"Zvažovali jsme více různých variant, včetně okamžitých sankcí, ale nakonec jsme zvolili to, které nám hlavně pomůže zmobilizovat síly. V tuto chvíli tak ještě nepřistoupíme k pokutám, ale pro zbytek podzimní části sezony jsme si vytkli minimální bodový zisk ze zbývajících šesti podzimních zápasů. Pokud ho nedodržíme, budou na tom výrazně finančně zainteresováni společně hráči i realizační tým. Je to vlastně taková odložená, podmíněná pokuta, která by měla být dobrou motivací pro zbývající podzimní zápasy. Vyhlašujeme mobilizaci. Hráči, vedení a celý klub," říká k přijatým opatřením trenér Miroslav Beránek.
Bodová hranice přitom byla stanovena na 21 bodů, tým tedy musí získat minimálně devět bodů do konce podzimu. K dispozici má šest utkání, tři doma a tři venku. Zápasy přijdou v tomto pořadí: Jablonec doma, České Budějovice venku, Příbram doma, Dukla venku, Hradec Králové doma a Ostrava venku. Mimo Jablonec a Ostravu tak jde o soupeře, kteří jsou v tabulce pod Slavií, v případě Budějovic a Hradce o hlavní adepty sestupu. Získat devět bodů z těchto zápasů by pro Slavii za normálních okolností mělo být samozřejmostí a měla by mířit na vyšší zisk. V současné situaci, kdy tým předvádí hlavně na venkovních hřištích doslova mizerné výkony, které nemají s první ligou nic společného, to však může být problém.
Komentáře (101)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Slavia vyhlašuje mobilizaci
ElvisPresley před 10 lety 07.10.2014 15:04 |Je otázkou, zda je toto řešení vyhovující a zda nebylo na místě udělit ihned finanční sankce. Požadovaný zisk 50% bodů ukazuje na celkové směřování a ambice mužstva, uměle tak snižuje sportovní cíle. Trenér Beránek říká, že požadavek odpovídá situaci ve které se klub nachází, ale již tuto svoji úvahu dále nerozvíjí. To je jistě škoda. Bylo by zajímavé zjistit v jaké situaci tým je a určitě tím nebylo míněno to, že tým prohrál několikrát za sebou.
Re: Slavia vyhlašuje mobilizaci
quelhar (admin) před 10 lety 07.10.2014 15:10 |Zisk 50% bodů je dle mého v pořádku. Pokud by takto směřovala celá sezóna, tedy na zisk 45 bodů, odpovídalo by to tomu, co se deklarovalo před sezónou - že cílem je klub pozvednout, vyhnout se boji o záchranu a připravit se na boj o poháry za další jednu nebo dvě sezóny.
Je ale třeba vzít v potaz jednak to, že už jsme dávno klesli pod hranici zisku 50% bodů (i když celkových 42 (současných 12 + 30 ze zbytku sezóny) by taky nebyla žádná tragédie), ale hlavně to, že Slavia má příznivý los a v domácích zápasech proti Příbrami a Hradci nemůže být cílem nic jiného než výhra. A když ta výhra přijde, není to úspěch ale pouze splněná povinnost a vyhnutí se blamáži. Takže v praxi se jedná o požadavek na tři body ze zápasů doma s Jabloncem, na Dukle, v Budějovicích a v Ostravě. A to není kdovíjak vysoká meta - ve všech třech zápasech by Slavia za normálních okolností měla být schopna pomýšlet na výhru.
Re: Slavia vyhlašuje mobilizaci
Mike před 10 lety 07.10.2014 15:25 |Zcela souhlasím, pokud se člověk podívá na los, tak je to jasné, že těch 9 bodů je pouze průměrný povinný zisk. Když si to ale promítnu do současné ,,formy", tak vidím jasnou prohru s Peltovem, možná bod v Budějovicích, klidně plichtu s Příbramí- může se hrát bez diváků jako trest za diváky v derby, usmolený bod na Julisce, výhra nad Hradcem- proboha kdy jindy a prohra v letos sebevědomé podzimní Ostravě. A máme to 5 bodů. Jestli se nepletu, tak o pouhý bod více než vloni po 16 kolech. A to jsem ve své prognóze po 6 kolech nás cpal s přehledem do první pětky po podzimu...
Re: Slavia vyhlašuje mobilizaci
Mike před 10 lety 07.10.2014 15:36 |Samozřejmě 6 bodů, ty naši kopálisti už blbnou i mě. trakže po podzimu 18 bodů, což po počátečních tučných bodových hodech je to opravdu smutné.
Re: Slavia vyhlašuje mobilizaci
Kornovo před 10 lety 07.10.2014 15:57 |v prosinci uz by mel hrat bary, takze na bazalech by to taky mohl byt slusny debakl
Re: Slavia vyhlašuje mobilizaci
LordEdmund před 10 lety 07.10.2014 15:17 |samozřejmě hráči měli dostat pokuty hned po tom výkonu na Bohemce a měl to vyvolat sám trenér Beránek a nemuselo se čekat na mobilizaci.Přece musel vidět, jak ho mají hráči v pí... Pak by se Jihlava nejspíš neopakovala
Re: Slavia vyhlašuje mobilizaci
spino před 10 lety 07.10.2014 15:04 |Celkem trapná výzva, která naplno ukazuje rozklíženost a bezmoc ve vedení klubu. Nikdo neví, na čem je, za co nese odpovědnost, ředitele pro jistotu nemáme vůbec, tak necháme mluvit trenéra Beránka, kterému to vůbec nepřísluší (navíc má na tom nejmenší podíl).
Řebíčku, Kisele, čekáme...
Re: Slavia vyhlašuje mobilizaci
vlk30 (přítel SN) před 10 lety 07.10.2014 16:09 |Nemel kraviny..
Re: Slavia vyhlašuje mobilizaci
dalislavista před 10 lety 07.10.2014 19:16 |Tady se rozmohlo okřikovat Spina za cokoli, ale otázka zní- nemá tak trochu pravdu?
Toto prohlášení opravdu snad nemá interpretovat veřejnosti Beránek, notabene když se má případně dotknout i realizačního týmu, tedy i jeho, ne???
To se na mě nezlobte, tohle by mělo říct vedení- ať už majitel, ředitel, nebo Kisel.
Re: Slavia vyhlašuje mobilizaci
Papol před 10 lety 07.10.2014 21:09 |Dobrý den, plně souhlasím, protože Kisel se objevuje v době, kdy je někde začátek a pak, když se dostaneme do problémů, tak mlčí, mlčí a mlčí. To prostě není sprotovní řetditel, který by se měj projevovat, ať už je dobře či špatně. Nejdříve lezl do ..... a byl tam až po kotníky a nyní zase nic neřekne, a to ani majitel klubu či někdo jiný, kromě trenéra Beránka. Každopádně můj názor je ten, pokud prohraných 5 utkání v lize, tedy ztráta 15ti bodů, pak minimálně z dalších utkání získat těchto 15 bodů a nejen 9. To je prostě alibismus. Nerozumím hráčům, kteří utkání odchodí, nebojují, prostě na Bohemce a nyní v Jihlavě, to bylo dementní.
To je jen můj osobní názor. Papol
Re: Slavia vyhlašuje mobilizaci
Kornovo před 10 lety 07.10.2014 21:20 |Kisel je prece ten, ktery ma zodpovednost za prichody a neprichody hracu, takze bych taky cekal ze neco rekne
Re: Slavia vyhlašuje mobilizaci
leoneig před 10 lety 08.10.2014 00:01 |Souhlas.Spino je dobrej terč pro ostatní a i když má evidentně pravdu,stejně se do něj bude rejpat. To,že mobilizaci vyhlásil Beránek je samozřejmě amatérismus, v každém profesionálně vedeném klubu má tyto informace prezentovat ředitel sportovního úseku, či formou krátké tiskové zprávy tiskový mluvčí klubu.
Re: Slavia vyhlašuje mobilizaci
kobo (přítel SN) před 10 lety 07.10.2014 15:07 |A co na to říkají hráči? Zcela vypustili několik posledních zápasů, za to pokutička nebude?
Re: Slavia vyhlašuje mobilizaci
Papol před 10 lety 07.10.2014 21:11 |Ta už měla přijít po utkání s Bohemkou a mastná. Všechno ostatní je zametání pod koberec.....
Re: Slavia vyhlašuje mobilizaci
Helmic před 10 lety 07.10.2014 15:21 |Tak podle mě minimalní, ale myslim, ze ucina sankce. Neni jistota ze zapas s Budejkama apd. vyhrajou, tak musej makat od prvniho zapasu. Je uz davno jasne, ze ten tym na top 5 nema. Chybej krajni obranci, krajni zaloznik s top prihravkou do vapna. A pri dnesnim fotbale je to dost podstatne. Utocnici musi z neceho tezit a ne se jen se rvat o balon. Zaslech jsem ze se Slavia dost zajimala o Kovarika z Plzne. Ale ta si rekla velkej balik.
Re: Slavia vyhlašuje mobilizaci
Kornovo před 10 lety 07.10.2014 16:00 |ja bych na kraj obrany vzal klidne pamice ze sparty. rudosi ho sice dojebali, ale pro nas by mohl byt platny
Re: Slavia vyhlašuje mobilizaci
Helmic před 10 lety 07.10.2014 16:12 |Uz nepotrebujem hrace kteri jsou odpadlici. Spis hrace kteri maj formu a perspektivu. Jsme Slavia, a ne sbirka odpadliku
Re: Slavia vyhlašuje mobilizaci
Kornovo před 10 lety 07.10.2014 16:20 |ja bych taky radsi kovarika nebo rajtorala, ale jak sam pises, nebyly na to finance
Re: Slavia vyhlašuje mobilizaci
Kontrapunkt před 10 lety 07.10.2014 16:37 |Kovaříka ne. Co jsem ho měl možnost sledovat, tak poslední dvě sezóny hraje bídně. Když nemusí, tak neběhá, tzn. že by se jen svezl s mátožným přístupem hráčů kolem sebe. Sice je fakt, že jeho centry jsou vyhlášené, ovšem osobní souboje třeba vůbec nezvládá.
Re: Slavia vyhlašuje mobilizaci
Eluin (přítel SN) před 10 lety 07.10.2014 17:19 |Když k nám ať přijde bůhvíkdo, tak se buď zraní, nebo vypadne z formy...
Re: Slavia vyhlašuje mobilizaci
leoneig před 10 lety 08.10.2014 00:02 |Podepisuju v plném rozsahu.
Re: Slavia vyhlašuje mobilizaci
leoneig před 10 lety 07.10.2014 23:53 |Prosím jenom ne Pamiče,to je sotva prumernej hráč a takových už máme dost.Není nutný,abychom ze Slavie dělali odkladiště Sparty
Re: Slavia vyhlašuje mobilizaci
zeleznik2 před 10 lety 07.10.2014 17:34 |Náš největší problém z předchozích let krajní obránci, kdo přišel?dva stopeři Latka a Bílek. Napravo zůstali Nitrianský a Dostál, vrátil se Mikula a hnedka se zranil, nalevo jen Juhar, slibovaný Deli nepřišel. Tvořivý záložník v lize jich moc kvalitních neběhá a z ciziny je to vždy risk, čekal jsem, že Boudjemaa by mohl být tím pravým hráčem, ale zase mýlka. Kovařík no nevím.
Re: Slavia vyhlašuje mobilizaci
martyni (přítel SN) před 10 lety 07.10.2014 15:32 |To mi prijde v pohode, tezko ted muzem myslet na pohary jako po ctvrtym kole, tedy konecne ma tym nejaky cil a ma o co hrat..
Re: Slavia vyhlašuje mobilizaci
jesperx před 10 lety 07.10.2014 15:59 |Snad nám pomůže repre pauza, nezbývá než doufat. Nějaké papírové prognózy se v případě Slavie za poslední dobu už tolikrát ukázaly mylné, že opravdu těžko soudit. Já osobně to vidím za stávající situace na max. 6-8 bodů,když za jediný,vyloženě 3bodový zápas vidím v tuto chvíli ten s Hradcem... Kdo by to byl před pěti týdny řekl,že?
Re: Slavia vyhlašuje mobilizaci
Radek097 (přítel SN) před 10 lety 07.10.2014 17:06 |Jihlava taky hrála ho*no a stejně jsme nebyli schopni něco vymyslet, takže jistota 3 bodů nebude ani proti Hradci, pokud bude nasazení, tak klidně můžeme mít po 16ti kolech 28bodů. (12bodů máme a teď z následujících 6ti zápasu získat 16bodů 5v-1r-0p)
Re: Slavia vyhlašuje mobilizaci
zeleznik2 před 10 lety 07.10.2014 17:36 |Kéž by...
Re: Slavia vyhlašuje mobilizaci
Radek097 (přítel SN) před 10 lety 07.10.2014 20:15 |Los nemáme moc obtížný, teď máme silný Jablonec, pokud získáme proti ním nějaký ten bod budu spokojen. Další zápasy jsou už docela "snadné".
Slavia :
11.Jablonec (doma) 10bodu ze 4posledních zápasu
12.ČB (venku) poslední 3 zápasy nedali gól (tak jako my), doma porazili pouze MB (11. kolo hrají proti HK)
13.Příbram (doma) 3 zápasy po sobě výhra, (11. kolo Dukla, 12. Baník)
14.Dukla (venku) z posledních 5 zápasu 1 výhra (11. kolo Příbram, 12. kolo HK, 13. kolo ČB)
15.HK (doma) z posledních 5 zápasu 1 bod (11. kolo ČB, 12. kolo Dukla, 13. kolo Baník, 14. kolo Liberec)
16.Baník (venku) z posledních 4 zápasu 9 bodů (11. kolo Jihlava, 12. kolo Příbram, 13. kolo HK, 14. kolo ČB, 15. kolo Jablonec)
Všichni mají docela snadný los, tak uvidíme, jakou budou mít formu a hlavně JAKOU BUDE MÍT SLAVIA!
Re: Slavia vyhlašuje mobilizaci
Barra před 10 lety 07.10.2014 21:17 |Diky za tento prehled. Jablonec doma by na 1 bod urcite mohl byt, jestli bude stejna snaha jako proti Plzni a Sparte. Banik bych zasadne nepovazoval za snadny los, zbytek urcite ano. Jediny problem muze byt, ze se nam lepe hraje jak 'underdog', nez kdyz musime tvorit hru. Nemeli bychom hrat na krasu, ale je racionalne. Slavisticky fanda neni ale zrovna ten nejsnadnejsi: Slavie musi v jeho ocich bodovat, ale k tomu jeste predvadet krasnou hru. Na to posledni bych prozatim zapomel. Ted musime hlavne bodovat, jakym zpusobem bych prozatim vubec neresil.
Re: Slavia vyhlašuje mobilizaci
Kornovo před 10 lety 07.10.2014 21:25 |zblaznil ses? slavisticky fanda je jeden z nejotrlejsich v lize, opravdu si myslis, ze nam jde o krasnou hru? jen si vzpomen cim za posledni roky prochazime a kolik peknych vykonu jsme predvedli
Re: Slavia vyhlašuje mobilizaci
Barra před 10 lety 07.10.2014 21:41 |Ne Kornovo, nezblaznil jsem se.
Re: Slavia vyhlašuje mobilizaci
Kornovo před 10 lety 08.10.2014 00:02 |tak proc pises tyhle veci, to je docela urazka tech vernych fandu, kteri sleduji ten nekoukatelny fotbal a nekteri jeste povzbuzuji. pekny fotbal cekam od realu, od slavie nekolik let ne a i sam beranek prece rikal, ze s timhle tymem to o pekne fotbale nebude
Re: Slavia vyhlašuje mobilizaci
Barra před 10 lety 08.10.2014 08:08 |Protoze pisu jak to vidim a citim ja. A nezlob se, na celkem hloupy vyrok o urazce vernych fandu nebudu ani reagovat, to sis vazne mohl odpustit. Trvam na tom, ze Slaviste jsou narocni a kriticti fandove, pro ktere prijde samozrejme vysledek na prvni misto, kteri se ale jen tak nespokoji s provedenou hrou a zpusobem jak. Mohli jsme na Jihlave betonovat a uhrat pri nudne hre remizu 0-0. Ten bod byl byl momentalne zlaty. Kdyz vime, ze ted nemame na vic, musime hrat ekonomicky, netvorit hru, spolehat na nejaky brejk nebo standardku. Kazdy bod se momentalne pocita, je zlaty. Proti silnym souperum jsme ustali, proti slabym kteri hraji stejnou hru jako my, neziskavame ani bod. Blizime se rapidne ke stejnemu postaveni v tabulce, jako minulou sezonu kolem toho casu.
Ja myslim, ze momentalne ospravedlnuje ucel zpusob jak ho docilime, ale take vim, ze se strhne vlna nevule a kritiky. A nic proti tomu, Slavististe jsou, jak jsem rekl, kriticti, za dobu existence ceske ligy (a samozrejme take pred tim) byli zvykli, ze Slavie se snazi hrat prvni housle. Skoda, ze ses alespon nesnazil pochopit, co jsem mel na mysli, a nedival se dal nez do kratke minulosti klubu. A samozrejme, ze i v tech poslednich letech byly obdobi, kde sSlaviste mohli byt pravem pysni na svuj klub.
Re: Slavia vyhlašuje mobilizaci
Kornovo před 10 lety 08.10.2014 23:28 |when? za posledni 2 roky? my jsme v jihlave predvedli nudu a prohrali 0:1. zlaty raduv beton
Platil ma novou funkci
Kornovo před 10 lety 07.10.2014 16:10 |OT: FAČR oznámila, že bezpečnostním ředitelem pro profesionální soutěže se stal Miroslav Platil, který bude pomáhat bezpečnostnímu manažerovi Martinu Syneckému. Bývalý policista se vrací k agendě, kterou měl na starosti před svým odchodem do Slavie v roce 2010. Platil již pracuje na nových bezpečnostních opatřeních a na úkolech, které dostal od expertní skupiny. (ČTK)
Re: Platil ma novou funkci
japhy před 10 lety 07.10.2014 16:50 |Bezpečnostní manažer, bezpečnostní ředitel, blablabla.
Kdyby radši obětovali pár peněz a vrazili je do disciplinárky, která by pravidelně a i sama od sebe řešila to, do čeho se jí teď nechce - simulace a jiné prohřešky, které rozhodčí nemohli( nechtěli) vidět.
Když se na to kdysi ptali novináři, tak prý že ne, jelikož členové DK za to nebrali žádné nebo minimální odměny a bylo by s tím strašný práce. Fajn, tak to je zadarmo a výsledkem jsou klasické stopky za karty a pokuty za chování diváků. Ale co já vím, třeba teď už to je jinak a funguje to, jak má :)
Re: Platil ma novou funkci
spino před 10 lety 07.10.2014 17:45 |Očekávám každou chvíli ve (staro)nové funkci inaugurační projev směrem k fanouškům v podobném duchu: http://youtu.be/iW46rvsjfFw?t=7m27s
Re: Slavia vyhlašuje mobilizaci
vavicek před 10 lety 07.10.2014 17:08 |Naprostý nesmysl. Už minule to vůbec nefungovalo. Sám Beránek tvrdil, že hráči byli po poločase s Jihlavou skleslí a museli je povzbuzovat. Nemluvě o tom, že bodový zisk odpovídá kvalitě kádru. Podívejte se na naš základ - Vukadovič - neprosadil se v Jabloci a ani v 2. lize to nebyl zázrak. Černý se neprosadil na Dukle, která měla ještě horší jaro než my. Balaj seděl v Polsku na lavičce, Bílek sestoupil. Atd. Možná by bylo záhodno, aby si vedení a někteří příznivce přestali stavět vzdušné zámky. Slávistický kádr je slabý, vůbec nemá kvalitu směr dopředu a tohle nikomu nepomůže.
Re: Slavia vyhlašuje mobilizaci
fredydj (přítel SN) před 10 lety 07.10.2014 17:15 |:)))
Re: Slavia vyhlašuje mobilizaci
zeleznik2 před 10 lety 07.10.2014 17:27 |Naprosto souhlas, s hráči, kteří se nikde neprosadili, nemůžeme čekat, že nás povedou k titulu či do Evropy. Není co si nalhávat, snad Dobrotka a Mičola mají předpoklady, ale to jejich chatrné zdraví je eliminuje. Ještě bych zmínil Latku, čekal jsem jsem od něho více, lae ty jeho chyby v obraně jsou dost velké.
Re: Slavia vyhlašuje mobilizaci
klimi před 10 lety 07.10.2014 17:32 |Zmiňovat Mičolu, který rok nekopl do míče, mi přijde tristní.
Re: Slavia vyhlašuje mobilizaci
zeleznik2 před 10 lety 07.10.2014 17:35 |Bral jsem to z toho, co předváděl, než se zranil...
Re: Slavia vyhlašuje mobilizaci
Navyseals před 10 lety 07.10.2014 17:36 |Nikdo v lize nemá dokonalej každej post. Latka často řeší průsery po bekovi, což je mimochodem post, kterej by měl být prioritně posílen. O kraji zálohy ani nemluvě, protože Černý je neškodnej a Vukadinovič střídá dobrý momenty s kiksama, který se nevidí ani v okrese. Prostě je třeba rozbít prasátko a začít riskovat s nákupy za víc peněz.
Re: Slavia vyhlašuje mobilizaci
zeleznik2 před 10 lety 07.10.2014 17:40 |Škoda, že nejsou 90 léta, Doškové za 30 mega, Dostálek za 18, Švancara za 20, tenkrát nebyl problém koupit kohokoliv, ale dneska. Bohužel Aleš(či kdo je vlastníkem)nehodlá utrácet horetní sumy, takže hrajeme s tím na co máme. Ještě bych zmínil Petra, to je taky super kauf, naštěstí jen na hostování. No a pak Jarda Zmrhal, který pořád putuje sestavou, co ho dát na hrot?tam ještě nehrál, krom brány.
Re: Slavia vyhlašuje mobilizaci
Kornovo před 10 lety 07.10.2014 18:35 |bohuzel z toho nebyl ani jeden titul. pitak, skacel a hlavne vachousek taky prisli za balik. ale tohle je ted utopie. pamatujes jak hral jarda zmrhal na zacatku sezony? spolu se skodou nejvetsi progres, bohuzel sel zas dolu jako ostatni
Re: Slavia vyhlašuje mobilizaci
edenian před 10 lety 07.10.2014 23:08 |Latka často řeší průsery po bekovi ;-), Nitro casto vykopava z lajny.
To jsou prusery Latky nebo koho :-)))))
Re: Slavia vyhlašuje mobilizaci
edenian před 10 lety 07.10.2014 23:10 |Latka často řeší průsery po bekovi ;-), Nitro casto vykopava z lajny.
To jsou prusery Latky nebo koho :-)))))
Re: Slavia vyhlašuje mobilizaci
biggris (přítel SN) před 10 lety 08.10.2014 02:13 |To jsou prusery po druhym bekovi:-)
Re: Slavia vyhlašuje mobilizaci
edenian před 10 lety 08.10.2014 17:29 |Reseni jsou 4 beci :-)
Re: Slavia vyhlašuje mobilizaci
zeleznik2 před 10 lety 07.10.2014 17:31 |Jen, aby to nebylo jako v roce 1938. Věřím, že proti Jablonci něco urveme, v Budějovicích a doma s Příbramí by mohly být 3 body, na Dukle bod a doma s Hradcem taky za 3 bodíky, v Ostravě bychom mohli pak i prohrát. Ale v současném rozpoložení těžko odhadovat, ale 9 bodů by mělo být v silách tohoto kádru.
Re: Slavia vyhlašuje mobilizaci
Borris před 10 lety 07.10.2014 18:21 |Nechci být hnidopich, ale mobilizaci by mělo vedení v čele s Řebíčkem raději vyhlásit ohledně sebe!!! Dokud totiž bude bordel ve vedení a v majetkových strukturách a nebude nastavená jasná koncepce, pravomoce a cesta jakou se bude Slavia ubírat, tak to na hřišti nikdy nebude lepší. Alespoň ne trvale. Maximálně tak se povede pár zápasů jako zkraje sezóny a pak to bude zase mizérie jako teď. Tam bych hledal ten hlavní důsledek! Čímž rozhodně neomlouvám hráče. Pokud by to bylo na mě, prásknul bych jim pokuty hned po té ostudě co předvedli na Bohemce! Ať už konečně přestanou debilně kecat o tom jak už se to nesmí opakovat a že příště už musejí zabrat apod. Ať už to konečně předvedou na hřišti! Takový výkon jako v derby požaduju v každém zápase! Jsou to profíci. Já v práci taky musím podávat výkon každý den tak jako my všichni. A kdybych tam předvedl to co hráči na Bohemce, tak mám padáka. A když už to nejde fotbalově, musí se to urvat bojovností. Jenže nikdo z nich do nikoho nezajede, nikdo nekončí zápas se špinavýma trenkama a nikdo nemákne ani za sebe natož za druhého. Takže klidně ať to udělají tak jak radí Vízek a jdou se někam spolu zhulákat a pěkně od plic si to vyříkat. Ale ať už konečně začnou zase hrabat jako zkraje sezóny a ať už se s tím neserou!
Re: Slavia vyhlašuje mobilizaci
mpik před 10 lety 07.10.2014 19:32 |Taky myslím, že mobilizovat by se měla vlastnická struktura klubu, kterou nikdo nezná. Pokuty za výkony považuji osobně za nelegální. Každý hráč hraje na co má a tito hráči prostě líp hrát nemohou, protože jsou buď již za zenitem, nebo nikdy nadprůměrnou výkonnost neměli. A dávat jim za to pokuty??? Pokud má Slavia hrát nějakou roli v současné lize, pak musí investovat do jiné třídy hráčů.
Re: Slavia vyhlašuje mobilizaci
Barra před 10 lety 07.10.2014 20:49 |Jo, hraci jsou takovi moderni otroci, jsou k politovani.. Ja verim, ze jde hlavne o psychiku, coz ale z nich nesmi delat chudaky a obetni beranky. Sedm prohranych zapasu za sebou neni vina vedeni. Nezlob se, ale nas kadr neni o nic horsi nez soupiska Bohemky, Slovacka, Ostravy. Jestli hraci dostavaji sve vyplaty radne, jak tady nektere zdroje potvrdili, tak jim nejake majketkove struktury klubu musi byt ukradene. To neberu vymluvu, natoz tvoje tvrzeni, ze lepe neumi a proto je nesmysl je nejak financne trestat. Nebo mel jsem tvuj prispevek spis povazovat jako za vtip, ktery jsem nepochopil?
Re: Slavia vyhlašuje mobilizaci
Steve2924 (přítel SN) před 10 lety 07.10.2014 21:17 |Jenomže oni nehrajou to na co maj. Ten pěší fotbal bez zájmu co předvedli v Jihlavě byl hluboko pod možnsotma většiny z nich. Já se taky nemlžu chodit do práce jen podloubat v nose a projít po chodně :)
Re: Slavia vyhlašuje mobilizaci
Sedrousek před 10 lety 07.10.2014 18:40 |osobně tipuji že ze zbytku podzimu získáme 11-12 bodu a bude pro podzim klid. Letošní sezona je stabilizační
Re: Slavia - Barcelona
steev (přítel SN) před 10 lety 07.10.2014 19:32 |OT: Zítra všichni do Edenu at je nás co nejvíc.
Video s holkama na idnes.
http://video.idnes.cz/?c=A141007_090119_fot_pohary_pes&idVideo=V141006_151519_tv-zpravy_eli
Re: Slavia - Barcelona
Edwardtheiron před 10 lety 07.10.2014 20:00 |Já tam budu, ale výjímečně neberu ani prskavku, ani dýmovnici, tak snad to nevadí. :-)
Re: Slavia - Barcelona
slaviator před 10 lety 07.10.2014 20:13 |To tam ani nechod! Fotbal bez poradnyho coudu není spravnej fotbal!
Re: Slavia - Barcelona
Edwardtheiron před 10 lety 07.10.2014 20:37 |Dobrá, tak budu kouřit a hořící vajgly budu házet na hřiště. Tím to snad zachráním.
:-)))
Re: Slavia - Barcelona
steev (přítel SN) před 10 lety 07.10.2014 20:54 |Nepřijde ti to trošičku trapný?
Re: Slavia - Barcelona
Edwardtheiron před 10 lety 07.10.2014 21:01 |Ne. :-)
Re: Slavia - Barcelona
Lunaris před 10 lety 07.10.2014 21:12 |Sarkasmus asi nic, co?
Re: Slavia - Barcelona
Steve2924 (přítel SN) před 10 lety 07.10.2014 21:15 |všeho moc škodí.
Re: Slavia - Barcelona
Edwardtheiron před 10 lety 07.10.2014 21:41 |Zdali si oba Stývové uvědomíte, že všeho moc škodí, až jiní skutečně začnou obšťastňovat naše fotbalové zážitky ohněm a dýmem, byť to bude zjevně proti vůli většiny? :-)Berete se příliš vážně, pánové...
Re: Slavia - Barcelona
Woltaire před 10 lety 07.10.2014 21:53 |Já se také těším, budeme sedět, dáme si popcorn a budeme koukat, případně nadávat na všechno a na všechny... Pak napíšem v diskuzi kdo by kde měl hrát a proč jako nejsou posily, že to trenér postavil špatně a budeme králové diskuzí, protože jsme těmi, co dostali ty ošklivé fanoušky, co na fotbale !křičí! a pálí ty prskavky, pryč.
Pánové, nezlobte se na mě, ale duch dřevěnky se vznáší nad Edenem, ne dým! Už byste toho mohli nechat.... Co se stalo, stalo se, vytahovat to pořád dokola mi přijde trapné a zavádějící. Ač si to nemyslíte, tak i na TS jsou chytří lidé, kteří mají sebereflexy a těmto excesům se snaží a budou snažit předejít.
Re: Slavia - Barcelona
Edwardtheiron před 10 lety 07.10.2014 22:03 |Ovšem taky se nám může stát, že tam sedět nebudeme, ten popcorn si nedáme a zbyde nám jen ten internet. To teď momentálně hrozí víc, než tebou popisovaná situace. A nevím, co ty víš o duchu staré dřevěnky, když jsi se, podle svých slov, narodil v devadesátých letech. :-)
Ovšem nechci začínat další debatu, myslel jsem, že ze smajlíků to bude každému jasné. Ale jak se zdá, někteří se prostě berou vážněji, než by měli.
Re: Slavia - Barcelona
Woltaire před 10 lety 08.10.2014 13:41 |NIKDE jsem nikdy neuvedl, že jsem se narodil v 90.letech, pro tvou informaci jsem o pouze o 10 let mladší než ty a dřevěnku pamatuji. Další debatu těmito, pro mě více než hloupými, narážkami začínáš snad pod každým topicem zde. Jestli máš opravdu nějaký mindrák, problém, syndrom, nebo nevim jak už to trapné nadhazování nazvat, ohledně toho co se dělo v derby, tak se pojď sejít na Východě při zápase s Jabloncem. Můžeme společně nalézt ty, co odpalují dýmovnice a můžeš si to s nimi vyříkat, samozřejmě v rámci slušnosti, jako slávista se slávistou, lepší než aby jsi zde rozeštvával všechny proti sobě.
Díky.
Re: Slavia - Barcelona
bongor před 10 lety 09.10.2014 10:58 |Tady bych se Edwarda zastal.Nezdá se mi,že by pracoval na rozeštvávání.Napsal jeden článek,kterej se mi nelíbil a nejsem sám.Ale to neznamená,že si ho kvůli tomu přestanu vážit,já taky napíšu kraviny.Kdo se snaží rozklíčovat naše problémy,má vždycky zaděláno na problém vlastní.Lepší je ,snažit s o něco,než odevzdaně číst,co napíšou jiní a nereagovat.Kdyby ty problémy jasně a bez vykrúcání popsalo vedení,tak se tady nemusíme zbytečně napadat a dělat tím radost naší přátelské bídě.Proč se mlčí,když problémy jsou a asi dost velké,to mi nebere.
Re: Slavia - Barcelona
Kornovo před 10 lety 08.10.2014 00:08 |ano, takhle nejak to chodi na sigme. to by se jeden posral. pak kdyz prijede skoro jakykoliv souper s vic nez 10 fandy, tak si pripada jak doma. tam uz totiz nejsou ani osklivi fanousci, tam uz jsou jen divaci. mozna i proto je v olomouci ted druha liga
Re: Slavia - Barcelona
Woltaire před 10 lety 08.10.2014 13:43 |Toto je ta "anglická" cesta, co si tady pan Edward přeje... Já bych chtěl teda pro Slávii víc než tiché diváky a druhou ligu...
Re: Slavia - Barcelona
Barra před 10 lety 08.10.2014 13:52 |Anglicka? Tak vypada Premier League?
Re: Slavia - Barcelona
slaviator před 10 lety 08.10.2014 21:06 |Ano… proto mám raději bundesligu, kam občas i zajedu (nurnberg)
Re: Slavia - Barcelona
Woltaire před 10 lety 09.10.2014 11:31 |Barra: Treba na Arsenalu urcite.. :/
Slaviator: Nurnberg a Lyon jsou taky me srdecni zalezitosti. Jezdis casto? Ja se chystam v prosinci na derby s Furthem,nebo zapas pred tim doma s Ingolstadem myslim.
Re: Slavia - Barcelona
slaviator před 10 lety 07.10.2014 23:54 |Bez dýmovnice to stejně nebude ono, ani kdybys hodil botou a trefil ve vipce Peltu do xichtu
Re: Slavia - Barcelona
Borris před 10 lety 07.10.2014 22:47 |Tak teď jsi to zabil :-D :-D to se ti povedlo dobrej frk :-)
Re: Slavia vyhlašuje mobilizaci
Plos před 10 lety 07.10.2014 20:12 |Imho, byl jsem dnes v Ústí na přáteláku U20 s Francií a Hrubý patřil k nejlepším na hřišti, nahrál i na naši jedinou branku v utkání...
Re: Slavia vyhlašuje mobilizaci
Kornovo před 10 lety 07.10.2014 20:43 |chvili jsem koukal, ta prihra byla perfekt a taky jsem videl jak tam vykoupal par frantiku. ale byl to jen pratelak proti mladikum. slysel jsem tam hodne hlasite fandit holky, asi dobra atmoska, ne?
Re: Slavia vyhlašuje mobilizaci
Lunaris před 10 lety 07.10.2014 21:08 |9 bodů... vzhledem k losu realistický cíl. I tak si ale myslím, že bude velký problém je získat. Každý vidí, že jsme v loji a nikdo se nebude bát hrát ani v Edenu. Aktivní Hradec, Příbram... ještě se královsky pobavíme.
Re: Slavia vyhlašuje mobilizaci
Falk před 10 lety 07.10.2014 23:32 |Víte toto prohlášeni od trenéra Beránka neberu ,všichni jsou profesionálové a v každém zápase musí !!prostě musí odvádět maximum!!,je to jen zoufalý výkřik do tmy.Kde Totojsi Karolko",Kodra na křídlo,Černý do útoku ,Zmrhal opora v bráně,.,Latka OZ na pod hrotu,Petr na stoperu a 2. Liga volá."Toto alibistické prohlášeni se nehodí na trenéra Beránka,začíná být hysterický .My jsme Slavie ,my nemůžeme mít hlavu sklopení a nechávat si napráskat od Bohemky a Jihlavy
Re: Slavia vyhlašuje mobilizaci
slaviator před 10 lety 07.10.2014 23:49 |http://isport.blesk.cz/clanek/fotbal-synot-liga-rocnik-2014-15/216472/vizek-radi-slavii-jak-ven-z-krize-jdete-se-vozrat-reci-nepomuzou.html
Re: Slavia vyhlašuje mobilizaci
vlk30 (přítel SN) před 10 lety 08.10.2014 09:53 |Konečně rozumný slovo.
Re: Slavia vyhlašuje mobilizaci
Chlupp (přítel SN) před 10 lety 08.10.2014 11:31 |Konecne rozumne manazerske rozhodnuti a jasny signal k hracum!
Re: Slavia vyhlašuje mobilizaci
1rytir před 10 lety 08.10.2014 11:40 |Tohle je k smíchu! nebo spíše k pláči! Opatření vyhlašuje trenér. Svatá prostoto! Od něj očekávám v dané situaci něco úplně jiného, než "mobilizaci". Chci znát příčiny současného stavu a cesty řešení. Tečka! Pokud se mluví o pokutách, pak to jasně ukazuje na to, že minimálně někteří hráči se na výkony vykašlali, neodvádějí to, za co jsou placeni! Chtěl bych znát důvod! Navíc takové "odložené pokuty" v situaci, kdy mnozí poukazují na psychickou labilitu hráčského kádru tento stav ještě prohloubí. "Damoklův meč" může mobilizovat jen psychicky odolné, nikoliv naopak! Znovu a znovu se ukazuje, že Slavia je klub vedený dočista amatery! A doufám, že fandové a zvláště TS na to bude patřičně reagovat. Ano, vždycky jsme s váma, ale ne s lemply, kteří neodvádějí z nějakého důvodu to, co mají!!! Tolerance má svoje meze!
Re: Slavia vyhlašuje mobilizaci
no-nick před 10 lety 08.10.2014 12:37 |Naopak, řekl bych, ze to je jasny signal Koukejte makat. Mohla dat pokutu za minule zápasy, ale tohle mi přijde efektivnější.
Re: Slavia vyhlašuje mobilizaci
1rytir před 10 lety 08.10.2014 12:50 |Neřekl bych. Mohli rozdat pokuty s tím, že příště budou ještě vyšší a pokud ani ty nepomohou, pak je na řadě vyhazov. Ve smlouvě má totiž určitě každý, že bude řádně plnit svoje povinnosti...Ale hlavně, já bych chtěl slyšet, že byly pojmenovány příčiny toho stavu a začaly se uskutečňovat zcela konkrétní kroky k nápravě!
Re: Slavia vyhlašuje mobilizaci
Barra před 10 lety 08.10.2014 13:15 |Ja si myslim, ze analyza pricin patri prozatim do vnitrni kuchyne Slavie a neni duvod, aby je vedeni rozebiralo na verejnosti.
Re: Slavia vyhlašuje mobilizaci
Falk před 10 lety 08.10.2014 13:38 |Analýza neúspěchu je jasná ,přichází k nám většinou neuspěšni fotbalisté a odchovance taháme asi podle losu a jak kdo kamarádi s Karolkem,promiňte jsem jizlivý,ale naše hra je opravdu velmi špatná bez náznaku fotbalovosti,začínám si pohrávat s myšlenkou,že na trenérský post by byli nejlepši slávističtí srdcaři trenér Jira s Karochem
Re: Slavia vyhlašuje mobilizaci
Barra před 10 lety 08.10.2014 13:49 |A ja zase tvrdim, ze nemame horsi muzstvo nez Banik, Slovacko a spol.
Re: Slavia vyhlašuje mobilizaci
1rytir před 10 lety 08.10.2014 13:53 |Možná, tak proč ale hrajeme mnohem hůř? Proč i ti lepší fotbalisté, které k nám vítr zavane jdou po krátkém čase výkonostně dolů? To přece nějakou příčinu mít musí!
Re: Slavia vyhlašuje mobilizaci
LordEdmund před 10 lety 08.10.2014 14:51 |protože ...rozhozená psychika týmu. Tu ti ovlivňuje psychika jednotlivců, jak na hřišti , tak v šatně a ve vedení. Podle mě je chyba v trenérovi. Rád bych ale zdůraznil, že nevolám po jeho odvolání, ale po tom aby příště lépe motivoval své hráče. a to nejen po prohrách ,ale i po výhrách. Jestli si vybavíte jeho populistické(obecně líbivé) výroky po vyhraných zápasech, tak tam bych hledal příčinu špatné psychiky týmu. On jim vlastně řekl svými slovy" Těžíte nad plán, brzy budete prohrávat, připravte se na to"-----a teď jsou dokonale připraveni a prohrávají, prohrávají, prohrávají a prohrávají a prohrávají.....vlastně dělají to co se od nich čeká.
Proto do toho muselo vstoupit vedení.Snad to k něčemu bude a hráče to probere.
Re: Slavia vyhlašuje mobilizaci
Barra před 10 lety 08.10.2014 15:58 |Souhlasim s psychikou, myslim ale ze slova Beranka 'tezime nad plan' byly urceny pro verejnost, aby ocekavani nebylo ne-realne, ze ale v kabine a na treninkovem hristi padaji jine slova.
Re: Slavia vyhlašuje mobilizaci
marcocruz (přítel SN) před 10 lety 09.10.2014 11:15 |Ano, s tim koresponduje i Hrubešovo vyjádření, že si každý tým projde krizí. Což jepodle mě nehoráznej alibismus, svalovat prohry na to, že se tyhle série vlastně dějou každýmu.
Re: Slavia vyhlašuje mobilizaci
bongor před 10 lety 08.10.2014 19:52 |určitě nemáme horší mužstvo,než třeba Tebou Barro jmenovaní..Je to všechno o nasazení,protože relativně špatná mužstva,jako třeba Bohemka to všechno urvou přes morál,kdežto my evidentně hrajeme zcela bez zájmu .Kdybychom nakoupili,jak tady většinou radíme,výborné krajní beky a skvělého špílmachra,tak zřejmě nám stejně nebudou nic platní,jako není platný motor z nového mercedesa,když ho osadíš třeba do starého prověřeného embéčka.
Je to schizofrenní záležitost.Přijde nový trenér,pár zápasů vyhrajeme a vše se vrací do starých rozvrzaných kolejí,přijde druhý,třetí,sedmý a pořád dokola,stejná mizerná písnička.Podle mě to nemůže být ničím jiným,než celkovou mizernou atmosferou v klubu.Jinak bychom,taková průměrná mužtva jako sralta nebo Brno museli běžně porážet.Někdo radí motivaci,tak teď je zrovna volný "velký motivátor " Franz,tak rychle s ním sem,než nám ho vyfouknou Cholupice nebo Zadní Třebáň.
Re: Slavia vyhlašuje mobilizaci
1rytir před 10 lety 09.10.2014 11:02 |Bongore, mám podobný názor. Také si myslím, že chyba je uvnitř klubu a to dlouhodobě. Proto jsem doufal ve změnu vlastníka, který by ten "chlív" vyčistil. Výpověď by měli dostat úplně všichni, od lidí, co se starají o trávník až po generálního ředitele (kdyby byl), vinej i nevinej, jen tak se dá změnit klima!!!
Re: Slavia vyhlašuje mobilizaci
bongor před 10 lety 09.10.2014 10:49 |Je otázkou rytíři,jestli by někomu vyhazov spíš nepomohl.Oni to skutečně špatní fotblisti nejsou a jinde by klidně mohli být za hvězdy a to většinou za víc penězlTakže,nehrajou to třeba takový Baez nebo Boudjemaa spíš na ten úspěšný vyhazov,Třeba takový Aldo by myslím pasoval k rumunovi na DZ.Než Hácha by byl určitě lepší
Re: Slavia vyhlašuje mobilizaci
bongor před 10 lety 08.10.2014 19:59 |Taky bych rád znal důvod,proč se u nás pracuje na čtvrt plynu.To kdyby se stalo ve sraltě,tak je jejich fans snad umlátí a taškář vzteky sežere tašku i s bezcennýma papírama. Ve Slovanu už se začalo vyhrožovat,na Letné to taky svého času bývalo zvykem.To by bylo to poslední,po čem bych ve Slavii volal,ale kluci musí pochopit,že chodí do práce a ne na nedělní vycházky.A taky by si měli uvědomit,že na ně koukají desetitisíce příznivců a že by taky o mnohé z nich mohli brzy přijít.
Re: Slavia vyhlašuje mobilizaci
vlk30 (přítel SN) před 10 lety 08.10.2014 21:07 |No já bejt panem kabelou a nasypat za ty léta tolik peněz do chátry bez valnejch výsledků, nepočítaje nějakej ten titul,tak bych už tu kabelu sežral :-)
Re: Slavia vyhlašuje mobilizaci
bongor před 10 lety 08.10.2014 22:25 |No tak ty tituly,to je kapitola sama pro sebe.Nejlíp to řek Limba a ten ví o čem mluví.I když to s tím číslem trochu přehnal,víc jak deset jich nezazvonilo.
Jinak taškáře považuji za skutečného fanatika- hrdinu,protože to přece musí vidět,že to nevede k ničemu a přesto pořád sype a sype.Ten jim musel spadnout z nebe.
Re: Slavia vyhlašuje mobilizaci
Sokrates55 (přítel SN) před 10 lety 08.10.2014 15:12 |Dobrý den přeji Vám všem.
Mám trochu obavu, aby to nebylo ve smyslu "Mnoho povyku....".
Marně si lámu hlavu nad tím, že některé zápasy odehrajeme doslova zoufale (Bohemka, Jihlava), někde je to smolné (Brno) a v některých zápasech máme pasáže, kdy to jde docela dobře (viz Sparta), ale nedáme goly. Takhle si asi láme hlavu i trenér a sám žasne nad některými hráči, jak se mu mění výkonem z minuty na minutu. To aby se z toho "picnul". Největší problém naší Slávie je ztráta bojovnosti a chuti po dodržení starého známého hesla Dartagnana a jeho kamarádů mušketýrů "Jeden za všechny a všichni za jednoho". Vždyť na Slovácku se všichni div nepřetrhli v bojovnosti a v Jihlavě to lehce vypustili bez jakékoliv bojovnosti, viz třeba Baez. Přitom stejní hráči.
A pak je tu ještě jeden faktor, a to jsme my fandové.
Taky v tom pěkně lítáme a moc jsme tomu v posledních domácích zápasech nepomohli a dovolím si pro nás motto: "Pokud budeme zahaleni v čmoudu, budou body zase v čoudu"........
Ale to je jen pokus o humor, aby to nebylo všechno tak vážné, protože i slovo mobilizace je vážné.
Plutarchos "Nespoléhejme na sliby v zoufalství - ty nebyly nikdy splněny".
Sokrates55
Re: Slavia vyhlašuje mobilizaci
Falk před 10 lety 08.10.2014 15:32 |Pěkný příspěvek ,diky
Re: Slavia vyhlašuje mobilizaci
Woltaire před 10 lety 09.10.2014 11:33 |Sokrate,jeste ze te mame,diky za prispevek! W.