Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Chance liga

Slavia - Brno 1:3

Slavia nezvládla zápas, ve kterém byla favoritem, a doma podlehla Brnu 1:3, přestože vedla 1:0. Špatný výkon předvedla především obranná řada.

Slavia - Brno 1:3 (1:1)
Branky:
 17. Černý - 43. a 60. Vávra, 77. Zavadil (pen.)

Slavia: Hrubeš - Nitrianský, Latka, Kodr, Juhar - Baéz, Zmrhal - Vukadinovič (46. Piták), Boudjemaa (65. Balaj), Černý (76. Petr) - Škoda

Trenér Miroslav Beránek postavil poprvé v lize do základní sestavy Damiena Boudjemaau a protože zbytek sestavy zůstal stejný jako v minulých zápasech, nedostalo se například na Bekima Balaje, který v reprezentační přestávce vstřelil jedinou branku Albánie na hřišti Portugalska. První střelecký pokus zápasu si připsal Martin Juhar, tradičně z velké dálky a jako ve většině případů jeho pokus neznamenal pro Hladkého žádné nebezpečí. To Škodův pokus na konci třetí minuty byl daleko nebezpečnější, avšak těsně minul vzdálenější tyč. Zajímavě vypadal také náběh Vukadinoviče na diagonální pas Juhara, hledal pod sebou ve vápně Škodu, ten byl atakován a tak zakončil nepřesně, pak se ještě rozčiloval, že rozhodčí neodpískal pokutový kop. V 17. minutě už ale šli slávisté do vedení, Juhar poslal míč Zmrhalovi, ten skvěle našel Černého, který nedal Hladkému šanci - 1:0. Hosty pak zlobil především na pravé straně Vukadinovič, kterému hráči Brna nechávali dost prostoru, ten to ale v několika případech nedokázal využít. Na druhé straně poprvé zahrozili opravdu nebezpečně hosté, když přihrávka za obranu Slavie našla Fischera, ten zakončoval z voleje a naštěstí míč jen škrtnul, Hrubeš tak neměl problém. Ještě větší šanci mělo Brno po kiksu Kodra, který neodhadl dlouhý míč a propadl, hosté šli dva na samotného Latku, ale nechali vyniknout kapitána sešívaných který vystihl přihrávku Vávry. Na druhé straně po rohovém kopu Brna šel sprintem do brejku rychlý Zmrhal, na hranici vápna míč zasekl a v souboji o něm pak přišel. Po 34 minutách si zpracoval míč ve vápně rukou Vávra, což naštěstí postřehl sudí Nenadál a odpískal, následná střela totiž skončila za zády Hrubeše. Na druhé straně si slávisté během dvou minut vytvořili hned několik zajímavých střeleckých příležitostí, ale k zakončení nikdy nedošlo, v nejlepší pozici byl asi Milan Černý. Na druhé straně sudí Nenadál nepochopitelně připravil Brno o vyrovnávací branku, když dlouho ponechával výhodu a když se Vávra po dvou hrubých chybách obránců Slavie dostal sám před Hrubeše a prostřelil jej, odpískal předchozí faul 30 metrů od branky. Spravedlnosti ale bylo učiněno za dost, protože Zavadilovu střelu vyrazil Hrubeš jen před sebe, kde měl Vávra lehkou pozici - 1:1. Tak také skončila první půle.

Do druhého poločasu už nenastoupil Vukadinovič, na hřišti jej nahradil Karel Piták, který se postavil na levý kraj zálohy, napravo se přesunul Milan Černý. První velkou šanci druhé půle si připsali slávisté, když Boudjemaa poslal míč na Nitrianského, od něj se mu po chvíli vrátil na hranici vápna, střelu francouzského záložníka vyrazil Hladký na roh. Slávisty tato akce povzbudila a poprvé v zápase svého soupeře opravdu zatlačili, brzy se v dobré pozici ocitl Zmrhal po výborné práci Latky na hranici vápna, i tentokrát ale vynikl Hladký. V 56. minutě pak střílel z velké dálky Juhar, jeho pokus byl asi ještě tečovaný a skončil jen těsně vedle branky Hladkého, který se jen díval. Na druhé straně musel hrát Kodr před Brigantem ve skluzu na roh. V 60. minutě ale bylo Slavii úzko - Zavadilův přímý kop ze strany prošel až k bráně, Hrubeš napoprvé ještě zasáhl, ale proti Vávrově dorážce byl bezmocný - 1:2. Slavia byla inkasovanou brankou hodně zaskočena a nepomohli jí ani fanoušci, kteří dvakrát naházeli do brankoviště Hrubého kelímky a jiné předměty, ve druhém případě sudí Nenadál musel zápas přerušit a oba týmy poslat ke střídačkám. Slávisté se do zápasu už nedostali, Brno bylo lepší a vstřelilo i třetí gól, když Latka (přestože žlutou kartu dostal Černý) fauloval ve vápně Briganta a Zavadil proměnil penaltu. Mohlo být ještě hůř, ale Brigant křížnou střelou těsně minul. Až v 84. minutě se Slavia dostala do šance skóre zkorigovat, za obranu se dostal Škoda, vyhnul se i Hladkému, ale pak vyslal jen slabou střelu, se kterou dobíhající obránci neměli problémy. V závěrečném tlaku ještě vynikající Hladký vychytal Zmrhalovu tutovku a Slavia tak poprvé v této sezóně doma prohrála.

Trenér hostů Václav Kotal hodnotil zápas takto: "Vzhledem k tomu, jakou jsme měli marodku, jsme to museli řešit zařazením mladých hráčů do sestavy, ti potvrdili svou kvalitu, Standa Vávra dvěma góly zápas rozhodl. Přežili jsme úvodní tlak Slavie, ale pak jsme vyhráli zaslouženě. Kluci v kabině řešili před zápasem, že Sport napsal, že přijeli do Prahy turisti z Brna. Možná přijeli turisti, ale odvážíme si dárek v podobě tří bodů. Brigant dnes hrál výborně, připomíná Vaška Pilaře, říkal jsem mu, ať se podívá, jak hrál on, když jsem ho nasazoval v Hradci Králové. Jsou to pro nás první tři body z hřiště soupeře, jsem rád, že se nám to povedlo dříve než loni. Mužstvo podávalo v dosavadních zápasech lepší výkony, než sebralo bodů. Při první neuznané brance nehrál rukou Vávra ale stoper Slavie."

Miroslav Beránek byl po zápase zklamaný. "Výsledek je pro nás velmi nepříjemný. V prvním poločase jsme do utkání vstoupili dobře, podnikali jsme rychlé útoky a z jednoho z nich jsme dali branku. Pak jsme bohužel několik dalších, především po naší pravé straně, neproměnili. Stejně jako v Boleslavi jsme dostali zbytečný gól. Do druhé půle jsme chtěli zvýšit aktivitu, to se povedlo, měli jsme šance, bohužel dobrou patnáctiminutovku jsme zakončili inkasovanou brankou opět ze standardky. Pak už jsme hráli spíš nahodile než s nějakou kvalitou. Soupeř byl produktivnější, my jsme naše šance neproměnili. Víme, že jsme teprve na cestě, že ta cesta nebude přímá a že takové výpadky přijdou. Hráči, co byli na marodce, nastoupili v základní sestavě, protože chtěli hrát, ale bylo vidět, že ta zranění a nemoci nás poznamenaly. Pakliže v kterémkoli utkání neproměníme šance, budeme mít problémy. Dnes jsme měli asi nejvíc šancí ze všech dosavadních zápasů. Máme teď týden na přípravu na Bohemku, z porážky se otřepeme, tento zápas a chyby, které jsme v něm udělali, si zanalyzujeme. Přerušení hry bylo velmi nepříjemné, my jsme ztratili na tempu, pomohlo to soupeři. Dnes nastala přesně ta situace, kvůli které jsme brzdili euforii na začátku podzimu. Asi není možné během dvou měsíců vyskočit z úplného dna na samotný vrchol. Naší filozofií je, že se chceme z každé porážky poučit. My ty situace s jednotlivými hráči probereme a budeme se snažit, aby se neopakovaly. Porážka má smysl, pokud se z ní poučíte."

Komentáře (141)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia - Brno před zápasem

    Nosorozec     před 10 lety 12.09.2014 19:54 |  
    0 0

    Tak děti, připravte se na krásný představení, páč dneska vyhrajeme 4:1 a budeme po dlouhý době v lize kopat penaltu, kterou promění Boudjemaa! Další střelci budou dneska Zmrhal a 2x Škoda.

    • Re: Slavia - Brno před zápasem

      Barlblog     před 10 lety 12.09.2014 20:06 |  
      0 0

      Byl jsem skeptický s Plzní a dnes nebudu nic měnit. Budu rád za remízu, jelikož zatím nemáme s čím porovnat. Brno bude hrát na bod a nám nemusí takový zápas sednout. Sice se Brno trápí venku a má zraněné, ale když se vyhecují jako my na Plzeň...

      • Re: Slavia - Brno před zápasem

        quelhar (admin)     před 10 lety 12.09.2014 20:07 |  
        0 0

        Já tedy za remízu rád nebudu, ale uznávám, že to tak klidně může dopadnout.

        • Re: Slavia - Brno před zápasem

          Barlblog     před 10 lety 12.09.2014 20:10 |  
          0 0

          Máš pravdu je to špatně vyjádřeno. Prostě tady nebudu proklínat hráče a trenéra po případném "neúspěchu". Strašně zapomínáme, že jsme na začátku. Za rok musíme Brno porážet, pokud chceme hrát nahoře. (Top 3)

  2. Re: Slavia - Brno 1:1 po 1. pol.

    japhy     před 10 lety 12.09.2014 21:05 |  
    0 0

    Tak ani Brno nedokážeme přehrát a dopředu se jen nakopává. Smutný.

    • Re: Slavia - Brno 1:1 po 1. pol.

      ElBrody     před 10 lety 12.09.2014 21:12 |  
      0 0

      Pravá strana je celkem přehrává, ale centry Vukadinoviče zatím tak akorát dávají vzpomenout na Lukáše Doška...

  3. Re: Slavia - Brno 1:1 po 1. pol.

    Ravik     před 10 lety 12.09.2014 21:12 |  
    0 0

    Piták na plac

  4. Re: Slavia - Brno 1:1 po 1. pol.

    jufoun (přítel SN)     před 10 lety 12.09.2014 21:13 |  
    0 0

    Ty Vukadinovi centry hm to je lahůdka, asi z 10 jeden dobrý. K čemu mu je rychlost, když to vždycky takto zazdí.

  5. Re: Slavia - Brno 1:1 po 1. pol.

    japhy     před 10 lety 12.09.2014 21:15 |  
    0 0

    A ten Hrubeš, docela fail, ne? Aspoň, co jsem postřehl na tom sekajícím se isportu.

    • Re: Slavia - Brno 1:1 po 1. pol.

      ElBrody     před 10 lety 12.09.2014 21:21 |  
      0 0

      A nebylo to tečovaný?

      • Re: Slavia - Brno 1:1 po 1. pol.

        marcocruz (přítel SN)     před 10 lety 12.09.2014 21:24 |  
        0 0

        Hrubeš je celkově nejistej a furt přikovanej na brankový čáře.

  6. Re: Slavia - Brno 1:2 v 2. pol.

    jufoun (přítel SN)     před 10 lety 12.09.2014 21:34 |  
    0 0

    A když dobrý zákrok, nechá ho obrana na holičkách. Ach jo to jsou minely jako prase.

    • Re: Slavia - Brno 1:2 v 2. pol.

      el_moscardon     před 10 lety 12.09.2014 21:55 |  
      0 0

      Neřekl bych marným týmem. Co vidím v TV jsou celý zápas jasně lepší.

      • Re: Slavia - Brno 1:2 v 2. pol.

        marcocruz (přítel SN)     před 10 lety 12.09.2014 21:58 |  
        0 0

        Já to psal, když dali nahodnej gól po tom našem tlaku. Marný jsme každopádně my.

  7. Re: Slavia - Brno 1:2 v 2. pol.

    Wulfstan (přítel SN)     před 10 lety 12.09.2014 21:40 |  
    0 0

    Buď blbě vidim, nebo hrajem příšerně

    • Re: Slavia - Brno 1:2 v 2. pol.

      japhy     před 10 lety 12.09.2014 21:43 |  
      0 0

      Ostuda výkon, ostuda fanoušci. To se nám ta pospolitost celkem brzy rozpadá.

  8. Re: Slavia - Brno 1:3 v 2. pol.

    rek     před 10 lety 12.09.2014 21:51 |  
    0 0

    Hrozný kiksy v obraně

  9. Re: Slavia - Brno 1:3 v 2. pol.

    AdJap     před 10 lety 12.09.2014 21:56 |  
    0 0

    Tak tenhle zápas ukazuje, že tenhle tým čeká ještě strašně moc práce. Především obranná hra je prostě bídná. Dostáváme strašně golů a těžko spoléhat, že to každý zápas dokážeme přestřílet. Individuální výkony dnes velice špatné. Je škoda, že se něco neujalo ihned zkraje 2. půle. Tam se to asi lámalo.

    • Re: Slavia - Brno 1:3 v 2. pol.

      japhy     před 10 lety 12.09.2014 22:08 |  
      0 0

      Přestřílet? A jak chceš někoho přestřílet, když nejsi schopnej ho nejprve přehrát? Začíná se mě zmocňovat skepse - zakládání útoku jako před Beránkem a při bránění jsme zalezlý v bloku a na hráče s míčem vyrážíme strašně pozdě -> následuje klička nebo faul.
      Dívat se, jak si nás tam Brno vodí :(

  10. Re: Slavia - Brno 1:3 v 2. pol.

    steev (přítel SN)     před 10 lety 12.09.2014 22:03 |  
    0 0

    Opet trystni navsteva! Kde jste fanousci co jste stali fronty na listy? Predpokladam ze na vedeni prijde dalsi rozhorceny email.

    • Re: Slavia - Brno 1:3 v 2. pol.

      slaviator     před 10 lety 12.09.2014 22:18 |  
      0 0

      Vidíš to, celkově za pět let Edenu to byl celkově 6. soutěžní zápas (liga, domácí pohár, evropský pohár), na kterém jsem nebyl. A nářky na lístky nechápu.

      • Re: Slavia - Brno 1:3 v 2. pol.

        steev (přítel SN)     před 10 lety 12.09.2014 23:01 |  
        0 0

        No ne,tak byl tady jeden zapas na kterej prislo vic nez 10 tis. A byla to hysterie jak to na Slavii spatne funguje a jaky to jsou neschopny lidi a jak si clovek nemuze koupit listek bez fronty. Tak dneska to slo a hrdinove co jenom remcaj a vyrazej jednou za rok na fotbal asi byli doma. Jenom bych pozadal vsechy ty co tady breceli at priste mlcej!diky.

        • Re: Slavia - Brno 1:3 v 2. pol.

          rudahvjezda     před 10 lety 12.09.2014 23:05 |  
          0 0

          Ona je nejaka povinnost chodit na fotbal?

          • Re: Slavia - Brno 1:3 v 2. pol.

            steev (přítel SN)     před 10 lety 12.09.2014 23:15 |  
            0 0

            Ne to neni.Kdyz ses fanousek tak by ses takhle blbe neptal a byla by to pro tebe samozrejmost. Fanousek od slova fandit.

            • Re: Slavia - Brno 1:3 v 2. pol.

              Eluin (přítel SN)     před 10 lety 12.09.2014 23:57 |  
              0 0

              Fandit lze i u tv/počítače, ne?:-)

  11. Re: Slavia - Brno 1:3

    slaviator     před 10 lety 12.09.2014 22:21 |  
    0 0

    Alanarovi se nyní hodnotit hráče asi nebude moc dobře...

  12. Re: Slavia - Brno 1:3

    Dresco     před 10 lety 12.09.2014 22:22 |  
    0 0

    Takový trapný goly, to je hruza. Zasadni chybu vidim v tom, ze jsme za prvni polocas nedali alespon 3 goly, kdy jsme byli jasne lepsi a takovej Vukadinovic tam zazdil minimalne 4 jasny akce, kdy ma mraky casu na centr nebo muze jit sam na branu, ale kopne to nekam totalne do haje. Pritom jsem mel furt pocit, ze prece nemuzeme s tim marnym Brnem prohrat a to i za stavu 1:2.

    • Re: Slavia - Brno 1:3

      bongor     před 10 lety 12.09.2014 22:26 |  
      0 0

      Chcípla nám koza

      • Re: Slavia - Brno 1:3

        kleofas     před 10 lety 12.09.2014 22:43 |  
        0 0

        Aby jich nebylo víc, u klokana to nebude žádná prd el

  13. Re: Slavia - Brno 1:3

    Betynka58     před 10 lety 12.09.2014 22:25 |  
    0 0

    Asi třikrát jsem se díval na ten penaltový zákrok a pokaždé mi přišlo, že nebyl ve vápně, resp. nevím, když je na hranici šestnáctky, počítá se jako uvnitř nebo mimo?

    • Re: Slavia - Brno 1:3

      slaviator     před 10 lety 12.09.2014 22:26 |  
      0 0

      myslím, že by se měl počítat dle toho v jakým pohybu hráči byli - zda do nebo z vápna...

      • Re: Slavia - Brno 1:3

        Ladislav (přítel SN)     před 10 lety 12.09.2014 22:35 |  
        0 0

        Je to tak, nebylo to ve vápně a navíc dostal žlutou omylem Míňa, ale fauloval Laty.

        • Re: Slavia - Brno 1:3

          Kara (přítel SN)     před 10 lety 12.09.2014 22:37 |  
          0 0

          Nedostal ji Míňa za kecy?

    • Re: Slavia - Brno 1:3

      Kenny     před 10 lety 14.09.2014 12:50 |  
      0 0

      Čáry patří k tomu území, které ohraničují, čili je to považováno za přestupek uvnitř pokutového území.

  14. Re: Slavia - Brno 1:3

    Kara (přítel SN)     před 10 lety 12.09.2014 22:34 |  
    0 0

    Tak se nezadařilo "no a coooo"...Brno chodilo dopředu v relativně hodně hráčích a naše obrana to tentokrát moc neustála. Když už jsme se dostali do vápna, bohužel to končilo dost do ztracena i proto, že Brno hodně zahustilo prostor. Ale nedělala bych z toho drama, prostě je pořád na čem pracovat.

    • Re: Slavia - Brno 1:3

      Dresco     před 10 lety 12.09.2014 22:37 |  
      0 0

      Jako lepsi prohrat ted nez za dva tydny, nicmene me tahle prohra mrzi, Brno venku vyhraje mozna trikrat za sezonu a z toho jednou u nas. Ty nase body nad plan ted ztracime...

      • Re: Slavia - Brno 1:3

        slaviator     před 10 lety 12.09.2014 22:40 |  
        0 0

        Teplicím se taky vyloženě podařil jen jeden zápas :)

      • Re: Slavia - Brno 1:3

        Kara (přítel SN)     před 10 lety 12.09.2014 22:40 |  
        0 0

        Porážet týmy ze středu tabulky je klíčové, na druhou stranu je to pořád jeden zápas. Možná jsme se na začátku trochu namlsali, teď to vypadá trochu na útlum, ale to se stává a je třeba s tím počítat. Třeba už příští zápas bude úplně o něčem jiném.

        • Re: Slavia - Brno 1:3

          LordEdmund     před 10 lety 12.09.2014 22:57 |  
          0 0

          jeden? MB,Žižkov,Brno...tři za sebou :-(

          • Re: Slavia - Brno 1:3

            Kara (přítel SN)     před 10 lety 12.09.2014 23:00 |  
            0 0

            MB neberu jako střed tabulky - protože o těch zápasech jsem mluvila. Týmy, co aspirují na poháry, je dobré porážet, ale není to "nutné". Na Žižkově to byl poněkud jiný příběh, to víme všichni.

          • Re: Slavia - Brno 1:3

            stromovous (přítel SN)     před 10 lety 12.09.2014 23:12 |  
            0 0

            3 soutěžní zápasy za sebou je dost hrozivý. Ještě možná hrozivější je, když se to napíše jako 4 z posledních 5...

            • Re: Slavia - Brno 1:3

              Kara (přítel SN)     před 10 lety 13.09.2014 09:25 |  
              0 0

              Pořád si myslím, že není důvod k panice. U Teplic jsme nezvládli začátek a oni hráli dobře, v MB se nám rozpadla sestava, Brno hrálo objektivně dobře a nám se nepodařilo z tlaku před koncem půle dát gól na 2:0 a naopak jsme inkasovali, což byl klíčovej moment. Jedině na Žižkově mi přišlo, že ta prohra byla totálně zbytečná, protože to hodně hráčů podcenilo. Jedeme dál.

  15. Re: Slavia - Brno 1:3

    stromovous (přítel SN)     před 10 lety 12.09.2014 22:47 |  
    0 0

    Kvůli náhlým rodinným povinnostem jsem nakonec stihnul až druhou půli, takže radši dneska nebudu hráče hodnotit, resp. známkovat. Za ten druhý poločas by to moc hezký známky ale nebyly.

    Ještě 100x horší než výkon na hřišti však jsou však házené předměty z hlediště. Fuj, ku*va, ostuda, do hajzlu, do p**i, to snad neni možný. Na Spartě bych to pochopil (resp. nepochopil stejně, ale nepřekvapilo by mě to) ale na Slavii mě to teda (opakovaně) neskutečně vytáčí. Je to pod mojí rozlišovací schopnost, nechápu, jak to někoho může napadnout, jak to někomu může dělat dobře, prostě nechápu proč. Absolutně neomluvitelný po někom něco házet. A ještě tím škodit Slavii. Mediálně i herně. Ostuda. Vysvětlí mi někdo z házečů, proč po někom něco hází? Proč něco hází na hřiště? Co ho k tomu vede? Co se mu na tom líbí? Nechápu.

    Jen pár poznatků ke hře. Když byl zraněný Nitrianský a nemocný Juhar, tak jsme poznali, že vždy může být i hůře než je, avšak nemělo by nás to obalamutit a v zimě prostě potřebujeme přivést dva krajní beky. A dneska velká bída i stopeři, ale s tím si poradit umíme, připraven Dobrotka, uzdraví se Bílek, Latka s Kodrem taktéž umí předvést 100x lepší výkon. Mám radost, že se střelecky prosadil MČ, tak snad ho to povzbudí.

    • Re: Slavia - Brno 1:3

      Travinho     před 10 lety 12.09.2014 23:06 |  
      0 0

      Za to co předváděly některá individua v hledišti jsem se regulérně styděl.

  16. Re: Slavia - Brno 1:3

    LordEdmund     před 10 lety 12.09.2014 22:50 |  
    0 0

    Tak jsem se vrátil a musím říct, že jsem sice smutnej ze ztráty bodů, ale nepřišel jsem nas ranej, jako jsem chodil v průběhu minulé sezony. Hráči se snažili celý zápas s tím něco udělat, ale prostě to nešlo a měl jsem pocit, že je Brno na nás skvěle připraveno a druhou půlku hrálo i pohlednej fotbal. Nám stále chybí kvalita v kombinaci a předfinální fáze je taková nedůrazná.
    Dnes se to nepovedlo Hrubešovi, ale to se stane, jindy nás podržel. Stejně si myslím, že Berky bude ještě lepší.Kodr zatím fakt asi ne.Jestli je Dobrotka zdráv , tak je to jasná volba.
    No a k "fanouškům" co se nedokáží ovládat, nechají se vyprovokovat, škodí hráčům při hře a finančně celé Slavii se nemá cenu vyjadřovat:-(. Jinak bojovník Laty v útoku to je radost pohledět:-))))

    • Re: Slavia - Brno 1:3

      Corfe     před 10 lety 12.09.2014 23:30 |  
      0 0

      Podepisuju. Dodávám, že Beránkovi se snad vrátí odvaha stavět ke Škodovi do tandemu Balaje, v úvodu sezony jim to klapalo, chápu, že proti Plzni a dejme tomu i Boleslavi chtěl posílit střed a tudíž se vešel do sestavy jen jeden útočník, ale standartně bychom podle mě měli hrát vepředu na dvojici Škoda-Balaj. Nemůžu si pomoct, ale když je tam Škoda sám, jsme míň nebezpeční.

      • Re: Slavia - Brno 1:3

        Kara (přítel SN)     před 10 lety 13.09.2014 09:28 |  
        0 0

        Souhlas, vidím to stejně. Myslím, že měl Balaje střídat už na druhou půlku místo Boudjemay.

  17. Re: Slavia - Brno 1:3

    spino     před 10 lety 12.09.2014 22:50 |  
    0 0

    Dneska jsem se poprvé necítil v Edenu dobře. :(

  18. Re: Slavia - Brno 1:3

    smely (přítel SN)     před 10 lety 12.09.2014 22:57 |  
    0 0

    zdravim, prohra mi nevadi, neni kazdej den posviceni...hazeni zapalovacu na hriste me sere !!!

    • Re: Slavia - Brno 1:3

      steev (přítel SN)     před 10 lety 12.09.2014 23:10 |  
      0 0

      Navzdory tomu ze hostujici golman by debil tak hazeni jakychkoli veci je totalne demence!

      • Re: Slavia - Brno 1:3

        Pepino44     před 10 lety 12.09.2014 23:37 |  
        0 0

        A představte si,že nějakej blb tam hodil i telefon. Házení jakých koliv předmětů na hřiště odmítám,ještě bych se snažil to pochopit při nějakém protestu,ale házet po brankáři předměty,když předvedl perfektní zákrok,i když je to brankář soupeře,to prostě nepoberu. Někdo výše napsal,že kluci bojovali - no nevím, takhle si bojovat nepředstavuji. Byl to výkon hodně podobný těm jarním. Pomalost,nedůraz a u některých hráčů ( např.Bujemaa) i bez většího zájmu. V tom byl rozdíl oproti neznámým hráčům Brna,kteří skutečně bojovali.

        • Re: Slavia - Brno 1:3

          slaviator     před 10 lety 13.09.2014 00:18 |  
          0 0

          A to si predstav, ze tam ten telefon prý hodila nějaká nactileta holka, wtf...

          • Re: Slavia - Brno 1:3

            knl66 (přítel SN)     před 10 lety 13.09.2014 00:39 |  
            0 0

            Asi to viděla u Koháka a Grygery a myslela si, že se hraje Mobil Cup :(( Doufám, že byl pěkne drahej a už teď jí to se.e.

            • Re: Slavia - Brno 1:3

              Kenny     před 10 lety 14.09.2014 12:53 |  
              0 0

              Tak to je jako by tam hodila svojí občanku.....

    • Re: Slavia - Brno 1:3

      Betynka58     před 10 lety 12.09.2014 23:15 |  
      0 0

      To mně sice vadí, ale nedělal bych z toho žádnou tragédii, prostě se dnes nedařilo. Akorát mi vadilo, že po tom vedoucím gólu se Slavia zbytečně zatáhla a nechala Brňáky hrát a pustila je tak zpátky do zápasu. To by se doma s takovým soupeřem stávat nemělo, naopak měla té euforie po vedoucím gólu využít k ještě většímu tlaku. Na začátku druhé půle se zdálo, že je jen otázkou času, kdy tam padne druhý gól, jenže padl na druhé straně a pak už to bylo těžké.

  19. Re: Slavia - Brno 1:3

    Barra     před 10 lety 12.09.2014 23:08 |  
    0 0

    1) Nepromenis sance, dostanes poklicku na nos. Urcite varoval Beranek predem na nebezpeci ze strany Zavadila, ktery je motor a dirigent Zbrojovky. Prvni 2 goly padly po jeho standardce, treti promenil sam. Na to, ze Brno nebude tak lehke sousto, jsem upozornoval. Postaveni Brna v tabulce je zkresleno 3 remizami, s trochu stesti, kteri my jsme vetsinou meli doposud, mohli mit klidne o 3, 4 body vice.

    2) Damien Boudjemaa dostal sanci, nevyuzil ji. Karel Pitak je o tolik starsi, ale beha v porovnani s Damienem jako gazela, i pres sve zraneni na hlave sel do kazdeho souboje, pripravoval sance.

    3) Latka me dnes zklamal. Je sice vudce na hristi, presto az moc chyboval.

    4) Karel Hrubes nam nijak nepomohl, prvni branku bych pripsal na jeho konto. Mic nebyl tak prudky, aby ho nemel chytit

    5) Jeste vetsi zklamani nez dnesni ztrata bodu je pro me chovani tech would-be fandu, kteri Slavii svym chovanim skodi. Opakovanym hazenim predmetu na hriste jen ublizili Slavi, to ale tem panum se slepicim mozkem vubec nedochazi. Na rozhodciho jsme si podle me dnes nemuseli stezovat. Jestli tito (a zdraham se pouzit slovo fandove) panove si mysli, ze v okamziku, kdy musime dohnat golovou ztratu klubu pomuzou tim, ze budou sabotovat a prerusovat zapas, jsou celkem mimo. Kouskovani zapasu pomohlo jen Zbrojovce, nas to dvojite prerusovani jen vyvedlo z rytmu. Stydim se za tyto fandy. Bytmajte/ ve vedeni Slavie, uz by me nebavilo platit opakovane pokuty za tyto blbce. Pouzivam tvrde slova, urcite se tady nekterych Slavistu dotknu, ale budis. Nechal bych nainstalovat patricne kamery, a bez litosti bych identifikoval vsechny pachatele. Technicky to jde samozrejme perfektne. Veskere pokuty bych zpetne vymahal po pachatelech, pri prvnim prestupku bych dal varovani, pri druhem ban na 10 zapasu, pri tretim prestupku na 3 roky.

    Nebo je podle vas spravne, ze Slavie je opakovane pokutovana za takove detinske chovani? Tyto penize se daji lepe vyuzit, treba na mladez. Prohra me mrzi, chovani techto navstevniku zanechala hnusnou pachut. A opakuji, ze prerusovajim hry pomohli jen Brne, nikoliv nam.

    • Re: Slavia - Brno 1:3

      Barra     před 10 lety 12.09.2014 23:14 |  
      0 0

      Pod bodemm 5) 'byt majte' je samozrejme mysleno byt majitelem

    • Re: Slavia - Brno 1:3

      spino     před 10 lety 12.09.2014 23:16 |  
      0 0

      Boudjemovi se sice nedařilo, ale není pravda, že neběhal. Makal!

      Naopak Pitáka už nikdy nechci vidět na levém křídle. Prostě na to už nemá. Do středu zálohy jako žolík je dobrý, dokáže připravit góly, ale nalevo fakt ne.

    • Re: Slavia - Brno 1:3

      Travinho     před 10 lety 12.09.2014 23:19 |  
      0 0

      1) ano
      2) Zpočátku se Boudjemovi dařilo, ale od 25. minuty jakoby nebyl. Opět se ukázalo, že jakmile k němu hráči přistupují tvrději, tak se s tím nedokáže srovnat. Osobně se mi Piták nelíbil u vůbec.
      3) Laty hlavně pokaždé, když šel do předu, tak vlezl do ofsajdu, pro mne nepochopitelné. Vůbec si to nedokázal hlídat ani Škoda.
      4) Ať to klidně vyráží, ale ne před sebe!
      5) Hezky shrnuto. Být hráči, tak dneska děkovačku vynechám.

      • Re: Slavia - Brno 1:3

        Slawek     před 10 lety 13.09.2014 00:42 |  
        0 0

        Od 25. minuty nebyl příliš vidět už nikdo. Přestali jsme úplně hrát a dali šanci Brnu. Přitom kdybychom vyhráli I.půli 3:0, nemohl by se nikdo divit. Pak jsme se ovšem začali bohorovným přístupem hodně podobat úterním Holanďanům. A taky jsme tak dopadli.

    • Re: Slavia - Brno 1:3

      Corfe     před 10 lety 12.09.2014 23:25 |  
      0 0

      K bodu 2. - mě připadal Boudjemaa v první půli mnohem lepší než Piták ve druhé - viděl jsi zápas? Opravdu neběhal jak gazela, naopak mi v letošní sezoně přijde čím dál tím víc neskutečně pomalý a líný na krok. Byl jsem i na Žižkově a ve druhé půli, kdy "běhal" u lajny pod tribunou, kde jsem seděl mě pravidelně vytáčel vypouštěním míčů, ke kterým byl blíž než soupeř, ale nechtělo se mu pro ně běhat, případně o ně bojovat. Nikdo po něm nechce, aby v jeho věku lámal sprinterské rekordy, ale vypouštět souboje a hrát profesorsky si nesmí dovolit! Na Žižkově tak hráli vesměs všichni, ale tím spíš by on měl být tím zkušeným, kdo bude burcovat k bojovnosti. Nejsem proti Pitákovi nijak zaujatý, býval to můj oblíbený hráč a nezpochybňuju, že jako zkušený žolík v púvodu téhle sezony i dost pomohl, třeba přihrávkou na Balajův gól na Slovácku, ale právě možná i proto mi přijde, že u něj převládlo uspokojení, že bude stačit, když sem tam chytře přihraje a běhat a bojovat už nemusí. A, sorry, s tím ať na hřiště neleze!

      Ostatní body jsi bohužel popsal dost přesně, Hrubeš hrál dneska mizerně a část kotle se ukázala jako bezmozci někde na úrovni kotle Sparty, není divu, že při přerušování na ně z východní tribuny řvali a nadávali.

      • Re: Slavia - Brno 1:3

        Barra     před 10 lety 12.09.2014 23:32 |  
        0 0

        Ano, videl, s vyjimkou prvjich 20 minut.

        • Re: Slavia - Brno 1:3

          Corfe     před 10 lety 12.09.2014 23:34 |  
          0 0

          Jasně, promiň, nemyslel jsem to jízlivě, jen jsem taky ještě v emocích z prohry. Zkrátka Piták se mi dneska fakt nelíbil a podle ostatních komentů asi nejen mě.

          • Re: Slavia - Brno 1:3

            Barra     před 10 lety 13.09.2014 08:01 |  
            0 0

            Tak jsem to vubec nebral, Corfe. Ja jsem i ted rano jeste vztekem mimo sebe za ty idioty. Vazne asi chteji, aby Slavie byla opakovane trestana. K tomu ale prijde, ze posilame spatnou zpravu verejnosti - s takovym chovanim neni se co chubit. A hlavne, blbcum nedojde ze tim opakovanym preruseni hry skodili hracum, kteri se snazili dohanet golove manko. Pro me jednoznacne hnus.

        • Re: Slavia - Brno 1:3

          knl66 (přítel SN)     před 10 lety 13.09.2014 00:00 |  
          0 0

          barro, k tvému textu výše: už při uvedení Edenu do provozu se psalo, jaký máme úžasný monitorovací systém tribun! I mě hodně zaráží, že se snad ani jednou nevyužil při podobných excesech a situacích. Ani na naše fandy, ani na fandy soupeře. Nevím proč - buď to byla jen taková "výhrůžka bububu" a nic nemáme nebo k tomu klub nemá odvahu nebo nevím... :/

    • Re: Slavia - Brno 1:3

      slaviator     před 10 lety 13.09.2014 00:20 |  
      0 0

      Bod 5) možná krivdime pánům, co jsem slyšel, tak hazela a jedna slečna a hodila snad i svůj mobil

      • Re: Slavia - Brno 1:3

        Barra     před 10 lety 13.09.2014 07:56 |  
        0 0

        Byla to blondyna a chtela brankari dat cislo na svuj mobil.

  20. Re: Slavia - Brno 1:3

    Travinho     před 10 lety 12.09.2014 23:15 |  
    0 0

    Dneska se regulérně stydím. Ne za hráče, ale za některé "fandy". Zato co předvedli jedinci a že jich bylo, kteří opakovaně házeli předměty na hřiště. Navíc v době, kdy jsme potřebovali vše jen ne kouskovat hru. Hlavně házení kelímků s pivem po hráči Brna, který byl na konci opravdu zraněný, bylo zcela jasně vidět, jak ho náš hráč kmásl přes holeň, bylo neuvěřitelně ostudné. Takhle se chovají sparťané a ne slávisti a pro mě je to něco absolutně neakceptovatelného. Počítám, že dostaneme pokutu v řádech statisícu a bohužel zcela zaslouženě! Osobně bych se každého anonymního házejícího rád zeptal, jestli on má takové finanční možnosti, že by to okamžitě byl schopen uhradit ze svého. Pokud si člověk neuvědomuje následky svých činů, měl by za ně totiž pykat!

    • Re: Slavia - Brno 1:3

      steev (přítel SN)     před 10 lety 12.09.2014 23:21 |  
      0 0

      Ty se nestydis? Ty lidi co hazeli veci na hriste nejsou podle me normalni ale na rozdil od tebe Slavii podporujou vzdy a vsude!

      • Re: Slavia - Brno 1:3

        stromovous (přítel SN)     před 10 lety 12.09.2014 23:23 |  
        0 0

        Někdo říká podporuje, někdo říká škodí. Úhel pohledu.

        • Re: Slavia - Brno 1:3

          stromovous (přítel SN)     před 10 lety 12.09.2014 23:29 |  
          0 0

          PS: IMHO se vyrovnaj zápory jednoho hozenýho zapalovače nejmíň výjezdama na venkovní zápasy 15x do roka po dobu 20 let...

          • Re: Slavia - Brno 1:3

            Kenny     před 10 lety 14.09.2014 13:02 |  
            0 0

            .....kde opět podporujou mužstvo házením předmětů.

      • Re: Slavia - Brno 1:3

        Travinho     před 10 lety 12.09.2014 23:26 |  
        0 0

        Podporujou? Dneska slavii evidentně uškodili. To, že na zápase jsi, ještě neznamená, že ji podporuješ. Nicméně pokud je pro tebe účast na jedné taškařici tak důležitá. Pro mne je důležitější mančaft podpořit v mistrovských utkáních.

        • Re: Slavia - Brno 1:3

          steev (přítel SN)     před 10 lety 12.09.2014 23:33 |  
          0 0

          Taskarice? To nemyslis vazne!Precti si neco o Slavii. Uzivej si mistraky :))

          • Re: Slavia - Brno 1:3

            Travinho     před 10 lety 12.09.2014 23:37 |  
            0 0

            Prostě to byla jen oslava. Já takové exhibiční akce obecně nemám rád a ty se s tím asi budeš muset smířit.

      • Re: Slavia - Brno 1:3

        Barra     před 10 lety 12.09.2014 23:30 |  
        0 0

        Takze se tedy jedna o bnormalni fandove , jak sam pises. Proc se tedy stydet za tuto kritiku? Spis se stydet se za tyto fandy!

  21. Re: Slavia - Brno 1:3

    Navar (přítel SN)     před 10 lety 12.09.2014 23:15 |  
    0 0

    Dobrý večer přátelé, zápas byl přesně takový, jaké jsme odehráli dosud a na jaké máme. Jen jsme tentokrát nedali šance a naopak Hrubeš nepředvedl svůj vaniakovský výkon. I v ostatních zápasech letošní sezony jsme byli horší, soupeř měl šance, ty nedal a naopak my jsme byli produktivní. Tentokrát jsme jednoduše šance nedali a soupeř jo. Líbí se mi, že většina z nás tu byla po celý začátek sezony při zemi, takže teď nedělá z prohry tragédii. Prostě taková je naše kvalita.
    -Jsem sice ještě v emocích, nejsem objektivní a obvykle nehodnotím jednotlivce, ale tentokrát udělám výjimku. Pane Nitrianský, děkují vám za všechno, ale nemohl byste prosím jít o dům dál? Děsně mě iritujete. Děkuji.

    • Re: Slavia - Brno 1:3

      spino     před 10 lety 12.09.2014 23:18 |  
      0 0

      Vám se nelíbí, jak umí skvěle spritovat pozadu? Protihráč má před ním míč a on couvá, couvá....POŘÁD COUVÁ! Až docouvá do vápna a nechá protihráče odcentrovat.

      • Re: Slavia - Brno 1:3

        Navar (přítel SN)     před 10 lety 12.09.2014 23:20 |  
        0 0

        Způsob, jakým ztratí balon, stojí na půlce a čumí, jak soupeř uhání k naší brance, je fakt unikání...

        • Re: Slavia - Brno 1:3

          spino     před 10 lety 12.09.2014 23:25 |  
          0 0

          Jinak pane Navare, vy to zřejmě víte když okrajově vidíte do zákulisí Slavie, ale dneska mi opravdu vyrazil dech jeden poznatek.

          Byl jsem ve VIP. Ještě celkem chápu, že si pan Řebíček notuje ve své lóži s Tomášem Hrdličkou, jsou to oba slávisté, ale když jsem vedle nich viděl Tomáše Pitra s celou rodinou, tak jsem málem dostal infarkt. To jen naokraj.

          • Re: Slavia - Brno 1:3

            Navar (přítel SN)     před 10 lety 12.09.2014 23:35 |  
            0 0

            Taky jsem tu opakovaně psal, že je Pitr jedním z lidí, kteří si kvůli zamotané vlastnické struktuře z minulosti na Slavii nárok...

            • Re: Slavia - Brno 1:3

              spino     před 10 lety 13.09.2014 00:05 |  
              0 0

              Vidíte, to jsem si ani nevšiml.

              Tahle cesta bude asi ještě delší, než ta sportovní, protože tam o Beránkovi nepochybuji... :(

    • Re: Slavia - Brno 1:3

      Travinho     před 10 lety 12.09.2014 23:22 |  
      0 0

      Nitrianský patřil k našim lepším hráčům. Opět připravil dvě šance a několikrát hail dost těžkou situaci, ale bohužel se zoufale ukazuje jeho velmi špatné chování v situacích jeden na jednoho, které prostě neumí bránit. Nicméně dneska je stejně blbě bránili i Latka s Kodrem, takže bych to Milanovi až tak nevyčítal. I tak si myslím, že na kraji zálohy by měl pro naši hru mnohem větší přínos.

      • Re: Slavia - Brno 1:3

        Navar (přítel SN)     před 10 lety 12.09.2014 23:35 |  
        0 0

        Nesouhlasím, ale respektuji

      • Re: Slavia - Brno 1:3

        slaviator     před 10 lety 13.09.2014 00:42 |  
        0 0

        Zdravím do Brna, Travinho. Nitranský byl totiž možná jedním z nejlepších hráčů Zbrojovky....

        • Re: Slavia - Brno 1:3

          ortevor     před 10 lety 13.09.2014 02:31 |  
          0 0

          s tim souhlasim, Nitriansky dneska fakt nejslabsi clanek..

  22. Re: Slavia - Brno 1:3

    stromovous (přítel SN)     před 10 lety 12.09.2014 23:21 |  
    0 0

    Ještě jedna poznámka - jestli je někdo médii, na fanouškovských webech i sám sebou opakovaně prezentován jako "šéf kotle" či "lídr Tribuny Sever", tak by možná - samozřejmě né sám, ale s dalším jádrem kolem sebe - mohl tato individua ukočírovat, aby OPAKOVANĚ neházeli věci na hřiště (samozřejmě chápu, že první zkraty blbců jde těžko hlídat). Pokud tam tahle vnitřní seberegulace kotle není, tak možná nemáme žádný lídry fans, ale jen rozeřvávače a předříkače (což nesnižuji, protože fandění je momentálně nej v lize)...

    • Re: Slavia - Brno 1:3

      knl66 (přítel SN)     před 10 lety 12.09.2014 23:36 |  
      0 0

      Souhlas.
      Dneska to byl nějaký zvláštní den. Chodím na východ - od některých jedinců dementní sprosté výkřiky a pokřiky na hráče i na rozhodčí, brajgl, plivání a chrchlání všude kolem sebe, kouření, vulgarity... už dlouho jsem to nezažil. Možná to v posledních měsících nebylo nebo jsem zase o něco zestárl. Házení kelímků a zapalovačů za stavu 1:3 už jsem vůbec nepochopil. Doufal jsem, že se ještě nadechneme a třeba vyrovnáme, ale přerušovat a kouskovat hru a zadělávat na mastnou pokutu považuju za demenci.

    • Re: Slavia - Brno 1:3

      jandam93     před 10 lety 12.09.2014 23:36 |  
      0 0

      Souhlas, očekávám nějaké vyjádření Strašáka. Ale je to i na těch lidech, co stojí vedle těch házečů, aby jim naznačili, že tohle se nedělá a že je to naprostá pitomost. Palec nahoru za fandění, ale tímhle chováním to naprosto shoděj a v tu chvíli je prostě nepovažuju za slávisty, když jsou proti klubu.

      • Re: Slavia - Brno 1:3

        stromovous (přítel SN)     před 10 lety 12.09.2014 23:40 |  
        0 0

        Zas bych nechtěl, aby to vypadalo, že to na něj "házím", to vůbec ne. Sám člověk prostě nezmůže nic, celý organismus by prostě měl mít nastavenou nějakou vnitřní kontrolu a mělo by to začínat od mozku toho organismu.

        • Re: Slavia - Brno 1:3

          knl66 (přítel SN)     před 10 lety 12.09.2014 23:51 |  
          0 0

          K čemu máme kamerový systém? Buď funguje a je potřeba ho někdy využít nebo nefunguje a jen o něm blbě plácáme. Byl bych pro, aby se pomocí kamer identifikovali tihle házeči, mělo by to být za pár minut hotové, pak je pořadatelé z davu během chvíle V KLIDU vytáhnout, vzít si osobní údaje (nedáš? zavoláme policajty a dáš!) a v případě pokuty jim to dát k úhradě. Až by se pár jedinců podělilo o uhrazení pokuty a vešlo by to ve známost, příště by si to každý rozmyslel.
          Co s tím jinak? Přece to, že jsem si koupil vstupenku a mám červenobílou šálu a zpívám chorály a povzbuzuju, mi nedává právo házet něco na hřiště nebo po hráčích soupeře.

          • Re: Slavia - Brno 1:3

            jandam93     před 10 lety 13.09.2014 00:00 |  
            0 0

            Naprostý souhlas. Ale to už se zase nebude líbit, jelikož "český fotbal pro fanoušky"...

  23. Re: Slavia - Brno 1:3

    jandam93     před 10 lety 12.09.2014 23:26 |  
    0 0

    Jsem rád, že se tady zatím setkávám pouze s odsouzením chování některých jedinců z kotle. Abych řekl pravdu, čekal jsem, že to tady někdo bude schvalovat. A ještě bych chtěl poznamenat, že někteří "borci" házeli pivo a další věci i na hráče Brna, kterej tam v závěru ležel, sotva chodil a ještě se omlouval kotli, že zdržuje, respektive bylo vidět, že nesimuluje. Styděl jsem se za ně a rád bych se jich zeptal, co je k tomu vede. A asi jsou docela bohatý, když házej pivem za 40 korun...

  24. Re: Slavia - Brno 1:3

    slamacek (přítel SN)     před 10 lety 12.09.2014 23:38 |  
    0 0

    nemam chut cist vsechny komentare, ale neda mi to aby nezareagoval na nektere z vas.
    fotbal, no skoda. kdyby damien na zacatku druhe pule dal, bylo vse jinak, ale neni a co se mne na zapase nelibilo na stadiony vubec nepatri.
    1) oslava Vavry smerem k fandum. zbytecne a hloupe gesto. protoze to byla jen ukazka hlouposti. jeste se to udrzelo jen u nadavek.
    2) to co predvedl golman pak, je hrube nesporotvni chovani a aniz bych chtel obhajovat hazeni predmetu po nem, tak tohle si proste nemuze dovolit. rozhodci mu misto prerusovani mel udelit zlutou a byl klid.
    3) jak nekdo zminoval hazet odpadky po zraneme hraci jenom protoze je souper je ubohe, ostatne jako samo hazeni.

    samotne hazeni cehokoli je neskutecny nesvar a vubec by mi nevadilo, aby ti co hazi dostlali financni trest. Uz v teplicich horcice s kecupem, tady pivo,zapalovace a dokonce bota... je to uboha a hloupa reakce ubohych a hloupych lidi.

    • Re: Slavia - Brno 1:3

      knl66 (přítel SN)     před 10 lety 13.09.2014 01:09 |  
      0 0

      ad 1) Když Brno dalo gol, sklonil jsem hlavu a na hřiště se nedíval. V záběrech na isportu je vidět, že běží podle tribuny a buší se do prsou a pak má zdvižené ruce, nejspíš z radosti ze vstřeleného golu. Pověz mi, jak si tedy představuješ oslavu vyrovnávacího golu. Měl sklonit hlavu, sepnout ruce a žádat TS o odpuštění? Nevím, z mého pohledu normální radost...
      ad 2) Myslíš to zdržování? Jasně, že za to by měla být žlutá, pokud to přesahuje určitou hranici. Nebo mi ještě něco uniklo? Není to tak trochu normální taktika v případě vedení na hřišti silnějšího celku? Nikdy jsme se k ní neuchýlili? Ale uznávám, že sám píšeš, že to neomlouvá házení čehokoliv na hřiště a po hráčích Zbrojovky.

      • Re: Slavia - Brno 1:3

        Pepino44     před 10 lety 13.09.2014 10:11 |  
        0 0

        Tak ono to nebylo jenom o zdvižených rukách, byla tam ruka zaťatá v pěst vytrčená směrem k tribuně sever. Ale ani z toho bych žádné závěry nedělal,bylo to prostě oslavné gesto z radosti,vždyť on zase tolik golů asi nedal,tak proč se neradovat,a zase až tak provokativní to nebylo.

    • Re: Slavia - Brno 1:3

      Kenny     před 10 lety 14.09.2014 13:07 |  
      0 0

      Za hrubé nesportovní chování je červená, ale zdržování hry se do toho nepočítá.

  25. Re: Slavia - Brno 1:3

    Thane (přítel SN)     před 10 lety 12.09.2014 23:42 |  
    0 0

    No dostali jsme facku a upřímně jsem za to celkem rad. Co předváděli někteří lidé na tribuně, svědčilo jednak o tom, že každá nevýhra je ostuda (jak naivní) a jednak o jejich hlouposti. Skoro jsem doufal, že trefí našeho hráče (a že k tomu minimálně jednou nebylo daleko), aby si uvědomili jaký jsou to tupci.

    Jednotlivce asi až u hodnocení, jen tak stručně. První poločas neskutečně hrozný Vukadinovič a Kodr asi třikrát hrubě propadl. Jinak se mi teda nikdo extra nelíbil. Jedině snad Zmrhal. U něj se mi líbilo i to, jak několikrát zkazil balon. To totiž dokumentuje jeho proměnu z hráče, co nikdy nic nezkazí ani neudělá v hráče co se snaží něco vytvořit. Ať ty chyby klidně dělá, hlavně ať je jeho první myšlenka vždycky jestli to jde dopředu..

    • Re: Slavia - Brno 1:3

      Travinho     před 10 lety 12.09.2014 23:49 |  
      0 0

      Zmrhal určitě nejlepší hráč, ale úplně nesouhlasím s Vukadinovičem. Bohužel jeho řešení finální a předfinální fáze bylo skoro vždy zoufalé, ale těch nebezepčných situací do kterých se dokázal svými náběhy dostat byla spousta a to třeba hodně ocenit a je to určitě lepší než nebýt vůbec vidět.

      • Re: Slavia - Brno 1:3

        Thane (přítel SN)     před 10 lety 13.09.2014 09:16 |  
        0 0

        Ano měl poměrně dost věci dopředu které ale skoro všechny zazdil prvním nebo druhým dotekem(což se stane že nemá den) ale často potom zůstal vepředu a vracel se skutečně velmi volně až nitriansky..že nejsem jediný kdo byl s jeho práci nespokojen svědčí ostatně i jeho střídání o půlce..

        • Re: Slavia - Brno 1:3

          Kenny     před 10 lety 14.09.2014 13:10 |  
          0 0

          Jsem toho názoru že na jeho střídání mělo spíše vliv to finální řešení akcí než jeho práce jako taková.

  26. Re: Slavia - Brno 1:3

    tantalos     před 10 lety 12.09.2014 23:57 |  
    0 0

    Ukázalo se, že nám ještě chybí zkušenost a kvalita. Hodně jsem zklamaný z výkonů mladěích hráčů, ale nemůžeme od nich chtít, aby si udrželi výkon dlouhodobě. Od Hrubeše, Kodra i Vukadinoviče jsem čekal víc, ale nejde je odsoudit.
    Průšvih byl hlavně ve středu pole, které Brno zahustilo a velkou pracovitostí nás tam přehrávalo. Baez i Boudjemaa dobře odehráli začátek utkání, ale pak se vytratili. Nitrianský a Juhar ve snaze se prosadit dopředu začali jančit. Škoda vypadl z formy a porážka byla na cestě.
    Věřím, že to MB srovná a na Bohemce budeme hrát mnohem kvalitněji. Cesta nahoru bude dlouhá.
    A pokud jde o ty idioty na TS, divím se, že je pořadatelé neidentifikovali a nevyvedli. Nechal bych jim tu pokutu zaplatit.

    • Re: Slavia - Brno 1:3

      slavoj71 (přítel SN)     před 10 lety 13.09.2014 00:01 |  
      0 0

      Cítím potřebu podpořit tento příspěvek. Ne vždy s Tantalem souhlasím, ale všímám si, že poslední dobou stále častěji...

    • Re: Slavia - Brno 1:3

      Slawek     před 10 lety 13.09.2014 08:36 |  
      0 0

      Hezky jsi se Tantalosi vyhnul kritice Latky. To není ten Latka, jak jsme jej znali z předchozího působení. Je hodně nejistý a hlavně nedokáže řídit obranu tak, jak jsme byli u něho zvyklí. Buď není zcela zdráv nebo má nějaké jiné problémy, ale faktem je, že nehraje dobře. Navíc chybí Bílek a tak je obrana nebezpečná opět nám samotným.

  27. Re: Slavia - Brno 1:3

    1rytir     před 10 lety 13.09.2014 00:00 |  
    0 0

    Takový den blbec to byl. Ze samotného začátku bylo vidět, že tentokrát na tom naši nejsou dvakrát dobře. Místo toho, aby na tom něco změnil gól, který jsme dali po pěkné akci, byl opak pravdou. Prostě se ukázalo, že když máme tvořit hru, nevíme jak a neumíme to. Asi se teď ukázalo, jak na tom skutečně jsme. Celé dlouhé pasáže jsme hráli stejně špatně, jako loni. I s hráči, kteří u nás loni nehráli jsme praktikovali pořád jdno a to samé - nakopávané balony. Překvapilo mě, jak velký rozdíl byl mezi naší a brněnskou hrou. Oni dokázali držet míč, uměli si přihrát a nešlo jen o jejich kapitána, ten dvacetiletý kluk na levém křídle si z našich beků dělal mnohdy trhací kalendář. My neukázali nic a štěstí jsme si vybrali v minulých zápasech. Překvapila mě opět špatná hra obrany a to, jak si neuměla poradit se standartkami soupeře. V útoku jsme také byli špatní. I když se tam nahrnula i pětice našich, pak stáli v jediné lajně, hrozně netaktické.
    No nic, byla to facka a pořádná. Zápas na Bohemce ukáže, zda to byl jen takový normální úlet, co se čas od času dostaví. Individuálně nevyčníval nikdo, špatní byli vlastně všichni, snad že nebyli ve své kůži, třeba takového Baéze jsem nepoznával.
    Prostě zápas i den blbec...

    • Re: Slavia - Brno 1:3

      rak (přítel SN)     před 10 lety 13.09.2014 01:26 |  
      0 0

      Vcelku souhlasím. V této sezóně jsem konečně mohl jít na stadión a docela jsem se těšil, takže se dostavilo zklamání. Nicméně se ukázalo, jak na tom ve skutečnosti jsme. V předchozích zápasech jsme to urvali a měli hodně štěstí (neviděl jsem tedy domácí s Ostravou a Libercem). V současnosti ale máme kvalitou na umístění kolem desátého místa, moc lepší ne. Bude to ještě trvat a jen můžeme doufat, že se hra bude zlepšovat. Přece jen takové zoufalství jako na jaře to není.
      V celkovém pokrývání hřiště, osobních soubojích i kombinaci na mně skoro působilo Brno lépe. V tom bylo to největší zklamání. To, co se dařilo dobře, byly v první půli protiútoky. Vukadinovič si výborně nabíhal (aby to pak zazdil). Šance byly. Nicméně na alespoň nějakou kontrolu hry evidentně zatím nemáme. K polemice Damian-Karel Piták. Boudjemaa se mně líbil jen první dva zápasy za Slávii. To ho nikdo neznal a bylo vidět, že je to fotbalista. Jakmile ale do něj hraje někdo důrazně, tak je nulový. K jeho perspektivě jsem skeptický, stejně jako u Petra, to je spíše zoufalec. Naproti tomu Vukadinoviče bych neodepisoval. Piták také nic moc, ale dnes se mně nepřišel až tak špatný. V dalších dvou zápasech body nečekám. Remízy bych bral.
      K házejícím magorům těžko něco dodávat, ale jsem dnes rád, že jsem se vyhnul pokladničkám na choreo.

      • Re: Slavia - Brno 1:3

        rak (přítel SN)     před 10 lety 13.09.2014 01:29 |  
        0 0

        Ohlušující pískot při každém doteku míče, i přímé nadávky. To v tomto případě podporuji. Házení věcí ale poškodí jedině nás a je to stejně hovadina.

  28. Re: Slavia - Brno 1:3

    ElvisPresley     před 10 lety 13.09.2014 00:08 |  
    0 0

    Už celý den mně přislo vše nějaké jiné, ospalé mdlé apod. A večer se vše potvrdilo. Okolo Edenu znatelně méně lidí, začátek zápasu a nasazení jiné, bez šťávy a výbušnosti, kotel ve fandění dnes o hodně horší než jindy.. Nevím....

  29. Re: Slavia - Brno 1:3

    Matysek     před 10 lety 13.09.2014 01:08 |  
    0 0

    Výkon hráčů byl slabší, co naděláme. Zklamala mě návštěva, očekával sem alespoň 7000.

    Ad brankář: být disciplinárkou, začal bych s ním nějaké řízení o nesportovní chování vůči fandům druhého klubu. To co předváděl po golu to bylo opravdu nechutné vůči fandům sks.Tím se nezastávám toho, že měl někdo házet něco na hrací plochu, pouze prvotní impuls k vyprovokování celé pachutě na konci utkání byl z jeho mindráku.

    Někdo tady vyzíval k tomu aby strašák se nějak vyjadřoval, nebo hlásil k šéfování kotle či dokonce někomu fyzicky vyčinil. Když jste politik, který se musí zavděčit všem a se všemi chcete být kamarád halt některé věci vidět nechcete nebo se k nim nijak nevyjadřujete. Podle méh jsou po většinou 2 typy vedení kotle- Vedoucí je buď hodný nebo zlý.

    Strašák je ten hodný, nabaluje se na něj xy lidí, na druhou stranu nedokáže být vyhraněnej a jít do poslední minuty proti většinovému proudu, jelikož se mu to nehodí do strategie řízení. Záleží mu na dobré imagi, díky tomu přichází spousty lidí (a v dařících se dobách poskytují velmi dobrý support), kteří se mohou projevovat víceméně po svých, nejsou nikým šikánováni či hlídáni,

    Pak je druhej typ - Zlé vedení: kotel je početně menší na druhou stranu hierarchie skupiny je jasně daná a věrná, nikdo si nedovolí nic co neschválí šéf. Vyhraněné názory kotle jsou samozřejmostí, Vůdce se nebojí jít proti proudu se svojí skupinou věrných. Je schopen zfackovat kohokoliv v kotli při projevení nevole.

    • Re: Slavia - Brno 1:3

      Ladislav (přítel SN)     před 10 lety 13.09.2014 01:14 |  
      0 0

      Jediná šance, jak potrestat jejich brankáře by byla, pokud někdo jeho chování náhrál na mobil. Jinak to neprokážeme.

      • Re: Slavia - Brno 1:3

        Barra     před 10 lety 13.09.2014 17:14 |  
        0 0

        Ale tak. Ladislave, jake potrestat? Ze by Slavie dale stiznost? Mame byt uplne za blbce v kvadratu a byt jeste vice na posmech? Trestat ano, ale jen ty nedospele individu kteri si mysli, ze jsou dulezitejsi nez klub a ze vymenou za to, ze si poridili vstupenku/permanentku, se muzou chovat jako dobytek a skodit Slavii. Byli jsme krukec od definitivniho preruseni hry, a za ty dve nucen prestavky tezko nejaky hrac ci Beranek temto "fandum" podekuje. Zbrojovce tyto preruseni byly vhod, nam jen ublizili. A to nas jeste ceka dispiciplinarka. Pochybuji, ze by se tito hrdinove statecne prihlasi a vzali pojutu na sebe, coz by bylo vice nez logicke. Ne, behem zapasu jsou to borci, kdyz jde o to nest nasledky jejich chovani jen prachobycejni zbabelci.

    • Re: Slavia - Brno 1:3

      Steve2924 (přítel SN)     před 10 lety 13.09.2014 09:55 |  
      0 0

      Když může TS zakazovat nadměrné natačení mobilním telefonem v kotli tak určitě může jít tvrdě proti pakům co ubližují Slavii. To mi od nich přijde trochu nepochopitelné. To, že dvacet lidí víc natáčá než fandí je pro ně strašné téme. Ale že skupina hovad přeruší utkání když potřebujeme tlačit, to jim za koment asi ani nestojí...

  30. Re: Slavia - Brno 1:3

    Maeden (přítel SN)     před 10 lety 13.09.2014 01:13 |  
    0 0

    Dnes jsem byl velmi zklamaný z připodělané sestavy s jedním hrotem. Kdybychom na ně vlétli a dali jim do půlky dva, mohlo být hotovo. Nechápu, proč se nevešel asi nejlepší hráč proti Hajduku Prošek ani na lávku, místo toho kazil útoky Vukadinovič, Petr se bohužel nechytá. Dobře hrál snad jen Zmrhal, prvních 30 minut i Boudjemaa a Černý. Bohužel špatně zahráli Latka, Kodr, Hrubeš, nedařilo se ani Škodovi a Baézovi, Piták hrál tužku jako na Žižkově a jako skoro celou minulou sezónu, jeho vypouštění soubojů mě už vytáčí. Zahozené standardky jsou kapitola sama pro sebe, ty by měly být naší zbraní. Nutno dodat, že jim bezchybně zachytal brankář. Přesto kdybychom dali kontaktní gól klidně v 85. z nějaké skrumáže, byla by plichta reálná. Bohužel vylízaní kokoti převlečení (a většinou ani to ne) za slávisty byli proti. Doufám, že aspoň to hovado, co házelo boty, šlo domů bosé.

    • Re: Slavia - Brno 1:3

      Falk     před 10 lety 13.09.2014 02:12 |  
      0 0

      Právě jsem se vrátil domu z toho hnusného zápasu,nám nehraje záloha,obrana katastrofální ,Dobrotka sedí , Hrubeš dnes to nebyl jeho den,nakopávaná bez fotbalovosti,záloha hnus,rychle se zvednout a jedeme dál.Beránkovo filozofování nebudu raději komentovat

      • Re: Slavia - Brno 1:3

        Tomski     před 10 lety 13.09.2014 09:54 |  
        0 0

        o jakém filozofování mluvíš ?

  31. Re: Slavia - Brno 1:3

    Thane (přítel SN)     před 10 lety 13.09.2014 09:22 |  
    0 0

    Mohl bych se zeptat (pokud to pisete a já to prehlid tak se omlouvám) co udělal ten jejich brankář po gólu jak se tu několikrát objevilo? Koukal jsem tou dobou jinam takže jsem si ničeho nevšiml..děkuju

    • Re: Slavia - Brno 1:3

      Maeden (přítel SN)     před 10 lety 13.09.2014 10:11 |  
      0 0

      Když dali gól, tak se radoval, otočený směrem ke kotli. Myslím, že to nebylo za hranou nesportovního chování, maximálně to může být pro nás lehce polehčující okolnost. Úvahy o tom, jak to "poženeme vejš" jsou dle mne mimo mísu.

      • Re: Slavia - Brno 1:3

        Fallen (přítel SN)     před 10 lety 13.09.2014 11:37 |  
        0 0

        Běžel ke kotli a provokoval...

  32. Re: Slavia - Brno 1:3

    Barra     před 10 lety 13.09.2014 09:53 |  
    0 0

    Ja bych velmi ocenil, kdyby Strasak se vyjadril k udalostem. Zajimalo by me, jaky ma nazor na chovani (doufam alespon) techto jednotlivcu. Muzou to byt jen slova souhlasu nebo odsuzovani, nic jineho 'mezi' neexistuje. Beru Strasaka jako rozumneho cloveka, takze nepredpokladam ze uslysim slova chvaly. V tom pripade si myslim, ze je na rade aby se jasne distancoval od takoveho projevu "fandeni", aby patricnym vysvetlil, ze takove chovani je nedustojne fandum Slavie, ze tim poskozuji reputaci jak TS tak cela Slavie, ze jejich vytrznictvi ma pro Slavii nemale financni nasledky, ze diky temto 'hrdinum' nakousovali hru a tim zasadne neulehcili hracum Slavie, aby se jim podarilo vyrovnat, minimalne snizit golovou ztratu na Zbrojovku. Predpokladam, ze Strasak da durazny vkaz smerem fandum, co se bude v kotli tolerovat a co ne. Strasak a spol by meli vystoupit proti temto individuum a udelat si poradek doma, nez to udela nekdo za ne. Jednou bych to toleroval, podruhe bych se postaral o to, aby byli vylouceni z tribuny. Samozrejme by se mela pokuta, ktera urcite nebude mala, na nich vymahat.

    Ze strany Slavie bych vylepsil kamerovy system, ktery umozni identifikaci, zadal bych o







    nahradu skody po techto individuach, v pripade opakovani vyloucil tyto 'radoby' fandy ze stadionu. Predpokladam, ze nikdo z TS si nepreje, aby za brankou byla umistena sit, ktera znemozni hazeni predmetu na hriste a tim znacne omezi sledovani zapasu. Nebo vazne se ceka na to, aby se zapas efektivne pozastavil a Slavie kontumacne prohrala? Tri domaci zapasy bez fandu nestacili pred 3 lety? Kdo na tom prodelal? Jedine Slavie diky financni pokute kterou ji ulozil svaz (750 tis kc), ztrata prijmu prodeje vstupenek z 3 zapasu, hraci kteri museli bojovat bez podpory fandu.

    Slovo je ted na Lukase Valu. Predpokladam, ze tento krat nebude vysvetleni, 'ze se jedna o dlouhodobou frustraci fandu z vedeni klubu'.

    • Re: Slavia - Brno 1:3

      Karlsson (přítel SN)     před 10 lety 13.09.2014 11:08 |  
      0 0

      Strašák Lukáš
      20 mins · Twitter ·
      Někdy se stane, že v emocích někdo něco hodí na hřiště, ale proti Brnu mě to už vážně sralo. Jestli udělají sítě, nemůžeme se divit.

  33. Re: Slavia - Brno 1:3

    5094     před 10 lety 13.09.2014 10:05 |  
    0 0

    Příliš často se tady nevyjadřuji, protože všechno napíši jiní. Ale dnes udělám vyjímku. Vždy chodím na Tribunu Sever do první řady, protože chodím se 7mi letým synem. Včera jsem ho z časových důvodů s k jeho obrovské lítosti nevzal. Využil jsem toho a poprvé jsem stál skoro nahoře. Přehled jsem měl daleko lepší jak o dění na hřišti, tak v kotli.
    Vyjadřujete se tady k působení Strašáka. Rád bych přidal jednu poznámku. Myslím, že to bylo po našem gole, když dohořelo pyro, tak jeden dement zapálil dýmovnici a Strašák ho zjebal.
    Poznámka k házení předmětů na hřiště. Naprosto s tím nesouhlasím, ale brněnský brankář se fakt choval jako hovado. To samé ten pičus, který nám dal první gol.
    Samozřejmě, že musí oslavit gol, ale oba dělali posměšné posunky směrem ke kotli. To bylo absolutně trapný a zbytečný, protože do té doby, žádné urážky směrem k brněnským hráčům nepadly. Pravděpodobně nám závidí nejlepší kotel a fandy v celé republice a možná i v regionu

    • Re: Slavia - Brno 1:3

      Tomski     před 10 lety 13.09.2014 10:12 |  
      0 0

      i chápu určitou nevoli vůči posměškům soupeře, ale kotel se včera choval naprosto sparťansky...v duchu fanoušci jsou víc než klub a tak to prostě není...dříve jsem chápal i pyrotechniku, ale i ta už mi vadí...jestliže to stojí Slavii peníze, tak ať si nikdo pak nestěžuje např. na cenu lístku, ty co včera hodili něco na hřiště už bych do Edenu už nepustil...

      • Re: Slavia - Brno 1:3

        Barra     před 10 lety 13.09.2014 17:04 |  
        0 0

        Souhlas, Tomski, do puntiku.

  34. Re: Slavia - Brno 1:3

    vlk30 (přítel SN)     před 10 lety 13.09.2014 10:45 |  
    0 0

    Jednoduše doufám že jsme pevně na zemi a budem kolem 8 místa,jinak nemá cenu moc kritizovat fans prostě alkohol dělá své k tomu nějaké posunky brněnských hráčů a je vymalováno,jinde by to bylo stejné.Alespon jsem zakoupil 15 lístků na derby,no chtělo by to bodík u Čochtana pro zbvednutí nálady.

    • Re: Slavia - Brno 1:3

      Tomski     před 10 lety 13.09.2014 10:53 |  
      0 0

      já jsem byl také posilněn alkoholem, ale potřebu něco házet na soupeře jsem neměl...kdyby teď napsal sport, že to byla ostuda, tak bude mít pravdu...tady týden řešíme spartu a sport a pak si kotel hraje na sparťany a my dáme sportu záminku...

  35. Re: Slavia - Brno 1:3

    Edwardtheiron     před 10 lety 13.09.2014 11:00 |  
    0 0

    Nesnáším hovada, která si myslí, že když se omotají šálou, tak si můžou dělat co chtějí. Tahle pakáž nemá na stadionech co pohledávat! Včera to byl druhý divácký malér po sobě a jsem moc zvědav na reakci klubu. Vůbec se nebudu divit, když na derby budou natažené sítě.

    • Re: Slavia - Brno 1:3

      Dresco     před 10 lety 13.09.2014 11:03 |  
      0 0

      sítě je třeba hodit na ty házející lidi...

  36. Re: Slavia - Brno 1:3

    galapetr     před 10 lety 13.09.2014 11:05 |  
    0 0

    Pro mě včera největší ostuda stejně jako na zápase s Hajdukem navštěva!!

    • Re: Slavia - Brno 1:3

      Navyseals     před 10 lety 13.09.2014 11:08 |  
      0 0

      zajímalo by mě, kde jsou ty lidi, co byli na plzni

    • Re: Slavia - Brno 1:3

      Tomski     před 10 lety 13.09.2014 11:08 |  
      0 0

      6000 není nic hrozného bych řekl...některé bych klidně oželel...

      • Re: Slavia - Brno 1:3

        galapetr     před 10 lety 13.09.2014 11:37 |  
        0 0

        To ja taky,ale sotva šest tisic lidi je malo. Nevim proc slavisti nechodej. Na navstevy kolem deseti tisic,nejak prestavam verit.

        • Re: Slavia - Brno 1:3

          Tomski     před 10 lety 13.09.2014 11:43 |  
          0 0

          tak ty jsou jen když se bude dařit a bude "euforie"...na Strahov chodilo v průměru 3-4 tisíce a to se tam hrál většinou lepší fotbal než v novém Edenu...

  37. Re: Slavia - Brno 1:3

    GeorgK (přítel SN)     před 10 lety 13.09.2014 11:14 |  
    0 0

    Nezapadlo tu tak trochu, že je to již 4. porážka z posledních 5 soutěžních zápasů? To nevěstí nic dobrého jelikož v příštích dvou kolech ten trend, při takovém výkonu může a bude pokračovat a nebude to o středu tabulky ale o chvostu kde se snad Jihlava ani Příbram neoklepou :/

  38. Re: Slavia - Brno 1:3

    MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 10 lety 13.09.2014 11:35 |  
    0 0

    Včera se mi jako jeden z mála líbil Zmrhal, ten se oproti minulému roku neskutečně zvedl. Jinak ale hodně špatná obrana, to jejich duo Vávra (93) a Brigant (94) si nás tam vodilo jako malé kluky.
    U prvního gólu podle mě zaváhal Hrubeš, který ten míč mohl vyrážet mimo bránu a ne před sebe. Tam potom zaspala i obrana a nechala hráče dorážet. Druhý gól taky nepohlídaná dorážka. Prostě góly po individuálních chybách, je to škoda.
    Vukadinovič byl zralý na střídání po půl hodině, vůbec se mu nedařilo, všechno mu odskakovalo, prostě to nebyl jeho zápas, víc mě ale naštval Piták, který ho o půlce střídal, vím že to není rychlostní typ, ale vůbec nezamakal, přínos nula. Možná kdyby hrál uprostřed a Boudjemaa na kraji, tak by to bylo lepší.
    Prohrálo se, to prostě někdy přijít muselo, příští týden na Bohemce to bude hodně těžké, ale věřím že bychom tam mohli bodovat. Když budeme hrát na dva útočníky, tak by to mohlo být ok.

    • Re: Slavia - Brno 1:3

      GeorgK (přítel SN)     před 10 lety 13.09.2014 11:38 |  
      0 0

      "Přišlo" to už po 4. z posledních 5 zápasů. To si toho nikdo nevšiml?

  39. Re: Slavia - Brno 1:3

    zeleznik2     před 10 lety 13.09.2014 19:24 |  
    0 0

    Tak pro mne hrůzostrašný pátek, ale naprostou zasloužená porážka. 'Snad to není návrat k loňské tragédii?Nejlepší možný čas(pátek ve 20:15) k tomu silničáři, kteří zavřeli půl Prahy, vypadá to, že překonáme loňský podzim v TV(loni 11 zápasů, teďka už 7). Marodka se vyprázdnila až na Jiřího Bílka a Mikulu, ale stejně stále v sestavě s nekopama typu Juhar či Nitrianský, poprvé v základu Damien, zatímco Piták, Balaj s Dobrotkou jen na lavičce. Brno od začátku aktivnější pravá strana do 7 minuty hořela(Nitrianský), po té jsme dokázali vstřelit s první šance gól, krásně to tam nahrál Zmrhal, ale pak místo, abychom Brno dorazili, tak jsme mu svými chybami dovolili převzít iniciativu, tři šance do poločasu první zastavil Latka, gól neuznal rozhodčí pro faul a třetí jasný gól nepřesný rozhodčí neuznal , vzápětí však Brno stejně ten gól dalo, kde byl Juhar u Vávry?Do druhé půle přišel konečně Piták, který nahradil naprosto nevýrazného Vukadinoviče a hnedka jsme měli šance, ale když Zmrhal nedá tutovku je to těžké, Brno hrálo chytře a hnedka z první své šance dokázalo otočit skóre, penalta už byla jen třešničkou, ikdyž to nebyl nějaký hrozný faul a žlutou dostal Míňa, čímž rozhodčí Nenádal, jenom potvrdil svůj nepřesný výkon(ve Spartu určitě bude známka nejméně 6) a trufnul i výkon Fraňka v Bolce, zvláště mne dopálil, když neustále přerušoval kvůli pár odpadkům hru, fans prostě byli jen naštvaní z toho černého individua a brankáře hostů, který zdržoval jak jen mohl a cirkusových výkonech hráčů Brna netřeba psáti, je to škoda, jinak Brno dobrý.V závěru to byla křeč, sniper Škoda si vzpomněl na svoje slabší dny, když si ukopne před téměř prázdnou bránou míč a Balaj trefí místo míče protihráče. Co k jednotlivým hráčům?chválím Míňu, Baéze a Pitáka za bojovnost, Zmrhal průměr ostatní zklamání. Hrubeš krom prvního gólu za další dvě nemohl, ale kdy už konečně začne vybíhat?ten je snad na čáře přilepený Patexem...Míra Beránek chválí před zápasem Balaje jak je dobrý a postaví ho na nějakých 25 minut, pane trenére na Brno doma můžete hrát klidně na dva útočníky, Damien je technický hráč spíše vynikne třeba proti Bolce než B'rnu či Bohemce...Zápasu na Bohemce se dost bojím, bude to zase taková holomajzna a bojovný výkon klokanům nám nebude sedět. Doufám uzdravení Mikuly, nasazení Dobrotky ať už na stopera či na levého beka, horší než Juhar určitě nebude, Piták od začátku, klidně do brány Rakovana, který aspoň umí vybíhat a to na Bohemce bude určitě potřeba a zkusit Balaje a hrát na dva hroty, všechno z toho asi nevyjde, ale aspoň něco prosím...

    Sestava na Bohemku:

    Rakovan - Mikula, Latka, Bílek/ Kodr/ Dobrotka/Juhar - Baéz, Piták, Zmrhal, Černý - Balaj, Škoda

    • Re: Slavia - Brno 1:3

      Travinho     před 10 lety 13.09.2014 20:09 |  
      0 0

      Pitáka za bojovnost? To snad ne.

      • Re: Slavia - Brno 1:3

        zeleznik2     před 10 lety 15.09.2014 17:32 |  
        0 0

        Jo mě přišlo, že teda od jiných aspoň bojoval, taky zápas dohrál s obvázanou hlavou...