Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Chance liga

Statistické okénko - 10. a 11. kolo

Tentokrát jen málo statistik a o trošku více povídání o tom, v jaké situaci se nachází český ligový fotbal.

Po porážce Slavie v Jihlavě jsem byl tak znechucen, že jsem se nedokázal přesvědčit k napsání statistického okénka ani přesto, že jsem na něj měl díky reprezentační přestávce o týden delší čas. V 11. kole přišla domácí remíza s Jabloncem a mé znechucení tedy upřímně řečeno příliš nepominulo. Ale tentokrát jsem projevil silnější vůli a zde tedy je další vydání pravidelného souhrnu ligového dění. Porážka Slavie v Jihlavě byla pátou ligovou porážkou v řadě, spolu s remízou s Jabloncem tedy sešívaní drží sérii šesti ligových zápasů bez vítězství. Tak mizernou sérii neměli ani v katastrofální loňské sezóně, kdy rekordem byly 4 porážky v řadě a pět zápasů bez vítězství. O rok dříve se však tak špatnou sérii povedlo udělat Petru Radovi, když pět porážek v řadě orámoval z obou stran dvěma remízami a série bez výhry tak činila dokonce sedm zápasů. To však může Miroslav Beránek poměrně lehce vyrovnat, vezmeme-li v úvahu fakt, že Slavii čeká zápas v Českých Budějovicích a poslední dvě představení hráčů v červenobílých dresech na hřištích soupeřů byly absolutní fraškou bez špetky bojovnosti a snahy zvítězit.

Slavii trápí úplně vše. Po výborných a gólově bohatých prvních třech kolech již osmkrát v řadě nedokázala vstřelit více než jednu branku, z toho pětkrát se trefila jednou a třikrát vyšla úplně naprázdno. Tím se velmi rychle vrátila do stavu, který panoval celou minulou sezónu, ve které jen v pěti zápasech dokázala vstřelit alespoň dvě branky. Slavii navíc nefunguje ani obrana, jediné čisté konto v 11 kolech je nejhorší bilance z celé ligy, stejně je na tom jen Slovácko, to však vstřelilo o osm branek více než Slavia. Když tým není schopen vstřelit více než jednu branku a prakticky jistě minimálně jednu inkasuje, body se sbírají opravdu těžko. Oprávněně by tak měla zaznít otázka, zda lze opravdu stavět na ose týmu Hrubeš - Latka, Bílek - Baéz, když tito defenzivní hráči nedokážou odehrát zápas bez inkasované branky. Je opravdu špatná bilance defenzivy jen vinou nepříliš kvalitních krajních obránců, na kterou se dlouhodobě poukazuje? Právě Bílek s Baézem byli například v zápase v Jihlavě nejhorší na hřišti a jejich defenzivní činnost chvílemi připomínala parodii než ligový výkon.

Na čele tabulky se nic nemění. Plzeň vítězí za stálé menší či větší pomoci rozhodčích. Tentokrát to ale Bílek v Mladé Boleslavi přehnal a média (především ta patřící vlastníkovi Sparty) začínají rozjíždět kampaň proti Dagmar Damkové. Na tom by nebylo nic špatného, Damková (a její druh Berbr) by opravdu neměli mít s ligovými sudími v nejlepším případě nic společného, ale těžko zde nevidět jistou účelovost vzhledem k utkání Plzeň - Sparta za dva týdny, protože jiné skandální a tendenční výkony rozhodčích deník Sport nechal bez větších komentářů, v jistých případech je vyloženě kryl vysokými známkami pro dotyčné rozhodčí (abych nebyl obviněn ze zaujatosti, jako příklad uvedu zápas týmů, ke kterým mě neváže ani láska ani nějaký větší odpor: Mladá Boleslav - Teplice, za který rozhodčí Kovařík dostal známku 7).

Sparta, která má za posledních sedm kol naprosto totožnou bilanci jako Plzeň (postupně 0-3-1-3-3-3-3), si také na nepřízeň sudích rozhodně stěžovat nemůže, v 10. kole například porazila Liberec po minimálně velmi sporné penaltě 1:0. Forma obou největších (a asi už také jediných) kandidátů na mistrovský titul je nicméně dobrá a odhlédneme-li (je-li to však vůbec možné) od komfortu, který oběma týmům sudí poskytují, jsou tyto týmy na čele tabulky zaslouženě.

Třetím do party sudími chráněných klubů je Jablonec patřící předsedovi FAČR (ne, není to normální, a ano, je potřeba to zdůrazňovat, kdykoli je to možné), o čemž se mohla na vlastní kůži přesvědčit právě Slavia, když sudí Zelinka neodpískal proti Jablonci pokutový kop za faul Rossiho na Balaje, který se stal přesně na čáře značící pokutové území. Mimochodem, pokud si nevybavíte počet ligových zápasů v řadě, ve kterých Slavia nekopala pokutový kop, ono magické číslo je aktuálně 73. Jablonec již pětkrát v řadě neprohrál a vezmeme-li v potaz celkovou situaci v českém fotbale, jen málokdo může pochybovat o tom, že si Jablonec nechá utéci postup do pohárové Evropy.

Na čtvrtém místě je Baník Ostrava, což lze označit za šok. Baník nemá nikterak silný tým, celá obranná řada je tvořena velice mladými hráči, přesto s výjimkou debaklu 0:6 v Liberci inkasovala jen sedm branek v deseti zápasech. Fakt, že se skóre 8:13 dokázal Baník uhrát 18 bodů je rozhodně hodný respektu, totéž platí o výhře na hřišti silného Slovácka. V tomto ohledu se domácí remíza s Jihlavou jeví dokonce jako ztráta. Slavia na Baník ztrácí "jen" pět bodů, stejně velký náskok má mimochodem Slavia také na 15. příčku, na které se nachází Jihlava.

Páté jsou Teplice, které po prohře v Plzni potvrdily roly favorita a doma nastřílely Bohemce čtyři branky. Stejný počet bodů má také Mladá Boleslav, ta nejprve porazila Brno vysoko 5:1, načež přišel již tolik diskutovaný zápas s Plzní. Oba týmy mají stejně jako Slavia za sebou šest domácích zápasů a pět zápasů venku, přičemž Teplice venku nevyhrály vůbec a Mladá Boleslav jen v prvním kole v Jihlavě.

Před Slavií je ještě Bohemka, která se vrací do starých známých kolejí, kdy doma boduje (výhra nad Budějovicemi) a venku prohrává (již zmíněný zápas v Teplicích). Až na osmém místě je Slovácko, které leckdo považoval za černého koně, co se týče pohárových ambicí, ale v posledních dvou kolech přišla porážka s Baníkem a remíza v Liberci. Tam navíc sudí Paták neomylně vykartoval Doška s Divišem pro zápas v Plzni, těžko tak lze čekat, že Slovácko přiveze nějaké body v dalším kole.

Za Slavií je tabulka docela našlapaná, solidně hrající Brno, které v Edenu zvítězilo naprosto zaslouženě, již třikrát v řadě prohrálo a na sešívané ztrácí bod, Dukla s Příbramí budou vzájemný zápas dle dostupných indicií hrát celý znovu a poločasový výsledek 2:1 tak bude domácím zřejmě k ničemu. Pokud nepadne remíza, jeden z těchto týmů se dostane před Slavii. Třinácté Budějovice ztrácejí na Slavii jen dva body, o víkendu zvítězily teprve podruhé v sezóně, a to na hřišti druhého nováčka Hradce Králové. Pokud doma Budějovice Slavii porazí, také ony se dostanou před červenobílé.

Je to téměř k neuvěření, ale až na 14. místě s pouhými dvěma body náskoku na 15. Jihlavu se nachází Liberec, jehož herní projev přitom patří k tomu lepšímu, co je v lize k vidění. Co je to ale platné, když to vede jen k remízám, bilance 1-7-3 hovoří sama za sebe. Asi nikdo si zatím nepřipouští, že by severočeši mohli mít trable se záchranou, Liberec navíc do konce podzimu bude hrát (podobně jako Slavia) s lehčími soupeři - papírově by tak oba tyto kluby měly jít tabulkou vzhůru (no, on Liberec tak jako tak nemá téměř kam jinam jít :o)).

Na posledních dvou místech jsou tedy Jihlava s Hradcem Králové. První jmenovaný tým uhrál více než třetinu svých získaných bodů proti Slavii v zápase, ve kterém sešívaní předvedli opravdu tragikomický výkon. Bod z Ostravy však svědčí o tom, že změna trenéra Jihlavě prospěla. V pátek hostí Jihlava Brno, což bude pro domácí jistě dost důležitý zápas v boji o záchranu. Hradec po páté porážce v řadě změnil trenéra (náhrada za Prokopce však dosud známá není), zápas v Edenu jej však naštěstí čeká až v 15. kole, kdy by ono pověstné kouzlo nového trenéra snad už mohlo zase vyprchat.

Komentáře (56)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Statistické okénko - 10. a 11. kolo

    PetCC     před 10 lety 21.10.2014 15:57 |  
    0 0

    Nic proti tvému znechucení, ale střízlivý pohled před zápasem s Jihlavou říkal, že jednak Slavia teď hraje venku o hodně hůř než doma a za druhé, spolu se zmenou trenéra jsme v posledních letech v Jihlavě nikdy nic nezahráli. Což moc nadějí nedávalo. Zřejmě jsi v sobě měl moc optimismu.
    A třeba oproti zápasu na Bohemce jsme hráli už vcelku slušně a zápas to byl alespoň vyrovnaný.

    • Re: Statistické okénko - 10. a 11. kolo

      quelhar (admin)     před 10 lety 21.10.2014 16:06 |  
      0 0

      Jihlava v tom zápase hrála mizerně a kdyby Slavia hrála aspoň to, co hraje doma, musela tam vyhrát. Rozhodně nesouhlasím, že oproti zápasu na Bohemce hrála Slavia v Jihlavě slušně, byla to totožná, možná ještě krapet horší holomajzna.

      • Re: Statistické okénko - 10. a 11. kolo

        Dresco     před 10 lety 21.10.2014 17:50 |  
        0 0

        V Jihlavě byl náš výkon rozhodně horší než na Bohemce, už z toho pohledu, že Bohemka hrála fakt kvalitně sama o sobě, dávali si to hodně dobře a Jihlava hrála naprosto tragicky...

        • Re: Statistické okénko - 10. a 11. kolo

          Travinho     před 10 lety 21.10.2014 18:04 |  
          0 0

          To rozhodně nesouhlasím. Na bohemce neměla naše hra vůbec nic a odpovídající výsledek by byl 4 nebo 5:0, kdežto v Jihlavě se jednalo o celkem vyrovnaný zápas. Nehráli jsme sice taky nic, ale alespoň defenzivní činnost mužstva byla výrazně lepší než proti Bohemians a nepřikládal bych to kvalitě soupeře, protože bohemka spálila velké množství šancí a pološancí svou nemohoucností.

          • Re: Statistické okénko - 10. a 11. kolo

            Dresco     před 10 lety 21.10.2014 18:26 |  
            0 0

            To si rozhodne nemyslim teda...celkem vyrovnaný zápas to byl, protože se potkala jedna marnost s ještě větší marností. Kombinační hra v poli u Bohemky a Jihlavy byla nebe a dudy. Defenzivní činnost byla v Jihlavě možná lepší než s Bohemkou, ale na Jihlavu jsme defenzivní činnost v podstatě ani nepotřebovali, protože Jihlava si dala max 3 prihravky za sebou, i když byli její hráči volní, neměla na to něco ukázat a kdyby se ti naši hoši snažili alespoň z 50 %, tak jsme tam v životě nemohli prohrát.

            • Re: Statistické okénko - 10. a 11. kolo

              Travinho     před 10 lety 21.10.2014 20:36 |  
              0 0

              Jenže výkon Bohemky vypadal v poli tak dobře hlavně kvůli naší marnosti. Pokud nebudeš přistupovat k hráčům včas, tak tě takhle vyčutá i Benešov.

  2. Re: Statistické okénko - 10. a 11. kolo

    jira123     před 10 lety 21.10.2014 16:44 |  
    0 0

    Zdravim , nemá někdo info jak se jeví nový testovaný hráč ??Něco mi říká že by se mohl představit v juniorce .By mne zajímalo kdo nebo co ho k nám přivedlo :) .

    • Re: Statistické okénko - 10. a 11. kolo

      1rytir     před 10 lety 21.10.2014 17:03 |  
      0 0

      Jen doufám, že to není hledání náhrady za Damiena!!!

      • Re: Statistické okénko - 10. a 11. kolo

        Kontrapunkt     před 10 lety 21.10.2014 18:37 |  
        0 0

        A není to jedno? Jestli chce sám Damien odejít, pak bych mu v odchodu nebránil. Čekal jiné podmínky v klubu, z francouzsky mluvících hráčů (Lička, Nevés) tu nezbyl nikdo... a do vztahů v kabině nevidíme...

      • Re: Statistické okénko - 10. a 11. kolo

        bongor     před 10 lety 21.10.2014 18:43 |  
        0 0

        Já myslím,že Damien u nás bohužel brzy skončí.On je fotbalově o třídu výš než ostatní,ale zbytečně,protože ostatní to nedokážou patřičně využít.To je jako když si koupíš motor z rolls royce a dáš ho do trabanta.Výsledek taky bude jasný a někdo si řekne,co jsem to koupil za blbej motor,vždyť to pořádně nejede.A taky holt ty finance...............

        • Re: Statistické okénko - 10. a 11. kolo

          wimpy     před 10 lety 21.10.2014 20:33 |  
          0 0

          No já nevím, Boudjemaa má sice výborné momenty, ale taky se umí půl zápasu nepotkat s balonem. Navíc jeho defenziva je špatná. Že by mě přesvědčil, že je o třídu výš, to tedy vůbec...

          • Re: Statistické okénko - 10. a 11. kolo

            Travinho     před 10 lety 21.10.2014 20:39 |  
            0 0

            Ono je zajímavé, jak u něj dokáží někteří lidé žít se dvou povedených zápasů. Boudjemaa je fotbalově z týmu nejlepší, ale je zoufale nedůrazný, vyloženě špatný dozadu, není z nejrychlejších a bez těchto věcí se v moderní kopané moc fungovat nedá.

            • Re: Statistické okénko - 10. a 11. kolo

              wimpy     před 10 lety 21.10.2014 21:08 |  
              0 0

              Já myslím, že nedůrazný, pomalý a špatný dozadu nemůže být forbalově nejlepší :-))
              Jeho pozitiva, umí překvapivé kličky a nahrávky do gólu. V tom je občas skvělej.Ale když hraje, výkon zálohy to (na rozdíl od Pitáka) obvykle nezvedne. Myslím, že potenciál má slušnej, ale má nejvyšší čas to ukázat.

              • Re: Statistické okénko - 10. a 11. kolo

                Arutha     před 10 lety 21.10.2014 23:00 |  
                0 0

                Mně Boudjemaa nepřijde pomalý

                • Re: Statistické okénko - 10. a 11. kolo

                  wimpy     před 10 lety 21.10.2014 23:11 |  
                  0 0

                  V každym souboji je druhej a pak cukne. Má rychlou kličku a ty první tři metry, to je podstatný, ale že by někomu frnknul do brejku, to asi nehrozí. Určitě je pomalejší, než Vukadinovič a Míňa.

                  • Re: Statistické okénko - 10. a 11. kolo

                    Travinho     před 10 lety 22.10.2014 14:03 |  
                    0 0

                    To bych si zase netroufal tvrdit, protože Černý taky není z nejrychlejších. Přitom rychlostně skvěle připravených hráčů máme dost - Juhar, Zmrhal, Prošek, Vukadinovič, Nitrianský...

                    • Re: Statistické okénko - 10. a 11. kolo

                      wimpy     před 10 lety 22.10.2014 16:42 |  
                      0 0

                      mě Zmrhal vždycky přišel zoufale pomalej. Pak mu jednou naměřili ten nejrychlejší sprint v zápase. :-)

    • Re: Statistické okénko - 10. a 11. kolo

      Pepino44     před 10 lety 21.10.2014 17:33 |  
      0 0

      Tak možná,že jej doporučil,nebo se o něm zmínil Latka,protoře v Německu spolu tuším hráli (nebo alespoň trénovali,protože ten Gruzínec bl údajně dostkrát marod).

      • Re: Statistické okénko - 10. a 11. kolo

        bongor     před 10 lety 21.10.2014 18:37 |  
        0 0

        No tak to by sedělo,my ty marody přímo přitahujeme.

        • Re: Statistické okénko - 10. a 11. kolo

          jarodo57     před 10 lety 21.10.2014 21:32 |  
          0 0

          Máme dobré doktory a ti potřebují také práci.

  3. Re: Statistické okénko - 10. a 11. kolo

    knl66 (přítel SN)     před 10 lety 21.10.2014 18:13 |  
    0 0

    Když nastoupil MB, vyhlásil se útok na poháry za 3 roky. Že jsme si tady na začátku soutěže dělali nějaké naděje na přední umístění už letos, je věc jiná, podlehli jsme příliš velkému očekávání :)
    Vzpomínám, že Vrba na začátku svého angažmá v Plzni první sezonu málem spadl, druhou sezonu byl ve středu tabulky a mistrovský titul se mu také (mám dojem) povedl až třetí nebo čtvrtý rok.
    I přes naši "neuspořádanou" hru si pořád myslím, že momentálně máme dobrého trenéra a půjdeme nahoru. Třeba ne už teď na podzim, ale časem. Jen to chce čas.

    • Re: Statistické okénko - 10. a 11. kolo

      bongor     před 10 lety 21.10.2014 18:39 |  
      0 0

      Trenéra máme zcela jistě dobrého,ale bez makačky hráčů to nezachrání ani sebelepší trenér.

    • Re: Statistické okénko - 10. a 11. kolo

      Travinho     před 10 lety 21.10.2014 20:44 |  
      0 0

      To s tou Plzní je zase fabulace jako blázen. Plzeň skončila první sezonu pod Vrbou osmá a to ji přebíral na sestupových příčkách. A její hra se s naší ani nedala srovnávat.

      • Re: Statistické okénko - 10. a 11. kolo

        knl66 (přítel SN)     před 10 lety 21.10.2014 21:41 |  
        0 0

        Sorry, lovil jsem to na začátek v hlavě, nikoli v internetových pramenech a hlava se holt občas mýlí. Takže oprava: první sezona 8.místo, druhá sezona 5.místo, třetí sezona titul. Na její hru si už nevzpomínám... :(

  4. Re: Statistické okénko - 10. a 11. kolo

    travel (přítel SN)     před 10 lety 21.10.2014 18:43 |  
    0 0

    Trochu z jiného soudku: tak na FAČR končí letos Lubas a střídá ho p.Bárta v současnosti gen. sekretář Jablonce.

    • Re: Statistické okénko - 10. a 11. kolo

      bongor     před 10 lety 21.10.2014 18:44 |  
      0 0

      No vida,je vidět že se na Fačru cítěj nepostižitelní a to taky jsou.Lubas jak známo byl hráčem Slavie a to se neodpouští.

      • Re: Statistické okénko - 10. a 11. kolo

        Jakubisko     před 10 lety 21.10.2014 23:42 |  
        0 0

        Simtě, Lubas tam byl snad 15 let, kdyby se jeho sešívaná minulost "neodpouštěla", byl by odejit už dávno. Spíš tam Pelta prostě chce kamaráda do deště. Což samozřejmě není o moc lepší, ale nehledal bych ve všem spiknutí proti Slavii. :)

        • Re: Statistické okénko - 10. a 11. kolo

          bramburek (přítel SN)     před 10 lety 22.10.2014 11:26 |  
          0 0

          Lubas byl v té funkci dokonce 24 let

      • Re: Statistické okénko - 10. a 11. kolo

        dalislavista     před 10 lety 21.10.2014 23:42 |  
        0 0

        Na druhou stranu nutno podotknout, že Lubas pro Slavii na svazu NIKDY ani nehnul prstem. A to zdůrazňuji to slovo nikdy!

        • Re: Statistické okénko - 10. a 11. kolo

          travel (přítel SN)     před 10 lety 22.10.2014 16:10 |  
          0 0

          Co se týká Lubase,tak je možný,že končí z vlastního rozhodnutí,co já vím.Já jsem to sem dal proto,že si tam Pelta dosadil svého člověka z Jablonce.I když je mi jasný,že to málokoho překvapí.

  5. Sport

    Mike     před 10 lety 21.10.2014 18:47 |  
    0 0

    Ahoj, dnes jsem se nejvíce pobavil, jak píšeš, jak Křetínského Sport před blížícím se utkání Plzeň- Sparta rozjelo tvrdou kampaň proti Damkové. Tomuto tématu je věnováno celkem 5 /!/ stránek včetně titulní. Je to tam tak rozpitváno a je tomu věnováno tolik rozborů a komentářů, jako bychom postoupili do semifinále ME ve fotbalu. Opravdu k neuvěření. Já samozřejmě nejsem zastáncem jakýchkoliv švindlů a zákulisních praktik, ale jako pamětník si nepamatuji, že by se takhle rozebírali rozhodčí v době éry Pelty a Horníka na Letné.
    A nejvíce jsem se pobavil, že by podle redaktůrků měl pořádek nastolit Pelta a provést změnu v komisi rozhodčích. Jednak si nejsem jistý, jestli to může předeseda udělat o vlastní vůli- asi těžko, spíše výkonný výbor- ale stanovy neznám, ani je nehodlám hledat. A potom by měl pořádek nastolovat stejný fotbalový zločinec, jako je mafián v pozadí Berbr, který stejně o všem, co se týká rozhodčích, rozhoduje, a ještě se tím chlubí. Je to stejné- historici pominou- jako kdyby po válce měl reformovat po Himmlerovi jednotky SS třeba polní maršál Keitel, který podepsal kapitulaci Německa.
    Jak píšeš, Sport se téměř nevěnuje zdraví ohrožujícímu šílenému zákroku Salamiho na Ericha Brabce nebo jasný ofsajd Michala Škody před brankou v Hradci v důležitém zápasu prakticky o záchranu s Českými Budějovicemi. Neodmávání asi 2 metrového ofsajdu klidně už nyní může Hradec odsoudit k sestupu.
    Už se těším na utkání Plzeň- Sparta. A napíšu to natvrdo- nemusíte se mnou souhlasit. Když si vzpomenu, o kolik titulů jsme přišli zhruba v letech 1997- 2005 díky podplaceným rozhodčím ve prospěch Sparty, o kolik peněz díky tomu, že bychom jako vítězové ligy hráli Ligu mistrů- tenkrát byl vysoký národní koeficient a vítěz šel často rovnou do základní skupiny Ligy mistrů, tak si přeji tento průběh- vítězný gól Plzně v 92.minutě z jasného ofsajdu. Snad jsem vás moc nezatížil dlouhým příspěvkem.

    • Re: Sport

      Steve2924 (přítel SN)     před 10 lety 21.10.2014 19:09 |  
      0 0

      Já bych si radši přál, kdyby fotbal nebyl hnuj. Každopádně duel sparta plzeň mě ze židle nijak nezvedne. Jsou to aktuálně dva nejhnusnější a nejvíc špínou prolezlé kluby, že je mi z nich fyzicky špatně.

      Krom toho mi věř, že karty jsou rozdaný tak, že tady bude sudí pískat rovinu.

      • Re: Sport

        Pepino44     před 10 lety 22.10.2014 15:47 |  
        0 0

        Tak s tou rovinou si to taky myslím. Chyby tam možná budou,ale rozhodně ne úmyslné. Bude to ostře sledované a někomu připískávat by mohl jenom sebevrah.

    • Re: Sport

      Pajja55     před 10 lety 21.10.2014 20:14 |  
      0 0

      A me ve pobavilo jak dnes ve Sportu psali, ze lehce zvyhodnovana je i Sparta, ale ma to byt soucast taktiky Damkove a spol., aby umlceli sve kritiky.

      Zajimava obhajoba pomoci rozhodcich Sparte. Muze vubec brat Sport nekdo vazne?

    • Re: Sport

      Dobi     před 10 lety 21.10.2014 21:08 |  
      0 0

      Bývával jsem abonentem deníku, blahé paměti, Československý sport. Bývali tam různí redaktůrci, vzpomínám na zavilého sparťana Žemlu nebo na Frantu Černocha, který si dokázal ze všeho dělat legraci a komunikoval i s naší tehdejší partou vlajkonošů. Ne vždy vše bylo zcela objektivní, ale proti dnešní žumpě??? Co říci? Spart téměř nekupuji, škoda peněz!
      A "dostihy" Plzeň - Sparta? Souboj zřejmě nejkvalitnějších kádrů, ale taky souboj největších korupčníků... Ale co s tím v Banánistánu?

      • Re: Sport

        bongor     před 10 lety 21.10.2014 22:11 |  
        0 0

        To ještě nazýváš ten rudý plátek hodně shovívavě "žumpa".Jinak držím palce a to všechny,plísni.Ať jsou do těch svinstev namočení sebevíc,tak kdo to tady vymyslel,zavedl a nadále z toho profitujr,to ví přece každý.Zajímavé taky je,že soud
        přikázal Adámkovi,omluvit se Plzni za pomluvy a zaplatit jim 200 tisíc "odškodného" za lži ohledně korupce.Ale už nikde se nedočteme,kdo ty pomluvy vytáhnul ze své proslavené tašky.Přesně podle hesla mlčeti zlato.A co disciplinárka,tvrdili,že počkají až na policejní vyšetření a rozhodnutí soudu.Tady ho teď mají,takže by měli konat a to
        velmi tvrdě,protože ty pomluvy ještě víc poškodily pověst fotbalu v Čechách.Tedy jestli je to vůbec možný..........

    • Re: Sport

      jesperx     před 10 lety 22.10.2014 09:21 |  
      0 0

      Podepisuji do puntíku. Opravdu mně baví hysterické nářky pánů Konečného and co. Pochopitelně, to co se děje v zápasech Plzně je často úsměvné, na druhou stranu Sparta si na nepřízeň sudích rozhodně letos stěžovat nemůže ba naopak..

  6. Re: Statistické okénko - 10. a 11. kolo

    vlk30 (přítel SN)     před 10 lety 21.10.2014 21:18 |  
    0 0

    Jinak mimo téma,ale ty Bavoři pěkná palba.

    • Re: Statistické okénko - 10. a 11. kolo

      Mike     před 10 lety 21.10.2014 21:26 |  
      0 0

      Šachtar také

      • Re: Statistické okénko - 10. a 11. kolo

        wimpy     před 10 lety 21.10.2014 22:43 |  
        0 0

        A my z tý sedmičky dělali kdovíco a v LM se stává normou! :-)))

        • Re: Statistické okénko - 10. a 11. kolo

          Kornovo     před 10 lety 22.10.2014 20:16 |  
          0 0

          myslite, ze to dneska real v liverpoolu vyrovna? tak 5 golu minimalne :) , vcera jsem to musel po puli vypnout na AS se nedalo divat

  7. Re: Statistické okénko - 10. a 11. kolo

    Pepino44     před 10 lety 21.10.2014 21:25 |  
    0 0

    Tak trochu z jiného sudu. Pánové,kdo sledujete ligu mistrů na coolu,ten Bazern ale jede v 35 min.v Římě vede 5:0,to je tedy nářez.

  8. Re: Statistické okénko - 10. a 11. kolo

    lassiter     před 10 lety 22.10.2014 07:52 |  
    0 0

    Tak vida, kluby se dohodly na zrušení juniorské ligy, tenhle experiment tak teda moc nevyšel. Jsem zvědav, jak zařídíme, aby se nějaké naše béčko dostalo do nějaké slušnější soutěže...

    • Re: Statistické okénko - 10. a 11. kolo

      jesperx     před 10 lety 22.10.2014 09:24 |  
      0 0

      Už někokolikrát jsem se zamýšlel nad tím co JL vlastně přinesla. Myšlenka možná dobrá, ale jinak musím souhlasit s označením "čajíčková soutěž".

      • Re: Statistické okénko - 10. a 11. kolo

        Falk     před 10 lety 22.10.2014 09:28 |  
        0 0

        Z jakého zdroje máte ,že juniorská liga byla zrušena,a kam nastoupí týmy B?Diky

  9. Re: Statistické okénko - 10. a 11. kolo

    slamacek (přítel SN)     před 10 lety 22.10.2014 10:00 |  
    0 0

    tak tu mame dve zajimava temata. jednak konec juniorske ligy a jednak duel protezovanych.
    v duelu protezovanych bych si pral aby zapas byl ukoncen predcasne pro vytrznosti fanousku. vysledek? ten stejne ovlivni nejakym zpusobem hra v zakulisi, tedy ty kaspari na hristi se muzou snazit sebevic, ale tady to je dany. jestli ne tak se jeste dockame peknyho svinstva. kazdopadne to neprospeje duveryhodnosti nasi cutane.
    konec juniorske ligy je pro mne prekvapivy. bude to zrejme souviset s tim, ze kluby chteli aby jejich nej. hraci radeji hrali, druhou, pripadne treti ligu. pokud by tito hraci zustali v juniorske lize, tak by ta soutez mohla mit smysl a zvlast nas fotbal by ji potreboval. na druhou stranu je pravda, pokud si procitame nekdy komentare, ze i zde nektere kluby prijedou jen branit, ze to nema zadneho vyznamu.

    • Re: Statistické okénko - 10. a 11. kolo

      wimpy     před 10 lety 22.10.2014 12:19 |  
      0 0

      Já považuji juniorku id začátku za blbost, ti kluci se mají začít prosazovat mezi dospělými, ne pokračovat v dorosteneckém fotbale.

      • Re: Statistické okénko - 10. a 11. kolo

        Pepino44     před 10 lety 22.10.2014 12:28 |  
        0 0

        Ale ta myšlenka nebyla podle mne uplně hloupá,smysl by to však mělo,kdyby tam hráči mohli hrát tak jeden rok jako mezistanici a pak hurá do dospělého fotbalu. Že se to zvrhlo,že to fungovalo jako odkladiště hráčů,kteří nemohli najít uplatnění bylo špatné.

        • Re: Statistické okénko - 10. a 11. kolo

          wimpy     před 10 lety 22.10.2014 12:33 |  
          0 0

          Podle mně byla špatná už od začátku. Ostatně to nebyla žádná novinka, poprvé ji zaváděli v roce 1985. Přechod s doresteneckého do dospělého fotbalu je pro mnohé složitej a tímhle se jen oddaluje to zjištění, kdo na co má. Divize by těm klukům dala mnohem víc.

    • Re: Statistické okénko - 10. a 11. kolo

      Pepino44     před 10 lety 22.10.2014 12:23 |  
      0 0

      Tak jestli do bude Slávia junioři nebo Slávia "B" je úplně jedno,podle mne za "B" budou nastupovat stejní hráči jako za juniorku a finanční zátěž se asi nezmění,podstatnější bude,která soutěž bude "Bčku" přidělena,podle jakého klíče budou mužstva do soutěží nasazeny.

      • Re: Statistické okénko - 10. a 11. kolo

        Barra     před 10 lety 22.10.2014 12:31 |  
        0 0

        Ahoj Pepine, s tim mas samozrejme pravdu. Neni mi vubec jasne, do jake souteze by B-cka meli jit. Tezko nekdo v druhe/treti lize bude uvolnovat misto pro tyto nove kluby. Jestlize budou hrat navzajem, tak se proti juniorce nic neumeni, az na to, ze ponese jiny nazev. Netusim, jak by se to melo resit.

        • Re: Statistické okénko - 10. a 11. kolo

          wimpy     před 10 lety 22.10.2014 12:43 |  
          0 0

          Když rušili juniorky prvně, takt to, pokud se pamatuji, udělali na hraně divize. Tehdy sestupovalo víc týmů od divize dolu a zrušené juniorky (béčka) nacpali do divizí. Samozřejmě ale s ročním předstihem.

  10. Re: Statistické okénko - 10. a 11. kolo

    Barra     před 10 lety 22.10.2014 12:27 |  
    0 0

    OT

    V americke MLS lize provedl brankar Toronta Joe Bendik zazrak. Pri sravu 1-1 a pri nastaveni 4 minut, uzdravil v 93 minute dotykem ruk hrace Montrealu Felipe, ktery se kroutil bolesti na zemi. Jestli i Felipe dostal zlutou, neni zname.

    http://www.sport.be/nl/denaakteaap/article.html?Article_ID=706479#

      • Re: Statistické okénko - 10. a 11. kolo

        Barra     před 10 lety 22.10.2014 12:56 |  
        0 0

        Urcite, ale stoji ho to dozivotni distanc z boxu. Ted se tak leda muze uplatnit jako vyhazovac v night clubu nebo osobni gorila. Staci mala sekunda, aby ruply nervy, ale nasledky jsou velek.