Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Hráči Slavie

Hodnocení slávistů - 16. kolo

Poslední zápas podzimu skončil na Bazalech remízou 0:0. Názory se různí, někteří fanoušci mluví o plivanci do tváře, trenér Beránek naopak řekl, že šlo o náš nejlepší podzimní výkon venku a fotbal nahoru dolů.

Můj názor se pohybuje někde mezi těmito dvěma protipóly, spíše blíže k tomu Beránkovu. Pro oko slávisty to opět nebyla oku lahodná hra a kombinace hráčů v sešívaném byla minimální. Na druhou stranu to trenér shrnul přesně, že Baník měl převahu a my jsme byli přímočařejší, protože vyložených šancí jsme měli snad i více než domácí. Pro spíše lehkou spokojenost se zápasem mám i další argument - Bazaly jsou pro nás v posledních letech nedobytnou tvrzí a vzhledem k sestavě je bod cenný. Přikláním se k názoru, že hráči to odmakali a na o moc více v tomto složení neměli.

Zmínku si zaslouží i obtloustlý sudí Paták (viz foto), který by po všech těch skandálech měl pracovat radši u řeznického pultu, než-li jako rozhodčí v první lize. V pátečním utkání nepískal vyloženě tendenčně po celý zápas, ale v několika momentech jasně naklonil rovinu ve prospěch domácích. Zvláště do očí bijící to bylo pár minut před koncem, když Ostravě naservíroval ideální příležitost ke vstřelení vítězného gólu po faulu-nefaulu Kodra.

Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).

Matej Rakovan - 6 - Na začátku výrazně chyboval, když vyrazil poměrně lehkou střelu před sebe na vápno. Šlo v podstatě o stejnou chybu, jakou udělal Hrubeš proti Brnu. Jediný a dost podstatný rozdíl byl, že tady se k odraženému míči dostal nejdříve Latka a zachránil nás od inkasování. Pak už byl ale Rakovan bezchybný. Vyložené šance sice řešit nemusel, možná až na ránu Lindpereho, ale spolehlivě stahoval jeden centr za druhým, jak by brankář měl. Nebýt úvodní chyby, tak by měl o stupeň vyšší známku.

Martin Dobrotka - 5 - Lepší pětka. Jestli skutečně odejde zpět do Slovanu Bratislava, jak se šušká, tak to bude pro Slavii oslabení. Dobrotka jistě patří k nejlepším hráčům v jejím současném kádru. Na Bazalech opět nezklamal. Pár drobnějších okének sice měl, na druhou stranu ale dobře podporoval útok, i když ta střela pánu bohu do oken místo centru do našlapeného vápna v závěrečných minutách byla pro fanoušky k vzteku.

Martin Latka - 4 - Určitě jeden z nejslabších zápasů od Latky po jeho letním návratu. Hrubku předvedl už v první půli, kdy se nechal naivně oběhnout Štěpánem, který pak dával do dobré šance Lindperemu. Pár chyb měl i ve druhé půli, jeho rozehrávka pak byla strašná. Od horší známky ho zachránila jeho suverenita v hlavičkových soubojích.

Lukáš Fialka - 5 - Svou premiéru zvládl. Hrál jednoduše, radši odkopával míče do autů, než aby vymýšlel a chybu neudělal. Fanouškům jen zatrnulo při jeho obranné hlavičce těsně vedle Rakovanovu bránu. Z pohledu mladíka výborný debut, z celkového pohledu ale průměrný ligový výkon, takže slušná pětka.

Jan Mikula - 5 - Nezklamal a podle mě se s ním může počítat pro budoucí plány a je až s podivem, že léta dostávali místo něj příležitost nekopové Dostál s Nitrianským. Mikula sice nemá takovou techniku jako Dobrotka, ale v obraně je zarputilý a pozičně zvládá hru dobře, což je velký rozdíl oproti výše zmíněné dvojici.

Marek Kodr - 3 - Slabota. Defenzivní záložník má ideálně odebírat míče už v zárodku soupeřovy akce, či ji alespoň drobným faulem vhodně přerušit, když už to nejde jinak. Kodr byl ale pro útoky Baníku asi takovou překážkou, jakou je máslo proti noži. Třeba Greguš si ho ve druhé půli obešel jako žáčka, Kodr navíc padl na zem, a tak se mohl Baník bez jakéhokoliv tlaku řítit proti naší obraně. Přičtěte si k tomu i velice slabou Kodrovu rozehrávku a výsledná známka je podle mě více než jasná.

Jaromír Zmrhal - 3 - Náš střed hřiště nebyl vůbec dobrý a spolu s Kodrem za to může i podobně slabý výkon Zmrhala, který je poslední měsíc(e) z formy. Byl takřka neviditelný, kromě jedné akce, kdy mu Škoda výborně sklepl míč do gólové šance, kterou ale Zmrhal zahodil.

Milan Nitrianský - 3 - Třetí do party jasně nejslabších hráčů zápasu. Nitrianský byl možná ještě vůbec nejhorší, když v podstatě nepředvedl za celý zápas nic. Pokud o jeho konci ve Slavii někdo z vedení ještě pochyboval, tak závěrečným rohem si o něj vyloženě řekl. Horší trojka.

Levan Kenia - 6 - Jeho výkon byl asi pro slávisty největším pozitivem zápasu. Nabízel se, snažil se co nejvíce zapojovat do hry, což je v kontrastu se Zmrhalem posledních zápasů, který se naopak snaží být co nejnenápadnější, snad ze strachu, aby nezkazil. Lahůdkou byla jeho "zidanovka", která byla nejen krásná ale i velice účelná. Kaňkou na jeho velice dobrém výkonu je zkažená přihrávka při situaci 3 na 2. Kenia moc přihrávek nezkazil, ale v klíčový moment bohužel zrovna selhal. Celkově ale lepší šestka a spokojenost!

Václav Prošek - 5 - Já myslím, že Prošek svým výkonem vůbec nezklamal. Měl sice slabší chvíle a pár špatných řešení situace, ale přesto byl výrazně lepší než na stejném postu Černý v posledních zápasech. Celkově byl zvláště v poměru s nulovým Nitrianským aktivní a parádou byl jeho sprint, po kterém zachytil zdánlivě ztracený míč ještě v hřišti a vytvořil tak největší šanci zápasu pro Škodu.

Milan Škoda - 5 - Rval se, bojoval, byl platný, ale z mého pohledu měl dát alespoň jeden gól. V jedné tutovce trefil hlavou tyčku, i když je pravda, že byl dost tísněn bekem Baníku. Ve druhé pak šel sám na Pavlenku z mírného úhlu, ale jen ho trefil. Gól to být určitě mohl. Takže průměrná známka.

Karel Piták, Robert Hrubý ani Bekim Balaj nejsou hodnoceni, protože hráli příliš krátce.

Komentáře (127)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

    Travinho     před 10 lety 30.11.2014 12:23 |  
    0 0

    Myslím si, že hodnocení je poměrně nízké a někteří hráči by si zasloužili víc (Prošek, Kenia, Dobrotka). Osobně se mi vůbec nelíbil Mikula, dopředu takřka nic a dozadu taky nebyl nejjistější, Dobrotka byl proti němu výrazně lepší. U Nitrianského mi vrtá hlavou jestli nebyl odsouzen do Beránkovské role bránícího křídla, kterou jinak "spolehlivě" plní Černý.

    • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

      Alanor (admin)     před 10 lety 30.11.2014 12:27 |  
      0 0

      U tří zmíněných hráčů jsem o vyšším hodnocení uvažoval, ale celkově podle mě lehce podprůměrné hodnocení týmu k předvedené hře sedí.

    • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

      zeleznik2     před 10 lety 01.12.2014 09:24 |  
      0 0

      Mikula asi nebude nikdy typem moderního beka, trošku mi připomíná Dostála, ale pokud si splní vzadu své povinnosti, tak mi to tak nevadí, ale Dobrotka je opravdu lepší a v součanosti nejlepší náš obránce. Nitri radši už v základu ne.

  2. Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

    Arutha     před 10 lety 30.11.2014 12:56 |  
    0 0

    S hodnocením souhlasím, Kodrovi bych snad dal i za 2. Podle mě nejzbytečnější hráč na hřišti. V každém zápase ukázal, že na ligu to ještě není a už vůbec ne na pozici v záloze.

    • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

      Falk     před 10 lety 30.11.2014 13:08 |  
      0 0

      Náš střed je dlouhodobě špatný,Zmrhal a Kodr musí na lavku ,Dobrotka 6,škoda6,Prošek 6,Kenia 7

  3. Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

    tantalos     před 10 lety 30.11.2014 13:31 |  
    0 0

    Rakovan, Fialka a Kenia po 7.

    • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

      Alanor (admin)     před 10 lety 30.11.2014 13:35 |  
      0 0

      To by musel mít Fialka hlavičky a rozehrávku. Jen odkopávat míče na výrazně nadprůměrný výkon, alespoň podle mě, nestačí.

      • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

        tantalos     před 10 lety 30.11.2014 13:48 |  
        0 0

        Zachránil výsledek a bod tím, že pokryl Barošovu šanci.

        • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

          Alanor (admin)     před 10 lety 30.11.2014 13:50 |  
          0 0

          Mně to z opakovaného záběru přišlo, že Baroš střílel vedle a i komentátoři nad tím spekulovali. Pokud to ale skutečně vytěsnil Fialka, tak šestka být mohla, sedmička ne.

  4. Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

    Tomski     před 10 lety 30.11.2014 13:37 |  
    0 0

    Rakovan - 7...těch gólovek chytil podle mě víc...
    Dobrotka - 6
    Latka - 5
    Fialka - 6
    Mikula - 5
    Nitrianský - 2
    Kodr - 4
    Zmrhal - 5
    Prošek - 6
    Kenia - 7
    Škoda - 7

  5. Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

    Edwardtheiron     před 10 lety 30.11.2014 13:50 |  
    0 0

    Asi bych polemizoval s tím, že Rakovan nemusel řešit vyložené šance.
    Tady je hodnocení ze Sportu, přiznávám, že ji mi trochu bližší :

    Rakovan 8
    Dobrota 5
    Latka 3
    Fialka 5
    Mikula 4
    Nitrianský 4
    Kodr 4
    Kenia 7
    Zmrhal 5
    Prošek 6
    Škoda 5

    Fanoušci:
    Ostrava 6
    Slavia 5

    • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

      Eluin (přítel SN)     před 10 lety 30.11.2014 14:58 |  
      0 0

      Nový chorál našich fandů se Sportu asi moc nelíbil :).

      • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

        Arutha     před 10 lety 30.11.2014 17:30 |  
        0 0

        Ten se snad nemohl líbit nikomu

    • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

      1rytir     před 10 lety 30.11.2014 15:53 |  
      0 0

      Díky za poučné video. Ať mi nikdo netvrdí, že právě toto jsou ti nejpravější z pravých fandů, kteří svými výstupy pomáhají vytvářet atmosféru a drží mužstvo v zápase! Vždyť ti jedinci si vystačí sami se sebou, ten fotbal je pro ne jen nutná kulisa aby se mohli seberealizovat. Kolik toho sami ze zápasu v jeho průběhu vidí, ví ostatně jen oni!

      • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

        Edwardtheiron     před 10 lety 30.11.2014 16:18 |  
        0 0

        Za chvíli se dozvíš, že jde jenom o úlet jednotlivce. Všichni ostatní milují Slavii skoro stejně jako kurvy a šoustání... :-)

        • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

          fredydj (přítel SN)     před 10 lety 30.11.2014 16:37 |  
          0 0

          Nejdriv sem si myslel ze to rvou ostravsti nebo nejaci retardi ale jestli to slo od nas.....jakej tupec tohle vymyslel

          • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

            klimi     před 10 lety 30.11.2014 16:51 |  
            0 0

            Nemyslel spíš spino to hozené pivo?

            • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

              Alanor (admin)     před 10 lety 30.11.2014 16:54 |  
              0 0

              Myslel, ale ten popěvek je demence úplně stejná.

              • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

                subHuman     před 10 lety 30.11.2014 17:33 |  
                0 0

                Pristi choral vam sem predem dame k odsouhlaseni a opripominkovani. Soucasne bychom mohli udelat i revizi tech stavajicich, aby tam taky nahodou nebyla nejaka demence.

                A mmchd, od pana Slaviatora bych rad vedel, jak dopadlo to radeni a pojidani deti, o kterem mel to zasvecene info

                • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

                  Steve2924 (přítel SN)     před 10 lety 30.11.2014 20:03 |  
                  0 0

                  Zřejmě se k tomu nachomejtnul a přišel k úhoně, protože jsem ho tu od toho debilního výlevu nějak nezaregistroval...

          • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

            subHuman     před 10 lety 30.11.2014 17:35 |  
            0 0

            Asi by ses hodne divil, kdo je tim tupcem...
            Ten choral je prevzaty od Torcidy a to vc. textu.

            • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

              Edwardtheiron     před 10 lety 30.11.2014 17:48 |  
              0 0

              A co jako? T si myslíš, že všichni padneme na krovky kvůli kdejaké debilákovině, kterou obšlehnete ? Pořád si hrajete na extraslávisty, ale tenhle dementní popěvek nemůže zpívat nikdo se zdravým rozumem, jako podporu Slavie!

              • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

                subHuman     před 10 lety 30.11.2014 18:07 |  
                0 0

                A myslis, ze my padneme na krovky kvuli anonymnim kecalkum od klavesnice? Mas moznost nas vychovavat v realu a na stadionu ovlivnovat, co a jak se bude zpivat.
                A nezapomen si pak dat zase jako profilovku nejakou praci tech bez zdraveho rozumu.

                • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

                  Edwardtheiron     před 10 lety 30.11.2014 18:13 |  
                  0 0

                  Kdo si myslíš, že jsi? Ty žiješ v domnění, že když se omotáš šálou, tak si můžeš dovolit všechno a nikdo nemůže mít nic proti? Pyro, za které Slavia dostává pokuty, náckovské choreo, stupidní vulgarity... a my všichni budeme držet hubu, protože ty a pár dalších se považuje za ty nejdůležitější lidi ve Slavii. Měl by ses vrátit zpátky na zem, místo toho, abys rozhodoval o tom, co já smím fotit a natáčet. Mimochodem, sám sebe tím shazuješ. Nemám nic proti choreu Věčná Savia a dalším, ale oslavu Protektorátu budu kritizovat vždycky.

                  • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

                    galapetr     před 10 lety 30.11.2014 19:56 |  
                    0 0

                    Bože a kdo jsi myslíš,že jsi ty?Proč by měl měl Sub sám sebe schazovat??Jako před tebou,nebo kým??

                    • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

                      Edwardtheiron     před 10 lety 30.11.2014 20:01 |  
                      0 0

                      Když nevíš, o čem je řeč, nepleť se do toho. Kapišto?

                  • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

                    subHuman     před 10 lety 30.11.2014 19:59 |  
                    0 0

                    Prejdu to demagogicke a stale se opakujici podsouvani toho, ze se nekdo z TS povazuje za "nadslavistu" a dava to ostatnim najevo.
                    Tradicne ale prekrucujes, nikdo ti nezakazuje neco fotit, jen poukazuji na to, ze se tu opakovane vozis po TS, cekas na jakoukoli zaminku aby sis mohl od klavesnice rypnout a pak si praci stejnych lidi (a zrovna v tomhle pripade konkretne moji) das jako profilovku na twitteru.
                    A k tomu zbytku, muzes si byt jisty, ze na rozdil od tve anonymity se ja (nejen) pravidelne osobne zodpovidam i primo predstavitelum klubu, o tom ty ale nic vedet nemuzes a evidentne ani nechces. Jako kazdy jiny i ty mas moznost deni na tribunach ovlivnovat primo, od klavesnice toho moc neudelas. Zkus nejdriv prinest neco konstruktivniho, misto vecneho plivani pri jakekoli prilezitosti. Jakozto "znalec" hudby muzes poslat novy choral s nezavadnym textem, treba pak zacnou fotbalisti davat vic golu nez ted.

                    • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

                      Edwardtheiron     před 10 lety 30.11.2014 20:05 |  
                      0 0

                      Dobrá, tady přináším něco konstruktivního:
                      1/ Distancovat se od všech aktivit, které propagují fašismus. Třeba i choreografiemi.
                      2/ Distancovat se od všech aktivit, které ve svém výsledku poškozují klub.
                      3/ Fandit během utkání Slavii, ne vyřvávat stupidní popěvky, které jsou na úrovni třetí třídy zvláštní školy.

                      Přijde ti to dostatečně konstruktivní?

              • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

                Steve2924 (přítel SN)     před 10 lety 30.11.2014 19:47 |  
                0 0

                Tak něco vymysli ty ne? Ukaž jak jsi dobrej jak vymyslíš upa nejlepší chorál. To můžeš udělat i doma za klávesnicí a zůstat při tom anonymní...

                • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

                  Edwardtheiron     před 10 lety 30.11.2014 19:53 |  
                  0 0

                  Proč bych musel něco vymýšlet, abych mohl říct, že mi vyřvávání o kurvách a šoustání přijde idiotské? Co je to za logiku? A přijde za chvíli někdo s pitomostí, že to k fotbalu patří?
                  A co se týče té anonymity, byl by kdokoliv z těch, co tuhle hovadinu řvou, schopen se představit a začít to zpívat? Bez anonymity určitě ani omylem!

                  • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

                    Steve2924 (přítel SN)     před 10 lety 30.11.2014 20:02 |  
                    0 0

                    Říct, že se ti to nelíbí můžeš, řvát tě to nikdo nenutí*. Ale když tu předvádíš takvou neutuchající kritiku všeho a všech na TS tak by mě zajímalo z jakého titulu, rád bych viděl něco hmatatelného v čem si lepší, nebo co umíš lépe. Zatím umíš akorát trollovat víc než spino v dobách své největší otravnosti.

                    *mě třeba přijde stupidní řvát "budem bodat nože do dětí a do těhotnejch žen a zase do dětí" nebo "dětský porno legalizace" tak to prostě neřvu, o tom kdo to řve si myslím svoje ale nebudu tím spamovat všechny diskuse. Nebo třeba když speaker naposled zavelel otočit zády k hřišti a za ramena, tak jsem prostě odešel, nelíbí se mi to tak to nedělám. Všem ostatním se to asi líbí tak jim do toho přeci nebudu kecat. Nejsem ovce ani diktátor. A už vůbec nebudu kritizovat někoho za to jak fandil na výjezdu když sám jsem byl línej tam jet, to bych si musel nafackovat.

                    • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

                      galapetr     před 10 lety 30.11.2014 20:08 |  
                      0 0

                      Souhlas,hlavně s poslední větou.Ale pan Iron Eden si stejně pojede svou.-))

                      • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

                        Edwardtheiron     před 10 lety 30.11.2014 20:15 |  
                        0 0

                        Já sice nevím, kdo je pan Iron Eden, ale ta poslední věta se dá tedy vyložit tak, že nemůžu kritizovat prezidentovy vulgarity, když jsem nekandidoval na prezidenta.

                      • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

                        smely (přítel SN)     před 10 lety 01.12.2014 15:22 |  
                        0 0

                        EdwardTheiron nema nic spolecneho s Iron Eden...ani prezdivku, ani nazory...prosim komentujte jen potud pokud mate prehled a informace...dekuji.

                    • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

                      Edwardtheiron     před 10 lety 30.11.2014 20:10 |  
                      0 0

                      Já jsem pouze napsal, že se mi to nelíbí a považuji to za stupidní, idiotské...
                      Diskuzi na toto téma jsem nerozjel já, jen odpovídám, nic víc. A pořád dokola se opakuje ten nesmysl "kritika všeho na TS". To je absolutní hovadina! Veškerá kritika směrem k TS se tady rozjela až ve chvíli, kdy TS prokazatelně začala způsobovat Slavii problémy. Ten přiblblý popěvek žádné problémy nepůsobí a taky je mi úplně jedno, protože blbce ze sebe dělají jen ti, kdo tohle řvou.

                      • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

                        Steve2924 (přítel SN)     před 10 lety 30.11.2014 20:16 |  
                        0 0

                        Kdybys byl na takové výši jak se prezentuješ, tak víš, že moudřejší ustoupí a vůbec by jsi tady nereagoval tak jak reaguješ. :)

                        • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

                          Edwardtheiron     před 10 lety 30.11.2014 20:22 |  
                          0 0

                          Nijak se neprezentuju, kdybych se chtěl prezentovat, tak ti třeba opravím chyby v tvých příspěvcích / "by jsi tady" je češtinářský zločin/, ale jinak vůbec nechápu, co chceš vlastně říct.

            • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

              Borris     před 10 lety 30.11.2014 18:32 |  
              0 0

              A co má teda ten chorál vlastně společného s povzbuzováním Slavie? Nebo co se tím chorál vlastně snaží kotel vyjádřit? Neptám se ironicky, mě by to jen vážně zajímalo jaký podtext má ten chorál vlastně mít.

            • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

              Maeden (přítel SN)     před 10 lety 30.11.2014 19:27 |  
              0 0

              Fakt, že ta věc byla vymyšlena ve Splitu, zcela zásadně mění situaci. Teď už chápu, že se jedná o inteligentní, vtipný chorál hodný Slavie, který fotbalisty nakopne k vyššímu tempu, rozbije nesmyslné předsudky, že na fotbal chodí primitivní bezmozci a přivede na stadion spoustu nových diváků a fandů. Každý už se těší, jak vezme na fotbal děti nebo tam pozve partnerku.

              • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

                bedva (přítel SN)     před 10 lety 30.11.2014 19:41 |  
                0 0

                Mohu se zeptat, o jaký nový chorál se jedná (jaká jsou slova)? Páteční zápas jsem bohužel neviděl a docela by mě zajímalo, co zde opět rozděluje slávistickou obec. Díky

                • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

                  Maeden (přítel SN)     před 10 lety 30.11.2014 19:52 |  
                  0 0

                  Náš život je chlastání,
                  kurvy a šoustání,
                  fotbal bitky a to je vše,
                  milujem tě Slavie.

                  Prostě prima věc. Já myslím, že můžeme zapomenout na to, že Slavia byla klubem intelektuální elity národa. V Evropě bychom se měli uvést nějakým skopáním několika desítek normálů nebo aspoň náhodných kolemjdoucích, samozřejmě v přesile a podat si ruce s rudochy.
                  Český fotbal pro fašounky!

                  • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

                    galapetr     před 10 lety 30.11.2014 19:57 |  
                    0 0

                    Ty máš taky dost.

                    • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

                      Maeden (přítel SN)     před 10 lety 30.11.2014 20:45 |  
                      0 0

                      Pamatuješ, jak jsme se jim před lety smáli, jak rudý bezmozci jsou schopni přerušit hru, když jejich mančaft potřebuje dát gól? Když ty dementi zranili svého žáčka-podavače míčů dělbuchem? Jak jsme kroutili hlavou, když v 90. letech celej rudej kotel vtipně zvedal pravici při skandování Siegl-Horst a na černochy hučela celej zápas kompletně celá toaletná?
                      Tak to je pryč. Napadání normálu ve stylu "cikánská férovka" je poslední věc, která nám do rudé dokonalosti chybí.

                  • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

                    Travinho     před 10 lety 30.11.2014 20:10 |  
                    0 0

                    Myslím, že hráči na hřišti se museli, tak maximálně za své fandy stydět. Nebo si snad někdo myslí, že tahle odrhovačka pomůže hráčům k lepšímu výkonu?

                    • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

                      subHuman     před 10 lety 30.11.2014 20:37 |  
                      0 0

                      Pokud maji hraci na hristi cas vnimat slova znejici z hlediste, tak je neco spatne.
                      Krom toho - jake pokriky a choraly hrace jeste povzbuzuji, a ktere uz ne?

                      • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

                        Maeden (přítel SN)     před 10 lety 30.11.2014 21:07 |  
                        0 0

                        Můj názor je, že k vyburcování mančaftu třeba k vyrovnání ke konci zápasu jsou vhodnější pokřiky nebo údernější chorály, než si unyle zpívat ve znaku hvězda je.
                        Taky si myslím, že bychom se neměli vzdávat vytváření tlaku na rozhodčího, což není problém chlápka s megafonem. Když soudce slyší při kontroverzním zákroku "ruka" nebo po ostřejším faulu ohlušující pískot od celého Edenu, psychologicky ho to vede k odpískání nebo kartě, nebo k podvědomé úvaze "teď to bylo asi sporné, příště to budu kompenzovat". My většinou nepřestaneme s chorálem. Tady bych asi apeloval na kotel, aby prostě přestal zpívat a začal dělat rozhodčímu peklo.

                        • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

                          vavicek     před 10 lety 30.11.2014 21:18 |  
                          0 0

                          Rozhodčí to ale přece nevnímá! Tys nečetl příspěvek na který reaguješ? Ty si snad nepamatuješ výkon Limberského na Spartě, když ho vypískávali? Hrál jako z partesu, vůbec to nevnímal.

                          • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

                            Maeden (přítel SN)     před 10 lety 30.11.2014 21:57 |  
                            0 1

                            Jak víš, že to nevnímal?
                            Teď mícháme trochu víc věcí: primární vjemy - stadion se raduje a tleská/cosi zpívá/cosi rytmicky skanduje/píská a bučí - vnímá podvědomě každý. Samozřejmě zkušení hráči, zvyklí na velké návštěvy, můžou nelibost publika odfiltrovat nebo je to o to víc nahecuje.
                            To je případ Limberského, podobně na Královce může pískat celý stadion od páté minuty a on bude s úsměvem řezat dál. Soudce, který loni pískal třetí ligu s průměrnou návštěvou 80 ochraptělých důchodců, se pravděpodobně nechá ovlivnit víc. Zrovna tak se může podělat mladý hráč zvyklý na 1500 tichých lidí a 15členný kotel za atletickou drahou, když přijede někam na Balkán a neslyší ani vlastní myšlenky.
                            Druhá věc je, jestli hráč vnímá slova chorálů nebo si přečte choreo, to bych řekl, že jen při delším přerušení, kdy se přestane koncentrovat na hru.

                      • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

                        vavicek     před 10 lety 30.11.2014 21:16 |  
                        0 0

                        Asi to pro tebe bude překvapení, ale někteří lidé dokáží žvýkat a chodit zároveň.

              • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

                subHuman     před 10 lety 30.11.2014 19:48 |  
                0 0

                Uz jsem se bal, ze nedojde na myticke rodiny s detmi, ktere ted kvuli vulgarismum TS na stadion nechodi. Skoda, ze je jim znemozneno na ostatni tribuny, kde o sproste slovo clovek nikdy nezavadi.

                • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

                  Alanor (admin)     před 10 lety 30.11.2014 19:53 |  
                  0 0

                  Viděl bych rozdíl ve vulgaritách jednotlivce, který reaguje na hru, a v předem připraveném stupidním chorálu, který opakuje kotel v průběhu zápasu. Nejsem háklivý na slovo, třeba v "Pojďme do boje" se taky vulgarita vyskytuje, ale ten chorál je primárně o Slavii a TS a to slovo tam dobře sedí, nový chorál je jen ukázka buranství ala Zeman.

                  • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

                    subHuman     před 10 lety 30.11.2014 20:03 |  
                    0 0

                    Jasne, sprostarny ano, ale jen nekdy a jen od nekoho.

                    • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

                      Maeden (přítel SN)     před 10 lety 30.11.2014 20:31 |  
                      0 0

                      Jsem rád, že začínáš chápat!
                      Ano, sprosté slovo, které někomu ulítne v zápalu emocí, nebo v chorálu který je primárně o Slavii, nevadí tolik, jako zpívat o šoustání sborem půl zápasu.
                      Ještě tu chybí demagogové, kteří při debatě o dýmovnicích označili kritizující za gaučáky, co by chtěli na fotbale hrobové ticho.

                  • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

                    Steve2924 (přítel SN)     před 10 lety 30.11.2014 20:14 |  
                    0 0

                    Není to jedno jestli se to sprostý slovo dítě naučí ve škole, na pískovišti nebo od sprostýho dědka na východní co těch vulgarit vypustí za zápas víc než je v tom chorálu?
                    Když se vžiju do nějakého otce co má malého syna na stadionu tak to, že něco zpívá kotel mu vysvětlím tak (sorry nemyslím to vážně ale tomu děcku to tak vysvětlím) že je to banda opilejch primitivů a slušnej člověk to neříká.*
                    Ale jak mu vysvětlím, pí, ču, zmr. se neříká když to uslyší od toho sympatického dědy vedle na sedačce co si s ním před zápasem pěkně popovídal?
                    A jak ho od toho uchráním když tak mluví 3/4 jeho spolužáků?

                    Možná by jsme měli přestat dělat z komára velblouda a nepsat nesmysly. Mě ten chorál taky nepřijde kdovíjak dobrej, sám se na tribuně do jeho "přednesu" nejspíš nezapojím. Ale takováý hysterie kolem toho mě přijde fakt zbytečná.


                    *platí pro děti tak možná do 7 - 8 let, možná méně. Ti starší už ta slova dávno znají a když jsou mimo doslech tak je běžně používají. Já byl takový taky a vyrostl ze mě normální slušnej člověk co ví kde a jak smí mluvit.

                    • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

                      vavicek     před 10 lety 30.11.2014 21:22 |  
                      0 0

                      Já jsem tedy výraz "šoustání" nikdy nepoužíval. Ať si řvou co chtějí, ale těžko se můžou divit odsuzujícím reakcím. Ten text postrádá vkus.

                • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

                  Maeden (přítel SN)     před 10 lety 30.11.2014 20:11 |  
                  0 0

                  Za prvé jsem rád, že rozporuješ jen ty děti, ono proti názoru, že zpívat něco takového půl hodiny je čistý kretenismus na úrovni rudocha a že kluky na place povzbudí 100x víc dědkovské Slavie do toho, se argumentuje těžko.
                  Jinak rodiny s dětmi chodí stále, jenom čí dál tím míň na sever, kde jich bylo nahoře dost, byli odtud vykuřováni dýmovnicemi, bez nichž by nebyl pořadný fotbal a které tak krásně pomohly rumunům dostat Slavii z tempa. ale chápu, že v dolních řadách 108 se dýchalo dobře...

                  • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

                    steev (přítel SN)     před 10 lety 30.11.2014 21:05 |  
                    0 0

                    Tak se příště seberte a jeďte do Ostravy zpívat něco jinýho. Pořád jenom mrmlat na hráče ,fanoušky trenéra ,majitele atd. to je fakt šílenost.

                    • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

                      vavicek     před 10 lety 30.11.2014 21:28 |  
                      0 0

                      Co je to za argument? Odkdy se podle tebe smí kritizovat? Až budou bučet na černochy a oslavovat genocidu cikánů?

                    • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

                      Maeden (přítel SN)     před 10 lety 30.11.2014 21:29 |  
                      0 1

                      Tak to asi nebylo na mě.
                      Majitele neovlivním, leda bych narazil na ropný pole - neřeším. Občas se ozvu, když vidím hrát hráče bez zájmu, nebo evidentně prokaučovanej zápas - to Baník nebyl.
                      No a když vidím nebo slyším někoho, kdo určitě nemá rudý srdíčko, ale chová se jako by měl rudej mozeček, tak to komentuju.

                  • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

                    Travinho     před 10 lety 01.12.2014 08:31 |  
                    0 0

                    Když my jsme byli děti, tak jsme velmi rádi pokřikovali stejné pokřiky jako křičeli fanoušci v kotli a opičili jsme se po nich, ale tehdy ty pokřiky měly úroveň. Tohle byl absolutní humus bez úrovně. Už se těším až dneska přijdu do práce a děti mi celý chorál odzpívají nazpamět. Fakt děkuji.

  6. Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

    Chlupp (přítel SN)     před 10 lety 30.11.2014 17:35 |  
    0 0

    Kenia vyborny vykon, hlavne diky nemu to bylo nahoru dolu, po opet nepochopitelnem stridani, kdy jde z hriste nejlepsi hrac a prisel Pitak, jsme se nedostali za pulku a stridani Balaje v 90.min je vysmech! Proc chybi Berankovi vice odvahy a konecne neposili hru dopredu? Kenia s Boudjemaou jako dvojici tvorivych hracu a Skodu s Balajem, aby nebyl Skoda tak osamocen? Tech zbytecne prohospodarenych bodu je vic nez dost...

    • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

      Betynka58     před 10 lety 30.11.2014 18:15 |  
      0 0

      Nejsem si jistý, jestli by spojení Kenia-Boudjemaa jako dvou typologicky téměř stejných hráčů fungovalo, jestli by si spíš nepřekáželi.

    • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

      Borris     před 10 lety 30.11.2014 18:33 |  
      0 0

      Levan si ale o střídání sám řekl. Měl toho už plné kecky, je po zranění a nemá ještě tolik natrénováno.

      • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

        Khadgar     před 10 lety 30.11.2014 18:59 |  
        0 0

        To je jedno, důležitější je najít si něco, na co se dá nadávat.

        • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

          Chlupp (přítel SN)     před 10 lety 30.11.2014 19:14 |  
          0 0

          Nadavat a opravnene se da, kdyz Beranek, prestoze si ho vazim, v nekolika zapasech postavil defenzivni sestavu a kdyz bylo nutne podporit hru dopredu, misto tvoriveho hrace poslal na hriste treba Kodra nebo Nitrianskeho...a k tomu, ze by si mohl Kenia s Boudjemaou zavazet si nemyslim, jine velke kluby maji treba sest nebo sedm typologicky stejnych hracu a funguje to na nejvyssi urovni, proc se bat ve Slavii dvou? Myslim, ze by mohli s Baezem udelat docela silny trojuhelnik a ostatni kolem nich doplnit...

          • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

            Travinho     před 10 lety 30.11.2014 21:37 |  
            0 0

            Otázka zní, kdo na kraj je tvořivější než Nitrianský? Vukadinovič s Petrem ani náhodou a Piták na to nemá fyzicky.

    • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

      Sedrousek     před 10 lety 01.12.2014 07:44 |  
      0 0

      Kenia mohl být ten rozdílový hráč kvůli kterému by jsme ty 3 body urvali ale to by jsme nesměli hrát skoro celej zápas o deseti. Kodr uplně zbytečnej hráč který do předu nic do zadu nic. Nemá sílu každej souboj prohrál a nemá aní fyzičku. Velká škoda že nestřídal dřív.Aspon by se nezranil!

  7. Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

    Petr9608     před 10 lety 30.11.2014 19:18 |  
    0 0

    TAK NEPOSLEDY VŠEM MRZOUTŮM

    Pokud budem po 30. kole pátí (a národní pohár bude mít někdo z ligové TOP 4), čehož dosáhneme jen na základě ne možná enormního, ale přesto zlepšení, tak jakýmu ubohoučkýmu týmu my "zlí a oškliví" slátanci zabráníme v zajisté velké pohárové jízdě někam až do jarní části EL? Ostravě? Slovácku? Teplicím? Dukle?

    • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

      Maeden (přítel SN)     před 10 lety 30.11.2014 19:39 |  
      0 0

      Já bych napsal nějaký skript, který to bude vkládat celou zimní pauzu pod každý článek. Stejně tu budou plačky brečet, jak je vše na houno. Spolu s doporučením na otestování na Alzheimera, když si evidentně nepamatují, co se hrálo za Rady a jak skončilo jaro...
      Taky mě dostává věta "co s tímhle mančaftem v EL", jako bychom měli na dvě přestupní období zakázané transfery...

      • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

        Alanor (admin)     před 10 lety 30.11.2014 19:42 |  
        0 0

        Nehledě na to, že na páté místo tam žádný výrazně silnější tým není, zvlášť když Teplice nejspíš přijdou o Nivalda s Mahmutovičem. A jestli má porazit nějaké Albánce či Islanďany a pak s někým vypadnout Ostrava, nebo Slavie, tak volím druhou možnost. Nehledě samozřejmě na ta přestupní okna.

        • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

          marcocruz (přítel SN)     před 10 lety 30.11.2014 23:13 |  
          0 0

          Tak Mahmutovič by mohl jít k nám ne?

          • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

            Alanor (admin)     před 10 lety 01.12.2014 08:18 |  
            0 0

            Těžko. Navíc Slavia by měla peníze vynaložit na hráče jiných postů. Kdybychom měli na kontě desítky milionů, tak bych se za Mahmutoviče nezlobil, ale takhle mi přijde zbytečný utrácet za útočníka, když máme na podzim výborného Škodu, nového Balaje, Diopa a na hostování Červenku, zatímco krajní posty jsou špatně obsazeny

    • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

      klimi     před 10 lety 30.11.2014 19:48 |  
      0 0

      Určitě reaguješ na mě.
      Ano, máš pravdu, však i já jsem to pod svým článkem napsal, že to byla spíše ironie.

  8. Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

    afro     před 10 lety 30.11.2014 21:09 |  
    0 0

    Ad Dobrotka) Pevně doufám, že neodejde, je to jeden z těch lepších hráčů, i když na druhou stranu moderního beka si teda představuju jinak. Na začátku sezóny jsem ho jednoznačně viděl jako druhýho stopera k Latkovi a jeho umisťování na DZ se mi moc nepozdávalo. A taky se drží bez zranění... ;-)

    Ad kurvy, šoustání a haranti) Podle mě to chlapci zařadili, aby namíchli Edwardtheiron(a). :-) Osobně mně to připadá slaboduchý a už se "těším" jak budu svýmu pětiletýmu synovi (chci ho vzít poprvé na Slavii na jaře) kromě různejch přirození apod. vysvětlovat jako nechtěnej bonus i tohle... ale budu připravenej. :-)

    • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

      Falk     před 10 lety 30.11.2014 22:08 |  
      0 0

      Ta debata jako vždy poslední dobou,není věcná debata o hráčích,technice,předváděné hře ,ale o kravinách,pojďme diskutovat o fotbale

  9. Zdarec!

    SvatyBojovnik (přítel SN)     před 10 lety 30.11.2014 22:28 |  
    0 0

    Tak ve středu jsme se ve firmě rozhodli, že páteční večer si zajdem za kulturou, na Baníček. Týden předtím jsem od spolupracovníků dostal dres, tak jej bylo třeba provětrat. Kolega sehnal lístky do VIP sektoru a šlo se, tedy jelo. Ještě před zápasem jsme zašli na bazalech do hospůdky. Nebudu vám lhát, že jsem se tam producíroval v dresu, to ne. Popili jsme Garážmistra (pivo o levlu 12) a pak šup na tribunu. Poseděl sem si na hlavní, vedle papalášů a všech těch sponzorů, byl sem v opozici okolo mě samý baníkovec, jen já sám voják v poli fandil našim. No fandil, v tichosti trnul a věřil v body...
    Co se týče hodnocení samotných hráčů:
    Muž zápasu a to beru obě strany byl Kenia (píšu to dobře?). Nabízel se snažil a byla u něj vidět i kvalita oproti ostatním. Žlutou vyfasoval pro mne tak trochu nepochopitelně, sledoval sem jej že něco zamumlal sudímu, ale řepkovina to rozhodně nebyla. Známe to - dvojí metr... Jediné co mu vyčítám, že pozdě a hlavně nepřesně přihrával v brejku.
    Rakovan nás celkem podržel, za mě dobrý, lehce nadprůměr.
    Škoda se taky snažil, pravdou je že těch míčů také nic moc nedostal.
    Jinak ostatní borci se sic snažili ale Baník měl převahu, my zase byli přímočařejší a i těch tutovek bylo více.
    Tož tak!

  10. Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

    Luuke     před 10 lety 30.11.2014 22:29 |  
    0 0

    podle hodnocení je vidět,že autor je mírně dementní, uhrát na Bazalech nulu je věc velmi dobré obranné činnosti a zásluha všech bránících hráčů. Je mi však jasné ,že to samozvaný hodnotitel nechápe.

    • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

      Betynka58     před 10 lety 30.11.2014 23:08 |  
      0 0

      Hele, brzdi. Luuke! O Alanorově hornocení si můžeš myslet, co chceš (a v tom, že obrana, min imálně Dobrotka s Fialkou, měla dostat celkově vyšší známku, jsem s Tebou zajedno), ale to Tě ještě neopravňuje k tomu, abys Alanora urážel, to si určitě nezaslouží. Já si ho naopak vážím za to, že je ochoten po každém kole jít svým hodnocením s kůží na trh, protože tahle rubrika je ze všech na SN publikovaných ta nejméně vděčná.

      • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

        no-nick     před 10 lety 30.11.2014 23:35 |  
        0 0

        Naprostý souhlas. Hlavně hláška samozvany hodnotitel zní vtipně, když se jedná o jednu z nejčtenějších rubrik, ne jen nějaký vejsplecht.

  11. Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

    dArtagnan     před 10 lety 30.11.2014 22:44 |  
    0 0

    Vesměs souhlas s Alanorem jako obvykle, až na výjimky - u Rakovana jsem čekal vyšší hodnocení, tu chybu odčinil, pochytal velmi dobré šance horníků a i nepříjemné centry sbíral úplně s přehledem, MOTM.
    Nitrákovi bych naopak ubral, snad i dvakrát... Ten mi svojí neochotou rozeběhnout se a zapojit se do hry dopředu i dozadu neskutečně pil krev. Jediné, co ten hráč umí, je rychle běžet, ale on si celý zápas vyklusává. Nechápu, co dělá v první lize. Ale přiznávám zaujatost, už mám na něj fakt averzi a vyhlížím den, kdy odejde. Kodrovi se sice nedařilo, ale snažil se a ty prohrané souboje alespoň absolvoval, proto by neměl mít stejnou známku jako flink Nitrianský, který jen stínuje. Zmrhal nevím, toho jsem si snad ani nevšimnul :-(
    K fandění - Možná to bude individuální, ale mě osobně z pohledu fotbalisty žádné popěvky, ba ani pokřiky typu "do toho" nikdy sebemíň nepovzbudily, obzvlášť když se zpívá jedna písnička půl hodiny, to mi přišlo vyloženě otravné(u debilního popěvku o kterém tu byla řeč by to platilo dvojnásob), stokrát radši bych dobře slyšel pokyny trenéra a spoluhráčů. Co mi naopak výrazně zvedalo sebevědomí a opravdu zlepšovalo můj výkon bylo, když mi po povedené akci někdo zatleskal nebo mě nějak pochválil. Což si myslím, že se na Slavii moc neděje. Oceňuju snahu TS, ale podle mě se úplně míjí účinkem. Respektive kdybych byl já hráčem Slavie, asi bych obecně neměl TS zrovna v oblibě. Ale lidi jsou různí, s trochou nadsázky třeba někomu na hřišti ty kurvy, šoustání a spol fakt pomáhají, co já vím... škoda, že u nás už nepůsobí Honza Blažek, pro něj by to byla živá voda :-)

    • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

      edenian     před 10 lety 01.12.2014 00:21 |  
      0 0

      Hele tak je to prece takova hra. Vetsine hracu je nejaka dekovacka uplne fuk, myslim, ze by hned mazali do sprchy. Nikdy to samozrejme nepriznaji, koneckoncu jde o zakaznika. Akorat kdyz se dari, tak je to proste prima, jakesi povyseni fenomenu "chleb a hry". A kdyz se nedari, tak se z toho stava trochu opruz. Ale jako "fotbalova kultura" to dobre vypada, me to kdysi v kotli taky bavilo :-)

  12. Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

    Roman11     před 10 lety 30.11.2014 23:01 |  
    0 0

    Alanore, pomluvil jsi čtyři bránící hráče a přesto jsme získali v Ostravě důležitý bod.Nulovou ofenzivu hodnotíš lépe ?
    Proto dovol i mé hodnocení.

    Rakovan dobrý výkon 6

    Dobrotka dobrý výkon,chyby v rozehrávce 5

    Latka v důležitých momentech nezklamal 5

    Fialka spolehlivý, bez rozehrávky 5

    Mikula trochu zmateční,snaha 5

    Kodr častý boj proti přečíslení 5

    Zmrhal bez šťávy 4

    Nitranský nenápadný 4

    Kenia zajímavé momenty bez efektu 5

    Prošek zatím snad nejlepší výkon 5

    Škoda snaha bez efektu 5

    • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

      Betynka58     před 10 lety 30.11.2014 23:29 |  
      0 0

      Romane, dovol mi dvě otázky. Za prvé: když Alanor za něco zkritizuje nějakého hráče,znamená to, že ho pomlouvá? Myslím, že asi ne zcela chápeš smysl tohoto slova.
      Za druhé: z Tvého příspěvku vyplývá, že když ofenziva nedala žádnou branku a defenziva naopak žádnou branku neinkasovala, že žádný z ofenzivních hráčů nemůže dostat vyšší známku než hráči defenzivní. Ale to je přeci pitomost! V Tvém hodnocení na to jasně doplácí Kenia, který byl v pátek jasně nejlepším hráčem Slavie. A že by mezi nejlepším a nejhorším hráčem v poli byl rozdíl jediného bodu, to se mi taky nezdá.

      • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

        Roman11     před 10 lety 30.11.2014 23:53 |  
        0 0

        Vážení slávisti,nemohu pochopit ,že po úspěšném vystoupení v Ostravě a slovech
        MB cituji....nejlepší venkovní výkon ale chyběla nám koncovka..nalézáme stále více
        negativních momentů než pozitivních .Fotbal není krasobruslení abychom hodnotili dojem.Jestli že, hodnotím tým jako celek a neposoudím v jaké situaci se kdo a jak zachoval na př.Latka zklamal ale gól jsme nedostali,Škoda se dostal do čtyř šancí ale nedal nic, proto remíza. Chci tím říci,že se stalo módou vše kritizovat a chybí daleko více podpory. Já osobně jsem ani takové postavení v tabulce nečekal a jsem s prací MB velmi spokojen.

        • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

          Sedrousek     před 10 lety 01.12.2014 07:50 |  
          0 0

          tak to ti stačí ke spokojenosti hodně málo

          • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

            PetCC     před 10 lety 01.12.2014 10:29 |  
            0 0

            Moudrý člověk dokáže posoudit reálně možnosti :-)

    • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

      tantalos     před 10 lety 01.12.2014 09:26 |  
      0 0

      Kodra hodnotil Alanor ještě milostivě - za první půli neměl snad ani jeden vydařený zákrok.
      Kenia zase nádherně připravil šanci Proškovi hned na začátku a dokud stačil se silami, byl jasně nejlepší na hřišti, v Ostravě byl skoro stejně dobrý, ale míň aktivní Greguš.

      • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

        Dresco     před 10 lety 01.12.2014 09:55 |  
        0 0

        Kenia ac ofenzivni hrac, tak verim tomu, ze kdyby tam nebyl, tak branku dostaneme. Protoze kolikrat on vyvezl mic na pulku soupere, to nikdo neudelal. Zbytek bezhlave odkopaval na obsazeneho skodu a mic se nam bleskove vratil pred nase vapno. Bylo mi ho i chudaka lito, jak tam obesel nekolik hracu ve vapne a byl u lajny a nejaky dve vteriny cekal az se mu nekdo pohne komu by to mohl dat, ale vsichni jen cumeli, co se bude dit.

    • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

      Alanor (admin)     před 10 lety 01.12.2014 10:26 |  
      0 0

      Podívej se, Romane, ty píšeš, že jsem pomluvil (jak psal Betynka, doporučuji si najít skutečný význam tohoto slova) čtyři bránící hráče a pak dáš obranné čtveřici úplně shodnou známku kromě Latky, kde jsme se lišili o bod a podle mě bylo vidět, že Martinovi se zápas příliš nevydařil. A na základě toho, i když hodnotíš velice podobně, pod minulý článek napíšeš (ještě předtím než hodnocení vyšlo), že bych radši hráče vůbec neměl hodnotit, protože tomu nerozumím. Mně to přijde absurdní.

      Pokud jsi mezi ty "pomluvené" čtyři bránící hráče počítal i Kodra (kdo by byl ale ten 2., 3. a 4. pomluvený? Možná Latka a pak kdo? Zmrhal je bránící hráč? Nebo byli pomluveni i Dobrotka, Fialka a Mikula, kteří dostali solidní průměrnou známku, kterou bys dal i Ty?), tak si stojím za svým a důvod jsem popsal v článku. A dle reakcí drtivá většina slávistů viděla velký rozdíl mezi výkonem Kodra a výkonem Kenii, které jsi hodnotil stejně.

      • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

        alois_veliky (admin)     před 10 lety 01.12.2014 19:15 |  
        0 0

        Tak co Romanovi zbývá, když už před tím, než vydáš hodnocení, napíše, že s ním nesouhlasí a že už bys ho neměl psát... To, že jsi napsal střídmé a objektivní hodnocení, mu tak trochu vzalo vítr z plachet. Často s tebou nesouhlasím, ale myslím, že tomuhle známkování není moc co vytknout. Tedy pokud se o to nesnažíš za každou cenu...

  13. Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

    zeleznik2     před 10 lety 01.12.2014 09:32 |  
    0 0

    Se známkami vcelku souhlas, snad jen u Rakovana bych dal 7 - 8, podle mne nejlepší náš hráč a konečně po dlouhé době výborný brankářský výkon. Ostatní známky souhlas, Kodr nepatří do zálohy a v obraně taky hoří, takže zatím lavička.

  14. Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

    slamacek (přítel SN)     před 10 lety 01.12.2014 09:49 |  
    0 0

    Subhuman, a dalsi vladci TS> panove, otevrte oci, vyndejte si hlavu ze zadni sedaci casti tela, otevrete si knihu Ladislava Spacka, tu o etikete a povine precist! Vstupem na stadion, neni nutne se stati dobytkem! pokud si myslite, ze si timto ziskate respetk ostatnich, tak muj urcite NE!
    riskujete, ze se TS stane jen kotlikem a vse co se tu leta budovalo, bude rozpraseno...

    • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

      martyni (přítel SN)     před 10 lety 01.12.2014 11:52 |  
      0 0

      Vis co, problem je v tom, ze lidi kritiku snasej spatne.. zvlast kdyz byli driv v necem dobri a vsichni je placali po zadech a pak najednou se to obrati.. bohuzel tak to je s nasi TS.. neni to tak davno, co TS byl nejlepsi kotel v lize a vsichni jsme byli na ni pysni.. ted uz je to jinak, zrejme se obmenili lidi nebo co, nevim co se stalo, ale povest TS pravem upada.. treba si Subhuman a nekteri dalsi uvedomi, ze resenim neni obhajovat kazdou pitomost, co TS provede.. je treba si uvedomit, ze to, jak se fanousci chovaji a co zpivaji je vec verejna, spojuje se to automaticky s klubem a ma to vliv na jeho povest. Proto k tomu muze mit pripominky a kritizovat to KAZDY slavista, i ten posledni gaucak od klavesnice. A neni realny, aby ti slavisti, co nejsou soucasti komunity, ovlivnovali primo chovani TS.. to nejde, muzou mit ale opravneny pozadavky na organizatory TS.. organizovany choreo a choraly jsou to, co ovlivnit lze, ale musi to udelat TS sama, ne fanousek, co stoji mimo.

      • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

        Thorklaer (přítel SN)     před 10 lety 01.12.2014 13:09 |  
        0 0

        mně tahle blbost mrzí ze dvou důvodů - nedávno proběhly okolo TS velké vlny, debaty, měl jsem za to, že TS si to i trošku sebekriticky vyhodnotila.

        Slyšet pak takovýto hloupoučký chorál, to člověk neví, co si má myslet. A je úplně fuk, jestli to zpívá Torcida, nebo papež.

        Myslím si, že fandění by mělo mít nějakou kulturu. A stejně jako mi vadí Jude Slavie či vulgarity na hlavy FAČR (lze to řešit bez vulgarit a se vtipem), vadí mi toto.

        TS by si z toho něco měla vzít, nebo se brzy začne "normálům" vzdalovat a odcizovat.

      • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

        subHuman     před 10 lety 01.12.2014 14:42 |  
        0 0

        Oprávněné požadavky? A z čeho ta oprávněnost vyplývá?

        Můžu tedy já mít oprávněný požadavek na obsah zdejších komentářů? :-)

        • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

          martyni (přítel SN)     před 10 lety 01.12.2014 14:54 |  
          0 0

          :) Jiste to neni vec prava, takze jestli me chces chytit za slovo, spravne melo byt "legitimni". Legitimita vyplyva z toho, ze kazdy, kdo fandi jakymkoli zpusob slavii, je soucasti slavisticky komunity a je pochopitelne, ze mu neni lhostejne, jakym zpusobem se slavisticka komunita prezentuje. Takova prezentace ma vliv na povest jeho milovaneho klubu, zajmem kazdyho fanouska je, aby povest nebyla poskozovana, protoze se ho to osobne dotyka. Proto namitky a kritiku povazuju za zcela legitimni.

          Pochopitelne pozadavek na obsah komentaru mit muzes, mas-li ten pozadavek na me, tak prosim..:). Pokud by moje komentare tady poskozovaly slavii, jiste by tvoje pozadavky, abych se jich zdrzel, byly legitimni..:)

          • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

            steev (přítel SN)     před 10 lety 01.12.2014 15:23 |  
            0 0

            Oprávněné požadavky mě pobavily jak už dlouho nic. Btw. zájmem každého fanoušky by mělo být chození na stadion,tim že mrmlá na internetu nic nezmění.

            • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

              martyni (přítel SN)     před 10 lety 01.12.2014 15:45 |  
              0 0

              Vidim ze nejsi schopnej uvazovat jinak nez ve schematu "vyvoleni - gaucaci", to je mi lito, pak se nemame o cem bavit. Myslim, ze leckdo z tech v ostrave by pro slavii udelal lepe, kdyby zustal doma u telky. Nebo si sel zarvat a zaskakat na louku nebo do lesa..:)

            • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

              smely (přítel SN)     před 10 lety 02.12.2014 09:29 |  
              0 0

              a jsme zase u toho Vaseho uvazovani. Fanousek je pouze ten kdo chodi na stadion, ostatni at drzej hubu. A ja se opet ptam, o co mensi fanousek je napr. p. Vomacka z Roudnice nad Labem, kterej chodil na kazdej zapas v 70. letech a nyni se jiz do Prahy dostane pouze na Derby, protoze chodi o berlich a z duchodu mu nezbydou penize na cestoani a listky ? Ma pravo se vyjadrovat k deni na stadionu a vyjadrovat svuj nesouhlas v hulvatskym vystupovanim "aktivnich" fanousku ci jen tupe zirat kam se riti fanouskovska zakladna jeho milovaneho klubu a byt sticha ? SKS nepatri TS a to ze tito (cim dal tim vice se radikalizujici cast fanousku, viz zcela nepochopitene reakce drive pomerne rozumneho subHumana) na sebe berou gloriolu jedinych opravdovych a hlavne nedotknutelnych je velmi smutny pribeh pomerne solidne fungujici casti stadionu. Zarekli jsme se, cela nase patra, ze jiz na TS nebudeme chodit, presuneme se na vychod i kdyz me to mrzi, protoze jsme svoje misto meli ve starym edenu, na strahove a ted i v novym. Ale s tim jak se tento rok prezentuje TS nemohu souhlasit . Dekuji Vam za umozneni vlozeniho tohoto prispevku. Ten, ktery jezdil se Slavii, kdyz vetsina TS jeste tahala kacera....

              • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

                smely (přítel SN)     před 10 lety 02.12.2014 10:38 |  
                0 0

                A jeste jedna mala poznamka. Stale se tu ohanite tradicema. To je samozrejme hezke , i ja je ctim, alespon co se klubu meho srdce tyka. Jednou z tech tradic , nepsanych, bylo, ze ke Slavii tihli spise ti inteligentnejsi a vzdelanejsi z obyvatel teto zeme. Obavam se, ze nekteri "nejlepsi fanousci", jak sami sebe radi nazyvaji, od teto tradice pomerne vyrazne ustupuji a tim vlastne tak trochu popiraji svoji identitu. Coz je minimalne, schozofrenni situace...ze ? Nebo si snad dovede nekdo rozumne uvazujici predstavit, ze by fanousci SKS za casu Bicana, Kopeckeho, Planicky nebo Puce zpivali na stadionu "soustani a kurvy to je nas zivot " ???

                • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

                  slavoj71 (přítel SN)     před 10 lety 02.12.2014 12:11 |  
                  0 0

                  No, jestli ty chceš být ta záruka inteligence ve Slavii a jsi schopen napsat, že někdo má být "sticha", tak to pozdravpánbůh. Vždycky je dobrý si nejdříve zamést před vlastním prahem.

                  • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

                    alois_veliky (admin)     před 10 lety 02.12.2014 12:33 |  
                    0 0

                    Poukazování na chyby v pravopisu je pro mě vždycky známkou toho, že pisateli už došly argumenty. V takovou chvíli je možná lepší se odmlčet a zamyslet se nad tím, jestli na postoji, který zaujala většina zde diskutujících něco není a třeba si uvědomíte, že není ničím záměrem tu jen rýt do TS za každou cenu.

                    • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

                      slavoj71 (přítel SN)     před 10 lety 02.12.2014 12:45 |  
                      0 0

                      Jako sorry, ale napsat tohle a v další příspěvku řešit inteligenční úpadek Slavie mi přišlo fakt směšný. Překlepy nikdy u nikoho neřeším, ale tyhle písmena jsou sakra daleko od sebe na každý klávesnici.

                      Ale jinak slibuji, že k tématu TS se už zde nebudu vyjadřovat. A podotýkám, že nechodím na TS - kotel jsem navštěvoval v dobách, kdy dnešní trenér ještě předváděl svůj um na trávníku. Jen jsem měl někdy potřebu se těch kluků a holek zastat, protože si kupodivu stále pamatuji, jaké to bylo, když mi bylo 17.
                      Stejně tak si dám domácí úkol nereagovat na nick "smely", i když to bude fakt těžké, protože jeho příspěvky mě baví fakt hodně.

                      Na závěr bych se rád přidal k hlasu bongora níže a navrhl ukončení těhle žabomyších sporů, které jsou tu poslední dobou tak populární.

                      • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

                        smely (přítel SN)     před 10 lety 02.12.2014 13:46 |  
                        0 0

                        chapu, ze forma muze nekdy zastinit obsah, a ze je pomerne snadne vysmivat se nekomu za gramatickou chybu, zvlaste pokud jsem si vedom vlastni neomylnosti. Jste stastny clovek, kdyz v zivote nedelate chyby. a dekuji za kompliment, i vase prispevky jsou pro mne zivotni vzpruhou a zdrojem dobre nalady.

                      • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

                        martyni (přítel SN)     před 10 lety 02.12.2014 14:01 |  
                        0 0

                        Nerzumim ti.. argumenty druheho jsou ti neprijemne, ale odmitas vecnou debatu a misto toho se vysmivas.. problem je, ze to je klasicky dialog tady ohledne TS.. aniz by se probralo jadro problemu, tak reakci apriornich zastancu vseho, co TS udela, jsou "je to legracni", "pobavil jsem se", "at drzi hubu gaucaci od klavesnice", jsou to "zabomysi spory" - tj. o nic nejde, jen par pisalku na foru keca nesmysly. Zaradil ses k temhle ubohym reakcim, skoda..

                        • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

                          slavoj71 (přítel SN)     před 10 lety 02.12.2014 14:18 |  
                          0 0

                          Martyni, a konkrétně jaký argument mi byl nepříjemný?
                          Jinak tedy, věcná debata to tu už dávno není, nemyslím ale, že by to byla vina pouze jedné ze zúčastněných stran.
                          A na závěr: rozhodně se nepovažuji za "apriorní zastánce všeho, co TS udělá". Na druhou stranu ani nevidím důvod, proč podporovat hysterii z toho, že ultras fanoušci nepoužívají vybraný slovník.
                          Před nedávnem tu měl někdo pěkný článek, kde zhusta citoval Nicka Hornbyho a moji oblíbenou knihu Fever Pitch. Já jí tu nechci vykrádat, na to je příliš pěkná, ale fakt ji doporučuji přečíst (nevím, třeba ji znáš - nechci se mi hledat ve starých diskusích, tak se neuraž) - myslím, že popisuje zákonitosti a vývoj fotbalového fandění velmi výstižně.

                  • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

                    smely (přítel SN)     před 10 lety 02.12.2014 14:01 |  
                    0 0

                    ale ja pochopitelne zadna zaruka inteligence nejsem a byt nechci a jsem dalek toho abych tu nejakym zpusobem komentoval prave tu vasi i kdyz je jiste velmi nadprumerna, jak lze poznat z vasich prispevku. omlouvam se, ze jsem vas iritoval svou gramatickou chybou, za kterou se stydim. nicmene za obsahem sveho prispevku si stojim . zaroven vam slibuji, ze je to z me strany opravdu posledni prispevek na techto strankach, byvalo tu zabavne s prateli diskutovat...

              • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

                subHuman     před 10 lety 02.12.2014 16:47 |  
                0 0

                Prosím o citaci, kde TS vytváří "gloriolu jediných opravdových a hlavně nedotknutelných".

                Děkuji.

        • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

          slamacek (přítel SN)     před 10 lety 01.12.2014 15:12 |  
          0 0

          jsi to opravdu ty, nebo nejaky pablb, co se za subHumana schovava neschopny sebereflexe?
          myslim ze vetsina zdejsich odmitavych reakci, neni minena ve smyslu, vy ....pip... ale chlapci dejte se dohromady, prestante se chovat jako imbecilove, ... znicit co se leta buduje se da behem kraticke chvilky... Historie nam je ucitelem, ktereho odmitame poslouchat?

          • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

            subHuman     před 10 lety 02.12.2014 16:45 |  
            0 0

            Jsem pablb a imbecil neschopný sebereflexe, ničící něco, co sám několik let tvoří. Spokojen?

            • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

              slamacek (přítel SN)     před 10 lety 02.12.2014 21:34 |  
              0 0

              promin, ale to je hodne smutne, co jsi prave napsal!

            • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

              Wulfstan (přítel SN)     před 10 lety 02.12.2014 21:38 |  
              0 0

              Ještě nikdy jsem s tebou nesouhlasil, tentokrát mám nutkání ti přitakat ;-))))

  15. Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

    Gino     před 10 lety 01.12.2014 12:21 |  
    0 0

    Ahoj kamarádi,

    celej podzim byl hlavně o stresu, ale když to tak vezmu, s umístěním v polovině tabulky a ztrátou dvou bodů na páté místo jsem spokojený. O to více mrzí zbytečné ztráty, ale co se dá dělat.

    K fandění během Ostravy - co dodat. Zkritizuji-li TS, budu tu za největšího vola. Tak snad napíšu jen to, že se opravdu divím reakcím subHumana, který u mne tímto trochu klesnul, což mě velmi mrzí. Od něj bych fakt nečekal, že to bude obhajovat. Ani nevím proč, asi proto, že tu vždy vystupoval tak nějak rozumně a rád jsem jej četl :) Ale jo, chápu, že můj názor nikoho z nich nezajímá :)

    • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

      naplavnik     před 10 lety 01.12.2014 14:03 |  
      0 0

      Co se týče hodnocení podzimu, není to na otevírání šampaňského, ale vyloženou hořkostí netrpím. Když člověk uváží vlastní situaci klubu, tak se umístění pohybuje tak nějak v předpokládaném intervalu. Nějak detailněji probírat předváděnou hru asi smysl nemá, existují pozitiva, ale těch negativ je stále dost a dost.

      K posledním příspěvkům ohledně fandění v Ostravě. I mě to u některých zarazilo, zvláště, když patří k zdejším názorovým autoritám, kterých zde tak zbývá už velmi málo...

  16. Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

    podol (přítel SN)     před 10 lety 01.12.2014 13:37 |  
    0 0

    Juniorka prohrává 2:0 v Boleslavi

    juniorskaliga.cz/online.asp?id=976

    • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

      naplavnik     před 10 lety 01.12.2014 13:51 |  
      0 0

      Tak podle online snad ani 2:0 neprohrávala, aktuálně 2:2, branka opět Diop.

      • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

        podol (přítel SN)     před 10 lety 01.12.2014 15:05 |  
        0 0

        Je dobře, že jsem se přehlédl.Omluva

        • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

          naplavnik     před 10 lety 01.12.2014 15:48 |  
          0 0

          No, každopádně jsme z přestřelky nevyšli vítězně... Nakonec 5:4...

  17. Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

    LukySKS     před 10 lety 01.12.2014 13:38 |  
    0 0

    Zažil jsem kotel na Strahově a jeho absolutní novodobé počátky. To co Strašák vytvořil spolu s ostatnimi je podle mě užasný kus práce. A podle mě se nikdy nepovede kotel usměrnit nějakým středně umírněným směrem. Mě se některé pokřiky také nelíbí, pyro taky moc nemusim, kor když jsou za něj pokuty. Ale podle mě se tomu nedá ubranit. Budme radi, ze máme takovy kotel. Na druhou stranu by se tady páni vůdci TS mohli zamyslet nad tim, jestli některé pokřiky, obzvláště jejich obsah není pod uroven naši Slavie. SKS forever!!

    • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

      naplavnik     před 10 lety 01.12.2014 13:54 |  
      0 0

      Byly doby, kdy jsme tu řešili pokřik "Smrk Spartě", a ejhle, doba se poněkud posunula. Jinak ať se na mne někteří z TS nezlobí, ale jak MB trefně říká "Každý si na sebe svůj posudek píše sám."

      • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

        Pepino44     před 10 lety 01.12.2014 14:54 |  
        0 0

        Tak když jsem se dozvěděl,že Strašák končí se šéfováním TS,tak mi to bylo líto a hledal jsem důvody. Sám některé popsal a jako asi hlavní důvod napsal,"že je tím již unaven". Samozřejmě,že jej to muselo stát mnoho sil a času,ale podle toho,jak se začala situace na TS nyní projevovat,tak si myslím,že právě to je ten důvod jeho únavy. Prostě se projevil odklon od ideálů se kterými začínal,nastal určitý posun v chování některých fandů na TS,který již nedokázal ovlivnit. I mně se tento posun nelíbí,a přestože jsem byl vždy na fandění TS hrdý,v poslední době se za určité věci začínám stydět. Obvzláště,když se mne někteří kamarádi,kteří fandí umírněně jiným mužstvům ptají,co ti naši kluci blbnou. Těžko jim to vysvětlovat.Ale i přesto- Strašáku díky,co jsi pro nás ostatní fandy udělal.

    • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

      Radek097 (přítel SN)     před 10 lety 01.12.2014 20:18 |  
      0 0

      Dá se tomu bránit a to pořídit kamery. Jenže to bude nejdřív až bude 1 vlastník "balíčku" klub + stadion. I když se do toho vrazí nemalé částky, tak za 2-3sezóny jsou ty peníze zpět a pak na tom začne i klub "vydělávat", ale to se týká domácích zápasů, při výjezdech se tomu asi těžko může klub bránit.

  18. Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

    martyni (přítel SN)     před 10 lety 01.12.2014 15:39 |  
    0 0

    Zpatky k fotbalu.. http://slavia.cz/clanek.asp?id=12863&passw=41333d38503fd3fda4690c94bee5dd8b Myslim, ze to odpovida tomu, co chtel MB s tymem na podzim hrat. Poctiva obrana, rychly prechod do utoku, strelba. Darilo se odebirat mice a zakoncovat po rychlych protiutocich, na rozdil od minulych let jsme nehrali jalove zapasy bez strelby a bez sanci. Mene uz se darilo nepoustet soupere do sanci. Nedarila se take kombinace a drzeni mice, ale s tim podle me trener pocital a ja musim rict, ze me nevadi, ze jsme v prvnim pulroce po lonsky tragedii nezkouseli hru ala Barcelona. Snad i lepsi kombinace a libivejsi hra casem prijde, chce to ale nejprv, aby lip drzela ta defenziva, jinak tym nebude mit jistotu a sebevedomi.

    • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

      bongor     před 10 lety 01.12.2014 23:02 |  
      0 0

      Já věřím,že MB ví co chce a že se to snaží postupně do týmu "natlouct".Že to nejde
      najednou ,to souhlasím.Pochopitelně nemáme kádr ani zdaleka přirovnatelný třeba k Barce,ale štve mě,když se ještě nemaká naplno,když právě pracovitost je věc,která alespoň částečně zmenšuje rozdíly ve výkonnosti.To jsme zažili třeba s Plísní,když jsme se s ní vyrovnali mnohem líp,než například tak mediálně vychvalovaní bolševici.
      Teď to chce našlapat do kluků co nejvíc fyzičky a těm,co zůstanou domluvit,aby věděli,že kdo to bude flákat vyletí.
      Jinak mě mrzí,že se tady mezi sebou hádáme způsobem, který ke slávistům patří ještě daleko míň,než nějaké sprosté říkanky nebo písničky TS./Poslední díl se TS skutečně nepovedl,ale zase to není na vraždu/.
      Určitě sem občas zavítá někdo z našich úhlavních kamarádů a my mu s tímhle dohadováním děláme nesmírnou radost.Prostě máme každý svůj názor a respektujeme i právo druhých na jiný názor.Tak si podáme ruce a jsme zase
      jedna červenobílá rodina.Co Vy na to přátelé?

    • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

      Pepino44     před 10 lety 02.12.2014 11:59 |  
      0 0

      Ano,tak to je odpověď kritikům Beránkovy taktiky,nemůže se řící,že hrajeme připosraně,když máme druhý největší počet střel směrem k brance. To,že přímo do branky jde tak málo střel snad není vina trenéra. To je věcí každého hráče.Nebo si myslí někdo,že jim Beránek nařizuje,aby raději stříleli metr vedle aby to déle trvalo?