Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Hráči Slavie

Hodnocení slávistů - 15. kolo

Sešívaným se papírově nejsnazší zápas podzimu nepodařil a doma s posledním Hradcem Králové jen remizovali 1:1.

Slavia se podobně jako v minulých sezónách chová jako Robin Hood, bohatým - typicky Plzni - bere, zatímco slabým rozdává cenné body. Z dvou papírově nejlehčích utkání podzimu červenobílí berou pouhopouhý jeden bod, když doma prohráli s Brnem 1:3 a tento víkend remizovali v Edenu s Hradcem 1:1.

Zvláště první půle byla herně hrůzostrašná a dala vzpomenout na ty nejtypičtější bezkrevné výkony pod trenérem Radou, kvůli kterým se proti němu obrátilo slávistické publikum. Pár dobrých příležitostí si sice Slavia paradoxně vytvořila, ale to i Hradec, který se jevil býti silnější v kombinaci, což je vzhledem k jeho postavení na chvostu tabulky alarmující. A to i navzdory tomu, že dle mého názoru byly Budějovice herně slabším soupeřem, ač se hrálo venku a ač jsou v tabulce výše než "Votroci". Nebylo se tedy co divit, že se Edenem začínal ozývat pískot už po dvou desetiminutovkách, což zde rozhodně není zvykem.

Druhé dějství už přineslo zajímavější podívanou a lepší výkon ze strany domácích. Úvod tomu ale příliš nenasvědčoval, ač se z odmávaného ofsajdu prosadil Kenia. Slávisté si ale nadále zahrávali s ohněm, a tak přišel trest. Tristní bránění standardních situací, o kterém psal nedávno quelhar ve svém Statistickém okénku, podtrhl inkasovaný gól z rohového kopu. Naštěstí se hned po třech minutách potvrdilo i to, že v útočných standardkách je Slavia naopak velice silná a taktéž po rohu se prosadil obrozený Škoda. Rychlé vyrovnání vlilo našim hráčům do žil sebevědomí a začali konečně produkovat očekávaný fotbal, tedy zatlačili Hradec do hluboké defenzívy. Ta ale i díky několika dobrým zásahům brankáře Koubka odolala, slávisté si sice vytvořili tlak a nadějné situace, ale do vyložené gólovky se nedostali. Výsledek je tak jasnou ztrátou a jeho jediným pozitivem je, že v Ostravě musí tým vyhrát, pokud se chce vyhnout pokutám, a tak se snad nebude konat další bázlivé představení a jasná prohra sešívaných, které jsou v posledních letech na Bazalech tradicí.

Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).

Matej Rakovan - 4 - Hrubeš nevybíhal vůbec, Rakovan se oproti tomu v zápase s Hradcem snažil pokrýt celé vápno. A působil při tom velice nejistě. Jednou prolétl úplně nazdařbůh, několikrát mu míč vypadl, vážnější ohrožení z toho ale naštěstí nebylo. S inkasovanou brankou nemohl nic dělat. Opět se budu opakovat, že Berkovec ve své loňské formě byl výkonností o parník výše.

Martin Dobrotka - 5 - V obraně měl pár zaváhání, ale nic podstatného, dopředu byl tradičně dost aktivní. Ač to není žádný rychlík, tak se nebojí míč vyvést a je to jeden z mála našich hráčů s technikou. Proti Hradci se mu to ale dařilo tak napůl, připomenu třeba jeho vyloženě nepovedený přímý kop, kdy se buď ukopl, nebo se nezdařile snažil překvapit brankáře hostí.

Martin Latka - 5 - V obraně si své zastane, ale v oslnivé formě není, spíš jde o ligový průměr s pár chybami, jako je příliš faulů a občasné nestíhání a příliš prostoru pro útočníka soupeře. Na druhou stranu je pro mužstvo velice cenný ve vápně soupeře, kde neomylně vyhrával jednu hlavičku za druhou a vytvářel tak tlak a zajímavé šance.

Jiří Bílek - 5 - Při obranné práci mi v tomto kole přišel o něco jistější než Latka, ani on se však drobným zaváháním nevyhnul, viz až příliš prostoru ve druhé půli pro útočícího hráče soupeře, který postupoval ze strany ve vápně a nakonec se dostal k zakončení. Celkově si ale ve dvojici s Latkou drží uspokojivou úroveň, snad si ji udrží a nebude dalším Bortelem či Smejkalem, kteří také začali dobře, ale postupně jejich výkony uvadaly.

Martin Juhar - 4 - Slabší zápas od Juhara, kterému se v posledních kolech docela dařilo. Možná za to mohly zdravotní problémy, které ho sužovaly v týdnu i při zápase. Buď jak buď, v obraně měl poziční problémy a ve hře dopředu nebyl tak vidět jako Dobrotka na druhé straně.

Marek Kodr - 3 - Souhlasím s mnoha diskutéry, kteří tvrdí, že jeho nasazení proti Hradci bylo zbytečné. Kodr pro ligu dle mého názoru ještě nedorostl a pokud ano, tak na pozici stopera a ne defenzivního záložníka. Zvláště bijící do očí byla jeho hra při rozehrávce. Stopeři se ji snažili založit, ale od Kodra se jim míč vrátil vždy neomylně zpět a mohli začít znovu. Dopředu vůbec nepomohl, platný mi nepřišel ani v pokrývání rozehrávky soupeře. V dobré šanci si pak ve vápně Hradce šlápl na míč, i když ho ještě paradoxně v pádu stihl slušně přihrát.

Jaromír Zmrhal - 4 - Také velice slabý výkon a jen tak tak horší čtyřka. Úvodní hodinu takřka neviditelný, až poté, co jsem ho kritizoval v rozhovoru s tolsimirem, se, jako by mne slyšel, zvedl a poslední půlhodinu odehrál uspokojivě, když odebral několik míčů a párkrát dobře přihrál. V kontextu celého zápasu ale naprosto zbytečný hráč.

Vukadin Vukadinovič - 4 - Naprosto tradiční Vukadinovičův výkon. Snad pětkrát si pohrál v souboji jeden na jednoho s hráčem Hradce, aby si následně ukopl míč nebo akci zazdil špatným centrem. Nepochopitelné. Čtyřku má jen kvůli výborně kopnutému rohu, kterým vyzval k vyrovnání Škodu.

Levan Kenia - 5 - Zvěsti z utkání juniorky nelhaly. Kenia působil skutečně dojmem pomalejšího hráče s dobrou přihrávkou a snahou hrát a zakládat akce. Měl i slabší momenty, jako když se v první půli při snadné přihrávce ukopl, ale celkově byl ze středového tria nejlepší. Snad střídal kvůli kondici, jinak by to bylo špatné rozhodnutí vzhledem k ostatním, mnohdy dost tristním, výkonům.

Milan Černý - 3 - Bída, ostatně jako už tradičně. Vukadinovič je aspoň schopen protihráče obejít a pak špatně nacentrovat, Černý míč ztrácí hned, protože jeho kličky jsou neuvěřitelně naivní a neohrabané. Pár přihrávek se mu sice povedlo, ale stejně tak jich bylo zbytečně zkažených. Podobná je bilance u faulů, kdy byl sice několikrát faulován (i za kartu), sám ale také předvědl několik hloupých zákroků a žlutou si ze zápasu též odnesl. Zapomenout se nesmí ani na selhání v gólové šanci v první půli. Nebyla to úplně snadná pozice, ale Černý míč místo střely v podstatě jen zalehl.

Milan Škoda - 6 - Herně to od něj nebylo až tak povedené utkání jako jindy a nákopy na něj příliš nefungovaly. Ale marná sláva, dal gól a byl i naším nejnebezpečnějším hráčem, když se dobře uvolnil ve vápně a hezky zakončoval. Koubek bohužel vytáhl efektní zákrok.

Jan Mikula - 4 - Ze začátku hned zaspal při bránění, pak už šel v obranné činnosti nahoru a působil v ní velice snaživě a přesvědčivě. Snažil se i o podporu útoku, ale jeho snaha o cent levou nohou byla až tragikomická. Napravo by ale mohl být platným hráčem.

Damien Boudjemaa - 4 - Vůbec není ve formě. Pryč je jeho geniální řešení situací, i když i tak byl asi nebezpečnější než Vukadinovič a Černý. Místo toho zaujal vybojováním dvou míčů v osobních soubojích - s trochou nadsázky si ho Beránek přetvořil k obrazu svému, bojovný ale průměrný hráč.

Bekim Balaj není hodnocen, protože neodehrál dostatečný počet minut.

Komentáře (92)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

    zeleznik2     před 10 lety 25.11.2014 17:20 |  
    0 0

    Přísnější měřítko snesou určitě jen Škoda a Dobrotka, co je platné, že Vukadinovič umí běhat, když zazdí každou šanci. Kenia v prvním zápase slušný výkon.

    Idnes to trefil docela dobře:

    2- Škoda
    jinak pak 3 - 3,5

    • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

      Kactus     před 10 lety 25.11.2014 17:35 |  
      0 0

      jo jo, Vukanidovic je behavy, snazi se, ale co z toho kdyz jak se dostane k centru nebo tak podobne tak konec a satecek. bud trefi prvniho hrace, nebo prekopne vapno nebo to rovnou zakopne do autu.

      • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

        Falk     před 10 lety 25.11.2014 17:39 |  
        0 0

        Je to trefné hodnocení ( moc by mě zajímal názor Beránka ).Hodnoceni naprosto střizlivé až mírně optimistické .

  2. Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

    zeleznik2     před 10 lety 25.11.2014 17:39 |  
    0 0

    Hodnocení idnes: nejlepší 1, nejhorší 5

    Sestavy:
    M. Rakovan (3) - M. Dobrotka (3), M. Latka (3,5), J. Bílek (3), M. Juhar (3) (46. J. Mikula) - V. Vukadinovič (2,5) (75. B. Balaj), M. Kodr (3), L. Kenia (3,5) (64. D. Boudjemaa), J. Zmrhal (3), Milan Černý (4) - M. Škoda (2)

    Náhradníci:
    K. Hrubeš - J. Mikula (3,5), M. Nitrianský - R. Hrubý, D. Boudjemaa (3,5), K. Piták - B. Balaj

    • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

      Alanor (admin)     před 10 lety 25.11.2014 18:19 |  
      0 0

      Já s tím úplně nesouhlasím. Kenia byl dle mého názoru ze středových hráčů nejlepší, tady je prezentován jako nejhorší. Můj tip je, že je to kvůli střídání, často jsem se setkal s tím, že střídaného hráče, ač hrál dobře, hodnotili hůře jen kvůli tomu, že ho trenér stáhl.

      Stejně tak nesouhlasím, že byl Latka nejhorší z defenzivních hráčů. Určitě byl lepší než Rakovan, Juhar i Kodr.

      • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

        klimi     před 10 lety 25.11.2014 18:24 |  
        0 0

        K tomu nesouhlasím s tím, že by Juhar byl lepší než Mikula.

        • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

          ortevor     před 10 lety 25.11.2014 19:12 |  
          0 0

          tak tak

        • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

          slaviator     před 10 lety 25.11.2014 19:43 |  
          0 0

          Aspoň ze příště fakt ten Černý hrát nebude :-)

          • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

            Sedrousek     před 10 lety 26.11.2014 13:59 |  
            0 0

            doufejme!!!

  3. Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

    Philliip     před 10 lety 25.11.2014 18:10 |  
    0 0

    V příštím zápase jednoznačně základní sestavu bez Kodra a Černého. Kodr potřebuje dozrát a potřebujeme nyní zkušenější zálohu. Černý je bohužel úplně z formy a neproduktivní.

    Na místo Kodra bych dal Boudjemuu, který by mohl hrát něco podobného, co tu hrával Lukáš Jarolím. Rozdával by balony, udržel balon, zklidňoval hru. Nemá cenu ukopávat další remízový zápas, postavil bych oba hroty, Škodu s Balajem.

    • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

      davy     před 10 lety 25.11.2014 18:35 |  
      0 0

      Kolikátou ŽK dostal Černý? Někde jsem četl, že čtvrtou.

      • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

        fredydj (přítel SN)     před 10 lety 25.11.2014 19:04 |  
        0 0

        jo čtvrtou

        • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

          zeleznik2     před 10 lety 26.11.2014 17:10 |  
          0 0

          Hurá...

    • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

      Steve2924 (přítel SN)     před 10 lety 25.11.2014 19:43 |  
      0 0

      Černý naštěstí vykartován. Ale obávám se, že Kodr hrát bude protože trest Baeze.
      Ale radši bych střed viděl Boudjemaa Kenia a hrát trochu odvážně.

      • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

        slaviator     před 10 lety 25.11.2014 19:44 |  
        0 0

        Černý vykartovan, ale nebal bych se. Však tam Beránek hodi Pitaka a bude po něm chtít sprinty..

      • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

        zeleznik2     před 10 lety 26.11.2014 16:52 |  
        0 0

        Tak tak Kodr na DZ, Zmrhal určitě zase na podhrotu, Damien je lepší než oba dva zmínění hráči, přesto v Ostravě ho asi v základu neuvidíme.

    • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

      Travinho     před 10 lety 25.11.2014 19:50 |  
      0 0

      Tak hrát nemůžeme. To by bylo proti všem zákonitostem moderního fotbalu. Boudjemaa neumí bránit, ale ani si neumí přikrýt míč a pokud už bychom jej chtěli dát do středu, tak jedině z borcem, který to za něj vyloženě ubrání. Protože pokud by to hrál Kenia tak bychom si koledovali o průser.

      • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

        honza1947     před 10 lety 25.11.2014 20:20 |  
        0 0

        V Ostravě bych postavil základ takto:
        Rakovan - Dobrotka, Latka, Bílek, Mikula - Hrubý, Zmrhal - Nitrianský, Piták, Kenia - Škoda.

        • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

          Travinho     před 10 lety 25.11.2014 21:14 |  
          0 0

          To se zdá býti rozumné, ještě bych zkusil na pozici Pitáka Juhara. Jako podhrot by mohl být zajímavý.

        • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

          Travinho     před 10 lety 25.11.2014 21:14 |  
          0 0

          To se zdá býti rozumné, ještě bych zkusil na pozici Pitáka Juhara. Jako podhrot by mohl být zajímavý.

          • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

            klimi     před 10 lety 25.11.2014 21:37 |  
            0 0

            Jasný, a když bude i tam marný jako všude, tak ho zkusíme ve středu zálohy :))

            • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

              Travinho     před 10 lety 25.11.2014 21:53 |  
              0 0

              Marný? Na podzim patří určitě k tomu lepšímu v našem dresu. Jako podpora pro Škodu by byl zajímavější než Balaj. Určitě by dovedl hrát víc z hloubky, a jeho rychlost a tvrdá střela by mohly na tomhle postu platit. Hrál to jednou nebo dvakrát i na jaře a neřekl bych, že zle.

              • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

                klimi     před 10 lety 25.11.2014 22:32 |  
                0 0

                No, spíš bych v našem případě řekl, že nepatřil k tomu horšímu než že patřil k tomu lepšímu :))) Upřímně nechápu, že Juhar z pozice levého beka téměř vůbec neútočí.

                • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

                  Travinho     před 10 lety 26.11.2014 13:12 |  
                  0 0

                  Protože to neumí hrát a otázka je i co po něm Beránek chce.

        • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

          birkin     před 10 lety 26.11.2014 09:01 |  
          0 0

          nevim, co jsem vypozoroval z tech cca 60 minut, tak Kenia zrovna hrac na kraj zalohy neni...na druhou stranu, kdo v soucasne Slavii je, ze?

    • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

      zeleznik2     před 10 lety 26.11.2014 16:59 |  
      0 0

      Taky bych postavil Damiena s Balajem, ale když to Míra neuděl proti Hradci, těžko to udělá v Ostravě, podle mne stejný systém:
      1-4-2-3-1 a sestava:

      Rakovan - Juhar, Bílek, Latka, Dobrotka - Kodr, Kenia - Zmrhal, Vukadinovič, ?Škoda - Balaj

      kdo nahradí Černého?že by Petr?Prošek?Hrubý a nebo Škoda?a vepředu bude Bekim Balaj na hrotu

      A že by nepostavil svého oblíbence Kodra?no i to je možné...

  4. Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

    Betynka58     před 10 lety 25.11.2014 19:38 |  
    0 0

    Tentokrát taky víceméně souhlasím, jen bych prohodil známky Černého a Vukadinoviče.

  5. Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

    Travinho     před 10 lety 25.11.2014 19:56 |  
    0 0

    Podle mě je hodnocení hodně přísné. Hráči chtěli hrát a chyba byla hlavně v nesmyslně defenzivní taktice pro první půli, ale v celkovém kontextu jsme byli určitě lepší a podle mě by si o bod vyšší známku Mikula, Škoda, Kodr, Juhar i Dobrotka zasloužili. Hlavně Dobrotka dle mého podal velmi kvalitní výkon, který volal i po sedmičce, průniků a hezkých kombinací po pravé straně tam bylo opravdu hodně a tím kdo akce většinou zadrbal byl obvykle Vukadinovič. Kodr také nehrál zle. Druhý poločas hrál víceméně stopera a Hradečtí přes něj fakticky nepřešli. Pokud chce hrát Beránek stylem, kde Latka bude něco mezi stoperem a útočníkem, tak je takový hráč na hřišti nepostradatelný.

  6. Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

    Thane (přítel SN)     před 10 lety 25.11.2014 20:00 |  
    0 0

    Ja bych dal Dobrotkovi urcite aspon sestku. Pri pohledu na nej, jeho obranu, podporu utoku i techniku (ukopne se kazdej)se jevi predchozi preferovani Nitrianskeho jako plivnuti do tvare nejen fanouskum, ale i samotnemu hraci. Jeden z mala co obejde jeden na jednoho coz u stopera zarazi..
    JInak je pro me zatim zklamanim Latka. Kdyby nebyl tak nebezpecnej pri utocnych standardkach, byl by az hroznej (vzhledem k predchozimu pusobeni). Keniu vubec netusim jak hodnotit a Vukadinovic ukazuje skoro v kazdym zapase proc byl pro nas posilou a zaroven proc ho pustili..Mikula mi prijde takovej pomalej, ale aspon dokaze zahrat telem..nicmene verim do jara ve zlepseni

    • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

      honza1947     před 10 lety 25.11.2014 20:24 |  
      0 0

      Pozor Dobrotka vyrostl ve Slovanu původně jako pravý bek, teprve později byl přeškolen na stopera!!!!!!

  7. Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

    Artur (přítel SN)     před 10 lety 25.11.2014 20:33 |  
    0 0

    Kenia si tam protahoval nohy u čary. Nejspíš křeče a proto střídaní.

  8. Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

    ElvisPresley     před 10 lety 25.11.2014 22:01 |  
    0 0

    Tak je jasné, že Beránek za Černého nasadí Petra. :-( Místo toho, aby posunul Juhara a dozadu to nekým zalepil, třeba: Mikula - Latka - Bílek - Dobrotka.

    • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

      Betynka58     před 10 lety 25.11.2014 22:11 |  
      0 0

      Tak já věřím, že MB má alespoň tolik rozumu, že Petra už nenasadí ani na minutu.

      • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

        Falk     před 10 lety 25.11.2014 22:17 |  
        0 0

        Já bych zkusil Rakovan - Mikula,Dobrotka,Bílek,Nitrianský -DZ - Piták nad nim Balaj na hrotu Škoda,z leva Juhar,z prava Boudjemaa ,určitě bych nechal sedět Kodra,Zmrhala a Latku

        • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

          Falk     před 10 lety 25.11.2014 22:20 |  
          0 0

          Do středu k Pitakovi bych dal Keniu

  9. Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

    Ladislav (přítel SN)     před 10 lety 25.11.2014 22:27 |  
    0 0

    Z trochu jiného soudku, v Hattricku je ze včera zajímavý článek.
    Např. seznam Peltových posil na zimu: Laštůvka (Dněpropetrovsk), Pavlenka (Ostrava), Nivaldo (Teplice), Greguš (Ostrava), Pavelka (Liberec), Kerbr (Slovácko), Beauguel (Dukla), Šural (Liberec) či Jendrišek (Trnava). To už je nějaká síla. Ještě aby lidé v Jablonci na ten fotbal chodili…
    Slavii je taky věnován jeden odstavec.
    Koupí Slavii bohatý Kazach s ropnými poli?
    Pokud jde o prodej, příznivci Slavie by zvlášť po umolousané domácí remíze 1:1 s posledním Hradcem Králové zase přivítali, kdyby jejich krizemi zmítaný klub už někdo od Aleše Řebíčka konečně koupil. Byť by to měl být třeba bohatý kazašský miliardář Talgat Bajtazijev, který prý vlastní přístav v Batumi, ropná pole i pozemky v okolí Prahy. V koupi Slavie mu údajně pomáhá česko-slovenská dvojice hráčských agentů Jiří Müller – Michal Holeščák. Zatímco slávistická strana tvrdí, že k dohodě nejspíš nedojde, zájemce si nechává otevřená vrátka. Chce prý ale Slavii se stadionem. Před časem bylo oznámeno, že dojde k fůzi firmy majitele červenobílých Aleše Řebíčka a majitele stadionu v Edenu. Jenže dny, týdny a měsíce plynou a je ticho po pěšině. Že by planý poplach a přání otcem myšlenky? Vše jako by zůstávalo při starém. A bohatý Kazach nebude čekat věčně. K mání jsou spousty českých klubů v červených číslech. Ostatně o zájmu tajemných Kazachstánců se před časem psalo i v souvislosti se Spartou. To už dávno padlo, ale když nebude Slavia, která údajně stojí deset milionů eur (při současném kurzu asi 275 milionů korun), může přijít na řadu někdo jiný.

    viz. http://fotbal.hattrick.cz/podle-vzoru-damkova-plzen-proti-bohemce-penaltu-nekopala-koupi-slavii-kazach/

    • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

      spino     před 10 lety 25.11.2014 22:39 |  
      0 0

      24. září: "„Prodávám Slavii společnosti Vinet pana Slavíčka a investora pana Karla Pražáka,“ prohlásil samotný Aleš Řebíček.

      Uplynuly 2 měsíce a je ticho po pěšině. Zdá se, že bude legitimní nazvat Řebíčka lhářem.

      • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

        Navyseals     před 10 lety 25.11.2014 22:48 |  
        0 0

        Použil čas přítomný průběhový a ne minulý, takže lež je subjektivní pojem.

        • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

          spino     před 10 lety 25.11.2014 22:58 |  
          0 0

          Možná, že se tím "pojistil", ale nejsem naivní a moc dobře chápu, proč to ve skutečnosti napsal. Pravým důvodem nebylo informovat média o prodeji Slavie (takové věci se předem nezveřejňují), ale vykecat jim, že stadion vlastní Karel Pražák. ;)

          Proč, to těžko říct...

    • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

      bongor     před 10 lety 25.11.2014 22:39 |  
      0 0

      O tom už jsme si tady Láďo psali s tím,že zase prováháme.Jak je to s tím stadionem taky nikdo neví.Psalo se to jako hotová věc najednou........Je to všechno stejné okolo Slavie,nejistota ve všem.Podle toho taky vypadá celé naše hra i všechno kolem mužstva,Bez vyjasnění těchto otázek se nehneme z místa.Všechny otázky kolem toho,jestli může někdo hrát přes nohu nebo ne vedle toho vypadají naprosto bezvýznmně.A Peltonec je bohatej,ale kde se všechny ty jejich prašule vzaly,to je záhada.Na fotbal tam lidi nebudou stejně chodit,ale to je jedno,hlavně že si tam někdo pěkně nahoní svoje ego.

      • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

        Ladislav (přítel SN)     před 10 lety 25.11.2014 22:57 |  
        0 0

        Tak to pardon, denně se sem nedostanu. U Řebíčka bude nejspíš problém, že chce aspoň dostat zpět peníze, které do Slavie vložil. A to mu nikdo nezaplatí. A Pelta a ego, to jsi asi vystihl, ale nebude to první případ - viz. Blšany a Drnovice ...

  10. Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

    klimi     před 10 lety 25.11.2014 22:57 |  
    0 0

    S hodnocením naprosto souhlasím. Kodr naprosto zbytečný, taktéž nechápu, jakou roli má vlastně na hřišti Zmrhal. Mikula dopředu jasně lepší než Juhar, konečně nám útočili obě strany. Juhar není z postu levého beka schopný po lajně zaútočit, čemuž vůbec nerozumím.

    Jak do Ostravy? To je těžká otázka. Jednoznačně je třeba vyřešit otázku středu zálohy, kde je prostě vždycky jeden hráč naprosto zbytečný, tudíž bych ho obětoval a přesunul do útoku. Ten střed zálohy je fakt problém...Mně by se líbilo hrát s dvojicí Zmrhal-Kenia,je otázka, jak by to fungovalo směrem dozadu. Ale věřím tomu, že kdybychom vytáhli presing a necouvali, tak není potřeba tam není potřeba mít nějakého vyloženě štíta. Na levého beka bych postavil Mikulu, druhý poločas se mu až na dva centry slabší nohou povedl.
    No, kraje zálohy jsou největší hádanka...Já bych vpravo nechal Vuku, aspoň dokáže obejít 1vs1 a zatopit soupeři, to málokdo z našeho týmu umí. Vlevo to je "jedna velká hádanka". Z Juhara v záloze jsem vyléčen, no tak zbývá snad už jen někdo z dvojice DB-Nitrianský. Nepočítám s tím, že by měl Piták hrát od začátku. A na hrotu dvojice Balaj-Škoda.

    • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

      Betynka58     před 10 lety 25.11.2014 23:29 |  
      0 0

      Poté, co prováděl v neděli, bych napravo Vukadinoviče určitě nerad viděl, to raději Nitrianského. Nalevo bych naopak asi Juhara zkusil, on tam totiž ani za daného stavu nikdo jiný nezbývá. Za něj bych ale přece jen zkusil Dobrotku, párkrát na podzim už levého beka hrál a nevedl si špatně. Otázka je, koho do středu zálohy, vzadu bych asi zvolil stejně jako Ty dvojici Zmrhal-Kenia, ale koho před ně ke Škodovi? Jak tak o tom přemýšlím, asi bych nakonec dal nejspíše přece jen Balaje, ale jistej si vůbec nejsem.

    • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

      slavoj71 (přítel SN)     před 10 lety 26.11.2014 07:27 |  
      0 0

      Díky za odkaz, hezký a vcelku výstižný článek, i když nové informace nepřináší a vesměs jen shrnuje známé spekulace. V každém případě pan Mádl a pan Procházka z Hattricku jsou asi jediní v této zemi, od koho má smysl si něco přečíst o českém fotbale.

      • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

        Tomski     před 10 lety 26.11.2014 08:29 |  
        0 0

        s tím souhlasím...od Mádla jsem četl knihu Kmotr Fotbal a můžu jedině doporučit...

    • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

      spino     před 10 lety 26.11.2014 08:31 |  
      0 0

      Snad vyjde ten Pitr. Byla by sranda mít za majitele fotbalové a hokejové Slavie údernou dvojici Pitr - Pitter. :DDD

      • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

        travel (přítel SN)     před 10 lety 26.11.2014 09:59 |  
        0 0

        Nevím,jaký by byl ten kazach,ale ostatní údajní zájemci ve mně moc naděje a optimismu k lepším zítřkům Slávie nevzbuzují.Zajímavé je,že o možnosti majitele,kterou tu zmínil smely není žádná zmínka.Jsem zvědav,jestli se přes zimu dotáhne změna majitele (vč. stadionu) do konce a zda to bude případně pro Slavii výhra,nebo z bláta do louže.

      • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

        Markus     před 10 lety 26.11.2014 10:49 |  
        0 0

        To snad nemyslíš vážně :( Jistě ti není tajemstvím politika na Praze 10 a síla Milana Richtra. Iluze Zoufalíkova uskupení i více než desítkou let ověřený tichý partner pražské ODS v podobě politiků ČSSD .. Překvapuje snad někoho, že tu radnici nakonec získají právě tihle a slepí to Kleslová, kterou znají všichni a nakráčí tam pod vlajkou ANO? To je ten hnus, o kterém jsem tu mluvil před volbami, beznaděj. V tom komentáři Mádla je to naznačeno, opravdu záleží na potvrzení tohodle vývoje, místní stíny už se zase kolem Edenu míhají. Je těžké si těchto věcí nevšímat a sledovat jen sportovní výkony, už mě nějak přešla chuť!

        • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

          travel (přítel SN)     před 10 lety 26.11.2014 11:11 |  
          0 0

          Souhlas Markus,jestli ta první věta byla reakce na mě,tak to trochu rozvedu.Pokud by byl nový vlastník kazach či ten dle smelyho informace,pak by to nemuselo být špatný (snad).Pokud by to bylo,jak naznačuješ ty i Mádl,tak by to byl ,podle mě , průšvih.Těmto "podnikatelům" totiž nejde vůbec o fotbalovou Slávii,ale jen o stadion a dělat si s ním,co uznají za vhodné,což teď nemůžou,ale jako vlastníci i fotbalové Slávie by tomu tak ,bohužel,bylo.Ani si nechci představit,co by se Slávií bylo,kam by až spadla.Záleží na Řebíčkovi komu z těch údajných zájemců Slávii prodá,mám ale obavu,že bez stadionu ji nikdo seriozní nekoupí (a ten vlastní právě ti "podnikatelé").

        • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

          spino     před 10 lety 26.11.2014 11:44 |  
          0 0

          Za to si ale mohou slávisté sami! Kdyby jsme se my tupci z Prahy 10 vykašlali na všechny ty libertariánské úvahy jak moc ne/podporovat sport z veřejných peněz, či kdo si kandidaturou honí kariéru, a volili čistě podle lidského charakteru (Vrba, Strašák, Pomikal x Richter, Kleslová, Rázl, Zoufalík), tak bychom alespoň věděli, že na radnici sedí lidé, kterým skutečně záleží na Slavii a nikoliv tihle spekulanti. Připomínám, že DPD unikla 5% hranice zhruba o deset lidí. :(

    • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

      Elanius     před 10 lety 26.11.2014 12:58 |  
      0 0

      Dovolil jsem si nastínit trochu pozitivnější varianty v tomto článku: http://slaviafans.com/kdo-bude-vlastnit-slavii-2/

      Jinak k předchozím dvou jménům, snad raději toho kazacha, než Pitra, Hrdličku a spol. To už je i ten Řebíček snad lepší.

      • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

        travel (přítel SN)     před 10 lety 26.11.2014 13:20 |  
        0 0

        Elanius,díky za článek.Myslím si,že ani jeden z pánů Š by nebyl špatný majitel.Jen nevím,snad se neurazíš,jak jsou tvé informace věrohodné.

      • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

        Elanius     před 10 lety 26.11.2014 15:34 |  
        0 0

        Vycházejí z toho, co je uvedeno v článku a z obecně známých věcí z médií. Zákulisní zdroje bohužel nemám :-) Ale stejně bychom se mohli ptát na důvěryhodnost všech podobných informací, ať už o Rusech, Pitrovi, kazachovi atd...

        • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

          travel (přítel SN)     před 10 lety 26.11.2014 16:08 |  
          0 0

          Bohužel Mádla a Procházky nemám možnost se zeptat.Ale třeba smely,když sem dal info o možném novém majiteli,tak bylo zřejmé,jak se to dozvěděl.Je mi ale jasný,že málokdo své zdroje řekne a zároveň nikdo z nás nemůže vědět,jak to vše dopadne.Přesto ještě jednou díky.

  11. Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

    Petr9608     před 10 lety 26.11.2014 07:28 |  
    0 0

    A stejně - nebyl nejlepší z těch trenérů, co tu byli, Petrouš? Ano, je podepsán pod tou blamáží 0:7, ale nebyl on spíš oběť toho, že mu nebyly dány prostředky na posílení týmu?

    Dá se tedy říct, že vyjma památného jara 2011 tu byly celkem 4 světlé chvíle o několika málo kolech...

    a) začátek podzimu 2010 - dodnes si pamatuju na ten pocit, kdy se v zápase s Libercem (kde byl ukončen bojkot) vedlo 1:0 a já si myslel, že sezóna 2009/10 byl omyl a my se zase vrátíme zpět... Liberec záhy otočil na 1:3....

    b) půlka podzimu 2012 - Ač se angažmá Rady nedalo honotit pozitivně, ta výhra nad spartou byla neskutečná a zároveň byla příslibem k tomu, že bysme třeba mohli hrát o poháry

    c) závěr jara 2013 - Efekt "jarního Petrouše" opět zafungoval, žel stejně jako pak následně efekt "podzimního Petrouše"

    d) začátek podzimu 2014 - Ano, asi jsme si opravdu mysleli, že už je "to" konečně tady. A zase nic.

    Za mne marast neskončí, dokud se nesotanem do pohárů...

    • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

      davy     před 10 lety 26.11.2014 08:26 |  
      0 0

      Čistě teoreticky by byl dobrý tandem Petrouš-Rada, pokud by druhý jmenovaný měl na starosti pouze fyzickou přípravu (pravděpodobná Petroušova slabina). Ovšem Rada by asi byl proti.
      Domnívám se, že pod Beránkem půjde Slavia nahoru a nebude to ani tak dlouho trvat. Je třeba vzpomenout na minulé působení MB ve Slavii, kdy byly podstatně kvalitnější kraje (Piták v tehdejší formě a samozřejmě Skácel), a raději adekvátně doplnit kádr než opět odvolávat trenéra.

      • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

        klimi     před 10 lety 26.11.2014 09:25 |  
        0 0

        Já jsem aspoň malý pokrok čekal už na podzim, ale spíše tu opět vidím zhoršení. Jako "progres" oproti minulé sezóně vidím to, že máme na sestup náskok čtyry body a ne jen jeden (bez komentáře).

        • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

          Tomski     před 10 lety 26.11.2014 09:54 |  
          0 0

          tak loni jsme snad žádný náskok neměli...po 15. kole poslední mám pocit...určitě hrajeme lépe než loni...dáváme víc branek...za půl roku s průměrných hráčů neuděláš lídra tabulek...liga je vyrovnaná a my jsme prostě v jejím průměru...

    • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

      Alanor (admin)     před 10 lety 26.11.2014 08:33 |  
      0 0

      Petrouš měl šanci dvakrát a minimálně v dohledné době bych ho tu znovu vidět nechtěl. Slavia potřebuje silného trenéra a tím on není. Když přišly ty blamáže, tak na to koukal jako tele na nová vrata a řekl, že netuší, čím to může být. Trenér musí mít mančaft pod kontrolou a musí vědět co dělá a co to přinese.

      • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

        Betynka58     před 10 lety 26.11.2014 12:35 |  
        0 0

        Před pár lety jsem napsal, že se Slavia definitivně vzpamatuje, až se do ní vrátí KJ, aby tu napravil, co kdysi (jak se to už zdá dávno) jako jeden z hlavních aktérů pokazil. Čím dál víc začínám věřit tomu, že Slavii opravdu není schopen spasit nikdo jiný.

        • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

          rak (přítel SN)     před 10 lety 26.11.2014 15:56 |  
          0 0

          Nesouhlasím. S Boleslaví žádné zázraky nedělá a ve Slavii už ho vidět nechci.

  12. Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

    Slawek     před 10 lety 26.11.2014 09:07 |  
    0 0

    Hodnocení je v některých případech poněkud přísnější, ale v zásadě se s ním dá souhlasit. Pro mě z toho vylývá jedna věc. Trenéři nezvládají umění sestavit tým schopný hrát nějakým smysluplným systémem a to přesto, že na to hráče mají. Jsem přesvědčen, že jinde by většina z našich kluků bez problémů hrála. Proč ne u nás ? A navíc jsou za to někteří ohromně odměňováni. Umět vybrat pro hráče post, který mu sedí je k nezaplacení. Hodnotíte Zmrhala nízko, ale může za to jenom on ? Škoda nehrál tak jako v minulých zápasech. Proč asi ? Vždyť ho to už ani nemůže bavit. Snaží se, maká, ale jen tak, pro nikoho, leda sám pro sebe. Ale všude být nemůže. Vukadinovič je rychlík jako hrom, jenže pak neví co dál. Proč s ním na tom někdo nepracuje? Prostě není vidět žádný posun, žádný progres. Je to už zase jako za předchozích trenérů.

    • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

      Tomski     před 10 lety 26.11.2014 10:27 |  
      0 0

      Zmrhal by potřeboval posadit...s Hradcem byl k ničemu...spoluhráč má míč a on stojí a kouká co bude (já si nevybavuji, že by udělal něco dobře) stejně tak Černý...ty snad víš, že s Vukadinovičem někdo nepracuje ? když profík na úrovni první ligy zkazí 7-10 přihrávek a centrů za 70 minut, tak to není o trenérech nebo spoluhráčích...chyba byla, že ho nesundal ve 35. minutě...někdo ho tady srovnával s Juharem, ale ten je co se týče techniky o dost napřed...příště doufám v sestavu: Rakovan - Mikula, Latka, Bílek, Dobrotka - DB (Nitrianský), Kodr, Kenia, Juhar - Piták - Škoda...

      • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

        klimi     před 10 lety 26.11.2014 10:34 |  
        0 0

        Juhar je co se týče techniky o dost napřed o proti Vukovi? Tak s tím absolutně nesouhlasím. Kolikrát se Juhar díky své technice za působení ve Slavii na postu levého záložníka dostal do tolika pozicí k centru? Kolikrát Juhar obešel soupeře? Zřídka, jestli vůbec.

        • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

          klimi     před 10 lety 26.11.2014 10:36 |  
          0 0

          Dodatek: Juhar vlastně nikdy necentroval, protože byl schopný vystřelit i z nulového úhlu :)) Efekt těchto střel známe.

          • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

            Tomski     před 10 lety 26.11.2014 11:12 |  
            0 0

            baví mě jak se tady stavíš do role odborníka ala miros :-D

            • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

              klimi     před 10 lety 26.11.2014 13:27 |  
              0 0

              Tak tímhle jsi zase pobavil ty mě :)

          • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

            Betynka58     před 10 lety 26.11.2014 12:45 |  
            0 0

            Jo, a proto má Juhar v letošní sezóně už pár přihrávek na gól?

            • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

              klimi     před 10 lety 26.11.2014 13:36 |  
              0 0

              A Vuk snad ne? Balajovi celkem pěkně proti Liberci, v neděli Škodovi.
              Juhar proti Jablonci a Baníku-nakopnutím z půlky. Dále si nevzpomínám, prosím o doplnění.

              • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

                tolsimir     před 10 lety 26.11.2014 14:43 |  
                0 0

                Juhar ma jednu navic na Slovacku, stejne jako Vuk proti Plzni

              • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

                Betynka58     před 10 lety 26.11.2014 15:06 |  
                0 0

                Já jsem reagoval na to, že Juhar nikdy necentruje, ne na srovnání s Vukadinovičem.

                • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

                  klimi     před 10 lety 26.11.2014 17:21 |  
                  0 0

                  Tak ono v situaci, kdy kope standartku z půlky a roh to jinak nejde (resp. jde, ale ve Slavii se všechno nakopává).

        • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

          Navyseals     před 10 lety 26.11.2014 10:53 |  
          0 0

          Já nechci kázat, ale Juhar jako jedinej proti Hradci obšel dva hráče po sobě, což je něco, co je u nás výjimkou. On je zbrklej to jo, ale nebojí se hrát a docela si už i zvyknul na beka. Vukadinovič je sice přímočarej, ale finální fázi řeší jako žáček. Černý je v týhle formě naprosto zbytečnej hráč.

      • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

        Slawek     před 10 lety 26.11.2014 14:04 |  
        0 0

        Ne, ne posadit ne, ale dát ho na post, kde to umí, kde ho to baví a kde nebude, jak říkáš, jen koukat co kolem lítá. Umí hrát zezadu, ne na lajně nebo podhrotového halva. A že s Vukadinovičem, že se nepracuje tak jak by mělo je zřejmé z jeho výkonů. Je rychlý ale bez řádného ukončení akce. Buď střelou nebo přesnou finální přihrávkou a nebo centrem. Nic z toho prostě neumí, proto by na tom měl s asistentem pracovat. Jinak zpět k Peltovi. Co jiného ? A ještě Hrubý. Vůbec nevyužíváme jejo potenciál. Kdo ho viděl hrát za dvacítku se jen diví.

        • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

          Tomski     před 10 lety 26.11.2014 14:26 |  
          0 0

          tak jestli víš jak s kým kdo pracuje tak ok...

  13. Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

    Pepino44     před 10 lety 26.11.2014 10:51 |  
    0 0

    Tak jsem se trochu zamyslel nad tím proč hrajeme tak špatně. Ze zdejších příspěvků jsem se dočetl,že máme dobré hráče,kteří by v jiných mužstvech hráli dobře. Myslím si,že je to pravda jenom částečná. Možná,že by se některý hráč v jiném mužstvu opravdu chytil,i když ze současného kádru tomu mnoho nevěřím. Podívejme se na skladbu našeho mužstva. Je to pár mladíků,většinou našich odchovanců,kteří na ligu ještě asi nemají a potom hráči,sice starší,ale většinou "odloženci" z mužstev,kde se neuplatnili. Abych byl konkrétní - brankáři: Rakovan,Hrubeš,podle mého slabší ligový průměr(pro srovnání si všimněte,jak se proti nám brankáři soupeře vytáhnou) s nevyrovnanou výkoností. Obrana: Dobrotka,na obránce sice technický ale pomalý.Latka v podstatě to samé,pomalost nahrazuje častými fauly,vyniká přehledem a bojovností,ale to bohužel nestačí a bohužel,lepší to už asi nebude. Pravděpodobně je již za zenitem. Bílek-průměrný stoper,který by se snad mohl zlepšit. Juhár - není obránce,mimo rychlosti a tvrdé(byť často nepřesné střely) nemá nic,pravou nohou ani nepřihraje. Vukadinovič-mimo rychlosti prostě nic. Piták-za zenitem,použitelný tak na 15-20 min. A takto bych mohl pokračovat o celém mužstvu. Prostě myslím si,že náš kádr není tak silný jak si o něm myslíme. Je to ligový průměr a postavení v tabulce odpovídá jeho možnostem. Myslet s tímto mužstvem na poháry je troufalost a jenom zbožné přání.

    • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

      Navyseals     před 10 lety 26.11.2014 10:56 |  
      0 0

      Dobrotka pomalej rozhodně není, svým stylem mi připomíná Ivanoviče z Chelsea a ten je považovanej za nejlepšího pravýho beka v Anglii. S Bílkem taky absolutně nesouhlasím, mně se třeba líbí víc než Latka a na rozdíl od Latky nedělá chyby.

    • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

      birkin     před 10 lety 26.11.2014 10:57 |  
      0 0

      nesouhlasim s temi stopery. oba maji za sebou uspesne pusobeni v bundeslize, vekove v podstate na stopera idealni...podle meho nazoru na stoperech mame v kapr lize nadstandard..ja si myslim, ze hlavni probm jsou krajni obranci a hned za tim krajni zaloznici...

      • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

        Pepino44     před 10 lety 26.11.2014 12:46 |  
        0 0

        Birkine,tak v tomto s Tebou nemohu souhlasit,i když máš jistě právo na svůj názor. Ano dost hráčů se celkem prosadilo i v zahraničí,ale vrátili se. Myslíš si,že se vrátili z lásky ke Slávii,asi těžko,pokud by jejich výkonost neklesala,v zahraničí by zůstali. Srovnej např.výkony Pitáka než odešel do Rakouska,Latky než odešel do Německa. Prostě věk nezastavíš a lepší to nebude. Píšeš,že na stoperech máme v kapr lize nadstardant. To se ukázalo v utkání s Hradcem při těch závarech před brankou,zvláště v prvním poločase,kdy stopeři nebyli schopni odkopnout balon od branky alespoň kamsi. Ale jak jsem napsal,je to věc názorů. Musíme si však uvědomit,že to,co bylo již není.

      • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

        zeleznik2     před 10 lety 26.11.2014 17:09 |  
        0 0

        Bohužel to není pravda, Laty už rychlostně nestíhá a zbytečně fauluje, nejvíce je to vidět proti týmům s mladými, rvavými hráči, Bílek je jistější občas udělá hrubku, ale celkově lepší, kraje tam je opravdu problém, Juhar není obránce, ale přesto dokázal v některých zápasech zahrát dobře, Dobrotka je určitě ze čtveřice nejlepší, rychlostně i technicky, jen to zdraví, ale teďka zaplať bůh dobré, krajní záložníci jsou podstatně větším problémem, Vukadinovič rychlostně výborný, ale co je platné, když nedokáže vystřelit a v bránění taky nic moc, M. Černý odvede spoustu černé práce, ale v poslední době výkony tristní. A kdo místo nich?v obraně Mikula, vracející se po zranění, totálně z formy Nitrianský, uklizený Dostál. Kodr, který jeden poločas výborný a pak dva zápasy hrůza a děs, teď hraje na DZ, když tam před tím Míra zkoušel i Dobrotku, ten by na stoperu místo Latyho určitě nezaostával. No a na krajích zálohy?nejlepší náš hráč Mičola stále zraněn, Petr omyl, Prošek katastrofa. Koreš nehraje ani na hostovačce v Budějovicích, takže zbývá Zmrhal a Škoda jako náhrada za Černého s Vukadinovičem.

    • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

      Falk     před 10 lety 26.11.2014 11:38 |  
      0 0

      Vidím to stejně ,podepisuji

    • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

      Falk     před 10 lety 26.11.2014 11:38 |  
      0 0

      Vidím to stejně ,podepisuji

      • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

        Falk     před 10 lety 26.11.2014 11:40 |  
        0 0

        Už jsem starši a asi hloupější,také si myslím jako Pepino,že na to prostě nemáme kádr

        • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

          Mijk     před 10 lety 26.11.2014 12:03 |  
          0 0

          Tak pravda je, že v tom kádru je sice spousta průměrných a podprůměrných hráčů, ale my se teď taky neporovnáváme s top kvalitou na úrovni Ligy mistrů či Evropské ligy, ale s úrovní Peltaječurákligy a na tuto soutěž je kádr dle mého názoru nadpůrměrný.. Jen z pohledu té zahraniční konkurence - oba stopeři byli schopní se prosadit v Německu, u Zmrhala jsem přesvědčen, že se úspěšného zahraničního angažmá také dočká, Černý kopal v Turecku, ale hlavně, dívejme se na na kádry našich konkurentů - dejme tomu, že Plzeň a Sparta jsou jinde - i když ani o tom nejsem tak přesvědčený, ale jaké top hráče vidíte v Boleslavi, Brně, Ostravě, Slovácku, nehovořím o Příbrami či Hradci.. Úroveň hráčů dle mého odpovídá výši rozpočtu tedy rozhodně do první pětky.. Proč tomu tak není, bůh suď, můj dojem je, že ryba smrdí od hlavy - těžko chtít od hráčů stoprocentní přístup a profesionalitu, když není na nejvyšších místech..

          • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

            Kornovo     před 10 lety 26.11.2014 15:17 |  
            0 0

            boleslav - wagner (golovy hrac, o parnik lepsi nez skoda), duris (rychly hrac, ktery umi nahrat, reprezentant), kysela, boril (slusni krajni obranci, mnohem lepsi nez nasi), tavares (zname), scuk (top hrac nasi ligy na svem postu)

            banik - gregus (tahoun zalohy, umi nahrat i skorovat), de azevedo, mensah (hraci kteri umi obejit protihrace, presne nahrat), baranek , stronati , kasa (perspektivni obranci nebo beci, lepsi nez nasi), dan holzer (19 lety kluk, ktery ma kolem 30 ligovych startu, dobra nahravka, v nasem tymu jasny zaklad)

            slovacko - dosek( strelec, o takovem hraci snime :), kerbr, kalouda (hraci, kteri umi pripravit sanci i zakoncit, z jejich akci tezi dosek), sumulikoski (dobry dz, nedela tolik faulu co baez)

            brno - zavadil (tahoun tymu, vyborne standardky - takoveho nemame)

            napsal jsem jen 4 tymy, ale na 1. petku proste nemame. to nejsou nejake moje vyctene blitky, ale to co jsem videl od tech hracu hrat v teto sezone, dalo by se pridat daleko vic. dale pridam ze ani jeden tym nehraje takovou nudu jako slavie. v ostrave nic necekam, jen se obavam ze to domacim sedne a prohrajem vysoko

  14. Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

    slamacek (přítel SN)     před 10 lety 26.11.2014 12:14 |  
    0 0

    Dovolim si tentokrat nesouhlasit s hodnocenim nekterych hracu.
    Rakovan - 2 - 3 pro tebou uvedene duvody. nejisty
    Dobrotka - 4 je videt ze to je stoper. pravy bek ale musi dnes hrat jinak
    Juhar - 3 do stridani predvedl dost zbytecnych ztrat a vlastne nic smerem dopredu.
    Kodr - tenhle zapas mu dal max. to ze ma odehrany zapas v lize. nic nepredvedl a ani mi neprislo, ze by necim prispel. jeho zarazeni nechapu. take mu nic nevycitam. je to mlady kluk a neco v nem je.
    Zmrhal - jako jeden z mala chce hrat, ale prijde mi ze nema vlasnte s kym hrat
    Vukadinovic - 1. za to ze kopne roh a skoda z toho da gol si 4 nezaslouzi. jeho vykony jsou naprosto katastroficke. co z toho ze rychle vyveze mic, kdyz jej tam odevzda. tohle by se mozna hodnotilo v americkem fotbale...
    Kenia- 4 snazil se hrat na velkem prostoru. jako prislib ok, ale jeho ukazkova prihravka lobem do autu... no bojim se bojim...
    Mikula- 5 je videt ze to je krajni obrance. hned se vice vysune. jeho na hristi v pristim zapase chci.

  15. Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

    Betynka58     před 10 lety 26.11.2014 12:53 |  
    0 0

    K postu brankáře - jistě bylo logické, že po té Hrubešově minele v Budějovicích dostal příležitost Rakovan, ale po těch třech zápasech se mi zdá, že rozhodně neprokázal, že by byl lepší než Hrubeš, spíše naopak. Jistě, zatím nijak vyloženě fatální chybu neudělal, ale taky (na rozdíl od Hrubeše) nechytí nic navíc. Proto si myslím, že by v Ostravě měl Beránek zase dát šanci Hrubešovi, který se mně osobně tak nějak líbí víc.

  16. Vukadinovič

    Dresco     před 10 lety 26.11.2014 14:20 |  
    0 0

    Já nechápu, že toho Vukadina na tréninku nenaučí kopat centry, to je přece věc, která se dá natrénovat a naučit. Přitom si nemyslím, že by měl špatnou kopací techniku. Když má míč v klidu, tak kopne kvalitní centr, jako například z rohu. Ale jakmile u toho musí běžet nebo kolikrát i jenom jít a ten míč se kutálí a nestojí, tak letí 9 z 10 centrů do háje. On by byl tak platnej hráč jinak, protože má rychlost a dokáže i obejít 1 na 1. Ale pamatuju si jeho dobrou prihravku jen jednu, kdyz to daval Balajovi proti Liberci pred prazdnou branu a to je sakra malo na to, kolik mel prilezitosti.

    • Re: Vukadinovič

      Tomski     před 10 lety 26.11.2014 15:41 |  
      0 0

      tak to není o tom, že to neumí, ale že je dřevák a nedá si dostatečně záležet...už měl i pár šancí a řešil je podobně...

    • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

      bongor     před 10 lety 26.11.2014 23:13 |  
      0 0

      Koukám na velkou mezinárodní událost:Real hraje opět proti Vaclíkovi.Ta vygumovanost rudých čmáralů nemá mezí.Ostatní fotbalisté Basileje jsou přece
      k ničemu a ten chudák Suchý,kam by se chtěl hrabat?Vždyť byl teprve dvakrát v sestavě kola ligy mistrů.