 (4x)

Matej Rakovan 4,75 (4x)

Damien Boudjemaa 4,71 (7x)

Marcel Gecov 4,40 (5x)

Robert Hrubý 4,33 (3x)

Jakub Petr 4,00 (3x)

Václav Prošek 3,67 (3x)

Komentáře (99)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Podzim 2014 - Hodnocení slávistů

    edenian     před 10 lety 14.12.2014 19:28 |  
    0 0

    Tak uz je to zase za nami. Jsem velmi rad, doufam, ze se mi podari naprosto zapomenout.

    A mam jeden navrh. Kdo tady prvni vytasi komentar, jak uz se tesi na jarni sezonu, jak se tesi na mladiky z juniorky v acku, jak uz to proste na nej zase jde a tesi se na prvni zapas, vzdyt letos uz chlapci zaberou, jdeme nahoru apod., tak ze by mohl dostat ban do konce sezony :-)

    • Re: Podzim 2014 - Hodnocení slávistů

      Dresco     před 10 lety 14.12.2014 20:21 |  
      0 0

      Ja se tesim uz zitra na toho Kazacha, ktery mel byt objasnen do konce tydne :-)

      • Re: Podzim 2014 - Hodnocení slávistů

        Radek097 (přítel SN)     před 10 lety 14.12.2014 22:05 |  
        0 0

        Už ani ne 2 hodiny do konce týdne. To jsou nervy, to jsou nervy..

    • Re: Podzim 2014 - Hodnocení slávistů

      klimi     před 10 lety 14.12.2014 20:58 |  
      0 0

      Tak já se těším, až se zase začne hrát, protože aspoň bude co sledovat a hodnotit. Tahle okurková sezóna je o ničem :))

      • Re: Podzim 2014 - Hodnocení slávistů

        Alanor (admin)     před 10 lety 14.12.2014 21:08 |  
        0 0

        Tak tak, zvlášť když okolo Slavie ani nejsou žádné přestupové spekulace. Poslední týdny můžeme sledovat jen další díly z nekonečné řady zájemců o koupi klubu.

        • Re: Podzim 2014 - Hodnocení slávistů

          slamacek (přítel SN)     před 10 lety 15.12.2014 08:07 |  
          0 0

          s tebou nesouhlasim. spekulovat muzeme. pokud je pravdou, ze by mel nekdo prijit na levou stranu, muzeme zacit spekulovat o konkretnim hraci.

      • Re: Podzim 2014 - Hodnocení slávistů

        edenian     před 10 lety 14.12.2014 21:23 |  
        0 0

        A ban je pro Klimiho !!! To jsem necekal, ze to pujde tak rychle, Alanore zarid to :-)

  2. Re: Podzim 2014 - Hodnocení slávistů

    Betynka58     před 10 lety 14.12.2014 22:28 |  
    0 0

    Díky, Alanore, za shrnutí hodnocení podzimních výkonů slávistických hráčů. Samozřejmě beru, že známkování je vždy velice subjektivní a asi každý máme v tom mužstvu své oblíbence a naopak fotbalisty, na které jsme alergičtí. Já za sebe mám jednu připomínku: nějak mi rozum nebere, jak mohli v celkovém podzimním hodnocení vyjít nastejno Dobrotka, kterého já osobně považuji za jednoho z klíčových slávistických hráčů (a to snad ani jeden zápas nehrál na pozici, která mu nejlépe vyhovuje, tedy na stoperu) a Vukadinovič, který mně osobně snad nejvíce pil krev doslova katastrofálními přihrávkami. Ale je to jen můj názor.

    • Re: Podzim 2014 - Hodnocení slávistů

      honza1947     před 10 lety 15.12.2014 01:16 |  
      0 0

      Uvědom si, že to není žádné objektivní hodnocení, ale zcela subjektivní a soukromý pohled na hráče od Alanora. Takže když budeš celou sezonu hodnotit Ty, já nebo kdokoliv jiný, tak až na určité výjimky, např. Milan Škoda, co by lídr týmu, bude to hodnocení poněkud jiné. Já bych Dobrotku také např. viděl podstatně výše.

    • Re: Podzim 2014 - Hodnocení slávistů

      Alanor (admin)     před 10 lety 15.12.2014 08:30 |  
      0 0

      Vukadinovič měl dobrý start do angažmá, naopak Dobrotka hned schytal nepovedenou známku na Slovácku, kde se mu nedařilo na DZ. Pak se mu dle mého názoru nepovedla ještě Dukla, i když trenéři to hodili hlavně na Boudjemaau. Podle mě ty známky celkem sedí, i když souhlasím, že Dobrotka je lepší fotbalista (aspoň dokud Vukadinovič výrazně nezlepší finální fázi).

      Takže ten zdánlivý nesoulad je podle mě způsoben tím, že Vukadinovičovi se celkem povedl začátek podzimu, zatímco Dobrotka šel nahoru k jeho konci (při skvělém startu do soutěže, kdy logicky padaly průměrně vyšší známky, jen seděl na lavičce) a lidi si více pamatují to, co bylo před pár týdny než před pár měsíci (viz nadávání na Zmrhala, který ale v celkovém kontextu neměl špatný podzim). V úvahu je třeba vzít i to, že Dobrotka nehrál na své ideální pozici, kde by se mu asi individuálně dařilo o něco lépe.

      • Re: Podzim 2014 - Hodnocení slávistů

        urs (přítel SN)     před 10 lety 15.12.2014 21:46 |  
        0 0

        jen dodám, že mě by u vukadinoviče stačila klidně i jen fáze předfinální :)

  3. Re: Podzim 2014 - Hodnocení slávistů

    zeleznik2     před 10 lety 15.12.2014 09:38 |  
    0 0

    Pro mne naprosto nepochopitelné první místo Karla Hrubeše, ikdyž je jasné, že jde o zprůměrované známky, protože začátek měl fakt dobrý, ale postupně jeho výkony šly dolů a byl nahrazen Rakovanen. A vcelku překvapující vysoké místo pro Karla Pitáka, který toho moc neodehrál, přesto patřil k tomu lepšímu v týmu. Pro mne je Milan Škoda muž č.1, 8 branek skvělý výsledek, ikdyž jich mohlo být ještě o něco více, doufám, že na jaře jich ještě pár přidá, na podzim se vyvaroval výkuvům formy, ikdyž někdy neproměnil šance, pořád si držel solidní formu. Kenia měl taky dobrý rozjezd, ale dva zápasy jsou ještě málo, k tomu, aby se projevil, Boudjemaa měl taky dobrý rozjezd, ale pak jej vyřadilo zranění..Jiří Bílek mi přišel lepší než Laty, ale bez něho, jako by byl poloviční.

  4. Re: Podzim 2014 - Hodnocení slávistů

    zeleznik2     před 10 lety 15.12.2014 09:43 |  
    0 0

    Jo a taky hodnocení Martina Dobrotky je příliš přísné, za začátku doplatil na to, že hrál pozici DZ, která zrovna nebyla jeho optimální, pak se zranil a nakonec hrál pravého beka, což mu vyhovovalo daleko lépe.

    • Re: Podzim 2014 - Hodnocení slávistů

      afro     před 10 lety 15.12.2014 10:03 |  
      0 0

      Osobně jsem ten nápad MB dávat Dobrotku na DZ moc nechápal od začátku a myslel jsem si, že s Latkou bude jasná stoperská dvojice. Jenže MB věřil více Bílkovi (ne, že by zklamal) a Dobrotka byl najednou tak trochu bezprizorní. Když pak mohl v Teplicích nastoupit, dostal pro mě nepochopitelně šanci Kodr...

      Celkově pro mě o parník před všemi Škoda, kterýmu jsem třeba já před sezónou vůbec nevěřil. Jsem zvědavej, zda si i na jaře udrží formu.

      • Re: Podzim 2014 - Hodnocení slávistů

        honza1947     před 10 lety 16.12.2014 14:57 |  
        0 0

        Pozor Afro, Dobrotka ve Slovanu od mládí vyrostl jako pravý bek. Teprve později byl přeškolen na stopera. Takže, když musel MB řešit pravého beka, tak celkem samozřejmě sáhl po Dobrotkovi a myslím, že neudělal špatně. Teď jenom přes zimu dořešit levou stranu obrany.

        • Re: Podzim 2014 - Hodnocení slávistů

          afro     před 10 lety 16.12.2014 15:04 |  
          0 0

          Jo, já vím, spíše jsem mluvil o tom nasazování na DZ... Pravého beka hrál na naše poměry celkem slušně, i když osobně mám o moderním krajním obránci trošku jiné představy. Především mi u něj chybí rychlost. To ale neznamená, že bych se ho zbavoval. Právě naopak.

  5. Re: Podzim 2014 - Hodnocení slávistů

    Navar (přítel SN)     před 10 lety 15.12.2014 12:20 |  
    0 0

    Musím říct, že tato debata je z akademického hlediska mimořádně zajímavá. Lze na ní totiž dobře demonstrovat, jak neobjektivní jsou naše názory v této diskuzi (přičemž u některých tak vehementně hájené), a jak hodnocení hráčů zkreslují veličiny jako čas a množství. A také subjektivní city každého z nás.
    Hodnocení hráčů od Alanora po každém zápase je sice subjektivní, s narůstajícím počtech utkání se však podle mě paradoxně objektivizuje (autor si všímá připomínek diskutujících, konfrontuje s nimi svůj názor, objevuje činnosti hráčů, které dříve opomíjel a podobně).
    Průměry známek u jednotlivých hráčů po patnácti utkáních jsou sice nadále subjektivním hodnocením Alanora, ale mnohem objektivnějším než názory nás ostatních. Známky Alanora totiž neovlivňuje například čas. Zatímco náš názor z podstaty ovlivňuje především závěr podzimu, tedy nejčerstvější a nejsilnější zážitky, ve známkách Alanora se promítá každé utkání zvlášť.
    Učebnicovou ukázkou jsou Dobrotka, Vukadin a Hrubeš. V této diskuzi se mnozí přispěvatelé rozohňují nad nízkou známkou Dobrotky, protože mají v hlavě jeho výkony ze závěru podzimu. Při důkladnějším vzpomínání se však ukáže, že Dobrotka v začátcích sezony podával špatné výkony, já osobně si vzpomínám třeba na pohárový zápas na Žižkově (ten se do hodnocení samo nepromítá), kde Dobrotka hrál pár metrů od mého sedadla na hlavní tribuně a podal katastrofální výkon.
    Naopak Vukadin měl výborný vstup do sezony, občas mu dobře vycházela i finální fáze a táhl tým. Ve druhé polovině sezony však začal strašně kazit.

    • Re: Podzim 2014 - Hodnocení slávistů

      spino     před 10 lety 15.12.2014 15:18 |  
      0 0

      Dobrý den, pane Navare. Nemáte prosím nějaké info o kazašském zájemci? Je prodej na dobré cestě? :)

    • Re: Podzim 2014 - Hodnocení slávistů

      edenian     před 10 lety 15.12.2014 16:52 |  
      0 0

      Ja si na ten Zizkov take vzpomenu, kdyz je rec o Dobrotkovi. Mam ho docela rad, nic proti nemu nemam, ale presto - na Zizkove byl jednou z hlavnich figur. Taky si na to vzpomenu, kdyz tady nekteri opakovane zajizdi do mladyho Bejbla.

    • Re: Podzim 2014 - Hodnocení slávistů

      Eramies (přítel SN)     před 10 lety 15.12.2014 12:55 |  
      0 0

      Všiml jsem si článku před chvílí a pokládám ho za nadějný - vlastníci jak stadionu, tak klubu jsou připraveni zbavit se svých aktiv... Já myslím, že brzo udeří:)

  6. Re: Podzim 2014 - Hodnocení slávistů

    subHuman     před 10 lety 15.12.2014 14:02 |  
    0 0

    Pro ty, kteří to ještě nečetli na twitteru:
    Na dnešním tréninku již naplno trénovali uzdravení marodi Mičola a Vyhnal, naopak Berkovec tam nebyl vůbec (duo Hrubeš - Rakovan doplnil Řehák). Chyběl také Boudjemaa, samozřejmě nebyl Gecov. Nevšiml jsem si ani Latky, Baéze a Dobrotky. Trénink byl převážně herní.
    K probíhajícím diskusím na téma "posily zima 2015" mohu podotknout tolik, že podle mých informací se žádné horečné posilování nechystá a zde zmiňované nákupy např. z Plzně jsou zcela mimo realitu.

    • Re: Podzim 2014 - Hodnocení slávistů

      jira123     před 10 lety 15.12.2014 14:15 |  
      0 0

      Myslím že o Berkovci bylo již psáno že nezačne od začátku .

      • Re: Podzim 2014 - Hodnocení slávistů

        Alanor (admin)     před 10 lety 15.12.2014 14:24 |  
        0 0

        Jo, bylo to v Poločasu, předpokládá se, že by měl být k dispozici někdy v půlce ledna. Navíc prodloužil smlouvu, takže se nepotvrdily zvěsti, že je jeho zdravotní prognóza špatná a že se s ním ve Slavii příliš nepočítá.

    • Re: Podzim 2014 - Hodnocení slávistů

      AlesJa     před 10 lety 15.12.2014 14:27 |  
      0 0

      vše se může pár podpisy změnit :-)

      • Re: Podzim 2014 - Hodnocení slávistů

        subHuman     před 10 lety 15.12.2014 14:32 |  
        0 0

        To sice může, ale já takové indicie nemám :)

        • Re: Podzim 2014 - Hodnocení slávistů

          Navyseals     před 10 lety 15.12.2014 14:39 |  
          0 0

          tak pokud odejde Dobrotka, tak musejí sehnat přece obránce

    • Re: Podzim 2014 - Hodnocení slávistů

      jira123     před 10 lety 15.12.2014 14:31 |  
      0 0

      Spíš mne zajímá , kdo nás ještě opustí a kdo přijde .Jsem Realista kdyby přišel obránce + záložník tak jsem Happy :) .
      Je zajímavé že už nás ani nerozhodí zpráva o novém zájemci , je vidět že máme již pořádnou hroší kůži :-D

    • Re: Podzim 2014 - Hodnocení slávistů

      spino     před 10 lety 15.12.2014 14:33 |  
      0 0

      Já bych si přál, aby aktuálně nepřišel vůbec nikdo, protože by to znamenalo, že Řebíček konečně Slavii prodává. :D

      • Re: Podzim 2014 - Hodnocení slávistů

        jira123     před 10 lety 15.12.2014 14:54 |  
        0 0

        až tak jo :)

    • Re: Podzim 2014 - Hodnocení slávistů

      Borris     před 10 lety 15.12.2014 15:07 |  
      0 0

      No že by jsme nepotřebovali posílit, to se teda zrovna říct nedá, potřebujeme to naopak jako sůl! Ale nejradši bych samozřejmě byl, kdyby nás koupil Bajtazijev :-) rozhovor na byznys.ihned.cz vypadá dle některých odpovědí nadějně.

    • Re: Podzim 2014 - Hodnocení slávistů

      petrjir     před 10 lety 15.12.2014 15:12 |  
      0 0

      A jak to vypadá s Dobrotkou a jeho prodloužením víš?

      • Re: Podzim 2014 - Hodnocení slávistů

        Radek097 (přítel SN)     před 10 lety 15.12.2014 17:33 |  
        0 0

        Pokud Dobrotka netrénoval, tak to není dobré znamení...

    • Re: Podzim 2014 - Hodnocení slávistů

      Kornovo     před 10 lety 15.12.2014 18:36 |  
      0 0

      dik za info, musim ten twitter vic sledovat :)

  7. Re: Podzim 2014 - Hodnocení slávistů

    Edwardtheiron     před 10 lety 15.12.2014 17:38 |  
    0 0

    Asi jakýkoliv movitý majitel bude lepší, než nebohatý Řebíček. Mě u Bajtazijeva vadí ten záměr, vlastnit víc klubů z celé Evropy. To by asi nebylo úplně ku prospěchu věci. Na druhou stranu, evidentně Bajtazijev nejednal se SubHumanem, takže jsou veškeré diskuze zbytečné... :-)

    • Re: Podzim 2014 - Hodnocení slávistů

      AlesJa     před 10 lety 16.12.2014 08:06 |  
      0 0

      zase je dobré, že mluví o tom že chce stadion i klub

    • Re: Podzim 2014 - Hodnocení slávistů

      afro     před 10 lety 16.12.2014 15:20 |  
      0 0

      Tak, tak, kdyby to náhodou klaplo, jakože tomu moc nevěřím, tak by mě to taky znervózňovalo.

  8. Re: Podzim 2014 - Hodnocení slávistů

    Luuke     před 10 lety 16.12.2014 00:06 |  
    0 0

    Proto ,že dlouhodobě nesouhlasím s hodnocením Alanora /který nyní hodnotí své vlastní hodnocení/ a proto,že není naděje ,že by ty své žvásty přestal produkovat hodnotím SN takto:

    Quelhar 6 s názory lze souhlasit i polemizovat

    Alanor 1 neodborné , hloupé a zaujaté

    • Re: Podzim 2014 - Hodnocení slávistů

      edenian     před 10 lety 16.12.2014 01:07 |  
      0 0

      Eh. No tak ja si jdu lehnout.

    • Re: Podzim 2014 - Hodnocení slávistů

      Borris     před 10 lety 16.12.2014 03:25 |  
      0 0

      No tak to jsi snad trochu přehnal ne?

    • Re: Podzim 2014 - Hodnocení slávistů

      kalex     před 10 lety 16.12.2014 05:07 |  
      0 0

      Že se ti to nelíbí je jedna věc a máš na ni právo. Ale: Alanor 1 neodborné , hloupé a zaujaté - tak toto je podle mého názoru minimálně hloupé. Je to subjektivní hodnocení. Ale když už chceš někoho hodnotit a moralizovat ty, tak se aspoň snaž něco napsat gramaticky správně. Negramoto. Ach ten čeština

    • Re: Podzim 2014 - Hodnocení slávistů

      Edwardtheiron     před 10 lety 16.12.2014 06:39 |  
      0 0

      Človíčku,nejsi ty příbuzný pana Jiřího?

      • Re: Podzim 2014 - Hodnocení slávistů

        bongor     před 10 lety 16.12.2014 06:57 |  
        0 0

        Neskutečný,co se může objevit na SN,kde jsme se vždycky snažili,aby to nebyla
        žumpa.Alanor určitě není nějaký geniální hodnotitel,ale jako každé hodnocení má i to jeho zcela subjektivní charakter.Diskutujeme k němu,máme každý svůj názor,někdy se i popichujeme,ale tohle?Nespletl si autor web?
        K tomu připojuji trefný komentář pana Hejduk z Českého Těšína:

        Patrik Hejduk · Autor nejlepších komentářů · Gymnázium Český Těšín
        Prostě ať chce kdo chce a říká co chce, Sparta je součásti českého ligového fotbalu, Hráči jsou nadhodnoceni a nedosahují profesionální úrovně s jakou se setkávají v zahraničí. Za dané peníze a u Sparty v Česku nadstandartní podmínky, neodvádí co mají. To není jenom problém Sparty, ale i ostatních českých klubů. U Sparty je to do očí bijící, protože snad jako jediný klub se nepařuje tak jako by pravidelně hrála finále ligy mistrů a něco v Evropě znamenala. Opak je pravdou. Je to o filozofii klubu a nezdravém sebevědomí, podobná nemoc postihla naše fotbalové vedení ostatně, podle toho kdo ho vede, to zase není překvapující.A slova hráče, že penaltu nemusel písknout, jenom dokazují na co je v české lize zvyklý.

        • Re: Podzim 2014 - Hodnocení slávistů

          bongor     před 10 lety 16.12.2014 06:58 |  
          0 0

          Hejduk.

          • Re: Podzim 2014 - Hodnocení slávistů

            bongor     před 10 lety 16.12.2014 06:59 |  
            0 0

            Hejduka-konečně mi tam to áčko naskočilo.

    • Re: Podzim 2014 - Hodnocení slávistů

      Thorklaer (přítel SN)     před 10 lety 16.12.2014 09:18 |  
      0 0

      kritizovat umí každý hlupák. Každý týden sednout, pustit si zápas znovu a napsat článek, to už taková sranda není.

      Myslím si, že redakce SN dluhodobě nikomu nebrání ve vyjádření, takže můžeš sám něco dělat. Další možnost je to nečíst.

    • Re: Podzim 2014 - Hodnocení slávistů

      Pepino44     před 10 lety 16.12.2014 09:57 |  
      0 0

      Hloupému připadá vše jiné - hloupé.

      • Re: Podzim 2014 - Hodnocení slávistů

        gurman99     před 10 lety 16.12.2014 10:52 |  
        0 0

        jiný názor................a sršni útočí.!!!!!!!!

        • Re: Podzim 2014 - Hodnocení slávistů

          slamacek (přítel SN)     před 10 lety 16.12.2014 11:13 |  
          0 0

          bych brzdil. Hodnoceni hracu bude vzdy subjektivni s kterym muzes souhlasit/nesouhlasit. ale neni nutne druheho ptoto urazet. snad jedina vyjimka je pan Konecny. Ac kolikrat nesouhlasim s hodnocenim, tak se to muze obejit bez osobnich utoku.

          • Re: Podzim 2014 - Hodnocení slávistů

            podol (přítel SN)     před 10 lety 16.12.2014 12:10 |  
            0 0

            Plně souhlasím. Trochu mi to zavání nějakou osobní nevraživostí. Každý má možnost se vyjádřit v diskuzi, urážky bych si odpustil, nejsou hodny Slávisty.
            Važme si práce Alanora i ostatních ze SN. Drží vysokou úroveň SN včetně aktuálních informací o Slavii.
            Pokud si někdo myslí, že by to dělal lépe, jistě má možnost. Pravidelně vést a psát na stanovené téma, na úkor volného času.

        • Re: Podzim 2014 - Hodnocení slávistů

          martyni (přítel SN)     před 10 lety 16.12.2014 12:21 |  
          0 0

          jiny nazor nez Luuke, a hned srsni.. holt nekomu se vzdycky nejaky nazor nelibi..

        • Re: Podzim 2014 - Hodnocení slávistů

          Maeden (přítel SN)     před 10 lety 16.12.2014 13:47 |  
          0 1

          Doufám, že půjdeš příkladem a nebudeš se čertit, když napíšu svůj názor, že Luuke je troll a blbec, co rozumí fotbalu jak koza náklaďáku. Stejně tak každý, kdo s jeho výblitkem souhlasí.
          :)
          Už je ti to jasnější?

    • Re: Podzim 2014 - Hodnocení slávistů

      martyni (přítel SN)     před 10 lety 16.12.2014 12:20 |  
      0 0

      Hodnoceni tveho hodnoceni - 1 neodborne, hloupe a zaujate.. :)

  9. Re: Podzim 2014 - Hodnocení slávistů

    Maeden (přítel SN)     před 10 lety 16.12.2014 14:20 |  
    0 1

    Jsem rád, že i tato statistika potvrzuje, že Zmrhal je na podzim naším nejlepším záložníkem.
    Je jasné, že to nebude vonět gaučákům, kteří ho vyhazovali po každém zápase, kdy nedal gól, přestože vždycky minimálně půl mančaftu hrálo hůř. Sebereflexi od nich nečekám, ale aspoň by se mohli krotit. Stejně jako jsou dnes zticha experti, kteří v minulých sezónách vykřikovali o bezpomínečné nutnosti vyházet všechny Slováky, poté co si Juhar, Dobrotka a Rakovan odehráli v základu své a nezklamal ani další skoro naturalizovaný Slovák Baéz.

    • Re: Podzim 2014 - Hodnocení slávistů

      Tomski     před 10 lety 16.12.2014 14:27 |  
      0 0

      souhlas...ještě bych k tomu připočetl ty, kteří vyhazovali Škodu, který sice branky začal dávat pořádně až teď, ale vždycky bojoval stejně...

      • Re: Podzim 2014 - Hodnocení slávistů

        klimi     před 10 lety 16.12.2014 14:49 |  
        0 0

        To bez pochyby, ale vše není jen o bojovnosti...Nebo máme Dostála ve Slavii držet, protože se jednou možná probudí jako Škoda? :)

        • Re: Podzim 2014 - Hodnocení slávistů

          Tomski     před 10 lety 16.12.2014 15:40 |  
          0 0

          tak ty dva bych nesrovnával...Škoda sem přestupoval už jako hráč, který na první ligu má...sezonu pod Radou dal Kisel spoustu branek a asistencí a podle mě i díky Škodovi, který pracoval na hřišti stejně jako letos, ale teď se dostává i do většího množství šancí...rychlostně na tom není špatně při svojí výšce, technicky taky ne...problém jsem viděl ve špatném výběru místa ve vápně...ale asi nebude náhoda, že za sebou nechal nejdřív Škutku a teď i Balaje...

          • Re: Podzim 2014 - Hodnocení slávistů

            kalex     před 10 lety 16.12.2014 21:08 |  
            0 0

            Já jsem přál Škoďákovi, ale je velký luxus dávat Balajovi na place takové drobky. Toto by měl Beránek vyřešit. Aby se borec nenasral a nechtěl rychle prchnout. Já bych byl rád, kdyby hráli oba, Kenia i Damien. Trochu zklidnit Baeze a udržet Dobrotku, který sice býval skleněný, ale poslední dobou to vypadá, že je ze skla aspoň tvrzeného

  10. Re: Podzim 2014 - Hodnocení slávistů

    jira123     před 10 lety 16.12.2014 14:50 |  
    0 0

    Nechcete se už přestat hádat .Nikdy nikdo neudělá Zmámkování podle každého názoru .Já osobně jsem za SN velice rád a vážím si všeho co tu čtu .Co by jsme měly nemít SN .
    Pojďme spíš rozebírat jak to bude o pauze a spekulovat kdo přijde , kdo odejde atd .

    • Re: Podzim 2014 - Hodnocení slávistů

      quelhar (admin)     před 10 lety 16.12.2014 15:01 |  
      0 0

      Ja bych taky rad rozebiral, co bude v zimni pauze, jenze ono neni moc o cem. Co se tyce spekulaci o prichodech, jsme na jedne velke nule s vyjimkou Berankem zmineneho Machovce.

      Odchody jsme tu zase rozebirali vice mene cely podzim. Zatim to vypada, ze Slavia neproda nikoho, u koho by chtela, aby zustal, coz je fajn (i kdyz na druhou stranu - co to hovori o zajmu ostatnich klubu o nase hrace?). Hracu, ktere Slavia uz nechce, je ale v kadru porad vic nez dost.

      Ja jsem vlastne v zimni pauze nejvice zvedavy na tri veci. 1) Jak se ukaze po zraneni Micola? Opravdu se s nim bude dat pocitat do zakladni sestavy? 2) Navaze Bazal na formu z Zizkova a zustane v kadru? Konkurence na leve zaloze by se velice hodila. 3) Zrani se Levan Kenia a prijde tak Slavia zase o hrace, ktery by mel hrat klicovou roli v ofenzive zalozni rady?

      • Re: Podzim 2014 - Hodnocení slávistů

        Navyseals     před 10 lety 16.12.2014 15:15 |  
        0 0

        Já Bazalovi věřím, ale u Mičoly nevím, nehrál fakt dlouho

      • Re: Podzim 2014 - Hodnocení slávistů

        jira123     před 10 lety 16.12.2014 15:17 |  
        0 0

        Já vím , ale co jiného než spekulace a spekulace :) .Mičola to je jeden velkej otazník , bohužel se obávám že ho po tak dlouhé pauze přibrzdí nějaké lehčí zranění :( .Bazal se prozatím na Šiškově nejeví špatně a máš pravdu že od Levana si po doplnění kondice slibuji hodně .Osobně mne zajímá osud Gecova .

        • Re: Podzim 2014 - Hodnocení slávistů

          jira123     před 10 lety 16.12.2014 15:20 |  
          0 0

          Taktéž nechápu Nitrianského že nedokáže přidat na kondici a trošku si to uspořádat v hlavě .

      • Re: Podzim 2014 - Hodnocení slávistů

        martyni (přítel SN)     před 10 lety 16.12.2014 15:17 |  
        0 0

        Na to jsem taky zvedav.. a nevim jak ty, ja jsem v tomhle pesimista..
        ad 1) osobne neverim, ze Micola bude ve forme.. mozna se dostane do zakladu, ale neverim, ze bude hrat dobre.. mam v pameti jeho zacatky ve slavii, byl taky po zraneni a hral dlouho bidne, bojovne, aktivne, ale strasne nepresne. Tehdy byly s Juharem dve kridla, kteri hrali totalne jankovite a ztraceli mice jeden za druhym.. az pak prislo par zapasu, kde se Micola chytil a dal nejaky goly, nez se zas zranil.
        ad 2) Nase klasika je, ze tihle hraci zahraji nejak pripravu, ale do kadru se nedostanou a jdou nekam na hostovacku, kde zapadnou, uvidime.
        ad 3) No muze se zranit nebo ztratit formu / motivaci, jako rada sikovnych hracu pred nim.

        • Re: Podzim 2014 - Hodnocení slávistů

          quelhar (admin)     před 10 lety 16.12.2014 15:41 |  
          0 0

          Taky nejsem kdovijaky optimista, predevsim smerem k Micolovi. U Bazala si dokazu predstavit, ze v kadru zustane, ale nejspis bude jen vysedavat na lavicce. A u Kenii jsme si delali srandu uz kdyz podepsal, ze se jiste brzy zrani, takze tam neni co resit. Umelka mu jiste prospeje :o)

          Kazdopadne s tim, jak nyni vypada situace Slavie na prestupovem trhu (tedy zadne velke posily) nelze moc ocekavat utok na ono lehce dostupne pate misto. To bychom museli mit o dost kvalitnejsi kridla a take kraje obrany.

          • Re: Podzim 2014 - Hodnocení slávistů

            Navyseals     před 10 lety 16.12.2014 15:45 |  
            0 0

            je to škoda, ještě když se Teplice s Ostravou rozhodli, že nám půjdou z cesty :-)

          • Re: Podzim 2014 - Hodnocení slávistů

            Thorklaer (přítel SN)     před 10 lety 16.12.2014 19:50 |  
            0 0

            pro mě je to docela zklamání. Tahle pasivita je ošidná, může nás po roce potkat podobná jarní sra... a co nebylo loni...

      • Re: Podzim 2014 - Hodnocení slávistů

        spino     před 10 lety 16.12.2014 16:16 |  
        0 0

        Letos snad vůbec poprvé počet uvažovaných nových majitelů Slavie převyšuje počet uvažovaných posil A týmu. :D

        • Re: Podzim 2014 - Hodnocení slávistů

          bongor     před 10 lety 16.12.2014 17:57 |  
          0 0

          Jenže to s tím souvisí.Když by byl nový zazobaný majitel,tak budeme posilovat,jinak nemáme za co,proto ani MB nic nevyhlašuje.Neví,stejně jako my všichni,zda zůstane
          chudý milionář,nebo přijde docela bohatý miliardář.

      • Re: Podzim 2014 - Hodnocení slávistů

        Thorklaer (přítel SN)     před 10 lety 16.12.2014 19:48 |  
        0 0

        Mičola je pro mě velký otazník. Už jsem nad ním prakticky zlomil hůl před rokem, může mě jen překvapit. Teoreticky, pokud se nezraní, by ve formě mohl být lepší než Vuka.

        Bazal prostě musí být lepší než Milan Černý, podle mě na to Bazal má, pokud se nezraní.

        Kenia potřebuje kondiční soustřední jako sůl, stejně jako Baéz. Příprava bez zranění je základ.

        Také mám pár otázek:

        1) vydrží ve Slavii Dobrotka?
        2) bude i na jaře hrát v základu Juhar beka?
        2) odejdou konečně hráči jako Nitrianský? Na co se u něj pořád čeká, že se zázrařně probere?
        3) docela mě zklamal příspěvek Suba,že posil moc nebude. Posily jsou dle mě potřeba, jsme si pár bodů na poháry, ale i pár bodů na sestup. A asi nelze čekat na začátku jara podobnou bodovou jízdu jako na podzim. Ohledně posil z Plzně - zdá se mi, že s Plní máme dost chladné vztahy, plus zapšklý Koubek, odtud bych posily už tohoto důvodu nečekal...

        • Re: Podzim 2014 - Hodnocení slávistů

          spino     před 10 lety 16.12.2014 20:26 |  
          0 0

          Zapomněl jsi na tu nejdůležitější otázku - Změní si majitel?

          • Re: Podzim 2014 - Hodnocení slávistů

            Thorklaer (přítel SN)     před 10 lety 16.12.2014 21:56 |  
            0 0

            to už je pro mě věc tak mlhavá a vzdálená... Kdyby se to někdy povedlo, budu rád. Ale víc neřeším.

          • Re: Podzim 2014 - Hodnocení slávistů

            quelhar (admin)     před 10 lety 16.12.2014 22:08 |  
            0 0

            Nač klást otázky, na které už dopředu známe odpověď - ne, nezmění.

            • Re: Podzim 2014 - Hodnocení slávistů

              spino     před 10 lety 16.12.2014 22:44 |  
              0 0

              Mně vůbec poprvé tuhle přestávku přijde Řebíček, jakoby vlastně neplánoval dopředu, prostě už vyloženě čekal, komu to prodá. V minulosti jsme o přestávkách buď výrazně posilovali (to že většina posil propadla je věc druhá), nebo se děly pohyby v managmentu (Kubík, Kisel, Kornějev). Nyní se neděje vůbec nic se ani nic neplánuje. Čili udržovací období pro případný prodej.

  11. Hráč podzimu

    Mike     před 10 lety 16.12.2014 18:15 |  
    0 0

    Chtěl bych se touto cestou zeptat, zda redakce uvažuje jako v každé půlsezóně o fanouškovské anketě o hráče podzimu. Hlasovalo se o prvních 5 místech s bodováním 5,4,3,2,1 bod. Jména už nosím v hlavě, ale anketu ještě nikdo nevyhlásil. Děkuji.

    • Re: Hráč podzimu

      quelhar (admin)     před 10 lety 16.12.2014 18:51 |  
      0 0

      Rekl bych, ze urcite bude... V zasade zalezi jen na Richim, kdy si najde cas tu anketu nahodit.

      • Re: Hráč podzimu

        Mike     před 10 lety 16.12.2014 19:10 |  
        0 0

        Děkuji moc. První místo je jasné, další pořadí si odhadnout netroufám. Bude to velmi těsné.

      • Re: Hráč podzimu

        Mac     před 10 lety 16.12.2014 20:50 |  
        0 0

        Když jsme u toho, vůbec nemůžu v archivu SN najít výsledky ankety Slávista jara 2014 a ani si teď nevzpomenu, jak nakonec dopadla. Může mi prosím někdo schopnější najít ten odkaz. :-)

  12. Re: Podzim 2014 - Hodnocení slávistů

    Sokrates55 (přítel SN)     před 10 lety 17.12.2014 08:06 |  
    0 0

    Dobrý den přeji Vám všem.
    Předně bych Vám všem chtěl popřát krásné a pohodové Vánoce, hodně zdraví a to i všem Vašim blízkým a také dobrý celý příští rok.
    Alanorovi děkuji za zhodnocení a jeho práce si moc považuji. Je přeci úplně samozřejmé, že s ním nemusím ve všem souhlasit, ale v prvé řadě vím, že on svou práci odvádí s přesvědčením, že udělal vše proto, aby to hodnocení bylo opřeno o fakta a odborné i laické názory, které dávají dohromady tu pomyslnou tabulku, kdo a kde se umístil.
    Alanor určitě sám ví, že všechno může být vždycky jinak, ale právě proto si cením toho, že to pro nás Alanor připraví a my pak tady krásně "meldujeme", kde a kdo by koho na tom stupínku viděl. Proto jsem moc rád, že až na pár "brunátnějších slov", to celé vidíme tak, že Alanorovu práci nedehonestujeme a já pevně věřím, že to naše "meldování" mu dodává sílu se s tím popasovat i v budoucnu.
    A já mu za to moc děkuji.
    I pro Quelhara mám jen slova děkovná a i jemu posílám pozdravení s přáním, aby pro nás své statistiky připravoval s nezmenšenou chutí a nenechal se otrávit, když mu někdo "naloží".
    Vlastně jsem chtěl poděkovat ceké redakci SN a popřát všem "dobré pero" a hodně invence. Budeme to asi všichni potřebovat.
    Vím, že každý z hráčů, které máme ve Slávii, je u každého z Vás nějak zapsán a vnímán. Že je to rozdílné a u některých kritikou nešetříme, to je v celku dobře. Jen by naše kritika neměla být za hranicí slušnosti a férovosti. A věřte mi, že začnu nejdříve vždycky u sebe.
    O co Vás poprosím teď, je to, že je třeba dát trenérovi Beránkovi klid k přípravě na jaro. Že někteří hráči odejdou, to je normální. Sami jsme to hodnotili v průběhu podzimu a každý z nás má představu, kdo může odejít. S příchody to žádná přílivová vlna nebude a popravdě řečeno, ani jsem jí nečekal. Nečeká ji ani trenér a bude pracovat s tím, co je k dispozici. Jsem moc rád, že je na dobré cestě uzdravení Berkovce. U ostatních marodů, co se zapojí do přípravy, je jen na nich, jak za to vezmou. Pak tu máme ještě naše mladé hráče, co naskočili v průběhu podzimu do hry.
    Nebudu souhlasit s Alanorem, že Marek Kodr je velkým zklamáním a i když budu v naprosté menšině, tak já se Marka Kodra zastanu a také se zastanu Milana Černého. Jeho angažmá považuji za dobré a jsem rád, že ve Slávii je. Nechci použít přísloví o tom, že kdo chce psa bít, hůl si vždycky najde. To by byl ode mne neférový únik od tématu. To, co mi o Milanovi povědělo několik hráčů, trenér a i ohlasy našich dorostenců a žáků, to mi dává dohromady mozaiku velmi slušného fotbalisty a poctivého dříče, který i přes zdravotní problémy a někdy až příliš "drsnou sodu" i na stránkách SN odevzdává týmu všechno. Někdy je ž směšné pozorovat, jak některý z hráčů zálohy se plouží v 80 minutě zápasu a Milan se z ataku rozehrávky soupeře u branky soupeře dokáže během několika vteřin přesunout k našemu vápnu a snaží se bránit hráče, který jeho vůbec není. Ano, udělá to třeba blbě, ale kdo nic nedělá, tak nic nezkazí a ten, kdo to nepokazil má být proto lepší ???
    Také jsem se díval na poslední pohárové utkání "rudýchzletné" v Bernu. Nehráli špatně, ale doplatili na to, že se spokojili, že to uhrajou. A pak také na to, že to nebylo ligové utkáni na Spartě, řízené jakýmkoliv prvoligovým rozhodčím. Ta penalta byla jasná pro všechny, jen ne pro "letenské proletáře". A na to bude Sparta doplácet v evropských pohárech pořád, protože v lize se na Spartu nepískne nic.
    Zvěsti okolo změny majitele jsou pro nás slávisty už normálním koloritem a jsem na to zvyklí. Je pravda, že ta jednání probíhají a některé věci mají i určitou logickou kontrukci. Jenomže právě proto, že už jsem si zažil na vlastní kůži, jak můžu být sám před sebou za blbce, tak tentokrát v pokoře čekám a budu doufat, že Slávie se po náročné zimní přípravě dostane herně ještě víš a náš trenér si tak bude moci splnit to "své velké přání". A já bych to našemu Mirkovi moc přál.
    Tím by asi splnil i přání nás všech červenobílých slávistů a tak mu budu držet palce.
    Tak ještě jednou přeji nám všem hodně zdraví (panu Maikovi držím palce) a snad tu zimu přežijeme a na jaře nám na zelený pažit v Edenu vyběhne mančaft plný elánu, připravený bojovat za ty naše slávistické dušičky.
    Sokrates55

    • Re: Podzim 2014 - Hodnocení slávistů

      tantalos     před 10 lety 17.12.2014 09:42 |  
      0 0

      Krásně napsáno, Sokrate,
      souhlasím slovo od slova, určitě bych to nezformuloval lépe. A tak bych dodal jen jediné, doufám, že Tvé zdraví se zlepšilo a že se skutečně na jaře dočkáme mužstva odhodlaného dřít a dřít, aby Slavii bylo lépe.

    • Re: Podzim 2014 - Hodnocení slávistů

      klimi     před 10 lety 17.12.2014 11:19 |  
      0 0

      "Ano, udělá to třeba blbě, ale kdo nic nedělá, tak nic nezkazí a ten, kdo to nepokazil má být proto lepší ???"

      Pravda, proto by jsi stejnou větu měl říci třeba i o Vukovi či Damienovi :))

      • Re: Podzim 2014 - Hodnocení slávistů

        martyni (přítel SN)     před 10 lety 17.12.2014 11:35 |  
        0 0

        Souhlasim se Sokratem.. nejsem zastancem "pseudoobjektivnich" hodnoceni, kdy rozhodujici je vysledek a podle toho se ma hrac nemilosrdne a jakoby "objektivne" hodnotit. Nerikam ze Mina mel super podzim, samozrejme je mu pravem vycitano, ze neni dostatecne efektivni, ma malo kanadskych bodu. To je evidentni.. ale pro me je podstatna i cesta, pristup, charakter hrace. Mina je jeden z mala opravdovych slavistu, kteri jsou ochotni za slavii bojovat a nevypustit jedinej souboj. Je chyba tuhle hodnotu prehlizet, takovejhle pristup muze delat dusi tymu.. a taky delal v prvnich kolech, kdy se k nemu pridali i ostatni, nasazenim a bojovnosti jsme delali body. Mina ze svyho pristupu neslevil, ostatni slevili dost. Proto si myslim, ze si zaslouzi shovivavost v hodnoceni, nevolam po tom, aby nebyl kritizovan, ale at je kritika rozumna a bere v uvahu i mene viditelny, ale dulezity prispevek, co slavii dava.

        Vuk a Damien jsou zas jini hraci. Vuk je hodne aktivni pri nabezich do spravnych prostoru, pak je nepresny. Vzadu udelal par hlouposti, prijde mi ze by to chtelo vic discipliny nekdy. Damien tady nikdy nedostaval takovou sodu jako Mina, byt v nekterych zapasech nebyl tymu nijak prospesny.. maximum kritiky tady bylo, ze byl popravu vystridan.

      • Re: Podzim 2014 - Hodnocení slávistů

        Sokrates55 (přítel SN)     před 10 lety 17.12.2014 14:11 |  
        0 0

        Dobrý den přeji Klimi.
        Nemohu.
        Právě za Vuka i Damiena několikrát Milan hasil "požár :-((.
        Sokrates55

  13. Re: Podzim 2014 - Hodnocení slávistů

    quelhar (admin)     před 10 lety 17.12.2014 09:43 |  
    0 0

    Čistě hypoteticky: Do Slavie přijde na post, který ji docela pálí, 19letý hráč z akademie jednoho západního velkoklubu, který však poslední půlrok vysedával na lavičce na hostování ve druhé lize ve stejné zemi jako je ten velkoklub. Budete rádi, že přišel vůbec někdo, nebo si budete hned myslet, že takový hráč Slavii nemůže pomoci? A nebo vydržíte celý měsíc, než se ukáže v přípravných zápasech a názor si uděláte až poté?

    • Re: Podzim 2014 - Hodnocení slávistů

      tantalos     před 10 lety 17.12.2014 10:08 |  
      0 0

      Bude mě zajímat, jaký je somatotyp, jak je výbušný a jakou má techniku. To se pozná brzy. Podstatné jsou ale i jeho psychické vlastnosti, a to se pozná až později.
      Ale kdyby to byl třeba Simić, který už Slavií prošel, budu nadšený ihned.

      • Re: Podzim 2014 - Hodnocení slávistů

        bedva (přítel SN)     před 10 lety 17.12.2014 10:14 |  
        0 0

        Simić tolik nevysedával na lavičce.. ale čistě hypoteticky v tom svoji roli sehrát mohl.:)

        • Re: Podzim 2014 - Hodnocení slávistů

          subHuman     před 10 lety 17.12.2014 10:29 |  
          0 0

          Tak tak....

          • Re: Podzim 2014 - Hodnocení slávistů

            jandam93     před 10 lety 17.12.2014 10:49 |  
            0 0

            Jeden chlapík z Maďarska hraje za Varese, je tam na hostování z AC Milán, je mu 19 let a hraje (teda spíš vysedává na lavičce) levého beka...

            • Re: Podzim 2014 - Hodnocení slávistů

              subHuman     před 10 lety 17.12.2014 11:10 |  
              0 0

              Tak tak...

    • Re: Podzim 2014 - Hodnocení slávistů

      fredydj (přítel SN)     před 10 lety 17.12.2014 10:09 |  
      0 0

      dát mu čas, v dukle taky hraje nějakej mladej Rusák :)

    • Re: Podzim 2014 - Hodnocení slávistů

      subHuman     před 10 lety 17.12.2014 10:30 |  
      0 0

      Ouhlare, ty tvoje jinotaje... :)

    • Re: Podzim 2014 - Hodnocení slávistů

      Borris     před 10 lety 17.12.2014 10:36 |  
      0 0

      U mě Jednoznačně za B! Vždycky u každého hráče čekám jak se ukáže v zápasech a až pak ho hodnotim. A samozřejmě záleží na konkrétním případu. Je to hodně individuální. Když přijde nějaký hráč z Afriky, měl by mít aspoň ten půlrok na aklimatizaci a rozkoukání se. Kdežto pokud přijde hráč například třeba z Chorvatska nebo Slovenska, tak od nich už samozřejmě čekáš, že by mohly být přínosem hned. Takže je to v tomhle hodně individuální. Ale samozřejmě platí že já hráče hodnotím na základě výkonů na place a ne podle toho jak na mě jeho příchod působí. Vždyť kdo něco čekal od hráčů jako byl Franta Dřížďal, Mickey Tavares, Vaňous a nebo kdysi šikovný Maďar Jozsi Györgi na kterého se tehdy bohužel nepodařilo uplatnit opci? Těm hráčům se nevěřilo a nakonec na hřišti patřili k oporám.

    • Re: Podzim 2014 - Hodnocení slávistů

      naplavnik     před 10 lety 17.12.2014 10:46 |  
      0 0

      Každému hráči na začátku dávám osobně několik zápasů hájení, což se týká hlavně neznámých hráčů. A čím je hráč mladší, tím jsem tolerantnější, což se v mém případě týká dodnes i hráčů jako Zmrhal, Hrubý, nebo Kodr. Dobře si vzpomínám, jak byl fanoušky po dvě sezony Ramsey v Arsenalu posílán minimálně na hostování, a v další sezoně oslavován jako nejlepší hráč. Zařazení hráče do hry je čistě zodpovědností trenéra, může o tom diskutovat, můžeme o s tím nesouhlasit, a to je asi tak vše, co s tím můžeme dělat. :-)

    • Re: Podzim 2014 - Hodnocení slávistů

      Dresco     před 10 lety 17.12.2014 11:10 |  
      0 0

      Budu rozhodne rad, asi neni v akademii takovyho tymu nahodou a na ceskou ligu by mohl v pohode stacit, ale tak uvidime...

    • Re: Podzim 2014 - Hodnocení slávistů

      martyni (přítel SN)     před 10 lety 17.12.2014 11:42 |  
      0 0

      Myslim ze v tom hraji dulezitou roli ruzny veci.. jak rika tantalos, co je to za typ hrace, na jaky post prichazi a jak ho mame obsazen, to se tady obvykle hodnoti hned:). Zajimalo by me, jaka by byla debata, kdyby prisel treba na post stredniho zaloznika, kde se ocekava po vyjadreni MB, ze dostane vetsi sanci Hruby:). Jinak situace by zas asi byla, kdyby to byl bek treba..:).

      • Re: Podzim 2014 - Hodnocení slávistů

        martyni (přítel SN)     před 10 lety 17.12.2014 11:45 |  
        0 0

        No vida, tak uz tu mame toho levyho beka.. a finsky reprezentant do zalohy..:). Tak ja si asi pockam, co ja vim co jsou zac...:)

  14. Re: Podzim 2014 - Hodnocení slávistů

    Roman11     před 10 lety 18.12.2014 01:25 |  
    0 0

    Včera jsem se zastavil na autogramiádě v Edenu.Byl jsem velmi mile překvapen účastí a atmosferou kterou tam slavističtí fandové všech věkových kategorií vytvořili.
    Při tom jsem si uvědomil,což všichni víme ,že Slavia má několik desítek tisíc fandů po celé republice. Proto se vrátím k hodnocení hráčů:

    1/ jak je možné,že SN nepožádají o hodnocení hráčů
    někoho, kdo je odpovědný za treninkovou morálku i herní nasazení a dovednosti /trener,realisační tým,sport.ředitel /

    2/proč se všem slavistům dostane pouze hodnocení jednoho neznámého a nepřesvěčivého člověka

    3/proč se tedy nehodnotí i ostatní hodnotící příspěvky

    4/musím souhlasit s Luuke ,že si Alanor /díky mu za práci/ dělá ze SN soukromou
    záležitost / co se týká hodnocení/

    • Re: Podzim 2014 - Hodnocení slávistů

      knl66 (přítel SN)     před 10 lety 19.12.2014 02:48 |  
      0 0

      ad 2, ad 4/ Osobně jsem rád, že si Alanor tu práci dává. Neberu to jako hodnocení, které se promítne do nějakého oficiálního materiálu, beru to jako východisko k diskusi. A musím přiznat, že i díky jeho hodnocení si někdy zpětně uvědomím některé věci, kterých jsem si třeba při zápase nevšiml nebo je přehlédl, popř. jsem v tu chvíli přes celé hřiště (a stárnoucí slábnoucí oči) nerozpoznal konkrétního hráče (vím, hanba mi). A také to beru jako službu slávisty slávistům - zvlášť v případě, že jsem výjimečně z nějakého důvodu zápas neviděl.