Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Chance liga

České Budějovice - Slavia 1:1

Velice důležité utkání čekalo devátou Slavii na hřišti třináctých Českých Budějovic. Sešívaní šli do vedení z penalty, kterou zahrávali po neskutečných 73 zápasech. V závěru ale po kiksu Hrubeše Dynamo vyrovnalo, a tak zápas skončil smírně.

České Budějovice - Slavia 1:1 (0:0)

Branky: 87. Vošahlík - 76. Piták z penalty

Sestava: Hrubeš - Dobrotka, Latka, Bílek, Juhar - Baéz (90. Petr), Kodr - Vukadinovič (72. Piták), Zmrhal, Černý - Škoda (85. Balaj)

Trenér Beránek do zápasu nasadil na papíře dosti defenzivní sestavu se dvěma štítovými záložníky Baézem a Kodrem. Proti Slavii mohli nastoupit i její kmenoví hráči Koreš s Vošahlíkem, kteří jsou v Dynamu na hostování, nicméně oba začali na lavici náhradníků, kde pro změnu chyběl Boudjemaa.

Slavia začala mírným tlakem, který vyústil ranou Juhara vedle. Další rána už mířila na branku, ale střelu Milana Škody pokryl dobře postavený Křížek. Na druhé straně lehce zaváhal Hrubeš, když si rozmyslel vyběhnutí na centrovaný míč. Ten pak nebezpečně poskakoval naším vápnem. První velkou šanci si po zásluze připsala Slavia, Křížek chyboval při centru, míč se nakonec dostal na vápno, odkud střílel Černý. Brankář domácích ale zvládl střelu vyrazit. Vzápětí Černý přihrával před vápnem Zmrhalovi, který pálil v dobré pozici zhruba o metr vedle! Další střelou se prezentoval Škoda, Křížek snadno ztlumil. Slavia byla v úvodní čtvrthodině skutečně aktivní, Dynamo bránilo velice slabě. Zajímavou možnost si po hlušší desetiminutovce mohly připsal i Budějovice, to by ale ze strany do vápna postupující Michal Škoda musel nacentrovat přesně. Ve 29. minutě přišla další dobrá možnost sešívaných! Po Juharově rohovém kopu hlavičkoval na zadní tyči Milan Škoda, Křížek si ale jeho pokus dokázal pohlídat. O střelu se pokusil i Baéz, ale jeho pokus z velké dálky byl spíše propagační a nakonec se nevešel ani mezi tři tyče. A další šance Slavie! Domácí ztratili míč při rozehrávce a Škoda postupoval do otevřené obrany, nakonec se rozhodl vystřelit z hranice vápna a Křížek dosáhl jen tak tak! To se dalo proměnit! A celkově jasně lepší červenobílí mohli před příchodem do kabin i prohrávat! Po rohu se totiž České Budějovice dostaly k hlavičce, naštěstí trefily jen dobře postaveného Hrubeše! A závěr patřil domácím! Michal Škoda velice dobře pálil těsně k tyči, ale Hrubeš konečky prstů vyškrábl!

Slavia byla většinu času o dost lepší, své šance ale neproměnila, a tak mohla v závěru po dvou dobrých šancích soupeře inkasovat. Naštěstí se nedokázaly prosadit ani České Budějovice, takže po první půli svítily na tabuli dvě velké nuly.

Na tlak Budějovic z konce prvního poločasu odpověděla Slavia hned v úvodu půle druhé. Standardka po faulu na Dobrotku propadla vápnem, ale Kodr v tísni pálil jen vedle! Posléze se o střelecký pokus pokusil Vukadinovič, ale o metr přestřelil. Tempo zápasu pak sklouzlo do silného podprůměru, zaujala jen dobrá přihrávka Zmrhala do brejku, Vukadinovič byl ale faulován za žlutou kartu. Po hodině hry měl po delší době zajímavou šanci Vukadinovič, ke kterému se odrazil míč po standardní situaci. Ze slušné pozice pálil ale náš záložník úplně mimo. V zápasu podprůměrné úrovně pak působilo jako zjevení Dobrotkovo kličkování skrze pokutové území soupeře. Náš bek se krásně uvolnil a propálil Křížka, na čáře ale dokázali domácí míč vykopnout! Obrovská škoda! Na druhé straně dostal spoustu času na střelu Brunclík, který byl v ideální pozici před vápnem. Naštěstí ale Hrubešovu svatyni překopl. A mohlo být zle! Po rychlém brejku Dynama šel domácí hráč sám proti Hrubešovi, ten ale Slavii poněkolikáté podržel! Připomněl se i Milan Černý, jehož střela ale postrádala razanci. Pak přišel doslova historický moment! Škoda se řítil sám na Křížka, přehodil si ho a posléze byl sražen! Sudí Královec správně odpískal pokutový kop, který bezpečně proměnil Karel Piták! Slavia se tak dostala do vedení 1:0! Sešívaní pak ale dost zalezli a první závary ve vápně přežili jen se štěstím a díky nepřesnosti domácích. Velkou chybu bohužel těsně před koncem vyrobil Karel Hrubeš. Vysoký míč mohl bezpečně chytit, ale místo toho ho vyrazil na penaltu, odkud mu ho Vošahlík pohotově vrátil do brány - 1:1. Slavia v závěru tlačila, ale hlavičku Bílka domácí brankář chytil.

Zápas tak skončil remízou, která je vzhledem k rozložení sil sice zasloužená, ale pro Slavii velice krutá, protože inkasovala v samotném závěru, navíc po vlastní hrubé chybě.

Komentáře (178)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: České Budějovice - Slavia 0:0, před zápasem

    Tomski     před 10 lety 24.10.2014 17:06 |  
    0 0

    FDF jásá :-D 4 stopeři na place + defenzivní záložník...

    • Re: České Budějovice - Slavia 0:0, před zápasem

      Alanor (admin)     před 10 lety 24.10.2014 17:08 |  
      0 0

      A Černý je přeci taky defenzivní záložník, jak ho tady někteří obhajovali. Takže se Zmrhalem máme tři útočné hráče, dá se asi zase očekávat "pěkná" podívaná.

      • Re: České Budějovice - Slavia 0:0, před zápasem

        Tomski     před 10 lety 24.10.2014 17:13 |  
        0 0

        tak já si Míňu pamatuji ještě z mládeže a spíš než o pracantovi se o něm mluvilo jako o novém Rosickém, ale třeba překvapí a dá dvě branky :-)...spíš Zmrhala bych dal místo Kodra vedle Baeze a před ně buď DB, Pitáka nebo Hrubého...nevíš jaké je složení lavičky ?

        • Re: České Budějovice - Slavia 0:0, před zápasem

          Alanor (admin)     před 10 lety 24.10.2014 17:14 |  
          0 0

          Rakovan, Hrubý, Balaj, Petr, Piták, Fialka, Dostál.

          • Re: České Budějovice - Slavia 0:0, před zápasem

            Tomski     před 10 lety 24.10.2014 17:17 |  
            0 0

            neví se co je s Nitrianským a DB ?

            • Re: České Budějovice - Slavia 0:0, před zápasem

              quelhar (admin)     před 10 lety 24.10.2014 17:30 |  
              0 0

              Třeba už balí kufry :o)

      • Re: České Budějovice - Slavia 0:0, před zápasem

        PetCC     před 10 lety 24.10.2014 17:17 |  
        0 0

        Bránit musí každý hráč, i ofenzivní.
        A taktika tlačit soupeře v Jihlavě jasně nevyšla, my musíme hrát na protiútoky.

        • Re: České Budějovice - Slavia 0:0, před zápasem

          Dresco     před 10 lety 24.10.2014 17:58 |  
          0 0

          My jsme v Jihlave nekoho tlacili? :-)

    • Re: České Budějovice - Slavia 0:0, před zápasem

      quelhar (admin)     před 10 lety 24.10.2014 17:10 |  
      0 0

      Proto jel do Budějovic jako náhradník i Fialka :o) Taky mě to pobavilo :o)

  2. Re: České Budějovice - Slavia 0:0, před zápasem

    Ferguss     před 10 lety 24.10.2014 17:10 |  
    0 0

    Naše sestava jeví se mi poněkud předposranou, aneb hrát v Budějkách "ze zajištěné obrany" považuju za ostudu.

    • Re: České Budějovice - Slavia 0:0, před zápasem

      Tomski     před 10 lety 24.10.2014 17:14 |  
      0 0

      třeba Jenda se Štěpánem vědí o co jde a je zbytečné riskovat :-D

    • Re: České Budějovice - Slavia 0:0, před zápasem

      Edwardtheiron     před 10 lety 24.10.2014 17:19 |  
      0 0

      Ze zajištěné obrany a s jedním útočníkem jsme hráli i doma proti Brnu a to jsme a tom byli v tu dobu relativně dobře. Zdá se, že se nás drží duch Petra Rady. /V Příbrami to musíme ubojovat/ :-)

      • Re: České Budějovice - Slavia 0:0, před zápasem

        Tomski     před 10 lety 24.10.2014 17:22 |  
        0 0

        do Příbrami jedeme domácí potrápit :-D...ve finále je jedno jestli tam budou tři útočníci a jeden obránce...záleží jak k tomu ti hráči přistoupí...

        • Re: České Budějovice - Slavia 0:0, před zápasem

          Edwardtheiron     před 10 lety 24.10.2014 17:30 |  
          0 0

          Jo, vlastně takhle je to přesně. A jen bych dodal, že nezáleží jen na tom, jak k tomu přistoupí hráči, ale i další lidičkové, kteří mají s tím zápasem co do činění. :-)

      • Re: České Budějovice - Slavia 0:0, před zápasem

        fredydj (přítel SN)     před 10 lety 24.10.2014 17:24 |  
        0 0

        v přibrami ale hrajou vyšší síly

        • Re: České Budějovice - Slavia 0:0, před zápasem

          Radek097 (přítel SN)     před 10 lety 24.10.2014 17:35 |  
          0 0

          Ne jenom tam.

  3. Re: České Budějovice - Slavia 0:0, před zápasem

    pl3     před 10 lety 24.10.2014 17:49 |  
    0 0

    Naprosto ostudná sestava, očekávám výkon a výsledek jako na Bohemce. Je fajn nechávat Beránkovi čas na práci, ale s takovouhle mužsto žádnou tvář nezíská...a nebo získá takovou, o kterou tu nikdo z nás nestojí.

    • Re: České Budějovice - Slavia 0:0, před zápasem

      Navyseals     před 10 lety 24.10.2014 17:52 |  
      0 0

      bohužel se začíná ukazovat, že ty pověsti o Beránkových oblíbencích nelhaly

    • Re: České Budějovice - Slavia 0:0, před zápasem

      Tomski     před 10 lety 24.10.2014 17:56 |  
      0 0

      jak může být jakákoliv sestava před zápasem ostudná ? koukněte se na fotbal a ten pak hodnoťte...

      • Re: České Budějovice - Slavia 0:0, před zápasem

        klimi     před 10 lety 24.10.2014 17:57 |  
        0 0

        Budu si to pamatovat :))

        • Re: České Budějovice - Slavia 0:0, před zápasem

          Tomski     před 10 lety 24.10.2014 18:01 |  
          0 0

          mě se ta sestava taky nelíbí, ale říct, že je ostudná ??

          • Re: České Budějovice - Slavia 0:0, před zápasem

            bongor     před 10 lety 24.10.2014 18:08 |  
            0 0

            Hoši vyjadřujte se tady slušně,nebo si vás předvolá disciplinárka.Podívejte se,jak
            se dá i na fotbale chovat vzorně,třeba včera v Bratislavě.Nebyl to snad vzor pro naši mládež?tak se reprezentuje český fotbal!

          • Re: České Budějovice - Slavia 0:0, před zápasem

            klimi     před 10 lety 24.10.2014 18:15 |  
            0 0

            Mně přijde ostudné jet do Budějovic hrát se dvěmi DZ, ale budíž...

      • Re: České Budějovice - Slavia 0:0, před zápasem

        pl3     před 10 lety 24.10.2014 18:08 |  
        0 0

        Já nevim jak jasněji to napsat. Sestava se skládá z jednotlivých hráčů a popř. se pod to dá podřadit i rozestavení. Stačí?

        • Re: České Budějovice - Slavia 0:0, před zápasem

          Tomski     před 10 lety 24.10.2014 18:21 |  
          0 0

          já ti rozumím, ale neodsuzoval bych před výkopem...

    • Re: České Budějovice - Slavia 0:0, před zápasem

      marcocruz (přítel SN)     před 10 lety 24.10.2014 18:08 |  
      0 0

      Taky bych se nedivil, kdybychom opět prvních 15-20 minut byli lehce aktivnější paknám daj náhoďáka a sesypeme se až do konce zápasu.

  4. Re: České Budějovice - Slavia 0:0, před zápasem

    Edwardtheiron     před 10 lety 24.10.2014 18:12 |  
    0 0

    Vypadá to na takovou naši klasiku. Jsme celkem aktivní, takže nám Budějovice dají z první akce gól a už se povezeme... :-)

    • Re: České Budějovice - Slavia 0:0, před zápasem

      Edwardtheiron     před 10 lety 24.10.2014 18:14 |  
      0 0

      Jejda, koukám, že totéž už tady jednou je... )

  5. Re: České Budějovice - Slavia 0:0, před zápasem

    Nosorozec     před 10 lety 24.10.2014 18:16 |  
    0 0

    Já je nepoznávám, zatim hodně dobrý! :)

  6. Re: České Budějovice - Slavia 0:0, před zápasem

    Tomski     před 10 lety 24.10.2014 18:22 |  
    0 0

    komentátor v tom má hokej :-D

  7. Re: České Budějovice - Slavia 0:0, před zápasem

    Dresco     před 10 lety 24.10.2014 18:26 |  
    0 0

    Tak Budejky jsou jeste marnejsi nez ta Jihlava a to uz je co rict, nicmene nas chodi zoufale male do tech utoku a hrac, co utece po kridle nemuze hned centrovat, protoze nema na koho a tak to vsechno zasekavaji...snad to Mira vidi a posili utok do druhy pule, pokud budeme furt bez golu.

    • Re: České Budějovice - Slavia 0:0, před zápasem

      marcocruz (přítel SN)     před 10 lety 24.10.2014 18:27 |  
      0 0

      Mě úplně rozčiluje, že když házíme aut, tak všichni stojí a čekaj co teda bude, vůbec nejsou v pohybu.

      • Re: České Budějovice - Slavia 0:0, před zápasem

        Falk     před 10 lety 24.10.2014 18:30 |  
        0 0

        Ty buďejky jsou tak marný,že dnes beru jenom výhru

      • Re: České Budějovice - Slavia 0:0, před zápasem

        Falk     před 10 lety 24.10.2014 18:30 |  
        0 0

        Ty buďejky jsou tak marný,že dnes beru jenom výhru

        • Re: České Budějovice - Slavia 0:0, před zápasem

          vlk30 (přítel SN)     před 10 lety 24.10.2014 18:34 |  
          0 0

          Budem rádi za bod,už těm našim umělcům nevěřím, že by venku mohli vyhrát :-(

      • Re: České Budějovice - Slavia 0:0, před zápasem

        Dresco     před 10 lety 24.10.2014 18:34 |  
        0 0

        Si hosi zvykli, ze to Dobrotka hazi az do vapna a nejak je nenapadne, ze to jde i jinak.

    • Re: České Budějovice - Slavia 0:0, před zápasem

      klimi     před 10 lety 24.10.2014 18:30 |  
      0 0

      Přesně, a k tomu nejsme schopný rychle vhodit aut, dokud je někdo volný, to samé je rozehrávka z půlky, všechno řešíme hloupými nákopy (i když proti Jablonci jsme z toho dali gól).

  8. Re: České Budějovice - Slavia 0:0, před zápasem

    marcocruz (přítel SN)     před 10 lety 24.10.2014 18:33 |  
    0 0

    Kladrubský už měl dostat 2. žlutou za ty zápasnický chvaty.

    • Re: České Budějovice - Slavia 0:0, před zápasem

      Dresco     před 10 lety 24.10.2014 18:36 |  
      0 0

      ten urcite nedohraje, absolutne nestiha...

  9. Re: České Budějovice - Slavia 0:0, před zápasem

    no-nick     před 10 lety 24.10.2014 18:33 |  
    0 0

    Koment opravdu vybornej:) Zmrhal. Tak ne to byl Cerny. A on to Vukadin

    • Re: České Budějovice - Slavia 0:0, před zápasem

      Arutha     před 10 lety 24.10.2014 18:51 |  
      0 0

      Pozná Latku a Baéze. Zbytek asi tipuje...

  10. Re: České Budějovice - Slavia 0:0, před zápasem

    fredydj (přítel SN)     před 10 lety 24.10.2014 18:35 |  
    0 0

    tak ty budějky sou tragický jak my vloni

    • Re: České Budějovice - Slavia 0:0, před zápasem

      Falk     před 10 lety 24.10.2014 18:42 |  
      0 0

      Mám rád Zmrhala,moc pěkny

      • Re: České Budějovice - Slavia 0:0, před zápasem

        fredydj (přítel SN)     před 10 lety 24.10.2014 18:45 |  
        0 0

        ?

    • Re: České Budějovice - Slavia 0:0, před zápasem

      Falk     před 10 lety 24.10.2014 18:42 |  
      0 0

      Mám rád Zmrhala,moc pěkny

    • Re: České Budějovice - Slavia 0:0, před zápasem

      marcocruz (přítel SN)     před 10 lety 24.10.2014 18:42 |  
      0 0

      Na nas to zatim, ale očividně stačí posledních 10 minut už zas hrajem Jihlava styl

      • Re: České Budějovice - Slavia 0:0, před zápasem

        Dresco     před 10 lety 24.10.2014 18:49 |  
        0 0

        Zacinam mit pocit, ze jsme si tam snad prijeli pro bod...kdybychom hrali ofenzivneji, tak uz musime vest tak 3:0.

  11. Re: České Budějovice - Slavia 0:0 ve 2. půli

    zaba123     před 10 lety 24.10.2014 18:53 |  
    0 0

    "Fanoušci" jsou fakt dementi, oni doopravdy stojí o to, aby nám zavřeli stadion. Je to nutné stále používat to pyro?

    • Re: České Budějovice - Slavia 0:0 ve 2. půli

      Edwardtheiron     před 10 lety 24.10.2014 18:56 |  
      0 0

      Za chvíli se dozvíš, že je.

      • Re: České Budějovice - Slavia 0:0 ve 2. půli

        zaba123     před 10 lety 24.10.2014 18:58 |  
        0 0

        Taky čekám, kdo to první napíše. By mě zajímalo komu tím prospějí.

        • Re: České Budějovice - Slavia 0:0 ve 2. půli

          Edwardtheiron     před 10 lety 24.10.2014 18:59 |  
          0 0

          Sobě. Budou mít ohlas na netu. A vo tom to je...

    • Re: České Budějovice - Slavia 0:0 ve 2. půli

      PetCC     před 10 lety 24.10.2014 19:01 |  
      0 0

      Jediný plus, zapálili to před půlí, tak by nemělo být na fotbal začouzeno.

      • Re: České Budějovice - Slavia 0:0 ve 2. půli

        Edwardtheiron     před 10 lety 24.10.2014 19:03 |  
        0 0

        Počítám, že tohle ale DK při udělení pokuty nezohlední...

        • Re: České Budějovice - Slavia 0:0 ve 2. půli

          Steve2924 (přítel SN)     před 10 lety 24.10.2014 20:02 |  
          0 0

          Při zápase s Jablonce se na hřiště nic neházelo, pyro se neodpalovalo a stejně jde Slavia před DK. Takže DK dala jasnej signál, (ne)dělejte si co chcete my vás stejně potrestáme...

    • Re: České Budějovice - Slavia 0:0 ve 2. půli

      slavoj71 (přítel SN)     před 10 lety 24.10.2014 19:06 |  
      0 0

      Můžu poprosit o vysvětlení, jak souvisí pyro odpálené v Budějovicích se stadionem ve Vršovicích?

      • Re: České Budějovice - Slavia 0:0 ve 2. půli

        Edwardtheiron     před 10 lety 24.10.2014 19:08 |  
        0 0

        To myslíš vážně, tuhle otázku? Pokud si usmyslí, vezmou to jako redicivu a nazdar!

        • Re: České Budějovice - Slavia 0:0 ve 2. půli

          slavoj71 (přítel SN)     před 10 lety 24.10.2014 19:11 |  
          0 0

          Aha.

  12. Re: České Budějovice - Slavia 0:0 ve 2. půli

    no-nick     před 10 lety 24.10.2014 18:55 |  
    0 0

    První půle slušná. Baví mi Zmrhal, a to už dlouho. Přitom jsem byl jeden z jeho kritiků loni. Nebaví mi Juhar, a to už dlouho. Není to od něj dnes úplně zlý, ale jak střílel z rohu vápna ve druhý minutě, to je prostě on. Místo abysme podrželi balon a dostali je víc pod tlak, tak střílíme z nesmyslný pozice. Vukadin by si mohl dát záležet na centrech, střídá lepší momenty s hodně hluchýma.

    A ke kritikům Míni - i dnes se mi líbí.

    Do druhé půle dolů Kodra a místo něj někoho ofenzivnějšího, páč Budějky jsou fakt špatný, a hrr do nich:)

    • Re: České Budějovice - Slavia 0:0 ve 2. půli

      Alanor (admin)     před 10 lety 24.10.2014 18:56 |  
      0 0

      Ač to jinak vidím jako ty, tak zrovna dnes mi Juhar přijde docela dobrý a Zmrhal na své poměry naopak podprůměrný.

      Černý dnes určitě výrazně lepší než minule.

    • Re: České Budějovice - Slavia 0:0 ve 2. půli

      Alanor (admin)     před 10 lety 24.10.2014 18:56 |  
      0 0

      Ač to jinak vidím jako ty, tak zrovna dnes mi Juhar přijde docela dobrý a Zmrhal na své poměry naopak podprůměrný.

      Černý dnes určitě výrazně lepší než minule.

      • Re: České Budějovice - Slavia 0:0 ve 2. půli

        no-nick     před 10 lety 24.10.2014 19:21 |  
        0 0

        No souhlas, neni to dnes uplne hrozny, ale Dobrotka na druhem místě mi přijde o parník lepší. A to nehraje na svém.

    • Re: České Budějovice - Slavia 0:0 ve 2. půli

      klimi     před 10 lety 24.10.2014 18:59 |  
      0 0

      První půle slušná jen díky bídě soupeře, díky ním si dáme aspoň tři nahrávky dopředu, pak však pouze nacentrujeme do vápna, kde je Škoda věčně sám...(kdo jiný by tam taky měl být).
      Juhar je alibista, o něm už nemá cenu mluvit. Jeho odkopy/nákopy jsou úplně k ničemu (k hov...).
      Kodr je na hřišti?

      • Re: České Budějovice - Slavia 0:0 ve 2. půli

        Dresco     před 10 lety 24.10.2014 19:03 |  
        0 0

        zahlidl jsem Kodra jak vypichl Kladrubskymu mic a sudi mu odpiskal faul...ale jinak to vypada, ze je Mira spokojen a sestava stejna, nechapu.

      • Re: České Budějovice - Slavia 0:0 ve 2. půli

        Falk     před 10 lety 24.10.2014 19:03 |  
        0 0

        Nevim co tě baví na Zmrhalovi,jediní Škoda a Baez fotbaloví ,Kodr ,zatím není co dodat

  13. Re: České Budějovice - Slavia 0:0 ve 2. půli

    PetCC     před 10 lety 24.10.2014 19:03 |  
    0 0

    V Českých Budějovicích by chtěl vyhrát každý.

    • Re: České Budějovice - Slavia 0:0 ve 2. půli

      Edwardtheiron     před 10 lety 24.10.2014 19:04 |  
      0 0

      Kromě nás. :-)

      • Re: České Budějovice - Slavia 0:0 ve 2. půli

        no-nick     před 10 lety 24.10.2014 19:22 |  
        0 0

        Bude pak večeře, ze jo?:)

        • Re: České Budějovice - Slavia 0:0 ve 2. půli

          Edwardtheiron     před 10 lety 24.10.2014 19:35 |  
          0 0

          Hlavně aby seděli zase vlevo... :-)

  14. Re: České Budějovice - Slavia 0:0 ve 2. půli

    Nosorozec     před 10 lety 24.10.2014 19:13 |  
    0 0

    Už jsme měli dávno vést! Prach a broky!

  15. Re: České Budějovice - Slavia 0:0 ve 2. půli

    Fallen (přítel SN)     před 10 lety 24.10.2014 19:18 |  
    0 0

    Neuvěřitelný je, že za Slavii mohou hrát fotbalově tak příšerně nekreativní hráči... Strašná nuda. Jak nějaká Příbram...

    • Re: České Budějovice - Slavia 0:0 ve 2. půli

      Kontrapunkt     před 10 lety 24.10.2014 19:22 |  
      0 0

      A to ještě nenastoupili Petr s Dostálem.

      • Re: České Budějovice - Slavia 0:0 ve 2. půli

        Radek097 (přítel SN)     před 10 lety 24.10.2014 19:37 |  
        0 0

        Petr se rozcvičuje POZOR!

  16. Re: České Budějovice - Slavia 0:0 ve 2. půli

    Nosorozec     před 10 lety 24.10.2014 19:22 |  
    0 0

    Vošahlík vypadá jako bojovník ISIS :D

  17. Re: České Budějovice - Slavia 0:0 ve 2. půli

    Dresco     před 10 lety 24.10.2014 19:23 |  
    0 0

    Pomalu uz Karlovo cas, ne?

    • Re: České Budějovice - Slavia 0:0 ve 2. půli

      lordzach     před 10 lety 24.10.2014 19:33 |  
      0 0

      my kopem to snad néééééééé :)))

      • Re: České Budějovice - Slavia 0:0 ve 2. půli

        Wulfstan (přítel SN)     před 10 lety 24.10.2014 19:33 |  
        0 0

        coooo? penalta????????? my???????????????????????? góóólllll

  18. Re: České Budějovice - Slavia 0:0 ve 2. půli

    Edwardtheiron     před 10 lety 24.10.2014 19:33 |  
    0 0

    Neuvěřitelnééééé! Penalta???

  19. Re: České Budějovice - Slavia 0:0 ve 2. půli

    no-nick     před 10 lety 24.10.2014 19:33 |  
    0 0

    Co se bude dít, kdyz se pískne faul ve vapne?:))

  20. Re: České Budějovice - Slavia 0:0 ve 2. půli

    Fallen (přítel SN)     před 10 lety 24.10.2014 19:33 |  
    0 0

    Penalta teda nevim, ale každopádně hodně dlužná

  21. Re: České Budějovice - Slavia 0:0 ve 2. půli

    Kuliferda     před 10 lety 24.10.2014 19:34 |  
    0 0

    Penalta!!!! Já už myslel, že se toho nedočkáme :D

    • Re: České Budějovice - Slavia 0:0 ve 2. půli

      Fallen (přítel SN)     před 10 lety 24.10.2014 19:34 |  
      0 0

      teď dalších 75 zápasů bez

    • Re: České Budějovice - Slavia 0:0 ve 2. půli

      Radek097 (přítel SN)     před 10 lety 24.10.2014 19:35 |  
      0 0

      A ještě parádní gól :-)

  22. Re: České Budějovice - Slavia 0:0 ve 2. půli

    Nosorozec     před 10 lety 24.10.2014 19:35 |  
    0 0

    Svět se zbláznil, držte se! :D Po dvou letech kopeme penaltu a odpíská jí zrovna Královec :D

  23. Re: České Budějovice - Slavia 0:0 ve 2. půli

    Kontrapunkt     před 10 lety 24.10.2014 19:35 |  
    0 0

    Tak co pijete, pánové? Tu penaltu by chtělo pořádně zapít 8-)

  24. Re: České Budějovice - Slavia 0:1 ve 2. půli

    afro     před 10 lety 24.10.2014 19:36 |  
    0 0

    WTF? :-)

  25. Re: České Budějovice - Slavia 0:1 ve 2. půli

    carfi-sks (přítel SN)     před 10 lety 24.10.2014 19:37 |  
    0 0

    Já to vypnu a my máme PENALTU , i proměněnou! :)

  26. Re: České Budějovice - Slavia 0:1 ve 2. půli

    Nosorozec     před 10 lety 24.10.2014 19:44 |  
    0 0

    Co je takle zkusit dorazit?

    • Re: České Budějovice - Slavia 0:1 ve 2. půli

      carfi-sks (přítel SN)     před 10 lety 24.10.2014 19:45 |  
      0 0

      Jo je to tak, vyrovnáno Vošahlík .

      • Re: České Budějovice - Slavia 0:1 ve 2. půli

        jufoun (přítel SN)     před 10 lety 24.10.2014 19:46 |  
        0 0

        At jde Hrubeš do prdele promiňte ten výraz :(

  27. Re: České Budějovice - Slavia 1:1 ve 2. půli

    Edwardtheiron     před 10 lety 24.10.2014 19:46 |  
    0 0

    Tak ještě Koreš a bude to...

  28. Re: České Budějovice - Slavia 1:1 ve 2. půli

    lassiter     před 10 lety 24.10.2014 19:47 |  
    0 0

    Může centr letět do vápna ještě déle?

  29. Re: České Budějovice - Slavia 1:1 ve 2. půli

    Nosorozec     před 10 lety 24.10.2014 19:48 |  
    0 0

    Po tý proměněný penaltě jsme měli spustit ofenzivní smršť a Budějovice by se nedostali za půlku, ale my místo toho začneme hrát opatrně a takhle to dopadne!

    • Re: České Budějovice - Slavia 1:1 ve 2. půli

      klimi     před 10 lety 24.10.2014 19:53 |  
      0 0

      My jsme hlavně měli spustit ofenzivní smršť od první minuty...

  30. Re: České Budějovice - Slavia 1:1 ve 2. půli

    marcocruz (přítel SN)     před 10 lety 24.10.2014 19:51 |  
    0 0

    Mě to prostě nebaví, člověk je pak na konci zápasu akorát naštvanej.

  31. Re: České Budějovice - Slavia 1:1 ve 2. půli

    jufoun (přítel SN)     před 10 lety 24.10.2014 19:51 |  
    0 0

    já už na to nemám nervy na ty naše lemry

  32. Re: České Budějovice - Slavia 1:1 ve 2. půli

    Nosorozec     před 10 lety 24.10.2014 19:52 |  
    0 0

    prašivá remíza, ani trochu si toho bodu nevážim! Měli jsme vyhrát!

  33. Re: České Budějovice - Slavia 1:1 ve 2. půli

    Radek097 (přítel SN)     před 10 lety 24.10.2014 19:52 |  
    0 0

    Hrubeš tu remízu zařídil.

  34. Re: České Budějovice - Slavia 1:1 ve 2. půli

    Navyseals     před 10 lety 24.10.2014 19:53 |  
    0 0

    třetí posranej zápas od Hrubeše, ať už jde do prdele, má dva metry a sto kilo a je posranej jak žáček

    • Re: České Budějovice - Slavia 1:1 ve 2. půli

      Radek097 (přítel SN)     před 10 lety 24.10.2014 19:55 |  
      0 0

      Rakovana tam dát! Když Berkovec je stále zraněn.

    • Re: České Budějovice - Slavia 1:1 ve 2. půli

      belmis (přítel SN)     před 10 lety 24.10.2014 19:57 |  
      0 0

      to není jen o Hrubešovi. Celej tým je připosranej. Ještě čtvrt hodiny do konce a my, i když je můžeme dorazit, zpomalíme úmyslně brejk a začínáme si nahrávat dozadu...

      • Re: České Budějovice - Slavia 1:1 ve 2. půli

        Radek097 (přítel SN)     před 10 lety 24.10.2014 19:59 |  
        0 0

        Když tam je Baez sám proti 3 z ČB, tak se docela těžko prochází a než jít mezi dva obránce, tak jít radši k praporku a pár sekund počkat a poté zkusit centr nebo to nějak dostat za vápno a střílet.

    • Re: České Budějovice - Slavia 1:1 ve 2. půli

      Falk     před 10 lety 24.10.2014 19:57 |  
      0 0

      Co dodat,nejde nám to,nehrajeme fotbal a konec nalháváni,Beránek zatím dokazuje ,že nemá cit kvalitního trenéra

  35. Re: České Budějovice - Slavia 1:1 ve 2. půli

    Edwardtheiron     před 10 lety 24.10.2014 19:55 |  
    0 0

    Ten přístup, kdy po gólu přestali hrát, už není ani na pokuty, ale na veřejné bičování.
    A klidně se zlobte, ale já nechápu ten přístup, nechat hrát vlastní hráče, kteří jsou na hostování. Letos nás jeden vyřadil z poháru, druhý nám vzal dva body.

    • Re: České Budějovice - Slavia 1:1 ve 2. půli

      Radek097 (přítel SN)     před 10 lety 24.10.2014 19:57 |  
      0 0

      Všichni nadávají na Vošahlíka a Koreše co to je za sráče a najednou, když nám dají gól. Tak se na ně zase nadává, že se jim něco povedlo.
      Zápas jsme měli rozhodnout už mnohem dříve, jelikož centry ze stran jsou na hovno, když hráči si nabíhají ZA bránicího hráče a z dálky střílí hlavně Juhar, ale o 6 metrů vedle..

    • Re: České Budějovice - Slavia 1:1 ve 2. půli

      bongor     před 10 lety 24.10.2014 20:02 |  
      0 0

      My jsme ti frajeři veliký,my si to můžem dovolit nechat hrát naše hráče proti nám.
      Škoda slov.

    • Re: České Budějovice - Slavia 1:1 ve 2. půli

      Travinho     před 10 lety 24.10.2014 20:39 |  
      0 0

      Sparta nebo Plzeň díky tomu má některé zápasy skoro zdarma, protože soupeřům chyb třeba 2 klíčoví hráči, kteří tam od nich hostují, ale my ne... Doufám, že se vedení poučí.

      • Re: České Budějovice - Slavia 1:1 ve 2. půli

        Radek097 (přítel SN)     před 10 lety 24.10.2014 20:45 |  
        0 0

        Před zápas zde nebo na vedlejší článek psal, že doufá aby Vošahlík s Korešem hráli, abychom vyhráli. Najednou všichni tady nadáváte.

        • Re: České Budějovice - Slavia 1:1 ve 2. půli

          Alky (přítel SN)     před 10 lety 24.10.2014 21:17 |  
          0 0

          To jsem byl nejspíš já a stojím si za tím pořád. Hráč odchází, aby se vyhrál. Odchází, protože je horší než ti, co zůstali. Na co se tu pořád vymlouváme. Byla to naprosto školácká chyba Hrubeše, kterou si za rámeček nedá. Po asi 70 zápasech nám musí písknout penaltu zrovinka Královec, ale my nejsme schopný vedení udržet ani proti marnejm Budějovicím. Za to opravdu nemůže ani Koreš, ani Vošahlík, ani Kisel. Ale ti lemplové, co jsme si tu nechali a byli na place.

        • Re: České Budějovice - Slavia 1:1 ve 2. půli

          Travinho     před 10 lety 25.10.2014 09:18 |  
          0 0

          Píše zde několik stovek lidí. Tak proč mi to cpeš do huby? Mně to vadilo, už když jsem je viděl na soupisce.

  36. Re: České Budějovice - Slavia 1:1

    Dresco     před 10 lety 24.10.2014 19:57 |  
    0 0

    Tak dnes poprve v sezone vinim v prvni rade Beranka. Souper naprosto neskodny, stacilo hrat snad na tri obrance a my tam mame jeste dva defenzivni zalozniky. Kdyby se zapojovalo do utocny faze vice hracu, tak jim tam musime nasazet minimalne bura! A ten nas zpusob hry po prvnim golu se taky neda nazvat jinak nez cekat az nam tam spadne nejaka haluz, misto aby je dorazili. Ubohost nehodna Slavie toto!

    • Re: České Budějovice - Slavia 1:1

      bongor     před 10 lety 24.10.2014 20:04 |  
      0 0

      Hráč „rudých“ Lukáš Vácha „prilial do ohňa“ vyjadreniami. „Tri body, tri góly! Ďakujeme, ďakujeme krásne,“ napísal 25-ročný defenzívny stredopoliar na svoje twitterové konto a pridal: „Víťazstvo na ihrisku i v hľadisku.
      A co říct na tohle???

      • Re: České Budějovice - Slavia 1:1

        Steve2924 (přítel SN)     před 10 lety 24.10.2014 20:09 |  
        0 0

        že je Vácha bezmozek a debil to víme, jak to souvisí s příspěvkem nad?

        • Re: České Budějovice - Slavia 1:1

          bongor     před 10 lety 24.10.2014 22:15 |  
          0 0

          všechno souvisí se vším.

  37. Re: České Budějovice - Slavia 1:1

    Navyseals     před 10 lety 24.10.2014 20:03 |  
    0 0

    Navíc vynikající, že necháme hrát hráče, který nám dá gól, opět. Sparta možná poslouchá chvíli kecy, ale mají klid.

    • Re: České Budějovice - Slavia 1:1

      Alanor (admin)     před 10 lety 24.10.2014 20:04 |  
      0 0

      Je debilita nechat proti nám hrát hráče, s kterými už nepočítáme. Ok, ať hrají mladí jako Bazal, ale Vošahlík tu stejně budoucnost nemá a my akorát schytáváme další facku od vizionáře Kisela.

      • Re: České Budějovice - Slavia 1:1

        Steve2924 (přítel SN)     před 10 lety 24.10.2014 20:07 |  
        0 0

        hlavně, že na jeře tu všichni pičovali, když jsme zatrhli start Berkovcovi... Krom toho po té luxusní příhre od Hrubeše by se trefil kdokoli kdo by tam zrovna stál...

        • Re: České Budějovice - Slavia 1:1

          Tomski     před 10 lety 24.10.2014 20:12 |  
          0 0

          souhlas...

      • Re: České Budějovice - Slavia 1:1

        Navyseals     před 10 lety 24.10.2014 20:09 |  
        0 0

        Už by jim to ale někdo měl říct. Pokud probíhají schůze s fanoušky, tak se přece můžeme vyjádřit. Hrubešovi by měl už někdo vysvětlit, že míč nepálí, už mě totiž dost sere.

      • Re: České Budějovice - Slavia 1:1

        Tomski     před 10 lety 24.10.2014 20:11 |  
        0 0

        hráči mají hrát...pochopil jsem to u Berkovce...Jablonec taky nechál hrát Vošáhlíka, když tady byl na hostování...v minulém zápase s Jabloncem mohl hrát Vukadinovič...

        • Re: České Budějovice - Slavia 1:1

          Travinho     před 10 lety 24.10.2014 21:09 |  
          0 0

          Pokud je tam opce, tak je to normální. Ti kluci tam jsou bez opce...

          • Re: České Budějovice - Slavia 1:1

            Tomski     před 10 lety 24.10.2014 21:17 |  
            0 0

            já s tím problém nemám...jestli s nimi nepočítáme, tak ať hrají...pochopil jsem to u Berkovce, když šlo o existenční zápas s přímým konkurentem, ale radši bych to zakázal úplně...např. Courtois taky mohl hrát na jaře proti Chelsea...

          • Re: České Budějovice - Slavia 1:1

            Tomski     před 10 lety 24.10.2014 22:22 |  
            0 0

            a Vošáhlík tu byl bez opce...

            • Re: České Budějovice - Slavia 1:1

              Travinho     před 10 lety 25.10.2014 09:20 |  
              0 0

              Pokud dobře pamatuju, tak se nám zdála vysoká a neuplatnili jsme ji, ale možná máš pravdu a pletu se.

    • Re: České Budějovice - Slavia 1:1

      LordEdmund     před 10 lety 24.10.2014 20:13 |  
      0 0

      Kdyby nedal góla Vošahlík, tak by ho dal někdo jiný, vůbec bych neřešil , jestli patří nám nebo ne.
      O vyrovnání jsme si usilovně koledovali a dočkali jsme se.

  38. Re: České Budějovice - Slavia 1:1

    Kuliss9     před 10 lety 24.10.2014 20:06 |  
    0 0

    Ach jo sice jsem kvůli svému tréninku stihl zápas až zhruba od 70 minuty, ale už sestava naznačovalo leccos.

    Znovu se ukázala Hrubešova slabina v malém vápně (Latka mu za to také pěkne vyčinil) ptám se tedy, zda někdo ví kdy bude dostupný Berky? Ač nás Hrubeš ze začátku dost podržel, tak už to začíná silně dohánět chybami z posledních kol


    Další chybu vidím v Beránkovi, holt je to trenér ze staré školy a nevidím v jeho týmu podřízených nikoho s progresivními metodami. Několikátý zápas kdy to jde na jeho stranu. Pokud je pravda, že v zimě končí DB tak doufám, že ten Gruzinec co je teď na testech bude k nečemu, protože tento post nám od doby TB zoufale chybí.

    V trenérském týmu ohromně postrádám trenéra typu Prokopec (ex HK), Veselý (Střížkov)

    • Re: České Budějovice - Slavia 1:1

      jane (admin)     před 10 lety 25.10.2014 12:39 |  
      0 0

      Berky chodi do posilovny, ale co jsem s nim mluvila cca pred 14 dny, tak ho rameno po operaci hodne boli, na podzim uz ho podle me neuvidime na hristi.

  39. Re: České Budějovice - Slavia 1:1

    kleofas     před 10 lety 24.10.2014 20:16 |  
    0 0

    Vážně nevím, koho nebo se Beránek bál, když postavil takto bázlivou sestavu, všichni teď nadáváte Hrubešovi, ale o tom to není. Darovaná penalta, žádné šance, prostě vepředu nic...

    • Re: České Budějovice - Slavia 1:1

      kleofas     před 10 lety 24.10.2014 20:19 |  
      0 0

      čeho

  40. Re: České Budějovice - Slavia 1:1

    Travinho     před 10 lety 24.10.2014 20:19 |  
    0 0

    Neodpustím si to, ale proč sakra necháme hrát Vošahlíka s Korešem? Nikdo jiný to nedělá a my ze sebe uděláme humanisty. Budějovice mají úzký kádr jako prase a my místo, abychom využili že nebudou mít koho na střídání, tak necháme hrát vlastní hráče.

    • Re: České Budějovice - Slavia 1:1

      Dresco     před 10 lety 24.10.2014 20:37 |  
      0 0

      A co zahrali? Vubec nic, Korese si pamatuju jen, ze mu piskli faul na Latku a Vosahlika jak namazal nasemu hraci do brejku, jak se valel dve minuty pred koncem na hristi a zdrzoval a pak ten gol, kterej byla nahoda a trefil by to kdokoliv jinej. O tom to vubec nebylo. Stacilo, aby nas kouc vedel, ze muzeme hrat na tri body i venku, obzvlast kdyz je souper neskodny.

      • Re: České Budějovice - Slavia 1:1

        Travinho     před 10 lety 24.10.2014 20:42 |  
        0 0

        Proč místo Kodra nehrál tvořivý Hrubý také nechápu. Jet do Budějovic se dvěma štíty a dalšími dvěma záložníky, kteří jsou spíše lepší dozadu je opravdu rarita.

        • Re: České Budějovice - Slavia 1:1

          Dresco     před 10 lety 24.10.2014 20:48 |  
          0 0

          To souhlasim. A jeste horsi je, kdyz se to potvrdi behem zapasu a stejne se na to nereaguje posilenim ofenzivy na ukor zbytecne nadupany defenzivy.

  41. Re: České Budějovice - Slavia 1:1

    spino     před 10 lety 24.10.2014 21:18 |  
    0 0

    Jestli Řebíček Slavii v zimě neprodá, tak sestupujeme. Tady už nevidím jiné východisko... :(((

    • Re: České Budějovice - Slavia 1:1

      edenian     před 10 lety 24.10.2014 21:32 |  
      0 0

      Neproda. Nejsou kupci :-)

      • Re: České Budějovice - Slavia 1:1

        spino     před 10 lety 24.10.2014 21:37 |  
        0 0

        Tomu snad sám nemůžeš věřit.

      • Re: České Budějovice - Slavia 1:1

        SantaC     před 10 lety 25.10.2014 16:41 |  
        0 0

        Kupci (resp. potencialni zajemci) jsou...

    • Re: České Budějovice - Slavia 1:1

      Tomski     před 10 lety 24.10.2014 21:37 |  
      0 0

      a ty bys koupil ? :-D

      • Re: České Budějovice - Slavia 1:1

        spino     před 10 lety 24.10.2014 21:50 |  
        0 0

        Samozřejmě...

    • Re: České Budějovice - Slavia 1:1

      Travinho     před 10 lety 25.10.2014 09:16 |  
      0 0

      Snad na tom nejsme zase tak hrozně. Letos je adeptů docela dost - Hradec, Budějovice, Jihlava

  42. Re: České Budějovice - Slavia 1:1

    Betynka58     před 10 lety 24.10.2014 21:33 |  
    0 0

    Dnes bych to na Beránka rozhodně neházel. Sestava sice byla na první pohled dost defenzivní, ovšem po většinu zápasu slávisté domácí jasně přehrávali (po jak dlouhé době?). Ztrátu dvou bodů bych přičítal spíše zoufalé nekvalitě v koncovce a pak samozřejmě hlavně Hrubešově neuvěřitelné minele, nehodné ligového brankáře. Dnešní remíza byla pro Budějky hodně šťastná.

    • Re: České Budějovice - Slavia 1:1

      Falk     před 10 lety 24.10.2014 21:36 |  
      0 0

      To s tebou vůbec nesouhlasím !!!!

      • Re: České Budějovice - Slavia 1:1

        Betynka58     před 10 lety 24.10.2014 21:46 |  
        0 0

        O.k., na to máš právo. Takhle jsem to dnes viděl já. Vzhledem k tomu, jakými zoufalými výkony se letos Slavia na cizích hřištích prezentuje, patřil ten dnešní výkon rozhodně mezi ty lepší venkovní (i když Budějovice byly dnes opravdu hodně špatné). Myslím, že nebýt té šílené Hrubešovy minely, asi by se tu dnešní zápas hodnotil jinak.

        • Re: České Budějovice - Slavia 1:1

          Dresco     před 10 lety 24.10.2014 22:18 |  
          0 0

          Jasne jsme je prehravali, ale vepredu bylo malo hracu na zakonceni. Vsak kolikrat byl unik po kridle a hrac nemohl centrovat, protoze tam vepredu nikdo nebyl, jelikoz jsme meli 6 defenzivnich hracu na place. Bylo totalne zbytecne hrat na tolik obrancu proti tak slabymu tymu a nehraje roli jestli doma nebo venku. Neni snad zadny pravidlo jezdit si ven max pro bod, obzvlast pri mizerne kvalite soupere.

          • Re: České Budějovice - Slavia 1:1

            urs (přítel SN)     před 10 lety 24.10.2014 22:21 |  
            0 0

            kdyby alespoň čtyři z těch šesti vámi zmiňovaných doplnili křídlo do prostoru před brankou svejma maličkostma, tak by z nich přeci byli ofenzívní záložácí, nebo ne??

            • Re: České Budějovice - Slavia 1:1

              Dresco     před 10 lety 24.10.2014 22:43 |  
              0 0

              mozna by bylo jednodussi tam rovnou toho ofenzivniho zaloznika, ktery ma zazity doplnovat prostor pred brankou dat misto dvou defenzivnich, který tam byli zbytečně...

        • Re: České Budějovice - Slavia 1:1

          urs (přítel SN)     před 10 lety 24.10.2014 22:19 |  
          0 0

          no.., to snad byla dvojminela normálně :(

          ale je mladej, však on se poučí

          vošáhlo je jelito, měl to pálit někam do háje a né do černýho :)
          to píšu jako reakci na příspěvek někde tady nahoře, kde kolega hořekuje nad nasazením "našich" hráčů proti "svému" klubu, a že to není rarita?? a co minulé kolo "náš" Vukadinovič?? prosím o trochu disciplíny a lepším přehledu, než hnedle křičet ;)

          • Re: České Budějovice - Slavia 1:1

            Betynka58     před 10 lety 24.10.2014 22:57 |  
            0 0

            Souhlasím, je s podivem, že zatímco na jaře většina kvitovala, že Slavia deklarovala, že hráčům na hostování nechce bránit nastoupit v zápase proti Slavii, teď tento krok po Vošahlíkově gólu všichni kritizují. Já se přiznám, že jsem jen rád, že ti kluci proti nám nastoupili, vždyť případný zákaz by byl proti duchu sportu.

            • Re: České Budějovice - Slavia 1:1

              urs (přítel SN)     před 10 lety 25.10.2014 09:40 |  
              0 0

              přesně tak, jen alibismus a vejmluvy, to by nám šlo :(

              jen ať hrají a ukážou, co v nich je

  43. Klady x zápory

    Mike     před 10 lety 24.10.2014 22:34 |  
    0 0

    Klady- 1/ Po dlouhé době jsme venku byli lepší než domácí mužstvo- jenže Budějovice byli tak ubohoučké, že pokud bychom lepší nebyli, tak je to na rozpuštění našeho klubu
    2/ Nařízená penalta v náš prospěch po 73 kolech

    Zápory- 1/ Zoufalá předfinální fáze, finální proto ani nemohla být
    2/ Budějovice nám dali gól, i když si skoro nevytvořili za celý zápas jedinou šanci. Hlavičku z rohu a střelu Škody z 20 metrů- obě situace před koncem prvního poločasu za šance nepočítám
    3/ Šílené zaváhání Hrubeše- už ve 2.utkání po sobě- s Jabloncem to ještě vykompenzoval chycením 3 jasných šancí, dnes při neškodnosti soupeře nebylo co kompenzovat
    4/ Zbytečné stáhnutí se dozadu po vedoucím gólu, nedoplňování hráčů při brejkách do otevřené obrany za stavu 0-1-
    to už si hráči měli proti takhle sklabounkému soupeři pohlídat
    5/ Také se spíše kloním k tomu, že jsme neměli nechat hrát Vošahlíka a Koreše. Sparta a Plzeň to dělají a nenechají hrát ani proti sobě ani hráče, kteří jsou i náhradníci v hostujícíh klubech- ale to je otázka do polemiky. takže příště nám dá branku Neves.
    6/ Po výhře jsme mohli koukat na místa před námi, takhle budeme koukat zase na místa pod námi. I Když ruku na srdce- po dnešním představení Budějovic a chudému bodovému zisku Hradce vidím oba nováčky na jasný sestup.

    • Re: Klady x zápory

      jufoun (přítel SN)     před 10 lety 24.10.2014 22:46 |  
      0 0

      Nemyslím, že Škodova střela nebyla šance, to právě udělal on moc hezky, pravda že náš hráč šel pouze do prvního souboje a pak hurá k vápnu nezájem o hráče.
      A tam Hrubeš podržel, ale jinak jde gól jasně za ním.

      • Re: Klady x zápory

        Mike     před 10 lety 24.10.2014 22:53 |  
        0 0

        Tak střela z 20 metrů, ne příliš prudká, tu by měl gólman na této úrovni bezpečně chytit.
        Zákroky, při kterých nás Hrubeš podržel, byly třeba 3 gólové střely Jablonce v minulém kole. A to samozřejmě nezmiňuje zázračné zákroky Vaniaka, to byla jiná kategorie.

  44. Re: České Budějovice - Slavia 1:1

    Luuke     před 10 lety 24.10.2014 22:40 |  
    0 0

    Tak naše utrpení nekončí.Z jasně ovládnutého zápasu jenom bod.Jestli že se podíváme na zápasy : Sparta chyby Latky
    Jihlava chyby Bílka
    ČB chyby Hrubeš

    Vždy se jednalo o rozhodující momenty v obranné činnosti. To se stává ve všech týmech není třeba se tím příliš zaobírat jinak obranná činnost je dobrá.. Co však je horší ,že naši ofenzivní hráči neumí vymyslet nic překvapujícího, dnes je zastoupil pouze Dobrotka který ukázal jak na to.Myslím si,
    že všechny naše problemy jsou v přechodu do útočné fáze. Není přece možné ,abychom neuměli vůbec nebezpečně zaútočit. Vuka končí 10 m před pok.územím,
    Černý a Zmrhal neumí 1 na 1 a nejsou vůbec nebezpeční.

  45. Re: České Budějovice - Slavia 1:1

    1rytir     před 10 lety 24.10.2014 23:02 |  
    0 0

    Jsem opět dost zklamaný a prosím managament Slavie, aby pokuty rozdal už teď a aby, ostatní prominou, začal u trenéra! S tolika defenzivními hráčemi se zápasy nevyhrávají pane Beránku! Říkat vám to je ale marný...

    • Re: České Budějovice - Slavia 1:1

      Radek097 (přítel SN)     před 10 lety 24.10.2014 23:17 |  
      0 0

      Klidně ať hrajeme s 10ti obránci v základní sestavě, ale ať v té ofenzívě se ty šance prostě proměňují. Latka byl ze začátku utkání stále v útoku, takže na jeho pozici se mohl stáhnout Kodr a hrát 4-1-3-2. (možná jsme tak chvilkama hráli)

      • Re: České Budějovice - Slavia 1:1

        rak (přítel SN)     před 10 lety 24.10.2014 23:28 |  
        0 0

        Zklamaný jsem také dost. Tento zápas jsme měli vyhrát (tedy pozitivum je, že jsou v lize horší týmy a spadnout bychom neměli). Po prvním gólu to chtělo udržovat aktivitu dopředu s cílem přidat gól. Hráči se sice snažili držet míč vepředu, ale tam to pak spíše zdržovali. Kiks Hrubeše byl děsivý. Hůř to už udělat nemohl. Úplně zbytečný gól. Přece jen zkušenosti mu chybí.

  46. Re: České Budějovice - Slavia 1:1

    Petr9608     před 10 lety 25.10.2014 02:34 |  
    0 0

    http://isport.blesk.cz/clanek/fotbal-synot-liga-rocnik-2014-15/217975/cely-sestrih-sedm-zapasu-bez-vyhry-slavia-vedeni-neudrzela.html

    Hm, nemohl nakonec i Laty stát v tý brance lépe? Kdyby ano, možná by to vykopnul...

    No, je to škoda. 7 zápasů, to je skoro 1/4 sezóny a jen dva body...

    Těžko by si někdo dokázal představit, že z kvarteta zápasů s BRN, BOH, JIH a CEB bude jeden usmolený bod. :-(

    Aspoň, že další zápas bude jasná jedna. Pokud už nic jinýho, tak Příbram prostě doma porazíme vždy, i když jsme v sebevětšim srabu...

    • Re: České Budějovice - Slavia 1:1

      Kontrapunkt     před 10 lety 25.10.2014 06:52 |  
      0 0

      S Příbramí to bude tak na tři defenzivní záložníky (Baéz, Kodr, Zmrhal). Očekávám 0:0 (pokud se tedy netrefí střídající Petr).

      • Re: České Budějovice - Slavia 1:1

        Mike     před 10 lety 25.10.2014 07:18 |  
        0 0

        Bude to 1-1, vyrovnávat bude Neves.

        • Re: České Budějovice - Slavia 1:1

          Falk     před 10 lety 25.10.2014 07:48 |  
          0 0

          Ještě k tomu včerejšimu zápasu:Beránek - trenér bez koncepce,bránit a ono to nějak dopadne
          Juhar - nehodí se na levého obránce ,není přínosem
          Bílek - nevadí mi a patří mu misto v základu
          Latka - je špatný a momentálně na základ nemá
          Dobrotivá - trápí se na kraji ,musí hrát sto pera
          Baez - má chuť hrát a jdou vidět fotbalové momenty
          Kodr - Beránek nemá soudnost
          Černý - nemá formu,aspoň bojuje
          Zmrhal - vyhozen z dorostu,nikdy nebil of.záložnik,dítě Kiselovo ,nyni nemá na základ
          Vukadinovič - běhá ,maká,chybí fotbalovost
          Škoda - z našich jasně nejlepši
          Hrubeš - to známe z juniorky,chytne tutovku ,udělá obrovskou chybu
          Střídající hráči - nulové oživení.
          Soupeř - ČB -kandidát na sestup.
          Z toho všeho mi vychází,že o sestup budeme hrát i mi a naše současná hra je velmi slabá

          • Re: České Budějovice - Slavia 1:1

            spino     před 10 lety 25.10.2014 07:55 |  
            0 0

            Nesouhlasím s hodnocením Zmrhala! Pod Beránkem byl opakovaně nejlepší ze zálohy.

            • Re: České Budějovice - Slavia 1:1

              Falk     před 10 lety 25.10.2014 08:00 |  
              0 0

              Nikdy nehrál na postu ofenzivního záložnika !!,je to zase novinka,už mu chybí jen útočník a brankář a co takhle ho posadit na lavičku?

              • Re: České Budějovice - Slavia 1:1

                spino     před 10 lety 25.10.2014 08:31 |  
                0 0

                Jako ofenzivní záložník hodně vyzrál. Patří k nejlepším.

                Kisel když přišel, tak taky hrál defenzivního záložníka a Jarolím z něj udělal skoro podhroťáka.

          • Re: České Budějovice - Slavia 1:1

            klimi     před 10 lety 25.10.2014 08:26 |  
            0 0

            Tak třeba Dobrotka se podle mě netrápil a naopak se i dopředu ukázal. Podle mě nejlepší pravý bek od doby Krajčíka...Jinak Škoda pro mě nic moc, ty jeho střely jsou fakt tragický....

            • Re: České Budějovice - Slavia 1:1

              tolsimir     před 10 lety 25.10.2014 08:46 |  
              0 0

              Co Celustka?

              • Re: České Budějovice - Slavia 1:1

                Borris     před 10 lety 25.10.2014 09:37 |  
                0 0

                Tak Čelůstka hrál v drtivé většině případů u nás spíš stopera. Na kraji obrany toho moc neodhrál.

                • Re: České Budějovice - Slavia 1:1

                  klimi     před 10 lety 25.10.2014 09:43 |  
                  0 0

                  Ze začátku hrál na kraji obrany, ale byl úplně jalový...

          • Re: České Budějovice - Slavia 1:1

            no-nick     před 10 lety 25.10.2014 09:13 |  
            0 0

            Latka, Dobrotka, Zmrhal, mi? Přemýšlím, co je vic mimo.

  47. Hlava to nechápe České Budějovice - Slavia 1:1

    honza304     před 10 lety 25.10.2014 08:39 |  
    0 0

    Ty Budějovice byly naprosto marný a neškodný, je potřeba říct, že to bylo určitě i zásluhou našich hráčů ale i jejich nemohoucností. Po vstřelení branky jsme přestali běhat, zatáhli jsme se do vápna. Několikrát jsme táhli útok na polovinu ČB, Baez, ty další nevím, nikdo mu nepomohl, vepředu byl jen Balaj a zbytek mančaftu zůstal v našem vápně nebo poblíž. Přestaneme běhat, hrát, místo aktivní hry se posereme, a hlavně neudržímne výsledek. To není poprvé, takto to u nás funguje nejmíň sedm let. (To píšu schválně jako z bible 7 hubenejch krav a sedm tlustejch, ve skutečnosti ten poměr je asi 7:3 ve prospěch hubenejch ... a bude hůř). Když vidím zápasy, co nás čekají, jsem hroznej pesimista. Kéž by to tak nebylo!

    • Re: Hlava to nechápe České Budějovice - Slavia 1:1

      Kontrapunkt     před 10 lety 25.10.2014 09:05 |  
      0 0

      Moc nechápu hodnocení v dnešním Deníku Spart.
      Juhar - 7 (podle mě tak 4 za ty jeho alibistické nákopy; ale třeba mu křivdím a je to součást taktiky)
      Hrubeš - 6 (podle mě s bídou 4)

      • Re: Hlava to nechápe České Budějovice - Slavia 1:1

        Travinho     před 10 lety 25.10.2014 09:28 |  
        0 0

        A právě proto deník spart nečtu.
        Juhar je dlouhodobě nadhodnocován, asi v tom má prsty agent. Hrubeš max. 3, přikláněl bych se i k dvojce...

        • Re: Hlava to nechápe České Budějovice - Slavia 1:1

          bongor     před 10 lety 25.10.2014 10:41 |  
          0 0

          Ve spartu dělj hodnocení úplně zřetelně agenti hráčů,respektive jejich obálky.

  48. Re: České Budějovice - Slavia 1:1

    Travinho     před 10 lety 25.10.2014 09:38 |  
    0 0

    A ještě mne neskonale točí jedna věc a to jak v médiích zpochybňují naši penaltu, ať se na mě nezlobí, ale klidně mohl jít i golman ven. Byla úplně jasná. Naopak se už nikde nepíše o faulu na našeho golmana před gólem, který byl úplně očividný, to ovšem nic nemění na následné Hrubešově fatální hrubce.

    • Re: České Budějovice - Slavia 1:1

      bongor     před 10 lety 25.10.2014 10:44 |  
      0 0

      Tak s tímhle mě nikdo nemůže vytočit,za ta léta si člověk zvykne a kdyby napsali Slavia kopala zaslouženě penaltu,tak spadnu ze židle a ještě si něco udělám. Ne ne ,jen ať soudruzi píšou jak jim rudé zobáky narostly.

  49. Re: České Budějovice - Slavia 1:1

    Roman11     před 10 lety 25.10.2014 10:15 |  
    0 0

    Hodnocení hráčů

    Hrubeš - dobrý výkon,pokažený stupidní chybou
    Dobrotka - spolehlivý
    Latka - dobrý výkon
    Bílek -obranná činnost spolehlivá
    Juhar - potřebuje změnu postu
    Kodr - obranná činnost spolehlivá
    Baez - živelný projev,chyby i dobré zákroky
    Černý - na své možnosti nic
    Zmrhal - je defenzivní nebo ofenzivní ? podle postavení ofenzivní
    Vukadinovič - rychlý ale bez dovedností
    Škoda - snaha , včera málo efektu
    Příčina ztráty dvou bodů je přesně v tom, jak říká MB, útočná fáze bez efektu

    • Re: České Budějovice - Slavia 1:1

      1rytir     před 10 lety 25.10.2014 11:15 |  
      0 0

      Může pan Beránek vysvětlit jak může být útočná fáze efektivní, když vepředu hraje jeden jediný hráč a pomoci mu ze všech ostatních chce jen DZ Baéz? Jak můžeme být v útoku efektivní, když většina sestavy, kterou postaví je defenzivní? Myslím si osobně, že by už trenér neměl být hájen, s mužstvem neudělal žádný pozitivní pokrok, žádný! Kdo to nechce vidět, chce dál žít v klamu! Aby nedošlo k mýlce, toto není volání po Beránkově odvolání, to je jen apel na jeho sebereflexi.

  50. Re: České Budějovice - Slavia 1:1

    AdJap     před 10 lety 25.10.2014 11:39 |  
    0 0

    Nevím jak ten bod brát - jestli jako plusový bod z venku proti konkurentovi v boji o záchranu, anebo jako ztrátu s nováčkem pro tým, který by měl mít kvalitu na to hrát v klidným středu tabulky.

  51. Re: České Budějovice - Slavia 1:1

    Kunetice     před 10 lety 26.10.2014 12:11 |  
    0 0

    No jak tu už někdo psal jestli to Řebíček v zimě neprodá tak fakt sestoupíme, protože jestli dáme budějkám gol akorát z penalty a pak se ztoho vedení poserem strachy tak pak nevím s kým bychom měli vyhrát.
    A beránek už mě taky začíná srát! Proč třeba proti budějkám nehrál Benjema který je jediný schopný něco kloudného vytvořit, a v útoku oba dva Škoda i Balaj společně.

  52. Re: České Budějovice - Slavia 1:1

    zeleznik2     před 10 lety 27.10.2014 11:21 |  
    0 0

    Co více k tomu dodat?vyhraný zápas, šancí dost a dáme jeden upachtěný gól z penalty, kterou nám písknul Královec, padla tak dlouhá série po 73 zápasech. Bohužel Hrubeš, který nás před tím podržel, udělal po několikáté velkou chybu, která nás stála dva body. Už na Bohemce jsem chtěl vidět v bráně Rakovana a myslím, že oprávněně, pokud hrajeme na 1:0 musíme vzadu udržet nulu, navíc nám dal gól hráč, který je v Budějkách od nás na hostovačce(Vošahlík), takhle těch 9 bodů chlapci nezískáte, když nedokážete porazit takhle slabé mužstvo, co chcete předvést proti Příbrami?to budou pokutičky....