Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Hráči Slavie

Hodnocení slávistů - 9. kolo

V Edenu bylo k vidění jedno z nejzajímavějších derby za poslední roky. Slavia bohužel i přes dobrý výkon nezískala ani bod.

První půle byla ještě poměrně vlažná a kopírovala poslední zápasy se Spartou. Hrálo se buď bojovně, nebo měli rudí převahu. Úvodní dějství ale bylo jen předehrou pro parádní druhý poločas, kdy se na naše poměry hrál špičkový fotbal a šance střídala šanci. Bohužel Škoda se Zmrhalem tutovky proměnit nedokázali, zatímco Lafata se kromě zahozené penalty nemýlil. Slávisti tak v pěkném zápase, který mohl dopadnout jakkoliv, odcházeli smolně poraženi, ale věšet hlavy nemusí, neboť derby odehráli se ctí a rovnou měrou se soupeřem přispěli k oku lahodící podívané.

Pár slov bych věnoval i velmi diskutovanému supportu Tribuny Sever. Kvůli dýmu musel být zápas ve druhé půli přerušen, což červenobílým fandům vytkl kouč Beránek. Přerušení to bylo jistě nešťastné, ale já bych se přiklonil k názoru Strašáka, že šlo o shodu okolností. Pyra nebylo na poměry derby odpáleno nijak extrémně mnoho a kouř z něho se v Edenu normálně rozplyne. Tentokrát tomu ale bylo, zřejmě kvůli klimatickým podmínkám, jinak. Naopak osobně souhlasím s kritikou choreografií, která se v diskusích objevila. Provedením sice chorea nebyla špatná, ale jejich obsah, až na druhé (KSČ), považuji za nepovedený.

Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).

Karel Hrubeš - 6 - Opět dobrý výkon, když si připsal hned několik slušných zákroků. Zprvu se mohlo zdát, že zaváhal u druhého gólu, ale po shlédnutí záznamu si myslím, že s tím nemohl nic dělat.

Martin Dobrotka - 5 - Na netypickém postu odehrál kvalitní utkání, což pro mě není překvapení. Pokud je Dobrotka zdravý, tak je na naši ligu nadstandardním hráčem a je lepší volbou pro pravý kraj obrany než Nitrianský i Dostál. Ve druhé půli zaujal velice dobrým sólovým vyvezením míče, na druhou stranu zaváhal u druhé inkasované branky. Dohromady lepší pětka.

Martin Latka - 4 - Jeden z mála Latkových slabších výkonů. Už na začátku druhé půle promáchl ve vlastním vápně, v 53. minutě pak po rohu v klíčovém souboji neuhlídal Lafatu. Slabší obrannou práci se snažil napravit ve vápně soupeře, kde dvakrát výborně prodloužil dlouhý aut.

Jiří Bílek - 5 - Tentokrát byl jistějším ze stoperů a odehrál ucházející zápas. Množství situací řešil dobře, na druhou stranu se ale našly chvíle, kdy měli sparťani ve vápně až příliš mnoho prostoru.

Martin Juhar - 4 - Musí mít v Deníku Sport tlačenku, jinak si nedovedu představit opět vysokou známku pro něj. Jeho výkon byl sice o dost lepší než na Bohemce, i tak si ale novináři po zápase povídali, že si přes něj Kadeřábek chodil, jak se mu zachtělo. Na konci první půle ještě zaujal dobrým zakončením. Dohromady ale podprůměr.

Aldo Baéz - 5 - Po výpadku formy zahrál tentokrát o něco lépe, oproti prvním zápasům v sešívaném to ale stále není ono. Škoda také zbytečné žluté karty v závěru utkání. Horší pětka.

Marek Kodr - 5 - Asi nejpřekvapivější jméno v základní sestavě. Kodr mne v minulých zápasech příliš nepřesvědčil, na postu defenzivního záložníka si ale v derby nevedl špatně. Občas dobře zasáhl, celkově ale moc vidět nebyl. Ale to je spíš plus, Gecov, kdyby hrál, by byl vidět více jen kvůli zbytečným faulům, kterých se Kodr vyvaroval.

Vukadin Vukadinovič - 4 - Herně neodehrál špatný zápas, nejvíce zaujal průnikem a tvrdou střelou ve druhé půli, Bičík byl ale připraven. Čtyřku dostává kvůli zbytečné ruce, za níž byla nařízena penalta.

Jaromír Zmrhal - 6 - Ve hře vynikal. Už v první půli jako jeden z prvních zavelel k odražení úvodního tlaku Sparty, když začal Škodovi pomáhat v napadání rozehrávky. Měl by ještě vyšší známku, kdyby proměnil svou vyloženou šanci ve druhém poločase. Celkově ale hraje jako vyměněný oproti minulým rokům.

Milan Černý - 4 - Podle mě opět podprůměrný výkon. Po jeho hloupé ruce v první půli se klidně mohla pískat penalta. Měl několik dobrých momentů, ale celkově zapadl a měl i poziční problémy, když se tradičně pohyboval ve středu hřiště a nepomáhal Juharovi s bráněním krajních hráčů.

Milan Škoda - 5 - Herně spolu se Zmrhalem nejlepší hráč Slavie. Byl schopný si perfektně pokrýt míč i dobře nahrál, což skvěle předvedl, když poslal Zmrhala tváří v tvář Bičíkovi. Ani nadprůměrný výkon ale není příliš platný, když Škoda zahodí dvě vyložené šance. Zvláště ta druhá byla nevídaná a v podstatě stačilo kamkoliv trefit branku. Nemůžu hodnotit lépe než za průměrných pět.

Karel Piták - 4 - Nezaujal. Jen si nechal dát žlutou kartu.

Robert Hrubý a Jakub Petr nejsou hodnoceni.

Komentáře (116)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

    alois_veliky (admin)     před 10 lety 29.09.2014 13:54 |  
    0 0

    Ach jo, už je pondělí a pořád ve mně nevyprchal vztek na TS. Prvním zklamáním byly chorea, na které jsem nadšeně přispěl a čekal, co vymyslí tentokrát. Hlavně to s Protektorátem bylo vážně mimo a nějak mi stále uniká, jaký vlastně mělo význam.

    Dýmovnice jsou kapitola sama pro sebe. Neříkám, že jsme prohráli kvůli nim, ale v podstatě jsme si tak zápas o patnáct minut dobrovolně zkrátili. O patnáct minut, během kterých jsme mohli srovnat. V průběhu toho dýmivého efektu a ani po nucené pauze už jsme jen těžko mohli vyvinout nějaký tlak a vstřelit gól. Zhruba pět minut před koncem burcoval Strašák kotel něčím ve smyslu " kašlete na ten výsledek, my jedeme dál" a rozezpíval "se Slavií všude jezdíme" nebo tak něco. Vím, že to tak Strašák nemyslel, ale tahle věta vcelku charakterizuje chování TS zejména v poslední době - kašleme na to, jestli vyhrajem nebo prohrajem ,je to přeci jen derby. Hlavně, že my se pořádně pobavíme a zablbnem si. To je důležitější než nějaké výsledky.

    Navíc z diskusí na Facebooku nebo tady je vidět, že členové TS nejsou schopni žádné větší sebereflexe, takže se dá očekávat, že podobné excesy budou pokračovat.

    • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

      Hubacek     před 10 lety 29.09.2014 16:12 |  
      0 0

      Mne by spis více zajímalo jak psal ve čtvrtek Subham ze během 48 hodin se budou dít velké věci a bude se nám z toho točit hlava .....snad nemyslel to děr by

    • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

      ve_em     před 10 lety 29.09.2014 16:42 |  
      0 0

      Choreo s tématikou protektorátu mělo poukazovat na chybu v označení Jude Slavie (záměrně píšu E, jak to chátra s oblibou provolává..). Protože těžko si představit, že by tehdejší němečtí přednostáři nechali vyhrávat "židovskej klub". Já sám chodím na TS už dlouho, ale musim přiznat, že tohle choreo mi taky nebylo úplně po chuti. Ani to, že jsme nad hlavu zvedali kartony KSČ, ačkoliv to byla narážka na spartu. Nicméně si myslím, že představení TS (myšleny choreografie) jsou většinou dost povedený, akorát teď se to moc nepovedlo. Ani ten Cirkus Eden se mi moc nelíbil. Ale zase nebudu mít plnou hubu keců, protože sám nemám dost času na to, abych pomáhal s přípravou. Těm lidem patří velkej dík za dlouhodobou práci, tohle derby byl ale úlet:(

      • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

        alois_veliky (admin)     před 10 lety 29.09.2014 17:04 |  
        0 0

        Souhlasím, že tohle byla spíše výjimka mezi dobrými chorey TS. Bohužel přišla v tu nejméně vhodnou dobu...

        Co se týče pokřiku Jude Slavie - myslím, že nemá cenu se na něj snažit nějak reagovat a obzvlášť ne tímhle způsobem. Osobně mě nijak zvlášť tohle označení neuráží (Sparťana by asi urazilo víc). A to, proč je tenhle pokřik pitomej, není v tom, že se nezakládá na pravdě, ale v tom, že je to prostě sparťanská trapárna, která si vůbec nezaslouží to, abysme se ji nějak snažili korigovat a uvádět na pravou míru. Natož velkým choreem během derby.

        • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

          ve_em     před 10 lety 29.09.2014 22:19 |  
          0 0

          to je bohužel pravda, že přišla v tu nejméně vhodnou dobu. vlastně s celým Tvým komentářem souhlasím.

  2. Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

    carfi-sks (přítel SN)     před 10 lety 29.09.2014 13:58 |  
    0 0

    Zajímá mě Váš názor : Myslíte, že přvní gól mohl Hrubeš mít , případně někdo měl hlídat u právé tyče ? Jinak mě osoboně naštvala největší Zmrhalova šance, to neměl dávat po zemi a měl kopat na druhou stranu vzduchem, tohle byla podle mě tutovka .

    • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

      Alanor (admin)     před 10 lety 29.09.2014 14:01 |  
      0 0

      Hrubeš to mít nemohl. Ta druhá Škodova šance byla ještě větší než ta Zmrhalova. Zmrhal to nedával špatně, ale Bičík předvedl parádní zákrok. Ale Škodovi stačilo trefit branku a byl by to jasný gól, pokud by tedy nenapálil přímo Bičíka přikovaného na čáře.

    • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

      slaviator     před 10 lety 29.09.2014 14:08 |  
      0 0

      Hrubeš to fakt mít nemohl. Chyba byla, že se Lafata odpoutal od Vukadinoviče a Latka k němu včas nepřistoupil, to se stává ale, prostě fotbal... Ale megachyba byla, že jsme ani na přední ani na zadní tyči nikoho neměli - a nebylo to poprvé. To je systémové pochybení...

      • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

        carfi-sks (přítel SN)     před 10 lety 29.09.2014 14:37 |  
        0 0

        slaviator : Taky si myslim, že by někdo u tyče/nebo rovnou obou, měl bejt! Přitom, pokud se nepletu, tam při prvních zápasech stávali hráči, tipnul bych si i Baéze ...

        • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

          AlesJa     před 10 lety 29.09.2014 15:18 |  
          0 0

          pokud mě pamět neklame tak tam chodil i Nitrianský a letos již něco od pravé tyče vykopl

    • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

      klimi     před 10 lety 29.09.2014 14:51 |  
      0 0

      Koukni se na video u Zmrhalovi šance, podívej se, kde Bičík stál. Nevím, jestli tím Bičík Zmrhala lákal, ale je nutno říci, že Zmrhal to dával na volnou stranu, ale Bičík vytáhl skvělý zákrok.

      • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

        carfi-sks (přítel SN)     před 10 lety 29.09.2014 14:58 |  
        0 0

        Uznávám, že tohle Bičík vytáhnul dobře no , ale je to škoda! Hlavně je otázka ,pokud by se Zmrhal trefil na druhou stranu, jestli by míč nějak nezasáhnul a neodklidil dobíhající Costa , který už šel do skluzu

    • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

      AlesJa     před 10 lety 29.09.2014 15:19 |  
      0 0

      já si myslím, že u druhé golu zbytečně šel ven, bylo to z úhlu a byl tam náš hráč, měl být více na lajně....ale po bitvě každý generál

      • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

        biggris (přítel SN)     před 10 lety 29.09.2014 17:22 |  
        0 0

        Sel ven dobre. Sice patrim k obcasnym Hrubesovym kritikum, tak druhej (ani prvni) gol mu nelze vycitat. Udelal vsechno spravne, jen se holt Krejci genialne ukop:-)

    • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

      PetCC     před 10 lety 29.09.2014 15:35 |  
      0 0

      Ze sektoru 115 jsem to viděl uplně přesně, na to by neměl asi žádný brankář, přes hráče bylo špatně vidět a ten míč šel bohužel naprosto dokonale.
      A ten druhý gól? No vcelku neuvěřitelná smůla, Dobrotka míč trochu úposunul, takže by na to nikdo nedokázal zareagovat, bohužel to trefilo protihráče tak neuvěřitelně, že míč akorátbrankáře přeskočil na čáru, i kdyby tam stačil strčit ruce, tak u to rozběhnutá útočník hlavou do branky procpe.

      • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

        slaviator     před 10 lety 29.09.2014 16:47 |  
        0 0

        Dobrotka míč neposunul, chybělo mu cca deset patnáct centaku...

    • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

      vyseptala_analni_sbijecka     před 10 lety 29.09.2014 15:57 |  
      0 0

      mít to nemohl, vždyť do do kasy zaplulo ťuknutim o tyč. a Zmrhal to samozřejmě vzduchem dávat měl, ovšem dle mého na stejnou stranu, na ktrou to zkoušel :-)

  3. Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

    martyni (přítel SN)     před 10 lety 29.09.2014 14:09 |  
    0 0

    Rekl bych alanore, ze si hraci tak prisny hodnoceni nezaslouzi, rade bych pridal 1 - 2 body. Hlavne Skodovi, nadprumerny vykon je proste vzdycky platny, meli jsme se na co divat, byl vybornej a zaslouzi si mininalne 7. Vic bych dal i Dobrotkovi a Cernymu s Vukadinovicem.

    • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

      Alanor (admin)     před 10 lety 29.09.2014 14:12 |  
      0 0

      Já myslím, že průměrné hodnocení při domácí prohře odpovídá solidnímu výkonu. Ty chyby při inkasovaných gólech a naopak při neproměněných šancích musí být ve známkách zahrnuty.

      • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

        testudo1     před 10 lety 29.09.2014 17:26 |  
        0 0

        Se slovním hodnocením souhlasím, s bodovým už méně – to vyplývá hlavně z toho, že při stupnici 1-10 není 5 známkou průměrnou, ale podprůměrnou – nejvíce to myslím vynikne u 3 nejlepších hráčů v poli Dobrotky, Škody a Zmrhala (tedy hráčů kteří nejvíce přispěli k tomu, že „Slávisti v pěkném zápase, který mohl dopadnout jakkoliv, odcházeli smolně poraženi, ale věšet hlavy nemusí, neboť derby odehráli se ctí a rovnou měrou se soupeřem přispěli k oku lahodící podívané“), kdy 2 z nich i přes dobré slovní hodnocení dostávají podprůměrnou známku (5) a ten co na hřišti vynikal a hraje jako vyměněný, jen mírně nadprůměrnou šestku.

      • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

        Betynka58     před 10 lety 29.09.2014 18:56 |  
        0 0

        Na druhé straně jsi ovšem nezohlednil parádní Míňův centr na Škodu při té jeho největší šanci. Už jen za to bych mu dal za 5.

    • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

      vyseptala_analni_sbijecka     před 10 lety 29.09.2014 15:58 |  
      0 0

      no mně hlavně přijde přitažený někomu snižovat známku jen proto, že udělal penaltu...

  4. Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

    LordEdmund     před 10 lety 29.09.2014 14:10 |  
    0 0

    Karel Hrubeš - 5
    Martin Dobrotka - 6 nejlepší hráč Slavie !!!!
    Martin Latka - 4
    Jiří Bílek -4
    Martin Juhar - 4
    Aldo Baéz - 4
    Marek Kodr - 4
    Vukadin Vukadinovič - 4
    Jaromír Zmrhal - 6 ????Tady ses asi upsal, ne ? Já bych dal 4.Šanci kterou by proměnil i hráč přípravky neproměnil a třeba nás to stálo body.Ani jinak nehrál moc dobře.Možná ale jen porovnáváš s tím výkonem proti Bohemce, tak to ano tam progres byl.Ale neproměnění takové šance je chyba kterou bych přirovnal k tomu, jako když stoper špatnou malou domů, zaviní gól.
    Milan Černý - 4
    Milan Škoda - 5 druhý nejlepší hráč Slavie, ale ty šance...zase prostě obrovská chyba aspoň jednu neproměnit.Jinak hrál skvěle.
    Karel Piták - 4

    • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

      Alanor (admin)     před 10 lety 29.09.2014 14:13 |  
      0 0

      Jsi se asi na Zmrhala špatně koukal. Quelhar by mu dal i 7 a nebýt té zahozené šance, tak to na ni herně bylo.

      • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

        LordEdmund     před 10 lety 29.09.2014 14:45 |  
        0 0

        Quelhar ať mu dá třeba 333 to je irelevantní, já vyjadřuji svůj názor s ohledem na tvé hodnocení.
        Obecně mám v poslední době pocit, že spoustě Slávistů stačí opravdu málo ke štěstí.Někomu třeba jen to, že se BOJUJE. U fanoušků je to jen téma do debaty, ale jestli tohle stačí majiteli, Beránkovi a spol, tak budeme zase jen BOJOVAT o přežití v lize.
        Pohlížení na derby jako povedené fakt nechápu.Sparta v této sezoně není rozhodně soupeř, se kterým jsme nemohli vydržet hrát jako druhý poločas celý zápas. Třeba by to byla taky prohra, třeba i větší,třeba taky ne. Ale hráči by si mohli říct, že neprohospodařili 45 minut zápasu, na který se těší fanoušci celý rok.Takže, ano derby nebylo vysloveně průs erové, nebyla to ostuda, ale ani nic hodno obdivu a přehnaně dobrých známek.

        • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

          Heretic (přítel SN)     před 10 lety 29.09.2014 15:54 |  
          0 0

          Ono je poměrně podstatné se podívat, co je to za hráče, co a kde hráli loňskou sezonu.

          Opírat se o Beránka nemá smysl, je to od dob, když vynechám "koupíme všechny, i když peníze nemáme" Jarolíma, .... no vlastně od dob Beránka :-), jediný pořádný trenér.

    • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

      zeleznik2     před 10 lety 30.09.2014 18:28 |  
      0 0

      i ve Spartu 7, nejlepší hráč Slavie, za tu šanci bych mu 6 nedal. Dobrotka souhlas, pokud je zdravý je to super obránce, Nitráka lehce nahradil...

  5. Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

    bramburek (přítel SN)     před 10 lety 29.09.2014 14:14 |  
    0 0

    tentokráte nesouhlasím s hodnocením našich krajních beků, častokráte to jsou naše nejslabší posty, ale v sobotu oba patřili k nejlepším hráčům a celkem překvapivě oba dva odehráli velice kvalitní zápas

    jinak nikdo vyloženě nepropadl, všichni odehráli minimálně průměr, k velice dobrýmu výkonu chyběly jen góly

    • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

      Alanor (admin)     před 10 lety 29.09.2014 14:16 |  
      0 0

      Přes Juhara chodil často a snadno Kadeřábek, Dobrotka byl dobrý, ale dal jsem mu pětku místo šestky kvůli zaváhání u druhé branky.

      • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

        Navyseals     před 10 lety 29.09.2014 14:21 |  
        0 0

        V tom případě Bílek rozhodně ne 5ku, jak se nechal obejít v první půli Lafatou, to bylo hodný dorostu. Dobrotka byl hráč zápasu a 6ku si jednoznačně zaslouží.

  6. Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

    Petr9608     před 10 lety 29.09.2014 14:42 |  
    0 0

    Ještě než se objeví článek o včerejším derby, tak krátce na vysvětlenou ke včerejším choreografiím.

    Pointa první kartoniády s tématem komunistické éry a sparty je jasná. Navždy zůstane stín protežovaného klubu komunistickým režimem spartě – rozšiřování nejvyšší soutěže, aby nesestoupila, promenádování komunistických pohlavárů na Letné, náklonnost sudích, a tak bychom mohli pokračovat dále.

    Druhá choreografie poukazovala na absurditu a stupiditu pokřiku „J… Slavia“. Slavia v těžkých dobách protektorátu získala 4 mistrovské tituly za sebou. Pokud by měla Slavia jakoukoliv spojitost s Židy, nejen že by nevyhrála titul ani jeden, ale dopadla by a lidé kolem ní mnohem hůře. Krásné entrée choreografii udělali sparťané očekávanou reakcí na první kartoniádu právě pokřikem, ke kterému se choreografie vztahovala. Tímto jim děkujeme znovu za spolupráci, stejně jako před několika lety roztažením plachty „Řepka je č….“ ve svém sektoru.

    V žádném případě nešlo o nějakou oslavu období protektorátu a doby, kdy byl český národ utlačován a likvidován.
    Další informace přinese v článku, který bude zveřejněn zítra.

    • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

      Petr9608     před 10 lety 29.09.2014 14:43 |  
      0 0

      ...z Facebooku TS

      • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

        mart01     před 10 lety 29.09.2014 14:49 |  
        0 0

        Nechal už bych to být, oni ti místní znalci stejně řeknou, že to dřív bylo úplně jinak a že tyhle chorea jsou projevem nacismu :-D

        • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

          martyni (přítel SN)     před 10 lety 29.09.2014 14:55 |  
          0 0

          No tak jiste, kdo chce a umi pouzit mozek, vi, ze tohle neni v poradku, ani choreo ani vysvetleni.

        • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

          LordEdmund     před 10 lety 29.09.2014 14:56 |  
          0 0

          Já hlavně nechápu, proč se nechat vtahovat sparťany do této ubohé hry.."Kdo je více židovský klub". Mě je to jedno i kdyby byla nejžidovštější klub na světě, tak bych ji stejně miloval. Oproti tomu, být bolševický klub jako sralta, tak bych s tím problém měl.

        • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

          Falk     před 10 lety 29.09.2014 15:01 |  
          0 0

          Tak podle mě nejlepši muž zápasu Škoda za ním Dobrotka a pak Hrubeš,Zmrhalovi 6 je dost,to je pořád dokola.Nezapominejte ,že proti dobrým týmům hrajem obstojně ,ale proti Brnu a Bohemce hrůza ,žádný posun nebo systém zatím nevidim

        • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

          Heretic (přítel SN)     před 10 lety 29.09.2014 16:21 |  
          0 0

          Tak to samozřejmě na jistém levelu bylo a zřejmý byl pouze ten. Nebo chtějí zapírat to, co je normálům zřejmé již dlouhá léta?

    • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

      Barra     před 10 lety 29.09.2014 14:57 |  
      0 0

      Ano, ale prave proto by zle jazyky mohli tvrdit, ze Slavie byla behem protektoratu pod ochrannou rukou a proto ziskavala jeden titul za druhym. Jasne, ze nejde o spojitost Slavie s Zidy jako takovou, hvezda na dresu Slavie ale k tomu primo navadi. U Ajaxu jde naopak o primy odkaz na zidovske koreny v klubu, desitky let vedl klub Jaap van Praag, ktery prezil Auschwitz, Ajax mel vice zidovskych hracu na soupsikach. Neznamejsi byl urcite Sjaak (Jesaia) Swart, kolem 450 oficialnich zapasu za Ajax, nick name Mister Ajax, prave kridlo v dobe nejvetsi slavy Cruijffa.

      Myslim ze malokdo ihned pochopil, ze melo choreo znamenat.

      • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

        Barra     před 10 lety 29.09.2014 15:00 |  
        0 0

        A zapomnel jsem ve souvislosti s Ajaxem napsat, ze fandove jsou prave hrdi na toto spojeni a proto se pri zasech Ajaxu objevuje take tolik vlajek statu Izrael a Davidovych hvezd.

        • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

          spino     před 10 lety 29.09.2014 20:03 |  
          0 0

          Vy jste se hlavně zapomněl vyjádřit k tomu choreu, jak jsem vás o to prosil.

          • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

            Barra     před 10 lety 29.09.2014 23:55 |  
            0 0

            Ty jsi me o neco prosil? Nejsem si toho vedom. Jinak jsem se myslim dostatecne vyjadril dnes jak ohledne KSC, tak o protektoraske choreo.

      • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

        bongor     před 10 lety 29.09.2014 20:23 |  
        0 0

        Ahoj Barro,oni hvězdu mají ve znaku i sparťané,jenom jinak natočenou.Já myslím,že impuls dal hlavně Karel Poláček svým románem Muži v ofsajdu,kde hlavní hrdina pan Načeradec ,židovský obchodník,fandil Slavii.Nevím ,jestli jsi tu hezkou knihu četl,ale tak to je.

    • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

      smely (přítel SN)     před 10 lety 29.09.2014 15:10 |  
      0 0

      vysvetleni je jeste trapnejsi nez samotne provedeni...

      • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

        martyni (přítel SN)     před 10 lety 29.09.2014 15:11 |  
        0 0

        presne, distancovat se od zidu poukazovanim na to, jak jsme se meli za protektoratu dobre, je hloupe a trapne.

    • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

      spino     před 10 lety 29.09.2014 15:14 |  
      0 0

      Nejhorší je, že náckové už se k tomu hrdě hlásí, dávají si to na FB profil atd. Něco málo z komentářů pod obrázkem toho chorea:

      "Že by se zase začalo vyplácet chodit na fotbal? Jak o tom mluvíte, tak to vypadá, že je tam zase zábava."

      "Nejlepší choreo všech dob"

      "Nejlepší léta !!! ( 2 sv. válka )"

      "Tohle choreo navazuje na to druhé, že za komunistů (neférová liga) vyhrávala sparta, ale za protektorátu(už spravedlivá liga) jsme vyhrávali my = KRÁSNÝ CHOREO !!!"

      "Tohle bylo velmi pěkné choreo. Ta doba bývá neprávem opomíjena a vytlačována jako by neexistovala. To "antikomunistické" bylo imho trochu mimo..."

      "Nadherne choreo at zije protektorat Cechy a Morava a cest Emanuelu Moravcovi !!"

      "Porad lepsi protektorat cechy a morava,nez demokraticka diktatura profitariatu.Lepsi Moravec,nez zradce Benes a lepsi Heydrich nez komunisticke prase Gotwald.88"

      • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

        AlesJa     před 10 lety 29.09.2014 15:28 |  
        0 0

        no pane jo, pokud to je pravda pak to je síla

      • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

        1rytir     před 10 lety 29.09.2014 15:40 |  
        0 0

        Tohle jsou také Slávisté? Díky, takové nechci!

      • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

        Heretic (přítel SN)     před 10 lety 29.09.2014 16:22 |  
        0 0

        Myslím, že toto je nejlepší důkaz toho o co šlo.

      • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

        vyseptala_analni_sbijecka     před 10 lety 29.09.2014 16:45 |  
        0 0

        o fotbalových znalostech dotyčných svědčí jejich tvrzení, že za komunistů vyhrávala ligu Sparta. a ten zbytek ani nemá smysl komentovat...

      • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

        vavicek     před 10 lety 29.09.2014 17:20 |  
        0 0

        Aha, takže ono to skutečně bylo myšleno jako pro-nazi? Já měl dosud za to, že to bylo pouze nepovedené srovnání. Tohle je už trochu silné kafe. Pokud je to pravda, tak doufám, že nám za to na dlouho zavřou stadion. Klidně do konce ligy.

      • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

        dubas     před 10 lety 29.09.2014 20:45 |  
        0 0

        Osle napsat o prezidentu Benešovi, že je zrádce, může jen totální idiot.

        • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

          spino     před 10 lety 29.09.2014 20:55 |  
          0 0

          Ono i to srovnání Heydricha s Gottwaldem trochu pokulhává. Gottwald byl jen ustrašený ožrala, co ze strachu plnil pokyny Moskvy a sovětských poradců. Heydrich byl šéf SD a jeden z architektů konečného řešení židovské otázky a vysídlení českého obyvatelstva.


          Jo a mimochodem, co já s tim mám společného?

    • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

      PetCC     před 10 lety 29.09.2014 15:37 |  
      0 0

      Mo problém byl, že jsme nikdo nerozluštil ten nápis. Odvozuju teda, že to bylo JUDE, ale to je s křížkem po funuse.

      • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

        alois_veliky (admin)     před 10 lety 29.09.2014 15:54 |  
        0 0

        údajně to bylo PČAM - Protektorát Čechy a Morava...

    • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

      bongor     před 10 lety 29.09.2014 20:17 |  
      0 0

      Já jsem to taky tak chápal Petře,na tu absurditu pokřiku lůzy jsem už několikrát sám také upozorňoval.Slavii po stránce "židovství"nemohl "prokádrovat" nikdo povolanější ,než němečtí okupanti .Jenže nemůžeš čekat,že to tak budou chápat všichni,zvláště když víme ,že IQ rumunů není na takové výši,aby něco takového někdy mohli pochopit.Na ně by skutečně platilo začít jim to vracet stejnou mincí a jistě by ten pokřik jude sparta byl mnohem blíže pravdě,než jejich přiblblý slogan.Doba protektorátu je ale příliš citlivé téma,otvírat jej nemusí být jak vidíš po chuti i některým z nás,lepší se tomu vyhnout.

  7. Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

    slaviator     před 10 lety 29.09.2014 14:53 |  
    0 0

    Hrubeš 5 - Dobrotka 6, Latka 4, Bílek 5, Juhar 3 - Baez 4, Kodr 4 - Vukadinovic 3, Zmrhal 6, Černý 5 - Škoda 6

  8. Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

    Thorklaer (přítel SN)     před 10 lety 29.09.2014 14:55 |  
    0 0

    Se známkami souhlas, osobně se mi nejvíc líbil Hrubeš, Dobrotka, Zmrhal. Moc se mi nelíbil Černý a Vuka, tam čekám víc.

    K TS - nemůžu si pomoct - ok, byl to pech, že to sedlo. Ale fakt je ten, že TS už podruhé přerušila zápas, když tým makal na vyrovnání. A to dle mě prostě není alibismus. Hráči vychladnou, vypadnou z tempa a i soupeř má prostor se poradit a konsolidovat. Tohle je prostě přímé poškození klubu, byť sebevíc nechtěné. Ok, mně se pyro také líbí, ale je takový problém ho neodpalovat od 70. minuty do konce? Prostě ho odpálit v 1. půli, nebo za stavu 2:0 pro SKS a víc?

    Choreo trošku smrdí mindrákem. Jo, byla s Duklou za komanče těžce protěžovaná, ale musíme se v tom vrtat 25 let po revoluci? To už je passé.
    A ten protektorát, to bylo "nešťastné" z mého pohledu - chápu myšlenku, ale vybízí to k myšlenkám v oblasti propagace nacismu.

    • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

      Kara (přítel SN)     před 10 lety 29.09.2014 17:02 |  
      0 0

      Souhlas jak s pyrem, tak s tím choreem - když jsem četla to "vysvětlení" k choreu na téma protektorátu, přišlo mi to úplně absurdní a jasně odkazující k nějakému více než latentnímu antisemitismu. Myslím, že je dobrý si připomínat sem tam historii, ale asi bych preferovala tu vlastní slavnou a víc se zaměřila na aktuální problémy českého fotbalu, než minulý režim.

  9. Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

    1rytir     před 10 lety 29.09.2014 15:05 |  
    0 0

    Nedělám to, ale tentokrát nemohu s hodnocením vůbec souhlasit. Už označení derby za "jedno z nejzajímavějších..." absolutně nekoresponduje s tím, co jsem v Edenu viděl. Zvláště ta první půle byla z OBOU stran bídná a pro nás s jediným kladem - neobdrželi jsme branku a obrana hrála tak, že nijak přesvědčivé Sparťany nepustila snad ani ke kloudné střele. Ale bylo to především bídou Sparty. Druhý poločas už chvílemi koukatelný byl, nechali jsme si dát hloupý gól ze standardky, což padá plně na hlavu Latky.
    Ale k hodnocení. Alanore, viděl jsi Kodra v druhé půli? Já se na něj dlouhé minuty zaměřil. ten kluk byl zcela fyzicky na dně, pohybovat se jako mátoha, chytal se za bok, stál v předklonu a lavička se dívala bůhví kam! Hráli jsme v deseti. Hodnocení 5 je proto mimo mísu. Zrovna tak 6 pro Zmrhala. To je hráč, o kterém není známo kam s ním v sestavě. Podhrota nezvládl a že napadal rozehrávku. Kdy prosím? Nesedí mu ofenziva, nesedí mu defenziva, na krajích je k ničemu. naopak souhlasím snízkým hodnocením obou krajních záložníků. Pro tým nejsou ničím užiteční. O stupeň bych zvedl také známku Aldovi. Proč nehraje jako na začátku? No protože si dává pozor. Jemu škodí "Kainovo znamení" tvrdého hráče, kterou i díky médiím u sudích získal, karty pro něj jsou fakt v mnoha případech více než přísné, jiný by je nedostal. Takže komu dát nejvyšší známku? Podle mého by si Dobrotka i Škoda zasloužili 7.

    • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

      1rytir     před 10 lety 29.09.2014 15:12 |  
      0 0

      Ještě jsem chtěl pár vět k TS. Nechápu, že i ty jejich konání omlouváš a svádíš ten megaprůser na "shodu okolností". Jen pro info: dýmovnice není pyro a hasení požáru nebylo kvůli klimatickým podmínkám! K hloupému obsahu choreografie snad jen tolik, že tahat do sportu politiku byla, je a bude blbost!

      • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

        AlesJa     před 10 lety 29.09.2014 15:31 |  
        0 0

        pyro ano, dýmovnice NE

        • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

          bedva (přítel SN)     před 10 lety 29.09.2014 15:36 |  
          0 0

          Co rozhodně NE, tak petardy- jejich smysl nechápu vůbec.

          • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

            Maeden (přítel SN)     před 10 lety 29.09.2014 16:18 |  
            0 0

            No woe to jako ale vubec nechapes vo cem je jako fotbal, byls tam asi poprvy, sedel jsi tam s popcornem a ani jsi netlesknul, jsi proste Platiluv poskok a fizl, a nejradsi bys, aby se nefandilo vubec. :)))
            ----
            Jestli ti to prijde jako uhozeny vyplod rumunskeho kotelnika, tak jsi na omylu, to jsou intelektualni vyrony pubescentnihch chytraku, kteri si rikaji slavisti...

    • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

      mart01     před 10 lety 29.09.2014 15:13 |  
      0 0

      Kodr hrál podle všeho s virózou.

      • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

        AlesJa     před 10 lety 29.09.2014 15:30 |  
        0 0

        ten výkon by tomu odpovídal, dokonce jestli to nebyla prezidentská viroza :-), mě se ted nelíbil, nebyl nikde kde byl balon a těžiště hry.

      • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

        1rytir     před 10 lety 29.09.2014 15:41 |  
        0 0

        Tak proč hrál? A proč to nikdo z lavičky neviděl?

        • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

          Roman11     před 10 lety 29.09.2014 21:29 |  
          0 0

          je fakt,že Marek Kodr byl fyzicky zřejmě trochu omezen nastupující virozou proto byl zřejmě střídán ,ale to nic nemění na faktu,že v obranné zoně kde hrál , naprosto přehrál sparťanské hráče kteří ani jednou nevystřelili na branku, déle jak jsem si všiml utrpěl i drobný úraz v obličeji při souboji s Hušbauerem který pak odstoupil

  10. Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

    Chlupp (přítel SN)     před 10 lety 29.09.2014 15:39 |  
    0 0

    Skvele choreo s KSC! Diky za nej, konecne jste uhodili hrebicek na hlavicku, je treba stale pripominat rudochum jejich permanentni historii!

    • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

      Ravik     před 10 lety 29.09.2014 16:14 |  
      0 0

      Choreo si mi líbilo (forma krásná, obsah chápu, že pro někoho kontroverzní), ale matematicky (fotbal vnímám až od prvního samostatného ročníku):

      v samostatné české lize Sparta 12 titulů z 21 (57% úspěšnost)
      v éře komunismu - na transparentu bylo 10 titulů, ale dva tituly orámovaly začátek a konec vlády zla, ale dejme tomu, že 10 a jsme na úspěšnosti 25%. Z toho plná polovina titulů v éře té plechové Ježkovy Sparty.

      Matematicky mi to jako protěžování za komunistů nepřijde, daleko více to přišlo až v mafiánských 90 letech a to ve velkém. Limberský má pravdu. Uzavřený kruh - koupený rozhodčí, tituly, díky tomu liga mistrů, tlačenka v repre, draze prodaný hráči atd atd. Nejsem pamětník a chápu, že generace fanoušků chápe 50 až 80. léta jako temno Slavie a nezbývá než souhlasit, ale za sebe říkám, že ty hlavní křivdy přišly až v 90 letech (myšleno souboje Sparta - Slavia).

      • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

        Maeden (přítel SN)     před 10 lety 29.09.2014 16:52 |  
        0 0

        Tak ono to temno trvalo tak do pulky 60. let, pak si uz bolsevik netroufnul jit proti intelektualni a umelecke spicce te doby, ktera se za Slavii postavila, navic klub byl stejne zdecimovany.
        Era rudochu zacina az v prubehu 80. let, kdy v CKD skoncil soudruh reditel bohemak a zacali lifrovat penize do sparty. My jsme meli IPS, ktera urcite pomohla se stavbou celeho arealu, jinak by asi nestal atleticky, plavecky a zimni stadion, hala atd., fotbal nebyl takova priorita.
        Pripominam, ze za bolsevika byli hraci falesni amateri, kteri jakoby chodili do prace - patronatniho podniku, kde je znala akorat mzdova ucetni a nesmeli zas brat o moc vic nez zamestnanci, jinak zacalo brblat ROH a KSC. No a jak pravil exministr Miller, v CKD mel dilensky mistr 12 000 Kcs, zhruba 4x prumer, to ve stavebnim podniku zdaleka mozne nebylo. Potom se samozrejme nedalo konkurovat v podminkach pro hrace.
        Ale nikdo po nas nedupal az na castejsi zarezy rozhodcich, spoustu veci jsme si podelali sami, viz ten legendarni frustrovany inzenyr-slavista, ktery zhatil rekonstrukci Edenu koncem 80. let, kdyz tam poslal kontrolu, protoze nevybrali jeho reseni. Osobne bych rad znal jmeno toho ubozaka, lide znali veci ho kryji podle hesla padouch nebo hrdina, vsichni jedna rodina. Pak se ale nemuzeme divit, ze v 90. letech zdrhnul Korbel, kdyz ho vsichni okradali, ze se Leskovi nejak rozkutalelo 1/4 miliardy, ze Rosen udelal se Sisákem boudu na ENIC, ktera nas pak malem stala existenci, ze stadion patri(l) lidem, kterym by v normalni zemi nikdo ruku nepodal...

        • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

          Petr9608     před 10 lety 29.09.2014 17:25 |  
          0 0

          Kdyby se zrekonstruoval Eden tehdy, zřejmě bysme nehráli nyní na tak krásném stadionu...

          • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

            Steve2924 (přítel SN)     před 10 lety 29.09.2014 19:03 |  
            0 0

            NO zase by jsme třeba neřešili existenční problémy, protože kdyby se nestavěl novej stadion tak ta příležitost tunelovat by tu nebyla... všechno má své

            • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

              Navyseals     před 10 lety 29.09.2014 19:14 |  
              0 0

              to je fór, ne?

        • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

          Petr9608     před 10 lety 29.09.2014 17:27 |  
          0 0

          BTW: Proč se hrálo za Krobela i chvíli v Ďolíčku? Co se ve starym Edenu dělalo, když jsme se z něj stejně za pár let pakovali definitivně?

          • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

            vlk30 (přítel SN)     před 10 lety 29.09.2014 17:52 |  
            0 0

            Snad kvůli tomu,že se mělo začít bourat a stavět,co si tak pamatuji.

            • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

              Chlupp (přítel SN)     před 10 lety 29.09.2014 20:19 |  
              0 0

              Je treba si uvedomit, proto jsem psal 'permanentni historii', ze komunisti mozna skoncili oficialne, nikoli vsak realisticky...zustali ve vsech ridicich organech, na vsech dulezitych mistech jsou estebaci a komousi, jak v politice, u policie, u soudu u armady, u fotbalu...pouze politiku rude hvezdy z padesatych let, kdy posilal Cepicka Pepiho Bicana do dolu, preorientovali na podvodne a kriminalni ziskavani penez diky svym postum a informacim. Kdyz se nahodou Slavia zacala nadechovat k nejakemu uspechu, nebylo nic snazsiho, nez ji behem par kol poslat na patricne pricky...a to trva s vyjimkou poslednich par let, kdy byla Slavie rozkradena a malem znicena nekolika gaunery, doposud.

              • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

                bongor     před 10 lety 29.09.2014 20:43 |  
                0 0

                Když už sem mermomocí pleteme politiku,tak chlupp má pravdu,je to skutečně tak,že bývalí komouši jsou u moci nadále.Oni a jejich příbuzenstvo.Pouze vyměnili politickou moc za daleko výhodnější ekonomickou.

            • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

              vyseptala_analni_sbijecka     před 10 lety 30.09.2014 08:57 |  
              0 0

              po poslednim podzimnim zápase v ´88 (výhra 3:0 s DACem) se zbourala dlouhá tribuna na stání a časem měl následovat zbytek, aby se mohl v Edenu postavit nový stadion. jenže přišel listopad ´89 a všechno bylo jinak...

        • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

          bongor     před 10 lety 29.09.2014 20:38 |  
          0 0

          Nevím jak kde,ale u nás /Aritma Vysočany/dělali dva hráči Slavie.Dělali každý den do 12,nebo 13 hodin a potom odjížděli na treningy,Slavia jim pouze refundovala zameškané hodiny.

  11. Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

    Chlupp (přítel SN)     před 10 lety 29.09.2014 15:41 |  
    0 0

    Nechapu, proc nedostava sanci nas jediny technicky hrac Boudjemaa, ktery je schopny tvorit a jeste vystrelit...Hruby to byla uplna tragedie, jak poslednich 20min vyklusaval...

    • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

      smely (přítel SN)     před 10 lety 29.09.2014 15:57 |  
      0 0

      a zkusil si hrat nekdy s anginou ?

      • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

        Maeden (přítel SN)     před 10 lety 29.09.2014 16:05 |  
        0 0

        Jo vidis, na to jsem zapomnel...

    • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

      Maeden (přítel SN)     před 10 lety 29.09.2014 16:05 |  
      0 0

      Protoze kdykoli nastoupil v mistraku, bud na to uplne dlabal (Zizkov) nebo se vytratil ze hry pote, co ho nekdo lehce prebrousil (Brno).
      S Hrubym souhlas, za takovy vykon do zimy maximalne Admira, a to ho mam rad a jeho vykon v poutaku s Hajdukem byl vyborny...

  12. Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

    galapetr     před 10 lety 29.09.2014 15:50 |  
    0 0

    Tak dobrý. Dymovnice na hovno,pulka chorea se moc nepovedla a tecka. Proc takovej humbuk kolem toho?? Co me mrzi mnohem vic je patej soutezni,prohranej zapas za sebou pri skore 3-11!!!! A fuze dluzicho Rebicka se zadluzenym a nepruhlednym majitelem stadionu!!

    • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

      slavoj71 (přítel SN)     před 10 lety 29.09.2014 17:01 |  
      0 0

      Ježíš, konečně nějakej normální názor. Už jsem se fakt začínal bát, že tady bude už druhá debata zaplevelená změtí úvah na téma "proč chodím na fotbal" a "kdo seje vítr, sklízí bouři"...
      Kodra mi bylo fakt líto - podle mě se necítil dobře, asi sám moc chtěl, ale prostě to nešlo a bylo to hodně vidět už od konce první půle. Tady si myslím, že měl pan Beránek reagovat mnohem dříve, protože jsme místy opravdu hráli v deseti.
      Teď je potřeba nutné stůj co stůj urvat body v Jihlavě - lehké to nebude, domácím jde už o krk a zas tak špatný mužstvo nemají, ale nás pak čeká Peltonec a s tím nám sudí nedaruje ani deko, takže to bude dvojnásob těžký. Další dvě porážky by nás definitivně dostaly tam, co jsme byli loni...
      Společné kroky p. Řebíčka s panem Slavíčkem (nebo p. Pražákem, nebo kým vlastně v pozadí?), to je i další kapitola neveselé hry o osud Slavie. Netrpělivě vyhlížím nové informace, leč žádné nepřicházejí...?

      • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

        vavicek     před 10 lety 29.09.2014 17:16 |  
        0 0

        Co nešlo? Co dělal Kodr špatně? Vám se musí např. výkony Mascherana hnusit. Víte vůbec co má DZ za úkol a jaké měl pravděpodobně Kodr úkoly? Nechápu proč někteří dokola uráží naše odchovance Zmrhala s Kodrem, kteří hráli prostě dobře.

        • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

          slavoj71 (přítel SN)     před 10 lety 29.09.2014 17:29 |  
          0 0

          Tobě se zdá, že jsem Marka nějak urážel?? Napsal jsem snad něco proti Zmrhalovi? Bože, sem už fakt nemá cenu cokoliv psát, tady je poslední dobou každej nastartovanej jak kdyby lez do ringu. Byly časy, kdy si tady dlouhé hodiny člověk mohl s ostatními přáteli tříbit odlišné názory, ale ty už asi vážně pominuly...
          Tak si dej si mokrej hadr na čelo, ať nedostaneš infarkt a jdi si nějak přemýšlet o své fotbalové genialitě, pro mě za mě.

          • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

            vavicek     před 10 lety 29.09.2014 17:38 |  
            0 0

            Ano. Psát o něm, že jsme hráli v deseti a jaký je to chudáček je urážka. U Zmrhala jsem použil množné číslo "někteří". To nebylo směřováno na tebe.

            Takže opět. Na nějaké konkrétní výtky se nezmůžeš. Mojí fotbalové genialitě? Kde o tom píšu? Tříbit odlišné názory? A proč nějaký relevantní, konkrétní názor nepoužiješ?

            • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

              slavoj71 (přítel SN)     před 10 lety 29.09.2014 17:52 |  
              0 0

              Úplně naposledy na tebe reaguji: 1. nikde jsem nenapsal nic o žádném chudáčkovi. 2. o tom, jak se Marek po zápase cítil, vím kupodivu docela dost, ale tím tě nemíním zatěžovat 3. ve druhé půli mu prostě došel kyslík, to se při viróze prostě stává, víš? 4. že tady školíš každého na počkání, to je všeobecně známo - nicméně, tvoji invektivu směrem ke znalostem hry defenzivního záložníka jsem ochoten akceptovat. Koneckonců jsme trénoval žáky a dorostence jen asi deset let, po skončení svého nevalného aktivního fotbalového snažení. Nicméně, ano jsem amatér a nikdy jsem to nepopíral. Takže už se se mnou prosím nebav, ano? Velice děkuji předem.

          • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

            no-nick     před 10 lety 29.09.2014 18:06 |  
            0 0

            Ja s tebou souhlasím, Kodr nehrál zle, ale jak kdyby tahal nohy. Kdyz se pak mluvilo o jeho viroze, dávalo mi to smysl.

            Vavicek takhle reaguje pravidelně, toho nemůžeš brát vazne;) Jen pis dal.

  13. Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

    lassiter     před 10 lety 29.09.2014 16:31 |  
    0 0

    Musim říct, že mě kromě jiného celkem zaujal Baéz, který vypadal že hraje nějakou individuální soutěž "kolik dnes nastřelím sparťanů". Minimálně třikrát to do nich z pár metrů bombou napral, dvakrát z toho v nepřerušené hře, kdy mohl v klidu nahrát vedle spoluhráčům, úplně jsem to tedy nepobíral... :-)

    • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

      Tomski     před 10 lety 29.09.2014 16:33 |  
      0 0

      to s tím ostřelováním ležících soupeřů není poprvé...zaujalo mě jak se nadvakrát prošel Piták po Váchovi...

    • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

      no-nick     před 10 lety 29.09.2014 18:02 |  
      0 0

      A jednou z toho byl velmi nepříjemný brejk.

      • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

        Radek097 (přítel SN)     před 10 lety 29.09.2014 18:18 |  
        0 0

        Dnes hrál v základu za juniorku (71minut, poté byl střídán Batkou). Možná zde někdo něco napíše o jeho výkonu. D. Diop byl dnes minimálně (dle onlajnu) u 5ti šancí a gól dal ''pouze'' jeden.

        • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

          Navyseals     před 10 lety 29.09.2014 18:20 |  
          0 0

          ale hrál výborně, jako jeden z mála

    • Re: off topic

      Edwardtheiron     před 10 lety 29.09.2014 18:10 |  
      0 0

      Neuvěřitelný!!! Ale určitě za to dostane naziblb brutální flastr, Němci jsou na tohle hákliví!

      • Re: off topic

        slaviator     před 10 lety 29.09.2014 21:15 |  
        0 0

        byla u nich provedená denacifikace, zatímco u nás dekomunizace ne a náckové si tu dělaj taky co chtěj...

        • Re: off topic

          spino     před 10 lety 29.09.2014 23:14 |  
          0 0

          Nácky u nás dusí neschopnost vlastních elit. Teď mi dorazily volební lístky a když kouknu na kandidátku DSSS + Bartošovy strany (nevim jak se jmenuje), tak jsou to pořád stejné tváře, které už nikoho nezaujmou.

          S komunisty to je horší, bohužel ani tak ne s těmi fanatiky z KSČM, ale s těmi skrytými v ostatních stranách a jiných sférách společnosti. Především bývalí estébáci...

      • Re: off topic

        Wulfstan (přítel SN)     před 10 lety 30.09.2014 09:58 |  
        0 0

        A ještě mu ostatní náckové asi daj po čuni, protože hajloval tak nějak nepovedeně :-))

  14. Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

    no-nick     před 10 lety 29.09.2014 18:20 |  
    0 0

    Juniorka koukám na onlajnu z jasnyho zápasu slušný drama. Ale tak výhra doma a zážitek diváka nade vse:))

    • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

      Radek097 (přítel SN)     před 10 lety 29.09.2014 18:24 |  
      0 0

      Jsem nevěděl, že můžeme kopat penaltu. I když kopnuta špatně a za rozhodnutého stavu (podle času 90+2), ale i tak to je tak trošku malý zázrak.

  15. Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

    fredydj (přítel SN)     před 10 lety 29.09.2014 20:23 |  
    0 0

    no jo no ..Je velký rozdíl v přípravě a v trénincích v Udine a SKS ?

    Ano je. Jak v mentalitě, profesionalitě i v těžkosti. ČR prostě zaostává. Tady v primavere máme kvalitnější a těžší tréninky než v áčku Slavie, což asi není moc dobře. Ale tak to proste je.

  16. Zdarec!

    SvatyBojovnik (přítel SN)     před 10 lety 29.09.2014 20:35 |  
    0 0

    Včera jsem se vrátil docela pozdě domů z toho smutného výletu, takže jsem už neměl čas psát něco do ohlasu pod článkem o derby. Pokusím se to shrnout tady:
    Tak jsme se po dlouhé době vydali v celku početné skupině na fotbálek. Již je tomu nějaký pátek co jsme naposled sledovali dovádění sešívaných hochů na zeleném pažitu, takže jsme výpravu nepodceňovali. Na stadion jsme se vydali dvě hodiny předem, přes to jsme se v autobuse už mačkali u dveří. Občas jsme ze zádi autobusu zaslechli "velice inteligentní" urážky slavie a dalších klubů, především těch moravských. No co, pivo dodá odvahu i těm slabším kusům. Avšak nic co by mi nahnalo strachu, šak su synek z dědiny a tam se my slabomyslných nebojíme... Před stadionem tolik chlupatých, kolik snad zas neuvidím roky. Než dorazila druhá polovina naší výpravy, tak jsme se porozhlédli po okolí, opět sem neodolal a zakoupil si suvenýrek dom, červenobílou šálu, ať si s ní zamávám, jak budeme sypat do sparťanské kasy jedneho gola za druhým. Po lehkém prošacování jsme prošli do nitra Edenu, na pivo chuť nebyla a ani ta fronta mi na té chuti nepřidala, takže jsem si to hned štrádoval do svého sektoru. Po pár minutách nám byla představena sestava, pro mne jediná překvapivá zpráva byla že hrál Kodr místo Gecova. Co se týče fotbálku, tak v první půlce se mi fakt líbil Dobrotka a vlastně celá obrana vypadala docela dobře. Kabeláčovi hoši sice více drželi balon, ale nic extra z čeho by šel strach. Zaujal mě snad jen ten sparťanský chlapec, co se asi bál a tak se moc tiskl na Vukadinoviče, až mu ten chlap v černém ukázal žlutou kartičku. Občas mě zamrzelo, to že nejsme schopni si přesněji ve středu pole přihrát, ale nemůžu chtít všecko, že... Choreo jsem sic moc nepochopil a to z naší enklávy nikdo, ale oceňuju že si někdo dal tu práci, to vytvořit. V pločase jsem si zafandil prckům jak hráli proti kloučkům, co zmatení rodiče nahlásili do nesprávných dresů. Výsledek však nevím, bo sem si vystál frontu do cimry kde je potrubní pošta do pražských kanalizací. Druhý poločas jsme už sice viděli goly a docela jsme je měli co by dýmovnicí dohodil, jenže do té nesprávné branky. Začaly se dít věci... Ta první branka se pro mě udála tak rychle, že jsem ani nezaregistroval kdo ji dal, ale ani mě pak nepřekvapilo že to byla Lopata. Za chvíli se kopala pentle, ale proč to jsme nikdo nevěděli a to pozorovatelů nás bylo dost. Pak jsme se dostali do pár šanci a to z kategorie tutových, ale bohužel, nebylo mi opět dáno si zavolat, co zavolat, zakřičet, zařvat GOOOL. Holt není mi dáno... A bylo hůř, začaly to petardy či co ze sparťanského kotle, přidal se i ten slavistický a to bylo horší. Po pár okamžicích jsme už přestali vidět za půlku a pak už ani tu půlku. Nakonec jsme chytli ještě jednoho a bylo vymalováno. Zase jsem si neodnesl ten sladký pocit vítězství. Cestou ze stadionu jsme potkali pár sparťanů, mí kumpáni mě vyzvali abych si šálu raději sundal, jenže hrdost je hrdost... :) Co se týče hodnocení, nikdo na mne nepůsobil, že by extra propadl, nebo vyčníval, ale Zmrhal a Škoďák byli o trošku výše, nic víc nic míň...

    • Re: Zdarec!

      Radek097 (přítel SN)     před 10 lety 29.09.2014 22:07 |  
      0 0

      Včera? Nehráli jsme náhodou v sobotu?!

    • Re: Zdarec!

      no-nick     před 10 lety 30.09.2014 02:47 |  
      0 0

      Pěkne, výborně se to četlo:)

    • Re: Zdarec!

      naplavnik     před 10 lety 30.09.2014 07:57 |  
      0 0

      Super,čte se to jako zážitky z letní dovolené. :-) No snad se ti při příštím výjezdu podaří oslavit si naše vítězství.

  17. Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

    Kornovo     před 10 lety 29.09.2014 20:53 |  
    0 0

    ja ti rozumim kamarade, ale skodovi bych dal proste minimalne 6. byl jasne nejlepsi

    • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

      Kactus     před 10 lety 29.09.2014 22:37 |  
      0 0

      co od ni cekas? ja od toho odporneho spolku vubec nic dobreho ...
      a toto je jenom dalsi stripek do mozaiky, co to jsou za lidi .....

  18. Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

    LadaJel     před 10 lety 30.09.2014 08:45 |  
    0 0

    Dobrotku bych klidně hodnotil i o známku výš - velmi dobrý byla i bojovnost v první půli v souboji s Costou, který pak viděl žlutou kartu. Naopak kdo dle mého nepatří do základu je V. Vukadinovič - první gól jde jednoznačně spíš na jeho triko než na triko Latky. Při rohu Dočkala stál s Lafatou na velkém vápně a úplně se na jeho náběh vykašlal a zůstal stát. Kdyby s ním běžel, když v momentě centru stál vedle něj, minimálně by ho mohl nějak atakovat. Latka Lafatu naopak vůbec nemusel vidět a myslím, že to, že to uhlavičkoval před ním, ho spíš překvapilo, protože o něm ani nevěděl.

    • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

      Steve2924 (přítel SN)     před 10 lety 30.09.2014 12:55 |  
      0 0

      Kdyby jsi četl třeba vyjádření Latky tak by jsi věděl, že bráníme standartky zónově/prostorově. Takže když se Hráč soupeře rozeběhne z jednoho prostoru do druhého tak si ho musí hráči „předat“. Takže Vukadinovič zůstal stát dobře ve svém prostoru ale Latka reagoval pozdě. Můžeme se bavit o tom, že by si LAfata zasloužil mít osobku alespoň při standartkách ale taktika byla dána taková. Takže Vukadinovič při prvním gólu nechyboval.