Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Hráči Slavie

Slávisté na hostováních (1. - 7. 9.)

V týdnu od 1.9. do 7.9. se zápasy Synot ligy (kromě dohrávaného zápasu Teplice - České Budějovice) a FNL nehrály kvůli reprezentační přestávce, někteří naši hráči však nastoupili v Poháru České pošty. ČFL naopak reprezentační přestávka neovlivnila a pokračovala v týdnu vloženým sedmnáctým kolem a o víkendu poté pátým kolem.

Synot liga

Štěpán Koreš (Teplice - České Budějovice 4:0) - Odehrál 67 minut za hosty, patřil k těm lepším hráčů, kteří nastoupili na hřiště za Dynamo.

Jan Vošahlík (Teplice - České Budějovice 4:0) - Byl na hřišti celých 90 minut, po faulu na něj mohl (spíše měl) být odpískán pokutový kop. Jinak se do hry moc nedostával.

Pohár České pošty

Josef Bazal (Viktoria Žižkov - Slavia Praha 2:1) - Jak všichni víme, Josef Bazal odehrál za Žižkov 83 minut proti Slavii a gólem na 1:1 přispěl k výhře svého týmu.

Jan Prosek (Štěchovice - Mladá Boleslav 0:1) - Mladý záložník odehrál kraji zálohy celé utkání, měl jednu šanci, hlavou však brankáře Boleslavi nepřekonal.

Miroslav Verner (Vlašim - Příbram 0:1) - Opět dostal důvěru v základní sestavě, ve středu zálohy odehrál 65 minut.

Marek Čepelák (Vlašim - Příbram 0:1) - Druhý zápas v řadě nastoupil na stoperu v základní sestavě a opět odehrál celé utkání. Zdá se, že si Marek získává důvěru trenéra Petržely.

Jan Vošahlík (Bohemians 1905 - České Budějovice 2:0) - I druhé utkání v jednom týdnu odehrál Vošahlík celých 90 minut, gólově se však opět neprosadil.

Štěpán Koreš (Bohemians 1905 - České Budějovice 2:0) - Do zápasu nastoupil v 57. minutě, v nastavení zápasu pak sice míč dostal za brankovou čáru, ovšem gól nebyl pro údajný ofsajd uznán.

ČFL

Jiří Sodoma (Chomutov - Admira Praha 1:1 (3:2pen)) - Nastoupil v 64. minutě, v penaltovém rozstřelu poté neproměnil pokutový kop.

František Liška (Chomutov - Admira Praha 1:1 (3:2pen)) - Jako již tradičně odehrál za Admiru celé utkání.

Matěj Paprčiak (Chomutov - Admira Praha 1:1 (3:2pen)) - Na hřiště přišel v 80. minutě, v 82. minutě pak svým gólem zajistil Admiře alespoň bod.

Jiří Vondráček (Slavia Louňovice - Vltavín 3:1) - Na hřišti odehrál 84 minut, ve 46. minutě pak vítězným gólem z bezprostřední blízkosti zajistil výhru Slavie.

Petr Kolařík (Vyšehrad - Zápy 2:1) - Do zápasu přišel až v 77. minutě.

David Smolák (Vyšehrad - Zápy 2:1) - Na hřiště přišel až taktickým střídáním v nastavení zápasu.

Jan Prosek (Vltavín - Štěchovice 1:0) - Opět odehrál celé utkání, jeho tým prohrál smolným gólem v poslední minutě utkání.

Petr Kolařík (Chrudim - Vyšehrad 2:4) - Za hosty nastoupil až v 73. minutě, jeho tým si připsal cenné vítězství na půdě silného soupeře.

Jan Zákostelský (Králův Dvůr - Benešov 2:2 (1:3pen)) - Na půdě farmy Příbrami a proti silné sestavě odehrál Honza celé utkání, navíc proměnil rozhodující penaltu.

Jiří Sodoma (Domažlice - Admira Praha 5:0) - Odehrál 90 minut.

František Liška (Domažlice - Admira Praha 5:0) - Odehrál 90 minut.

Matěj Paprčiak (Domažlice - Admira Praha 5:0) - Nastoupil v 62. minutě.

Jiří Vondráček (Meteor Praha - Slavia Louňovice 1:3) - Opět nastoupil v základní sestavě, odehrál 65 minut.

Komentáře (50)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slávisté na hostováních (1. - 7. 9.)

    lassiter     před 10 lety 08.09.2014 15:56 |  
    0 0

    Jsem netušil, že Paprčiak je stále náš hráč...

    • Re: Slávisté na hostováních (1. - 7. 9.)

      klimi     před 10 lety 08.09.2014 16:00 |  
      0 0

      Ano, je, spolu s Liškou a Sodomou hostuje na Admiře :)))

  2. Re: Slávisté na hostováních (1. - 7. 9.)

    bububu (přítel SN)     před 10 lety 08.09.2014 16:16 |  
    0 0

    Chci se zeptat, co znamená Chomutov - Admira Praha 1:1 (3:2pen)?

    To jako v ČFL když zápas skončí v základní hrací době remízou tak se kopou penalty?

    • Re: Slávisté na hostováních (1. - 7. 9.)

      klimi     před 10 lety 08.09.2014 16:21 |  
      0 0

      Je to tak.

      • Re: Slávisté na hostováních (1. - 7. 9.)

        quelhar (admin)     před 10 lety 08.09.2014 17:46 |  
        0 0

        Děkovné dopisy zasílejte na adresu Romana Berbra, který tento úchvatný nápad prosadil. Platí také v soutěžích mládeže organizovaných českou komorou FAČRu.

        • Re: Slávisté na hostováních (1. - 7. 9.)

          Betynka58     před 10 lety 08.09.2014 22:19 |  
          0 0

          Tak upřímně řečeno, mně se to jako špatný nápad nezdá. Abych řekl pravdu, dost dlouho jsem se srovnával s tím, když se zavedlo tříbodové hodnocení za výhru. Vždy mi vadilo, že tabulka od té doby nebyla vyvážená a mužstva s větším počtem remíz na tom tratila. To by se tou novinkou s penaltami mělo změnit.

          • Re: Slávisté na hostováních (1. - 7. 9.)

            quelhar (admin)     před 10 lety 08.09.2014 22:39 |  
            0 0

            A nebylo to tak, že tříbodový systém se zavedl právě proto, aby se zvýhodnily týmy, které chtějí útočit oproti těm, které od začátku utkání jen brání bod? Aby remíza nebyla tak výhodná a aby týmy byly motivované hrát na vítězství?

            Tohle zavedení penalt jde absolutně proti duchu tříbodového systému, tým může rezignovat na jakékoli útočení, klidně nepřelézt půlku hřiště jak je zápas dlouhý a odnést si více bodů než soupeř, který se snaží vyhrát a útočí - jen proto, že bude lepší v dovednostní soutěži po zápase. Já jsem zásadně proti udělování dalších bodů poté, co se na hřišti uhraje remíza.

            • Re: Slávisté na hostováních (1. - 7. 9.)

              Betynka58     před 10 lety 09.09.2014 10:17 |  
              0 0

              Souhlasím, že penalty jdou proti duchu tříbodového systému, a právě proto jsem pro. Vím, že původní myšlenka byla podpořit útočný fotbal, ale nejsem si jistý, že se teď hraje nějak útočněji než dřív. Slabší mužstva budou vždy hrát spíše na remízu i při tříbodovém systému. Mně prostě nepřijde spravedlivé, aby např. při rovnovážném poměru vítězství a porážek bylo znevýhodněno mužstvo, které pochytá více remíz - znamená to snad, že hrálo méně útočně? Vůbec to tak nemusí být.
              Na druhou stranu chápu, že penalty jsou loterie, proto bych navrhl před penaltami ještě prodloužení systém "náhlá smrt", podobně jako v hokeji.

              • Re: Slávisté na hostováních (1. - 7. 9.)

                slaviator     před 10 lety 09.09.2014 10:37 |  
                0 0

                No, útočněji se samozřejmě nehraje - jenom ta útočněji laděná mužstva jsou zvýhodněná. A to je dobře.

            • Re: Slávisté na hostováních (1. - 7. 9.)

              klimi     před 10 lety 09.09.2014 10:57 |  
              0 0

              Já teda nevím Ondro, u nás v soutěži nikdo nehraje útočný ani obranný fotbal, ale každý tým hraje to, na co má. Ty lepší týmy mají lepší fotbalisty, tudíž logicky více drží míč a hodně útočí, ty slabší pak moc míč nepodrží a hrají spíše nakopávanou. Ale že by někdo hrál vědomě obranný nebo útočný fotbal, to si nemyslím.

              • Re: Slávisté na hostováních (1. - 7. 9.)

                quelhar (admin)     před 10 lety 09.09.2014 11:21 |  
                0 0

                Mozna to tak v praxi opravdu nefunguje. Ale kazdopadne smysl te zmeny stejne nevidim. Co to prinasi navic? Divakum je to dle meho celkem putna, jestli po 90 minutach fotbalu zustanou o pet minut dele a vidi par penalt. Prinasi to neco hracum? Taky ne. I pokud v praxi opravdu neplati to, co jsem psal vyse, tak je to zmena pro zmenu, ktera ma jen za nasledek to, ze se hraje stejny sport podle jinych pravidel v nejvyssi soutezi a v treti nejvyssi soutezi.

                • Re: Slávisté na hostováních (1. - 7. 9.)

                  Kenny     před 10 lety 09.09.2014 18:51 |  
                  0 0

                  Já tedy naopak tu změnu vítám. Není mi putna, jak píšeš, jestli zůstanu déle a uvidím pár penalt. Po upachtěný remíze (tím spíš když je bezbranková) chci vidět nějaké góly a HLAVNĚ chci znát vítěze. Ono sportovní klání jako takové by mělo určit vítěze a poraženého, vždyť je to přeci základní idea sportu. A proč někteří píší, že to jde proti tříbodovému systému, který vznikl kvůli zvýhodnění ofenzivní hry? Vždyť za výhru máte přeci stále tři body, na tom se nic nezměnilo!

                • Re: Slávisté na hostováních (1. - 7. 9.)

                  Travinho     před 10 lety 09.09.2014 20:10 |  
                  0 0

                  Navíc na konci sezony se bude moci ještě lépe kšeftovat s výsledky...

  3. Re: Slávisté na hostováních (1. - 7. 9.)

    Tomski     před 10 lety 08.09.2014 16:36 |  
    0 0

    díky za tento článek...doufám, že budeš pokračovat...

  4. Re: Slávisté na hostováních (1. - 7. 9.)

    kleofas     před 10 lety 08.09.2014 17:42 |  
    0 0

    Nehrál náhodou Hurka za Vyšehrad proti Chrudimi? Že tam nějak chybí...

    • Re: Slávisté na hostováních (1. - 7. 9.)

      klimi     před 10 lety 08.09.2014 17:53 |  
      0 0

      Hurka hraje v Kolíně.

      • Re: Slávisté na hostováních (1. - 7. 9.)

        klimi     před 10 lety 08.09.2014 17:54 |  
        0 0

        Vida, a Vyšehrad je farma Kolína, ani mě nenapadlo to vyhledávat, máš pravdu, budu si to pamatovat :))

        • Re: Slávisté na hostováních (1. - 7. 9.)

          kleofas     před 10 lety 08.09.2014 18:10 |  
          0 0

          Mě to taky překvapilo...

    • Re: Slávisté na hostováních (1. - 7. 9.)

      martyni (přítel SN)     před 10 lety 08.09.2014 18:07 |  
      0 0

      Je treba podekovat panu Prochazkovi, je skvele ze je tu nekdo, kdo se slavie v medialnim prostoru zastane.

      • Re: Slávisté na hostováních (1. - 7. 9.)

        bongor     před 10 lety 08.09.2014 18:22 |  
        0 0

        pan Procházka je hrdina,poctiví taškáři krouží kolem celého mediálního trhu.A co bude pan redaktor dělat potom?Škoda že už nemám firmu,určitě bych ho zaměstnal.

      • Re: Slávisté na hostováních (1. - 7. 9.)

        Kara (přítel SN)     před 10 lety 08.09.2014 18:33 |  
        0 0

        Tak tak, i když postup Sportu by byl asi u každého zápasu, na kterém redaktor není a pak z převzatých zpráv udělá kauzu, na pěst nebo minimálně velice neprofesionální.

      • Re: Slávisté na hostováních (1. - 7. 9.)

        Borris     před 10 lety 08.09.2014 18:46 |  
        0 0

        Přesně tak, zaplaťpánbůh že ještě existují objektivní novináři jako pan Procházka. Jen doufám, že si za to na pana Procházku někde nepočíhají Křetínského hošani, že si dovolil napsat pravdu.

        • Re: Slávisté na hostováních (1. - 7. 9.)

          Pepino44     před 10 lety 08.09.2014 20:22 |  
          0 0

          Ano,velký dík panu Procházkovi. Problém je v tom,že kolik lidí si přečte článek v hattricku a kolik si přečte ty bludy co píší ti pohůnkové sralty ve spartu a plesku,nějaké čtenější noviny to těžko přetisknou. Bohužel,proto si ty šmejdi ty deníky kupují. Je mi z toho blivno.

          • Re: Slávisté na hostováních (1. - 7. 9.)

            belmis (přítel SN)     před 10 lety 08.09.2014 20:31 |  
            0 0

            I když jsem na facebooku téměř nečinný, odeslal jsem odkaz všem slávistům i sparťanům, které znám.

  5. Re: Slávisté na hostováních (1. - 7. 9.)

    Travinho     před 10 lety 08.09.2014 22:56 |  
    0 0

    Chvílím, je to hezky zpracované. Kdybych měl pak doplnit, tak ve výčtu ještě chybí z hostujících hráčů Ondra Herc a Štěpán Zahálka (Admira), Jakub Mac (Hlučín), Neuberg (Bohemians) a co bude pro hodně lidí novinka, tak i Viktor Šimeček (Zápy). Herc a Šimeček šli na plac jako střídající, ostatní byli v základu.

    • Re: Slávisté na hostováních (1. - 7. 9.)

      Falk     před 10 lety 08.09.2014 23:00 |  
      0 0

      Diky Klimi a Quelhare,je to zajímavé čtení a aspoň vim jak se daří mládí ,kterému já tak fandím

    • Re: Slávisté na hostováních (1. - 7. 9.)

      quelhar (admin)     před 10 lety 08.09.2014 23:08 |  
      0 0

      Je to samozřejmě na klimim, koho hodlá do sledovaných hráčů zařadit, osobně myslím, že starší hráče, kteří jsou kmenovými hráči Slavie jen proto, že je pro jejich kluby levnější si dohodnout hostování a neplatit tabulkové odstupné (např. Neuberg nebo Zahálka), nemá smysl v této rubrice sledovat. Pravděpodobnost, že by se ještě někdy mohli objevit ve Slavii je prakticky nulová.

      • Re: Slávisté na hostováních (1. - 7. 9.)

        Travinho     před 10 lety 08.09.2014 23:17 |  
        0 0

        To je asi pravda, nicméně hráče ročníku 93 bych určitě neodepisoval a sledoval (Šimeček, Herc, Mac), to už si myslím, že je spíše odepsán Kolařík nežli oni.

        • Re: Slávisté na hostováních (1. - 7. 9.)

          quelhar (admin)     před 10 lety 08.09.2014 23:21 |  
          0 0

          Jj, to určitě. A díky za informaci o Šimečkovi, o tom jsem nevěděl, je to nové a pokud vím, tak to nikde zatím neproběhlo.

          • Re: Slávisté na hostováních (1. - 7. 9.)

            Travinho     před 10 lety 08.09.2014 23:33 |  
            0 0

            Dle databáze od 2.9., takže ani ne týden. Ještě čerstvější je Zdychiniec v Blšanech.

    • Re: Slávisté na hostováních (1. - 7. 9.)

      klimi     před 10 lety 09.09.2014 08:09 |  
      0 0

      Díky za zprávy, o Macovi jsem nevěděl, to samé o Šimečkovi. Tudíž je příště zařadím.
      U Ondry Herce jsem si myslel, že do Admiry přestoupil, tudíž jsem ho nepsal, tím pádem ho tam také přidám.
      O Zahálkovi jsem věděl, ale on je myslím už ročník 90 a ve Slavii snad nikdy za Áčko nehrál, tak jsem ho nepsal. Ale také ho tedy na přání veřejnosti spolu s Neubergem zařadím.

      O Zdichyniecovi v Blšanech bych klidně napsal, ale aktuálnost a dostupnost zápasů v jejich soutěži bude asi bídná.

      • Re: Slávisté na hostováních (1. - 7. 9.)

        Travinho     před 10 lety 09.09.2014 08:45 |  
        0 0

        Seznam všech hráčů, kteří od nás hostují se dá případně najít v databázi na fotbal.cz, když si tam zadáte seznam hráčů.

        • Re: Slávisté na hostováních (1. - 7. 9.)

          klimi     před 10 lety 09.09.2014 09:09 |  
          0 0

          Ano, s tím jsem tak nějak pracoval, jen jsem u Herce počítal s tím, že od nás dávno odešel, když mu tehdy "končila smlouva a nebyl perspektivní"... :)))

      • Re: Slávisté na hostováních (1. - 7. 9.)

        MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 10 lety 09.09.2014 08:45 |  
        0 0

        Těch hráčů, kteří někde hostují je ještě hodně, namátkou Brůžek (92) - Motorlet, Červený (94) - Velvary, Malina (91) - Neratovice, Růžička (93) - Ústí nad Labem (2. liga), Šittich (93) - Štěchovice, Frejlach - Kutná Hora :)

        • Re: Slávisté na hostováních (1. - 7. 9.)

          Travinho     před 10 lety 09.09.2014 09:02 |  
          0 0

          To ano, já jsem jmenoval jen ty, kteří jsou od ČFL výše a hrávají. Co se týče Šitticha, tak ten snad údajně už nehraje nikde.

        • Re: Slávisté na hostováních (1. - 7. 9.)

          klimi     před 10 lety 09.09.2014 09:12 |  
          0 0

          Až na výjimky se jedná o divizní týmy, jediný zajímavý je pro mě Růžička.
          Šittich byl podle FAČR na hostování ve Štěchovicích do 30.6.2014, nyní nehraje nikde.

          • Re: Slávisté na hostováních (1. - 7. 9.)

            MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 10 lety 09.09.2014 09:19 |  
            0 0

            No a ten Růžička teď taky nikde nehraje...

  6. Re: Slávisté na hostováních (1. - 7. 9.)

    Petr9608     před 10 lety 09.09.2014 04:52 |  
    0 0

    Vysvětlí mi někdo, proč FAČR už 4. kvalifikaci není schopen akceptovat fakt, že nejlepší stadion v ČR není na Letné?

    Španělsko, Itálie, Nizozemsko...

    Když už nic jinýho, tak aspoň to V.I.P. zázemí je o něčem jinym. Regulérní Skyboxy vs. ty skleněný výlohy, co jsou na Letný, ještě v dost malý výšce, takže výhled nic moc...

    A pak velkej board room, kde se dá sledovat hra a současně požírat. Na Letný je to pod tribunou.

    Takže asi tak.

    • Re: Slávisté na hostováních (1. - 7. 9.)

      Edwardtheiron     před 10 lety 09.09.2014 07:07 |  
      0 0

      Tady není moc co k vysvětlování. Protože Sparta, protože Pelta. Pronájem stadionu je docela lukrativní, vydělá Sparta a něco kápne i božskému Mírovi. Druhou věcí je, jestli náhodou nechtějí v Edenu nějak moc peněz. Už třeba to, že letos hrála Metallica na Výstavišti, ukazuje, že se to možná promotérům přestává líbit.

      • Re: Slávisté na hostováních (1. - 7. 9.)

        Kactus     před 10 lety 09.09.2014 08:25 |  
        0 0

        Metallica tam hrala stejne jako Ironi pred dvema lety na tom festaku.
        pred rokem nebo dvema (?) hrala v Edenu, stejne tak Ironi minuly rok.

        • Re: Slávisté na hostováních (1. - 7. 9.)

          Edwardtheiron     před 10 lety 09.09.2014 08:28 |  
          0 0

          Ano, ale letos už hrála na Výstavišti. A Maiden v Brně.

      • Re: Slávisté na hostováních (1. - 7. 9.)

        Petr9608     před 10 lety 09.09.2014 08:46 |  
        0 0

        Já vim, ale když tedy nechce FAČR Eden platit na více jak jeden zápas za cyklus, tak proč ten jeden zápas není s nejlepšim soupeřem?

        No ale kdyby to byl takovej problém, tak se ale přeci zápas s Norskem mohl odehrát třeba v Teplicích nebo Liberci...

        BTW: Očekával bych, že se asi nějakej repre přátelák bude hrát ve Vítkovicích...

        • Re: Slávisté na hostováních (1. - 7. 9.)

          Edwardtheiron     před 10 lety 09.09.2014 08:53 |  
          0 0

          Jasně, že logiku to nemá. Tyhle zápasy by se měly hrát na nejmodernějším stadionu a ne na staveništi. Ale abych řekl pravdu, nijak mi to nevadí. Netoužím po tom, aby se tam zase pár blbů realizovalo, jako při finále poháru.

          • Re: Slávisté na hostováních (1. - 7. 9.)

            Pajja55     před 10 lety 09.09.2014 09:12 |  
            0 0

            Bohuzel kolem letne chodim docela casto, protoze kousek bydli pritelkyne. Vsimnul jsem si, ze tam v minulem tydnu dovezli toi toiky, ktere jsou vyskladane pod tribunama jedna vedle druhe. To jako nemaji dostatecne socialni vybaveni? Tak proc se to v tom pripade hraje na Letne? Na takto ostre sledovane a vyprodane mezinarodni utkani mi to prijde smesne a nedustojne.

            • Re: Slávisté na hostováních (1. - 7. 9.)

              start72     před 10 lety 09.09.2014 12:50 |  
              0 0

              Jde přeci o krásnou reklamu na výraz toaLetná...

    • Re: Slávisté na hostováních (1. - 7. 9.)

      quelhar (admin)     před 10 lety 09.09.2014 09:26 |  
      0 0

      Tak v reprezentaci je plno spartanu a treba Krejci si pred par dny pochvaloval, jak je super, ze se to hraje na Letne, protoze to tam zna. A pohodli nasich hvezd je jiste dulezity aspekt pri rozhodovani, kde se bude hrat.

      Samozrejme, ze za tim zadne logicke duvody hledat nelze. Repre hraje na Letne, protoze tam hrala vzdycky a kluci to tam maji radi.

    • Re: Slávisté na hostováních (1. - 7. 9.)

      slaviator     před 10 lety 09.09.2014 10:39 |  
      0 0

      Protože je prý Eden několikanásobně dražší, protože se tam prý hráčům nelíbí (že je to takové studené) a protože se jim víc líbí na Letný (bodejť by ne, když půlka kádru je nominovaná ze Sparty)

    • Re: Slávisté na hostováních (1. - 7. 9.)

      klimi     před 10 lety 09.09.2014 11:08 |  
      0 0

      Mně to ani celkem nevadí, protože tenhle tým bych ani v Edenu jako domácí vidět nechtěl...

      • Re: Slávisté na hostováních (1. - 7. 9.)

        Pepino44     před 10 lety 09.09.2014 12:45 |  
        0 0

        Tak s mně to taky nevadí,co by z toho Slávia měla ? Z fotbalů zničenou výzdobu (předpokládám,že bude obnovena). Z koncrtů potom zničenou výzdobu,ale ještě i trávník. A peníze za pronájem, by stejně šly za majitelem. Takže ať si hrají klidně v tom blešinci.