Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Hráči Slavie

Hodnocení slávistů - 13. kolo

V Edenu bylo k vidění zajímavé utkání, ve kterém sešívaní prolomili sérii bez vítězství a Příbram šťastně zdolali 3:2. Nikdo z hráčů výrazněji nezazářil, ale několik nadprůměrných výkonů k vidění přesto bylo.

Zápas hodnotím kladně. Jistě, každý bychom si představovali, že Slavia bude výrazně lepší než soupeř a zaslouženě dokráčí k vítězství. Na druhou stranu šťastná výhra v posledních minutách po zajímavé přestřelce je druhou nejlepší možností a nutno přiznat, že Příbram nebyla vůbec špatným soupeřem. Ač jako klub nemá zvuk, tak se jí podařilo dát dohromady nejzajímavější kádr za dlouhou dobu a po výměně trenéra měla i výtečnou aktuální formu (tuším 4-1-0). Ke Slavii se však přiklonilo štěstí, kterému ale šla naproti i díky tomu, že trenér Beránek postavil zajímavější a útočněji laděnou sestavu než v Budějovicích.

Zmínku si zaslouží i mladý rozhodčí Pechanec, který zápas zvládl velice dobře. Od dob titulů je věcí nevídanou, že Slavia kopala penaltu ve dvou zápasech po sobě. Zákrok příbramského obránce na Zmrhala byl však zcela evidentní, i když si dovedu živě představit, že v minulých sezonách by píšťalka sudího klidně zůstala němá. Přístup sudích ke Slavii se tak dle mého názoru v této sezóně změnil. Už nás (někdy až absurdně) neřežou, ale snaží se pískat rovinu s tím, že když už chybují, tak vyváženě na obě strany. Čím to? Že by náhoda? Asi ne, odehrána je už skoro půlka sezóny. Umlčení mediálního tlaku? Nebo našla Slavia konečně zastání v zákulisí (hovořilo se o Chvalovském)?

Závěrem bych ještě kvitoval snahu Tribuny Sever nedat disciplinární komisi (která se naopak po Slavii s radostí "vozí") šanci k dalšímu trestání našeho klubu. Boj proti strahovské špíně se vzdát nesmí, ale je lepší bojovat vtipem než-li nadávkami.

Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).

Matej Rakovan - 5 - Mnoho práce neměl. S inkasovanými góly nic dělat nemohl, párkrát ne úplně jistě vyběhl, Slavii však podržel za stavu 2:2 při velké šanci Řezníčka.

Martin Dobrotka - 4 - Na Dobrotku slabší výkon. Jeho strana byla zranitelnější, měl problémy s dobře hrajícím Zemanem. V první půli předvedl výraznou chybu, když v útoku ztratil míč a hosté vyrazili do přečíslení 3 na 2, které naštěstí Deli prováhal.

Martin Latka - 6 - Při bránění průměrný, rozehrávka pak špatná, nadprůměrnou známku ale získal díky své dobré podpoře útoku. Proměnil penaltu, velký podíl měl na brance Bílka. Dostal se i do další vyložené šance.

Jiří Bílek - 5 - V obraně to byl jeden z jeho slabších zápasů. Byl horším ze stoperů, občas udělal menší chybu, při první inkasované brance se nechal odstavit od akce Řezníčkem. Blýskl se ale parádním zakončením a vstřelenou brankou na 2:1.

Martin Juhar - 6 - Po herní stránce z obrany asi nejlepší hráč tohoto zápasu, i když i on lehce zaváhal při brance do šatny, když se nechal předskočit hráčem Příbrami. Jinak ale bránil jistě a i byl tentokrát konstruktivní při hře dopředu. Krásným dlouhým míčem našel v šanci Latku, který ale trefil jen Boháče.

Aldo Baéz - 6 - Rozjížděl se pomaleji, ve druhé půli už ale zahrál nadprůměrně a nakonec si vysloužil horší šestku. Po velkém poklesu formy se dostává zpátky, i když na úroveň, se kterou letos začal, se ještě zpět nedostal. Zvláště v závěru pomohl Slavii při bránění těsného náskoku.

Robert Hrubý - 6 - Sázka na Hrubého, který je směrem dopředu mnohem potentnější než Kodr, se dle mého trenéru Beránkovi vyplatila. Zvláště v úvodní půli byl Hrubý asi nejlepším slávistou. Byl velice aktivní, pro míč si chodil až ke stoperům, přičemž byl vidět i na straně druhé ve vápně soupeře. Zaváhal jen při nesmyslné malé domů, když měl míč odkopávat, ale naštěstí z toho nic nebylo. Ve druhé půli už byl vidět o hodně méně, ale nakonec to u mě stačí na horší šestku.

Vukadin Vukadinovič - 4 - Bohužel se dá říci, že to byla opět Vukadinovičova klasika. Aktivní, snaživý, je schopný přejít jeden na jednoho, ale platnost jeho hry pro Slavii se limitně blíží nule, protože není schopen efektivně zakončit, ať už střelou nebo centrem. Když na tom zapracuje, tak bude platným hráčem.

Jaromír Zmrhal - 4 - Zmrhal už zdaleka není v takové fazóně jako na začátku sezóny. Proti Příbrami to byl jeden z jeho nejslabších výkonů letos. Vidět téměř nebyl, i tak jsem ale uvažoval o průměrné pětce, protože po jeho pěkné akci získala Slavia penaltu. Bohužel to ale byl téměř jediný světlejší moment, a tak jsem se nakonec přiklonil ke čtyřce.

Milan Černý - 4 - Podobně jako u Zmrhala jsem váhal mezi čtyřkou a pětkou. Tentokrát Černý Slavii přispěl při napadání a v obranné činnosti, dopředu ale nepředvedl opět téměř nic. Nebylo se co divit, že za stavu, kdy Slavia nutně potřebovala vstřelit gól, stáhl Beránek právě jeho.

Milan Škoda - 5 - Buď září a když ne, tak aspoň příkladně bojuje pro tým - to je Škoda tohoto ročníku. Včerejší duel přinesl druhou možnost. Škoda velmi dobře sklepával míče, často je udržel. Do šance se ale dral jen jednou, v dobré pozici se mu ale do střely položil obránce Příbrami a nakonec z toho nebyl ani roh. Celkově platná lepší pětka, pro vyšší známku by musel být více v zakončení či by musel pro ostatní vypracovávat vyložené šance.

Damien Boudjemaa - 6 - V této sezóně není zdaleka využíván tak, jak by si asi nejen podle mého názoru zasloužil vzhledem ke svým nezpochybnitelným fotbalovým kvalitám. Proti Příbrami dostal zřejmě jednu z posledních šancí, když střídal v poločase Vukadinoviče. Začal nemastně neslaně, jak je bohužel u něj na podzim zvykem, ale závěrečná desetiminutovka mu patřila. Několikrát v ní ukázal fotbalovost a přehled a hlavně parádním centrem vybídl k rozhodující brance Balaje! Nadprůměrná šestka a doufám, že Boudjemaa ve Slavii ještě neřekl poslední slovo!

Bekim Balaj - 6 - Odehrál sice jen 9 minut, ale rozhodl jsem se pro výjimku a dát Balajovi i za tento krátký úsek nadprůměrnou šestku, protože rozhodl zápas dobrým zakončením. Pro vyšší známku by musel předvádět kvalitní výkon po delší dobu, než jaká mu byla na hřišti umožněna.

Karel Piták není hodnocen, protože hrál příliš krátce, ale svou nepovedenou rozehrávkou v závěrečných minutách Slavii pěkně zavařil.

Komentáře (49)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

    1rytir     před 10 lety 02.11.2014 19:00 |  
    0 0

    S hodnocením se prakticky ztotožňuji. Jen u Latky bych tu 6 dal s mínusem. V obranné fázi to nebylo ono, dost často fauloval a ke konci hrál dlouhé minuty druhého útočníka a svoje místo na stoperu nechal prázdné. Vše ale vynahradil jistou penaltou a přihrávkou na Bílka. Jinak souhlas s tím, že v ne moc jisté obraně nejlepší Juhar, v záloze pak Hrubý, samozřejmě Baéz a také Boudjemaa, který hru oživil nejen posledních deset minut, ale řekl bych hned po svém příchodu.

    • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

      Sedrousek     před 10 lety 03.11.2014 18:29 |  
      0 0

      hned po svém příchodu mě DB přesvědčil pouze o tom že to není týmový hráč

  2. Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

    Mike     před 10 lety 02.11.2014 19:00 |  
    0 0

    Otázka pro diskutující- kdy naposledy od včera skórovali v ligovém zápasu oba stopeři ? Je to dlouhá doba a jména jsou velmi překvapivá.

    • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

      Navyseals     před 10 lety 02.11.2014 19:04 |  
      0 0

      tipnu si Muller a Bejbl

      • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

        Mike     před 10 lety 02.11.2014 19:09 |  
        0 0

        Tak jednoho si uhodl.

        • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

          Marcelo10     před 10 lety 02.11.2014 19:23 |  
          0 0

          Bejbl a Latka?

          • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

            Mike     před 10 lety 02.11.2014 19:26 |  
            0 0

            Tak nebudu dlouho napínat- v sezoně 2003/2004 v 9.kole při výhře nad Brnem- Muller a Milan Zachariáš.

    • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

      Wulfstan (přítel SN)     před 10 lety 02.11.2014 19:32 |  
      0 0

      Šajtar a Janů někdy tak před 35 lety

      • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

        Wulfstan (přítel SN)     před 10 lety 02.11.2014 19:34 |  
        0 0

        tak nic, já než to naklepu, tak je tu odpověď...

  3. Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

    petrjir     před 10 lety 02.11.2014 19:22 |  
    0 0

    Alanore, plně souhlasím. K tomu Damienovi (co píšeš i v článku). Jeho odchod v zimě je jistota?

    • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

      Alanor (admin)     před 10 lety 02.11.2014 19:28 |  
      0 0

      To já nevím, pořád doufám, že se to zvrátí, Beránek mu začne věřit a on bude hrát jako na začátku jara. Jisté ale je, že nikdo nebude chtít mít v mužstvu nejdražšího hráče, který bude vysedávat na lavičce.

      • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

        Mike     před 10 lety 02.11.2014 19:42 |  
        0 0

        Na Dukle ho postaví od začátku. Není na co čekat, i když Vukadinovič má určitě potenciál, hlavně rychlostní, tak jeho přínos-jak správně píšeš výše- je téměř nulový. Navíc jsme nahráli zase pár bodů, tak se nemusíme strachovat bezprostředního ohrožení sestupových příček, nemusíme hrát i venku na hodně defenzivních hráčů a můžeme zkusit trochu ofenzivnější hru . Navíc Dukla je technické mužstvo, Boudjemmovi to bude vyhovovat. Ještě nějak vyřešit stejně sterilního Černého. Kdyby byl k dispozici Mikula, posunul bych Juhara do zálohy, doleva Dobrotku. Asi by mi to vycházelo takto- Gólman- Mikula, Latka, Bílek, Dobrotka- Boudjemaa, Hrubý , Baéz , Juhar- Zmrhal- Škoda.
        A nebo, když by se hrálo na 2 útočníky- Balaje a Škodu, tak Zmrhala asi na úkor Hrubého zastrčit do zálohy. Obě sestavy by mohli být kreativnější než dosavadní sestavy, ale nejsem trenér, jsem jenom zdejší tlachal.

        • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

          Marcelo10     před 10 lety 02.11.2014 19:46 |  
          0 0

          Já myslím, že ona to bohužel není jen vina Vukadinoviče. To, že jsou jeho centry ,,nepřesný,, je totiž i tím, že hrajem na jednoho útočníka, kterej není podpořenej ve vápně. Podívejte se na náběhy našich hráču a pak se divme, že nedáme gol. Ani Beckham by nenacentroval tak, aby trefil přímo Škodu. Zmrhla, Černý, Baéz, Hrubý, Kodr..ti hráči se bojí jen přiblížit k vápnu.

          • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

            Steve2924 (přítel SN)     před 10 lety 02.11.2014 20:12 |  
            0 0

            No tak DZ uplně nemá v popisu práce nabíhat do vápna a už vůbec to nejde čekat od vlastně stopera Kodra nebo vzrůstem malého Baeze :)

      • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

        petrjir     před 10 lety 02.11.2014 19:45 |  
        0 0

        Já jestli se nenesou nějaké zákulisní informace. Jen že jeho by byla velká škoda. Radši za stejnou cenu jeden Damien než dva Petrové či Vošahlíkové... Obecně škoda, že dva nejlepší hráče tý minulý bídný sezony (Boudjemaa a Hrubý) Beránek doteď ignoroval.

  4. Hokej

    Mike     před 10 lety 02.11.2014 19:24 |  
    0 0

    Pěkný víkend- výhra hokejistů na Spartě brankou Bednáře v poslední minutě.

    • Re: Hokej

      Alanor (admin)     před 10 lety 02.11.2014 19:28 |  
      0 0

      Paráda!

    • Re: Hokej

      slaviator     před 10 lety 02.11.2014 23:01 |  
      0 0

      Prosím o zachování rovných podmínek a pravidel a vymazání tohoto vlákna, debata o hokeji sem nepatří...

      • Re: Hokej

        no-nick     před 10 lety 03.11.2014 13:42 |  
        0 0

        Neser, Lukasi:)

        • Re: Hokej

          slaviator     před 10 lety 03.11.2014 15:24 |  
          0 0

          Ordnung muss sein... :))

          • Re: Hokej

            spino     před 10 lety 03.11.2014 16:14 |  
            0 0

            Hokejová Slavia prý už zase neplatí za elektřinu. Nenechte se zmást sportovními výsledky. Kellnerovo spiknutí zřejmě pokračuje. :)

  5. Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

    Pepino44     před 10 lety 02.11.2014 20:00 |  
    0 0

    Tak já celkem s hodnocením souhlasím,pouze se mi nelíbí ta vyjimka u Balaje ,dal sice branku,ale jinak se s míčem moc nepotkal. Na konci utkání,když byl Škoda už vyšťavený mu nepomohl s napadáním při rozehrávce a vůbec moc aktivity neprojevil. Proto je mi nadprůměrné ohodnocení 6 proti srsti. Možná,kdyby hrál déle,tak by to hodnocení nebylo tak vysoké. Myslíte,že výkon třeba Škody byl o známku horší? Nebo srovnejme výkon Balaje s těmi ostatními šestkaři. Hodnotit někoho nadprůměrně za to,že vstřelí branku? Tu dal přeci Bílek taky.

    • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

      Falk     před 10 lety 02.11.2014 20:36 |  
      0 0

      Velmi trefné hodnoceni,ať příliš neobdivuji Zmrhala ,přesto si zaslouží jasnou 5,průnik v malém vápně a zasloužil se o tu penaltu,ve hře nebyl vidět,ale první gól je jeho zásluha,jinak Alanore podle mého přesné hodnoceni

  6. Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

    mike-k (přítel SN)     před 10 lety 02.11.2014 21:05 |  
    0 0

    Jeden lehky postrech. 3 z poslednich 4golu po rozehravani trestnaku od pulky Juharem. Jinak vcera od nej super vykon.

    • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

      Barra     před 10 lety 02.11.2014 23:04 |  
      0 0

      Diky za tento postreh! Vsak Beranek vi, proc ma Martin Juhar sve misto v sestave.

      • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

        lassiter     před 10 lety 02.11.2014 23:24 |  
        0 0

        Protože postrádáme byť jediného levého obránce?

        • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

          Heretic (přítel SN)     před 10 lety 03.11.2014 00:17 |  
          0 0

          Protože jeho centry jak z hlubokého pole či z rohů jsou smrtící.

        • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

          Barra     před 10 lety 03.11.2014 00:31 |  
          0 0

          To si zrovna nemyslim. Juhara potkava stejny osud jako pred casem Milana Skodu, kdy vetsina vyplivovalo jeho jmeno, ale malokdo chtel videt jak makal pro muzstvo. A najednou se v pripade Skody mluvi bezne v superlativech. Ze by se Milan tak zmenil? Jasne, ze Juhar ma sve limity, jako kazdy jiny hrac se sluzbach Slavie. Ale dre, snazi se, nikdo mu nebude moci vycitat ze se nezapoti. A vyroky na adresu Juhara jako "bezmozek" necham rad pro ucet tech, kteri to pouzivaji. A co se tyka jeho pozice jako levy bek, tu si sam nevybral, ale podrobi se rozhodnuti trenera. Jinak 4 z jeho 6 branek v minule sezone znamenaly pro Slavii zisk 7 bodu. Nebyt Juhara, hrali bychom ted proti Hubackovem Zline.

          • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

            Eluin (přítel SN)     před 10 lety 03.11.2014 06:59 |  
            0 0

            Souhlasím, byly zápasy, kdy mi Juharova hra vyloženě "pila krev" (máte v Belgii podobné přirovnání?),ale v posledním zápase se mi líbil.

            • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

              Barra     před 10 lety 03.11.2014 09:04 |  
              0 0

              Ahoj Eluine, i u nas se rika "pit nekomu krev" (iemands bloed drinken). Tento vampirsky vyraz je asi univerzalni -:)

          • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

            klimi     před 10 lety 03.11.2014 07:21 |  
            0 0

            Tak Dostál taky vždycky dřel jak kůň a účinek to nemělo.
            Ano, Juhar minulý rok zařídil dost branek, ale to není důvod, aby mě místo v sestavě předplacené na další sezóny dopředu. Hold prostě momentálně (a nejen letos) žádný levý bek v sestavě není.

        • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

          Steve2924 (přítel SN)     před 10 lety 03.11.2014 19:48 |  
          0 0

          No proto hraje v obraně ale myslím, že v záloze by hrál taky a lépe, kdyby jsme na beka měli někoho dalšího.

      • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

        bongor     před 10 lety 03.11.2014 08:45 |  
        0 0

        On to věděl i Koubek i řada trenérů před ním,že Juhar je potřebný hráč,velmi rychlý a s dynamitem.Ten když se strefí,tak je to pro brankáře na nemocnici.Já mu věřím od začátku,není to sice krasavec,ale od toho v mužstvu hráči nejsou,jedině snad CR7.

        • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

          Barra     před 10 lety 03.11.2014 09:33 |  
          0 0

          Ahoj Bongore. Ja jsem byl rad, kdyz Martin Juhar k nam v 2012 prisel, a moc me potesil jeho prvni zapas ve sluzbach Slavie proti Varnsdorfu, kdyz ihned nastrelil hattrick.

          Abych navazal na slova Klimiho, kdo z nasich hracu ma sve misto v sestave predplacene? Mame slusne, rekneme dobre hrace, ale zadne hvezdy a to plati nejem0nro celou obranou ctverici.

          Pred casem jsem tady uvadel, ze obrana ve slozeni Latka-Juhar neprohrava. Do teto sezony byla spolecna bilance z 11 zapasu 8 vyher a 3 remizy, ani jedna prohra, 27 bpdu z 33.

          Tuto sezonu se bilance zhorsila, ale doufam ze to jen potvrzuje pravidlo -:)
          Spolu odehrali 10 zapasu z 13. Proti Teplicim chybel Latka, stejne jak proti Jihlave, v MB Juhar, vysledek 3 prohry. Z ostatnich 10 zapasu je bilance 5 vyher, 2 remizy, 3 prohry (Zbrojovka, Bohemians, Sparta). Takze z 21 zapasu co hrali oba Martinove spolu jsme vytezili 13 vyher, 5 remiz, 3 prohry, 44 bodu z 63!

          A bilance Juhara samotneho? Celkem odehral ekvivalent necelych 57 zapasu, dal 9 branek, 7 asistu, celkem 10 zlutych karet plus ta jedna cervena proti Plzni, kdyz se teatralne skacel k zemi Horvath, presto jsme tehdy s desiti vyhrali v Plzni, s obranou ctverici Nitriansky, Bortel, Hubacek, Dostal a brankarem Contofalskym. Zajimave ze jeden vedle druheho si to tito hraci u Slavie museli vychutnat do posledni kapky. Tech obetnich beranku se u nas jiz naslo celkem dost. Nehajim nikoho, kazdy dela chyby, nekdy mi ale schazi spetka objektivity. Viz Milan Skoda, o kterym jsem psal vyse - proc si teprve ted vetsina vsima, ze osamoceny v utoku makal proti prevaze a nemel sanci to ustat? Proc se Tomasovi Necidovi ted dari v Zwolle a u nas mu to nevyslo?

          • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

            martyni (přítel SN)     před 10 lety 03.11.2014 12:48 |  
            0 0

            Kazdej ma silnejsi a slabsi stranky, myslim ze Juhar je lepsi na beku a v utoku, kde muze uplatnit rychlost, duraz a jednoduchou hru, zaloha klade vetsi duraz na kreativitu, coz neni jeho silna stranka.

        • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

          Borris     před 10 lety 03.11.2014 15:37 |  
          0 0

          Bongore :-D zase se mi otíráš o Cristiana :-) no jo, to holt asi to jediné, v čem se mi dva nikdy neshodneme :-) já bezmezný obdivovatel gólové mašiny značky CR7 a ty jeho věčný kritik a naopak zastánce Messiho :-)

          • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

            Borris     před 10 lety 03.11.2014 15:39 |  
            0 0

            *MY dva

            Ježišikriste já jsem idiot....

  7. Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

    Artur (přítel SN)     před 10 lety 02.11.2014 22:11 |  
    0 0

    Kdyby někdo zdejší navštívil trénink.. jak se jeví ten Levan Kenia? Protože mi přijde divné, že ho Beránek tak vyzdvihnul, asi se máme opravdu na co těšit?? Takováto slova moc nepadají v českých luzích a hajích..

    • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

      Radek097 (přítel SN)     před 10 lety 02.11.2014 23:05 |  
      0 0

      Někde jsem četl, že ho přirovnávají k Boudjemovi, ale kde to kurnik bylo. To nevím. Možná jen mládší a levnější náhrada právě za Damiena.

      • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

        Fallen (přítel SN)     před 10 lety 02.11.2014 23:21 |  
        0 0

        a pravděpodobně hodně často zraněná, ale to je Damien taky...

    • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

      Ferguss     před 10 lety 03.11.2014 09:13 |  
      0 0

      A jestli transfermarket nekecá, tak může hrát na levé záloze, takže konečně alternativa za Milana Černého.

  8. Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

    bramburek (přítel SN)     před 10 lety 02.11.2014 23:50 |  
    0 0

    S hodnocením vcelku souhlas, snad jen Juhar a Boudjemaa za 7. Podle mě nejlepší hráči zápasu.

  9. Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

    Travinho     před 10 lety 03.11.2014 08:12 |  
    0 0

    Já bych to viděl následovně.
    Rakovan 5
    Dobrotka 5 - Mnohdy mu kraje zálohy příliš nepomohly a s tím, že byl Zeman nějak extra nebezpečný bych nesouhlasil. Velmi solidní měl podporu útoku.
    Latka 6
    Bílek 6 - S tím, že byl ze stoperů horší bych úplně nesouhlasil. Řekl bych, že směrem dozadu byl minimálně stejně dobrý jako Latka.
    Juhar 6
    Baéz 5 - První půle od něj byla slabší
    Hrubý 6
    Vukadinovič 4
    Zmrhal 5 - Zase tak špatný mi nepřišel. Neztratil takřka míč.
    Černý 4 - A to lze uvažovat i o čtyřce. Jeho ofenzivní přínos byl skoro nulový a to je na krajního záložníka špatné.
    Škoda 7 - Nemůžu si pomoci, ale ač se nedostal do šancí, tak to kolik podržel pro tým míčů a vybojoval balonů a uvolnil svou aktivitou prostoru, je třeba ocenit vyšší známkou.
    Boudjemaa 7 - Osobně jej zrovna příliš nemusím, ale ukázal, že pokud mu nechybí zaujetí pro hru, tak může být velkým přínosem. Nejlepší výkon od loňského začátku jara.
    Balaj - Rozhodně bych jej nehodnotil.

  10. Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

    Sokrates55 (přítel SN)     před 10 lety 03.11.2014 14:01 |  
    0 0

    Dobrý den přeji Vám všem.
    Děkuji Alanorovi za hodnocení a analýzu zápasu.
    Vím, že jsem tu vystoupil na obranu Milana Černého a zastal jsem se ho. Tentokrát však musím s Alanorem souhlasit při jeho známce 4. Předpokládal jsem, že příchodem Milana Škody se hra Milana Černého vpřed zlepší a bude víc aktivní při doplnění útoku. Byl to můj omyl a tak mi nezbývá než přiznat, že hra Milana Černého je opravdu směrem dopředu nijaká. Je to škoda a možná je opravdu potřebné ho nechat mezi náhradníky a postavit od začátku Damiena. I Dobrotka, který byl v Budějovicích velmi dobrý, tentokrát zaostal a zdaleka svůj výkon nezopakoval. Dobře hrál Robert hrubý a i tady jsem s Tebou Alanore ve shodě.
    Tentokrát jsme výsledek ubojovali a musím poděkovat TS, velmi dobře povzbuzovala až do poslední minuty zápasu a děkovačka jak má být.
    Zdálo se mi, že trenér tentokrát mužstvo připravil na boj o body s Příbramí daleko líp a odhodlání hráčů to ubojovat, bylo cítit po celý zápas.
    Sokrates55

    • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

      Thorklaer (přítel SN)     před 10 lety 03.11.2014 14:13 |  
      0 0

      Milan je bohužel už nějaký čas slabý. Tam by asi chtělo změnu. U Milana Černého mi opravdu hodně vadí, jak často sbíhá netakticky na střed, nikdo ho ale nezastoupí a soupeři pak snadno Juhara přečíslují. To mi vadí čím dám tím víc.

      Pak ještě pár slov k Vukadinovičovovi - on má sice super průniky, ale přijde mi, že to vždycky zmastí, vůbec žádný užitek z jeho snahy. Tam by to asi také chtělo uvažovat u změně. Celkově hru hodně pereme přes střed, což mi nepřijde moudré, více se mi líbí křídelní hra jako má např. Bohemka.

      Hrubý za mě velmi dobrý výkon, proti jeho střele v druhé půli musel Boháč vytáhnout excelentní zákrok.

      Jinak bych ještě rád zmínil jednu zajímavost, které tu ještě nezazněla - když SKS držela míč, stahovala to v obraně na 3 hráče, kde se mezi stopery stahoval Baéz a kraje se vysunuly. hodně zajímavá varianta, líbilo se mi.

      • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

        fredydj (přítel SN)     před 10 lety 03.11.2014 15:02 |  
        0 0

        viz poslední odstavec: taky sem si toho všimnul ale v televizi nebylo vidět, jak moc se beci vytahujou, nicméně mě to připomínalo rozehru Liberce z lonska

    • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

      mart     před 10 lety 03.11.2014 19:27 |  
      0 0

      Ahoj Sokrate.
      Po delsi dobe jsem zavital se synatorem do Edenu, ... a asi sem jim prines stesti :-).
      Samozrejme me trochu mrzi, ze to Milanovi Cernymu zas tak moc nejde, ale dozadu v sobotu odmakal docela slusne.
      Proto mi prijde dost divna ta hrozna chvala na toho Damiena. Dozadu je uplne k nicemu, .... navic tam klukum jeste radi, co musi bejt (predpokladam, ze mluvi francouzsky) opravdu motivujici :-).
      Kdyz uz se nahodou vrati, tak je tak strasne nesikovnej, ze dostane kartu, ... a zavini standardku, ktera tak nejak vede ke golu.
      3 kriticke ztraty mice, ... i kdyz asi ne tak silene jako Pitakova v zaveru.
      OK dokaze se s tim votocit, centr na gola taky hezkej, ale s timhle by si asi nikde jinde nez v kapr lize nekop.
      Jinak sme s mladym udelali silenou chybu, ze sme se kratce pred zapasem namlsali v televizi sledovanim druhy anglicky (Leeds s Cardiff), a pak nam obema dost dlouho trvalo, naz sme si zpomalili oci.....
      Uz z domova zdravi mart

      • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

        Steve2924 (přítel SN)     před 10 lety 03.11.2014 19:45 |  
        0 0

        Milan Černý a Boudjemma hráli na stejném postu OZ/KZ. Tohle je post především útočný a čeká se tam také trocha kreativity, která také k něčemu povede. Jestliže teda hráč na tomto postu je vidět ve hře dopředu ale dozadu už to není taková sláva tak je to dobře a je to mnohem potřebnější než když je hráč na tomhle postu vidět jak líta všude možně ale dopředu je nulovej. To je tam prostě k ničemu. Zvlášt když stejně máme na hřišti další dvě DZ! Proto ta chvála Damiena a kritika na Černého. A to, že hráč na hřišti komunikuje je také žádoucí. Hrát s "němým" je občas peklo.

        • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

          Sedrousek     před 10 lety 04.11.2014 13:57 |  
          0 0

          KZ musí taky pomáhat dozadu a v tom je sakra rozdíl mezi černým a budjemou. udělat kličku na místě směrem zpátky a přihrát obráncovi do zadu nebo do strany? tak to hrál před lety Kubík ve Slavii a centry měl taky dobrý hlavně v levý noze jako DB. Ale v dnešní době musíš mít i fyzičku na to vrátit se zpátky a pomoci týmu. v tomhle směru je DB nulovej a to i když je na hřišti 30 minut na rozdíl od černýho