Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Rozhovory

Karel Hrubeš: Lepší prohrát teď než v derby

Po nevydařeném zápase proti Brnu přišel před novináře Karel Hrubeš a mimo jiné popisoval inkasované branky.

Karle, první dvě branky jste inkasoval z dorážek, jak jste vnímal tu první situaci?

Ten první gól, to byla rychle rozehraná standardka, na kterou jsme nezareagovali. Zavadil vystřelil za vápnem, balón přede mnou trochu zaplaval. Dalo se to vyrazit lépe, ale vyrazil jsem to jen před sebe a dostal jsem gól.

I při tom druhém gólu to dával Vávra vlastně do prázdné brány.

Ten druhý gól, při něm jsem jen na poslední chvíli vyškrábnul balón z lajny, přede mnou byl úplně volný hráč. Myslím, že s tím druhým gólem se nedalo nic moc dělat.

Byl to zlomový moment zápasu, že jste nevyužili šance a Brno vám vstřelilo branku z takové dorážky?

Za stavu 1:0 jsme měli hodně šancí, které jsme neproměnili. Brno mělo štěstí, podržel je brankář. Je to škoda, jak říkáte, ten druhý gól byl asi zlomový.

Prohráli jste v Boleslavi, pak v poháru na Žižkově, teď s Brnem. Je to teď pro Slavii horší období než na začátku sezóny?

Pořád se dařit nemůže. Myslím, že jednou to muselo přijít i tady v Edenu. Je to pořád lepší, když je to teď se Zbrojovkou, než v derby se Spartou. Musíme v dalších dvou zápasech hrát stejně jako na začátku sezóny na sto procent.

Komentáře (37)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Karel Hrubeš: Lepší prohrát teď než v derby

    Pepino44     před 10 lety 14.09.2014 15:32 |  
    0 0

    Tak nejlepší je neprohrát vůbec,ale takový optimista zase nejsem. Ale zaráží mne optimismus Hrubeše při zápase se spartou(i když remíza je taky neprohra). Já bych bral i bodík a ten ostatně i na Bohemce. Bojím se totiž,že hra zústala skoro stejná jako na jaře,a štěstíčko se už vyčerpalo. Pokud nebudu mít pravdu,rád si nasypu na hlavu popel

    • Re: Karel Hrubeš: Lepší prohrát teď než v derby

      quelhar (admin)     před 10 lety 14.09.2014 16:17 |  
      0 0

      Tak strašné jako na jaře to fakt není - ale jen to ukazuje, jak rychle člověk zapomíná na špatné věci :o) Zmrhal a Škoda jsou jako vyměnění. Máme na kontě 13 branek (o 5 více než Sparta!) a poslední zápas jsme prohráli mj. vinou neproměnění dalších šancí. Ano, v poli soupeře jsme schopni přehrát jen pár úseků v zápase a ne delší dobu. Ale to je asi tak vše, co je podobné s jarem.

      • Re: Karel Hrubeš: Lepší prohrát teď než v derby

        Edwardtheiron     před 10 lety 14.09.2014 17:54 |  
        0 0

        Já si taky myslím, že s jarem to moc srovnání nesnese. Prohry v Teplicích a Boleslavi nejsou nic strašného, na Žižkově to byla dost nenormální situace a s Brnem klasický zápas blbec. O poločase to mělo být minimálně 2:0, místo toho to bylo 1:1. V šedesáté minutě to mělo být 3:1, místo toho to bylo 1:2. Je to škoda, dalo se a mělo se vyhrát, ale letošní liga ukazuje, že fakt může každý porazit každého, i my jsme toho důkazem, takže není důvod k nějakým obavám. Když k oběma derby přistoupí tak, jako k utkání s Plzní, tak je obě můžou vyhrát. A taky nemusí, ale všichni budeme vidět, že pro to udělali všechno.

      • Re: Karel Hrubeš: Lepší prohrát teď než v derby

        Pepino44     před 10 lety 14.09.2014 18:21 |  
        0 0

        Tak já jsem napsal SKORO stejná,je to hra jako na jaře spíše na náhodu s tím,že se značně zlepšil Zmrhal souhlasím a Škoda ? Ani na jaře mu nešla upřít bojovnost ale nepadalo mu to tam,nyní sice goly dával ale DÁVAL nyní mu to tam opět nepadá. Jinak spousta hráčů hraje opravdu jako na jaře,vždyť to tady píše dost pisatelů a třeba Budjemaa není takřka vidět. V těch prvních a úspěšných zápasech jsme nedostatky nahrazovali bojovností,ale ta mi již také začíná chybět. Nechci být pesimista,ale bojím se aby po počáteční euforii nepřišlo zklamání. Tabulka je značně vyrovnaná (mimo konce) a stačí dvakrát nebodovat a budeme opět někde u konce (což si v žádném případě nepřeji). Je naše mužstvo tak psychicky odolné aby potom zase neupadlo do té jarní šedi? Můj příspěvek není myšlen tak abychom nad mužstvem lámali hůl,pouze varuji před přílišným optimizmem,protože to opravdu ještě není ono.

        • Re: Karel Hrubeš: Lepší prohrát teď než v derby

          quelhar (admin)     před 10 lety 14.09.2014 18:57 |  
          0 0

          Škodovi to nepadá? Proboha, vždyť nedal gól v jednom zápase! Má šest gólů v sedmi zápasech, z nichž z jednoho odešel po půlhodině. A bojovnost? Opět, chyběla teď v jednom zápase (také myslím, že v tomto ohledu to proti Brnu mohlo být lepší). Beránek pak na tiskovce říkal, že se mohlo projevit, že někteří hráči byli v týdnu nemocní/zranění.

          Stále si stojím za tím, že hra se s jarem naprosto nedá srovnávat, jaro bylo od celého týmu odchozené a myslím, že i Nitrianský nebo Juhar teď hrají lépe a s větším nasazením než na jaře.

          Vzhledem k tomu, že před týmem nestojí povinnost hrát o poháry, tak si nemyslím, že by případné další neúspěchy měly na tým dolehnout nějak výrazněji. Už vůbec ne tak, aby se ze hry naprosto vytratila bojovnost a u všech hráčů to vypadalo tak, že je jim jedno, jak zápasy dopadnou. Zároveň věřím, že do bezprostředního boje o záchranu už nespadneme vůbec.

      • Re: Karel Hrubeš: Lepší prohrát teď než v derby

        Slawek     před 10 lety 14.09.2014 23:52 |  
        0 0

        Quelhare máš pravdu, ale je tu ještě jedna věc : V zápasech c Ostravou, Libercem, Bolkou i Brnem jsme hráli max. do 30. minuty. Pak jsme bůhvíproč končili a strachovali se co se bude dít. Nkdy se dělo (Liberec ke konc) ale taky naopak (Brno).

    • Re: Karel Hrubeš: Lepší prohrát teď než v derby

      bongor     před 10 lety 14.09.2014 17:24 |  
      0 0

      Nelítal bych ode zdi ke zdi.Myslím,že když jsme se radovali,byli jsme si vědomi,že to zdaleka není ono,ale člověk se musí umět radovat i z maličkostí.Přece po vítězném startu už nebudu dopředu předvídat prohry.Hráče máme takové jaké máme.Nejsou o nic lepší ani horší,než má většina mužstev.Tady kdyby se objevilo něco mimořádného,tak to tady za pár měsíců už není.Musíme věřit MB,že si poradí.

      • Re: Karel Hrubeš: Lepší prohrát teď než v derby

        Navyseals     před 10 lety 14.09.2014 17:25 |  
        0 0

        navíc tohle kolo se nedařilo favoritům, takže v tom nejsme sami a věřím, že na Bohemce jsme schopný vyhrát

        • Re: Karel Hrubeš: Lepší prohrát teď než v derby

          Ladislav (přítel SN)     před 10 lety 14.09.2014 18:16 |  
          0 0

          Buďme rádi, jak to dal Beránek po loňsku dohromady. Chce to udělat do zimy co nejvíc bodů, abychom nebyli dole a byl klid na práci. A v zimě posílit a bude to dobré. Vybudovat kvalitní mužstvo nejde hned, chce to čas.

          • Re: Karel Hrubeš: Lepší prohrát teď než v derby

            bongor     před 10 lety 14.09.2014 21:04 |  
            0 0

            Chce to čas a peníze.Kdybychom měli rozpočet půl miliardy,vypadalo by to jinak.

            • Re: Karel Hrubeš: Lepší prohrát teď než v derby

              Ladislav (přítel SN)     před 10 lety 14.09.2014 21:54 |  
              0 0

              Jasně, ale i s menšími prostředky to půjde, vybírají celkem zajímavé hráče, nevím, ale možná spolupracují s panem Říčkou.

              • Re: Karel Hrubeš: Lepší prohrát teď než v derby

                Matysek     před 10 lety 15.09.2014 02:41 |  
                0 0

                Ladislave, podle té personální politiky a hráčů co přicházejí mě to napadlo také

  2. Re: Karel Hrubeš: Lepší prohrát teď než v derby

    stromovous (přítel SN)     před 10 lety 14.09.2014 18:23 |  
    0 0

    "Lepší prohrát s Brnem než v derby". No jo, to je stejný jak zdejší komentáře po Žižkovu. Lepší prohrát se Žižkovem než pak s Brnem. Tak hlavně aby to po Bohemce taky nebylo: Lepší prohrát todle malý derby, než pak to velký. No, a aby to po derby nebylo... to, radši už nepokračuju :)))

    • Re: Karel Hrubeš: Lepší prohrát teď než v derby

      vlk30 (přítel SN)     před 10 lety 14.09.2014 21:37 |  
      0 0

      Nejlepší by bylo vyhrát obě následující derby to je fakt proti kterému se nedá nic namítat :-)

      • Re: Karel Hrubeš: Lepší prohrát teď než v derby

        spino     před 10 lety 14.09.2014 22:23 |  
        0 0

        Vidím to na 6 bodů.

        • Re: Karel Hrubeš: Lepší prohrát teď než v derby

          Kontrapunkt     před 10 lety 14.09.2014 22:47 |  
          0 0

          Po posledním zápase, co jsem v Edenu viděl, bych optimismus krotil. Na všech postech, vyjma Zmrhala, to bylo šíleně kostrbaté a celkově nesehrané. Co se týče taktiky, tak ta ve srovnání s předchozími zápasy stejná: odkopávat co nejdál od branky, v lepším případě vysílat po křídle špatně centrujícího Vukadinoviče. Myslím, že v příštích dvou zápasech budeme rádi za 2 body.

          • Re: Karel Hrubeš: Lepší prohrát teď než v derby

            Slawek     před 10 lety 14.09.2014 23:47 |  
            0 0

            Baez kostrbatý rozhodně nebyl !S takovým přehledem a zpracováním míče, přesnou přihrávkou, včetně dlouhých pasů tady nehraje nikdo.

            • Re: Karel Hrubeš: Lepší prohrát teď než v derby

              AlesJa     před 10 lety 15.09.2014 15:38 |  
              0 0

              hm mě se v posledních utkáních nelíbil. Špatně kryl prostor a tu přesnou přihrávku jsem tedy neviděl asi jsem se vždycky zrovna napil piva :-/.

          • Re: Karel Hrubeš: Lepší prohrát teď než v derby

            spino     před 10 lety 14.09.2014 23:48 |  
            0 0

            Ale právě tahle nehezká taktika nám ty body přinese. Proti favoritovi (Spartě) se takhle hraje vždycky lépe a Bohemka je pro změnu neskutečně slabá na krajích obrany, takže jí Míňa s Vukadinovičem pořádně provětrají.

            • Re: Karel Hrubeš: Lepší prohrát teď než v derby

              Pepino44     před 10 lety 15.09.2014 09:09 |  
              0 0

              Spino,jsi nezměrný optimista. Proti spartě a klokanům šest bodů ? Ne,že bych si je nepřál,ale na zázraky nevěřím. Sparta je prostě lepší ať chceme nebo nechceme a klokani nás asi ulítají,takže 3 bodíky by byly zlatý. Pokud bude více,budu rád,ale moc tomu nevěřím.

  3. Re: Karel Hrubeš: Lepší prohrát teď než v derby

    japhy     před 10 lety 15.09.2014 09:06 |  
    0 0

    Někdo tento tým už přirovnává k tomu loňskému, quelhar, ač před sezonou pesimista nejpesimističtější, naopak vidí veliký rozdíl. Já bych to zatím viděl tak, že Beránkovi se podařilo všechny donutit makat, nic neodfláknout, nebýt líný na krok a tudíž se k vápnu soupeře dostane celkem dost lidí, takže je větší šance dát gól.
    OK, to se povedlo, ale je vidět, že to nestačí. A je to asi dobře - vyhrávat takhle šťastně jiný tým, asi bychom řvali.
    A je tu ještě jeden paradox. Většina hráčů je spíš chválena. U Škody a Zmrhala není o čem, Baez OK, Míňa maká jaxviň, stopeři OK, i ten Nitro už není tragickej, ale minimálně průměrnej, Vukadin to teď asi hodněkrát zazdil, ale opět, s přístupem žádný problém. Jenže, co zápas, to chabé držení míče a pokud se nejedná o protiútok, tak všechno, všechno, všechno cpeme nákopem na Škoďáka. Ten už má teď konečně šanci tu hlavu pro někoho vyhrát anebo prostě jinak přijdeme k odraženému míči a kupodivu, jak jsme u vápna, tak tady se najednou kombinuje a šance jsme schopni si vytvářet.
    Netuším, čím to je, z telky se to blbě hodnotí, ale prostě mi přijde, že při postupném útoku nás je min. o jednoho míň. Jestli chybí víc vysunutí krajní beci nebo vadí velikánská vzdálenost mezi obranou a hrotem, bůh suď.
    A naopak, při bránění to vypadá, že se snažíme to soupeři maximálně ulehčit. Nechat v klidu zpracovat, přistupovat, až když má míč pod kontrolou atd.
    Mám pocit, že už na tyto nedostatky tak trohcu narážel i p.Beránek, za což jsem rád a tak doufám, že se to bude zlepšovat. Pochybuju, že by nás ohrožoval sestup, ale přešlapování na místě není na místě :)

    • Re: Karel Hrubeš: Lepší prohrát teď než v derby

      LordEdmund     před 10 lety 15.09.2014 09:41 |  
      0 0

      Přesné a výstižné. Ano krajní beci opravdu nefungují , jak mají.Jaký rozdíl oproti Plzni, nebo třeba i sratě. Jsou to místa na kterých potřebujeme nutně posílit běhavými a pracovitými hráči. Juhar i Nitra sice makají, ale jsou to spíš záložníci a při bránění mají obrovské nedostatky a Mikula brání celkem dobře, ale na podporu útoku mu chybí zatím kvalita a snad i odvaha. Chtělo by to někde vyhrabat nového Krajčíka, nebo Frantu Dŕížďala. Ti se nám za pár korun parádně vyplatili :-))

    • Re: Karel Hrubeš: Lepší prohrát teď než v derby

      quelhar (admin)     před 10 lety 15.09.2014 09:43 |  
      0 0

      Ano, před sezónou jsem byl pesimista (i když ne zas takový, s tipem na osmé místo v tabulce jsem byl tak nějak uprostřed mezi optimisty a pesimisty :o)). Právě v tom, co píšeš v prvním odstavci, je přece největší rozdíl oproti jaru. A jsem přesvědčen, že právě bojovnost a fakt, že tým nic neodflákne, stačí na to, abychom nehráli o záchranu, ale byli minimálně v klidném středu tabulky.
      Samozřejmě na boj o poháry to chce nadstavbu a tu my zatím nemáme. Je to logické, jednak na ni nemáme hráče (žádný krajní hráč nemá adekvátní kvalitu na boj o poháry) a jednak naučit nový tým dobře hrát směrem dopředu trvá měsíce, to říká každý trenér. Beránek si toho je vědom a tak volí na podzim snadnější variantu ofenzivy - rychlý přímý útok vpřed.
      Doufal jsem, že proti Brnu bychom mohli ukázat už trošku něco jiného a sliboval jsem si dost od Boudjemaay, ale ukázalo se, že to pořád skřípe. Přestože šancí bylo dost, málo z nich vzniklo delší přípravnou kombinací. To prostě tým neumí a do konce podzimu už asi umět ani nebude.
      Bránění je špatné, jediná udržená nula (a to s velkou porcí štěstí proti Plzni) je po sedmi kolech málo. To se musí zlepšit, doufám, že se brzy uzdraví Bílek, který by tomu mohl pomoci.

      • Re: Karel Hrubeš: Lepší prohrát teď než v derby

        Barra     před 10 lety 15.09.2014 10:55 |  
        0 0

        Ano, skorovali jsme v kazdem zapase, jen jednou jsem prohrali o vice nez 1 branku. V minule sezone se tak stalo hned 10 x , tedy v tretine vsech zapasu. Coz me mrzi, ze jde u nas vzdy o vse: bud vyhra, nebo prohra, ze 7 zapasu 4-0-3. A ty 3 prohry z 7 zapasu by mohly byt o neco mene, nejaka remiza by neuskodila.

        Jinak jsme se stoperskou dvojici Latka-Bilek podlehli jen Boleslavi s 2-1, jindy se toto duo vzdy postaralo o vyhru. V Teplicich nam chybel Latka, proti Brnu Bilek. Prece ma zkusenost sve vyhody a prednosti. Strasne rad bych byl, aby byl Jiri Bilek alespon na Spartu pripraveny, jinak bych radeji videl Dobrotku, coz neznamena, ze bych odsuzoval Marka Kodra. Mezi desatou Bohmekou a nami je ale jen rozdil o 2 body, kazda vyhra nebo prohra prinese sebou obrovsky skok v tabulce. A nastavajici 2 duely nebudou vubec snadne. Nesmime ted ztratit navaznpst na celo tabulky.

      • Re: Karel Hrubeš: Lepší prohrát teď než v derby

        japhy     před 10 lety 15.09.2014 11:27 |  
        0 0

        Vidím, že nejsme vepři. Bojovnost se mi taky zamlouvá, stejně tak vím, že sladit ten tým dopředu trvá delší dobu. Jenom, prostě...když se podívám na ty kluky, co nastoupili za Brno. Jeden by řekl, že i "nesehraná" jména by si na tom týmu měla smlsnout. A ano, vím, že ty tři góly, co jsme dostali, byly prakticky z ničeho. Jde mi primárně o tu předvedenou hru.

        • Re: Karel Hrubeš: Lepší prohrát teď než v derby

          quelhar (admin)     před 10 lety 15.09.2014 11:41 |  
          0 0

          Jo, s tim souhlasim. Brno nasadilo sice zajimave, ale ligou malo proverene hrace, se kterymi by si nasi vesmes zkuseni borci meli poradit o dost lepe. To, jak jsme nechali vynikat Vavru nebo Briganta me dost zarazilo. Proste potrebujeme vetsi kvalitu jeste na hodne postech, nejnutneji na vsech ctyrech krajnich pozicich.

  4. Re: Karel Hrubeš: Lepší prohrát teď než v derby

    Betynka58     před 10 lety 15.09.2014 09:44 |  
    0 0

    I po tom šíleném pátku, který byl pro mne jako rána do palice, buďme pozitivní. V každém z úvodních 7 zápasů Slavia skórovala, a to je přeci krásné, ne? Alespoň v tomto bodě se to s loňským ročníkem fakt nedá srovnat a podle mne to už není náhoda. Proto očekávám, že i proti klokanovi se někdo trefí, na co to bude stačit, to uvidíme.

  5. Re: Karel Hrubeš: Lepší prohrát teď než v derby

    smely (přítel SN)     před 10 lety 15.09.2014 10:11 |  
    0 0

    tak ja si treba myslim, ze ten druhej byl chytatelnejsi nez ten prvni a ze oba byli tvoje, Karle, to jen tak pro poradek. Samozrejme, ze se nic nedeje, taxme ctvrty, no a co ?! Hlavne ted body vod klokana a pak zadupat ty Strougalovi do posledni rudy blechy...

  6. Re: Karel Hrubeš: Lepší prohrát teď než v derby

    martyni (přítel SN)     před 10 lety 15.09.2014 10:54 |  
    0 0

    Jestli si dobre vzpominam, rikali jsme tu po tech vyhrach, ze je dobre byt pri zemi. Proc, to se dnes ukazalo, namame zatim kvalitu na to, abychom mohli z nejakych zapasu cekat jasny vyhry, hodne bodu bylo dosazeno kombinaci stesti a bojovnosti. Myslim, ze bojovnost nechybela ani v patek, stesti chybelo, nedali jsme sance, dostali blby goly. Ale vykon celkove nebyl o tolik horsi, nez predtim, tedy kdyz se to vezme kolem a kolem, odpovidajici nasemu soucasnymu stavu. Nekdy to staci na body, jindy ne.

    Alanor tu dostal sprchu za hodnoceni. Ja bych opakoval jen to, ze mi to prijde zbytecne prisne.. ano, je-li meritkem spicka tabulky a boj o titul, pohary, pak to muzem hodnotit jako prusvih. Ale jsou-li meritkem moznosti tymu, vykon nebyl takovym zklamanim. Ano, obrana horela, ale dvojka pro Kodra je hodne prisna, i kdy z mu zapas nevysel, to samozrejme videl kazdej.. tradicne je hromosvodem Nitriansky, ale jeho vykon mi neprisel tak spatnej. Vic bych cekal od Boudjemy a Balaje.

    • Re: Karel Hrubeš: Lepší prohrát teď než v derby

      rak (přítel SN)     před 10 lety 15.09.2014 12:34 |  
      0 0

      Naprosto souhlasím se vším.
      Balaj je zcela neviditelný. Většinou, když nastoupil, tak se hra spíše zhoršila. Pokud se pamatuji, akorát si dobře naběhl na perfektní Pitákovu přihrávku na Slovácku a chladnokrevně proměnil. Další pozitivní věci nevím. Ne všechny zápasy jsem ale viděl.

      • Re: Karel Hrubeš: Lepší prohrát teď než v derby

        Lunaris     před 10 lety 15.09.2014 13:02 |  
        0 0

        Co se týče Balaje, tak je zkrátka potřeba hrát na dva útočníky. Obzvlášť pokud jednou z variant útoku je nakopnutý balon dopředu. Škoda sám je málo, pokud vyhraje hlavu, tak max sklepne zpátky do středu pole. Druhá varianta náběhu po křídlech je též silně limitovaná pouze Škoďákem ve vápně.
        Místo toho pak chodí na hrot Latka a Škoďák ke konci sotva tahá nohy. Body se získaly a góly střílely v zápasech, kdy od začátku byly ve hře dva hroty.

        • Re: Karel Hrubeš: Lepší prohrát teď než v derby

          martyni (přítel SN)     před 10 lety 15.09.2014 13:32 |  
          0 0

          To neni otazka dvou utocniku, ale hraci musi do vapna nabihat i kdyz hrajem na jednoho utocnika. Boudjemaa ale nebyl dost aktivni a pohyblivy a Balaj taky ne.

    • Re: Karel Hrubeš: Lepší prohrát teď než v derby

      AlesJa     před 10 lety 15.09.2014 15:41 |  
      0 0

      Damien si proti Brnu své odehrál, samozřejmě je co zlepšovat, ale když odešel úplně jsme ztratili střed pole a vytratila se mezihra.

      • Re: Karel Hrubeš: Lepší prohrát teď než v derby

        Kontrapunkt     před 10 lety 15.09.2014 22:19 |  
        0 0

        Ideální sestava proti Bohemce:
        Hrubeš - Mikula, Latka, Bílek (Dobrotka), Juhar, Fialka - Baéz, Zmrhal - Prošek, Škoda, Juhar - Balaj.

        Juhara bych konečně vysunul do zálohy.

        • Re: Karel Hrubeš: Lepší prohrát teď než v derby

          zeleznik2     před 10 lety 16.09.2014 18:08 |  
          0 0

          No máš tam dvakrát Juhara a Filka určitě zatím ne. Mikula se snad konečně uzdraví, jinak Bílek asi taky bude k dispozici(výron), tak Dobrotku na levého beka, jinak Prošek místo Míňi tak ne. Nebál bych se postavit Rakovana.

          Rakovan - Mikula, Latka, Bílek, (Dobrotka) Juhar, Baéz, Piták/Zmrhal - M.Černý, Juhar/Zmrhal - Škoda, Balaj.

          Boudjeema až proti Spartě, aby ho ti Klokani moc nezníčili...

  7. Re: Karel Hrubeš: Lepší prohrát teď než v derby

    zeleznik2     před 10 lety 15.09.2014 17:31 |  
    0 0

    No Karle doufám, že nemyslíš derby na Bohemce?prohrát doma s průměrným Brnem(ikdyž hrálo fakt moc dobře)je veliká tragédie, takový výkon proti Spartě bude znamenat určitě debakl, navíc, prosím tě přestaň používat Patex a odlep se od brankové čáry, brankaři vybíhají!!!

    • Re: Karel Hrubeš: Lepší prohrát teď než v derby

      vlk30 (přítel SN)     před 10 lety 15.09.2014 18:09 |  
      0 0

      Ted je asi škoda že je Berky zraněnej, asi by přišel jeho čas.Jistě že proti Hrubešovi nic nemám,ale tak to prostě chodí, od toho máme vyrovnané brankaře.