Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Hráči Slavie

Hodnocení slávistů - 8. kolo

Kdo by byl po prvních kolech čekal, že si Bohemians 1905 se Slavií pohrají jako kočka s myší.

Na zápas je možné nahlédnout ze dvou pohledů. Slavia klidně mohla prohrát 5:0, na druhou stranu sudí ve prospěch klokanů odpískal hodně přísnou penaltu, která se ale dle pozápasového rozboru Luďka Zelenky z televizního studia písknout dala. Když už jsme u rozhodčího, tak nezkušený arbitr Orel byl celý zápas mimo na obě strany. V první půli odpustil Latkovi několik jasných faulů, na straně druhé si pak vychutnal Nitrianského, kterého vyloučil po nepochopitelně otočeném autu.

Slavia tak dala zavzpomínat na letošní jaro pod trenér Pastoorem - podívaná to byla vskutku tristní. Kromě slabých výkonů jednotlivců (hlavně kraje obrany!) je ale za blamáž dle mého názoru dosti zodpovědný trenér Beránek, který sestavu nepostavil vůbec dobře. Hrou na dva štítové záložníky naprosto rezignoval na mezihru a absencí rychlých tahových křídel byla znemožněna i efektivní hra na brejky. Korunou na nepovedený výkon našeho stratéga bylo vystřídání dalšího defenzivního záložníka po děsivé první půli. Doufejme, že kouč Beránek vezme rozum do hrsti a po vzoru prvních podařených zápasů poskládá na velké derby funkční jedenáctku.

Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).

Karel Hrubeš - 6 - Viděl jsem názory, že Hrubeš zachytal podprůměrně. Já s nimi ale nesouhlasím a podobně jako trenér Beránek říkám, že Hrubeš Slavii podržel. V první půli sice předvedl menší chybu, když těžký centr/střelu vyrazil jen na Mosqueru, pak ale zachránil dobré dva tři góly. Nevyčítám mu ani jeden inkasovaný gól, byť měl míč na ruce. Byla to spíš záležitost dobrého reflexu, že si vůbec na gólové střely šáhl a chyběl jen kousek, aby je vytěsnil.

Milan Nitrianský - 1 - Mizerný výkon. V obraně si s ním hráči Bohemky dělali takřka co se jim zachtělo. V první půli sice pěkným centrem našel Škodu a Juhar byl na druhé straně ještě o něco horší, ale idiotským vyloučením (zkrat to nebyl první, viz osmá žlutá v Příbrami venku za zakopnutý míč za trenéra Rady) klesl na úplně nejnižší známku. A já dodávám, že je jen dobře, že do derby hráč jeho nekvalit nebude moci zasáhnout.

Martin Latka - 5 - Spolu s Hrubešem jediný alespoň průměrný výkon. Latka z celé obrany chyboval nejméně, navíc pohotovým zákrokem před brankovou čarou zachránil inkasovanému gólu. Hrál ale dost nečistě, i když mu zmatený sudí Orel odpustil několik jasných zákroků.

Jiří Bílek - 3 - Po zranění vůbec nebyl ve své obvyklé formě. Hned na začátku se nechal lehce obejít a do konce zápasu udělal takových chyb ještě několik, viz třeba průnik Pauscheka, který si pohrál s Bílkem a po Hrubešově zákroku trefil tyč.

Martin Juhar - 1 - Po herní stránce nejhorší hráč zápasu. Na jaře 2013 v Olomouci, na podzim na Slovácku a teď na Bohemce - Juhar prostě jen přidal další zoufalý výkon na postu krajního obránce. Při bránění byl k smíchu, vrcholem bylo, když se po špatném odhadu nechal přeskočit míčem na půlce.

Milan Černý - 3 - Herně měl sice občas světlejší moment, celkově ale nedobré představení. Černý není vůbec tahovým hráčem po lajně, navíc zcela zbytečně zavinil penaltu. V minulosti jsem ho již kritizoval za nedůraz v osobních soubojích, teď se skácel v čistém souboji s Mosquerou a při pádu ho fauloval, ačkoliv tomu exotický hráč dost přidal.

Marcel Gecov - 3 - Střed zálohy vůbec nefungoval, což jde ale hlavně za trenérem Beránkem. Od Gecova lze těžko očekávat nějaké konstruktivní vyvážení míče. Ale ani dozadu to nebyl dobrý výkon, hráči Bohemians měli příliš prostoru a přecházeli přes něj příliš lehce.

Aldo Baéz - 3 - Platí to samé jako u Gecova. Ale u Baéze mají fanoušci Slavie přeci jenom větší očekávání, které včera jednoznačně nenaplnil a nebyl o nic lepší než slabý Gecov. Navíc to není poprvé, v posledních zápasech šla Baézova forma hodně dolů.

Jaromír Zmrhal - 4 - Jeden z lepších, ačkoliv i on byl podprůměrný. Občas měl dobrý moment, celkově ale i přes svou rychlost, kterou prokázal ve středu hřiště, není hráčem na rychlý přechod po straně. Za zmínku stojí i jeho nezvládnutí pokrytí míče ve vápně, kdy to lehce zavánělo faulem v pokutovém území.

Milan Škoda - 4 - Jeho snaha byla evidentní, mnoho míčů ale nedostal, takže své nasazení nemohl zužitkovat. Do šance se dostal, v těžké pozici hlavičkoval těsně vedle. Škoda že ve druhé půli necentroval na hlavičkujícího Kodra o kousek přesněji. Lepší čtyřka.

Bekim Balaj - 4 - Horší než Škoda, příliš fauloval. Celkově ale taktéž neměl potřebnou podporu týmu, aby mohl něco ukázat, proto nechci dávat trojku. Zaujal pohotovým zakončením, které Švenger dobře vyrazil. Horší čtyřka.

Marek Kodr - 4 - Nesmyslné střídání, Kodr jako nezkušený a hlavně defenzivní hráč nemohl s rázem zápasu nic udělat, což se samozřejmě potvrdilo. Zaujal jen hlavičkou po Škodově centru.

Robert Hrubý - 4 - Nějaké dobré momenty měl, ale podobně jako Kodr příliš vidět nebyl a obraz hry nedokázal ani změnit, ani byť jen narušit.

Vukadin Vukadinovič neodehrál dostatečný počet minut.

Komentáře (143)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

    carfi-sks (přítel SN)     před 10 lety 21.09.2014 11:11 |  
    0 0

    Že zrovna proti Bohemce se dočkáme nejnižších známek a vůbec nejhoršího výkonu na hřišti, to je fakt ostuda ! Snad aspoň konečně za odtáhne tragickej Nitrianský , kterej je prostě bídnej pořád a žádný zlepšení vidět není.

    • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

      Alanor (admin)     před 10 lety 21.09.2014 11:12 |  
      0 0

      Nitrianský tu skutečně už roky nemá co dělat. Stejně tak Juhar není obránce. Bohužel vedení i přes zajímavé posilování v létě tento podle mě největší problém Slavie neustále ignoruje...

      • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

        Navyseals     před 10 lety 21.09.2014 11:20 |  
        0 0

        Tak kdyby se nezranil Mikula, tak by seděl, ale post levýho beka fakt vedení zaspalo už poněkolikáté. To se musí v zimě pořešit nebo se na nás chytne každej.

  2. Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

    dubas     před 10 lety 21.09.2014 11:18 |  
    0 0

    Alanore pokud dostali Juhar a Nitrák nejnižší známku, byť Nitráka je potřeba za to vyloučení nakopat do zadku, tak MB by musel dostat za včerejšek tak mínus 5, protože ten včerejšek jde plně jen a jen na triko Beránka. Pokud půjdeme proti chátře s tak připosranou sestavou, tak dostaneme bůra. Ona ta hra krajních obránců, je závislá taky na hře zálohy a ta byla včera horší jak obrana, hlavně Baez nedokáže nahrát dál jak na tři metry.

  3. Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

    Thorklaer (přítel SN)     před 10 lety 21.09.2014 11:40 |  
    0 0

    dneska s hodnocením souhlas. Včera jsem byl hodně naštvaný.
    Mrzí mě to, ale už podruhé za sebou Beránek utkání prokaučoval. Tím neklesá má podpora Beránka, ale štve mě to. Zabetonovali jsme střed zálohy, přitom Bohemka má silné kraje a taký nás tam školili jako Real Madrid včera Deportivo.


    Latka děsně fauluje, co souboj, to faul, takhle to nejde.

    Totální průser a nebojím se toho slova jsou kraje obrany. Tam musí v zimě někdo přijít, na obě strany. Hoříme jak papír. Co je platná obstojná podpora útoku, když Juhar i Nitrák dozadu hoří jak papír... Takhle to nejde. Nitrákovi bych napařil vysokou pokutu a vyřadil ho z kádru. Už první žlutá byla na pokutu, reagoval jak hysterka. A ta druhá? Tohle udělá hráč se žlutou? Pro mě idiot. Dle mě ho měl Beránek stáhnout, byl děsně frustrovaný a vytočený, jak ho tam Mousquera motal.

    Záloha vůbec nefungovala. Proč? Protože tam nebyl jediný konstruktivní hráč. Zmrhala Beránek uklidil/utopil na křídlo a vůbec jsme se nevyrovnali s agresivním napadáním Bohemky.

    Gecov. Co z něj pořád chtějí všichni vytěžit? Nechápu. Kolikátý zzápas byl takhle mimo? To by měl být jeden z tahounů, zkušený hráč. Místo toho je ztracený. A Baez mu v tom bohužel sekundoval.

    Bohužel se mi už několikátý zápas po sobě vůbec nelíbí Milan Černý. Jo, maká, lítá, dře, ale co je to platné, užitek malý. Já ani vlastně nevím, kam Míňu typologicky zařadit. Křídelní hráč to není, navíc má návyk to pořád tahat na střed. Na ofenzivního záložníka je málo konstruktivní. Na DZ je pracovitý, leč měkký. Což se projevilo i při té penaltě. Měl ten souboj ustát.

    Útočníky nelze moc hodnotit, nedostali vůbec podporu.

    Střídání Kodra v půli mi přišel úplný nesmysl, když už tak Hrubého.

    Celkově by se měl Beránek zamyslet, kriticky si vyhodnotit své omyly a posunout se dál.

    Já bych byl pro radikální řez v základní sestavě.

    Hrubeš-Dobrotka,Latka,Bílek,Fialka-Baez,Zmrhal-Prošek,Škoda,Boudjemaa-Balaj

    • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

      Maeden (přítel SN)     před 10 lety 21.09.2014 12:09 |  
      0 0

      V podstatě jsme napsali trochu jinak to samé, i tvoje sestava na derby by se mi líbila. Jen snad Mikula, pokud je připravený, Dobrotka není žádný rychlík a asi by ho tam Krejčí větral.

    • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

      zeleznik2     před 10 lety 22.09.2014 17:25 |  
      0 0

      Naprostý souhlas výstižně si to shrnul. Nitrák nepatří vůbec do Slavie, jo v Teplicích zachránil dva góly, ale jinak hoří jako papír nejméně tři roky. přesto se tady našlo dost jeho ochránců, kdepak asi dneska jsou?
      U Gecova se mi líbila bojovnost, opravdu aspoň bojoval, ale je to málo safra málo. Kodr naprosto zbytečný, měl přijít až v 75 minutě, kdy se konečně Latka posunul na hrot, jinak tam fakt byl naprosto zbytečný a Hrubý?no co tam měl na těch pár minut předvést?Radikální řez měl přijít už po Žižkově.
      Prošek v základu stejně jako Fialka nebude, spíše tam zůstane Juhar a hrát bude Vukadinovič.

  4. Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

    slaviator     před 10 lety 21.09.2014 11:46 |  
    0 0

    Se znamkama souhlas, akorát Latkovi bych dal 4. A je s podivem, ze včera vůbec dohrál...

    • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

      Alanor (admin)     před 10 lety 21.09.2014 11:58 |  
      0 0

      Přitom neměl ani žlutou, ne? :)

      • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

        Navyseals     před 10 lety 21.09.2014 12:01 |  
        0 0

        takovej Hejda s Procházkou v Liberci taky v každým souboji faulovali, Kováč je to samý

      • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

        slaviator     před 10 lety 21.09.2014 14:12 |  
        0 0

        No to už vůbec nechapu, mel tam 3-4 fauly po kterejch mel dostat žlutou

  5. Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

    slaviator     před 10 lety 21.09.2014 11:48 |  
    0 0

    Btw Beránek tvrdil, ze se radi s byvalyma trenerama Slavie. Podle posledních zápasů to vypadá ze hlavně s KJVCD......

    • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

      AlesJa     před 10 lety 22.09.2014 07:34 |  
      0 0

      no pane jo :-/

    • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

      Travinho     před 10 lety 22.09.2014 18:29 |  
      0 0

      Podle výkonu spíše s Radou, možná i s Pastoorem.

  6. Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

    slaviator     před 10 lety 21.09.2014 11:48 |  
    0 0

    Btw Beránek tvrdil, ze se radi s byvalyma trenerama Slavie. Podle posledních zápasů to vypadá ze hlavně s KJVCD......

  7. Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

    Wulfstan (přítel SN)     před 10 lety 21.09.2014 11:55 |  
    0 0

    Já bych dal všem, kromě 4, nulu.
    A ti 4 by byli tito:
    Hrubeš - 2
    Latka - 3
    Juhar - okamžitý vyhazov
    Nitrianský - přes držku

    • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

      Wulfstan (přítel SN)     před 10 lety 21.09.2014 11:58 |  
      0 0

      jo, jenom bych dodal, že jsem viděl jen 2. poločas

      • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

        Navyseals     před 10 lety 21.09.2014 12:00 |  
        0 0

        ten první byl dost možná horší :-)

    • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

      slaviator     před 10 lety 21.09.2014 14:13 |  
      0 0

      Skodovi nulu?

    • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

      Travinho     před 10 lety 22.09.2014 18:33 |  
      0 0

      Proč to komentuješ, když jsi to neviděl. Hrubeš chytl dvě šance, které by chytil opravdu málokdo.

  8. Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

    Maeden (přítel SN)     před 10 lety 21.09.2014 11:59 |  
    0 0

    Dnes nemám problém, někde bych tvé srovnání podpořil i bodovým rozdílem, třeba Škoda vs. Balaj. A možná Zmrhalovi lepší 4, včera zde byl nesmyslně vyhazován ze Slavie, přitom v té bídě patřil k našim nejlepším.
    Souhlasím i s hodnocením MB. Osobně jsem mu chtěl dát 100 dní hájení, což bude po derby (a na vybudování pořádného mančaftu spíš 1000 dní), ale už proti Brnu jsem měl námitky. Beru, že Teplice na nás zahrály dobře a je to silný tým, Boleslav byl pech, Žižkov slepovaná sestava. Tohle byl propadák a ostuda.
    Začíná mi vadit málo prostoru pro Boudjemu, ignorování Proška, který se po skvostném výkonu byť v pouťáku nevešel ani na lávku s Brnem a teď taky ne, přitom rychlé kraje a kreativní střed pole bychom potřebovali, jinak nemá hra na dva útočníky smysl. Míňa to zadrbává, Zmrhal není krajní hráč, Petr se nechytl, Vukadinovič si přestal věřit. Hrubý se rozhodně jeví lépe než neperspektivní Gecov. O krajních becích nemá cenu psát. (Jen faktická: Nitrák dostal červenou na jaře v Olomouci.) Střídání jsem také nepochopil.
    Support velmi slabý, dva rozdělené kotle nešlo synchronizovat. V sektoru opět větší než malé množství kreténů, kromě kelímků a flusání na hráče předvedli i tradiční letenské hučení na Mosqueru - hoši děkujem, nechcete se odebrat na spartičku, se svými mozečky tam zapadnete. Dýmovnice taky skvělá, na kokotí mantru "pyro není zločin" je jen jedna odpověď - ne, není to zločin, ale přestupek, za tenhle konkrétní bych dal 2-3 roky bez fotbalu a zacálovat pokutu od DK.

    • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

      Navyseals     před 10 lety 21.09.2014 12:05 |  
      0 0

      tři hráči z včerejší sestavy nemají ve Slavii, co dělat a to Gecov(patří mezi 3 nejlépe placené hráče týmu), Juhar(střídá slušné momenty s naprostou tragédií) a Nitrianský(s jeho stylem bránění by ho obešel i hráč z A. třídy)

      • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

        Slawek     před 10 lety 21.09.2014 12:39 |  
        0 0

        Alanor stále nedoceňuje hru a přehled Baeze. On k sobě nemá parťáka, Gecov to rozhodně není a Zmrhala, se kterým mu to zpočátku docela klapalo, dávají trenéři nepochopitelně na kraj. Aby to neklapalo ? Tak to se zatím daří.

  9. Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

    mart01     před 10 lety 21.09.2014 12:05 |  
    0 0

    Řada z vás tady volá po Proškovi, běžte se podívat na juniorku! ;)

    • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

      klimi     před 10 lety 21.09.2014 12:14 |  
      0 0

      Souhlasím, za juniorku byl bídný a včera za Admiru to samé.

      • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

        Slawek     před 10 lety 21.09.2014 12:34 |  
        0 0

        Prošek by hrát měl. S kvalitnějšími spoluhráči půjde jeho výkon nahoru. A bude mít motivaci. Základ Vukadinovič, střídání Prošek. Jinak se talentovaní kluci nemají šanci prosadit a skončí za našeho bědování u konkurence.

      • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

        Navyseals     před 10 lety 21.09.2014 12:40 |  
        0 0

        když si to nemáš s kým dát, tak vyhoříš ať jsi sebelepší, s DB proti Hajduku byli skvělí a já bych mu šanci dal, protože s formou Costy by byla škoda ho nevyužít

    • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

      Maeden (přítel SN)     před 10 lety 21.09.2014 12:19 |  
      0 0

      Chápu, že je demotivovaný. Proti Hajduku (a neříkejte mi, že jejich výkon byl pod úrovní naší juniorské ligy) si troufám říct, že jako krajní záložník podal výkon, že se dalo vzpomenout na Hlouška a Šventa, od té doby jsme pořádné křídlo neměli.
      No a na Brno si jde sednout na tribunu, hraje neslaný nemastný Černý, Vukadinovič zazdí asi 8 šancí a na lávce sedí zoufalý Petr. Já bych byl taky nasrán.

      • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

        Steve2924 (přítel SN)     před 10 lety 21.09.2014 13:01 |  
        0 0

        Sorry ale pokud by tohle byla pravda tak nemá v profi fotbale co dělat. Nebo jako Čech až se třeba dostane do brány v FA cupy tak má zachytat zle aby ukázal jak ho sere, že ho posadili na střídačku i když Chelsea teď dostává celkem dost branek?

        • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

          Maeden (přítel SN)     před 10 lety 21.09.2014 16:46 |  
          0 0

          Tady není řeč o vyspělém hráči, který to má od 15 srovnané, o lavičce a FA cupu, ale o tribuně a juniorce/farmě pro kluka, který má rozhodně větší potenciál než Petr. Navíc Čechův agent mu sežene stejně lukrativní flek jedničky během jednoho telefonátu.
          Proti Chrudimi prý hrál Prošek dobře a dal gól. Proti Hajduku byl výborný a když MB mluvil o hráčích, kteří si řekli o základ, pak jsem kromě DB a RH čekal i VP.
          Nevím, jak jsi přišel na to, že na to dlabe úmyslně. Osobně to znám ze své práce, pokud každá snaha končí větou "všechno vylejt, nepřišly gumičky", dáš to měsíc, kvartál, splachovací typy třeba rok, pak už jde produktivita dolů ať chceš nebo ne a začneš se rozhlížet, kde by ses realizoval.

    • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

      Travinho     před 10 lety 22.09.2014 18:32 |  
      0 0

      Na lavičce by být měl, ač je to hráč značně nevyrovnaný, tak v případě, že mu to vyjde, tak může hru značně oživit, zvlášť proti unavenému soupeři. Základ momentálně ne.

  10. Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

    slamacek (přítel SN)     před 10 lety 21.09.2014 12:12 |  
    0 0

    moje hodnoceni?
    jedno slovo: ostuda!
    kdo za to muze? to doufam pan Beranek spravne vyhodnoti, ale i svuj dil viny by mel priznat. myslim ze ani on nezvolil spravnou sestavu.
    penalta dost prisna,jestli vubec byla, ale za vykon, jsme si ani remizu nezaslouzili

  11. Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

    Tomski     před 10 lety 21.09.2014 12:18 |  
    0 0

    Nitrianský dostal červenou letos na jaře proti Olomouci, kde ale Juhar nehrál...

      • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

        Alanor (admin)     před 10 lety 21.09.2014 12:27 |  
        0 0

        Aha, ten zakopnutý míč v Příbrami od Nitrianského byl jen za žlutou, ale byla osmá a pak dva zápasy stál.

        • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

          Tomski     před 10 lety 21.09.2014 12:39 |  
          0 0

          rozumím...u Juhara se ale vždycky vypíchnou zápasy, v kterých propadl, ale pár zápasů na levém beku odehrál v rámci možností (derby v Edenu + pár utkání pod Radou, teď na začátku sezony)...u něj oceňuji snahu a bojovnost, ale prostě to není levý bek a uznávám, že včera byl strašidelný, ale chyba je ve vedení, že nepřivedlo jinou alternativu...je spousta utkání, ve kterých by se teď hodil na kraji zálohy...narozdíl od Vukadinoviče a Černého má aspoň kopací techniku...

          • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

            bongor     před 10 lety 21.09.2014 13:13 |  
            0 0

            On zahraje,když se dá útočit.Ale jakmile po něm někdo chce bránit třeba centrům,tak se ptá a co je to to bránění?Je to právě ten rychlý záložník,co nám vepředu chybí.

  12. Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

    mart01     před 10 lety 21.09.2014 12:20 |  
    0 0

    Zdravím přátelé,
    po včerejšku můžeme bohužel říct, že hrajeme opět nejhorší fotbal v lize. Včerejší výkon byl ostudný a před velkým derby půjdeme na stadion zase s přáním, aby to nedopadlo ostudou. Nemá cenu hodnotit, kdo hrál lépe a kdo hůře, protože včera hráli všichni špatně. Teď se ukáže, jaký je Beránek trenér. Nicméně si myslím, že je potřeba ho podpořit a přát si, aby zůstal co nejdéle. Když si totiž položím otázku, kdo místo něho, nevím já, nevíte vy. Tudíž není na místě řešit výměnu trenéra. Doufám, že všichni hráči nastoupí do derby s úplně jiným přístupem a budeme pro ten klub za řekou důstojným soupeřem. Všichni v sobotu do Edenu!

    • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

      Kontrapunkt     před 10 lety 21.09.2014 12:26 |  
      0 0

      Souhlasím, že po včerejšku nemá smysl hodnotit jednotlivce. Ale už si několik týdnů říkám, že pokud byla zahájena přestavba týmu, pak by měla být důsledně dotažena. Když se povedlo najít místo Dostálovi (pendluje mezi juniorkou a Admirou), proč by něco takového nešlo zařídit pro Nitrianského a Gecova? Proti Spartě to bude hodně těžké, ale doufejme, že snad Beránek něco vymyslí. Po zkušenosti s Brnem a Bohemce si ale říkám, že taktika zůstane stejná: betónovat, couvat, odkopávat.

      • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

        bongor     před 10 lety 21.09.2014 13:18 |  
        0 0

        Bohemka je nyní lepší než sralta o to bych se nebál.Je otázka,jestli budeme stačit alespoň na tu bídu.Mám obavy že ne.
        sestava:Hrubeš-Mikula-Latka-Dobrotka-Kodr nebo Bílek
        Prošek-Boudjemaa-Zmrhal-Juhar
        Škoda-Balaj

        • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

          Tomski     před 10 lety 21.09.2014 14:08 |  
          0 0

          Hrubeš - Mikula (Dostál), Latka, Bílek, Dobrotka - Baez, Hrubý - Černý,Zmrhal, Juhar - Škoda...nevíte na jak dlouho to je s Pitákem nebo něco bližšího k DB (tam prostě musí být problém, o kterém nevíme)?

          • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

            Sedrousek     před 10 lety 21.09.2014 17:41 |  
            0 0

            Problém je ten že nemá fyzičku. Ale v zimní přestávce se to snad vyřeší

            • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

              Heretic (přítel SN)     před 10 lety 22.09.2014 11:43 |  
              0 0

              Od kdy je zánět achilovky problémem fyzičky.

  13. Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

    japhy     před 10 lety 21.09.2014 12:23 |  
    0 0

    Nesouhlasím s MB, že makali jen 4 hráči. Podle mě se v zápase nepředřel snad jen Balaj. Jen se tam prostě snažili strašně zbytečně.
    V podstatě bych mohl zkopírovat to, co jsem psal po Brnu. Proti nám se strašně dobře útočí a to i do "zformované" obrany. Absolutně nedostupujeme hráče, jsme od nich daleko, do soubojů tím pádem chodíme pozdě a v lepším případě je z toho faul. Nic moc lepšího soupeři darovat nemůžete. A obrana je při tomto způsobu "bránění" extrémně přetížená. A ještě jak správně poznamenal Karoch-bráníme někdy veliký prostor. Např. když se útok rozhodne napadat, obrana to moc neposune->opět dárek soupeři. Presovat nemůžou tři hráči, je to týmová práce.
    A naopak útok. Úprk dopředu ve spoustě lidí je fajn, ale nemůžete to tak dělat celej zápas. Komu to asi obrana má dát, když nejbližší neobránce je skoro v nedohlednu. V první půli si pro míče snažil chodit aspoň Baez, jinak nic.
    Tudíž váhám, jestli ty mizerný známky mají patřit hráčům nebo MB.

    • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

      bongor     před 10 lety 21.09.2014 13:25 |  
      0 0

      No tak věř,že kdyby bekoval MB ve formě před 35 lety,tak by si žabáci po jeho straně moc nekopli.Dneska je to trenér,dělá chyby,ale kdo by je nedělal,když
      ten ansámbl nemá chuť makat.Viděl jsem to jen do penalty,potom jsem to vypnul.Tak hrozně nad ještě Slavia nikdy nehrála,ale nezachránil by to žádnej trenér na světě.Když si nahrajou tak maximálně na 5 metrů,všude jsou pozdě
      a obrana je obrana jenom podle jména.

  14. Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

    Chlupp (přítel SN)     před 10 lety 21.09.2014 12:37 |  
    0 0

    Opet priposrany vykon, jeste horsi nez proti Brnu...bali se snad, ze je klokani pokousou nebo jim nekdo ublizi? Kde je nejaka hrdost, odvaha a bojovnost??Takova ubohost je absolutni dehonestace dresu!! Proc takova hra bez zajmu ? Kam se vyparila snaha se porvat a neco dokazat?

    • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

      bongor     před 10 lety 21.09.2014 13:26 |  
      0 0

      Takhle to je Chluppe,kdyby opravdu chtěli dělat,tak by to bylo jiný kafe.

  15. Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

    klimi     před 10 lety 21.09.2014 12:37 |  
    0 0

    Naprosto nechápu naše vedení spolu s MB, že se před sezónou vůbec nevěnovali doplnění krajních beků, však to je už problém několik let a stále nic! Děs!

    • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

      travel (přítel SN)     před 10 lety 21.09.2014 13:04 |  
      0 0

      Já bych neřek,že se vůbec nesnažili.Snažili se přivést z Č.Budějovic levýho krajního obránce Machovce,což nevyšlo a na pravo se vrátil z Jihlavy Mikula.Přesto doufám,že přes zimu přivedou kvalitní krajní obránce.S těma,co tam hrají nyní se nemůžem posunout výš.Doufám,že Beránek postaví obranu Mikula,Latka,Bílek,Dobrotka a před nimi Baéz a Zmrhal.Útočníky Škodu a Balaje ,na kraje zálohy si netroufnu vybrat 2 hráče z Proška,Černýho,Vukadinoviče a Boudjemy.Vím,že to je předčasný,ale po včerejšku bych určitě už nestavěl hráče Nitrianský,Juhar a Gecov.Docela jsem na sestavu od MB zvědav ,ale jestli bude z této trojice kdokoli hrát (vím,že Nitrianský kvůli vyloučení hrát nemůže),tak budu trnout hrůzou,co zas na hřišti provedou za průšvih.

      • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

        bongor     před 10 lety 21.09.2014 13:30 |  
        0 0

        Ale Juhar je dopředu docela dobrej.A náhodou se může i trefit,kromě toho rumuna moc nemusí.Ti budou útočit jak blbý a proto chce do zálohy šoupnout brejkový hráče.To je jako bys dal Juhara do branky,on by dostal nejmíň bůra,tak bysme ho vyhodili.To přece není obránce ani náhodou,vůbec neví co a jak má dělat.

        • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

          travel (přítel SN)     před 10 lety 21.09.2014 13:42 |  
          0 0

          No pravda,k těm čtyřem záložníkům by se dal přidat i Juhar.I když já mu nevěřím ani v záloze,protože to jeho fatbalový myšlení je děsný a nemá s ligou nic společnýho.Hlavně ne do obrany.

          • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

            travel (přítel SN)     před 10 lety 21.09.2014 15:18 |  
            0 0

            Kontrapunkt,upřímně je mi srdečně jedno,kde hrával Juhar ve spartě.Já ho hodnotím podle toho,jak hraje ve Slavii.A jak jsem psal ,jako levý obránce hodně špatný,na kraji zálohy je to lepší,ale jestli tam patří zrovna on do základu,no nevím,spíš si myslím,že ne.Důvod jsem napsal výše.

      • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

        Kontrapunkt     před 10 lety 21.09.2014 13:33 |  
        0 0

        Doufám, že ta sestava proti Spartě bude ofenzivnější. Ale nedivil bych se, kdyby MB už takhle defenzivně poskládanou záložní řadu, co teď hrála v Ďolíčku, proti Spartě ještě vyztužil o Dobrotku:))).

        • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

          Edwardtheiron     před 10 lety 21.09.2014 14:30 |  
          0 0

          Jestli budou hrát jako včera, tak jim nepomůže ani rozestavení 8-6-3 . :-)

    • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

      Kontrapunkt     před 10 lety 21.09.2014 13:50 |  
      0 0

      Nitrianský hrál jen proto, že se zranil Mikula a na zapracování někoho juniorky (Fialka, Möglich, Kadavý) na toto místo zatím nebyl čas. Machovec podle mě přijde, až si Budějovice ověří, že v případě Vošahlíka a Koreše nekupují zajíce v pytli.

      • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

        AlesJa     před 10 lety 22.09.2014 07:44 |  
        0 0

        vzhledem k posledním výkonům té dvojice nám je v zimě s díkem vrátí

    • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

      Pepino44     před 10 lety 22.09.2014 13:07 |  
      0 0

      Tak on je podstatný rozdíl mezi chtít doplnit a moci doplnit. Je zde podstatné- koho a za kolik.

  16. Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

    gurman99     před 10 lety 21.09.2014 15:36 |  
    0 0

    Několikrát jsem byl tady napaden,že straním mladým hráčům.ANO!
    Sleduji převážně mládežnickou kopanou v celé republice.Ale vrátím se ke Slavii.Jak jsem tady napsal v jednom z komentářů,pan Beránek není ten,kdo by dával moc šanci mladým odchovancům.Mnoho kritiků zde křičí,že s mladými se to hrát nedá.Zkusím jen malé srovnání mužstva z odchovanců pod 23let :
    rozestavění ofenzivnější 4-1-4-1
    golmani: Hrubeš - chytá spolehlivě,i když rezervy tam jsou
    Levý bek : Čepelák určitě by nebyl horší než Nitranský,
    pravý bek: - Fialka,(Tusjak ): než Juhar opravdu kdokoliv
    stopeři : Kodr,Souček,mě by se tam líbil i Salašovič,při větší důvěře by z nich vyrostli kvalitní stopeři
    Záložníci: DZ - ,Salašovič,(,Verner)oba určitě dymamičtější a fotbalovější než Baez
    zprava: Bazal - při vší úctě k Vukadiničovije fotbalovější a s tahem na branku a ve vynikající formě
    střed: Verner,Hrubý,. tady je ta změna v rozestavění ofenzivní jsou oba .Verner zodpovědnější v bránění,ale oba to vědí a vyhoví si.
    zleva: ,Tusjak nebo Prošek - proti Černému rychlejší a dymamičtější
    útok: Červenka - i když Škoda hraje dobře - tak Červenkovi to střílí v druhé lize ohromě.
    Jsem si jistý,že několiv porážek by díky nedostatku zkušenost přišlo,(myslím si,ale že by jich bylo méně než si tady mnoho lidí myslí)
    ale čím jsem si naprosto jistý,že tito hráči by se o vítězství poprali s větší ctí a bojovností a fotbalovostí než součastné Ačko.
    A ještě by se v tomto rozestavění hrál atraktivnější fotbal.

    • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

      Edwardtheiron     před 10 lety 21.09.2014 15:51 |  
      0 0

      Asi by bylo dobré, tenhle příspěvek poslat Řebíčkovi. Zjistil by, že nemusí kupovat a platit hráče, protože stejně kvalitní, ne-li kvalitnější, nám hrají za juniorku a na hostovačkách. :-)

    • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

      travel (přítel SN)     před 10 lety 21.09.2014 15:53 |  
      0 0

      Sice taky fandím mládí,ale pokud z těchto hráčů by měla vzniknout celá základní jedenáctka,tak bych si vsadil ve Fortuně,že jsme hlavní adept na sestup.Taky si dovolím upozornit,že jsi prohodil posty Juhara a Nitrianského.Nechci ti brát tvůj názor,ale je to utopie.

      • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

        gurman99     před 10 lety 21.09.2014 16:19 |  
        0 0

        Netvrdím,že by měli hrát všichni pohromadě,nicmémě řekni mi,kdo z dnešního (včerejšího Ačka tam přinesl svými zkušenostmi větší kvalitu než by měli tito kluci.

    • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

      Steve2924 (přítel SN)     před 10 lety 21.09.2014 16:29 |  
      0 0

      Furt dokola, podívej se zpětně jak to dopadlo když pod hlavičkou A týmu nastoupili junioři proti dospělým. Prostě nejde takhle tlakem nát mlaďochy do A týmu. A myslím, že příležitostí teď mlaďasové dostávají. Některým se našlo hostování, někteří si zahrají za Admiru. V A týmu dostal šanci Hrubeš, Kodr, Hrubý v lize.
      A když dostali více prostoru v poháru tak to dopadlo jak? No...

      • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

        gurman99     před 10 lety 21.09.2014 17:03 |  
        0 0

        furt dokola to máš pravdu,ale to už nejsou stejní nazdárci jako byli před půl rokem.Všichni z nich už trénují s dospělými a většina i hraje.
        A pohár?,když je hodíš do mužstva ve "sračkách" a jsou tam dva,tři,tak samozřejmě nic nezmůžou a ostatní je táhnou ke dnu.Ale já nechtěl tlačit na to ,aby těď hráli všichni dohromady.
        Jen jsem napsal srovnání nynějších "Hvězd" proti odchovancům v juniorce nebo na hostování.

        • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

          Tomski     před 10 lety 21.09.2014 17:18 |  
          0 0

          většinu těch hráčů poslal pryč z áčka Beránek a ten tomu tady velí a po jednom marném výkonu bych mu nechtěl úplně radit a že by zrovna on nedával mladíkům šanci ? ...třeba Čepelák na ligu nemá a až teď se prosadil ve druhé lize...Kodr zatím spíš také ne...Souček zraněný...s Baézem tady vládla zatím, řekl bych spokojenost a ani včera nijak výrazně nepropadl...Hrubý na začátku sezony a v juniorce nevypadal jako ten co by to měl táhnout...teď šanci dostal...podle fanoušků Viktorky byl Vukadinovič platnější než Bazal na Žižkově...Prošek po zranění zatím nic moc...teď za juniorku patřil mezi nejhorší...Tusjak nepřesvědčil asi 4 trenéry...Červenka se v přípravě přes Balaje a Škodu neprosadil a to, že dává branky ve druhé lize nic moc neznamená...takových bylo...

          • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

            Khadgar     před 10 lety 21.09.2014 18:46 |  
            0 0

            Zbytečné rozepisování... Na tyhle výkřiky nemá cenu reagovat, a to obzvlášť v případě, kdy se v nich objeví "určitě by nebyl horší než" u hráče, který se sotva někde prosadil.
            Ano, můžeme hrát s mladými a měli bychom hrát s mladými, ale s rozumem a citem.

        • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

          Steve2924 (přítel SN)     před 10 lety 21.09.2014 19:37 |  
          0 0

          V tom případě nevim co chceš. V A týmu dostávají šanci Hrubý, Kodr, Hrubeš a kdyby nebyl zraněný tak hraje Mikula. Zmrhal je také pořád mladý hráč. Několik dalších hráčů dostalo svojí šanci v létě na Žižkově a proti Hajduku. Tak co ti teda vadí? Sám tvrdíš, že tam nejde posloat všechny tak co je problém? Že nehrajou zrovna tvoji oblíbenci? No ty je nevidíš každej den na treninku.

    • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

      Sedrousek     před 10 lety 21.09.2014 17:51 |  
      0 0

      Hráli by atraktivnější fotbal a v květnu by jsme se pakovali do druhý ligy. Tam by ty nadějnější rozebrali mužstva ze spodní části tabulky první ligy a my by jsme se snažili dostat se zpátky do první ligy se staršíma (zkušenějšimma) hráčema co nám ještě zbyly. Děkuji tak to radši ne!!

    • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

      kleofas     před 10 lety 21.09.2014 18:00 |  
      0 0

      A co Hurka?

    • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

      klimi     před 10 lety 21.09.2014 20:50 |  
      0 0

      Levý bek Čepelák a napíšeš, že by byl lepší než Nitrianský, který hraje pravého beka? To samé u pravého beka a Juhara...
      Salašovič na stopera? Kolikrát jsi ho tam viděl hrát? Tvrdit o něm, že je dynamičtější a fotbalovější než Baez je opravdu šílenost.

      Celkově je to celé šílenost...Podobná sestava hrála v zimě proti Dukle a dostali bídu...

    • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

      Travinho     před 10 lety 22.09.2014 18:41 |  
      0 0

      Fialka na kraji na ligu nemá a to ani náhodou. Zatím ne. Nevím proč máš kraje obrany opačně. Salašovič na stoperu mnohdy chybuje i v juniorce, je šíleně neobratný. Na štítu mu to jde líp. Dva mladí stopeři jsou sebevražda. Prošek hrál zleva několikrát a jasně se ukázalo, že to neumí. Navíc píšeš jak by tito kluci bojovali, ale minimálně 2 z nich (nebudu jmenovat) mají zcela očividně potíže s přístupem. S takovouhle sestavou by nás rozebral asi každý soupeř a sestup by byl tutovkou na kterou bych neváhal dát i pár desítek tisíc.

  17. Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

    Navyseals     před 10 lety 21.09.2014 16:35 |  
    0 0

    Pokud máte ze včerejška depku, tak doporučuji výsledek zápasu Man. U., to je ostuda

    • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

      Alanor (admin)     před 10 lety 21.09.2014 16:40 |  
      0 0

      Podle mě pořád lepší být tento víkend fanouškem United, kteří aspoň viděli zajímavý zápas, kde dal jejich tým tři góly. Slávisté museli sledovat od začátku do konce naprostý zmar bez nějaké herně lepší pasáže.

    • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

      mart01     před 10 lety 21.09.2014 16:40 |  
      0 0

      Co by na to říkal Karoch, teď by mohl porovnávat rozpočty.

      • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

        vlk30 (přítel SN)     před 10 lety 21.09.2014 16:50 |  
        0 0

        Koukám na prádelníky,tak pro jistotu si kopli penaltičku celkem by mě zajímala statistika jak často ji kopou a ještě při stavu 0:0 :-)

        • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

          slaviator     před 10 lety 21.09.2014 17:17 |  
          0 0

          Nejvíc v lize, cca deset za sezonu, to jsme nekopali ani my s Puckem...

      • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

        Ladislav (přítel SN)     před 10 lety 21.09.2014 16:55 |  
        0 0

        Proč ostuda, to mužstvo si začíná sedat, sehrává se a začíná hrát fotbal. Pokud jsi viděl Utd. před několika týdny, tak ten pokrok je jasně vidět. A je tady vidět i jasná paralela se Slavií, mají taky výrazně nové mužstvo a taky jim to jde těžko. Ale Lecester vůbec nemá špatné mužstvo a navíc jim v klíčových momentech pomohl rozhodčí - první gol neměl platit, protože balon byl jasně v autu, první penalta byla nafilmovaná a navíc ji předcházel jasný útočný faul a ta červená byla taky k smíchu.

        • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

          Kornovo     před 10 lety 21.09.2014 17:46 |  
          0 0

          dival jsem se chvili v prvni puli a United byli jasne lepsi. Nechapu co tam druhy polocas delali :)

          • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

            Ladislav (přítel SN)     před 10 lety 21.09.2014 19:12 |  
            0 0

            Asi to trochu po svém třetím golu podcenili, nicméně ten zvrat začal golem na 2-3, zož byla vymyšlená penalta (něco podobného jako my u klokana) a než se Utd. vzpamatovali, tak za dvě minuty dostali gol na 3-3 a začínalo se odznova. Ale všechno jsem taky neviděl, přepínal jsem ještě na zápasy Beveren - Standard Lutych (0-2), Feyenoord - Ajax (0-1) a FC Janov - Lazio (1-0).

            • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

              Kornovo     před 10 lety 21.09.2014 20:00 |  
              0 0

              Slagry dne teprve budou. Paris SG proti Lyonu, Barca v Levante, nebo pro milovniky Italie, Inter v Palermu.

              • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

                Ladislav (přítel SN)     před 10 lety 22.09.2014 00:10 |  
                0 0

                A ještě bych přidal Porto - Boavista.

  18. Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

    Dresco     před 10 lety 21.09.2014 17:12 |  
    0 0

    Mohl by to ten Hradec nejak udrzet, aby i Sparta mela do derby trochu hlavy dole...

    • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

      Navyseals     před 10 lety 21.09.2014 17:21 |  
      0 0

      Vácha je na pěstí

      • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

        bongor     před 10 lety 21.09.2014 17:49 |  
        0 0

        Největší debil ligy.Bez konkurence.

    • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

      bongor     před 10 lety 21.09.2014 17:48 |  
      0 0

      To neudržej,kdyby to hrozilo tak se zapojí dvanáctej hráč,něco jako v Plzni.Ostraváci musej být děsně vytočený.Obránce Kaše/není uvedeno jaká/,běžel za míčem.Hranostaj ho rukou srazil,a když ovák upad tak přes něj upad i prádelník.Jasná penalta a spravedlivá redka.Tak se na to musí!Dáša to určitě pochválí.Lidi,to je šaškárna.

  19. Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

    fredydj (přítel SN)     před 10 lety 21.09.2014 17:39 |  
    0 0

    jelikož je jasný že Juhar proste LB hrát nemůže, koho byste si tu představovali? nesledujete někdo Mareše(LB) v Hradci?

    • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

      fredydj (přítel SN)     před 10 lety 21.09.2014 17:46 |  
      0 0

      a nevíte komu od teploušů hrozí 4. ŽK? :)

      • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

        Navyseals     před 10 lety 21.09.2014 17:48 |  
        0 0

        nikomu, ale Vácha už tři zákroky na žlutou a nemá žádnou

        • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

          fredydj (přítel SN)     před 10 lety 21.09.2014 17:54 |  
          0 0

          jo ten mohll jit po tom skluzu na nohy u autový čáry ven

          • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

            Navyseals     před 10 lety 21.09.2014 17:56 |  
            0 0

            a před tím ruka v obličeji a stáhnutí hráče, když šel Hradec dva na jednoho, já bejt na hřišti, tak do půle střídá hajzl

      • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

        bongor     před 10 lety 21.09.2014 17:49 |  
        0 0

        Si se zbláznil?Samozřejmě žádnýmu.

      • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

        slaviator     před 10 lety 21.09.2014 18:00 |  
        0 0

        Vachovi určité ne - tehdy během podzimu dostal za Liberec dvě CK během par kol, v zimě přestoupil do Sparty a od ty doby v český lize nedostal snad ani žlutou :-)))

        • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

          bongor     před 10 lety 21.09.2014 19:06 |  
          0 0

          Co bys chtěl,je to uvedomělý soudruh,který je vzorem naší mládeži.toho nelze vylučovat ,a napomínat by mohl spíš on Tebe.

  20. Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

    Pepino44     před 10 lety 21.09.2014 20:04 |  
    0 0

    Tak vážení,nechci být škodolibý a ani se nechci nějak pasovat na odborníka,ale pouze bych připoměl můj příspěvek před několika dny,kdy jsem napsal,že naši hráči hrají špatně,že mi to připomíná naši hru na jaře,že se hraje bez zájmu a nasazení. K tomu se vyjádřilo dost oponentů,že to není pravda a že tomu nerozumím,že ve hře je vidět jasný progres a hra má řád. Dost odborníků (hlavně spino) vidělo ze dvou zápasů (Bohemka,sparta) jasných 6 bodů. Takže chlapci,zase si sedněme na zadek a buďme rádi za každý bodík. Jednotlivce hodnotit nechci,ohodnotím jako celek- prostě bída. Podívejte jak si nás povodila podceňovaná Bohemka a srovnejte nasazení,rychlost a důraz. Pokud chybí fotbalovost,musí se nahrazovat nasazením a bojovností,jinak těžko budeme vyhrávat.

    • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

      vlk30 (přítel SN)     před 10 lety 21.09.2014 20:44 |  
      0 0

      To není žádná škodolibost,ale pravda,víceméně jsem na něco podobného taky upozornoval.Za léta fandění slavii jsem už takové situlace párkrát zažil.Pravda je že takovou dlouholetou šnůru sraček ve kterých slavie je, dlouho nepamatuji.Prostě v každém případě zustat sedět na zemi at vyhrajete či prohrajete i vícekrát za sebou.Tím neříkám že člověk není naštvaný když to nejde.

      • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

        Falk     před 10 lety 21.09.2014 21:01 |  
        0 0

        Ahoj Alanore,ten zápas jsme odehráli jasně podprůměrně,takže Hrubeš OK,ale Latka jasně max.4 a Zmrhal velmi slabý,prostě na kraji on ne !!!!,zatím si ho vážím za ty 3 góly a snaživou hru,ale ten zápas mu nevyšel,za mě 3 max.Co se týká p
        Proška letos jsem ho viděl 2 krát a připadá mi značně znechucení,otrávený ,posila A stěží ,ať se jde někam rozehrát

    • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

      quelhar (admin)     před 10 lety 21.09.2014 22:07 |  
      0 0

      I po zápase v Ďolíčku si stojím za tím, že to byl první zápas v sezóně, kdy se hrálo opravdu bez zájmu a nasazení. Do té doby to bylo z tohoto hlediska poměrně v pořádku.

      • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

        vlk30 (přítel SN)     před 10 lety 21.09.2014 22:32 |  
        0 0

        Ale proč? To si kurva brali oddechový čas před velkým derby nebo si myslí, že se čochtan porazí sám.

      • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

        Betynka58     před 10 lety 22.09.2014 00:44 |  
        0 0

        Myslím, že už minule s Brnem nebylo nasazení takové jako třeba proti Plzni, jinak by byl výsledek možná trochu juiný.

        • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

          Slawek     před 10 lety 23.09.2014 21:24 |  
          0 0

          Mno nasazení... Bylo tam ovšem taky mnoho neumění nebo málo štěstěny (Vukadinovič)

    • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

      AlesJa     před 10 lety 22.09.2014 07:42 |  
      0 0

      je smutné, že v rychlosti a bojovnosti nás minule předčilo doma i Brno. No a ta taktika proti Bohemce a střídání Kodra ani nemluvě, zahrát takto pod Koubkem, to by byla smršť útoků

  21. Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

    urs (přítel SN)     před 10 lety 21.09.2014 22:34 |  
    0 0

    já vím, že sem zrovna moc nepíšu, o to víc ale sleduji názory některých ostatních slávistů s čistým srdcem :)
    taky mi neni z posledních výkonů do zpěvu, ať už zato může trenér či hráči.. na každej pád - s názory na základní sestavu a odvážnější taktiku s rychlostními typy hráčů se shoduje i moje vize pojetí fotbalu
    doufám a věřím MB, že vezme rozum do hrsti a kluci začnou od znova :)
    tzn. zase makat a hrát přímočaře.., né alibisticky a snad se nějakých těch bodíků ještě dočkáme

    ot: líbí se mi, že naši mlaďoši se ve druhé i "třetí" lize zastřelujou, bo tak to má být! :)

    urs

  22. Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

    Sokrates55 (přítel SN)     před 10 lety 22.09.2014 07:04 |  
    0 0

    Dobrý den přeji Vám všem. Tedy pokud to jde........ :(.
    Děkuji Alanorovi za velmi dobře zpracované hodnocení, se kterým souhlasím do puntíku.
    Jen bych přidal za 1 Vukadinovičovi, protože ovlivnil svou přihrávkou do šance Lietavovi zbytek zápasu a pak už si ani neškrtl. A ještě bych přidal velkou nedostatečnou celému realizačnímu týmu. Trenéra Beránka mám rád, tentokrát to byla ale jedna velká chyba za druhou. Nepřipravený tým na zápas po mentální stránce, bojácnost v soubojích, alibistická řešení a ztráta jakékoliv schopnosti se vzepřít soupeři a začít makat....
    Rezignovali jsme na způsob naší hry z vítězných zápasů, přeci Liberec nebyl o nic slabší než Brno nebo Bohemians a my hrajeme jak "podělaný". Ani náznak snahy o vysunutý pressing už od rozehrávky soupeře, aktivní napadání už od založení útoku. Vždyť Brabec si tam chodil jako "nějakej rychtář" v klidu s míčem u nohy a my jsme čekali na míč až za půlkou. Prostě mužstvo nebylo vůbec na zápas připraveno. Je to velká výstraha, že asi takhle to nepůjde a budeme muset začít tam, kde jsme začali a to dělali dobře. Samozřejmě, že Miroslav Beránek už večer po derby věděl, že si svůj díl viny nese. Já mu věřím, a vím, že ho to štve daleko víc než nás všechny dohromady. Tak také pevně věřím, že ví, co s týmem teď má dělat.
    Ještě bych se vrátil k té "podivné" penaltě. Nezlobte se na mě, ale já si včera pustil znovu ten zákrok a s prominutím ty "kydy" bývalého hráče Zelenky. Když se před 2 lety v zápase se Spartou převalil přes nohu bránícího sparťana Limberský, tak to bylo jasné filmování, na Limberského bučí Letná ještě teď a Limberský byl souzen jako "filmař" roku. Do jisté míry v pořádku, protože to pentle prostě nebyla. A co uděla v sobotu hráč Bohemky?? Úplně to samé. Je mi úplně jedno jestli Černý padal či nepadal, vždyť ten kolumbijec dobře věděl, že o tu nohu padajícího Černého chce zakopnout, nota bene míč šel za oba padající hráče a tak by ho ani jeden nezasáhl. A Zelenka žádný závěr, jestli byla či nebyla vůbec neřekl. Prostě mladý "nadějný" rozhodčí, vděčný Damkové, že může pískat, se chtěl zviditelnit a tak to udělal. Dneska písknout pentli proti Slávii je to nejjednoduší a celkem bez problému. A ten otočený aut a připitomělá reakce Nitrianského, to se přeci musí zjednat pořádek, jak by to přeci na hřišti vypadalo, kdyby si rozhodčí nezajistil na hřišti pořádek. Já bych chtěl vidět, jak by tohle všechno bylo posouzeno např. při zápase Sparta - Plzeň a to za stavu také 0:0. To by si totiž tenhle "cápek" ani ruku s písťalkou nedovolil zvednout. Ale nebojte se, soudnost a pokoru jsem neztratil, my jsme totiž v tom derby byli tak slaboučký, že bychom dostali gola stejně a opravdu, za ten ostudný výkon si nic jiného než prohru naši fotbalisté nezasloužili.
    Ještě na závěr jsem chtěl podotknout, že to co předvedli naši fandové s tím kouřem, to se tedy opravdu nepovedlo.
    Sokrates55

    • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

      alois_veliky (admin)     před 10 lety 22.09.2014 09:13 |  
      0 0

      Dobrý den, Sokrate,
      jsem rád, že slyším kritiku trenéra Beránka zrovna od Vás, když vím, jak jste mu nakloněn. To svědčí o tom, že my slávisti máme zdravě kritického ducha a dokážeme být objektivní i směrem k našemu milovanému klubu. Nicméně jsme přesvědčen o tom, že trenér Beránek ví sám nejlíp, co bylo v tom zápase špatně a příště už podobné chyby neudělá. Myslím, že přirovnávání k loňské sezóně a téměř zatracování tohoto týmu, které zde zaznívá, není na místě. Je to v letošním ročníku první zápas, který se nám takhle hrubě nepovedl a navíc za týden hrajeme jedno z těch utkání, které mohou vše otočit o 180 stupňů. Jen se bojím toho, že tato porážka přišla v nejméně vhodnou dobu a odradí spoustu lidí od návštěvy derby. Nechci zažít to co loni, kdy ani zdaleka nebylo vyprodáno a téměř polovinu diváků tvořili sparťani.

      • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

        Pepino44     před 10 lety 22.09.2014 12:00 |  
        0 0

        Nazdar Lojzíku,nesouhlasím s tím,že to byl první zápas,který se nepovedl. Zápas s Brnem mi připadal rovněž velmi nepodařený. Nemyslím výsledek,ale předvedenou hru. Ale ani zápasy,které jsme vyhráli na začátku sezony nebyly příliž povedené. Ani v jednom zápase jsme soupeře nepřehrávali,byť potom z toho bodíky byly. Úspěchy prvních kol přikládám jednak možnému podcenění od soupeřů vzhledem k jarní hře,počáteční euforii pod novým trenérem ( bojovnost) a hlavně štěstíčku,které se nás drželo. Co nyní,soupeři se na nás připravují a hrají s velkým nasazením,bojovnost se jaksi vytratila a štěstí prostě odešlo. Vím,že spousta lidí se mnou nebude souhlasit,ale uvědomte si,že za tak krátkou letní přestávku se toho hráči mnoho naučit nemohli, aby byly za první kola takové dobré výsledky a to proti silným soupeřům. Podle mého za tímto pádem opravdu může ten nedostatek bojovnosti. Vzpomeňte,jak mančaft v těch prvních zápasech presoval po celém hřišti a nyní? Ještě tak od poloviny hřiště a to je málo. Ještě bych se zastal MB za to,že střídal Kodra. Prostě se zápasem chtěl něco udělat. Kodr je sice stoper,ale je také jedním z nejlepších hlavičkářů. Možná,že si MB myslel,že v systému,který Slávia praktikuje (bohuže),to znamená nakopávané (nebo odkopávané) balony by mohl být něco platný.

        • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

          AlesJa     před 10 lety 22.09.2014 12:07 |  
          0 0

          to by měl jít ten Kodr dopředu,né ??

          • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

            Pepino44     před 10 lety 22.09.2014 13:04 |  
            0 0

            Vždyť on tam několikrát byl a hlavičkoval,ale vzhledem k tomu jak nás klokani mleli,musel také bránit a ono vepředu se brání špatně. Jinak píšu,že se MB s tím utkáním pokoušel něco udělat,prostě něco změnit.

            • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

              AlesJa     před 10 lety 22.09.2014 14:29 |  
              0 0

              ale ano pokoušel se něco udělat, chápu i to tvé zdůvodnění,dalo se i střídat vícekrát,vadí mi, že Slavia brání prohru

        • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

          alois_veliky (admin)     před 10 lety 22.09.2014 12:27 |  
          0 0

          Ahoj, píšu, že je to první, který se hrubě nepovedl. Vím, že ani předtím to nebyly žádné zázračné výkony, ale vždycky jsem viděl bojovnost a taky jsme se dostali alespoň do pár šancí (a v každém zápase aspoň jednu proměnili). Tentokrát tam nic z toho nebylo. Snad si to šetříme na rudochy :)

        • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

          Barra     před 10 lety 22.09.2014 12:35 |  
          0 0

          Nazdar Pepine. Tvoje analyza je (v mych ocich) perfektni, absolutni souhlas. Do zimni prestavky nas ceka jeste 8 zapasu, nesmime ztracet az moc bodu, musim prezit. Kazda vyhra znamena ted obrovsky skok v tabulce, bohuzel to take plati take v pripade prohry. Pak nas ceka temer 3 mesicni prestavka, ve ktere bude Beranek mit cas pripravit si muzstvo dle svych predstav. Nesmi se zapomenout, ze letni prestavka byla extremne kratka, a napriklad Aldo Baez k nam prisel teprve v tydnu pred zapasem na Slovacku. Jinak mimochodem, jestli bude Slovacko tak pokracovat, bude kandidat na pohary. Habanec odvedl dobrou praci, nebyt jejich prohre proti nam, meli by ted 17 bodu a byli by spolecne s Plzni na prvnim miste v tabulce.

          Jinak se v sobotu ukazalo, ze Jirka Bilek nebyl ve sve kuzi a ze ma stale jeste treninkove manko po svym zraneni. Doufejme, ze se da do soboty jeste vice do poradku. A v tom smyslu souhlasim take s tebou a s rozhodnutim Beranka, poslal Marka Kodra na plac. Nevidel jsem prvnich 40 minut, ale behem tech poslednich 5 prviho polocasu se valila jedna utocna akce za druhou na nas. Zaloha byla prevalcovana, obranci museli celit jednou
          utocnou akci za druhou. V tom smyslu mam pochopeni pro rozhodnuti Beranka. Po zapase je samozrejme lehke kritizovat, ale zasadne bych se zdrahal kricet, ze Beranek prokoucoval zapas. Kdyby poslal na plac Damiena a my schytili o par branek vice, byl by Beranek kritizovan za to, ze se nesnazil vystuzit zalohu. Uvidime kdo bude v sobotu nahrazovat Nitrianskeho, jestli se nemylim, tak odehral Mikula po sve dlouhe absenci jen jeden zapas za juniorku. Spis bych asi veril Dobrotkovi. Ze to ale nebude lehky zapas, je jasne. Sparta bude citit krev, boduje pravidelne, my naopak mame tri blbe tydny za sebou. Ctyry prohry z ctyr oficialnich zapasu nedoda zadnemu hraci na sebeduveru. Par vychovnych facek by asi melo padnout, aby se nasi vzpamatovali. Verim, ze Beranek je na to zkuseny psycholog, aby vedel jak na ktereho hrace. Nekomu muze tvrda kritika vice ublizit, nez povzbudit. Neni tak snadne byt trenerem, jak bychom si mohli predstavovat.

    • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

      tantalos     před 10 lety 22.09.2014 10:43 |  
      0 0

      Dobrý den, Sokrate.
      Souhlasím s hodnocením rozhodčího a do určité míry i s hodnocením verdiktu o penaltě od Zelenky. Přišlo mi, že si prostě netroufl říct, že pentle byla nafilmovaná, i když nakonec na rozboru videa to jasně prokázal. Že by mediální partnerství ČT s Peltou mu zakazovalo "přílišnou otevřenost"? Asi ano.
      Pokud jde o Beránka, před utkáním jsem byl přesvědčen, že postavil nejlepší sestavu možnou za momentální situace. Nevím, zda za "podělaný" výkon našeho mužstva mohl právě on.
      Naši borci už vícekrát ukázali, že jsou ochotni makat pouze za určitých okolností, konkrétně když jim trenér "práškový cukor do ricky fúká". Jinak dokážou odstřelit tři kousky za rok. A zdaleka ne vždy na tom má trenér reálný podíl. On za Řebíčka nemůže.
      Opravdu doufám, že se MB udrží u mančaftu celé tři roky. Lepšího těžko někde najdem.

    • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

      naplavnik     před 10 lety 22.09.2014 10:49 |  
      0 0

      Nelze než souhlasit, penalta nesmysl, který je možné písknout snad jen proti nám. Občas se tady vytahuje statistika, kolik kol jsme již penaltu nekopali. Mně by se líbila taky taková (i když vím, že je to skoro nereálné dohledat), poměr odpískaných/ neodpískaných penalt, které jsou takříkajíc 50:50, tedy těch tzv sporných, jak v náš prospěch, tak neprospěch. Kdyby tu penaltu v sobotu rozhodčí nezapískal, nikdo by mu to nemohl vyčítat, naproti tomu penalta třeba z dílny Juhara v zápase tuším s Libercem byla skoro jasná.

      Jinak je pravdou, že jsme byli hrozně jaloví a snad ani bod bychom si nezasloužili, nicméně první branka naklonila misky vah ke klokanům. Obavou před derby se nebojím tak, jako v minulých letech. Jen ale doufám, že za churavějším herním projevem jsou sportovní, a nikoli jiné důvody. Na výhru nevěřím, ale za bodík bych se přimlouval.

  23. Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

    carfi-sks (přítel SN)     před 10 lety 22.09.2014 10:08 |  
    0 0

    Mě by teda zajímalo , jestli hráči (realizační tým - mimo Beránka ) berou včas výplaty , případně jak s velkym zpožděním ? Protože ten výkon , co podali proti klokanům snad nemůže bejt z nepřipravenosti apod. , to vypadalo jak forma protestu, nebo nevim ...

    • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

      Barra     před 10 lety 22.09.2014 10:21 |  
      0 0

      Netusim, vim jen, ze v 2010-11, kdyz dlouhe mesice nedostali ani korunu, hrali v jarnim kole pod Petrousem nejpeknejsi fotbal od dob mistrovskych titulu. Z 13 zapasu prohrali jen jednou, s Spartou, 6 x vyhrali, 6 x remizovali, hrali semifinale ceskeho poharu, kde smolne vypadli.

    • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

      Betynka58     před 10 lety 22.09.2014 10:30 |  
      0 0

      Když to trochu odlehčím, tak ten sobotní výkon mohla být i součást taktické přípravy na velké derby, protože po té tragédii jsou jistě všichni sparťani přesvědčení, že tři body poputují na Letnou, i když budou běhat pozpátku.

    • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

      AlesJa     před 10 lety 22.09.2014 10:42 |  
      0 0

      asi to je realita, ukazuje se, že ten tým je prostě špatně složen :-/

      • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

        naplavnik     před 10 lety 22.09.2014 10:58 |  
        0 0

        To si nemyslím, že je tým špatně složen. Víme, že problémem jsou beci (oba kraje), chybí tomu herní myšlenka v záloze, kterou by byl schopen snad Piták a asi i Damien, kdyby byli schopni odehrát naplno celý zápas. Jinak ten tým mi přijde jako za posledních 4 roky nejkonkurenceschopnější. Spíše mi v posledních zápasech chybí nasazení a bojovnost, což nám přinášelo úspěchy.

        Evidentní ale je, že jak byly náhodné výhry v záčatku soutěže, ne zcela náhodný je útlum v posledních zápasech a MB by na to měl aktivně reagovat.

        • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

          Barra     před 10 lety 22.09.2014 11:21 |  
          0 0

          Z smajliku ktery dodal Alois jsem spis pochopil ze pod dojmem 'spatnym slozenim' ma na mysli ze chybi prave to nasazeni a bojovnost, o ktere pises, ne tak fakticke slozeni muzstva. Muzu se ale plest.

          • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

            AlesJa     před 10 lety 22.09.2014 11:53 |  
            0 0

            ano složen je dle mého názoru i špatně charakterově/psychicky/, málo hráčů kteří neradi prohrávají, pro tým se obětují,nemyslím lidi co o tom jen mluví.

        • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

          quelhar (admin)     před 10 lety 22.09.2014 11:26 |  
          0 0

          Problémem nejsou zdaleka jen beci. Adekvátní kvalitu máme tak na polovině postů v týmu. Golman OK (má své rezervy, o kterých víme, ale ve většině zápasů Slavii podržel), stopeři Latka, Bílek, Dobrotka, Kodr - to odpovídá lepší polovině ligy. Kraje obrany nemáme vůbec.
          Do středu zálohy máme Zmrhala a Baéze (který šel s formou hodně dolů v posledních zápasech). Gecov ve většině zápasů hraje špatně, o formě Hrubého nevíme nic, Boudjemaa má dobré momenty, ale zatím na podzim v žádném zápase nepřesvědčil (přátelák s Hajdukem nepočítám). Kraje zálohy opět nemáme vůbec - Černý nemá prakticky žádný přínos, Vukadinovič nic extra, Petr je úplný omyl, Prošek v nižších soutěžích nijak nezáří, Piták je zraněný a i kdyby nebyl, jeho použitelnost je zdá se bohužel omezená na maximálně jeden poločas. Škoda je výborný, Balaj jakž takž.

          Suma sumarum - tým táhnou Škoda se Zmrhalem, kteří mají výbornou formu. Jsou to ale také hráči, na které se v minulých sezónách nadávalo skoro nejvíc... Na čtyři posty z 11 vůbec nemáme adekvátní kvalitu a otazníky jsou i ve středu zálohy - to fakt není málo.

          • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

            AlesJa     před 10 lety 22.09.2014 11:55 |  
            0 0

            souhlas, až na to, že dle mého má Damien více hrát, nevím proč střídal proti Brnu nebo proč tam v poločase nešel on.

            • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

              AlesJa     před 10 lety 22.09.2014 11:57 |  
              0 0

              ještě bych dodal, že Zmrhal nesmí hrát levé křídlo.

              • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

                quelhar (admin)     před 10 lety 22.09.2014 12:40 |  
                0 0

                samozřejmě, je to náš jediný kvalitní střední záložník s dobrou formou. To, že byl na křídle, byl z mého pohledu jeden z hlavních důvodů, proč ta hra v sobotu vypadala, jak vypadala.

          • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

            naplavnik     před 10 lety 22.09.2014 12:41 |  
            0 0

            Je to trochu never-ending-story. Když tým i díky štěstí vyhrával, tak jsme velebili akvizice Balaje nebo Vukadina, když je to nyní v útlumu, tak vidíme nepodařené nákupy. Kvalitu dvou vedoucích mužstev pravda nemáme (což by asi napověděla kumulovaná hodnota na transfermarktu), ale na to, abychom sehrávali minimálně rovnocenná utkání s klokanem, nebo s Brnem, by to být mělo. Koneckonců výsledky se Slováckem (ano, klika jak hrom), Libercem, Plzní o nečem svědčily. Jasně, že beky a levého halva nemáme adekvátně pokrytý, ale třeba Plzeň by mohla žehrat na hru stoperů, nalevo jim dnes hraje Pilka, ale vloni to tam bylo taky utrápené (alternace Kovaříka s Ďurišem). To samé rudá bída to sice pokryté má, ale Costa a Hušbauer se potýkají s poklesem formy a v podstatě i oni tak skáčou o jedné noze. Co mi však v posledních zápasech chybí (a je to snad jeden z nutných předpokladů úspěchu v synot lize) je prostě to nasazení a bojovnost, vždyť ty stály za úspěchem proti Ostravě, proti Liberci a i proti té Plzni. Naopak mi docela chyběly v zápase s Brnem a i tím klokanem (většinu odražených míčů chodilo k nim, náhoda?). Tým luxusní nemáme, protože na to nemáme, ale pokud se vybudí a na place smysluplně rozestaví, tak si to může poměřit s kýmkoliv. Pokud nebudu chtít jít do mimosportovní oblasti, tak za tím můžu vidět snad určité sebeuspokojení z počátečních (a klamných) úspěchů. V derby proto očekávám maximální motivaci a proto nejsem ani příliš skeptický, byť bod bych bral všemi deseti.

            • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

              quelhar (admin)     před 10 lety 22.09.2014 12:50 |  
              0 0

              S tím samozřejmě souhlasím, rozdíly mezi týmy v lize (mimo Plzeň a Spartu) nejsou příliš velké a leccos se dá dohnat právě ochotou bojovat opravdu naplno, což jsme viděli od Slavie především ve druhém až pátém kole. Když tohle týmu chybí, naplno se odhalí i nekvalita jednotlivců.

          • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

            bongor     před 10 lety 22.09.2014 18:15 |  
            0 0

            Já si myslím,že kvalita všech hráčů kaprligy je hodně podobná,tedy nedobrá.Semtam se někdo ukáže,ale tak na dva -tři zápasy a potom do toho slabého českého průměru upadne znovu.Když někdo vydrží delší serii zápasů,hned se na něj začnou jezdit dívat ze zahraničí a samozřejmě i naši obchodníci s bílým masem.
            Proto je tak důležité,by všichni makali na doraz,je to v českých podmínkách jediná možnost jak získávat body a taky jak přesvědčit diváky,aby chodili na stadiony.
            Tady žádný Messi,Robben,Ronaldo neběhá,ale lidi chtějí i tak vidět fotbal a ne
            odfláknutou práci.
            V podstatě každý může porazit každého,jenom do toho musí pořádně šlápnout,až na hranici svých fyzických možností.
            Proto mě tak vytočilo sobotní odevzdání bodů Čochtanovi,doslova to byl dárek na zlatém podnosu.

        • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

          AlesJa     před 10 lety 22.09.2014 11:50 |  
          0 0

          obávám se, že je problém i na krajích zálohy kouzlo z úvodu vyprchává z Vukadinoviče i Černého a Petr byl asi omyl. Juhar na levou zálohu ???To samé lze říci i o Balajovi, dobrý výkon z úvodu je pryč. Myslím, že Damien měl v sobotu prostor dostat. Možná i ten Diop. Pořád a to již minulou sezonu srovnávám soupisky a nemůže být horší než to Brno,Slovácko a klokani.

          • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

            Pepino44     před 10 lety 22.09.2014 12:08 |  
            0 0

            Ale Aleši,ono to není jenom o soupiskách a jménech,ono je to také asi o chuti hrát na okraji sebeobětování,prostě a plný plyn. U Tebou zmiňovaných mužstev je při ziskání míče vidět úprk mnoha hráčů do trestného území soupeře,při případné ztrátě míče zase úprk zpět za míč. Takové systémy prostě bolí a málo hráčů je ochotných toto akceptovat. Alespoň zatím (snad) u nás. Prostě jak jsem psal již několikrát,když chybí fotbalovost,musí se nahrazovat bojovností.

            • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

              AlesJa     před 10 lety 22.09.2014 12:14 |  
              0 0

              ano souhlas není to jen o jménech, proto říkám, že je špatně složen i charakterově, ti kluci to v sobě, tu vůli, asi nemají

    • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

      spino     před 10 lety 22.09.2014 11:10 |  
      0 0

      Taky o tom uvažuji, ale pravdu asi nikdy nezjistíme.

      • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

        Sokrates55 (přítel SN)     před 10 lety 22.09.2014 12:45 |  
        0 0

        Dobrý den Vám všem a děkuji za všechny Vaše postřehy.
        Víte, předně bych chtěl říci, že první čtyři zápasy a jejich bodový zisk nám pomohly až nebývale a to i v získávání ztracených pozic. Neřešil bych tedy vůbec spekulace o platbách hráčům.
        Také bych nechtěl, aby z mého hodnocení nějak vyznívalo, že Míra Beránek to teď dělá špatně. Sám upozorňoval i na toto, co se teď právě děje. On musí do našich hráčů dostat jiné přemýšlení o fotbale a to "ad hoc" k jednotlivým zápasům, který je opravdu každý jiný. No a tady to je především úloha trenéra. Dobrá, zpackali jsme Brno i Bohemians. No a teď je tu prostě Sparta. Pojďme znovu začít u toho, co musíme hrát, protože fotbalově to ještě nedáme. Prostě opět maximální nasazení a bojovnost, vůli jít do toho do poslední minuty. Podívejte, co to udělalo s Libercem, který je určitě fotbalově lepší. Vždyť my jsme na Bohemce tak měli akorát možná řeči přrd zápasem, ale jinak to bylo jedno velký nic. Tentokrát vůbec nežila ani lavička, která proti Liberci či na Slvácka byla celá na nohou a fandila....... Chlapi si musí znovu připomenout, co jim body přineslo a bojovat na hranici svých možností. A to přeci jde, to je splnitelné a reálné. Já po nikom přeci nechci, aby dával stále jen krásné pasy za obranu, a výstavní střely do "vinklů". Kdybych věděl a viděl, že se proti Bohemce makalo a kluci tam padali na "držky", neřeknu ani popel.
        Já netrvrdím, že sestava na Bohemku byla postavena na začátku špatně, ale začali špatně hrát a Škoda si musel připadat jak trouba. To musí úplně nakrknout, když on začne presovat rozehrávku soupeře na jedné straně a druhá strana je úplně volná a Milan Černý s Balajem tam chodí u půlky....... Ta cesta naší Slávie je vždycky komplikovaná a nikdy nebude snadná, ale taky si přeji, aby Mira Beránek byl ten, kdo tu cestu bude hledat. Jemu já věřím, protože je to prostě "slávista" jako "bejk".
        Sokrates55

        • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

          Barra     před 10 lety 22.09.2014 13:34 |  
          0 0

          Hezky den Sokrate. Jen abych byl presny, kdyz jsem mluvil o tech kteri "krici ze Beranek prokoucoval zapas", nemel jsem na mysli tebe, i kdyz muj prispevek byl pod vlaknem, ktery jsi tady rano zacal. Tvoje kritika byla fundovana, nechal sis vse hlavou projit, reagoval jsi s odstupem, az dva dny po zapase. Urcite neni Beranek hloupy ani slepy, a ma v sobe, jak pises, dost sebereflexi aby s odstupem ohodnutil sve rozhodovani. Jak rikal Beranek po zapase, jen 4 hraci hrali to co meli, se zbytkem nebyl spokojeny. Skoda, ze jsme v tech prohrach ktere jsme v lize utrpeli, meli problemy s stoperskym duem, kde na zacatku sezony nas Latka s Bilkem vice krat podrzeli. Latka chybel v Teplicich, v Boleslavi nam vypadnul po Nitrianskym take Bilek, ktery take chybel proti Zbrojovce, v sobotu hral Bilek jen na 50%. Ukazalo se, ze nejsme tak silnou lavicku nahradniku jako Viktoria nebo Sparta, abychom takove ztraty hracum umeli adekvatne nahradit.. A musim se priznat, ze take ja jsem moc nepochopil, proc Beranek nenahradil Latku/Bilka hracem Dobrotkou.

        • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

          carfi-sks (přítel SN)     před 10 lety 22.09.2014 14:50 |  
          0 0

          Přesně tak, kdybych viděl na Bohemce , že makali a padali na držky, jak ste sám napsal, tak taky neřeknu ani ň, pak se prohrávat může.(Brno bylo smolný, tam jsem přece jenom viděl snahu, ale holt přišly chyby a laciný góly. Po Brně jsem věřil, že Bohemku přejedem). Snad proti rudochovi budou hrát s nasazením jako proti Plzni a třeba góly přijdou , musíme věřit !

  24. Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

    Roman11     před 10 lety 22.09.2014 12:37 |  
    0 0

    Někteří hodnotitelé opět nezklamali, střídání špatně hrajícího Gecova za stavu 0:0
    bylo naopak velmi správné a Kodr na tom místě rozhodně nehrál špatně a právě nasazení Hrubého mělo za účel napomoci hře dopředu. Samozřejmě špatnou hru celého mužstva to nemohlo příliš ovlivnit.
    Jinak si myslíte, že MB úmyslně nestaví hráče s dobrou formou?

    Proti Spartě očekávám sestavu:
    Hrubeš-Dobrotka,Latka,Kodr,Bílek-Juhar,Baez,Zmrhal,Černý,Boudjemaa,-Škoda

    • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

      Slawek     před 10 lety 23.09.2014 21:20 |  
      0 0

      Očekávání je jedna věc, skutečnost pak věc druhá: Hrubeš - Dostál,Latka,Bílek,Juhar- Vukadinovič,Zmrhal,Baez, Boudjemaa, Černý- Škoda

  25. Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

    JirkaD     před 10 lety 22.09.2014 12:42 |  
    0 0

    Trenér Beránek při svém příchodu říkal, že práce je na tři roky, kdo si myslel, že hned první rok budeme bojovat o titul, tak rychle zapomněl, kde jsme se nacházely minulé roky. Všechno chce čas a trpělivost. Co mne osobně nejvíc mrzí na výkonech poslední měsíc, je strašně málo bojovnosti, ustrašenost a strach o výsledek ještě před výkopem. Možná to vychází z naší největší slabiny a tou je podle mne záloha. Zápasy prohráváme právě tam. Chybí tam hráči, kteří dají dobrou přihrávku (a ne jednou za zápas, ale alespoň každou druhou) V záloze je spoustu faulů s následným centrem do šestnáctky (Brno 2 góly). Obrana je poté přetížená a tvoří další chyby. Nelíbí se mi, jak při naší rozehrávce nakopáváme míče rovnou na útočníka a nějak si s tím poraď. Kdyby záloha fungovala, tak by rozehra snad šla přes ně! Zápasy, které jsme vyhráli, jsme vyhráli po brejkových situacích, kdy jsme nebyli mužstvo, které tvoří hru. Teď (nepočítám derby) se ukáže, zda dokážeme hru řídit, nebo alespoň ovlivňovat. Zde musíme nejvíce zapracovat a v zimě posílit. Od zlepšené hry zálohy se zlepší i obrana. (Když dáme tři góly, můžeme dva dostat)
    Další věc, s kterou nesouhlasím je chování části fanoušků. Uvědomují si, že na toto všichni čekají? Vždyť jsme na disciplinárce každé kolo a je jedno zda hrajeme doma venku, přátelák, U klubů, kde je recidiva, jsou tresty tvrdší. Pravidelně se zápasy přerušují (opět u nás nejčastěji) Je pěkné o sobě tvrdit, že jsme nejlepší fandové v lize, ale k vlastnímu klubu se tak nechováme.
    Jirka

  26. Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

    JiriS     před 10 lety 22.09.2014 12:54 |  
    0 0

    na základě hodnocení v tisku/Dnes,sport/ i hodnocení zde a vzhledem k soupisce
    vychází pro derby následující sestava :

    Hrubeš
    Dobrotka Latka Kodr Bílek/Juhar

    Černý/ Boudjema Baez Zmrhal Juhar/Hrubý

    Škoda

    • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

      zeleznik2     před 10 lety 22.09.2014 17:15 |  
      0 0

      No je to hezké, ale co se týče Juhara, podle mne zůstane na levém beku. Hrubý nevím, že by znovu Balaj?.

  27. Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

    zeleznik2     před 10 lety 22.09.2014 14:05 |  
    0 0

    Ano Alanore správně, ale 5 je u Latky podle mne hodně vysoké číslo, nehraje úplně dobře, zabránil sice gólu, ale při tlaku Bohemky taky hodně fauloval, takže pro mne lepší 4, Hrubeš 5, o stupeň snížit, za to, že prostě nedokáže vyběhnout, stojí na lajně a míče ho trefují.

    • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

      carfi-sks (přítel SN)     před 10 lety 22.09.2014 14:57 |  
      0 0

      Mně se taky zdá, že Latka trošku vypad z formy, ale furt patří k těm nejlepším na hřišti .

  28. Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

    zeleznik2     před 10 lety 22.09.2014 17:18 |  
    0 0

    Pro pobavení hodnocení Spart a pan Vacek hodnotí:

    Hrubeš 5 - jo souhlas
    Nitrianský 3!, Latka 4, Bílek 5, Juhar 6!
    Baéz 5, Gecov 4
    Černý 5, Zmrhal 5
    Balaj 4
    Škoda 5

    Kodr 5

    je vidět, že tam sedí samí experti, my ostatní jsme sledovali asi jiný zápas.

    • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

      Travinho     před 10 lety 22.09.2014 18:25 |  
      0 0

      No ty kráso, tak to je síla. Hlavně ten Černý, Zmrhal a Juhar. Byl tam ten člověk?

  29. Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

    Travinho     před 10 lety 22.09.2014 18:28 |  
    0 0

    Je hezké, že dáme krajním obráncům po jedničce, ale jednoznačně tkvěl hlavní problém v záloze, která absolutně nepodržela míč a celkově špatně zvolené taktice na zápas. Co chceme dokázat, když bude mezi středem zálohy a útokem mezera 50 metrů, to fakt netuším. Chyby obrany byly logické a to z důvody naprostého přetížení. Když už mám něco obraně vytknout, tak je to špatná rozehrávka.