Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Chance liga

Slavia se představí na hřišti Jihlavy

Slavia po dvou pražských derby zajíždí na trávník tentokrát mimopražského soupeře. V malebném kraji Vysočina se utká s místním jihlavským prvoligovým klubem a půjde o první letošní zápas, který se neodehraje pod patronátem televizních kamer.

Pohled na bilanci Slavie v posledních kolech je smutný. Z posledních šesti zápasů přišlo hned pět porážek, do toho navíc vypadnutí v ligovém poháru. Potěšující však může být výkon slávistů v posledním zápase proti letenskému rivalovi. Ačkoliv na body nedosáhli, prezentovali se zcela odlišným dojmem než proti Bohemians, popřípadě v předchozím kole proti Brnu. Otázkou zůstává, zda ale právě ten fakt, že v zápase, kde se vydali ze všech sil, měli šance, ale přesto prohráli, nebude nakonec tím pomyslným hřebíkem do rakve, jež lemuje zlatým písmem název psychika. Myslím si, že právě z tohoto důvodu je čas na určité změny v sestavě, dát šanci hráčům, na kterých tolik nemusí ležet psychická deka z několika neúspěšných zápasů v řadě. Dle slov trenéra Beránka však několik hráčů trápí zdravotní potíže, tudíž je vlastně otázkou, zda bude vlastně nabídnut prostor k tomu činit v sestavě nějaký větší výběr.

Když jsme u psychiky, tak v táboru našeho soupeře na tom nebudou o moc lépe. Jak by také mohli, Jihlava posbírala v této sezóně pouhopouhé čtyři bodíky, a to přitom los nebyl z kategorie těch úplně nejtěžších. Však také nepovedené výsledky již stály hlavu kouče Petra Radu, který své místo musel přepustit trenérovi jihlavské mládeže Romanu Kučerovi. A proti komu se tedy ty nepovedené výsledky udály? Posledním fiaskem bylo utkání na Dukle, který se jihlavským absolutně nepovedl, prohráli 4:1 a ani výkon, který předvedli, by v bodovém hodnocení příliš vysoké známky nedostal. Nedařilo se ani o kolo dříve, v domácím zápase s minimem šancí Jihlava prohrála 0:1 s Příbramí. Obecně právě šance, potažmo střílení gólů se zdá býti největším problémem posledního týmu dosavadní tabulky. Pokud pomineme zápas v Hradci, kde Jihlava vstřelila 3 branky, tak ve zbylých 8 zápasech se síť za brankářem soupeře rozvlnila pouze 2x, což dává těžko uvěřitelný průměr 0,25 gólů na zápas. Mnozí si však vzpomenou na fotbal, který předváděla Slavia právě pod Radou, a tento statistický údaj už jim zas až tak k nevíře přijít nemusí. Je tedy otázkou, jakým stylem se bude Jihlava prezentovat pod novým trenérem. Pokud však budeme vycházet například z jeho předzápasového vyjádření pro oficiální web Vysočiny, tak to na příliš ofenzivní festival ze strany domácích nevypadá. Trenér Kučera totiž vyzdvihuje především snahu o kvalitní defenzivní práci, zajištěnou obranu a případný rychlý brejk.

Co se týče hráčů soupeře, citelnou absencí je jistě zranění Masopusta, který se spolu s Harbou a Vaculíkem snažil udávat tempo na polovině soupeře. Druzí dva jmenovaní by měli být k zápasu k dispozici, stejně jako třeba bývalý hráč Slavie Václav Koloušek, ale jejich forma zdaleka neblíží té loňské.

Tedy té sezóně, kdy se Jihlavě podařilo Slavii dvakrát porazit. V prvním utkáním, hrajícím taktéž uprostřed republiky, i zásluhou sporné penalty, druhé utkání však červenobílí jihlavským odevzdali naprosto ostudným výkonem. Slavia naposledy porazila Jihlavu před 8 a půl lety, tehdy proti sobě stáli ještě trenéři Karlové Večeřa a Jarolím. Jde tak o suverénně nejdelší sérii bez výhry proti jakémukoliv soupeři současné Synot ligy. Pravda, údaj je hodně zkreslen dlouhým působením Jihlavy v nižší soutěži.

Slavia by měla vyvinout co největší snahu tuto dlouhou sérii zlomit. Jinak se totiž také může stát, že si zase bude prožívat boj o záchranu.

Tip na sestavu: Hrubeš - Dobrotka, Latka, Bílek, Juhar - Baéz, Zmrhal - Prošek, Piták - Škoda, Balaj

kurzy bet365: 2.5 - 3 - 3

Komentáře (105)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia se představí na hřišti Jihlavy

    Chlupp (přítel SN)     před 10 lety 03.10.2014 16:35 |  
    0 0

    Proti Jihlave bych nasadil totalni defenzivu, bezhlave odkopaval balony na vsechny strany jak proti Brnu, Teplicim, Bohemce a treba by se nejakym zazrakem povedl bod urvat...ovsem museli by v hojnem poctu tez prijet podporit vsichni ti kritici TS a mohutne povzbuzovat, ale to se asi nepovede, takze zase nic...spis si pockaji na domaci zapas, aby si mohli zanadavat a hledat chyby, co se jim zas nebude libit...

    • Re: Slavia se představí na hřišti Jihlavy

      Kornovo     před 10 lety 03.10.2014 16:51 |  
      0 0

      ty vole nepokracuj uz v tech srackach

      • Re: Slavia se představí na hřišti Jihlavy

        Pepino44     před 10 lety 03.10.2014 18:08 |  
        0 0

        Někomu se ve sračkách líbí. Když problém není,tak si jej někdo musí vyrobit. Hlavně se pořád v něčem hrabat.Třeba v lejnu.

    • Re: Slavia se představí na hřišti Jihlavy

      start72     před 10 lety 03.10.2014 16:54 |  
      0 0

      Bezhlavé odkopávání, věru interesantní záměr, na který lákáš fanoušky. Ale dost kritiky, ta je zřejmě zapovězena.

    • Re: Slavia se představí na hřišti Jihlavy

      Navar (přítel SN)     před 10 lety 03.10.2014 17:14 |  
      0 0

      Hňup

      • Re: Slavia se představí na hřišti Jihlavy

        spino     před 10 lety 03.10.2014 18:01 |  
        0 0

        :DDD

    • Re: Slavia se představí na hřišti Jihlavy

      1rytir     před 10 lety 03.10.2014 17:33 |  
      0 0

      První půlka vcelku přesný popis námi předváděné hry, v té druhé pokus popíchnout všechny, kdo se odvážili kritizovat TS. Tak to se nepovedlo.

    • Re: Slavia se představí na hřišti Jihlavy

      Eluin (přítel SN)     před 10 lety 03.10.2014 18:18 |  
      0 0

      Ne každý může co 14 dní jezdit za svým klubem po republice. Někdo má třeba takovou "zbytečnost" jako je rodina a někdo třeba i musí o víkendu pracovat...

      • Re: Slavia se představí na hřišti Jihlavy

        slaviator     před 10 lety 03.10.2014 19:32 |  
        0 0

        Zakázat rodiny! Zakázat směny! Kdo během sezony nejde na vsech 15 domacich zápasů a alespon dvanáct výjezdu není pravej slavista!

    • Re: Slavia se představí na hřišti Jihlavy

      Travinho     před 10 lety 03.10.2014 19:17 |  
      0 0

      V první polovině dost sprostým způsobem zkritizuješ tým a ve druhé tvrdíš, jak jsi vlastně ten správný fanoušek... Za takové lidi fakt děkuju.

      • Re: Slavia se představí na hřišti Jihlavy

        Chlupp (přítel SN)     před 10 lety 03.10.2014 23:24 |  
        0 0

        Kdyz jsem videl vykon hracu v predeslych zapasech, hlavne tedy pripokadenej vystup na Bohemce, to byla absolutni degradace slavistickeho dresu, kdybychom prohrali po boji, tak to je proste sport, ale jeste jsem nevidel tak bojacny vykon....a co se tyce druhe faze a meho rypance, to je realita...TS jezdi na vsechny zapasy ve velkem poctu a to co predvadeji na domacich zapasech je doslova evropsky format, ktery nema v republice obdoby, 3-4tisicovy kotel, na to bychom meli byt hrdi, co se povedlo Strasakovi a spol vybudovat, misto toho jen sama kritika. Pripomenuti Sparte komunistickou minulost a v podstate i soucasnost je skvely pocinek a pevne doufam, ze se to stane tradici pro dalsi derby, aby vedeli rudosi kam jejich klub patri a kym byl podporovan...

        • Re: Slavia se představí na hřišti Jihlavy

          urs (přítel SN)     před 10 lety 04.10.2014 08:59 |  
          0 0

          jojo, Chluppe, jezděj klucí, ale hlavně jezděj dělat bordel - což je jistě pikantní, jen s fanděním to nemá nic společnýho - napíšu ti správnej postup při výjezdu, nebo jak tomu řikáš:

          # jedu na slávku vlakem nebo plně obsazenou károu nadšenejch slávistů
          # jedu fandit, nemám dýmovnice - jen pusu, peněženku, šálu, dres atd. (doplň si sám třeba trenky)
          # když přijedu cca pár hodin před výkopem, obhlídnu lokalitu, zajdu do místní pivnice, kecám a klábosím jak jinak než o slávii s těma, co jsem přijel + s podobnejma borcíma, které možná potkám
          # jde se na staďák do sektoru hostí "fandit"..
          # vidím spoustu nadrženejch pitomců, slyším spoustu vulgarit nijak nesouvisejících s odehrávajícím se zápasem
          # tvorba bordelu - dýmovnice, házení hovadin na hřiště
          # odjíždím zklamán, kam hluboko jsme ve spoelčnsti zřejmě klesli

          blablabla

          nestojím o takovýto support a je mi z něho zle

          urs

          • Re: Slavia se představí na hřišti Jihlavy

            Chlupp (přítel SN)     před 10 lety 04.10.2014 09:27 |  
            0 0

            Kdyz ti tak vadi jet na zapas Slavie s kolektivem, pripadne mas obavy, ze bys mohl nejake ty slavisty potkat ve meste, muzes jet klidne ve vlastnim stylu po vlastni ose, urazite-li v sektoru hosti neci slovnik, klidne mu vynadej do plantazniku, pripadne muzes navstivit jinou cast stadionu, bez mezi mistni s kloboukem nebo jinym symbolem Slavie a tam se muzes zaposlouchat do jadrne cestiny, kdyz ti tam bude lepe, jen houst a at je takovych slavistu co nejvic, pak bude platit dokonale vsude Slavie!

          • Re: Slavia se představí na hřišti Jihlavy

            galapetr     před 10 lety 04.10.2014 10:33 |  
            0 0

            Bože můj to je takovej žvast až to bolí. Je mi 43 a beru sve dve děti dnes do Jihlavy,povzbudit naší Slavii. I přes menší výhrady si i s dětma mezi slavisty z Ts,rad stoupnu ostatne jako vždy.

        • Re: Slavia se představí na hřišti Jihlavy

          Heretic (přítel SN)     před 10 lety 04.10.2014 09:30 |  
          0 0

          Já ti to povím jako kamarád. Než něco napíšeš, tak si to 3x rozmysli a pak to smaž. Máš přes směr názoru, který se na věc dívá ze špatného úhlu. Komunisti také něco vybudovali a líbilo se to asi jenom jim (možná ne ani všem z nich).

          • Re: Slavia se představí na hřišti Jihlavy

            urs (přítel SN)     před 10 lety 04.10.2014 20:38 |  
            0 0

            napsal jsem jen svůj pohled/názor jak kdo chce

            možná to je žvást, možná přehánim, nicméně abych svou přehnanou aktivitou na jakémkoliv stadionu dělal defakto svému milovanému klubu zle - mi přijde jako vandalismus

            řvete si co chcete, každej jsme nějak vychovanej

            btw. své děti bych na TS nevzal ani omylem

            howgh

  2. Re: Slavia se představí na hřišti Jihlavy

    stromovous (přítel SN)     před 10 lety 03.10.2014 17:35 |  
    0 0

    PŘÁNÍ na sestavu:
    Hrubeš - Dobrotka, Latka, Bílek, Juhar - Prošek, Hrubý, Zmrhal, Boudjemaa - Škoda, Balaj

    TIP na sestavu:
    Hrubeš - Dobrotka, Latka, Bílek, Juhar - Baéz, Kodr - Černý, Škoda, Zmrhal - Balaj...

    • Re: Slavia se představí na hřišti Jihlavy

      Travinho     před 10 lety 03.10.2014 19:21 |  
      0 0

      To je zase až moc ofenzivní záloha, žádný štít a oba kraje co neumí bránit. To by podle mě nešlo.

  3. Re: Slavia se představí na hřišti Jihlavy

    vlk30 (přítel SN)     před 10 lety 03.10.2014 17:42 |  
    0 0

    Hodně blbý je, že se vyměnil trenér,většinou to mužstvo nějak nakopne,bohužel proto očekávám další neůspěch.Jak rád bych se pletl,ale známí říkají, že se moc nemýlím :-((((

  4. Re: Slavia se představí na hřišti Jihlavy

    zeleznik2     před 10 lety 03.10.2014 18:29 |  
    0 0

    Tak náš další neoblíbený stadion se soupeřem na kterého moc neumíme, už je zapotřebí to tam zlomit, stejně jako se to povedlo na Slovácku. K tomu je však zapotřebí kolektivní výkon, nasazení a hlavně proměňování šancí a nedělat hrubé chyby v obraně.

    Můj tip na sestavu:

    Hrubeš - Dobrotka, Latka, Bílek, Juhar - Baéz, Kodr, Zmrhal, M.Černý, Piták/ Balaj - Škoda.

    hlavně prosím ne Nitrianského...

  5. Re: Slavia se představí na hřišti Jihlavy

    Barlblog     před 10 lety 03.10.2014 18:31 |  
    0 0

    Pokud se nestabilizuje klub po finanční a majetkové stránce pak výsledky nebudou. Obávám se, že to bude další porážka. Pokud se mýlím, pak bude potřeba klukům a trenérům poděkovat. Ale souhlasím s pesimističtějším odhadem v příspěvcích výše.

    • Re: Slavia se představí na hřišti Jihlavy

      spino     před 10 lety 03.10.2014 18:50 |  
      0 0

      Musíme počkat do voleb. A jelikož Hrdličkovci ve volbách utrpí debakl, potáhne to s námi Aleš opět sám v lowcost režimu. :(

      • Re: Slavia se představí na hřišti Jihlavy

        Kornovo     před 10 lety 03.10.2014 18:56 |  
        0 0

        OT: spino co rikas na hokej? litvinov to zatim slusne valcuje, skoda ze neni duben a finale play off. slavia se pro me prekvapive drzi dobre, ale bedynka s vlasym jsou proste machri

        • Re: Slavia se představí na hřišti Jihlavy

          Radek097 (přítel SN)     před 10 lety 03.10.2014 19:25 |  
          0 0

          Vlasák má teď nohu v řiti kvůli tomu praseti z Plzně. (+/- měsíc mimo hru)

          • Re: Slavia se představí na hřišti Jihlavy

            Kornovo     před 10 lety 03.10.2014 20:20 |  
            0 0

            ja to tak nevidim. i vlasy rekl, ze to likvidacni faul nebyl, 10 zapasu je blbost.

        • Re: Slavia se představí na hřišti Jihlavy

          spino     před 10 lety 03.10.2014 19:29 |  
          0 0

          Tak Vlasák je teď hlavně zraněnej a jde na operaci, takže pro Slavii velká nepříjemnost. :(

          Litvínov má hodně kvalitní mužstvo, mě spíš překvapilo, že loni hrál tak špatně, protože útok má podle mě jeden z nejlepších v lize. Navíc to nejsou žoldáci jako ve Spartě nebo Třinci, ale srdcaři.

          Slavia je podle mě v místech, na které má. Letos na velké cíle nevidím. Ale zase nemám strach, že bychom bojovali o baráž.

          Spíš si ale myslím, že hokejová Slavia potřebuje vyřešit jiné věci, jako například naprosto tristní návštěva. Já jsem tam minule seděl s 1500 diváky a každého druhého jsem znal jménem. Na jednu stranu "Dobrý den pane Barák" (bývalý majitel), na druhou stranu "Čau Tomáši" (Mičola). Takhle to tam tragikomicky vypadá.

          Mimochodem, dali si tam sraz i fotbaloví dinosauři Rosen a Držmíšek. Celkem symbolické.

          • Re: Slavia se představí na hřišti Jihlavy

            slaviator     před 10 lety 03.10.2014 19:34 |  
            0 0

            Litvínov na to jde dlouhodobě dobře... Mimochodem, v Naganu byl trenér plus myslím dvanáct (!) odchovanců Chézy...

            • Re: Slavia se představí na hřišti Jihlavy

              spino     před 10 lety 03.10.2014 19:38 |  
              0 0

              Vím. :)

              On je ten Litvínov hodně specifický. Hráči, kteří odejdou jinam nehrají dobře (Kubát, Jánský), ale doma patří k tomu lepšímu v lize. Přirovnal bych tu specifičnost ke Zlínu.

            • Re: Slavia se představí na hřišti Jihlavy

              Kornovo     před 10 lety 03.10.2014 20:25 |  
              0 0

              vzdycky chemopetrol luky! slegra nechapu, ten asi chce umrit na lede. ale ruca je neskutecny frajer. nejradsi mam langa, skoda ze uz z ameriky nevratil aspon na rok

              • Re: Slavia se představí na hřišti Jihlavy

                spino     před 10 lety 03.10.2014 20:39 |  
                0 0

                U nás se takhle jako Šlégr bohužel ztrapňuje Honza Novák. :(

            • Re: Slavia se představí na hřišti Jihlavy

              Travinho     před 10 lety 03.10.2014 23:17 |  
              0 0

              Bylo jich tam jen 8

              • Re: Slavia se představí na hřišti Jihlavy

                Kornovo     před 10 lety 04.10.2014 07:17 |  
                0 0

                guma, beranek, ruca, lang, alby, ruza, caloun, svoboda? help?

                • Re: Slavia se představí na hřišti Jihlavy

                  spino     před 10 lety 04.10.2014 08:10 |  
                  0 0

                  JJ, je to tak.

                  Ale Růža už byl tenkrát slávista. :)

                  • Re: Slavia se představí na hřišti Jihlavy

                    Kornovo     před 10 lety 04.10.2014 09:48 |  
                    0 0

                    to bude asi nas vecny spor :) dam ti priklad z fotbalu: CR7 vyrostl v United, kde ho miluji a navzdy bude v jejich srdcich. Sice se legendou a jednim z nejlepsich hracu historie stal az v realu, ale bez united by asi nebyl tam kde je. ten litvinov proste nevymazes :)

                    • Re: Slavia se představí na hřišti Jihlavy

                      spino     před 10 lety 04.10.2014 12:23 |  
                      0 0

                      Slavia má z Litvajzu hodně legend. :)

                      Růža, Beránek, Weissmann, Alinč, Branda, jednu dobu tady hrál i Hubl. ;)

                      Moji nejoblíbenější jsou Růža, Beránek a Alinč. Páni hokejisté.

                      Mimochodem, tenkrát k nám měl jít i Ručinský a Nedvěd, ale oba zamířili (za penězmi) do Sparty, kde jim to nešlo a fanoušci je nesnášeli. Jakmile ze Sparty odešli, tak si získali srdce fanoušků Liberce a Litvínova.

                      Obvzlášť Ručinský mi přijde, že na rozdíl od angažmá ve Spartě hraje teď v Litvajzu rok od roku lépe. :)

              • Re: Slavia se představí na hřišti Jihlavy

                slaviator     před 10 lety 04.10.2014 14:09 |  
                0 0

                Bylo jivch určité víc jak osm, mám doma knížku o Naganu, schválně se pak kouknu

                • Re: Slavia se představí na hřišti Jihlavy

                  Kornovo     před 10 lety 04.10.2014 17:24 |  
                  0 0

                  mrkni se, ja fakt netusim koho myslis. smehlik je myslim vitkovicak a jinak tam byli sami kladenaci, hejduk, moravec a tak. a pak kluci ze vsetina

          • Re: Slavia se představí na hřišti Jihlavy

            Kornovo     před 10 lety 03.10.2014 20:22 |  
            0 0

            a kdo si myslis, ze pujde do play out, kdyz ne slavia? zlin je sice ted dole, ale maji supr tym. liberec nebo pardubice bod taky delaji. a novackum to zatim jde taky, takze tvuj optimismus ti preju.

            • Re: Slavia se představí na hřišti Jihlavy

              spino     před 10 lety 03.10.2014 20:25 |  
              0 0

              Těch adeptů je hodně.

              Zlín - může se vyhrabat z krize, ale také nemusí.

              Olomouc - tam je to podle mě skoro jasné.

              Karlovy Vary - totéž.

              Kometa Brno - může zažít další po-finálovou krizi jako každý rok.

              Liberec - mají hodně špatného trenéra a vůbec celá sportovní organizace je prohnilá. Podle mě také adept na play-out.

              Plzeň - ten tým je po odchodu Straky, Vlasáka a Dudy prostě slabý. Dokonce bych řekl, že slabší, než Slavia.

              Vítkovice - nemyslím si, že spadnou do baráže, ale tým mají hodně mladý, stát se to může.

              • Re: Slavia se představí na hřišti Jihlavy

                quelhar (admin)     před 10 lety 03.10.2014 20:32 |  
                0 0

                Vazeni, nechcete diskutovat o hokeji nekde jinde?

                • Re: Slavia se představí na hřišti Jihlavy

                  spino     před 10 lety 03.10.2014 20:42 |  
                  0 0

                  Omlouvám se, kornovo se ptal, tak jsem zareagoval a nějak se ta diskuze rozrostla.

                  Jinde bohužel diskutovat nelze, protože diskuzi na ofiko webu kvůli tomu náckovi vypnuli a na hokejovém webu zlý Michal Slaný rozdává bany.

                • Re: Slavia se představí na hřišti Jihlavy

                  Edwardtheiron     před 10 lety 03.10.2014 21:05 |  
                  0 0

                  Diskuzi o hokeji okamžitě ukončit! Teda ještě moment: Chéééémopetrol!!! :-)
                  Až teď. :-D

                  • Re: Slavia se představí na hřišti Jihlavy

                    Dobi     před 10 lety 03.10.2014 22:13 |  
                    0 0

                    Ještě větičky ode mne. Prosím! Když byla hokejová Slavia v pralesních soutěžích, tak jsem chodil 2x za sezónu na Spartu. Na Litvínov a na Litvínov. To hrál Hlinka. Jednou mě tam vzali kamarádi z kopané žen, kteří však v hokeji fandili Spartě. Normálně se sedělo mezi sebou, já pod nimi. A kolem mě pár krajanů. Když jako první nastupoval Litvínov, i já jsme povstal a spoluskandoval" Ivaneee, góóól. A za mnou se ozvalo, já jsem říkal, že ta kurva sudeťácká fandí Litvínovu! A pak ho zabil ten blb v náklaďáku nad K.Vary.. Omlouvám se za vzpomínku. Tak a teď i já k fotbalu zpět!

                • Re: Slavia se představí na hřišti Jihlavy

                  Kornovo     před 10 lety 04.10.2014 07:13 |  
                  0 0

                  promin quelhy, pod minulym clankem je 328 prispevku o srackach a jednostranne kritice fandu, dalsi tu pravidelne probiraji komunalni volby. psal jsem co me bavi, o fotbale tu ted pise malokdo

                  • Re: Slavia se představí na hřišti Jihlavy

                    Heretic (přítel SN)     před 10 lety 04.10.2014 09:37 |  
                    0 0

                    Jak kde o hokej, tak je takřka na ban. Dlouhodobě zajímavé.

    • Re: Slavia se představí na hřišti Jihlavy

      bongor     před 10 lety 03.10.2014 19:57 |  
      0 0

      Souhlasím s Barblogem.Ty nečekané výkyvy/Brno,čochtus/ nemůžou být samosebou.Je tam nějaká nejistota a to se člověk blbě přinucuje,aby makal naplno.Pro hráče je určitě rozhodující finanční stránka,proto tu práci dělají.

  6. Re: Slavia se představí na hřišti Jihlavy

    slaviator     před 10 lety 03.10.2014 19:30 |  
    0 0

    Hezká google reklama (y) (y)

    • Re: Slavia se představí na hřišti Jihlavy

      spino     před 10 lety 03.10.2014 20:22 |  
      0 0

      Co je na ní? Nic speciálního kromě Babiše nevidím.

      • Re: Slavia se představí na hřišti Jihlavy

        Ravik     před 10 lety 03.10.2014 20:40 |  
        0 0

        To je asi tam, ze každý mu uživateli se zobrazuje jiný reklamní obsah. BMW zítra prý bez Ltaky (zranění)

      • Re: Slavia se představí na hřišti Jihlavy

        slaviator     před 10 lety 03.10.2014 20:49 |  
        0 0

        Objevit se mi tam Babis tak vyhodim tablet z okna

  7. Re: Slavia se představí na hřišti Jihlavy

    japhy     před 10 lety 03.10.2014 20:53 |  
    0 0

    Škoda, že snad každý trenér u nás po čase ztratí koule a po neúspěchu končíme na dvou DZ. Podle mě je to prostě chyba, dlouhodobě se takhle hrát nedá, tak proč si na to zvykat? Navíc, když ani jeden na tomhle postu není moc do kombinace.

  8. Re: Slavia se představí na hřišti Jihlavy

    Edwardtheiron     před 10 lety 03.10.2014 21:02 |  
    0 0

    OT:
    Koukám na rozlosování a vidím, že po Jablonci přijede jako další soupeř do Edenu Příbram. Když jsme dostali tři zápasy bez diváků v roce 2011, tak to Příbram v Edenu odnesla hned dvakrát, takže bych si skoro vsadil, že ji tenhle kousek čeká potřetí...

    • Re: Slavia se představí na hřišti Jihlavy

      Dobi     před 10 lety 03.10.2014 22:26 |  
      0 0

      Za mého mládí se to řešilo vyhnanstvím. Slavia tak hrála 2x nebo 3x v Čelákovicích (1966), 1x na Kladně (1970). Sparta taky na Kladně. Byl to zážitek pro hostitelské město i pro fanoušky... Tehdy prostě platilo: Československý fotbal pro fanoušky... Nitra, myslím, jednou hrála ve Vráblích při Nitre apod. Ty prázdné ochozy? Absurdistán!!!

      • Re: Slavia se představí na hřišti Jihlavy

        Kornovo     před 10 lety 04.10.2014 07:42 |  
        0 0

        komunisty nesnasim, ale tohle je dobry napad. skoda, ze ve vedeni svazu jsou takovi nymandi

        • Re: Slavia se představí na hřišti Jihlavy

          Ravik     před 10 lety 04.10.2014 11:29 |  
          0 0

          Kvůli derby zavřeno hřiště nebude, Brno bylo horší, v derby jen dýmovnice.

  9. Jablonec- Dukla

    Mike     před 10 lety 03.10.2014 21:07 |  
    0 0

    Tak jsem viděl 1.poločas Jablonec- Dukla a Jablonec Duklu rozebírá do posledního šroubku. Krásné akce po stranách, rychlé náběhy, smrtící koncovka. Máme se za 14 dnů na co těšit. Snad nás podceněj.

    • Re: Jablonec- Dukla

      Navyseals     před 10 lety 03.10.2014 21:11 |  
      0 0

      Jablonec doma a venku je velkej rozdíl

      • Re: Jablonec- Dukla

        Mike     před 10 lety 03.10.2014 21:19 |  
        0 0

        Děláš si legraci ? Venku hráli 5 x a prohráli 2x u favoritů ligy- Plzeň a Sparta. A potom 3 výhry- na Bohemce 2-1, v Příbrami 4-1 a v Hradci 2-1. Takže venku 9 bodů z 5 zápasů a doma 8 bodů ze 4 zápasů.
        Já tedy rozdíl nevidím téměř žádný.

        • Re: Jablonec- Dukla

          spino     před 10 lety 03.10.2014 21:32 |  
          0 0

          Ať Jablonec vyhraje titul!

          A to bude také pro Peltu konečná, protože ho ostatní svazoví šíbři sežerou za střet zájmů. ;)

          • Re: Jablonec- Dukla

            Mike     před 10 lety 03.10.2014 21:34 |  
            0 0

            Tak my na něj nemáme, tak ať kdokoliv jinej než rudá bída.

            • Re: Jablonec- Dukla

              bongor     před 10 lety 03.10.2014 21:35 |  
              0 0

              To jo,ale rudej Čáp by to bejt nemusel.To je z deště pod okap.

        • Re: Jablonec- Dukla

          bongor     před 10 lety 03.10.2014 21:34 |  
          0 0

          Mě by zajímalo,jestli se UEFA zajímá o finanční fair play v Česku.V Jabkách chodí tak 3 tisíce,mají tam velmi drahé hráče/Hubschmann/,tak by mě zajímal jejich vyrovnaný rozpočet.Nebo to na ně a na rumuna neplatí?

          • Re: Jablonec- Dukla

            Travinho     před 10 lety 03.10.2014 23:24 |  
            0 0

            Myslím, že je bezpředmětné zmiňovat tyto dva kluby, jelikož bychom podmínky jistojistě nesplňovali ani my.

            • Re: Jablonec- Dukla

              bongor     před 10 lety 04.10.2014 05:50 |  
              0 0

              Ale je to velmi předmětné,protože dokud se tohle nebude dodržovat a hlavně přísně hlídat a trestat,tak bude ve fotbale věčně strašnej binec.My určitě taky nejsme svatí,ale v návštěvnosti určitě patříme ke špici,v prodeji slávistických předmětů asi taky v prodeji práv,to nedokážu posoudit.Věřím ,že bychom na rozdíl od čáponce museli projít.Ti na čem vydělávají to každej víme.

              • Re: Jablonec- Dukla

                slaviator     před 10 lety 04.10.2014 14:11 |  
                0 0

                Neprošli bychom ani náhodou... Bohužel

              • Re: Jablonec- Dukla

                slaviator     před 10 lety 04.10.2014 14:12 |  
                0 0

                Ono je to ale fuk, neproslo ani PSG... Dostali pokutu 50 mil euro... A majitel - sejkove to zaplatili

  10. Re: Slavia se představí na hřišti Jihlavy

    no-nick     před 10 lety 03.10.2014 23:53 |  
    0 0

    Od: stromovous - Pátek, 03.10. 2014 - 17:35:20
    (O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
    PŘÁNÍ na sestavu:
    Hrubeš - Dobrotka, Latka, Bílek, Juhar - Prošek, Hrubý, Zmrhal, Boudjemaa - Škoda, Balaj

    TIP na sestavu:
    Hrubeš - Dobrotka, Latka, Bílek, Juhar - Baéz, Kodr - Černý, Škoda, Zmrhal - Balaj...


    [ Odpovědět ]
    Re: Slavia se představí na hřišti Jihlavy (Hodnocení: 1)
    Od: Travinho - Pátek, 03.10. 2014 - 19:21:08
    (O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
    To je zase až moc ofenzivní záloha, žádný štít a oba kraje co neumí bránit. To by podle mě nešlo.
    ////

    Na jednu stranu si říkám, proč ne? Rozhodně bude Zmrhal lépe bránit než Baez nebo Gecov útočit...

    • Re: Slavia se představí na hřišti Jihlavy

      Travinho     před 10 lety 04.10.2014 00:01 |  
      0 0

      Tím bych si úplně nebyl jistý. Opět si myslím, že tak jako na Bohemce to bude spíš boj a tam to chce tři záložníky doprostřed. Pokud dva, tak jednoho který bude zastávat defenzivní úkoly. Robert ani Jarda defenzivní hráči nejsou a pokud bych je postavil, tak za ně ještě jednoho štítového hráče a vynechal Balaje. Tak můžeme získat střed hřiště a možná i celý zápas. Balaj se mi jeví i úplně bez formy a klidně bych na jeho místě (střídajícího hráče) zkusil Diopa. Na kraj zálohy bych se pak přiklonil k Nitrianskému. A u obrany bych ponechal složení z derby, kde ač to dost skřípalo, tak je potřeba pracovat na souhře.

      • Re: Slavia se představí na hřišti Jihlavy

        Woltaire     před 10 lety 04.10.2014 00:29 |  
        0 0

        Balaj bez formy převyšuje pořád Diopa...

        • Re: Slavia se představí na hřišti Jihlavy

          Kontrapunkt     před 10 lety 04.10.2014 07:31 |  
          0 0

          Souhlas, Diop se zatím jeví jen jako dobrá posila pro juniorku.

      • Re: Slavia se představí na hřišti Jihlavy

        Kornovo     před 10 lety 04.10.2014 07:46 |  
        0 0

        nitrak v zaloze by mozna sel. ja si preju at nehraje juhar (mozna v zaloze jako nitrak) a baez, ten mi neprijde jako dobry hrac, mozna je vyborny na slovenskou ligu, ale to byl skutka taky.

  11. Re: Slavia se představí na hřišti Jihlavy

    Kontrapunkt     před 10 lety 04.10.2014 07:58 |  
    0 0

    Ideální sestava při současné formě a marodce:
    Hrubeš - Dobrotka, Latka, Bílek, Fialka (nebo někdo jiný z juniorky) - Baéz - Prošek, Zmrhal, Juhar - Škoda - Balaj

    • Re: Slavia se představí na hřišti Jihlavy

      Kornovo     před 10 lety 04.10.2014 08:09 |  
      0 0

      jo, proc ne. skodovka na podhrotu je dobry a ti kluci z juniorky nekdy sanci dostat musi, letos uz stejne mame dalsi stabilizacni sezonu. juhar v zaloze by se zkusit mohl, v derby byl v obrane sileny (opet)

  12. Re: Slavia se představí na hřišti Jihlavy

    Kontrapunkt     před 10 lety 04.10.2014 07:58 |  
    0 0

    Ideální sestava při současné formě a marodce:
    Hrubeš - Dobrotka, Latka, Bílek, Fialka (nebo někdo jiný z juniorky) - Baéz - Prošek, Zmrhal, Juhar - Škoda - Balaj

  13. Re: Slavia se představí na hřišti Jihlavy

    spino     před 10 lety 04.10.2014 08:09 |  
    0 0

    Hrubeš - Mikula, Dobrotka, Bílek, Juhar - Prošek, Baéz, Zmrhal, Boudjemaa/Černý (neznám jejich zdravotní stav) - Škoda, Balaj

    • Re: Slavia se představí na hřišti Jihlavy

      Kontrapunkt     před 10 lety 04.10.2014 08:15 |  
      0 0

      Mikula začne trénovat s týmem až v pondělí.
      slavia.cz/clanek.asp?id=V-sobotu-od-17-00-v-Jihlave-ktera-vymenila-trenera-12755

      • Re: Slavia se představí na hřišti Jihlavy

        spino     před 10 lety 04.10.2014 08:34 |  
        0 0

        Aha, no tak opět Nitrianský. Snad mu při nepříznivém vývoji utkání zase nerupne v bedně.

      • Re: Slavia se představí na hřišti Jihlavy

        Falk     před 10 lety 04.10.2014 08:38 |  
        0 0

        Ať přemýšlím jak chci ,tak do obrany musí jít pořad stejná sestava,nemáme zdvojené posty,Zmrhal nikdy nebyl ofenzivní hráč ,takže on a Baez jasný střed zálohy,utok je jasny Škoda,Balaj,a na křídla Černý,Nitrianský ,podle situace do hry Boudjemaa ,OZ Hruby ,a Piták.My i podle soupisky tam nemáme koho dát,to je nenormální situace už 3.sezonu,takže očekávám hra nakopávaná a snad urvem bod.Obrana jasná Dobrotka,Látka,Bílek ,Juhar,my nemáme na střídání krom Dostála,žádného obránce

        • Re: Slavia se představí na hřišti Jihlavy

          Kontrapunkt     před 10 lety 04.10.2014 08:48 |  
          0 0

          Černý dostal už dost šancí na to, aby ukázal, že na křídle moc platný není. Společně s Latkou nepochopitelně protěžovaný hráč. Zkusil bych to na krajích s Proškem a Juharem.

        • Re: Slavia se představí na hřišti Jihlavy

          spino     před 10 lety 04.10.2014 08:51 |  
          0 0

          K čemu bude dobrý Nitrianský na křídle? Přitom zrovna na pravou stranu zálohy máme kvalitní hráče.

          • Re: Slavia se představí na hřišti Jihlavy

            Tomski     před 10 lety 04.10.2014 09:32 |  
            0 0

            jaké ? techniku jako Nitrianský bohužel nemá ani Prošek s Vukadinovičem a rychlostně se jim vyrovná...

            • Re: Slavia se představí na hřišti Jihlavy

              Heretic (přítel SN)     před 10 lety 04.10.2014 09:43 |  
              0 0

              Směrem dopředu se rychlostí vyrovná...

              • Re: Slavia se představí na hřišti Jihlavy

                Falk     před 10 lety 04.10.2014 09:49 |  
                0 0

                Proč Nitrianský ?Vukadinovič je zbrklý a technikou příliš neoplývá ,Prošek je rychlý,ale potřebuje kombinační hru,nikoli nakopávanou,on to potřebuje dát do běhu,protože klička a uvolnění není jeho silná stránka

                • Re: Slavia se představí na hřišti Jihlavy

                  spino     před 10 lety 04.10.2014 12:17 |  
                  0 0

                  Moc s vámi nesouhlasím, ale budiž.

                  • Re: Slavia se představí na hřišti Jihlavy

                    Tomski     před 10 lety 04.10.2014 12:54 |  
                    0 0

                    a v čem nesouhlasíš ?

                    • Re: Slavia se představí na hřišti Jihlavy

                      spino     před 10 lety 04.10.2014 13:02 |  
                      0 0

                      Že má Nitrianský nějakou technickou vyspělost, či co. Má hodně dobré centry, ze kterých můžou útočníci skórovat, ale k tomu nepotřebuje být v záloze. Já si od krajních záložníku představuji, že budou občas sbíhat ke středu a snažit se o skórování a v tomhle už několik let dělá Nitrianský furt to samé. Rozeběhne se po lajně s míčem, jakmile ho zakřižuje protihráč, tak si přehodí balon na levou nohu, míří do středu a....nic. Buď to vrátí za sebe, nebo levou nohou špatně přihraje.

                      Přál bych si, aby hrál tak, jako když k nám přišel. Pusť si záznam třeba tuším z Teplic, nebo kdy to nastoupil poprvé. To hrál na beku skvěle, moderně. Bohužel časem začal být dozadu hodně špatný a dopředu pomalý a bez nápadu, takže si vystačil jen s těmi kvalitními centry, ale to je na hráče s jeho potenciálem málo.

  14. Re: Slavia se představí na hřišti Jihlavy

    edenian     před 10 lety 04.10.2014 11:13 |  
    0 0

    Nepsal tady nekdo pred par dny, ze se budou dit ty veci na ktery budeme cumet :-)))))

    • Re: Slavia se představí na hřišti Jihlavy

      Steve2924 (přítel SN)     před 10 lety 04.10.2014 13:13 |  
      0 0

      já jsem čuměl na tu diskusi po derby třeba :D

      • Re: Slavia se představí na hřišti Jihlavy

        spino     před 10 lety 04.10.2014 14:14 |  
        0 0

        Planý poplach. Ale myslím, že to mělo být během 14ti dnů, tak nevím, jestli už to uběhlo.

  15. Re: Slavia se představí na hřišti Jihlavy

    vlk30 (přítel SN)     před 10 lety 04.10.2014 11:51 |  
    0 0

    Tak dnešní sestava má bejt hodně překvapivá.

    • Re: Slavia se představí na hřišti Jihlavy

      Navyseals     před 10 lety 04.10.2014 12:27 |  
      0 0

      očekávám Proška a Škodu s Balajem

      • Re: Slavia se představí na hřišti Jihlavy

        vlk30 (přítel SN)     před 10 lety 04.10.2014 12:38 |  
        0 0

        Problémeček je prý u pravýho záložníka,hrotového forwarda a stopera.No uvidíme

        • Re: Slavia se představí na hřišti Jihlavy

          Kontrapunkt     před 10 lety 04.10.2014 13:04 |  
          0 0

          Snad nebude v základu Diop....

  16. Re: Slavia se představí na hřišti Jihlavy

    Navyseals     před 10 lety 04.10.2014 13:17 |  
    0 0

    U19 výhra 2:0 nad buznama (Veselý, Batka), good job!

    • Re: Slavia se představí na hřišti Jihlavy

      vlk30 (přítel SN)     před 10 lety 04.10.2014 14:14 |  
      0 0

      Každá výhra nad rudejma koštatama potěší :-)

  17. Re: Slavia se představí na hřišti Jihlavy

    JiriS     před 10 lety 04.10.2014 13:39 |  
    0 0

    Tip na sestavu :

    Hrubeš Dobrotka Kodr Bílek Juhar
    Prošek Černý Baez Zmrhal
    Balaj Škoda

  18. Re: Slavia se představí na hřišti Jihlavy

    slaviator     před 10 lety 04.10.2014 15:32 |  
    0 0

    Tvl, to je sestava... Budem radi za bod...

    • Re: Slavia se představí na hřišti Jihlavy

      vlk30 (přítel SN)     před 10 lety 04.10.2014 15:36 |  
      0 0

      Vidím to na nula bodov,kor když maj nového trenéra.Měl bych radost i z bodíku.

    • Re: Slavia se představí na hřišti Jihlavy

      spino     před 10 lety 04.10.2014 15:40 |  
      0 0

      Skvělá sestava, konečně jsou v kádru fotbalisté. I když Škoda chybí...

    • Re: Slavia se představí na hřišti Jihlavy

      Karlsson (přítel SN)     před 10 lety 04.10.2014 15:51 |  
      0 0

      Co se ti nelíbí? (kromě chybějícího Latky)

    • Re: Slavia se představí na hřišti Jihlavy

      opicemag     před 10 lety 04.10.2014 15:52 |  
      0 0

      Kde tu sestavu najdu?

      • Re: Slavia se představí na hřišti Jihlavy

        Karlsson (přítel SN)     před 10 lety 04.10.2014 15:54 |  
        0 0

        Dnešní oficiální sestava jako první na SN:
        Hrubeš – Dobrotka, Kodr, Bílek, Juhar – Zmrhal, Baéz – Prošek, Boudjemaa, Černý - Balaj.
        Náhradníci: Rakovan – Nitrianský, Gecov, Diop, Vukadinović, Petr, Piták.

        (FB SN)

        • Re: Slavia se představí na hřišti Jihlavy

          opicemag     před 10 lety 04.10.2014 15:56 |  
          0 0

          Díky.

        • Re: Slavia se představí na hřišti Jihlavy

          vlk30 (přítel SN)     před 10 lety 04.10.2014 15:58 |  
          0 0

          Ten Kodr mě prostě zatím na tom stopéru nepřesvědčuje.Dal bych tam Dobrotku.

    • Re: Slavia se představí na hřišti Jihlavy

      Navyseals     před 10 lety 04.10.2014 15:58 |  
      0 0

      ta sestava je až na Latku vynikající